Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.591 views

Verwijderd

Ik heb elk potje gewoon netjes gevraagd of ik mid mocht.
Zelfs als ik last pick was.

De kunst is het gewoon netjes vragen, niet eisen, niet flamen.

En dan moet je een champ spelen die je van binnen en van buiten kent.
Waarvan je weet dat je het met die champ "vaak" wel goed doet en hopelijk jou team kan carry-en.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat netjes vragen doe ik altijd. ik ben de enige eigenlijk die alles wil bespreken. de meeste bannen gelijk zonder te vragen. Picken gelijk mid als ze first zijn. terwijl ik liever mid heb als last pick bjiv zodat je hun mid kan counteren. Goede mid lane is zoo veel meer kans op win

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Scarra discusses the NA Scene and that Dignita's came prepared:
http://www.gamespot.com/l...1b4eae&prevBounce=6397812

Verwijderd

Dat "counteren" doe ik vaak ook nog niet aan.
Iig niet op 13/14/15xx tot nu toe.

Ik heb vertrouwen in mijn kunnen met Kat.
Ook ik heb dus soms FP Kat gepakt, waarop ik word kapot geflamed in het begin.

Echter, soms hebben mijn tegenstanders shen/blitz/ali etc etc, en kan ik als Kat nog steeds doen en laten wat ik wil.
"Counter Pick" @ die elo-range is volgens mij niet echt aan de orde.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:16:

Imo juist ook op die ELO ;p dan domineer je hun mid als die echt low elo is omdat diegene bijv slecht is. en als jou AD dan gewoon niet faalt met minion farms dan is het GG

Verwijderd

Dit soort situaties heb ik laatste tijd steeds vaker, heb er geen woorden voor:

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/10841723/img/10841723.png

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:20:
Dit soort situaties heb ik laatste tijd steeds vaker, heb er geen woorden voor:

[afbeelding]
het zijn maar normals exaxl.
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:16:
Dat "counteren" doe ik vaak ook nog niet aan.
Iig niet op 13/14/15xx tot nu toe.

Ik heb vertrouwen in mijn kunnen met Kat.
Ook ik heb dus soms FP Kat gepakt, waarop ik word kapot geflamed in het begin.

Echter, soms hebben mijn tegenstanders shen/blitz/ali etc etc, en kan ik als Kat nog steeds doen en laten wat ik wil.
counterpick is wel aan de orde, maar alleen als je die champions waarmee je counterpickt goed kent. Sowieso is een champ masteren beter dan blind counterpicken met een champ die je amper kent.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Dus? Ik krijg de zelfde idioten / situaties als in Ranked, maakt voor mij geen verschil uit...

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:22:
[...]

Dus? Ik krijg de zelfde idioten / situaties als in Ranked, maakt voor mij geen verschil uit...
ik bedoel dat er niks gebeurd als je verliest. enige wat er gebeurd is dat je minder ip krijgt en minder blij voelt, als je niks om normals geeft dan is er ook niks aan de hand :P

Verwijderd

[...]

Of je begint met je teamgenoten geen idioten te noemen :+.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:23:
[...]
ik bedoel dat er niks gebeurd als je verliest. enige wat er gebeurd is dat je minder ip krijgt en minder blij voelt, als je niks om normals geeft dan is er ook niks aan de hand :P
Ah op die fiets, ja season 3 gaan we knallen, heb team Gold ELO, solo geef ik het op |:(
Krijg de opmerking: Dan carry je het toch? Nou het is niet gegnoeg I tell ya!

@TheAngel doe ik achter hun rug om >:) gnagna

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 09:25 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:25:
[...]

Ah op die fiets, ja season 3 gaan we knallen, heb team Gold ELO, solo geef ik het op |:(

ik zat met team op 1442, moesten er nog 1 winnen :O hadden we er gewoon 3 verloren. echt kut. vraag me nu af of we nog goud halen aangezien we nu echt weinig rating per match krijgen

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:25:
[...]

Ik las net dat je solo queue moet vergelijken met poker.
Als je goed genoeg bent in poker kom je wel omhoog. Iedereen in poker verliest wel eens en je hand ( teammaten ) kun je niet veranderen.

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
[...]

In ranked gaat het je echt niet lukken om 40 kills te maken ;)

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:28:
[...]

Ik las net dat je solo queue moet vergelijken met poker.
Als je goed genoeg bent in poker kom je wel omhoog. Iedereen in poker verliest wel eens en je hand ( teammaten ) kun je niet veranderen.
Een Ranked team is als ochtend erectie.
Het is lastig als je er niks mee kan en fijn als je er wel wat mee kan :+

@Berbom is me al vaaaaaaaaaaaaaak gebeurd hoor 8)7 top van 72 ofzo

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 09:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:31:
[...]

Een Ranked team is als ochtend erectie.
Het is lastig als je er niks mee kan en fijn als je er wel wat mee kan :+

@Berbom is me al vaaaaaaaaaaaaaak gebeurd hoor 8)7 top van 72 ofzo
Niet in Season 2 :P
Daar is jou Largest Killing Spree 13.

Verwijderd

Killing spree = aan 1 stuk zonder dood te gaan, maar jawel :P keb screens jonguuuu!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 09:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:33:
Killing spree = aan 1 stuk zonder dood te gaan, maar jawel :P keb screens jonguuuu!
Most Kills 25.

Bedoelde ik :P
Had het verkeerde gecopy/paste.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Most Kills 25.

Bedoelde ik :P
Had het verkeerde gecopy/paste.
:o !

Vanaaf screens poste jonge :P (einde discussie nu, niet echt topic gerelateerd, kom naar de chat anders :*) )

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:26
hmmm ik weet dat dit niet zo zeer mee telt omdat ik nog geen ranked kan en vooral bot games speel met vrienden omdat hun ook beginners zijn, maar gister een potje gedaan met teemo, werden we helemaal tot in onze basis gepusht, begin ik met teemo een beetje te lopen, pushen we naar hun basis en winnen we, sta ik 55/4/9, denk dat beginner bots te makkelijk worden voor mij

Twitch

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:35:
[...]

:o !

Vanaaf screens poste jonge :P (einde discussie nu, niet echt topic gerelateerd, kom naar de chat anders :*) )
Was de tweakers chat ook alweer?

Mini poll;

Wat vinden we van de nieuwe Katarina?

1) OP as hell
2) Matig, iig beter als voor de rework.
3) Ze mag nog wat buffs ontvangen.
4) I dont care, ik speel Kat nooit.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 15:56
Hoe spelen Teemo ( ap ) en Gangplank tegenwoordig ? heb al een tijdje geen lol meer gespeeld maar dat waren mijn favorieten.
Misschien binnenkort eens weer wat spelen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Verwijderd

staat boven de waarschuwing waar je typt :P
http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 10:03
Zelf nog maar enkele keren teemo gespeeld, maar als je wat lvl mist, ben je gelijk de sjaak.

Tegen je is Teemo kut :+

Gangplank vind ik middelmatig als ally en tegenstander. Zelf nog niet gespeeld.

Even niets...

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

1) OP as hell
Sterk, niet OP.

Streaming History

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Was de tweakers chat ook alweer?

Mini poll;

1) OP as hell
4

Verwijderd

Ik zelf vind Kat ook na de rework aardig sterk.

Bij de meeste champs kun je op level 3 wel traden met je Q->E->W combo en dan wegrennen. (En skills dodgen met de extra movement speed.)
Ook heb ik op Kat nu 0/21/9. (Zoveel mogelijk movement speed.)

En op runes ook op quints movement speed.
Dit werkt super fijn en kan van veel champions/ganks ontkomen door of weg te shunpo-en, of eerst W -> distance en dan te shunpo-en.

• Martin0
FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:37:
Zelf nog maar enkele keren teemo gespeeld, maar als je wat lvl mist, ben je gelijk de sjaak.

Tegen je is Teemo kut :+

Gangplank vind ik middelmatig als ally en tegenstander. Zelf nog niet gespeeld.
teemo is heel makkelijk te spelen, als je op een gegeven moment attack speed op 2,5 hebt dan kill je zo makkelijk zelfs in team fights.

Twitch

• FireDrunk
totdat je garen ofzo met een dmg return armor (weet item naam even niet uit mijn hoofd) tegen je hebt.
Silence hit hit hit hit jezelf, ulti, dood..

Even niets...

Verwijderd

FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:44:
totdat je garen ofzo met een dmg return armor (weet item naam even niet uit mijn hoofd) tegen je hebt.
Silence hit hit hit hit jezelf, ulti, dood..
Thornmail kun je counteren met Magic Resistance (dus een Guardian Angel of een Negatron Cloack item)

• FireDrunk
Maar dat zijn geen items voor Teemo?

Even niets...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Martin0 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

teemo is heel makkelijk te spelen, als je op een gegeven moment attack speed op 2,5 hebt dan kill je zo makkelijk zelfs in team fights.
Teemo volluit AP spelen is leuk =p gewoon je Paddo's of Doom door heel hun jungle plaatsen. en afk kills maken als ze vluchten.

• speedzor
FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:45:
AD Teemo heeft een wits end (basis MR + MR/hit), een GA (MR) en eventueel een Vampiric Scepter (Lifesteal). Daarbuiten heeft AD Teemo vooral on-hit damage, wat niet aangetast wordt door een Thornmail + het is magic damage.

Streaming History

• Martin0
Ricmaniac schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:46:
[...]

Teemo volluit AP spelen is leuk =p gewoon je Paddo's of Doom door heel hun jungle plaatsen. en afk kills maken als ze vluchten.
ja die paddestoeltjes zijn leuk, gebruik ze amper, gebruik meer blinding shot en daarna met de attack speed en poison darts, en dan heb ik ze meestal tussen 5 sec dood en als ze runnen dan ben ik sneller :P

Twitch

Verwijderd

FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:45:
Je hebt een bepaalde build, afhankelijk van hoe je teemo build, dat zijn meestal 3/4 items (boots en 3 grote items).
Naast die 3/4 grote items die eigenlijk altijd offensive zijn (of mengsel daarvan) ga je defensive kopen, om jezelf meer sustain te geven. Een Guardian Angel / Banshee / QSS is dan meestal erg standaard.

Waarom zou Garen anders een Thornmail kopen.
Daarnaast krijgt Teemo zen on-hit damage van E waar een thornmail niet op reageerd.

• StarZ
  • Laatst online: 17:55
Zo lang weekend lol gehad en ik heb zin in S3. Ik ga mezelf met mn vriendin naar 1.5k elo carrien, athans dat zijn de plannen.
Op amumu (jungle) en ezreal (adc) ben ik het beste.

Heeft iemand tips?

Verwijderd

StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:49:
Zo lang weekend lol gehad en ik heb zin in S3. Ik ga mezelf met mn vriendin naar 1.5k elo carrien, athans dat zijn de plannen.

Heeft iemand tips?
Goed spelen.
Rustig blijven.
Moedig je team aan.

Paar simpele dingen :P.

• Bermbom
StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:49:

Heeft iemand tips?
Meer winnen dan verliezen.

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:50:
[...]

Goed spelen.
Rustig blijven.
Moedig je team aan.

Paar simpele dingen :P.
Klinkt simpel, maar vooral rustig blijven is erg lastig op ~1200 elo. (mis ook wel op 2500 elo maar dat weet ik niet)
Ben gedropt van 1300 naar 990 omdat ik niet rustig bleef maar de laatste tijd blijf ik aardig rustig vooral om dat honor systeem. Eerste game die ik Draft mode Ezreal speelde verloren we maar ik wast het sterkste van het team 24/3 met 300 farm. En amumu is gewoon goed om games om te gooien met die ult.
Dus ik ga er voor in S3

• SHEePYTaGGeRNeP
Bermbom schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:57:
[...]

Meer winnen dan verliezen.
+1, ofja eigenlijk moet je gewoon in het begin een heleboel winnen want dan krijg je telkens 20 elo :P

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

+1, ofja eigenlijk moet je gewoon in het begin een heleboel winnen want dan krijg je telkens 20 elo :P
Wel meer, 40-50 elo krijg je in de eerste 10 potjes. (Ook verlies je zoveel elo.)

• FireDrunk
Nog meer mensen die trouwens hun item build laten afhangen van de tegenstander?

Ik gebruik vaak andere builds afhankelijk van hoeveel magic dmg de tegenstander doet.
Als ik veel magic dmg op mijn flikker krijg, neig ik automatisch naar wat meer magic resist items.

Ik word zo ongelofelijk vaak uitgemaakt voor noob met mijn item builds dat ik er gek van word :P

Leuke is dan wel, dat ik in team fights vaak net overleef, en de rest toot is :)

Even niets...

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:04:

Ik gebruik vaak andere builds afhankelijk van hoeveel magic dmg de tegenstander doet.
Als ik veel magic dmg op mijn flikker krijg, neig ik automatisch naar wat meer magic resist items.

Ik word zo ongelofelijk vaak uitgemaakt voor noob met mijn item builds dat ik er gek van word :P

Leuke is dan wel, dat ik in team fights vaak net overleef, en de rest toot is :)
Defensive items zijn leuk, maar het moet wel nut hebben.
Als jij als laatste overblijft, en je schiet dan alsnog geen deuk in een pakje boter, dan had je het beter uit kunnen geven aan offensive items ;)

Is dus heel erg afhankelijk van de champ die je speelt, adcarry en mid moeten early game gewoon vol voor de damage items gaan. (top en jungle zijn weer afhankelijk van de champ die ze gekozen hebben)

• SHEePYTaGGeRNeP
Kunnen we trouwens wat minder posten, ik wil nog iets gedaan hebben vandaag :P

Verwijderd

Sinds gisteren weet ik hoe ik mezelf naar de 1800 ga carryen: AD-carry:P

De lane waarvan je het meest afhankelijk bent. Gaat me redelijk goed af. Had al een sloot vayne games 54 win rate nu met 40 games ofzo.

• FireDrunk
* FireDrunk is nog geeneens lvl 30 :)

Even niets...

• StarZ
FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:04:

Ja als je verstandig bent doe je dit inderdaad wel, ligt er ook aan welke rol je speelt.

Als ik ezreal speel en ik een lastige tegenstander heb koop ik vaak als eerste item een Tear Of Goddess en dan pickaxe later bouw ik een Manamune en daarvoor wordt ik altijd uitgescholden voor noob. Maar een manamune is eigenlijk een super goed item voor ezreal omdat hij een skill based ad carry is. Maar een ezreal met 2k mana (dat je al snel hebt met Trinity Force) krijgt 2000 * 0.02 = 40 AD + 20 = 60 AD met Genoeg mana om poke te spammen.
Mijn ezreal build is eigenlijk vrij statish omdat ik vaak onterecht reken om protection van mijn team, en ik hoge damage moet dealen, als ik tegen een tanky team speel haal ik een Last Whisper en The Bloodthirster en anders een The Bloodthirster en Phantom Dancer
Maar vaak Manamune -> Trinity Force -> Infinity Edge als core items.

Maar als bruisier maak ik altijd een tanky build met op ADs een Atma Impaler en magic resist/armour stel ik af op het enemy team.

• Bermbom
Ik dacht dat Atma Impaler niet meer viable was na de nerf.

Verwijderd

En manamune is nooit viable geweest. Zet je build tever achter omdat je met een berg overbodige mana zit.

• FireDrunk
Ik ga dan eerder voor archangel staff.. Maar dat is eigenlijk alleen als ik Ahri speel (die vind ik echt tof :D)
of soraka... Veel meer spannende heroes kan ik nog niet. Ahri heb ik eergister pas gekocht, maar al veel mee gespeeld in de weken dat ze gratis was.

Top hero :D

Even niets...

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:55
StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

Ja als je verstandig bent doe je dit inderdaad wel, ligt er ook aan welke rol je speelt.

Als ik ezreal speel en ik een lastige tegenstander heb koop ik vaak als eerste item een Tear Of Goddess en dan pickaxe later bouw ik een Manamune en daarvoor wordt ik altijd uitgescholden voor noob. Maar een manamune is eigenlijk een super goed item voor ezreal omdat hij een skill based ad carry is. Maar een ezreal met 2k mana (dat je al snel hebt met Trinity Force) krijgt 2000 * 0.02 = 40 AD + 20 = 60 AD met Genoeg mana om poke te spammen.
Mijn ezreal build is eigenlijk vrij statish omdat ik vaak onterecht reken om protection van mijn team, en ik hoge damage moet dealen, als ik tegen een tanky team speel haal ik een Last Whisper en The Bloodthirster en anders een The Bloodthirster en Phantom Dancer
Maar vaak Manamune -> Trinity Force -> Infinity Edge als core items.

Maar als bruisier maak ik altijd een tanky build met op ADs een Atma Impaler en magic resist/armour stel ik af op het enemy team.
je gaat alleen hard je lane verliezen tegen een ad carry welke wel gewoon 1 of 2 dorans koopt en daarna een bf sword, en dus veel meer ad, hp,lifesteal heeft. je gaat dan elke trade verliezen. Of je moet uber passive gaan spelen en puur farmen maar dit is niet altijd een optie.

• Martin0
FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:35:
Ik ga dan eerder voor archangel staff.. Maar dat is eigenlijk alleen als ik Ahri speel (die vind ik echt tof :D)
of soraka... Veel meer spannende heroes kan ik nog niet. Ahri heb ik eergister pas gekocht, maar al veel mee gespeeld in de weken dat ze gratis was.

Top hero :D
met die archangel staff ben ik een fun build aan het bouwen voor karthus, 5x archangel staff en dan cooldown reduction boots, doe je tonnen met damage, alleen dan moet je wel aardig gefeed zijn of enorm veel minions killen.

Twitch

• FireDrunk
Zo ver komt het nooit joh, tegen die tijd is de game allang voorbij. En als dat niet zo is, heb je echt 9 prutsers om je heen...
PainkillA schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:36:
[...]

je gaat alleen hard je lane verliezen tegen een ad carry welke wel gewoon 1 of 2 dorans koopt en daarna een bf sword, en dus veel meer ad, hp,lifesteal heeft. je gaat dan elke trade verliezen. Of je moet uber passive gaan spelen en puur farmen maar dit is niet altijd een optie.
Inderdaad, dan krijg je vaak te horen, "Gewoon passive naast de toren spelen".. Totdat je een garen hebt die samen met teemo even aan Tower-Diving doet :)

[ Voor 68% gewijzigd door FireDrunk op 08-10-2012 10:39 ]

Even niets...

• PainkillA
Martin0 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

met die archangel staff ben ik een fun build aan het bouwen voor karthus, 5x archangel staff en dan cooldown reduction boots, doe je tonnen met damage, alleen dan moet je wel aardig gefeed zijn of enorm veel minions killen.
het meeste ap bouw je met 4x archangel + deathcap, en dan een void staff. Boots moet je dan laten zitten.

Deze manier heb je de meeste ap en toch nog een bak magic pen waardoor je de meeste damage doet.

maar verder is dit totaal niet viable in een normale game.

[ Voor 5% gewijzigd door PainkillA op 08-10-2012 10:41 ]

• Martin0
PainkillA schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

het meeste ap bouw je met 4x archangel + deathcap, en dan een void staff. Boots moet je dan laten zitten.

Deze manier heb je de meeste ap en toch nog een bak magic pen waardoor je de meeste damage doet.

maar verder is dit totaal niet viable in een normale game.
haha owkey, bedankt voor de tip, ik ben gewoon beetje aan het expiriementeren, net zo als dat ik ga proberen om een enorme cooldown reduction wil gaan doen bij kartus zodat je 2 a 3 keer per sec dat lay of waste kan doen en sneller je ult waardoor je meer kan killstealen

Twitch

Verwijderd

ik snap dat 't nog vroeg is op de maandag morgen en een hoop breincellen nog niet actief zijn zo op de vroege morgen maar manamune op ezreal? :D

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:46:
ik snap dat 't nog vroeg is op de maandag morgen en een hoop breincellen nog niet actief zijn zo op de vroege morgen maar manamune op ezreal? :D
Nog nooit mn lane verloren
http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=549774

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik hoorde altijd als je achterloop met ezreal koop je IE, doe ik ook nooit hoor, ik ga altijd triforce :o

• FireDrunk
Zeg, als je dan commentaar hebt, zeg dan ook gelijk waarom, en stel een verbeterin voor, want nu is je post nutteloos :P

Even niets...

Verwijderd

vnaaf 2v2 ez vs ez doen? dus inclusief support erbij? ^_^

Verwijderd

Mijn brein is nog niet wakker zoals ik net al zei en ik ben benieuwd waarom je manamune zou kopen op ezreal omdat ik dat niet begrijp, wat is daar commentaar aan?

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

vnaaf 2v2 ez vs ez doen? dus inclusief support erbij? ^_^
Even kijken als mn vriendin dan tijd heeft :)

Verwijderd

StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

Even kijken als mn vriendin dan tijd heeft :)
Lijkt me gezellig, wel meej zen vierkes op skype?

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Lijkt me gezellig, wel meej zen vierkes op skype?
Is goed, ze is wel Engelstalig ;)

Verwijderd

daar voel je niks van

Verwijderd

Mijne is een Afrikaan van een Engelse kolonie, geen probleem voor mij :P

Verwijderd

/offtopic

exotisch topic hier.

• PainkillA
traden win je niet dus je moet 100% vertrouwen op je poke. Als dat om een van vele redenen faalt dan heb je 0 kans tegen een gelijk geskillde ad carry met een standaard ad build.

• StarZ
PainkillA schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

traden win je niet dus je moet 100% vertrouwen op je poke. Als dat om een van vele redenen faalt dan heb je 0 kans tegen een gelijk geskillde ad carry met een standaard ad build.
Okay, dat is op zicht goed argument,

op mijn elo voel ik me echter goed genoeg om mijn lane te winnen tegen een gelijk geskilde carry

Verwijderd

MAO MAO

Mensen die lid willen worden van mijn maokai fan clubje?:(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 11:17 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Maokai is baas :)

• FireDrunk
Is er iets van Guilds / Clans in LoL?

Met andere woorden, is er een op GoT?

Even niets...

• StarZ
FireDrunk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:22:
Is er iets van Guilds / Clans in LoL?

Met andere woorden, is er een op GoT?
Er zijn ranked teams, ik geloof dat er ook een GoT is. maar die zal al wel vol zitten x3

• FireDrunk
* FireDrunk is nog niet goed genoeg voor ranked...

Even niets...

Verwijderd

Freis:

Why did you hesitate so often when you were Malph during that horribly long game that ended up having a restart? Everyone felt there were several moments where you and CLG.EU could've ended the game much sooner if you had just pulled the trigger and didn't get gun shy.

Wickd:

We didn't want to teamfght because we knew that it would be a 100% win if we didn't teamfight so we just stalled without ever intending to teamfight. It was just making them tired and slowly getting inhibitors.
Erg interessant dit stuk uit de AMA van Wickd op reddit. Ze wisten dat ze dus duidelijk het voordeel hadden in teamfights en waren niet bang voor een comeback. Ze wachten dus gewoon op deathtimers van +60 seconden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Erg interessant dit stuk uit de AMA van Wickd op reddit. Ze wisten dat ze dus duidelijk het voordeel hadden in teamfights en waren niet bang voor een comeback. Ze wachten dus gewoon op deathtimers van +60 seconden.
Hoop dat Riot buyout introduceert in de game, analoog als in dota. Dan wordt de uitstel tactiek misschien minder viable. Met buyout kan je jezelf (of een teammember) terug tot leven 'kopen'.

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Hoop dat Riot buyout introduceert in de game, analoog als in dota. Dan wordt de uitstel tactiek misschien minder viable. Met buyout kan je jezelf (of een teammember) terug tot leven 'kopen'.
Dat zou ik juist heel irritant vinden, op het moment dat de times 60+ seconden zijn heeft iedereen zijn build bijna al af en dus 2k+ geld, dan koop je jezelf elke keer terug tot leven en dan is iedereen weer ready.

Ik vindt als je een ace scoort heb je dus de tijd om te winnen in late game. Gewoon zo laten!

Verwijderd

Eigenlijk geeft het stallen ook aan dat de game helemaal niet zo snowball gevoelig is in sommige teamcomps :p
Laatste game die ook uitviel stond CLG 5k gold achter, maar begon hetzelfde spelletje als die lange game weer.

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:45:
Eigenlijk geeft het stallen ook aan dat de game helemaal niet zo snowball gevoelig is in sommige teamcomps :p
Laatste game die ook uitviel stond CLG 5k gold achter, maar begon hetzelfde spelletje als die lange game weer.
Gold maakt niets uit op late game zoals 60+ iedereen heeft build al complete dus het enige wat dan telt is team comp en het pakken van nexus en het beoefenen van pressure op het enemy team.

• FireDrunk
Maar de game kan wel wat leuker worden met buyout omdat je wat meer durft.
Zonder buyout blijft een team wat meer base campen en rond de towers circelen.

'Echte' assasins gaan in jungle loeren op solo's die buffs aan het pakken zijn. Mocht je dan een keer mis gokken en dood gaan, kan je jezelf weer tot leven kopen.

Het KAN in sommige situaties dynamischer spel opleveren, maar soms ook weer niet.

Ligt totaal aan de game.

Even niets...

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

Dat zou ik juist heel irritant vinden, op het moment dat de times 60+ seconden zijn heeft iedereen zijn build bijna al af en dus 2k+ geld, dan koop je jezelf elke keer terug tot leven en dan is iedereen weer ready.

Ik vindt als je een ace scoort heb je dus de tijd om te winnen in late game. Gewoon zo laten!
Nee, want op buyback zit een cooldown die behoorlijk lang is. Daarnaast is het ook zkeer niet goedkoop en wordt het alleen maar duurder Buyback fee = 100 + (Level*Level*1.5) + (GameTime*15), rounded down to a multiplier of 50.

Verwijderd

StarZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Gold maakt niets uit op late game zoals 60+ iedereen heeft build al complete dus het enige wat dan telt is team comp en het pakken van nexus en het beoefenen van pressure op het enemy team.
Ik doelde er eigenlijk meer op dat zodra CLG de eerste 20 minuten overleefde, hun teamcomp beter was dan die van WE ondanks de 5k gold voorsprong op dat moment.
Dus WE moest de game voor 20 minuten zó ver snowballen dat ze sterker waren en dat dus de voorsprong van 5k gold niet goed genoeg was.

• SHEePYTaGGeRNeP
Je kan ook gewoon revive nemen :D :D

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

+1 voor revive! :o

Verwijderd

Alleen is revive eenb eetje nutteloos als je maar in je eentje hem hebt. Bij een Ace kan alleen jij dan reviven, en daar heb je meestal helemaal niets aan. Indien het hele team het doet is het wel baas. Alleen volgens mij mis je de andere SS dan echt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

Alleen is revive eenb eetje nutteloos als je maar in je eentje hem hebt. Bij een Ace kan alleen jij dan reviven, en daar heb je meestal helemaal niets aan. Indien het hele team het doet is het wel baas. Alleen volgens mij mis je de andere SS dan echt.
daar ben ik het niet mee eens, één iemand kan een hoop verschil maken. je moet het dan bijvoorbeeld niet op een squishy champ nemen (buiten de hele discussie om of revive goed is of niet).

• StarZ
1 Persoon kan zeker veel verschil maken :D!

• SHEePYTaGGeRNeP
mooi starz :D

Verwijderd

lol
nice replay
dat moet wel kut voelen als tegenstander

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
Hoe wordt je start elo voor het volgende seizoen eigenlijk bepaald? Is dit afhankelijk van je current elo of van je highest elo?

Verwijderd

Current +1200 / 2 geloof ik.

• speedzor
1200 + ((current - 1200)/2)

Streaming History

Verwijderd

Of dat :)

Verwijderd

komt op hetzelfde neer
speedzor schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:05:
[...]

1200 + ((current - 1200)/2)
da's toch hetzelfde? :D

Dus met 600 elo kom je op 900 uit, met 1800 elo kom je op 1500 uit etc.

• FireDrunk
Zit zo eens filmpjes te kijken, maar het blijft lastig om er van te leren, omdat al die heroes nog nieuw zijn voor mij. Lastig om tactics qua picking te spotten, en lastig om te kijken hoe combo's gemaakt worden.

Ik kom uit de DotA wereld, dus op zich snap ik wel hoe de game werkt, het is meer zorgen dat je combo's snapt, en weet wat individuele heroes' sterkste punten zijn.

Iemand tips?

Even niets...

• SHEePYTaGGeRNeP
zeker weten?
neem 500 elo:
CZWiers manier: Current +1200 / 2
1200 / 2 = 600
500 + 600 = 1100.
Speedzor manier: 1200 + ((current - 1200)/2)
500 - 1200 = -700
-700 / 2 = -350
1200 + -350 - 850.

Ziet er toch iets anders uit :o

[ Voor 12% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 08-10-2012 14:32 ]

• FireDrunk
Eerst haakjes, dan delen door 2...

Even niets...

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:30:
zeker weten?
neem 500 elo:
CZWiers manier:
1200 / 2 = 600
500 + 600 = 1100.
Speedzor:
500 - 1200 = -700
-700 / 2 = -350
1200 + -350 - 850.

Ziet er toch iets anders uit :o
Je doet CZwiers manier verkeerd. Hij zegt current + 1200 / 2, dus (500+1200) / 2 = 850.

Pagina: 1 ... 74 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.