Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.592 views

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 21:21
Lijkt wel een ddos, zowel own3d en twitch gaan er precies op hetzelfde slechtst mogelijke moment uit. En dan heb ik het niet alleen over de stream, de hele sites van zowel own3d als twitch zijn (bij mij althans) onbereikbaar.

Ik neem aan dat deze match gewoon doorgaat via plaatstelijke lan.

[ Voor 13% gewijzigd door Convo op 07-10-2012 02:18 ]

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:15:

4000 berichten in 4 minuten op reddit ivm de outage :D
hier zie je het ook, tijden geen enkele post en dan ineens 10+ doordat de stream ermee kapt :P

twitch werkt weer bij mij!

[ Voor 5% gewijzigd door godofal op 07-10-2012 02:18 ]

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
starcraft hebben voor dit soort situaties een feature ingebouwd waardoor het mogelijk is, verder te spelen op een replay. zo iets hebben ze ook echt nodig. en riot kan toch voor zoiets wel even wat game in de database aanmaken en die items koppellen ipv alles opnieuw te laten starten zou echt te zuur zijn als dat moet gebeuren.

maar is dit nu al eerder gebeurd dit tornooi of in een ander lol tornooi?

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
ja, vorige game, lol

werd het een remake na 15 min en een we lead. Zou wel hypocriet zijn om nu geen remake te geven.
en verdiend overigens, dat stallen van clgeu is echt afschuwelijk

[ Voor 80% gewijzigd door Blackvulcano op 07-10-2012 02:19 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

lijkt erop dat daar het internet gewoon werkte en dat CLG gewoon gewonnen heeft

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
godofal schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:19:
lijkt erop dat daar het internet gewoon werkte en dat CLG gewoon gewonnen heeft
Behalve dat de steam (die inmiddels weer werkt) het er toch over heeft dat de game is afgebroken.

@nukidin: Denk dat AF vs M5 misschien wel de beste wordt van het toernooi

[ Voor 11% gewijzigd door broc85 op 07-10-2012 02:21 ]

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Zo tot 6 uur opblijven voor M5 and daarna nog Azubu Frost!! Blijkbaar wordt dat hele nacht opblijven

• godofal
  • Niet online

godofal

broc85 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:20:
[...]

Behalve dat de steam (die inmiddels weer werkt) het er toch over heeft dat de game is afgebroken.
dat heb ik gemist dan, ik hoorde dat CLG de game eerder had gewonnen en nam aan dat ze daarmee bedoelde dat ze (later) hebben gewonnen

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Volgens twitter heeft CLG niet gewonnen. Zal wel weer een remake worden.

Own3d werkt bij mij overigens weer

• broc85
godofal schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:21:
[...]

dat heb ik gemist dan, ik hoorde dat CLG de game eerder had gewonnen en nam aan dat ze daarmee bedoelde dat ze (later) hebben gewonnen
Helaas, ze hebben het inmiddels ook over precedence en hoe ga je met dit soort situaties om. Aangezien WE niet opgegeven heeft ondanks de enorme voorsprong aan het einde voordat het uit viel.

spoiler:
Blijkbaar ging de top turret sowieso omvallen... waren eigenlijk alleen Malph en Cho onder druk gezet. Maar waren Orianna en EZ onaangetast. Verder stond ook bot turret onder enorme druk... dus tsja...

edit: spoiler voor de zekerheid, you never know.

Overigens moeilijk taai om al 5 uur bezig te zijn en misschien dezelfde dag nog een halve finale te moeten speleen.

[ Voor 11% gewijzigd door broc85 op 07-10-2012 02:24 ]

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
badboyqxy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:17:
starcraft hebben voor dit soort situaties een feature ingebouwd waardoor het mogelijk is, verder te spelen op een replay. zo iets hebben ze ook echt nodig. en riot kan toch voor zoiets wel even wat game in de database aanmaken en die items koppellen ipv alles opnieuw te laten starten zou echt te zuur zijn als dat moet gebeuren.

maar is dit nu al eerder gebeurd dit tornooi of in een ander lol tornooi?
Zo'n systeem is er inderdaad ooit wel eens geweest, ik kan me een game tussen CLG.NA en TSM herinneren die vlak voor de laatste teamfight crashte, toen konden ze ook tot naar dat punt herstellen. Waarom ze dat nu niet meer hebben is me een raadsel.
Dr.R schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:17:
Lijkt wel een ddos, zowel own3d en twitch gaan er precies op hetzelfde slechtst mogelijke moment uit. En dan heb ik het niet alleen over de stream, de hele sites van zowel own3d als twitch zijn (bij mij althans) onbereikbaar.

Ik neem aan dat deze match gewoon doorgaat via plaatstelijke lan.
Twitch en Own3d vliegen eruit omdat een enorme hoeveelheid viewers massaal gaat zitten refreshen.

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

de stream heeft het er inderdaad over dat de game onbeslist is en dat het lastig is om te bepalen wie er ging winnen. Dus 1 team moet erg sportief zijn of ze komen toch met een duidelijke oplossing.

• broc85
MarluXiaXl schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:24:
de stream heeft het er inderdaad over dat de game onbeslist is en dat het lastig is om te bepalen wie er ging winnen. Dus 1 team moet erg sportief zijn of ze komen toch met een duidelijke oplossing.
Wat als een rematch weer 50+ minuten wordt... 8)7

• godofal
  • Niet online

godofal

MarluXiaXl schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:24:
de beste oplossing nu is dat WE gewoon toegeeft dat ze verloren hebben, zij zijn meer dan ervaren genoeg om te weten dat de kans dat zij wonnen gewoon zo goed als niet-bestaand was

als het nou ergens tijdens die stalemate eruit donderde of elk punt voor de 1st baron; oke, remake

• badboyqxy
yep, omg dit is wel erg. betekend dit dat de andere games uitgesteld worden/ of gaan die nu paralel lopen?

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Als het nog 1 rematch is dan ga ik de herhalingen van de andere teams wel kijken. Tot na 6 opblijven heb ik nu geen zin in :P
En ja ik vind ook dat W.E sportief moet zijn maar het is net zo groot een kans voor hun als dat het de game daarvoor voor CLG was, daar stonden ze ook wat achter.

Edit: Zo te horen is het nog steeds niet duidelijk of het een rematch is.
badboyqxy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:27:
yep, omg dit is wel erg. betekend dit dat de andere games uitgesteld worden/ of gaan die nu paralel lopen?
Worden gewoon uitgesteld, dit is hun enige podium dus denk dat het niet anders kan.

[ Voor 40% gewijzigd door MarluXiaXl op 07-10-2012 02:33 ]

• badboyqxy
it's officel !!!:D

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 19:45
Die Chinezen hebben nou eenmaal nooit de balls om sportief te zijn. Die denken vaak alleen maar rationeel en zien dit meer als een gelukje.

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
and its gone again...

• badboyqxy
zijn de streams nu al weer eruit geklapt?

• badboyqxy
Scallius schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:35:
Die Chinezen hebben nou eenmaal nooit de balls om sportief te zijn. Die denken vaak alleen maar rationeel en zien dit meer als een gelukje.
Wikipedia: Gezichtsverlies

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Aan de ene kant zeg ik, CLG was aan het winnen en had de overhand tot het internet eruit knalde. Dus zouden ze de win moeten krijgen,

Echter, in deze fase van het spel is 1 teamfight beslissend en als WE de teamfight zou winnen dan winnen ze ook de match.

Ik denk (zoals ik al zei ingame in LoL), dat er gewoon een jury de beslissing moet nemen, gebasseerd op hoe de stand van zaken was (torens/inhibs down, wie de overhand heeft, etc). Zoals bij boksen als er geen knockout is zeg maar.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• badboyqxy
kijk als er nu meerdere mensen op cooldown waren ok, maar er was niet genoeg damage verschil om te kunnen garanderen dat clg we in een teamfight zou verslaan. en om die reden vind ik dat het een remake moet worden.

• badboyqxy
de servers van twich worden op deze manier ook goed aan een stresstest onderlegt, hebben mensen al succes om weer in de stream te komen?a its online

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Dat laatste is mogelijk maar het probleem is dat zoiets nooit is gedaan. Je kan dus heel makkelijk een probleem nog groter maken. En ja, het was nog het begin van de teamfight. Laatste wat ik zag was dat irelia op ez duikte na de mini engage van CLG. Rematch is denk ik de beste oplossing hoewel het erg zuur is voor CLG dit keer.

• godofal
  • Niet online

godofal

ze lijden meer gezichtsverlies door een loss niet toe te geven imo

ik denk niet dat het WE is die hier de knoop doorhakte maar riot, in deze situatie was het duidelijk maar een volgende keer mss niet, en dan heb je een precedent

ik denk dat WE volgende match gewoon gaat verliezen met opzet, mss doen ze wel hun best maar gaan ze gewoon nét iets slechter spelen

winnen ze, dan zijn het gewoon slechte verliezers en verliezen een hoop mensen alle respect voor ze (ik wel iig)

• broc85
Vind de jury optie in principe wel een goed idee. Maar CLG.eu heeft ook al keer het onmogelijke gepresteerd door hun comeback tegen M5. Die weten dus als geen ander dat het niet over is tot de nexus neer gaat...

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

broc85 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:42:
Vind de jury optie in principe wel een goed idee. Maar CLG.eu heeft ook al keer het onmogelijke gepresteerd door hun comeback tegen M5. Die weten dus als geen ander dat het niet over is tot de nexus neer gaat...
Dit ja :) Het is gewoon bijna onmogelijk voor de jury om te bepalen wie er zou winnen.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Dit moet gewoon opnieuw gespeeld worden, geen discussie mogelijk.

Zoals ze zelf al aangebracht hebben: waar trek je de lijn? De enige subjectieve manier om het einde van een spel te bepalen is door de nexus te vernietigen, alles dat daar niet toe hoort heeft een (kleine) kans om omgedraaid te worden en dus zou je een eventueel onterechte loss toewijzen.

Daar even buiten gelaten dat WE daarnet ook voor stond en er ook een remake werd gedaan. Of wou je de grens ergens daartussen leggen? ;)

PS: Reginald stopt met spelen!

Streaming History

• Dreanor

Dreanor

Joene

Maar om eerlijk te zijn is het wel duidelijk toch, CLG had gewoon gewonnen. Kijk nu naar de gezichten van WE, meerdere die een big smile hebben en bij CLG is het toch anders.

We krijgen een rematch, maar waarom moeten ze dezelfde champs kiezen? Als het echt een rematch is zou toch gewoon ook nieuwe picks/bans mogelijk moeten zijn? Of mis ik iets.

Trouwens: Ze mogen het ping geluid in spectator mode wel uitzetten, daar wordt ik bij dit soort matches toch wel knetter gek van. :P

Edit: Dat heb ik dan gemist, Speedzor. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dreanor op 07-10-2012 02:52 ]

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Dreanor schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:50:

We krijgen een rematch, maar waarom moeten ze dezelfde champs kiezen? Als het echt een rematch is zou toch gewoon ook nieuwe picks/bans mogelijk moeten zijn? Of mis ik iets.
CLG.eu mag kiezen of ze dezelfde picks/bans gebruiken of niet.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:44:
Daar even buiten gelaten dat WE daarnet ook voor stond en er ook een remake werd gedaan. Of wou je de grens ergens daartussen leggen? ;)
Dit vooral. Men lijkt dit al vergeten te zijn. En toen liet WE clg.eu wel de keuze om nieuwe picks & bans te doen...

• broc85
spoiler:
Dat is nou echt een clutch play door Snoopeh...

• badboyqxy
en toen ging het weer plat

• godofal
  • Niet online

godofal

geweldig dat gejuich voor de wardkills :D

eeeen de stream is weer plat?

• badboyqxy
bij mij wel, bij jullie ook?

• broc85
Dat kan niet anders dan opzet zijn. DDoS? TSM had daar ook ooit last van toch?

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
zzzzzz

• godofal
  • Niet online

godofal

broc85 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:16:
[...]

Dat kan niet anders dan opzet zijn. DDoS? TSM had daar ook ooit last van toch?
ik hoorde dat het de amerikaanse ISP was die problemen gaf

• badboyqxy
waarom draaien ze niet lokaal afgeschermd stukje dat de kans op comblicaties zo klein mogelijk is

• godofal
  • Niet online

godofal

badboyqxy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:16:
waarom draaien ze niet lokaal afgeschermd stukje dat de kans op comblicaties zo klein mogelijk is
ze hebben/willen geen LAN versie maken uit angst dat de client ge-reverse engineerd word

• Scallius
  • Laatst online: 20-10 19:45
Ik houd het voor gezien. Te vaak flikkert het eruit. Nu is het echt niet meer grappig. Zie morgen de recap wel

• badboyqxy
ze hoeven ook geen lan versie te maken, maar een tournament versie zou handig zijn. ze moeten daar ook spelen op riot computers. ze kunnen daar best een deadswitch in bouwen dat die alleen met je tournement code kan inlogge ofzo is best iets op te maken. ps. multiplayer versie is net zo makkelijk te reverse engineren als een lan versie. als je maar alle code hebt

Verwijderd

Ik weet dat het misschien ongepast is in deze topic maar niets omschrijft mn gevoel beter dan dit op het moment. Ik wil m5 zien tegen TA...

http://i.imgur.com/7lRoj.gif

• Dreanor

Dreanor

Joene

Dit is toch te erg eigenlijk.

Riot is de voorfront van e-sports (samen met StarCraft2) en dan mogen dit soort geintjes toch gewoon niet gebeuren?

Of ben ik nu dramatisch omdat ik moe ben? :P

• godofal
  • Niet online

godofal

badboyqxy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:19:
ze hoeven ook geen lan versie te maken, maar een tournament versie zou handig zijn. ze moeten daar ook spelen op riot computers. ze kunnen daar best een deadswitch in bouwen dat die alleen met je tournement code kan inlogge ofzo is best iets op te maken. ps. multiplayer versie is net zo makkelijk te reverse engineren als een lan versie. als je maar alle code hebt
en dat laatste stukje is precies waar het om gaat
volgens mij download de game bij elke match bepaalde data opnieuw, de reden dat ik dit denk is dat ik nouwelijks verschil merk als ik LoL op m'n SSD zet bij het laden

• badboyqxy
laat keer wireshark meelopen kun je zien wat er wel of niet verstuurd wordt

• badboyqxy
op facebook league of legends pagina zijn echt veel mensen aan het klagen, sommige hebben het over opzet. andere hebben er echt genoeg van en vinden maar dat ze een muntje op moeten gooien. uiteindelijk hebben ze allemaal wel 1 ding gemeen. iedereen wil veel liever de match van m5 zien

• godofal
  • Niet online

godofal

badboyqxy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:25:
op facebook league of legends pagina zijn echt veel mensen aan het klagen, sommige hebben het over opzet. andere hebben er echt genoeg van en vinden maar dat ze een muntje op moeten gooien. uiteindelijk hebben ze allemaal wel 1 ding gemeen. iedereen wil veel liever de match van m5 zien
dat lees je idd veel; roepen dat ze niet willen dat een europees team het kampioenschap wint maar juist een chinees

grote onzin imo, daarnet stond WE voor (geen respect meer voor dus) en alsnog valt de verbinding weg

@onder
what's with the M5 hype?
ja ze zijn een goed team, maar in CLG VS WE zie ik érg mooie plays, ook de stalemates vond ik érg interessant om te zien

[ Voor 11% gewijzigd door godofal op 07-10-2012 03:32 ]

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55
ik begin het ook zat te worden.. Kunnen ze niet M5 eerst laten spelen dan weer terug komen op deze game?

Verwijderd

StarZ schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:31:
ik begin het ook zat te worden.. Kunnen ze niet M5 eerst laten spelen dan weer terug komen op deze game?
Not sure if troll :D

Ga het denk ik niet zo lang meer uithouden. Weet iemand wat er nu aan de hand is ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 03:32 ]

• badboyqxy
maakt niet uit welke team ze nu laten spelen, er crashed daar iets. en denk dat de teams nu gewoon weigeren te spelen tot ze garantie hebben dat het probleem verholpen is nu .

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 10:16
Ik zou sowieso weigeren om vandaag nog te spelen... Gaat nergens meer over dit.

• StarZ
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:31:
[...]

Not sure if troll :D

Ga het denk ik niet zo lang meer uithouden. Weet iemand wat er nu aan de hand is ?
Het is 3 uur... Vergeef mij!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 20:36
Ik heb op m'n twitter vrijwel alle vertegenwoordigers van Riot, voor wie geïnteresseerd is in wat ze nu zeggen :3

http://tinyurl.com/8grjdsm

Vraag me af of het winnende team straks echt nog moet spelen tegen AZ.. Dat verliezen ze gegarandeerd op vermoeidheid...

[ Voor 20% gewijzigd door Mmore op 07-10-2012 03:42 ]

• badboyqxy
Er was eens een Teemo. Teemo was bij blij. Teemo liep blij rond te lopen door het bos. Af en toe had teemo een paddestoel achter gelaten in het bos. Op een bepaald moment werd deze rust verstoord door ontploffende padostoelen. Teemo schok op en zette het op een sprint richting de turrent, maar Teemo liep tegen vijf gevaarlijke champions, deze champions vielen Teemo gelijk aan, maar net op het moment dat teemo zou sterven, crashde de server en kon teemo zijn dagje herhalen. Tot op de dag van vandaag loopt teemo elke dag nog steeds vrolijk rond pado's te plaatsen in het bos.

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik vind dus echt prachtig!
Blizzard wil geen LAN versie maken van SC2 omdat het internet tegenwoordig toch goed genoeg zou zijn.
Riot wil geen LAN versie maken van LOL, omdat dit mischien gepirate gaat worden.

En dan bij hun eigen toernooi met 2 miljoen op het spel crashed de hele teringbende de hele dag. Echt te mooi voor woorden dit. Ik hoop dat ze hiervan een les leren en gewoon een tourny verie gaan maken want E-sports heeft op deze manier niet veel toekomst.

Stream doodvallen kan, dan kunnen mensen het later terugzien. Maar dat je game steeds doodvalt, je pissige spelers hebt, pissige toeschouwers en pissige fans die tot diep in de nacht opblijven hiervoor dat geeft toch wat meer problemen lijkt me.

I-racing Profile

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001

SilentSimon

Have you been hopped?

TSM Reginald stopt ermee...
YouTube: TSM Reginald makes huge announcement - IPL Exclusive

Toch wel jammer imho, 1 van de leukere midspelers om bezig te zien in zowel toernooien als streams.

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 20:36
Nu al langer dan een uur geen gameplay in verband met issues. De Chinezen zien er echt heel slecht uit, 2 lagen er zowat op het bureau met hun hoofd te slapen en de rest zag er heel gestrest en moe uit. CLG.eu doet het wat dat betreft een stuk beter, zitten met z'n allen een beetje grapjes met elkaar te maken.
Travis Gafford ‏@SotLTravis
Riot buying pizza for the whole crowd. #lolworlds
Travis Gafford ‏@SotLTravis
They believe they found a work around, giving it one more try or they play it out at a different location and time to be determined.
edit;
Matches aren't being played tonight. Not sure when play will resume. Announcement coming soon. #LoLWorlds

[ Voor 37% gewijzigd door Mmore op 07-10-2012 05:10 ]

themac1983 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:48:
Ik vind dus echt prachtig!
Blizzard wil geen LAN versie maken van SC2 omdat het internet tegenwoordig toch goed genoeg zou zijn.
Riot wil geen LAN versie maken van LOL, omdat dit mischien gepirate gaat worden.

En dan bij hun eigen toernooi met 2 miljoen op het spel crashed de hele teringbende de hele dag. Echt te mooi voor woorden dit. Ik hoop dat ze hiervan een les leren en gewoon een tourny verie gaan maken want E-sports heeft op deze manier niet veel toekomst.

Stream doodvallen kan, dan kunnen mensen het later terugzien. Maar dat je game steeds doodvalt, je pissige spelers hebt, pissige toeschouwers en pissige fans die tot diep in de nacht opblijven hiervoor dat geeft toch wat meer problemen lijkt me.
Nouja prachtig vind ik het niet, maar wel dom dat ze niet met een tourney-versie werken.

spoiler:
Wel lomp dat CLG.EU terwijl ze eigenlijk al gewonnen hadden alsnog opnieuw moeten spelen, maar even ervoor zat WE min of meer in hetzelfde schuitje.

Vicariously I live while the whole world dies

• badboyqxy
hoe is het nu afgelopen, zie dat het nog steeds 1-1 staat. is de wedstrijd uiteindelijk niet meer afgemaakt gisteren ?

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Niet meer afgemaakt. Als ik het goed begrijp gaan zo gewoon op een andere locatie spelen waar ze meer zekerheid hebben met de internet verbinding en daar word de wedstrijd hervat. Ze moeten het dus nog uitspelen.....

[ Voor 19% gewijzigd door Apocalyptus op 07-10-2012 12:29 ]

• badboyqxy
ok... dus wanneer worden deze wedstrijden voortgezet?

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
zo snel mogelijk :)

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Ik dacht maar eens te gaan slapen, ben net wakker. Wat bedoel je met zo snel mogelijk? Moeten ClgEu en die chineze team nog steeds spelen?

Verwijderd

Haha LoL, ben ik dus op het juiste moment gaan slapen als ik dit allemaal teruglees. Misschien kan ik dan toch nog wat van de matches zien :9

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Als SC2 en DotA 2 speler en kijker zijn dit voor mij echt gebane paden.. :P Op SC2 toernooien gebeurde het dus wel eens dat PCs er uit vlogen of het internet. Na lange tijd heeft blizzard toen de mogelijkheid toegeveogd (of dat gaan ze doen) om te resumen uit replays. In Dota kunnen spelers altijd reconnecten uit een gepausede game en speelt dit probleem eigenlijk nooit.

• badboyqxy
ze kunnen resumen uit een gepauseerde game, maar dan moet er wel 1 iemand in de game actiefizjn. wat dus niet gebeurd als op 1 locatie het internet plat gaat

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 16:08
badboyqxy schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:32:
ok... dus wanneer worden deze wedstrijden voortgezet?
https://twitter.com/lolesports
"Due to continued technical issues, the remaining games will be played at a secured location sometime later this week and streamed live."

• Dreanor

Dreanor

Joene

Thormodo schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:39:
[...]

https://twitter.com/lolesports
"Due to continued technical issues, the remaining games will be played at a secured location sometime later this week and streamed live."
Mag ik hier uit opmaken dat het dus geen technische problemen waren maar eerder iets in de zin van een DDOS die het internet daar plat gooide?

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Dreanor schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:58:
[...]

Mag ik hier uit opmaken dat het dus geen technische problemen waren maar eerder iets in de zin van een DDOS die het internet daar plat gooide?
Eerder een ISP die het niet kan.

• badboyqxy
dan is er toch sprake van een soort van ddos aanval, aangezien de request gewoon te groot waren voor ze

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou gewoon afwachten tot een officiële statement, want vooralsnog gaan er geruchten van hardware failure, DDoS en ISP issues.

In ander nieuws:
Vergeet al die AD Carries van TSM, CLG, M5, TPA, NJ, WE, TD en al die andere teams, dit is pas een echte AD Carry!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kPXWfIoaHrg]

Excuses voor de lag, Fraps en LoL tegelijk gaat niet zo heel goed :(

[ Voor 10% gewijzigd door Pimorez op 07-10-2012 19:13 ]

Verwijderd

Even een vraagje. Ik ben deze week begonnen met ranked en heb de 1e vijf potjes gewonnen. Nu geeft mijn profiel aan dat mijn rating 1388 is(W:5). Als anderen mijn profiel zien dan zien ze dat mijn rating 1268 is (W:0 L:0). Wat is nu mijn echte rating?
Je rating is wat in je eigen profiel staan. Als je 5 games achter elkaar wint in het begin zou je rond de 1380-1420 moeten zitten omdat je rating in het begin heel snel stijgt/zakt.

Wie denken jullie wie de nieuwe mid van TSM wordt nu Regi gestopt is trouwens? Stiekem hoop ik eigenlijk gewoon op Xpecial, wil hem wel eens in een andere rol zien :D En dan Nhat Nguyen oppikken als support. De kans dat dit gebeurt acht ik overigens heeeeel klein.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 07-10-2012 19:57 ]

Verwijderd

Thanks....had redelijk geluk met mijn teams. Leuke matches die we netjes gewonnen hebben en 1 potje waar een WW(?) mid ging terwijl ik Swain was. Dat was dus wel erg makkelijk :p. Ik hoop dat ze een compleet nwe speler bij TSM zetten. Zorgt weer voor wat frisse elan...
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:03:
Thanks....had redelijk geluk met mijn teams. Leuke matches die we netjes gewonnen hebben en 1 potje waar een WW(?) mid ging terwijl ik Swain was. Dat was dus wel erg makkelijk :p. Ik hoop dat ze een compleet nwe speler bij TSM zetten. Zorgt weer voor wat frisse elan...
Haha normaal kan warwick op zich best wel mid, maar Swain countert hem vrij hard omdat hij healing reduction heeft.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik volg alle spelers totaal niet, en weet dus ook niet wie een goede mid lane is, maar Xpecial naar mid lane? Qua support doet hij het uitstekend naar mijn idee, ik weet niet of het verplaatsen van een goede support naar mid een goed idee is.

Maar iemand uit TSM.Evo halen klinkt zeker niet slecht.

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Haha normaal kan warwick op zich best wel mid, maar Swain countert hem vrij hard omdat hij healing reduction heeft.
Was inderdaad grappig tegen Warwick. Elke keer als hij zijn q gebruikte was hij de gewonnen health in 2 sec weer kwijt.

Ik merk wel dat Swain goed stand houdt in deze elo range. Ik heb alleen erg veel moeite met andere tanky ap mid zoals Gragas of Ryze. Heeft iemand goede tips tegen deze champs?

• StarZ
Ik heb nu elke keer als ik een game start dat ik na champion select niks meer kan doen, telt af en het doet niks.

EDIT:
Na een flink lange tijd gebeurt er toch wat... vervelend!

[ Voor 28% gewijzigd door StarZ op 07-10-2012 21:02 ]

• broc85
StarZ schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:59:
Ik heb nu elke keer als ik een game start dat ik na champion select niks meer kan doen, telt af en het doet niks.

EDIT:
Na een flink lange tijd gebeurt er toch wat... vervelend!
Is af en toe, heb ik ook. Gewoon een kwestie van wachten, inderdaad vervelend.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

hebben jullie ook wel eens last van "matchmaking-trolls"; mensen die in de matchmaking queue staan en dan leaven en weer in de queue gaan?

ik moest zonet 20 keer in de queue gaan voordat ik een match had :/

[ Voor 20% gewijzigd door hardcoresmurf op 07-10-2012 21:13 ]

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:16:
[...]
Ik merk wel dat Swain goed stand houdt in deze elo range. Ik heb alleen erg veel moeite met andere tanky ap mid zoals Gragas of Ryze. Heeft iemand goede tips tegen deze champs?
Ik zou tegen die 2 vrij tanky bouwen. Qua burst doen ze meer damage en ze zijn tankyer dan jij. Dan moet je zorgen dat je de burst kan overleven en lategame in teamfights een betere sustained damage hebt. Ik zou dus voor bijv. Spirit Visage + WotA + Rod of Ages + Abyssal + Hourglass oid gaan ipv deathcap/deathfire grasp achtige items.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:14

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Athenes op Swain, altijd genoeg mana, Es Always Birdy, Es Never Die!

[specs]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12

m0nk

16-09-2003 15.15

Server down oid. Na champion pick blijft iedereen hangen in het select scherm.. irritant..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:43
m0nk schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:37:
Server down oid. Na champion pick blijft iedereen hangen in het select scherm.. irritant..
Lang genoeg wachten en hij gaat door.. Soms +/- 2 minuten :(
Fanatic_FS schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:21:
Athenes op Swain, altijd genoeg mana, Es Always Birdy, Es Never Die!
True, die moet erin. My bad.

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:44:
[...]

True, die moet erin. My bad.
Ga ik eens proberen alhoewel ik eigenlijk nooit deathcap bouw op Swain(tenzij ik snowball :p). Thanks again.

• badboyqxy
de wedstrijden worden maandag of dinsdag voortgezet volgens m5 facebook. meer info volgt nog

• broc85
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:40:
[...]

Ga ik eens proberen alhoewel ik eigenlijk nooit deathcap bouw op Swain(tenzij ik snowball :p). Thanks again.
Ik speel tegenwoordig heel veel Swain omdat hij moeilijk te counteren is. Champs met een sterke push zijn wel moeilijk pre-6, maar verder zo lang je de skillshots ontwijkt is het altijd prima te doen.

Mijn build is eigenlijk altijd boots+3. Daarna Rod of Ages zo snel mogelijk gevolgd door Hextech Revolver. Alleen daarvoor heb je wel een blue buff nodig... mocht ik die niet krijgen dan bouw ik het begin van Athenes om later uit te bouwen. Meestal heb je voor harass alleen torment nodig en krijg je de mana daarvan terug van minions last hitten... mocht je voor extra harass gaan dan kan je daaraan toevoegen decrepify en een paar AA's. Nevermore gebruik ik eigenlijk alleen bij ganks of 100% kill kansen. Zo heb je voor level 6 nooit te weinig mana... mocht je toch een champ tegen komen die kan pushen dan zul je toch moeten leren farmen onder je tower of ganks nodig hebben.

edit: overigens heeft speedzor een goede guide staan op solomid, is wel makkelijk te googlen.

[ Voor 4% gewijzigd door broc85 op 07-10-2012 23:20 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

Pimorez schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:13:

In ander nieuws:
Vergeet al die AD Carries van TSM, CLG, M5, TPA, NJ, WE, TD en al die andere teams, dit is pas een echte AD Carry!

[video]
MF is een heerlijke AD carry in mijn ogen :)

Surfin' paradise!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Vicarious schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Swain heeft helemaal geen healing reduction van zichzelf? Zijn E-skill zorgt er alleen voor dat alle verdere schade die Swain doet op die target vergroot wordt, als dat is waar je aan denkt.
Pimorez schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:06:
Ik volg alle spelers totaal niet, en weet dus ook niet wie een goede mid lane is, maar Xpecial naar mid lane? Qua support doet hij het uitstekend naar mijn idee, ik weet niet of het verplaatsen van een goede support naar mid een goed idee is.

Maar iemand uit TSM.Evo halen klinkt zeker niet slecht.
Al een tijd geleden, dus ik weet niet of het nu nog zo is, maar Xpecial scheen vrij vaak midlane van Regi te kunnen winnen. Blijft natuurlijk de vraag of je een goed lopende botlane die veel ervaring heeft met elkaar wil opsplitsen. Mochten ze geen goede midlaner kunnen vinden, maar wel een support als Nhat, dan is het natuurlijk een optie.

Overigens heeft TSM.Evo na de mislukte Season 2 regional qualifiers gezamelijk besloten om uit elkaar te gaan. Volgens mij heeft voorlopig alleen Salce een nieuwe plek gevonden, namelijk als sub voor Curse in season 3 (aangezien vaste subs dan verplicht worden), maar die woonde ook al een tijdje in het Curse gaming house.

De voornaamste kandidaat lijkt echter Nyjacky (de huidige mid van Curse) te zijn, wat naar mijn mening een uitstekende aanwinst voor TSM zou zijn. :)

edit: En de AP Carry voor TSM in season 3 is...

Toch ReginaId :P

[ Voor 3% gewijzigd door the Virtual op 08-10-2012 02:45 ]

Verwijderd

6 dagen geleden was ik nog 1295 sindsdien goed door geranked.
En uiteindelijk nu op 1504! :)

Ik ging bijna alles Katarina mid, waar ik redelijk hard mee heb geowned.

http://www.lolking.net/summoner/euw/22463234#profile

Ben zo happy! :P

• valermos
  • Laatst online: 13-11 10:13
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:56:

Nice man op naar diamond !!! :P
ik moet de champion nog vinden omdat te doen XD

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:56:

Heb jij vanacht niet geslapen ofzo? :P

Verwijderd

Ik slaap de afgelopen 3 dagen al niet s'nachts.

Gewoon energies, en vol aan het ranken geslagen :P.

Verwijderd

Over een anticlimax gesproken..

Had een ton meer sympathie kunnen opbrengen voor tsm met nhat ipv regi in de lineup.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik word echt helemaal gek van Solo queue ranked. season 1 ging ik erg lekker en was goed te doen. en nu zit ik gewoon vast. elk potje dat ik win verlies ik er 2 zowat. En veel potjes sta ik positief, maar kan niet genoeg de game carry'en om het tot de winst te brengen =p

Speel als mid meestal cassiopeia of AD ezreal. Als ik jungle ben speel ik altijd Rengar (hiervoor Lee sin) en Top ben ik meestal niet ;p maar anders is het vaak Singed of cho'gath

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• valermos
  • Laatst online: 13-11 10:13
Ricmaniac schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:02:
Ik word echt helemaal gek van Solo queue ranked. season 1 ging ik erg lekker en was goed te doen. en nu zit ik gewoon vast. elk potje dat ik win verlies ik er 2 zowat. En veel potjes sta ik positief, maar kan niet genoeg de game carry'en om het tot de winst te brengen =p

Speel als mid meestal cassiopeia of AD ezreal. Als ik jungle ben speel ik altijd Rengar (hiervoor Lee sin) en Top ben ik meestal niet ;p maar anders is het vaak Singed of cho'gath
Join the club man. Ik heb dit ook en ik begrijp het ook niet maar je moet het gewoon zo voor mekaar krijgen dat je team JOU vertrouwt. En dat je goed feeded bent ofzo of in ieder geval lekker gaat. dan heb je kans om flink te winnen.
the Virtual schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 01:13:
[...]

Swain heeft helemaal geen healing reduction van zichzelf? Zijn E-skill zorgt er alleen voor dat alle verdere schade die Swain doet op die target vergroot wordt, als dat is waar je aan denkt.
Je hebt gelijk, geen idee waar ik dat vandaan haal. Blijkbaar niet genoeg tegen swain gespeeld :P

Pagina: 1 ... 73 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.