Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.594 views

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
psyy138 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:50:
wat zit iedereen met die spoilers te doen zeg ? mijn scherm is opeens half zwart :D
ik denk dat ik maar weer is een keer cho / singed top ga spelen, beetje ap achterige champs ( rumble kan ik al D: )
What about Malphite?

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
ik ben nu even de matches aan het kijken die ik vanacht niet meer kon kijken (alle groep b) tot nu toe echt gave dingen gezien.

Wowhead profiel

• glaaj
  • Laatst online: 05-11 10:57
Ik vond die double kill van jax toch wel een hoogtepunt om u tegen te zeggen, vooral omdat hotshotgg makkelijk weg had kunnen komen.
Er zijn mensen die achteraf de VOD's nog willen bekijken, da's een beetje doelloos als je de uitslagen al kent. Vandaar dus.

Solomid heeft direct de lastigste tegenstander uit de groepsfase: Azubu Frost. Denk eerlijk gezegd dat Frost dit gaat winnen. Die zitten al lekker in het toernooi terwijl TSM nog moet beginnen. Bovendien is TSM volgens mij niet in grootse vorm en geven ze ALTIJD firstblood weg.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 05-10-2012 12:23 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Mooi dat je eerst argumenten geeft om spoilers te gebruiken en je vervolgens zelf een goeie spoiler geeft ;-)

Verwijderd

Hij geeft geen spoiler maar zijn mening over de uitslag? Spoilers kunnen niet in de toekomst kijken...

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:54

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:31:
Hij geeft geen spoiler maar zijn mening over de uitslag? Spoilers kunnen niet in de toekomst kijken...
spoiler:
Hij zegt dat Azubu door is ;)

Verwijderd

Blamm schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:33:
[...]

Hij zegt dat Azubu door is ;)
En waarom spoiler je dit? het is een mening man... |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 12:36 ]

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:54

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

En waarom spoiler je dit? het is een mening man... |:(
Het geeft de uitslag van de poule van gisteren aan, daarom de spoiler.
De rest van zijn post, inderdaad mening :)

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:54
RIOT servers liggen er weer uit ? Alles wat betreft League of Legends en RIOT is onbereikbaar...

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:06

psyy138

blackbulls.nl

kan iemand me uitleggen wat spoilers voor nu hebben :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Ik kan nu inderdaad ook niet inloggen.
Ook werken de websites (NA/EUW) niet meer bij mij.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:40:
Ik kan nu inderdaad ook niet inloggen.
Ook werken de websites (NA/EUW) niet meer bij mij.
site kom ik wel op (euw)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:54
"
Probeer opnieuw te laden: euw.­leagueoflegends.­com
Andere gebruikers hebben ook problemen bij het maken van verbinding met deze site, dus mogelijk moet u enkele minuten wachten.
"

Dit is de melding die Chrome mij geeft, ik kom op geen enkele site van RIOT en de launcher doet het ook niet.

Verwijderd

Championship Riven Skin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kxHfD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-Lt2UWLk2kXI/UG4yWaQ5juI/AAAAAAAAHmQ/4fPQBGCzFk0/s1600/rivenvsjanna.png
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-znMBtv2YWRA/UG4xscvR0QI/AAAAAAAAHmI/5uBmBn9KsW4/s1600/championriven.png
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-iOQEPujwUxY/UG4zlJiEtzI/AAAAAAAAHmY/00KwANejjds/s1600/rivenultsowrd.png

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 13:10 ]

• glaaj
De artwork ziet er in elk geval gruwelijk uit! Nu maar hopen dat de skin ingame goed tot zijn recht komt :P

Edit:

Oh nu zijn de ingame plaatjes wel geladen |:(

[ Voor 23% gewijzigd door glaaj op 05-10-2012 13:14 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

glaaj schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:13:
De artwork ziet er in elk geval gruwelijk uit! Nu maar hopen dat de skin ingame goed tot zijn recht komt :P

Edit:

Oh nu zijn de ingame plaatjes wel geladen |:(
ik vind dat wapen er nou juist lelijk uitzien

O.R.C. Black Bulls Rugby

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
waarom kunnen jullie niet gewoon alles bij elkaar gelijk posten, inplaats van janna en riven los van elkaar?
http://www.reignofgaming....patch-notes-for-10-4-2012
daarzo, riven ingame en Janna ingame
EDIT: en nieuwe Twisted Fate visual remake :P

[ Voor 9% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 05-10-2012 13:16 ]

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mensen het is patch dag daarom ligt alles er even uit geen zorgen tis maar 190MB zo binnen die handel :)

Vanacht op gebleven alle wedstrijden gekeken maar toch erg wat een niveau verschil op de finals 2 teams gewoon onverslagen door 2 teams geen enkele win er door heen.
En als je ook naar de ingame tactics keek somige hadden gewoon veel betere coordinatie soms gewoon foutens als verkeerde champ targetten of te ver door pushen solo waardoor er weer een kill viel.

Wel een vette Jax dubbel kill op top voor de mensen die het gezien hebben weten waar ik het over heb.

• glaaj
Mwah ik vinde de blauwe lijn door het wapen tijdens de ultimate wel wat hebben :P

Het stompje wat ze heeft zonder ultimate is nu niet echt dat je zecht wow, maar goed voor wat hoort wat

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

glaaj schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:17:
Mwah ik vinde de blauwe lijn door het wapen tijdens de ultimate wel wat hebben :P

Het stompje wat ze heeft zonder ultimate is nu niet echt dat je zecht wow, maar goed voor wat hoort wat
dat bedoeld ik er eigenlijk mee ja :D :F

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:23:
Er zijn mensen die achteraf de VOD's nog willen bekijken, da's een beetje doelloos als je de uitslagen al kent. Vandaar dus.
Misschien een aparte topic aanmaken voor tournament games en dergelijke ? Dan kunnen we daar de spoiler tags weglaten en kan iemand die gewoon over league of legends iets wil zeggen dat hij de dag voordien gedaan heeft, perfect ongespoild de games bekijken die hij wil ?

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Misschien een aparte topic aanmaken voor tournament games en dergelijke ? Dan kunnen we daar de spoiler tags weglaten en kan iemand die gewoon over league of legends iets wil zeggen dat hij de dag voordien gedaan heeft, perfect ongespoild de games bekijken die hij wil ?
Spoiler tags is toch helemaal niet zoveel moeite.

• Bermbom
  • Laatst online: 10-11 08:39
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Spoiler tags is toch helemaal niet zoveel moeite.
Maar het is wel irritant om naar een pagina vol zwarte balken te kijken ;)

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Ik ben er sowieso wel voor om een apart topic aan te maken, nu heb je eigenlijk 2 topics door elkaar. Tournements is toch iets anders dan de persoonlijke resultaten.
Bermbom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Waarom?

Ik snap niet zo waarom er nou een poll moet komen of er spoiler tags moeten komen of niet.

Ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden om een replay te kijken en te weten dat die of die zou winnen.

Als je nou gewoon je game wilt zien zonder te weten wat er gebeurt dan is dit toch goed?
Als je het al weet selecteer je het klaar.

Problemen maken van alles..

[ Voor 32% gewijzigd door StarZ op 05-10-2012 13:50 ]

• HADES2001
  • Niet online
spoiler tags bij dit soort games heeft niet veel nut is mijn ervaring
vanaf vandaag is het best of 3
als je dan ziet dat bijvoorbeeld CLG de eerste wint en er zijn maar 2 games dan weet je al dat CLG die tweede ook gewonnen heeft
Maar goed kan me voorstellen dat mensen toch een beetje spanning willen dus spoiler tags geen probleem mee verder.
(just saying my toughts)

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:47
Het grappigste van die double kill van Jax is dat het niet eens op scherm te zien was. Jax was met Olaf bezig, we zien Mundo een cleaver gooien en dan op Jax af lopen die net een dodge begint en dan schiet de camera plotseling naar mid of bot. Een seconde later zie je dat Jax double kill krijgt via de "kill announcements".

• glaaj
CutePuppy schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:13:
Het grappigste van die double kill van Jax is dat het niet eens op scherm te zien was. Jax was met Olaf bezig, we zien Mundo een cleaver gooien en dan op Jax af lopen die net een dodge begint en dan schiet de camera plotseling naar mid of bot. Een seconde later zie je dat Jax double kill krijgt via de "kill announcements".
klopt, gelukkig kwam er daarna meteen en replay tussendoor om dat glorieuze moment opnieuw te beleven :D

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

wat vinden jullie van Cho'Gath?
Ik vind hem echt geweldig om te spelen als ap/tank hybride, eerst silence ik de vijand en als de vijand dan weg loopt rupture op ze en dan feast op ze = kill

nomnomnomnomnomnom :9

[ Voor 6% gewijzigd door hardcoresmurf op 05-10-2012 16:57 ]

hardcoresmurf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:56:
Ik vind hem echt geweldig om te spelen als ap/tank hybride, eerst silence ik de vijand en als de vijand dan weg loopt rupture op ze en dan feast op ze = kill

Cho'gath is een prima champion. Tanky, redelijke damage (zowel burst als sustained) en doordat ie zo groot kan worden trekt hij veel aandacht. Kan zowel in jungle als op top gebruikt worden in de huidige meta, al verliest hij op top wel redelijk wat lanes (vooral van AD bruisers met een gap closer/hoge mobility). Je moet dus wel goed kijken wanneer je hem pickt.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Vicarious schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:42:
[...]

Cho'gath is een prima champion. Tanky, redelijke damage (zowel burst als sustained) en doordat ie zo groot kan worden trekt hij veel aandacht. Kan zowel in jungle als op top gebruikt worden in de huidige meta, al verliest hij op top wel redelijk wat lanes (vooral van AD bruisers met een gap closer/hoge mobility). Je moet dus wel goed kijken wanneer je hem pickt.
zonet 17/7/4 gedaan met ap cho'gath late game 600 ap we hebben wel verloren omdat master yi niet wou defenden :(

• SHEePYTaGGeRNeP
4 Minutes to M5 vs Invictus Gaming:
http://www.twitch.tv/riotgames

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
spoiler:
En dit is de reden waarom ik M5 (en TSM) boven de aziatische teams inschat :)
Uiteraard nog maar de eerste match en ze is nog niet eens gedaan, maar M5 is toch best wel een niveau hoger dan IG tot nu toe.

Alex Ich z'n Eve is ook heel impressive, hij toont weer maar eens dat hij de sterkste APC van Europa is!

Streaming History

• HADES2001
  • Niet online
spoiler: title
dat tweede potje echt IG ging zo lekker en dan verpesten ze het door die slechte team fights en vlad telkens dat solo zonder dat ze zicht hadden dat lijken wel newbie fouten dat zijn echt geen top elo plays
moscow 5 starte telkens slechtere start maar alle fouten van IG misbruiken.

• OrangeTux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2023
spoiler:
Vladimir faalde echt hard!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
speedzor schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:04:
spoiler:
Uiteraard nog maar de eerste match en ze is nog niet eens gedaan, maar M5 is toch best wel een niveau hoger dan IG tot nu toe.

Alex Ich z'n Eve is ook heel impressive, hij toont weer maar eens dat hij de sterkste APC van Europa is!
spoiler:
Ik vond de eerste game vooral heen en weer schommelen. Beide teams maakte bij teamfights fouten waardoor of IG of M5 weer in het voordeel kwam... Dat gebeurde alleen IG wat vaker dan M5. Het spel van M5 was niet zo vlekkeloos als ik verwacht had. Het leek wel dat ze moeite hadden met de aggressie van IG.
speedzor schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:04:
spoiler:

spoiler:
I dunno, ik vind IG wel een van de mindere Aziatische teams. Azubu Frost, Najin Sword en TPA schat ik sowieso iets hoger in dan IG. M5 kan de Aziatische teams heul moeilijk maken en is in staat het toernooi te winnen, maar TSM schat ik momenteel iets lager in dan in ieder geval Frost en M5. There, I callled it, Frost wint van TSM. Lach maar uit na afloop :+

• StarZ
spoiler:
Dus TPA - m5 :D
Ik hoop dat TSM verliest van AF en dat we straks finale AF- m5 krijgen. TSM vindt ik arrogant en ik heb liever de m5 leden met AF beide teams zijn zo verschikkelijk goed
HAHHAAHAHAHA TOO met zijn general-hat

• broc85
Ik denk wel dat AF wint, zou het sowieso leuk vinden om zo CLG.eu vs AF te zien... vorige keer werd het 2-3 met leuke games.

• HADES2001
  • Niet online
oh mijn god
"Yeah i feel better when i have my pillow with me cause i sleep with it"
dat klonk wel heel erg fout...
je hebt gelijk van mij mogen weg team solo mid.

edit:
en dit word gewoon vervelend ze weten dat dit de season 2 finals zijn ze doen een buiten event en houden geen rekening met zonlicht ?

[ Voor 30% gewijzigd door HADES2001 op 06-10-2012 01:41 ]

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

HADES2001 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:26:
edit:
en dit word gewoon vervelend ze weten dat dit de season 2 finals zijn ze doen een buiten event en houden geen rekening met zonlicht ?
Je neemt mij de woorden uit de mond. Ik wou net zeggen dat voor de professionele esport is dit toch wat minder geregeld.

Echter, wij gamers zien de zon niet zoveel dus het is wel begrijpelijk dat we zijn vergeten hier rekening mee te houden. Haha. 8)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• broc85
Dreanor schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:44:
[...]

Je neemt mij de woorden uit de mond. Ik wou net zeggen dat voor de professionele esport is dit toch wat minder geregeld.

Echter, wij gamers zien de zon niet zoveel dus het is wel begrijpelijk dat we zijn vergeten hier rekening mee te houden. Haha. 8)
Ik vind bij deze pot het commentaar ook wat eenzijdig (TSM vs AF). Het lijkt wel alsof je een voetbal wedstrijd van Barca kijkt... ze kunnen volgens mij niks fout doen die jongens van TSM aldus de shoutcasters.

• glaaj
Moah jong, wat n match :D Azubu frost met volledige map control, prachtig!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Aaaah, deze was echt spannend. Dyrus kwam echt wel goed terug na zijn mindere start, vond ik. :)
Ben benieuwd naar de tweede game. :D

En al dat geblabla in het begin om de restart van de game te verbloemen haha, hoe obvious wil je het hebben. Maar goed wat moeten ze anders. :9

[ Voor 35% gewijzigd door Vluuks op 06-10-2012 02:28 ]

• StarZ
pff AF zo sterk

• glaaj
Snap ook niet goed waarom hij in gods naam darius pakt tegen jayce, maar goed

Verwijderd

Snap ook niet welk licht een teamcomp bedenkt die karthus als initiator heeft.

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Nee, de flash+wall leek mij nu ook niet zo heel effectief.. Het is een slow, maar goed vergeleken met de harde CC van AF vol stuns, snares en ander troep stelt het weinig voor.

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
Je vergeet nu 1 ding van de wall... het reduced MR + Armor ;) dus voluit extra damage
Rushleader schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:39:
Je vergeet nu 1 ding van de wall... het reduced MR + Armor ;) dus voluit extra damage
Mjah, maar als AF daarna de fight van Karthus weghaalt (die niet meer kan bewegen als hij dood is) betekent wel dat het vrijwel direct een 4v5 is met zo'n squishy Karthus.

• StarZ
Ik begin me nu te ergeren aan het commentaar alles wat TSM doet is goed of was het waard... echt heel irritant

• glaaj
AWW yeah, wat n comeback!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
spoiler:
Voor het toernooi is het erg jammer dat nu alle Amerikaanse teams er al uit liggen.

Ik vraag me trouwens af wat chaox dacht toen hij alleen op bot lane aan het farmen was zonder vison...

[ Voor 38% gewijzigd door Peertje op 06-10-2012 03:27 ]

• HADES2001
  • Niet online
gelukkig bye bye TSM geen USA meer dus kunnen de amirikaantjes weer normaal hosten je hebt gelijk 3-1 death in het nadeel van TSM "OH and they got theyr skarner down" ja congrats jongens doe mij die andere 3 kills dan maar mag je skarner hebben zovaak je maar wil

• StarZ
HADES2001 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 03:14:
gelukkig bye bye TSM geen USA meer dus kunnen de amirikaantjes weer normaal hosten je hebt gelijk 3-1 death in het nadeel van TSM "OH and they got theyr skarner down" ja congrats jongens doe mij die andere 3 kills dan maar mag je skarner hebben zovaak je maar wil
spoiler:
Inderdaad ergerde me er echt kapot aan. Skarner die 3 kills regelt en dan idd dood gaat en dat is dan good play.
Turret voor dragon trade die mislukt maar wel goed!

ARHYIASFH

En hoezo is het jammer? Ik zie niet in dat het jammer is voor het toernooi.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
StarZ schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 03:26:
spoiler:
En hoezo is het jammer? Ik zie niet in dat het jammer is voor het toernooi.
spoiler:
Omdat waarschijnlijk de meeste toeschouwers fan zijn van een Amerikaans team. Geen Amerikaanse teams meer is minder sfeer, gok ik. Ik vind het gejuich echt iets toevoegen. Als je dat minder belangrijk vindt dan maakt het niet erg veel uit.

Verwijderd

Riven Icon code al gespot anyone?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die zou tussen de finales door worden geplaatst, nog een paar dagen wachten dus.

Verwijderd

Staan de games van TSM al ergens op Youtube of ed?

• HADES2001
  • Niet online
ik ga het gewoon zeggen.... jammer dat mijn vriendin vanavond langs komt :P
had graag de wedstrijden willen kijken vanavond hoop dat ze snel op een site komen te staan.
ik gok een finale M5 tegen Azubu.

Verwijderd

Gisteren alle games gemist. Welke bekijk ik best es ? :)

• HADES2001
  • Niet online
ik vond M5 tegen IG wel goed hun tactiek vond ik wel grappig pak champs waar ze zeker weten niet op geoefend hebben champs die we anders (bijna) nooit zien op wedstrijden en waar wij niet bekend om staan.
voor de rest waren het allemaal leuke wedstrijden zou alleen het geluid uit zetten bij de laatste 2 potjes USA comentaar over USA team was wel erg partijdig en na een tijdje zelfs irritant.
en dan bedoel ik
en ja azubu ze maken een kill...
OHJA TSM PAKT EM SKARNER GAAT NEER OH MY GOD WAT GEWELDIG!!!
dat was wel erg jammer.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:23

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jup, dat is TSM voor je, overhyped en de hemel in geprezen door fanboys.

Zoals Alex Ich in een interview al zij, Amerikaanse teams komen niet om te winnen, alleen maar om een show te maken en aandacht te krijgen of iets in die richting.

[specs]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:23:
Jup, dat is TSM voor je, overhyped en de hemel in geprezen door fanboys.

Zoals Alex Ich in een interview al zij, Amerikaanse teams komen niet om te winnen, alleen maar om een show te maken en aandacht te krijgen of iets in die richting.
Waarbij hij later op reddit verklaarde dat hij hiermee niet TSM bedoelde.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Waarbij hij later op reddit verklaarde dat hij hiermee niet TSM bedoelde.
Niet gelezen, al vond ik de opkomst van TSM te lachwekkend voor woorden, leek wel de Village People die daar stonden XD

[specs]

Fanatic_FS schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

Niet gelezen, al vond ik de opkomst van TSM te lachwekkend voor woorden, leek wel de Village People die daar stonden XD
Is toch lachen? Wil toch niet zeggen dat als je een geintje maakt bij je opkomst dat je niet serieus bezig bent of je slecht hebt voorbereid? Ik denk dat TSM op dit toernooi iedereen behalve Azubu Frost en M5 kon verslaan, ze troffen alleen de lastigste tegenstander uit de poule direct. Tough luck.

Let wel: ik ben meestal voor TSM, maar de commentators maakten het inderdaad wel erg bont. Waren nog erger dan de thuiscommentators van de Penguins :P

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

K59I-NLM9-PPI4-2VLE-TT3F-VDL8

http://woobox.com/dwmvfy

Code daar invullen en je krijgt als het goed is Riven Icon volgende week

[ Voor 4% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-10-2012 17:03 ]

[specs]

• SHEePYTaGGeRNeP
Fanatic_FS schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:03:
K59I-NLM9-PPI4-2VLE-TT3F-VDL8

http://woobox.com/dwmvfy

Code daar invullen en je krijgt als het goed is Riven Icon volgende week
Icon *

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Icon

[specs]

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:06:
Gisteren alle games gemist. Welke bekijk ik best es ? :)
Allemaal. :P
Rushleader schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:39:
Alleen nog maar MR sinds de nerf.
glaaj schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:29:
Snap ook niet goed waarom hij in gods naam darius pakt tegen jayce, maar goed
Ze zullen wel per se Darius willen hebben voor hun teamcomp, mogelijk hopend dat ganks van TheOddOne de lane nog een beetje draaglijk kunnen maken. Als alles zou draaien om het inmaken van je opponent in de lane, zou je bijvoorbeeld ook vrijwel nooit Karthus zien.
hardcoresmurf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:56:

Cho begint weer aardig terug te komen in de spotlight. Spelers ontdekken hoe verschrikkelijk flexibel hij is in de jungle; een skillset vol AoE, potentieel voor sterke ganks, een super-Smite op zijn ult, en bovenal de geweldige sustain van zijn passive. Al dit moois heeft tot gevolg dat hij zo'n beetje elke jungle-path kan nemen die hij maar wil, inclusief door de jungle van de tegenstanders.
Ook in de lanes doet hij het uitstekend. Hij is met zijn sustain een sterke champ in top lane, zelfs zo'n beetje de beste pick tegen een Yorick. Midlane past hij ook prima, hij kan zelfs als support botlane.
Zelfs qua build opties kan hij van alles. Naast full-tank kun je ook meer de AP-kant op met items als Abyssal Scepter, je kunt zelfs voor wat attack speed gaan met iets als Wit's End.
HADES2001 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:59:
spoiler tags bij dit soort games heeft niet veel nut is mijn ervaring
vanaf vandaag is het best of 3
als je dan ziet dat bijvoorbeeld CLG de eerste wint en er zijn maar 2 games dan weet je al dat CLG die tweede ook gewonnen heeft
Maar goed kan me voorstellen dat mensen toch een beetje spanning willen dus spoiler tags geen probleem mee verder.
(just saying my toughts)
Een beetje post die VoD's aanbiedt, zorgt er dan ook voor dat er bij best of 3's altijd 3 links staan, waarbij eventueel de derde link niet naar het begin van een game leidt.
Bermbom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Ik zie niet echt waarom dit nou zo irritant zou zijn, zeker als je het vergelijkt met hoe irritant het is om al van te voren de uitslag te zien van de wedstrijd die je nog graag later wou kijken. Maar goed, van de andere kant kun je ook stellen dat mensen die zulke games nog willen zien zonder spoilers niet een LoL-topic moeten gaan lezen, je weet dat er daarin erover gediscussieerd wordt. Allebei redelijke standpunten.

In het vervolg moeten we in dit topic bij grote toernooien als deze even van tevoren samen vaststellen of we spoilertags willen gaan gebruiken of niet. Doen we dit niet, dan weten mensen hopelijk tijdig dat ze het topic een tijdje moeten mijden; doen we het wel, dan kan dat beter even in de topic-warning komen te staan zodat ook nieuwe posters daarvan op de hoogte (zouden moeten) zijn. Half om half heeft voor beide kampen weinig zin.
Fanatic_FS schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

Een klein showtje ervan maken kan op zich best wel, zoiets weet het publiek wel te waarderen. En dat is toch zo'n beetje de reden dat je met sport veel kunt verdienen: veel mensen die er graag naar kijken. Waar zo'n ludieke actie me ook vooral goed voor lijkt, is om de zenuwen bij de spelers zelf wat weg te halen, zodat je wat ontspannender aan de wedstrijd kunt beginnen. Zo ook bij CLG.EU; als Froggen ingame geen Anivia mag zijn, dan zo maar. :P

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Weet iemand wat er aan de hand is met Twitch.tv, own3d.tv stream and euw.leagueoflegends.com?
Ze liggen allemaal plat.
Wat een bullcrap, die lui moeten hun shit een keer goed hebben.

Blijkbaar is het voor iedereen: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=869168

[ Voor 20% gewijzigd door nukidin247 op 06-10-2012 22:57 ]

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
ligt het aan mij of is de stream weg?

Hallo met Tim

• Quinten
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ja de stream ligt eruit. Riot Games German bevestigde dit. Hoop dat ze het snel repareren.

Verwijderd

Fuck. Ik wil dit zien. Waren ze al lang bezig?

Verwijderd

Het is weer up (Twitch)

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 23:02 ]

• broc85
In de mean time, ik heb de eerste game van vandaag gemist... hoe was die? Met spoiler tags for the moment lijkt me ;)

Verwijderd

Wanneer begint die volgende game dan?

Over 14 minuten

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 23:16 ]

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
broc85 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:02:
[...]

In de mean time, ik heb de eerste game van vandaag gemist... hoe was die? Met spoiler tags for the moment lijkt me ;)
spoiler:
1e game begon goed voor clgeu maar eind early game begin mid game hebben ze een paar kleine foutjes gemaakt. daar maakte WE goed gebruik van en late game pakte ze clgeu verder in. eindscore ~8-20 (clg.eu - WE)

Edit: game begint nu Soon ™

Verwijderd

Ligt het aan mij of is die stream zo brak als wat?

Verwijderd

spoiler:
zucht clg.eu en hun turtle tactic. Afschuwelijk om te zien.

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:53
Was het kijken waard :D

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:36:
spoiler:
zucht clg.eu en hun turtle tactic. Afschuwelijk om te zien.
ik vond het juist erg leuk om te zien, gewoon een heel subtiele switch van wie de overhand heeft
geen roflstompen zoals je vaak ziet

Verwijderd

Wat een heerlijke game was dat zeg. Damn.

spoiler:
De itembuild van WE was echt stupid. Dat heeft ze de das om gedaan. Vooral Ezreal.

Verwijderd

Het is een legitieme tactic, zeker weten maar in vergelijking met al de mooie plays die we al gezien hebben is dit gewoon het saaiste ooit in mijn ogen.

• broc85
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:51:
Het is een legitieme tactic, zeker weten maar in vergelijking met al de mooie plays die we al gezien hebben is dit gewoon het saaiste ooit in mijn ogen.
Dat zei iedereen ook over Chelsea toen ze van Barca wonnen... saai vind ik misschien het foute woord, want zelfs in zo'n techniek kan je admirabele punten zien met mooie plays.

Verwijderd

spoiler:
Dit is toch te erg ? Een kwartier waar er letterlijk niets gebeurd is toch gerust saai te noemen in het oog van een neutrale kijker ? Stel je voor dat je deze game niet kent en nu beslist om te kijken wat LoL echt is.

Malphite ult, Orianna ult. Cho'gath's Q. Sona ult & geen enkele initiate ><

Ben benieuwd wat de casters van deze games vinden :)

@broc je kon het niet beter vergelijken. Net dezelfde situatie idd.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 01:59 ]

• broc85
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 01:55:
spoiler:
Dit is toch te erg ? Een kwartier waar er letterlijk niets gebeurd is toch gerust saai te noemen in het oog van een neutrale kijker ? Stel je voor dat je deze game niet kent en nu beslist om te kijken wat LoL echt is.

Malphite ult, Orianna ult. Cho'gath's Q. Sona ult & geen enkele initiate ><

Ben benieuwd wat de casters van deze games vinden :)

@broc je kon het niet beter vergelijken. Net dezelfde situatie idd.
spoiler:
wel bloedstollend... één fout en het is klaar op dit moment, of in ieder geval een enorme tegenslag.
Misschien wordt CLG.eu wel het nieuwe TSM... er gewoon een showtje van maken :P

Cheeren voor ward kills ook wel vrij bijzonder. Aan de andere kant als je ziet hoe weinig items WE support heeft werkt het wel... bizar

WTF... valt de stream nou uit bij de eerste team fight?

[ Voor 16% gewijzigd door broc85 op 07-10-2012 02:10 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

dit gaan we niet menen, net nu het leuk word flikkert de stream uit :( :'(

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik post nooit in dit topic, maar god allemachtig wat een trage game en idd valt de connectie weg op het moment dat er eindelijk weer een teamfight is....

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:47
CLG en WE zijn echt belachelijk (slecht) bezig.

spoiler:
CLG had dit al 20 minuten geleden kunnen winnen. En WE initiates wanneer CLG baron heeft en zij geen toren. Wtf?

[ Voor 10% gewijzigd door CutePuppy op 07-10-2012 02:20 ]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Misschien wel weer een rest art van de game... zou zuur zijn... :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als het hele internet weer weg is. Zullen ze de win gewoon aan CLG geven, of moet het hele potje weer opnieuw? :+

Mooi, de nieuwe 'Stream off again?' thread op Reddit heeft binnen 3min 3.9k comments? :o

[ Voor 24% gewijzigd door Pimorez op 07-10-2012 02:15 ]

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
haaaaaaa remaaaaake

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
wtf, wat is dat nou weer. De stream klap er gewoon uit....

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Ziet er naar uit dat het een Twitch probleem is, ik kan tenminste heel twitch niet meer bereiken :s

• godofal
  • Niet online

godofal

Pimorez schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:13:
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als het hele internet weer weg is. Zullen ze de win gewoon aan CLG geven, of moet het hele potje weer opnieuw? :+
zou een erg vage beslissing zijn als de game niet aan CLG "gegeven" wordt imo, dúídelijk winnend

Verwijderd

godofal schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:49:
[...]
ik vond het juist erg leuk om te zien, gewoon een heel subtiele switch van wie de overhand heeft
geen roflstompen zoals je vaak ziet
godofal schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:49:
[...]
dit gaan we niet menen, net nu het leuk word flikkert de stream uit :( :'(
Juist ja :p

Deman is het ook goed beu : 'if parents were brought here by their children, please excuse urselves to them'

4000 berichten in 4 minuten op reddit ivm de outage :D
godofal schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:14:
[...]

zou een erg vage beslissing zijn als de game niet aan CLG "gegeven" wordt imo, dúídelijk winnend
Net zoals WE voor de eerste remake goed aan het winnen was :p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 02:16 ]

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

volgens mij gaan ze alsnog overnieuw beginnen...

• broc85
MarluXiaXl schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:16:
volgens mij gaan ze alsnog overnieuw beginnen...
Yes, daar ziet het wel naar uit.

Over het spel van CLG.eu en WE... ik vind het best indrukwekkend, het is niet flashy. In mijn ogen niet minder indrukwekkend.

[ Voor 24% gewijzigd door broc85 op 07-10-2012 02:17 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.