Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.595 views

Verwijderd

Ik heb ook niet gezegd dat je exact kan bepalen wat voor elo je zal hebben adhv een winratio

. Ik wil met die calculator aantonen dat er een enorme variance mogelijk is in dit spel, en dit kan prima met de gegevens die ik aangaf.

Natuurlijk zijn er factoren als duoqueeers waarmee ik onmogelijk rekening kan houden. Maar in the long run geeft zoiets een goed idee hoe ELO werkt in dit spel. En wellicht kunnen sommige mensen het dan accepteren dat er 'swings' zijn in ELO van meer dan 100 elo over een X aantal games.

Het is een indicatie om iets aan te tonen, geen exacte, persoonlijke calcultator.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:28:
Ik heb ook niet gezegd dat je exact kan bepalen wat voor elo je zal hebben adhv een winratio

. Ik wil met die calculator aantonen dat er een enorme variance mogelijk is in dit spel, en dit kan prima met de gegevens die ik aangaf.

Natuurlijk zijn er factoren als duoqueeers waarmee ik onmogelijk rekening kan houden. Maar in the long run geeft zoiets een goed idee hoe ELO werkt in dit spel. En wellicht kunnen sommige mensen het dan accepteren dat er 'swings' zijn in ELO van meer dan 100 elo over een X aantal games.

Het is een indicatie om iets aan te tonen, geen exacte, persoonlijke calcultator.
je moet wel begrijpen dat mijn elo chart niet over 10 games gaat. ik heb nu ongeveer 1200 rankeds waarvan 150 in season 1 en dus 1000 in seizoen 2

ik had 300 games nodig om op 1400 te komen van 1250 in seizoen 2.
Daarna had ik er zo'n 150 nodig om op 1600 te komen.
Daarna nog <100 om ronde de 1700 te komen.
Ik heb zo'n 100 games rond de 1750 gebungelt (en 1 keer 1850 aangetikt).
Nu ben ik met ongeveer 150 games teruggezakt naar 1530.

Je kan dus niet ontkennen dat ik geen pech heb ;)

Verwijderd

Pech of standaard variance? Hoe je het maar wilt noemen. Zulke elo-swings gebeuren.

En je hebt idd nog factoren als:

- Je wordt zelf nog steeds beter, dus zal je winrate increasen, en dus ook de mate waarmee je elo stijgt.
- Je speelt zelf ondermaats voor een periode om wat voor reden dan ook.
- Je winrate wordt ook steeds lager op hoger elo, waardoor je je daadwerkelijke elo aantikt en daar rondom blijft. Zodra je weer in ELO zakt, word je winrate ook weer hoger, en stijg je weer 'sneller' relatief gezien.

Dat speelt ook een rol, we zijn geen robots die constant op één zelfde niveau spelen.

Je moet gewoon naar je winrate kijken. Zolang die boven de 50% is, zul je uiteindelijk weer die 1850 aantikken over een x aantal games. Alleen hoe dichter hij bij de 50% is, hoe meer variance en elo swings je zal hebben.

Wat leuk voor eigen statistieken is, is elke maand een x aantal ranked games als doelstelling, en dan bijhouden wat je winrate over die maand is. Zo kun je zien hoe je er voor staat, waar het heen gaat en bepaalde patronen ontdekken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 14:09 ]

• Stefanto
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 16:11
FF ter info er is al 7 delen van 281 page over Leageu of Legend. NICE :)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:06

psyy138

blackbulls.nl

Stefanto schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:07:
FF ter info er is al 7 delen van 281 page over Leageu of Legend. NICE :)
offtopic: nuttige info :z

ontopic: ik ben ook in season een vrij snel naar 800/900 elo gezakt. naar mate dat ik het vaker speelde ben ik op de dag van vandaag op 1350+/- gekomen. daar blijf ik nu hangen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-11 10:49
ik heb nog niet zoveel gespeeld in ranked (denk zon 70 potjes 5v5 solo/duo) en zit op moment op 1122, hoor voor mn gevoel wel wat hoger (nee, ik ben niet zo iemand die vind dat hij op 2000 elo hoort :)).. games met 1300 spelers ga ik vrijwel altijd nog met de beste score, lane win ik nu ook 80% van de tijd wel, alleen afgelopen week teveel jungle gedaan wat me niet geweldig af ging (ali jungle, waar ganks wel goed gingen maar mn team het slecht deed, kan je het als ali zijnde ook niet carrien..)

moet nu ook weer half uur wachten op de volgende queue.. leave bijna nooit champion select, maar deze was weer zo'n een waar ik niet eens aan wou beginnen
een mid kon alleen ahri en gragas spelen, verder kon die niks

last pick: zegt gelijk dat hij wel wilt supporten, fijn dus
ik vraag of hij taric kan spelen (vind taric gewoon de fijnste support dus tja) heeft ie niet.. ik maar ff op lolking
zie ik dar hij 4/7 gaat, en vervolgens zegt hij: if they got soraka, i go mid kata
Blijkt dat de enige champions die hij redelijk kan spelen soraka en katarina zijn, en dat hij nog geen eens 30 champions heeft..
Zn match history is 8 uit de 10 normal games gewoon zwaar hard verloren met slechte scores, dus ik ben maar geleaved, van te voren maar ff gezegd dat hij meer moet leren spelen, meer champions moet hebben en dan pas een keer ranked moet gaan doen, rest vond dat ook al maarja,
kreeg ook een taric caitlyn combo tegen me, dat als soraka + kog'maw zijnde leek me totaal geen leuke combinaties (laat staan met een soraka die het spel amper begrijpt)

[ Voor 14% gewijzigd door Twijfels op 03-10-2012 15:23 ]

Verwijderd

Ken iemand die alleen graves speelt. Zit ook op level 30. Speelt nooit ranked maar kan het wel. Heeft geen enkel besef van meta en dergelijke, speelt alleen graves. Dat zijn de redenen waarom 1100-1300 elo niet leuk is. Niet dat hij daar wat aan kan doen. Daar hoort Riot wat aan te doen.

• Twijfels
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:25:
Ken iemand die alleen graves speelt. Zit ook op level 30. Speelt nooit ranked maar kan het wel. Heeft geen enkel besef van meta en dergelijke, speelt alleen graves. Dat zijn de redenen waarom 1100-1300 elo niet leuk is. Niet dat hij daar wat aan kan doen. Daar hoort Riot wat aan te doen.
maar wat kan riot er aan doen.. als iemand eens met een ECHT goeie oplossing kwam voor al dat gezeik in ranked, of een goed ban-system zou hebben, dan zou ranked op 1100-1300 ook wat beter zijn ;)

nou zeggen mensen: ja laat ze dan op 500 elo starten met 0 ranked games.. gevolg: top spelers zijn 2000 elo ipv 2700
mensen die nu 1200 zijn, zijn dan gewoon 500, oftewel, de getallen zijn iets anders, probleem is er nog steeds

bepaalde eisen stellen om ranked te gaan spelen lijkt me wel handiger: 40+ champions, 250+ normal games bijvoorbeeld.. zal denk ik wel iets beter gaan in ranked dan, maarja.. het is bekend dat 1100-1300 gewoon geen leuke bracket is om in te zitten (meeste ragers kom je daar tegen)

zo ook een vriend van mij, die echt totaal niet goed kan spelen, dacht lekker ranked te gaan spelen omdat hij verwachtte dat het er gezelliger en serieuzer was, maar hij is alweer gestopt met rankeds spelen

de sfeer in normals helpt dus ook met het feit dat mensen ranked gaan spelen, ze denken dat ranked een stuk serieuzer etc is, en dan komen alle newbies er weer bij op 1200 elo

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:17:
[...]
Mensen die dit bevatten, ragen ook niet in game, en spelen gewoon game na game. En zul je ook nooit horen klagen over 'Elo-hell', wat dus ook echt niet bestaat. Het ligt gewoon puur aan je eigen skill.
[...]
Niet helemaal. Dat de grote meerderheid van de spelers die menen in Elo-hell te zitten zichzelf voor de gek houden, klopt wat mij betreft wel. Maar dat je een game kunt verliezen door pech met je teammates, ook al hoor je zelf 100 á 200 Elo hoger, dat is wel mogelijk. Ook is het zo dat games rond de 1200 Elo willekeuriger zijn, omdat daar de spelers zitten die net begonnen zijn en nog geen betrouwbare rating hebben; idem rond de 1400 met sterkere spelers die zijn afgezakt door Elo decay, maar nog wel beter zijn dan 1400. En dat zijn de enige twee punten van wat je Elo-hell zou kunnen noemen, meer is het niet.

Als het mogelijk is om door pech een game te verliezen, ook al speel je zelf daadwerkelijk sterker dan dat niveau, dan is het ook mogelijk dat dat nog een keer gebeurt, en nog een keer. De kans dat om die reden het verschil tussen verliezen en winsten groter blijft worden wordt steeds onwaarschijnlijker, aangezien je winstkans boven de 50% ligt, maar het blijft wel mogelijk. Ook al is de kans dat het echt véél vaker jou overkomt dan de rest van de spelers nog zo extreem klein, vergeet niet dat de sample size van ranked enorm is. Tussen al die vele spelers zullen er vast een paar tussen zitten die daadwerkelijk het probleem hebben wat men Elo-hell zou kunnen noemen.

Als het echt púúr op je eigen skills aankomt, zou dat impliceren dat de pech met trolls/feeders/ragers/dc's etc. na verloopt van tijd gegarandeerd in 50% van de gevallen jouw team is overkomen, en 50% het andere team. En zo werkt statistiek natuurlijk niet, al lijkt dit mensen wel eens te ontgaan. Op zich zouden de percentages respectievelijk 44,4% en 55,6% moeten zijn als je van die pech niet zelf de veroorzaker bent, maar in mijn ervaring zijn de mensen die klagen over Elo-hell doorgaans zelf de ragers, als het al niet ook de feeders zijn.
N3burz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:30:
[...]
nou zeggen mensen: ja laat ze dan op 500 elo starten met 0 ranked games.. gevolg: top spelers zijn 2000 elo ipv 2700
mensen die nu 1200 zijn, zijn dan gewoon 500, oftewel, de getallen zijn iets anders, probleem is er nog steeds
[...]
Dat zou inderdaad zo zijn als Riot vanaf het begin van ranked 500 als startwaarde had gekozen. Een 2700-speler zal inderdaad op de lange termijn wat punten kwijtraken hierdoor, maar niet helemaal tot 2000, omdat het gemiddelde ergens tussen de 500 en 1200 blijft liggen. Dat iedereen daadwerkelijk 700 punten daalt, gebeurt alleen maar als het aantal spelers dat op 1200 is begonnen compleet insignificant wordt in vergelijking met het aantal spelers dat met 500 start, en dat gaat niet gebeuren, of LoL moet al zo populair worden als voetbal. Als ik gebruik maak van Convolutions grafiek uit deze post met ongeveer 688k ranked spelers, en als ik voor 'insignificant' < 5% neem, zijn er op EUW alleen al zo'n 13 miljoen extra ranked spelers voor nodig.

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-11 23:02
Gisteren wat potjes met LeBlanc gespeeld. Ik blijf het een leuke champ vinden.

In een van de potjes een lane verloren tegen een Lux die zeer sterk speelde. Haar ulti kan ca. 30% van LeBlanc's HP eraf krijgen. Naast dat kan ze zeer goed poken vanwege de 'ballen' die ze gooit. Deze hebben een erg grote range. Hierdoor kan ik haar niet op of beneden de 60% HP krijgen, zodat ik de champ in 1 keer in een combo kan affakkelen.

Heeft iemand wat tips om tegen Lux te spelen? Ik blijf het maar lastig vinden ...

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Twijfels
beter proberen te dodgen met je W, moet opzich te doen zijn bij al haar skillshots, het zijn echt allemaal skillshots dus ;)

verder probeer haar gewoon net zo hard terug te poken, als jij gewoon goed hebt gefarmd en misschien nog wat kills hebt mee gepakt maak je haar ook erg snel af met een combo hoor

mijn kog'maw gaat steeds beter & beter lijkt het wel :) vandaag weer 3 potjes gewonnen in ranked, enige 3 potjes gespeeld ook vandaag!
18/4 + 16/4 + 9/3

ben ook weer 1158 elo (nieuwe top elo, alhoewel ik op 1273 heb gezeten in het begin, dit was voor de reset en telde dus niet) was gisteren nog 1080 :)

wat ik wel raar vond, ik ging duo'en met iemand die 1329 elo heeft, enemy had een graves van 1430 elo ongeveer (gewonnen van hem :)) en 3 van 1250-1280 ook
vervolgens; mn vriend kreeg +11 elo, ik kreeg maar +7? terwijl ik toch tegen hogere speel, zou je zeggen dat ik meer elo verdien..

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14

• Twijfels
jezus.. wat een kinderen, eerste keer dat ik deze heb meegemaakt:

een katarina in mn team ging 10/5, vervolgens heeft amumu blijkbaar iets niet leuks gezegd? niks gemerkt ofzo maarja..
hij heeft dus vanaf 25 min tot het einde (45 min ong) constant tegen enemy lopen zeggen waar we waren etc, en heeft NIKS meer in team gedaan, altijd andere kant van de map geweest etc.. gewoon ERG kinderachtig, alsnog gewonnen omdat ik ook 10/5 en kha'zix 15/5 stonden :)
hij doet ut!

@Virtual: hij beweert nergens dat je niet KUNT verliezen door pech, hij beweert simpelweg dat als je genoeg games speelt dat je altijd naar je ware elo toegroeit, ondanks pech en geluk. Simpelweg de wet van de grote getallen. Als je 200 games gespeeld hebt, is er een kans dat je in 20 van die games een leaver/feeder/troll gehad hebt. Maar bij de tegenstander dan ook rond dat aantal (eigenlijk zelfs minder omdat er bij de tegenstander in 5 slots een kans op een leaver/feeder/troll is en bij jou in 4 slots als je er zelf geen bent) en dan kun je dat dus tegen elkaar wegstrepen. En dan geldt dus dat je eigen skillevel uiteindelijk je elo bepaalt na zoveel games.

Vicariously I live while the whole world dies

• Twijfels
http://www.lolking.net/summoner/euw/22116525#history

kon het niet laten :) voor het eerst dat ik ranked weer leuk vind nu!

minion score is wel belachelijk slecht :$

[ Voor 15% gewijzigd door Twijfels op 03-10-2012 21:04 ]

N3burz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:04:
http://www.lolking.net/summoner/euw/22116525#history

kon het niet laten :) voor het eerst dat ik ranked weer leuk vind nu!

minion score is wel belachelijk slecht :$
Bloodrazer op Kog is geloof ik niet zo'n goede keuze, ze hebben al eens uitgerekend dat de standaard AD carry build (IE, Last Whisper, Bloodthirster, Phantom Dancers, Boots en Guardian Angel) effectiever is qua damage.

• SHEePYTaGGeRNeP
Bedoeling is dat je hem blijft kijken vic :D
Fort Minor - [The Rising Tied] Remember The Name
http://www.twitch.tv/sheepytaggernep

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:09:
[...]

Bloodrazer op Kog is geloof ik niet zo'n goede keuze, ze hebben al eens uitgerekend dat de standaard AD carry build (IE, Last Whisper, Bloodthirster, Phantom Dancers, Boots en Guardian Angel) effectiever is qua damage.
Ik denk dat het uiteindelijk neerkomt op de enemy team-comp en je eigen voorkeur. Ikzelf vind Madred's Bloodrazor op Kog'Maw ontzettend lekker spelen tegenover tanky champs, echter haal ik het wel pas nadat ik mijn IE, PD en eventueel Banshee's Veil heb gehaald (dit verschilt, de ene keer is een Veil niet nodig, dan ga ik direct voor de Bloodrazor). Met de Madred's Bloodrazor eet je in no-time door de health van je tegenstanders heen, en met je W en R maakt dat het alleen maar leuker =]

• the Virtual
fonsoy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:01:
Gisteren wat potjes met LeBlanc gespeeld. Ik blijf het een leuke champ vinden.

In een van de potjes een lane verloren tegen een Lux die zeer sterk speelde. Haar ulti kan ca. 30% van LeBlanc's HP eraf krijgen. Naast dat kan ze zeer goed poken vanwege de 'ballen' die ze gooit. Deze hebben een erg grote range. Hierdoor kan ik haar niet op of beneden de 60% HP krijgen, zodat ik de champ in 1 keer in een combo kan affakkelen.

Heeft iemand wat tips om tegen Lux te spelen? Ik blijf het maar lastig vinden ...
Mocht je dit nog niet doen: als je in de lane staat tegen een champion die afhankelijk is van skillshots (en Lux is hiervan zo'n beetje het meest extreme voorbeeld), altijd beginnen met Boots of Speed en potions. (Overigens is dit ook tegen champions die geen skillshots hebben in de meeste gevallen de beste start, maar dat terzijde.) Blijf ook alert en constant in beweging, dat maakt het veel moeilijker om skillshots te raken.

Specifieker voor LeBlanc vs Lux: jouw W-skill, Distortion, is uitstekend geschikt om skillshots mee te ontwijken. Als ze haar Light Binding mist, staat ze vrij machteloos tegenover jouw burst-combo. Mocht je het alsnog moeilijk hebben, probeer je lane te pushen en ga kijken of je een andere lanes kunt ganken, dat is een van de sterkste punten van LeBlanc.
N3burz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:21:
[...]
wat ik wel raar vond, ik ging duo'en met iemand die 1329 elo heeft, enemy had een graves van 1430 elo ongeveer (gewonnen van hem :)) en 3 van 1250-1280 ook
vervolgens; mn vriend kreeg +11 elo, ik kreeg maar +7? terwijl ik toch tegen hogere speel, zou je zeggen dat ik meer elo verdien..
Wat ook meetelt bij de berekeningen is het aantal potjes wat je hebt gespeeld. Iemand die weinig heeft gespeeld krijgt meer punten per winst en raakt meer punten kwijt per verlies dan iemand in dezelfde situatie die veel meer gespeeld heeft. Dit is om nieuwe spelers sneller op hun juiste rating te krijgen.
Vicarious schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:30:
[...]
@Virtual: hij beweert nergens dat je niet KUNT verliezen door pech, hij beweert simpelweg dat als je genoeg games speelt dat je altijd naar je ware elo toegroeit, ondanks pech en geluk. Simpelweg de wet van de grote getallen. Als je 200 games gespeeld hebt, is er een kans dat je in 20 van die games een leaver/feeder/troll gehad hebt. Maar bij de tegenstander dan ook rond dat aantal (eigenlijk zelfs minder omdat er bij de tegenstander in 5 slots een kans op een leaver/feeder/troll is en bij jou in 4 slots als je er zelf geen bent) en dan kun je dat dus tegen elkaar wegstrepen. En dan geldt dus dat je eigen skillevel uiteindelijk je elo bepaalt na zoveel games.
En met het vetgedrukte ben ik het niet helemaal eens. Specifiek over het woord 'altijd' waar ik 'in de overgrote meerderheid van de gevallen' zou stellen.

Laat ik verder gaan rekenen met jouw voorbeeld: stel dat er inderdaad iemand 200 games heeft gespeeld, en dat in 20 van die games een van de teams heeft verloren omdat er iemand de game eigenhandig heeft verpest. Om het niet al te ingewikkeld te maken, houd ik even geen rekening met het resultaat als er in beide teams zo'n figuur zit, en ook nog even niet met de mogelijkheid dat je dat zelf niet bent. Dan is de kans dus dat de eerste van die 20 games je een loss oplevert precies ½. De kans dat al die 20 games voor jouw team verloren gaan, is ½20, oftewel 1 op 1.048.576. Uiterst miniem, maar als EUW al 688.000 ranked spelers heeft, is de kans dat minstens één van die spelers het is(/zal) overkomen dat hij al die 20 games verliest 1-(1-½20)688000 ≈ 48%. (Als je inderdaad jezelf niet meerekent, en met 4/9 werkt in plaats van ½, is dit echter slechts 1 op 11 miljoen en 6%; met een vaste duo-queue partner die ook te vertrouwen is zelfs maar 1 op 330 miljoen en 0,2%)

Nou is die 48% ook niet meteen echt veelzeggend; lang niet al die 688k spelers zullen 200 games hebben gespeeld, laat staan 20, maar anderszijds zullen ook mensen die met bijvoorbeeld een 15-5 verdeling te maken hebben gehad, wat 15.504 keer waarschijnlijker is, een negatieve impact van zo'n 150 ratingpunten moeten verwerken, meer zelfs als het aan het begin van hun ranked games mis gaat, en dat zou voor een enkeling wel eens langer dan 200 games kunnen duren om dat weer teboven te komen, tenzij ze echt veel hoger horen dan de rating waarop ze nu "vastzitten". Ook zullen de mensen die over Elo-hell klagen 20 van de 200 games misschien wat optimistisch noemen; hoe erg het daadwerkelijk is kan ik natuurlijk niet in mijn eentje vaststellen, dat kan niemand zonder een flinke hoeveelheid statistieken.

Als een willekeurig iemand beweert in Elo-hell te verkeren en er niet meer uit te kunnen komen, dan acht ik die kans inderdaad ook net zo goed erg klein, en lees ik de post met een gezonde dosis scepsis, maar onmogelijk, dat nou weer net niet.
Vicarious schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:09:
[...]

Het punt van een AD carry is dat de stats die ze normaal met hun items halen (attack damage, attack speed, armour penetration, crit chance en crit damage) onderling allemaal met elkaar scalen, waardoor ze lategame ook zoveel damage doen. Bloodrazor geeft dan wel wat attack damage en aardig wat attack speed (en wat armour), maar de passive scalet qua eigen stats alleen maar met je attack speed en magic penetration, en die laatste ga je niet eens halen; die damage vergroot je alleen maar met de magic resistance reduction van Kog'Maws Caustic Spittle (Q) op een enkele target, of hulp van je teamgenoten. Bovenstaande AD Carry-build zal vrijwel altijd beter presteren dan een build met Madred's Bloodrazor erin, ongeacht welke van de items je vervangt. De enige situatie om als AD carry een Bloodrazor te overwegen, is wanneer de tegenstanders erg veel health hebben, enorm veel armour stacken en nagenoeg geen magic resistance hebben.

Beetje lange post geworden. :$

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:23

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Het probleem met bloodrazor is dat voor wat het item kost je beter gewoon een extra BT kunt nemen en dan meer damage doet.

Bloodrazor is bedoelt om te gebruiken tegen tanks/tanky chars die hoge hp hebben. Toevallig bouwen deze chars ook magic resist, wat bouwt een ADC? Armorpen. Die 4% health is door die MR maar minder dan 2%.
Op een target met 4k hp is dat dus minder dan 80dmg, wat het dus niet echt rendabel maakt.

[specs]

Verwijderd

Op de kop af toch nog GOLD gehaald ^_^ met Chrisiyyi en ERDW.

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/10609486/img/10609486.png
Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/10609587/img/10609587.png

Verwijderd

xx

• SHEePYTaGGeRNeP
Yes, mijn stream was een succes!
8 maximum current viewers, weee!
Ik zal proberen meer te praten in het vervolg :(

• Arjan_25
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:21
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 00:12:
Op de kop af toch nog GOLD gehaald ^_^ met Chrisiyyi en ERDW.

[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha, Die pot heb ik nog gezien. In het begin ging het niet zo best. Maar werd wel een mooi potje.

Verwijderd

Voor de mensen die helemaal gek zijn van de inlogmuziek:
http://soundcloud.com/lea...s/league-of-legends-music

Verwijderd

@Arjan_25
Die Pantheon was echt zo ontzettend strong early =[ super zoned... Gelukkig is Rengar op 3v3 het makkelijkste wat er maar is (zo veel bushes, zo veel jungle creeps om te pakken!).

Maarre, jij specte ons O-) ?

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55
Gisteren met Kha Zix de The Hunt is on gewonnen
Is toch wel een lekker gevoel dan ;)
Het geeft een extra thrill aan jezelf en je team om die quest te winnen leuke extra!

• Arjan_25
Ja dacht nog ff wat drinken en een sigaretje en jij was nog bezig..... dus ff gespectate. Wel mooi dat die pant je elke keer vroeg of je hem zag springen :P

Verwijderd

Klopt ja, maar hij sprong gewoon scheef =/

• SHEePYTaGGeRNeP
42:00
http://nl.twitch.tv/sheepytaggernep/b/334324825
was toch wel een bazige gragas ult van mij, toch niet kunnen winnen though :/

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:54:
Zeker netjes!!!! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Ben gister geattendeerd op een youtube filmpje waar ik een aantal 'seconds of fame' krijg.
Werd ik toch maar weer pijnlijk geconfronteerd met 1 van de meest waardeloze games uit mijn LoL carrière ;)

Ik speelde Graves en werd gedwongen top tegen MK te spelen destijds..

• SHEePYTaGGeRNeP
Zeker mooi Thijmeus, Top 5 plays :D

Verwijderd

Wel een beetje derp hoe jullie 1 voor 1 naar een fed Ezreal lopen, desondanks alsnog legendary 1 in a 100 game

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 10:48 ]

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Ja die ambush, hoog niveau! :P
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:47:
Wel een beetje derp hoe jullie 1 voor 1 naar een fed Ezreal lopen, desondanks alsnog legendary 1 in a 100 game
Echt hè, van teamplay was absoluut geen sprake.. Ik geef niet vaak af op een team, maar dit team was niet echt fantastisch om mee samen te werken ;)

• Arjan_25
Idd die was wel netjes alleen jammer van die ult daarvoor. Die had je eerder moeten gooien om meer uit dat teamfight te halen denk ik. Enige wat je nu haalt is een kill op akali.

• SHEePYTaGGeRNeP
Arjan_25 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Idd die was wel netjes alleen jammer van die ult daarvoor. Die had je eerder moeten gooien om meer uit dat teamfight te halen denk ik. Enige wat je nu haalt is een kill op akali.
en Lee Sin, plus ace :P
Veel beter kan het niet denk ik hoor :O

• Arjan_25
Op 39 min bedoelde ik.

• SHEePYTaGGeRNeP
ja klopt arjan, weetniet waarom ik dat deed :P

Verwijderd

Gragas kan natuurlijk ook gewoon legendarische missers maken met zn ult.
Zo had ik laatst een 3v3 situatie. Tegenstander kwam aanlopen, bruiser tank en carry. De carry liep uiteraard achter de tank en bruiser. Dus ik dacht: mooi, gooi ik mn ult in het midden, schakelen we de bruiser eerst uit met zo min mogelijk last van carry. Misschien kan je het wel raden, maar ik gooide dus exact in het midden, waar die niemand raakte.
Gelukkig kon ik en mn team er wel om gniffelen :p

• Arjan_25
Ja ik heb ze wel vaker mis zien gaan. Maar hij is zo goed bruikbaar voor initieren, en vaak zie ik bij gragas dat hij puur word gebruikt voor de kill.
Arjan_25 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:16:
Ja ik heb ze wel vaker mis zien gaan. Maar hij is zo goed bruikbaar voor initieren, en vaak zie ik bij gragas dat hij puur word gebruikt voor de kill.
Hij is bruikbaarder NA de initiate. Laat jouw of hun bruiser initiaten en op iemand duiken. De rest volgt en zo raak je 4 a 5 man met een enorme burst, PLUS je krijgt ze allemaal uit positie waardoor je tijd wint en jouw team wel damage kan doen.

• StarZ
Even om het helemaal zeker te weten, de finales zijn dus Zondag 4 uur s'ochtends NL tijd?
... Dat wordt wakker blijven

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:59
StarZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:12:
Even om het helemaal zeker te weten, de finales zijn dus Zondag 4 uur s'ochtends NL tijd?
... Dat wordt wakker blijven
yep finale is wel pas 13 oktober

Verwijderd

Ik heb gekeken naar de Ezreal game van je, je had niet zon fijn team zeg :/

Mijn mening en niet beledigend bedoeld ofzo, echt vrijblijvende opbouwende kritiek:
Je had early een gigantische mooie voorsprong van 5-0 en fatsoenlijke cs, wat koop je:
Double doran + Trinity Force, afijn niet mijn eerste grote item die ik met zon voorsprong zou nemen, maar desondanks dat een prima item.
Het volgende grote item (mid / endgame) tegen champs zoals: Yorick, Nautilus en Amumu en 2 sterke carries en een noob Lee Sin/ Kennen: Guardian Angel...
Kijk eens terug, al jou hits doen nul damage tegen de tegenstanders, je had in deze situatie beter een BT ipv GA kunnen kopen.
Je positioneerd goed in teamfights, je word eigenlijk nooit echt gefocussed, zo wel ben je snel weer in veiligheid.
Leer Ezreal te gebruiken met smartcasting, je mist zoveel skillshots doordat je blauw pijl alle kanten heen tript.

No mather what iedereen zegt over Ezreal, Trinity is niet ALTIJD het beste item om gelijk te kopen, zeker niet met zon mooie voorsprong die je had (probeer eens wat anders! :) )

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:45:
[...]

Ik heb gekeken naar de Ezreal game van je, je had niet zon fijn team zeg :/

Mijn mening en niet beledigend bedoeld ofzo, echt vrijblijvende opbouwende kritiek:
Je had early een gigantische mooie voorsprong van 5-0 en fatsoenlijke cs, wat koop je:
Double doran + Trinity Force, afijn niet mijn eerste grote item die ik met zon voorsprong zou nemen, maar desondanks dat een prima item.
Het volgende grote item (mid / endgame) tegen champs zoals: Yorick, Nautilus en Amumu en 2 sterke carries en een noob Lee Sin/ Kennen: Guardian Angel...
Kijk eens terug, al jou hits doen nul damage tegen de tegenstanders, je had in deze situatie beter een BT ipv GA kunnen kopen.
Je positioneerd goed in teamfights, je word eigenlijk nooit echt gefocussed, zo wel ben je snel weer in veiligheid.
Leer Ezreal te gebruiken met smartcasting, je mist zoveel skillshots doordat je blauw pijl alle kanten heen tript.

No mather what iedereen zegt over Ezreal, Trinity is niet ALTIJD het beste item om gelijk te kopen, zeker niet met zon mooie voorsprong die je had (probeer eens wat anders! :) )
Altijd Trinity force - Tons of damage, maar ik had idd geen GA moeten kopen. Ik wou eigenlijk BT kopen, maar deed ik niet om een of andere reden, waarschijnlijk dat ik te weinig geld had voor BF sword. en nee, smartcast is gay.

Verwijderd

hehe :P smartcast is zeker niet gay, het scheeld je per 3 skillshots een hele seconde, daarnaast verhoogd het de hitrate aanzienlijk.

TriForce is een goed item, maar met zulke voorsprongen gewoon gelijk een BT / IE joh...

• SHEePYTaGGeRNeP

• StarZ
Lapeno schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:27:
[...]

yep finale is wel pas 13 oktober
LA time, dus dat is toch zondag 14 oktober voor ons?

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:59
StarZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

LA time, dus dat is toch zondag 14 oktober voor ons?
ja, omdat ze in amerika achterlopen met de tijd is daar nog 13 en bij ons 14

hier nog een schema voor je

Verwijderd

Visual upgrade Twisted Fate:
Bron: http://na.leagueoflegends...-twisted-fate-card-master
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/October_2012/2012_10_03_Twisted_Fate_Reveal/TF_Render.pngAfbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/October_2012/2012_10_03_Twisted_Fate_Reveal/TwistedFate_comic.jpg

Gangnam style moves?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 14:24 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
GANGNAM STYLE!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Moest iemand hier een oplossing voor weten dan hoor ik het graag!

Streaming History

• Twijfels
Mensen nog bedankt voor de tips met kog over madreds..
Vind zelf madreds echt een fijn item, en je merkt gewoon dat je opeens veel sterker bent tegenover tanks ook, heb eigenlijk ook nooit een andere build gedaan met kog'maw, gezien dit altijd heerlijk is gegaan :) maar zal het toch eens gaan proberen, als iemand het leuk zou vinden om een berekening er op los te gooien dat je ook duidelijk kan zien dat bijv. een LW of extra BT beter is dan madreds, zou ik dat erg fijn vinden (gezien elk potje toch weer anders loopt etc)

Zal vanmiddag/vanavond eens een keer andere builds doen:
Berserker Greaves > IE > vampire scepter > LW > BT > Phantom > situtional (meestal zal het dus een GA worden)

Zal m'n build zo ongeveer optimaal gespeeld worden, of heeft 1 van jullie andere suggesties? Wel of geen frozen mallet bouwen, en waar komt die frozen mallet voor in de plaats, op welke plek (mits ik hem zou moeten bouwen volgens jullie)
Ik heb mn E die slowt mits hij goed gebruikt word, en zal grotendeels van de tijd ook de red buffs hebben in een game (late game voornamelijk dan)

[ Voor 13% gewijzigd door Twijfels op 04-10-2012 14:45 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dat hoor en zie ik graag :)

laatst zei iemand ingame .. LOOK he is famous omdat ik psyy heet :D
nu ga ik me zeker showen :D:D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• SHEePYTaGGeRNeP
psyy138 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

dat hoor en zie ik graag :)

laatst zei iemand ingame .. LOOK he is famous omdat ik psyy heet :D
nu ga ik me zeker showen :D:D
Ik bedoelde, nieuwe twisted fate doet Gangnam style dans. dacht ik :o

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:50:
[...]

Ik bedoelde, nieuwe twisted fate doet Gangnam style dans. dacht ik :o
klopt je hebt gelijk

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
speedzor schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:27:
Moest iemand hier een oplossing voor weten dan hoor ik het graag!
Probeer dit eens: http://www.teevox.com/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Arjan_25
Thnx Jeffro, deze kende ik nog niet. Wel handig.

• speedzor
Werkt evenmin, dus gebruik ik maar m'n laptop :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nhbsO.jpg

Mijn battlestation voor de komende 12 uur! Er staat een frigo met frisse drank en veel eten om de hoek, het schema hangt boven de TV en LoL op een 46" scherm is best aangenaam om te kijken ;)

Edit: De TV staat nu tijdelijk op dat tafeltje, maar gaat binnenkort opgehangen worden aan de kabels die je ziet, moest je je afvragen waarom het er niet uit ziet.

@Starz: ja, 18u begint het.

[ Voor 17% gewijzigd door speedzor op 04-10-2012 16:45 ]

Streaming History

• StarZ
speedzor schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:44:
[...]

Werkt evenmin, dus gebruik ik maar m'n laptop :)

[afbeelding]

Mijn battlestation voor de komende 12 uur! Er staat een frigo met frisse drank en veel eten om de hoek, het schema hangt boven de TV en LoL op een 46" scherm is best aangenaam om te kijken ;)
18:00 uur begint het toch?

Verwijderd

StarZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Yep. Dit is wel een handige reddit-thread over de matches van vandaag: http://www.reddit.com/r/l...mpionship_playoffs_group/

Verwijderd

Ik pak er wel een aantal mee vandaag, maar er moet morgen gewerkt worden, dus nachtje overslaan gaat hem niet worden.
Overige matches gaan wel live bekeken worden. Heb er zin aan!

• StarZ
Nou zit nu te kijken maar ik begin het loopje toch wel vervelend te vinden...het zou toch al begonnen moeten zijn?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:01

Hu9o

Schokkend

StarZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Waarom zijn ze nog niet bezig??
Eerst telde zo'n teller af van 10 minuten tot 0. En nu staat er al 40 minuten. next

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 16:32
Aaaaaaand, it's live!

• Twijfels
"Deal with it"
Leuk bordje achter de commentatoren haha!

Vinden jullie het trouwens ook zo rustig / niet spectaculair daar? Alle andere tournaments was 10x zoveel publiek..

• SHEePYTaGGeRNeP
http://www.own3d.tv/RiotHD
Stream is online :D
Invictus Gaming vs Azubu Frost

• Twijfels
zeer netjes gedaan op bot lane, iG Zzitai heeft het daar mooi opgelost hoor! pfff

• StarZ
N3burz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:02:
"Deal with it"
Leuk bordje achter de commentatoren haha!

Vinden jullie het trouwens ook zo rustig / niet spectaculair daar? Alle andere tournaments was 10x zoveel publiek..
het zijn aziatische teams, op LA soil. Als TSM speelt dan ga je het beleven.

Ik ben zelf voor M5 :)

• speedzor
spoiler:
Azubu Frost vs IG was heel mooi om te zien! Interessante level 1 tactic en 2 zeer aan elkaar gewaagde teams. Moest IG een betere support (Xiaoxiao) hebben dan zouden ze die match gewonnen hebben, hij werd te vaak out of position gepakt en hij heeft er teveel nodeloos ingesprongen en dood gegaan zonder dat het nodig was.
Dit werd nog eens getoond in de 2de game waar hij een vreemde 2nd blood weg gaf.

CLG.na heeft zoals ik verwacht had niet veel kunnen inbrengen. De Diana top was onverwacht, maar zo'n champion kan niets inbrengen tegen een tanky bruiser. De TP is ook bijna nooit gebruikt geweest: ik vermoed dat ze een 4man gank bot strategy wouden toepassen maar die is toch wel redelijk nutteloos gebleken.

Sterke skarner ults van <chinese>, CLG.na (met name hotshot) werd vaak eruit geplukt en vooral de kills on HSGG zorgden voor de game wins.

Voorspelling Azubu Frost vs SK: easy win voor AF. SK is één van de zwakste teams op dit toernooi en ze gaan al zeker geen match zijn voor een aziatisch powerhouse.

Streaming History

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik verwacht ook dat SK weinig in te brengen zal hebben tegen AF. Hopelijk is het na 20 minuten voorbij, kunnen we wat tijd inhalen ;)

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
spoiler: title
Scheelde dus niet veel, net onder 30 minuten.

Wat een ongelofelijk sterk team is dat AF. Had nog nooit van ze gehoord totdat ze tegen CLG.eu gespeeld hadden. Sowieso één van de finalisten denk ik!

[ Voor 6% gewijzigd door broc85 op 04-10-2012 22:09 ]

• speedzor
spoiler:
Called it again 8)

SK wist in het begin ietwat gelijk te staan met AF (cs achterstand op elke lane, maar 30cs voorsprong op bot), maar dat was ook te verwachten. Van zodra de lineup van AF begon te werken (veel meer mid + late game met Shen, Anivia en Singed) en de early game van SK begon uit te werken (Caitlyn, Sona en Alistar) dan vielen er direct 10 kills en de sterke coordinatie van AF won iedere fight.

Even buiten beschouwing gelaten dat Alistar eerder iets weg had van een irritante vlieg dan een stier.

Mijn top-3 bestond uit M5, TSM en Azubu Frost en deze games versterken de indruk enkel :)

SK vs CLG.na wordt de minst interessante match van dit toernooi naar mijn mening. Als CLG.na niet genoeg counterjungled dan wint SK, indien wel dan wint CLG.na.
Maar ik verwacht hier geen spel van het hoogste niveau, misschien dat ik even pauze neem en een serie ga kijken.

Streaming History

• StarZ
SK tegen CLGna was toch nog wel heel heel heel erg spannend!
StarZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:06:
SK tegen CLGna was toch nog wel heel heel heel erg spannend!
HOLY FUCKING SHIT! DEZE GAME MOET JE ECHT ZIEN! Geen spoilers, behalve dat het fucking EPIC was.

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Vicarious schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:07:
[...]

HOLY FUCKING SHIT! DEZE GAME MOET JE ECHT ZIEN! Geen spoilers, behalve dat het fucking EPIC was.
Toch niet helemaal de saaiste om te zien Speedzor ;)

Wel leuk ook dat het nu nog alle kanten op kan gaan, zelfs Azubu kan er nog uit gaan... en SK de finale halen. Hoewel dat natuurlijk niet echt te verwachten is. Zou een surprise van CLG.na leuk vinden voor het spektakel...

• speedzor
broc85 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:12:
[...]

Toch niet helemaal de saaiste om te zien Speedzor ;)

Wel leuk ook dat het nu nog alle kanten op kan gaan, zelfs Azubu kan er nog uit gaan... en SK de finale halen. Hoewel dat natuurlijk niet echt te verwachten is. Zou een surprise van CLG.na leuk vinden voor het spektakel...
Internet was toch net uitgevallen om één of andere vage reden, maar als ik de commentaren zo wat lees dan schijnt het toch spannend geweest te zijn :) Er zal wel een video met hoogtepunten gemaakt worden, dan pik ik er zo wel iets van mee.

Edit:

http://www.reddit.com/r/l...game_from_day_1_spoilers/

Het klinkt inderdaad als een mooi gespeelde game, maar als ik kijk naar de setup van SK dan zie je al in een oogopslag dat ze geen antwoord hebben gehad tegen de aggresieve push comp die CLG al eerder getoond heeft. Tegen een push comp zorg je ervoor dat je een goede waveclear hebt en een sterke engage.

Hun waveclear is matig op z'n best en voor de engage geldt hetzelfde. Een poke comp werkt niet goed tegen een push comp, tenzij je ook sterke waveclear hebt (zoals een gragas bv).
Dat het nog spannend is geworden kan ik best geloven, maar hun comp staat me toch zeker al tegen :P

[ Voor 35% gewijzigd door speedzor op 05-10-2012 00:13 ]

Streaming History

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-11 23:02
the Virtual schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:52:
[...]

Mocht je dit nog niet doen: als je in de lane staat tegen een champion die afhankelijk is van skillshots (en Lux is hiervan zo'n beetje het meest extreme voorbeeld), altijd beginnen met Boots of Speed en potions. (Overigens is dit ook tegen champions die geen skillshots hebben in de meeste gevallen de beste start, maar dat terzijde.) Blijf ook alert en constant in beweging, dat maakt het veel moeilijker om skillshots te raken.

Specifieker voor LeBlanc vs Lux: jouw W-skill, Distortion, is uitstekend geschikt om skillshots mee te ontwijken. Als ze haar Light Binding mist, staat ze vrij machteloos tegenover jouw burst-combo. Mocht je het alsnog moeilijk hebben, probeer je lane te pushen en ga kijken of je een andere lanes kunt ganken, dat is een van de sterkste punten van LeBlanc.
Ha fijn, dankjewel voor deze feedback. Ik moet terwijl ik de champ speel goed letten op de hoeveelheid mana. Ik was te zuinig om W te gebruiken puur om die shots te ontwijken. Dan zijn die shots van Lux gelijk op CD, dan is het gelijk het moment om te harassen. Ook goed om te weten betreffende die boots. Het is even zien welke champ je in het midden ziet, bij een Lux in het andere team is het in ieder geval vanaf nu duidelijk.

Ik heb in het desbetreffende spel 6 potions gekocht en gebruikt. Toch nog afgedroogd met 7 deaths en 5 kills :P (ik denk dat elke carry minimaal een positieve ratio moet kunnen halen)

[ Voor 12% gewijzigd door fonsoy op 05-10-2012 00:08 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• the Virtual
Spoiler-free topic op Reddit met links naar alle VoD's.
Momenteel alleen de video's op Twitch.tv, mogelijk volgen Own3d.tv en/of YouTube links later.

edit:
spoiler: Groep A
Azubu Frost 3-0
Invictus Gaming 2-1
CLG.NA 1-2
SK Gaming 0-3

Deze uitslag zal voor de meesten geen enkele verrassing zijn. Frost speelt vrijdag om 23:00 onze tijd tegen TSM, iG twee uur later op zaterdag om 01:00 tegen M5. De winnaars van deze twee matches komen elkaar uiterlijk in de finale tegen; ik verwacht daar zelf Moscow 5 versus Azubu Frost, al zijn CLG.EU of World Elite ook zeker goede kanshebbers.

Groep B staat op het punt te beginnen. Over NaJin Sword (Korea) en Saigon Jokers (South-East Asia) weet ik vrijwel niks, maar volgens mij worden ze over het algemeen niet als de sterkste Aziatische teams beschouwd. CLG.EU verwacht ik een 3-0 van, maar de andere 3 zouden wel eens gelijkwaardig kunnen zijn. Mijn voorzichtige voorspelling is NaJin Sword 2-1, Saigon Jokers 1-2, Dignitas 0-3, maar ze zouden ook zomaar tiebreaker matches moeten gaan spelen.

edit 2:
spoiler: Groep B
NaJin Sword 3-0
CLG.EU 2-1
Saigon Jokers 1-2
Dignitas 0-3

Blijkbaar klopte mijn informatie over NaJin Sword dus niet, ze worden door de casters al vanaf het begin als de favorieten van de groep aangemerkt. Wederom, niets echt verrassends in deze groep.

De brackets voor de rest van het toenooi:
spoiler:
(World Elite vs Counter Logic Gaming.EU) vs (Team SoloMid vs Azubu Frost)
vs
(Moscow Five vs Invictus Gaming) vs (Taipei Assassins vs Najin Sword)

[ Voor 82% gewijzigd door the Virtual op 05-10-2012 07:41 ]

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
ik gok dan eerder saigon jokers 0-3 en dignitas 1-2

• the Virtual
http://www.surrenderat20.net/2012/10/104-pbe-update.html

Infopost met onder andere de Janna skin die je als reward voor gold Elo krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34ihkw5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/334kzsi.png

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/351s6ix.png

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

dammit riot :(
eerst boeide het me vrij weinig, heb erg weinig ranked gespeeld en dankzij een paar jammere eerste potjes zit ik nu op de 1100
maar die riven skin :9~

je moet 1450 elo halen voor gold toch? wordt nog ff flink bikkelen...

beter lezen; die riven skin komt gewoon in de store 8)

[ Voor 11% gewijzigd door godofal op 05-10-2012 07:28 ]

Verwijderd

Helaas zal deze werkmensch veel games missen, maar wat ik gisteren gezien heb was wel de moeite waard.

Mooie plays van de aziatische teams !

Vraagje ivm de spoilertags. Welke periode nemen we als maatstaf om geen spoilers mee te geven. Games van dezelfde dag met spoiler tags voorzien ? Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet erg om die weg te laten. Is net alsof je een forum van een serie gaat bezoeken net als er een nieuwe aflevering uit is, maar wil dit gerust toepassen uit respect voor de voorkeur van anderen ;)

De Aram games tussen de wedstrijden door met iedereen die aan het kijken was op onze teamspeak waren vrij grappig.

Verwijderd

Oeiisss die Janna skin is zeer nice ^_^

• StarZ
Ik ga toch maar even wakker blijven voor M5 vandaag, het belooft wat te worden!
C'mon m5!
spoiler:
Die AF speelde heel erg sterk gisteren ik verwacht inderdaad dat ze heel ver komen. De leukste match gisteren moet ik zeggen was eigenlijk CLGna tegen SK die was ontzettend close met die push en 3x teleport, wat een game!
EDIT: YouTube: League of Legends World Championship Playoffs - SK Gaming vs CLG.na - TRIPLE TELEPORT WIN

[ Voor 19% gewijzigd door StarZ op 05-10-2012 08:47 ]

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11 10:57
Hoelaat speelt m5? Gisteren heb ik fijn alle matches kunnen zien maar vandaag moet ik werken T.T

• StarZ
glaaj schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:05:
Hoelaat speelt m5? Gisteren heb ik fijn alle matches kunnen zien maar vandaag moet ik werken T.T
Volgens mij om 21:00 eerste match maar dat weet ik niet zeker D:

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11 10:57
Hmmm jammer, moet werken tot half 10 maar dat zal wel wat uitlopen >.<

Heeft er iemand een link naar de bracket voor me? De site van league of legends laad voor geen meter.

• SHEePYTaGGeRNeP

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
haha vetjes! Heb gisteren ook een tweetal matches meegevolgd. Voor de rest zelf wat gespeeld.

Nieuw record trouwens tijdens één van de WK matches.
spoiler:
Froggen (clg.eu) 300 creep farm na 23:10... Echt ongelooflijk hoog!

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik heb net SK Gaming VS CLG.NA gekeken, vond hem niet zo echt dat ik zeg beste game ooit gezien, alleen het einde was spannend :P

Verwijderd

spoiler:
die AF shy double kill tegen hotshot & voyboy met jax :o

Verwijderd

Niet de beste games ever, eerder vieze
spoiler:
backdoor + double teleport
trucjes :+, maar goed win = win...

• StarZ
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

Niet de beste games ever, eerder vieze
spoiler:
backdoor + double teleport
trucjes :+, maar goed win = win...
spoiler:
Denk het niet, CLG was aan het pushen zodat SK niet kon recallen op het moment dat CLG tp deed was het te laat. Dit is zo uitgedacht en perfect uitgevoerd!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:58

Wootlock

Evilution

StarZ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

spoiler:
Denk het niet, CLG was aan het pushen zodat SK niet kon recallen op het moment dat CLG tp deed was het te laat. Dit is zo uitgedacht en perfect uitgevoerd!
spoiler:
CLG heeft vanaf het begin al aangekondigd dat ze gingen cheesen, en dit valt volgens mij best wel onder cheese ;>

"Don't let your dreams be memes"

spoiler:
Tja, die cheese heeft ze tegen de andere twee teams weinig goed gedaan, ze liggen eruit :P

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:58

Wootlock

Evilution

Ben erg benieuwd wat SoloMid vanavond gaat doen. Ze kunnen zich snel aanpassen aan de tegenstander en hopelijk gebeurd dat ook tegen de Chinezen/Koreanen :)

"Don't let your dreams be memes"

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wat zit iedereen met die spoilers te doen zeg ? mijn scherm is opeens half zwart :D
ik denk dat ik maar weer is een keer cho / singed top ga spelen, beetje ap achterige champs ( rumble kan ik al D: )

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:18:

Vraagje ivm de spoilertags. Welke periode nemen we als maatstaf om geen spoilers mee te geven. Games van dezelfde dag met spoiler tags voorzien ? Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet erg om die weg te laten. Is net alsof je een forum van een serie gaat bezoeken net als er een nieuwe aflevering uit is, maar wil dit gerust toepassen uit respect voor de voorkeur van anderen ;)
Ik vind de spoilers ook een beetje onnodig, maar vooral vervelend :P

Polletje?

Poll: Spoilertag gebruiken?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383052&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier
Pagina: 1 ... 71 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.