Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.595 views

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:01:
[...]

Denk het niet. Het is nog maar in pilot fase. Het is in eerste instantie om te kijken of het allemaal een beetje klopt enzo, of positieve spelers er daadwerkelijk ook in naar voren gaan komen en of het niet misbruikt gaat worden etc. Denk dus dat het in eerste instantie weinig tot geen invloed heeft, maar later misschien verschillende queues zal maken aan de hand van je 'karma' rating.
Het voornaamste argument om geen aparte queues te maken voor trolls en andere mensen die een negatieve sfeer brengen, was vanwege het feit dat een negatieve houding niets te maken heeft met een persoon zijn skill level en hij daar dus ook niet voor aangepakt moet worden. Daar hebben ze tribunal voor uitgevonden, zodat ook de attitude van spelers kan bestraft worden zonder dat het moet in de weg komen van het matchmaking systeem.

Vanuit die gedachte lijkt het me dan ook heel onwaarschijnlijk dat ze dit ook maar zouden overwegen, louter vanwege het feit dat dit exact hetzelfde zou zijn als de voorgenoemde situatie maar met een iets andere invalshoek.

Verder denk ik dat het een heel goed initiatief is. Ik ben er redelijk zeker van dat dit een goede stimulans zal zijn voor een hoop mensen om een betere sfeer na te streven.

Edit: het zou nu live moeten zijn

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 01-10-2012 22:55 ]

Streaming History

speedzor schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:52:
[...]

Het voornaamste argument om geen aparte queues te maken voor trolls en andere mensen die een negatieve sfeer brengen, was vanwege het feit dat een negatieve houding niets te maken heeft met een persoon zijn skill level en hij daar dus ook niet voor aangepakt moet worden. Daar hebben ze tribunal voor uitgevonden, zodat ook de attitude van spelers kan bestraft worden zonder dat het moet in de weg komen van het matchmaking systeem.

Vanuit die gedachte lijkt het me dan ook heel onwaarschijnlijk dat ze dit ook maar zouden overwegen, louter vanwege het feit dat dit exact hetzelfde zou zijn als de voorgenoemde situatie maar met een iets andere invalshoek.

Verder denk ik dat het een heel goed initiatief is. Ik ben er redelijk zeker van dat dit een goede stimulans zal zijn voor een hoop mensen om een betere sfeer na te streven.

Edit: het zou nu live moeten zijn
Nouja uiteindelijk moeten ze er toch IETS aan koppelen, anders is er compleet GEEN stimulans om een betere sfeer na te leven.

Vicariously I live while the whole world dies

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Vicarious schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:38:
[...]
Nouja uiteindelijk moeten ze er toch IETS aan koppelen, anders is er compleet GEEN stimulans om een betere sfeer na te leven.
naja, de pats factor ;)
is toch leuk om wat feedback van andere spelers te krijgen als je je positief gedraagt, dat brengt wat meer naar voren dát je je positief gedraagt imo

alleen een straf systeem werkt eigenlijk niet; mensen reageren véél beter op positieve geluiden (hoe vaak een beetje normaal praten+complimentje of 2 de match heeft omgedraait...)

Verwijderd

Dreanor schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Er is maar één simpele reden waarom de sfeer toen beter was. Er was geen meta, niemand was 100% bekent met alle champions, skills en gameplay.

Ik weet nog wel dat ik Karthus en Morgana als bijna dezelfde champ zag vanwege het jurk draag gehalte. :P En dan niet met karthus om kunnen gaan en toch nog de twisted treeline winnen. XD Waarbij kennen zo ongelooflijk OP was dacht ik. ;)

Nu, doordat iedereen het spel denkt te kennen, de guides op de verschillende sites volgt en er volgens vaste meta gespeeld moet worden is het scheld en tier gehalte schikbarend omhoog gegaan.

Wat waren het toch goede tijden toen, waar Ashe mid nog "pro" was en je zonder problemen dubbel support bot speelde omdat je gewoon niet beter wist. :D
beetje een onnauwkeurige verheerlijking als je het mij vraagt. Je kon een jaar geleden even goed geflamed worden omdat je met 2 support bot ging. Er zaten procentueel zeker niet meer of minder flamers bij dan, jij trok je misschien een jaar geleden minder aan van de commentaren van anderen :p

Verwijderd

StarZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Het is me te vaak gebeurt dat toch iemand ontsnapte als ik een kill weggeef.
Heb ik ook echt belachelijk vaak, als ik met randoms speel ga ik dan ook gewoon voor de kill.. moete ze hun skillshots maar timen/raken :D (bij close spots)

Verwijderd

heb me eerste 2 honor points al binnen:P van enemy en ally.

Als jungler pak ik btw alle kills die ik kan pakken (behalve als ik er al 3 heb ofzo). Als jungler heb je al zo idioot weinig geld in de jungle.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 08:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:45:

Als jungler pak ik btw alle kills die ik kan pakken (behalve als ik er al 3 heb ofzo). Als jungler heb je al zo idioot weinig geld in de jungle.
naja in een ideaale wereld geef je de adc alle kills en helpt hij jou naar de overwinning, maar met randoms gaat dat nog vaak lastig

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

naja in een ideaale wereld geef je de adc alle kills en helpt hij jou naar de overwinning, maar met randoms gaat dat nog vaak lastig
Ja, en vooral early game kun je op top ook niet echt een kill aan ADC geven ik pak alle kills als het moet maar het boeit me echt helemaal 0,0 als welke speler dan ook een kill van mij pakt. Ik wordt altijd heel erg kwaad als iemand KS zegt ofzoiets. Ik report die mensen dan ook omdat je dan LoL niet snapt.
Ook al pakt mijn support 3 kills het intereseert me niet. Supps hebben ook geld nodig meer geld > meer wards = win

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

in 2500 elo premades wel ja. In soloque moet de adc zichzelf in lane bewijzen met zijn premade buddy. Als hem dat niet lukt (2v2) dan helpt het geven van kills meestal ook vrij weinig.

Verwijderd

Leuk dat honor! Elke game met maatjes +'en!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:14:
Hahaha ja dat mogen ze wel veranderen ja XD

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:45:

Mwah, ik vind het heel erg afhankelijk van de situatie.
Als ik bijvoorbeeld top gank, en de toplaner loopt achter in farm, dan geef ik hem de kill wel.
zo kan hij mooi wat voorsprong opbouwen, en hoef ik misschien wat minder vaak te ganken.
Als ik minder vaak hoef te ganken, dan kan ik ook meer junglen, waardoor mijn cashflow ook in orde blijft.

Ik denk dat daar ook het moeilijke punt zit voor de junglers; ga je ganken, of je jungle leegmaken.
Als je gaat ganken, moet er een kill/assist volgen, anders heb je tijd, gold en exp verloren.
Dus voordat je richting de lane gaat, moet je al kunnen inschatten of er een kill gescoord kan worden.

Het is dan ook handig dat de laners in de gaten houden of er geward is, anders loop je helemaal voor niks naar een lane.
Soms kom ik laners tegen, die ook goed in de gaten houden wanneer summ. spells gebruikt worden.
Voor succesvolle ganks is het best goed om te weten of flashes en heals al gebruikt zijn!

Wat ik wel knap vervelend vind als jungler: Je hebt net top gegankt, en bottom vraagt direct om een gank, omdat de tegenstander al bijna tegen hun turret staat.
Geef je aan dat je eraan komt, maar dan gaan ze de lane pushen... Tegen de tijd dat je op bottom bent, staan ze alweer helemaal tegen de toren van de tegenstander te pushen, en kan er dus niks gegankt worden...
En dan worden ze pissig omdat je er niet sneller was :P

Ik ben trouwens wel benieuwd of er mensen zijn die wel eens hebben geprobeerd te junglen zonder smite, en met teleport? volgens mij moeten daar geniale ganks mee te halen zijn...
Op rengar merk ik bijvoorbeeld dat ik alleen de eerste smite echt nodig heb, daarna kan ik af met een madreds razor/lantern.

Verwijderd

RonnieB82 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Ik ben trouwens wel benieuwd of er mensen zijn die wel eens hebben geprobeerd te junglen zonder smite, en met teleport? volgens mij moeten daar geniale ganks mee te halen zijn...
Op rengar merk ik bijvoorbeeld dat ik alleen de eerste smite echt nodig heb, daarna kan ik af met een madreds razor/lantern.
Smite is nodig voor counterjungling, buff en drake/baron control.

En voor Rengar gebruik ik diamondprox zijn build om te junglen. Rengar heeft geen wriggles nodig. Dat zet hem te ver achter in zijn build waardoor je erg squishy blijft. Omdat je toch geld nodig hebt bouwt diamondprox altijd een HoG zodat je meer kan ganken.

Zijn build is ongeveer:

boots + 3hp
1 a 2 dorans
HoG
Bonethingy (rengar item) en aegis
phage
daarna tanky stuff als een ga, randuims of eventueel als het super gaat een trinity

Verwijderd

Op Reddit gevonden, erg leuk!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Smite is nodig voor counterjungling, buff en drake/baron control.
Helemaal mee eens, maar op mijn elo (+-1300), maakt dat echt nog geen bal uit... gisteren had ik een potje als amumu, en ik werd hard gecounterd in de jungle.
Mijn eerste blauw en rood werden gejat, waardoor ik de eerst 8 levels behoorlijk heb achtergelopen. (gelukkig geen kills weggegeven)
Daarna met wat goeie ganks en teamfights hebben we de boel flink terug kunnen draaien, en uiteindelijk het potje nog overtuigend gewonnen.

Die Rengar build ga ik eens proberen, het klinkt wel ok, lijkt me inderdaad de squishyness op te vangen early game.
Benieuwd of de ganks sterk genoeg blijven!

Verwijderd

Wow.

Drukke thread over LoL hier.
Na wat leesvoer zie ik dat het hier toch wel vaak om het onderwerp 'ranked' ga.

Ik vind van mezelf dat ik zeker niet slecht speel. (Kan hier natuurlijk volledig naast zitten)
Maar alsnog blijf ik toch maar vast zitten op 11xx elo.

Zelf ben ik het best vertrouwd met Ad / Ap carry.

Per Game Averages zit ik met 7.1 -5.4 - 7.5
Is het wel verstandig om Ad / Ap carry te spelen om een game te carry'en ?

Misschien iemand die dezelfde symptonen heeft en die duo wil gaan ? ^^ :+

Verwijderd

RonnieB82 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Helemaal mee eens, maar op mijn elo (+-1300), maakt dat echt nog geen bal uit... gisteren had ik een potje als amumu, en ik werd hard gecounterd in de jungle.
Mijn eerste blauw en rood werden gejat, waardoor ik de eerst 8 levels behoorlijk heb achtergelopen. (gelukkig geen kills weggegeven)
Daarna met wat goeie ganks en teamfights hebben we de boel flink terug kunnen draaien, en uiteindelijk het potje nog overtuigend gewonnen.

Die Rengar build ga ik eens proberen, het klinkt wel ok, lijkt me inderdaad de squishyness op te vangen early game.
Benieuwd of de ganks sterk genoeg blijven!
juist als je een groot verschil wil maken en een hogere elo wilt krijgen zijn dat belangrijke punten.

Smite is er obv niet omdat je een creep niet dood kan krijgen maar om kills te securen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 10:53 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:14:
Honor van vrienden zal minder tot niet meetellen.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:54:
[...]
Honor van vrienden zal minder tot niet meetellen.
GoT match 10x upvote iedereen elkaar

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
awaces1:

Ik heb het zelfde probleem misschien leuk om eens samen te proberen? Duo que ?

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:02:
awaces1:

Ik heb het zelfde probleem misschien leuk om eens samen te proberen? Duo que ?
Kakapoes is de naam 8)7

• valermos
je zit wel 150 elo van me af ik zit op 1200 en ik zie jou op 1050 staan klopt dat?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Speedzor is weer eens aan het streamen~

Show your support guys! :D

http://www.own3d.tv/Speedzor/live/61772

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Iemand enig idee van wie het smurfaccount roselight is?
Zat gisteren met hem ingame en blijkbaar streamde hij het.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
Speedzor is weer eens aan het streamen~

Show your support guys! :D

6x grabbed binnen 10min...

edit 7: @ 12 min in game
edit 10.000 grabs verder heeft katarina van tegenstander penta gehaald

Heb je ooit een grab gemist speedzor? lol'd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 12:25 ]

Verwijderd

Lol op speedzors stream, zojuist een epic pentakill van enemy katarina :P Facechecken ftw.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 12:20 ]

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55
Cool ik kijk niet vaak streams maar Speedzor is toch wel vet omdat hij toch op dit forum zit ;)
Nederlands accent ftw xD
EDIT:
Wat dan ook D:

[ Voor 8% gewijzigd door StarZ op 02-10-2012 13:08 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/10527502/img/10527502.png

Zeer onterechte report imo, snap best dat je boos bent als je zelf slecht speelt, maar waarom Sona en Riven reporten?

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Heb ook de stream aangezet :)
In elk geval goeie muziek.

Lang geleden dat ik LoL gespeeld heb (en dat was nooit op dit nivo ofzo), maar SC2 streams gaan vervelen op den duur

-niks-

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:08:
[afbeelding]

Zeer onterechte report imo, snap best dat je boos bent als je zelf slecht speelt, maar waarom Sona en Riven reporten?
Ik ben er helemaal niet boos op, zoals ik al meerdere keren gezegd heb.

Sona liep verschillende keren naar de tegenstander om te suiciden 1v2 en riven was aan het whinen dat hij afk zou gaan.

Ik heb riven daarna geignored en ben er zeker van dat hij door deed zonder het te zien omdat hij al op ignore stond. Moest het niet zo zijn en hij komt in de tribunal, dan zullen ze daar wel zien dat het niet klopt en zal er ook niets mee gebeuren.

Overigens: ik heb helemaal niet slecht gespeeld. Enkele foutjes gemaakt, maar die waren te overkomen.

Streaming History

Verwijderd

Die report is imo gewoon legitiem.

Exlaxl vanwaar je stokende reacties? Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat als je na 400 ranked games nog steeds niet gold aantikt, maar om dat nou op die manier af te reageren. Je reacties komen altijd een beetje op die manier over. En volgens mij is het hier de bedoeling dat persoonlijke frustraties niet geuit hoeven worden in dit topic(kan ik me herinneren uit vorige modbreaks & discussies.)

• valermos
Als iemand wil reporten is dat zijn of haar keuze. Als wij het ermee eens zijn of niet hij of zij zal daar zijn redenen voor hebben.

Verwijderd

wat word er nou gedaan trouwens aan die reports? als je iemand report voor feeden? en dan?

• SHEePYTaGGeRNeP
@erdww die gaan naar de tribunal waar andere spelers bepalen wat ze ermee willen doen, dus je kan gewoon altijd iemand reporten, is het niet report waardig wordt er ook niks meegedaan. Dus ookal zou speedzor's reports naar Sona en Riven niet reportwaardig zijn daar zit niemand mee.

Verwijderd

nvm rofl

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 14:14 ]

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:50:
je zit wel 150 elo van me af ik zit op 1200 en ik zie jou op 1050 staan klopt dat?
Klopt.
Jou keuze dus :)

• valermos
ja mij boeit ut niet solo que is tog maar hopen dat je een goed team hebt. Zit in een team dus komt wel goed.

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:29:
ja mij boeit ut niet solo que is tog maar hopen dat je een goed team hebt. Zit in een team dus komt wel goed.
Wat isj e naam op LoL ?

• valermos
Valermos is de naam same as here XDD

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:29:
Niet dat mijn elo goed. Maar daar maal ik om. Het hele systeem is er eigenlijk op berust dat jij je als speler ontwikkelt en verbeterd. Als je zegt dat jij slechte teams hebt. Dan moet je goed kijken naar het enemy team. Ze maken net zoals jou team ook fouten. Het punt is alleen dat zei ( als jij zegt dat jouw team bagger is en jouw team niets kan) van jouw en je teams fouten gebruik maken en daardoor een voorsprong nemen.
En als ze een beetje verstand hebben blijven ze dit doen.

De manier om te winnen in soloq is eigenlijk zelf zo min mogelijk fouten maken, zo min mogelijk dood gaan en gebruik maken van de fouten van je tegenstander. ( denk aan positionering / last hitting)

• valermos
Gideon_92 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Niet dat mijn elo goed. Maar daar maal ik om. Het hele systeem is er eigenlijk op berust dat jij je als speler ontwikkelt en verbeterd. Als je zegt dat jij slechte teams hebt. Dan moet je goed kijken naar het enemy team. Ze maken net zoals jou team ook fouten. Het punt is alleen dat zei ( als jij zegt dat jouw team bagger is en jouw team niets kan) van jouw en je teams fouten gebruik maken en daardoor een voorsprong nemen.
En als ze een beetje verstand hebben blijven ze dit doen.

De manier om te winnen in soloq is eigenlijk zelf zo min mogelijk fouten maken, zo min mogelijk dood gaan en gebruik maken van de fouten van je tegenstander. ( denk aan positionering / last hitting)
ja dat zeg je goed ;)
Ik vindt gewoon zwaar irritant dat ze niet communiceren en dan als ze doodgaan keihard roepen van je ik krijg geen hulp. terwijl ze zelf niet op de map kijken waar de enemy naar toe gaat. Ik speel vaak carry en jungle. Maar zelfs door de kills af te geven aan de laners verlieze ik dan nog omdat ze gewoon denken ik ben more fed lets get it on. en dan 2v1 en alles gaan doen. Dan wordt ik egt gek en dan feede ze de enemy en dan is het alweer GG want dan gaan ze ragen flamen etc. Dan krijg ik de game niet meer recht getrokken ;)

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

ja dat zeg je goed ;)
Ik vindt gewoon zwaar irritant dat ze niet communiceren en dan als ze doodgaan keihard roepen van je ik krijg geen hulp. terwijl ze zelf niet op de map kijken waar de enemy naar toe gaat. Ik speel vaak carry en jungle. Maar zelfs door de kills af te geven aan de laners verlieze ik dan nog omdat ze gewoon denken ik ben more fed lets get it on. en dan 2v1 en alles gaan doen. Dan wordt ik egt gek en dan feede ze de enemy en dan is het alweer GG want dan gaan ze ragen flamen etc. Dan krijg ik de game niet meer recht getrokken ;)
Hierin volg ik je volledig.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:06

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:50:
1200 is nog steeds te laag,, je word uit ons team gekickt ;w

grapje O-) 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Gideon_92
valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

ja dat zeg je goed ;)
Ik had het vanmiddag met Exl er in chat over. ik had laats een leona game. We waren 3 of 4 premade. Ik ging lekker supporten. Ik eindigde 0/14. de 1 of 2 die niet uit de premade waren liepen flink op mij te ragen. Terwijl zij niet zagen hoe de enemy de fout bleef maken om mij te killen.

Omdat de enemies namelijk alles wasten op mij ( ultis / spells / summoners) kon de rest van het team ze makkelijk afmaken

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1aG4X

Verwijderd

Gideon_92 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
Ik had het vanmiddag met Exl er in chat over......~~~~
Leona kan een klapje vangen, daarom is het ook erg fijn als de tegenstanders 2 ignites en 3 ults op jou burnen en wie weet wat voor andere skills nog meer op CD zijn.
Maar communiceer dit wel van te voren met je team zodat er niet voor je deur gepoept word.

Verwijderd

nee gewoon een feeder!!

• valermos
maar hoe vaak komt het voor gideon dat je dat nog kan winnen nauwelijks tot nooit ;) zelfs niet als ik ze dan probeer te sturen ze negeren toch alles wat je zegt pinged of wat dan ook.

• Gideon_92
valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:03:
maar hoe vaak komt het voor gideon dat je dat nog kan winnen nauwelijks tot nooit ;) zelfs niet als ik ze dan probeer te sturen ze negeren toch alles wat je zegt pinged of wat dan ook.
Soms is het inderdaad niet te redden. Maar soms heb je een team dat nog wel een beetje kan nadenken. eigenlijk hoef je ze er alleen maar van te overtuigen dat ze niet moeten doodgaan. En groupped te blijven richting mid / late game.
Hetgene wat je daar juist probeert te doen is mensen off guard te pakken.

Zoals ik al eerder zei, mijn eigen elo is niet al te hoog, rond de 900, en daar worden redelijk veel van dit soort fouten gemaakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Leona kan een klapje vangen, daarom is het ook erg fijn als de tegenstanders 2 ignites en 3 ults op jou burnen en wie weet wat voor andere skills nog meer op CD zijn.
Maar communiceer dit wel van te voren met je team zodat er niet voor je deur gepoept word.
Daarom ben je ook een premade team

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Gewoon niet erin gaan, blijf bij je carry en bescherm hem wanneer het gevaar komt. Gebruik je cc wanneer het gevecht dan toch wel start.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er nog een goede AD Carry die een duo-partner zoekt? Ikzelf ben tegenwoordig support aan het mainen, ben al redelijk op weg met Soraka, Nunu, Taric. Heb nog geen Janna support gespeeld, maar wanneer ik de 3150 IP heb ga ik voor Sona of Blitzcrank. Naar mijn mening ben ik wel een goede support, met de nodige fouten.

Voeg me maar toe als je een keer wilt proberen om te duo-en. http://www.lolking.net/summoner/euw/27608208#ranked-

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Pimorez schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:09:
Is er nog een goede AD Carry die een duo-partner zoekt? Ikzelf ben tegenwoordig support aan het mainen, ben al redelijk op weg met Soraka, Nunu, Taric. Heb nog geen Janna support gespeeld, maar wanneer ik de 3150 IP heb ga ik voor Sona of Blitzcrank. Naar mijn mening ben ik wel een goede support, met de nodige fouten.

Voeg me maar toe als je een keer wilt proberen om te duo-en. http://www.lolking.net/summoner/euw/27608208#ranked-
voeg me maar toe psyy138 :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
och the god niet met psy die jongen kan dat niet :P
Hij heeft nog geen elo hea psyy .

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:17:
och the god niet met psy die jongen kan dat niet :P
Hij heeft nog geen elo hea psyy .
wel ik zit op 1348 :) ik kom van 800 elo af 8) 171 wins 149 loses

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:21:
[...]

wel ik zit op 1348 :) ik kom van 800 elo af 8) 171 wins 149 loses
Met welle champ heb je je eruit gecarried

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Met welle champ heb je je eruit gecarried
rumble en cassio

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Got to try ^^

Verwijderd

Cassio past niet meer in de meta van vandaag, Rumble daar in tegen kan zelfs bij een loss lane de teamfights nog carryen.
Zie mijn approved Rumble guide @ solomid (of die van andere).

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:44:
Cassio past niet meer in de meta van vandaag, Rumble daar in tegen kan zelfs bij een loss lane de teamfights nog carryen.
Zie mijn approved Rumble guide @ solomid (of die van andere).
hoezo zou cassio niet in de huidge meta passen :D ? ze doet best sick dmg en ze kan de enemys tracen
met haar q en ult

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Gideon_92
psyy138 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:59:
[...]

hoezo zou cassio niet in de huidge meta passen :D ? ze doet best sick dmg en ze kan de enemys tracen
met haar q en ult
Ze is niet mobile genoeg

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

tuurlijk niet ze is geen mundo met een telefoon die hij kan gooien :*)

maar ja bent het half met je eens :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Gideon_92
psyy138 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:02:
[...]

tuurlijk niet ze is geen mundo met een telefoon die hij kan gooien :*)

maar ja bent het half met je eens :)
Als je kijkt naar huidige meta, zie je veel roaming mid champs, ahri, orianna, rengar, gragas zijn zij redelijk movement / placement afhankelijk

Verwijderd

Haha 'Cassio past niet meer in de meta' en dus is ze niet viable meer? :')

Met cassio kun je jezelf echt wel richting 1800 elo carryen. Ze is gewoon een viable ap carry. Een gozer in m'n lijst heeft ook 1800 elo, en speelt 80% cassio en heeft iets van 65% winrate.

Rond 1300 elo kun je volgens mij met elke champ, zelfs met Karma nog elo gainen, als je maar goed genoeg bent.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Speedzor zit nu met LLL Crowh in dezelfde game, kom tot zien de man die mij weer naar gold gecarried heeft! :D

Edit: iemand dodged.....

[ Voor 8% gewijzigd door Jeffroiscool op 02-10-2012 16:13 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Gideon_92
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:10:
Haha 'Cassio past niet meer in de meta' en dus is ze niet viable meer? :')

Met cassio kun je jezelf echt wel richting 1800 elo carryen. Ze is gewoon een viable ap carry. Een gozer in m'n lijst heeft ook 1800 elo, en speelt 80% cassio en heeft iets van 65% winrate.

Rond 1300 elo kun je volgens mij met elke champ, zelfs met Karma nog elo gainen, als je maar goed genoeg bent.
Ik zeg niet dat ze niet viable is en dat je je er niet mee kan carryen ik leg alleen uit waarom ze niet in de meta past.

Verwijderd

Dat heeft niks met 'metagame' te maken.

Dat heeft puur met speelstijl en teamcomposities te maken.

Veel mensen schuiven alles altijd maar af op 'meta' terwijl dat echt misperceptie is, wat er voor zorgt dat men oncreatief blijft en blijft hangen in zijn elo met hun tunnelvisie.

Mooie quote:
What does this all mean, exactly? Lane placement and role placement aren’t the metagame in and of themselves whereas the thought process and rationale behind them that lead to dynamic play are. The act of metagaming happens when we choose to think about the game outside of the match and ponder the extremities of play and said play’s implications for us and our team. Usage of the term “the meta” is actually incredibly inaccurate and probably toxic to the community, and harassing others or limiting our idea of the game to “the meta” is to go against the spirit of metagaming in the first place. Play not for the meta because it is the meta, play to win and enjoy yourself with good humor and intent and the metagame will unfold before you.
Daargelaten, slaat jouw reden overigens nergens op, je kan nog steeds roamen met cassio. Plus een goed geplaatste flash ult is en blijft een sterke gank. Wat vaak resulteert in een gegarandeerde kill.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 16:26 ]

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-11 10:49
huidige match history:
kog'maw: 15/4/9
kog'maw: 15/2/8
kog'maw: 15/9/12
kog'maw: 14/9/3 (enige loss, rest win)
kog'maw: 17/8/16
kog'maw: 12/5/13

en nog wat andere games er random tussen met andere champs

allemaal rankeds :) match history nu is 6 rankeds win, 3 loss en 1 normal loss.. maar morgen zal het wel weer compleet de andere kant op gaan -.-
Vind kog'maw toch nog altijd 1 van de fijnste ad carries, eenmaal level 7 (je W op level 4) maak je alles binnen no-time kapot, wat ze vaak ook niet verwachten dus komen ze je gewoon diven in mijn voordeel :)
Kog is alleen beetje 'slecht' tot level 5.. dan lackt hij wat damage, maar als je dit goed uit speelt en alleen focust op last hits komt vrijwel elke game goed ermee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Twijfels op 02-10-2012 17:55 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
N3burz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:55:
huidige match history:
kog'maw: 15/4/9
kog'maw: 15/2/8
kog'maw: 15/9/12
kog'maw: 14/9/3 (enige loss, rest win)
kog'maw: 17/8/16
kog'maw: 12/5/13

en nog wat andere games er random tussen met andere champs

allemaal rankeds :) match history nu is 6 rankeds win, 3 loss en 1 normal loss.. maar morgen zal het wel weer compleet de andere kant op gaan -.-
Vind kog'maw toch nog altijd 1 van de fijnste ad carries, eenmaal level 7 (je W op level 4) maak je alles binnen no-time kapot, wat ze vaak ook niet verwachten dus komen ze je gewoon diven in mijn voordeel :)
Kog is alleen beetje 'slecht' tot level 5.. dan lackt hij wat damage, maar als je dit goed uit speelt en alleen focust op last hits komt vrijwel elke game goed ermee :)
Enige reden waarom ik geen Kog'Maw speel is omdat je te veel moet verwachten van je team dat ze voor je staan zodat je damage kan doen. Bij Ezreal and Corki hoeft dat helemaal niet, want als het gevaarlijk wordt dash je gewoon weg. GL on your path to get in the higher tiers of elo hell.

• Twijfels
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:12:
[...]

Enige reden waarom ik geen Kog'Maw speel is omdat je te veel moet verwachten van je team dat ze voor je staan zodat je damage kan doen. Bij Ezreal and Corki hoeft dat helemaal niet, want als het gevaarlijk wordt dash je gewoon weg. GL on your path to get in the higher tiers of elo hell.
ja je bent wel iets meer afhankelijk van je team, maar als je een premade leona of taric hebt, kan je vaak wel 1/2 mensen veilig afslachten hoor ;)

mn standaard build is in het begin: IE, madreds en BT, andere 2 items zijn situational.. eenmaal IE en madreds gebouwd dan maak je zelfs de tanks al heel snel kapot, en met je W kan je het allemaal aardig veilig doen, want die range is echt groot hoor!

Ezreal vind ik gewoon echt saai om te spelen, geen bal aan.. wil het ook nog leuk houden dus speel die gewoon vrijwel niet ;) Corki speel ik wel wat vaker, maar sta er 2/6 mee in ranked :( gemiddelde van 8.4 / 5.6 / 5.9, juist met corki voel ik me ook beetje afhankelijk van een goed team en goeie kills + farm, kog'maw kan gewoon alles kapot maken (zelfde geldt voor vayne)

Heb laatst nog gehoord dat ze kog'maw misschien wouden buffen.. als ze dat doen word hij imo te op, maar zou het niet erg vinden als hij maar niet altijd gebanned word :)

En bedankt.. doe mn best, maar denk niet dat het in season 2 nog wat word, in Season 3 er weer vol tegenaan, hopende dat ik nog een paar leuke duo-partners vind!

Gisteren ook nog 2 potjes met bermbom gedaan, hij was beide keren Taric,
Ik 'moest' 1x tristana, iemand anders had hem gepikt en had de chat niet gevolgd, uiteindelijk ging hij wel mid, maar zat ik dus met trist.. vind het zo'n rot champ en ging ook 3/6/6
tweede keer was ik wel kog'maw en toen ging ik ook 15/9, team was toen meen ik niet zo geweldig, en werden vrij vaak nog gegankt, maar uiteindelijk goed er van af gebracht en gewonnen!

Bermbom was voor mij een hele goeie support in ieder geval :)

[ Voor 10% gewijzigd door Twijfels op 02-10-2012 18:22 ]

Verwijderd

hoe denken jullie over kha'zhix ik vind hem eerlijk gezgegd een beetje zwak misschien bouw ik hem verkeerd ?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:03:
hoe denken jullie over kha'zhix ik vind hem eerlijk gezgegd een beetje zwak misschien bouw ik hem verkeerd ?
dat vond ik ook, heb hem ook al 1 keer gespeeld, maar dan als jungle wat ik niet graag doe ;).
ik zal haar is vaker proberen

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Gideon_92
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:03:
Ik vind hem juist heel erg sterk. Al is het alleen al vanwege die evolved jump... 1000 range :\

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:23

flessuh

Set sail for fail!

Gideon_92 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:44:
[...]

Ik vind hem juist heel erg sterk. Al is het alleen al vanwege die evolved jump... 1000 range :\
en zijn evolved Q dan... zieke finisher met genoeg damage.. gister zat ik op 290+598 dmg, plus de 12% of missing HP van de evolve...

https://www.dutchsolarboat.com

• Twijfels
ik vind kha'zix opzich niet zo heel bijzonder hoor, weer eens zo'n champion met simpel weg te weinig cc, moet echt goeie burst damage maken (gefeed raken dus) net als rengar, willen ze echt wat doen voor het team

weer wat kog'maw op mn lijstje:
8/7/5 loss, gewoon een zeer slecht team.. maarja dat ben ik inmiddels al gewend, langzaam aan stijg ik wel in elo :)
en een 16/7/17 win, ging echt zwaar bagger in het begon, tot late game opeens mn eerste ranked quadra viel :) jammer genoeg geen penta, de eerste kill was voor iemand anders al..

kog ranked stats:
136 / 68 / 107 KDA
11 potjes met 7 / 3 W/L
vind het echt heerlijk om hem te spelen, al helemaal met een goeie support ernaast, is het gewoon echt dodelijk, snap niet dat hij vrij weinig gespeeld word, blijft toch echt 1 van de leukere champions in mijn ogen

[ Voor 4% gewijzigd door Twijfels op 02-10-2012 20:17 ]

Hij wordt niet zo vaak gespeeld omdat hij niet zo veilig is. AD carries als Graves, Vayne, Ezreal en Corki hebben een escape, Kogmaw niet. Dan ben je dus afhankelijk van je support/rest van je team en in soloqueue houdt men niet van afhankelijkheid. In tournaments wordt Kog heel vaak gespeeld, want hij is nog altijd de AD carry met de hoogste damage output.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Ik geef het op ik kom in teveel faalteams met ranked.
Zit rond de 900 elo nu. Maar echt ik heb het gehad :).

Verwijderd

Ik vind dat LoL hier op tweakers toch een apart forum moet krijgen.
Een thread die bestaat uit 7 delen en momenteel al 279 Pagina's.

Anyway.
Wat is de beste manier om je eigenlijk uit elohel te carry'en.
Welke rol speel je het best. En nog beter. Welke Champ.
Met wie kan je het best roamen.

Cassio en Rumble hoorde ik hier inmiddels al vallen ?

• valermos
dat hangt helemaal van jezelf af ;)

De champ waar jij erg goed mee bent en je lane zeker mee wint of in ieder geval 90% aan kan.
Meer kun je niet doen dan je lane winnen en je eigen team helpen. jezelf goed opstellen en goed op andere inspelen. Denk dat dit het enige is wat je egt omhoog kan carry'en.

• SHEePYTaGGeRNeP
Gisteren avond op voor iemand anders ( omdat hij 1500 rating wil voor Janna skin ) ff 2 potjes ranked gedaan. Ging niet al te moeilijk, was wel grappig, want ondanks die Honor systeem ging mijn laneoppenent ( Morgana ) AFK toen ik haar 2x ofzo had gemolt.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 00:12:
Ik vind dat LoL hier op tweakers toch een apart forum moet krijgen.
Een thread die bestaat uit 7 delen en momenteel al 279 Pagina's.
Heb je het WoW topic (269 delen) weleens gezien? Of heb je iets nieuws en moet je het gewoon showen (117 delen, laatste deel 19200 posts), of het grote kleine mededelingen topic a 300 delen met in het laatste topic 57000 posts.. :+ Dan is het LoL topic maar een kleintje hier.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• valermos
op school hadde we nog een groter forum dan dit.
25 delen en 6500 posts

Verwijderd

Ik win niets meer..

http://www.lolking.net/su...20329227#expandedEloChart

3 maanden terug stabiel 1750 losestreak naar 1600 waar onmogelijk vandaan te komen is gemaakt. nu op 1530 waar ik al die premades bot van 1400 elo in me team krijg.

• valermos
Barry dat is tog vet pro premades op bot. Die kennen elkaar zo goed dat ze nog harder falen :D.
En dan de jungler kunne blame. Ik heb dat ook zo vaak dan zegge ze we are premade bot. Ja dat kan maar niet in mijn team meer. Dan pak ik gewoon support of AD omdat tegen te gaan.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het gaat al geruime tijd best goed na een wat onstuimige periode eerder. Maar laten we dat wel zo houden. Discussiëren doe je door tegenargumenten op te werpen, niet slechts elkaars argumenten weg te wuiven of te ridiculiseren.

Hou het absoluut vriendelijk en maak het niet persoonlijk. Als je een persoonlijke issue hebt met iemand, regel je dat maar per DM. Blijf verder gebruik maken van de TopicReport-knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif), dat werkt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

valermos schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:05:
Barry dat is tog vet pro premades op bot. Die kennen elkaar zo goed dat ze nog harder falen :D.
En dan de jungler kunne blame. Ik heb dat ook zo vaak dan zegge ze we are premade bot. Ja dat kan maar niet in mijn team meer. Dan pak ik gewoon support of AD omdat tegen te gaan.
een caitlyn die tot 3 keer toe in een teamfight (waar we al achter stonden naar een slechte lanephase) midden in de teamfight stop met autoattacken om die support van de enemy te ultimaten en dan serieus zegt: I just wanted the kill, laat mijn broek afzakken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:59:
Ik win niets meer..

http://www.lolking.net/su...20329227#expandedEloChart

3 maanden terug stabiel 1750 losestreak naar 1600 waar onmogelijk vandaan te komen is gemaakt. nu op 1530 waar ik al die premades bot van 1400 elo in me team krijg.
Euj Ba Dum Tss is men abandoned team :P grappig om te zien dat jullie hem nog gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:17:
[...]

Euj Ba Dum Tss is men abandoned team :P grappig om te zien dat jullie hem nog gebruiken.
Ben er gewoon nooit geleaved:P

• valermos
ja is tog goed man barry hij wilt de kill hahaha. klinkt zo bekend hea mensen die puur voor de kill gaan en dan keihard doodgaan en dan roepen i was so close !!

• SHEePYTaGGeRNeP
Vanavond gaan we weer die hard ranked spelen, als het met internet mee ziet, misschien zelfs een stream met Webcam :O

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:40:
Vanavond gaan we weer die hard ranked spelen, als het met internet mee ziet, misschien zelfs een stream met Webcam :O
die-hard duo? ^^

• SHEePYTaGGeRNeP
Zou kunnen maar ik speel op de 1340s :O
En ik wou eigenlijk commentaar geven over wat ik had moeten doen ETC :)
WIE WEET

Verwijderd

Ik dacht: er staat 1669 in je naam. ben 1530 op moment. als je echt een tijdje 1600 stabiel heb gespeeld is dat geen probleem denk ik;)

• valermos
Ik denk dat elo een beetje bullshitt is. Met ons team hebben we mensen op 1700+ elo verslagen die een team waren op 1200 (net begonnen dus) Die hebben we vet hard verslagen terwijl ons team allemaal verschillende elo's hebben. Je moet eigenlijk eens spelen tegen een high elo gast en dan hem laten schatten wat voor elo je zit ;) dan schrik je je rot. Heb dit namelijk zelf laten doen die schatte me tussen de 1700 en 1900. en ik zit op 1200 en daarom mocht ik niet bij het team. Heb me ziek gelachen hierom maar goed ik heb een beetje een hekel gekregen aan elo want daardoor krijg je vooroordelen van nee je hebt te lage elo dus je bent slecht.

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik speel niet op mijn eigen account barrytje, ben op het moment 1590 denk ik.
@ valermos: jap gebeurd :D ELO == Skill - Skill == Team :o

[ Voor 28% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 03-10-2012 10:52 ]

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

valermos schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:50:
Ik denk dat elo een beetje bullshitt is. Met ons team hebben we mensen op 1700+ elo verslagen die een team waren op 1200 (net begonnen dus) Die hebben we vet hard verslagen terwijl ons team allemaal verschillende elo's hebben. Je moet eigenlijk eens spelen tegen een high elo gast en dan hem laten schatten wat voor elo je zit ;) dan schrik je je rot. Heb dit namelijk zelf laten doen die schatte me tussen de 1700 en 1900. en ik zit op 1200 en daarom mocht ik niet bij het team. Heb me ziek gelachen hierom maar goed ik heb een beetje een hekel gekregen aan elo want daardoor krijg je vooroordelen van nee je hebt te lage elo dus je bent slecht.
Een champion en/of rol spelen die je kent maakt ook nog een enorm groot verschil. Of je goed geslapen hebt. Of je "je dag hebt". Etc Allemaal factoren die bepalen op welk ELO je daadwerkelijk uitkomt. Verder is 1200 geen echt goede indicatie want iedereen begint rondom dat punt.

sudo apt-get rekt

• valermos
MazeMouse schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Een champion en/of rol spelen die je kent maakt ook nog een enorm groot verschil. Of je goed geslapen hebt. Of je "je dag hebt". Etc Allemaal factoren die bepalen op welk ELO je daadwerkelijk uitkomt. Verder is 1200 geen echt goede indicatie want iedereen begint rondom dat punt.
Elo kun je niet baseren aan een speler in solo/duo que. Je team is een enorme factor want je kan de game NOOIT alleen winnen of met je medespeler als je die hebt. als je een team hebt ben je nog steeds niet gebonden aan een elo maar je team wel en dan kun je zeggen van als team hebben we samen deze elo. dat vindt ik veel waardevoller dan de solo/duo elo.

Edit: Elo kun je wel misschien matchen aan 1v1 tegen spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door valermos op 03-10-2012 10:59 ]

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:11
Is Kha'zix beter op top of in de jungle? Het jeukt zo erg om 'm te kopen maar ik twijfel zo erg of hij überhaupt viable is, laat staan waar.

Top lijkt het me dat hij keihard wordt neergehaald door de wat meer tanky-achtige bruisers en de jungle cleared hij tamelijk sloom en kost veel hp, althans wat ik heb vernomen van video's.
Is Kha'zix echt een soort Talon? M.a.w. leuk maar totaal niet viable? Ik zoek namelijk een nieuwe solo-top champ aangezien ik die rol vrijwel altijd speel in m'n ranked team.

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Barry, wij kunnen ook wel wat duo, ik zit op het moment op de 1539, het blijft heerlijk frustrerend. qua team games heb ik al vaak 2k of 2.2k spelers tegen gehad en daar is het erg wisselend, de ene stompt me en de andere maak ik helemaal in.

Verwijderd

Soloque ELO zegt alles over je individuele skill, mechanics, beheersing & kennis van het spel.

Het vijandelijk team heeft namelijk net zoveel kans op trolls/slechte speler als jouw eigen team, alleen heeft jouw eigen team 1 zekere factor, en dat ben jij zelf. Dus als jij beter bent, zou je in the long run een advantage moeten hebben.

Daarom komt je daadwerkelijke ELO ook pas na een groot aantal games (200+) naar boven. Gezien de ELO Variance.

Je kunt het goed zien aan high ELO spelers, die hebben allemaal een winrate tussen de 53% en 60% over een groot aantal games. Niemand wint 100% en dus heb je losingstreaks en slechte periodes, ook pro's. Je verliest namelijk dus tussen de 47% en 40% van je games.

Aangezien je meer ELO gaint dan verliest, in de meeste gevallen, zou je met een positieve winrate (alles boven de 50%) áltijd ELO moeten gainen over een groot aantal games.

Mensen die dit bevatten, ragen ook niet in game, en spelen gewoon game na game. En zul je ook nooit horen klagen over 'Elo-hell', wat dus ook echt niet bestaat. Het ligt gewoon puur aan je eigen skill.

In poker heb je het hetzelfde, daar heb je ipv de factor: 4 andere spelers in je team, de factor: geluk. Uiteindelijk als jij beter bent in poker, zul je ook een hogere winratio krijgen, en meer winnen dan dat je verliest. De beste pokerspelers hebben een winratio van hooguit 55% en spelen bijv. 1000 games per maand. En dan nog hebben ze maanden waarbij ze in de - eindigen. Maar uiteindelijk, verdienen ze er aan.

Ik ben bezig met een elo-variance calculator die ik binnenkort wel zal posten. Hiermee kun je je winratio invullen, en het aantal games. Je zult zien dat elke keer je op de knop 'Berekenen' drukt je ELO na het aantal ingevuld games anders zou zijn. Máár hoe meer games, hoe stabieler de uitslag wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:17:
Ik ben bezig met een elo-variance calculator die ik binnenkort wel zal posten. Hiermee kun je je winratio invullen, en het aantal games. Je zult zien dat elke keer je op de knop 'Berekenen' drukt je ELO na het aantal ingevuld games anders zou zijn. Máár hoe meer games, hoe stabieler de uitslag wordt.
Hier kun je nooit niet een correcte uitslag uit halen, omdat:
- Regelmatig duo Queue-ers met een elo verschil van 400-500 tegenkom, een loss -16, een win +10/11.
- Vroeger kostte champ select dodge elo
- Eerste aantal potjes gaan over aanzienlijk meer elo.

Desondanks toch benieuwd.

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Je kunt niet kijken naar een winrate en zeggen welke elo iemand is, duo que en op welke elo die games zijn gespeeld gooien snel roet in het eten.
Pagina: 1 ... 70 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.