Alle vier je abilities hebben een bonus als ze evolved zijn. Elke keer dat je een punt in je ult stopt, krijg je de keus om een ability te evolven. De hotkey om je ability te levelen, standaard Ctrl + Q/W/E/R, werkt ook voor evolving. Als je hebt gekozen, channelt Kha'Zix een poosje (het lijkt me echter sterk dat het te interrupten valt, ook als je in die tijd doodgaat), terwijl je hem ziet veranderen (Q geeft langere klauwen, W geeft stekels, E geeft vleugels en van R krijgt hij een andere kleur). Zolang je echter nog niet hebt gekozen welke evolution je wilt, kun je ook nog geen level-up points spenderen, mocht je zo lang wachten.StarZ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:56:
Hmm... Ik snap niet wat dat evolved nou is, kun je maar 1 skills evolven?
YouTube: Champion Spotlight: Kha'Zix, the Voidreaver
Aangezien je maar drie keer je ult kunt levelen, kun je ook maar drie van je vier abilities evolven. Hij heeft echter een hidden passive betreffende Rengar: als Rengar en Kha'Zix in verschillende teams zitten, krijgen ze vanaf level 16 een buff met de opdracht de ander te doden. Zodra een van beide een kill of assist op de ander krijgt, verdwijnt deze buff, en krijgt de winnaar een bonus: als Kha'Zix wint, krijgt hij een vierde evolution; als Rengar wint, verandert zijn Bonetooth Necklace in 'Head of Kha'Zix', waardoor hij geen stacks meer verliest als hij doodgaat.
Nou heb ik hem alleen nog maar een paar keer 1v1 tegen een bot uitgeprobeerd op de PBE, dus wat betreft de Rengar vs Kha'Zix interactie meld ik alleen wat anderen hebben gevonden, mogelijk zijn niet alle details bekend.