Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.595 views

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
StarZ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:56:
Hmm... Ik snap niet wat dat evolved nou is, kun je maar 1 skills evolven?
YouTube: Champion Spotlight: Kha'Zix, the Voidreaver
Alle vier je abilities hebben een bonus als ze evolved zijn. Elke keer dat je een punt in je ult stopt, krijg je de keus om een ability te evolven. De hotkey om je ability te levelen, standaard Ctrl + Q/W/E/R, werkt ook voor evolving. Als je hebt gekozen, channelt Kha'Zix een poosje (het lijkt me echter sterk dat het te interrupten valt, ook als je in die tijd doodgaat), terwijl je hem ziet veranderen (Q geeft langere klauwen, W geeft stekels, E geeft vleugels en van R krijgt hij een andere kleur). Zolang je echter nog niet hebt gekozen welke evolution je wilt, kun je ook nog geen level-up points spenderen, mocht je zo lang wachten.

Aangezien je maar drie keer je ult kunt levelen, kun je ook maar drie van je vier abilities evolven. Hij heeft echter een hidden passive betreffende Rengar: als Rengar en Kha'Zix in verschillende teams zitten, krijgen ze vanaf level 16 een buff met de opdracht de ander te doden. Zodra een van beide een kill of assist op de ander krijgt, verdwijnt deze buff, en krijgt de winnaar een bonus: als Kha'Zix wint, krijgt hij een vierde evolution; als Rengar wint, verandert zijn Bonetooth Necklace in 'Head of Kha'Zix', waardoor hij geen stacks meer verliest als hij doodgaat.

Nou heb ik hem alleen nog maar een paar keer 1v1 tegen een bot uitgeprobeerd op de PBE, dus wat betreft de Rengar vs Kha'Zix interactie meld ik alleen wat anderen hebben gevonden, mogelijk zijn niet alle details bekend.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Die nieuwe manier van skills upgraden van Kha'Zix brengt wel vele nieuwe mogelijkheden. Echter, vind ik dat er een gat begint te vallen tussen de nieuwe en oude champs.

Nieuwe champs beginnen erg veel variatie te krijgen, meer mogelijkheden en speciale abilities. Maar misschien is dat nodig om nieuwe champs uit te brengen zonder dat ze een copy worden van eerdere champs. Het rooster begint aardig uitgebreidt te worden.

Ps. De servers beginnen weer aardig vol te raken, wacht tijden van meer dan 20 minuten begint weer aardig gewoon te worden in de avond uurtjes. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Dreanor schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:32:

Ps. De servers beginnen weer aardig vol te raken, wacht tijden van meer dan 20 minuten begint weer aardig gewoon te worden in de avond uurtjes. :(
Wanneer heb je voor het laatst een queue gehad, buiten vandaag?

Streaming History

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-11 23:02
Als je die 20 minuten wachttijd erop hebt zitten, hebben ze problemen met het matchmaking systeem. Hierdoor zijn er geen matches mogelijk.

Het beste kun je jezelf dus de moeite besparen vanavond ;) Lijkt het op.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Dreanor

Dreanor

Joene

speedzor schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:34:
[...]

Wanneer heb je voor het laatst een queue gehad, buiten vandaag?
Afgelopen week ook al één of twee keer een behoorlijke wachtrij gehad. Misschien is het vandaag wat meer zelfs omdat die nieuwe champ uit is maar ik begin weer vaker tegen wacht tijden aan te lopen en ze lijken op te lopen.

Dacht dat het maandag of dinsdag was met 10-15 min wacht tijd maar toen was ik eerder met inloggen dan vandaag. Maar ook regelmatig kleinere wachttijden van enkele minuten.

Verwijderd

Dreanor schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:00:
[...]

Afgelopen week ook al één of twee keer een behoorlijke wachtrij gehad. Misschien is het vandaag wat meer zelfs omdat die nieuwe champ uit is maar ik begin weer vaker tegen wacht tijden aan te lopen en ze lijken op te lopen.

Dacht dat het maandag of dinsdag was met 10-15 min wacht tijd maar toen was ik eerder met inloggen dan vandaag. Maar ook regelmatig kleinere wachttijden van enkele minuten.
Ik herinner me een tijd dat je een queue had van minstens een halfuur (standaard 45minuten ong) en na een game werd je uit de client gezwierd en mocht je opnieuw zolang wachten.

Dit is te verwaarlozen. Game was wel vrij buggy. Zo kon ik niet in een aram connecten waar ik wel bij op het loading screen stond, maar kon ik tegelijker tijd (toen ik dus in die andere game afk op de fountain bleek te staan) wel een andere custom joinen & effectief spelen. Leave & Win at the same time, beat that !

Interessante implementatie die speciale interactie tussen rengar en de nieuwe.

Verwijderd

Ook ik heb nog nooit een queue ervaart sinds EU server split, geen van mijn vrienden ook niet.
Zowel NA als EU nooit niet...

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:55
the Virtual schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:19:
[...]

Alle vier je abilities hebben een bonus als ze evolved zijn. Elke keer dat je een punt in je ult stopt, krijg je de keus om een ability te evolven. De hotkey om je ability te levelen, standaard Ctrl + Q/W/E/R, werkt ook voor evolving. Als je hebt gekozen, channelt Kha'Zix een poosje (het lijkt me echter sterk dat het te interrupten valt, ook als je in die tijd doodgaat), terwijl je hem ziet veranderen (Q geeft langere klauwen, W geeft stekels, E geeft vleugels en van R krijgt hij een andere kleur). Zolang je echter nog niet hebt gekozen welke evolution je wilt, kun je ook nog geen level-up points spenderen, mocht je zo lang wachten.

Aangezien je maar drie keer je ult kunt levelen, kun je ook maar drie van je vier abilities evolven. Hij heeft echter een hidden passive betreffende Rengar: als Rengar en Kha'Zix in verschillende teams zitten, krijgen ze vanaf level 16 een buff met de opdracht de ander te doden. Zodra een van beide een kill of assist op de ander krijgt, verdwijnt deze buff, en krijgt de winnaar een bonus: als Kha'Zix wint, krijgt hij een vierde evolution; als Rengar wint, verandert zijn Bonetooth Necklace in 'Head of Kha'Zix', waardoor hij geen stacks meer verliest als hij doodgaat.

Nou heb ik hem alleen nog maar een paar keer 1v1 tegen een bot uitgeprobeerd op de PBE, dus wat betreft de Rengar vs Kha'Zix interactie meld ik alleen wat anderen hebben gevonden, mogelijk zijn niet alle details bekend.
Dankje voor de info!

• Martin0
  • Laatst online: 14-11 12:26
Starz, ik heb gister eerste potje met nocturne gespeeld(normal though) maar wat blijft die ult toch heerlijk :)

Twitch

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:33:
Ook ik heb nog nooit een queue ervaart sinds EU server split, geen van mijn vrienden ook niet.
Zowel NA als EU nooit niet...
Twee weken terug had ik een queue van 10-15 seconden wegens grote inlogaanvraag om 17u. En een maand of twee geleden was het 1.5 minuut, maar toen werkte matchmaking & chat even niet meer, en begon iedereen als een gek uit te loggen en in te loggen.

Dus akkoord dat queues eigenlijk geen issue zijn in dit spel. Gisteren lukte het niet om een spelletje te beginnen, dus vrij snel gewoon pc uit en een filmpje gezien.

• StarZ
Martin0 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:57:
[...]

Starz, ik heb gister eerste potje met nocturne gespeeld(normal though) maar wat blijft die ult toch heerlijk :)
:) Ik weet het, Het was mijn main voor heel lang :x
Zijn Q en fear zijn ook heel erg fijn als je iemand aan het chasen bent en zijn W is lekker tegen een Nunu, Karthus of amumu :) Ik krijg spontaan zin om hem nu te gaan spelen D: helaas... moet werken

• Martin0
StarZ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:03:
[...]

:) Ik weet het, Het was mijn main voor heel lang :x
Zijn Q en fear zijn ook heel erg fijn als je iemand aan het chasen bent en zijn W is lekker tegen een Nunu, Karthus of amumu :) Ik krijg spontaan zin om hem nu te gaan spelen D: helaas... moet werken
haha ik had met ganks en alles had ik 17/8/4 ofzo, precies kan ik nu niet kijken, vanaaf pas maar zo heerlijk, zat bij een maatje en die zei telkens weer van och daar gaat hij weer xD

Twitch

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Lointje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:58:
[...]
Gisteren lukte het niet om een spelletje te beginnen, dus vrij snel gewoon pc uit en een filmpje gezien.
Games starten wel gewoon. Je moest alleen wat langer wachten.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Gideon_92 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:05:
[...]

nou.. wij hadden van 21:30 - 22:30 ofzo geprobeerd ( custom game aram ) toen ben ik toch maar naar bedgegaan :D. Dan zaten we nie tin champion select voor een uur, maar toch wel een degelijke 10 minuten.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Gideon_92 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:05:
[...]

Ja, maar meestal gaf iemand het wel op na een minuut of 2, en dan hop. Weer in de queue. Weer champions kiezen, lanes vlug bespreken. Wachten. Weer iemand die er uit gaat. En na de 3e keer had ik het ook wel gezien :D

• Martin0
Lointje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:14:
[...]

Ja, maar meestal gaf iemand het wel op na een minuut of 2, en dan hop. Weer in de queue. Weer champions kiezen, lanes vlug bespreken. Wachten. Weer iemand die er uit gaat. En na de 3e keer had ik het ook wel gezien :D
weinig last van gehad

Twitch

Verwijderd

Na gisteren een ongelukje gehad te hebben tijdens een ranked game met mn blik ice tea ben ik vandaag een nieuwe muis gaan halen. Anxious to test it out :)

http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga-hex/

Iemand anders die deze muis heeft en waar stel je de buttons op in ? Denk ze gewoon te laten als ze zijn (en 1-6 gebruiken). Mss 5-6 voor summonerspells.

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot season 3, ik heb zovaak bij slechte in het team gezeten en dat was gewoon niet leuk. En op 1 of andere manier ben ik altijd last pick, en die "moeten" natuurlijk weer support.. Heb al een duo partner voor ranked. Maar moet nog ff kijken hoe we dat gaan fixen. Want zit nu op 1170 elo. Bah, ik was Legendary met Jax, onze leona dacht een keer cool te zijn om AP leona te gaan. Dus moest ik full tank bouwen. Anders werden we elke fight gepakt. Dan focust mijn team nog hun Jarvan. en laten de gefeede veigar en ashe achter. Hmm. Solo queue is op..

• StarZ
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:19:
Na gisteren een ongelukje gehad te hebben tijdens een ranked game met mn blik ice tea ben ik vandaag een nieuwe muis gaan halen. Anxious to test it out :)

http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga-hex/

Iemand anders die deze muis heeft en waar stel je de buttons op in ? Denk ze gewoon te laten als ze zijn (en 1-6 gebruiken). Mss 5-6 voor summonerspells.
Ik heb niet die muis, maar ik heb een G9X met 2 buttosn

Ik heb G en V (?) Iig de Pings er op gedaan
ik vindt het super handig, in een fight ofzo hoef je dan niet je vingers te bewegen ook had ik nog wel eens dat ik perongeluk een summenor spell burnde en soms kan dat je duur komen te staan. Ik zou sws 2 buttons wijden aan ping ;)

EDIT:
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:20:
Ik kan niet wachten tot season 3, ik heb zovaak bij slechte in het team gezeten en dat was gewoon niet leuk. En op 1 of andere manier ben ik altijd last pick, en die "moeten" natuurlijk weer support.. Heb al een duo partner voor ranked. Maar moet nog ff kijken hoe we dat gaan fixen. Want zit nu op 1170 elo. Bah, ik was Legendary met Jax, onze leona dacht een keer cool te zijn om AP leona te gaan. Dus moest ik full tank bouwen. Anders werden we elke fight gepakt. Dan focust mijn team nog hun Jarvan. en laten de gefeede veigar en ashe achter. Hmm. Solo queue is op..
Ik vindt het zelf altijd prettig om laatste pick te zijn, zo kun je tenminste kiezen wat het tema nodig heeft ook al heb je MID OR I AFK QQNOOBS1337 OMzg! in je team zitten

[ Voor 34% gewijzigd door StarZ op 28-09-2012 11:37 . Reden: Reactie op Yadeion ]

Verwijderd

[...]

Ik vindt het zelf altijd prettig om laatste pick te zijn, zo kun je tenminste kiezen wat het tema nodig heeft ook al heb je MID OR I AFK QQNOOBS1337 OMzg! in je team zitten
Ja nee dat is ook alweer zo. Maar ik moet dan vaak met een Support. En heb ik een AD carry die niet weet hoe hij moet lasthitten... Achja, komt er binnekort nog een keer een custom game?

• melvin78
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 13:02
Iemand al goede ervaringen met Kha'Zix? zoja welke lane's en builds?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
melvin78 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:22:
Iemand al goede ervaringen met Kha'Zix? zoja welke lane's en builds?
Gister uitgebreid getest op 1v1:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/19eB6

Had hem op PBE ook al getest.

Hij is goed voor Top en Jungle.

Runes: AD Quints, AD Marks, Armor Seals en Mresist Glyphs (per lvl hangt af van opponents)
Jungle Masteries: 21/9/0 aangezien je hem als een assassin moet spelen.
Top Masteries: Hangt af van lane, 21/9/0 of 9/21/0 afhankelijk van wat je team nodig heeft.

Jungle Skills: WQWE om mee te beginnen daarna R > Q > E > W. Evolved Skills: E (voor betere ganks, gigantische leap) -> Q (Meer damage, je bent er om hun AD/AP te slopen) -> R (3 keer stealth voor mobility en 40% damage reduction).
Top Skills: QEWQ om mee te beginnen daarna wat je nodig hebt. R > Q > E > W (Draai W en E om als je early waveclear nodig hebt of als je tegenstander je forceert onder de tower te lasthitten.

Begin met Boots en 3 pots of Cloth Armor en 5 pots (hangt af van lane, heb liever de boots).
Goede items: Brutalizer, Hexdrinker, Frozen Heart, Spirit Visage (als je meer mresist nodig hebt, CDR is goed voor je). Triforce, Last Whisper (Heel sterk omdat zijn skills scalen van AD). Guardian Angel.

Voor boots kan je gaan voor of defensive of gewoon voor CDR boots, 40% cdr is enorm sterk op Kha'Zix!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

ik zou met kha'zix vroegtijdig voor een phage gaan, volgens mij heeft die geen eigen snares? Heb hem nog niet gespeeld dus is meer theorycrafting

zal hem vanavond wel proberen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:45:
ik zou met kha'zix vroegtijdig voor een phage gaan, volgens mij heeft die geen eigen snares? Heb hem nog niet gespeeld dus is meer theorycrafting

zal hem vanavond wel proberen :)
Zijn passive heeft een slow ingebouwd;)

Het is wel zo dat je die maar 1 keer gebeurt omdat je invisible moet zijn voorr het enemy team. Daarom kan een phage geen kwaad.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 14:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:25:
[...]

Zijn passive heeft een slow ingebouwd;)

Het is wel zo dat je die maar 1 keer gebeurt omdat je invisible moet zijn voorr het enemy team. Daarom kan een phage geen kwaad.
Touche! ;) heb hem dus nog niet gespeeld;) heb feitelijk op elke jungler een phage, kan aardig met rengar overweg, phage is op hem ook erg prettig :) (ondanks ze bola slinger;))

Verwijderd

Verwijderd

Ik ben de naut in die video. Schaam me wel dood dat mijn elo zo hard gezakt is :D
Heb wel echt keihard om de pull van die blitz gelachen.
Viel trouwens wel mee hoe fed die kerel was had 6 kills. Aan het einde van de game dus 11 en 0 assists.
Build was geloof ik cdr boots BT LW en GA

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 17:55 ]

Verwijderd

Ik werd zonet door het enemy team belaagd omdat zij allen vonden dat Garen zwaar OP zou zijn :p. Ligt het aan mij of is dat de grootste onzin?

Hij is de tweede champ die ik ooit gekocht heb en heb hem vaak gespeeld. Hij is sterk en kan goed snowballen maar OP?

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nijpt.jpg

Protect-the-carry iets te letterlijk genomen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door speedzor op 28-09-2012 23:03 ]

Streaming History

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:59:
Ik werd zonet door het enemy team belaagd omdat zij allen vonden dat Garen zwaar OP zou zijn :p. Ligt het aan mij of is dat de grootste onzin?

Hij is de tweede champ die ik ooit gekocht heb en heb hem vaak gespeeld. Hij is sterk en kan goed snowballen maar OP?
Niet echt, lategame valt ie best hard af.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:23

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:27:
[...]

Niet echt, lategame valt ie best hard af.
post-remake valt Garen niet meer erg af lategame, zijn earlygame is dan wel een stukje zwakker als eerst.

[specs]

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:47
AD Sona. Cool :)

Gisteren voor het eerst AP Eve mid gedaan. Werkt best geinig. Wave zoveel mogelijk pushen en dan lekker roamen. Ganks zijn erg lekker omdat ze in normals een stuk minder pink warden.

Moet alleen nog een beetje oefenen zodat ik haar burst goed kan afvuren.

[ Voor 89% gewijzigd door CutePuppy op 29-09-2012 16:56 ]

Verwijderd

My. God. Ik speelde vandaag met een droeftoeter, gevonden in het GoT chatroom. Je zou denken dat het niveau wel wat hoger ligt, ben ik wel gewend van het GoT forum. Maar god, deze gozer overtrof echt alles. Ragen en flamen als een kind van 8 en dan roepen dat ik het kleine kind ben. IMO best opvallend, het GoT staat erom bekend als normale mensen met elkaar om te gaan.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:38:
My. God. Ik speelde vandaag met een droeftoeter, gevonden in het GoT chatroom. Je zou denken dat het niveau wel wat hoger ligt, ben ik wel gewend van het GoT forum. Maar god, deze gozer overtrof echt alles. Ragen en flamen als een kind van 8 en dan roepen dat ik het kleine kind ben. IMO best opvallend, het GoT staat erom bekend als normale mensen met elkaar om te gaan.
tja... te veel nieuwe mensen. ben wel een beetje benieuwd met wie je gespeeld hebt eigenlijk. Maargoed heb tevens no idea wie jij bent. Zegt verder niks ben niet zo actief meer hierzo. Lees wel elke dag alle reacties.

Schroom je er niet van een rager te reporten btw.(ook al komt ie van GoT.) rage en flame=report.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Kan ff niet op z'n naam komen, maar ik kan je zeggen dat ik hier al heel lang zit, misschien niet zoals mijn account doet vermoeden ;)

En ik heb ook degelijk wel een report de deur uitgedaan. Ook al zit ik niet zo heel lang op LoL (4-5 manden denk ik) zulke mensen moet je gewoon niet willen hebben in je games.

• blamauci
Geef ik je groot gelijk in. In geen enkele game heeft het iemand geholpen om te gaan lopen ragen.

Tevens GoT mensen waarom krijg ik nooit meer een keer een invitetje?

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 21:21
blamauci schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:57:
Geef ik je groot gelijk in. In geen enkele game heeft het iemand geholpen om te gaan lopen ragen.

Tevens GoT mensen waarom krijg ik nooit meer een keer een invitetje?
Volgens mij wordt er niet meer zoveel gespeeld als vroeger. Er zijn een hoop nieuwe spelers bijgekomen, en zoals hierboven al aangegeven is dat niet altijd positief. Mijn laatste GoT game was een groot ragefest op alles dat los en vast zat. Ragequitters inbegrepen. Sindsdien zie ik de meerwaarde niet meer, en speel ik alleen nog met de 'oude garde'.

• StarZ
Kha'Zix is volgens mij heel erg OP... Ik haal erg goeie scores op hem terwijl ik weinig doe...

• blamauci
Dr.R schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:14:
[...]

Volgens mij wordt er niet meer zoveel gespeeld als vroeger. Er zijn een hoop nieuwe spelers bijgekomen, en zoals hierboven al aangegeven is dat niet altijd positief. Mijn laatste GoT game was een groot ragefest op alles dat los en vast zat. Ragequitters inbegrepen. Sindsdien zie ik de meerwaarde niet meer, en speel ik alleen nog met de 'oude garde'.
Helaas heeft het er ook voor gezorgd dat de ''oude garde'' ook minder games op is gaan zetten.

Mischien moeten we wat simpele regels gaan maken wat kan en wat niet kan.

• Jeffroiscool
blamauci schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:20:
[...]

Helaas heeft het er ook voor gezorgd dat de ''oude garde'' ook minder games op is gaan zetten.

Mischien moeten we wat simpele regels gaan maken wat kan en wat niet kan.
Ik wil wel games opzetten maar ik heb vaak geen garantie dat ik rond 8/half 9 kan en dan kan ik dus vaak niet meedoen :-(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Jeffroiscool schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:54:
[...]

Ik wil wel games opzetten maar ik heb vaak geen garantie dat ik rond 8/half 9 kan en dan kan ik dus vaak niet meedoen :-(
Same here. Als vader kun je niet altijd tijd voor games vrij maken wanneer je wilt dus zit ik vaak weer gewoon te solo-queuen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Jeffroiscool
En na een hoop games van frustratie en geen verbetering van ELO dan toch maar gaan duoqueuen.

Uiteindelijk weer gold gehaald dankzij de carry skills van LLL Crowh (voormalig Regez Crowh en daarvoor denerdsss7) :P

Dan wel op een ander account (die hetzelfde ELO was).

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1ajLF

Daarna nog een paar games alleen gedaan en voormalig top ELO weer bereikt.
Ik denk dat ik erbij blijf dat support mijn beste rol is als ik een goede/redelijke AD carry heb. ^^

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Jeffroiscool schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:52:
En na een hoop games van frustratie en geen verbetering van ELO dan toch maar gaan duoqueuen.

Uiteindelijk weer gold gehaald dankzij de carry skills van LLL Crowh (voormalig Regez Crowh en daarvoor denerdsss7) :P

Dan wel op een ander account (die hetzelfde ELO was).

[afbeelding]

Daarna nog een paar games alleen gedaan en voormalig top ELO weer bereikt.
Ik denk dat ik erbij blijf dat support mijn beste rol is als ik een goede/redelijke AD carry heb. ^^
Toch mooi dat je gold nog gehaald hebt:P ik zal dit season wel niks meer halen, verlies de laatste tijd alle ranked game die ik uberhaupt speel, dus zit nu op 793 elo ofzo, next season better^^

League of Legend EUW: Tristanar

Verwijderd

Sjah ik ken t ook niet raden, blijf rond 1200 elo hangen. ik speel meestal jungler en start zowat elke game met succesvolle ganks en sta binnen notime op 4 of 5 kills/assist zonder deaths om vervolgens het end game te verliezen omdat me team zelfs fed te retarded is om normaal te kunnen spelen. Ook merk ik dat ik elke keer tegen mensen kom met 100+ ranked games en in mijn team zitten ze altijd met 10 of minder games.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Kha'Zix is naar mijn mening meer geschikt voor Top dan voor de Jungle, ik zal proberen het een beetje toe te lichten:

Hij is om te beginnen echt een assassin, hij heeft geen enkele vorm van CC, maar kan wel in hele korte tijd lekker veel damage eruit gooien en heeft een goede gap closer (die je in principe alleen maar gebruikt om in een gevecht te komen, maar met upgrade zou je er ook weer uit kunnen komen). Het is zijn taak om op een carry te springen, deze te doden, en hopelijk er ook weer uit te komen.

Dit betekend dat je graag veel damage wilt bouwen (denk aan Talon), ten koste van wat defensive stats, want anders kan je je doel niet meer verwezelijken. Dat betekend dat je in de jungle kwetsbaarder bent dan normaal, helemaal voor counter jungling. Een invade early game kan je al een flink stuk achter zetten, en als men je jungle ward en invade, ben je eigenlijk nutteloos. Je zult ook geen GP/10 items rushen zoals bij veel junglers nu gebeurd (Skarner, Udyr, Hecarim, Malphite, etc), dus je moet daarnaast dus ook constant blijven farmen om bij te blijven in je geld. Een mislukte gank op Kha'Zix is veel erger, dan op andere junglers omdat die tenminste nog passive geld inkomen hebben. Als bijkomend voordeel, kan je an sich redelijk snowballen, maar nog steeds minder hard dan traditionele junglers.

Als je hem namelijk meer als een traditionele jungler bouwt/speelt, doe je te kort aan zijn skillset/potentieel. Je kan prima een gecht inspringen en overleven, maar je hebt geen CC om bijv een carry lang genoeg vast te zetten, je doet te weinig damage om deze te bursten en geeft dus het vijandelijke team genoeg gelegenheid om jou dus te killen. Daarnaast zal je gank potentieel afnemen. Niet omdat je niet meer kan ganken, maar omdat je een veel minder groot gevaar wordt.

Als top heb je redelijk wat sustain, kan je prima trades winnen met je tegenstander, want je hoeft je leap niet meer te gebruiken als initiate, maar eerder als escape tegen bijv. ganks of om te vluchten als het vuur je te heet wordt. Daarnaast is hij geen AoE jungler en komt hij hierdoor ook beter tot zijn recht top, want zijn clear speed is niet om over naar huis te schrijven. Doordat je top gaat, kan een tanky/bruiser jungler toch nog doorgang vinden en kan jij nog altijd carries tijdens teamfights bursten.

-

• SHEePYTaGGeRNeP
Helemaal geen LoL games kunnen spelen dit weekend :( Mijn internet viel elke 10 minuten 1 keer uit :(

Alleen maar Minecraft - Tekkit gespeeld het hele weekend :D

Verwijderd

Mooie Review Nazanir, enige toelichting over masteries/ runes en matchups die je al hebt gehad?

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
Pff, eindelijk level 30 bereikt, ik begin gelijk de helft van de pvp potjes te verliezen... Wat een niveau verschil!

Volgens mij heb ik wel er weer een nieuwe liefde bij.. Nautilus.. Heerlijke support! Vooral in team fights met een net wegblinkende Ezrael waarbij de depth charge door het hele team gaat ;D

Jammer dat hij zo duur is..

Verwijderd

Zat even door men stats te kijken naar win percentages en kwam er achter dat ik met Teemo toch wel erg nette stats heb :o

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/10472854/img/10472854.png

Bovenste is unranked (dus normal games) en onderste is ranked.

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:37:
Zat even door men stats te kijken naar win percentages en kwam er achter dat ik met Teemo toch wel erg nette stats heb :o

[afbeelding]

Bovenste is unranked (dus normal games) en onderste is ranked.
Wat zijn die 4 getallen erachter ?

Verwijderd

ohw! sorry xD
Games won: %
Wins 10 / 7
Loses 1 / 1
Kills / game (gemiddelde): 10 / 8
Deaths / game (gemiddelde): 6 / 6
Assists / game (gemiddelde): 7 / 8
Games: 11 / 8

Verwijderd

kun je ergens je non ranked games history bekijken en statistieken voor je games?

Verwijderd

Vanaf een bepaalde datum via www.riot5.com, voor de langer spelende, je kan geen jaar terug kijken.

Even off-topic, collega kon niet registreren bij die website tenzij ik of een ander reeds geregistreerde gebruiker een invite stuurde.
Mochten jullie gebruik willen maken van die website en de statistieken daarbij, stuur me even een Direct Message met je email.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 11:16 ]

• DrFlash
  • Laatst online: 11-11 19:07
Echt weer een waardeloos LOL weekend gehad, blijf nog steeds hangen tussen de 1150 en 1200 elo. maar gewoon consistent elke game m'n lane winnen, soms wat harder dan anders maar de uitkomst is altijd hetzelfde. en dan toch gewoon de helft van de potten verliezen, zaterdag 4/4 gewonnen zondag 1/5, dus uiteindelijk 5/5 en weer hetzelfde elo als voor het weekend. Echt helemaal waardeloos.

Wowhead profiel

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
DrFlash schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
Echt weer een waardeloos LOL weekend gehad, blijf nog steeds hangen tussen de 1150 en 1200 elo. maar gewoon consistent elke game m'n lane winnen, soms wat harder dan anders maar de uitkomst is altijd hetzelfde. en dan toch gewoon de helft van de potten verliezen, zaterdag 4/4 gewonnen zondag 1/5, dus uiteindelijk 5/5 en weer hetzelfde elo als voor het weekend. Echt helemaal waardeloos.
Je bent niet de enige hoor.
Ik zat boven de 1300 en daarna een vette lose streak terwijl ik vaak goed ga in mijn lane en dat andere gewoon rage en noem maar op.
Dan houdt het heel snel op en verlies je als nog. zit nu ook weer tussen de 1150-1200.

• Bermbom
  • Laatst online: 10-11 08:39
valermos schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Je bent niet de enige hoor.
Ik zat boven de 1300 en daarna een vette lose streak terwijl ik vaak goed ga in mijn lane en dat andere gewoon rage en noem maar op.
Dan houdt het heel snel op en verlies je als nog. zit nu ook weer tussen de 1150-1200.
Same here, zit gelukkig nu op +-1330 zal waarschijnlijk weer elo verliezen door leavers/trols.

Verwijderd

Zijn er nog andere LoL communitys waar jullie veel op zitten (nederlands of engelstalig) waar jullie veel van bijleren?

Verwijderd

Een bekende is BeNeLoL (belgie nederland LoL) (kun je chatroom joinen in LoL omgeving)
Ik zit daarnaast op verschillende counterpick websites, statistieken websites en guide websites.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 12:27 ]

Verwijderd

ok thanks, iemand die nog een jungler/adcarry of evt mid ap zoekt voor 5v5 team? zit rond 1200 elo (top elo 1300) maar niet heel veel ranked gespeeld so far.

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44
Qua toelichting:

Voor junglen ben ik best wel gek op movespeed quints, betere clear times, snellere ganks. Voor Kha'Zix jungle gebruik ik zelf graag (maar ik zal niet beweren dat dit DE go to set up is):

Quints: movespeed
Reds: Arpen
Yellow: Flat armor
Blue: MR/Level

Masteries kunnen heel varierend zijn, er is niet perse een betere setup, het hangt veel af van je speelstijl, maar een 21/9/0 is natuurlijk het beste voor bursten, daar 9/21/0 je wat meer early game veiligheid kan geven. 0/21/9 raad ik eigenlijk niet aan, doch is het niet super slecht ofzo, beetje extra movespeed en sustain kan nooit kwaad, maar de andere twee mogelijkheden zijn gewoon beter.

Voor top lane zou ik het volgende adviseren:

Quints: Flat AD
Red: Flat AD of Arpen (Flat AD voor het harde schalen op zijn Q)
Yellow: Flat Armor
Blue: MR/Level

Wat betreft masteries, in blind pick zou ik gaan voor een 9/21/0 om het op safe te spelen, en ranked is het afhankelijk van wie je tegenstander is top lane. Als iemand nauwelijks tot geen sustain heeft (Jax bijv), dan kan je naar mijn idee het beste voor 21/9/0 gaan en hem zoveel mogelijk harassen, jij kan namelijk toch redelijk sustainen met je Void Spike (wacht echter wel met het gebruiken hiervan tot hij op je springt) en bestraf hem hard terug.

Tegen sustainers (Yorick, Irelia, etc) kan je misschien voor veiliger kiezen met of 0/21/9 of 9/21/0, maar omdat ze early game nauwelijks nog die sustain hebben (zeker een Yorick die eerst een tear gaat maken dus geen enkele defensive stat bouwt), kan je ook ervoor kiezen om heel offensief met 21/9/0 te gaan.

Maar bovengenoemde is bijzonder afhankelijk van je speelstijl en of je het wel aandurft.

Ik heb overigens gemerkt, dat het niet echt de moeite waard is om je ult te evolven, omdat die ene extra seconde stealth je niet gaat redden of je heel erg gaat helpen bij het killen van targets. Dit geld voor zowel jungle als top.

Altijd als eerste je Q evolven, dit is namelijk je main source of damage, als tweede Void Spikes en als laatste Leap. Echter, als je het moeilijk krijgt in je lane, kan je ook kiezen voor eerst Void Spike, om je tegenstander te outsustainen, echter, kijk wel uit dat je niet je lane te ver pushed hierdoor.. Leap als laatste, want in principe zal je deze niet veel eerder nodig hebben.

-

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:27:
Een bekende is BeNeLoL (belgie nederland LoL) (kun je chatroom joinen in LoL omgeving)
Ik zit daarnaast op verschillende counterpick websites, statistieken websites en guide websites.
Wil er direct aan toevoegen dat wij ook een IRC kanaal hebben voor BeNeLoL en dat we deze ook populairder proberen te krijgen. Deze kan je ook rechtstreeks via het web joinen: http://webchat.quakenet.org/?channels=#benelol

We hebben ook een IRC kanaal voor #GoT.LoL die steeds minder bezocht word omdat mensen ons vergeten :-(
http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

Vergeet ook niet dat de externe site meer kan he mensen ;)

Daarnaast kan je ook de BeNeLoL facebook volgen: https://www.facebook.com/benelol.nl

En ik geloof dat Fok ook een kleine community heeft maar daar zit ik zelf eigenlijk nooit ;)

Edit:

Daarbij heb je ook nog engelstalige communities. Een opkomende is Summonerschool: http://www.reddit.com/r/summonerschool

Daar kunnen mensen vragen stellen en elke zaterdag zijn er veel games aanwezig die gestreamed worden, hier kan iedereen aan mee doen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J6Cu3QMEz6g]

[ Voor 15% gewijzigd door Jeffroiscool op 01-10-2012 12:43 ]

• Kapstok!
Is er wat met de fakegaming chat? ik krijg geen joinknop e.d. meer te zien en het blijft gewoon blank:(

Verwijderd

Kapstok! schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:02:
Is er wat met de fakegaming chat? ik krijg geen joinknop e.d. meer te zien en het blijft gewoon blank:(
werkt hier prima

• Kapstok!
Zit er alweer op, ik weet niet wat het is maar via de website is het voor mij gewoon niet bereikbaar.

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-11 10:49
het zit me de laatste tijd ook niet echt meer mee met rankeds zeg..
Nu net weer een potje:
Ik was 1110 elo, vriend van me 1284 en we gingen duo queue,
team zat voor de rest tussen de 1240 en 1284 ook (raar omdat ik zo laag ben maarja)

Ik moest dus uiteindelijk kog'maw adc spelen, prima, is goed gegaan gister dus waarom geen adc (3 potjes met zeer goeie scores gewonnen gisteren)

Na 5 minuten had ik al in de gaten dat de game bijna was verspeeld maar wou toch proberen te carryen.. ik kan je vertellen: niet ALLES is meer te carryen in 'elo hell'

Stats van ons team:
Jax top, dit was mn vriend (tegen darius) 1/7
Taric support, 0/6 (deed het redelijk goed, we werden constant gegankt door 4 man uiteindelijk dus..)
Fizz mid (tegen ryze) 3/8 met een hele vage build..
Amumu jungle (tegen shen jungle) 1/9 heeft 1 gank op bot gedaan en 0 op top, terwijl mn vriend constant gegankt werd en er vaak om vroeg.. onze amumu gaf van te voren aan dat hij wel wist wat hij deed (uhu, zagen we ja..)

En uiteindelijk ik: kog'maw ging 14/9, en dat met 150 lager elo dan de rest, vind het nog aardig goed.. maar kon het echt niet meer carryen tegen hun, team ging gewoon 1 voor 1 dood en kon geen 1 keer normaal een team fight doen (die we gegarandeerd zouden winnen met een goeie amumu ult op zn plek)
Bot moest tegen een vayne/nunu combo, zelf weinig last van gehad en nooit in bot lane zonder gank van hun dood gegaan..

Zo gaan ongeveer de helft van mn games, meeste potjes die ik win gaan aardig gelijk op, heel soms eens een potje dat we ook echt de enemy compleet kapot maken..
Word echt tijd voor season 3 denk ik :( heb dr helemaal geen lol meer aan zo,
meestal als mn vrienden ook online zijn gaan we gewoon 3v3 rankeds doen, we hebben nu 1464 elo met 3v3 team (spelen niet geweldig vaak, en mn vrienden zijn bang om lager te raken nu :()

als er nog iemand tussen de 1100 en 1300 wil duo'en sta ik er open voor
main role: top of adc, mid en jungle zijn redelijk, support heb ik slechte ward control, lane fase gaat vrijwel altijd wel goed!
ing: DGL xN3burz

• SHEePYTaGGeRNeP
N3burz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:43:
het zit me de laatste tijd ook niet echt meer mee met rankeds zeg..
Nu net weer een potje:
Ik was 1110 elo, vriend van me 1284 en we gingen duo queue,
team zat voor de rest tussen de 1240 en 1284 ook (raar omdat ik zo laag ben maarja)

Ik moest dus uiteindelijk kog'maw adc spelen, prima, is goed gegaan gister dus waarom geen adc (3 potjes met zeer goeie scores gewonnen gisteren)

Na 5 minuten had ik al in de gaten dat de game bijna was verspeeld maar wou toch proberen te carryen.. ik kan je vertellen: niet ALLES is meer te carryen in 'elo hell'

Stats van ons team:
Jax top, dit was mn vriend (tegen darius) 1/7
Taric support, 0/6 (deed het redelijk goed, we werden constant gegankt door 4 man uiteindelijk dus..)
Fizz mid (tegen ryze) 3/8 met een hele vage build..
Amumu jungle (tegen shen jungle) 1/9 heeft 1 gank op bot gedaan en 0 op top, terwijl mn vriend constant gegankt werd en er vaak om vroeg.. onze amumu gaf van te voren aan dat hij wel wist wat hij deed (uhu, zagen we ja..)

En uiteindelijk ik: kog'maw ging 14/9, en dat met 150 lager elo dan de rest, vind het nog aardig goed.. maar kon het echt niet meer carryen tegen hun, team ging gewoon 1 voor 1 dood en kon geen 1 keer normaal een team fight doen (die we gegarandeerd zouden winnen met een goeie amumu ult op zn plek)
Bot moest tegen een vayne/nunu combo, zelf weinig last van gehad en nooit in bot lane zonder gank van hun dood gegaan..

Zo gaan ongeveer de helft van mn games, meeste potjes die ik win gaan aardig gelijk op, heel soms eens een potje dat we ook echt de enemy compleet kapot maken..
Word echt tijd voor season 3 denk ik :( heb dr helemaal geen lol meer aan zo,
meestal als mn vrienden ook online zijn gaan we gewoon 3v3 rankeds doen, we hebben nu 1464 elo met 3v3 team (spelen niet geweldig vaak, en mn vrienden zijn bang om lager te raken nu :()

als er nog iemand tussen de 1100 en 1300 wil duo'en sta ik er open voor
main role: top of adc, mid en jungle zijn redelijk, support heb ik slechte ward control, lane fase gaat vrijwel altijd wel goed!
ing: DGL xN3burz
Yap, 1200 -1300 beginnen ook de meeste mensen in, dus krijg je ook mensen die nog maar 4 ranked games ofzo gespeeld hebben.
Maar er zijn ook games op 1600 elo die je ook gewoonniet maar kan carryen omdat iedereen feed hoor :)

• Bermbom
En daarom moet je Shen altijd bannen :)

• Twijfels
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:51:
[...]

Yap, 1200 -1300 beginnen ook de meeste mensen in, dus krijg je ook mensen die nog maar 4 ranked games ofzo gespeeld hebben.
Maar er zijn ook games op 1600 elo die je ook gewoonniet maar kan carryen omdat iedereen feed hoor :)
probleem was dat iedereen 200+ games had gespeeld.. anders kan ik het nog een klein beetje begrijpen,
ik bekijk ook vrijwel iedereen van te voren op lolking, daar viel het me wel mee dus.. toch verkeerd gezien :(

@bermbom, shen is niet zo zeer een groot probleem.. kreeg hem vrij snel dood nog, 1x kwamen nunu, shen en vayne full health mij diven onder turret, en kreeg er alsnog een triple uit dus (hun allemaal full health, ik ook)
maarja, als je een amumu hebt die simpelweg maar 4x gankt in een hele game, en de rest ook nog eens hard zit te feeden, maakt het niet uit welke champs ze hebben ;)

• Bermbom
Shen's Ulti and sustain is een pain in the ass.

• Twijfels
ja dat is waar, maar shen hoeft geen probleem te zijn, als shen gecountered wordt en niet goed zn ding kan doen zal die ook geen goeie tank zijn.. zelfde geld voor elke andere champion
overigens ban ik shen ook zelf altijd als niemand anders hem wilt hoor!

en bermbom, als je ook in LoL bermbom heet, ik zie dat je support stats wel aardig netjes zijn (taric! :D) misschien dat je een keer wilt duo'en? (van te voren normal als je dat wilt natuurlijk)

• psyy138
  • Laatst online: 20:06

psyy138

blackbulls.nl

N3burz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:03:
ja dat is waar, maar shen hoeft geen probleem te zijn, als shen gecountered wordt en niet goed zn ding kan doen zal die ook geen goeie tank zijn.. zelfde geld voor elke andere champion

en bermbom, als je ook in LoL bermbom heet, ik zie dat je support stats wel aardig netjes zijn (taric! :D) misschien dat je een keer wilt duo'en? (van te voren normal als je dat wilt natuurlijk)
wat zou er gebeuren als je met fiora je ult doet op shen als hij zijn ult doet.
maar welke champ zou je pakken tegen shen waardoor zijn ultie gecanceld word?

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

wat zou er gebeuren als je met fiora je ult doet op shen als hij zijn ult doet.
maar welke champ zou je pakken tegen shen waardoor zijn ultie gecanceld word?
Dan ziet Fiora's haar ult niet als iets targetables and stopt de ult of gaat verder op andere enemy champ.

• Twijfels
elke silence cancelt zn ult als het goed is, alleen zn shield blijft dan op degene die ge-ult word (zo is het tenminste wel altijd geweest) stuns neem ik ook aan van wel, maar weet het niet zeker..
heb shen zelf eigenlijk nog nooit gespeeld :$

en over fiora, dat was jeffroiscool zegt,
wat jij misschien zou verwachten: dat je mee gaat naar de plek waar hij heen gaat met zn ult, gebeurd dus niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Twijfels op 01-10-2012 15:24 ]

• Bermbom
N3burz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:03:

De laatste tijd win ik alles met taric alleen wil ik weleens per ongeluk een kill stealen :P

Voeg me maar toe dan zien we wel hoe het gaat :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bermbom op 01-10-2012 15:35 ]

• Twijfels
Bermbom schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:34:
[...]

De laatste tijd win ik alles met taric alleen wil ik weleens per ongeluk een kill stealen :P

Voeg me maar toe dan zien we wel hoe het gaat :)
ach gebeurd altijd wel eens, maakt ook niet uit :p

maar ik heb je toegevoegd in ieder geval!

Verwijderd

Tegen een shen top (werkt op 1600 elo) Darius picken, goed in de gaten houden waar de jungler is en zijn toren zo snel mogelijk platpushen. zonder voorsprong kan je hem 1v1 minstens hebben. Met 1 kill nuke je hem gewoon elke keer dat hij in lane komt. Die toren moet plat.

Voor een voorbeeld moet je even in lolreplay op Barrytjuh zoeken en mijn laatste darius game (denk ik) picken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 15:41 ]

• StarZ
Zucht...
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/27zgdat.png

[ Voor 34% gewijzigd door StarZ op 01-10-2012 15:48 ]

• Arjan_25
  • Laatst online: 14-11 13:21
een plaatje wat het niet doet?

*edit* Nu wel een plaatje. Is zo vaak zo dat je als jungler bij een gank de kill pakt. Beter iemand de kill dan geen ganks.

[ Voor 22% gewijzigd door Arjan_25 op 01-10-2012 15:50 ]

• StarZ
Arjan_25 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

een plaatje wat het niet doet?
Dat ook, im on it

• Martin0
starz, mag ik toestemming om je toe te voegen op LOL?

Twitch

• StarZ
Martin0 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

starz, mag ik toestemming om je toe te voegen op LOL?
Ja hoor ga je gang

• Twijfels
starz, zelf ben je ook niet helemaal aardig in die chat .. maar weet natuurlijk niet wat er van te voren is gebeurd he ;)

• Arjan_25
  • Laatst online: 14-11 13:21
Moet ook wel zeggen dat het tegenwoordig noob voor en noob na is....... Heb zelf ook wel eens een Kwalitatief Uitermate Tegenvallende pot gespeeld. En ook dat het dan zeker aan mij ligt en dan wordt er wat naar je hoofd geslingerd niet normaal. Daarom speel ik tegenwoordig alleen nog maar als we met 4 of 5 bekenden zijn. Is het onderlinge gezeur weg. En anders ARAM FTW.

• Twijfels
tja ik wil gewoon graag hoger komen met ranked.. in de hoop dat ze zich dan iets beter gedragen (1100-1250 elo is echt gewoon een constante rage mode bij iedereen :S)

vind het wel echt jammer, ongeveer een jaar geleden was de sfeer zoveel beter dan nu ..

• Dreanor

Dreanor

Joene

N3burz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:59:
tja ik wil gewoon graag hoger komen met ranked.. in de hoop dat ze zich dan iets beter gedragen (1100-1250 elo is echt gewoon een constante rage mode bij iedereen :S)

vind het wel echt jammer, ongeveer een jaar geleden was de sfeer zoveel beter dan nu ..
Er is maar één simpele reden waarom de sfeer toen beter was. Er was geen meta, niemand was 100% bekent met alle champions, skills en gameplay.

Ik weet nog wel dat ik Karthus en Morgana als bijna dezelfde champ zag vanwege het jurk draag gehalte. :P En dan niet met karthus om kunnen gaan en toch nog de twisted treeline winnen. XD Waarbij kennen zo ongelooflijk OP was dacht ik. ;)

Nu, doordat iedereen het spel denkt te kennen, de guides op de verschillende sites volgt en er volgens vaste meta gespeeld moet worden is het scheld en tier gehalte schikbarend omhoog gegaan.

Wat waren het toch goede tijden toen, waar Ashe mid nog "pro" was en je zonder problemen dubbel support bot speelde omdat je gewoon niet beter wist. :D

• StarZ
N3burz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:50:
starz, zelf ben je ook niet helemaal aardig in die chat .. maar weet natuurlijk niet wat er van te voren is gebeurd he ;)
Toen de game eindigde kreeg ik van het hele team het verwijt naar mijn kop dat ik KSde... De hele game heb ik die al gehoord. Toen we geaced waren respawnde ik als eerste en maakte een triple kill om zo de inhib te beschermen. Begonenn 3 mensen van mijn team KS REPORT THIS NOOB te roepen :)

Ik was het toen wel even zat.

• Twijfels
Dreanor schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Er is maar één simpele reden waarom de sfeer toen beter was. Er was geen meta, niemand was 100% bekent met alle champions, skills en gameplay.

Ik weet nog wel dat ik Karthus en Morgana als bijna dezelfde champ zag vanwege het jurk draag gehalte. :P En dan niet met karthus om kunnen gaan en toch nog de twisted treeline winnen. XD Waarbij kennen zo ongelooflijk OP was dacht ik. ;)

Nu, doordat iedereen het spel denkt te kennen, de guides op de verschillende sites volgt en er volgens vaste meta gespeeld moet worden is het scheld en tier gehalte schikbarend omhoog gegaan.

Wat waren het toch goede tijden toen, waar Ashe mid nog "pro" was en je zonder problemen dubbel support bot speelde omdat je gewoon niet beter wist. :D
ja ik weet het, ashe vs caitlyn was ook aardig standaard mid lane, vond het toen een stuk leuker om te spelen maarja..

twisted treeline vind ik opzich nog steeds het leukste om te doen samen met 2 vrienden, maar helaas zijn er maar weinig mensen die het normaal spelen, kan je daar geen ranked solo doen, en word er vanuit Riot ook geen aandacht aan besteed :(

@starz, dat verduidelijkt het tenminste :P maar zo gaat het de laatste tijd meer dan de helft van de games bij mij,
maak je kills dan KS je, maak je geen kills word er weer gezeurd dat je geen damage doet en nutteloos bent, als je dan ook nog eens 0/3 met bijv 20 assists gaat ben je alsnog een feeder

[ Voor 11% gewijzigd door Twijfels op 01-10-2012 16:12 ]

• Bermbom
StarZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Toen de game eindigde kreeg ik van het hele team het verwijt naar mijn kop dat ik KSde... De hele game heb ik die al gehoord. Toen we geaced waren respawnde ik als eerste en maakte een triple kill om zo de inhib te beschermen. Begonenn 3 mensen van mijn team KS REPORT THIS NOOB te roepen :)

Ik was het toen wel even zat.
Als jungler probeer ik zoveel mogelijk kills aan de lane te geven.

Verwijderd

gewoon alle kills stealen en dan direct in de chat typen van "sorry, accident" en dan gewoon weer doen. :D

• StarZ
Bermbom schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Als jungler probeer ik zoveel mogelijk kills aan de lane te geven.
Het is me te vaak gebeurt dat toch iemand ontsnapte als ik een kill weggeef.

• Twijfels
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:30:
gewoon alle kills stealen en dan direct in de chat typen van "sorry, accident" en dan gewoon weer doen. :D
er zit een verschil tussen stealen en securen.. stealen is gewoon zielig over het algemeen ;)
StarZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Het is me te vaak gebeurt dat toch iemand ontsnapte als ik een kill weggeef.
Precies. Bovendien is het niet zo alsof je als jungler geen 'recht' op de kills hebt, je zet tenslotte zelf de gank op. Tuurlijk, als het een zekere kill is voor de AD carry laat je hem gaan, maar als er de mogelijkheid op ontsnappen is gewoon hakken tot ie niet meer beweegt.

• DrFlash
  • Laatst online: 11-11 19:07
Vicarious schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:39:
[...]

Precies. Bovendien is het niet zo alsof je als jungler geen 'recht' op de kills hebt, je zet tenslotte zelf de gank op. Tuurlijk, als het een zekere kill is voor de AD carry laat je hem gaan, maar als er de mogelijkheid op ontsnappen is gewoon hakken tot ie niet meer beweegt.
Helemaal waar !

Ik had gisteren overigens een (karma) support die het leuk vond om elke champ kill even te last hitten met Q. in plaats van deze skill vroeg te gebruiken om te helpen bewaarde hij die om de last hit te doen op de champ. Gevolg ik zit met 0/2/7 in lane en die karma met 7/1/0. Die 3 deaths aan onze kant waren uiteraard wel naar de enemy adc gegaan waardoor ik dus op dat moment gewoonweg achter liep. Mid game karma waardeloos, de gevolgen kun je raden. Uiteraard hebben we hierop wel onze lane gewonnen, maar helemaal op de verkeerde manier.

Wowhead profiel

Verwijderd

irc chat werkt hier niet

ERROR: Closing Link: by webchat.se.quakenet.org (Bad HMAC)

krijg ik..

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26
Zit ook in de GoT channel hehe, al meteen leuk potje gespeeld! Ik als level 7 beetje de dikke noob ertussen.
Ook nog nooit dat gametype gespeeld, haha ging echt te vaak dood :p .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• speedzor
http://na.leagueoflegends.com/news/compete-honor

Honor is live op de NA servers, EU zou in de loop van de avond/nacht aan de beurt moeten komen volgens reddit.

Streaming History

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:43
Ook ik zit sinds vandaag op het GoT kanaal en moet zeggen dat ik een erg leuk potje achter de rug heb.
Blijf daar denk ik wel vaker hanger :)

• Twijfels
speedzor schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:49:
http://na.leagueoflegends.com/news/compete-honor

Honor is live op de NA servers, EU zou in de loop van de avond/nacht aan de beurt moeten komen volgens reddit.
lijkt me wel een goed plan,
MAAR, kan ik ook de honor van iemand zien in champion select van te voren? anders is het alsnog vrij nutteloos in mijn ogen..

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26
Ok, maar gaat dat werken??

Absoluut relatief, relatief absoluut.

N3burz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:21:
[...]

lijkt me wel een goed plan,
MAAR, kan ik ook de honor van iemand zien in champion select van te voren? anders is het alsnog vrij nutteloos in mijn ogen..
Denk het niet. Het is nog maar in pilot fase. Het is in eerste instantie om te kijken of het allemaal een beetje klopt enzo, of positieve spelers er daadwerkelijk ook in naar voren gaan komen en of het niet misbruikt gaat worden etc. Denk dus dat het in eerste instantie weinig tot geen invloed heeft, maar later misschien verschillende queues zal maken aan de hand van je 'karma' rating.

Pagina: 1 ... 69 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.