Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.596 views

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Fanatic_FS schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:15:
Graves's die niet uit de buurt van de brush blijven waar Taric in zit om vervolgens stunned en combo'd door Ezreal te worden..........

WTB Duo partner die hersenen heeft.....
ik ben wel duur hoor

Verwijderd

My God. Ik vind dit spel zo geweldig, maar de mensen met wie ik in een team kom als ik duo of solo gaan queen, het is echt ongelooflijk. Feeders, en dan niet defenisve gaan spelen, maar vol derop springen, constant, constant doodgaan. En dan Lockers, die een mannetje kiezen en direct Lock in drukken. Het is echt godsgruwelijk irritant. En je kan er zo weinig mee doen, ja een reportje insturen, maar dat gaat niet helpen. EN als ze gebanned worden maken ze een nieuwe account aan. AAAH

Het feit dat het een teamspel is maakt het zo ontzettend gruwelijk, maar ook zo ontzettend gevoelig voor *&%^&%#.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Meh, Gold Rating gaat het niet meer worden voor mij helaas, te trieste games in ranked de afgelopen dagen.
Zojuist een game waarin mijn team zowel Morg als Alistar had, maar toplane AP Teemo vs Darius ingemaakt werd en onze Nautilus na 14 minuten 0 ganks had gedaan.....

[specs]

Verwijderd

Wat een verademing is het om met mede-tweakers te spelen. :)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
2de soloqueue van de dag na 10 dagen vakantie, kom je CandyPanda en nRated tegen. Word je direct wakker van :)

Hello Tweakers :w

Streaming History

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/27241816.jpg

en Gragas Style!!!!
YouTube: PlentaKill - Gragas Style (PSY - Gangnam Style LoL Parody)

[ Voor 49% gewijzigd door Fanatic_FS op 23-09-2012 23:01 ]

[specs]

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 17:55
Na een weekend ranked gefaald te hebben heb ik het opgegeven ik ga wachten tot elo reset en dan gewoon 10 potjes winnen ;)

Elke keer was ik met mn vriendin de enige die farm hadden (Ik ADC of Jungle en zij mid) en de rest ging 3v5 door enemy jungle om een low HP teemo kapot te maken om vervolgens door schrooms en de rest van het enemy team te worden afgeslacht... elke keer weer... en als je er wat van zegt ben je noob en als je niet mee doet krijg je report en als je mee doet feed je...
Zucht.. ~1000 elo nu QQ

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Yep, maar het wordt echt niet beter op de 1500s hoor starz :)

• StarZ
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:40:
Yep, maar het wordt echt niet beter op de 1500s hoor starz :)
Ik zal wel rond deze elo horen maar dit soort stomme dingen wordt ik wel ziek van,... ik hoor echt niet in 2.3k elo thuis maar een beetje hersenen is toch niet te veel gevraagt?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Ik denk dat dit m'n vorige week/weekend goed uitlegd:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/188qm

Geen Janna skin meer voor mij. Ik hoor waarschijnlijk op dit elo ook al ben ik 1560 elo geweest.
Ik weet dat je met elke rol kan carryen maar als mijn main rol (support) lijkt het niet meer te lukken.

Hoe goed ik ook ward en mensen probeer te peelen, ik weet niet hoe ik een Vayne red als ze met half hp de tower in flashed voor een opponent die nog MINIMAAL 3 hits nodig heeft en dan geexhaust word. Zelfs met Janna shield en speed kan die vayne dan geen 2/3 towershots tanken en het lijkt erop alsof ik elke game dat ik support dat soort mensen heb.

Of de traditionele mensen die geen Blitz pulls kunnen ontwijken. Dan overleven ze het vaak wel door mij maar resultaat is dat ze back moeten en dus weer heel veel farm verliezen :)

Gotta love this game. Daarom ben ik bezig om zo veel mogelijk top te spelen nu aangezien dat mooi kan snowballen of dat ik alsnog impact kan hebben als ik een klein beetje achter sta.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Misschien wordt het tijd om te duo queuen dan?
Kreeg je niet bij 1500 al de janna skin trouwens?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 09:05 ]

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:04:
Misschien wordt het tijd om te duo queuen dan?
Kreeg je niet bij 1500 al de janna skin trouwens?
Ik ben gedropped voor de top rating reset waardoor ik het nu dus opnieuw moet doen.

Duo Queue kan maar als ik het niet op eigen kracht haal is het het niet waard aangezien het een representatie van mijn solo Q elo moet zijn en niet die van m'n duo queue partner.

Je vernadeelt ook de rest van je team omdat je tegen hogere elo mensen komt.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• SHEePYTaGGeRNeP
1450 is volgens mij goud en dan krijg je janna skin, of 1400 ik weet het zo niet :P

• StarZ
Jeffroiscool schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:02:
Ik denk dat dit m'n vorige week/weekend goed uitlegd:
[afbeelding]

Geen Janna skin meer voor mij. Ik hoor waarschijnlijk op dit elo ook al ben ik 1560 elo geweest.
Ik weet dat je met elke rol kan carryen maar als mijn main rol (support) lijkt het niet meer te lukken.

Hoe goed ik ook ward en mensen probeer te peelen, ik weet niet hoe ik een Vayne red als ze met half hp de tower in flashed voor een opponent die nog MINIMAAL 3 hits nodig heeft en dan geexhaust word. Zelfs met Janna shield en speed kan die vayne dan geen 2/3 towershots tanken en het lijkt erop alsof ik elke game dat ik support dat soort mensen heb.

Of de traditionele mensen die geen Blitz pulls kunnen ontwijken. Dan overleven ze het vaak wel door mij maar resultaat is dat ze back moeten en dus weer heel veel farm verliezen :)

Gotta love this game. Daarom ben ik bezig om zo veel mogelijk top te spelen nu aangezien dat mooi kan snowballen of dat ik alsnog impact kan hebben als ik een klein beetje achter sta.
Blitzcrank IMO is OP.

Die ulti die gespammed kan worden om de 40 seconden een team silence + minion wave clear een goede blitz kan minion clear doen + grab van tower knockup en dan ben je er geweest... Al sta je achter je eigen tower...

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:11:
[...]

Ik ben gedropped voor de top rating reset waardoor ik het nu dus opnieuw moet doen.

Duo Queue kan maar als ik het niet op eigen kracht haal is het het niet waard aangezien het een representatie van mijn solo Q elo moet zijn en niet die van m'n duo queue partner.

Je vernadeelt ook de rest van je team omdat je tegen hogere elo mensen komt.
Toevallig lees ik net een AMA van een 2.3k support player. Die zegt dat je niet jezelf uit soloQ kan carryen als support zijnde rond het elo waar jij in zit.

Bron: http://www.reddit.com/r/l...a_23k_support_player_ama/

Verwijderd

Met 2300 elo sta je in de top 500. Met 1500 ongeveer top 50000. Dus als je nog 49500 plaatsen kan stijgen met je favoriete rol zit je wel goed denk ik.

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:17:
[...]

Toevallig lees ik net een AMA van een 2.3k support player. Die zegt dat je niet jezelf uit soloQ kan carryen als support zijnde rond het elo waar jij in zit.

Niet mee eens, van zodra je 1600 à 1700 bent gepasseerd dan kun je zeker wel hoger raken als support. Dat het supports vergt die een prominente positie in een gevecht in nemen is wel zo, maar om te stellen dat het onmogelijk is..

Even de comments van hem bekeken en hij zegt hetzelfde. Ik sluit me dus bij hem aan, support is geen goede role in bepaalde elo niveaus.

Streaming History

Verwijderd

[...]

Logisch ook, maar fijn dat iemand van hogere Elo dit even benadrukt. Soms speel ik support omdat het zo uitkomt in de 1300-1500 bracket waar ik nu in rondzweef, maar in vele gevallen maak jij weinig verschil als je lane-partner hersendood is. Jij bent er om de ADC naar godlike status te krijgen en later in de game voor CC/heals. Je doet geen consistente damage en zult als laatst overblijvende in/na een teamfight ook weinig kunnen bereiken qua cleanup/pushen/dragon/buffs stelen etc.

Verwijderd

Vant weekend +-1550 op 3v3 gegaan. Sta nu met 2 van de 3 op goud.

Enkel soloqueue nog zilver maar daar queue ik nooit op.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Het maakt niet heel veel uit in welke rol je speelt, als je braindead teammaten hebt dan is er altijd de kans te verliezen. Ik heb van het weekend ook weer een paar potten verloren waar ik (als ad carry) ver voor stond op m'n lane maat, maar dan vervolgens verlies omdat top en/of mid en/of jungler het verschrikkelijk slecht doet. aangezien je in de mid/late game als ad carry voornamelijk tegenover top en de jungler staat van de enemy levert dat toch problemen op als die fed zijn, vaak snowballen die ook wat harder als ad carrys. Het komt dus regelmatig voor dat ik 5/2 sta in lane, en dan later toch eindig met 9/9 of nog slechter, met uiteraard een loss achter m'n naam.

Er is gewoon maar zoveel wat je kan carryen. zeker in de elo range waar ik nu zit (1150-1200) zijn het echt verschillen van dag en nacht.

Laatste 5 games:

- Graves, gewonnen. 25 min game. 2/2/2. Game was te snel voorbij om te carryen, lane wel gewonnen, de 2 deaths kwamen in de team gevechten.

- Graves, verloren 35 minuten game, in de lane 7/2 gegaan (de 2 deaths waren door hun mid(kassadin), endgame 10/10. lane zwaar gedomineerd, onze mid (ryze) en jungler (shaco) verloren hard. uiteindelijk gedomineerd duur hun kassadin.

- Graves, verloren 38 min game, in de lane 6/0 gegaan (zwaar gedomineerd dus). Onze mid verloor echter hard, top was vrij neutraal. maar in de team fase was het meestal 4v5 omdat onze top er eigenlijk nooit was. Uiteindelijk werden wij gedomineerd door hun mid (annie) die gewoon ons team 1 shotte.

- Kog'maw verloren 20 minuten surrender, Hier ging ik zelf in de mist. M'n support (nunu) was een nieuwe (ranked) speler en wist eigenlijk niet wat hij moest doen. De tegenstander had een teemo support en Miss fortune AD. Ik kreeg hier gewoon totaal geen farm, Jungler kon niet helpen, support nutteloos en ik gefrustreerd en wat onnodig dood gegaan hierdoor. Uitendelijk deed ik het in het team nog zo'n beetje het beste met 3 kills, wat de helft van onze team kills was. Want ook top en mid verloren hard.

- Graves gewonnen, ging 6/0 in lane. onze top won ook en mid was vrij gelijk. Onze jungler verloor hard maar Rengar kan later nog redelijk terugkomen door zijn skillset. Deze game makkelijk gewonnen eindscore 10/2/12 (dat killstealers!)

Dit waren dus m'n laatste 5 matches, waarvan ik er in 4 gewoon de lane dik gewonnen heb, 1 terecht verloren. maar ik had toch wel liever gezien dat ik er iets meer gewonnen had, toch zeker 3vd5 in plaats van 2vd5.

Wowhead profiel

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Haha herkenbaar ^^ Ik merk ook net iets te vaak op dat ad carry's zich soms onsterfelijk wanen met een support naast hun. Dan geef je ze runspeed op 100 health zodat ze kunnen ontsnappen, merken ze dat en denken dat ze dan een full health ashe + blitz toch nog kunnen neerhalen en draaien dus maar om. Of 1 heal en ook omdraaien om door te vechten... Van cooldown ook nog nooit gehoord waarschijnlijk.

Of van die mensen die enemy creep lines ver voorbij lopen en dan tegen enemy duo beginnen te vechten, en dan boos worden omdat je niet "meehielp". De eerste keer loop ik nog mee om je proberen in leven te houden, maar vanaf de 2e keer blijf ik gewoon achter en ping ik de "fall back" tot je dood bent :d

Ik steek het meestal op het level (19 ondertussen) maar als ik de verhalen hier zo lees, betert dat niet meteen.

Verwijderd

Ik kwam laatst in een game terecht waar botlane ADC ezreal was. Schijnt dat een van de beste ezreal counters akali is, is het dan heel gek om ipv een adc te nemen akali te spelen tegen hem?

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:17:
Ik kwam laatst in een game terecht waar botlane ADC ezreal was. Schijnt dat een van de beste ezreal counters akali is, is het dan heel gek om ipv een adc te nemen akali te spelen tegen hem?
Counterpicks moet je niet zo aan denken je moet gewoon goed zijn met champions, als een ezreal goed is dan maakt hij een akali nog steeds wel in

Verwijderd

StarZ schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:18:
[...]

Counterpicks moet je niet zo aan denken je moet gewoon goed zijn met champions, als een ezreal goed is dan maakt hij een akali nog steeds wel in
Ja logisch, maar je moet dus altijd een ADC nemen bot ook al kun je een andere goede champion nemen waar diegene kansloos tegen is (er vanuitgaan dat hij net zo skilled is als jezelf)?

• SHEePYTaGGeRNeP
Heel simpel , speel Ezreal en je krijgt elo :P.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Speel gewoon sivir tegen een ezreal, Op het moment dat hij dichterbij komt kun je AA+ W wat damage doen, als hij dan buiten de minions probeert te blijven voor zijn Q, raak je hem met een boomerang en doe je een stuk meer damage, eventuele spells kun je blokkeren met E (en dat doet ezreal nogal vaak). Daarnaast heb je flink wat chase en sustained damage met je ultimate, het enige waar je dan zorgen over hoeft te maken is ezreal's burst + ult.

Verwijderd

ik denk dat jullie mijn vraag niet helemaal snappen.

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:24:
ik denk dat jullie mijn vraag niet helemaal snappen.
Vertrouw niet op counterpicks....

• Jeffroiscool
Nutral schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:23:
Speel gewoon sivir tegen een ezreal, Op het moment dat hij dichterbij komt kun je AA+ W wat damage doen, als hij dan buiten de minions probeert te blijven voor zijn Q, raak je hem met een boomerang en doe je een stuk meer damage, eventuele spells kun je blokkeren met E (en dat doet ezreal nogal vaak). Daarnaast heb je flink wat chase en sustained damage met je ultimate, het enige waar je dan zorgen over hoeft te maken is ezreal's burst + ult.
Ik pak over het algemeen Corki als ik tegen Ezreal moet lanen, tot nu toe nog maar 1 keer verloren met Corki, maar misschien is dat omdat ik Corki een safe bot pick vind :)

• StarZ
Jeffroiscool schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:25:
[...]

Ik pak over het algemeen Corki als ik tegen Ezreal moet lanen, tot nu toe nog maar 1 keer verloren met Corki, maar misschien is dat omdat ik Corki een safe bot pick vind :)
Corki, Graves, Ezreal en Ashe ook wel zijn safe picks... Tenminste als je ervaring hebt. xD

• Fanatic_FS
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Corki is een goede pick vs Ezreal, doordat hij het minst affected is door de attackspd reduction die Ezreal kan doen, want Corki zijn damage komt grotendeels van zijn skills.

[specs]

Verwijderd

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Vanaf men mobiel :-)

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ezreal heeft van alle AD-carries de beste poke+ single target burst(IMO), early game ga je dit vrijwel altijd verliezen(als ezreal enigsinds weet hoe die moet spelen.(Cait heeft ook goede poke, maar verliest het hard op burst, graves heeft prima burst maar poke is een stuk minder).

Tegen een ezreal kun je dan of counterpicken, met bijvoorbeeld een akali of een botlane zetten die niet compleet de lane wordt uitgepushed. Nadeel van een ap counterpick is dat je endgame geen ad in je team hebt, dit kan je opbreken zeker als niet of top of jungle ad is en de tegenstanders gewoon MR kunnen stacken. Dit moet dus binnen teamcomp passen of je moet hard gaan ownen early game, en vroeg finishen.

Corki kan na level 6 prima farmen en kan afhankelijk van de support ook nog wel redelijk traden, maar wordt niet snel door een ezreal compleet gedenied. Speel vrij veel corki, en dan wordt het vrij vaak een farmlane en met corki kun je echte fouten van ezreal wel afstraffen, aangezien je ook een behoorlijk burst hebt, zeker met een leona support oid.

Sivir kan poke spellshielden, en heeft zeer goede farm en long range poke, daarmee is sivir denk ik het sterkst als ad tegenover ezreal, kan namelijk vrij goed traden, gaat het alleen op all in waarschijnlijk wel verliezen tegen ezreal, maar dit kun je vermijden.

Ashe kan vrij safe spelen, maar heeft totaal geen single target burst, dus met sustain support wordt het een farm-lane en geen kill-lane.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Verwijderd

Vind zelf een Kog/Nunu lane wel goed tegen ez werken. In het begin kan je makkelijk farmen met W en E en na een paar levels zal het voor hem heel moeilijk worden om nog te kunnen traden. Zeker in teamfights ben je stukken sterker dan.
Wel af te raden om Kogmaw te nemen als je tegenstander combinaties van sterke divers heeft. Bijvoorbeeld Shyvana, Ori. Of Noc, Shen.

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hangt sterk af van je doel, wil je je lane winnen(dus zonen/killen tegenstander in lane) dan is nunu+kog'maw niet zo geschikt. Wil je alleen farmen dan is nunu+kog'maw prima. Nadeel hiervan is dat je puur gokt op endgame(past op zicht bij kog'maw+nunu), maar solo queue gaat winnen vaak over welke lanes hebben er gewonnen, en een defensieve botlane tekent dan eigenlijk een remise, dus zul je niet vaak doorslaggevend zijn in het winnen of verliezen van de game. (hoog elo wel, maar niet waar de meesten van ons zitten).

Overigens hangt het ook erg sterk af van de supports, ezreal+sona/blitz/leona vreten zo'n lane hard op normaliter aangezien kog'maw geen escape heeft en nunu geen sustain geeft. Of je moet zo goed zijn dat je nooit en te nimmer wordt gestunned/grabbed of je zou dit moeten verliezen. Andersom gezegd, ik vind het wel leuk om tegen een kog'maw+nunu te spelen als ezreal+leona, ook als corki+leona trouwens(dit speel ik vrij vaak).

En kog'maw+nunu tegen sona+ezreal kan dat normaliter niet sustainen(offensief), defensief kan er al snel een stuk meer, zie eerste pericoop.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
[...]

Ook op dat niveau zou je je als support omhoog moeten kunnen carryen, omdat één van de belangrijkste methoden daarvoor onafhankelijk is van welke rol je speelt; je moet de leiding durven nemen. Time elke dragon, elke baron, elke buff, elke ward, elke gebruikte flash, gewoon alle informatie waar je team iets aan kan hebben. Als je een kans ziet om voor dragon of baron te gaan, ping die een paar keer, zeg het nog even in de chat, en ga ervoor; de meeste mensen zullen je call wel opvolgen. Zorg bovendien voor een goede sfeer; een "ty" als de jungler zijn buff aan je afstaat, "gj" als je team kills of een belangrijke objective pakt, etc. En nooit, maar dan ook nooit, je frustratie afreageren op je team. Niets is zo funest voor je kansen als slecht moreel. Er is nog nooit iemand beter gaan spelen door geflame, wat niet minstens zo goed was verbeterd als je het op een normale, positievere manier had gebracht.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:12:
1450 is volgens mij goud en dan krijg je janna skin, of 1400 ik weet het zo niet :P
Het is 1500 voor solo queue, 1450 voor ranked 5's en 3's.
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:17:
Waar heb je die informatie precies vandaan? Op championselect.net staat bijvoorbeeld Akali inderdaad als één van de beste counters tegen Ezreal, maar dan wel met de tag 'General', niet 'Bottom'. Dit betekent dus dat je niet Akali botlane moet zetten tegen Ez, maar gewoon standaard top of mid, om hem tijdens teamfights te kunnen counteren. Volgens hetzelfde principe kun je Soraka als support kiezen als je tegenstander Karthus mid heeft, of Janna tegen een AoE team. Counters hoeven niet persé op de laning phase te slaan.

Dan moet je nog erg oppassen met counters. Het heeft weinig zin om een counterpick te kiezen (of, wat ook net zo goed voorkomt, een champion die zogenaamd 'OP' is), als je niet weet waarom dat precies is. Om zulke redenen een champion kiezen zonder dat je er veel ervaring mee hebt, is een aardig succesvolle manier om je lane te verliezen en de hele game te onderpresteren.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Ik speel altijd goed met graves tegen ezrael (zoals ook wel aan m'n stats te zien is) tegen graves pak ik meestal sivir of een ashe als ik weet wat m'n support it. sivir vanwege harrass/shield en ashe vanwege de range, maakt het een veilige farmer. Tegen MF of Cait pak ik meestal kog, ook tegen ashe is die redelijk goed, wederom een range verhaal.

Wowhead profiel

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 14:04

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:02:

Red het net niet, ben er rond 2045. :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

the Virtual schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:39:
[...]

Ook op dat niveau zou je je als support omhoog moeten kunnen carryen
Als support valt er niet mee te carryen. Je carried als support niets. Je maakt geen kills, pakt weinig towers of objectives omdat je daar vaak te zwak voor bent om het in een redelijk tijdsbestek te doen. Doen alsof je de leider bent hebben sommigen overigens een gruwelijke hekel aan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:02:

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/10122866/img/10122866.png

Inclusief aantal 2k elo's ^_^

• Jeffroiscool
Gadver, die site doet Kills Assist Deaths.

Lijkt net of ik 4 kills en 13 deaths heb Q_Q

• SHEePYTaGGeRNeP
Jeffroiscool schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:54:
[...]

Gadver, die site doet Kills Assist Deaths.

Lijkt net of ik 4 kills en 13 deaths heb Q_Q
haha ja, ik dacht al hoe kon het dat jullie allemaal zo veel deaths hebben terwijl er niet zo veel kills zijn :D

• Jeffroiscool
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:57:
[...]

haha ja, ik dacht al hoe kon het dat jullie allemaal zo veel deaths hebben terwijl er niet zo veel kills zijn :D
Denk dat ELOBUFF het iets beter doet :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/18rNv

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Dat ziet er inderdaad iets beter uit, vond de scores ook al zo vreemd xD

En de ranking tiers, is je award gebaseerd op je top rating elo of je huidige? Kan het niet zo snel vinden. Anders ga ik natuurlijk proberen een stukje hoger te komen zonder zorgen te maken over dat ik de silver verlies :)

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 23:57
Die 2062 elo speler met 3/14/9 had zeker zijn dag niet. :9

• SHEePYTaGGeRNeP
MarluXiaXl schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:36:
Dat ziet er inderdaad iets beter uit, vond de scores ook al zo vreemd xD

En de ranking tiers, is je award gebaseerd op je top rating elo of je huidige? Kan het niet zo snel vinden. Anders ga ik natuurlijk proberen een stukje hoger te komen zonder zorgen te maken over dat ik de silver verlies :)
Top rating denk ik :P, hoop ik, ben nu weer ranked gaan doen omdati k toch goud al bent, maakt niet of ik naar beneden zak ik heb mijn janna skin!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

"Season 2 rewards will be based on the highest rating you achieve between now and the end of the season. Once you’ve achieved a tier, you’ll have it for good, and playing more games can only help you out. In order to do this, we are resetting Top Rating for all players to their Current Rating and will be using Top Rating to determine end-of-season reward tiers."

Bron

Mooi :D

• Jeffroiscool
n0isH schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:38:
Die 2062 elo speler met 3/14/9 had zeker zijn dag niet. :9
Dat is de manager van AT Gaming en in principe mained hij support en valt hij in als Mirshe er niet is ;)
Zyra is niet zijn ding geloofde ik :D

[ Voor 6% gewijzigd door Jeffroiscool op 25-09-2012 15:57 ]

• StarZ
Volgens mij moet je op die elo wel elke positie redelijk kunnen spelen of heb ik dat fout?
Ik ben namelijk overal ongeveer even goed/slecht in omdat ik denk dat dat het handigste is voor het team. Jungle het vaakst support het minst ;)

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 16:32
Speedzor in de livestream van Ocelote! http://solomid.net/livestream.php?s=59

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 16:32
Haha, ik zag de discussie ja ;)

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gelukkig is Ocelote ook niet bepaald een voorbeeld speler.

Maar mooi dat je steeds vaker met aardig bekende spelers samen speelt, zoals Bob enzo :D

• speedzor
Pimorez schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:25:
Gelukkig is Ocelote ook niet bepaald een voorbeeld speler.

Maar mooi dat je steeds vaker met aardig bekende spelers samen speelt, zoals Bob enzo :D
Guardsman Bob, SK Ocelote, SK CandyPanda, Fnatic nRated, Fnatic Pheilox, Alex Ich, GoSu Pepper, DiamondProx, Cop, Shushei, Angush, Brokenshard, Wickd en nog enkelen tot nu toe ;)

Wel wat Elo verloren de laatste dagen, ben niet echt op m'n frisse momenten aan het spelen. Halen we allemaal wel terug in wanneer Ocelote de games eens niet begint te trollen ;)

@ Hieronder:

Nee, ik speel geen SC2 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door speedzor op 25-09-2012 19:21 ]

Streaming History

Verwijderd

SpeedZor, volgens mij heb ik ook wel eens met jouw gespeeld, ben jij die SC2 speler (die gesponsord werd/word)?

• Jeffroiscool
Regez Gaming vs Avenue Gaming gaat zo starten.

Tune in op: http://nl.twitch.tv/PROG4MER2

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Pff ik ben voor het eerst ranked gaan spelen maar wtf die trolls :(.

Eerst een jungle warwick die top gaat spelen.
Vervolgens een shyv die continue suicide in een toren.

Ik zeg niet dat ik goed ben maar kom op.

2 ranked potjes 2 verloren :(

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Best goede prestatie vs low land lions, eerste game hebben we na een flinke voorsprong toch het spel niet in handen genomen en verloren, 2e game hebben we na onze voorsprong wel gepusht en de game zo toch gewonnen. Dus gelijkspel :)

• speedzor
Nutral schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:22:
Best goede prestatie vs low land lions, eerste game hebben we na een flinke voorsprong toch het spel niet in handen genomen en verloren, 2e game hebben we na onze voorsprong wel gepusht en de game zo toch gewonnen. Dus gelijkspel :)
Game 1
Game 2

Streaming History

• StarZ
Eerste game wel mooie start voor jou ;) double

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Wat is de grootste achterstand waar jullie al van teruggekomen zijn? Ik had eergisteren met wat lvl 30 kameraden (ik lvl 20) gespeeld, we stonden 20-38 achter, en 2 turrets. Ze waren zo ongelooflijk sterk in ganken (hun farm wel niet denderend). Maar daarna liepen wij altijd met 4 of 5 rond en zij vaak in groepjes van 2. Dan even een ace, twee turrets meteen ingenomen, baron gepakt en wat later weer een ace. Uiteindelijk werd het 44-42. Hun Vayne was redelijk fed, maar die stierf altijd meteen in de 5vs5 fights door mooie focus fire.

Echt ongelooflijke match :)

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Nutral schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:22:
De voorsprong qua kills was inderdaad best groot, maar qua gold hebben jullie nooit meer dan 4k voorgelopen. Daarom konden ze nog steeds terug komen. Zoals de comentators al zeiden, als LLL technisch niet zo veel beter waren dan hadden jullie veel eerder gewonnen

• SHEePYTaGGeRNeP
Lointje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:45:
Wat is de grootste achterstand waar jullie al van teruggekomen zijn? Ik had eergisteren met wat lvl 30 kameraden (ik lvl 20) gespeeld, we stonden 20-38 achter, en 2 turrets. Ze waren zo ongelooflijk sterk in ganken (hun farm wel niet denderend). Maar daarna liepen wij altijd met 4 of 5 rond en zij vaak in groepjes van 2. Dan even een ace, twee turrets meteen ingenomen, baron gepakt en wat later weer een ace. Uiteindelijk werd het 44-42. Hun Vayne was redelijk fed, maar die stierf altijd meteen in de 5vs5 fights door mooie focus fire.

Dan moet je maar ff die match van CLG.EU tegen M5 van IEM Kiev? - Finales kijken :D
20K Gold achterstand ofzo :P

• StarZ

Gold weet ik niet maar ik heb wel eens een 20-64 game gewonnen gewoon omdat wij in onze nexus aan het farmen waren en toen een ace kregen omdat wij intussen so sterk waren dat zij dat niet zagen aankomen direct door mid naar hun turrets en nexus toe gegaan en zo gewonnen.
Duurde een uur ofzo maar dat gevoel na afloop, vooral omdat zij al GG easy aan het zeggen waren was erg bevredigend

EDIT:

Vergelijkbare match:
YouTube: My first Penta

Onze nexus wordt gepushed, ik maak Penta kill en sloop enemy nexus :D
Ik ging los op skype

[ Voor 9% gewijzigd door StarZ op 26-09-2012 11:16 . Reden: Video toegevoegd ]

Verwijderd

Geen id qua gold en kills maar wel een keer onze nexus op 5% hp gehad en hun al hun turrets nog. We acen hun en maken het af, ook na denk ik een uur gespeeld te hebben.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:17:
[...]

Dan moet je maar ff die match van CLG.EU tegen M5 van IEM Kiev? - Finales kijken :D
20K Gold achterstand ofzo :P
Degoutante soraka anivia combo :p

• speedzor

3 inhibitors en een nexus, geen enkele turret meer vs 1 turret die neer is bij de tegenstander en toch nog een comeback kunnen forceren.

Match

Streaming History

Verwijderd

OMG, ik heb nu een game. Niet normaal. Zon dude die perse mid wilt, maar als laatste een pick moet doen. Gaat hij als een kindje alsnog een mid char kieze ndie we al lang en breed gekozen hadden. Damn. I hate ranked met zulke lage spelers. Niet normaal.

• StarZ
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:54:
OMG, ik heb nu een game. Niet normaal. Zon dude die perse mid wilt, maar als laatste een pick moet doen. Gaat hij als een kindje alsnog een mid char kieze ndie we al lang en breed gekozen hadden. Damn. I hate ranked met zulke lage spelers. Niet normaal.
Get used to it.

Verwijderd

@hierboven

Dat veranderd nooit. Zat ooit op 1750 elo (stable). Ben door ongelukkige losestreak (15 loses met 2 a 3 wins ertussen) naar 1500 gezakt (zeg niet dat dat geen pech is) en ben nu sinds kort eindelijk weer boven de 1600. In deze regio is het moeilijk om te stijgen (je moet echt weer geluk hebben).

Verwijderd

Ja maar toch. Je kan je toch schikken in je rol die je moet nemen? Ik snap dat kinderachtige gedoe niet. Ragen, Flamen, ik kan dat allemaal nog enigszins begrijpen, maar het is een team game, als je persé een mid char gaat kiezen die we al hebben, dan schiet je jezelf toch in je voet?

En kan je als je ranked gaat spelen maar max met 2 mensen het doen ofzo?

• StarZ
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:58:
Ja maar toch. Je kan je toch schikken in je rol die je moet nemen? Ik snap dat kinderachtige gedoe niet. Ragen, Flamen, ik kan dat allemaal nog enigszins begrijpen, maar het is een team game, als je persé een mid char gaat kiezen die we al hebben, dan schiet je jezelf toch in je voet?

En kan je als je ranked gaat spelen maar max met 2 mensen het doen ofzo?
Ja, maar helaas ik snap je probleem volkomen maar er zijn altijd dit soort vervelende mensen. Als ik soloQ speel wil ik eigenlijk daarom ook laaste pick. en als ik niet zeker weet dan neem ik Kayle ofzo die kan eienlijk overal wel. Fizz of Jayce is ook een goede pick of solo top champs die kunnen meestal ook jungle.

Verwijderd

StarZ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:01:
[...]

Ja, maar helaas ik snap je probleem volkomen maar er zijn altijd dit soort vervelende mensen. Als ik soloQ speel wil ik eigenlijk daarom ook laaste pick. en als ik niet zeker weet dan neem ik Kayle ofzo die kan eienlijk overal wel. Fizz of Jayce is ook een goede pick of solo top champs die kunnen meestal ook jungle.
Jep, alleen ik vraag me echt af wat er in dat soort mensen zijn hoofd om gaat. Tis toch gewoon stupid.

Ga dan lekker normal blind pick spelen. Daar ben ik het nu wel gewend, maar probeer ranked toch gewoon serieus te spelen. Skills is hier niet eens van belang. Gewoon normaal doen is voor de meeste mensen al heel moeilijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 15:10 ]

• StarZ
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:05:
[...]

Jep, alleen ik vraag me echt af wat er in dat soort mensen zijn hoofd om gaat. Tis toch gewoon stupid.

Ga dan lekker normal blind pick spelen. Daar ben ik het nu wel gewend, maar probeer ranked toch gewoon serieus te spelen. Skills is hier niet eens van belang. Gewoon normaal doen is voor de meeste mensen al heel moeilijk.
Ja, vaak zijn skills minder belangrijk dan serieus spelen en goed samenwerken. Samenwerken is niet simpel SS zeggen maar dat is ganken als een lane het moelijk heeft etc etc en vooral niet flamen, ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens flink pissig wordt maar soms D:!

[ Voor 7% gewijzigd door StarZ op 26-09-2012 16:22 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Goeden morgen, gisteren 15-2 met ezreal in ranked, fuck yeah!
maar wel 1-2 games w/l :/

• StarZ
Hmm... Ik snap niet wat dat evolved nou is, kun je maar 1 skills evolven?
YouTube: Champion Spotlight: Kha'Zix, the Voidreaver

• SHEePYTaGGeRNeP
Void Assault: Each rank of Void Assault allows Kha'Zix to evolve one of his active abilities, granting it an additional effect.
bron: http://euw.leagueoflegend...hazix-voidreaver-revealed
Dus ik dat je ze alle 3 kan evolven :)

Verwijderd

Je kunt je ult ook evolven(3x stealth ipv 2x). Je kunt dus maar 3/4 skills evolven.

• StarZ
Hmm Ik denk dat het wel een interesante champ wordt, is ie al uit?

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11 11:43
Nee, maar je kan 'em wel al spelen op de PBE

Verwijderd

Het is hem gelukt... 3K elo...
Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/10251765/img/10251765.png

• StarZ
o.o is al een tijdje zo hoor

[ Voor 34% gewijzigd door StarZ op 27-09-2012 12:53 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
ik wou net zeggen starz dat is al een een week ofzo zo.

Verwijderd

*kruipt in donker hoekje... schaam schaam*

• SHEePYTaGGeRNeP

• Martin0
  • Laatst online: 14-11 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:55:
*kruipt in donker hoekje... schaam schaam*
haha hoef je je niet voor te schamen :P

Twitch

• SHEePYTaGGeRNeP
Martin0 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:56:
[...]

haha hoef je je niet voor te schamen :P
nou.....

• Martin0
iedereen kan een foutje maken, maakt je menselijk ;)

Twitch

• StarZ
Martin0 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:00:
[...]

iedereen kan een foutje maken, maakt je menselijk ;)
Ik vergeef het hem anders nooit!

• Martin0
StarZ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:01:
[...]

Ik vergeef het hem anders nooit!
haha ach ja vanaaf weer ff een maatje leren lol te spelen, weer een nieuwe speler(niet dat ik goed ben ofzo ben pas lvl 7 :x) maar goed dan hopelijk snel dat ik ook ranked kan gaan spelen met 4 maten :D

Twitch

Verwijderd

overdrijverts :P sjee

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Zijn er aan het einde van de seizoen skin awards?

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Bermbom schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:06:
Zijn er aan het einde van de seizoen skin awards?
Alsje genoeg elo hebt bereikt krig je WAR HERO JANNA

• Bermbom
Gideon_92 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:07:
[...]

Alsje genoeg elo hebt bereikt krig je WAR HERO JANNA
1500 elo waarschijnlijk?

Verwijderd

Je moet goldrating hebben. Ik dacht dat 3v3 & ranked 5 hier ook voor tellen.

• Bermbom
Bah nog 290 elo te gaan dat haal ik dus niet meer

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

pff, echt 40 elo weg van platinum op 5v5 ladder, maar op het moment verliezen we 35 elo per loss en 15 elo erbij voor winst :(

• Jeffroiscool
Nutral schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:18:
pff, echt 40 elo weg van platinum op 5v5 ladder, maar op het moment verliezen we 35 elo per loss en 15 elo erbij voor winst :(
Haha wees blij dat je uberhaupt gold hebt :D

Ookal was ik vroeger gold zal ik het nu niet meer halen :(

Verwijderd

Had een mooie winstreak van 10, waar ik op 1400 belande, nu weer lose streaks voor leven... 1350

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11 11:43
Ik zit nu op 1450 en blijf maar in die 1400 zone schommelen. Zo frustrerend haha! Maar goed, pas op 23 oktober is de elo reset dus we hebben nog even ^^
Pagina: 1 ... 68 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.