Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.598 views

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:34:
Ik hoef (vooral early game), bijna nooit te escapen, ik zorg dat ik veel poke met mijn E, houd mijn shield ook lekker omhoog!
Maar zonder boots kom je moeilijker in de buurt van je tegenstander. De meeste mids hebben een harass spell met een grotere range dan jouw spells, en zijn met hun boots sneller dan jij, dus kunnen ze jou damage doen die je niet kunt terugdoen.
Zelf kies ik voor die regrowth om het vele gebruik van je skills te counteren, anders ga je toch wel echt snel door je leven heen... Misschien is een serie pots ook wel nuttig, als je tenminste kijkt naar prjis / regen.. ik heb alleen de neiging om die minder te gebruiken..
Als je je pots niet hoeft te gebruiken, heb je een Regrowth Pendant ook niet nodig. :P
Maar aangezien dat meestal niet zo is, wat betreft de prijs per regen: een Regrowth Pendant kost 435 goud, en geeft 3hp/s. Voor 420 goud koop je 12 health potions, die je voor maximaal 1800 healen. Het duurt dus zo'n 10 minuten totdat een pendant efficiënter is dan health potions (en dan ook 10 minuten daadwerkelijk healen, als je full health bent doet je pendant niets).

Het grote voordeel van Regrowth Pendant ten opzichte van potions is dat je een pendant kunt uitbouwen, maar dat is ook juist het punt bij Morde; je wilt geen van de items echt hebben: Rylai's Crystal Scepter heb je meer aan dan een Warmog's Armor, Force of Nature kan beter een Abyssal Scepter zijn, Eleisa's Miracle + Sorcerer's Shoes is inferieur aan Mercury's Treads + Haunting Guise, en in plaats van Philosopher's Stone -> Shurelya's Reverie haal ik liever Kage's Lucky Pick -> Deathfire Grasp (zeker omdat Shurelya's bijna altijd wel gehaald wordt door de support en/of de jungler).

Verwijderd

CutePuppy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:21:
Daarnaast was ik op de stream van ForellenLord circa 40 minuten voordat M5 vs EloBlade begon en ForellenLord kwam in SoloQ tegenover Alex Ich. Alex Ich was Syndra en ForellenLord was Ahri en Alex Ich was hem vrij overtuigend aan het inmaken.
Was ik ook aan het bekijken maar de oorlog op mid werd meer bepaald door de junglers dan de lane zelf imo. Een resem aan ganks daar :)

En desalniettemin (moet de eerste keer zijn dat ik dat woord gebruik) vond ik forellenlord nog goed terugkeren in de game zelf. Na 0-3 of 0-4 te staan stond hij al snel weer 6-x.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 11:27 ]

Verwijderd

Ik snap nooit zo goed waarom bepaalde spelers worden aanbeden. Er zijn honderden, zo niet duizenden spelers die dat niveau halen. Alleen zij hebben geen platform om het te laten zien, streamen niet, zitten niet in een bekend team. Zo'n ForellenLord is gewoon één uit zovelen.

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Wist niet dat je kon jungelen met Fizz

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 17:55
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:28:
Ik snap nooit zo goed waarom bepaalde spelers worden aanbeden. Er zijn honderden, zo niet duizenden spelers die dat niveau halen. Alleen zij hebben geen platform om het te laten zien, streamen niet, zitten niet in een bekend team. Zo'n ForellenLord is gewoon één uit zovelen.
Een M5 bestaat uit allemaal goede spelers maar in een team zijn ze super sterk dat zie je wel ze zijn niet voor niks het beste team in Europe, zo niet in de wereld.

Het draait niet altijd om individuele kwaliteiten.
Bermbom schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:30:
[...]

Een jungler heeft vooral het volgende nodig:

Een soort AOE skill, passive of wat dan ook om minions en monsters te farmen.
Een engage skill, ranged CC of iets dergelijks (Fizz Ulti, Trickster/Playfull) enz
En sustain(vaak)

Fizz heeft ze allemaal, je kunt ook jungle op Karthus, werkt ook goed, Wall+die aoe skill :O

[ Voor 28% gewijzigd door StarZ op 18-09-2012 11:32 ]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
the Virtual schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:25:
[...]

Maar zonder boots kom je moeilijker in de buurt van je tegenstander. De meeste mids hebben een harass spell met een grotere range dan jouw spells, en zijn met hun boots sneller dan jij, dus kunnen ze jou damage doen die je niet kunt terugdoen.

[...]

Als je je pots niet hoeft te gebruiken, heb je een Regrowth Pendant ook niet nodig. :P
Maar aangezien dat meestal niet zo is, wat betreft de prijs per regen: een Regrowth Pendant kost 435 goud, en geeft 3hp/s. Voor 420 goud koop je 12 health potions, die je voor maximaal 1800 healen. Het duurt dus zo'n 10 minuten totdat een pendant efficiënter is dan health potions (en dan ook 10 minuten daadwerkelijk healen, als je full health bent doet je pendant niets).

Het grote voordeel van Regrowth Pendant ten opzichte van potions is dat je een pendant kunt uitbouwen, maar dat is ook juist het punt bij Morde; je wilt geen van de items echt hebben: Rylai's Crystal Scepter heb je meer aan dan een Warmog's Armor, Force of Nature kan beter een Abyssal Scepter zijn, Eleisa's Miracle + Sorcerer's Shoes is inferieur aan Mercury's Treads + Haunting Guise, en in plaats van Philosopher's Stone -> Shurelya's Reverie haal ik liever Kage's Lucky Pick -> Deathfire Grasp (zeker omdat Shurelya's bijna altijd wel gehaald wordt door de support en/of de jungler).
Duidelijk, dit zat ik ook net te overwegen, pots win bigtime!

Over de poke, tot nu toe heb ik er nog weinig problemen mee gehad, meestal win ik die poke fights (vanwege shield die ik omhoog blijf houden) Maar misschien is dat nog een niveau verschil, who knows.

Met andere junglers moet ik nog wat meer oefenen, met Alistair gaat het, maar nog niet goed genoeg (te vaak dat ik te weinig hp heb..), Jax ga ik deze week eens even flink mee oefenen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
Eerste game bouwde alex ich force of nature op mordekaiser.
Met hun picks trollden ze misschien een beetje, maar met die build niet. Dat was puur omdat Orianna so fed raakte doordat Eloblade Morde mid de hele tijd gankte (die heeft geen escape en Orianna heeft hoge burst + CC, easy kills iedere keer). Die FoN was om die burst te kunnen overleven.

Vicariously I live while the whole world dies

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:26:
[...]

Was ik ook aan het bekijken maar de oorlog op mid werd meer bepaald door de junglers dan de lane zelf imo. Een resem aan ganks daar :)

En desalniettemin (moet de eerste keer zijn dat ik dat woord gebruik) vond ik forellenlord nog goed terugkeren in de game zelf. Na 0-3 of 0-4 te staan stond hij al snel weer 6-x.
True, al had Alex Ich wel een paar mooie momenten (2 keer Ahri 1 v 1 gepakt omdat hij haar in een bush op zat te wachten en haar dood burste).

Zelf ben ik nog steeds voornamelijk met Jax aan het junglen. Ik vind zijn ganks echt heerlijk. Vanaf lvl 3 kan hij al zoveel goede ganks uitvoeren. Gisteren wel een van mijn slechte potjes als jungle Jax. Tegenstander early jungle invade en had mijn blauw. En de rest van het spel was ik te gefocust om ze terug te pakken dat ik vooral alleen aan het feeden was door domme moves. Echt heel slecht gespeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door CutePuppy op 18-09-2012 11:40 ]

Verwijderd

Bermbom schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:30:
[...]

opgepikt v YouTube: [British Gamer] 2K ELO Jungle Fizz Inspiration

en vind het zo leuk spelen dat ik al zeker 100 games zo gespeeld heb, mn build is lichtjes anders maar komt op hetzelfde neer

en ook al wordt er veel op me geflamed in champ select ik heb al menig game geheerschd ook in ranked alhoewel ik het daar wel iets lastiger heb totnogtoe gewoon omdat ze denken dat ik troll en me geen goeie leash gunnen waardoor ik soms teveel tijd verlies alvorens ik hun red kan gaan stelen
als ze me het gunnen dan heersch ik zeker

zalige ganks ik raad iedereen aan het eens te proberen, het speelt gewoon veel te leuk
veruit mijn favo jungler geworden gewoon door zn skillset

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 11:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:28:
Zo'n ForellenLord is gewoon één uit zovelen.
Not sure if troll ? Die gast heeft het hoogste elo in de wereld en staat op het punt om als eerste 3K elo te hebben. Eergisteren gevraagd door M5 om op mid te spelen voor hun omdat ze met 4 waren. Denk niet dat er zoveel rondlopen als hem.

en @ vicarious. Is het niet beter damage te maken dan sowieso dan te beginnen met defensieve items ? Door die burst te counteren overleef je het misschien, maar ga je nooit een bedreiging zijn als mordekaiser.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 11:52 ]

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:32:
[...]

Duidelijk, dit zat ik ook net te overwegen, pots win bigtime!

Over de poke, tot nu toe heb ik er nog weinig problemen mee gehad, meestal win ik die poke fights (vanwege shield die ik omhoog blijf houden) Maar misschien is dat nog een niveau verschil, who knows.
[...]
Voor die verhouding moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat niemand zo gek is om te beginnen met alleen maar 13 health potions (en zoals wel vaker betekent 'niemand' hier 'niemand behalve Dyrus'). Iemand die met boots begint, heeft slechts twee potions meer, dat out-sustain je in 1m40s.

Wat betreft de poke; een goede speler blijft tegen Morde bij zijn minions vandaan. Dan moet je met elke E kiezen tussen je tegenstander harassen en weinig schild erbij krijgen, of op de minion wave gooien en geen damage doen op hem, terwijl hij de kans krijgt om tijdens de downtime van je E je schild weer kapot te maken. Als je een Morde de gelegenheid geeft om zowel jou te harassen als zijn schild hoog te houden, dan verlies je inderdaad nogal gauw je lane.

Wat ik overigens nog vergat te vermelden, een van de belangrijkste redenen dat midlaners bijna altijd met boots starten, zijn de vele skillshots die je met boots een stuk makkelijker kunt ontwijken, waardoor je dus minder damage krijgt. Kun je ook sustain noemen. :P
Vicarious schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:33:
[...]

Met hun picks trollden ze misschien een beetje, maar met die build niet. Dat was puur omdat Orianna so fed raakte doordat Eloblade Morde mid de hele tijd gankte (die heeft geen escape en Orianna heeft hoge burst + CC, easy kills iedere keer). Die FoN was om die burst te kunnen overleven.
Dan nog, als het om het overleven van de burst gaat, koop een Negatron Cloak en laat het daarbij, koop eventueel een tweede cloak, of maak er een Abyssal van. FoN is op Morde meestal meer een item dat je lategame afmaakt als je echt veel MR nodig hebt en al een Abyssal en wat health hebt, plus genoeg damage om niet verwaarloosbaar te zijn. (Of was dat ook het geval, ik realiseer me net dat dat hier nergens vermeld staat, en ik heb de game niet gezien. :P )

• Rann
Voortaan wordt het boots + healthpotions ;)

Velen proberen om mijn poke te vermijden, maar het lukt ze niet, terwijl ik die van hun 9/10x wel vermijd ^^

Verwijderd

Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:43:
[...]

Level 27...sinds een paar weken met regelmatig PVP potjes bezig, dat zal het waarschijnlijk zijn ;)

Ik poke zoveel mogelijk op hun hero, ik heb toch een shield die alles opvangt ;)
Ik probeer nog wel eens een minion wave te pushen, en dan snel naar bottom/top te gaan om daar even te ganken (zodat het minder opvalt dat ik wegben)

Still learning ofcourse ;)
Ben je tot lv20ish dan enkel tegen bots aan het spelen geweest? =| zo leer je toch na een paar potjes niets meer? Bots zijn altijd even dom en voorspelbaar.

• Rann
Vaak met vrienden aan het klieren geweest, heel vaak ;) maar inderdaad dan leer je een stuk minder op een gegeven moment. Ik heb eerst een paar chars goed geleerd zodat ik in ieder geval voorbereid was op pvp. Zoveel (sorry) noobs zie je soms pvpen...

Ik ben echt van beginner naar immediate gegaan, steeds tot het punt dat het TE makkelijk werd. Dus nu is het tijd voor echt pvpen ;)

Vandaag even 2 potjes intermediate bots gedaan met Jax, wat is dat een monster zeg! Volgens mij m'n nieuwe favoriet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Rann op 18-09-2012 23:26 ]

Verwijderd

Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:24:
Vaak met vrienden aan het klieren geweest, heel vaak ;) maar inderdaad dan leer je een stuk minder op een gegeven moment. Ik heb eerst een paar chars goed geleerd zodat ik in ieder geval voorbereid was op pvp. Zoveel (sorry) noobs zie je soms pvpen...

Ik ben echt van beginner naar immediate gegaan, steeds tot het punt dat het TE makkelijk werd. Dus nu is het tijd voor echt pvpen ;)

Vandaag even 2 potjes intermediate bots gedaan met Jax, wat is dat een monster zeg! Volgens mij m'n nieuwe favoriet ;)
Maar goed, die "noobs" zijn wel aan het leren over echte games op het moment dat jij dat niet echt doet.

En Jax valt in echte games best mee. Is elke champ geen monster vs bots? :p

• Rann
Dat misschien wel, maar sommigen zijn wel zo slecht, dan vraag ik me af of ze überhaubt ooit tegen intermediate bots hebben gespeeld ;P Ik heb denk ik voor mijzelf een goeie leercurve aangehouden, zonder dat anderen daar last van hebben ^^

Jax vind ik ideaal door zijn best nette damage/nuke, z'n jump (offensief en defensief gebruiken), z'n avoid/stun... Het speelde gewoon heerlijk!

Maar wie weet, vanavond eens een pvp potje ermee, ik oefen liever eerst de hero tegen bots, hebben anderen daar ook niet zo veel last van ;)

Verwijderd

De meerderheid in soloQ speelt slechter als een bot...

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:02:
De meerderheid in soloQ speelt slechter als een bot...
Dan zou je toch makkelijk SoloQ moeten winnen en free ELO moeten krijgen

Verwijderd

Gideon_92 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:11:
[...]
Dan zou je toch makkelijk SoloQ moeten winnen en free ELO moeten krijgen
xD Zou je denken toch, helaas werkt het toch niet zo :'(

• Rann
Ik speel (nog) niet ranked dus.. ;D

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Rann schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:31:
Ik speel (nog) niet ranked dus.. ;D
Waarom niet, hardstikke gezellig :)

• Rann
Mijn idee was om stap voor stap te gaan, nu een tijdje normal PVP gedaan, misschien soon maar eens de stap wagen.. ;) (Hate loosing ^^)

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Rann schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:43:
Mijn idee was om stap voor stap te gaan, nu een tijdje normal PVP gedaan, misschien soon maar eens de stap wagen.. ;) (Hate loosing ^^)
En verliezen doe je niet in normals?

• Rann
Ik verwacht dat het niveau wat hoger zou liggen in pvp ranked.. Kennelijk is dat dus niet zo ? :)

• SHEePYTaGGeRNeP
Nee dat is het niet Rann, lager waarschijnlijk.
Want je hebt ook een hidden ELO in normals.
Die zal waarschijnlijk hoger zijn dan je 1250.

[ Voor 49% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 19-09-2012 10:51 ]

Verwijderd

Rann schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:43:
Als je net een paar dagen Normals hebt gedaan, waag je dan alsjeblieft nog een paar maanden nog niet aan Ranked. Anders ga je een heleboel verliezen.

Verwijderd

Binnenkort toch elo reset. Je kunt net zo goed nu al een beetje kennis maken met ranked.Kom je snel genoeg achter of je er klaar voor bent of niet.
Zo niet, lekker normals spelen in Season 3 en later nogmaals proberen.

• Rann
Een paar dagen.. Een paar weken.. Het ligt eraan hoeveel je speeld uiteraard.. Ik heb nu iets van 30 wins oid ? Opzich speel ik redelijk, al zeg ik het zelf.. ;P Never hurts to try! :)

Verwijderd

Rann schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:40:
Een paar dagen.. Een paar weken.. Het ligt eraan hoeveel je speeld uiteraard.. Ik heb nu iets van 30 wins oid ? Opzich speel ik redelijk, al zeg ik het zelf.. ;P Never hurts to try! :)
Geloof me, dat is te weinig. Maar doe wat je niet laten kunt :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:36:
Binnenkort toch elo reset. Je kunt net zo goed nu al een beetje kennis maken met ranked.Kom je snel genoeg achter of je er klaar voor bent of niet.
Zo niet, lekker normals spelen in Season 3 en later nogmaals proberen.
Je Elo reset niet, ondervindt slechts een correctie. Niet iedereen begint weer op 1250. Mijn Elo was >1250 na de vorige correctie begin season 2.
Rann schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:40:
Om goed ranked te spelen moet je sowieso 2-3 van elke rol onder de knie hebben en dus minstens tientallen champs en volwaardige runepages in het bezit hebben. Blijf er anders alsjeblieft weg, want je gaat mensen die wel op 1250 Elo (startpunt) horen en jezelf vervelend serie potjes bezorgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:36:
[...]

Je Elo reset niet, ondervindt slechts een correctie. Niet iedereen begint weer op 1250. Mijn Elo was >1250 na de vorige correctie begin season 2.

[...]

Om goed ranked te spelen moet je sowieso 2-3 van elke rol onder de knie hebben en dus minstens tientallen champs en volwaardige runepages in het bezit hebben. Blijf er anders alsjeblieft weg, want je gaat mensen die wel op 1250 Elo (startpunt) horen en jezelf vervelend serie potjes bezorgen.
En eigenlijk iedere champ een paar x gespeeld hebben. Maar dat zal niet iedereen doen denk ik :P

• Rann
Sowieso moet je toch level 30 zijn en een x aantal champs hebben?

Ik heb er een stuk of 10 op het moment..heh

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:14:
[...]

xD Zou je denken toch, helaas werkt het toch niet zo :'(
Bij mij, en veel andere wel, doe je toch iets niet goed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:44:
[...]

En eigenlijk iedere champ een paar x gespeeld hebben. Maar dat zal niet iedereen doen denk ik :P
Nou ja, dat vind ik weer te ver gaan. Karma, Syndra, Renekton, Viktor nooit gespeeld, een zooi anderen 1-2 keer en nooit meer interesse in gehad. Kan prima en ik heb eerlijk gezegd ook geen tijd om heel bekend te worden met veel andere champs. We lopen nu bijna tegen de 100 champs aan ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:11:
[...]

Nou ja, dat vind ik weer te ver gaan. Karma, Syndra, Renekton, Viktor nooit gespeeld, een zooi anderen 1-2 keer en nooit meer interesse in gehad. Kan prima en ik heb eerlijk gezegd ook geen tijd om heel bekend te worden met veel andere champs. We lopen nu bijna tegen de 100 champs aan ofzo?
True, ikzelf ook niet maar ideaal zou het wel zo zijn. Dat je ingame niet een champ tegenkomt die je niet kent.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
ik snap niet dat mensen dat kunnen tegen bots spelen.

Juist het competitieve van tegen andere mensen spelen is wat me trekt bij strategie games.

Welcome to the League of Draven

• Rann
Zie het als de singleplayer (nouja..) mode, je leert eerst, en daarna ga je echt online ;)

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Rann schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:00:
Zie het als de singleplayer (nouja..) mode, je leert eerst, en daarna ga je echt online ;)
Ja een paar potjes maar tot level 20 is toch echt lang, op een gegeven moment leer je niks meer van bots, het zal nooit zo zijn als tegen echte spelers.

Een overwinning op bots geeft mij ook helemaal geen voldoening.

Misschien is het een persoonlijk iets.

Welcome to the League of Draven

• Rann
Oh bij mij inmiddels ook al een tijdje niet meer, maar wel leuk om te 'kloten' met vrienden ^^

Verwijderd

Euphanasia schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:08:
[...]

Ja een paar potjes maar tot level 20 is toch echt lang, op een gegeven moment leer je niks meer van bots, het zal nooit zo zijn als tegen echte spelers.

Een overwinning op bots geeft mij ook helemaal geen voldoening.

Misschien is het een persoonlijk iets.
Ik heb alle champs eerst 1 of 2 maal tegen bots geprobeerd al was het maar om hun skills goed te snappen of hun range te leren kennen. Zeker voor junglers wil je niet zomaar even voor de eerste keer een jungle pattern gaan falen zelfs al is het in een normal game. Nu na de jungle patch is dat al iets minder moeilijk maar ervoor probeerde ik toch verschillende parcours in coop of custom alvorens het in pvp te gaan doen.

ik ben het wel met je eens dat coop vs ai retesaai is en je er niets van leert maar het is eerder een target practice voor een champ die je nog nooit of heel weinig gespeeld hebt

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:00:
[...]

Ik heb alle champs eerst 1 of 2 maal tegen bots geprobeerd al was het maar om hun skills goed te snappen of hun range te leren kennen. Zeker voor junglers wil je niet zomaar even voor de eerste keer een jungle pattern gaan falen zelfs al is het in een normal game. Nu na de jungle patch is dat al iets minder moeilijk maar ervoor probeerde ik toch verschillende parcours in coop of custom alvorens het in pvp te gaan doen.

ik ben het wel met je eens dat coop vs ai retesaai is en je er niets van leert maar het is eerder een target practice voor een champ die je nog nooit of heel weinig gespeeld hebt
Dit staat los van op level 1 gelijk de AI mode induiken en er niet meer uit komen tot 20. Dan heb je over het echte spelletje dan ook niets geleerd. Wards, objectives en zelfs situational builds zijn allemaal geen benodigdheden tegen bots. Bots zijn stupide, verdedigen structures niet en passen hun tactiek ook niet aan. De werking van alle skills weet je na een potje of 2 inderdaad wel, wat je er daadwerkelijk mee moet doen en wanneer leer je er niet. De theorie eerst single player dan multi gaat hier dan ook niet op aangezien de AI te dom is. In andere RTS games zoals CnC/AoE kan dat nog omdat de AI slimmer is dan de meeste spelers.

Verwijderd

http://nl.twitch.tv/ogamingtv_international

showcase voor opvolger van kings of europe (vorig tornooi finale : m5 - clg.eu een van de meest epische finales ooit omdat m5 toen nog fresh was en clg.eu ook maar beide een superhoog niveau vertoonden)

m5 v curse nu met redelijk wat trollpicks van curse dan. Het kijken waard!

Deman&Jatt commentators. Dat alleen is al een reden om te kijken.

• CutePuppy
Darien MordeKaiser solo top? Haha wat?

En voor degenen die dit interessant vinden:

NaJin Sword heeft vandaag Xenics Storm verslagen en zitten in de Korean Regionals finale tegen Azubu Blaze. Één van deze teams wordt dus het 2de team van Korea dat meedoet aan S2 Championships. Het eerste team van Korea is Azubu Frost.

[ Voor 79% gewijzigd door CutePuppy op 19-09-2012 21:56 ]

Verwijderd

Daarnet teemo mid die alles kapot schoot voor curse. M5 werd hard gestompt maar hun picks waren ook wel bedenkelijk. Grappige games :)

• Rann
Net met Jax 1e keer pvp gedaan, ik blijf hem een monster vinden door zijn speed/mobility.. ;D

http://www.lolking.net/summoner/euw/23104836#history

Verwijderd

35-47 laatste game na 25 minuten :9~

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:55:
Daarnet teemo mid die alles kapot schoot voor curse. M5 werd hard gestompt maar hun picks waren ook wel bedenkelijk. Grappige games :)
Ik had het gezien ja :D Teemo OP. wat was het uiteindelijke geworden?
Ik had tot 1-1 gezien.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Soms he, haat ik dit spel met passie....

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/16GDI

Weer 1 win en 2 losses. Netto verlies van 13 elo :(
Ik mag gewoon gold niet meer halen /cry

Mijn deaths waren trouwens niet in lane maar door Lee Sin en Evelynn... Met het flash DFG, ULT, E, Ignite en dood :'( Gewoon naast mijn tower ook.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Trinity jonge, zeker als je in farm achterstaat en je team slecht gaat.
TRINITY! WOOH!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:21:
Trinity jonge, zeker als je in farm achterstaat en je team slecht gaat.
TRINITY! WOOH!
1. Ik sta voor op de enemy AD carry.
2. Door hoe hun team samengesteld is zal een Infinity Edge of Bloodthirster niet wenselijk zijn want dan moet je pretty much blijven autoattacken waardoor je makkelijk door een Lee Sin Q geraakt kan worden.

Door de Health, Movement Speed en extra poke mogelijkheden was Trinity Force een betere keuze imo.

Die Lee Sin en Evelynn werden pas relevant na 15 minuten voor mij omdat ze toen al mid tower/top tower down hadden.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:31:
[...]

1. Ik sta voor op de enemy AD carry.
2. Door hoe hun team samengesteld is zal een Infinity Edge of Bloodthirster niet wenselijk zijn want dan moet je pretty much blijven autoattacken waardoor je makkelijk door een Lee Sin Q geraakt kan worden.

Door de Health, Movement Speed en extra poke mogelijkheden was Trinity Force een betere keuze imo.

Die Lee Sin en Evelynn werden pas relevant na 15 minuten voor mij omdat ze toen al mid tower/top tower down hadden.
Das wel heel kort door de bocht. Om je TF proc te gebruiken moet je ook stilstaan en een auto-attack afvuren.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:35:
[...]

Das wel heel kort door de bocht. Om je TF proc te gebruiken moet je ook stilstaan en een auto-attack afvuren.
Mensen reageren over het algemeen langzamer op 1 autoattack kan op 3 of meer.
Ook de stats helpen enorm ten opzichte van een BT waardoor ik nog sneller geburst word.

Edit: Stel je staat 5v5 in mid, één van hun komt iets dichter bij in de hoop te initiaten zal een rocket + AA hem sneller afschrikken dan straight up 3 autoattacks van een BT waardoor je op dat moment eigenlijk out of position zal zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Jeffroiscool op 20-09-2012 09:41 ]

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:59:
[...]

Ik had het gezien ja :D Teemo OP. wat was het uiteindelijke geworden?
Ik had tot 1-1 gezien.
2-1 voor m5. Laatste game was een fragfest :)

De revue gepasseerd gisteren :
Teemo ap mid
Ezreal ad mid
Galio jungle
Roaming blitzcrank
Alex ich support janna (-> beast!)
Morde solotop

• Martin0
  • Laatst online: 14-11 12:26
Jeffroiscool schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:04:
Soms he, haat ik dit spel met passie....

[afbeelding]

Weer 1 win en 2 losses. Netto verlies van 13 elo :(
Ik mag gewoon gold niet meer halen /cry

Mijn deaths waren trouwens niet in lane maar door Lee Sin en Evelynn... Met het flash DFG, ULT, E, Ignite en dood :'( Gewoon naast mijn tower ook.
enemy team heeft ook 3 junglers.
en jouw team was gwn slecht >.<

Twitch

Verwijderd

Edit: Damage waardes schatting natuurlijk... Maar het is wel duidelijk....

Uitgezonderd van jou feed-team situatie Jeffro:

Triforce 4070G makkelijk weg afgerond.
1 auto attack hit: 180, incl proc: 300, incl crit 350.

Bloodthirster 3000G
Cloak of Agility 830G, totaal 3830G
1 AA (varierend in stacks BT/ armors etc): 250-350, incl crit 450-600

IE 3750G
1 AA (varierend met armors etc) 225-275, incl crit 500-650

Als ik iemand tegen me heb in lane die TriForce rushed zoals jij in deze game hebt gedaan (uitzonderlijk van je beroerde team) vind ik het alleen maar mooi, die kerel heeft 1 hoge burst skill en verder doet ie niks meer terwijl ik lekker kan door knallen, en win gegarandeerd een trade (zonder geweldige supports die het omdraaien).

Ik zeg niet dat TriForce een bad item is, maar persoonlijk zal ik deze nooit als core item gebruiken op een AD Carry. Het is voor mij een optioneel item.
En om hem te gebruiken voor zen movement buff kun je net zo goed de Zeal doorbouwen naar een PD...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 10:36 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:36:

Bloodthirster 3000G

IE 3750G

Als ik iemand tegen me heb in lane die TriForce rushed zoals jij in deze game hebt gedaan (uitzonderlijk van je beroerde team) vind ik het alleen maar mooi, die kerel heeft 1 hoge burst skill en verder doet ie niks meer terwijl ik lekker kan door knallen, en win gegarandeerd een trade (zonder geweldige supports die het omdraaien).

Ik zeg niet dat TriForce een bad item is, maar persoonlijk zal ik deze nooit als core item gebruiken op een AD Carry. Het is voor mij een optioneel item.
En om hem te gebruiken voor zen movement buff kun je net zo goed de Zeal doorbouwen naar een PD...
maar een proc doet wel meer damage dan een gewone auto attack zonder crit

Verwijderd

Er hoeft maar 1 crit gemaakt te worden met een ander variant en de hele bonus van sheen is weg... ver weg...
Daarnaast valt sheen proc ook af endgame, doet gewoon niks meer...

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:36:
[...]

Mensen reageren over het algemeen langzamer op 1 autoattack kan op 3 of meer.
Ook de stats helpen enorm ten opzichte van een BT waardoor ik nog sneller geburst word.

Edit: Stel je staat 5v5 in mid, één van hun komt iets dichter bij in de hoop te initiaten zal een rocket + AA hem sneller afschrikken dan straight up 3 autoattacks van een BT waardoor je op dat moment eigenlijk out of position zal zijn.
Ik heb maar 1 moment van stilstand nodig om als Eve in de buurt te komen met MS boost of om een Lee Sin Q in je gezicht te drukken. Zodra je vrijwillig in range komt en je uberhaupt de sjaak als je alleen bent.

En hun team is wel ernstig slecht. Also loled @ sorc Shoes Lee Sin.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:56:
[...]
En hun team is wel ernstig slecht. Also loled @ sorc Shoes Lee Sin.
Je weet dat E Magic Damage is? En dat W Spell Vamp geeft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:42:
[...]

Je weet dat E Magic Damage is? En dat W Spell Vamp geeft?
Is die (200base @ lvl + bonus AD) 300 damage (die AoE is en dus nauwelijks Spellvamped) dat waard?

Spellvamp werkt beter op zijn Q aangezien dit 1v1 damage is. Voor die 300 AoE magic damage, waar je dus aan spellvamp geen klote aan overhoud, is die boots dus niet waard. Dan kun je volgens mij nog beter Berserkers kopen (lol!) zodat je sneller Lifestealed met je W actief. (of gewoon Mercs/Tabis zoals het hoort. Gegarandeerd dat je langer in leven blijft dan met die 20 Mpen om die paar extra HP mee te spellvampen)

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:36:

Bloodthirster 3000G

IE 3750G

Sorry hoor maar triforce rushen (op 2 dorans en een vamp erbij) is behoorlijk normaal in hoog level play op champs als Corki en Ezreal, dat infinity een goed alternatief is klopt maar triforce heeft zijn punten voor.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Trinity is gewoon enorm goed vanwege de utility, de slow van phage is enorm en met een phage hoef je niet per se dorans blades te kopen, de ap scaling van corki's abilities zorgt dat trinity enorm goed is voor de midgame. Ik zou zelf toch vaak wel een phage rushen, puur alleen vanwege de survivability, damage en slow. Daarmee kun je in lane erg makkelijk iemand afmaken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:57:
[...]

Is die (200base @ lvl + bonus AD) 300 damage (die AoE is en dus nauwelijks Spellvamped) dat waard?

Spellvamp werkt beter op zijn Q aangezien dit 1v1 damage is. Voor die 300 AoE magic damage, waar je dus aan spellvamp geen klote aan overhoud, is die boots dus niet waard. Dan kun je volgens mij nog beter Berserkers kopen (lol!) zodat je sneller Lifestealed met je W actief. (of gewoon Mercs/Tabis zoals het hoort. Gegarandeerd dat je langer in leven blijft dan met die 20 Mpen om die paar extra HP mee te spellvampen)
Je vergeet mobility boots op lee sin. Die bouw ik sowieso 2 op de 3 games minstens. Samen met een paar dorans en een brutalizer en daarna een warmog om het af te maken ben ik beest early. Overleef ik de midgame met mijn warmog en als ik eenmaal mijn bloodthirster heb own ik lategame weer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:15:
[...]

Je vergeet mobility boots op lee sin.
lol. Nee die vergeet ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 15:13 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Lee Sin Q is physical Damage btw. niet magic damage

Verwijderd

Op 1650 elo werkt het anders goed. 54.8 win rate

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:34:
Lee Sin Q is physical Damage btw. niet magic damage
"Spell vamp is a magic stat. The spell vamp works as a counterpart of life steal, but instead of regenerating health based on autoattacks, the regeneration of health is based on damage done by champion abilities. It works off of activated item effects, summoner spells, and abilities, regardless of the type of damage done. Spell vamp is calculated from the damage dealt to the enemy after reductions such as magic resistance, armor or effects like Unbreakable Will."

Anders zou zijn spell vamp compleet nutteloos zijn van zijn W.

• SHEePYTaGGeRNeP
O.O Weer iets geleerd :)

Verwijderd

Als ze hem x% vamp geven vanwege 1 magic skill met verwaarloosbare damage...

8)7

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 20:06

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:12:
[...]

Als ze hem x% vamp geven vanwege 1 magic skill met verwaarloosbare damage...

8)7
volgens mij zijn de lf/sv runes(quints) best handig op bruisers en ad carry champs .

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 16:08
Had Brand maar weer eens van stal gehaald voor ranked. Met als resultaat 9 wins versus 1 loss en sinds vandaag ook voor dit seizoen Gold ranking :*).

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/vgrevb.png

[ Voor 47% gewijzigd door Thormodo op 20-09-2012 21:05 ]

• StarZ
Vandaag te veel ranked gespeelt... Ik heb zelf ~1000 elo en zit dus behoorlijk laag... Mijn scores zijn vaak niet zo goed maar mijn farm en tower wel... Mijn team gaat vaak alleen voor kills een lage enemy volgen door enemy jungle en dan vervolgens 3 dood gaan omdat het hele team in de bushes stond, dan gaan flamen dat ik top aan het farmen ben... Ik wordt er zo moedeloos van...

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Ok, ik wil mezelf graag verbeteren en we moeten volgende week tegen LLL dus ik wil graag alles eruit halen, alles wat jullie aan commentaar hebben zou ik graag willen horen. Ik heb nu deze 3 games waar we een mid als sub hebben, shroom niet om commentaar te geven, aan mij of het team.

https://dl.dropbox.com/u/...0-%20Sivir%20%2815%29.lrf (ranked 5s)
https://dl.dropbox.com/u/...-%20Graves%20%2861%29.lrf (ranked 5s)
https://dl.dropbox.com/u/...-%20Ezreal%20%2875%29.lrf (ranked 5s)

En dan hier de matches van de eerste 2 weken Prog4mer, eerste game vs regez ging vrij slecht, en heb ik een beetje verknald.

https://dl.dropbox.com/u/...-%20Graves%20%2856%29.lrf (Besport vs Regez)
https://dl.dropbox.com/u/...-%20Ezreal%20%2860%29.lrf (Besport vs regez)

https://dl.dropbox.com/u/...-%20Graves%20%2860%29.lrf (Besport vs ALTR)
https://dl.dropbox.com/u/...0-%20Corki%20%2822%29.lrf (Besport vs ALTR

Verwijderd

Lulz. Met refund functie die Ezreal skin teruggebracht, icon mag je houden volgens mij want die heb ik nog :P

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
LOL... ik heb een ban hoor ik ben soms nogal rage mode dus ik dacht zou wel prima reden zijn.

Kijk ik de report

Shen[00:00:30] :need a strong blue pull
Jayce[00:00:43] :need a penis of 30 cm
Vayne[00:00:44] :sona
Vayne[00:00:46] :we do golems
Jayce[00:00:47] :still not gonna happen
Sona[00:00:49] :ofc
Sona[00:00:57] :just chilling at tower

2 team member reports ... 8/1/6 jayce dat potje krijg 2 reports zonder uberhaupt een comment erbij en het staat op majority punish... Komop hoor mensen hebben geen humor ik pulde ook gewoon voor hem moest zelf wel lachen maar blijkbaar is penis al wat te grof voor de kleine kinder hartjes bij lol

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:15:
Lulz. Met refund functie die Ezreal skin teruggebracht, icon mag je houden volgens mij want die heb ik nog :P
Aha mooi. Dadelijk eens de astronautilus terug geven en inruilen voor pool party ziggs ^^

• StarZ
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:29:
[...]

Aha mooi. Dadelijk eens de astronautilus terug geven en inruilen voor pool party ziggs ^^
Je weet dat je maar 3x refund per account kunt doen?

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 12:21
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:15:
Ik heb begrepen dat die weg is na relog :)

• SHEePYTaGGeRNeP

Verwijderd

StarZ schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:35:
[...]

Je weet dat je maar 3x refund per account kunt doen?
Ben ik me van bewust. Was een blinde koop en hoef hem echt niet. De pulsefire refund is ook een optie. Krijg je toch 1800 rp voor terug.

edit : rawr @ nieuwe soraka !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 08:55 ]

• StarZ
Dankje voor deze post!

Dat honer system is erg fijn, nu wordt je beloond voor je nette gedrag! Athans, je krijgt er niet veel voor maar mensen zien dat je aardig bent of skilled bent!

Verwijderd

Pentakill Olaf: http://www.lolking.net/models/?champion=2&skin=4

TIL: Olaf slaat zichzelf voor zen kop als hij zen ulti activeerd... Lompe brutus --> 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 09:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:56:
Pentakill Olaf: http://www.lolking.net/models/?champion=2&skin=4

TIL: Olaf slaat zichzelf voor zen kop als hij zen ulti activeerd... Lompe brutus --> 8)7
Awesome skin!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Ik vind zelf om eerlijk te zijn de brolaf skin beter.

• SHEePYTaGGeRNeP
Gideon_92 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
[...]

Ik vind zelf om eerlijk te zijn de brolaf skin beter.
ik ook :P

Verwijderd

Ik ook hoor, maar dat maakt deze natuurlijk niet minder awesome :P

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 20:46
Waarom wordt teemo nooit gepakt in een ranked 5x5? Schijnt useless in teamfights, maar kan toch mooi aftocht blazen met een tal van paddo's, enz ?

• Rann
Net een sick potje gedaan... aan het begin verloren we flink, één enorme (...) Alistair die de boel feedde. stonden iets van 10-18 achter toen alistair de game verliet..

Uiteindelijk met 4vs5 toch nog gewonnen, ik houd van mordekaiser met zijn ulti op shaco / tristana en dat die vervolgens het halve team afmaakt.. Daardoor 2x hard kunnen pushen en met 46/46 gewonnen ;D

• StarZ
Rann schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:46:
Net een sick potje gedaan... aan het begin verloren we flink, één enorme (...) Alistair die de boel feedde. stonden iets van 10-18 achter toen alistair de game verliet..

Uiteindelijk met 4vs5 toch nog gewonnen, ik houd van mordekaiser met zijn ulti op shaco / tristana en dat die vervolgens het halve team afmaakt.. Daardoor 2x hard kunnen pushen en met 46/46 gewonnen ;D
Never surrender ;)

• CutePuppy
Najin Sword heeft met 3-2 Azubu Blaze verslagen. Azubu Frost en Najin Sword zijn daardoor de 2 Koreaanse teams die in de S2 Championships spelen.

• StarZ
http://www.lolking.net/summoner/euw/75225
De eerste speler met 3000 Elo ;O

Knap hoor

Verwijderd

Retard duos in solo queue ranked die met elkaar proberen te ruilen terwijl ze de champs niet eens hebben. gg :')

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:43

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Graves's die niet uit de buurt van de brush blijven waar Taric in zit om vervolgens stunned en combo'd door Ezreal te worden..........

WTB Duo partner die hersenen heeft.....

[specs]

• Martin0
  • Laatst online: 14-11 12:26
Afbeeldingslocatie: http://i32.servimg.com/u/f32/11/42/64/60/naamlo10.jpg

eerste potje van de dag, gelijk gewonnen plus best netjes qua k/d/a ratio.
had talon vandaag gekocht en was ook gelijk mijn eerste potje met hem, leuke manier om te beginnen met een nieuwe champ

[ Voor 21% gewijzigd door Martin0 op 22-09-2012 00:33 ]

Twitch

• StarZ
Fanatic_FS schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:15:
Graves's die niet uit de buurt van de brush blijven waar Taric in zit om vervolgens stunned en combo'd door Ezreal te worden..........

WTB Duo partner die hersenen heeft.....
Elo?

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[specs]

Verwijderd

Van wat ik zie in ranked games zijn het ook altijd de Graves players die de grootste whiners zijn. Not sure if coincidence.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

In ranked worden dan ook bijna alleen maar Graves, Corki en Ezreal gespeeld :P

[specs]

Pagina: 1 ... 67 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.