Maar zonder boots kom je moeilijker in de buurt van je tegenstander. De meeste mids hebben een harass spell met een grotere range dan jouw spells, en zijn met hun boots sneller dan jij, dus kunnen ze jou damage doen die je niet kunt terugdoen.Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:34:
Ik hoef (vooral early game), bijna nooit te escapen, ik zorg dat ik veel poke met mijn E, houd mijn shield ook lekker omhoog!
Als je je pots niet hoeft te gebruiken, heb je een Regrowth Pendant ook niet nodig.Zelf kies ik voor die regrowth om het vele gebruik van je skills te counteren, anders ga je toch wel echt snel door je leven heen... Misschien is een serie pots ook wel nuttig, als je tenminste kijkt naar prjis / regen.. ik heb alleen de neiging om die minder te gebruiken..
Maar aangezien dat meestal niet zo is, wat betreft de prijs per regen: een Regrowth Pendant kost 435 goud, en geeft 3hp/s. Voor 420 goud koop je 12 health potions, die je voor maximaal 1800 healen. Het duurt dus zo'n 10 minuten totdat een pendant efficiënter is dan health potions (en dan ook 10 minuten daadwerkelijk healen, als je full health bent doet je pendant niets).
Het grote voordeel van Regrowth Pendant ten opzichte van potions is dat je een pendant kunt uitbouwen, maar dat is ook juist het punt bij Morde; je wilt geen van de items echt hebben: Rylai's Crystal Scepter heb je meer aan dan een Warmog's Armor, Force of Nature kan beter een Abyssal Scepter zijn, Eleisa's Miracle + Sorcerer's Shoes is inferieur aan Mercury's Treads + Haunting Guise, en in plaats van Philosopher's Stone -> Shurelya's Reverie haal ik liever Kage's Lucky Pick -> Deathfire Grasp (zeker omdat Shurelya's bijna altijd wel gehaald wordt door de support en/of de jungler).