Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.600 views

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 12:26
Iemand ervaring met nocturne? is hij een beetje lekker om mee te junglen?

Twitch

Jeffroiscool schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:48:
[...]

Dan neem je toch gewoon beide? Ook geen probleem mee hoor. Zonder een beetje attack speed ben je echter ubertraag met attacks en meer attacks is meer kans op phage proc ;)
Je weet wat zn E-skill doet? Attacks zijn snel zat :P Bovendien scalen je skills ook nog met AD. Ik vind Wits End een fantastisch item die ik op veel champions ook bouw, maar juist op J4 vind ik hem verre van optimaal.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

en daaaaaaaaaaaaaaaar gaat mijn 100% win rate met Ezreal:
(Dit is een gemiddelde score van me als ze niet 20:00 insta surrenderen)
Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/9552901/img/9552901.png

Wie beweerde ook alweer dat er geen elo hell is? Mensen snappen het spel gewoon echt niet en ik hoor niet in die kut 1300

http://www.riot5.com/stats/eu/19566261/?r5...

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Exlaxl je denkt toch niet dat in 1600 elo mensen het spel beter begrijpen of wel? lol.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
elo hell loopt ongeveer van 700 tot 2200. suc6 daar uit te komen.

Wowhead profiel

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
DrFlash schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:52:
elo hell loopt ongeveer van 700 tot 2200. suc6 daar uit te komen.
oh dan ben ik er bijna uit nog maar 200 elo zakker

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vicarious schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:58:
[...]

Je weet wat zn E-skill doet? Attacks zijn snel zat :P Bovendien scalen je skills ook nog met AD. Ik vind Wits End een fantastisch item die ik op veel champions ook bouw, maar juist op J4 vind ik hem verre van optimaal.
Je weet dat zijn E skill niet helpt als hij op cooldown is en als je chased? :P
Als je tegen 4 ap's moet ga jij dan FoN rushen ofzo? :P

Heb ik liever Merc Threads + Wit's End + Hexdrinker/Maw.
Anders heb je alsnog niet zo veel MR.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wits end is een tanky dps item en Jarvan is een tanky dps ;).
Of het viable is ligt denk ik aan het feit of hij vaak genoeg stacks opbouwt. Ook al is Jarv wat minder een AS / autoattacker dan sommige tanky dps denk ik toch dat hij vaak genoeg zijn stacks krijgt, ook door al zijn CC.

Wordt je veel gefocussed dan zou ik wel liever maw hebben dan wits end.
Jeffroiscool schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:57:
[...]

Je weet dat zijn E skill niet helpt als hij op cooldown is en als je chased? :P
Als je tegen 4 ap's moet ga jij dan FoN rushen ofzo? :P

Heb ik liever Merc Threads + Wit's End + Hexdrinker/Maw.
Anders heb je alsnog niet zo veel MR.
Nouja ik speel J4 meestal als jungler en als dat het geval is ga ik meestal voor een Aegis, ook om mijn teammates wat extra MR te geven zodat ze niet worden ge1-shot. Met alleen Aegis en Mercs heb je met mijn runes en masteries al 100+ MR. Als ik dan voor HExdrinker ga dan zit ik al op 130 ofzo, dat is meer dan zat aangezien ze mij in principe toch niet focussen.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vicarious schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:11:
[...]

Nouja ik speel J4 meestal als jungler en als dat het geval is ga ik meestal voor een Aegis, ook om mijn teammates wat extra MR te geven zodat ze niet worden ge1-shot. Met alleen Aegis en Mercs heb je met mijn runes en masteries al 100+ MR. Als ik dan voor HExdrinker ga dan zit ik al op 130 ofzo, dat is meer dan zat aangezien ze mij in principe toch niet focussen.
Ja kan in principe ook, ik vind het gewoon leuk om met Frozen Mallet / Wit's End etc iemand te ulten en rustig te AA'en tot ze dood zijn <3

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:03:
en daaaaaaaaaaaaaaaar gaat mijn 100% win rate met Ezreal:
(Dit is een gemiddelde score van me als ze niet 20:00 insta surrenderen)
[afbeelding]

Wie beweerde ook alweer dat er geen elo hell is? Mensen snappen het spel gewoon echt niet en ik hoor niet in die kut 1300

http://www.riot5.com/stats/eu/19566261/?r5...
Ik zou als je wilt carryen niet voor 2 defensive items gaan. Als je een phantom dancer hebt ipv een ga scheelt dat best wel veel in damage.
Daarbij als je echt veel beter bent dan de elo waar je op zit win je echt heel makkelijk. Ik denk dat ik op 1300 elo wel 19 van de 20 games zou winnen.

• SHEePYTaGGeRNeP
Jaatuurlijk ronddraai ^^.
Ik bedoel ik heb het ook gedaan van 750 naar 1050 met maar 2-3 losses, maar 1300 elo is toch wel anders, dan gaat het niet om skill dan om de personen zelf.

[ Voor 75% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 14-09-2012 14:32 ]

Verwijderd

:)
19 vd 20 kuch
als je geteamed wordt met mij dan wordt dat die 1 op 20 :)

nuja even serieus, PD zou indd beter geweest zijn, slots zijn een groot probleem op ad carry, je hebt er meestal maar 1 die je kan gebruiken voor een defensief item en dan denk ik dat de QSS de betere keus is met een WW met een magic damage build en zn supressive ult

maar die singed zijn build trekt toch ook op niet veel om nog maar te zwijgen van zn farm tegen 40 min haal ik (gemiddelde lol speler) toch gemakkelijk 200+cs
deel van randuins en deel van warmogs
waar ie veel beter een frozen heart had gebouwd
zeker op top tegen darius die hem zwaar countert had ie frozen heart al kunnen bouwen ipv RoA en dan FoN en dan Rylais
daar zou hij veel meer aan hebben
tevens Boots of Swiftness is toch beter Mercury Threads of Ninja Tabi
en beginnen met een philo stone is op singed ook wel goed eenmaal je een shureleya's hebt ben je nog zo nuttig in teamfights

• StarZ
  • Laatst online: 14-11 17:55
Martin0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:50:
Iemand ervaring met nocturne? is hij een beetje lekker om mee te junglen?
(eerste post in dit topic)

Zeker, Nocturne is een van de betere junglers IMO.
veel gespeeld in Pro-scene zoals door Diamondprox: http://www.leagueofstats.com/summoners/euw/20234739/stats

Zijn Q en E maken hem een sterke ganker en zijn ulti is uitemate geschikt voor het ganken in mid game.

Kijk ook: YouTube: League of Legends - Nocturne Champion Spotlight

• Martin0
StarZ schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:04:
[...]

(eerste post in dit topic)

Zeker, Nocturne is een van de betere junglers IMO.
veel gespeeld in Pro-scene zoals door Diamondprox: http://www.leagueofstats.com/summoners/euw/20234739/stats

Zijn Q en E maken hem een sterke ganker en zijn ulti is uitemate geschikt voor het ganken in mid game.

Kijk ook: YouTube: League of Legends - Nocturne Champion Spotlight
Bedankt:) de andere negeerde me gewoon :( haha, ik zit er over te denken om hem te kopen omdat ik gehoord heb dan mensen het letterlijk in hun broek doen van hem(als je de jungle uit komt stormen schreeuwend DARKNESSSSS plus hij ziet er awesum uit

Maar zit nogal te twijfelen tussen nocturne en Irelia.

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 14-09-2012 15:10 ]

Twitch

• StarZ
Martin0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:06:
[...]

Bedankt:) de andere negeerde me gewoon :( haha, ik zit er over te denken om hem te kopen omdat ik gehoord heb dan mensen het letterlijk in hun broek doen van hem(als je de jungle uit komt stormen schreeuwend DARKNESSSSS plus hij ziet er awesum uit

Maar zit nogal te twijfelen tussen nocturne en Irelia.
Voor jungle zou ik Nocturne nemen,
zie ook http://www.reignofgaming.net/tier-lists/jungle-tier-list

Verwijderd

tussen nocturne en irelia is nocturne wel de betere jungler vind ik, zelf speelde ik hem vroeger veelal maar merkte ik wel dat die redelijk glass canon kan zijn, als ik top met een bruiser speel of mid met een swain of morgana ben ik niet zo bang voor nocturne;)

• StarZ
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:25:
tussen nocturne en irelia is nocturne wel de betere jungler vind ik, zelf speelde ik hem vroeger veelal maar merkte ik wel dat die redelijk glass canon kan zijn, als ik top met een bruiser speel of mid met een swain of morgana ben ik niet zo bang voor nocturne;)
Hij is een off-tank, het ligt eraan hoe je hem bouwt.
Ik doe meestal:
Wriggles, Mallet, AtMogs en magic resist/armour als dat nodig is of een infinity edge omdat hij best hard kan knallen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:03:

Mensen snappen het spel gewoon echt niet en ik hoor niet in die kut 1300
Gezien je chat in die after game lobby, en deze rant post, betwijfel ik het.

Verwijderd

lol xD ik hoor eigenlijk ook gewoon super rijk te zijn en een eigen eiland met personeel te hebben, helaas snappen mensen dat niet ;)

Ik vind nocturne off-tank wel fun maar vaak saai worden, dat is veelal met alle champs dat je mensen hebt die kiezen voor glas canon of juist stevig, leukste aan nocturne blijf ik wel de shield om karthus ze ult op te vangen;)

• StarZ
M
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:33:
lol xD ik hoor eigenlijk ook gewoon super rijk te zijn en een eigen eiland met personeel te hebben, helaas snappen mensen dat niet ;)

Ik vind nocturne off-tank wel fun maar vaak saai worden, dat is veelal met alle champs dat je mensen hebt die kiezen voor glas canon of juist stevig, leukste aan nocturne blijf ik wel de shield om karthus ze ult op te vangen;)
Ja, dat is het probleem met het grootste gedeelte van de LoL-community, ze willen allemaal kills...
Dan kom je soms met mensen in die een Caitlyn inlocken als er al een corki is botlane en een darius top met een nocturne jungle omdat ze maar kills willen... Jammer, ik probeer altijd te kiezen wat het team nodig heeft...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:44:
[...]
Gezien je chat in die after game lobby, en deze rant post, betwijfel ik het.
Je weet en snapt niks ;-)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Andere mensen de schuld geven is toch meestal niet the way to go, consistent spelen en goede mechanics zijn eigenlijk al genoeg om bij de 1400/1500 te komen. Ik merk ook dat sinds ik gezakt ben naar de 1500s de spelers weer wat minder goed zijn qua mechanical skills en vrij makkelijk snowball uit de lane.

Verwijderd

Wat ik overigens wel een heel zwak punt van LoL en de balans uit de game houd is het spawnen in de "bovenste" basis of "onderste" basis. Je hebt een gigantisch groot voordeel als je aan de linkerkant van de map spawnt i.p.v. links, en ik vind het nog steeds ON-BE-GRIJPELEIJK dat Riot hier niet iets aan doet. Het is zo ontzettend simpel, het speigelen van de camera en je bent klaar.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Goede uitleg ook.

Anyway, het is wel duidelijk dat Heimerdinger gewoon niet kan midlane op elo 1500. Ik word gecrushed ;( echt jammer. Ook vaak spelers die QQ'en wanneer ik met de Heimer wil spelen. Ze lijken niet te snappen dat heimer in het begin _moet_ farmen omdat die voor level 14 gewoon niet genoeg kan brengen. Dat is een groot nadeel van de heimer. Balen. Leuke champ maar totaal niet viable. wellicht wordt die ooit nog gebuffed (ze zijn er mee bezig) maar voor het zo ver is zijn we maanden verder. Nu op zoek naar een andere midlane champ die vrij uniek is. (Casetopia?)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
zelf vind ik swain een goede mid champ als je zandlopertje haalt en een goede spellvamp item (goede combo voor zijn ult)
fizz (mobility)
ahri (mobility)
gragas (mana reg spell, ult)
cassio (exstreme damage indien hij zijn e kan gaan spammen en tuurlijk een stun ult)
karthus (aoe ult)

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
MrVegeta schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:00:
Goede uitleg ook.

Anyway, het is wel duidelijk dat Heimerdinger gewoon niet kan midlane op elo 1500. Ik word gecrushed ;( echt jammer. Ook vaak spelers die QQ'en wanneer ik met de Heimer wil spelen. Ze lijken niet te snappen dat heimer in het begin _moet_ farmen omdat die voor level 14 gewoon niet genoeg kan brengen. Dat is een groot nadeel van de heimer. Balen. Leuke champ maar totaal niet viable. wellicht wordt die ooit nog gebuffed (ze zijn er mee bezig) maar voor het zo ver is zijn we maanden verder. Nu op zoek naar een andere midlane champ die vrij uniek is. (Casetopia?)
cassio is heel leuk maar hogere skill ceiling. wel sickste damage samen met ryze, evennaard gewoon ad's.

wat vind men van syndra? lijkt ietwat zwak.

• badboyqxy
Heb haar alleen even in pbe gespeeld, maar daar had ze mij niet echt overtuigd.

Verwijderd

En zo te zien ben ik ook niet de enigste.

http://na.leagueoflegends...ead.php?t=1239123&page=30

• StarZ
Hebben nog meer mensen last van inloggen, sta nu in een 2uur queu -_-'

Verwijderd

StarZ schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:01:
Hebben nog meer mensen last van inloggen, sta nu in een 2uur queu -_-'
Ja, heel erg vervelend :(

• StarZ
En het werkt weer ofzo D: snap er soms niks van

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

zit in 3,5 uur queue, en net toen ik zo bazen aan het duoque'en was op 1800 elo met ShoockNoock :(

• StarZ
Nutral schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:26:
zit in 3,5 uur queue, en net toen ik zo bazen aan het duoque'en was op 1800 elo met ShoockNoock :(
Ranked matches zijn toch disabled...
:') . Je doet hier net zo en hebt nog steeds niet door dat je fout bezig bent. En het maar gek vinden dat tribunal je af en toe een ban geeft. Heel raar.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nu we het over bans hebben, het heeft lang op zich laten wachten maar mijn main account is ook voor 3 dagen gebanned. Ach, het zat er wel eens aan te komen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
Kan niet op EUW inloggen. :(

Lijkt iets niet helemaal goed te gaan met die server(s).

Heb mijn first win of the day ook nog niet binnen :(

Edit: Oeps, ik zie dat meer mensen hierover al een berichtje hebben achtergelaten hier. My bad.

[ Voor 53% gewijzigd door CutePuppy op 15-09-2012 00:00 ]

Verwijderd

Ach, als ze die camera nou gewoon spiegelen is het voor mij niet zo'n heel groot probleem, ook al spreekt het tegendeel anders. Vraag me af of DotA2 dat beter voor elkaar heeft. Maar spiegel die camera nou eens, het is echt godsgruwelijk irritant.
Camera spiegelen? Ik snap je niet helemaal geloof ik...

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 00:14:
Ach, als ze die camera nou gewoon spiegelen is het voor mij niet zo'n heel groot probleem, ook al spreekt het tegendeel anders. Vraag me af of DotA2 dat beter voor elkaar heeft. Maar spiegel die camera nou eens, het is echt godsgruwelijk irritant.
Je vindt het zeker irritant dat de hud beneden zit en je tegenstander daar achter zit? Dat is niet echt het probleem waar mensen mee zitten ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XUyLN.png

Nieuwe Tribunal werkt nog niet helemaal lekker ;)

• StarZ
Het is niet dat... De zijden zijn niet identiek aan elkaar.. Dat is het probleem op het moment.

• badboyqxy
probleem zie je bij meer spellen terug, wel altijd een slecht aspect als ze dat in competetive games hebben. Tf2 zag je dat bijv. ook terug in veel mappen.

Verwijderd

Leuke wachttijden om een match te vinden nu. 20 min en counting.
Edit: 40 minuten kan ook niet de queue leaven verder.
Na 50 minuten een game maar gelijk een leaver....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 16:33 ]

• StarZ
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:59:
Leuke wachttijden om een match te vinden nu. 20 min en counting.
Edit: 40 minuten kan ook niet de queue leaven verder.
Na 50 minuten een game maar gelijk een leaver....
Ik had inderdaad hetzelfde en intussen maar naar NA servers gegaan :O

Verwijderd

StarZ schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 13:14:
[...]

Het is niet dat... De zijden zijn niet identiek aan elkaar.. Dat is het probleem op het moment.
toch zou ook ik het leuk vinden om de camera te kunnen draaien zodat je perspectief verandert
het is voor mij meer tegenhands om purple side te spelen dan blue side
losstaand van de map

• badboyqxy
ja daar kan ik wel inkomen, ik merk dat bijv. mijn pulls met blitz beter kan als ik van beneden naar boven kan pullen dan van boven naar onderenetc.

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd veel met Diana bezig en moet zeggen dat ze naast Swain mijn favoriet is geworden. Ik heb mijn eigen build en wil weten wat de betere spelers hiervan denken. ik start met boots+pots. Dan hextech revolver, roa, sheen, abyssal, zonya's. Dan hextech uitbouwen naar gunblade(ja gunblade) en sheen naar lich bane. Laatste item is dan optional. (meestal Rylais of RD). Deze build is voor jungle maar imo zelfs goed te gebruiken als ik mid ga. Met mijn masteries ben ik nog aan het prutsen maar tot nu toe bevalt 21-9-0 mij het beste. Ik ben vooral benieuwd naar jullie mening over hextech gunblade. Ik ben namelijk bang dat Diana makkelijk te counterjungen is en dat ik mss in mijn build iets moet anpassen. Ik carry meestal hard met Diana in Normals en ben benieuwd naar jullie mening of deze build in ranked ook goed zou doen (ik ben net lvl 30 op west en heb een lvl 30 acc op east en heb nog geen ranked op west gespeeld)

• badboyqxy
ik zou het crystal van roa minimaal voor hextec ztten heb je gelijk ook wat meer sustain

• SHEePYTaGGeRNeP
Het is weer een werkdag hoor :(, geen league of legends tot vanavond :/

• Martin0
Gister potje gespeeld met varus, eerst ging ik op top lane als enige tegen over een corki en cho'gath, werd telkens gecrushed.
Toen kwamen ze door op middlelane met mordekaiser en allistar en enemy varus, ben ik daar gaan helpen en heb ik in me eentje middlelane gecleared :)
uiteindelijk toch verloren omdat het 4 tegen 5 was en hun mordekaiser enorm sterk was.
maar toch lekker gespeeld en aardig mijn team geholpen.

Twitch

Verwijderd

Het gaat om de ongelijke kanten, en dat is bij Dota(2) niet anders. Ook al zou de Dota2 map aan beide zijden identiek zijn qua layout (is ie niet) Roshan kan maar aan één kant zitten. (Roshan is Dota's versie van Baron Nashor)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sw79q.jpg

Ik denk dat twee verschillende helften wel werkt in Dota vanwege het gebrek aan jungle-objectives. Er is geen red/blue buff (enkel stationaire buffs die je kunt oprapen) en dragon.

• StarZ
Over de voordelen is in de professionele scene een hoop te doen op het moment ik ben benieuwd of ze hir wat aan gaan doen

Verwijderd

Over iedereen waarvan ik zeg dat de camera gespiegeld moet worden. In datzelfde topic gaat het er idd niet over, maar dat de plaatsing ongelijk is. Maar desondanks zie je toch heel veel comments van mensen die graag willen dat de camera gespiegeld kan worden. Ik bedoel, alle elementen zijn al goed, het is een kwestie van 1 command onder 1 knop zetten. Hoe moeilijk kan het zijn. Het haalt m.i. al een heel groot voordeel weg (ondanks ongelijke ligging van de map)

Een voorbeeld is de bijl van Olaf. Deze gaat tot de rang die jij je muis meegeeft. Door de HUD kan ik niet helemaal naar onder waardoor ik (als ik boven zit) een enemy die ik aant chasen ben niet raken door mijn bijl, alleen maar door de HUD. Hierdoor vallen er gewoon een heel aantal enemy's af, ook Nidalee met haar speer is zo eentje. Skillshots zijn gewoonweg een heel stuk moeilijker uit te voeren omdat je geen fuck ziet/gewoonweg te weinig beeldruimte is. In een game zoals LoL zijn dit wel elementen die gaan opspelen als de skill level tussen de spelers vrijwel gelijk is.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 13:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:26:
Over iedereen waarvan ik zeg dat de camera gespiegeld moet worden. In datzelfde topic gaat het er idd niet over, maar dat de plaatsing ongelijk is. Maar desondanks zie je toch heel veel comments van mensen die graag willen dat de camera gespiegeld kan worden. Ik bedoel, alle elementen zijn al goed, het is een kwestie van 1 command onder 1 knop zetten. Hoe moeilijk kan het zijn. Het haalt m.i. al een heel groot voordeel weg (ondanks ongelijke ligging van de map)

Een voorbeeld is de bijl van Olaf. Deze gaat tot de rang die jij je muis meegeeft. Door de HUD kan ik niet helemaal naar onder waardoor ik (als ik boven zit) een enemy die ik aant chasen ben niet raken door mijn bijl, alleen maar door de HUD. Hierdoor vallen er gewoon een heel aantal enemy's af, ook Nidalee met haar speer is zo eentje. Skillshots zijn gewoonweg een heel stuk moeilijker uit te voeren omdat je geen fuck ziet/gewoonweg te weinig beeldruimte is. In een game zoals LoL zijn dit wel elementen die gaan opspelen als de skill level tussen de spelers vrijwel gelijk is.
Je kan je hud-grootte zelf instellen he. Ook is het aan te raden om bij opties de hud wall uit te zetten.
Ik heb zelf de hud zo klein dat ik nog net de health bars kan lezen.
Zou het wel fijn vinden als ze een optie maken om wat verder uit te zoomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:45:
[...]

Je kan je hud-grootte zelf instellen he. Ook is het aan te raden om bij opties de hud wall uit te zetten.
Ik heb zelf de hud zo klein dat ik nog net de health bars kan lezen.
Zou het wel fijn vinden als ze een optie maken om wat verder uit te zoomen.
Jep ik weet. Maar alsnog is het scherm kleiner. Omdat de camera in zo'n schuine hoek staat zie je meer als je naar "boven" kijkt. Indien je naar beneden kijkt, heb je een gewoonweg kleinere speel en zie ruimte. (Alleen van toepassing als je met Locked camera speelt). Dit is voor mij een huge nadeel.

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:55:
[...]

Jep ik weet. Maar alsnog is het scherm kleiner. Omdat de camera in zo'n schuine hoek staat zie je meer als je naar "boven" kijkt. Indien je naar beneden kijkt, heb je een gewoonweg kleinere speel en zie ruimte. (Alleen van toepassing als je met Locked camera speelt). Dit is voor mij een huge nadeel.
Als je 60 fps hebt, heb je ook een voordeel op de mensen met 10 fps.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:56:
[...]

Als je 60 fps hebt, heb je ook een voordeel op de mensen met 10 fps.
Drogreden. De camera zit in het het spel, en dus kan Riot er wat aan gaan doen.

Je kan beter niets zeggen i.p.v jezelf zo belachelijk maken :') :')

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 14:00 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:57:
[...]

Nee, want dat gaat ook om geld. Mensen met meer geld zullen makker spelen dan mensen met minder.
Dus groter scherm of meer fps.
Mee eens dat riot er wat moet doen though.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:55:
[...]

Volgens mij een beetje een non issue aangezien niemand die serieus speelt locked speelt.

Mochten ze het al een issue vinden zijn er 1000 bugs/errors te noemen die belangrijker zijn op het moment.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:57:
[...]

Die discussie is al honderd keer aangegaan. Ja er is een licht voordeel als blauwe team maar ik denk dat dit een parameter is die op de meeste elo's toch een van de kleinste invloeden heeft op het eindresultaat in tegenstelling tot skill/teamplay en dergelijke meer.

Op professioneel niveau kan je discussiëren dat dit een voordeel geeft aan een of ander team, maar veel van die games worden als best-of-3 gespeeld en dan heeft ieder team wel eens de blauwe kant gehad.

Het is allemaal niet zo eenvoudig als het spiegelen van de camera, want wat voor jou gewoon spiegelen heet, is voor riot net iets anders dan een knopje toevoegen en klaar. Mocht het in weze zo eenvoudig zijn, denk je niet dat zoiets cruciaals na ondertussen 2 intensieve jaren van aanpassingen zou toegevoegd zijn ?

• SHEePYTaGGeRNeP
Mijn fout Geno Ganiks, ik dacht dat het over Resolutie ging ;)

Verwijderd

Nee ik heb het echt over de camera.

Maar alsnog vind ik het een drogreden dat iedereen die serieus speelt niet locked speelt. Dat betekent toch niet dat je die fout niet hoeft op te lossen. Ik weet zeker dat er ook "serieuze" spelers er last van ondervinden.

En als je de camera niet met 1 simpele lijn van code kunt spiegelen, dan is er iets goed mis met de code van je game. Kom op he. Dat is echt minutenwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 14:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:40:

Maar alsnog vind ik het een drogreden dat iedereen die serieus speelt niet locked speelt. Dat betekent toch niet dat je die fout niet hoeft op te lossen. Ik weet zeker dat er ook "serieuze" spelers er last van ondervinden.

En als je de camera niet met 1 simpele lijn van code kunt spiegelen, dan is er iets goed mis met de code van je game. Kom op he. Dat is echt minutenwerk.
Wat je zegt klopt deels, maar:

1 Nee, ik ken werkelijk waar niemand die locked speelt na lvl 20 ofzo.

2 Er zijn "belangrijkere" bugs/fouten waar men (hopelijk) aan werkt. En ja, sommige zijn ook doodsimpel op te lossen. Het zal simpelweg geen prioriteit zijn.

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 21:21

Het zal me niets verbazen als Riot de map heeft ontwikkeld met dit camerastandpunt in gedachten. M.a.w. mischien ziet de map niet goed uit als de camerariching verandert. Als je bijvoorbeeld in lol replay met de camera gaat spelen kom je al snel tot de ontdekking dat alles gruwelijk lelijk kan worden.
Simpelweg de camera spiegelen is in dit geval geen oplossing.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:26:

Je skillshots niet kunnen raken terwijl je locked camera speelt: :') :') :') priceless.

Zonder locked cam maakt het natuurlijk geen flikker uit. Je viewport is evengroot, enkel de richting waar je heen scrolled maakt uit. Je doet moeilijk om moeilijk te doen.

Verwijderd

@ Geno Ganiks
Je kan in extra options ook de hud walls weghalen, helpt al een beetje meer voor je :-)

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik speel niet met locked, maar houd wel bijna altijd spatiebalk ingedrukt.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Als je het beeld gaat spiegelen, dan ga je helemaal gek worden... in het ene potje zit baron boven, en het andere potje weer onder??

en je moet als botlane (ad + support) dan naar toplane lopen... (want gespiegeld)

Totaal niet consistent, en groot gelijk dat riot dit niet implementeert ;)

• Peertje
  • Niet online

Maar alsnog vind ik het een drogreden dat iedereen die serieus speelt niet locked speelt. Dat betekent toch niet dat je die fout niet hoeft op te lossen.
LoL biedt de optie om locked of unlocked te spelen. Beiden hebben voor en nadelen. Unlocked is misschien wat moeilijker in het begin maar als je het beheerst kan je beter spelen. Klinkt als een eerlijk systeem als je het mij vraagt.

• StarZ
-_- het gaat niet om de beeld angle, athans niet als je geen lv 21 bent. http://www.reignofgaming....pport-krepo-it-just-sucks Dit is het punt!

• Peertje
  • Niet online
StarZ schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:15:
-_- het gaat niet om de beeld angle, athans niet als je geen lv 21 bent. http://www.reignofgaming....pport-krepo-it-just-sucks Dit is het punt!
Dat is het punt want er werkelijk toe doet inderdaad, maar niet het punt/probleem van Geno Ganiks ;)
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:44:
[...]
1 Nee, ik ken werkelijk waar niemand die locked speelt na lvl 20 ofzo.
Dyrus, je weet wel, die pro die solo top is bij solomid, speelt locked camera.
@gr00v: het voordeel is best groot. Kijk maar naar de statistieken:
http://www.reignofgaming....ide-the-startling-numbers

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:25:
[...]

Als je resolutie hoog genoeg is kan het wellicht. Maar ik zie mensen met <1600x900 locked cam spelen, dant zie je met max zoom dus nog niet eens normaal auto-attacks aankomen van een ranged DPS (ja, die vallen op bepaalde resoluties echt buiten je scherm met enkel een paar 100 range)

Verwijderd

[...]

Je snapt mijn punt. Er zullen uitzonderingen zijn maar 98% van de mensen van lvl 30+ doen het niet met locked camera.

Verwijderd

[...]

Hij nam dus enkel de tornooi games in rekening. Is het niet zo dat de hoogste seed blue side krijgt ?

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:20:
[...]

Hij nam dus enkel de tornooi games in rekening. Is het niet zo dat de hoogste seed blue side krijgt ?
Als er niet om getost wordt, krijgt de hogere seed de keus, en die kiezen inderdaad bijna altijd voor blauw. Dan krijg je inderdaad een verdraaid beeld van de resultaten; het sterkere team speelt vaker als blauw, dus wint blauw logischerwijs ook meer.

Dat als blauw spelen een voordeel heeft, klopt ook wel. Riot weet dat, ze hebben de statistieken. Daarom heeft bij ranked solo queue het paarse team ook gemiddeld een iets hogere elo.

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 12:21

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Alien vs predator anyone?

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
Khoop dat het een vette jungle-style word, beetje Warwick achtig.. Parasieten implementeren zodat je visibility van de tegenstanders krijgt.. ;)

Verwijderd

Kan iemand de content van die link posten voor de arme zielen onder ons met een beperkte internettoegang :P

• Rann
Alstublieft!
Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/September_2012/2012_09_17_KhaZhix_SneakPeak/teaser_khazix_base_render03.jpg
If you take the time to examine the many wonders of nature, you’ll find a fair number of animals that are remarkably well-adapted to their environment. It isn’t every day, however, that you run across a creature that can adapt to every environment.

Feast your eyes on this fine specimen here. Meet Kha’Zix, the Voidreaver – the most highly-evolved champion yet to grace the Fields of Justice. Maybe you’re marveling at the iridescent wings or the intimidating spike racks? Well, you’ll find that’s just one of many possible evolutionary paths your Voidreaver can take. Perhaps some adaptive camouflage and wicked, scythe-like claws might be more appropriate to your particular hunting ground. Whichever evolutions you choose to manifest, you’ll find Kha’Zix has just the tools you need to viciously slaughter unsuspecting prey.

If you’re the kind of assassin that’s always ready to adapt, evolve, and overcome, you’ll want to keep an eye on the latest addition to the Void lineup.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

m0nk

16-09-2003 15.15

4 posts boven je.. ;)
@Hieronder, soz, niet gezien ;)

[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 18-09-2012 10:27 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Rann
Deed het voor gr00v, die kan die link waarschijnlijk niet openen ;)

Gisteren een belachelijk slecht potje gespeeld, er was gewoon GEEN team.. zo erg had ik het nog nooit meegemaakt.

En daarna word er nog op je gescholden omdat je een regrowth pendant koopt als mordekaiser zijnde... Ik vind dat echt een heerlijk start item voor hem!

[ Voor 38% gewijzigd door Rann op 18-09-2012 10:23 ]

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:13
Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:18:
[...]

Deed het voor gr00v, die kan die link waarschijnlijk niet openen ;)

Gisteren een belachelijk slecht potje gespeeld, er was gewoon GEEN team.. zo erg had ik het nog nooit meegemaakt.

En daarna word er nog op je gescholden omdat je een regrowth pendant koopt als mordekaiser zijnde... Ik vind dat echt een heerlijk start item voor hem!
Over het algemeen kun je het beste met boots+pots beginnen, voor mord eigenlijk helemaal omdat je geen escape hebt.

• Rann
Ik hoef (vooral early game), bijna nooit te escapen, ik zorg dat ik veel poke met mijn E, houd mijn shield ook lekker omhoog!

Zelf kies ik voor die regrowth om het vele gebruik van je skills te counteren, anders ga je toch wel echt snel door je leven heen... Misschien is een serie pots ook wel nuttig, als je tenminste kijkt naar prjis / regen.. ik heb alleen de neiging om die minder te gebruiken..

[ Voor 5% gewijzigd door Rann op 18-09-2012 10:34 ]

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:13
Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:34:
Ik hoef (vooral early game), bijna nooit te escapen, ik zorg dat ik veel poke met mijn E, houd mijn shield ook lekker omhoog!

Zelf kies ik voor die regrowth om het vele gebruik van je skills te counteren, anders ga je toch wel echt snel door je leven heen... Misschien is een serie pots ook wel nuttig, als je tenminste kijkt naar prjis / regen.. ik heb alleen de neiging om die minder te gebruiken..
Blijkbaar spam je dus je skills dus gaat je lane pushen, hier door geef je meestal wel een uitnodiging voor ganks. Ik weet ook niet wat lvl/elo je bent? De beste manier om morde te stoppen is early game een paar keer ganken.

Verwijderd

Iemand gisteren M5 tegen Eloblade gezien ?

Lijkt me wel of de russen zwaar aan het trollen waren, terwijl ik niets wil afdoen van de sterkte van eloblade. Want dat zijn ze precies wel, damn die forellenlord. Eerste game bouwde alex ich force of nature op mordekaiser.

@ nieuwe champ. Ziet er een gemuteerde nocturne uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 10:41 ]

• Rann
Lapeno schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
[...]

Blijkbaar spam je dus je skills dus gaat je lane pushen, hier door geef je meestal wel een uitnodiging voor ganks. Ik weet ook niet wat lvl/elo je bent? De beste manier om morde te stoppen is early game een paar keer ganken.
Level 27...sinds een paar weken met regelmatig PVP potjes bezig, dat zal het waarschijnlijk zijn ;)

Ik poke zoveel mogelijk op hun hero, ik heb toch een shield die alles opvangt ;)
Ik probeer nog wel eens een minion wave te pushen, en dan snel naar bottom/top te gaan om daar even te ganken (zodat het minder opvalt dat ik wegben)

Still learning ofcourse ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rann op 18-09-2012 10:43 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
Iemand gisteren M5 tegen Eloblade gezien ?

Lijkt me wel of de russen zwaar aan het trollen waren, terwijl ik niets wil afdoen van de sterkte van eloblade. Want dat zijn ze precies wel, damn die forellenlord. Eerste game bouwde alex ich force of nature op mordekaiser.

@ nieuwe champ. Ziet er een gemuteerde nocturne uit :)
Ik had het een klein beetje gezien. ForellenLord was 19-1-10 ofzo? :P
Ik denk dat EloBlade een serieuze kans heeft in de Season 2 Finals als ze zo blijven spelen.

• StarZ
Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:43:
[...]

Level 27...sinds een paar weken met regelmatig PVP potjes bezig, dat zal het waarschijnlijk zijn ;)

Ik poke zoveel mogelijk op hun hero, ik heb toch een shield die alles opvangt ;)
Ik probeer nog wel eens een minion wave te pushen, en dan snel naar bottom/top te gaan om daar even te ganken (zodat het minder opvalt dat ik wegben)

Still learning ofcourse ;)
Dat kan nu nog wel ja, later zul je zien als er betere junglers komen dat dat helaas niet meer mogelijk is, Morde is IMO sterk maar heeft geen escape en tegen een jungler als bijvoorbeeld Udyr of Nocturne ben je zo dood, CC en een AP mid burst je down voordat je zelfs de tijd hebt voor je schield!

[ Voor 0% gewijzigd door StarZ op 18-09-2012 10:54 . Reden: Duidelijkheid ]

• Rann
Ik zorg ervoor dat ik iniedergeval nooit verder ga dan de halverwege, better safe then sorry ;) Hoogstwaarschijnlijk heb ik nog much to learn, een echte goeie jungler moet ik nog wel tegenkomen.. Meeste zijn echt dat je denkt van, meh :/

Wat zijn jullie favorieten om te junglen? Mijne is in ieder geval Warwick, heerlijke sustain met toch behoorlijk wat damage! ;)

Verwijderd

Lapeno schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:26:
[...]

Over het algemeen kun je het beste met boots+pots beginnen, voor mord eigenlijk helemaal omdat je geen escape hebt.
Ik hou meer van Amp Tome + Pots, dan terug wanneer ik de revolver kan betalen (:

• StarZ
Rann schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:12:
Ik zorg ervoor dat ik iniedergeval nooit verder ga dan de halverwege, better safe then sorry ;) Hoogstwaarschijnlijk heb ik nog much to learn, een echte goeie jungler moet ik nog wel tegenkomen.. Meeste zijn echt dat je denkt van, meh :/

Wat zijn jullie favorieten om te junglen? Mijne is in ieder geval Warwick, heerlijke sustain met toch behoorlijk wat damage! ;)
Nocturne, Lee Sin, Udyr en Shyvana :D

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39

Lee Sin, Ali en Nunu :)

• CutePuppy
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:44:
[...]

Ik denk dat EloBlade een serieuze kans heeft in de Season 2 Finals als ze zo blijven spelen.
Eh dat kan toch niet meer? EloBlade is EU, en van EU zijn de 3 teams al bepaald die in de S2 Championships spelen: M5, SK en CLG.EU.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:44:
[...]

Waren die dan ook gequalified voor S2 finals?

Ja forellenlord stond 19-1 met orianna. Ze hadden geen enkele ban voor hem besteed terwijl ze weten dat hij heel sterk is met ahri tf & orianna. Leek echt of de m5's hadden er geen zin in. Zou de eerste keer niet zijn dat ze expres tornooien throwen naar aanloop van een major offline event.

• StarZ
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:16:
[...]

Waren die dan ook gequalified voor S2 finals?

Ja forellenlord stond 19-1 met orianna. Ze hadden geen enkele ban voor hem besteed terwijl ze weten dat hij heel sterk is met ahri tf & orianna. Leek echt of de m5's hadden er geen zin in. Zou de eerste keer niet zijn dat ze expres tornooien throwen naar aanloop van een major offline event.
Ze staan in de Season 2 finale's dit was een dummy tournament met maar 1000 eur prijzen geld of zoiets dergelijks. Beetje stom als je het mij vraagt maar dat is mijn mening.

• CutePuppy
M5 was waarschijnlijk aan het trollen, ja.

Ze staan bekend om hun slechte prestaties in online tournaments.

Daarnaast was ik op de stream van ForellenLord circa 40 minuten voordat M5 vs EloBlade begon en ForellenLord kwam in SoloQ tegenover Alex Ich. Alex Ich was Syndra en ForellenLord was Ahri en Alex Ich was hem vrij overtuigend aan het inmaken.

Verwijderd

Fizz, Jax, Nocturne, WW
Pagina: 1 ... 66 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.