Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.601 views

Verwijderd

Ik denk dat ze vooral Anivia missen om de game te kunnen vertragen bij towers. Dit is meestal hun tactiek om naar endgame te komen bij een (grote)achterstand.

Verwijderd

Trouwens wel grappig dat bij CLG.eu nu op ongeveer 25 minuten alleen yellowpete boots2 heeft.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh ranked is ook vervelend. Nu 3 keer achter elkaar dat iemand leaved wanneer alles geregeld is in de champion select.

Wauw, in ranked als je de champion select verlaat kan je een half uur wachten? Wat een crap, zat met 2 lui die QQ deden en surge/promote kozen omdat ik heimer main :/

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 09-09-2012 12:21 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
jep, wees maar blij met die half uur het is wel vervelend als jij moet leaven, omdat je team aan het trollen is. maar het is beter dan automatisch elo verliezen(oude systeem)

Verwijderd

Vond het oude systeem beter. Heb nu denk ik om de game dat het ongeveer een half uur duurt voordat je daadwerkelijk een potje kan spelen. Meestal word er toch minstens 2x gedodged. Daarbij verdient een team dat faalt een goede comp te picken wat mij betreft vrijwel altijd de -elo die ze krijgen.
Zou liever zien dat ze gewoon weer mensen elo laten verliezen en dat de tijd dat je niet mag joinen omhoog gaat naar 1 uur of 1,5 uur. 30 minuten is gewoon te kort daarin kan je amper een normaal potje spelen inclusief que en picken.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik vermoed dat M5 wel eens een jungle rengar gaat kunnen bovenhalen in de group stages van s2 als je ziet hoe intensief Diamondprox er mee speelt op z'n smurf.

Streaming History

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hetzelfde geldt voor Darien wat zowel jungle als top mogelijk maakt.

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
speedzor schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:27:
Ik vermoed dat M5 wel eens een jungle rengar gaat kunnen bovenhalen in de group stages van s2 als je ziet hoe intensief Diamondprox er mee speelt op z'n smurf.
Bij high ELO streams (2300+) zie ik hem ook redelijk vaak gebanned worden.
Ik vraag me af of ze nog wat gaan aanpassen aan hem, want te veel mensen zeggen dat hij te zwak is.
Ik zie regelmatig wel rengars die de game carry-en.

Verwijderd

Na hoeveel ranked games krijg je een ELO-rating?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

10 matches geloof ik.

Na een game kan je in grid overview wat stats kijken. Ik sta vrijwel altijd met Heimer op nummer 1 van damage gedaan, vaak wel 40.000 meer dan de andere lui. Hoe zit dat ongeveer?

[ Voor 81% gewijzigd door MrVegeta op 09-09-2012 19:06 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:00:
10 matches geloof ik.

Na een game kan je in grid overview wat stats kijken. Ik sta vrijwel altijd met Heimer op nummer 1 van damage gedaan, vaak wel 40.000 meer dan de andere lui. Hoe zit dat ongeveer?
Damage done geld alleen voor damage dat je uitdeelt aan minions (towers ook?), wat dus meer zegt over hoe je het gedaan hebt met CS dan tijdens teamfights.
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:25:
Vond het oude systeem beter. Heb nu denk ik om de game dat het ongeveer een half uur duurt voordat je daadwerkelijk een potje kan spelen. Meestal word er toch minstens 2x gedodged. Daarbij verdient een team dat faalt een goede comp te picken wat mij betreft vrijwel altijd de -elo die ze krijgen.
Zou liever zien dat ze gewoon weer mensen elo laten verliezen en dat de tijd dat je niet mag joinen omhoog gaat naar 1 uur of 1,5 uur. 30 minuten is gewoon te kort daarin kan je amper een normaal potje spelen inclusief que en picken.
Je kan ook zorgen dat degenen die niet accepteren 5 minuten moeten wachten. dan heb je dat gekloot niet dat mensen niet op accept drukken en je 10x opnieuw de queue in moet.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Zwaar epische en frustrerende game.
Vanaf begin tot ongeveer 45 minuten was het 4 vs 5 (Fiddle was afk) en mijn team weigerde om een jungle/support te nemen, wards te kopen en überhaupt te communiceren. Gewoon helemaal niks gezegd de hele match lang. Gelukkig aan het langste eind getrokken.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/9bkxt0.png

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:45:
Vanaf begin tot ongeveer 45 minuten was het 4 vs 5 (Fiddle was afk) en mijn team weigerde om een jungle/support te nemen, wards te kopen en überhaupt te communiceren. Gewoon helemaal niks gezegd de hele match lang. Gelukkig aan het langste eind getrokken.

[afbeelding]
Lol @ Ashe. Zo'n slechte build (lolclarity?!) en dan met een Tiamat nog bijna het minst farmen.
MrVegeta schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:00:
10 matches geloof ik.

Pimorez schreef op zondag 09 september 2012 @ 19:25:
[...]

Damage done geld alleen voor damage dat je uitdeelt aan minions (towers ook?), wat dus meer zegt over hoe je het gedaan hebt met CS dan tijdens teamfights.
Damage dealt telt alles bij elkaar op voor zover ik weet. Champs, Minions, Neutrals etc.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 09:26 ]

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Vanaf begin tot ongeveer 45 minuten was het 4 vs 5 (Fiddle was afk)
in 15 minuten level 18 geworden ?!

Wowhead profiel

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29

[afbeelding]
Dan heeft die Fiddle toch nog wel een aardige score als hij pas vanaf minuut 45 begon te spelen.

Hij heeft dan in 23 minuten een score van 4/3/16 behaald en lvl 18 bereikt tegenover spelers die al lvl 18 ofzo waren?

Nice.

Verwijderd

speedzor schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:27:
Ik hoop het :)

En stiekem hoop ik dat darien jayce lopen oefenen heeft als een zot. Dat het maar rap van dat is, ik wil M5 nog eens bezig zien. Of is er nog een ander tornooi voor de season finals ?

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
CutePuppy schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:31:
[...]

Dan heeft die Fiddle toch nog wel een aardige score als hij pas vanaf minuut 45 begon te spelen.

Hij heeft dan in 23 minuten een score van 4/3/16 behaald en lvl 18 bereikt tegenover spelers die al lvl 18 ofzo waren?

Nice.
Vergeet niet dat Fiddle ook de hele tijd global gold/experience heeft gekregen zoals Dragons, Towers en Barons.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Gisteren had ik constant problemen. Heel de tijd "attempting to reconnect". Het was echt vreselijk. Ping was 23, fps solid op 60. Eerste twee keer heel het spel er uit gegooid, en vlug terug ingelogd. Na de 3e keer had ik door dat hij vanzelf reconnect om de zoveel tijd. Maar hierdoor was het altijd 5 minuten spelen, 1 minuut out. Heel irri omdat je amper kan helpen in gevechten.

En als ik even alt-tab naar bureaublad en andere internet stuff probeer is er geen probleem, het was echt gewoon de connectie met de server.

Vooral balen omdat we het spel nipt verloren, en ik als mid echt wel een verschil had kunnen maken, moest ik normaal hebben kunnen farmen/spelen.

Iemand tips hiervoor? (er was niets anders aan het dlen, en ik woon alleen). Volgende keer reboot ik missch gewoon heel mijn pc vlug, maar geen idee of dat enig verschil zou gemaakt hebben... Ach ja, zo'n dingen gebeuren.

Verwijderd

Lointje schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:47:
Gisteren had ik constant problemen. Heel de tijd "attempting to reconnect". Het was echt vreselijk. Ping was 23, fps solid op 60. Eerste twee keer heel het spel er uit gegooid, en vlug terug ingelogd. Na de 3e keer had ik door dat hij vanzelf reconnect om de zoveel tijd. Maar hierdoor was het altijd 5 minuten spelen, 1 minuut out. Heel irri omdat je amper kan helpen in gevechten.

En als ik even alt-tab naar bureaublad en andere internet stuff probeer is er geen probleem, het was echt gewoon de connectie met de server.

Vooral balen omdat we het spel nipt verloren, en ik als mid echt wel een verschil had kunnen maken, moest ik normaal hebben kunnen farmen/spelen.

Iemand tips hiervoor? (er was niets anders aan het dlen, en ik woon alleen). Volgende keer reboot ik missch gewoon heel mijn pc vlug, maar geen idee of dat enig verschil zou gemaakt hebben... Ach ja, zo'n dingen gebeuren.
Ik heb dat ook wel redelijk vaak tegenwoordig dat ik af en toe de connectie verlies met hun server. Geen idee hoe dit komt. Ik denk een soort van bug in hun LoL client :)

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
Van de week een paar potjes PVP met Rengar gedaan.. Hij is een briljant hero als iemand in de jungle rondloopt, maar daarbuiten vind ik hem een stuk minder.. Hij is zo gruwelijk snel dood ;P

Iemand nog tips voor Rengar? Als ik engage zorg ik meestal ervoor dat ik al 3 of 4 stacks heb. Dan een bola om hem te slowen, (eventueel shout voor 5e stack) 2x Q, en dan is alles op..

Ik zit te denken om een -CDR itemset voor hem te gaan maken..

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:46:
[...]

Vergeet niet dat Fiddle ook de hele tijd global gold/experience heeft gekregen zoals Dragons, Towers en Barons.
Daar wordt je lv8/9 van o.i.d. als bijna alle towers weg zijn. Dan is 15min voor lv18 nog steeds best snel. Vooral als je naar een lane moet (en dan alleen moet zijn om een beetje te lvlen) waar de vijand je kan one-shotten. Dus het is best wonderbaarlijk.
Rann schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:57:
Van de week een paar potjes PVP met Rengar gedaan.. Hij is een briljant hero als iemand in de jungle rondloopt, maar daarbuiten vind ik hem een stuk minder.. Hij is zo gruwelijk snel dood ;P

Iemand nog tips voor Rengar? Als ik engage zorg ik meestal ervoor dat ik al 3 of 4 stacks heb. Dan een bola om hem te slowen, (eventueel shout voor 5e stack) 2x Q, en dan is alles op..

Ik zit te denken om een -CDR itemset voor hem te gaan maken..
Waarom? Zijn skills zijn al lage CD en refreshen op 5e stack. Die milliseconden eraf halen zal echt geen nut hebben (zeker als je daar vrij veel geld in pompt is het zonde). En aangezien hij zo goed scaled kun je beter voor AD items gaan. Bonetooth necklace geeft al 5%, ik zou enkel een Randuins kopen (situationeel) voor de rest zie ik niet veel CDR items die bij hem passen. Misschien Brutalizer/Youmuu's... geen fan van though.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 10:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:57:
[...]

Daar wordt je lv8/9 van o.i.d. als bijna alle towers weg zijn. Dan is 15min voor lv18 nog steeds best snel. Vooral als je naar een lane moet (en dan alleen moet zijn om een beetje te lvlen) waar de vijand je kan one-shotten. Dus het is best wonderbaarlijk.
als ie een assist haalt krijgt ie daar gruwelijk veel xp van als hij maar lvl 3 is en zij lvl 18
doet dat een paar keer en je levelt echt wel snel

Verwijderd

CutePuppy schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:31:
[...]

Nice.
Ik weet ook niet hoe het kan, maar was echt zo. Denk dat we nog dankzij zijn aanwezigheid hebben gewonnen, want bij 4 vs 5 werden we flink gepushed. Volgens mij kan het ook aardig hard gaan met gold en experience qua assists. Je ziet ook dat hij maar 41 minions heeft gefarmed.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:57:

Waarom? Zijn skills zijn al lage CD en refreshen op 5e stack.
Niet helemaal, zijn ferocity skills hebben een aparte cooldown. Dus als je de 5 ferocity bereikt, kan je al je skills direct gebruiken, maar na 1 skill gebruikt te hebben, is alles weer op cooldown. (normale skills)

Neemt niet weg dat ik het ook niet nodig vind om CDR te bouwen op rengar.
Ik bouw op rengar voornamelijk armor en wat AD.
Met Rengar is wel een hele goede early game advantage te halen als je lanes gepushed worden door de tegenstander. als ze te ver staan, dan is het gewoon een zekere kill.
ik bouw hem vaak tanky, met guardians angel, dat pakt momenteel steeds goed uit!

Ook is het key om je ultimate voor het juiste moment te bewaren. In teamfights kan je daar heel mooi vluchtende enemy's mee chasen (en genadeloos afstraffen ;)), maar ook als escape is de stealth ook heel goed te gebruiken!
Hij duurt best lang (zelfs zonder de 14stack van je bonetooth), geeft je meer dan genoeg tijd om veilig weg te komen. Het is me al vaak zat gebeurd dat ik op low hp stealth, er dan 1 of 2 teammates komen voor wat extra damage, en dat ik er dan weer op kan springen omdat de tegenstander wegrent, en ik hem de finishing blow kan geven.

Verwijderd

RonnieB82 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:17:
[...]

Niet helemaal, zijn ferocity skills hebben een aparte cooldown.
Ik bedoelde er in ieder geval mee dat er genoeg skills te gebruiken zijn. Ik merk dat ik er nooit echt op zit te wachten.

Ik bouw Rengar ook tanky. Juiste vanwege de skillspam en burst-gehalte pak ik Brutalizer/Triforce en daarna situational tanky. Vind hem lategame toch niet heel bijzonder. Hij moet kills vroeg krijgen (a la Shaco) anders wordt het lastig.

Verwijderd

Het wil tegenwoordig allemaal niet meer zo lukken, tenzij ik ik 5v5 team speel, dan gaat het geweldig.
Laatste ranked game toch nog zo ontzettend goed gespeeld met Ezreal dat ik het wel leuk vind om het te delen met jullie, zeker wanneer ik in mijn element zit.
Info: http://lolmatches.com/match/euw509360439
Replay: http://www.leaguereplays.com/replays/match/1991548/
Highlights: laning phase (early game) harde ownage tegen Caitlyn -- 1vs3 / 1vs4 situaties -- Baron Buff (grote worm) gestolen met daarbij een triple kill (2v5) en ontsnapt.

Graag bekritiseren, want in zulke games, waar ik in mijn element zit, wil ik de fouten die ik daar maakte herkennen en verbeteren (in dit geval is het winnen, maar het kan ook verliezende zijn en dan herken ik men falen makkelijker).

Spelers: Ik en supporter Killer Chrisiyyi.

(en ja item build is ietwat trollish, maar vond het gewoon grappig om te doen xD).
Note: Ik ben een ANTI-TRINITY FORCE, dus graag daar niet mee komen.

Edit:
Extra wending in het spel: Emotionele Udyr die express mid turrets in liep omdat ie geen gank kreeg op 0:10 minuten en een 5min AFK van Gragas.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 16:18 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_ma3c89yBlg1r88l59o1_500.gif
:)

[ Voor 12% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 10-09-2012 16:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:08:
Het wil tegenwoordig allemaal niet meer zo lukken, tenzij ik ik 5v5 team speel, dan gaat het geweldig.
Laatste ranked game toch nog zo ontzettend goed gespeeld met Ezreal dat ik het wel leuk vind om het te delen met jullie, zeker wanneer ik in mijn element zit.
Info: http://lolmatches.com/match/euw509360439
Replay: http://www.leaguereplays.com/replays/match/1991548/
Highlights: laning phase (early game) harde ownage tegen Caitlyn -- 1vs3 / 1vs4 situaties -- Baron Buff (grote worm) gestolen met daarbij een triple kill (2v5) en ontsnapt.

Graag bekritiseren, want in zulke games, waar ik in mijn element zit, wil ik de fouten die ik daar maakte herkennen en verbeteren (in dit geval is het winnen, maar het kan ook verliezende zijn en dan herken ik men falen makkelijker).

Spelers: Ik en supporter Killer Chrisiyyi.

(en ja item build is ietwat trollish, maar vond het gewoon grappig om te doen xD).
Note: Ik ben een ANTI-TRINITY FORCE, dus graag daar niet mee komen.

Edit:
Extra wending in het spel: Emotionele Udyr die express mid turrets in liep omdat ie geen gank kreeg op 0:10 minuten en een 5min AFK van Gragas.
Beter cs-en zeker als ad carry, cait outfarmed je ook al gaat ze vaker dood.
Het lijkt ook wel alsof je expres op alle cupcakes gaat staan die cait spamt.
Die 2e death bij dragon speel je ook niet goed. Je probeert eerst de dragon te soloen terwijl er 3 tegenstanders recht voor je neus staan. En je focussed daarna leona over mundo. ook zou je nog stukken beter kunnen kiten op ezreal. Het is dat de game daar allang gespeeld is zover ligt de tegenstander achter. Maar anders was dat toch wel een vrij ernstige throw geweest.

Taric lijkt trouwens heal te maxen? Zeker met zon ez build moet hij natuurlijk eerst voor W gaan.
Zou ook geen frozen mallet bouwen in dat team, je hebt al zat cc in je team. Dan had je beter voor een frozen heart kunnen gaan. Die had je team nog niet en je kan daarmee bijna al helemaal niet dood als je zo fed bent.

Verwijderd

Thanks, kan nu even niet terug kijken, strakjes weer.

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 23:57
Altijd weer typisch, de carry instalocked op de picks anderen kiezen characters die jungle/solotop solotop/mid kunnen en ik probeer erachter to komen welke positie iedereen zou willen spelen. Binnen een paar seconden, voor er ook maar een woord gezegd is zit je alweer vast aan support spelen.

Prima dan maar een weer eens een potje supporten. Het gaat allemaal leuk en aardig, we winnen trades en staat voor in cs op botlane, totdat je carry na 5 minuten spelen ineens afk gaat. Sta je daar als machtige support taric/alistar tegenover twee ranged champs. De jungle weet na meerdere malen vragen nog steeds niet anders te doen dan de jungle leeg te farmen (0 ganks op welke lane dan ook). En je verliest uiteindelijk keihard je lane omdat je wordt overrun door 4 man ganks.

Soms is LoL echt frustrerend. :Y)

• Jeffroiscool
n0isH schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:35:
Altijd weer typisch, de carry instalocked op de picks anderen kiezen characters die jungle/solotop solotop/mid kunnen en ik probeer erachter to komen welke positie iedereen zou willen spelen. Binnen een paar seconden, voor er ook maar een woord gezegd is zit je alweer vast aan support spelen.

Prima dan maar een weer eens een potje supporten. Het gaat allemaal leuk en aardig, we winnen trades en staat voor in cs op botlane, totdat je carry na 5 minuten spelen ineens afk gaat. Sta je daar als machtige support taric/alistar tegenover twee ranged champs. De jungle weet na meerdere malen vragen nog steeds niet anders te doen dan de jungle leeg te farmen (0 ganks op welke lane dan ook). En je verliest uiteindelijk keihard je lane omdat je wordt overrun door 4 man ganks.

Soms is LoL echt frustrerend. :Y)
Tja je kan ook niet alles hebben.
Mensen op dat elo realiseren zich niet dat support de MOEILIJKSTE rol om CORRECT te spelen is.
Dus wat doen ze? Schuif de rol af op de laagste ELO because f*ck logic!

AFKers zijn vervelend idd, wat je in dat geval hun kunnen proberen is idd je Jungler de lane laten overnemen en dat je als support gaat roamen. Als Taric/Alistar heb je sowieso kill potentional als je lane mate de kill kan maken ne je CC.

Geef iig niet te vroeg de moed op. Heb ook weleens een 4v5 gewonnen als Janna support.
Eerste wat ik heb gedaan is direct HoG/Kage's pick gehaald en zo verder uitgebouwd als AP Janna.

Met een klein beetje druk van de jungler kon ik m'n tower halen (ook al poken ze steeds een stukje weg inclusief shield) en ben ik gaan cs'en.

Lategame had ik decent damage en een dikke shield om de AP/Top te beschermen waardoor we alsnog de game wonnen :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Rann
RonnieB82 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:17:
[...]

Niet helemaal, zijn ferocity skills hebben een aparte cooldown. Dus als je de 5 ferocity bereikt, kan je al je skills direct gebruiken, maar na 1 skill gebruikt te hebben, is alles weer op cooldown. (normale skills)

Neemt niet weg dat ik het ook niet nodig vind om CDR te bouwen op rengar.
Ik bouw op rengar voornamelijk armor en wat AD.
Met Rengar is wel een hele goede early game advantage te halen als je lanes gepushed worden door de tegenstander. als ze te ver staan, dan is het gewoon een zekere kill.
ik bouw hem vaak tanky, met guardians angel, dat pakt momenteel steeds goed uit!

Ook is het key om je ultimate voor het juiste moment te bewaren. In teamfights kan je daar heel mooi vluchtende enemy's mee chasen (en genadeloos afstraffen ;)), maar ook als escape is de stealth ook heel goed te gebruiken!
Hij duurt best lang (zelfs zonder de 14stack van je bonetooth), geeft je meer dan genoeg tijd om veilig weg te komen. Het is me al vaak zat gebeurd dat ik op low hp stealth, er dan 1 of 2 teammates komen voor wat extra damage, en dat ik er dan weer op kan springen omdat de tegenstander wegrent, en ik hem de finishing blow kan geven.
Gisteren nog een paar potjes geprobeerd met een iets andere build, gewoon puur AD (Bloodthirster + Black cleaver) met wat tank items erbij... Dat werkte zo netjes! Enemy team had gelukkig veel squishy heroes ;)

Ook nog uit noodzaak voor het eerst een PVP potje met Alistair gedaan, wat een heerlijke hero is dat toch..

Situatie: Redelijk end-game, iedereen zit mid, hele tijd een beetje heen en weer te lopen, niemand engaged.
Alistair loopt om via de bosjes, flashes midden in de enemy group, gebruikt zijn ulti en zijn Q. Iedereen focused op alistair (die dan niet dood te krijgen is) en mijn team komt eraan en schiet alles stuk voor stuk af... Heerlijk! ;)
Ik zit zelf in een dikke losing streak. Ik had eindelijk meer wins dan losses maar sta nu weer op -7 ofzo :') Snap er echt geen kont van. Gister 3 games gespeeld, 3 verloren. Eentje was een 4v5 waarbij ik als Ashe solo bot tegen Leona en Ezrael moest. Met mijn 7/5/9 score deed ik het daar nog aardig ondanks dat ik regelmatig gezoned werd. Een andere game was ik Taric support en faalde mn 4-man premade team hopeloos waardoor je als Taric vrij kansloos bent. En de eerste game van de 3 was ik Rumble en verloor ik gewoon zelf mn lane (Rengar's burst onderschat), dus die loss is (gedeeltelijk) gewoon mijn eigen schuld.

Hebben jullie dat TSM Invitational drama nog gevolgd trouwens? http://www.reddit.com/r/l...o_curse_vs_tsm_cancelled/
Wat vinden jullie ervan? Naar mijn mening doet Curse erg kinderachtig en hadden ze gewoon moeten spelen.
1. Chaox was er redelijk op tijd maar ging de game gewoon niet in omdat hij moest wachten op de 2de caster (die achteraf niet bleek te komen). Hij was dus niet veel te laat (wel ietsje, maar binnen de regels)
2. Als Solomid niet betaald had voor vorige toernooien hadden ze niet eens moeten beginnen aan het toernooi ipv pas in de finale afhaken

Verwijderd

Dat drama heb ik net een beetje gelezen. Heb alleen geen statements gezien van Curse.
En het is natuurlijk makkelijk roepen dat Chaox er niet was vanwege een caster. Goed excuus.
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik neem dat soort redenen die heel valide en goed uitkomen altijd met een korreltje zout. Ik was er niet bij, dus ik kan het niet oordelen.

Waar het vooral op lijkt is dat er bij Curse een hoop irritaties zijn over TSM en dat dit een druppel was die de emmer deed overlopen..
Ze klinken een beetje als mijn ex. Ineens alles wat ik de afgelopen maanden fout heb gedaan erbij halen om de 'ruzie te winnen'. En dat deed ze altijd bij de spreekwoordelijke druppel ;-) Vandaar mijn speculatie :p
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:49:
En het is natuurlijk makkelijk roepen dat Chaox er niet was vanwege een caster. Goed excuus.
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik neem dat soort redenen die heel valide en goed uitkomen altijd met een korreltje zout. Ik was er niet bij, dus ik kan het niet oordelen.
Hij zat in hetzelfde gaming house. Is al bevestigd door meerdere mensen ook...

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 23:57
Jeffroiscool schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:18:
[...]

Tja je kan ook niet alles hebben.
Mensen op dat elo realiseren zich niet dat support de MOEILIJKSTE rol om CORRECT te spelen is.
Dus wat doen ze? Schuif de rol af op de laagste ELO because f*ck logic!

AFKers zijn vervelend idd, wat je in dat geval hun kunnen proberen is idd je Jungler de lane laten overnemen en dat je als support gaat roamen. Als Taric/Alistar heb je sowieso kill potentional als je lane mate de kill kan maken ne je CC.

Geef iig niet te vroeg de moed op. Heb ook weleens een 4v5 gewonnen als Janna support.
Eerste wat ik heb gedaan is direct HoG/Kage's pick gehaald en zo verder uitgebouwd als AP Janna.

Met een klein beetje druk van de jungler kon ik m'n tower halen (ook al poken ze steeds een stukje weg inclusief shield) en ben ik gaan cs'en.

Lategame had ik decent damage en een dikke shield om de AP/Top te beschermen waardoor we alsnog de game wonnen :)
Ja als je met je team kan communiceren is het vaak nog wel uit te houden. Hulp van de jungler of wat ganks van mid. Maar in dit laatste geval ging het enemy team focussen op mijn lane en ik kreeg verder weinig hulp. De hulp die langskwam was meestal te laat en ondervond dan ook hetzelfde lot als ik.

Ik heb eerder als support wel een keer solo een botlane kunnen spelen maar toen was de carry vanaf de start al afk. En de enemy botlane was niet al te sterk bezig. Ik speelde als soraka en die kan nog best aardig minions farmen ,heeft een free poke en aardige sustain. Maar als de carry vanaf het begin al weg kan je gelijk beginnen met minions farmen en heb je geen achterstand ten opzichte van de enemy. Maar farmen met een ranged support is wel een stuk makkelijker in lane dan met een melee support.

Maar eigenlijk vind ik gewoon dat, als je een potje LoL opstart, je moet weten dat je dat komende uur rustig de tijd hebt om te gamen. :9

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

n0isH schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:39:
[...]

...

Maar eigenlijk vind ik gewoon dat, als je een potje LoL opstart, je moet weten dat je dat komende uur rustig de tijd hebt om te gamen. :9
Dat zijn de enige momenten waarop ik LoL opstart, als ik inderdaad minimaal 1 uur vrije tijd heb. Anders wordt het voor mij een potje ARAM of Dominion.

Ik ben dan ook een van de weinigen met 0 leaves in mijn LoL carriére. :P Ik zit op ruim 2000 gespeelde potjes.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd

Gisteren mijn eerste potje ranked gedaan. Had er wel meer van verwacht om eerlijk te zijn.
Ik was first pick en moest ook de bans doen. Prima, in overleg met de andere een aantal champs gebanned.
In chat hadden diverse mensen al aangegeven wat ze graag wilden. Geen conflicten daar. Ik geef aan dat ik graag support speel en pak leona. Vervolgens wordt er geroepen dat er een premade bot is. Aangezien ik niet de moeilijkste ben kies ik dan wel AP mid, terwijl ik dat niet vaak speel.
Vervolgens wordt er een xin zhao en kog'maw gekozen voor bot...
Had toch wel picks volgens de meta verwacht.

Verwijderd

eerste potje ranked is op elo 1200 dus ja het niveau is daar niet denderend, hangt er een beetje van af hoeveel newbie ranked players ertussen zitten ook
en ranked of niet trolls zijn er overal
nuja xin + kog het kan erger
eerder een kill lane dan de typische supportlane
het kan wel werken, is gewoon niet optimaal

Verwijderd

Dreanor schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:07:
[...]

Ik ben dan ook een van de weinigen met 0 leaves in mijn LoL carriére. :P Ik zit op ruim 2000 gespeelde potjes.
Waar kan je je aantal leaves zien? zie overal alleen maar wins/loss staan

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:10:
[...]

http://www.lolstatistics.com/search
En dan je summoners naam zoeken, als het goed is staat het er ergens tussen

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:10:
[...]

Kan ingame ook ergens, ik dacht als je een match gedaan hebt en je dan in de lobby met de match statistics dat je dan met de muis over je naam kan waar je het aantal leaves zien.

• SHEePYTaGGeRNeP
Werkt dit zo :O?
EDIT: Nope :(

[ Voor 3% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 12-09-2012 08:37 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:28:
[...]

http://www.lolstatistics.com/search
En dan je summoners naam zoeken, als het goed is staat het er ergens tussen
Ik heb er 16 :O
Maar dat zijn meeste dat mijn internet uitviel denk ik,

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Hij mist zijn Q en raakt een jungle mob en drukt vervolgens weer op Q.

Waarom zou dit niet kunnen?

• SHEePYTaGGeRNeP
Bermbom schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:43:
[...]

Hij mist zijn Q en raakt een jungle mob en drukt vervolgens weer op Q.

Waarom zou dit niet kunnen?
Ik had het over mezelf quoten dat je het plaatje gelijk ziet inplaats van een link :P

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:18

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

The ultimate top lane gank:

• SHEePYTaGGeRNeP
haha die is leuk ja :D

• Rann
Hoezo fail... haha :D

Ik snap niet dat zoveel blitzscranks hun skillshot missen, of is die echt zo lastig ?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rann schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:46:
Hoezo fail... haha :D

Ik snap niet dat zoveel blitzscranks hun skillshot missen, of is die echt zo lastig ?
De grab gaat relatief langzaam, en gezien de meeste spelers überhaupt al moeite hebben met het landen van skillshots, maakt de grab het alleen maar lastiger (hetzelfde met de de Q van Morgana).

Natuurlijk niet te vergeten dat deze Blitzcrank zijn grab plaatste op een plek waar Garen al lang voorbij was gelopen..

[ Voor 12% gewijzigd door Pimorez op 12-09-2012 11:13 ]

Verwijderd

Pimorez schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:59:
[...]

De grab gaat relatief langzaam, en gezien de meeste spelers überhaupt al moeite hebben met het landen van skillshots, maakt de grab het alleen maar lastiger (hetzelfde met de de Q van Morgana).
Dat en als je een intelligente vijand niet een bepaald pad opdrijft kan deze makkelijk zig-zaggen of abrupt afslaan als de grab/snare wordt gelanceerd. Hij is ontwijkbaar als je aan het eind van de grab/snare range zit

• Rann
Ik verwacht ook altijd de skillshot van een ander. A save is a mouseclick away!. Het is gewoon erg dat zoveel mensen daar slecht in zijn.

• Dreanor

Dreanor

Joene

Rann schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:03:
Ik verwacht ook altijd de skillshot van een ander. A save is a mouseclick away!. Het is gewoon erg dat zoveel mensen daar slecht in zijn.
En dit is waarom ik laatst zei dat ik ervaring het meest belangrijke aspect vind.

Bij het inschatten van skillshots is dit essentieel. Ik verwacht ook altijd morgana's snare/skillshot of Blitz zijn grab. Betekent niet dat ik deze ook altijd ontwijk, maar toch behoorlijk vaak (al dan niet dankzij minions).

Hierbij is Yorick een leuke champ. Menig keer blitz zijn grab of rammus zijn rol gecountered met 1 van mijn minions, hilarisch als het lukt. :D

Verwijderd

Dreanor schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:27:
[...]

En dit is waarom ik laatst zei dat ik ervaring het meest belangrijke aspect vind.

Bij het inschatten van skillshots is dit essentieel. Ik verwacht ook altijd morgana's snare/skillshot of Blitz zijn grab. Betekent niet dat ik deze ook altijd ontwijk, maar toch behoorlijk vaak (al dan niet dankzij minions).

Hierbij is Yorick een leuke champ. Menig keer blitz zijn grab of rammus zijn rol gecountered met 1 van mijn minions, hilarisch als het lukt. :D
Met genoeg manaregen hoef je dat niet eens te timen. Keren dat ik >10min tegen een Yorick stond viel er al niets meer te doen met skillshots.

• SHEePYTaGGeRNeP
Had ik ook een keer in ranked dacht ik tegen heimerdinger. Blitzcrank gab. BOOP BOOP Turrets ofzo iets zei die :P

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51

psyy138

blackbulls.nl

wat vinden jullie van karma mid?
ik vind haar nog steeds best viable.
q en e combo doet egt tons of damage. wel is karma mana hungry early game.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:10:
Champs die gemaakt zijn als support doen het over het algemeen vrij goed, maar ze mist imo iets van een stun om lategame nog viable te zijn als AP.

• SHEePYTaGGeRNeP
Gooooooeeeeeeeden morgen

Gisteren avond 2 rankeds gespeeld. Eentje @ 20 gesurrenderd en een andere deden we er 45 minuten over om te winnen. Dan krijg ik -1 of 2 elo uiteindelijk. Daar klopt toch niks van :(
Want je zou zeggen als je hard verliest dan zijn de tegenstanderds waarschijnlijk beter dus zou je minder elo moeten verliezen. Maarja :(

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:10:
Nja, ze heeft wel een leuke burst maar ik vind ze niet viable op mid. Heeft goed veel gold nodig om degelijk te zijn en tegenover veel andere traditionele mids gaat ze het moeilijk hebben om tot dat punt te komen door :

- moeilijker om te farmen (iets kortere range op haar aa dacht ik)
- minder sterke trades : ze kan goed traden daar niet van, maar dan moet je de keuze maken als je je shield wil offensief of defensief gebruiken. Offensief ga je veel damage doen maar veel damage krijgen ook, defensief ga je dan uiteindelijk niet genoeg damage zelf doen om te kunnen killen.

Denk ik eh !

• djengizz
  • Niet online
Erg sterke laning phase.

Daarna valt ze wat af en late wordt het meer een utility AP dan een echte AP carry. Imo beter in premades dan in solo queue aangezien het team gebruik moet kunnen maken van haar utility (dive buddies voor haar shield, melees die balls deep gaan, etc.). Beetje zoals Orianna.
Ook zal ze beter in bepaalde comps werken dan in andere vanwege haar lage late game damage. Denk dan bv. aan een dubbel AP comp met een physical damage jungler.

• CutePuppy
Misschien komt het omdat ik altijd normals speel en geen ranked dat het meer aan niveau ligt, maar ik heb momenteel geen reden om niet elke keer voor Jax te gaan als we een jungler nodig hebben.

Hij is zeker niet de snelste qua clears, maar met zijn AS passive doet hij het best aardig. Met een 325 basis MS kan ik cloth + 5 en MS quints gaan met toch een redelijke MS voor de eerste ganks. De enige ganking tools die hij nodig heeft is zijn Q om te gap closer (700 range) en zijn Q om te dodgen en te stunnen.

Jax is één van de beste scalers. Late game is hij echt een monster. Dus zelfs als je het in het begin een beetje verknalt kan je nog terugkomen. Door zijn gapcloser en Q doet hij het ook aardig in teamfights: kan makkelijk bij de ad carry komen en door zijn E heeft hij in feite 3 seconden immuniteit voor AA (dodge 2 seconden en stun 1 seconde) wat best wel significant is. Nadat Jax circa 4 seconden op je ad carry heeft gemept is hij of dood of zo goed als dood.

Ik denk dat de enige 2 nadelen zijn dat hij normaal gesproken als een assassin wordt gebouwd (hextex gunblade en TF) en meestal willen ze tanky junglers. Je kan hem in principe wel als een bruiser bouwen, maar voor een echte tank jungler kan je beter bij andere champs zijn (zoals Maokai, Skarner). En daarnaast is Jax een veel betere laner dan een jungler omdat als je de rol van assassin/hypercarry hanteert (wat normaal gesproken wel voor Jax is) zijn dat toch wel dure items die je moet kopen.

Maar in mijn beleving is hypercarry jungler > tanky jungler voor solo Q normal omdat je zelf meer invloed hebt om te bepalen of je het spel wint of niet ipv als je support/tanky jungler het in feite aan de rest moet overlaten.

Ik wil eigenlijk een keer de sprong gaan maken naar Ranked, maar ik vind het nog een beetje intimiderend. Ik ben benieuwd wanneer jullie voor het eerst Ranked gingen spelen en hoe jullie je daarvoor hebben voorbereid? :)

De rollen waar ik mij het meest comfortabel bij voel is top, jungler en support. AD Carry en Mid heb ik de minste ervaring mee. Ik zal niet gaan feeden, maar ik zal ook minder goede plays gaan maken, wat voor die 2 rollen wel belangrijk is. Meestal als ik mid of ad carry speel wordt het een farmfest.

[ Voor 7% gewijzigd door CutePuppy op 13-09-2012 10:37 ]

Verwijderd

Om je vraag te beantwoorden: Ik ben deze week begonnen met ranked. Seizoen is toch bijna afgelopen dus elo boeit niet erg. Als je alles verliest heb je over paar weken weer een reset.
Voorbereiding: Paar champs per rol kennen, meer is eigenlijk niet nodig.
Ik heb er nu geloof ik 5 potjes op zitten en vind het niveau een stuk lager dan in normals. (ik zit op +/- 300 normal wins).

Ik zou de komende weken gewoon lekker ranked proberen als ik jou was.

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
http://euw.leagueoflegends.com/news/season-2-rewards-and-ratings-changes

Rewards voor Season 2 ranked zijn bekend gemaakt. Kort samengevat:
  • Nieuwe tier: Diamond. De brackets zijn nu:
    TierSolo EloTeam Elo
    Bronze≤ 1149≤ 1249
    Silver1150 - 14991250 - 1449
    Gold1500 - 18491450 - 1649
    Platinum1850 - 21991650 - 1849
    Diamond2200 ≤1850 ≤
  • Je Top Rating wordt komende patch gereset naar je huidige rating, en wordt vanaf dan gebruikt voor de rewards; als je na de patch een keertje gold hebt gehaald, maar er weer onder bent gezakt, krijg je toch de gold rewards.
  • Spelers die vanaf 1 september in een ranked team zitten, moeten 5 games met dat team winnen om de betreffende rewards te krijgen.
  • Elke tier wordt opgedeeld in een aantal subtiers, die iets andere medailles hebben.
  • Rewards:
    • Vanaf bronze: een summoner icon in de betreffende kleur voor elke queue waarin je die tier gehaald hebt.
    • Vanaf silver: een border in de betreffende kleur tijdens het laadscherm.
    • Vanaf gold: een banner in de betreffende kleur in je summoner profile; War Hero Janna skin
    • Vanaf platinum: een forum badge in de betreffende kleur
    • Diamond: geen nieuwe rewards, behalve dat het bovenstaande van diamond wordt
    • Spelers die een bepaalde tier in alle drie de queues (solo queue en ranked team op Summoner's Rift en ranked team op Twisted Treeline) krijgen een speciale summoner icon.
Season 2 eindigt op 23 oktober. Wie nog wil proberen om betere rewards te winnen, kan dat vanaf de volgende patch doen zonder risico om de huidige rewards kwijt te raken. Ik vermoed dat spelers die nog moeten beginnen wel eerst hun placement matches moeten spelen, en dus niet automatisch de silver rewards krijgen.

Verwijderd

Jax kan prima uit de voeten in de jungle, maar zoals je zegt heeft hij veel farm nodig om hypercarry status te bereiken. Daarom moet je eigenlijk juist succesvol zijn in je ganks, wil je genoeg gold vergaren. Er is meer gold in de lanes dan in de jungle.
Ik vind juist het 'terugkomen' in de game een onmogelijke opgave in de jungle met jax. Mits de tegenstander niet ineens veel meer fouten gaat maken natuurlijk.

Ik ben het wel met je eens dat een carry jungler iets meer invloed heeft in de ganks die je uitvoerd. Zo ben je met tanky cc junglers vooral afhankelijk van de samenwerking met je lane bij ganks en laat dat nou iets zijn wat vaak fout gaat in soloq.

Shyvana is altijd mijn go-to jungler geweest. Voornamelijk omdat zijn damage goed is als je witsend frozenmallet bouwt en verder tanky.

Over voorbereiden ranked:
Zorg dat je 2 champs per rol redelijk tot goed kan spelen (inclusief runepages!). Weet wat er van je verwacht wordt. Weet ook dat het slechts een spelletje is en dat je toch nog lang geen pro gaat worden (dus ragen heeft geen zin). Ga nooit discussies aan. Heb plezier! Gebruik de ignore knop voor mensen die je plezier / focus van de game ophalen.
En: Binnenkort eindigt seizoen 2 en komt er een 'soft reset'. Dus je kan het nu gewoon proberen met minder risico ;-)

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:42:Weet ook dat het slechts een spelletje is en dat je toch nog lang geen pro gaat worden
Daar weet je helemaal niks van + je vernietigd mijn dromen :(

• djengizz
  • Niet online
CutePuppy schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:32:
Maar in mijn beleving is hypercarry jungler > tanky jungler voor solo Q normal omdat je zelf meer invloed hebt om te bepalen of je het spel wint of niet ipv als je support/tanky jungler het in feite aan de rest moet overlaten.
Niet helemaal mee eens.

In de huidige meta verdien je als jungler niet voldoende om de vaak dure builds voor een carry te kunnen betalen. Hiervoor moet je snowballen en ook al zijn dit type junglers daar het meest geschikt voor blijft het een high risk high reward strat. Als jij gecounter jungled wordt of je early ganks lukken niet zul je hier veel meer last van hebben dan een tanky / support jungler.

In feite kies je dus een strat die afhankelijk is van jouw succes en het deels falen van de tegenstanders ipv de meer solide strat die het in alle gevallen redelijk zal doen. Op zich niks mis mee maar of dat de hypercarry jungler > tanky jungler maakt vraag ik me sterk af.
djengizz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:00:
[...]

Niet helemaal mee eens.

In de huidige meta verdien je als jungler niet voldoende om de vaak dure builds voor een carry te kunnen betalen. Hiervoor moet je snowballen en ook al zijn dit type junglers daar het meest geschikt voor blijft het een high risk high reward strat. Als jij gecounter jungled wordt of je early ganks lukken niet zul je hier veel meer last van hebben dan een tanky / support jungler.

In feite kies je dus een strat die afhankelijk is van jouw succes en het deels falen van de tegenstanders ipv de meer solide strat die het in alle gevallen redelijk zal doen. Op zich niks mis mee maar of dat de hypercarry jungler > tanky jungler maakt vraag ik me sterk af.
Zolang je onder je true elo speelt ben je beter af met een carry jungler, daarna hangt het vooral van teamcomps e.d. af. Als de spelers slechter zijn dan jij kun je met een carry jungler vrij makkelijk ganken en kills maken en dus ook je dure build maken terwijl ze minder snel in jouw ganks zullen trappen als je allemaal van gelijk niveau bent.

• CutePuppy
Probleem met tanky jungler is dat je het van je team moet hebben. Er is dan ook meer teamplay vereist. In solo q normal is dat soms/regelmatig heel ver zoeken. En dan ben je als tank alleen maar het onvermijdelijke aan het uitstellen.

Maar als ik een tanky jungler rol neem dan is het altijd Shen :)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

gniffel >:)

Nieuwe rewards zien er goed uit, zal ik maar gaan spelen voor Gold 3. Als je met ranked 5s 1650 haalt heb je ook platinum, is misschien wel de mogelijkheid om plat te hebben van S2 :D.

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:15:
[...]
Zolang je onder je true elo speelt ben je beter af met een carry jungler, daarna hangt het vooral van teamcomps e.d. af.
Als je onder je true elo speelt gelden er natuurlijk een hoop dingen niet die normaal wel gelden.

Feit blijft dat de winrates in soloqueue van tanky / gp10 junglers gemiddeld een stuk hoger liggen (met de hoogste winrate voor Amumu) dan die voor de carry type jungler (inclusief Lee en Jax die beide een winrate hebben van <50%).
djengizz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:34:
[...]

Als je onder je true elo speelt gelden er natuurlijk een hoop dingen niet die normaal wel gelden.

Feit blijft dat de winrates in soloqueue van tanky / gp10 junglers gemiddeld een stuk hoger liggen (met de hoogste winrate voor Amumu) dan die voor de carry type jungler (inclusief Lee en Jax die beide een winrate hebben van <50%).
Mjah. Lee en Jax worden ook vooral top gespeeld en zijn natuurljik ook heroes die low elo populair zijn onder kiddies die de boel wel even gaan carryen. Die zullen niet zo gauw voor een Maokai jungle gaan, want ja, geen damage enzo.

Verwijderd

Cool, lees op reddit dat je nu 2 additional rune pages kunt kopen voor 6300 IP of 590 RP.

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:34:
Cool, lees op reddit dat je nu 2 additional rune pages kunt kopen voor 6300 IP of 590 RP.
Dat is wel heel fijn, ik vond 1 runepage voor 6300 altijd zo verschrikkelijk duur. :/

Hennig an!

Verwijderd

Leukste updates van mid-september (Syndra) imo:

• The time window for multikills has been increased to 10 seconds from the previous kills as opposed to 8.
• War Hero Janna skin

• CutePuppy
Van 10 naar 20 masteries pages is ook handig.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
idd

oh en volgens de nieuwe rating die komt ben ik zilver 1^^ yay

Edit: ik bedoel natuurlijk zilver 7.

20 Masterypages werd ook wel eens tijd. Runepages per 2 is ook slim van riot. want anders worden ze nooit los met RP of IP gekocht maar worden alleen de 7 pages bundle verkocht.

Ik ben trouwens in 1 week ruim 200 elo gestegen en nog steeds stijgende door AP mids te spelen en andere lanes te ganken early game. ipv backen na je lane pushen of je lane tegenstander low te krijgen early ga gewoon lekker bot ganken vanuit de jungle. werkt prachtig.

Tevens 2 potjes orianna gekocht in en nou 2 keer gespeeld in ranked. 2 maal win. maar man man wat is die sterk.

[ Voor 81% gewijzigd door blamauci op 13-09-2012 15:01 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Nutral schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:25:
Als je met ranked 5s 1650 haalt heb je ook platinum, is misschien wel de mogelijkheid om plat te hebben van S2 :D.
Hehe was ik ook eventjes bij blijven stil staan.

Platinum is only 100 eloos away.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:43

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jammer dat sommige mensen zo'n slechte verliezers zijn.
Mijn team wint en enemy gaat mijn vlad build belachelijk maken:
DFG
Dcap
Wota
Haunting Guise
Sorc Shoes
Abyssal

volgens enemy soraka was DFG en Haunting Guise oh zo slecht op vlad.
Wat hij niet snapte was dat ik 49magic+10% magicpen + 20mr reduction had, waarmee ik true dmg deed op 3 van zijn teammates, ult + dfg killde enemy adc instantly.

[specs]

Fanatic_FS schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:08:
Jammer dat sommige mensen zo'n slechte verliezers zijn.
Mijn team wint en enemy gaat mijn vlad build belachelijk maken:
DFG
Dcap
Wota
Haunting Guise
Sorc Shoes
Abyssal

volgens enemy soraka was DFG en Haunting Guise oh zo slecht op vlad.
Wat hij niet snapte was dat ik 49magic+10% magicpen + 20mr reduction had, waarmee ik true dmg deed op 3 van zijn teammates, ult + dfg killde enemy adc instantly.
Ik geloof wel dat het niet super efficient is omdat het ene item het andere weer minder effectief maakt.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:22:
[...]
Ik geloof wel dat het niet super efficient is omdat het ene item het andere weer minder effectief maakt.
Dat is toch alleen bij % pen in combo met flat pen.
Flat pen stacken wordt toch net minder effectief geloof ik? die 10% pen waren overigens van mastery

[specs]

Fanatic_FS schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:24:
[...]

Dat is toch alleen bij % pen in combo met flat pen.
Flat pen stacken wordt toch net minder effectief geloof ik? die 10% pen waren overigens van mastery
Flat pen stackt inderdaad gewoon, en je hebt gelijk. My bad!

• SHEePYTaGGeRNeP
Stackt 10% pen niet dan?

Verwijderd

Stel met bovenstaande build op vlad, iemand heeft 100 MR.
Eerst gaat dan de MR eraf van de shoes scepter en guise, daarna pas het percentage. Dat maakt het percentage minder effectief (Ergo: 100-60 = 40 MR. 10% van 40 MR = 4. Dus uiteindelijk houdt die 36 MR over.)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Between September 13th and September 20th you’ll receive two rune pages for the price of one on purchases made with either RP or IP.

[specs]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51

psyy138

blackbulls.nl

Fanatic_FS schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:42:
Between September 13th and September 20th you’ll receive two rune pages for the price of one on purchases made with either RP or IP.
dus het is tijdelijk?

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
*knip*

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 14-09-2012 11:34 . Reden: .. ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Weer 3 ranked verloren, zit nu onder de 1600 :(

Verwijderd

Behh, heeft iemand een tip voor J4 op top? wat ik moet bouwen enzo. Ik bouwde gister full tank maar dat werkte niet echt goed qua damage. ik had.

- Merc treads.
- Randuims
- Sunfire Cape
- Force 'a nature
- GA
- (ligt aan de sterkste van het team of mr, armor of misschien Frozen Mallet)

Help meh

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:28:
Behh, heeft iemand een tip voor J4 op top? wat ik moet bouwen enzo. Ik bouwde gister full tank maar dat werkte niet echt goed qua damage. ik had.

- Merc treads.
- Randuims
- Sunfire Cape
- Force 'a nature
- GA
- (ligt aan de sterkste van het team of mr, armor of misschien Frozen Mallet)

Help meh
Gewoon zoals Irelia bouwen en het komt goed (soms Frozen Mallet ipv Triforce maar dat is preference).

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:30:
[...]

Gewoon zoals Irelia bouwen en het komt goed (soms Frozen Mallet ipv Triforce maar dat is preference).
Zou ik niet doen Irelia scaled goed met attack speed dankzij de steroid op haar W.
Jarvan heeft dat niet op hem is ad stacken voor damage beter.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:02:
[...]

Zou ik niet doen Irelia scaled goed met attack speed dankzij de steroid op haar W.
Agreed. Ga gewoon voor Dorans blade x2, merc treads, phage en kijk daarna verder, maar bouw vooral AD items met defensieve stats (denk aan hexdrinker into maw of malmortius, frozen mallet, atma's etc.)

• SHEePYTaGGeRNeP
Trinity force, altijd. Tons of Damage!
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:14:
Trinity force, altijd. Tons of Damage!
Triforce is 'ok' op J4, maar niet meer dan dat. Je hebt naar mijn mening iets te hoge cooldowns om er goed gebruik van te maken.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je niet normaal kunt reageren op een vraag, kun je beter helemaal niet reageren. Er is geen reden om hier de botte hark uit te hangen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:02:
[...]

Toch limiteren Irelia-spelers zich toch tot Wit's End als enige dedicated Aspd item als ze intelligent zijn. M'n core is toch meestal Mercs/HoG/Frz Mallet/Atmas/Wit's End. Daarna situationeel Triforce/Randuins/Maw.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:49:
[...]

Toch limiteren Irelia-spelers zich toch tot Wit's End als enige dedicated Aspd item als ze intelligent zijn. M'n core is toch meestal Mercs/HoG/Frz Mallet/Atmas/Wit's End. Daarna situationeel Triforce/Randuins/Maw.
Yup, en Wit's End is ook een heerlijke item op Jarvan imo.

Jeffroiscool schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:
[...]

Yup, en Wit's End is ook een heerlijke item op Jarvan imo.
Ik ga daar liever voor Hexdrinker/Maw of Malmortius omdat je meer aan AD hebt op J4. Dat werkt namelijk beter samen met je armor pen van je Q.

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:34:
[...]

Ik ga daar liever voor Hexdrinker/Maw of Malmortius omdat je meer aan AD hebt op J4. Dat werkt namelijk beter samen met je armor pen van je Q.
Dan neem je toch gewoon beide? Ook geen probleem mee hoor. Zonder een beetje attack speed ben je echter ubertraag met attacks en meer attacks is meer kans op phage proc ;)

Pagina: 1 ... 65 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.