Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.601 views
Rann schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:02:
Magicpenboots : Meer magic damage van warwick's passive, bloodrazor, wit's end en malady
Bloodrazor: meer AD, magic damage on hit, meer attack speed
Wits end : magic resist , attack speed, magic damage
Frozenheart : Armor, mana, CDR, -attack speed
Force of nature: magic resist, movement speed, health regen.

Optioneel:
Malady : meer attack speed, meer magic damage, -24 magic resistance na 4 hits
Black cleaver : meer AD, Attack speed, en tegenstander armor --45 na 3 hits

Vergeet niet, Warwicks ultimate doet ook 5x alle on hit effects.. Tikt aan!! Volgens mij is er genoeg synergy ;)

Ik speel hem zelf altijd als jungler trouwens. Zo heb je een redelijke tank / damage do-er en initiator (1 enemy net te ver van de rest van de groep -> Jump + teammates nuken hem en het is bijna gelijk 5vs4 ;)

En om iemand in te halen hebben we toch flash en warwick's scent? Half dood is hij meestal toch als hij rend ;)
Hoe heb jij ooit genoeg gold om dat allemaal te bouwen? Mijn build is al vrij duur, maar op top kun je meestal wat meer farmen en heb je wat meer gold tot je beschikking, zeker als je er wat kills/assists bijhaalt, maar op een jungler zorg ik toch altijd dat ik een kleine goedkope core heb omdat ik mn build toch zeer zelden kan afmaken.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:09:
[...]

Juist maar lijkt me ook te situationeel om als standaard te gaan gebruiken. Met warwick gank je toch pas effectief vanaf level 6 en dan spring je gewoon op hun kop.
Hey ik zeg niet dat ik het doe he, ik leg alleen uit wat hij bedoelde :P

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Wat ik zou doen is Phage kopen na Wits End zodat als je ult dat je phage proct :P

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:09:
[...]

Juist maar lijkt me ook te situationeel om als standaard te gaan gebruiken. Met warwick gank je toch pas effectief vanaf level 6 en dan spring je gewoon op hun kop.
Och, je spaart wat af en toe.. ;)

Ik begin meestal met armor, dan de razor om sneller te kunnen junglen. Ik probeer tegen level 3/4 toch vaak even stiekem m'n eerste kill te pakken. Daarna de attackspeed boog -> wits'end en dan de magic pen boots, dan heb je al een leuke damage output en wat magic resist.

Dan vaak een chain shirt / glacial shroud (1e stap van frozen heart). en je bent half tanky met wat damage ;)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Geven jullie als jungler, je kills weg aan de laners trouwens?

Laatst was ik lekker bezig in een potje met rengar, en kon met mijn ganks al snel wat kills oppakken, waardoor ik lekker gefed werd.
Toen ik eenmaal 8-1-2 stond, ben ik maar gestopt met de finishing blow maken, zodat de rest van mijn team ook wat kills kan pakken.
Hoe doen jullie dat met ganks early game? laat je de laners de kill pakken, of pak je gewoon de kill als je dat kan?

• SHEePYTaGGeRNeP
YouTube: Pluto Interviews Theoddone PAX 2012
Dit is zo baas :D
TheOddOne I LOVE YOU
RonnieB82 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:13:
Geven jullie als jungler, je kills weg aan de laners trouwens?

Laatst was ik lekker bezig in een potje met rengar, en kon met mijn ganks al snel wat kills oppakken, waardoor ik lekker gefed werd.
Toen ik eenmaal 8-1-2 stond, ben ik maar gestopt met de finishing blow maken, zodat de rest van mijn team ook wat kills kan pakken.
Hoe doen jullie dat met ganks early game? laat je de laners de kill pakken, of pak je gewoon de kill als je dat kan?
Hangt ervanaf of het kan. Als je ZEKER weet dat de laner de kill kan maken laat ik hem wel eens gaan, anders gweoon afmaken. Degene met de meeste damage krijgt vaak toch de kill wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:23:
[...]

Denk dat hij net daarop doelde. Merc treads helpen je namelijk niet zozeer bij het ganken, meer om ganks beter te overleven.
Het geldt beide kanten op. Ook zijn Mercs een goede bron van wat MR zonder iets duurs te hoeven kopen wanneer dit nog niet nodig is (FoN, Wits etc). En een WW met allemaal on-hit items... wtf lol.

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 21:33
Vicarious schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:20:
[...]

Hangt ervanaf of het kan. Als je ZEKER weet dat de laner de kill kan maken laat ik hem wel eens gaan, anders gweoon afmaken. Degene met de meeste damage krijgt vaak toch de kill wel.
Dit _/-\o_
Het ligt enorm aan de situatie, heeft hij al een paar kills en ik niet, probeer ik hem te pakken, anders geef ik hem indien mogelijk.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Nutral schreef op woensdag 05 september 2012 @ 05:40:
enn, ik ben weer onder de 1600, ik denk dat ik nu echt op tilt ben. Heel stel games waar ik mechanisch stukken beter ben dan de andere ad, paar kills en ineens gaat mijn support rare dingen doen zoals towerdiven, of stoppen met warden. Ik maak zelf ook wel fouten, maar meestal gaat het fout voordat ik uberhaupt iets kan doen.
Ik heb precies hetzelfde gehad een paar weken geleden Nutral, Ik main ook ad carry en een paar weken geleden ook ineens in 3 dagen van ~1450 naar ~1200 gegaan. sindsdien kruip ik weer langzaam (ong 3/2 w/v ratio) omhoog.

maar merk echt veel verschil in supports de laatste tijd, of ze zijn goed, of ze zijn echt bagger slecht. Het vervelende is dat dat ook gewoon voor een groot gedeelte bepaald hoe het verloop van het spel gaat.

Wowhead profiel

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
Je moet ook niet echt vanuit gaan dat je support goed is. Ik denk altijd voor mezelf ik wil niet rekenen op andere want het zijn randoms je weet hun niveau niet enzo. Als je support feed is dat inderdaad K*t maar daar doe je verder niks aan probeer hem op tijd duidelijk te maken terug te houden en zelf goed te farmen.

• SHEePYTaGGeRNeP
Tenminste beter dan een support singed die 0-4 in lane gaat ;)

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:02:
Tenminste beter dan een support singed die 0-4 in lane gaat ;)
Wablief?

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik zat op iemand anders' account die 1000 elo is en dan zei iemand dat hij wou supporten maar als iemand flamde zou hij trollen. Dus in champ select zei iemand OK je bent geignored en toen randomde hij ^^

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51

psyy138

blackbulls.nl

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:22:
[...]

Ik zat op iemand anders' account die 1000 elo is en dan zei iemand dat hij wou supporten maar als iemand flamde zou hij trollen. Dus in champ select zei iemand OK je bent geignored en toen randomde hij ^^
dat vind ik tegenwoordig ook bale, mensen die gaan trollen en dan niet de queue leaven en dat je dan toch de match moet spelen. want 22 min wachten op nieuwe game is kut.. daardoor zit ik nu op 1303 ipv 1400 waar ik 4/5 dagen geleden op zat :'(

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 21:21
Ik dacht dat ik vandaag ook een troll had in champ select. Meneer de last pick claimt top lane, kreeg deze niet en locked toch gewoon darius ipv een support. Champ select was 1 groot ragefest, voordat ik wilde dodgen toch nog even op lolking gekeken naar deze 'troll'. Blijkt dat het een smurf is met 14 wins en 3 losses. Uiteindelijk niet gedodged, en ondanks een slechte start, (Corki / Darius bot die farm moeten delen) heeft hij toch flink gecarried.

Ik keur het gedrag van die gast beslist niet goed, maar als ik dat een keer door de vingers moet zien om te winnen, dan doe ik dat.

Moraal van dit verhaal, kijk ff op lolking naar de stats van je 'troll' voordat je dodged.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 13:43

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maar uiteindelijk staat er nergens een regel dat je perse een support moet hebben ofdat je niet bruiser en adc botlane mag spelen. Optimaal nee, maar wel toegestaan.

Krijg een beetje de schijt van die metaschapen, zodra iemand eens iets pickt wat niet de standaard is ben je meteen een troll in hun ogen. Laatst ging ik midlane Nasus, teammates aan het schelden etc, uiteindelijk game gewonnen, had hoogste farm, postieve score etc, krijg je naar je kop geslingerd "All you did was farm" no shit sherlock das het hele punt van Nasus :|

[specs]

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 21:21
In ranked soloqueue ga je niet zomaar even in je eentje van de meta afwijken. Al helemaal niet als je team het daar niet mee eens is. Als is het maar omdat je team dan in een ragefeest uitbreekt en je kansen om te winnen helemaal kelderen. Een ongebruikelijke midlane als gp kan ik best mee leven, maar ga niet als ad bruiser in botlane een beetje het leven van je carry zuur maken.
Als je van de meta af wilt wijken is dat oké maar onderbouw het, en probeer je team ervan te overtuigen. Zonder reden een bruiser bot locken is gewoon trollen in ranked.

In normals doe je uiteraard gewoon waar je zin in hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Convo op 05-09-2012 19:11 ]

Verwijderd

http://elophant.com/ geinig tooltje om te checken wat de beste champions van je teammates zijn om champion select in soloqueue wat draaglijker te maken.

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:22:
Maar uiteindelijk staat er nergens een regel dat je perse een support moet hebben ofdat je niet bruiser en adc botlane mag spelen. Optimaal nee, maar wel toegestaan.

Krijg een beetje de schijt van die metaschapen, zodra iemand eens iets pickt wat niet de standaard is ben je meteen een troll in hun ogen. Laatst ging ik midlane Nasus, teammates aan het schelden etc, uiteindelijk game gewonnen, had hoogste farm, postieve score etc, krijg je naar je kop geslingerd "All you did was farm" no shit sherlock das het hele punt van Nasus :|
Het is toch ook een totale troll pick nasus mid. Mid is juist een heerlijke lane om iemand die snel kan pushen te nemen en dan met ganks/map control de game te winnen. Als jij dan alleen maar gaat farmen met nasus ben je totaal waardeloos. Wat interesseert het je team nou of jij 100 farm meer op Q hebt. Als daardoor je jungler/botlane verliezen. Leuk dat je voor altijd sustained bent en zogenaamd een goede lategame hebt. Maar je verliest vrijwel zeker de game voor je team omdat jij geen 'metaschaap' bent.

Slechte picks zijn gewoon associaal om te doen als je team het er niet mee eens is.
Waarom zou je uberhaupt nasus mid spelen trouwens? Hij is voornamelijk goed tegen bruisers en carrys.
Dan kan je toch veel beter veigar spelen met eventueel spellvamp runes / revolver. Kan je bijna hetzelfde alleen dan met een veel betere kit om je team te helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 19:07 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 13:43

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Waar lees jij dat ik alleen maar deed farmen? Omdat ik zeg dat ik de hoogste farm had? ooit eraan gedacht dat ik misschien beter lasthit dan de andere, wraiths pak etc? Daarnaast is Nasus juist iemand die snel een turret kan pushen met zijn Q.

[specs]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:10:
Waar lees jij dat ik alleen maar deed farmen? Omdat ik zeg dat ik de hoogste farm had? ooit eraan gedacht dat ik misschien beter lasthit dan de andere, wraiths pak etc? Daarnaast is Nasus juist iemand die snel een turret kan pushen met zijn Q.
Fanatic_FS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:22:

krijg je naar je kop geslingerd "All you did was farm" no shit sherlock das het hele punt van Nasus :|
Daar zeg je dus dat je alleen maar hebt gefarmed.
En ik snap nog steeds niet wat er nou goed is aan nasus mid? Er zijn best veel bruisers die mid vrij goed zijn. Mannetjes als Jarvan,Cho,Yorick, Xin, Panth, Mao zijn bijvoorbeeld allemaal niet onaardig. Maar die hebben allemaal goede kill potential/pushing power daarmee kan je je team verder helpen. Ik zie niet in hoe een Nasus die makkelijk gekite word iets toevoegd tenzij je tegenstander bijna geen burst of cc heeft.

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
gisteren nog maar een paar potjes gedaan..
<3 die nieuwe ezreal skin en de /dance ervan
daar mee gespeeld goede stats maar verloren (toplane feeder)

Dan gepwnd met Sona Support bot. God I love her.. samen met een kog maw die gelukkig goed minions kon last hitten hele botlane gecontroleerd. Surrender van tegenstanders.

Daarna 2 games met gragas gespeeld.. 1e tegen LeBlanc zwaar gepwnd..
Had 8/1/8 had 150 minion kills vs. 75 van LeBlanc.. en toen surrenderde ze..

2e potje met Gragas verloren met stats van 6/3/8.. alleen werd zwaar geganked door hun jungle (rengar) en ik stond tegen cassio mid..
Dankzij botlane feed (in mijn team ezreal en caitlyn bot, al een fail 2 AD bot.. en geen support) match verloren omdat ook onze jungler geen een keer geganked had..

Snap nog steeds niet dat mensen die niet ganken gaan junglen.. ga dan AUB AD bot ofzo..
die gast liep alleen door onze eigen jungle.. hij ging niet eens wat steals halen in hun jungle..

Al bij al leuk avondje geweest na een dikke 1,5 maand geen LoL te hebben gespeeld :P
Als er vanavond iemand nog potje wil spelen hoor ik het wel..

• SHEePYTaGGeRNeP
Gisteravond nog ff 4 ranked games gespeeld na mijn Guildwars 2 tijd met een vriend :)
Dan was het wel 1000 elo, maar we hadden een goeie tijd :)
Dit is trouwens niet mijn account, maar van een vriend :)

Met mijn super Sion build :D ik moest tegen jax top dus gelijk maar Frozen Heart gerushed :D
Ook mijn veigar game ( ik firstpickte veigar - nooit echt ooit gespeeld :P, maar had ik zin in ) en toen moest ik dus tegen Ryze. Was neit zo'n heel probleem eigenlijk :D

[ Voor 36% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 06-09-2012 08:40 ]

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
http://www.reddit.com/r/D...the_lol_team_exclusivity/

Goed bezig Riot, proberen een E-sports monopolie te starten :S

Verwijderd

Eerst zien dan geloven. Lijkt me een te weinig overdachte keuze om waar te zijn eigenlijk.

• Weiman
  • Laatst online: 21-09 17:46
Natuurlijk eerst zien dan geloven, daarom is het bevestigd door de eigenaren/managers van meerdere top teams.
Weiman schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:18:
Natuurlijk eerst zien dan geloven, daarom is het bevestigd door de eigenaren/managers van meerdere top teams.
En die hebben het verkeerd begrepen. Het is al ontkend door de e-sports directeur van Riot (Redbeard): http://na.leagueoflegends...d.php?p=28978008#28978008

• SHEePYTaGGeRNeP
Vicarious schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:35:
[...]

En die hebben het verkeerd begrepen. Het is al ontkend door de e-sports directeur van Riot (Redbear): http://na.leagueoflegends...d.php?p=28978008#28978008
In de titel van reddit post staat:
Don't listen to Riot. The LoL team exclusivity contracts are TRUE.

^^, maarja mij boeit het niet echt zo.
Dopiej schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:02:
match verloren omdat ook onze jungler geen een keer geganked had..

Snap nog steeds niet dat mensen die niet ganken gaan junglen.. ga dan AUB AD bot ofzo..
die gast liep alleen door onze eigen jungle.. hij ging niet eens wat steals halen in hun jungle..
Dit is altijd een leuke. Ik speel heel vaak jungle, en ik krijg dit af en toe ook naar mn hoofd geslingerd. Wat mensen vaak vergeten is:
1. ik ben er niet om je lane voor je te winnen. Zie een gank als een bonus, niet als de enige manier om je lane te winnen. Als je outplayed wordt door hun botlane, geef dan niet de jungler de schuld. Vaak zat krijg ik te horen dat ze bot lane verloren omdat ik niet kwam ganken terwijl hun jungler ook nog niet is langsgeweest daar. Dan is het niet mijn schuld, maar die van jezelf. Deal with it.

2. Als je wilt dat ik gank, ga dan niet als een mongool auto-attacken zodat ze de hele tijd onder hun eigen turret staan en je zelf veel kwetsbaarder bent voor ganks. Zonder mn ult towerdive ik zeer zelden.

3. Soms heb je gewoon dat de laners de hele tijd dood gaan voordat ik de kans heb om langs te komen. Als je al 2 deaths in korte tijd hebt, SPEEL DAN VOORZICHTIGER.

Zo, dat is er even uit.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:37:
[...]

In de titel van reddit post staat:
Don't listen to Riot. The LoL team exclusivity contracts are TRUE.

^^, maarja mij boeit het niet echt zo.
Mja, nu het publiciteit krijgt zal Riot hun beslissing wel snel aanpassen.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• SHEePYTaGGeRNeP
Ben ik het mee eens vicarious.
Ik ook gewoon vaak AD Carry in solo queue, want jungle in solo queue is madness :D
Enige role die 1v9 kan spelen.

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Vicarious schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:38:
[...]

Dit is altijd een leuke. Ik speel heel vaak jungle, en ik krijg dit af en toe ook naar mn hoofd geslingerd. Wat mensen vaak vergeten is:
1. ik ben er niet om je lane voor je te winnen. Zie een gank als een bonus, niet als de enige manier om je lane te winnen. Als je outplayed wordt door hun botlane, geef dan niet de jungler de schuld. Vaak zat krijg ik te horen dat ze bot lane verloren omdat ik niet kwam ganken terwijl hun jungler ook nog niet is langsgeweest daar. Dan is het niet mijn schuld, maar die van jezelf. Deal with it.

2. Als je wilt dat ik gank, ga dan niet als een mongool auto-attacken zodat ze de hele tijd onder hun eigen turret staan en je zelf veel kwetsbaarder bent voor ganks. Zonder mn ult towerdive ik zeer zelden.

3. Soms heb je gewoon dat de laners de hele tijd dood gaan voordat ik de kans heb om langs te komen. Als je al 2 deaths in korte tijd hebt, SPEEL DAN VOORZICHTIGER.

Zo, dat is er even uit.
nee oke op dat 1e punt weet ik ook dat dat niet is.. maar als de andere jungler ganked is het toch logisch dat je komt helpen als jungler?

bij 2e zorg ik juist dat hun overextenden door te laten denken dat ik kwetsbaar ben en dan kan jungler ze vanachter ganken.

3. Ja doe ik ook maar als andere lanes dat niet doen is het nogal frustrerend..

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:01:
[...]
nee oke op dat 1e punt weet ik ook dat dat niet is.. maar als de andere jungler ganked is het toch logisch dat je komt helpen als jungler?
wards wards wards, dan ga je wat rond je toren lummelen en verdoet de andere jungler zijn tijd
overextend alleen met vision en trek tijdig terug als hun jungler langskomt
en op lvl 2-3 weet je gewoon dat je een early gank kan verwachten
dus push je lane niet anders geef je hen een free kill omdat je vooruit moet gaan

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Om eerlijk te zijn: van zodra je geganked wordt en er is kans dat je sterft, dan heb je al een fout gemaakt. Zoals PP zegt: een gank van je jungler is een bonus, geen must.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:24:
Om eerlijk te zijn: van zodra je geganked wordt en er is kans dat je sterft, dan heb je al een fout gemaakt. Zoals PP zegt: een gank van je jungler is een bonus, geen must.
?

Er zijn zeker ganks waar je bijna geen kans maakt of iets fout hoeft te doen. Ben laatst als Graves met partner Taric op bijna full health gedived door WW, waarna hun top-Shen op hem portte en ons taunte terwijl vijandelijke Vayne en Sona helemaal los gingen zonder dat wij iets terug konden doen. AoE taunt+AoE dance+suppress.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:10:
[...]

?

Er zijn zeker ganks waar je bijna geen kans maakt of iets fout hoeft te doen. Ben laatst als Graves met partner Taric op bijna full health gedived door WW, waarna hun top-Shen op hem portte en ons taunte terwijl vijandelijke Vayne en Sona helemaal los gingen zonder dat wij iets terug konden doen. AoE taunt+AoE dance+suppress.
Dan had je niet in de buurt van je tower moeten staan als de vijand deze capaciteit heeft.

Je moet bijhouden wanneer Shen zijn ult up is.
Als je Shen niet banned kan je hem verwachten, dit is de kracht van Shen. Overal druk zetten zonder er zelf te zijn.

Warwick had je aan moeten zien komen, zo niet had je geen wards en had het geward moeten zijn. Als je ziet dat Warwick zo balls deep komt ganken moet je de tower gewoon verlaten.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
jeffroi vindt dat het beetje wordt overdreven.
Als ww helemaal omloopt en achter langs bij de golems komt daar staan nooit wards hoe wil je dat dan zien?

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:13:
[...]

Dan had je niet in de buurt van je tower moeten staan als de vijand deze capaciteit heeft.
Dat zijn natuurlijk gewoon advanced plays waarbij het geen schande is dat je hierdoor dood gaat als je niet op high elo zit. Als ik door zoiets dood ga denk ik ook altijd achteraf, ja had ik kunnen weten.. Maar om dat tijdens het lanen even te herrineren is weer wat anders..

Waar ik zelf altijd nog last van heb is mijn timing wanneer ik all-in kan gaan in lane. Ik wil dan weleens de enemy jungler vergeten. En dan komt ie 3 op de 10 keer op tijd helpen, dan denk ik weer van 'dom van me..'

Zijn gewoon leer proces dingetjes.

• SHEePYTaGGeRNeP
valermos schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:16:
jeffroi vindt dat het beetje wordt overdreven.
Als ww helemaal omloopt en achter langs bij de golems komt daar staan nooit wards hoe wil je dat dan zien?
Als midlane geward is wel, daarom hoef je ook maar 2 wards per riverside te hebben. 1 bij dragon , 1 bij de jungle ingang in bottom river. en dan nog jungle entrance van top river en dan nog tribush op toplane. Dan weet je altijd wel waar de jungler is, Enige wat nog kan gebeuren is een lanegank.

[ Voor 4% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 06-09-2012 11:24 ]

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:13:
[...]

Je moet bijhouden wanneer Shen zijn ult up is.
Als je Shen niet banned kan je hem verwachten, dit is de kracht van Shen. Overal druk zetten zonder er zelf te zijn.

Warwick had je aan moeten zien komen, zo niet had je geen wards en had het geward moeten zijn. Als je ziet dat Warwick zo balls deep komt ganken moet je de tower gewoon verlaten.
Dit was gewoon een normal game, waar ik niet bijzonder veel wins over losses heb. Warwick kwam via onze blue buff. Zelfs op het moment dat hij door de bushward heen komt via blue buff is het al te laat. Achter tower gepakt worden zou zelfs erger zijn, dan was WW niet eens gestorven. De hele jungle naast ons warden is natuurlijk niet onze taak en een beetje een onmogelijke opgave in de eerste 15mins.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:27:
[...]

Dit was gewoon een normal game, waar ik niet bijzonder veel wins over losses heb. Warwick kwam via onze blue buff. Zelfs op het moment dat hij door de bushward heen komt via blue buff is het al te laat. Achter tower gepakt worden zou zelfs erger zijn, dan was WW niet eens gestorven. De hele jungle naast ons warden is natuurlijk niet onze taak en een beetje een onmogelijke opgave in de eerste 15mins.
De support kan er altijd voor zorgen dat de river geward is ( via de hoek of dragon + tribush).
De mid kan 1 kant van zijn lane warden en de jungler nog een kant van de laneen top zijn eigen tribush/hoek.

Als iedereen zich daar aanhoud had WW niet eens bij blue buff kunnen staan.

• SHEePYTaGGeRNeP
Jeffroiscool schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:32:
[...]

De support kan er altijd voor zorgen dat de river geward is ( via de hoek of dragon + tribush).
De mid kan 1 kant van zijn lane warden en de jungler nog een kant van de laneen top zijn eigen tribush/hoek.

Dat zei ik en hij stond niet bij blue, maar double golems:P

[ Voor 5% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 06-09-2012 11:34 ]

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
Ben het ook niet echt eens met deze jungler is never the fault mentality. Sorry maar als je jungler bent zul je dus echt wel vaak moeten ganken het is geen must maar wil je goed teamspelen dan wel. Een afk jungler zou je van mij lekker mogen reporten, heb ik een hekel aan. En ja met proper wards kan je goed opletten maar op het moment dat zij oracles krijgen wordt het een ander verhaal als bijvoorbeeld botlane.

Het is niet de schuld van de jungler als jij overextend en dan geganked wordt. Maar op het moment dat zij constant pushen dan moet de jungler toch gewoon even een gankje inplannen. Maarja prio voor jungler moet eigenlijk gewoon bij top en mid lane liggen want die zijn altijd een stuk makkelijker te ganken.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:32:
[...]

En daar houdt je eerdere punt dus op;

"Om eerlijk te zijn: van zodra je geganked wordt en er is kans dat je sterft, dan heb je al een fout gemaakt."

Als onze lane de bush(es) tegen de muur geward heeft, de rivier en de doorgang blue-buff/botlane, op goede health zijn gebleven, farm heeft bijgehouden zijn er dus geen fouten gemaakt. door "mij" als ADC of door de support. Ik misbruik zelf ook vaak gebrekkig warden van mid om door enemy jungle te komen naar top/bot en als ik dan succes behaal bij een dive op de lane kan ik die lane dus eigenlijk ook niet zoveel schuld toekennen.

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:41:
[...]

En daar houdt je eerdere punt dus op;

"Om eerlijk te zijn: van zodra je geganked wordt en er is kans dat je sterft, dan heb je al een fout gemaakt."

Als onze lane de bush(es) tegen de muur geward heeft, de rivier en de doorgang blue-buff/botlane, op goede health zijn gebleven, farm heeft bijgehouden zijn er dus geen fouten gemaakt. door "mij" als ADC of door de support. Ik misbruik zelf ook vaak gebrekkig warden van mid om door enemy jungle te komen naar top/bot en als ik dan succes behaal bij een dive op de lane kan ik die lane dus eigenlijk ook niet zoveel schuld toekennen.
Mijn fout, ik denk teveel met een mindset waarin ik mid ben.
Aangezien bot en top gedeeltelijk afhankelijk zijn van hun mid lane om te warden, hebben zij inderdaad geen volledige verantwoordelijkheid. Voor mid lane geldt dit niet.

Eventueel kun je argumenteren dat hun jungler via top tribush en mijn blue achterlangs komt, maar dit wordt zo weinig gedaan vanwege de afstand + het risico om even door onze jungle te lopen dat het te verwaarlozen is.

Streaming History

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Veel mensen vergeten dat een gank niet enkel van de jungler komt en veel mensen denken dat een jungler niet deel van het team is, maar een op zichzelf staand iets.

Een gank is altijd de samenspel tussen een lane en de jungler. Als de laner goed bait en de jungler ook daadwerkelijk in de buurt is kan een gank zeer krachtig zijn.

Echter, men verwacht dat de jungler op moment van pingen ook kan ganken, ook al sta je aan de andere kant van de map. Vervolgens baiten ze te lang en is het mijn schuld dat ik niet op tijd gank ...

Of men verwacht dat je kan ganken, als de vijand onder hun tower staat en jou team altijd voorbij de midlijn is.

En daarbij komt ook nog dat sommigen verwachten dat je elke buff altijd weggeeft.

Het is jammer dat veel mensen alles los zien van elkaar, maar in een game als LoL is het altijd een samenspel. Een jungler is zo succesvol als zijn team hem laat zijn en andersom.

Op tijd elkaar informeren, warden, baiten en pushen is zo belangrijk in een teamgame.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
Ik speel (bijna main eigenlijk) ook vaak jungler en ik krijg ook vaak de schuld als ik niet 24/7 sta te ganken.

Ik krijg als jungler vrijwel altijd tenminste één keer per verliezende game de volgende statements naar mij geslingered:

"Jungler why don't you ever gank for me, noob? The enemy jungler has ganked me several times already. You are worthless!"

En dan is mijn antwoord altijd "You've been ganked often because you're easy to gank. Stop overextending and giving them easy kills."

Ik moet hen altijd vertellen dat ik niet kan ganken als ze pushen en de vijand vlakbij/bij hun torens staan. Dat begrijpen ze om de één of andere reden niet.

En dan hebben ze nog het lef om te ontkennen dat ze overextended zijn, terwijl het groene stipje nog op de andere helft staat. Rekeninghoudend dat ze nog een stukje hadden teruggelopen terwijl ze doodgingen kwamen ze nog steeds niet eens op hun eigen helft. Eikels.

En dan vervolgens "I'm not overextended now. Look he's standing near our side. Why aren't you ganking him now".

Ze doen dan alsof je gelijk naar hen toe kan teleporten ofzo. En dan moet ik uitleggen dat ik niet één lane kan blijven kampen net zolang totdat zij wel meer naar het midden zijn dat ik wel iets kan doen. Als ik vlakbij een lane ben en ze zijn niet in een goede positie ga ik door met farmen om niet veel achter te raken met de single/duo laners.

Theoretisch is de uitzondering op bovenstaande als ze erg aan het feeden zijn en de lane hard aan het verliezen zijn. Maar feeders zijn meestal spelers die zeer slecht zijn en nooit de moeite nemen om te last hitten bij hun torens. Om de één of andere reden snappen ze niet dat als ze 0/2 of 0/3 staan niet hetzelfde moeten gaan gedragen waardoor ze die 0/2 of 0/3 hebben gekregen. Ik kan ze wel proberen te helpen, maar dan ben ik mensen aan het helpen die weinig tot geen verstand hebben van het spel. Meestal is dat het niet waard.

Laatst ook in een game wat we aan het verliezen waren en we hadden toen een noct jungler. Mid begon te zeiken dat ze nooit een gank kreeg. Toen noct haar moest uitleggen dat hij niet voor haar kan ganken omdat haar tegenstander vlakbij/bij zijn toren staat kreeg hij als antwoord: "that's what your ult is for".

Pardon? Ja tuurlijk, je kan ermee gapcloser, en dan? Dan sta je onder zijn toren. Lekker vechten wordt dat. Als je gaat ganken en je trade 1 voor 1 is dat niet een goede trade omdat je 2 man ervoor nodig had.

Daarom haat ik ook Darius spelers in mijn team. Ik vertel altijd in de eerste 20 seconden van het spel "Darius has no escapes so he's easy to gank. Watch out for early ganks, Darius". En dan worden ze nog steeds altijd geganked. Staan ze ergens in het midden van hun lane en dan krijg ik de schuld dat zij nooit kills krijgen maar altijd gekilled worden.

Maar goed, dit krijg je bij blind normals. Misschien toch maar overgaan tot draft mode of ranked. Kwaliteit spelers is dan wat hoger geloof ik.

• SHEePYTaGGeRNeP
Je moet ook helemaal niet junglen in solo queue , alleen normals tenzij dat de enigste plek over is samen met support. gewoon ad of ap carry spelen en met je kleine ruggetje hun carryen.

Verwijderd

CutePuppy schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:06:
Maar goed, dit krijg je bij blind normals. Misschien toch maar overgaan tot draft mode of ranked. Kwaliteit spelers is dan wat hoger geloof ik.
Dit zowiezo denk ik. Merk toch dat in draft mode een veel hogere serieux dan in blind pick. Hetgeen ergens wel logisch is. In draft mode ben je veronderstelt je beurt af te wachten en een beschikbare rol te kiezen naar gelang wat nog over is & je andere team mates willen. In blind pick heb ik de indruk neemt iedereen toch maar wat ze willen zonder een **** te geven om wat goed is voor het team.

Is niet zozeer de kwaliteit van de spelers imo, maar eerder de mindset van diegene die queuen.

• CutePuppy
Daarom wacht ik ook meestal totdat de rest klaar is met kiezen. Blijft dan meestal jungler of support over. Nu meer support dan jungler, maar eerst ook veel junglers. Dan pak ik of support of jungler. Ben nu meer gaan supporten. Ook leuk, maar dan ben je erg afhankelijk van je team en kan je bijna zelf niets meer "redden" als het mis gaat.

Gisteren een game waar ik Sona had gepakt voor Vayne en tegen een Ali + Ashe combo (ugh). Onze Vayne vond het steeds een goed idee om alles neer te schieten en dan vlak buiten hun toren te gaan "farmen". Dat ging dus totaal niet goed en ze was 0/4 na 15 minuten. Ik ging ook een paar keer dood omdat ik bij haar moest blijven en toen ze dood werd gemaakt was ik ook de klos. Bij de 0/2 nog een keer getracht "stop playing so aggressively, we can't beat them like this", maar dat had ze genegeerd of ze begreep het niet. Ik vind Ali support niet echt leuk, maar hij is wel goed. Misschien toch dat maar meer proberen. Kan ik tenminste beter mijn ADC redden. Of Janna. Taric vind ik ook super lache. Morgana support heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt mij ook super cool om te doen. Qua support counter is ze wel goed tegen Ali en Blitz abuse. Wanneer zij engagen kan je snaren of ult-en.

[ Voor 8% gewijzigd door CutePuppy op 06-09-2012 13:25 ]

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Jungle is afhankelijk van andere lanes, maar het is alsnog prima mogelijk om te carrien. Soms komt er helemaal niks uit en verlies je ongeacht, en bij andere games zijn er veel mogelijkheden en kun je door goed te spelen je team vooruit helpen. Maar dat is bij andere rollen meer of minder hetzelfde geval.

Veel mensen klagen dat anderen slecht spelen, maar meestal betekent dat als jij beter speelt, je over het algemeen iets anders fout doet, als je mechanische skill een stuk hoger ligt maar je maakt verkeerde beslissingen, dan verlies je alsnog net zo hard.
Jasper 99 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:35:
Ben het ook niet echt eens met deze jungler is never the fault mentality. Sorry maar als je jungler bent zul je dus echt wel vaak moeten ganken het is geen must maar wil je goed teamspelen dan wel. Een afk jungler zou je van mij lekker mogen reporten, heb ik een hekel aan.
Waar heeft iemand dat gezegd dan? Wat ik probeer duidelijk te maken is dat de jungler lang niet zo vaak de schuldige is als nu vaak in games geroepen wordt en dat ze zelf vaak de oorzaak zijn van het verliezen van de lane maar dat willen blamen op de jungler.

Verder had Dreanor ook een goed punt. Dan ben je aan de andere kant van de map voor een gank top of je wilt blue gaan geven aan mid, gaat bot ineens janken dat ik niet gank terwijl hun tegenstander wel 10 hele seconden overextended was. Tja...

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:26:
[...]

Waar heeft iemand dat gezegd dan? Wat ik probeer duidelijk te maken is dat de jungler lang niet zo vaak de schuldige is als nu vaak in games geroepen wordt en dat ze zelf vaak de oorzaak zijn van het verliezen van de lane maar dat willen blamen op de jungler.

Verder had Dreanor ook een goed punt. Dan ben je aan de andere kant van de map voor een gank top of je wilt blue gaan geven aan mid, gaat bot ineens janken dat ik niet gank terwijl hun tegenstander wel 10 hele seconden overextended was. Tja...
Waar ik overigens wel een schijthekel aan heb is als ik mid sta, tegenstander heeft me redelijk in de tang en staat bij mijn tower mij gezellig te bekogelen en de jungler maakt rustig nog z'n laatste kampje wraiths af waarna de tegenstander mid zich terugtrekt als zijn wave weg is.

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik maak ook bijna altijd eerst mijn wraiths kamp af :O

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 23:54
Vicarious schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:26:
[...]

Daar ben ik het mee eens blame the jungler is een spelletje gewoon, maarja is gewoon vaak blame alles behalve jezelf. Wat itsnotrudy zegt echter dat soort dingen zijn gewoon vermoeiend. Als jungler moet je er rekening mee houden dat er behoorlijk wat van je wordt verwacht. Zo zie je dat goede junglers gewoon veel ganks doen en toch redelijk blijven farmen omdat ze hun timings kennen. Verder weet ik hoe vermoeiend het kan zijn als jungler als lanes te hard verliezen uiteindelijk kan je er ook niks meer, zelfs 2 tegen 1 verlies je dan nog omdat de lane gewoon te slecht is.

• CutePuppy
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:51:
[...]

Waar ik overigens wel een schijthekel aan heb is als ik mid sta, tegenstander heeft me redelijk in de tang en staat bij mijn tower mij gezellig te bekogelen en de jungler maakt rustig nog z'n laatste kampje wraiths af waarna de tegenstander mid zich terugtrekt als zijn wave weg is.
Deze fout maakte ik vroeger ook best wel vaak :) Het voelt gewoon niet goed om je camps niet te clearen voordat je weggaat. Maar tegenwoordig laat ik alles vallen en ren ik gelijk naar mijn teamgenoten als ze worden aangevallen/geganked. Meestal krijg je dan toch nog iemand te pakken. Als je erg veel geluk hebt kan je zelfs de engage omdraaien en alle tegenstanders killen.

Vooral met Jax gaat mij dat beter af. Jax is mijn go to jungler. Met ms runes is hij snel zonder boots. Cloth + 5 p is een veilige start, en met mijn gapcloser en stun kan ik vanaf lvl 2-3 ganken. Echt heerlijk.

Verwijderd

Na een tijdje geexperimenteerd te hebben met nieuwe roles, zoals ad carry of ap carry, toch maar terug gegaan naar m'n jungle role. Eerste potje meteen raak en was ik toch zeg maar de carry van de game :)

Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/7933/shyvana.png

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:59:
Na een tijdje geexperimenteerd te hebben met nieuwe roles, zoals ad carry of ap carry, toch maar terug gegaan naar m'n jungle role. Eerste potje meteen raak en was ik toch zeg maar de carry van de game :)

[afbeelding]
Jeetje die Volibear build... -plaatsvervangende schaamte-

• SHEePYTaGGeRNeP
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:25:
[...]

Jeetje die Volibear build... -plaatsvervangende schaamte-
het wasAD lulu met Volibear botlane?

[ Voor 7% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 06-09-2012 15:39 ]

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:38:
[...]

En AP teemo op die manier.... tja...

Verwijderd

Fiddle jungle, voli top, talon mid, teemo en lulu bot

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

iemand interesse in een got5v5 vanavond? de laatste game op de website is Juni

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Verwijderd

Ik kan vanavond ook meedoen met die GoT 5v5's

Me account lijkt het alleen niet te doen op jullie site

• Psyonara
  • Laatst online: 22:50
Nou sinds kort probeer ik LoL ook maar elke keer moet ik het spel voledig uninstallen en dan weer opnieuw installeren om het willen het spelen.

Heb ook al op de League tech fora gekeken e.d. kom wel mensen tegen met zelfde problemen maar nog niet echt een oplossing. Dus als iemand iemand wel de juiste topic weet?! daar? en of dat ik moet wachten op een Patch ( waarschijnlijk)

Iemand anders nog eventueel advies zo ja dank u :)

• CutePuppy
Weer een belachelijke troll game met blind normals. In champ select zijn er gelijk 2 mensen die jungler roepen en locken (rengar en amumu). Dan hebben we teemo top, jayce bot en ik mid met AP Janna. Na 10 minuten staan we met iets van 15 kills achter. 2 junglers gaan dood als ze ganken (logisch, ze hebben gewoon niet de levels omdat ze geen farm hebben, maar ook omdat rengar een idioot is). De lanes zijn hard aan het verliezen (jayce bot omdat hij tegen ali en draven moet) en teemo verliest keer op keer van darius.

Ik blijf ondertussen aan het farmen met AP Janna. Probeer zoveel mogelijk te pushen zodat Swain niet gaat roamen. Maar het helpt gewoon niet. Iedereen gaat keer op keer dood. Ik krijg daarna 3 man towerdive met een 8/2 draven in de mix.

Het ergste vind ik nog dat de spelers keer op keer op precies dezelfde manier dood gaan. Teemo gaat top weer dood voor de 4de keer en ik zie weer een groen stipje buiten het bereik van zijn toren. Als jij 0/3 bent en je tegenstander 3/0, waarom zou je hem dan engagen buiten het bereik van je toren? Je kan toch niet magisch plotseling wel een 1 v 1 winnen? Ik snap niet waarom mensen dat niet begrijpen.

Tuurlijk, sommige champs scalen beter naar late game. Maar het was geen late game en Teemo is daar sowieso niet één van. En dan nog sta jij 0/4 en Darius 4/0. En Darius is een van de beste 1 v 1's. Waarom zou je keer op keer met hem gaan traden? Ik begrijp dit gewoon niet. Is toch gewoon je gezonde verstand gebruiken? En dit zijn spelers met +400 wins. Ik zit op 190 wins.

Whatever. Vanaf morgen draft normal. Ik word ziek van deze idiote spelers in blind normals.
CutePuppy schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:53:
Weer een belachelijke troll game met blind normals. In champ select zijn er gelijk 2 mensen die jungler roepen en locken (rengar en amumu). Dan hebben we teemo top, jayce bot en ik mid met AP Janna. Na 10 minuten staan we met iets van 15 kills achter. 2 junglers gaan dood als ze ganken (logisch, ze hebben gewoon niet de levels omdat ze geen farm hebben, maar ook omdat rengar een idioot is). De lanes zijn hard aan het verliezen (jayce bot omdat hij tegen ali en draven moet) en teemo verliest keer op keer van darius.

Ik blijf ondertussen aan het farmen met AP Janna. Probeer zoveel mogelijk te pushen zodat Swain niet gaat roamen. Maar het helpt gewoon niet. Iedereen gaat keer op keer dood. Ik krijg daarna 3 man towerdive met een 8/2 draven in de mix.

Het ergste vind ik nog dat de spelers keer op keer op precies dezelfde manier dood gaan. Teemo gaat top weer dood voor de 4de keer en ik zie weer een groen stipje buiten het bereik van zijn toren. Als jij 0/3 bent en je tegenstander 3/0, waarom zou je hem dan engagen buiten het bereik van je toren? Je kan toch niet magisch plotseling wel een 1 v 1 winnen? Ik snap niet waarom mensen dat niet begrijpen.

Tuurlijk, sommige champs scalen beter naar late game. Maar het was geen late game en Teemo is daar sowieso niet één van. En dan nog sta jij 0/4 en Darius 4/0. En Darius is een van de beste 1 v 1's. Waarom zou je keer op keer met hem gaan traden? Ik begrijp dit gewoon niet. Is toch gewoon je gezonde verstand gebruiken? En dit zijn spelers met +400 wins. Ik zit op 190 wins.

Whatever. Vanaf morgen draft normal. Ik word ziek van deze idiote spelers in blind normals.
Achja, ik speelde gister als Taric met een Cait samen die maar bleef traden met Ezrael. Zelfs als ik een heal, een stun en een summoner heal deed en mijn armor buff (W) gaf door in de buurt te lopen verloor ze trades, en maar blijven proberen. Gevolg: ik moest continue bijhealen terwijl wij onder de tower moesten verstoppen en cait werd hard geoutfarmed. En dan focuste ze in teamfights/scrimmages nog de verkeerden ook!

Gelukkig was onze jungle fiora wel goed (ik heb in champ select gezorgd dat wij laners met veel CC hadden waardoor Fiora ganks best hard zijn) en kwam ook Ryze van mid regelmatig ganken waardoor we uiteindelijk alsnog gewoon wonnen, maar die Cait bleef maar domme dingen doen, zelfs als je tips gaf om het beter te doen. Tja, ik ga er maar vanuit dat hij niet zo vaak AD carry speelt...

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:38:
[...]

Buiten lane comp om; Swiftness Boots op tanky melee (lol!) en dan Warmogs+FoN terwijl de meest gevaarlijke vijanden AD zijn. gg.

@Vicarious volgende keer blijven herhalen dat ze niets hoeft te doen behalve last-hitten. Trades met Ezreal win je sowieso nauwelijks. Q+W en je bent gelijk met 0.6/sec aan het aanvallen terwijl hij normaal doorgaat.

• SHEePYTaGGeRNeP
Is toch gewoon je gezonde verstand gebruiken? En dit zijn spelers met +400 wins. Ik zit op 190 wins.
Ik heb mensen gezien met 500 ranked games wins en nog steeds slecht zijn. Zegt echt helemaal niets.

Verwijderd

@CutePuppy
Je hebt 3 solid lanes die zelfs in een 2v1 zichzelf goed zouden moeten kunnen redden.

Het feit dat ze "allemaal behalve jij" meerdere keren dood zijn gegaan wilt enkel zeggen dat hun tegenstander beter was in de lane. Ze zullen heus niet opzettelijk "allemaal behalve jij" feeden.

Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, van wat ik lees snap je het spel prima... maar om puntje bij paaltje te zetten is het niet eerlijk om verliezende spelers de schuld in de schoenen te schuiven... Je zou ze er op kunnen wijzen hoe ze zichzelf kunnen verbeteren, want OOIT was jij ook zo, ik ook en iedereen anders ook.

PS. Begrijp me niet verkeerd hoor, Ik snap je frustratie wel hoor, iedereen hier xD

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Ik moet zeggen dat ik gister van de got 5v5 custom games veel heb genoten en geleerd!

Verwijderd

Uhm ja, dat gaat niet echt helpen. Draft Normal/Ranked is ook gevuld met idioten. Je komt er niet echt omheen in deze hele game behalve als je premades speelt =|

• SHEePYTaGGeRNeP
of als je co-op vs ai speelt :D

• Jeffroiscool
Nutral schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:37:
iemand interesse in een got5v5 vanavond? de laatste game op de website is Juni

Bekijk | Join | Misschien | Spectate
Jammer dat niemand meer joinde. Ik kan meestal niet omdat m'n etenstijden nogal random zijn (als ik op mezelf woon is dat opgelost). Maar het is zeker een goed idee om dit weer wat leven in te roepen.
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:49:
Ik kan vanavond ook meedoen met die GoT 5v5's

Me account lijkt het alleen niet te doen op jullie site
Als het goed is kan je je account resetten via de site. Je krijgt dan instructies op hoe je je wachtwoord kan wijzigen. Werkt dit niet moet je het even melden aan me, dan kan ik het handmatig regelen voor je!

• CutePuppy
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:38:
maar om puntje bij paaltje te zetten is het niet eerlijk om verliezende spelers de schuld in de schoenen te schuiven... Je zou ze er op kunnen wijzen hoe ze zichzelf kunnen verbeteren, want OOIT was jij ook zo, ik ook en iedereen anders ook.
True.

In de eerste 30 seconden van het spel probeer ik zoveel mogelijk info te sharen over de andere jungler in de trend van "usually starts at x, can(not) gank early very well, watch out bot/top" etc. Maar in de meeste gevallen weet ik zelf niet hoe ze het beter kunnen doen qua match ups. Behalve dat ze niet meer moeten gaan feeden door bij hun torens te last hitten. Probleem is dat je dit niet aan het begin zegt (omdat je er niet vanuit gaat dat ze dit totaal niet snappen) en meestal al te laat bent als je het wel opvalt.

Iemand die FB weggeeft heb je zoiets van "Meh". Vervolgens 0/2 staat en dan heb ik ook nog zoiets van "Geen einde van de wereld". Pas bij de 0/3 ga ik mij irriteren en dan gooi ik "Dude, what are you doing? Play more defensively if you can't beat him. Stay near your tower" eruit.

Wat ik nu wel vaker zie is dat mensen aanbieden om te lane switchen als een lane het slecht doet. Ook wel iets om over na te denken.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:37:
[...]
@Vicarious volgende keer blijven herhalen dat ze niets hoeft te doen behalve last-hitten. Trades met Ezreal win je sowieso nauwelijks. Q+W en je bent gelijk met 0.6/sec aan het aanvallen terwijl hij normaal doorgaat.
Kheb het geloof ik 3x geroepen maar het hielp helaas weinig.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Je lacht er mee, maar ik heb momenteel vrij weinig tijd 's avonds (lvl 18), dus ik speel soms gewoon één coop vs ai rondje om mijn 150 IP WinOfTheDay guaranteed binnen te krijgen voor die dag :D Ik gebruik het dan ook meteen om free champs uit te testen die ik nog niet ken (tenminste, als de soort nog past binnen de groep).

Ben er eigenlijk mee begonnen nadat ik 8 rondjes op rij een leaver had in de 1e vijf minuten in mijn team. Werd er zo gek van dat ik gewoon een botspelletje ben begonnen toen, omdat die ook een bot aan de kant houden als iemand van je team disconnect.

Maar goed, ik ben dan ook nog maar lvl 18, en ik wil die IP pool goed gevuld hebben tegen level 20 voor meteen een lading runes te kunnen kopen (en dan wat 450 champs met de rest). ^^

• speedzor
Zo, met het nieuwe streamer programma in gedachten ga ik vandaag eens proberen om te streamen met commentary.

Ik weet dat m'n engelse uitspraak niet altijd even goed is en het accent zal zeker te merken zijn, dus ik hoop dat het enigszins meevalt.

Ik ga de games ook recorden en naar Own3d uploaden, eens zien of die commentaries wat aandacht trekken :)

Stream
Reddit

Laat gerust opmerkingen achter met betrekking tot mijn commentaar e.d.

Vragen over het spel mag je in de chat stellen (liefst in het engels), dan doen we Q&A!

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:40:
Zo, met het nieuwe streamer programma in gedachten ga ik vandaag eens proberen om te streamen met commentary.

Ik weet dat m'n engelse uitspraak niet altijd even goed is en het accent zal zeker te merken zijn, dus ik hoop dat het enigszins meevalt.

Ik ga de games ook recorden en naar Own3d uploaden, eens zien of die commentaries wat aandacht trekken :)

Stream
Reddit

Laat gerust opmerkingen achter met betrekking tot mijn commentaar e.d.

Vragen over het spel mag je in de chat stellen (liefst in het engels), dan doen we Q&A!
Zolang je Smite maar niet als Smijt uitspreekt zoals ik een streamer in deze thread een tijdje terug herhaaldelijk zag doen, haha.

• SHEePYTaGGeRNeP
Toch maar geupvote Speedzor. ookal ben je een belg :(

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:53:
Toch maar geupvote Speedzor. ookal ben je een belg :(
:)

On topic : vanavond es zien naar de geuploade stream. Wat verandert er juist voor streamers aangezien je hiermee bent gestart ? Kan de link niet bekijken.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:19:
[...]

:)

On topic : vanavond es zien naar de geuploade stream. Wat verandert er juist voor streamers aangezien je hiermee bent gestart ? Kan de link niet bekijken.
Na het WK van 2002 wist de ploeg zich, ondanks de aanwezigheid van getalenteerde spelers, niet meer te kwalificeren voor een eindronde van een EK of WK. Sinds 2003 is de ploeg dan ook sterk gedaald op de FIFA-wereldranglijst. De laatste jaren is dan ook regelmatig gesproken van een crisis in het Belgische voetbal. In discussies over de oorzaak van de deze crisis wordt zowel verwezen naar de voetbalbond KBVB, de bondscoaches, als de spelers zelf. Van de spelers wordt wel gezegd dat zij onvoldoende inzet tonen, sterrengedrag vertonen, en geen echt team vormen. In reactie op deze crisis nam ook de interesse bij het publiek voor het elftal af. De belangstelling voor de Rode Duivels nam weer toe toen er volgens sommigen een gouden generatie op komst was. Het beloftenelftal haalde namelijk de halve finale op de Olympische Spelen in 2008. Resultaten bleven tot op heden echter uit. Het WK 2010 in Zuid-Afrika werd niet gehaald, evenmin het EK 2012.
*kuch* Bron: Wikipedia. [/offtopic]

Ontopic: waarom abyssal op Ahri? Die range is toch generft? Of is die change er nog niet door?

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:01:
[...]

[...]
*kuch* Bron: Wikipedia. [/offtopic]

Ontopic: waarom abyssal op Ahri? Die range is toch generft? Of is die change er nog niet door?
Doe range is nog steeds groter dan alles what Ahri heeft, maar ik zie het liever op AP tanks dan op AP carries.

• SHEePYTaGGeRNeP
Je bouwt gewoon Abyssal op alle mid champions np
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:03:
[...]

Doe range is nog steeds groter dan alles what Ahri heeft, maar ik zie het liever op AP tanks dan op AP carries.
Neehoor, Ahri heeft spells van 800, 880 en 975 range, Abyssal is nog maar 600 range.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:04:
Je bouwt gewoon Abyssal op alle mid champions np
Behalve nu dus op long ranged mages met slechte escapes die ook in teamfights op afstand blijven (Xerath, Orianna, AP Kog, Ziggs, etc.). Abyssal doet niks voor hun.

Verwijderd

djengizz schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:51:
[...]

Behalve nu dus op long ranged mages met slechte escapes die ook in teamfights op afstand blijven (Xerath, Orianna, AP Kog, Ziggs, etc.). Abyssal doet niks voor hun.
Zelfs met 1000 range was het nou niet echt een go-to item op veel mages. Ik zag het altijd liever op de tanks met AP-based skills (Leona, Malph, Naut) en anders op mages die erg tanky moesten zijn ivm ulti (Morg, Swain)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:40:
[...]
Zelfs met 1000 range was het nou niet echt een go-to item op veel mages. Ik zag het altijd liever op de tanks met AP-based skills (Leona, Malph, Naut) en anders op mages die erg tanky moesten zijn ivm ulti (Morg, Swain)
Mee eens

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:40:
Dat was ook de oude heersende opvatting.

Vanaf MLG Summer Arena en de Summer Championships sloeg dit om en werd het (voor de range nerf) op het hoogste nivo voor bijna elke AP mid gekocht. Het stelt mages in staat voidstaff over te slaan en zonder deathcap rush te gaan voor midgame dominantie. De kost effectiviteit en recipe maakt het een prima item om te rushen. Ook zie je het veel in de redelijke nieuwe penetratie stacking builds.

Nu zal het op de meeste mages nog steeds goed zijn behalve dus de echte long range 'artillerie' mages die niet in close combat komen. Voor mages zoals Ahri, TF, Karth en Gragas (long range maar in sommige gevallen divers / closer range) is het nogal speelstijl afhankelijk maar zal het in veel gevallen nog steeds een prima item zijn.

• SHEePYTaGGeRNeP
BTW speedzor je staat op de frontpage van reddit.com/r/leagueoflegends GJ

Verwijderd

Net weer potje Ranked verloren wat haat ik toch die trollers jezus zeg.

Ik wil gewoon lekker potje ranked zonder trollers en dat shit.

• speedzor
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:51:
BTW speedzor je staat op de frontpage van reddit.com/r/leagueoflegends GJ
Was vast niet gelukt zonder alle viewers van GoT, bedankt mensen!
Op het einde ging het commentaten al een stuk vlotter dan toen ik begon en als ik de commentaren mag geloven en iets kan afleiden van de 3 seconden om een ARAM vol te krijgen, dan begint er zich ook een mooie achterban af te tekenen.

Ik ga vaker streamen!

PS: mensen die het gemist hebben kunnen een aantal replays van vandaag bekijken op mijn channel

[ Voor 12% gewijzigd door speedzor op 07-09-2012 23:25 ]

Streaming History

1 tipje: als je op de frontpage van Reddit staat en 120+ viewers hebt, wacht dan ff met Lasagne eten :P A man's gotta eat, maar zo vaak zal het niet voor gaan komen dat je zoveel viewers hebt. Als je ze continue goede content biedt blijven ze terugkomen.

• speedzor
Vicarious schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:52:
[...]

1 tipje: als je op de frontpage van Reddit staat en 120+ viewers hebt, wacht dan ff met Lasagne eten :P A man's gotta eat, maar zo vaak zal het niet voor gaan komen dat je zoveel viewers hebt. Als je ze continue goede content biedt blijven ze terugkomen.
True, maar het was 15:00 en ik had nog niet ontbeten.. Ik moest even pauze nemen! :(

Gelukkig zijn ze daarna nog teruggekomen, maar ik had m'n timing misschien wat beter kunnen maken. Niet dat ik ooit verwacht had ook maar op de frontpage te komen tbh.

Streaming History

speedzor schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:55:
[...]
Niet dat ik ooit verwacht had ook maar op de frontpage te komen tbh.
Dat kun je wel aan je GoT- en BeSports-maatjes overlaten toch? ;) Naja gewoon lekker blijven doen, het was best leuk en leerzaam, alhoewel ik lang niet alles heb kunnen volgen op mn werk. Wel jammer van die QQQQQQQQQQQQQQ troll die je enkele keren dwars zat.

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

midden in de nacht draft, krijg je acer lol pro (2800) en siv hd in het team :o

• speedzor
Dit zal de laatste notificatie zijn dat ik ga streamen omdat het misschien wat spammerig is nu, maar ik heb een facebook en youtube channel opgezet zodat mensen me makkelijk kunnen volgen indien ze dat willen.

PS: streaming now ;)

Streaming History

• Jeffroiscool
speedzor schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:45:
Dit zal de laatste notificatie zijn dat ik ga streamen omdat het misschien wat spammerig is nu, maar ik heb een facebook en youtube channel opgezet zodat mensen me makkelijk kunnen volgen indien ze dat willen.

PS: streaming now ;)
Beiden geadd ;)

Goede stream, ga zo door! :D

Verwijderd

Gisteren met plezier naar je stream gekeken speedzor. Het commentaar maakt het de moeite waard.

Het is op het moment een aanrader om naar de OGN finals te kijken. CLG EU stond 2-0 voor en leek de best of 5 makkelijk te winnen maar inmiddels staat het 2-2 tegen Azubu Frost. Naar mijn weten spelen ze nu het laatste potje met blind pick.

Link naar stream met Engelstalig commentaar: link

Verwijderd

CLG speelt echt slecht. Ze choken echt keihard. Nu hebben ze denk ik nog een ergere comeback nodig als tegen M5. Maar het wil allemaal net niet heb ik het idee. Gewoon te nerveus.
Pagina: 1 ... 64 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.