leeft er nog een iemand op dit onchristelijke tijdstip?
[ Voor 7% gewijzigd door Pkunk op 02-09-2012 04:06 ]
Hallo met Tim
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door Pkunk op 02-09-2012 04:06 ]
Hallo met Tim
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik ervaar dat het sneller opvalt omdat het een landgenoot is. Maar Russen, fransozen en [insert random nationality] doen het net zo veel, net zo grof en net zo vervelend.broc85 schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:31:
Het is weer weekend, en ik weet het, dan moet ik gewoon niet spelen en gewoon lekker leuke matches gaan kijken als ik me uberhaupt met LoL bezig wil houden.
Ik moet wel zeggen dat ik over het algemeen tegenwoordig een slecht gevoel krijg als ik nederlanders tegenkom in een game. Ik heb persoonlijk in ieder geval het meest slechte ervaringen gehad met nederlanders.
Hoe ervaren jullie dat?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Mjah agreed. Er zitten gewoon een hoop rotte appels tussen. En misschien ook een paar die wel meevallen maar gewoon een kutdag hebben of er al een paar kutgames op hebben zitten en extra gefrustreerd zijn. Ik denk dat als ik sommige van mijn games terug zou kijken dat ik ook wel eens over de schreef ben gegaan.Dreanor schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:13:
[...]
Ik ervaar dat het sneller opvalt omdat het een landgenoot is. Maar Russen, fransozen en [insert random nationality] doen het net zo veel, net zo grof en net zo vervelend.
Vicariously I live while the whole world dies
In de gevallen dat het wel goed gaat, zul je waarschijnlijk niet eens weten dat het Nederlanders zijn geweest. Tenzij het duidelijk aan de naam te zien valt, zul je meestal pas achter iemands nationaliteit komen als hij in zijn eigen taal begint te schelden, dan ontstaat al gauw een vertekend beeld.broc85 schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:31:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik over het algemeen tegenwoordig een slecht gevoel krijg als ik nederlanders tegenkom in een game. Ik heb persoonlijk in ieder geval het meest slechte ervaringen gehad met nederlanders.
Hoe ervaren jullie dat?
Verwijderd
speedzor schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:41:
Zo, net de VoD bekeken en inderdaad: heel mooie game.
Wat thoughts over de match:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 08:56 ]
waarom niet? Is toch lol-related en grappig?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:51:
Normaal doe ik dit niet,
Verwijderd
Dat bedoelde ikVicarious schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:13:
[...]
waarom niet? Is toch lol-related en grappig?Wel even in de gaten houden met zn allen dat het niet teveel wordt, maar daar zijn we wel volwassen genoeg voor toch?
Verwijderd
Heb ik over de loop van de jaren eigenlijk heel vaak gezien. MMO's, RTS, MOBAs... vaak heel kinderachtig, vaak "kanker" gebruiken in de typtaal en vaak hele kinderachtige namen. Tijdje geleden in LoL spelers "grafhoer" en "vuileslet" tegen gekomen die aan het duo queuen waren en kinderachtig aan het doen waren. Overigens hebben vrienden van mij dezelfde insteek over mede-NLers, had het er toevallig laatst nog over, NLers in de online recreatie-wereld.broc85 schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:31:
Het is weer weekend, en ik weet het, dan moet ik gewoon niet spelen en gewoon lekker leuke matches gaan kijken als ik me uberhaupt met LoL bezig wil houden.
Hoe ervaren jullie dat?
In mijn ervaring zijn Nederlanders praktisch even erg als Fransen om maar een voorbeeld te nemen, met het verschil dat we over het algemeen wel de Engelse taal beheersen. Maar verder even kinderachtig, even veel schelden en whatnot. Ik denk dat elk land zijn idioten wel heeft en Nederlanders (vooral de jeugdige) zijn absoluut geen uitzondering.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:25:
[...]
Overigens hebben vrienden van mij dezelfde insteek over mede-NLers, had het er toevallig laatst nog over, NLers in de online recreatie-wereld.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Denk je nu echt dat dat alleen bij Nederlanders het geval is?valermos schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:08:
Het probleem in nederland lijkt me vooral de ego. Iedereen denkt dat hij de king of de game is. Dat zie ik in ieder geval vaak maar dan zie je hun scores en dan denk je van ja moet ik daar nou op in gaan of niet. meestal gebruik ik gewoon de mute knop en lekker verder spelen.
Verwijderd
Werkt inderdaad alleen in-game; het zorgt helaas niet voor uitsluiting bij matchmaking (vanwege de mogelijkheid tot misbruik door high-elo spelers).SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:42:
Doet Ignore trouwens wel uberhoud iets?
Want je komt ze nog steeds tegen in games.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Ah, te lang niet op EU gespeeld om dat te kunnen meten eigenlijk. Zit op de US server en kom daar wel eens andere NLers tegen. Het niveau van de gemiddelde US player vind ik eigenlijk wel wat hoger liggen qua communicatie, omdat bijna iedereen tenminste Engels kan daar.Cloud schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:22:
[...]
In mijn ervaring zijn Nederlanders praktisch even erg als Fransen om maar een voorbeeld te nemen, met het verschil dat we over het algemeen wel de Engelse taal beheersen. Maar verder even kinderachtig, even veel schelden en whatnot. Ik denk dat elk land zijn idioten wel heeft en Nederlanders (vooral de jeugdige) zijn absoluut geen uitzondering.
met garen lukt het me darius te killenvalermos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:54:
Nu je Darius zegt. Ik vindt zijn true damage ult egt veel te OP als iemand dit niet vindt ben ik razend benieuwd want dat is de enige chamo waar ik nog niks op gevonden heb om die neer te klappen.
Talon lijkt me zeker stoer en rengar heb ik al.
Rengar jungle is echt nice zijn leap vanuit bushes is geweldig en daarbij zijn ult ze zien je niet aankomen en je kan er dan gewoon op jumpen. als je dan nog je E gebruikt dan stun je hem nog eens.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hij heeft geen escapes, dus je moet net zoals tegen een karthus of mordekaiser spelen - Proberen zo vroeg en zo vaak mogelijk te ganken. Gaat natuurlijk niet altijd lukken in soloque...valermos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:54:
Nu je Darius zegt. Ik vindt zijn true damage ult egt veel te OP als iemand dit niet vindt ben ik razend benieuwd want dat is de enige chamo waar ik nog niks op gevonden heb om die neer te klappen.
Talon lijkt me zeker stoer en rengar heb ik al.
Rengar jungle is echt nice zijn leap vanuit bushes is geweldig en daarbij zijn ult ze zien je niet aankomen en je kan er dan gewoon op jumpen. als je dan nog je E gebruikt dan stun je hem nog eens.
Dit soort reacties zijn nergens voor nodig. Het hoeft hier geen chatbox te worden.
Het was beleefd bedoelt maar goed.. zal er op lettenCloud schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:27:
[...]
[...]
Dit soort reacties zijn nergens voor nodig. Het hoeft hier geen chatbox te worden.
Het was omdat er nog niks gezegt was en zo dood was, maargoed zal het niet meer doen.Cloud schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:27:
[...]
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 04-09-2012 10:10 ]
Verwijderd
Klopt! Plus het is handig om in elke rol met minimaal 2 champions overweg te kunnen (plus bijbehorden runes)Lointje schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:19:
Ik ben zelf nog niet zo hoog, maar moest je voor ranked games geen lvl 30 zijn, met 16 champions (Free to play champs excluded)?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 10:34 ]
Hij heeft wel veel true damage, dus je wilt ook health hebben. En anders bij twijfel gewoon Yorick, die wint elke top laneVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
[...]
Klopt! Plus het is handig om in elke rol met minimaal 2 champions overweg te kunnen (plus bijbehorden runes)
Maar met het einde van seizoen 2 in zicht, kun je natuurlijk expirimenteren / oefenen aangezien er toch een soft reset aankomt.
Over Darius:
De man heeft geen sustain, geen escape, geen gapcloser en bijna al zijn damage in-lane komt van AD. Armor bouwen dus, ranged harass en inderdaad om gank vragen als hij overextend.
Persoonlijk, als AD carry, heb ik liever een darius bij de tegenstander dan een olaf, jax, malph of irelia. Die jumpen altijd op de carry en kunnen daar blijven / goede damage doen. Met goede positioning heeft darius die mogelijkheid amper.
Overige rollen moeten zich dit ook realiseren, want dat betekent dat darius zich automatisch meer op de tankline gaat focusen.
[ Voor 22% gewijzigd door psyy138 op 04-09-2012 13:32 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik vind het een typische mobafire "build attack speed and atmogs on all the things" build.psyy138 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:22:
wat vinden jullie van mijn jarvan build:
kheb um tog egt zelf bedacht ^^djengizz schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:58:
[...]
Ik vind het een typische mobafire "build attack speed and atmogs on all the things" build.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nope, geen bloodrazer bouwen. Zou ik niet doen. Ik weet niet welk level / elo je bent. Maar als je mercs - wits end hebt en de teamfights komen ben je gelijk dood. Ik zou zelf na Wits end Phage bouwen. Ik snap zoiezo niet waarom je ooit bloodrazer zou bouwen early game.psyy138 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:22:
wat vinden jullie van mijn jarvan build:
items
mercury treads, wits end , bloodrazer, warmogs, trinity(dmg)/frozen heart(meer hp)/force of nature(tank) , , atmas
runes
flat ad, armor , mr/lvl , ms
mastaries
9-21-0
de passive werkte lekker en de early armor komt altijd van pas.SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:24:
[...]
Nope, geen bloodrazer bouwen. Zou ik niet doen. Ik weet niet welk level / elo je bent. Maar als je mercs - wits end hebt en de teamfights komen ben je gelijk dood. Ik zou zelf na Wits end Phage bouwen. Ik snap zoiezo niet waarom je ooit bloodrazer zou bouwen early game.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Jungle je met J4 of speel je top? Indien jungle vind ik Madreds RAZOR (dus niet BLOODrazor) nog wel goed om uit te bouwen naar wriggles, maar op top zou ik ZEKER geen madreds BLOODrazor maken. Dan word je helemaal afgemaakt in lane omdat het item veel te duur is voor de stats die het geeft. Bloodrazor is een item die goed is op ad carries die heel hard schalen met attack speed EN tegenover een tanky team staan, supersituationeel dus.psyy138 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:59:
[...]
de passive werkte lekker en de early armor komt altijd van pas.
kzit op 1350 elo
precies wat ik zeiVicarious schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:38:
[...]
Jungle je met J4 of speel je top? Indien jungle vind ik Madreds RAZOR (dus niet BLOODrazor) nog wel goed om uit te bouwen naar wriggles, maar op top zou ik ZEKER geen madreds BLOODrazor maken. Dan word je helemaal afgemaakt in lane omdat het item veel te duur is voor de stats die het geeft. Bloodrazor is een item die goed is op ad carries die heel hard schalen met attack speed EN tegenover een tanky team staan, supersituationeel dus.
Nee. Je hebt madreds RAZOR (die van 700 met alleen armor + damage + wrigglesproc) en je hebt madreds BLOODRAZOR, dat item van bijna 4k dat er nog wat extra AS en een life% based damage bij doet. In zijn post noemt hij BLOODRAZOR.SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:43:
[...]
precies wat ik zei
BTW: Madreds razor is die goedkope
[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 04-09-2012 15:45 ]
Verwijderd
rechtzettingVicarious schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:44:
[...]
Nee. Je hebt madreds RAZOR (die van 700 met alleen armor + damage + wrigglesproc) en je hebt madreds BLOODRAZOR, dat item van bijna 4k dat er nog wat extra AS en een life% based damage bij doet. In zijn post noemt hij BLOODRAZOR.
ik heb het gewoon over bloodrazor jaVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
[...]
rechtzetting
madreds razor = 1000g
upgrade van cloth armor naar razor kost je 700
O.R.C. Black Bulls Rugby
GP/10 items, dan tanky damage items als frozen mallet, maw of malmortius, dan je tank items afbouwen (heart of gold naar raduins en philo stone naar shurelya's).psyy138 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:53:
[...]
ik heb het gewoon over bloodrazor jamaar wat wil je dan bouwen met jarvan en ik speel jarvan top ja.
ik moet toch op een manier dmg doen of hoort een jarvan tank te gaan?
Ah, hier kun je aan zien dat ik (te)veel jungleVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:51:
[...]
rechtzetting
madreds razor = 1000g
upgrade van cloth armor naar razor kost je 700
Jij wint teminste nog eens wat...Nutral schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:06:
pff, heb nou niet echt de beste week in solo que
[afbeelding]
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Dat was precies mijn track record in de eerste 15 ranked games. Je kunt wel nagaan wat mijn Elo naderhand wasNutral schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:06:
pff, heb nou niet echt de beste week in solo que
[afbeelding]
Prima, kijkeen we het op maand basis:SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:18:
Maar jij hebt weer een stuk minder verloren jeffro
+ je kan makkelijker postief gaan staan.\
Nee dat is elobuff - moet je voor betalen
Verwijderd
Ook op AD carries is deze slecht. Zonder Mpen tegen een champ met 100 Mres wordt de damage gehalveerd. Juist tanky champs zijn sterk tegen MBR die als "bonus"-item wordt gekocht om hen te counteren. Meestal als ik een Irelia o.i.d. speel komt mijn mid/endgame MR wel boven de 150. Dat betekent dat een willekeurige Ashe/Graves/MF slechts 1.5% max health damage doet. Welgeteld 40-45 extra damage die niet verhoogd wordt door crits. En voor bijna 4k is dat toch te duur om een "counter" te noemen.Vicarious schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:38:
[...]
Jungle je met J4 of speel je top? Indien jungle vind ik Madreds RAZOR (dus niet BLOODrazor) nog wel goed om uit te bouwen naar wriggles, maar op top zou ik ZEKER geen madreds BLOODrazor maken. Dan word je helemaal afgemaakt in lane omdat het item veel te duur is voor de stats die het geeft. Bloodrazor is een item die goed is op ad carries die heel hard schalen met attack speed EN tegenover een tanky team staan, supersituationeel dus.
Ik zag dat je bij het kopen van items meteen het gehele item koopt. Bijvoorbeeld bij rod of ages; dit bestaat uit 3 losse items welke samen geupgrade kunnen worden naar rod of ages. Deze losse items kun je ook 1 voor 1 kopen, dus hoef je niet te wachten tot je 3000 gold hebt voor het gehele item.hardcoresmurf schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:24:
[video]
Ryze gameplay van mij, iemand nog tips/suggesties
www.hetbsg.nl
Verwijderd

[ Voor 11% gewijzigd door speedzor op 05-09-2012 00:19 ]
Bouw je verder dan ook magicpen op WW? anders zie ik die bloodrazor daar namelijk niet echt aan bijdragen.Rann schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:51:
Ik bouw bloodrazor ook alleen op mn WarwickHeerlijk item om die tanks op te eten. OMnomnom!
Ik bouw altijd Wits end en Magic pen op warwick, werkt heerlijk. En over MBR op AD carries: ik zeg ook niet dat het de beste optie is. Maar als er toevallig 2 a 3 man in hun team zit die vooral health stackt KAN het een ENIGSZINS nuttig item zijn. Maar voor die prijs... tja...Fanatic_FS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:22:
[...]
Bouw je verder dan ook magicpen op WW? anders zie ik die bloodrazor daar namelijk niet echt aan bijdragen.
Mixen van AD/Crit en On-Hit/AS builds is niet efficiënt en Kog in de rol van AD carry valt met een onhit build te veel af lategame omdat onhit niet schaalt.Fanatic_FS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:51:
Enige champ waar ik MBR wat voor vindt is onhit Teemo en Kog.
Verwijderd
Zwaar niet, maar Sorc shoes zijn heerlijk, omdat ze ook lekker samenwerken met je Q. Tanky ben ik genoeg omdat ik verder vooral tanky CDR items bouw. Mijn endgame build met warwick is meestal:Fanatic_FS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:51:
Dat je Wits End bouwt op WW snap ik, dat item koop je voornamelijk voor de MR in combi met wat offensive stats en het heeft een veel lager prijskaartje.
Als je zwaar magicpen op WW gaat bouwen (sorc shoes, malady) wordt je te squishy om de bruiser rol te vervullen die WW heeft.
Verwijderd
Juist dan kun je toch gewoon AD/Crit blijven kopen? Enkel health and geen resistances = jij doet dichtbij true damage met je PD/LW/IE/BT.Vicarious schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:37:
[...]
Ik bouw altijd Wits end en Magic pen op warwick, werkt heerlijk. En over MBR op AD carries: ik zeg ook niet dat het de beste optie is. Maar als er toevallig 2 a 3 man in hun team zit die vooral health stackt KAN het een ENIGSZINS nuttig item zijn. Maar voor die prijs... tja...
Misschien heb jij nog maar weinig matches gespeeld? Dan krijg en verlies je meer elo per game. Zoek maar eens op K-factor + elo als je meer wilt weten daarover.valermos schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:42:
Hoe is het mogelijk dat ik meer Elo krijg dan een maat van mij. Zijn elo is met 10 verschil gelijk aan de mijne...
Agreed!Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:41:
[...]
Juist dan kun je toch gewoon AD/Crit blijven kopen? Enkel health and geen resistances = jij doet dichtbij true damage met je PD/LW/IE/BT.
Ik doe meer magic damage door de extra CDR en lifesteal meer door de magicpen en de spirit visage. Is dus eigenlijk gewoon een andere stijl van spelen. Ik heb gemerkt dat je er niet vaak aan toekomt om iemand lang te auto-attacken in teamfights, dus voor mij werkt mijn build lekkerder. Ieder zijn dingRann schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:43:
Op Warwick bouw ik meestal Magicpenboots + Bloodrazor + wits end + frozenheart + force of nature en een malady of een black cleaver.
Vind ik toch wel een ideale setup, en je haalt er max Attack speed mee als je je W gebrikt
Ik duo niet, sorrySHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:42:
Speedzor zou ik met jou 1 potje kunnen duo queuen, om te kijke naar het niveau?
Mijn top is 1758.
Het resultaat van elke game wordt vergeleken met het verwachte resultaat (400 ELO verschil staat voor een 10x hogere winkans) en op basis daarvan wordt er meer (als je wint van een team dat favoriet was) of minder (als je verliest van een team waar jij favoriet was) ELO toegekend.valermos schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:42:
Hoe is het mogelijk dat ik meer Elo krijg dan een maat van mij. Zijn elo is met 10 verschil gelijk aan de mijne...
Lang autoattacken hoeft ook niet met 2,5 attacks per secondeVicarious schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:49:
[...]
Ik doe meer magic damage door de extra CDR en lifesteal meer door de magicpen en de spirit visage. Is dus eigenlijk gewoon een andere stijl van spelen. Ik heb gemerkt dat je er niet vaak aan toekomt om iemand lang te auto-attacken in teamfights, dus voor mij werkt mijn build lekkerder. Ieder zijn ding
Verwijderd
Geen Mercs op een melee ?_? snap al die builds met tig Aspeed items niet helemaal. Vooral Malady en TBC... Zit totaal geen synergy in. Ik ga liever zeer tanky op WW met 'slechts' een Wit's End. Mercs, Wit's Randuins, FoN, Warmogs/SV... Aspeed haal je al uit Runes/Masteries/W/Wit's.Rann schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:43:
Op Warwick bouw ik meestal Magicpenboots + Bloodrazor + wits end + frozenheart + force of nature en een malady of een black cleaver.
Vind ik toch wel een ideale setup, en je haalt er max Attack speed mee als je je W gebrikt
Dat en het verminderd sowieso per aantal games played.djengizz schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:01:
[...]
Het resultaat van elke game wordt vergeleken met het verwachte resultaat (400 ELO verschil staat voor een 10x hogere winkans) en op basis daarvan wordt er meer (als je wint van een team dat favoriet was) of minder (als je verliest van een team waar jij favoriet was) ELO toegekend.
Het kan zijn dat het verschil in ELO net voldoende was om het systeem jou net iets minder favoriet te laten vinden.
In dat geval krijg jij meer ELO dan je maat voor een win.
Doe ik ook niet op WW en ik haal er een 70% winrate mee. Die Sorc shoes werken in mijn build voor mij te lekker om te laten liggen. Verder heb ik nooit heel veel last van CC omdat ze die meestal toch op andere teammates gooien (warwick focussen is zelden een goed idee in teamfights, tenzij je hem in 2 sec. kan opblazen)Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:17:
[...]
Geen Mercs op een melee ?_? snap al die builds met tig Aspeed items niet helemaal. Vooral Malady en TBC... Zit totaal geen synergy in. Ik ga liever zeer tanky op WW met 'slechts' een Wit's End. Mercs, Wit's Randuins, FoN, Warmogs/SV... Aspeed haal je al uit Runes/Masteries/W/Wit's.
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:04:
En de eerste 50 games ofzo krijg/verlies je ook een stuk meer elo per game.
Ja, zoals Vic al schreefVerwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:17:
Dat en het verminderd sowieso per aantal games played.
Verwijderd
vind het vooral tijdens ganks belangrijk. Je hebt al zo weinig CC van jezelf, dus als een volledige stun/slow je raakt vis je al achter het net.Vicarious schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:30:
[...]
Doe ik ook niet op WW en ik haal er een 70% winrate mee. Die Sorc shoes werken in mijn build voor mij te lekker om te laten liggen. Verder heb ik nooit heel veel last van CC omdat ze die meestal toch op andere teammates gooien (warwick focussen is zelden een goed idee in teamfights, tenzij je hem in 2 sec. kan opblazen)
Oh, sorry, ik speel WW alleen solo top. Misschien had ik dat er even bij moeten melden. Ik vind Warwick niet goed genoeg als jungler momenteel.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:00:
[...]
vind het vooral tijdens ganks belangrijk. Je hebt al zo weinig CC van jezelf, dus als een volledige stun/slow je raakt vis je al achter het net.
Verwijderd
Denk dat hij net daarop doelde. Merc treads helpen je namelijk niet zozeer bij het ganken, meer om ganks beter te overleven.Vicarious schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:16:
[...]
Oh, sorry, ik speel WW alleen solo top. Misschien had ik dat er even bij moeten melden. Ik vind Warwick niet goed genoeg als jungler momenteel.
Nee, mercs helpen bij het ganken omdat je nog steeds iemand kan vangen als je een stun vangt met merc treads (want de stun duurt korter) terwijl je met attackspeed boots te lang gestund bent om ze nog in te halen.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:23:
[...]
Denk dat hij net daarop doelde. Merc treads helpen je namelijk niet zozeer bij het ganken, meer om ganks beter te overleven.
[ Voor 6% gewijzigd door Rann op 05-09-2012 11:04 ]
Verwijderd
Juist maar lijkt me ook te situationeel om als standaard te gaan gebruiken. Met warwick gank je toch pas effectief vanaf level 6 en dan spring je gewoon op hun kop.Vicarious schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:40:
[...]
Nee, mercs helpen bij het ganken omdat je nog steeds iemand kan vangen als je een stun vangt met merc treads (want de stun duurt korter) terwijl je met attackspeed boots te lang gestund bent om ze nog in te halen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq