Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.604 views

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

godofal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

ik gok dat >90% op hun smurf zit omdat hun main gebanned is voor dat soort gedrag :+

ze zouden eigenlijk iets moeten doen dat smurfs bij elkaar terecht komen, of dat het niet mogelijk is ze te creeren
degenen die het spelletje wel normaal spelen zullen niet gebanned worden, en degenen die wél gebanned worden zullen het niks uitmaken dat ze op hun smurf moeten (of vrij weinig iig)
Vanwege mijn "gedwongen" aangemaakte smurf account kan ik je zeggen dat voor nieuwe spelers het geen zak aan is. Ik had het idee dat iedereen (of bijna iedereen) een smurf account was.

Op mijn level 1 account werd ik al uitgemaakt voor noob, retarded items, etc.

Nu weet ik nog toen LoL "nieuw" was, toen iedereen nog het spel ontdekte. Dan koos je gewoon willekeurig een champion en liep je samen met een andere rustig naar mid, zonder rage of gezeik. Na een tijdje ontdek je dat er maar 1 mid moet bijvoorbeeld.

Maar nu ... :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd

Waar het Tribunal op uit is:
• Weg van de rechtermuisknop -> Report Player -> Categorie -> Report
• Gemiddelde reports per game verlagen: 2 (bron: season 1 rapport).

Meest belangrijke wat jou gaat weerhouden van die 60+% "fake" reports ban:
• Het onderbouwen van reports, uitleg geven, verwijzingen naar de tekst, zoals:
Situaties uitleggen, voorbeeld: After 3 quick deaths by a gank from their jungler he went AFK and never returned. He also sayd: "I'm going AFK BYE".

Dit heb ik vernomen van de hogere medespelers uit NA.

Hier een samenvatting van heel wat handige dingen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XnvY7.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 09:42 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 19:51

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:43:
Waar het Tribunal op uit is:
• Weg van de rechtermuisknop -> Report Player -> Categorie -> Report
• Gemiddelde reports per game verlagen: 2 (bron: season 1 rapport).

Situaties uitleggen, voorbeeld: After 3 quick deaths by a gank from their jungler he went AFK and never returned. He also sayd: "I'm going AFK BYE".

Dit heb ik vernomen van de hogere medespelers uit NA.

Hier een samenvatting van heel wat handige dingen _/-\o_
[afbeelding]
dus als je perfecte cs hebt kun je al na 6 min een bf halen :) nooit egt gezien eigenlijk. ik heb er meestal 1e op 7/8 min als ik ad carry speel, opzich ook niet slegt.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Spijtig dat de jungle timers nog niet geupdated zijn, deze zijn nu 1 minuut voor de wolves en golems en 50 seconden voor de wraiths.

Streaming History

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

damage reduction en de sweet spot voor mr/armor of hp is eigenlijk een stuk ingewikkelder dan aangegeven. Maar dat is niet echt heel moeilijk te begrijpen. Als ik zie wat voor problemen men al heeft met het 40% cooldown dat 67% meer spells geeft ( http://www.reddit.com/r/l...uction_gives_you_67_more/ )

• Dreanor

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:43:
Dat is dus wat ik altijd gedaan heb, altijd uitleg erbij gegooid met mjin redenatie maar de statistieken telden meer. Pas na een support ticket werd mijn suspenden account opgeheven (1 dag voor einde originele straf :P).

Dus wat je zegt gaat niet op helaas als niet al je reports ook op straf van die speler uit lopen!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vorig weekend zoals ik zei meegedaan met SNSS en we hebben de #1 spot gehaald dat weekend (we stonden dik achter en konden Baron krijgen door een double kill van ons van iemand die out of position was.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MHVHlbqeKnA&feature=plcp]

Full Game:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fh2n7r14gjY&feature=plcp]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
hallo, lang geleden :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Zijn er mensen die al goed kunnen junglen met rengar?

Zijn early game ganks vind ik heerlijk, maar ik zit nog een beetje met mijn item build.

Ik start met cloth en 5HP pots.
dan ga ik voor de volgende build:
- boots
- necklace (dat rengar item dus)
- wriggles lantern
- lvl2 boots (die met tenacity)
- phage

maar dan? phage doorbouwen naar trinity kan, maar ik heb het gevoel dat ik daar niet heel veel extra power van krijg.
En daarna? tanky gaan bouwen, of volop voor damage items gaan?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik kreeg net van Rengar op Heimer een autoattack van 450 op level 4.

:')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
ik vind dat rengar item totaal niet kost efficient. zelf gebruik ik dat item niet, tenzij je in een snowbal potje zit.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

badboyqxy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:44:
ik vind dat rengar item totaal niet kost efficient. zelf gebruik ik dat item niet, tenzij je in een snowbal potje zit.
Tja, ik vind vooral de extra movement speed erg belangrijk, ik vind rengar anders net even te traag. (gisteren in 1 potje, 5x gehad dat enemy's met minder dan 50hp bij me weg lopen)

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
RonnieB82 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:53:
[...]
Tja, ik vind vooral de extra movement speed erg belangrijk, ik vind rengar anders net even te traag. (gisteren in 1 potje, 5x gehad dat enemy's met minder dan 50hp bij me weg lopen)
Mee eens, daarom ben ik met movement speed quints gaan spelen en dat lost het voor een deel op.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RonnieB82 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:34:
maar dan? phage doorbouwen naar trinity kan, maar ik heb het gevoel dat ik daar niet heel veel extra power van krijg.
En daarna? tanky gaan bouwen, of volop voor damage items gaan?
Ik zou geen triforce bouwen op jungle Rengar maar phage --> frozen mallet. Een standaard Lee Sin build is bv. wel goed op hem. Ook de double dorans / brutaliser route werkt goed voor de jungle.
badboyqxy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:44:
Kost effectief is het wel, het is eerder het item slot waar je mee zit.

• badboyqxy
nou het item kost 1000gold en begint pas te werken bij kills assists mis je niet dood gaat.
als je hem dan toch zo wilt gaan bouwen kun je net zo goed, dat heal scaling item erook op gooien

• djengizz
  • Niet online
badboyqxy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:10:
nou het item kost 1000gold en begint pas te werken bij kills assists mis je niet dood gaat.
Het kost 800g en heeft gewoon base stats en een passive zonder stacks.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

badboyqxy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:10:
als je hem dan toch zo wilt gaan bouwen kun je net zo goed, dat heal scaling item erook op gooien
Bij een death lever je inderdaad 1 punt in. Maar als je meer doodgaat dan dat je kills/assists haalt, dan gaat er sowieso iets niet goed ;)

Ik denk alleen dat je even goed moet kijken wanneer je hem koopt. Ik zou hem namelijk niet direct rushen na je boots. Liever bouw ik eerst (een gedeelte) van wriggle's op.

Verwijderd

Ik had de DarkForge Jarvan IV skin een tijdje geleden gekocht, echter werkte de skin telkens maar niet.
Je kon hem wel selecteren bij championselect, hij laadde echter de classic.

Na eindelijk antwoord te hebben gehad op mijn ticket (na ruim 1 week) hebben ze het probleem opgelost en me te gemoet gekomen met 975 RP ^_^ woohoo!

Skin: http://www.lolking.net/models/?champion=59&skin=3

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 11:39 ]

Verwijderd

RonnieB82 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:50:
[...]

Bij een death lever je inderdaad 1 punt in. Maar als je meer doodgaat dan dat je kills/assists haalt, dan gaat er sowieso iets niet goed ;)

Ik denk alleen dat je even goed moet kijken wanneer je hem koopt. Ik zou hem namelijk niet direct rushen na je boots. Liever bouw ik eerst (een gedeelte) van wriggle's op.
ik bouw hem nooit voor wriggles af is
800g voor 10 AD + 2/lvl
rond lvl 6 wanneer je normaal wriggles toch al af moet hebben en boots zou dit 22 AD voor 800g betekenen wat op zich niet slecht is, maar dan toch liever eerst wriggles en boots aangezien het niet beter is.
rond lvl 10 geeft de bonetooth je 30 AD wat al cost efficienter is en je nog tijd genoeg geeft om stacks op te bouwen. Tegen lvl 18 geeft het je 46 AD dus voor 800g wel niet slecht alleen kan je hem dan niet meer upgraden en daar is waar het schoentje een beetje wringt echter als je de stacks opbouwt krijg je wel iets dat er meer begint op te lijken om een slot voor op te offeren.

■3 Trophies: +10 armor penetration
+5% cooldown reduction
■6 Trophies: +25 movement speed
■9 Trophies: Rengar's leap gains 150 bonus range.
■14 Trophies: Thrill of the Hunt's duration is increased by 3 seconds. Additionally, Rengar's next ability used after activating Thrill of the Hunt generates 1 bonus Ferocity.

De eerste twee stack bonussen zijn pretty nifty de derde ben ik niet vanonder de indruk en de laatste eigenlijk ook niet zo. Dit is puur gevoelsmatig voor mij.
Maar 6 stacks is redelijk easy te halen wat het voor mij meer dan cost efficient is. Ik denk ook wel dat het de slot waard is maar dat je je runes en masteries en de rest van je build er moet op afstemmen.
Ik heb wel al een 10tal potjes met hem gespeeld maar ik denk dat ik toch nog wat ga moeten tweaken met runes en build om er meer uit te kunnen halen. Ik vind hem momenteel lategame afvallen in gelijk opgaande games.
Hij heeft het potentieel om early game te snowballen maar dan nog scalet hij niet zo goed zelfs met een stack item zoals andere champs zouden scalen met feed.
Ik kom hier later nog wel eens op terug nadat ik nog wat games achter de kiezen heb en misschien een betere build heb gevonden.

• SHEePYTaGGeRNeP
waarom is het hier zo dood :(

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Geen discussiemateriaal~

En sommige dingen worden gewoon genegeerd :D

Ok nieuwe discussie -> "Wat weten heel veel mensen niet wat ze wel moeten weten om VEEL beter te worden in LoL?"

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
Jeffroiscool schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:40:
Geen discussiemateriaal~

Ok nieuwe discussie -> "Wat weten heel veel mensen niet wat ze wel moeten weten om VEEL beter te worden in LoL?"
Niet zeuren en doorspelen

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Geen discussiemateriaal~

dat je niet 1v5-en moet als je niet athene bent

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 21:44

Meneer iCy

swarma

Geen discussiemateriaal~

Beter op te letten op de minimap. Die is zo belangrijk :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 19:51

psyy138

blackbulls.nl

Geen discussiemateriaal~

leren om goed te warden :), da helpt un hoop

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 21:21
Dit, 100x dit. Ik kom zo vaak mensen tegen die de hele game zitten te huilen, afk gaan als ze hun lane verliezen of constant ragen op spelers die een fout maken. Al het moraal in je team verdwijnt hierdoor, en de game is verloren. Dit gebeurt vaakt als het andere team een voorsprong krijgt door hun begingame comp. Als je dan zelf een lategame comp hebt kun je die game nog makkelijk winnen, maar vaak heeft je team het al opgeven voordat het zover is.

Sommige games die ik speel ben ik onderhand meer psychloog aan het spelen om ervoor te zorgen dat die huilkindertjes niet de hele game verpesten. (Met succes :p)

• SHEePYTaGGeRNeP
Dat je ranked solo queue speelt om jezelf beter te maken inplaats van je elo te verhogen.
Want je teammaten kan je toch niet veranderen.
zoiets zei Doublelift in een Razer Acedemy video dacht ik.

[ Voor 26% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 30-08-2012 14:19 ]

• SHEePYTaGGeRNeP

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat maakt je beter in LoL? Ervaring!

Gewoon veel spelen en vooral, niet constant dezelfde champ spelen. In een spel als dit moet je eigenlijk elke champion van binnen en buiten kennen. Hierdoor wordt je niet verrast door bijvoorbeeld de range van Tristana lategame, of de burst van Veigar, etc.

Ook is ervaring belangrijk bij het inschatten van totale situatie. Mid gaat naar bot, dus die komt of ganken, of blue buff pakken. Als hun jungler met blue buff top loopt, dan is de kans groot dat mid naar bot gaat. En als je genoeg ervaring hebt weet je ook hoelang je nog hebt voordat mid bij jou bot is.

Dan is zoals gezegd map awareness belangrijk. Dit betekent dat je weet waar alle champions zijn, zowel je teammates als je vijanden.

Hoe men niet loopt te schelden en tieren dat ze 1v5 zijn en niemand hem/haar hielp, terwijl hij/zij als enige doorloopt terwijl de rest terug trekt.

Als je weet waar iedereen ongeveer is dan weet je dat je niet moet pushen als een gek als er geen vijand op de minimap te zien is.

En als laatste is denk ik de meta game belangrijk. Dat je weet welke champ waar tot zijn recht komt, inclusief runes/mastery builds.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11 08:16
Ik ben nog maar lvl 17, maar wel al een heleboel potjes met lvl 30 vrienden gespeeld, en dit zijn mijn tips:

- SS zeggen als de champ in je lane verdwenen is. Eens de lane phase over is, telt dit niet meer, maar een informatieve ping waar een vijand naar op weg is helpt altijd.

- wards zetten. Je hoeft je niet blauw te kopen aan wards, maar enkele goedgeplaatste helpen toch

- General minimap awereness

- Vooral voor beginners dan: Focussen op lasthitten. Voor de rest is het in het begin niet nodig om echt op minions te schieten en je lane te pushen (behalve als ze aan jouw turret zitten). Gewoon last hitten en wat harassen op je tegenstanders is voldoende (om te beginnen!). Eens je wat items hebt, of met hulp van de jungler kan je dan beter enemies neerhalen.

- Niet flamen/whinen/zeuren. Iedereen heeft wel eens een slechte dag, of een ongelukkig sterke tegenstander. Van mensen die zeuren over alles wordt iedereen gek, en dan ga je je nog slechter concentreren en faalt heel het team, of geven ze het praktisch op.

- Late game groeperen. (Maar niet als AD carry vanvoor hollen.). Je kan wel even apart gaan lanen om een grote groep minions te clearen. Maar blijven lanen is meestal voer voor een gankgroepje.

- Na een ace even doorpushen op mid of een vergevorderde lane. Altijd irritant als 4 van de 5 mensen een recall doen net na een ace, terwijl je anders nog even een turret + inhib kan neerhalen en dan recallen om te healen. Dit scheelt echt zoveel.

- Start niet heel de tijd surrender votes omdat jij slecht bezig bent. Als jij 0/3/1 staat, maar je team staat wel 15/9 voor, probeer je dan te herpakken ipv heel de tijd op surrender te klikken ^^

- Have fun! uiteindelijk is het gewoon een spel ;)

Verwijderd

ik ga akkoord met dreanor, ervaring is key, nog enkele toevoegingen

leer warden als top, mid, jungler en support
een van de enige roles die in mijn ogen geen wards hoeft te kopen is de ad carry
leer oracles kopen als support of jungler om map control in jouw voordeel te draaien
dit is een punt waar nog heel veel mensen aan kunnen werken om beter te worden, voor velen lijkt het weggesmeten geld maar een ward kan levens redden en ganks opzetten omdat je weet waar ze zijn

speel elke rol met minimum 2-4 champs regelmatig om beter inzicht te krijgen in alle rollen en zo dus ook een beter gevoel te krijgen voor het totaalbeeld van het spel, leer alle champs kennen daarom moet je ze nog niet goed kunnen spelen, maar weten wat ze kunnen waar hun kracht en zwaktes liggen is goud waard
en bovenal leer junglen :) onder lvl30 is het lastig omwille van runes en masteries maar eenmaal lvl30 heb je zowat al van alle andere rollen kunnen proeven, leer ook die rol, het biedt ongelooflijk veel inzicht in ganks en wanneer je die waar kan verwachten en wat je er kan aan doen

leer situaties inschatten, ga geen 4v5 aan in mid als een van je team top of bot moet pushen vanwege grote minionwave, 1v1 welke champ tov welke champ met hoeveel hp en mana is het haalbaar of niet
leer mensen misleiden, fake ganks en doe ganks zorg dat het niet voorspelbaar wordt, bait ze en lok teamfights uit wanneer jouw team het beter doet desnoods aan dragon of baron of een turret, als je team het niet beter doet leer te verdedigen en te backdooren, push lanes put pressure

leer combo's kennen bvb orianna shield malph, malph ult, orianna ult in teamfights kan dit grote gevolgen veroorzaken, als je zo'n combo's ziet waarschuw je team, lok de combo uit op een gunstige manier of zorg ervoor dat hij niet kan plaatsvinden

cs en lasthitten is belangrijk maar ondergeschikt aan teamplay, een solide gank waarbij de vijand outnumbered wordt levert meestal voordeel op

negatief gedrag vermijden als iemand je begint af te bekken er gewoon niet op ingaan, het is soms moeilijk maar het loont

and last but not least, kijk eens naar streams, kijk eens naar de toernooien van de pro's

Verwijderd

Waar ik zo gigantisch boos om kan worden zijn:

1. Mensen die weigeren te luisteren en lekker hun eigen ding blijven doen.

2. Mensen die roepen KS KS KS KS

Ik zal beide uitleggen. Het is ten eerste een team game, samen moet je de overwinning uit het vuur slepen. Luister naar elkaar, help elkaar, probeer de match samen te winnen. Dat er dan van die wankers KS gaan roepen omdat jij toevallig de final blow uitdeelt, so what, we hebben hem neer, nog 4 te gaan tot de Ace. Ik kan daar zo pisnijdig om worden, en het lijkt wel steeds vaker voor te komen. Hoe hoger het level hoe meer er gezeikt wordt om die tyfus KS.

KS BESTAAT NIET!

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 08:39
KS bestaat wel!

Als je als support een kill afpakt van je carry terwijl de kill al secured is dan is het KS.

Verwijderd

Bermbom schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:33:
KS bestaat wel!

Als je als support een kill afpakt van je carry terwijl de kill al secured is dan is het KS.
En nog 300 situaties (kijk maar naar Darius in sommige situaties)

Verwijderd

KS ? kill secure you mean?

Verwijderd

KillSteal

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
"Quit while you're ahead"

Veel spelers weten niet wanneer ze moeten stoppen. Ze chasen een enemy met weinig hp onder een turret, de enemy jungle in etc. Of na een baron/dragon direct de enemy jungle in rennen en geace'd worden.

Wees blij met kleinere winsten en borduur daar op voort :)

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
Wat ik niet snap is dat mijn patch download snelheid niet hoger komt dan 500 KB en met een speedtest 2,5 Mb haalt.. Rara, wat is hier aan de hand?

• badboyqxy
het update systeem is een peer to peer update systeem oftewel je haald van andere gebruikers en een deel van de riot server af.

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
Woeehoeee 2KBps. wat een feest.. Is er niet een andere manier?

• speedzor
Nickvandelaar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:08:
Woeehoeee 2KBps. wat een feest.. Is er niet een andere manier?
P2P uitzetten in de settings rechtsboven zodat je zelf niet meer upload.
Geen andere intensieve internetverbindingen open zetten wilt ook wel helpen.

Streaming History

• Peertje
  • Niet online
NA Regionals gaan beginnen: http://www.ustream.tv/RiotGames

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zo. Wat heeft Riot met Brand gedaan zeg? Kon Brand altijd wel makkelijk hebben maar ging nu een stuk moeilijker op mijn Heimer :'). dikke stun en combo's.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Dem lags. Waarom ustream en niet gewoon own3d of twitch? ;(

Vicariously I live while the whole world dies

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Ik heb stream voor me, maar zie alleen zwart? Oplossingen?

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-11 01:47
Ben aan het twijfelen of ik zo een champion pack zou kopen of ze toch 1 voor 1 zou gaan vrijspelen , dan wel enkel die gene die me boeiend lijken, anders kan het lang duren :P

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:30:
Zo. Wat heeft Riot met Brand gedaan zeg? Kon Brand altijd wel makkelijk hebben maar ging nu een stuk moeilijker op mijn Heimer :'). dikke stun en combo's.
Onlangs hebben ze zijn ulti aangepast dat hij eerder champions prioritiseert dan minions als zijn passive op was dacht ik.

@ NA Regionals.

Nog iemand die de casters iets te geforceerd vindt ? Het lijkt dat ze net iets teveel proberen en het allemaal uit het hoofd geleerd is of ergens ge autoqueued wordt. Amper emotie.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 08:23 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Goede morgen :)
Ik had trouwens geen lag in de stream.
TSM.EVO vs Crs.NA was mooi :o

[ Voor 72% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 31-08-2012 08:42 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
https://elobuff.com/events
Daar kan je alles zien van PAX NA Regionals
Elobuff is zo nice haha

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Bermbom schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:33:
KS bestaat wel!

There is no KS in team play.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• SHEePYTaGGeRNeP
Swanfield schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:03:
[...]

There is no KS in team play.
Wel als je Meja Soulstealer hebt. gg

• Dreanor

Dreanor

Joene

KS bestaat wel degelijk!

Soms zie je mensen niks doen, afwachten om hun ult/nuke skill op het laatste moment op de vluchtende champ te gooien. Of, afwachten in brush/toren, of van uit jungle aan komen lopen, een ander het 1v1 gevecht te laten doen en op het laatste moment de kill te pakken.

Dus kill steal bestaat wel degelijk op die manier.

Echter, roepen velen killsteal als je 2v1 vecht en zij niet de kill kregen, of in teamfights waar dat natuurlijk niet van toepassing is als iedereen meevecht/helpt.

Zo wil ik als support soms wel eens een kill pakken per ongeluk als je helpt met harash en jou auto attack/skill op het verkeerde moment aankomt. Denk aan Janna tornado voor de nockup, shen's taunt, karma healing wave, etc.

Is dat dan een kill steal of gewoon ongelukkig? Immers deed ik het voor de slow/nockup/heal/taunt.

Verwijderd

Het verschil tussen een kill securen of opzettelijk de laatste hits pakken is een groot verschil... Jungle / Support hebben niet per definitie kills nodig, je wilt ze namelijk aan je carryes geven, desnoods aan je top bruiser.
Mensen snappen dat niet altijd.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 10:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:09:
Het verschil tussen een kill securen of opzettelijk de laatste hits pakken is een groot verschil... Jungle / Support hebben niet per definitie kills nodig, je wilt ze namelijk aan je carryes geven, desnoods aan je top bruiser.
Mensen snappen dat niet altijd.
Ja maar het mag je niet crippelen in fights. Je moet als support in de mate van het mogelijke, gewoon ook zoveel mogelijk damage doen tijdens fights in de botlane. Met een nunu bijvoorbeeld volstaat het niet om af en toe een sneeuwbal te gooien en je carry te buffen, want terwijl je carry de movement & as speed buff heeft, heb jij die ook en kan ook jij veel damage doen. Houdt hier wel rekening met de situatie & sterkte van de tegenstander, je wilt er beter uitkomen en niet hun een kill geven door extra damage te doen.

Het is juist dat die kills veel beter zijn op je carry, maar mocht je er nu toevallig ook eentje hebben is dat nu nog zo'n ramp niet. Draagt toe tot een easy oracle ;)

Verwijderd

Dat zeg ik toch? Wat snap je niet aan kills securen of kills stelen?
In de situatie die jij omschrijft is het dus inderdaad securen.... |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 10:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:47:
Dat zeg ik toch? Wat snap je niet aan kills securen of kills stelen?
In de situatie die jij omschrijft is het dus inderdaad securen.... |:(
Support hebben niet per definitie kills nodig, je wilt ze namelijk aan je carryes geven, desnoods aan je top bruiser.

->

Ja maar het mag je niet crippelen in fights. Je moet als support in de mate van het mogelijke, gewoon ook zoveel mogelijk damage doen tijdens fights in de botlane.

Mag het ?

zucht..

Verwijderd

Je zegt toch hetzelfde als ik pannekoek?

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:55:
Je zegt toch hetzelfde als ik pannekoek?
Jouw bericht was niet volledig uitgelegd en Groov heeft daarop ingespeeld en de gaten opgevuld.
Gooi jullie posts samen en je hebt een correct, volledig bericht.

Streaming History

Verwijderd

Limited Riven icon code word tussen de finales door gereleased, hou je ogen open.
Mocht je hem missen kun je hem nog kopen voor een korte duur van 1 week.

Als ik de code heb zal ik hem hier plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c1PFk.png
Riven... blijft een leuke champ maar ik ben er waardeloos mee :P

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-11 17:38
Het gaat om de championship (dus oktober), niet PAX. En afaik krijg je via de stream alleen de summoner icon gratis, niet de skin. Deze delen ze waarschijnlijk lokaal uit.

Verwijderd

Zebby schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:28:
Het gaat om de championship (dus oktober), niet PAX. En afaik krijg je via de stream alleen de summoner icon gratis, niet de skin. Deze delen ze waarschijnlijk lokaal uit.
klopt

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Tkc7.png

Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561589_420850787950954_2100805979_n.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 11:57 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 21:44

Meneer iCy

swarma

Hoe zou die er uit zien icm ult lulu :o

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:15:
Riven... blijft een leuke champ maar ik ben er waardeloos mee :P
Probeer haar eens jungle.
Dat heeft voor mij hetzelfde probleem opgelost.

• badboyqxy
met riven en fiora moet je poken, oftewel ze doen in korte tijd grote hoeveelheid damage en zijn daarna tijdje waardeloos.

reken beetje uit hoeveel schade je ongeveer doet en van dan aan en zorg dat je gelijk het gevecht verlaat naar je korte periode van damage.

combineer dit met af en toe keer damagen op hem ipv creeps en je zou het een stuk beter in top moeten doen.

overigens tegen tanky champions, zoals malphite en volibear, kun je beter rond je toren blijven hangen en probeer je toren uit te buiten. 1v1 zul je het nooit winnen. dus speel heel voorzichtig en als je voor een kill gaat zorg altijd datje ondersteuning van of een toren of een jungler krijgt

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 13:43

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Trading Samurai Yi skincode voor Full Metal Rammus code voor NA server :)

[specs]

• Convo
Oké even wat anders:

Ik kom regelmatig discussies tegen over wat men 'high elo' en 'low elo' noemt. Om een of andere reden heerst binnen de LoL community de (verkeerde?) indruk dat iedereen onder 1500 Elo de meest waardeloze speler ooit is. Laatst kwam ik deze video tegen: http://www.youtube.com/watch?v=DBWobMQsKnA. Rond 3:52 wordt dit probleem omschreven.

Omdat ik de mening van de video deel (en omdat het einde van seizoen 2 nadert) heb ik zelf eens even gekeken naar de ratings op de EUW ladder. Ik heb de ladder op meerdere punten gesampled en daarmee de onderstaande grafiek gemaakt. In de grafiek kun je opzoeken hoeveel procent van de playerbase een hoger Elo heeft dan jij.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zsD3o.png

Er zwerven op het internet meer van dit soort grafieken rond, maar ik heb er geen kunnen vinden die aan de onderstande punten voldoen.

- Ranked ladder als bron (dus geen eigen database)
- Recent, De ladder is continu onderheving aan Elo inflatie (zie ATN Forellenlord)
- Makkelijk afleesbaar
- Percentages

Het enige probleem is dat ik geen informatie heb over ratings <1200. De grafiek lijkt ook te suggeren dat 1200 niet het gemiddelde Elo is. Dus ik verwacht dat de hele lijn eigenlijk iets naar beneden verschoven moet worden. Suggesties/oplossingen zijn welkom.

Als het aan mij lag, zou Riot spelers beter moeten informeren of wat een bepaalde rating nu precies inhoud. Zo vind ik dat een casual speler best trots mag zijn op een rating van bijvoorbeeld 1320 (beste 25%). Maar dat laat ik dan open voor discussie.

TL;DR Oooh mooi plaatje Klik

• speedzor
Dr.R schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:24:
Oké even wat anders:

Ik kom regelmatig discussies tegen over wat men 'high elo' en 'low elo' noemt. Om een of andere reden heerst binnen de LoL community de (verkeerde?) indruk dat iedereen onder 1500 Elo de meest waardeloze speler ooit is. Laatst kwam ik deze video tegen: http://www.youtube.com/watch?v=DBWobMQsKnA. Rond 3:52 wordt dit probleem omschreven.

Omdat ik de mening van de video deel (en omdat het einde van seizoen 2 nadert) heb ik zelf eens even gekeken naar de ratings op de EUW ladder. Ik heb de ladder op meerdere punten gesampled en daarmee de onderstaande grafiek gemaakt. In de grafiek kun je opzoeken hoeveel procent van de playerbase een hoger Elo heeft dan jij.
[afbeelding]

Er zwerven op het internet meer van dit soort grafieken rond, maar ik heb er geen kunnen vinden die aan de onderstande punten voldoen.

- Ranked ladder als bron (dus geen eigen database)
- Recent, De ladder is continu onderheving aan Elo inflatie (zie ATN Forellenlord)
- Makkelijk afleesbaar
- Percentages

Het enige probleem is dat ik geen informatie heb over ratings <1200. De grafiek lijkt ook te suggeren dat 1200 niet het gemiddelde Elo is. Dus ik verwacht dat de hele lijn eigenlijk iets naar beneden verschoven moet worden. Suggesties/oplossingen zijn welkom.

Als het aan mij lag, zou Riot spelers beter moeten informeren of wat een bepaalde rating nu precies inhoud. Zo vind ik dat een casual speler best trots mag zijn op een rating van bijvoorbeeld 1320 (beste 25%). Maar dat laat ik dan open voor discussie.

TL;DR Oooh mooi plaatje Klik
Mooie grafiek, maar om even direct de reden toe te voegen waarom dit is: Het niveau verschil tussen 800 en 1500 is een stuk lager dan 1600 - 2000 om maar iets te noemen.

Ik veronderstel dat je bekend met een logaritmische schaal gezien de grafieken die je net opstelde? Het is daar mee te vergelijken.

Ik weet wel dat dit niet je eigenlijke punt is, maar het is wel de oorzaak waarom dit zo gezien wordt alhoewel het statistisch niet klopt.

Althans, dat is mijn gedachte erachter :)

Streaming History

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Het is geen logaritmische schaal, maar een standaard normaalverdeling, normaalverdelingen worden ook gebruikt in bevolkingsonderzoeken etc,

• Peertje
  • Niet online
Dr.R schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:24:

Je kan de ontbrekende data wel berekenen denk ik als je er vanuit gaat dat ELO normaal verdeelt is. Hoe weet ik helaas niet :P Maar toen ik ging googlen kwam ik deze draad tegen waarin Megavolti gedaan heeft wat in eerste instantie bij mij opkwam :)

http://euw.leagueoflegend...e/index.php/t-358777.html

/edit

Kan je een grafiek plotten met op de x-as elo 1200 tot max en op de y-as de hoeveelheid spelers met de elo?

[ Voor 7% gewijzigd door Peertje op 31-08-2012 20:35 ]

• speedzor
Nutral schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:31:
Het is geen logaritmische schaal, maar een standaard normaalverdeling, normaalverdelingen worden ook gebruikt in bevolkingsonderzoeken etc,
Met de logaritmische schaal doel ik op het effectieve skill niveau, niet het elo.

Als je een miniem verschil in skill niveau hebt tussen [800;899] en dit verschil wordt steeds groter naarmate je interval verhoogt naar [900;999], [1000;1001] etc, dan spreek je toch over een logaritmische verdeling met betrekking tot het skill niveau?

Of is m'n kennis over statistiek zo erbarmelijk? :$

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 31-08-2012 20:39 ]

Streaming History

• Convo
Wat nutral zegt klopt, het is een standaard verdeling. Ik zou dat kunnen gebruiken om de rest van de grafiek (<1200) te extrapoleren.
Wat speedzor zegt klopt ook, en ik ben het ermee eens dat dit een van de redenen is waarom iedereen zo negatief doet over <1500 elo. Of dit verband logaritmisch is weet ik niet, er is namelijk geen manier om iemands absolute skill te meten en dit uit te zetten tegenover het bijbehorende elo. Dit is dan ook de reden voor het maken van de grafiek, dat is namelijk statistisch 'bewijs' en geen gevoel/aaname over skill niveau.

Ik kan inderdaad de ontbrekende data berekenen maar als ik dat doe verwacht ik dat het gemiddelde rond de 1000 Elo komt te liggen, en niet bij de 1200.

Dit betekent dat:
1. Iemand die net met de placement matches begint een start elo van 1000 meekrijgt
2. Er klopt iets niet in mijn grafiek/redenatie
Kan je een grafiek plotten met op de x-as elo 1200 tot max en op de y-as de hoeveelheid spelers met de elo?
Gewoon het percentage vermenigvuldigen met het totaal aantal spelers op de ladder. Alleen de waardes op de y-as veranderen dan. De vorm blijft precies hetzelfde.

edit: Of bedoelde je dat ik letterlijk het aantal spelers tussen 1200 - 1201, 1201-1202 zou plotten? Dat kan ik helaas niet doen omdat ik niet alle data heb. Ik heb de lader op de website een aantal keer gesampled om mijn grafiek te maken maar riot heeft geen praktische moglijkheid om de hele ladder te downloaden.

[ Voor 26% gewijzigd door Convo op 31-08-2012 21:29 ]

• Peertje
  • Niet online
Dr.R schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:15:

Dit betekent dat:
1. Iemand die net met de placement matches begint een start elo van 1000 meekrijgt
2. Er klopt iets niet in mijn grafiek/redenatie
Vergeet niet dat je ELO kan verliezen door te weinig te spelen of door qeue dodging (dodgen zorgt niet meer voor elo loss maar heeft nog wel invloed gehad op de ladder van seizoen 2). Dit zorgt er voor dat het gemiddelde naar beneden kan gaan.

Wat denk ik ook meespeelt is dat de eerste 10 matches dubbele ELO oplevert en de dooropvolgende 10 matches een meer ELO opleveren dan normaal. Maar wat de invloed hiervan precies is ben ik nog niet uit :P
Dr.R schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:15:

edit: Of bedoelde je dat ik letterlijk het aantal spelers tussen 1200 - 1201, 1201-1202 zou plotten? Dat kan ik helaas niet doen omdat ik niet alle data heb. Ik heb de lader op de website een aantal keer gesampled om mijn grafiek te maken maar riot heeft geen praktische moglijkheid om de hele ladder te downloaden.
Dat bedoel ik inderdaad.

[ Voor 31% gewijzigd door Peertje op 31-08-2012 21:37 ]

• Convo
Peertje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:29:
[...]

Vergeet niet dat je ELO kan verliezen door te weinig te spelen of door qeue dodging. Dit zorgt er voor dat het gemiddelde naar beneden kan gaan.

Wat denk ik ook meespeelt is dat de eerste 10 matches dubbele ELO oplevert en de dooropvolgende 10 matches een meer ELO opleveren dan normaal. Maar wat de invloed hiervan precies is ben ik nog niet uit :P
m.a.w. Je vind het aannemelijk dat in verloop van het seizoen het gemiddelde is gedaalt tot 1000 Elo ?
Daar kan ik me best in vinden, maar of dit genoeg bewijs is weet ik niet.

[ Voor 58% gewijzigd door Convo op 31-08-2012 21:58 ]

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

er is geen elo inflatie, maar elo deflatie. dat betekent dat elo eigenlijk meer waard word, er is namelijk geen manier om voor meer elo per persoon te komen, maar wel om voor minder elo per persoon te zorgen. namelijk elo decay en ook van het dodgen de -10 elo, wat nog steeds effect heeft gehad op de huidige ranked ladders.

skill is denk ik niet logaritmisch, wat je ziet bij lol is dat rond de het midden, (ik denk dat dat rond de 1100/1150 zit) er heel veel verschillende manieren zijn waarop mensen toch tekort schieten, 100 elo maakt best wel verschil qua mensen in niveau, op hogere elo's is men gemiddeld beter, maar allemaal op verschillende punten, ik denk absoluut niet dat het logaritmisch is, dat zou betekenen dat het een verloop zou hebben van 10-100-1000-10000, daarentegen is het wel zo dat een verschil in skill vrij snel tot een stomp kan zorgen

• Convo
Deflatie idd. Ander argument dat Elo/skill het niet logaritmisch is, is het feit dat de top100 van 2450 Elo tot 2900 Elo loopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Convo op 31-08-2012 22:36 ]

• Peertje
  • Niet online
Dr.R schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:31:
[...]

m.a.w. Je vind het aannemelijk dat in verloop van het seizoen het gemiddelde is gedaalt tot 1000 Elo ?
Daar kan ik me best in vinden, maar of dit genoeg bewijs is weet ik niet.
Genoeg bewijs is het zeker niet nee. Maar wat het wel is weet ik niet :)

Ik zou wel willen weten wat de gemiddelde W:L ratio is van alle eerste 10 ranked matches. Ik denk namelijk niet dat dit 5 tegen 5 is maar eerder 4 tegen 6 of nog lager. Bij 4 v/d 10 gewonnen sta je namelijk gelijk op een ELO van 1120.
Nutral schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:03:
er is namelijk geen manier om voor meer elo per persoon te komen
Die is er wel. Riot keert toch wel eens wanneer de servers problemen hebben alleen ELO uit bij winst maar trekt geen ELO af bij verlies?

[ Voor 20% gewijzigd door Peertje op 31-08-2012 22:55 ]

• Convo
Bedankt voor de reacties, ik ga even kijken of ik de 0-1200 elo kan extrapoleren. Met een beetje geluk en rekenwerk kan ik mischien ook nog een 2e grafiek maken waarin je de normale verdeling terugziet. (Dus de grafiek van het aantal spelers per elo range). Resultaat komt wel een keer langs als ik genoeg tijd/zin heb om dit uit te werken.

• Peertje
  • Niet online
Dr.R schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:00:
Bedankt voor de reacties, ik ga even kijken of ik de 0-1200 elo kan extrapoleren. Met een beetje geluk en rekenwerk kan ik mischien ook nog een 2e grafiek maken waarin je de normale verdeling terugziet. (Dus de grafiek van het aantal spelers per elo range). Resultaat komt wel een keer langs als ik genoeg tijd/zin heb om dit uit te werken.
Succes!

Jammer dat Riot niet gewoon met deze statistieken komt :-(

• Peertje
  • Niet online
Momenteel speelt CLG.prime tegen Legion, erg leuke match tot nu toe. http://www.ustream.tv/RiotGames

CLG speelt met hun botlane op mid en het pakt aardig uit voor ze 8)

• speedzor
Peertje schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 00:01:
Momenteel speelt CLG.prime tegen Legion, erg leuke match tot nu toe. http://www.ustream.tv/RiotGames

CLG speelt met hun botlane op mid en het pakt aardig uit voor ze 8)
En promote + triple teleport blijkbaar.

Helaas enkel het einde gezien, hopelijk halen ze het zo meteen nog eens boven :)

Streaming History

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Het kwam erop neer dat CLG.prime de tactics gebruikten die ze ook tegen eu gebruikten in Azubu blaze tournmanent. sivir sona mid. sona met promote
alle carry's hadden teleport
op tond stond olaf 1v2
bot stond bigfat met gragas

Veel early game pushen. Overal wordt er geganked door mundo in de jungle
Het doel was om zo snel mogelijk veel towers te krijgen.

nu begint game 2 http://www.ustream.tv/

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Al iets meer bekend over de Riven icon code?

• Peertje
  • Niet online
Game 2 van CLG vs Legion... wow :o

• nukidin247
YouTube: PAX NA Regionals CLG vs Legion Pre-game interview

0:32 is waar het filmpje over gaat... Wow, wat belachelijk dat je zoiets kunt zeggen.

• Peertje
  • Niet online
nukidin247 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:03:
YouTube: PAX NA Regionals CLG vs Legion Pre-game interview

0:32 is waar het filmpje over gaat... Wow, wat belachelijk dat je zoiets kunt zeggen.
Ik denk dat je het te serieus opvat. Al die spelers kennen elkaar goed onderling en hebben afiak geen haat naar elkaar. Bovendien zijn al die filmpjes zo gemonteerd dat ze grappig zijn of iig reacties oproepen bij het publiek. Vandoor ook dat je Doublelift nog een keer terug ziet en hij zegt als "als we keihard hebben verloren kan je dit beter niet uitzenden."

In de andere pre-game filmpjes halen ze ook grapjes uit door bijvoorbeeld Saintvicous nog een aantal seconden in beeld te laten terwijl hij niks zegt of door eerst Phreak te laten vertellen dat Regi bang is voor mMe om vervolgens direct Regi aan het woord te laten die precies het tegenovergestelde beweerd.

Verwijderd

Ik hoorde net van iemand dat in November season 2 komt met ranked?

Dat je elo weer gereset wordt?
Speel nooit ranked dus heb geen idee anders ga ik nog ffe lekker nolive ranked.

Dus in november begin je weer opnieuw?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 13:54 ]

• badboyqxy
het is zoiezo wel leuk om ranked te spelen
mensen spelen over het algemeen serieuzer en level ligt algemeen iets hoger dan in de normal games
bovendien de vorige keer kon je jarvan 4 krijgen en een bepaalde skin en bepaalde banner als je x elo stond

• Convo
Officieel is seizoen 2 na de wereldkampioenschappen op 13 oktober afgelopen. Daarna komt er een 'pre-season' tijd tot seizoen 3 begint. Ik verwacht dat dit ergens rond januari/februari zal zijn. Voor seizoen 1 kreeg je beloningen aan de hand van je rating.
1250+: Bronzen banner op je summoner profile
1400+: Summonericon met zilveren rand en een zilveren banner op je summoner profile
1520+: Summonericon met gouden rand, gouden banner op je summoner profile + gouden forum badge + Jarvan Skin
1900+: Summonericon met platimun rand, platinum banner op je summoner profile + platinum forum badge + Jarvan Skin

Voor seizoen 2 zal er hoogstwaarschijnlijk ook een dergelijke constructie komen. Als je op dit moment nog geen ranked speelt, dan is dit het goede moment om daar mee te beginnen. Zo maak je kans op de beloningen. Als het niet lukt heb je niks verloren aangezien het elo aan het begin van seizoen 3 gereset wordt.

Verwijderd

Dr.R schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:09:
Officieel is seizoen 2 na de wereldkampioenschappen op 13 oktober afgelopen. Daarna komt er een 'pre-season' tijd tot seizoen 3 begint. Ik verwacht dat dit ergens rond januari/februari zal zijn. Voor seizoen 1 kreeg je beloningen aan de hand van je rating.
1400+: Summonericon met zilveren rand en een zilveren banner op je summoner profile
1520+: Summonericon met gouden rand, gouden banner op je summoner profile + gouden forum badge + Jarvan Skin
1900+: Summonericon met platimun rand, platinum banner op je summoner profile + platinum forum badge + Jarvan Skin

Voor seizoen 2 zal er hoogstwaarschijnlijk ook een dergelijke constructie komen. Als je op dit moment nog geen ranked speelt, dan is dit het goede moment om daar mee te beginnen. Zo maak je kans op de beloningen. Als het niet lukt heb je niks verloren aangezien het elo aan het begin van seizoen 3 gereset wordt.
Oke, dus 13 oktober stopt season 2? en dan wordt er voorberedit op season 3.
Dat iedereen weer opnieuw begint als i khet goed begrepen heb.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dr.R schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:09:

Ik sta momenteel op 1305... hopelijk valt er niet teveel vanaf voor het eind van het seizoen ;)

• Convo
Zo, ik heb even het laatste stukje van de Elo statistieken uitgewerkt. De nieuwe grafiek laat de normale verdeling goed zien. Hij lijkt me duidelijk genoeg zodat ook leken het kunnen begrijpen. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft. Alles onder de 1200 Elo is geëxtrapoleerd.

Elo verdeling in brackets
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nuc76.png

Percentage spelers met een hogere rating
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nmtLl.png

[ Voor 12% gewijzigd door Convo op 02-09-2012 13:57 ]

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
@ Convolution
Je vermeldt de ranked team ladder als bron voor je data, ik neem aan dat dat die van solo queue moet zijn?
SniperFox schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 00:31:
Al iets meer bekend over de Riven icon code?
Dat komt pas tijdens het season 2 championship, begin oktober. Waar ze nu mee bezig zijn tijdens PAX zijn de regional qualifiers van NA.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:33:
Ik hoorde net van iemand dat in November season 2 komt met ranked?

Dat je elo weer gereset wordt?
Speel nooit ranked dus heb geen idee anders ga ik nog ffe lekker nolive ranked.

Dus in november begin je weer opnieuw?
Ik verwacht dat ze weer hetzelfde doen als tussen seasons 1 en 2; ratings worden niet compleet gereset, maar wel wat aangepast richting een gemiddelde waarde (iets van 1200). Spelers rond de 1100-1300 blijven vrijwel gelijk, Forellenlord zal met z'n 2900 misschien een paar honderd puntjes moeten inleveren, terwijl spelers die flink zijn afgedaald tot op de bodem van de elo-ladder een goede kans krijgen om zich vanaf een wat hogere rating terug te vechten (al zal de grote meerderheid daarvan natuurlijk onmiddelijk weer zinken als een baksteen).

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha net een leuk potje met Heimer, ik moest tegen een Vlad die vrij slecht was. Liet zich heel makkelijk terug drukken dus die kreeg geen farm. Ik daar in tegen hitte bijna alles, en na 4 waves standaard alles. Ik was level 18 toen er net één level 13 was. Ben naar mid gegaan met Hourglass, daar turrets gedropt en quadra kill :p

• nukidin247
12:15 CEST is toch hopelijk wel 00:15...? Op die regionals staat dat clg vs dignitas dan begint maar amerikanen heh.... kan iemand dat vast stellen? Ik heb geen zin om eerder op te staan om die game te kijken.

Nevahmaind

[ Voor 4% gewijzigd door nukidin247 op 02-09-2012 00:21 ]

• speedzor
Scarra heeft enkele weken geleden, toen hij net terug was van korea, op stream gepraat over een geheime koreaanse tactiek waarbij botlane de eerste 3 minute niet eens bot was.

Mijn gok hierbij is dat ze de jungle van het andere team gaan clearen, maar zeker weten doe ik het niet.

In ieder geval ben ik enorm benieuwd naar deze games, hier zal er zeker een verfrissende tactiek uit komen.

Streaming History

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat een ongelofelijk tweede match was dat tussen Team Dignitas en Counter Logic Gaming. Echt geweldig hoe ze elke keer weer om en om ontzettend goed bezig zijn. Ontzettend goed gespeeld.

Wel waanzin dat beide teams tot 100k+ gold kwamen, zelfs Sona had 3k health :S
Pimorez schreef op zondag 02 september 2012 @ 02:47:
Wat een ongelofelijk tweede match was dat tussen Team Dignitas en Counter Logic Gaming. Echt geweldig hoe ze elke keer weer om en om ontzettend goed bezig zijn. Ontzettend goed gespeeld.

Wel waanzin dat beide teams tot 100k+ gold kwamen, zelfs Sona had 3k health :S
Geniale game idd. Aanrader voor degenen die hem gemist hebben. Ik zal verder niets spoilen voor degenen die de VOD nog willen nakijken.

Pagina: 1 ... 62 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.