TF was te druk bezig om op mijn build en enkele andere dingen te schelden dat hij een 5-tal keer out of position genomen werd. Daarna nog enkele 4v5 fights omdat m'n team niet wou begrijpen dat je de mid turret niet kunt pushen tegen een gragas/lux zonder de sidelanes te pushen en ze dus te lang in mid stonden waarna ze ook out of position genomen werden.
@Marlu: inderdaad, je zult early game zwak zijn. Om die reden zou ik een Lee Sin of dergelijke early game jungler nemen die bot kunnen campen. Eventueel nunu/shyvana/mundo om de tegenstander hun jungler te beletten om te ganken door constant te counterjunglen. Dan neem je een veilige top lane met late game presence (Kennen, Irelia, Lee sin..) en een degelijke mid lane met early/mid game presence (Gragas, Morgana, Galio) en goede farm mogelijkheden. Dit zorgt ervoor dat je jungler zich kan focussen op jungle + bot, jouw lanes zouden niet om hulp mogen roepen en je early/mid is sterk genoeg om de tijdelijke zwakte van je AD goed te maken. Late game heb je nog genoeg CC om je intussen op voorsprong gekomen AD carry te beschermen.
Uiteraard neem je dan een champion die goed scaled met de tijd (Corki, Vayne, Kog'Maw, Ashe) en een support die passief spel toelaat en de mogelijkheid heeft om de carry te beschermen in lane (Janna, Soraka, Alistar).
Dit ga ik toch eens in ranked training moeten proberen, bedenk maar een goede g/10 runepage Nutral.
Edit: Streamen werkt! Zonet een normal game gespeeld en ik heb helemaal geen ping problemen, enkel wat bijna onmerkbare FPS haperingen af en toe.
Binnen 15 minuten ga ik soloqueuen (1900 elo), wees welkom om te kijken.
Op dit moment spectate ik gewoon een scrim tussen Regez en AT, twee top teams uit de benelux.
Muziek op dit moment is jazz, maar dit wijzigt naar gelang mijn stemming.
http://www.own3d.tv/BeSport/live/340093
[
Voor 11% gewijzigd door
speedzor op 14-08-2012 21:03
]