Welcome to the League of Draven
Ik ben er donderdag en vrijdagFanatic_FS schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:58:
Zijn er hier trouwens mensen die naar Gamescom gaan?
Verwijderd
Darius leuke champ, als mid vaak gepakt wordt, probeer dan zelfde te doen. Met Darius ze Q push je je eigen lane redelijk snel, waardoor je even adem hebt om mid een bezoekje te brengen, ook al lukt het niet, soms is timing heerlijk met een jungler of is mid ieder geval bang genoeg als top SS isSharfer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:21:
nee, bedoelde Darius.
weer een lose, ik pak top telkens gaat goed mid word 8 a 9 keer gemolesteerd en einde game
ik ga die tactiek vandaag eens toepassen. Gisteren ook veel gedaan, helaas sta ik dan meestal tegen 1 a 2 champs die gefeed zijn. Maakt het wat harder,ook Dr. Mundo is behoorlijk pittig met goede spullenVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:37:
[...]
Darius leuke champ, als mid vaak gepakt wordt, probeer dan zelfde te doen. Met Darius ze Q push je je eigen lane redelijk snel, waardoor je even adem hebt om mid een bezoekje te brengen, ook al lukt het niet, soms is timing heerlijk met een jungler of is mid ieder geval bang genoeg als top SS is
Sharfer#2586
Verwijderd
Daarom speelt hij juist met die gp/10 build zodat hij altijd in midgame 1 of 2 items voor heeft op de rest. Zodra iedereen fullbuild is kun je idd niet veel meer.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:57:
[...]
Ik gebruik ad reds en ap quints op nunu voor de extra early game power.
Lategame ben je toch niet veel meer dan je buffs en debuffs.
Verwijderd
Voor Darius zijn health heroes in begin game lastig (Volibear, Malph, Dr. Mundo etc), later nog vanwege de armor die ze erbij krijgen maar gaat het makkelijker. Als ik tegen een Dr. Mundo sta is het veel cleaver dodgen en op max range van Q blijven, dan wel elke keer raken maar hij kan (naast ze cleaver) jouw niet raken. Blijft lastig, Darius's ze Noxian BunnyHopping werkt beter op de squishies;)Sharfer schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:17:
[...]
ik ga die tactiek vandaag eens toepassen. Gisteren ook veel gedaan, helaas sta ik dan meestal tegen 1 a 2 champs die gefeed zijn. Maakt het wat harder,ook Dr. Mundo is behoorlijk pittig met goede spullen
zat net met allemaal kleine kinderen die het 'wel even zouden fixen'.
alsnog verloren, omdat ze dachten dat ze wel met 2 man 5 man konden verslaan..
Sharfer#2586
ja zulke mensen kom je wel vaker tegen sharfer. vecht voor je eigen skills en dat je jou lane kan winnen.
maar, echt al 9 potjes verloren waarvan er 8 op een rij >.<
heb soms al de neiging weg te gaan als ik een naam zie met 1994 +
Sharfer#2586
Verwijderd
de randomness van de matchmaking stel ik me toch soms vragen bij.
als ik met 700-800 wins gematched word met een team met allemaal 100 wins
en bij de tegenstander zitten er 3 met 600 wins ofzo dan denk ik ook ja het is niet dat mijn team slecht was ze ontbreken gewoon bakken ervaring tegenover het andere team.
in ranked zit ik dan weer met heel weinig matches played en zie ik daar dat het soms andersom is ook en dat de elo matching ook niet flawless is.
het enige dat je kan doen is concentreren op je eigen spel en overzicht houden en wat pointers geven aan je teammates
Vicariously I live while the whole world dies
alleen de weg naar lvl 30 is lang, nog heel lang
Sharfer#2586
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Vicarious schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:50:
De Elo van *iedereen* wisselt net zo snel als de stemming van een gemiddelde vrouw
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 08:33 ]
Verwijderd
En keybindings ! Dat zou echt mooi zijnMrVegeta schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 01:47:
League of Legends zou iets moeten maken dat je summoner skills, runes en mastery kan koppelen aan een champ...
wat dacht je van addons, dat je bijvoorbeeld de champ die je aan het focussen bent wat centraler ziet (zijn hp bar)Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:44:
[...]
En keybindings ! Dat zou echt mooi zijn
want vind dat rechts boven maar vervelend en midden in een 5 v 5 gevecht weet ik soms niet eens waar ik zelf sta
Sharfer#2586
Verwijderd
Dat hoeft eigenlijk allemaal niet voor me, ingame is alles prima. Had het handig gevonden om profielen te kunnen aanmaken die je kunt toepassen op champs (summoners/masteries/runes/keybinds..)Sharfer schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:50:
[...]
wat dacht je van addons, dat je bijvoorbeeld de champ die je aan het focussen bent wat centraler ziet (zijn hp bar)
want vind dat rechts boven maar vervelend en midden in een 5 v 5 gevecht weet ik soms niet eens waar ik zelf sta
Daarentegen: hoe lang duurt het om een runepage, masterypage en 2 summoners in te stellen?Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:59:
[...]
Dat hoeft eigenlijk allemaal niet voor me, ingame is alles prima. Had het handig gevonden om profielen te kunnen aanmaken die je kunt toepassen op champs (summoners/masteries/runes/keybinds..)
Ga je dan ook verschillende profielen aanmaken met andere runepages erin voor dezelfde champ?
Veel werk voor iets omslachtig en onhandig lijkt me.
Het zal minder lang duren om alles in te stellen dan voor iedere champion allerlei combinaties van runepages/masterypages te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door speedzor op 09-08-2012 11:06 ]
Agreed. Ik heb mijn runepages en summoner pages al klaar staan. Zodra ik een champ kies hoef ik maar een paar klikjes te doen om de juiste pagina's aan te klikken en mijn summoners aan te passen. Wat gr00v voorstelt wordt ook lastig als je je champ met meerdere masteries/runepages speelt om je aan te kunnen passen aan de tegenstander. Of 1 champ in 2 rollen (jungle en top bijv.). Hoe moet je daar dan mee omgaan?speedzor schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:05:
[...]
Daarentegen: hoe lang duurt het om een runepage, masterypage en 2 summoners in te stellen?
Ga je dan ook verschillende profielen aanmaken met andere runepages erin voor dezelfde champ?
Verwijderd
Geef toe dat dit in toepassing tot classic summoner rift misschien niet zo aantrekkelijk klinkt, maar in ARAM denk ik hier wel vaak aan.speedzor schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:05:
[...]
Daarentegen: hoe lang duurt het om een runepage, masterypage en 2 summoners in te stellen?
Het zal minder lang duren om alles in te stellen dan voor iedere champion allerlei combinaties van runepages/masterypages te maken.
Waarom is het op aram handig en sr niet ? Omdat daar vaak nog gewisseld wordt tussen champions en voorlopig nog veel gedodge. Als je zo tot 4 maal opnieuw een nieuw champ gekregen hebt en zoals ik maar 1 mastery page gebruikt, dan mag je redelijk wat instellen iedere keer.
De verschillende profielen hier zou ik gebruiken om vlot te kunnen aanpassen aan het enemy team, bvb een soort magic res profiel of max regen profiel. Dit profiel hoeft voor mij ook niet vast te hangen aan een bepaalde champion. Om die keybinds in het verhaal op te nemen, dit was voor champs als rumble & viktor waar ik het handiger vind de smartcast uit te zetten.
Nice to have maar niet iets super noodzakelijk.
En graag geen smalende opmerkingen ivm aram als ware het minderwaardig, dat is de discussie niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 11:32 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Vicarious op 09-08-2012 11:37 ]
Verwijderd
Zou toch leuk zijn als je bepaalde mastery pages aan runepages kon linken.Vicarious schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:36:
Waarom maak je dan niet gewoon meerdere mastery pages aan?
Bvb als ik support:
agressieve support tegen passieve lane met passieve jungle(/mid)
agressieve support tegen agressieve lane met passieve jungle(/mid)
agressieve support tegen passieve lane met aggresieve jungle(/mid)
agressieve support tegen aggressieve lane met aggressieve jungle(/mid)
Alhoewel ik telkens dezelfde champion gekozen heb, kunnen mijn masteries en runepage redelijk verschillen met elkaar omdat je moet anticiperen op een situatie. Die situaties kan je volgens mij vastleggen in zogenaamde profielen en vandaar dat ik het nuttig zou vinden. Kan me best voorstellen dat niemand hier verder zit op te wachten wel
Ik neem aan dat je bij die mastery pages maar misschien een paar dingen moet veranderen. Dat heb je zo gedaan... ik werk meestal ook met basis mastery pages die ik dan zelf kan aanvullen/aanpassen. Met runes is het al wat moeilijker maar daar is ook weer minder ruimte om te spelen... voor support heb je bijna altijd wel armor/gp10 nodig. Dan hou je niet zo heel veel ruimte voor aanpassingen meer over.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:42:
[...]
Zou toch leuk zijn als je bepaalde mastery pages aan runepages kon linken.
Bvb als ik support:
agressieve support tegen passieve lane met passieve jungle(/mid)
agressieve support tegen agressieve lane met passieve jungle(/mid)
agressieve support tegen passieve lane met aggresieve jungle(/mid)
agressieve support tegen aggressieve lane met aggressieve jungle(/mid)
Alhoewel ik telkens dezelfde champion gekozen heb kunnen mijn masteries en runepage redelijk verschillen met elkaar omdat je moet anticiperen op een situatie. Die situaties kan je volgens mij vastleggen in zogenaamde profielen en vandaar dat ik het nuttig zou vinden. Kan me best voorstellen dat niemand hier verder zit op te wachten wel
[ Voor 68% gewijzigd door broc85 op 09-08-2012 11:43 ]
je kiest een champ en je hoopt dat jouw manier van spelen en qua runes enzo beter werkt dan dat van de tegenstander.
Sharfer#2586
Wat zijn algemeen de beste quints voor toplane/bruisers?
Vriend zei HP/5, omdat volgens hem toplane farm/sustain lane is.
Zat zelf aan flat AD te denken, om zo beter te lasthitten en om in trades meer dmg te doen = win trade?
Snap wel dat hp/5 goed is, maar wil het even zeker weten voordat ik 6k erin stop
[ Voor 35% gewijzigd door Nutral op 09-08-2012 18:04 ]
Het hangt ook van de champion af. Als hij scalet met AD zijn AD quints natuurlijk wel erg lekker. Maar bijvoorbeeld een Irelia scalet niet heel hard met AD op haar abilities en moet het voor een groot deel ook hebben van haar burst in de abilities en de true damage. Dan lijken mij HP/5 of movespeeds weer sterker. Op bijvoorbeeld Malphite kun je armor weer overwegen. Is in feite ook een vorm van sustain (je krijgt minder damage) en malphites heeft een ability die scalet met armor.Fanatic_FS schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:21:
Vraagje:
Wat zijn algemeen de beste quints voor toplane/bruisers?
Vriend zei HP/5, omdat volgens hem toplane farm/sustain lane is.
Zat zelf aan flat AD te denken, om zo beter te lasthitten en om in trades meer dmg te doen = win trade?
Snap wel dat hp/5 goed is, maar wil het even zeker weten voordat ik 6k erin stop
Verwijderd
Ik gebruik zelf op malph juist hp/5 runes omdat de enige sustain tot super ver in de game voor mij pots en een philo stone zijn. Dan tikt dat best lekker aan.Vicarious schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:33:
[...]
Het hangt ook van de champion af. Als hij scalet met AD zijn AD quints natuurlijk wel erg lekker. Maar bijvoorbeeld een Irelia scalet niet heel hard met AD op haar abilities en moet het voor een groot deel ook hebben van haar burst in de abilities en de true damage. Dan lijken mij HP/5 of movespeeds weer sterker. Op bijvoorbeeld Malphite kun je armor weer overwegen. Is in feite ook een vorm van sustain (je krijgt minder damage) en malphites heeft een ability die scalet met armor.
Op meet auto attackers kan je gewoon ad runes gebruiken. Maar ik gebruik op irelia bijvoorbeeld lifesteal quints daar krijg ik als ik niet heel hard gedomineerd word meer van terug dan van hp/5 runes.
Movespeed is vooral op pure tanks belangrijk imo champions als singed, cho, ww en shen die hebben ook allemaal vrij goede sustain.
Minder damage krijgen is ook een vorm van sustain he. Het hoeft niet altijd regen/lifesteal te zijn. En als je met die vorm van sustain ook nog je damage output verhoogt is het best een goede optie.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:50:
[...]
Ik gebruik zelf op malph juist hp/5 runes omdat de enige sustain tot super ver in de game voor mij pots en een philo stone zijn. Dan tikt dat best lekker aan.
Op meet auto attackers kan je gewoon ad runes gebruiken. Maar ik gebruik op irelia bijvoorbeeld lifesteal quints daar krijg ik als ik niet heel hard gedomineerd word meer van terug dan van hp/5 runes.
Movespeed is vooral op pure tanks belangrijk imo champions als singed, cho, ww en shen die hebben ook allemaal vrij goede sustain.
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Verwijderd
Wukong en Jax zijn niet heel verschillend van elkaar, zie in brede lijnen:Slivv schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:09:
Zijn er nog meer mensen die Wukong top spelen? Ik heb hem toen hij free was erg veel gespeeld en het is meteen een van mijn favoriete champions geworden. Hoe viable is hij in hogere ELO´s? Ik vind hem erg flexibel (Hij kan top en mid) en zijn ult is beestachtig zelfs als je totaal underfarmed bent maar ik zie hem eigenlijk zelden in high elo matches. Hoe komt dat? Sustain heeft hij niet maar champions als bijvoorbeeld Jax ook niet en die worden wel gespeeld. En Wukong is mijns insziens toch een betere teamfighter dan welke top champion dan ook in late game.
Dodge/ Evade skill: Jax E (Counterstrike) en Wukong W (Decoy)
Armor/ Mrest: Jax R (Relentless Assault) en Wukong Passive (Stone Skin)
Sprongetje naar vijand: Jax Q (Leap Strike) en Wukong Q (Crushing Blow)
AOE Stun: Jax E (Counterstrike) en Wukong R (Cyclone)
Waarom word Jax boven Wukong gekozen?
• Wukong word normaliter enkel als een TankyDPS gebouwd, wat eigenlijk niet echt hoeft, afhankelijk van je lane.
• Wukong is relatief makkelijk te counteren in tegenstelling tot Jax, dus Wukong enkel als counterpick gebruiken.
• Wukong heeft 1 hoge burst wanneer deze erin springt en vlucht vervolgens veel te makkelijk weer weg door zijn Decoy... Jax daar in tegen blijft maar gaan als hij met zijn hoge burst er in is gesprongen.
We hebben allemaal wel eens de fout gemaakt om niet direct een Jax neer te knallen die vervolgens 2-3 mannetjes uit je team afmaakt.
• Wukongs ult is een van de sterkste ults in de game (VANAF LEVEL 16), maar, dan moet hij ook nog eens zorgen dat hij er zoveel mogelijk raakt en is niet echt verstandig om als initiator gebruikt worden (waar hij gelijk kapot genuked word).
Conclusie:
• Wukong valt af later in game zodra zijn ult op cd is in vergelijking met alle andere varianten op top, maar dit weerhoud er niet van dat Wukong en sterke pick is voor in lane.
• Wukong kan imo beter als anti-carry werken ivm 30% armor shred, tankyness, decoy en sterke ult.
___
Nou ik toch al aan het spammen ben, was gister heel gelukkig dat ik weer eens een killstreak heb:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 09:13 . Reden: typo ]
http://www.own3d.tv/InTriX/watch/751000
Abilites:
Passive: Unseen Predator
While in brush or stealth Rengar will leap at the target when using his basic attack.
Rengar builds 1 point of Ferocity with each ability he uses on enemies. When reaching 5 points of Ferocity, Rengar's next ability becomes empowered, granting it a bonus effect.
Q: Savagery
Rengar's next basic attack deals bonus magic damage and grants him increased Attack Speed. Ferocity Bonus: Rengar deals enhanced damage and doubles his Attack Speed Bonus.
W: Battle Roar
Rengar lets out a battle roar, damaging enemies and gaining bonus Armor and Magic Resist for a short duration. Ferocity Bonus: Rengar heals for a large amount.
E: Bola Strike
Rengar throws a bola at his target, slowing them for a short duration.
Ferocity Bonus: Roots the target for 1 second.
R: Thrill of the Hunt
Rengar activates his predatory instincts, stealthing and revealing all enemy Champions in a large radius around him. He gains Movement Speed and rapidly generates Ferocity while stealthed.
Welcome to the League of Draven
Nieuwe bushmaster ipv Garen! Overigens: Rengar <-> Garen... alleen een extra r en de lettertjes swappenEuphanasia schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:20:
gameplay van de nieuwe champ Rengar
http://www.own3d.tv/InTriX/watch/751000
Abilites:
Passive: Unseen Predator
While in brush or stealth Rengar will leap at the target when using his basic attack.
Rengar builds 1 point of Ferocity with each ability he uses on enemies. When reaching 5 points of Ferocity, Rengar's next ability becomes empowered, granting it a bonus effect.
Q: Savagery
Rengar's next basic attack deals bonus magic damage and grants him increased Attack Speed. Ferocity Bonus: Rengar deals enhanced damage and doubles his Attack Speed Bonus.
W: Battle Roar
Rengar lets out a battle roar, damaging enemies and gaining bonus Armor and Magic Resist for a short duration. Ferocity Bonus: Rengar heals for a large amount.
E: Bola Strike
Rengar throws a bola at his target, slowing them for a short duration.
Ferocity Bonus: Roots the target for 1 second.
R: Thrill of the Hunt
Rengar activates his predatory instincts, stealthing and revealing all enemy Champions in a large radius around him. He gains Movement Speed and rapidly generates Ferocity while stealthed.
Verwijderd
Dat snap ik maar er zijn gigantisch veel goede items op malph die armor geven ( Sunfire, Frozen heart, Randuins, Aegis, Thornmail, GA, Ninja Tabi).. Je keuze in regen items is daarentegen heel klein (Philo,FoN en Warmog). Als je tegen een top staat met magic damage of split damage heb je ook een stuk minder aan armor runes dan regen.Vicarious schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:50:
[...]
Minder damage krijgen is ook een vorm van sustain he. Het hoeft niet altijd regen/lifesteal te zijn. En als je met die vorm van sustain ook nog je damage output verhoogt is het best een goede optie.
Verwijderd
Plus armour helpt ook bij minion en tower damage.Nutral schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:59:
Punt is natuurlijk voor 450g heb je een regrowth pendant die je 15 healthregen geeft en voor 450 gold heb je 27 armor. Daarentegen krijg je 4,5 healthregen van quints en 13 armor van armor quints. Daarnaast koop je early game pots, die meer useful zijn als je meer armor hebt. Dus tegen een ad op top is armor quints meer costefficient, en het is handig omdat je dan makkelijk een philosophers stone kunt kopen die ook nog een beetje much needed mana regen geeft.
De enige reden waarom ik regen quints zou willen is als je weet dat je gecountered wordt in lane en je maar gewoon bij je tower moet blijven lasthitten om af en toe wat hp te traden voor cs.
Dat werkt volgens mij al niet meer. Was laatst op Reddit een topic over dat die codes eigenlijk alleen maar voor 1 region hadden moeten gelden, kan zijn dat ze dat al gefixt hebben.Fanatic_FS schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:19:
Zag op de PBE client dat er een Riot Graves skin komt, waarschijnlijk dus een skin die ze uitdelen op events zoals Gamescom, enige kans dat Gotters die naar Gamescom gaan een code voor mij kunnen scoren?of als ze er zelf een krijgen de NA code willen doneren?
Een UI is iets anders (en lichter) dan een volledige grafische update.badboyqxy schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:47:
toch niet alweer he, sinds de vorige keer draaide die bij mij stuk zwaarder heb hem nu eindelijk naar heel wat prutsen met mijn driver instellingen eindelijk weer stabiel. Kan ik dadelijk weer opnieuw beginnen
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Geen Zilean, en qua items had ze niks met zo'n ability (zoals Guardian Angel, Hourglas ect). Ze had op dat moment: Mercury's Treads en Trinity ForceGideon_92 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:47:
kan het zijn dat je tegen een zilean stond die zijn ult gebruikte, of dat de irelia een item had gekocht dat guardian angel heet.
Ze had Flash + ignite!Nikr schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:48:
of dr summoners revive/teleport
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Heb je een record?ToasterxD schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Geen Zilean, en qua items had ze niks met zo'n ability (zoals Guardian Angel, Hourglas ect). Ze had op dat moment: Mercury's Treads en Trinity Force
[...]
Ze had Flash + ignite!
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Het was trouwens:
Irelia, Diana, Nunu, Renekton, Warwick
tegen
Master Yi, Morgana, Ashe, Graves, Alistar
[ Voor 40% gewijzigd door ToasterxD op 12-08-2012 18:31 ]
ik gebruik het al tijden, heb al makkelijk 300 matches opgenomen en in totaal is het 3.84GB op mijn harde schijf, peanuts dus
erg handig voor dit soort situaties
Ideaal gezien heb je wel meerdere pages. AP-achtige junglers als Maokai en Amumu wil je met magicpen bouwen terwijl je op bijv. Jarvan AD wilt hebben. Sommige junglers schalen weer het beste met attack speed (Xin, Shyvana) dus dan wil je dat weer hebben. Over het algemeen staan je yellows en blues vast (flat armor en mres/lvl) maar kun je met je reds en quints verschillende variaties bouwen.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:53:
Is er een algemene jungle page?
Of moet je echt een jungle page bij een champ doen?
dat, en op sommige wil je wat extra movementspeed dmv quints, of lifesteal, arpen, Mpen/whateverVicarious schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:13:
[...]
Ideaal gezien heb je wel meerdere pages. AP-achtige junglers als Maokai en Amumu wil je met magicpen bouwen terwijl je op bijv. Jarvan AD wilt hebben. Sommige junglers schalen weer het beste met attack speed (Xin, Shyvana) dus dan wil je dat weer hebben. Over het algemeen staan je yellows en blues vast (flat armor en mres/lvl) maar kun je met je reds en quints verschillende variaties bouwen.
je zou theoretisch een 5~10tal runepages kunnen maken alleen voor junglen, als je écht heel precies wilt werken
in de praktijk zijn 2 genoeg als je soms jungled, en 3~4 als je het vaak/alleen doet (mijn ervaring iig)
Verwijderd
ToasterxD schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 16:03:
[...]
Geen Zilean, en qua items had ze niks met zo'n ability (zoals Guardian Angel, Hourglas ect). Ze had op dat moment: Mercury's Treads en Trinity Force
[...]
Ze had Flash + ignite!

Of toch wel xP
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 09:41 ]
Misschien jungle Irelia? Renekton top, Diana mid, Nunu support... Jungle CS wordt volgens mij niet meegerekend. En 18 kills helpt natuurlijk ook welVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:35:
[...]
[afbeelding]
Of toch wel xP
Vind dat ze wel veel dure items heeft voor 59 cs?
Ik heb 2 Jungle pages voor masteries. 1 op AP en 1 op AD. Ik misbruik ze ook voor tanking, maar zal daar binnenkort even wat pages voor aanmakenVerwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:53:
Voor runepages heb ik er ook 2. Mijn info heb ik hier vandaan:
http://www.squidoo.com/le...ges-guide#module149770833
[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 13-08-2012 09:59 ]
Verwijderd
Op de externe site:Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:53:
Jeffro's Runepages: *Klik*
Mijn Runepages: *Klik*
*Note: De pages zijn per speler verschillend en afgestemt op speelwijze, maar zo heb je wel een indicatie
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 10:07 ]
Ik heb hier nog eenrunepage die ik voorheen niet op de site had gezet:Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:05:
[...]
Op de externe site:
Jeffro's Runepages: *Klik*
Mijn Runepages: *Klik*
*Note: De pages zijn per speler verschillend en afgestemt op speelwijze, maar zo heb je wel een indicatie
AP Jungle Page
AP Quints
Aspd Reds
Armor Yellows
4 Flat Ability Power en 5 Magic Resist Blues
Ik gebruik deze pagina voornamelijk voor Maokai (de extra blue's zorgen ervoor dat je wanneer de wraiths spanwen ze direct dood zijn en dat je makkelijker door kan gaan.)
Deze page werkt ook voor Diana
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Het vreemde was dat het meer leek een instant revive en toen we op 'tab' keken leek het ook of ze nog geen GA had op dat moment. Maar ja. Dat is achteraf, ik had haar helaas te dik gefeed op bottom.
Ik heb nogal moeite met last hitten waardoor ik altijd achter lig met items. Instant fail match was dit
[ Voor 4% gewijzigd door FoXgun op 13-08-2012 11:13 ]
Ik zit momenteel op 5 runepages; AD carry, AP carry, Jungle, Top, Support. Ik was niet van plan om meer te halen, maar helpen de wat specifiekere runepages veel meer dan de standaard runepages early game? Of is dit verschil erg klein?
En Vayne spelen tegen elke F2P Varus is geweldig, dodge zijn spells met tumble en probeer daarna condemn te landen. Erg leuk
1 nieuwe runepage kopen met IP kost 6300 IPMarluXiaXl schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:12:
Hebben jullie de runepage bundle gekocht? Ik zit er over na te denken maar omdat het gelijk €20 is wil ik zeker weten dat het het waard is, aangezien het ook met IP kan.
Ik zit momenteel op 5 runepages; AD carry, AP carry, Jungle, Top, Support. Ik was niet van plan om meer te halen, maar helpen de wat specifiekere runepages veel meer dan de standaard runepages early game? Of is dit verschil erg klein?
En Vayne spelen tegen elke F2P Varus is geweldig, dodge zijn spells met tumble en probeer daarna condemn te landen. Erg leuk
Dan is die bundle veel fijner
1 pagina per rol is eigenlijk te weinig imo, elk voordeel die je kan halen in je lane is het wel waard
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Kheb nu alle runes en champs (op 5 champs na die ik gewoon ook echt niet hoef en de overige pagina's dan, heb er nu 9, waarvan ik er eigenlijk nog 2 bij wil)
@MarluXiaXl:
Ik adviseer:
Wil je echt nog langer doorgaan met het spel? Heb je er veel plezier in?
Geef die paar tientjes er aan uit, het is immers een F2P spel met een goed concept en VEEL updates.
Edit
Mede Tweakers toevallig op zoek naar een reis partner voor Gamescom Keulen?
*Stuur me even een Direct Message*
Ik ben van Duitse oorsprong, dus ik red je er wel als je met een leuke blonde Duitser praat
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 12:47 ]
dat dus, ik anticipeerde dat al en heb gelijk die runepages gekocht met RP, 100% waardVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:38:
Ik wil zon 11-12 pages hebben in totaal, ik heb ze met zuur verdiende IP points gekocht, had achteraf best het geld er in willen steken en de zuur verdiende IP's in runes / champs steken...
ik heb nu pas (zit op de 500 wins ofzo) dat ik een beetje het idee heb dat ik genoeg runes en champs heb dat ik niet elke geen IP heb voor wat ik wil proberen/doen qua runes en champs
en dan heb ik ook een aantal IP boosts gebruikt en wat champs met RP gekocht
je doet er behoorlijk lang over voordat je dus echt lekker kan gaan spelen zoals jij dat wilt, zeker omdat het lang duurt voordat je een gevoel gaat krijgen voor wat lekker speelt, en nog langer voordat je dat geperfectioneerd hebt
@runepages
ik stop eigenlijk bijna altijd een enkele crit red erin. altijd bij AD carries, en veel junglers/top ook
het kost je 1 AD of 1.66 ARpen maar laat je wel vanaf lvl1 critten, en met vaak zat koop je tussen lvl5~10 pas een crit item
ik vind het iig erg relaxed, je wint er vaker trades mee als je een beetje geluk hebt
Verwijderd
Er is geen echte "juiste" manier om een champ op te bouwen.godofal schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:01:
[...]
ik stop eigenlijk bijna altijd een enkele crit red erin. altijd bij AD carries, en veel junglers/top ook
het kost je 1 AD of 1.66 ARpen maar laat je wel vanaf lvl1 critten, en met vaak zat koop je tussen lvl5~10 pas een crit item
ik vind het iig erg relaxed, je wint er vaker trades mee als je een beetje geluk hebt
Als jij het gevoel hebt dat je hierdoor meer succes hebt danmet de "doorsnee" runes moet je het vooral blijven gebruiken
Kijk bijvoorbeeld mijn Olaf Runepage, daar krijg ik geregeld commentaar op, maar als het erop aankomt is het toch ineens een gewonnen lane voor mij
Edit:
Er is wel een meest efficiënte item/ rune build voor een hoge damage output en sustain etc, dit even buitengesloten (dit valt onderh et wat hogere competitief gerichte niveau).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 13:08 ]
Ja, maar ze had nog geen GA toen het gebeurde, was iets van 15min in de game. =)
Het is niet gek, maar ook niet heel gebruikelijk. De meesten gaan gewoon voor flat ad ipv attack speed omdat dat schaalt met je Q en omdat je van je W al attackspeed krijgt. Maar zoals Exlaxl al zegt: voor hem werkt het, dus lekker blijven doen dan. Theoretisch is er een betere manier, maar als je je daar minder prettig bij voelt is dat alleen maar theorie. Uiteindelijk gaat het erom dat je je lane (en hopelijk de game) wint.valermos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:10:
heb ook zo een soort gelijke page voor olaf is toch niet gek of wel dan?
ik speel vaak met een gozer samen, en dan zitten we in een CC light team (1 of 2 slows) tegen een ubertanky en CC heavy team, en dan is het een faceroll omdat ze niet weten hoe ze de CC moeten gebruiken bijvoorbeeld
persoonlijk zou ik ook niet voor attackspeed gaan, maar voor armor, attackspeed van je passive is OP en met een beetje armor duurt het langer voordat je helemaal neer bent
tip voor iedereen trouwens: als je de runepage van iemand zoekt en je weet de nickname (en zit in dezelfde server) dan kan je die persoon gewoon opzoeken in LoL en daar z'n runes en masteries checken
vaak erg interessant om te doen bij high lvl players
Ben lee sin namelijk aan het masteren.
Vanochtend 7/0/ nog wat gespeelt ging egt super lekker !
Ben benieuwd naar andere uitvindingen qua runes en masteries.
Verwijderd
http://www.leaguereplays.com/replays/match/283359/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/297947/
Ikzelf ben geen high elo speler (1500) maar ik heb enorm veel success met Cruzerthebruzer's build voor Solo Top : http://solomid.net/guides.php?g=31504valermos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:50:
is hier een high Elo lee sin speler?
En de build van Shakedrizzle voor Jungle: http://www.reddit.com/r/l...of_legends_lee_sin_plays/
Kijk ook zeker die videos door van beiden
cruzerthebruzer op de NA servers is een van de besten. Je kan de runepages ook op lolking opzoeken, dan hoef je de client niet eens open te zetten (kan dus vaak ook vanaf je werk/stage/school)valermos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:50:
is hier een high Elo lee sin speler?
1) Gisteren zat ik op bottom lane, en iemand ging hiden in die brush die direct aan bottom lane zit, in de river. Ik had dat geward maar hij liep er in, en was direct weg. We hadden geen idee wat er aan de hand was. Liepen na een tijdje er maar heen, en jahoor, daar zat ie. Hoe kan dit?
2) Ik heb regelmatig last van heftige lagspikes. Rond de 400ms. Ineens is het dan ook weer over. Anderen die dit ook hebben? En ligt het aan mij (ports oid?) of is het een bekend Riot probleem?
1. Geen idee, was je ward niet afgelopen? Was het een invisible champ zoals eve/twitch/teemo/shaco?apNia schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:51:
Ik heb twee korte vragen:
1) Gisteren zat ik op bottom lane, en iemand ging hiden in die brush die direct aan bottom lane zit, in de river. Ik had dat geward maar hij liep er in, en was direct weg. We hadden geen idee wat er aan de hand was. Liepen na een tijdje er maar heen, en jahoor, daar zat ie. Hoe kan dit?
2) Ik heb regelmatig last van heftige lagspikes. Rond de 400ms. Ineens is het dan ook weer over. Anderen die dit ook hebben? En ligt het aan mij (ports oid?) of is het een bekend Riot probleem?
2. Meerdere mensen hebben hier getuige de forums last van. Het is alleen een beetje random: soms wel, soms niet, lijkt niet aan 1 bepaalde regio of ISP te liggen.... lastig verhaal.
2: ik heb dat ook een tijd gehad, was compleet randomapNia schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:51:
heb er nu geen last meer van, maar het zou zomaar weer kunnen beginnen
Die 2e is jungle. Hij beantwoord ook build vragen etc in die topicvalermos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:16:
@ Jeffro Ik zoek een lee sin Jungle set upwel goede build
heb alleen gezien van lane guide?
Het gedeelte van Shakedrizzle kijk maar in die reddit hread, hij heeft intussen ook al een 2e video maar hij legt zijnn build/masteries en runes uit in de 1e topic die ik dus gelinked heb.Jeffroiscool schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:25:
[...]
Ikzelf ben geen high elo speler (1500) maar ik heb enorm veel success met Cruzerthebruzer's build voor Solo Top : http://solomid.net/guides.php?g=31504
En de build van Shakedrizzle voor Jungle: http://www.reddit.com/r/l...of_legends_lee_sin_plays/
Kijk ook zeker die videos door van beiden
In enkele bosjes in de river heb je oude bugs die er voor zorgen dat een ward in het bosje maar gedeeltelijk vision geeft. Als je ward net aan de zijkant van het bosje staat, is er een kans dat je maar de helft van het bosje kunt zien en er dus mensen 'verdwijnen'.apNia schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:51:
Valt niet veel tegen te doen, buiten het bosje altijd in het midden te warden. De kans dat het gebeurd is klein, maar bestaande
Er even van uitgaande dat het inderdaad geen stealth champ was.
Als zoals Jeffro ook zegt dat kleine beetje het verschil kan maken in lane erg fijn is en aangezien het met IP erg lang duurt denk ik wel dat ik het met RP ga halenVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:38:
Ik wil zon 11-12 pages hebben in totaal, ik heb ze met zuur verdiende IP points gekocht, had achteraf best het geld er in willen steken en de zuur verdiende IP's in runes / champs steken...
Kheb nu alle runes en champs (op 5 champs na die ik gewoon ook echt niet hoef en de overige pagina's dan, heb er nu 9, waarvan ik er eigenlijk nog 2 bij wil)
@MarluXiaXl:
Ik adviseer:
Wil je echt nog langer doorgaan met het spel? Heb je er veel plezier in?
Geef die paar tientjes er aan uit, het is immers een F2P spel met een goed concept en VEEL updates.
Ik heb al een paar tientjes in het spel gestopt voor skins en heel soms een champ die in de korting is die ik al lang wou. Heb ondertussen genoeg champs en wou nu mijn runepages uitbreiden. Geniet echt van dit spel en wil het ook wel naar een hoger niveau tillen, iets meer tijd en misschien wat meer ranked.
Dan ga ik zometeen maar eens runepages aanschaffen
Iemand anders heeft dit enkel op de aram map. Normaal gaat het gewoon goed.apNia schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:51:
Verwijderd
Verwijder PandaMediaBooster (of schakel elke keer het proces uit: PMB.exe).apNia schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:51:
Mocht dat niet helpen zul je toch echt je routers ed. na moeten gaan kijken.
Beste is dus je ward in het midden, tegen de rand van het bosje te warden. Dat geldt trouwens ook voor veel andere plekken. Ik heb er zelfs zelf wel gebruik van gemaakt door precies in zo'n dode hoek te gaan staan en iemand anders te laten baiten. Ik heb me rotgelachen om het commentaar op /all. En gelijk mijn team uitgelegd hoe en waarom: de youtube met de uitleg heb ik trouwens gevonden na een bluepost op de lolforums. Geen idee meer waar
Als je een ward in het bosje zet dan geldt het hele idee van 'Line of Sight' niet. Een ward geeft een bepaalde radius waarin er true vision geldt (vision die niet beperkt wordt door Line of Sight of Fog of War), en deze radius is groter dan de twee bosjes in de rivier.wheez50 schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 16:27:
hiden in de bosjes is geen bug. Naast het laten zien van de bosjes geldt ook line-of-sight. Er zijn een paar plekken waar je net om het hoekje kan staan en iemand die er in de buurt staat zie je niet. Dit kn ook buiten bosjes. Maar idd, bottom brush heeft zo'n plek. Als je je ward tegen de kant aan zet, zit er om de hoek een dode plek qua zicht.
Beste is dus je ward in het midden, tegen de rand van het bosje te warden. Dat geldt trouwens ook voor veel andere plekken. Ik heb er zelfs zelf wel gebruik van gemaakt door precies in zo'n dode hoek te gaan staan en iemand anders te laten baiten. Ik heb me rotgelachen om het commentaar op /all. En gelijk mijn team uitgelegd hoe en waarom: de youtube met de uitleg heb ik trouwens gevonden na een bluepost op de lolforums. Geen idee meer waar
Als je kijkt naar grotere bosjes, zoals de twee centraal tegen de zijkant van de map in de twee sidelanes dan zie je dat die groter zijn dan deze vision radius. Bijgevolg: als je een ward compleet tegen de boven of onderkant zet, ga je de andere kant van het bosje niet kunnen zien omdat het buiten de radius ligt.
wel dus. Je ward kan niet om een hoekje van een muur kijken. Als je je ward tegen de muur zet is er kans dat er een stukje uit die muur uitsteekt waar je ward dus niet langs kan kijken.speedzor schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:14:
[...]
vision die niet beperkt wordt door Line of Sight of Fog of War
Oh, op die manier. Maar er is toch geen enkel bosje dat afgesneden wordt door een muur?Vicarious schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:45:
[...]
wel dus. Je ward kan niet om een hoekje van een muur kijken. Als je je ward tegen de muur zet is er kans dat er een stukje uit die muur uitsteekt waar je ward dus niet langs kan kijken.
Naast de midlanes zit toch een bosje dat deels om de muur heen gaat? Tegenover de Golem.speedzor schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:15:
[...]
Oh, op die manier. Maar er is toch geen enkel bosje dat afgesneden wordt door een muur?
Top is een recht bosje. Maar zelf heb ik gemerkt dat als je je ward in het bot hoekbosje in de uiterste hoek neerzet, de andere hoek niet goed zichtbaar is (zelfs niet als er een fully fed cho gat in staat
Volgens mij is het een kwestie van pixelwerk in dat ene bosje. Maar de gerkomde bosjes richting mid hebben allebei duidelijke dode hoeken: ook in het geval van wards. Ook daar is het moeilijk om er tegenaan te lopen: al snel zit je buiten de radius van je ward.
Oplossing is hetzelfde: zet je ward niet tegen de muur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.