Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.610 views

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mensen laten we het vriendelijk houden.

Als iemand aangeeft dat zijn/haar mening is dat een bepaalde champion OP is en dat dát een mening is die door veel pro's gedeeld wordt; ga diegene dan niet aanvallen op dat laatste. Nergens voor nodig. Ga elkaar niet voor blinde schapen uitmaken.

Dus reacties als: "dus jij zegt dat pro's altijd gelijk hebben?", mogen hartstikke achterwege blijven. Zulke dooddoeners kunnen we prima zonder.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

Scarra, Reginald, TheOddOne en nog enkelen werden genoemd wiens naam ik even kwijt ben.

Dat ze op jullie niveau niet goed is, ligt aan de spelers en niet aan de champion. Dat is toch wel duidelijk uit je eigen woorden zeker? Je geeft zelf aan dat het ligt aan de speler en daaruit trek je de conclusie dat de champ wel goed is?

@Valermos: Ja, wanneer er verschillende pro's dit zeggen dan zal hun oordeel veel berekender zijn dan het jouwe of iedere andere speler op lager elo. Dat je nadenkt is goed; dat je het oordeel van de pro's dan maar negeerd is niet goed.

Kijken we even naar Zyra dan zien we:

+ Lage cooldowns
+ Lage manacosts
+ AoE root
+ AoE damage
+ Soft CC
+ AoE knockup (huge radius)
+ AoE instant damage

- Geen escapes
Ze is goed als je niet precies weet hoe je tegen haar moet spelen.

Als we dingen als een knock up waar je zo vanaf kan lopen een pluspunt gaat noemen kan ik bij meerdere champs zo een lijstje maken.

Welcome to the League of Draven

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
voor de mensen die ook diana hebben gespeeld op pbe, wat vinden jullie van haar q? pushed deze de lane niet te hard? want je neemt eigenlijk altijd wel minions mee als je probeerd de enemy te hitten

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Euphanasia schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

Ze is goed als je niet precies weet hoe je tegen haar moet spelen.

Als we dingen als een knock up waar je zo vanaf kan lopen een pluspunt gaat noemen kan ik bij meerdere champs zo een lijstje maken.
De range van haar ult is 1600 units. Een movement speed van 380 betekend dus dat het 4,2 seconden duurt om van de ene kant naar de andere te lopen. Realistischer gezien betekend dit dus 2,1 seconden om van het midden tot aan de rand te lopen. Aangezien de knockup gebeurd na 2 seconden, is dit niet een simpel gevalletje van "er zo vanaf lopen".

Streaming History

• Euphanasia
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

De range van haar ult is 1600 units. Een movement speed van 380 betekend dus dat het 4,2 seconden duurt om van de ene kant naar de andere te lopen. Realistischer gezien betekend dit dus 2,1 seconden om van het midden tot aan de rand te lopen. Aangezien de knockup gebeurd na 2 seconden, is dit niet een simpel gevalletje van "er zo vanaf lopen".
als je aan de rand staat loop je natuurlijk niet dwars naar de andere kant, en die 2,1 is als je precies in het midden staat dat is vaak niet het geval.

dan heb je ook nog flash of ghost

• speedzor
Euphanasia schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:43:
[...]

als je aan de rand staat loop je natuurlijk niet dwars naar de andere kant, en die 2,1 is als je precies in het midden staat dat is vaak niet het geval.

dan heb je ook nog flash of ghost
Zeker, maar je weet ook niet wanneer die ult gecast wordt dus moet je ook nog je eigen reactietijd in aanmerking nemen.
Denk er dan ook nog even bij dat het heel reëel is dat je eerst geroot wordt door haar E en dus gewoon niet kunt weglopen, en dan zie je het ook wel zelf in.

Ja, je hebt nog flash of ghost. Haar ult is wat, half de cooldown van flash? En dan heb jij je flash gebruikt voor enkel het knockup gedeelte, de hoge burst damage van de ult werd al direct toegepast.

Streaming History

• Euphanasia
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Zeker, maar je weet ook niet wanneer die ult gecast wordt dus moet je ook nog je eigen reactietijd in aanmerking nemen.
Denk er dan ook nog even bij dat het heel reëel is dat je eerst geroot wordt door haar E en dus gewoon niet kunt weglopen, en dan zie je het ook wel zelf in.

Ja, je hebt nog flash of ghost. Haar ult is wat, half de cooldown van flash? En dan heb jij je flash gebruikt voor enkel het knockup gedeelte, de hoge burst damage van de ult werd al direct toegepast.
Nu ga je er kans bij betrekken, dan kunnen we beter helemaal stoppen met deze discussie.

De damage van der ult valt wel mee.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

Daar nog op toevoegen, je kan niet eens flashen als je geroot bent. Als je je ult goed mikt mik je hem dat ze er zelfs niet uit kunnen flashen en dat de andere richting richting jou is.

Zoals ik al zei die ult kan je zo neerleggen dat je op de range van een Nidalee speer instant burst doet, en dat in een AOE aan iedereen. Stel je wilt met je team een tower pushen en het hele team verdedigt daarzo. Die range op die ult is zo groot dat je hem gewoon op de tower kan doen en je raakt zo'n beetje iedereen. Die zijn direct 30% HP kwijt en gaan geknockupped worden tenzij ze flashen etc.

Perfect initiation voor je team. Of ze nou flashen of niet, je hebt de dmg al gedaan en een flash geforceerd.

De skill is te low risk high reward imo.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• badboyqxy
zullen we deze discussie gewoon stoppen, want gaat toch nergens over. Wij hebben toch geen invloed over of ze wel of niet generft of gebuffed moet worden. Enige die daar iets over te zeggen hebben is riot. Wij kunnen er enkel voor kiezen om haar wel of niet te spelen en als ze echt op is zal ze gewoon gebanned worden in ranked en in normal heb je zelf de keuze om haar eventueel ook te spelen.

• speedzor
Euphanasia schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:49:
[...]

Nu ga je er kans bij betrekken, dan kunnen we beter helemaal stoppen met deze discussie.

De damage van der ult valt wel mee.
Dat is helemaal geen kans, dit zijn heel reëele scenarios.
Je gaat toch ook niet over een Leblanc haar combo zeggen dat het een kans is dat ze eerst haar Q doet en dan haar ult? Dat is gewoon haar combo. Hetzelfde geldt voor de root + ult bij Zyra.

Als we kijken naar haar ult:

Cost: 100 / 120 / 140 mana
Cooldown: 130 / 120 / 110 seconds
Magic Damage: 200 / 300 / 400 (+0.7 per ability power)

Dat is bijna hetzelfde als de initïele burst van een Annie ult, daar heb je toch ook geen houding van 'och, het valt wel mee'? Nee, dat zijn immense nukes.

Streaming History

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
badboyqxy schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:52:
zullen we deze discussie gewoon stoppen, want gaat toch nergens over. Wij hebben toch geen invloed over of ze wel of niet generft of gebuffed moet worden. Enige die daar iets over te zeggen hebben is riot. Wij kunnen er enkel voor kiezen om haar wel of niet te spelen en als ze echt op is zal ze gewoon gebanned worden in ranked en in normal heb je zelf de keuze om haar eventueel ook te spelen.
amen to that,

wil wel even zeggen ( ook al ben ik nog een nieuwebij), zyra krijg je makkelijk neer als je je snel even focust op de planten. die hebben weinig hp en dat is gewoon haar grote skill. Alleen je moet zyra niet gaan hunten.

en de cd op de seeds is best groot, die duurt wel even en mocht je ooit 4 planten tegen je krijgen zegt dat meer over de persoon zelf dan over de 'op' van Zyra

Sharfer#2586

• Euphanasia
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:55:
[...]

Dat is helemaal geen kans, dit zijn heel reëele scenarios.
Je gaat toch ook niet over een Leblanc haar combo zeggen dat het een kans is dat ze eerst haar Q doet en dan haar ult? Dat is gewoon haar combo. Hetzelfde geldt voor de root + ult bij Zyra.

Als we kijken naar haar ult:

Cost: 100 / 120 / 140 mana
Cooldown: 130 / 120 / 110 seconds
Magic Damage: 200 / 300 / 400 (+0.7 per ability power)

Dat is bijna hetzelfde als de initïele burst van een Annie ult, daar heb je toch ook geen houding van 'och, het valt wel mee'? Nee, dat zijn immense nukes.
bij LeBlanc zijn het geen skillsshots, dus het is een guaranteed combo.

Die van Zyra is te ontwijken, en als je daardoor wordt gepakt en wordt opgevolgd door een ult, ja dan ga je bijna dood dat klopt. hetzelfde als je door cassio ult wordt gepakt.

• Sharfer
als ik zyra speel, pop ik de ultimate pas bij 2-3 seeds.

Maak er planten van en als ze dichtbij genoeg zijn doe ik het voor de plant 2.0 en druk zetten.

daar zijn ultimates voor en ik word ook vaak genoeg moeilijk hard afgemaakt ermee.

Sharfer#2586

• speedzor
Sharfer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:57:
[...]

amen to that,

wil wel even zeggen ( ook al ben ik nog een nieuwebij), zyra krijg je makkelijk neer als je je snel even focust op de planten. die hebben weinig hp en dat is gewoon haar grote skill. Alleen je moet zyra niet gaan hunten.

en de cd op de seeds is best groot, die duurt wel even en mocht je ooit 4 planten tegen je krijgen zegt dat meer over de persoon zelf dan over de 'op' van Zyra
Haar planten doen veel damage, maar vooral als je er voor de volle duratie in hun attack range blijft staan. Daar bovenop duurt het best lang om 3x op een plant te slaan als AP carry en is hun CD laag. 7 seconden CD op level 1 tot 5s op level 5 is heel weinig.

@Euphanasia: het heeft een CD van 12 seconden, dat kan je toch niet vergelijken met de ult van cass dan? Niet vergeten dat het ook nog eens 250 range heeft bovenop die van cassio.

Streaming History

• Euphanasia
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

Haar planten doen veel damage, maar vooral als je er voor de volle duratie in hun attack range blijft staan. Daar bovenop duurt het best lang om 3x op een plant te slaan als AP carry en is hun CD laag. 7 seconden CD op level 1 tot 5s op level 5 is heel weinig.

@Euphanasia: het heeft een CD van 12 seconden, dat kan je toch niet vergelijken met de ult van cass dan? Niet vergeten dat het ook nog eens 250 range heeft bovenop die van cassio.
Ik vergelijk niet de E van Zyra met de ult van Cassio, maar scenarios.

Hoeft niet eens perse van Cassio maar als je word gesnared wordt door een champ gevolgd door een ult, is het logisch dat je dikke damage ontvangt zoals een annie q stun + ult om nog een voorbeeld te noemen.

• badboyqxy
zo kun je ook ryze erbij zetten, bij ryze zit de kracht echt in het spammen zeker met smartcast wordt die leuker

• speedzor
Euphanasia schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:14:
[...]

Hoeft niet eens perse van Cassio maar als je word gesnared wordt door een champ gevolgd door een ult, is het logisch dat je dikke damage ontvangt zoals een annie q stun + ult om nog een voorbeeld te noemen.
Dat is inderdaad zo, maar ik heb dan ook nooit beweerd dat ze compleet OP was. Ze is te sterk en vooral op hogere elo's merk je dit dan omdat de skill levels van 2 mids daar dan een stuk dichter op elkaar liggen en de nuances van champions makkelijker ten toon komen.

Wat ik hier dus al de hele tijd heb willen aankaarten, is dat Zyra in iets teveel opzichten sterker is dan andere champions.
Normaal balance je champions door ze enkele positieve en enkele negatieve punten te geven. Het gevolg hiervan is dan dat er counters worden gezocht die de positieve punten kunnen minimaliseren en de negatieve punten kunnen uitbuiten.

Bij Annie heb je dan bijvoorbeeld het gebrek aan mobiliteit en haar squishiness in het algemeen, bij Mordekaiser heb je de mobiliteit en het gebrek aan CC, Bij Leblanc heb je het gebrek aan AoE, etc.

Bij Zyra hebben ze gewoon teveel eigenschappen gegeven die andere APs overklassen en te weinig negatieve punten gegeven die ervoor zorgen dat ze toch met enige bedachtzaamheid moet gepicked worden.

Ik heb dus ook nooit beweerd dat ze een complete remake moet krijgen, maar - zoals in m'n eerste post over dit onderwerp - dat ze binnenkort een lichte nerf zal mogen verwachten. Die nerf zal haar terugbrengen naar het niveau van andere APs in het spel dat over het algemeen intussen heel goed gebalanceeerd is.

Streaming History

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Euphanasia schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:14:

Maar haar range, de burst en de CC geven haar zoveel zoning kracht vergeleken met welke AP mid dan ook en dit geldt zelfs al in de early levels voor je ult.

• Euphanasia
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:22:
[...]

Dat is inderdaad zo, maar ik heb dan ook nooit beweerd dat ze compleet OP was. Ze is te sterk en vooral op hogere elo's merk je dit dan omdat de skill levels van 2 mids daar dan een stuk dichter op elkaar liggen en de nuances van champions makkelijker ten toon komen.

Wat ik hier dus al de hele tijd heb willen aankaarten, is dat Zyra in iets teveel opzichten sterker is dan andere champions.
Normaal balance je champions door ze enkele positieve en enkele negatieve punten te geven. Het gevolg hiervan is dan dat er counters worden gezocht die de positieve punten kunnen minimaliseren en de negatieve punten kunnen uitbuiten.

Bij Annie heb je dan bijvoorbeeld het gebrek aan mobiliteit en haar squishiness in het algemeen, bij Mordekaiser heb je de mobiliteit en het gebrek aan CC, Bij Leblanc heb je het gebrek aan AoE, etc.

Bij Zyra hebben ze gewoon teveel eigenschappen gegeven die andere APs overklassen en te weinig negatieve punten gegeven die ervoor zorgen dat ze toch met enige bedachtzaamheid moet gepicked worden.

Ik heb dus ook nooit beweerd dat ze een complete remake moet krijgen, maar - zoals in m'n eerste post over dit onderwerp - dat ze binnenkort een lichte nerf zal mogen verwachten. Die nerf zal haar terugbrengen naar het niveau van andere APs in het spel dat over het algemeen intussen heel goed gebalanceeerd is.
Ik zei ook vanaf het begin al dat wij dit niet zo zouden merken op ons niveau maar hoge Elo waarschijnlijk wel, daar worden skillshots ook nooit gemist.

Hoewel ik haar heel goed vind zoals ik als zei gaat squishiness en slechte mobiliteit ook voor haar op.

Op een niveau waar wij spelen valt dit nog goed uit te buiten, maar ik kan me voorstellen dat ze in hogere Elo een beest is.

Als ze hierom een nerf krijgt zou ik dit niet erg vinden, maar op het niveau waar menig persoon speelt, vind ik haar niet OP en is ze met slim spelen goed uit te schakelen

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

Op hoog niveau worden skillshots ook vaak gemist hoor, omdat iedereen dan goed kan dodgen.

Wat je moet bedenken is dat degene met zyra niet perfect is, maar degene die er tegenover staat ook niet. De range van zyra's ult is gewoon enorm voor iets wat je ergens kunt casten, In een teamfight kun je heel makkelijk een half team zonen/cc'en met haar ult en dan heeft ze ook nog haar plantjes en andere spells.

• Euphanasia
Nutral schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:34:
Op hoog niveau worden skillshots ook vaak gemist hoor, omdat iedereen dan goed kan dodgen.

Wat je moet bedenken is dat degene met zyra niet perfect is, maar degene die er tegenover staat ook niet. De range van zyra's ult is gewoon enorm voor iets wat je ergens kunt casten, In een teamfight kun je heel makkelijk een half team zonen/cc'en met haar ult en dan heeft ze ook nog haar plantjes en andere spells.
Net zoals Amumu? Orianna?

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

orianna heb je een bol op die plek nodig en heeft een kleinere range + de range is de helft! van zyra's ult, amumu moet zelf in het midden staan en heeft een slechte early game + spells zijn niet zo sterk early + ult heeft lagere range, galio moet in het midden staan en krijgt de damage pas aan het einde + lagere range, kennen moet in het midden staan en de damage is niet instant + lagere range

• speedzor
Euphanasia schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:29:
[...]

Ik zei ook vanaf het begin al dat wij dit niet zo zouden merken op ons niveau maar hoge Elo waarschijnlijk wel, daar worden skillshots ook nooit gemist.

Hoewel ik haar heel goed vind zoals ik als zei gaat squishiness en slechte mobiliteit ook voor haar op.

Op een niveau waar wij spelen valt dit nog goed uit te buiten, maar ik kan me voorstellen dat ze in hogere Elo een beest is.

Als ze hierom een nerf krijgt zou ik dit niet erg vinden, maar op het niveau waar menig persoon speelt, vind haar niet OP en is ze met slim spelen goed uit te schakelen
En aangezien champions moeten gebalanceerd worden op het hoogste niveau met de lagere niveaus eventueel in gedachten, zal ze dus inderdaad een nerf krijgen.

Dat ze nog makkelijk is uit te schakelen in lagere niveau's komt, nogmaals, door de spelers en niet door de champion. Het is dus een kwestie van tijd voor de mindere spelers deze champion ook onder de knie hebben.

Bekijk het zo:

Als een champion, hypothetisch gezien, een maximale skill cap van 100 heeft en een pro haalt daar 90 op, dan is dat heel hoog. Als hij gecountered wordt door een pro met een skill level van 90 op die counter champion, dan zal hij dat verliezen.

Als zijn tegenstander echter een neutrale champion nemen waarop hij een skill level van 90 heeft, dan zal dit een gelijke lane zijn.

Als we deze situatie nu abstraheren naar een situatie waarin we 1300 elo spelers hebben die voor het eerst Zyra spelen, dan kunnen we hierover het volgende zeggen:

De spelers gaan Zyra niet kennen en het duurt voor hen langer om een champ onder de knie te krijgen. Hun eerste matches gaan ze een skill level van 40 hebben, tegenover de 60 van hun tegenstander.

Echter, met verloop van tijd gaan ze dus ook beter worden met Zyra en gaan ze ook op 60 komen. Op dat moment gaat, bijna ongeacht de tegenstander, Zyra winnen. Echte counters gaan niet gevonden worden en Zyra wint tegen iedereen, ondanks de neutrale matchup.

Op dit punt kun je dus zeggen dat Zyra te sterk is, omdat ze globaal gezien matchups die neutral moeten zijn toch wint.

Dit fenomeen wordt veel vroeger getoond op high elo omdat mensen gewoon meer skilled zijn en champions sneller oppikken en makkelijker kunnen inspelen op zulke vernieuwingen.

@Euphanasia hieronder: nogmaals, je lijkt de essentie te vergeten: Orianna en Amumu hebben beide veel meer negatieve aspecten die het mogelijk maken om makkelijker met die champion om te gaan. Dit heb je niet bij Zyra.

Amumu heeft een zwakke jungle, is afhankelijk van zijn Q voor zijn gehele engage, is melee, etc.
Orianna is afhankelijk van de vijand hun positie, heeft geen escapes, heeft enkel een burst combo elke 5s, heeft enkel soft CC buiten haar ult, etc.

Dit was m'n laatste post over dit onderwerp, beter uitleggen lukt me niet.

Streaming History

• Euphanasia
Nutral schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:42:
orianna heb je een bol op die plek nodig en heeft een kleinere range + de range is de helft! van zyra's ult, amumu moet zelf in het midden staan en heeft een slechte early game + spells zijn niet zo sterk early + ult heeft lagere range, galio moet in het midden staan en krijgt de damage pas aan het einde + lagere range, kennen moet in het midden staan en de damage is niet instant + lagere range
Ja ik kan hier weer tegen dingen op gaan zeggen, maar ik kap ermee :)

Voor mij om tegen Zyra te spelen vind ik haar niet OP en dat is mijn mening en daar laat ik het ook bij.

• speedzor
En bij deze nog eens tijd voor een blog!

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:48:
nice
ok even edit gewoon nice was misschien wat tekort

er zat wel wat rare grammar in maar nice :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2012 23:45 ]

nice was te kort dus zet ik er nog maar wat onaardigs onder om mn post langer te maken :+

enniewee, nog niet helemaal gelezen, komt morgen nog wel, maar ziet eruit als een interessant artikel!

edit: nu wel gelezen, ziet er goed uit! Wel zou ik je aanraden om het nog even langs 1 of 2 mensen te laten gaan voordat je het plaatst want er zitten wel een aantal (met name taalkundige) foutjes in. Niet heel erg storend wat mij betreft, maar het komt nog net iets professioneler over zonder die foutjes.

[ Voor 44% gewijzigd door Vicarious op 02-08-2012 09:05 ]

Vicariously I live while the whole world dies

• Jeffroiscool
speedzor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:48:
Mooi artikel!

Staan veel dingen in waar ik het ook mee eens ben :)

Ragen is meestal de grootste factoor waarom een bepaald team verliest. Mensen willen surrenderen en denken van f* it.

Een game is zo goed om te draaien door je team te blijven aanmoedigen, bij elke gank die lukt of decently mooie kills neem de tijd om gj of wat dan ook te zeggen. Dit houdt het moraal hoog en de speler die de goede plays maken voelen zich acknowledged en zullen hun best blijven doen.

Ikzelf heb al lang ontdekt dat support mijn main role is (ook al blijven mensen denken dat support de makkelijkste rol is en dat je totaal geen skill hiervoor nodig hebt).

In mijn elo (1540) is ward control zo gigantisch belangrijk, hou altijd de minimap in de gaten. Gisteren liep een LeBlanc in mijn team vreselijk out of position in de enemy jungle en die ben ik als Leona direct gaat helpen.

Direct even de situatie pingen aan je teammates en je bait zo 5 man in een dikke trap en je wint zo een teamfight.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/NIlR

Vind 7/0 best leuk op Leona :D
Ik sta ook 5/0 op Blitzcrank maar deze speel ik alleen als de situatie er goed naar is.

Deze champs kunnen samen met Janna een losing game heel erg goed omdraaien door het aantal CC die deze champions hebben. Ervan uitgaand dat je team natuurlijk wel wat damage heeft :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi Tweakers,

Ik speel redelijk actief LoL af en toe in de avonduurtjes. En eigenlijk alleen maar Ranked (normal is echt easy alsk serieus speel (meestal random ik op normal games :P)). Ik ben op zoek naar actieve maatjes om samen mee hogerop te komen. Of zelfs actief 5v5 Ranked te doen.

Ik heb in 1500 ELO gezeten vorig seizoen en mijn top dit seizoen is 1490. Echter door de grote hoeveelheid noobs/afkers/trollers zak ben ik helemaal weggezakt richting naar de 1200 en nu zelfs naar de 1050. Het wordt steeds erger op ELO Hell :'(.
En wil toch echt nog wel gold of platinum halen dit seizoen.

Ik speel vooral support op ranked (is leuk ;P), maar ga denk ik maar m'm skills op solotop en jungle ook verhogen en proberen m'n team te carryen.... Want als support lukt da echt niet helaas :/.... Waardoor als er noobteammates zijn ik nog verder zak =.=

Iemand soloqueue en/of team ranked?

post hier of DM me voor meer info of m'n nick.

[ Voor 5% gewijzigd door Squishie op 02-08-2012 12:33 . Reden: laatste regel toegevoegd. ]

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:08:
nice was te kort dus zet ik er nog maar wat onaardigs onder om mn post langer te maken :+

enniewee, nog niet helemaal gelezen, komt morgen nog wel, maar ziet eruit als een interessant artikel!

edit: nu wel gelezen, ziet er goed uit! Wel zou ik je aanraden om het nog even langs 1 of 2 mensen te laten gaan voordat je het plaatst want er zitten wel een aantal (met name taalkundige) foutjes in. Niet heel erg storend wat mij betreft, maar het komt nog net iets professioneler over zonder die foutjes.
Normaal wordt dit allemaal bekeken door diegene die beslist welke blogs wanneer online komen, maar ik denk dat ik inderdaad iemand extra ga zoeken om het na te lezen :)

Streaming History

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
speedzor schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:16:
[...]

Normaal wordt dit allemaal bekeken door diegene die beslist welke blogs wanneer online komen, maar ik denk dat ik inderdaad iemand extra ga zoeken om het na te lezen :)
Dat zou ik inderdaad doen, want qua taal gebruik is het wat minder dan je vorige artikelen.

Inhoud is goed en ik denk dat je de belangrijkste punten van je stuk goed uitlegt.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:08:

ahuh en dan geef je me op mn kop om net hetzelfde te doen :)
maar je hebt gelijk, een goed punt dat ik gelezen heb in een ander artikel is ook proberen in teamchat intelligent over te komen door correct taalgebruik
werkt ook voor zo'n artikels, geloofwaardigheid stijgt daardoor enorm

nuja ik slack daar zelf in op fora dus geen onaardigs gewoon positieve kritiek, als ik het slecht had gevonden of oninteressant dan zou ik ook geen positieve kritiek geven, dus eigenlijk alleen maar lof

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Gisteren even op de PBE Diana gespeeld als jungeler maar dat gaat wel erg rap hoor. Heb het idee dat je een beetje slow start heb maar met een goede leash op je blue kan je als nog wel die tijd inhalen. Daarnaast zijn de ganks die ze kan maken door haar spells echt wel cool. De Q is wel wennen.... ik schiet nog vaak mis als ik iemand achtervolg.

Waar ik wel aan zit te denken is dat haar cooldowns erg laag zijn van alle spells. Zelfs als je de ulti gewoon cast is de cooldown ook nog erg laag. Voor mij dus wel een aankoop aangezien ik veel jungle speel.

Zag in de patches een kleine Hecarim buff? :) Volgens mij kan je dan nog eerder keihard ganken dus helemaal top! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Samen met mijn broer even wat leuks gedaan. 15 min baron.

Tactiek. Neem ww top, nunu jungle. lvl hunters call en bloodboil eerst en koop beide een wriggles.

Dan op 15 min gewoon wachten op de spawn van nash. bloodboil en hunters call geeft ww sowieso 2.0 AS en als je lane goed ging kun je zelfs tegen de 2.5 aan zitten. De sustain maakt het mogelijk om baron om en om te tanken.

Zeg je team om gewoon door te gaan met waar ze mee bezig zijn zodat de enemy niets vermoed. Tenzij er iemand langs baron komt lopen heb je hem in de pocket en heb je een baron buff tussen 15 en 16 min. Enjoy pushing for the win.

eerste game duurde 23 min terwijl mijn toplane waardeloos ging

edit: oh, en uber uber uber secret techniek
http://www.infinitelooper.com/?v=9bZkp7q19f0&p=n#/5;252

improves gameplay by 200%

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 21:22 ]

• Sharfer
hoe bevalt evelyn jullie? zit te twijfelen of ik haar zal unlocken of niet

Sharfer#2586

Verwijderd

Sharfer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:14:
Eerlijk gezegd speel ik haar niet zo graag meer. Vond ze leuker voor de patch, het gedoe met dat uitroeptekentje boeit me niets. Haar q & ulti zijn wel efficiënter geworden, maar dat geluid van die ult daar lijk ik maar niet aan te wennen. Klinkt zo onorganisch.

Als je met stealth champions wil spelen, zou ik dan eerder twitch aanraden.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:14

Meneer iCy

swarma

Sharfer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:14:
Ze is een leuke jungler is mijn mening. Na de patch vind ik haar leuk om te spelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sharfer
Zal zo eens kijken naar Twitch, heb net mijn pc totaal leeg getrokken en windows opnieuw geinstaleerd.

helaas, kan ik met het downloaden van LoL mijn volledige snelheid niet benutten. Dus gaat nog wel half uurtje duren haha

EDIT: Download klaar, alleen dat updaten duurt nu weer een half uur..

windows instaleert binnen 20 minuten, maar een spelletje duurt een uur ;w

[ Voor 25% gewijzigd door Sharfer op 03-08-2012 13:17 ]

Sharfer#2586

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Streaming @http://www.own3d.tv/live/360439

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Wat de fuck. Bij die stream van de MLG hebben ze nu bedacht dat het leuk is om na een match een soort analyse van de game te doen. Heb je daar Dan 'feel like' Dinh die met allemaal vet lompe tools een super obvious review geeft van de game die je net gezien hebt. Echt het saaiste ooit, en daarna als ze cutten naar reclame hoor je hem nog zeggen 'This is a lot harder then I thought. Ik ging echt stuk _/-\o_ .

• blamauci
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 02:38:
Wat de fuck. Bij die stream van de MLG hebben ze nu bedacht dat het leuk is om na een match een soort analyse van de game te doen. Heb je daar Dan 'feel like' Dinh die met allemaal vet lompe tools een super obvious review geeft van de game die je net gezien hebt. Echt het saaiste ooit, en daarna als ze cutten naar reclame hoor je hem nog zeggen 'This is a lot harder then I thought. Ik ging echt stuk _/-\o_ .
Dan ga je toch gewoon mijn stream kijken.. MLG faalt. super kut kwaliteit.... Mega laggss.... ga je je tijd toch niet aan wasten...

Verwijderd

blamauci schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 02:50:
[...]

Dan ga je toch gewoon mijn stream kijken.. MLG faalt. super kut kwaliteit.... Mega laggss.... ga je je tijd toch niet aan wasten...
Heb eigenlijk weinig te klagen over deze MLG behalve wat lag issues. Ze casten echt heel goed en de match tussen TSM en Blaze was denk ik wel van een ander niveau dan ik kan zien op jouw stream.

Hier is het filmpje waar ik het over had
YouTube: Dan Dinh post-game Analysis

Waren echt hele goede matches jammer dat de VODS blijkbaar pas over een paar dagen komen.
Hier nog een paar geniale xpecial plays. YouTube: Azubu Blaze vs Team SoloMid - Game 1 Highlights - MLG Summer LoL Arena

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2012 15:46 ]

Verwijderd

Lukt mij gewoon echt niet om goed met een AD Carry te spelen. Caitlyn, Ashe, Varus, Graves, ik kan gewoon géén kills maken :(.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:05:
Lukt mij gewoon echt niet om goed met een AD Carry te spelen. Caitlyn, Ashe, Varus, Graves, ik kan gewoon géén kills maken :(.
In het begin komt de eeste dmg van skills. Wees niet bang om een skill een seconden te bewaren om daarmee de kill te "stelen"

Doe dit alleen als je zeker weet dat het wachten niet zorgt dat de enemy weg komt. Ik probeer als jungler kills weg te geven maar niet iedereen doet dat en een ad carry scaled eigenlijk gewoon het hardste met items van alle champs en daarom is het gewoon belangrijk dat jij kills krijgt. Nadat je een paar kills hebt is je dmg/as zo hoog dat je de kills automatisch pakt in een fight.

Als jij super ver voor ligt op de rest is het soms wel slim om kills weg te geven aan een teammate maar zorg ervoor dat je altijd ver genoeg voor blijft of het aan de goede geeft, dus aan je ap carry bijvoorbeeld, niet aan je support of een maokai jungle aangezien die het vrij goed doen zonder items. Ik heb wel eens gehad dat ik mijn teammates feede nadat ik al kills voor stond maar daardoor uiteindlijk zelf niet sterk genoeg was in teamfights

• badboyqxy
als jungler vind ik het wel fijn om of veel assist te hebben of toch wel een paar kills. de overgang mid/end game wordt dan net wat makkelijker.

Verwijderd

dat zeker, maar een eerste gank @ botlane. Dan geef ik die kill liever aan de ad carry hoor. Als ik hem er al drie gegeven heb en het word een lane waar je gewoon kills kan ophalen dan pak ik er zelf ook wel een. Gaat het in zo'n geval met de enemy ad carry even goed dan geef ik ze nog wel aan hem, tenzij je ziet dat jou ad carry niets doet met kills iig

Verwijderd

Kan het niet openen op het werk maar als die actie met janna er in zit waar hij eerst alle minions gaat neerhalen die zijn turret aan het pushen zijn en dan die toplaner aanpakt, dan is dat inderdaad pure genious. Nice plays.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:20:
[...]

Kan het niet openen op het werk maar als die actie met janna er in zit waar hij eerst alle minions gaat neerhalen die zijn turret aan het pushen zijn en dan die toplaner aanpakt, dan is dat inderdaad pure genious. Nice plays.
Yeah, wou dat ik zo goed was met Janna, wel mooie oppertunity though xD

Verwijderd

Het was inderdaad bij vlagen genieten dit weekend. Azubu uiteraard terecht gewonnen, maar kudo's voor TSM en Curse dat ze zich zo goed aan konden passen aan de Koreaanse stijl.
Black was zoals verwacht met 2 subs een aanfluiting. Jammer dat 2 subs werd toegestaan door MLG, 1tje kan ik me nog voorstellen, maar met 2 subs en 1 week training kun je gewoon niets klaarspelen.
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:39:
Black was zoals verwacht met 2 subs een aanfluiting. Jammer dat 2 subs werd toegestaan door MLG, 1tje kan ik me nog voorstellen, maar met 2 subs en 1 week training kun je gewoon niets klaarspelen.
Mwah, SK verandert continue van samenstelling en presteert wisselend. Soms doen ze het met nieuwe gasten heel goed terwijl dat als ze al wat langer samenspelen ze ook wel eens snel uitgeschakeld worden. Ik ben het met je eens dat een team dat langer bij elkaar is over het algemeen beter zal presteren, maar het HOEFT geen probleem te zijn.

• badboyqxy
is de koreaanse lol stijl ook anders dan? in bijv. sc2 zie je dat vaak terug komen. Maar bij lol had ik het idee dat het toch best een standaard speelstijl is. waar zitten die verschillen dan?

Verwijderd

Ik heb alleen dit weekend azubu gezien en geluisterd naar de commentaren / interviews, dus kan verkeerd zitten maar:

De team compositie is redelijk gelijk. Maar waar het verschilt is de focus op objectives en kills.

Westerse mentaliteit was 'win lane - win game'. Een lange laning fase waarbij torens express niet gepakt werden om het voordeel dat jij in je lane hebt verder uit te bouwen. Basicly was het in de laning fase een 1v1 of 2v2 met af en toe een gank. Durende tot soms voorbij de 20 minuten.

Koreaanse stijl is agressief en op elke lane druk blijven zetten. Goed gecoordineerde 4-5 man ganks / dives. En torens /dragons pakken waar je kan.
Dragons waren vaak gratis voor Azubu vanwege de grote druk op de lanes van de westerse teams.

Pluspuntje:Westerse teams zijn wel beter in het farmen waardoor ze bij konden blijven. TSM ging er in de finale ook vol agressief in, met wisselend succes. Ik denk dat dat vooral kwam door onervarenheid.

Ik kan iig niet wachten tot de finale van seizoen 2.
badboyqxy schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:37:
is de koreaanse lol stijl ook anders dan? in bijv. sc2 zie je dat vaak terug komen. Maar bij lol had ik het idee dat het toch best een standaard speelstijl is. waar zitten die verschillen dan?
Azubu pushte vooral als een malle alle towers om. Amerikaanse teams doen dat vaak niet om langer onder hun eigen tower te kunnen farmen, maar zij pushen hard, en van het geld dat die towers opleveren plaatsen ze wards in de beide jungles voor extra map control

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Net dit weekend gestart met LoL nadat een paar vrienden al een tijdje geleden me vroegen om maar eens te starten. Laat hun nu net op vakantie zijn... ;) Iemand enige tips hoe ik snel levels kan krijgen op mijn account of in ieder geval goede matches kan vinden rond mijn level (6)? Continu tegen bots wordt saai (steeds hetzelfde en lange matches van ca. 40 min) en ik vind het nog erg lastig om goede games te vinden op level 6. Veelal loop ik tegen level 20+ aan. Dat vind mijn team niet leuk, zij ook niet en is toch iets teveel uitdaging zo in het begin.

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
Ik kan je niks anders aanbieden dan gewoon matches te spelen summoners rift online 5v5 classic.
Verdient het meeste IP en XP je moet toch ergens beginnen.

Verwijderd

Laatste 2 games een beetje door het enemy team gecarried (dc's/afk/ragers) maar nu toch echt Platinum gehaald :)

http://www.lolking.net/summoner/euw/22998920 AMA ;)

http://www.absolutelegend...e=2011-7-6&tdate=2012-8-6 Elochart.

Ook onder de 5k mark qua spelers in euw

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 16:49 ]

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

valermos schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:44:
Ik kan je niks anders aanbieden dan gewoon matches te spelen summoners rift online 5v5 classic.
Verdient het meeste IP en XP je moet toch ergens beginnen.
Nog eens gekeken, had niet gezien dat ik door moest klikken bij pvp/co-op vs AI.. Stom! Nou vind ik tenminste games. :)

Nouja net eerste normal game, ging wel redelijk volgens mij ;)... http://i.imgur.com/rIkg7.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Baroshir op 06-08-2012 17:44 ]

• badboyqxy
Baroshir schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:03:
[...]

Nog eens gekeken, had niet gezien dat ik door moest klikken bij pvp/co-op vs AI.. Stom! Nou vind ik tenminste games. :)

Nouja net eerste normal game, ging wel redelijk volgens mij ;)... http://i.imgur.com/rIkg7.jpg
helaas maar 26 kills en dan ook nog 1 keer dood gaan ook. moet volgende keer toch echt beter:P

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

badboyqxy schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:00:
[...]

helaas maar 26 kills en dan ook nog 1 keer dood gaan ook. moet volgende keer toch echt beter:P
Ja en die death was dan ook nog eens in het begin op level 2 of 3 toen ik even niet op een tower aan het letten was, daarna killstreak van 26 xD op naar de 30 volgende keer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Baroshir op 06-08-2012 18:02 ]

• Sharfer
Baroshir schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:02:
[...]

Ja en die death was dan ook nog eens in het begin op level 2 of 3 toen ik even niet op een tower aan het letten was, daarna killstreak van 26 xD op naar de 30 volgende keer ;)
nette score, ryze kan wel aardig damage doen. Volgens mij ben je de enige hier samen met mij die nog niet zo'n hoog lvl is (ben lvl 11) haha

Sharfer#2586

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Sharfer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:32:
[...]

nette score, ryze kan wel aardig damage doen. Volgens mij ben je de enige hier samen met mij die nog niet zo'n hoog lvl is (ben lvl 11) haha
Mooi, ben ik niet de enige :) Had wel het gevoel dat ik tegen 4 complete noobs en een redelijke bezig was overigens, soms gingen ze al halfdood door een tower :p

Ryze ligt me wel qua speelstijl, al gemerkt. Je hebt een goede single damage, snare, group damage en een leuke buff. Bij andere champs mis ik vaak de snare of het vermogen om echt weg te komen bij iemand anders.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 23:15
(pagina terug) De Janna plays van Azubu waren early game zo ontzettend goed... Gewoon ganks omgedraaid.

*Nieuwe artikel van Dignitas over botlane is incompleet, bevat verkeerde interpretaties van combo's en onwaarheden. Jammer.

[ Voor 38% gewijzigd door Zebby op 07-08-2012 09:57 ]

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Is er iemand hier die Nunu jungle of support speelt? Ik zou graag willen weten hoe diegene Nunu build.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Zyra nerfs:

http://euw.leagueoflegend...php?p=8331242#post8331242

Edit:
Ik vond wel dat ze wat changes nodig had, ze is te safe midlane en heeft goede damage. Je kon haar ook niet chasen als jungler want dan pakte je teveel damage / cc en kon ze het omdraaien.
Nu lijken me al deze changes wel een beetje heul veel tegelijk.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 10:24 ]

• Sharfer
Gaat echt nergens over, echt alles gaat omlaag en ze is al zo traag als dikke stront.

sneu dit, die gasten hebben ook geen ruggengraat.

Sharfer#2586

Nerfs zijn terecht, maar misschien is dit wat te grof. Misschien hadden ze de base damages omlaag kunnen halen en de scaling omhoog kunnen gooien. Als je dan tanky gaat heb je veel minder damage, en als je voor damage gaat ben je supersquishy. Nu kan ze a la ryze defensive items bouwen en nog steeds belachelijke burst geven. En waarom die movespeed omlaag moest begrijp ik ook niet helemaal. Ult cast range reduction is wel terecht.

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 07-08-2012 10:28 ]

Verwijderd

Sniperc schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:08:
Is er iemand hier die Nunu jungle of support speelt? Ik zou graag willen weten hoe diegene Nunu build.
Alvast bedankt.
Nunu jungle is al een eeuwigheid geleden dat ik die nog aangeraakt heb, maar nunu support speel ik wel vaak.

Nunu is een van de beste picks die je kunt nemen met een kogmaw in de lane maar ook andere ad carries kunnen gekozen worden. Ik zie ook een mooie synergie met sivir haar movement speed steroids.

Ik speel de yeti het liefst vrij tanky met een armor/mres/gp5 runepage & 0-14-16 of 0-15-15 masteries aangezien hij zelf niet veel sustain heeft en je toch af en toe in de enemy botlane hun gezicht wil staan meppen/sneeuwballen gooien. Je wil je blood boil het snelst levelen en de buff constant op je ad carry houden. Bij ganks/fights kan je engagen/disengagen met je sneeuwbal of eventueel een goed geplaatste ult, en al zeker als je dit onder je eigen toren kan doen.

Gosu pepper zijn nunu is nog grappig bij momenten, waar hij als het echt een lange game is, nunu gaat ombouwen tot carry :]
Niet veel sustain? Ik vind dat met die consume toch wel meevallen hoor. Ik ga daarom ook meestal gewoon 0/9/21 met gold masteries en CDR. Voor de rest ben ik het wel met je eens, alhoewel je misschien sneeuwbal + bloodboil gelijk wilt levelen. Dan heeft je sneeuwbal wat meer effect als je hem nodig hebt.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:54:
Niet veel sustain? Ik vind dat met die consume toch wel meevallen hoor. Ik ga daarom ook meestal gewoon 0/9/21 met gold masteries en CDR. Voor de rest ben ik het wel met je eens, alhoewel je misschien sneeuwbal + bloodboil gelijk wilt levelen. Dan heeft je sneeuwbal wat meer effect als je hem nodig hebt.
Ik level consume pas op level 10 of 11 en max dus inderdaad sneeuwbal + bloodboil gelijk :)

Consume is pas echt handig bij dragons & baron als ik support speel. Idealiter neem ik consume net voor ik weet dat we dragon gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 10:59 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:58:
[...]

Ik level consume pas op level 10 of 11 en max dus inderdaad sneeuwbal + bloodboil gelijk :)

Consume is pas echt handig bij dragons & baron als ik support speel. Idealiter neem ik consume net voor ik weet dat we dragon gaan doen.
Ah ja ik doe er altijd wel een puntje in op lvl 4. Dan loopt je snowball ietsje achter op je bloodboil, maar kun je vaak wel wat langer en veiliger in lane blijven en dus oko wat meer doen/tanken als je jungler komt ganken. Maar ik moet wel bekennen dat ik niet vaak nunu support doe. Ik heb liever wat hard CC tot mijn beschikking omdat ik meestal soloq speel en niet van mn teammate op aan kan dat hij veilig blijft.

• Euphanasia
Diana is uit heb ik vernomen?

met epic login muziek:

YouTube: Diana League of Legends Login Music

• Euphanasia
En hier een lijstje Zyra nerfs:

http://clgaming.net/redtracker/41814-upcoming-zyra-changes

sorry was al gepost zag ik

[ Voor 16% gewijzigd door Euphanasia op 07-08-2012 11:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:49:
[...]

Nunu jungle is al een eeuwigheid geleden dat ik die nog aangeraakt heb, maar nunu support speel ik wel vaak.

Nunu is een van de beste picks die je kunt nemen met een kogmaw in de lane maar ook andere ad carries kunnen gekozen worden. Ik zie ook een mooie synergie met sivir haar movement speed steroids.

Ik speel de yeti het liefst vrij tanky met een armor/mres/gp5 runepage & 0-14-16 of 0-15-15 masteries aangezien hij zelf niet veel sustain heeft en je toch af en toe in de enemy botlane hun gezicht wil staan meppen/sneeuwballen gooien. Je wil je blood boil het snelst levelen en de buff constant op je ad carry houden. Bij ganks/fights kan je engagen/disengagen met je sneeuwbal of eventueel een goed geplaatste ult, en al zeker als je dit onder je eigen toren kan doen.

Gosu pepper zijn nunu is nog grappig bij momenten, waar hij als het echt een lange game is, nunu gaat ombouwen tot carry :]
TheOddOne Gebruikt Gp/10 Seals & Quints + Gp/10 masteries. Dan bouwt hij 3 gp/10 items en merc treads. Daarna Frozen Heart en iets van Abysal oid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:13:
Zyra nerfs:

http://euw.leagueoflegend...php?p=8331242#post8331242

Edit:
Ik vond wel dat ze wat changes nodig had, ze is te safe midlane en heeft goede damage. Je kon haar ook niet chasen als jungler want dan pakte je teveel damage / cc en kon ze het omdraaien.
Nu lijken me al deze changes wel een beetje heul veel tegelijk.
Wow veel changes wel, ze is zeker wel te sterk, gister op fizz kon ik haar amper wat doen, de range van dash overbrugde niet de constante pods/plants die ze op hield. Feit dat ze al zo snel populair was in alle toernooien gaf al aan dat ze te sterk was vond ik ...benieuwd wat ervan overblijf blijft.

• Swanfield
Volgens mij blijft ze gewoon wel een hele sterke champ om te spelen. Iets minder schade en minder movement. Ik weet nu niet of ze kapot generfd is dat zal moeten blijken maar imo was ze wel aan de redelijk sterke kant.

Is Diana al op de EU server? Ik heb namelijk nog niet kunnen kijken en ben wel heel erg benieuwd :) Heb haar veel op de PBE gespeeld en dat speelde best lekker.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:32:
[...]

TheOddOne Gebruikt Gp/10 Seals & Quints + Gp/10 masteries. Dan bouwt hij 3 gp/10 items en merc treads. Daarna Frozen Heart en iets van Abysal oid.
Ik gebruik ad reds en ap quints op nunu voor de extra early game power.
Lategame ben je toch niet veel meer dan je buffs en debuffs.

• Sharfer
Swanfield schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:20:
Volgens mij blijft ze gewoon wel een hele sterke champ om te spelen. Iets minder schade en minder movement. Ik weet nu niet of ze kapot generfd is dat zal moeten blijken maar imo was ze wel aan de redelijk sterke kant.

Is Diana al op de EU server? Ik heb namelijk nog niet kunnen kijken en ben wel heel erg benieuwd :) Heb haar veel op de PBE gespeeld en dat speelde best lekker.
Diana is speelbaar.

en zyra is dood generfed :(

Sharfer#2586

Verwijderd

Sharfer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:53:
[...]

Diana is speelbaar.

en zyra is dood generfed :(
geloof er niet zo in dat ze dood generfed is, zal best enorme tegenvaller zijn voor mensen die haar altijd speelde maar Riot gaf zelf aan dat ze zelfde potentie heeft enkel moeilijker te spelen

• Swanfield
Die nerf is toch nu niet actief al? Is toch zeker eerst in PBE?

• blamauci
HECARIM is best wel sterk... ik onderschatte hem zo erg.. damn hij is rete sterk.

Verwijderd

Swanfield schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:19:
Die nerf is toch nu niet actief al? Is toch zeker eerst in PBE?
nerf is al actief, toegelicht op riot forums dat het voor het MLG toernooi moest en ze intern enorm veel getest/gedaan hadden ervoor. Sommige Riot's inden haar nog te hard ....

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:13:
[...]

nerf is al actief, toegelicht op riot forums dat het voor het MLG toernooi moest en ze intern enorm veel getest/gedaan hadden ervoor. Sommige Riot's inden haar nog te hard ....
Ok dat had ik niet verwacht/gelezen :p Effe bekijken maar vanavond.

@Hecarim, de Siv HD build is the way to go :) Gebruik hem nu al een tijdje en heb er leuke resultaten mee :)

• blamauci
Swanfield schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:21:
[...]

Ok dat had ik niet verwacht/gelezen :p Effe bekijken maar vanavond.

@Hecarim, de Siv HD build is the way to go :) Gebruik hem nu al een tijdje en heb er leuke resultaten mee :)
Speel hem op Dominion. Bouw triforce boots5 shurelya en FoN. meestal kan ik niet meer bouwen. maar denk idd wel meer MS items the way too go is. zeker op Dominion is da fucking massive. van de ene naar de andere kant van de map in 3 seconden

• Sharfer
trotse eigenaar van Dorian, die is ook behoorlijk OP

helaas, vandaag 5 potjes gespeeld en niks gewonnen.
zit totaal niet mee qua teams

Sharfer#2586

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wie is Dorian?

[specs]

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
I gok Darius?

En hij is VER van OP, maar wel gewoon irritant.

-

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nieuwe hero, vandaag uitgekomen. Dus geen Darius maar Diana ( gok dat hij die bedoelt )

• Sharfer
nee, bedoelde Darius.

weer een lose, ik pak top telkens gaat goed mid word 8 a 9 keer gemolesteerd en einde game

Sharfer#2586

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

pff, darius, draven, diana. wat is dat ineens met champions en de D?
Nutral schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 01:37:
pff, darius, draven, diana. wat is dat ineens met champions en de D?
D is gewoon een hele goede beginletter voor voornamen, zie die van mij. :+

Gister overigens een leuke turnaround game gehad. We verloren vrij dik in het begin en ik ging zelf ook 0/3/4 ofzo. Uiteindelijk wonnen we wat teamfights toen ik eenmaal genoeg farm had en flinke damage kon doen (IE + Last Whisper) en konden we met Baron alle torentjes omduwen. Laatste stukje was nog even lastig (ze hadden 3 tanks met veel CC, dus diven wil je niet zo graag), maar uiteindelijk worden super minions van 3 lanes toch altijd teveel >:)

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 10:47
Waar ik me vooral aan irriteer is dat bijna alle champions van de laatste tijd human of humanoid zijn ... Draven Darius Jayce Zyra en nu de nieuwe champion. Zyra zou een plant champion zijn maar face it, ze is gewoon een human die een beetje plant-achtige skin heeft.

Dit gaat me niet zozeer om skills of de lore achter een champion, ik vind het gewoon heel jammer dat er geen champions meer worden gemaakt zoals Anivia, Cho'gath etc. Champions die er gewoon eens heel anders uitzien dan een mens! En volgens mij zijn er genoeg voorbeelden te vinden in andere RPS's of boeken van non-humanoids die nog niet gebruikt zijn in lol. Draken, spinnen, noem maar op. (en nee dan tel ik Shyvana niet mee, das ook gewoon een mens die soms in een gekke salamander kan transformeren :P)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Wat mij betreft zijn er nu genoeg champs en mag het wel stoppen eigenlijk...

• Euphanasia
Voor mij mag het ook wel even stoppen met nieuwe champs en dat ze eerst de models van de oude champs updaten naar het niveau van de nieuwere champs.

• Euphanasia
hmmm, wat is dit nou weer

http://www.reignofgaming....a-new-champion-approaches

[ Voor 5% gewijzigd door Euphanasia op 08-08-2012 11:42 ]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-11 22:17

Hu9o

Schokkend

nieuwe champions blijven wel komen, dat is immers hoe ze hun geld verdienen (champs en skins verkopen)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:41
Vanochtend in mijn mailbox een mail van Riot met daarin:

Get to grips with a New Champion!

We'll be bringing a brand new Champion to gamescom with us and those of you attending will get a chance to put them through their paces!

Misschien daar iets mee te maken?

Verwijderd

Euphanasia schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:24:
Voor mij mag het ook wel even stoppen met nieuwe champs en dat ze eerst de models van de oude champs updaten naar het niveau van de nieuwere champs.
Heb je daar dan zoveel last van ? Mij lijkt het nice to have die upgrades, maar niets schokkends en gaat me het spel er geen beetje leuker of minder leuk door ervaren eerlijk gezegd.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hu9o schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:48:
nieuwe champions blijven wel komen, dat is immers hoe ze hun geld verdienen (champs en skins verkopen)
Denk ik ook wel ja, misschien dat alleen het tempo uiteindelijk iets zal dalen. Maar geen idee of ze dat daadwerkelijk gaan doen. Er moet geld verdiend worden en zeg nu zelf; als blijkbaar toch veel mensen die champions voor RP kopen, waarom zou je dan géén champions releasen? :)

Vind zelf het aantal ook wel wat veel t.o.v. toen ik net begon, maar ja ze hebben nooit gezegd dat ze op een gegeven moment zouden gaan stoppen. Voor een F2P game van deze gigantische omvang kan dat gewoon niet. Sowieso heb ik geen last van de nieuwe champions, ik zit er verder niet mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 08-08-2012 11:58 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:19

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zijn er hier trouwens mensen die naar Gamescom gaan?

[specs]

• Euphanasia
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Heb je daar dan zoveel last van ? Mij lijkt het nice to have die upgrades, maar niets schokkends en gaat me het spel er geen beetje leuker of minder leuk door ervaren eerlijk gezegd.
Last nee, maar de animaties en design van de nieuwe champs zijn zoveel beter als die van een soraka of sivir, dat ze daar naar mijn mening meer tijd in mogen steken dan ipv steeds maar nieuwe maken.

Als ik nieuw zou zijn in deze game zou ik denk nooit een sivir kiezen omdat die nu totaal geen appeal en persoonlijkheid heeft tegenover de nieuwere champs.

Pagina: 1 ... 57 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.