noob zeggen ingame is een bannable offense. Klinkt misschien raar maar alles wat het plezier van andere verziekt is toxic behaviour.
Zelden ga ik met iemand in discussie tenzij ze zeggen dat ik bad ben en dat ik moet dood gaan en dat ze hopen dat mijn ma door een neger gepakt word en aids krijgt en dan langzaam dood gaat etc. Maar afgezien van dat gebruik ik de chat nooit om te ragen.
Ik gebruik het om mensen proberen te kalmeren en ze constant te vertellen dat het wel goed komt en dat ragen/flamen niet helpt. Best nog wel wat turnarounds mee weten te maken zolang je weet dat je lategame kan winnen (op 1500 elo maken mensen nog genoeg fouten ^^, inclusief ik

)
Ik ben nog nooit gebanned van League of Legends maar ik ben best vaak gereport voor unskilled player en intentional feeding (ja soms word ik hard outplayed en wil ik ook weer niet afk op spawn staan. En dan word ik door de sterkere spelers keihard getowerdived).
Er zijn 3 aspecten in League of Legends waar je goed in moet zijn om de top te bereiken tenzij je gigantisch goed bent in 2 van de 3 aspecten.
1. Mechanical Skill
Dit is hoe snel je op dingen kan reageren, hoe goed je kan lasthitten, hoe je je ability en combos kan gebruiken.
2. Theory Knowledge
Dit is hoe je weet wanneer je een fight kan aangaan, indepth knowledge hebt van alle champions en dit leer je door of veel te theorycraften en alles door te lezen of door pure ervaring.
3. Social Skill
Dit is de meest vergeten skill en dit is één van de belangrijkere.
Als jij je team weet te houden van ragen, het moraal hoog houdt en je deels de leiding weet te nemen verhoog je je kansen enorm veel om te winnen (in solo queue iig).
Ikzelf ben een mix van 1 + 3 en zit maar halverwege 2.
Ik ken alle champions, ik weet wat ze allemaal kunnen en wat ze doen maar ik weet niet altijd goed wanneer je een fight moet engagen of wanneer je iemand kan towerdiven of wanneer je kan verwachten getowerdived te worden.
League of Legends is easy to pick up maar insanely hard to master. 1 van de redenen iedereen zoveel van dit spel houdt, afgezien van de rage en toxic community ;P
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W