Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.610 views

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
De mensen die het niet gezien hebben, moeten de komende dagen zeker de VoD van Curse vs Orbit round 1 opzoeken.
Heel sterke plays, 4 opeenvolgende comebacks, enorm nipte teamfights, een pentakill, etc etc.

spoiler:
Ondanks dat LemonNation 2x en Nientonsoh 1x out of position gepakt werden hebben ze toch weten te winnen in een heel spannende laatste teamfight, schitterend om te kijken.

Overigens ook twee heel leuke casters voor het eerst gezien, Monte Christo en Optimus Tom. Blijkbaar hebben ze ggChronicle ook gecast maar dat had ik niet gezien.

In ieder geval een uur lang genieten deze match :)

Streaming History

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
gister met een team gespeelt samen met psyy138. De communicatie was echt goed ze kwamen gewoon niet over de helft van de map we hielden ze goed tegen en hadden goede picks tegenover die van hun. ik met ashe ging pas 3/1/3 in 20 min en had een minion farm van 157 (niet slecht vindt ik zelf) tegen een vayne. Hun invade hadden wij gewonnen met 2 kills omdat we goed defende en op het goede moment hadden gewacht. Ben zeer tevreden hierover.

Ons team:
Vladimir: Top
Malphite: Mid
Ashe Bot
Lulu: Bot
Lee sin: Jungle

Enemy team:
Udyr: Top
Annie: Mid
Shyvana: Jungle
Vayne: Bot
Taric: Bot

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:27:
Ons team:
Vladimir: Top
Malphite: Mid

Enemy team:
Udyr: Top
Annie: Mid
Ik had die 2 lanes gewisseld met elkaar... Waarom die keuze?

• valermos
Malphite Mid omdat die annie makkelijker aan kan en beter kan roamen.
Vlad top omdat die veel lifesteal heeft en distance tegenover udyr.
Udyr werd hard geoutfarmed en annie kon niks tegen malphite vanwege zijn high HP en MR.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:56

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:13:
Malphite Mid omdat die annie makkelijker aan kan en beter kan roamen.
Vlad top omdat die veel lifesteal heeft en distance tegenover udyr.
Udyr werd hard geoutfarmed en annie kon niks tegen malphite vanwege zijn high HP en MR.
ja had 840 hp en 50mr in hebt begin die annie kon me niks maken ... eindigde ook 6-1-4.
en uiteindleijk 120+ mr ^^ http://www.lolking.net/summoner/euw/287456#history (2e game)

ik heb alleen nog een to-do lijst voor top ^^

olaf
lee sin
poppy (betere runes kopen)
vlad

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 24-07-2012 09:43 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 18:35
Hehe nice. Ik vroeg me ook al af waarom maphite mid stond. Daar heb ik m namelijk niet vaak gezien maar wel een mooie move geweest :D

over malphite zijn build

1.Ninja Tabi (Mercury's threads wanneer tegenstander veel slow of cc heeft).
2.Frozen Heart
3.Warmog's Armor/Sunfire cape
4. Force of Nature
5. Shurelya's
6. Randuin's Omen/Atma's impaler

Ik kocht in het begin ook warmog en nooit de sunfire omdat die niet zoveel extra geeft.
Maar builds op lolpro raden het beide niet aan. Waarom heb jij wel warmog?
Ik vind Sunfire wel lekker op Malphite, zeker samen met Abyssal. Toch weer een stukje extra damage om iemand af te maken als je skills op CD zijn.

Vicariously I live while the whole world dies

• valermos
Ja dat was zeker een goede move enemy stond gewoon voor een groot blok steen en wisten niet wat ze hiermee aan moesten. alle lanes gingen gewoon perfect!

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 23:37
Idd, heb ook wel eens met die games met malphite, enemy AD doet je (bijna) niks en daardoor kan je hem lekker zonen van de teamfights en hem 1on1 afmaken. Je steelt z'n MS en z'n AS met skills + Items, en door abysall + veel armor doen je skills ook nogeens goed zeer bij een AD carry zonder GA.

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
AP Malphite op mid doet het ook erg goed hoor. Wat minder tanky maar die damage is niet niks.

• valermos
Ik heb een lijstje gemaakt van junglers.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie wat goed vindt als je ze moest nummeren.
In me team moet ik namelijk gaan jungle en zal er dus goed in moeten worden.

Nunu

amumu
Pantheon
Nocturne
alistar
Evelynn
Twitch
Nautilus
Lee Sin
Hecarim
Rammus
Udyr
Trundle
Warwick
Volibear
Malphite
Shyvana
Riven
Shen
Olaf
Jax
Master Yi
Gangplank

Mijn top 5 voor mezelf zou zijn:
Pantheon
Evelynn
Malphite
Warwick
Alistar

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
valermos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:07:
Ik heb een lijstje gemaakt van junglers.
Ik ben eigenlijk benieuwd wie wat goed vindt als je ze moest nummeren.
In me team moet ik namelijk gaan jungle en zal er dus goed in moeten worden.
Voor mij zou het zijn:
Dr Mundo
Alistar
Nautilus
Nocturne
Lee Sin

Goede reserves:
Warwick
Shen
Amumu
Maokai
Shyvana

• speedzor
http://www.reddit.com/r/l...nts/x1qma/curse_vs_orbit/

Link naar de Curse vs Orb match :)

@Valermos: Warwick en Pantheon zijn zwakke junglers (Geen ganks pre-6/zonder red en enorm zwakke lategame/useless), Evelynn weet ik het nog niet zo goed van.

Moest ik je 5 junglers moeten noemen die je moet leren, dan zou het op dit moment deze zijn:

Alistar
Nocturne
Nautilus
Lee Sin
Malphite

Maar dat betekend daarom niet dat je Riven, D Mundo, Shen, Jax, Olaf, Shyvana, Amumu en Udyr daarom niet moet kunnen. Dat waren gewoon de meest gespeelde junglers op dit moment en je wilt altijd een repertoire hebben die meer is dan enkel dat.

Edit @Vicarious: uiteraard, Maokai ook. Ik was me aan het baseren op het lijstje hierboven maar blijkbaar was dat niet volledig :)

[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 24-07-2012 12:49 ]

Streaming History

• valermos
Ik heb begrepen dat Riven een erg moeilijke champion is om te spelen?
Is dit juist of is het makkelijk te leren?

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27
Ik zie Evelynn de laatste dagen ineens weer overal opduiken als jungler, maar of mensen spelen hem niet goed, of ze is nog steeds waardeloos (dan niet waardelozer..) je kan niet meer in stealth naar mensen toe komen of er omheen lopen, je word gelijk gezien, dan heb je geen enkele escape meer (ja, beetje movement speed) maar 9 van de 10 keer bursten ze je in 1 keer neer, omnomnom andere team weer een kill. Niet fijn als de lane verder wel goed gaat.

Verder, vandaag nieuwe sale, ik sorteren op RP... geen verschil xD volgens mij heb ik al teveel champs :9
speedzor schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:22:
http://www.reddit.com/r/l...nts/x1qma/curse_vs_orbit/

Link naar de Curse vs Orb match :)

@Valermos: Warwick en Pantheon zijn zwakke junglers (Geen ganks pre-6/zonder red en enorm zwakke lategame/useless), Evelynn weet ik het nog niet zo goed van.

Moest ik je 5 junglers moeten noemen die je moet leren, dan zou het op dit moment deze zijn:

Alistar
Nocturne
Nautilus
Lee Sin
Malphite

Maar dat betekend daarom niet dat je Riven, D Mundo, Shen, Jax, Olaf, Shyvana, Amumu en Udyr daarom niet moet kunnen. Dat waren gewoon de meest gespeelde junglers op dit moment en je wilt altijd een repertoire hebben die meer is dan enkel dat.
Een erg makkelijke om op te pikken (maar daarom geen slechte jungler) is Maokai. Snelle cleartijden, aardige CC en zijn snare is geen skillshot die je kan missen. Hij is daarom een van de makkelijkste gankers met early game ook nog een verrassend hoge burst damage.

Mijn favo junglers van het moment zijn:
- Maokai
- Jarvan IV
- Alistar

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
valermos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:33:
Ik heb begrepen dat Riven een erg moeilijke champion is om te spelen?
Is dit juist of is het makkelijk te leren?
Easy to pickup, hard to master imo.

Veel mensen vergeten ook de autoattacks tussen de Q's en abilities door, is een HUGE gedeelte van je damage output.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ligt het aan mij of is dit de aller slechtste (Zyra) champion spot light om een champ te verkopen?
Zo'n champion spot light is om juist een champion aan de man te brengen toch? Een verkoop promo?
Ik zie geloof ik de eerste 2 minuten haar alleen maar dood gaan :) Probeert ze Viktor af te maken dat lukt dan niet omdat er een gank van Skarner was en daarna kreeg ze slechts een assist op een gank van rammus. De laatste clips die ik mij kan herinneren waren meer in het kader van kijk eens hoe geweldige deze champ is en hoe OP hij/zij er wel niet uit ziet. Ik kreeg bij deze gewoon een heel ander gevoel :) Niet dat ik haar slechts vindt maar meer de manier waarop ze gepresenteerd word zeg maar...

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Jeffroiscool schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:24:
Ik heb hier dus ook een approved guide die uitlegt waarom Vayne top viable is: http://solomid.net/guides.php?g=24430
Waar staat arme mordekaiser in je lane match-ups? :( Hij is een frequente top bruiser! >:)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:53:
[...]

Waar staat arme mordekaiser in je lane match-ups? :( Hij is een frequente top bruiser! >:)
hihi dat was een mordekaiser gister vergeten, die speelde hem support bot, was een heerlijk snackje;)
Khad er gister eentje bij de tegenstander op mid staan, ik was Alistar jungle. Easy ganks ftw.

• Jeffroiscool
kaluro2 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:53:
[...]

Niet mijn guide, mijn guide is een Trundle guide (die nog steeds niet approved word :'( )
http://solomid.net/guides.php?g=14175

Mijn lane matchups zeg ik al dat je Trundle niet moet pakken tegen AP champs though :P

Edit: Nogmaals, ik had het verkeerd verwoord, ik bedoelde dat ik een guide gevonden had waarin dat uitgelegd werd, sorry voor de verwarring.

[ Voor 14% gewijzigd door Jeffroiscool op 24-07-2012 13:53 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• valermos
Heeft iemand goede guides van junglers?
Maakt niet uit welke jungler ik sta voor alles open!!
valermos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:26:
Zoek eens op solomid.net bij de approved en featured guides (kijk wel even of ze nog up to date zijn) of kijk op lolpro.com. Zat goede guides en weinig crap (zoals bijv. op Mobafire of Leaguecraft etc.)

• Swanfield
De laatste tijd beleef ik veel plezier aan de Siv HD Hecarim jungeler guide :) Te vinden op youtube ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Ik jungle zelf voornamelijk support achtige junglers zoals maokai, alistar, nunu.
Amumu vind ik ook leuk maar die speel ik altijd ap-ish met max Q.
En ben nu jungle gragas naar aanleiding van deze build aan het doen.
http://solomid.net/guides.php?g=30669
Gebruik wel iets andere masteries maar verder is het denk ik erg sterk.
Gragas word namelijk heel tanky heeft een slow/escape en natuurlijk zijn displacement ult.
Daarbij heeft hij volgens mij net zoveel AS slow als malphitee dus je kan auto attackers hard aanpakken.
Niet helemaal. Malphite heeft:
30/35/40/45/50% for 4 seconds.

Gragas heeft 35% voor 2,5 seconds. Neemt niet weg dat dat ook heel behoorlijk is. Lijkt me op zich prima werken, maar wel heel afhankelijk van skillshots.

Verwijderd

Ik weet niet of theoddone nog veel streamt maar hij speelt over het algemeen enkel junglers. Volg zijn stream eventjes en je zal er wel een paar zien passeren. Hetzelfde geldt voor saintvicious, snoopeh, diamondprox.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Ik heb gisteren weer eens een paar matches gedaan.. heb Greaves op aanraden gekocht, hij is leuk om te spelen.. Daarna een champion (die wirhlwinds doet) als support, daar kon ik echt niets mee...

Maar kan iemand me eens vertellen hoe ik goed kan leren farmen? Heb er toch erg moeite mee om gold te maken..

• Swanfield
maniak schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:05:
Ik heb gisteren weer eens een paar matches gedaan.. heb Greaves op aanraden gekocht, hij is leuk om te spelen.. Daarna een champion (die wirhlwinds doet) als support, daar kon ik echt niets mee...

Maar kan iemand me eens vertellen hoe ik goed kan leren farmen? Heb er toch erg moeite mee om gold te maken..
Je moet minion last hitten. Eerst moet je goed weten hoeveel schade je standaard attack doet en als je dat een beetje weet dan kan je ook een beetje inschatten wanneer je een minion kan last hitten. Last hitten is wanneer de minion weinig HP nog heeft en je hem in één schot kan killen zodat je gold er voor krijgt. De bedoeling (over het algemeen) is dat je veel beweegt achter je minion wave en dan de minions last hit. Dit natuurlijk als top, mid of bot carry. Als Janna (wervel wind) speel je support rol. Je ondersteund dan de bottom carry zodat hij kan farmen.

Verwijderd

maniak schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:05:

Janna haar kracht zit in het disengagen van aanvallen en het beschermen van je teamgenoten mbv je shield (eerst maxen). Ganks & engages kan je ongedaan maken soms met een goed geplaatst whirlwind.

Farmen kan je leren in een custom game eventueel met jij alleen in waar je leert lasthitten zonder afgeleid te worden in eerste instantie. Eens je dit een beetje onder de knie hebt, kan je het oefenen in normal games waarbij je ook aandacht moet hebben met de anderen in je lane & junglers.

• Nixo
Op youtube zijn ook wel een aantal guides over lasthitten te vinden. (kan niet zoeken youtube block hier)
Als je iemand ziet spelen zo nu en dan die het echt goed kan verbaas je je erover hoeveel geld dit opleverd early game. Als je goed kan farmen is het ook vaak niet verstandig om kills te maken als de ander ook alleen maar farmt zonder je te slopen. Al is het nooit verkeerd om te proberen ;)
Nixo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:25:
Als je goed kan farmen is het ook vaak niet verstandig om kills te maken als de ander ook alleen maar farmt zonder je te slopen. Al is het nooit verkeerd om te proberen ;)
Onzin. Als je een kans ziet voor een gunstige trade, altijd doen. Tuurlijk, jij mist dan misschien een paar lasthits, maar de tegenstander ook. En als je trade gunstig was kun je hem daarna zonen waarmee je een verschil in CS en levels kan opbouwen. Pas hiermee alleen wel op als zij een support met heal hebben en jij niet. Anders moet je alleen engagen als je iemand (bijna) kan killen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:35:
[...]

Ik weet niet of theoddone nog veel streamt maar hij speelt over het algemeen enkel junglers. Volg zijn stream eventjes en je zal er wel een paar zien passeren. Hetzelfde geldt voor saintvicious, snoopeh, diamondprox.
stonewall :)

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:12

SilentSimon

Have you been hopped?

Net Zyra gespeeld, wat een onwijs leuke champ om mee te spelen :)
Soort mix van Teemo en Cho/Fiddle.

De combo's zijn in het begin wat lastig oefenen, evenals early game, maar het speelt gewoon zo leuk! :)

• Euphanasia
  • Laatst online: 31-10 14:00
kan niet wachten om haar vanavond uit te proberen

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Volgens mij is zyra een beetje te sterk. Heb er nog niemand mee zien verliezen.

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
hoe kun je flashen met zyra? :)

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
Door op flash te klikken bij je summoner spells? :P

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
nee, je kan naar die plants toe toch?

• Redblader
Nickvandelaar schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:35:
nee, je kan naar die plants toe toch?
Hoe kom je daar bij?
Heb haar net 3 matches gespeeld maar volgens mij bestaat dat niet hoor. :P

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:41
Ik had net zo'n rare game, zyra (in mijn eigen team) loopt in de jungle achter me aan en steelt mijn allereerste blue EN red buff. Met master yi + blitz top en nocturne bot, sowieso al een rare compositie, die ook nog eens om de haverklap dood gingen. :? :?

Wat moet je met zoiets? Ik speel nautilus: http://www.leaguereplays.com/replays/match/642337/

• Redblader
iBasch schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:07:
Ik had net zo'n rare game, zyra (in mijn eigen team) loopt in de jungle achter me aan en steelt mijn allereerste blue EN red buff. Met master yi + blitz top en nocturne bot, sowieso al een rare compositie, die ook nog eens om de haverklap dood gingen. :? :?

Wat moet je met zoiets? Ik speel nautilus: http://www.leaguereplays.com/replays/match/642337/
Je kan red/blue toch last hitten met smite?

Verder is er vrij weinig aan te doen, soms kom je gewoon bij een stelletje trolls of echt belabberde spelers.. dat is dan even pech en met een beetje geluk is de game dan tenminste nog snel voorbij zodat je niet teveel tijd verspilt hebt.

Ik had net een match (normal 3v3) en ik pakte Zyra waarna iemand vroeg of hij haar mocht, ik heb toen tegen hem gezegd dat ik net zoveel recht had om Zyra te spelen als hij en ik was eerder dus nee, krijgt die gast een random champ en leaved de game tijdens het laadscherm.. dan heb je dus de game eigenlijk al meteen verloren omdat 1 persoon zo nodig moeilijk moet doen.

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:41
Redblader schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:17:
[...]

Je kan red/blue toch last hitten met smite?
Ik deed blue zonder smite omdat ik dacht dat ik een normale hard leash kreeg. Red net verkeerd getimed, waardoor zyra deze dus ook meepakte. Maar goed. Ben overigens level 25 op dit moment, dus zit nog met mensen van level 20-29 opgescheept.

• Redblader
iBasch schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:21:
[...]

Ik deed blue zonder smite omdat ik dacht dat ik een normale hard leash kreeg. Red net verkeerd getimed, waardoor zyra deze dus ook meepakte. Maar goed. Ben overigens level 25 op dit moment, dus zit nog met mensen van level 20-29 opgescheept.
Ik ben level 30 en krijg nog altijd om de zoveel tijd een aantal van zulk soort mensen, is weinig ontkomen aan ben ik bang :'(

Als je echt zonder zulk soort mensen wilt spelen zul je waarschijnlijk ranked op hoge ELO moeten spelen, maar dat is natuurlijk lang niet voor iedereen weggelegd. :P

Je kan ook proberen om met zoveel mogelijk vrienden te spelen, enige ''nadeel'' is dan dat je meestal ook weer tegen betere tegenstanders met betere teamwork komt omdat dat dan ook premades zijn natuurlijk maar dat kan ook leuk zijn. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Redblader op 26-07-2012 00:26 ]

• valermos
Lol ik krijg een warning terwijl ik nooit flame of alleen ergens op reageer op een netjese manier.
Krijg je daar ook al warnings voor... wat een onzin.

OT: Gister Jax jungle gedaan ben zeer tevreden over jax alle matches positieve scores iemand tips of builds voor jax ? na Trinity force en guinsoo rageblade weet ik ut ff niet :P

• broc85
valermos schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:26:
Lol ik krijg een warning terwijl ik nooit flame of alleen ergens op reageer op een netjese manier.

OT: Gister Jax jungle gedaan ben zeer tevreden over jax alle matches positieve scores iemand tips of builds voor jax ? na Trinity force en guinsoo rageblade weet ik ut ff niet :P
Ik weet niet waarvoor je die warning hebt gekregen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je hem "zo maar" krijgt.

Qua Jax jungle ligt het er meestal aan of we al een tanky top/support in ons team hebben. Mocht dat niet zo zijn dan begin ik meestal met boots + pots, voor de eerste paar keer back 2x dorans blade. Dan bouw ik Bilgewater cutlass + 2e level boots, en maak ik de hextech gunblade af. Daarna Phage -> Trinity.

Het grote voordeel van Jax is dat je hem op zoveel manieren kan bouwen dat er niet echt een cookie cutter build voor hem is.

Verwijderd

valermos schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:26:
Op mijn main + al mijn 5 smurfs heb ik hetzelfde gekregen =) Dus lijkt gewoon een standaard berichtje.
Daarnaast was mijn laatste game, 4 dagen geleden hehe

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 08:56 ]

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:55:
[...]

Op mijn main + al mijn 5 smurfs heb ik hetzelfde gekregen =) Dus lijkt gewoon een standaard berichtje.
Ik op zowel mijn main als smurfs nooit. Lijkt me sterk dat dat toeval is. Misschien toch iets teveel rage? ;)

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:57:
[...]

Ik op zowel mijn main als smurfs nooit. Lijkt me sterk dat dat toeval is. Misschien toch iets teveel rage? ;)
Denk het ook, de meeste smurfs heb ik al maanden niet aangeraakt ;)
Alle berichten zijn tegelijk ontvangen op een minuut na: 25 Jul - 19:40

• valermos
vindt het raar want rage eigenlijk nooit in ieder geval niet schelden tenzij noob ook schelden geworden is...

Verwijderd

Gister Zyra gespeeld. Ze is wel gaaf :D Kan flink wat dmg doen in korte tijd als je alles goed weet te plaatsen.

• Jeffroiscool
valermos schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:02:
vindt het raar want rage eigenlijk nooit in ieder geval niet schelden tenzij noob ook schelden geworden is...
noob zeggen ingame is een bannable offense. Klinkt misschien raar maar alles wat het plezier van andere verziekt is toxic behaviour.

Zelden ga ik met iemand in discussie tenzij ze zeggen dat ik bad ben en dat ik moet dood gaan en dat ze hopen dat mijn ma door een neger gepakt word en aids krijgt en dan langzaam dood gaat etc. Maar afgezien van dat gebruik ik de chat nooit om te ragen.

Ik gebruik het om mensen proberen te kalmeren en ze constant te vertellen dat het wel goed komt en dat ragen/flamen niet helpt. Best nog wel wat turnarounds mee weten te maken zolang je weet dat je lategame kan winnen (op 1500 elo maken mensen nog genoeg fouten ^^, inclusief ik :-( )

Ik ben nog nooit gebanned van League of Legends maar ik ben best vaak gereport voor unskilled player en intentional feeding (ja soms word ik hard outplayed en wil ik ook weer niet afk op spawn staan. En dan word ik door de sterkere spelers keihard getowerdived).

Er zijn 3 aspecten in League of Legends waar je goed in moet zijn om de top te bereiken tenzij je gigantisch goed bent in 2 van de 3 aspecten.

1. Mechanical Skill
Dit is hoe snel je op dingen kan reageren, hoe goed je kan lasthitten, hoe je je ability en combos kan gebruiken.

2. Theory Knowledge
Dit is hoe je weet wanneer je een fight kan aangaan, indepth knowledge hebt van alle champions en dit leer je door of veel te theorycraften en alles door te lezen of door pure ervaring.

3. Social Skill
Dit is de meest vergeten skill en dit is één van de belangrijkere.
Als jij je team weet te houden van ragen, het moraal hoog houdt en je deels de leiding weet te nemen verhoog je je kansen enorm veel om te winnen (in solo queue iig).

Ikzelf ben een mix van 1 + 3 en zit maar halverwege 2.

Ik ken alle champions, ik weet wat ze allemaal kunnen en wat ze doen maar ik weet niet altijd goed wanneer je een fight moet engagen of wanneer je iemand kan towerdiven of wanneer je kan verwachten getowerdived te worden.

League of Legends is easy to pick up maar insanely hard to master. 1 van de redenen iedereen zoveel van dit spel houdt, afgezien van de rage en toxic community ;P

Verwijderd

Well sayd ^_^

Bij ragers: "Sometimes I like to wrap a cape around my penis and solve mysteries".
Bam chat is stil _/-\o_

• Euphanasia
  • Laatst online: 31-10 14:00
Champion Sneak Peek - Diana, the Scorn of the Moon

http://na.leagueoflegends...eak-peek-diana-scorn-moon

Welcome to the League of Draven

• valermos
Die ziet er awesome uit was hem net aan het bekijken :P

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:21:
[...]

noob zeggen ingame is een bannable offense. Klinkt misschien raar maar alles wat het plezier van andere verziekt is toxic behaviour.

Zelden ga ik met iemand in discussie tenzij ze zeggen dat ik bad ben en dat ik moet dood gaan en dat ze hopen dat mijn ma door een neger gepakt word en aids krijgt en dan langzaam dood gaat etc. Maar afgezien van dat gebruik ik de chat nooit om te ragen.

Ik gebruik het om mensen proberen te kalmeren en ze constant te vertellen dat het wel goed komt en dat ragen/flamen niet helpt. Best nog wel wat turnarounds mee weten te maken zolang je weet dat je lategame kan winnen (op 1500 elo maken mensen nog genoeg fouten ^^, inclusief ik :-( )

Ik ben nog nooit gebanned van League of Legends maar ik ben best vaak gereport voor unskilled player en intentional feeding (ja soms word ik hard outplayed en wil ik ook weer niet afk op spawn staan. En dan word ik door de sterkere spelers keihard getowerdived).

Er zijn 3 aspecten in League of Legends waar je goed in moet zijn om de top te bereiken tenzij je gigantisch goed bent in 2 van de 3 aspecten.

1. Mechanical Skill
Dit is hoe snel je op dingen kan reageren, hoe goed je kan lasthitten, hoe je je ability en combos kan gebruiken.

2. Theory Knowledge
Dit is hoe je weet wanneer je een fight kan aangaan, indepth knowledge hebt van alle champions en dit leer je door of veel te theorycraften en alles door te lezen of door pure ervaring.

3. Social Skill
Dit is de meest vergeten skill en dit is één van de belangrijkere.
Als jij je team weet te houden van ragen, het moraal hoog houdt en je deels de leiding weet te nemen verhoog je je kansen enorm veel om te winnen (in solo queue iig).

Ikzelf ben een mix van 1 + 3 en zit maar halverwege 2.

Ik ken alle champions, ik weet wat ze allemaal kunnen en wat ze doen maar ik weet niet altijd goed wanneer je een fight moet engagen of wanneer je iemand kan towerdiven of wanneer je kan verwachten getowerdived te worden.

League of Legends is easy to pick up maar insanely hard to master. 1 van de redenen iedereen zoveel van dit spel houdt, afgezien van de rage en toxic community ;P
In dat geval bezit ik over 2 en 3. Ik ben totaal niet greedy qua kills. Al heb ik soms wel trekjes van: hij moet dood :D.
Leona rivaal? :D Ben benieuwd...

• broc85
Social aspect wordt inderdaad veel over het hoofd gezien. Het probleem is dat er vaak alleen naar je geluisterd wordt als je het goed of in ieder geval niet slecht doet. Zodra je 2 deaths, een assist en geen kills hebt gaan ragers toch niet meer luisteren... gelukkig hebben ze daarom de ignore knop in het leven geroepen.

Alles in de vorm van Noob, bad player, uninstall of iets dergelijks is, zoals Jeffro zegt, bannable. Overigens heb ik het idee dat heeeeel veeeeeel summoners geen idee hebben wat wel of niet bannable is. Zelf heb ik in het weekend het voor het eerst mee gemaakt dat er echt de meest ziekelijke dingen mij werden toegewenst... nou ben ik echt niet van suiker gemaakt, maar dat ging mij echt te ver. Ik heb dan echt moeite om me in te houden en dus ook voor het overgrote gedeelte van de match die summoner ge-ignored.

• valermos
Nou ik heb juist vaak dat de enemy me uitscheld omdat ze steeds verliezen of geganked worden door mij. EN dan heb ik zoiets van ben je toch zelf schuld aan dat je niet ward of slecht bent of niet oplet?
en dan denk ik bij mezelf kap met spelen als je niet tegen je verlies kan en dat zeg ik dan ook is dat ook al bannable?

• broc85
Ik verspil sowieso geen energie aan de tegenstander. Sterker nog, sinds het contact met de tegenstander opt-in is geworden heb ik dat ook niet gedaan. Heerlijk die rust.
valermos schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:23:
en dan denk ik bij mezelf kap met spelen als je niet tegen je verlies kan en dat zeg ik dan ook is dat ook al bannable?
Als je dat precies zo zegt niet. Maar zeg je het precies zo? Of is het wat... agressiever gesteld?

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:25
Gister nog een mooi voorbeeld van zo'n game die de tegenstander heeft verloren op het Sociale gedeelte op ranked. Ons team stong 2-15 achter, ik stond ahri mid en had 2-1-0. Enemy team had een singed/volibear op bottom, beide waren last pick en zij hadden voor de rest geen echte AD carry's.

Ons team wou na 20 minuuten surrenderen, en dit lukte ook bijna. Tot we even een discussie hadden over hun team. Aangezien zij een ontzettend vreemde team comp hadden, ging ik er al van uit dat ze aan het ragen waren en ze slechte communicatie hadden. Nadat we 1 teamfight equal uit kwamen, kon je merken dat ze slechter gingen spelen en vaak offguard gepakt worden. Toen begon hun bot lane ook te ragen in all chat. Vanaf dat moment hebben we ze knetter hard gestompt en hadden ze geen schijn van kans meer.

Dat potje, hadden ze zelf dankzij hun slechte comp, makkelijk kunnen winnen. Als ze maar fatsoenlijk waren blijven spelen. Maar omdat zij zo hard gingen ragen hebben we alsnog gewonnen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• valermos
nou ik zal het citeren.

If you can't take it that you get ganked and lose then please stop playing this game.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
valermos schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:23:
Alles is bannable als je team, het enemy team en de mensen die jouw zaak bekijken in de tribunal het er over eens zijn dat iets te ver gaat.

• broc85
djengizz schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:41:
[...]

Alles is bannable als je team, het enemy team en de mensen die jouw zaak bekijken in de tribunal het er over eens zijn dat iets te ver gaat.
Is het niet zo dat ze, als je in het tribunal als guilty wordt aangemerkt, alsnog een medewerker van Riot er naar laten kijken of er inderdaad gestraft moet worden? Dat dus het eind oordeel alsnog bij Riot ligt?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
broc85 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:03:
[...]

Is het niet zo dat ze, als je in het tribunal als guilty wordt aangemerkt, alsnog een medewerker van Riot er naar laten kijken of er inderdaad gestraft moet worden? Dat dus het eind oordeel alsnog bij Riot ligt?
Dat klopt zeer zeker wel. Al zegt 99% van de mensen die er in de Tribunal naar kijken dat diegene punished moeten worden, dan nog is het aan een Riot medewerker of die persoon ook daadwerkelijk een straf krijgt. Hoe het namelijk werkt is dat als de verhouding 'Punish' en 'Pardon' in voordeel van 'Punish' liggen, het dan wordt doorgeschoven naar een Riot medewerker.

Verwijderd

broc85 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:03:
[...]

Volgens mij niet hoor. Dat zeggen ze wel maar ik denk niet dat het zo is. Mijn laatste ban is al wel weer een paar maanden terug en die was toen 2 weken. Vervolgens kreeg ik na 4 dagen een mail dat hij door een Riot medewerker was bekeken en ik kon gelijk weer inloggen.
Had verder geen support ticket ofzo aangemaakt, werd gewoon opeens gebanned en geunbanned uit het niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 12:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:19:
[...]

Volgens mij niet hoor. Dat zeggen ze wel maar ik denk niet dat het zo is. Mijn laatste ban is al wel weer een paar maanden terug en die was toen 2 weken. Vervolgens kreeg ik na 4 dagen een mail dat hij door een Riot medewerker was bekeken en ik kon gelijk weer inloggen.
Had verder geen support ticket ofzo aangemaakt, werd gewoon opeens gebanned en geunbanned uit het niets.
2 weken ? What the hell ... Mijn ban was 1 dag en toen had ik iets schunnig gezegd over joden ... (ga het ook nooit meer doen ,vond het nadien dan ook er zwaar over dat ik het gezegd had ..; )
Maar 2 weke :p

Social aspect wins solo queue games :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:23:
[...]

2 weken ? What the hell ... Mijn ban was 1 dag en toen had ik iets schunnig gezegd over joden ... (ga het ook nooit meer doen ,vond het nadien dan ook er zwaar over dat ik het gezegd had ..; )
Maar 2 weke :p

Social aspect wins solo queue games :)
Ik ben na de eerste week meteen 2 weken gebanned geweest. Het spel crashte steeds, had toen nog mn crappy dell pc met gfx van 128 mb :/ Te vaak al 'leaver' bestempeld en terecht ook. Maar voelt wel zuur xD

Verwijderd

Nouja het werd dus uiteindelijk 4 dagen. En ik denk dat als er een riot medewerker zijn oordeel had moeten geven voordat een ban ingaat ik die keer sowieso niet gebanned was.
Maarja ze geven 'nog' geen informatie over waarvoor je precies gebanned word dus dat is giswerk.

• speedzor
De eerste initïele ban door het tribunal wordt automatisch gegeven (die gaat tot 3 dagen ban max oid), als je dan nog in het tribunal passeert en als 'guilty' aangemerkt dan wordt je case bekeken door een Riot member.

Dit is toch hoe ik het mij herinner :)

Streaming History

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kreeg vandaag ook een mailtje met warning! :( gedraag me toch niet zo netjes. Toch maar leven proberen te beteren. :(

• valermos
your not the only one hahahaha :P

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Speel sinds februari 2011 en nog nooit een warning gehad.
Ik denk dat de sleutel is: gewoon mensen ingoren zodra je ook maar iets van rage / persoonlijke aanvallen ziet.
Dat voorkomt dat je terug gaat staan praten. Bovendien all chat uitlaten, van all chat komt bijna nooit iets goeds.

• valermos
ik speel het spel van begin af aan al :P sinds het uit is.
Maar dit is me eerste warning waarschijnlijk omdat ik erop inging dat die gene zich niet moest aanstellen en iets anders moest gaan doen.

Edit:

Ben tribunal zelf us aan het doen.
Echt zielig je kan zien hoeveel mensen reported hebben geklikt.
15 stuks voor 1 x noob
en 5 x voor iemand die retard blablalba loopt te roepen egt stelletje %^&^$^ srry maar slaat nergens op :P

[ Voor 38% gewijzigd door valermos op 26-07-2012 14:00 ]

• broc85
valermos schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:55:
Ben tribunal zelf us aan het doen.
Echt zielig je kan zien hoeveel mensen reported hebben geklikt.
15 stuks voor 1 x noob
en 5 x voor iemand die retard blablalba loopt te roepen egt stelletje %^&^$^ srry maar slaat nergens op :P
Vrees dat ik het daar gewoon niet met je eens ben.

Niemand zit erop te wachten om "noob" of "retard" genoemd te worden. Daarnaast spelen de mensen die zo genoemd worden er waarschijnlijk ook niet beter van... want of ze gaan zichzelf forceren om het goed te maken, of ze hebben er geen zin meer in. Dus naast het feit dat één iemand (in feite gewoon) uitgescholden wordt, heb je vaak ook nog zijn (of je eigen) teamgenoten ermee.

Daarnaast staat het in de EULA dat het niet mag. Dus moet je het ook niet doen. Ook niet een beetje. Hence, reports zijn terecht.

Verwijderd

broc85 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Vrees dat ik het daar gewoon niet met je eens ben.

Niemand zit erop te wachten om "noob" of "retard" genoemd te worden. Daarnaast spelen de mensen die zo genoemd worden er waarschijnlijk ook niet beter van... want of ze gaan zichzelf forceren om het goed te maken, of ze hebben er geen zin meer in. Dus naast het feit dat één iemand (in feite gewoon) uitgescholden wordt, heb je vaak ook nog zijn (of je eigen) teamgenoten ermee.

Daarnaast staat het in de EULA dat het niet mag. Dus moet je het ook niet doen. Ook niet een beetje. Hence, reports zijn terecht.
Sommige mensen vragen er ook gewoon om, om zo genoemd te worden... Junglers met 0/8/2 die nooit komt ganken als je solo top staat tegen duo lane. Terwijl hij wel naar bot gaat, terwijl het niet nodig is en dan nog steeds dood gaat. Ik kom ze vaak tegen

Verwijderd

En als je gaat voetballen met onbekenden op een trap veldje, ga je dan ook op teamgenoten schelden die er niks van bakken?

Of andersom, stel jij kan niet goed voetballen, maar vind het wel leuk om te doen, ga je er dan ineens beter door voetballen als je uitgescholden wordt? Vind je het uberhaupt nog leuk als je constant uitgescholden wordt?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dan moet je ook even nadenken dat het misschien één van de eerste keren junglen is van die persoon, je hebt er niks aan als je 'noob' of 'tard' wordt genoemd, al helemaal niet als je iets nog moet leren.

Als het ranked is dan is het wat anders, maar dit gebeurd vaak genoeg bij normal games. En oefenen tegen Bots is geen optie, want mijn eerste keer oefenen met junglen tegen bots eindigde ik 16/3/7 (kortom, bots kun je niet van verliezen, ook niet als nieuwe jungler).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:34:
En als je gaat voetballen met onbekenden op een trap veldje, ga je dan ook op teamgenoten schelden die er niks van bakken?

Of andersom, stel jij kan niet goed voetballen, maar vind het wel leuk om te doen, ga je er dan ineens beter door voetballen als je uitgescholden wordt? Vind je het uberhaupt nog leuk als je constant uitgescholden wordt?
Pimorez schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:35:
Dan moet je ook even nadenken dat het misschien één van de eerste keren junglen is van die persoon, je hebt er niks aan als je 'noob' of 'tard' wordt genoemd, al helemaal niet als je iets nog moet leren.

Als het ranked is dan is het wat anders, maar dit gebeurd vaak genoeg bij normal games. En oefenen tegen Bots is geen optie, want mijn eerste keer oefenen met junglen tegen bots eindigde ik 16/3/7 (kortom, bots kun je niet van verliezen, ook niet als nieuwe jungler).
Oke, maar ik moet er ook nog bij vertellen dat hij tegen je rage als je je lane niet kan houden.

Dat je niet de beste bent, oke. Ik ben zelf ook niet zo geweldig. Maar dan vind ik het niet kunnen dat je andere mensen klein maakt, als je er zelf niks van bak. Vergis je niet, ik begin nooit en vaak reageer ik er ook niet op. Maar soms gaan ze echt te ver.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 14:37 ]

• streafer
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:29:
[...]

Sommige mensen vragen er ook gewoon om, om zo genoemd te worden... Junglers met 0/8/2 die nooit komt ganken als je solo top staat tegen duo lane. Terwijl hij wel naar bot gaat, terwijl het niet nodig is en dan nog steeds dood gaat. Ik kom ze vaak tegen
Jammer maar niet terecht. Niemand vraagt erom om zo genoemd te worden. Ik maak me er soms ook wel schuldig aan maar ik probeer het dus echt niet te doen. Omdat het ook totaal geen zin heeft. Al kan irritaties hoog oplopen als iemand Keihard mid roept als 4th pick en dan superhard gaat feeden etc. Tja ik snap mezelf wel maar het is geen reden.

Er is sowieso geen reden om mensen uit te schelden, op straat niet en in een spel niet!

@whypaymore
Dus omdat iemand zich als een sukkel gedraagt is dat een reden voor jou omdat ook maar te doen?

[ Voor 6% gewijzigd door streafer op 26-07-2012 14:44 ]

Verwijderd

streafer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:36:
[...]

Jammer maar niet terecht. Niemand vraagt erom om zo genoemd te worden. Ik maak me er soms ook wel schuldig aan maar ik probeer het dus echt niet te doen. Omdat het ook totaal geen zin heeft. Al kan irritaties hoog oplopen als iemand Keihard mid roept als 4th pick en dan superhard gaat feeden etc. Tja ik snap mezelf wel maar het is geen reden.

Er is sowieso geen reden om mensen uit te schelden, op straat niet en in een spel niet!
Ik heb ff iets toegevoegd... Dat maakt het waarschijnlijk wel terecht...

Ik heb nooit iets van een mail gehad over verbal abuse of zo. Maar er zit er een in my premade team die er wel wat van bakt en dat krijg ik ook vaak wel te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 14:40 ]

• broc85
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:37:
[...]

Ik heb ff iets toegevoegd... Dat maakt het waarschijnlijk wel terecht...
Nee, nog steeds niet. Zelfs als hij gaat ragen is het nog geen reden om op hem te ragen. Er is te nooit en te nimmer een reden om iemand, hoe vervelend/dom/onhandig/slecht/irritant/brutaal dan ook een noob/retard/etc te noemen.

Daar is de ignore knop voor.

Ik speel het spel ook al wat langer, en het duurde even voordat ik die knop gevonden had en hem leerde te gebruiken. Maar het is, vooral voor jezelf, een verademing!

edit: Dat neemt niet weg van het feit dat ik je volledig begrijp, en het instinct ook zeker zelf heb om af en toe uitgebreid te reageren. Dan is het voor mij ook even een kwestie van een paar keer rustig ademhalen, de ignore knop gebruiken en lekker door gaan met het spelletje spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door broc85 op 26-07-2012 14:41 ]

Verwijderd

Ik snap je frustratie, ik heb dat zelf ook, maar ik snap de meeste reports ook wel.

Maar dan nog, je hebt er zelf ook niets aan om in een flame-war terecht te komen tijdens de match. Jij gaat daar ook niet beter van spelen, je wordt juist nog meer opgefokt en let minder op je eigen spel.
Jeffro maakte vorige pagina daar een mooi punt over mbt social skills.

Maar echt, ik snap je frustratie. Enige wat je kan doen is focusen om zelf beter te worden. Dan komt je ELO vervolgens vanzelf.

Verwijderd

broc85 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:39:
[...]

Nee, nog steeds niet. Zelfs als hij gaat ragen is het nog geen reden om op hem te ragen. Er is te nooit en te nimmer een reden om iemand, hoe vervelend/dom/onhandig/slecht/irritant/brutaal dan ook een noob/retard/etc te noemen.

Daar is de ignore knop voor.

Ik speel het spel ook al wat langer, en het duurde even voordat ik die knop gevonden had en hem leerde te gebruiken. Maar het is, vooral voor jezelf, een verademing!
Ik zeg niet dat ik het doe... Ik zeg het nooit, maar als mijn vriend (die redelijk snel mensen op de kast probeert te krijgen) dat zie doen. Vaak heb ik dan wel zoiets van (tegen mn vriend) kop dicht, maar soms ook van.. ja hij vraagt er wel een beetje om...

Ik gebruik ook bijna in elk geval de ignore knop, maar als we in het weekend ergens zitten, dan krijg ik het nog allemaal mee via die vriend die dan naast me zit. Helaas bestaat daar nog geen ignore button voor :P Want aan hem erger ik mij het vaakst.

Hij speelt een champ altijd. En ook jungle dan. En hij vindt het leuk om mensen op de kast te jagen. Zn champ past wel bij hem, raad maar welke. Vast niet zo moeilijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 14:52 ]

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:21
Wat ik het ergste vind zijn de mensen die, nadat je een keer dood bent gegaan, direct noob beginnen te zeggen. Daar kan ik echt extreem slecht tegen. Ik maak er dan ook een spelletje van om die persoon zo veel mogelijk af te zeiken in dat potje :+. Ik weet het, extreem kinderachtig, maar oh zo lekker :).

Ik vind sowieso de community het zwakste punt van LoL. Ik heb het nu zo'n 100 uur gespeeld, en ben lv 23 oid, maar ben nog nergens zo vaak voor noob/retard/etc uitgemaakt als in LoL. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat dit de enige f2p game is die ik speel, of misschien ben ik gewoon extreem slecht :+.

• streafer
  • Niet online
Knul schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:08:
Wat ik het ergste vind zijn de mensen die, nadat je een keer dood bent gegaan, direct noob beginnen te zeggen. Daar kan ik echt extreem slecht tegen. Ik maak er dan ook een spelletje van om die persoon zo veel mogelijk af te zeiken in dat potje :+. Ik weet het, extreem kinderachtig, maar oh zo lekker :).

Ik vind sowieso de community het zwakste punt van LoL. Ik heb het nu zo'n 100 uur gespeeld, en ben lv 23 oid, maar ben nog nergens zo vaak voor noob/retard/etc uitgemaakt als in LoL. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat dit de enige f2p game is die ik speel, of misschien ben ik gewoon extreem slecht :+.
met andere woorden je bent nog erger dan degene die begint.
Daarnaast valt de community van LOL wel mee, moet je even voor de grap naar HON gaan. Dan weet je wat flamen is.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De voornaamste reden ervoor is dat je in LoL, in tegenstelling tot vrijwel alle andere games, eigenlijk volledig afhankelijk bent van je teammates om te winnen. En dat die wins ook echt geregistreerd worden/effect hebben. Je kunt een potje eigenlijk niet eigenhandig winnen in een 5v5. Daarom zeikt iedereen zo, omdat ze eenvoudigweg iedereen behalve zichzelf de schuld kunnen geven :)

Als je dan kijkt naar een potje 10v10 in Call of Duty; daar maakt het geen klap uit als één speler minder goed speelt. Natuurlijk wordt je daar juist voor andere dingen uitgemaakt als je wél goed speelt, maar dat is een andere discussie :+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:12

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:34:
Volgens mij is zyra een beetje te sterk. Heb er nog niemand mee zien verliezen.
Gisteravond wel hoor, ze was als support in ranked en is behoorlijk tricky. :-)

Speelde tegen haar blitz.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:21
streafer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:10:
[...]

met andere woorden je bent nog erger dan degene die begint.
Daarnaast valt de community van LOL wel mee, moet je even voor de grap naar HON gaan. Dan weet je wat flamen is.
Klopt, maar he, hij begon ;). Nou ben ik eigenlijk om dezelfde reden met CoD gestopt, dat was ook al zo'n sneue community.
De voornaamste reden ervoor is dat je in LoL, in tegenstelling tot vrijwel alle andere games, eigenlijk volledig afhankelijk bent van je teammates om te winnen. En dat dit wins ook echt geregistreerd worden/effect hebben. Je kunt een potje eigenlijk niet eigenhandig winnen in een 5v5. Daarom zeikt iedereen zo, omdat ze eenvoudigweg iedereen behalve zichzelf de schuld kunnen geven

Als je dan kijkt naar een potje 10v10 in Call of Duty; daar maakt het geen klap uit als één speler minder goed speelt. Natuurlijk wordt je daar juist voor andere dingen uitgemaakt als je wél goed speelt, maar dat is een andere discussie
Daar heb je gelijk in. Overigens word ik ook regelmatig in LoL voor dingen uitgemaakt als ik wel goed ga hoor, daar niet van. Gelukkig komt dat niet zo heel vaak voor :P.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:59:
[...]

Denk het ook, de meeste smurfs heb ik al maanden niet aangeraakt ;)
Alle berichten zijn tegelijk ontvangen op een minuut na: 25 Jul - 19:40
dus ze hebben je smurfs geband tegelijk met je main. Terecht toch? Beetje zinloos om iemand te bannen als hij even later vrolijk op zijn smurf hetzelfde doet.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:25:
[...]

dus ze hebben je smurfs geband tegelijk met je main. Terecht toch? Beetje zinloos om iemand te bannen als hij even later vrolijk op zijn smurf hetzelfde doet.
Je moet eens stoppen met dat toontje ;-) Je praat op een betweterige uitlokkende manier, niet de eerste keer.
Daarnaast is er dus NIET gebanned, eerst lezen dan roepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 16:56 ]

• Redblader
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:55:
[...]

Je moet eens stoppen met dat toontje ;-) Je praat op een betweterige uitlokkende manier, niet de eerste keer.
Ik zie niks raars aan zijn reactie anders, misschien moet je wat minder snel dingen gaan zoeken achter uitspraken van mensen, ik denk niet dat Vicarious hier iets probeert uit te lokken, wat voor nut heeft dat voor hem?

Maar goed als je denkt dat iemand iets bij je probeert uit te lokken, reageer er dan gewoon niet op en iedereen is blij, dit geldt ook voor LoL je kan gewoon beter niet reageren ook al staat iets je niet aan dat bespaard meestal een hele hoop flaming/raging. :)

• Nixo
[...]

Als er iemand loopt uit te lokken ben jij het momenteel.
Maar voor lol werkt mute echt heel goed. En gewoon negeren.Iedereen heeft wel eens een slechte game. Verkeerder champ of iemand met meer skills of gewoon omdat je lomp aan het spelen ben (Ik ben vooral goed in het laatste)

• speedzor
[...]

Volgens mij is al eerder door mods tegen je gezegd dat een smiley toevoegen daarom niet betekend dat je kunt zeggen wat je wilt.

Niemand ziet graten in wat Vicarious zegt behalve jij, trek daar je conclusies uit.

Streaming History

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Exlaxl
Als er echt uitgelokt (getrolled) wordt; zet dan een TR maar ga er niet op in. Ik zie ook niet in wat Vicarious verkeerd zegt. Ja hij zegt dat ze geband waren i.p.v. dat ze een waarschuwing kregen, maar dat is een simpele vergissing lijkt mij.

Wat hij verder zegt (dat alle smurfs tegelijkertijd op de bon gaan), lijkt mij best een goede redenatie. Volgens mij weet Riot namelijk voor een deel wel accounts aan elkaar te koppelen d.m.v. speelgedrag/ip's, dus zo onvoorstelbaar lijkt me dat niet :)
Misschien stoor je je aan het feit dat hij zegt dat alle smurfs 'terecht' tegelijkertijd gepakt werden? Maar dat is een mening, en eentje waar velen het denk ik wel mee eens zijn. Het heeft voor Riot absoluut geen zin om een enkele smurf/account te pakken als ze ook weten welke andere accounts van een speler zijn.

Laten we het dus verder maar laten voor wat 't is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:12

Meneer iCy

swarma

Soms heb je van die dagen dat ranked gewoonweg uitermate teleurstellend is. Ik kom echt nooit meer uit mijn elo.

Gisteren een rammus die 0/6/1 stond als jungle en zat te zeuren op de botlane terwijl botlane het volgende had:

2/1/3 Blitz (Ezreal ging ze niet achterna)
1/1/0 Ezreal

Uiteindelijk heeft rammus toch nog 1 kill weten te pakken en eindigde 1/14/2

Potje daarna weer een superjungler.
2/8/1 WW

Terwijl we at bot goed gingen.

Soms heb je van die dagen. eergisteren een potje met blitz een verkeerde grabben. Potje hebben we wel gewonnen, maar een fed swain grabben met zijn ult aan is nooit grappig. Miste net hun ad carry :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:56

psyy138

blackbulls.nl

http://eune.leagueoflegen...diana-scorn-moon-revealed

Diana, Scorn of the Moon, Revealed

Abilities:
Moonsilver Blade (Passive): Diana has increased Attack Speed. Every third strike cleaves nearby enemies for additional magic damage.
Crescent Strike: Diana swings her blade to unleash a bolt of lunar energy, afflicting enemies with Moonlight and dealing damage in an arc before exploding.
Pale Cascade: Diana creates three orbiting spheres that detonate on contact with enemies to deal damage in an area. She also gains a temporary shield that absorbs damage. This shield is refreshed if all three spheres detonate.
Moonfall: Diana draws in and slows all nearby enemies.
Lunar Rush (Ultimate): Diana teleports to an enemy and deals magic damage. Lunar Rush has no cooldown when used to teleport to a target afflicted with Moonlight.

klinkt zelfde als darius die ult :) maar dan iets anders.
volgens mij is riot meer van plan met de no cooldown abilities.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
tja klinkt wel als een stoere champ maar is volgens mij AP Based en is dus niet voor jungle :(

• Swanfield
valermos schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:34:
tja klinkt wel als een stoere champ maar is volgens mij AP Based en is dus niet voor jungle :(
Ok...het is dus een AP jungler...... en waarom zou AP niet voor de jungel zijn?

zie link: http://www.reignofgaming.net/redtracker/topic/74049-tell-me-diana-is-ap

[ Voor 22% gewijzigd door Swanfield op 27-07-2012 08:46 ]

• broc85
Ik heb juist het idee dat dit meer een top champ wordt. Ligt natuurlijk wel een beetje aan de range van Crescent strike maar denk niet dat dit een soort tweede Kassadin is.

edit: en veel top champs kunnen natuurlijk junglen :9

[ Voor 14% gewijzigd door broc85 op 27-07-2012 08:45 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.