Werkt bij mij niet maar ik zie inmiddels dat mensen op reddit en de forums er ook last van hebben. Dus ik hoop dat Riot het de volgende patch nog veel erger maakt. En daarna fixed. Dat is namelijk meestal hoe zij het aanpakken volgens mij. Met de eerste patch alles erger maken en aan de hand daaraan vinden ze het probleem dan ofzoVicarious schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:36:
[...]
Paar patches terug had ik dat ook. Beeetje zitten vogelen met video settings (vsync aan en uit, FPS cap op benchmark en andere settigns geprobeerd etc.) en op een gegeven moment was het opgelost. Vage shizzl.
ik zou ook een regel als dit
"Has the best tool ever to save idiot teammates from engaging 1v5 fights"
anders formuleren, klinkt een beetje onprofessioneel
"Has the best tool ever to save idiot teammates from engaging 1v5 fights"
anders formuleren, klinkt een beetje onprofessioneel
Welcome to the League of Draven
Vanavond is het terug tijd voor Go4BNLoL, de lokale Go4LoL competitie in de benelux!
Ook Be-Sport doet terug mee, zoals het er nu uitziet met 2 teams én een commentator duo.
Commentators bestaan uit Bytas en MetricCandy (eveneens tweaker).
We zijn helaas niet met onze volledige setup, maar toch gaan we proberen voor een herhaling van vorige week te zorgen.
Be-sport.Yellow
- Speedzor
- Narquil
- Nutral
- ipukeonyou (invaller)
- ARNT (invaller)
Be-sport.BruZer
- BerryNL
- Like a devil
- Kroesennn
- Chucky312
- AT limmu (invaller)
Links
Be-Sport aankondiging
BeNeLoL facebook
Tournament Tree
Commentator Stream
Ook Be-Sport doet terug mee, zoals het er nu uitziet met 2 teams én een commentator duo.
Commentators bestaan uit Bytas en MetricCandy (eveneens tweaker).
We zijn helaas niet met onze volledige setup, maar toch gaan we proberen voor een herhaling van vorige week te zorgen.
Be-sport.Yellow
- Speedzor
- Narquil
- Nutral
- ipukeonyou (invaller)
- ARNT (invaller)
Be-sport.BruZer
- BerryNL
- Like a devil
- Kroesennn
- Chucky312
- AT limmu (invaller)
Links
Be-Sport aankondiging
BeNeLoL facebook
Tournament Tree
Commentator Stream
Wel leuk om de hele tijd dat gezanik te horen over het feit dat BeSports geen wards/oracle koopt en alleen maar op hun build let. 50ste minuut... teamfight, BeSports out of position, maar dankzij betere items winnen ze de teamfight ruim 
Spannend potje!
Spannend potje!
[ Voor 4% gewijzigd door broc85 op 18-07-2012 20:40 ]
Onze warding was inderdaad ongelooflijk slechtbroc85 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:36:
Wel leuk om de hele tijd dat gezanik te horen over het feit dat BeSports geen wards/oracle koopt en alleen maar op hun build let. 50ste minuut... teamfight, BeSports out of position, maar dankzij betere items winnen ze de teamfight ruim
Spannend potje!
Tijd voor de volgende match!
Net echt een geweldig mooie match die uiteindelijk 87 minuten duurde. 
Ik ging met wat vrienden proberen hoe het zou gaan met deze comp:
Kennen top
Galio mid
Amumu jungle
Nunu bot
Miss Fortune bot
De eerste teamfights waren echt geweldig, alle tegenstanders gewoon in 2 seconden neer maar uiteindelijk werd het steeds moeilijker door oa. de enemy Lee Sin die Kennen wegtrapte met zijn ultimate en Janna die onze positioning door elkaar gooide met haar ultimate.
Het ging uiteindelijk erg gelijk op en we stonden zelfs wat kills voor maar omdat we met zoveel AP champs waren ging het tower/inhib pushen niet al te snel en uiteindelijk door wat pech met een grote groep minions die ons kamp bedreigde moesten we opsplitsen en toen gingen er 3 man dood en konden we met zijn 2en de 5 tegenstanders niet meer tegen houden.
Ookal hadden we niet gewonnen vond het echt een geweldige game, ook de reactie van de tegenstanders was leuk en zolang iedereen positief blijft en niet gaat flamen vind ik het helemaal niet erg om te verliezen, dan heb ik in ieder geval plezier gehad in de game.
Onze early-game ging overigens erg slecht, we kregen pas kills in teamfights en stonden best wat achter maar dat kwam ook omdat niemand echt goed met zijn champion om kon gaan, ik zelf speelde bijvoorbeeld Galio en had nog nooit eerder Galio gespeeld hoewel hij niet zo moeilijk is.
Als we de volgende keer early-game geen kills weg geven denk ik dat het wel moet lukken om redelijk makkelijk van best wat tegenstanders te winnen. (in normals in ieder geval)
Maar al lukt dat niet, het is wel lache wanneer je een heel team weg blaast met je ultimates.
Ik ging met wat vrienden proberen hoe het zou gaan met deze comp:
Kennen top
Galio mid
Amumu jungle
Nunu bot
Miss Fortune bot
De eerste teamfights waren echt geweldig, alle tegenstanders gewoon in 2 seconden neer maar uiteindelijk werd het steeds moeilijker door oa. de enemy Lee Sin die Kennen wegtrapte met zijn ultimate en Janna die onze positioning door elkaar gooide met haar ultimate.
Het ging uiteindelijk erg gelijk op en we stonden zelfs wat kills voor maar omdat we met zoveel AP champs waren ging het tower/inhib pushen niet al te snel en uiteindelijk door wat pech met een grote groep minions die ons kamp bedreigde moesten we opsplitsen en toen gingen er 3 man dood en konden we met zijn 2en de 5 tegenstanders niet meer tegen houden.
Ookal hadden we niet gewonnen vond het echt een geweldige game, ook de reactie van de tegenstanders was leuk en zolang iedereen positief blijft en niet gaat flamen vind ik het helemaal niet erg om te verliezen, dan heb ik in ieder geval plezier gehad in de game.
Onze early-game ging overigens erg slecht, we kregen pas kills in teamfights en stonden best wat achter maar dat kwam ook omdat niemand echt goed met zijn champion om kon gaan, ik zelf speelde bijvoorbeeld Galio en had nog nooit eerder Galio gespeeld hoewel hij niet zo moeilijk is.
Als we de volgende keer early-game geen kills weg geven denk ik dat het wel moet lukken om redelijk makkelijk van best wat tegenstanders te winnen. (in normals in ieder geval)
Maar al lukt dat niet, het is wel lache wanneer je een heel team weg blaast met je ultimates.
[ Voor 20% gewijzigd door Redblader op 18-07-2012 23:50 ]
Om te huilen dit gewoon. 19-55 eindigen, tijd geleden dat mijn team er zo slecht voor stond. Enemy was zeker niet buitengewoon goed, mijn team was gewoon verschrikkelijk maar dan ook verschrikkelijk slecht 

Ergste is nog dat ik gewoon met een decent score (lijkt slecht maar met 55 kills voor de enemy...) eindig, dan denk je echt wat doe ik hiertussen...
Ergste is nog dat ik gewoon met een decent score (lijkt slecht maar met 55 kills voor de enemy...) eindig, dan denk je echt wat doe ik hiertussen...
[ Voor 6% gewijzigd door DiedB op 19-07-2012 00:30 ]
Je cs geeft toch aan dat het ook in jouw lane niet lekker liep.DiedB schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 00:28:
Verwijderd
rare teamcomps
geen supports
enemy geen ad carry
noc zonder smite maar zo enorm fed dat het niet mooi is
en jouw team heeft niets van cs
geen supports
enemy geen ad carry
noc zonder smite maar zo enorm fed dat het niet mooi is
en jouw team heeft niets van cs
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=veZS-xy_msE&feature=plcp]Ik heb een nieuwe video geupload op youtube. ben nu ook partner op youtube.
Speedzor ik zou het heel leuk vinden als je de tijd kan vinden om mijn plays is te bekijken. het is een cassio game dus AP mid en precies in jou straatje.
Speedzor ik zou het heel leuk vinden als je de tijd kan vinden om mijn plays is te bekijken. het is een cassio game dus AP mid en precies in jou straatje.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Waarom start je met W op Cassio? Ikzelf lvl W pas op lvl 5
Daarnaast zou ik zeggen, smartcasten!
iemand dood E'en gaat zoveel makkelijker met smartcast. Eerst vond ik het ook wennen, maar nu smartcast ik alles, ook summoners
Verder zou ik nadat je revolver had een ander item maken en niet wota afmaken, eerder een crystal scepter of abyssal voor meer durability.
Daarnaast zou ik zeggen, smartcasten!
Verder zou ik nadat je revolver had een ander item maken en niet wota afmaken, eerder een crystal scepter of abyssal voor meer durability.
[ Voor 23% gewijzigd door Fanatic_FS op 19-07-2012 11:00 ]
Ik smartcast mn ult en summoners niet, die wil ik vaak toch net even wat beter richten en wat meer controle op uitoefenen. De rest smartcast ik wel, en ik merkte na een paar games inderdaad ook verbetering.Fanatic_FS schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:56:
Waarom start je met W op Cassio? Ikzelf lvl W pas op lvl 5
Daarnaast zou ik zeggen, smartcasten!iemand dood E'en gaat zoveel makkelijker met smartcast. Eerst vond ik het ook wennen, maar nu smartcast ik alles, ook summoners
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Ik speel de laatste tijd veel malphite maar ben benieuwd naar mijn build. Daar ik al aardig wat potjes erop heb zitten, maar me eigelijk nooit verdiep heb in bv scaling van items ed.
Mijn build:
2 hp pots en Meki pendant
Mp wordt uiteindelijk Athene's Unholy Grail
Mercury's Treads
Frozen heart
Thornmail of Randuin's Omen (evt allebei)
Abyssal Scepter
Als laatste een Rylai's Crystal Scepter of Warmog's Armor.
Dit is zo'n beetje mijn build. Gaat tnt erg goed op solotop. Wat kan er (veel) beter/anders?
Mijn build:
Mercury's Treads
Frozen heart
Abyssal Scepter
Dit is zo'n beetje mijn build. Gaat tnt erg goed op solotop. Wat kan er (veel) beter/anders?
Oh verder zie ik dat je Q en W max'd voor je E?
Ikzelf op Cassio pak W op lvl 5, doe een puntje of 3 in Q zodat het met 1 cast de casterminions dood en max E als eerste, dan Q en als laatste pas W.
Ikzelf op Cassio pak W op lvl 5, doe een puntje of 3 in Q zodat het met 1 cast de casterminions dood en max E als eerste, dan Q en als laatste pas W.
Mijn build op malphite:Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:02:
Ik speel de laatste tijd veel malphite maar ben benieuwd naar mijn build. Daar ik al aardig wat potjes erop heb zitten, maar me eigelijk nooit verdiep heb in bv scaling van items ed.
Mijn build:
Mercury's Treads
Frozen heart
Abyssal Scepter
Shurelia
Frozen heart
Boots afhankelijk van enemy team
Abyssal
Randuins
Verder wil ik ook nog wel eens sunfire cape kopen.
Met een Wukong support die elk moment suicide ging en een Noc die vanaf het begin (ergens bij een blue) al 3/0/1 stond, kon ik eigenlijk alleen onder mijn toren blijven staan. Ben andere lanes maar een beetje gaan helpen, deed Noc op een gegeven moment ook alleen maar.djengizz schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 07:51:
[...]
Je cs geeft toch aan dat het ook in jouw lane niet lekker liep.
ik had een goede reden om die skills te maxen ipv E. Ik wilde pushen als een malle omdat de botlane aan het falen was. ik wilde zoveel mogelijk gegarandeerde dmg hebben.
Zoveel mogelijk mijn lane gepushed hebben zodat ik kon roamen.
Zoveel mogelijk mijn lane gepushed hebben zodat ik kon roamen.
[ Voor 16% gewijzigd door blamauci op 19-07-2012 11:10 ]
Ik zou graag je filmpje willen bekijken, maar door die muziek ben ik snel afgehaaktblamauci schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:47:
[video]Ik heb een nieuwe video geupload op youtube. ben nu ook partner op youtube.
* Outerspace gaat vanavond eens kijken of spelen naast Jax en Ashe (redelijk simpele champs) met Renekton aan de slag kan gaan.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
ja tuurlijk want de muziek is super belangrijk enzo. daar draait heel de video om ja.........
vind het vrij beledigend
vind het vrij beledigend
Awww, did it hurt your feelings? Kom op zeg, niet zo aanstellenblamauci schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:15:
ja tuurlijk want de muziek is super belangrijk enzo. daar draait heel de video om ja.........
vind het vrij beledigend
Ik heb het geluid afgezet en verder gekeken
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
W pakken op Cassio op lvl 1 kan goed zijn als je een invade verwacht want als je die cast op bosjes etc geeft die je vision. Zelfde reden waarom ik soms E op Trundle op lvl 1 pakFanatic_FS schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:03:
Oh verder zie ik dat je Q en W max'd voor je E?
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
dat klopt inderdaad, ik ben alleen niet eens met de E maxen, dit komt door 2 dingen, je Q scaled beter, is mana efficienter en helpt je met farmen, terwijl je je E alleen kan gebruiken als je ook daadwerkelijk je Q raakt, en dan moet je nog naar je enemy toe. IMO helpt je Q beter bij farmen en zonen en is dus ook beterJeffroiscool schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:29:
[...]
W pakken op Cassio op lvl 1 kan goed zijn als je een invade verwacht want als je die cast op bosjes etc geeft die je vision. Zelfde reden waarom ik soms E op Trundle op lvl 1 pak
Verwijderd
Build komt wel voor een gedeelte overeen zie ik. Ik ban alleen niet helemaal zeker over die Athene's Unholy Grail. Ik neem die voor de 30 ap early (fiendish codex) en de mana regen. Later 80 ap veel mana regen en de 15% cooldown. Samen met frozen heart is dat wel lekker.Fanatic_FS schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:06:
[...]
Mijn build op malphite:
Shurelia
Frozen heart
Boots afhankelijk van enemy team
Abyssal
Randuins
Verder wil ik ook nog wel eens sunfire cape kopen.
Maar ik kom dit item zo weinig tegen bij andere dat ik twijfel of dit wel zo'n goede keuze is. De rest geloof ik wel dat goed zit.
Ik vind Athenes op malphite een verspilling eerlijk gezegd. Volgens mij zou je indien je je mana een beetje kan managen voldoende moeten hebben aan je natuurlijke regen, regen uit masteries en je philo stone (die je pas later uitbouwt naar Shurelya's). Athene bouw ik eigenlijk alleen op Galio als ik mijn core af heb, meestal hou ik het gewoon bij de chalice.
[ Voor 20% gewijzigd door Vicarious op 19-07-2012 15:54 ]
Is er al enig zicht op wanneer de volgende patch uit komt met Zyra en de rebuilds van Twitch en Evelynn? Meestal is dit de woensdags toch?
Patch is al uit in NA, maar Zyra zit er nog niet in.
Verwijderd
Zyra blijft idd nog even op PBE voor nog wat buggtests
http://eune.leagueoflegen...d/showthread.php?t=466019
Ze doen nu ook eerst EUNE dan NA en dan pas EUW
EUNE is het meest stabiel gebleken van alle servers en daarop testen ze de patches nu
http://eune.leagueoflegen...d/showthread.php?t=466019
Ze doen nu ook eerst EUNE dan NA en dan pas EUW
EUNE is het meest stabiel gebleken van alle servers en daarop testen ze de patches nu
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 20:00 ]
Verwijderd
heb een leuke build ontdekt (gezien van een pro vergeten wie) voor gragas
start regrowth pendant + pot
philo stone
boots
heart of gold
kage's lucky pick
rabbadons deathcap
lichbane
klp=>morello's evil tome
philo stone=>shureleya's
heart of gold sell into rylai's crystal scepter
door de gp/5 en mid en wraiths stealen met q en e word je snel stinkend rijk
end build geeft alles wat je nodig hebt + 35% cdr
early game moet je wel vrij defensief spelen maar met ganks is het gewoon godlike
start regrowth pendant + pot
philo stone
boots
heart of gold
kage's lucky pick
rabbadons deathcap
lichbane
klp=>morello's evil tome
philo stone=>shureleya's
heart of gold sell into rylai's crystal scepter
door de gp/5 en mid en wraiths stealen met q en e word je snel stinkend rijk
end build geeft alles wat je nodig hebt + 35% cdr
early game moet je wel vrij defensief spelen maar met ganks is het gewoon godlike
met die build duurt het toch rond de 30-40 min voor je deathcap af is. Is dat niet een beetje laat om gevaarlijk te woorden, dan pas te beginnen met lichbane
Wat mij opviel (Rond de 1300 ELO, niks spectaculairs maar speel vaak Cassio mid) is het volgende:blamauci schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:47:
[video]Ik heb een nieuwe video geupload op youtube. ben nu ook partner op youtube.
- Waarom eerst naar je lane gaan als je de jungle kan coveren voor Nocturne? Als je snel koopt en meteen vertrekt kun je de bushes coveren voordat hun team er kan zijn
- Beginnen met W? W is leuk om te slowen voor ganks maar de damage is niet om over naar huis te schrijven en de cooldown is lang. Q is veel meer spammable dus misschien dat je een extra hit van je jungler op je target krijgt door de W slow maar dat weegt niet op tegen de extra damage van een dubbele (of driedubbele) Q.
- Vaak sta je op plekken waar Ziggs je gratis kan harrassen. Het voordeel dat jij geniet is dat je bescherming hebt van je minions tegen zijn Q terwijl hij overal moet opletten voor de Q van jou. Vaak genoeg kun je hem harrassen maar kies je ervoor dat niet te doen. Ik zou zelf eerder gekozen hebben om die momenten te benutten om een Q + E + E op hem te doen in plaats van dezelfde hoeveelheid mana te gebruiken door random W op hem te gooien op momenten.
- Rond de 4:00 - 4:40 blijf je te lang in je lane. Ik zou snel de lane pushen en back gaan zodat Ziggs geen item advantage over jou heeft. Je zag dat hij je al snel de lane uitpestte door zijn nieuwe items. Dat kost je creeps.
- 4:45: Ga verder terug voordat je B doet als je zo weinig HP hebt. Ziggs flash W Q Ignite kost je eigen flash of wordt je dood
- 4:55: B met anderhalve bar tussen twee towers vlakbij de jungle brush met enemy jungle MIA? Ik zou het zelf niet gedaan hebben.
- Als je een potion hebt zou ik hem gebruiken tijdens het engagen van de enemy. Het gevecht op ~7:00 win je nipt maar met een potion was het minder close. Bovendien had een Ziggs Q dodge je dood betekend.
- Als ik zo monsterhard voorsta als jij in die game dan koop ik meestal liever wat early AP voor Hextech, dus eerst een Blasting Wand en wat potions. Afhankelijk van het verloop van de game kies ik dan voor Hextech Revolver (Veel lichte harrass in lane), Rylais (Veel burst) of een Chain Vest (Fed AD jungler).
Ik heb nu geen tijd om verder te kijken. Ik heb niet de intentie om je af te branden o.i.d. want je doet het best aardig maar dat zijn gewoon dingen die mij opvallen als average speler. Ik neem aan dat je zelf bij het terugkijken een hoop ook al zelf gezien hebt: Na een game is het makkelijk praten voor mij natuurlijk
Ik zal eens kijken of ik een keertje een game van me kan opnemen zodat jullie mij kunnen bekritiseren
[ Voor 16% gewijzigd door Slivv op 19-07-2012 22:36 ]
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Nee, met een g/10 build heb je tegen de 20 à 25ste minuut een deathcap.badboyqxy schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:05:
met die build duurt het toch rond de 30-40 min voor je deathcap af is. Is dat niet een beetje laat om gevaarlijk te woorden, dan pas te beginnen met lichbane
jij wel ja, ik nietspeedzor schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:29:
[...]
Nee, met een g/10 build heb je tegen de 20 à 25ste minuut een deathcap.
Verwijderd
tegen 30-35 minuten heb ik ongeveer
philo stone
sorc boots
morello's
rabcap
lichbane
heart of gold
tegen 40-45 minuten bereik ik full build
3 gp/5 items en op gragas megafarm gaat het echt hard
en eenmaal de teamfights beginnen heb je zowiezo kills of assists
trouwens 2 vd gp/5 items bouwen in iets nuttig in alle gevallen en soms alle 3
philo into shureleya: regen + cdr + active + hp
klp into morello of DFG : ap + cdr (+manaregen of active van dfg), ik ga liefst vr morello omdat 2 active items iets te moeilijk te managen is momenteel (vr mij toch
)en omdat het meer mana regen en meer cdr geeft
heart of gold afhankelijk van tegenstanders kan je hier voor randuins gaan of gewoon verkopen voor abyssal of rylais (dit is het slot dat het meest varieert de rest van de build is pretty solid)
tegen dat ik mn gp/5 items begin te vervangen hebben ze tussen de 800-600 per stuk dus eigenlijk vervang ik op dat moment er 1 en heeft die zichzelf al terug verdiend
en gragas zn passive scalet op hp dus er is ongelooflijk veel synergie met alle items
try it out works like a charm i guarantee it
philo stone
sorc boots
morello's
rabcap
lichbane
heart of gold
tegen 40-45 minuten bereik ik full build
3 gp/5 items en op gragas megafarm gaat het echt hard
en eenmaal de teamfights beginnen heb je zowiezo kills of assists
trouwens 2 vd gp/5 items bouwen in iets nuttig in alle gevallen en soms alle 3
philo into shureleya: regen + cdr + active + hp
klp into morello of DFG : ap + cdr (+manaregen of active van dfg), ik ga liefst vr morello omdat 2 active items iets te moeilijk te managen is momenteel (vr mij toch
heart of gold afhankelijk van tegenstanders kan je hier voor randuins gaan of gewoon verkopen voor abyssal of rylais (dit is het slot dat het meest varieert de rest van de build is pretty solid)
tegen dat ik mn gp/5 items begin te vervangen hebben ze tussen de 800-600 per stuk dus eigenlijk vervang ik op dat moment er 1 en heeft die zichzelf al terug verdiend
en gragas zn passive scalet op hp dus er is ongelooflijk veel synergie met alle items
try it out works like a charm i guarantee it
Zou eerder DFG nemen dan Morello's op Gragas
Je bent Gragas, je hebt je E om dichtbij de enemy te komen en je bent beefy door je W en hoge melee stats en hebt ook nog hoge autoattack dmg voor een caster dankzij W. Hierdoor wordt je dus uitgenodig om in range te komen om DFG te benutten.
Vindt Morello's meer iets voor een champ als Lux die hoge range heeft en eigenlijk niet dichtbij de enemy wil komen.
Een andere note:
Heb vandaag de nieuwe Xin gespeeld in NA, weet niet meer om een of andere reden voelde ik me heel manly
die nieuwe Q is nice en die Ulti hoewel knockback niet altijd handig is ziet er wel echt stoer uit!
Je bent Gragas, je hebt je E om dichtbij de enemy te komen en je bent beefy door je W en hoge melee stats en hebt ook nog hoge autoattack dmg voor een caster dankzij W. Hierdoor wordt je dus uitgenodig om in range te komen om DFG te benutten.
Vindt Morello's meer iets voor een champ als Lux die hoge range heeft en eigenlijk niet dichtbij de enemy wil komen.
Een andere note:
Heb vandaag de nieuwe Xin gespeeld in NA, weet niet meer om een of andere reden voelde ik me heel manly
[ Voor 21% gewijzigd door Fanatic_FS op 19-07-2012 23:39 ]
Verwijderd
Lijkt wel een beetje op hoe ik Galio bouw
gelijk 3 GP/5 items halen en daarna of gelijk GA (als ad carry al fed is) of een ayssal scepter.
Laatste game was ik support galio dus runes en masteries voor gp/10
endgame had ik sorc boots, GA, Athene's, FoN en abysal scepter. Als het nog langer had geduurt was er een BV bijgekomen.
Super tanky, niet dood te krijgen en je doet ook gewoon goede dmg. En als je bijna dood gaat, je W gooit er extra resist op (80 op lvl 5 geloof ik, armour en MR). Dan is de dmg (vooral AOE en DoT) zo laag dat je als een gek healed
gelijk 3 GP/5 items halen en daarna of gelijk GA (als ad carry al fed is) of een ayssal scepter.
Laatste game was ik support galio dus runes en masteries voor gp/10
endgame had ik sorc boots, GA, Athene's, FoN en abysal scepter. Als het nog langer had geduurt was er een BV bijgekomen.
Super tanky, niet dood te krijgen en je doet ook gewoon goede dmg. En als je bijna dood gaat, je W gooit er extra resist op (80 op lvl 5 geloof ik, armour en MR). Dan is de dmg (vooral AOE en DoT) zo laag dat je als een gek healed
Haha net een 4v5 gewonnen en ook hard ook, best apart dacht dat we hard zouden verliezen. Ik was Jayce tegen een nasus die full armor ging, mid wilde niet ruilen en ik deed letterlijk geen damage.
Beetje gaan roamen en dergelijke daardoor kills erbij kunnen pakken. Toen na baron gehaald te hebben loopt ezreal opeens in de enemy .... DC.
Wij kwamen in de fight en wonnen gewoon hard... Vanaf dat moment door gespeeld en geraped tot we wonnen.
11/2/17 geindigd dus best nice
erg leuke pot ondanks afk.
Nu dan, wat vinden jullie van jayce? Ik persoonlijk denk dat hij een buff nodig heeft ookal klinkt dat raar. Een straight buff zou overkill zijn echter maar zijn late game damage is gewoon niet goed genoeg waardoor hij niet altijd zijn rol goed kan vervullen. Echter zijn early game damage is behoorlijk hoog als je een goede combo op lvl 2 doet met Melee en range stance. Persoonlijk denk ik dat hij een lagere base ability damage nodig heeft en dan een sterkere scaling. Wat jullie ?
Beetje gaan roamen en dergelijke daardoor kills erbij kunnen pakken. Toen na baron gehaald te hebben loopt ezreal opeens in de enemy .... DC.
Wij kwamen in de fight en wonnen gewoon hard... Vanaf dat moment door gespeeld en geraped tot we wonnen.
11/2/17 geindigd dus best nice
Nu dan, wat vinden jullie van jayce? Ik persoonlijk denk dat hij een buff nodig heeft ookal klinkt dat raar. Een straight buff zou overkill zijn echter maar zijn late game damage is gewoon niet goed genoeg waardoor hij niet altijd zijn rol goed kan vervullen. Echter zijn early game damage is behoorlijk hoog als je een goede combo op lvl 2 doet met Melee en range stance. Persoonlijk denk ik dat hij een lagere base ability damage nodig heeft en dan een sterkere scaling. Wat jullie ?
Ik denk dat Jayce prima is zoals hij is. Soms zie ik hem hard carryen, soms kan hij goed meekomen en soms faalt hij (vooral in handen van spelers die hem voor het eerst of voor de tweede keer proberen). Het is geen OMG MUST BAN/PICK maar wel gewoon een solide champion. Je moet niet alles maar continue willen buffen/nerfen, alleen de extreme gevallen moet je eruit pikken (zoals bijv. Eve inderdaad)
Verwijderd
Jayce is een prima champ
Heb hem idd wel hard zien carryen en zien falen maar dat hebben bijna alle champs.
laatste nog een game gehad waarbij de botlane na 20 min 0/5 stond (beide) tegen een ashe die 12 kills had. Ik was Galio (ja ik speel hem veel xD) en we hadden jayce en nautilus. Alledrie vet tanky gegaan en hard gecarried en dan vooral door de jayce, die geeft zo veel utility als je het goed gebruikt. Echt een sterke bruiser die er als eerste in kan springen maar nadat zijn health dropt is hij ook nog effectief van een afstand
Heb hem idd wel hard zien carryen en zien falen maar dat hebben bijna alle champs.
laatste nog een game gehad waarbij de botlane na 20 min 0/5 stond (beide) tegen een ashe die 12 kills had. Ik was Galio (ja ik speel hem veel xD) en we hadden jayce en nautilus. Alledrie vet tanky gegaan en hard gecarried en dan vooral door de jayce, die geeft zo veel utility als je het goed gebruikt. Echt een sterke bruiser die er als eerste in kan springen maar nadat zijn health dropt is hij ook nog effectief van een afstand
Ik wil Cassio een beetje beter gaan leren, wat doen jullie meestal als je iemand pakt met Cassio dr ult?
Q>E>E>E>W>Q>E>E>E of gooien jullie eerst een W erop?
Die W is in principe alleen maar een farming tool en een aoe slow. Voor single target zou ik die W helemaal vergeten tenzij hij ontsnapt. In een teamfight is hij wel handig om het halve team te slowen en poisonen.Euphanasia schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:27:
Ik wil Cassio een beetje beter gaan leren, wat doen jullie meestal als je iemand pakt met Cassio dr ult?
ok thx!
Ik zou eerst W erop doen, zodat hij zodra hij niet meer stunned is nog altijd in dat slow-field zit waardoor je je Q makkelijk kunt raken = movespd bonus en nog even kan chasen en E's erop gooien.
Mjah op zich zou een non-tank toch gewoon dood moeten zijn na een ulti + een Q + 3x E?Fanatic_FS schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:03:
Ik zou eerst W erop doen, zodat hij zodra hij niet meer stunned is nog altijd in dat slow-field zit waardoor je je Q makkelijk kunt raken = movespd bonus en nog even kan chasen en E's erop gooien.
[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 20-07-2012 14:07 ]
Verwijderd
Er is weer een nieuwe bug opgedoken:
Darius Teleport wanneer er mensen naast zich zijn, doet denk ik nog iets van een pull ofzo net voordat ie klaar is met TP en trekt mensen mee naar de plek waar hij is (door heel de map).
Heb al een aantal filmpjes gezien en het is dus een echte bug.
Iemand de mogelijkheid om dit te emuleren + bevestigen?
Darius Teleport wanneer er mensen naast zich zijn, doet denk ik nog iets van een pull ofzo net voordat ie klaar is met TP en trekt mensen mee naar de plek waar hij is (door heel de map).
Heb al een aantal filmpjes gezien en het is dus een echte bug.
Iemand de mogelijkheid om dit te emuleren + bevestigen?
Ik gebruike meestal de volgende combo:Euphanasia schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:27:
R>Q>E>E>W>E>E>E
Het is bijna dezelfde combo als jij gebruikt. Alleen gebruik ik 1x een Q minder. Dit omdat je met de W ook de tegenstander Poisend.
Naar mijn idee is E toch echt je main damage skill.
League of Legends EUW: IBullit
Bij je combo zou ik geen W gebruiken. Je krijgt movement speed voor het hitten van je Q en je E doet gewoon enorm veel damage dus je wilt geen cast daarvan verliezen. Het beste kun je bij een stun meteen je Q > E > E > E doen terwijl je richting zijn escape route beweegt tussen de korte cooldowns van je E in. Dan kun je kiezen:Euphanasia schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:27:
Heeft je enemy veel speed en/of is hij goed in het dodgen van je Q -> Dan doe je W op de rand van je enemy en zijn vluchtroute zodat hij geslowed wordt. Dan kun je gemakkelijk je Q raken en weer E > E > E doen. Als je hem dan nog niet dood hebt dan moet je jezelf afvragen waarom je uberhaupt bent gaan engagen.
Heeft je enemy niet veel speed en/of is hij slecht in het dodgen van je Q. Dan maak je gewoon hier gebruik van en raak je meteen je Q.
[ Voor 0% gewijzigd door Slivv op 20-07-2012 14:52 . Reden: typo ]
thx mensen, ik speel veel AP mids die altijd erg mobiel zijn zoals Ahri of Fizz, het wil me nog niet echt lukken met Cassio omdat ze een beetje log aanvoelt altijd.
Naarmate ik meer potjes speel gaat het wel steeds beter.
Probeer ook kennen en gragas eens dan!Euphanasia schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:10:
thx mensen, ik speel veel AP mids die altijd erg mobiel zijn zoals Ahri of Fizz, het wil me nog niet echt lukken met Cassio omdat ze een beetje log aanvoelt altijd.
Of 2 van mijn favo mid champions, akali of LeBlanc.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
ik heb vroeg kei veel cassio gespeelt en bouwde hem altijd zo.Euphanasia schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:10:
boots 2 hp 1 mp in het begin.
dan roa of wota rushen. bouw eerst het begin item van 1 of de 2 dan boots upgraden.
deathcap als 4e, rylas 5e en dat item met 40% magic pen als laatste weet naam niet meer.
21-0-9 (21-9-0 met mr als je veel dmg verwacht ) als masteries en magic pen red , ap lvl yellow , mr lvl blue , flat ap quints.
en dan 1 q 2 e 3 q 4 w 5 q 6 r , vanaf hier e maxen dan q dan w , met natuurlijk ult tussendoor
zo speelde ik cassio altijd en won aardig wat. en dan alles op smart cast want dan own je hard met je e.
en enemy flink herassen met je q. met je passive heb je amper mana nodig.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Thx ga ik vanavond eens proberenpsyy138 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:38:
[...]
ik heb vroeg kei veel cassio gespeelt en bouwde hem altijd zo.
boots 2 hp 1 mp in het begin.
dan roa of wota rushen. bouw eerst het begin item van 1 of de 2 dan boots upgraden.
deathcap als 4e, rylas 5e en dat item met 40% magic pen als laatste weet naam niet meer.
21-0-9 (21-9-0 met mr als je veel dmg verwacht ) als masteries en magic pen red , ap lvl yellow , mr lvl blue , flat ap quints.
en dan 1 q 2 e 3 q 4 w 5 q 6 r , vanaf hier e maxen dan q dan w , met natuurlijk ult tussendoor![]()
zo speelde ik cassio altijd en won aardig wat. en dan alles op smart cast want dan own je hard met je e.
en enemy flink herassen met je q. met je passive heb je amper mana nodig.
Verwijderd
is xin zhao nu al gepatched op EUW? wil hem nu wel eens proberen, lijkt wel leuke champ, helaas geen escape maar daar heb je flash voor;)
Cassio is een van mijn mains na een beetje rekenen is het het beste omEuphanasia schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:27:
Q E Q W E R Dan E maxen dan Q (natuurlijk ult elke keer wel) (ow zie dat psyy me voor was op skills)
Hiermee doe je het meeste damage. Als je iemand vangt in je ult gewoon kapot spammen door de lage cooldowns is cassio natuurlijk geweldig bursty.
Dit is naar mijn inzien de beste build, je kan het aanpassen je kan zelfs warmogg als het nodig is maar dit is de core:
Boots 3x pots Doran Doran hexteck dan naar rylia en dan deathcab (koop wards natuurlijk altijd als het kan)
Werkt allemaal prima de 2 x Q eerst is vooral omdat het farmen en harash iets makkelijk maakt!
Cassio nog steeds een van mijn favorieten
[ Voor 11% gewijzigd door Jasper 99 op 20-07-2012 16:13 ]
Xin Zhao is voor mij nu echt een permaban in ranked.
Hij is nu zeker overpowered, en ik vind maar heel weinig champs overpowered.
Je kunt met hem bij level 2 al iemand neer bursten met je E erin dashen en dan Q 3x hitten en dan misschien nog een ignite. Ongelooflijk hoe ze hem steeds maar weer sterker maken en dan nerfen etc.
Ze moeten nu alleen zijn Q damage reduceren en hem dan laten zoals hij is.
Hij is nu zeker overpowered, en ik vind maar heel weinig champs overpowered.
Je kunt met hem bij level 2 al iemand neer bursten met je E erin dashen en dan Q 3x hitten en dan misschien nog een ignite. Ongelooflijk hoe ze hem steeds maar weer sterker maken en dan nerfen etc.
Ze moeten nu alleen zijn Q damage reduceren en hem dan laten zoals hij is.
Nu even GP top proberen met gold masteries en gp/10 items. Nu kun je met zn Q aardig farmen volgens mij. Ben benieuwd!
Verwijderd
Probleem met GP top is dat hij niet goed is tegen tanky champs. Denk wel dat hij misschien weer goed is in de jungle.Vicarious schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:40:
Nu even GP top proberen met gold masteries en gp/10 items. Nu kun je met zn Q aardig farmen volgens mij. Ben benieuwd!
Denk dat ik zelf malzahar top ga proberen. Ik speel namelijk geen mid want daar zal hij nu sowieso wel goed zijn. Maar ik denk dat hij top ook erg sterk is als je een tanky build doet zoals frozen heart rylai ofzo.
Als je GP speelt dan pak je hem sowieso om de tegenstander early levels te harrassen met Q. Vooral squishy opponents kunnen het hier nog wel moeilijk mee hebben. GP is niet echt een first pick top champion, maar meer een counterpick imho. Tegen champions als Kennen bijvoorbeeld doet hij het heel aardig. Tanky champions en sustain champions heeft hij het echter maar moeilijk mee. Alleen als je gezoned wordt dan zou je kunnen overwegen te farmen met Q.
Ik heb de laatste 4 dagen steeds last van server lag.
Dus de game zegt dat ik een ping heb van 27 ofzo, wat dus prima is. Maar toch voelt het super laggy aan steeds.
Meer die dit hebben?
Dus de game zegt dat ik een ping heb van 27 ofzo, wat dus prima is. Maar toch voelt het super laggy aan steeds.
Meer die dit hebben?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nouja mijn idee was vooral om onder mijn tower lekker met Q te farmen (geeft nu halve manacost terug bij een lasthit en dus extra gold), GP/10 items te halen gestackt met mijn GP/10 masteries en zo heel snel een zooi HP en regen te krijgen om dat te blijven doen. Midgame heb je dan hopelijk genoeg om snel een IE te halen en dan ga je gewoon lekker carryen. Dat was het plan. Liep helaas iets anders omdat ik in het begin iets te aggressief werd tegen Darius en uiteindelijk ook mijn lane verloor daardoor. Uiteindelijk wel heel veel gold verzameld en flinke damage gedaan en de game gewonnen gelukkigVerwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:50:
[...]
Probleem met GP top is dat hij niet goed is tegen tanky champs. Denk wel dat hij misschien weer goed is in de jungle.
Denk dat ik zelf malzahar top ga proberen. Ik speel namelijk geen mid want daar zal hij nu sowieso wel goed zijn. Maar ik denk dat hij top ook erg sterk is als je een tanky build doet zoals frozen heart rylai ofzo.
Spel eens gedaan.. 2 matches tegen AI.. 1e match zaten ineens 2 in base te zitten.. dus verloren.. De 2e match ging een stuk beter.. wat mij opviel is dat de match vrij lang duurt, kan me voorstellen dat spelers een match zullen verlaten omdat het te lang duurt?
Wat is een goeie hero om te kiezen en te spelen als beginner als ik? Ik speelde beide matches met "brand"..
Wat is een goeie hero om te kiezen en te spelen als beginner als ik? Ik speelde beide matches met "brand"..
Yup, normaal nergens last van, laatste paar dagen lag die heel vreemd aanvoelt.Hu9o schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:37:
Meer die dit hebben?
Verwijderd
Hu9o schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:37:
Meer die dit hebben?
RIOT Heeft er handje van om tijdens het patchen nog eens PandaMediaBooster te installeren, dit programma zorgt voor de lags die je hebt. (Het is een soort seed-torrent achtig verhaal om andere mensen te laten patchen, dus tijdens, net na of net voor een nieuwe patch zullen de meeste van jullie lags hebben).Cvan schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:44:
[...]
Yup, normaal nergens last van, laatste paar dagen lag die heel vreemd aanvoelt.
Hoe check je het?
Ctrl+Shift+Escape (Taakbeheer) -> Processen -> PMB.Exe
Hoe verwijder je het?
Stap 1. Ctrl+Shift+Escape (Task Manager) -> Processes -> PMB.Exe -> End Process
Stap 2. Start -> Control Panel -> Programs and Features -> Panda Media Booster -> Delete
(Sorry heb alleen UK Windows
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 10:23 ]
Verwijderd
of je start lol op en bij het eerste scherm druk je op de tandwieltjes (naast minimaliseren en sluiten rechtsboven) en zet je peer to peer transfer uit
@maniak. De makkelijkere champs om mee te beginnen zijn de zogeheten AD carries. De meeste dmg komt van Auto Attacks waar de meeste dmg bij brand van zijn abilities komt. Ashe is een hele makkelijke om mee te beginnen en kost bijna niets in de store (kun je gewoon met ip kopen net als alle andere champs)
@maniak. De makkelijkere champs om mee te beginnen zijn de zogeheten AD carries. De meeste dmg komt van Auto Attacks waar de meeste dmg bij brand van zijn abilities komt. Ashe is een hele makkelijke om mee te beginnen en kost bijna niets in de store (kun je gewoon met ip kopen net als alle andere champs)
Je kunt ook proberen te beginnen met Master Yi. Daarmee ben ik begonnen. Je kunt gemakkelijk minions farmen met je Q ook als je nog niet zo goed kan last hitten en je hebt geen targeted abilities. Bovendien kun je ook hard carryen als je een beetje sterk wordt.
Verwijderd
Leuke champ om te spelen maar echt veel leer je er niet van imo
Kun je beter ashe leren imo, leer je veel betere positioning van en dat is een goede champ om mee te leren kiten
Kun je beter ashe leren imo, leer je veel betere positioning van en dat is een goede champ om mee te leren kiten
Verwijderd
ashe is helemaal niet goed om mee te beginnen. zonder farm ben je niks op ashe. daarnaast heeft ze ook hele lage basestats, zowel ad als defense. Yi en annie zijn denk ik makkelijker om op te pakken. Kiten miet je helemaal nog niet mee bezig zijn. hij speelt nog tegen ai he jongens.
Net Vayne top gespeeld, geweldig joh, zelfs 1v2 lane en ik raakte alsnog fed! 
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ik heb dikke fun met Ashe.. gaat me goed af.. ze is late game echt een monsterVerwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:24:
ashe is helemaal niet goed om mee te beginnen. zonder farm ben je niks op ashe. daarnaast heeft ze ook hele lage basestats, zowel ad als defense. Yi en annie zijn denk ik makkelijker om op te pakken. Kiten miet je helemaal nog niet mee bezig zijn. hij speelt nog tegen ai he jongens.
Verwijderd
Eigenlijk is het wel handig om met champs te beginnen waar je items voor nodig hebt. dan leer je tenminste farmen. En kiten kun je zo leren als je een beetje nadenkt en inzicht hebt in de game en is belangrijk. ashe is daar de perfecte champ voor.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met een beetje ervaring opdoen
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met een beetje ervaring opdoen
ik speel vaak blitz en vind het altijd leuk om een ashe tegen me te hebben. Ashe is vaak best makkelijk uit positie te drukken en zeker very early game is ze gelijk dood als ze een foutje maakt. met 400hp
Ik heb gister eens Brand gespeeld. Deze champion is super om mee te spelen het enige dat je wel moet kunnen is skillshotten. Ik stond 5/0/2 tegen veigar na 20 minuten. je kan goed ganken met hem en doet vooral veel damage. Tristana heb ik ook maar eens gespeeld. Tristana is wel goed maar early is ze iets minder vindt ik persoonlijk. Zit niet veel damage in op early maar later is ze wel sterker en kan goed escape.
Early is ze juist wel goed door die burst met haar jumpshot. Midgame valt ze af (~lvl 7-18) en lategame is ze weer een monster door haar grote range, inmiddels hopelijk complete itembuild en attack speed steroid. De reden dat ze midgame minder is is omdat haar skills scalen met AP en je geen AP bouwt. Early game maakt dat niet zo uit want dan is de base damage van die skills genoeg, en lategame doe je al je damage toch met autoattacks.valermos schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:32:
Ik heb gister eens Brand gespeeld. Deze champion is super om mee te spelen het enige dat je wel moet kunnen is skillshotten. Ik stond 5/0/2 tegen veigar na 20 minuten. je kan goed ganken met hem en doet vooral veel damage. Tristana heb ik ook maar eens gespeeld. Tristana is wel goed maar early is ze iets minder vindt ik persoonlijk. Zit niet veel damage in op early maar later is ze wel sterker en kan goed escape.
ben ik het niet zo mee eens vicarious, tristana is skill gerelateerd wel goed maar der damage vindt ik maar matig. Had met tristana boots + HP pots gekocht want had leona bij me. komt het misschien daardoor dan?
Idd Gefeliciteerd Vicarious!
Maak er een leuke dag van ^^
Stel he, je bent lvl 3:valermos schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:44:
ben ik het niet zo mee eens vicarious, tristana is skill gerelateerd wel goed maar der damage vindt ik maar matig. Had met tristana boots + HP pots gekocht want had leona bij me. komt het misschien daardoor dan?
- Auto-attack (60+ dmg)
- Rocket jump lvl 2 (115 dmg)
- Auto-attack (60+ dmg) met explosive shot lvl 1 (110 damage over 5 seconds)
Dan reken ik ignite nog niet eens mee en kun je op lvl 3 al 345 damage doen. Ik denk niet dat er veel AD carries zijn die je dat nadoen.
edit: thanx voor alle felicitaties!
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 23-07-2012 10:06 ]
Verwijderd
Neen, ik speel trist veel, en met Leona is het hemels. Op level 1 flink harrasen, op level 2 voor een kill gaan. Dan farmen / harrasen tot level 6 en op level 6 weer voor een kill gaan. Dat zijn je damage momenten.valermos schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:44:
Trist haar zwakke punt is idd mid-game. Ik probeer dit op te lossen door vanaf level 5 ales in rapid fire te stoppen (op ult na). Dus W,E,W,E,Q,R,Q,Q,Q,Q.
Dit gaat ten koste van je burst op level 6, maar hierdoor krijg je wel snel een zieke attackspeed in early teamfights.
Tegen een tanky team heb ik eens geprobeerd om LW voor mijn PD te kopen, mn attackspeed krijg ik toch uit Q.. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dit nou aan iemand zal adviseren..
Heel lang geleden dat ik Tristana nog eens heb gespeeld maar denk dat ik dat deze week nog maar eens ga proberen.Vicarious schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:05:
[...]
Stel he, je bent lvl 3:
- Auto-attack (60+ dmg)
- Rocket jump lvl 2 (115 dmg)
- Auto-attack (60+ dmg) met explosive shot lvl 1 (110 damage over 5 seconds)
Dan reken ik ignite nog niet eens mee en kun je op lvl 3 al 345 damage doen. Ik denk niet dat er veel AD carries zijn die je dat nadoen.
edit: thanx voor alle felicitaties!
Uit ervaring weet ik wel dat je met haar flink kan ownen op early en endgame.
En zoals je die stats laat zien nu is dat nog steeds het geval
OT: gefeliciteerd met je verjaardag;)
ja gefeliciteerd
.
Hmm toch nog maar eens proberen dan als jullie er zo sterk van overtuigd zijn wil ik het toch nog eens gaan proberen. Ik weet dat haar rocket jump erg handig is met leona en een blitz. misschien dat ik het dan ergens toch niet goed doe zal het vanavond proberen.
Hmm toch nog maar eens proberen dan als jullie er zo sterk van overtuigd zijn wil ik het toch nog eens gaan proberen. Ik weet dat haar rocket jump erg handig is met leona en een blitz. misschien dat ik het dan ergens toch niet goed doe zal het vanavond proberen.
Verwijderd
Eindelijk terug beginnen spelen na een maand of 4 inactiviteit (DOTA 2 gaan spelen
)
Iemand die nog een speler zoekt voor zen team ?
liefst beetje mid elo range 1600 ofzo 
speel liefst top of AD carry
Iemand die nog een speler zoekt voor zen team ?
speel liefst top of AD carry
Ik ben ook niet zo'n fan van tristana als AD. Maar ben ook bang dat dat aan mij ligt. Speel veel van mijn potjes als AD carry met Ashe, Heerlijk om mee te spelen. Die slow in combinatie met je crit. en de initiate met je Arrow. Ik zie namelijk heel vaak dat een tristana de AD carry focussed en zo huppa het teamfight uit schiet met haar ulti (denk aan een Nunu Ulti, Maokai ulti)
Arjan hahaha ik heb hetzelfde 
Speel ook liever ashe gewoon een super goede AD carry in mijn ogen.
initiate de slow inderdaad en dan de lekkere crits vooral first shot in early !!
Edit:
Weet iemand goede team setups voor 5v5?
Zelf had ik in gedachten:
Kennen AP/mid
Malphite TOP
Amumu Jungle
Ashe AD Carry
Sona Support
initiate de slow inderdaad en dan de lekkere crits vooral first shot in early !!
Edit:
Kennen AP/mid
Malphite TOP
Amumu Jungle
Ashe AD Carry
Sona Support
[ Voor 29% gewijzigd door valermos op 23-07-2012 14:21 ]
Verwijderd
Vayne / yorick / zilean ... maakt ni uit wat de andere 2 champs zijn. Die 3 in 1 team : facerollvalermos schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:01:
Arjan hahaha ik heb hetzelfde
Edit:
Kennen AP/mid
Malphite TOP
Amumu Jungle
Ashe AD Carry
Sona Support
moeten ze natuurlijk wel goed kunnen samen werken en vayne moet goed kunnen positioneren denk ik tog?
Met die 2 in je team kun je vayne er vol in laten gaan om zoveel mogelijk damage te doen. Wel moeten Zilean en Yorick hun ulti's goed coordineren onderling.valermos schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:25:
moeten ze natuurlijk wel goed kunnen samen werken en vayne moet goed kunnen positioneren denk ik tog?
ja dat wel maar lijkt me best epic en dan vayne ook nog us guardian angel hahahahaha en nog een kayle
Verwijderd
Ik speelde gisteren als Graves / Nautilus tegen Malphite / Nunu bottom lane.
Not funny to play against :-((
Hield op zich nog goed stand, maar de game uiteindelijk verloren.
Nunu / Malphite lane is aan te raden, moet je wel zorgen dat je een goeie AD carry hebt in je team (top?).
Nunu / Malphite lane is aan te raden, moet je wel zorgen dat je een goeie AD carry hebt in je team (top?).
Of bijvoorbeeld Trist AP mid, maar dat is wel suboptimaal. Kayle top is een betere optie.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:30:
Ik speelde gisteren als Graves / Nautilus tegen Malphite / Nunu bottom lane.
Waarom zie je Corki top tegenwoordig niet meer? Was een half jaar terug ofzo nog heel veel gespeeld (o.a. door TheRainman), maar ik zie het ineens niet meer. Hij kan veilig harassen en heeft nog een escape als het misgaat.
[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 23-07-2012 14:48 ]
Toevallig zag ik TSM Dyrus pas nog met een scrim tegen M5 (of dat was voor één of ander toernooi) Corki Top gezien. Helaas ging het niet helemaal goed.
Dit word nog enorm veel gedaan door WingsofdeathX.Vicarious schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:48:
Waarom zie je Corki top tegenwoordig niet meer? Was een half jaar terug ofzo nog heel veel gespeeld (o.a. door TheRainman), maar ik zie het ineens niet meer. Hij kan veilig harassen en heeft nog een escape als het misgaat.
Wat ik ook steeds meer zie is Vayne top.
Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en wat ben je ongelooflijk sterk tegen melee bruisers zonder goede gapcloser!
Wat vinden jullie hiervan?
Bijna iedere bruiser heeft wel een gapcloser en als er een jungler genomen wordt die op je kan springen en/of wat CC kan leveren dan ben je bij iedere gank dood.Jeffroiscool schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:05:
[...]
Dit word nog enorm veel gedaan door WingsofdeathX.
Wat ik ook steeds meer zie is Vayne top.
Ik heb het zelf ook eens geprobeerd en wat ben je ongelooflijk sterk tegen melee bruisers zonder goede gapcloser!
Wat vinden jullie hiervan?
Verder countered AS haar ook sterk, dus een champ als Malphite/Nautilus/Alistar.. gaan buiten de voorgenoemde cc het ook haar op dit punt moeilijk maken.
Vayne is te squishy voor top, mede door de korte range van tumble. Corki is meer viable vanwege de langere range van valkyrie.
Nouja ik vind het obviously dus een goede keus (corki meer dan vayne), vandaar dat ik het vraag. Er lijkt me niets irritanter dan met een melee zonder enige ondersteuning of sustain en/of CC van een support tegen een ranged carry te moeten spelen. Early game kun je dus flink gezoned worden. Staat wel tegenover dat de bruiser kan gaan counterbuilden met Wriggles en/of frozen heart en latere trades misschien wel gaat winnen.
Ik heb hier dus ook een approved guide die uitlegt waarom Vayne top viable is: http://solomid.net/guides.php?g=24430
Zoveel bedenkelijke zaken in die guide dat ik me afvraag hoe die ooit Approved status heeft gekregen.Jeffroiscool schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:24:
Ik heb hier dus ook een approved guide die uitlegt waarom Vayne top viable is: http://solomid.net/guides.php?g=24430
Het begint met de layout: 50% van de hele guide wordt ingenomen door alle top lane champs te overlopen met steeds 2-3 lijntjes uitleg erbij. Er valt helemaal niets van In-Depth informatie te lezen.
Dan heb je nog een stuk met items waarbij hij een hele hoop items opsomt die je niet moet kopen, en een halve build bespreekt van wat je wel wilt hebben.
Wat er staat is een lijst van afbeeldingen met daaronder commentaar "You shouldnt get these items, instead get [plain text]". Dan merk je toch ook wel dat er niet over nagedacht is en vooral snel gemaakt is.
Qua inhoud:
Silver bolts levelling
Waarom zou je % HP damage maxen early game? Iedereen heeft laag HP op zo'n moment en 4 punten om 4% extra HP damage te doen is veel.
Het enige dat je levend houdt als solo top is je tumble, dan wil je die toch zeker maxen voor 1) Een lagere CD en 2) Een sterkere steroid?
Pros: good pusher
Serieus? Eén van de enigste champions in het spel die geen enkele AoE ability heeft wordt een goede pusher genoemd? Wat Vayne heeft is een autoattack reset en als dit genoeg is om als een sterke pusher beschouwd te worden dan is iedereen een pusher.
Sure, ze gaat lanes kunnen pushen lategame met 4-5 items, maar dat geldt voor elke champion op dat moment.
Cons: Very Easy to Gank Pre-Six
Na level 6 ook hoor, het vergt geen brilliante geest om te weten welke richting je uitgaat met je tumble. Als jij je ult + tumble kan doen voor je opponent dicht genoeg kan komen om te dashen op je, dan heb je wel heel goede reactiesnelheden en ben je je ult kwijt zodra je ook maar iets overextend.
FUCK WRIGGLES
Juist, want je bent toch tanky genoeg. Zijn vertrekpunt is "Great to counter bruisers", maar dan laat hij dit item achterwege.
Je zegt toch ook niet over Annie: "She needs a lot of magic damage, that's why I don't take Rabadons Deathcap but go Wits End instead".
Also Mercury Treads and Ninja Tabi are nonsense.
Je geeft aan dat je een specifieke counterpick bent, maar je weigert je boots aan te passen aan de situatie? Slaat nergens op. Als blijkt dat ze enorm veel CC/een AA top + AA jungle hebben, dan wil je je daar toch wel tegen afschermen zeker?
Next we have Bloodrazor
Bloodrazor: zo mogelijk het slechtste AS item op iedere AD carry, Kog'Maw even daar gelaten.
Je hebt geen magic penetration dus de proc gaat enorm weinig damage doen. De stats die dan nog overblijven kun je veel efficienter op andere items behalen.
De rest is te pijnlijk om te lezen (counterpicks), maar om dit maar even mee te geven:
Swain should Also be easy Nee.
Since Irelia's nerf she is seriously weak in top lane. Nee.
Akali: you should be fine. Nee.
TL;DR: Teveel fouten in de guide om hem geloofwaardig te maken. Teveel populaire champions op dit moment die haar heel hard kunnen denien (Alistar/Nautilus/Malphite) wegens AoE CC + Frozen Heart core.
Dit is mijn build for Malphite:Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 15:14:
[...]
Build komt wel voor een gedeelte overeen zie ik. Ik ban alleen niet helemaal zeker over die Athene's Unholy Grail. Ik neem die voor de 30 ap early (fiendish codex) en de mana regen. Later 80 ap veel mana regen en de 15% cooldown. Samen met frozen heart is dat wel lekker.
Maar ik kom dit item zo weinig tegen bij andere dat ik twijfel of dit wel zo'n goede keuze is. De rest geloof ik wel dat goed zit.
Start:
Boots of Speed
2* Health Potion
2* Mana Potion
Zorgt er wel voor dat je even moet wachten, maar 2e mana/health potion geeft je meer durability.
1st return:
Philosopher's
Ninja Tabi (Mercury's threads wanneer tegenstander veel slow of cc heeft).
Ruby Chrystal
2nd return:
Heart of Gold
Mana/armor
3rd return
Glacial Shroud
Giant's Belt
4.Frozen Heart
5.Warmog's Armor/Sunfire cape
6. Force of Nature
7. Shurelya's
8. Randuin's Omen/Atma's impaler
Vrijwel gebasseerd op de guide op mobafire, maar past precies in mijn speelstijl.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Als vayne liefhebber ben ik het eens met speedzor. De enige top champs waar je nog ok tegen kunt spelen is die zonder gapcloser, verder ben je echt fucked bij ganks. Ik zou absoluut wriggles kopen puur alleen omdat je een irritante autoattacker moet zijn in lane, eigenlijk een beetje als teemo. Het enige verschil is dan dat vayne meer damage heeft maar mindere laning. Laat staan dat je door olaf compleet ingemaakt gaat worden.
Silver bolts moet je absoluut niet levelen, hetgene waarmee je als vayne een beetje top kan is haar tumble, daar wil je op lvl 5 wel 2sec cooldown op hebben zodat je overal kunt komen, Op top zou ik dan toch voor berzerkers > wriggles > wits end of zeal gaan. De attackspeed heb je nodig om korte attacks te kunnen doen tussendoor en om vaak te tumblen bij ganks, wriggles + dorans blade + berzerkers is dan de core build.
Silver bolts moet je absoluut niet levelen, hetgene waarmee je als vayne een beetje top kan is haar tumble, daar wil je op lvl 5 wel 2sec cooldown op hebben zodat je overal kunt komen, Op top zou ik dan toch voor berzerkers > wriggles > wits end of zeal gaan. De attackspeed heb je nodig om korte attacks te kunnen doen tussendoor en om vaak te tumblen bij ganks, wriggles + dorans blade + berzerkers is dan de core build.
Inderdaad.speedzor schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:30:
Zoveel bedenkelijke zaken in die guide dat ik me afvraag hoe die ooit Approved status heeft gekregen.
De typische AD carry build voor top, de dubbele AS runes, het maxen van E en ga zo maar door. Overigens geldt imo ook voor de AD carries met betere escapes dan Vayne dat ze veel te kwetsbaar zijn top vs een fatsoenlijk team, zeker als ze geen semi bruiser build volgen maar glascannon gaan.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.