[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat zodra je je hextech gunblade hebt je echt sterk bent, sheen heb je dan in no time maar je hebt nog een slow, lifesteal, spellvamp. Geweldige remake

edit: ik ging naar pbe om zyra te testen maar ben hooked aan eve

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 12:59 ]

Verwijderd

Ondanks dat ik de range van waarin je eve ziet vrij groot vind, biedt het wel potentie voor laneganks. Je hoeft niet meer bang te zijn dat minions dan je positie verraden!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:31
Tijd om Mundo te kopen, Orc skin O+

Ik vind van Zyra de standaard skin eigenlijk het mooiste. :P

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
Ben benieuwd naar Eve dan als iedereen die zo goed vindt nu :P en zyra weet ik nog geen uitspraak over.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Is er toevallig iemand die op het moment PBE streamed? Wil ff kijken ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

niet streamen maar ik heb wel een replay voor je van de nieuwe eve

zoek ff op
replay_12-07-13_12-58-42
dan krijg je mijn eve replay. was tegen een andere eve en wat bots. geeft wel een redelijk beeld van de kracht van eve, echte playtest lukt natuurlijk pas als de patch live is

internet viel halverwegen weg, rest van de replay moet je zoeken op
replay_12-07-13_13-33-24

2e deel is niet heel boeiend maar ik probeerde wat. heb als laatste item een BT, crystal scepter en warmogs gehad, allemaal wel lekker

En je ziet de kracht van eve, een beetje farmen en dan snel roamen voor kills. Ik denk dat ze wel een lekker toplaner is evenals jungle. Je early harass is echt enorm (hatespike spam) en zodra je alles naar enemy turret duwt ga je roamen, tijdens het roamen krijg je nog dik veel mana terug ook

edit: anders dit
http://nl.twitch.tv/raymeel/b/324742395

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 13:57 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:07:
Ben benieuwd naar Eve dan als iedereen die zo goed vindt nu :P en zyra weet ik nog geen uitspraak over.
ik vind eve nog steeds een beetje raar. die stealth wat eigenlijk geen stealth is. maarja

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
psyy138 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:10:
[...]

ik vind eve nog steeds een beetje raar. die stealth wat eigenlijk geen stealth is. maarja
ja inderdaad, heb eve alleen goed gevonde toen ze die stun nog had dat was echt een goeie maar nu is het slow. is ook wel handig maar eve heeft altijd iemand nodig om iemand neer te burste.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:13:
[...]

ja inderdaad, heb eve alleen goed gevonde toen ze die stun nog had dat was echt een goeie maar nu is het slow. is ook wel handig maar eve heeft altijd iemand nodig om iemand neer te burste.
top is ze nog wel een beetje viable als je haar met trinity speelt en genoeg defensive items ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Slow heeft ze nu niet meer als ze uit stealth komt maar haar burst is enorm evenals hij constante dmg output.

early game is het een beetje lastig, dan moet ik flink wat pots mee nemen maar zodra ik mijn hextech gunblade heb dan is eve niet meer te stoppen. Je health blijft gewoon hoog en je hebt het zo weer terug. Dan sheen naar trinity. Lekker hybrid imo en heb er goed succes mee

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-12 15:41
Idd, heb er net ff gespeeld, de aangerade items wriggles/wits end/trinity doen het em niet echt, te squishy. Je kan beter of full AD carry gaan (met mercury threads), door de hoge AD, AS > lifesteal en armor pen burst je ze vrij snel neer en ze kunnen nooit echt van haar wegrennen door de passive op W.
Maar haar movement speed is wel verrekte laag zonder de skills, vond het in het begin nodig om MS5 boots te nemen zodat je wat meer ruimte/speling had met je ganks.

Of je kan haar denk ik nog AP bouwen, dan Q spam en R doet meer dmg (zal wel 0.01AP zijn op ult), maar dan heeft ze niet veel aan haar atk-speed boost op E.

Nieuwe champ is wel leuk... maar ik koop liever eerst Riven/Jayce, haar plants zijn toch echt te snel neer, 1x Make it Rain = down, terwijl het eigenlijk 3 hits hoort te zijn, en daarbij focussen de turrets jouw plans heel snel.
De slow (E) + Q combo is wel mooi, zeker als je ook nog je ult erbij doet, maar ik er zijn betere bursts ingame. Haar 575 range is wel weer mooi om te farmen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kainda op 13-07-2012 17:30 ]

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
de nieuwe champion valt een beetje tegen, vooral de damage is erg laag en de planten gaan veel te snel dood
had meer zoiets moeten zijn als bij heimerdinger

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heimerdinger rocks!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Vraagje aan de wat ervaren LoL-tweakers hier: Hoe ga je om met een team met zowel Twisted Fate als Nocturne. Ik speelde Kayle top en hoewel ik aardig goed ging, ging ik altijd dood als ik meer dan 10 stappen voorbij mijn turret zette door de dubbele ultimate van Nocturne en TF. En aangezien ze global zijn valt er niet tegen te warden..

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Slivv schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:54:
Vraagje aan de wat ervaren LoL-tweakers hier: Hoe ga je om met een team met zowel Twisted Fate als Nocturne. Ik speelde Kayle top en hoewel ik aardig goed ging, ging ik altijd dood als ik meer dan 10 stappen voorbij mijn turret zette door de dubbele ultimate van Nocturne en TF. En aangezien ze global zijn valt er niet tegen te warden..
Vraag aan mid om zijn 2 kanten te warden, dan zie je TF aankomen.
Als je purple team bent: ward baron, blue team moet tribush warden. Noc zijn ult heeft een kleine range en van die plaatsen kun je hem ongeveer zien aankomen.

Pak een champ die dashes heeft indien mogelijk. Indien je weg wilt flashen van nocturne, wacht tot hij jou bereikt heeft met de 2de activiatie van z'n ult, anders gaat hij gewoon met je meevliegen.

Speel heel safe en vecht niet met de tegenstander tenzij je zeker bent dat noc en TF te ver zijn.

Zorg ervoor dat je een sterke pick in mid hebt die TF onder de duim kan houden (Kassadin, AP janna met TP, Galio, etc) door de lane constant te pushen.

Zorg dat je zelf ook global ults hebt (soraka, karthus, shen..) om die van hen te counteren.

Coordineer met mid en jungle om Nocturne zijn red te stelen van zodra die op is, zijn ganks hebben die red buff echt nodig.

Streaming History

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:06
Eve change is toch nog niet live in europa? Of was de patch al wel gister? Heb haar maar alvast gekocht :D
Jasper 99 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:44:
Eve change is toch nog niet live in europa? Of was de patch al wel gister? Heb haar maar alvast gekocht :D
Nee, alleen in public beta.

Vicariously I live while the whole world dies

• Jasper 99
Vicarious schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:47:
[...]

Nee, alleen in public beta.
ah ok dan moet ik nog even wachten met spelen van eve :D
Jasper 99 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:02:
[...]

ah ok dan moet ik nog even wachten met spelen van eve :D
uit nostalgische overwegingen kun je nog 1 gamepje doen :P Ik bied me wel aan als vrijwilliger in je blind pick team als iedereen dodget.

• Jasper 99
Vicarious schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:51:
[...]

uit nostalgische overwegingen kun je nog 1 gamepje doen :P Ik bied me wel aan als vrijwilliger in je blind pick team als iedereen dodget.
hehe is goed heb haar nog nooit gespeeld misschien toch wel leuk!

Wow heb met haar gespeeld maar schandalig :P ging eerst nog wel prima gewoon in lanes ganken, maar akali werd gefeed en echt evelynn is te squishy je wordt echt in 2 schoten weg geblazen :P niet te doen hoor! Verder wel grappig maar wacht nog wel even tot de remake!

[ Voor 29% gewijzigd door Jasper 99 op 15-07-2012 14:14 ]

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:23
Idioot gedrag in ranked. Nu ondertussen heb ik al 120 ELO verloren op deze dag alleen, dankzij mensen die elkaar alleen maar tegenwerken en weigeren deftig te spelen of gewoon een lane te nemen die ze niet deftig kunnen spelen.

EDIT: nvm, heb bericht dat ranked disabled is :)

[ Voor 11% gewijzigd door Snobbieh op 15-07-2012 15:37 ]

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Verwijderd

Snobbieh schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:36:
Idioot gedrag in ranked. Nu ondertussen heb ik al 120 ELO verloren op deze dag alleen, dankzij mensen die elkaar alleen maar tegenwerken en weigeren deftig te spelen of gewoon een lane te nemen die ze niet deftig kunnen spelen.

EDIT: nvm, heb bericht dat ranked disabled is :)
Weekend zijn er altijd meer trolls, flamers enz.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
helaas maakt de vk periode er ook niet beter op. Ben van 1300 terug gezakt naar 850 nu zit ik ondertussen weer op 1000 maar ben bijna alles kwijt geraakt, omdat je troll picks op het laatst had. Mensen die quite naar 1 of 2 min.

erg jammer, dat dat zo moet

• speedzor
badboyqxy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:38:
helaas maakt de vk periode er ook niet beter op. Ben van 1300 terug gezakt naar 850 nu zit ik ondertussen weer op 1000 maar ben bijna alles kwijt geraakt, omdat je troll picks op het laatst had. Mensen die quite naar 1 of 2 min.

erg jammer, dat dat zo moet
Dat je zakt in deze periode kan ik inkomen, maar van zodra je 450 elo zakt dan ligt het niet enkel aan dat.

Streaming History

Gister sinds lange tijd weer eens Singed gespeeld. Wat een hilarische champion blijft dat toch. Ging qua score niet heel geweldig (2/3/9 geeindigd maar heb 0/3/1 gestaan) maar doordat ik elke lane flink gepusht hield kwamen we in global gold vrij ver voor te staan (meer towergold en dragon control/gold). Verder had ik natuurlijk een flinke farm dus vanaf midgame werd ik unkillable terwijl ik iedereen in mn slowende poison trail kon houden (rylai's ftw). Omdat ik al niet meer doodging maar een deathcap gehaald zodat mn poison extra pijn ging doen, dat hakt er nog best in.

Verwijderd

Na even alleen maar op NA te hebben geranked toch maar weer geprobeerd te stijgen op EUw
Duo Queue toch wel een stuk beter ^_^
http://lolmatches.com/playermatches/euw/19566261

Zodra er niemand binnen 5 minuten 7 keer dood gaat kan ik de game wel carryen op dat elo :P
(1 game werd ik gecarried door een katarina met 27-4 xD --> Kayle ult + Katarina ult = veel triple kills)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 09:09 ]

• valermos
Hey psy ik denk dat ik er vanavond ben. Ben jij er ook dan of niet?
valermos schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:14:
Hey psy ik denk dat ik er vanavond ben. Ben jij er ook dan of niet?
denk je niet dat dit soort berichtjes beter via DM / MSN / Mail / Whatsapp / fax / rooksignalen etc. kunnen?

Gister trouwens even naar een paar matches van het ggChronicle toernooitje gekeken. TheRainMan werd getest als nieuwe solo top voor mtw.na (voormalig goose, het team van Atlanta die inmiddels vertrokken is). In zijn eerste game pickte hij Jayce en ging hij 10/0/XX en hij heeft eigenlijk vrijwel alle games behoorlijk gespeeld. Leuk om hem weer in de 'scene' te zien.

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:09:
Gister sinds lange tijd weer eens Singed gespeeld. Wat een hilarische champion blijft dat toch. Ging qua score niet heel geweldig (2/3/9 geeindigd maar heb 0/3/1 gestaan) maar doordat ik elke lane flink gepusht hield kwamen we in global gold vrij ver voor te staan (meer towergold en dragon control/gold). Verder had ik natuurlijk een flinke farm dus vanaf midgame werd ik unkillable terwijl ik iedereen in mn slowende poison trail kon houden (rylai's ftw). Omdat ik al niet meer doodging maar een deathcap gehaald zodat mn poison extra pijn ging doen, dat hakt er nog best in.
moet je deze build eens proberen:
philo stone
boots of swiftness
RoA
FoN
RabCap
Rylais
sell philo stone get Lichbane

500+ AP
massas movespeed

gewoon fun

Verwijderd

Dit is van het evenement vorige week waar oa. ik en Jeffro / Denerdsss7 met hun team zijn geweest.
FYI: pause @ 2:12 voor fap material :+

Edit: niet helemaal on-topic, maar ook niet echt off-topic x)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 09:34 ]

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:32:
Dit is van het evenement vorige week waar oa. ik en Jeffro / Denerdsss7 met hun team zijn geweest.
FYI: pause @ 2:12 voor fap material :+

[video]

Edit: niet helemaal on-topic, maar ook niet echt off-topic x)
Hahahaha

6:55 Zie je mij proberen te vangen (heb ook uiteindelijk een frisbee en zo'n sleeve gevangen xD)
7:20 Zie je mij en Thomean met onze treeen SPAM :D

Vanavond nog ff luisteren met geluid eronder :)

Dikke LEAK: http://www.surrenderat20....dinger-rework-leaked.html

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffroiscool op 16-07-2012 11:33 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik heb haar al gespeeld op pbe ,, leuke champ moet ik zeggen.
max je e en elke keer als je haar stun q erop en wat seeds tussendoor planten en je hebt de tegenstander zo dood. maar ik koop haar niet ben meer top ^^

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ben benieuwd naar de Heimerdinger veranderingen :) Is toch nog steeds één van mijn favo's :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

ok, ik ben eruit, zodra de patch live gaat ga ik eens grondig huishouden in de jungle met eve

gaat echt super goed, iedere game positieve scores, enige games die ik verlies heeft de enemy een xin en wij geen tank/bruiser (hey, het is normal op pbe, niveau is niet heel hoog)

net 14/0/13 gehaald met eve. op het einde vlak voor de surrender ging ik terug en kon ik in één keer een trinity kopen. Mijn score is 90% het resultaat van movement speed boots en hextech gunblade, zodra je die hebt hoef je eigenlijk niet meer terug

• Euphanasia
  • Laatst online: 31-10 14:00
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:32:
ok, ik ben eruit, zodra de patch live gaat ga ik eens grondig huishouden in de jungle met eve

gaat echt super goed, iedere game positieve scores, enige games die ik verlies heeft de enemy een xin en wij geen tank/bruiser (hey, het is normal op pbe, niveau is niet heel hoog)

net 14/0/13 gehaald met eve. op het einde vlak voor de surrender ging ik terug en kon ik in één keer een trinity kopen. Mijn score is 90% het resultaat van movement speed boots en hextech gunblade, zodra je die hebt hoef je eigenlijk niet meer terug
Hoe zit het precies met de detection range van Eve? kan je nog makkelijk ganken of zien mensen je van redelijk ver aankomen?

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Ze zien je van redelijk ver aankomen. Er zijn wel wat filmpjes te vinden over die range.
Wat ik het grootste voordeel vind is dat enemy minions je niet 'zien'. Je kan dus makkelijker achter iemand komen wanneer diegene overextend. Of makkelijker lane ganks maken en in de brushes komen.

Verwijderd

Even een klein grapje tussendoor, Zyra vs Yorick:

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m76op0QTU51qio2evo1_500.jpg

• Euphanasia
oh nice, wel grappig dat Eve de eerste champ was die ik had gekocht toen ik net begon met spelen, ik kwam er pas later achter dat zij dus suckte.

Leuk dat ik haar nu weer kan spelen.

Verwijderd

Euphanasia schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:01:
oh nice, wel grappig dat Eve de eerste champ was die ik had gekocht toen ik net begon met spelen, ik kwam er pas later achter dat zij dus suckte.

Leuk dat ik haar nu weer kan spelen.
Houd er rekening mee dat in PBE de stealth detection range van turrets ook aanzienlijk groter is geworden.

• Euphanasia
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:02:
[...]

Houd er rekening mee dat in PBE de stealth detection range van turrets ook aanzienlijk groter is geworden.
hmm dat is dan wel weer minder, misschien moet ik me ook maar is aanmelden voor PBE.

Verwijderd

PBE krijg je 8k RP en 10k IP geloof ik, dus je kan ook gelijk de champs / runes kopen die je wilt.

Verwijderd

De detection range is redelijk groot maar dat heeft me niet tegen gehouden, je burst is zo lekker groot en je movement speed is ook enorm. Early ganks zijn super sterk als je alleen je Q en E hebt

owja, protip, als je iemand aanvalt en je smite is up, smite nog een minion tussendoor, endgame geeft dat makkelijk 100 hp terug ^^

Net verloren tegen enemy eve die eerst trinity ging

ik stond 4/7/xx (onze jayce quite nadat hij flink gefeed had) en die eve was 7/3 ofzo met meer farm. ze verloeg me net, ze had ongeveer 100 hp over. Geeft toch wel aan dat hybrid eve (hextech gunblade rushen en dan trinity) sterker is hoor

@^ om even toe te voegen, nieuwe champs kosten de laatste tijd 1rp/ip of 10 rp ofzo op pbe

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 16:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:21:
@^ om even toe te voegen, nieuwe champs kosten de laatste tijd 1rp/ip of 10 rp ofzo op pbe
For real xD? Dat is BEST nice.

Verwijderd

ja, alleen op PBE he, heb jacye daar voor 1 ip gekocht en zyra voor 10 rp

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Vicarious schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:22:
[...]

denk je niet dat dit soort berichtjes beter via DM / MSN / Mail / Whatsapp / fax / rooksignalen etc. kunnen?
Fax en Rooksignalen, prachtig.

/ontopic

Heb zonet normal game gedaan met AS orianna... ging goed in het begin, tot dat top darius ging feeden en bot ashe. Uiteindelijk duurde het spel ~47 min en hadden we dik verloren

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:38:
[...]

For real xD? Dat is BEST nice.
je krijgt ook om de zoveel keer 4k rp en 10k ip

O.R.C. Black Bulls Rugby

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 10:11
Ik speel Morgana, win de lane van Sion (dat is nog best wel lastig), het gaat prima maar ze maken een comeback doordat ze teveel CC hebben (Darius, Kayle, Ashe, Nunu, Sion). Ik eindig uiteindelijk op 6/9/11 (doordat ik behoorlijk gefocust werd, had nog geen Zhonya's) en dan ben ik dus de 'worst morg eu'. Komt kennelijk doordat ik een keer een teamfight wat slecht startte door gebrek aan vision. Loss kwam dus vooral door gebrek aan goede warding. Toplane had een ernstig slecht KD en Lux als support, dan weet je het eigenlijk al.

Ik ben deze community behoorlijk zat. Het gaat echt niet om iedereen, maar er zitten spelers tussen... Het ging goed, game slaat om en dan moet er dus iemand aangewezen worden die de schuld krijgt, in dit geval mij (met mijn bijna 60% winrate). Bovendien een eeuwig geflame in de chat bij 2 op de 3 potjes die verloren zijn. Moet toch maar eens beginnen met alleen premade te spelen, veel leuker.

Ze zouden een votesysteem moeten maken waarbij je 'onaardige' spelers die de moraal van het team verneuken kunt downvoten. Laat ze maar lekker met elkaar spelen. Ik snap overigens dat dit systeem moeilijk te maken is.

[ Voor 3% gewijzigd door DiedB op 16-07-2012 21:45 ]

• speedzor
DiedB schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:44:
Ze zouden een votesysteem moeten maken waarbij je 'onaardige' spelers die de moraal van het team verneuken kunt downvoten. Laat ze maar lekker met elkaar spelen. Ik snap overigens dat dit systeem moeilijk te maken is.
Wat vind je van 'Negative attitude' bij het reporten?

Streaming History

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 10:11
speedzor schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:46:
[...]

Wat vind je van 'Negative attitude' bij het reporten?
Die is er inderdaad, maar werkt het? Ze worden meestal voor een paar dagen gebanned en komen vervolgens weer in alle games terecht. Ik geloof niet dat kort bannen in dit geval veel helpt, aangezien sommige mensen het flamen gewoon in hun karakter hebben.

• Redblader
Het kan aan mij liggen maar Ahri doet echt zo achterlijk weinig damage tegenwoordig, met 202 AP en een rank 5 orb of deception kan je niet eens een caster minion dood maken..

Ik speelde net tegen een viktor en die deed gewoon zoveel meer damage dan ik, 1 death ray en ik was een derde van mijn health kwijt :X

Ik kan me herinneren dat de base damage van haar spells laatst generfed is, ik merk het in ieder geval wel want zonder goede items doe je amper damage, maar als je alleen damage items koopt ben je ook zo dood.

Naar mijn mening zijn er een hele grote groep champions die een stuk sterker op mid staan dan Ahri op het moment, Ahri deed nooit echt heel veel damage maar ze mag nu toch wel een beetje gebuffed worden.

[ Voor 40% gewijzigd door Redblader op 16-07-2012 22:11 ]

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Probeer orianna maar nog eens. Voelt nu echt een stuk beter aan. Zie daar wel weer een fotm voor aankomen over een paar weken.

Verwijderd

Redblader schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:58:
Het kan aan mij liggen maar Ahri doet echt zo achterlijk weinig damage tegenwoordig, met 202 AP en een rank 5 orb of deception kan je niet eens een caster minion dood maken..

Ik speelde net tegen een viktor en die deed gewoon zoveel meer damage dan ik, 1 death ray en ik was een derde van mijn health kwijt :X

Ik kan me herinneren dat de base damage van haar spells laatst generfed is, ik merk het in ieder geval wel want zonder goede items doe je amper damage, maar als je alleen damage items koopt ben je ook zo dood.

Naar mijn mening zijn er een hele grote groep champions die een stuk sterker op mid staan dan Ahri op het moment, Ahri deed nooit echt heel veel damage maar ze mag nu toch wel een beetje gebuffed worden.
Wut, loop je een patch voor op mij:P? Bij mijn ranked games wordt ahri nog héél vaak gespeeld en gebanned, ook gespeeld met groot succes. Haar base dmg is inderdaad generfed maar haar scaling is wat omhoog. Daarnaast is ahri met haar ult veel mobieler dan Viktor en haar cc is ook meer reliable dat die van Viktor.

• Redblader
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:24:
[...]

Wut, loop je een patch voor op mij:P? Bij mijn ranked games wordt ahri nog héél vaak gespeeld en gebanned, ook gespeeld met groot succes. Haar base dmg is inderdaad generfed maar haar scaling is wat omhoog. Daarnaast is ahri met haar ult veel mobieler dan Viktor en haar cc is ook meer reliable dat die van Viktor.
Ik heb soms hele mooie games met Ahri, ik weet ook niet hoe het komt maar als ik met Q+W+E samen maar zo'n 10-15% health van een support af krijg vind ik het toch wel erg raar, zelfs die viktor kreeg ik gewoon niet dood door te weinig damage (hij had geen tanky items) terwijl ik zelf gewoon binnen enkele seconden neer werd gehaald door hem.
Dit was vanaf het begin eigenlijk al dus het was niet dat hij fed was, maar ik verloor de lane toch wel erg hard, het was ook een aparte game de tegenstanders hadden bijvoorbeeld 2 junglers en een ezreal solo bot die nog kills wist te maken ook..
Maarja onze jungler (Riven) stierf bij de red buff en we hadden een Jayce en Nocturne bot.. Was een beetje een vage game, zal wel door de vakantie komen :P
Had je niet per ongeluk de verkeerde runes ofzo? Want Ahri heeft toch wel een behoorlijke burst normaal gesproken, zeker met ulti op.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Redblader schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:58:
Laatste nerfs waren imo over the top en onnodig.
Nog steeds viable maar niet meer de top pick die het was.

Verder hebben de nerfs haar skillcap verhoogd en bevorderd het glasscanon builds.
Dit maakt haar ook minder de early game pubstomper die ze was. In mijn ogen een verkeerde poging van Riot om haar terug te duwen in de rol waar ze voor ontworpen was.

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gisteren Janna gekocht met daarnaast een volle armor runepage na advies van de VHC team.
DAMN wat een heerlijke champ om mee te supporten. Met Batsaap gelaned en die kerel dacht dat hij Rambo was ofzo XD zo goed ging het. ;)

Ik begin support steeds meer leuk te vinden :)
Sniperc schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:44:
Gisteren Janna gekocht met daarnaast een volle armor runepage na advies van de VHC team.
DAMN wat een heerlijke champ om mee te supporten. Met Batsaap gelaned en die kerel dacht dat hij Rambo was ofzo XD zo goed ging het. ;)

Ik begin support steeds meer leuk te vinden :)
full armor? Dus zelfs blauwe armor dingetjes? Want daar heb ik toch echt liever CDR aangezien het maar een heel klein beetje armor oplevert in die runeslots.

• Sniperc
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:08:
[...]

full armor? Dus zelfs blauwe armor dingetjes? Want daar heb ik toch echt liever CDR aangezien het maar een heel klein beetje armor oplevert in die runeslots.
Ik ga de volgende keer met CDR proberen, mss dat dat beter is. Ik heb maar 2 potjes gespeeld met Janna. :D
djengizz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:44:
[...]

Laatste nerfs waren imo over the top en onnodig.
Nog steeds viable maar niet meer de top pick die het was.

Verder hebben de nerfs haar skillcap verhoogd en bevorderd het glasscanon builds.
Dit maakt haar ook minder de early game pubstomper die ze was. In mijn ogen een verkeerde poging van Riot om haar terug te duwen in de rol waar ze voor ontworpen was.
Toch wordt ze nog steeds heel vaak gespeeld en is haar winrate ook niet echt veranderd:
http://www.lolking.net/champions/ahri#statistics

Verwijderd

Met Ahri vind ik het soms fijner om W over Q te levelen, probeer dat eens anders?
(afhankelijk van tegenstanderd natuurlijk)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 09:26 ]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:23:
[...]

Toch wordt ze nog steeds heel vaak gespeeld en is haar winrate ook niet echt veranderd:
http://www.lolking.net/champions/ahri#statistics
Huh, das pas vanaf eind juni? De patch met de lagere bases en hogere ratio's was van begin juni.

Niet dat dit soort stats veel zegt maar als ik dan kijk op lolstatistics en ik vergelijk bv. mei met juli dan is zowel haar populariteit als winrate flink gezakt.

edit:
misschien kijk ik verkeerd maar ik kan geen periode instellen op lolking

[ Voor 7% gewijzigd door djengizz op 17-07-2012 09:44 ]

• Euphanasia

djengizz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:43:
[...]

Huh, das pas vanaf eind juni? De patch met de lagere bases en hogere ratio's was van begin juni.

Niet dat dit soort stats veel zegt maar als ik dan kijk op lolstatistics en ik vergelijk bv. mei met juli dan is zowel haar populariteit als winrate flink gezakt.

edit:
misschien kijk ik verkeerd maar ik kan geen periode instellen op lolking
Kun je ook niet instellen. Ik moet zeggen dat ik zelf nooit Ahri speel en die patchnotes over dat soort champs dus ook maar half lees, maar aan de hand van jullie posts dacht ik dat ze recentelijk generfd was. Vandaar dus, excuus.

Alsnog blijft over dat ze best populair is en een winrate van boven de 50% heeft. Zo zwak is ze dus niet lijkt me.

Verwijderd

fijn is dat, nog meer flame op mijn build omdat het in de spotlight anders gebeurt, heb niet voor niets maar twee vd 10 games verloren op PBE >_>

Nja, dan moet ik maar met die flame leven he :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:47:
[...]
fijn is dat, nog meer flame op mijn build omdat het in de spotlight anders gebeurt, heb niet voor niets maar twee vd 10 games verloren op PBE >_>
Maar speel je haar als een jungle mid lane top bruiser met triforce?

Verwijderd

Jungle

start boots+pots en hatespike (q)
hulp bij wolves en liefste harde pull op blue.
Dan kijken, is er iets/iemand in perfecte positie voor gank, dan lvl je W anders je E en ga je gewoon wraiths en golems doen (red doe ik niet vaak early, alleen als ik een hele goede pull op blue krijg en eigenlijk geen health pot nodig heb)

Ganks altijd proberen van achter te komen en probeer altijd je W up te hebben.
Eerste back koop ik Amplifying Tome, liefst twee of als het heel goed ging koop ik al een hextech revolver.
Daarna maak ik mijn boots af door boots of speed te kopen (5 movement speed)
dan hextech gunblade bouwen en erna een sheen into trinity

als ik mijn hextech gunblade heb heb ik een extra slow (naast ult) en nog wat dmg. Dankzij je hextech worden all je skills beter, alles scaled vanaf ap, ook je ult en je ult healed ook nog bovenop je shield.
hextech is echt core bij mij, dan hoef ik eigenlijk niet meer terug, je hebt constant goede health.
laatste game rende ik een bosje in, stonden 4 enemy's, ult erop en met mijn W en flash eruit kunnen komen met meer als helft health, daarna kon mijn team hun afmaken en rende ik rond de rand van de fight om mijn hatespike te spammen (shen en naut kiten, shen's taunt is net iets te kort als je goed speelt)

speel trouwens met flash en smite maar ik ga exhaust eens proberen, dan heb je early meer mogelijkheden om te ganken

midlane zou ik eigenlijk wel dezelfde build hanteren maar je kan triforce laten gaan en direct voor deathcap gaan (na triforce is game meestal wel over) en top heb ik niet echt een idee. wss wel dezelfde kant op, met je hatespike spam kun je lasthitten en de enemy poken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 12:29 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:28:
speel trouwens met flash en smite maar ik ga exhaust eens proberen, dan heb je early meer mogelijkheden om te ganken
En je kan hun jungler invaden en duellen als je exhaust up is. Zeker als hij een blue of red buff aan het doen is en niet full health is.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:31
Sniperc schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:10:
[...]

Ik ga de volgende keer met CDR proberen, mss dat dat beter is. Ik heb maar 2 potjes gespeeld met Janna. :D
Support is ook leuk met een goede carry naast :P.
Als je carry er niks van bakt vind ik er alleen geen flikker aan.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Verwijderd

net exhaust geprobeerd, werkt goed maar het is zo jammer als de enemy botlane twee keer exhaust heeft, dan kun je niets meer xD

• valermos
hahaha ja dat is inderdaad minder :P
krijg je het dubbele terug over je heen.
Hoe vindt iedereen Evelynn nu?
Ben nu toch ook wel nieuwschierig geworden ^^

Verwijderd

Ik vind haar geweldig maar hoe het in een echte game gaat werken weet ik nog niet echt. PBE is leuk maar daar heb je altijd minimaal 1 disconnect en de teams stellen niets voor. als de enemy een xin of darius in het team heeft en jou team niet eens een bruiser of tank dan is het wel gg

ik ga haar sowieso eens in ranked proberen als de kans daartoe is
Intruder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:12:
[...]

Zo te zien vond hij het zelfs met jou leuk, dus dat is ook geen vereiste :+

Gister de hele avond ARAM gespeeld met een groepje van 5, blijft ook leuk om te doen.

• Sniperc
  • Niet online
Intruder schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:12:
[...]

Als je carry er niks van bakt vind ik er alleen geen flikker aan.
true en dan gaan ze de support de schuld geven als het slecht gaat -_-

Verwijderd

Soms verpest de support het echt grondig hoor. Ik heb vaak met supports gestaan die er iedere keer in gaan (vaak blitz of taric door pull/stun). Als je niet volgt is je support dood of moet hij b, als je wel volgt is het nog maar hopen op een goede afloop. Vaak hoop ik dat de enemy een kill krijgt ofzo want als je de engage wint (ook al is het maar net) dan doen ze het de volgende keer weer

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:41:
[...]

Zo te zien vond hij het zelfs met jou leuk, dus dat is ook geen vereiste :+

Gister de hele avond ARAM gespeeld met een groepje van 5, blijft ook leuk om te doen.
Ik speel ook laatste tijd vrijwel alleen maar ARAM. Ik vind dat de community of de hele chat vol spammen met "noob dit, noob dat" of hard falen. ARAM is gewoon random en voor de fun.

• valermos
So true aram is inderdaad leuk om te doen niemand blamed andere omdat het bijna onmogelijk is.
valermos schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:14:
So true aram is inderdaad leuk om te doen niemand blamed andere omdat het bijna onmogelijk is.
Is ook niet nodig. Zeer zelden dat iemand echt loopt te trollen/feeden. En als er dan toch 1 iemand zwaar fed raakt is de game zo over. Je hebt niet dat er iemand compleet de lane uitgepest wordt en dan de game nog 35 minuten duurt waardoor iedereen geirriteerd raakt, dat scheelt een hoop.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:31
Ik vind aram zelf altijd wel gaaf, het enige jammere vind ik dat mensen altijd leaven in champ select als het ze even niet aan staat. Of dat in sommige games in champ select al is bepaald wie wint en wie niet.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• valermos
mwah vind ik niet. waar je wel gelijk in hebt is dat mensen inderdaad leave als ze geen leuke champ hebben of what ever.

• Slivv

Slivv

The One and Only

Zijn er mensen die met mij samen zouden willen spelen in bot lane om mij te supporten? Ik speel eigenlijk zelden AD carry maar ik zou het graag leren en daarvoor zoek ik een support waarmee ik gezellig op Teamspeak/Skype o.i.d. kan zitten aangezien randoms toch vaak niet willen supporten en het de samenwerking in de lane toch ook niet al te veel ten goede komt. Ik heb nu Ashe, Kog'Maw, Tristana, Kayle en Sivir als AD Carry champions, maar ik heb bijna genoeg IP voor een nieuwe champion voor in de bot lane. Dat zou dan Graves, Vayne of Corki zijn denk ik. Last hitten kan ik wel (Mid Ryze/LB last hitting is een stuk lastiger dan AD carry :D ) maar vooral het traden met enemies en goede positioning wil ik oefenen want daar ben ik nog abominabel in. Als je houdt van een premade botlane, schroom dan niet me toe te voegen: FlyingBroccoli

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Slivv schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:47:
Zijn er mensen die met mij samen zouden willen spelen in bot lane om mij te supporten? Ik speel eigenlijk zelden AD carry maar ik zou het graag leren en daarvoor zoek ik een support waarmee ik gezellig op Teamspeak/Skype o.i.d. kan zitten aangezien randoms toch vaak niet willen supporten en het de samenwerking in de lane toch ook niet al te veel ten goede komt. Ik heb nu Ashe, Kog'Maw, Tristana, Kayle en Sivir als AD Carry champions, maar ik heb bijna genoeg IP voor een nieuwe champion voor in de bot lane. Dat zou dan Graves, Vayne of Corki zijn denk ik. Last hitten kan ik wel (Mid Ryze/LB last hitting is een stuk lastiger dan AD carry :D ) maar vooral het traden met enemies en goede positioning wil ik oefenen want daar ben ik nog abominabel in. Als je houdt van een premade botlane, schroom dan niet me toe te voegen: FlyingBroccoli
Ik voeg je vanavond toe (Bukkakalypse) Ik ben support aan het oefenen op Alistar en Malphite. (lvl 21)

Verwijderd

Serieus? haha

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Ik had 40 namen geprobeerd en ze werden gekker en gekker...... 8)7

Lekker offtopic maar zeker wel serieus

Verwijderd

Net galio ff geprobeerd maar nu met meer inzicht in de game (was de 2e champ die ik probeerde maar snapte hem niet)
hij is zo sterk. had trouwens het geluk tegen brand en malz te staan, dot healt galio :D

heb hard gecarried in alle games die ik met hem speelde. laatste game had ik gewoon 5 man in mijn ulti, direct daarna surrender.

Heerlijke champ maar ik moet echt veel mana regen bouwen op hem

• Slivv

Slivv

The One and Only

Galio is fijn maar ik vind dat je met hem niet echt hard kan carryen als je team niet op zijn minst gelijk opgaat. Dan speel ik in solo queue liever Ryze of Cassiopeia mid.

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:16:
Net galio ff geprobeerd maar nu met meer inzicht in de game (was de 2e champ die ik probeerde maar snapte hem niet)
hij is zo sterk. had trouwens het geluk tegen brand en malz te staan, dot healt galio :D

heb hard gecarried in alle games die ik met hem speelde. laatste game had ik gewoon 5 man in mijn ulti, direct daarna surrender.

Heerlijke champ maar ik moet echt veel mana regen bouwen op hem
Samen met Kennen is Galio de enige mid die ik speel. Ik verlies mn lane zelden en hij kan uitstekend de sidelanes ganken met die ult van hem. In teamfights is het uiteraard ook een baas, dus inderdaad een heel sterke champ.

• broc85
  • Laatst online: 08-09 17:24
Vicarious schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:17:
[...]

Samen met Kennen is Galio de enige mid die ik speel. Ik verlies mn lane zelden en hij kan uitstekend de sidelanes ganken met die ult van hem. In teamfights is het uiteraard ook een baas, dus inderdaad een heel sterke champ.
Ik speel tegenwoordig bijna alleen maar Galio en Swain mid (heel af en toe Fizz als ik kan counterpicken). Sinds speedzor zijn guide heeft gespot ben ik 8 wins voor 1 loss gegaan in ranked :) Sowieso zijn dit alle drie (incluis Kennen) champs die niet echt een counter hebben en dus een redelijk safe pick zijn op mid.

• Jeffroiscool
broc85 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:34:
[...]

Ik speel tegenwoordig bijna alleen maar Galio en Swain mid (heel af en toe Fizz als ik kan counterpicken). Sinds speedzor zijn guide heeft gespot ben ik 8 wins voor 1 loss gegaan in ranked :) Sowieso zijn dit alle drie (incluis Kennen) champs die niet echt een counter hebben en dus een redelijk safe pick zijn op mid.
Kennen Counter = Janna. Maakt niet uit oftie AD of AP gaat. Janna pakt hem aan :D

• Sniperc
  • Niet online
Jeffroiscool schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:44:
[...]

Kennen Counter = Janna. Maakt niet uit oftie AD of AP gaat. Janna pakt hem aan :D
+1
broc85 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:34:
[...]

Mjah dat heb ik met Kennen en Galio dus ook... ik speel niet vaak mid, maar dit zijn redelijk veiliige mids die niet echt een counter hebben en ook vrij sterk zijn in teamfights. Met die champs heb ik in normals een winrate van 66%.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:44:
[...]
For only 2.99, she will leave you breathless :+

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:00:
[...]

For only 2.99, she will leave you breathless :+
siv hd heeft laatst een build gemaakt voor power leveler janna (mid)
YouTube: Siv HD's Powerleveller Janna Guide (NEW!)

ik wil het wel gaan proberen, heb alleen nog wat ip nodig ;) lijkt me wel bruurt

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
ziet er wel goed uit maar je hebt er zo weinig aan in late game..

Verwijderd

Bah heb sinds de laatste patch nog maar rond de 30 fps met alles op het laagst. Terwijl ik eerst met alles op high 60 fps had. In lategame teamfights is het nog erger dan drop ik regelmatig naar 10 fps.
Speel tot dit gefixed is alleen maar fulltanks en supports :(
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:34:
Bah heb sinds de laatste patch nog maar rond de 30 fps met alles op het laagst. Terwijl ik eerst met alles op high 60 fps had. In lategame teamfights is het nog erger dan drop ik regelmatig naar 10 fps.
Speel tot dit gefixed is alleen maar fulltanks en supports :(
Paar patches terug had ik dat ook. Beeetje zitten vogelen met video settings (vsync aan en uit, FPS cap op benchmark en andere settigns geprobeerd etc.) en op een gegeven moment was het opgelost. Vage shizzl.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:36:
[...]

Paar patches terug had ik dat ook. Beeetje zitten vogelen met video settings (vsync aan en uit, FPS cap op benchmark en andere settigns geprobeerd etc.) en op een gegeven moment was het opgelost. Vage shizzl.
Ook een paar patches terug gehad en exact hetzelfde (uiteindelijk effectief niets) gedaan om het op te lossen. Heel vaag inderdaad. Beetje gespeeld met video settings en het viel niet op te lossen. Toen gekapt voor de avond en de volgende dag was het probleem weg zonder dat ik nog iets veranderd had. :?

Nou ja, al lang blij dat het opgelost is. :) Maar geen idee wat het nu geweest is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Jeffroiscool
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest aan m'n Solo Top Trundle guide en heb deze reeds voor approval geprobeerd te submitten, helaas is hij gedeclined zonder opgaaf van redenen en ben ik nog steeds bezig deze te verbeteren.

Misschien dat jullie eens willen kijken en dingetjes kunnen opnoemen wat er in jullie ogen mist? :)

http://solomid.net/guides?g=14175

Vergeet niet te liken/commenten als je de guide goed vond! :D

• speedzor
Jeffroiscool schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:48:
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest aan m'n Solo Top Trundle guide en heb deze reeds voor approval geprobeerd te submitten, helaas is hij gedeclined zonder opgaaf van redenen en ben ik nog steeds bezig deze te verbeteren.

Misschien dat jullie eens willen kijken en dingetjes kunnen opnoemen wat er in jullie ogen mist? :)

http://solomid.net/guides?g=14175

Vergeet niet te liken/commenten als je de guide goed vond! :D
Om approval te krijgen moet je minstens een Early game, mid game, late game en teamfight chapter erin hebben.

In de guide editor zie je dat je advanced topics kunt toevoegen, dit zijn deze hierboven.

In je uitgebreide item build zou ik niet een hele reeks item constant opnoemen, maar eerder zeggen wat je in welke situatie zou nemen.

Streaming History

• Jeffroiscool
speedzor schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:58:
[...]

Om approval te krijgen moet je minstens een Early game, mid game, late game en teamfight chapter erin hebben.

In de guide editor zie je dat je advanced topics kunt toevoegen, dit zijn deze hierboven.

In je uitgebreide item build zou ik niet een hele reeks item constant opnoemen, maar eerder zeggen wat je in welke situatie zou nemen.
En splitsen ten opzichte van Laning Phase en After Laning Phase mag niet? :P

Aangezien Early Game en Mid Game elkaar nogal overlappen afgezien dat je ult beschikbaar is in mid game.
After Laning Phase leg ik in principe de teamfights ook goed uit want dat is toch wat je lategame het meeste gaat doen.

De item build chapter kan ik idd nog wel verbeteren, maar dan als extra erbij of gewoon de complete builds helemaal verwijderen?

Pagina: 1 ... 52 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.