Jungle
start boots+pots en hatespike (q)
hulp bij wolves en liefste harde pull op blue.
Dan kijken, is er iets/iemand in perfecte positie voor gank, dan lvl je W anders je E en ga je gewoon wraiths en golems doen (red doe ik niet vaak early, alleen als ik een hele goede pull op blue krijg en eigenlijk geen health pot nodig heb)
Ganks altijd proberen van achter te komen en probeer altijd je W up te hebben.
Eerste back koop ik Amplifying Tome, liefst twee of als het heel goed ging koop ik al een hextech revolver.
Daarna maak ik mijn boots af door boots of speed te kopen (5 movement speed)
dan hextech gunblade bouwen en erna een sheen into trinity
als ik mijn hextech gunblade heb heb ik een extra slow (naast ult) en nog wat dmg. Dankzij je hextech worden all je skills beter, alles scaled vanaf ap, ook je ult en je ult healed ook nog bovenop je shield.
hextech is echt core bij mij, dan hoef ik eigenlijk niet meer terug, je hebt constant goede health.
laatste game rende ik een bosje in, stonden 4 enemy's, ult erop en met mijn W en flash eruit kunnen komen met meer als helft health, daarna kon mijn team hun afmaken en rende ik rond de rand van de fight om mijn hatespike te spammen (shen en naut kiten, shen's taunt is net iets te kort als je goed speelt)
speel trouwens met flash en smite maar ik ga exhaust eens proberen, dan heb je early meer mogelijkheden om te ganken
midlane zou ik eigenlijk wel dezelfde build hanteren maar je kan triforce laten gaan en direct voor deathcap gaan (na triforce is game meestal wel over) en top heb ik niet echt een idee. wss wel dezelfde kant op, met je hatespike spam kun je lasthitten en de enemy poken.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 17-07-2012 12:29
]