[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Jeffroiscool schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:25:
[...]

Voor mij zijn alle rotaties saai, ik heb 100 champions... xD
Ik heb van deze rotatie ook wel veel, eigenlijk moet je lezen : jeeuh ziggs weer is doen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Rendiertje op 10-07-2012 13:29 . Reden: typo ]

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
Ik bedoelde daarmee waarom zou je dat doen op een ad carry?
het is totaal niet nuttig tegenover alle andere items die een Carry nodig heeft.

• Rendiertje
valermos schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:29:
[...]

Ik bedoelde daarmee waarom zou je dat doen op een ad carry?
het is totaal niet nuttig tegenover alle andere items die een Carry nodig heeft.
Goed lezen
Rendiertje schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:01:

PS: Zag gisteren een Triforce op een Vayne, mensen dat ook gebruikt? zo ja werkt dat goed/beter dan "standaard" ad build?

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04

Nutral

gamer/hardware freak

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:29:
[...]

wat snap jij niet aan het ondertstreepte en dikgedrukte regeltje van mij???????????
Dan hoef je niet meteen zo te reageren, ik had het al over 6 items, en trinity in plaats van 1 van deze items doen is eigenlijk flink inleveren op damage of utility.

• valermos
ja dus wat is het probleem :P ?
Begrijp je vraag wel, maar het idee erachter van een tri force op een carry.
mja nevermind :P

@nutral als je guardians achterwege laat voor een tri force verlies je geen dmg in mijn ogen? (zonder mee gerekend dat je weer dmg kan doen na het revive.)

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

je guardian angel of quicksilver sash vervangen voor een trinity force kun je wel doen, maar dan lever je heel erg in op survivability en heb je veel kans om in een keer dood te gaan. Daarnaast is het probleem dat trinity force passive nergens mee schaalt, terwijl ad/crit/arpen/as bij elkaar gigantisch hard gaan.

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Als je TriForce neemt puur voor de damage, ben je verkeerd bezig.

Als we aannemen IE/PD/BT/LW/boots en je kiest een zesde, kun je beter nog een PD nemen als je enkel naar damage kijkt. Crits zijn de hoofdreden dat er zoveel synergy tussen deze items zijn, en de reden dat deze build standaard is. Dus je kunt beter nog een PD nemen, want Sheen/TF procs critten niet.

Echter, een TriForce is veel meer dan alleen damage. Slow/burst/movement speed/health/mana/AS/AD/AP/crit. Als je alles hiervan kan gebruiken, is het veel waar voor je geld.

De belangrijkste reden, in mijn ogen, waarom een TriForce zo goed is, is omdat de onderdelen zo goed zijn. Met 1195-1315 gold heb je al een onderdeel. Je koopt dus early/mid strength. Je hebt dus al een phage/sheen/zeal, voordat je tegenstander een BF sword heeft. Fantastisch.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Triforce of Vayne is wel ok omdat je Tumble een 2s cooldown heeft, waardoor je dus iedere Tumble een sheenproc geeft, op andere ad carries is triforce niet zo interessant omdat die geen spammable skills hebben om vaak je sheen te proccen.

[specs]

Wravburn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:43:
Als je TriForce neemt puur voor de damage, ben je verkeerd bezig.

Als we aannemen IE/PD/BT/LW/boots en je kiest een zesde, kun je beter nog een PD nemen als je enkel naar damage kijkt. Crits zijn de hoofdreden dat er zoveel synergy tussen deze items zijn, en de reden dat deze build standaard is. Dus je kunt beter nog een PD nemen, want Sheen/TF procs critten niet.

Echter, een TriForce is veel meer dan alleen damage. Slow/burst/movement speed/health/mana/AS/AD/AP/crit. Als je alles hiervan kan gebruiken, is het veel waar voor je geld.

De belangrijkste reden, in mijn ogen, waarom een TriForce zo goed is, is omdat de onderdelen zo goed zijn. Met 1195-1315 gold heb je al een onderdeel. Je koopt dus early/mid strength. Je hebt dus al een phage/sheen/zeal, voordat je tegenstander een BF sword heeft. Fantastisch.
Mjah. Mooi verhaal. Maar als AD carry is je enige rol juist damage dealen. Al die andere zaken passen beter op een bruiser imo.

Vicariously I live while the whole world dies

Fanatic_FS schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:46:
Triforce of Vayne is wel ok omdat je Tumble een 2s cooldown heeft, waardoor je dus iedere Tumble een sheenproc geeft, op andere ad carries is triforce niet zo interessant omdat die geen spammable skills hebben om vaak je sheen te proccen.
Dan nog doe je er veel minder damage mee omdat sheenproc op je BASE ad is, niet op al je AD items die je erbij hebt gehaald.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:46:
Mjah. Mooi verhaal. Maar als AD carry is je enige rol juist damage dealen. Al die andere zaken passen beter op een bruiser imo.
Triforce maakt je ook meer bruiser-achtig :P.
En dat er niks mis hoeft te zijn met bruiser-achtige eigenschappen botlane bewijst Urgot wel.

Zoals met alles is het situationeel.
Triforce neem je voor de utility en burst, IE voor de damage. Er zijn echt wel situaties te bedenken waarbij je kiest voor de util en midgame burst afhankelijk van bv. teamcomp (poke), hoe de game gaat (early lead) of andere factoren.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

162.75 damage van de sheenproc iedere tumble

[specs]

• Rendiertje
Maar het wat een beetje de nadelen zijn aan sheenproc/triforce is in mijn ogen dit:
*Zeal, extra as atijd handig maar je gaat namelijki toch wel berserkers + pd
*Phage, klein beetje meer damage, klein beetje meer hp en een passive waar Vayne niks aan heeft (Met jou eigen passive ga je al sneller lopen en helemaal als je je ult hebt)
*Sheen, is nog recht te praten, ik ga het denk ik maar is testen:)

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

als je kijkt naar vayne's steroids (3 hit/ad/50% ad) dan krijg je gewoon enorm veel damage van standaard ad carry items, niet vergelijkbaar met trinity.

• Rendiertje
Nutral schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:26:
als je kijkt naar vayne's steroids (3 hit/ad/50% ad) dan krijg je gewoon enorm veel damage van standaard ad carry items, niet vergelijkbaar met trinity.
En hoe vaak krijg jij volledig de 3 hits rond?
Helemaal in de lane phase, je kan hoogstens een schotje lossen.
Wat ik zelf vaak doe is dat ik met een maat speel die blitz of leona is, hij grabt/stunned iemand, ik Q hit en E tegen de muur aan, dan krijg je 2x sheenproc is het dan wel viable?
djengizz schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:06:
[...]

Triforce maakt je ook meer bruiser-achtig :P.
En dat er niks mis hoeft te zijn met bruiser-achtige eigenschappen botlane bewijst Urgot wel.

Zoals met alles is het situationeel.
Triforce neem je voor de utility en burst, IE voor de damage. Er zijn echt wel situaties te bedenken waarbij je kiest voor de util en midgame burst afhankelijk van bv. teamcomp (poke), hoe de game gaat (early lead) of andere factoren.
Meestal is de laning phase allang voorbij als je je triforce hebt, tenzij je dat als eerste item bouwt. En dat lijkt me op Vayne in 99% van de situaties niet handig.

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Vicarious schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Dat klopt. TriForce is ook meer een bruiser item.

Dat neemt niet weg dat het soms handig om op een dergelijke manier te bouwen. Om dezelfde reden dat men wel eens Urgot neemt in bot lane. Op een Ezreal/Corki wordt het wel eens op die manier gebruikt.

Maar in je standaard build, zou ik het ten zeerste afraden. Tenzij je een goede reden hebt(en die snapt) om het anders te doen.

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Ik heb van deze rotatie ook wel veel, eigenlijk moet je lezen : jeeuh ziggs weer is doen :)
ik vraag me af waarom die eigenlijk niet meer gespeeld wordt op mid.

Heel moeilijk te ganken, een pita om tegen te staan in lane, kan vlot top+bot assisteren en kan ook een beduidende rol in teamfights spelen.

Of beeld ik me iets in ? :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:03:
[...]

ik vraag me af waarom die eigenlijk niet meer gespeeld wordt op mid.

Heel moeilijk te ganken, een pita om tegen te staan in lane, kan vlot top+bot assisteren en kan ook een beduidende rol in teamfights spelen.

Of beeld ik me iets in ? :)
Hoezo niet meer gespeeld? Ik zie ziggs nog vaak zat hoor. Maar er is natuurlijk wel veel keuze op mid. Qua support zul je bijna elke game wel een janna of soraka zien, maar op mid is de keuze een stuk ruimer waardoor je procentueel gezien minder ziggs zult zien.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Net een potje ziggs gespeeld, vindt het maar een kutchamp XD

[specs]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:31
Fanatic_FS schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:21:
Net een potje ziggs gespeeld, vindt het maar een kutchamp XD
Waarom precies?
Vind hem zelf wel leuk spelen, handige spells en zijn damage is ook wel goed. :)

Zijn ultimate is ook erg leuk om mensen mee te pakken die denken weg te komen of om flinke damage te doen in teamfights. :P

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
ziggs ult kan leuk zijn op team fights, maar als je het bijv. opneemt tegen een nocturne heb je geen schijn van kans. Die doet zijn w en krijgt geen damage. Verder zijn de stuiter ballen geloof zijn q wel erg leuk als je ze een beetej kan plaatsen

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zou best aan mij kunnen liggen, maar Q werd zo easy gedodged, W is zo'n skill waar een enemy met enig IQ hoger dan een krop sla niet in trapt, E is wel ok en R gaat wel, beetje lange reistijd op lange range maar ok.

Zal vast met mijn skill te maken hebben, maar Ziggs is dus niets voor mij.

[specs]

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ziggs zie ik ook letterlijk niet meer gespeeld worden. Hij kan wel wat doen, maar er is altijd wel iemand die het beter doet. Ik zie dan ook geen enkel nut om hem te spelen.

Streaming History

• Lecros
  • Laatst online: 15:33
Zijn ultimate is wel uitermate handig bij het afsnipen van enemys die anders weg zouden komen of om gewoon met veel damage te starten in een teamfight.

Ook weten enemy ziggs spelers altijd dat extra bommetje van zn passive te landen lijkt het.

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11 09:02
eve passive nu is shadowwalk. fijn, alleen maar stealthed eves

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Voor de geïnteresseerden heb ik nog een compilatie gemaakt gisteravond van de Identity.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YzpFnkkSdN4]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Jeffroiscool
Jij kwam steeds random achter me terwijl m'n camera uit stond xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Yessss, die evelynn rework :D
kan er eindelijk weer gedominate worden door evelynn :*)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:57:
Yessss, die evelynn rework :D
kan er eindelijk weer gedominate worden door evelynn :*)
zal wel grappig worden als het weer instant bann is zoals vroeger

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
mwah denk ut niet eve is niet zo usefull.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:38:
mwah denk ut niet eve is niet zo usefull.
waarschijnlijk meer met de rework, want nu is het 3x niks.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
ja dat klopt maar nou en shadow walk (denk dat het inhoud dat ze altijd stealth is ofzo?)
koop een invis ward en klaar eve is out of business

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:06
valermos schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:15:
ja dat klopt maar nou en shadow walk (denk dat het inhoud dat ze altijd stealth is ofzo?)
koop een invis ward en klaar eve is out of business
Altijd stealth totdat ze te dichtbij komt dan is ze zichtbaar ook zonder ward. Heb je wards dan zal ze ook zichtbaar worden. Als ze aanvalt verdwijnt haar passive en is ze totaal uit stealth en naar een tal van seconden weer stealth ala teemo.

• valermos
aaah ok als ze dichtbij komt wordt ze zichtbaar? wat is dat nu weer voor iets :S dan is de stealth toch useless?
of wordt ze alleen zichtbaar als ze aanvalt of door oracle of ward.

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:23
Jep, dat staat er toch? :) Te dichtbij = zichtbaar. Ook bij wards.

Nou, wat een gedoe tegenwoordig op LoL. Elke keer je in draft / ranked pick gaat: "Lane, or feed". Echt, de mentaliteit van sommige LoL spelers, zouden ze gewoon moeten bannen...

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• valermos
hahahaha dan is evelyn nog useless XD.
komt ze in de buurt HEY daar is ze -,-
ja sommige mensen denken dat ze de pro zijn en zelf falen ze en gaan rage en keihard slacke.

Verwijderd

valermos schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:13:
hahahaha dan is evelyn nog useless XD.
komt ze in de buurt HEY daar is ze -,-
ja sommige mensen denken dat ze de pro zijn en zelf falen ze en gaan rage en keihard slacke.
Wat een mooi inhoudelijke post. Een goed voorbeeld van hoe het hier hoort in het LoL topic.

Kun je in het vervolg niet 10 tellen na denken over wat je wil gaan posten? Dit slaat natuurlijk nergens op...

• valermos
Knip, je reageert netjes, of je reageert niet

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 12-07-2012 12:21 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

of we gaan niet allweer geschedienis maken zoals eerst. houd het gewoon ff bij lol :|
maarja, vanavond maar is panthion top oppakken, is masterlijk met die block. towerdiven like a boss 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik snap zoveel games niet, sta je achter met 8-35 en dan wil NIEMAND surrenderen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• valermos
MrVegeta schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:49:
Ik snap zoveel games niet, sta je achter met 8-35 en dan wil NIEMAND surrenderen :/
Het is een groot verschil maar je kan nog altijd winnen. 1 teamfight winnen en je kan misschien counteren en finishen. Vaker meegemaakt dat dit was gelukt moet je team er wel achter staan en volhouden.

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-11 10:28
MrVegeta schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:49:
Tja, bij 8-35 is het inderdaad wat aan de forse kant maar er is altijd nog een kans. Zelf vaak surrender votes gekregen als we bijv. 15-22 staan in die richting. Gros van de spelers wil een complete faceroll en gemakkelijk winnen en als er 1 of 2 teamfights verloren gaan aan hun kant is het gelijk hopeloos. Verander je setup, pas je tactiek aan en doe je best. Mentaliteit die maar weinig mensen bezitten.

• valermos
@ Geejeex:

Het probleem is dan gewoon dat je zelf gewoon niet wilt opgeven maar dat er 1 a 2 mensen niet mee willen vechten en gewoon wat skills doen. Dan verlies je de teamfight geheid en dat is inderdaad jammer. Misschien een goede tip: geef je team een peptalk en hoop dat ze achter je staan.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol er loopt een kerel rond met 28-2, die alles behalve 1 kerel van ons team one shot :') En dan door willen spelen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• speedzor
MrVegeta schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:11:
Lol er loopt een kerel rond met 28-2, die alles behalve 1 kerel van ons team one shot :') En dan door willen spelen...
Wees blij: hij zal niet veel sterker meer worden en van zodra je hem uitschakeld heb je een kans om te winnen aangezien de rest niet fed is. Hij zal ook sneller careless worden en dus kun je hem ergens onverwacht pakken.
Bouw tanky, koop een oracle en bait hem.

Streaming History

• valermos
ik wou net zeggen dat is juist het makkelijkst als iedereen verdeelde kills had van die 28 zou ik me meer zorgen maken. Focus hem en de rest zal je beter neer krijgen Good Luck!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Goed, jullie begrijpen het punt niet helemaal. Die kerel met 28 kills one shot iedereen, dus je kan niet eens in de buurt komen :p En dan willen lui ook gewoon doorspelen hé. Wordt ik zo simpel van. Maar LoL is wel lekker 100% RAGE en lui de huid vol schelden. Heerlijk, kan ik me ook eens als een 13 jarige geragen.

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:08
Klinkt bekend - een van mijn laatste wins was tegen een hopeloos beter team. En we speelden al snel 4vs5. Dus er komt een vote. En de 5e komt net dan terug. En de jungler (amumu) steekt een tirade af! En we bleven doorspelen. En beetje bij beetje keerde het tij. en een mf die van 8-18 leveld en alle kills die we na haar terugkomst meepakt (ofwel kill ofwel assist). En ik werd gefocussed (maar dat maakte niet uit want dan was hun dps inmiddels ook zo goed als dood). En vervolgens was de winst zo verschrikkelijk Yess!

Ook al denk je dat je gaat verliezen: zolang er een kans is, doorspelen. Die amumu had dat van ocelote geleerd. Maar echt: soms moet je gewoon doorzetten en blijven spelen. Op een gegeven moment hebben je medespelers door armor/magres te nemen tegen die ene met 28/2. Vervolgens one-shot 'ie ze net niet meer. En heb je in een tf kans alleen hem te nuken. (Of beter, zijn overmoed te bestraffen met een uitpositiekill). En vervolgens ga je tf aan, aced en hebt een minuut lang vrij spel.

Dat potje leverde me trouwens 441 IP op. Meer dan ik ooit heb gehaald in een enkel potje 8)7

edit: ragers krijgen een report/ban in tribunal. Amumu tireerde in 'normale' bewoordingen :)

[ Voor 4% gewijzigd door wheez50 op 11-07-2012 16:47 ]

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Awesome, eerste pentakill met vayne :).

• valermos
Nice one nutral gratz !

• speedzor
Vandaag met m'n team en Nutral als sub meegedaan aan de 10de Go4BNLoL (Go4LoL voor benelux spelers), een mooie 4de plaats behaald.

Het had heel makkelijk een 3de geweest kunnen zijn, hadden we niet twee leden gehad die morgenochtend om 4 en 5 uur moeten opstaan.

Hoogtepunt van de avond was zeker de winst tegen Regez Gaming, één van de sterkste BNL teams op dit moment.

Ik heb beide teams op geen enkele throw of slechte actie kunnen betrappen tijdens het spel zelf, dus dit is gegarandeerd 51 minuten op een heel hoog niveau (verschillende 2.2 en 2.3k+ tegenstanders, dat zegt ook iets).

Enorm spannende match dus, zeker bekijken als je de tijd hebt (al is het maar om 1600 Nutral 10-0 te zien gaan tegen spelers 700 elo hoger).

Andere interessante match was die vs BeV, een recentelijk up-and-coming veelbelovend BNL team (2de in de algemene Go4LoL 2 weken geleden). Helaas verloren, maar niet zonder het hen heel moeilijk te maken. Toen we hun eerste nexus turret vernielden zag het er even uit alsof we gingen winnen maar hun mooie comeback heeft ons toch nog doen zwichten.

In ieder geval een heel leerrijke avond geweest, onze kleine organisatie (Be-Sport) die nog niet eens een functionele website heeft is toch weer wat bekender geworden in de LoL-scene van de Benelux :)

Edit:
http://na.leagueoflegends...p?p=26806012#post26806012

Nieuwe AFK detectie mechanisme bij matchmaking (à la dungeonfinder in WoW).

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 12-07-2012 02:08 ]

Streaming History

Verwijderd

Ahw, alle scores staan erbij behalve van Nutral! =-(
Nutral is ook een hele goede speler, dus had niet anders verwacht ^_^

Speedz, leg eens uit over het AFK mechanisme, want ik heb bijv. geen WoW gespeeld en LoL site is blocked @ work >_<

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:56:
Ahw, alle scores staan erbij behalve van Nutral! =-(
Nutral is ook een hele goede speler, dus had niet anders verwacht ^_^

Speedz, leg eens uit over het AFK mechanisme, want ik heb bijv. geen WoW gespeeld en LoL site is blocked @ work >_<
Kun je deze wel bekijken? www.google.com/translate?...showthread.php?p=26806012

Verwijderd

Kiek em gaon joh, thankx

• Jeffroiscool
1500 ELO barrier verbroken! :D
Op naar de 1600 ;)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/HRAI

Verwijderd

De match was zeker awesome speedzor en nutral!
Kon er heerlijk bij relaxen met een biertje erbij ;-)
Enige 'slechte actie' van de tegenstander was dat gragas wat pech had met zn ults. Ook vond ik ali niet heel sterk junglen, maar dat kwam voornamelijk omdat jullie erg goed stonden.

Ben alleen benieuwd naar jullie keuzes over jullie teamcomp. Jullie hadden niet echt een initiator oid. Ook vond ik jullie siege van torens een beetje rommelig overkomen, vandaar dat ik benieuwd ben wat jullie plan was.
Wat ik wel heel sick vond is hoe jullie zonder echte initiation teamfights ingingen. Enemy beetje te ver verspreid, dat zagen jullie, en jullie gingen erin. Heel knap.

Wat denk ik het verschil in de game maakte is dat jullie bruiser/tankline beter was. Met renekton en lee tegenover alleen irelia van de tegenpartij. Die speelden eigenlijk met 2 supports als de ult van ali niet up was.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik moet ook is een keer op zoek naar en team :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
psyy hoeveel elo heb je ? ik zit zelf 1300+ ben ook opzoek naar een team.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:47:
psyy hoeveel elo heb je ? ik zit zelf 1300+ ben ook opzoek naar een team.
ik zit nu op 1353, ik heb zelf wel een team met wat vrienden en 2 sweden alleen is dat niet zo serieus.
maar misschien kunnen we er samen 1 starten ofzoiets dergelijks. ben meestal wel elke avond online behalve het weekend xD. dat is ook probleem met onze "Vrienden" team. we zijn bijna nooit met 5+ online.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
nja dat is mooi ik ben ook vaak door de week online :P wat is je IGN?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:57:
nja dat is mooi ik ben ook vaak door de week online :P wat is je IGN?
psyy138 natuurlijk ^^ 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
hahaha oke dan :P heb je toevallig msn ofzo praat wat makkelijker dan hier alles vol te spammen:P
Als je wilt en hebt mag je hem via PM sturen.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:02:
hahaha oke dan :P heb je toevallig msn ofzo praat wat makkelijker dan hier alles vol te spammen:P
Als je wilt en hebt mag je hem via PM sturen.
DM :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
wat is DM ? XD

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Direct Message / Personal Message oftewel het is het zeflde

[ Voor 17% gewijzigd door psyy138 op 12-07-2012 11:16 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
haha ok ja die afkorting kende ik nog niet XD maar weer ff on topic:

Heb laatst jayce zien spelen en vindt hem eigenlijk echt nutteloos in teamfights.
Valt jullie dat ook op of heb ik gewoon slechte jayce spelers gezien. (10 x )

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:03:
De match was zeker awesome speedzor en nutral!
Kon er heerlijk bij relaxen met een biertje erbij ;-)
Enige 'slechte actie' van de tegenstander was dat gragas wat pech had met zn ults. Ook vond ik ali niet heel sterk junglen, maar dat kwam voornamelijk omdat jullie erg goed stonden.

Ben alleen benieuwd naar jullie keuzes over jullie teamcomp. Jullie hadden niet echt een initiator oid. Ook vond ik jullie siege van torens een beetje rommelig overkomen, vandaar dat ik benieuwd ben wat jullie plan was.
Wat ik wel heel sick vond is hoe jullie zonder echte initiation teamfights ingingen. Enemy beetje te ver verspreid, dat zagen jullie, en jullie gingen erin. Heel knap.

Wat denk ik het verschil in de game maakte is dat jullie bruiser/tankline beter was. Met renekton en lee tegenover alleen irelia van de tegenpartij. Die speelden eigenlijk met 2 supports als de ult van ali niet up was.
Die gragas ults :o Ik ga straks eens proberen een klein filmpje te maken waarin gragas mijn karthus ult dodged met zhonyas, ik zijn gragas ult dodge door in 0.1s voor het toekomt weg te flashen en ik de gragas+leona ult dodge door in het laatste moment zhonyas aan te zetten :P

We hadden inderdaad niet echt een initiate, maar we hadden wel een goede comp om iemand out of position te pakken (taric stun, renekton stun, karthus wall, lee sin kick) dus dat werd nog redelijk goedgemaakt.

Torens konden we niet platkrijgen in een 5v5 met baron aan onze kant omdat ze heel sterke waveclear hadden. Gragas kon een wave met 1 Q doden en Corki had z'n ult om mee te helpen, daar zouden we zeker niet verder komen. Tevens kon Graves de toren niet aanvallen omdat Leona + Alistar + Gragas teveel dreiging gaven wanneer hij dichter wou komen. Daarom hebben we toen maar besloten dragon te nemen en voor makkelijkere objectives te gaan (inner bot turret ipv mid inhib turret).

We hebben inderdaad heel goed gebruik gemaakt van hun suboptimale positionering :)

Wij hadden inderdaad 2 heel enge bruisers in de frontline wat een groot verschil maakte. Irelia probeerde wel Graves te doden, maar Taric was er vaak bij en ikzelf (Karthus) was er constant bij.
In iedere teamfight had ze 2 of 3x een exhaust op haar en gecombineerd met een enorm sterke Graves+Karthus kan ze dan niet veel doen.

Mijn karthus had enorm veel damage. Er was 1 moment dat ik compleet out of position werd genomen (deze schoot me gisteren niet te binnen, maar dat was dus een slecht moment in het spel) maar door mijn defile damage zat bijna het volledige vijandelijke team op 60%-65% HP en waren ze veel te verzwakt om baron te doen. Ze probeerden het toch en dat is waar Nutral z'n quadra kill haalde :)

Streaming History

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Zijn er eigenlijk webites met guides voor 3 v 3 (twisted treeline?)

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:38:
Mijn karthus had enorm veel damage. Er was 1 moment dat ik compleet out of position werd genomen (deze schoot me gisteren niet te binnen, maar dat was dus een slecht moment in het spel) maar door mijn defile damage zat bijna het volledige vijandelijke team op 60%-65% HP en waren ze veel te verzwakt om baron te doen. Ze probeerden het toch en dat is waar Nutral z'n quadra kill haalde :)
Ahjah die situatie, ik dacht nog bijmezelf dat als je zou ulten ze sowieso niet baron zouden kunnen. Maar had geen idee over je cooldown (zoals ik al zei ik zat achterover met een biertje in de hand ;-) )
Je ging obviously voor tanky karth, maar was wel verbaasd dat je geen deathcap nam, care to elaborate?

• speedzor
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Ahjah die situatie, ik dacht nog bijmezelf dat als je zou ulten ze sowieso niet baron zouden kunnen. Maar had geen idee over je cooldown (zoals ik al zei ik zat achterover met een biertje in de hand ;-) )
Je ging obviously voor tanky karth, maar was wel verbaasd dat je geen deathcap nam, care to elaborate?
Ze hadden zoveel teamfight disrupts (Alistar Q+W, Leona Q+E+R, Gragas R, Irelia E) dat ik sowieso tanky moest bouwen. Aangezien Gragas hun grootste vorm van damage was en Irelia verschillende onhit items had, was Abyssal scepter een logische keuze. Rod of Ages is standaard op Karthus en was er dus ook bij.

Endgame is het belangrijkste doel van karthus in teamfights om zoveel mogelijk mensen in z'n E (defile) te hebben omdat 300 damage/s rond je beter is dan 700 damage singletarget als je 1 iemand weet te raken. Uiteraard kun je blijven je Q spammen, maar de focus ligt op je E.
Dit gezegd zijnde was het dus belangrijk om zo lang mogelijk in teamfights te blijven, vandaar ook de zhonyas.

Void staff is een must-have item op iedere AP carry lategame, daar viel dus niet over te twijfelen.

Om dan toe te komen op je eigenlijke vraag: waarom geen Dcap? Ik had early game (na m'n RoA) al een hextech revolver gekocht en deze later uitgebouwd. Die revolver zorgde ervoor dat ik poke van Corki R + Gragas Q terug kon bijhealen en klaar staan voor een teamfight.

Had de game nog langer geduurd dan ging ik wel overschakelen van WotA naar Dcap, maar op dat moment in het spel had ik meer behoefte aan de utility van spellvamp aangezien ik toch genoeg damage had.
Dat even losstaand van het feit dat het WotA aura heel erg handig is als je 3 andere damage dealers allemaal AD casters zijn ;) (Elke ability gebruikt spellvamp).

Streaming History

Verwijderd

Heldere keuzes ty, ik bouwde mn karthus iets anders, maar ga nu vaker overwegen hem meer tanky te bouwen. En idd ik dacht dat wota de enige zou zijn die je zou willen vervangen. (Zhonya's + defile aan laten had ik nieteens aan gedacht.. Af en toe voel ik me nog zo'n nitwit haha, zoals ook gisteren toen Nutral me vertelde dat QSS ook exhaust en ignite cleande.. Met mn 1350 elo en 400 games zou je dat toch moeten weten :p)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 12:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:59:
Heldere keuzes ty, ik bouwde mn karthus iets anders, maar ga nu vaker overwegen hem meer tanky te bouwen. En idd ik dacht dat wota de enige zou zijn die je zou willen vervangen. (Zhonya's + defile aan laten had ik nieteens aan gedacht.. Af en toe voel ik me nog zo'n nitwit haha, zoals ook gisteren toen Nutral me vertelde dat QSS ook exhaust en ignite cleande.. Met mn 1350 elo en 400 games zou je dat toch moeten weten :p)
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Quicksilver_Sash

Verwijderd

Nutral schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:59:
Awesome, eerste pentakill met vayne :).
[video]
Dat ward van mij in die brush waar Ahri zit heeft je toch mooi geholpen nog haha.

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Jup, die quadra kill was wel leuk, iedereen bijna dood dus toen heb ik het maar wat opgeruimd :P. Mijn eindscore was 10-0-8 wat niet was gelukt zonder speedzor's protection :P

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Speedzor mag je toevoegen zodat ik zo nu en dan kan spectaten? Vind het leuk om een "goed" iemand te zien spelen. Zo heb ik bij onbekende goed naar malphite zitten kijken hoe die speelden. En zo heeft iedereen een andere stijl.

• valermos
spyy138 Lol heeft friendslist problems denk dat ik strax nog us probeer

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

valermos schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:30:
spyy138 Lol heeft friendslist problems denk dat ik strax nog us probeer
psyy138 is het trouwens maar ik heb het ook gezien, wat is je ts?

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:57

Hu9o

Schokkend

login que we meet again!

que is over 20.000 !

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Same, verwachte tijd is 7 minuten.

Kan ik ondertussen mooi de tijd nemen om Speedzor en Nutral te feliciteren. Knappe prestatie! Wordt Nutral nu een vaste sub van jullie team?

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:25:
Same, verwachte tijd is 7 minuten.

Kan ik ondertussen mooi de tijd nemen om Speedzor en Nutral te feliciteren. Knappe prestatie! Wordt Nutral nu een vaste sub van jullie team?
Als het van mij afhangt dan kan Nutral een vaste plek in de setup krijgen, het team waar we Go4BNLoL #10 mee speelden was best een leuke groep. Ik beslis hier echter niet over en dus denk ik dat Nutral nu samen met Berrynl de twee subs zijn.

Tevens hangt het ook af van wat Nutral wilt uiteraard ;) Dit zijn enkele zaken die de komende tijd uitgeklaard zullen worden.

Streaming History

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Het was zeker leuk om mee te spelen met besport yellow, ik heb er veel van geleerd en ik ben ook weer veel aan het kijken naar mijn eigen spel.Het is erg jammer dat het een beetje mijn schuld is dat we die 3e match hebben verloren maar het is wel een punt waar ik als ad carry flink kan verbetereren. Ik werk zelf heel veel aan het controle hebben over mijn character en wat voor damage je kan doen.

Het voelen van de hoeveelheid miliseconden tussen autoattacks is heel belangrijk omdat je in die tijd abilities en movement kunt doen. Het weten van hoeveel burst en cooldowns iemand heeft is belangrijk omdat je wilt weten of je de trade wint of afhankelijk van iemands items. ad carry vs ad carry is compleet nutteloos omdat supports zoveel in brengen.

Dus wat is belangrijk in botlane? Eigenlijk de combinatie van de ad carry + support, elke ad carry heeft zijn eigen zwakheden en zijn eigen sterktes, daarnaast heeft elke support zijn eigen sterktes. Het beste is als je als support of de ad carry's zwaktes afdekt of juist de ad carry's sterktes verbeterd. Dat is ook de reden dat nunu + kog zo goed is, nunu heeft sterke sustained damage waar nunu juist die sustained damage buffed en terwijl een attack speed debuff doet op de andere carry. daarom werkt taric + graves ook zo goed. taric levert flinke burst met zijn ad buff en damage, en terwijl ook een armor buff samen met graves passive waardoor ze samen een hele sterke burst hebben. Natuurlijk is het belangrijk dat ze allebij de skill hebben om dat voor elkaar te krijgen, maar als je gewoon door kunt blijven farmen is het eigenlijk genoeg.

Vayne is eigenlijk een aparte ad carry, die is heel erg zwak in de laning fase waar je gewoon passief moet spelen, maar als je een maal daar voorbij bent kun je gigantisch veel damage doen, condemn kan je daar heel veel mee helpen, met vayne kun je heel goed iemands mispositioning afstraffen door ze de condmenn (die ook een silver bolt doet) en dan wat autoattacks te geven. Grapppige aan vayne is dat haar enige ability condemn is, haar Q is een autoattack modifier, het beste is om die te levelen omdat helpt met damage en cooldown, op lvl 5 geeft het je 50% attack damage. dus als je 100 attack damage hebt kun je een autoattack doen met 100 damage en dan meteen een tumble en autoattack doen van 150 damage. dat is de reden dat je een begint met een bloodthirster op vayne, om eerst die rauwe 100 ad te krijgen en daarna meteen doorgaan met die phantom dancer.

In die laatste game heb ik wat fouten gemaakt als vayne waardoor we eigenlijk die halve finale als besport hebben verloren, maar ik zal het zeker beter gaan doen. league of legends is heel afhankelijk van beslissingen maken als elk persoon waarbij je heel wat factoren hebt die wat bepalen.

Soms moet je gewoon dood gaan om je team vooruit te helpen en vooruit te gaan.

Als ad carry in lane gaat het altijd om wat je sterktes zijn als ad carry + support en ook wat de andere ad carrt +support willen doen. Outplayen gaat niet altijd, dus daar ga je niet vanuit. Het is natuurlijk leuk als het gebeurt maar dan kun je het altijd wel hebben. Je wilt een voordeel hebben ook als zijn de andere ad carry + support beter. Daar kijk ik naar en dat werkt ook erg goed. daarnaast wil je ook items bouwen die dit helpen, teamfights zijn belangrijk dis je wilt damage niet per se overgeven om met een wriggles elke teamfight te winnen. Dat maakt league of legends spannend en ingewikkeld en voor mij ook leuk.

Dus wil je bot lane winnen? Je hoeft hem niet te winnen, je kunt hem winnen als je die andere kunt outplayen, maar als het niet zeker is moet je het zeker niet doen. Maak misbruik van de anders fouten en kijk heel critisch naar wat de andere ad carry doet want dat is hoe je kunt herkennen dat er een gank aan komt.

Een punt dat duidelijk is aan league of legends is dat teamplay belangrijk is, mee doen met je team ook al is het een slechte beslissing is gewoon nodig, omdat het andere team diezelfde gaming sense heeft, positioning is echt superbelangrijk als ad carry of ap carry. Bovenal is het dat als je de zwaktes van een andere speler uit uitbuiten dan helpt dat je vooruit, ben je beter dan het andere team? dan moet je vooral strakker blijven spelen en minder fouten maken. Kun je door in je team te springen meer damage doen en net zo goed dood gaan? dan moet je dat vooral doen!.

Als afzonderlijke speler helpt het 0% om te zeuren op je team achteraf, kijk naar wat je zelf kunt doen om er beter uit te komen, zelfs in pro games tussen clg.eu vs M5 worden er veel fouten gemaakt waar je misbruik van kunt maken.

Dus om het even af te maken, het was erg leuk om met be.sport yellow mee te spelen en wat te leren als ad carry. Ik ben zelf altijd beter geweest in positioning en teamfights dan het echte laning, pure autoattack en ability control over je champion is echt heel belangrijk, en de enige manier om daar te komen is oefening en ervaring. ik nodig jullie uit om wat replays van eergisteren te kijken

http://www.leaguereplays.com/replays/match/571067/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/592008/
http://www.leaguereplays.com/replays/match/596172/

Ik ben daarnaast ook nog bezig met een artikel over pure defensive stats en hoe je daar zonder veel wiskunde uit kunt komen met de goede items :). Veel geluk met het outplayen van het team tegenstanders en welterusten :).
Zeg Nutral, vind je het niet een beetje een lang stuk om te melden dat je het leuk vond om met ze mee te spelen en dat je er veel van geleerd hebt? :(

J/K, leuk stukje wel. Gok dat de meeste AD carry spelers er wel wat info uit kunnen halen die ze kunnen gebruiken.

Verwijderd

Wauw om 03:47 heeft ie dit getypt :P wat een gek.
Maar goed onderbouwd allemaal Nutral, sticky sticky!

Edit er ff een TLDR onder :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 09:14 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:59:
Zeg Nutral, vind je het niet een beetje een lang stuk om te melden dat je het leuk vond om met ze mee te spelen en dat je er veel van geleerd hebt? :(

J/K, leuk stukje wel. Gok dat de meeste AD carry spelers er wel wat info uit kunnen halen die ze kunnen gebruiken.
Ik ben zo ie zo blij met dat stukje ikzelf ben echt gister begonnen met LoL en ik vind de kijk ervan op de game wel leuk maar ik heb nog een hele lange weg te gaan :D

[ Voor 53% gewijzigd door ShadowBumble op 13-07-2012 09:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Ik word langzaam echt helemaal gestoord van die soloQ...
ik sta echt elk potje dik positief en dan managen die andere 4 dik negatief te gaan ;<
echt gewoon 6 potjes achter elkaar al :S
in 3 van deze 6 potjes heeft de jungler 0 Lanes gegankt in de eerste 10 minuten, hoe krijgen mensen dit voor elkaar op deze elo vraag ik me dan af..

Ben ik de enigste met dit probleem of wat.. bijna rijp voor het gesticht hier

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:40:
ik sta echt elk potje dik positief en dan managen die andere 4 dik negatief te gaan ;<
in 3 van deze 6 potjes heeft de jungler 0 Lanes gegankt in de eerste 10 minuten, hoe krijgen mensen dit voor elkaar op deze elo vraag ik me dan af..

Story of my life

• valermos
heb gister hetzelfde gehad
3 potjes vet verloren bot was perfect :S
mja life goes on and keep going on to be the best!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:40:

Soms heb je er gewoon slechte streaks tussen zitten. Niet altijd kun je er wat aan doen, maar wat zeker meespeelt is dat je na een paar van die frustrerende losses ook zelf slechter gaat spelen, tilten noemen ze dat. Zodra dat gebeurt zie je je eigen fouten niet meer en ga je gewoon blind op je team lopen ragen terwijl je zelf misschien wel onderdeel bent van het probleem. De winstkans wordt dan alleen maar kleiner. Beter kun je na 1 of 2 frustrerende losses een (flinke) pauze nemen en het daarna opnieuw proberen.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:05:
[...]

Soms heb je er gewoon slechte streaks tussen zitten. Niet altijd kun je er wat aan doen, maar wat zeker meespeelt is dat je na een paar van die frustrerende losses ook zelf slechter gaat spelen, tilten noemen ze dat. Zodra dat gebeurt zie je je eigen fouten niet meer en ga je gewoon blind op je team lopen ragen terwijl je zelf misschien wel onderdeel bent van het probleem. De winstkans wordt dan alleen maar kleiner. Beter kun je na 1 of 2 frustrerende losses een (flinke) pauze nemen en het daarna opnieuw proberen.
Inderdaad, na die 6 losses zo mad dat ik nu al zeker 3 dagen geen ranked meer heb gedaan.
Moet eigenlijk ook gewoon een team zoeken en die SoloQ achterwege laten.. niet goed voor je 8)7

Verwijderd

Ragen is zowiezo een slecht idee, hoeveel heb ik het al niet zien gebeuren dat degene die raget het moraal naar beneden haalt en zelf ook slechter begint te spelen omdat hij zich niet meer concentreert op het spel maar op wat er gezegd wordt. Het beste is gewoon negeren en wanneer het spel gedaan is ze gewoon reporten voor negative attittude. Als ze genoeg reports sprokkelen zullen ze wel af en toe een ban krijgen en terecht.

Ik heb er me zelf ook al schuldig aan gemaakt maar ik let er echt op om het niet meer te doen.
Iedereen maakt fouten ook die kereltjes die denken dat ze zo pro zijn maar uiteindelijk toch met jou gematched worden dus het niveau verschil is meestal niet zo groot.

Gisteren ook zo'n spel gehad in ranked, ik was 4th pick. Ik geef aan dat ik goed kan junglen en anders wel ad carry wil spelen, 1st pick naut jungle, 2nd pick ashe. pff ok top zeg ik. ik lock irelia en onze 3rd pick wou mid gaan en beslist om ryze te counteren door Talon te picken in de laatste seconde. zucht. 5th pick blitz.
Hier had ik eigenlijk gewoon moeten dodgen maarja. Tegenstanders beginnen vrij vroeg allemaal armor te bouwen en onze naut loopt heel het spel te zeiken op mij en op talon, waarom we alletwee ad gaan.
Tja ik had gelockt voor talonpick niet echt mijn fout. Maarja toch wel hoor.
Ik zeg nog we kunnen hier wel nog iets aan doen door Wits end of bloodrazor te bouwen maar talon en naut lopen zo op elkaar te zeiken en het spel te verzieken dat ze plots allemaal gefeed hebben en besluiten te surrenderen. terwijl ik op top helemaal niet zo slecht bezig was, zeker omdat ik 4 k geganked ben door lee sin en riven samen en nooit onze naut heb gezien die te druk bezig was met in de enemy jungle te lopen free kills te geven en ondertussen de schuld op ons af te steken. Dus negeer ik hem en report ik hem voor negative attitude. Na het spel wil ik hem daar nog even rustig over aanspreken maar als die ook maar een greintje verstaan heeft van wat ik hem gezegd heb dan eet ik mijn moeder op. He was the very best and i sucked dick :/

uit frustratie toch nog maar een spel erna gespeeld en met veel chillere kerels samen, early game echt dik op onze doos 4vs20 kills, ma iedereen blijft redelijk relax en alle teamfights erna gewoon gewonnen om te eindigen met 5 baron contests steeds in ons voordeel, uiteindelijk heeft niemand hem ooit genomen want we moesten nog wat turrets pushen en dan te winnen met 48vs44 kills
epic comebacks are the best

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

zo gestolen van Demibug
Queen of thorns, ze lijkt erop, ze zal gelijkaardige skills hebben, naam is zelfs gelijkaardig...

nu nog een kopie van the Rook en we gaan echt fun hebben
die kon Turrets neerpoten, kleinere versies van de grote turrets op de kaart en was zowat een wandelend fort (beetje malphite achtig) en hij kon zich healen door turrets te drainen, dus zonder problemen even onder enemy turret staan zuigen, the ultimate siege champion

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:34:
zo gestolen van Demibug
Queen of thorns, ze lijkt erop, ze zal gelijkaardige skills hebben, naam is zelfs gelijkaardig...

nu nog een kopie van the Rook en we gaan echt fun hebben
die kon Turrets neerpoten, kleinere versies van de grote turrets op de kaart en was zowat een wandelend fort (beetje malphite achtig) en hij kon zich healen door turrets te drainen, dus zonder problemen even onder enemy turret staan zuigen, the ultimate siege champion
wie ultimate siege champion ? zyra ofwa?
ik snap het nu 8) maar het lijkt me geen slimme zet als ze dat doen.
dan zal het veels te op zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 13-07-2012 10:52 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
psyy138 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:36:
[...]
ik snap het nu 8) maar het lijkt me geen slimme zet als ze dat doen.
dan zal het veels te op zijn.
Je weet natuurlijk nooit welke zwaktes ze inbouwen ;) over het algemeen vind ik de meeste champs wel goed gebalanced. De champs die over het algemeen als OP worden gezien zijn in mijn ogen ook meestal de champs die mensen niet begrijpen hoe ze werken. Hierdoor kunnen ze kills krijgen en winnen ze een game.

Over de SoloQ. Heb precies hetzelfde als iedereen hierboven me. Beste advies is inderdaad gewoon stoppen met spelen na 2 losses. Heb wel de laatste tijd dat ik mezelf betrapt heb met een beetje ragen... niet op slechte spelers, maar juist op die mensen die het moraal "verzieken". Kleine tip... dat werkt ook niet bevorderend ;)

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Damn was inderdaad een lang stuk zo voor het slapengaan. Het is toch wel een aardig idee van mijn kijk op de botlane.

Verwijderd

ok, ik ga eve kopen, de nieuwe eve speelt zo lekker en is echt sterk

vooral met een hextech gunblade en een sheen/triforce

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:29:
ok, ik ga eve kopen, de nieuwe eve speelt zo lekker en is echt sterk

vooral met een hextech gunblade en een sheen/triforce
ik heb haar al, ik ga haar vanavond weer is proberen op de pbe

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 51 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.