Vond van niet Nutral, maar vond het nodig om even de achterliggende gedachte van een support te onderbouwen (met feiten).
Hoi Star,StarWolf schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:50:
Hulp nodig (junglen)
Ook ik ben onlangs begonnen met een Jungler - terwijl ik lanen veel beter kan/leuker vindt -, omdat als er niemand "wil" en de team combinatie dat vraagt, ik de rol wil kunnen invullen.
Na MobaFire guides te hebben gelezen, en de discussie hier gevolgd te hebben, gekozen voor de niet al te moeilijke Warwick, bijbehorende runes en masteries gekocht/pagina gemaakt... en ik moet zeggen, dat ging ook gisteravond verrassend goed (4-1-4 na een paar gank pogingen, in eerste potje bijv.)
Mijn vraag:
Ik lees (en ervaarde zelf) dat Warwick zijn Ulti nodig heeft voor een succesvolle gank.
Maar daarvoor moet ik wel vlot naar 6, en daar ging het ook gisteren weer goed mis... Wat moet je doen, nadat je de eerste keer de jungle van jezelf leeg rooft (en er is een enemy Jungler zoals Udyr actief), recallen voor items, maar dan ???
Dus na dit ? http://i1106.photobucket....junglewarwickbluebuff.png .
Uitgangpunt: Ik start met smite/flash + lifesteal item, om vervolgens uit te breiden naar Wriggles Lantern.
1. Een Gank lukt me dan niet.
2. Dezelfde volgorde is er echt niet meer? (en ik merkte dat ik de snelheid te kort kwam om nog een keer snel de jungle te legen, d.w.z alles wat er dan wel weer staat.)
3. Gewoon in een willekeurige lane helpen ?, blijven junglen en geduld hebben?
Ik ben ook begonnen met Jungle om de zelfde reden die jij geeft omdat best vaak mensen meteen een lock op hun char gooien en dan maar verwachten dat jij de overige rol wel even kan invullen. Tot zover kan ik nu BOT en bot support. En ben nu aan het oefenen voor Jungle. Ik doe dit met Malphite. Ik merk dat die best lekker kan jungelen maar dat ik nog moeite heb met ganken. Vooral toplane kost me veel tijd om daar te komen. En tot lvl 5 zijn zijn ganks ook nog niet heel erg sterk omdat je hooguit een beetje slow kan doen. Op lvl 6 is het pas makkelijk om de kill of in mijn geval meestal de assisst te maken door de enemy in stun te zetten.
Tja dit is ook wel een beetje Malphite. Pre 6 zou je een kill of assist kunnen maken als de tegenstander al low health is met je Q en dan E. W doe ik meestal wat later levelen. En ik neem altijd boots of mobility!Nixo schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
[...]
Hoi Star,
Ik ben ook begonnen met Jungle om de zelfde reden die jij geeft omdat best vaak mensen meteen een lock op hun char gooien en dan maar verwachten dat jij de overige rol wel even kan invullen. Tot zover kan ik nu BOT en bot support. En ben nu aan het oefenen voor Jungle. Ik doe dit met Malphite. Ik merk dat die best lekker kan jungelen maar dat ik nog moeite heb met ganken. Vooral toplane kost me veel tijd om daar te komen. En tot lvl 5 zijn zijn ganks ook nog niet heel erg sterk omdat je hooguit een beetje slow kan doen. Op lvl 6 is het pas makkelijk om de kill of in mijn geval meestal de assisst te maken door de enemy in stun te zetten.
Had ik al gezegd maar het scheelt enorm!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
WW jungleStarWolf schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:50:
Hulp nodig (junglen)
Start item : Short Sword + pot
door zijn passive heb je helemaal geen vampiric scepter nodig en door de extra damage ga je iets sneller door de jungle, dit kan je dan nog steeds ombouwen in een wriggles maar op ww raad ik dat niet aan, ik ga voor madreds razor en hou het daarbij om evt echt lategame er een bloodrazor van te maken
na je eerste clear is je beste optie om de lane die het zwaarste overextend is te proberen ganken, indien dit niet lukt tja niet zo erg meestal push je opponents even uit lane en tegen die tijd zijn wolves ghosts en golems terug en kan je bijna lvl6 zijn met nog een jungle sweep
Madreds Razor
Boots => boots of swiftness / mercury threads
Wits end
Glacial Shroud
Phage
Glacial Shroud=> Frozen Heart
Phage=> Frozen Mallet
Force of Nature
Madreds Razor => Madreds Bloodrazor
boots of swiftness vind ik soms zelf een beetje een rare keuze maar het werkt wel
ganken als jungler is een kwestie van ervaring
kijken naar overextending opponents, bijhouden als ze hun escapes gebruikt hebben, ward plaatsing weten, weten wie je 1v1 aankan met hoeveel health, altijd aangeven waar je gaat proberen ganken of via chat of via pings
nu WW is door zijn lifesteal een heel goede 1v1 champ en met deze build is hij tanky en pijnlijk
Verwijderd
Leona heeft helemaal geen lage damage ze heeft de meeste damage van alle traditionele supports. Al haar spells doen goede damage als je ze vergelijkt met andere supports en haar passive doet daar nog een schepje boven op.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:36:
- Leona heeft een vrij lage damage output maar zeer hoge "beef" faktor. Leona kan gebruikt worden om de carry te redden, maar ook om de tegenstander voor meer als 5 seconden plat te CC'en.
Stun op Q, hij hersteld, E erop, hij hersteld, R erop zonder zelf veel damage te ontvangen door haar W.
Daarnaast komt haar passive in het spel kijken, omdat er zo ge-controleerd ge-cc'd word zal de carry elke passive van haar kunnen proccen en een gigantische damage output leveren.
Op level 7 is de passive bijvoorbeeld al 65 damage. Als je dan met je lanemate al die passive stacks zou gebruiken is dat 260 extra damage.
Dat ze het meeste damage is ook de reden dat ze gebruikt word voor kill-lanes.
De reden dat leona geen top support is voor veel lanes. is gewoon omdat ze eigenlijk niks heeft om te disengagen. Dus ze is totaal ongeschik voor farm lanes met champs als ashe en kog.
Als je trouwens een leuke lane wilt moet je leona met lux combineren. Je hebt dan gigantisch veel cc en burst. Vaak kan je de tegenstander op level 3 al killen en op level 6 met een goed uitgevoerde combo zijn ze sowieso dood. Je level 1 is wel heel crap dus dan moet je wel flink uitkijken.
Verwijderd
Excuus, woordfoutje, zie onderste regel " Gigantische damage output " :-)Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:43:
[...]
Leona heeft helemaal geen lage damage ze heeft de meeste damage van alle traditionele supports. Al haar spells doen goede damage als je ze vergelijkt met andere supports en haar passive doet daar nog een schepje boven op.
Op level 7 is de passive bijvoorbeeld al 65 damage. Als je dan met je lanemate al die passive stacks zou gebruiken is dat 260 extra damage.
Dat ze het meeste damage is ook de reden dat ze gebruikt word voor kill-lanes.
De reden dat leona geen top support is voor veel lanes. is gewoon omdat ze eigenlijk niks heeft om te disengagen. Dus ze is totaal ongeschik voor farm lanes met champs als ashe en kog.
Als je trouwens een leuke lane wilt moet je leona met lux combineren. Je hebt dan gigantisch veel cc en burst. Vaak kan je de tegenstander op level 3 al killen en op level 6 met een goed uitgevoerde combo zijn ze sowieso dood. Je level 1 is wel heel crap dus dan moet je wel flink uitkijken.
Heb het aangepast!
Support in de core is niet de damage dealer maar de assistent die het mogelijk maakt dat de Carry kills krijgt. Damage output is dan onder geschikt imo. Leona vind ik ook erg goed en onderschat maar neemt niet weg dat er andere supports beter kunnen functioneren als haar. Ze zal niet nummero uno zijn maar ze is ook niet zo slecht dat ze onbruikbaar is.
Echt lachen is pas Leona + Jarvan V bot
edit: btw dit alles gebaseerd op current meta want ik zie ook vaak een bruiser bot en dat is bloed irritant.
Echt lachen is pas Leona + Jarvan V bot
edit: btw dit alles gebaseerd op current meta want ik zie ook vaak een bruiser bot en dat is bloed irritant.
[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 06-07-2012 13:02 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Jarvan leona kent iedereen wel denk ik is zelfs in tournaments gespeeld.
Lux leona heb ik nog nooit iemand anders zien doen en het breekt de meta want je hebt dan een ap bot.
Lux leona heb ik nog nooit iemand anders zien doen en het breekt de meta want je hebt dan een ap bot.
Vergeet je AD Annie niet?Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:40:
AD Lux bestaat ook al hoor =)
hoor ik daar AD sona yup very op en dan ad lb niet te vergeten zeer sterk
sona lb lux AD allemaal mooi en aardig maar AP zijn ze toch egt beterKiller Chrisiyy schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:44:
[...]
hoor ik daar AD sona yup very op en dan ad lb niet te vergeten zeer sterk
O.R.C. Black Bulls Rugby
sona AP beter laat em neit lache xD ad sona is new metapsyy138 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:50:
[...]
sona lb lux AD allemaal mooi en aardig maar AP zijn ze toch egt beter
In principe KUN je alles met een ranged auto-attack als AD carry spelen (zelfs Soraka), maar je maakt natuurlijk niet optimaal gebruik van hun skillset (die over het algemeen scalet met AP) op die manier. Op Kennen wordt het veel gedaan vanwege zijn CC en zijn W-passive en passive attack speed, maar op champs als Lux, Lb en Annie is het gewoon suboptimaal.psyy138 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:50:
[...]
sona lb lux AD allemaal mooi en aardig maar AP zijn ze toch egt beter
Over bruiser bot: is voor veel AD carry/support lanes een aardige counter, maar je moet wel goed bedenken wat je met de rest van het team doet. OF je speelt zonder AD carry, wat inhoudt dat je het snel moet finishen, OF je moet je AD carry in een voor hem niet optimale lane neerzetten waardoor hij kwetsbaar is. Communiceer het dus wel goed met je team!
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Niet trollen, AD Annie is een van de meest viable AP Caster die je AD zou kunnen bouwen.
Haar shield is een super armor buff en thornmail in 1.
Daarnaast heeft ze acceptabele range en solid stun.
Toch heb ik liever een AP annie in mn team die een teamfight kan beslissen met een goed geplaatste AoE burst. Ik zeg niet dat AD annie superslecht is, ik zeg alleen dat het niet optimaal is en dat ik AP beter vind.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:00:
Niet trollen, AD Annie is een van de meest viable AP Caster die je AD zou kunnen bouwen.
edit: en zonder AP doet dat shield wel een hele 60 damage op level 5.... voor dat thornmail effect doe je het dus niet lijkt me.
[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 06-07-2012 14:04 ]
Verwijderd
Het is gewoon slechtVicarious schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:03:
[...]
Toch heb ik liever een AP annie in mn team die een teamfight kan beslissen met een goed geplaatste AoE burst. Ik zeg niet dat AD annie superslecht is, ik zeg alleen dat het niet optimaal is en dat ik AP beter vind.
jionge lb heeft 2 dash skills silence snare slow en passive die je tijdelijk onhitbaar maakt
Yup, again weer eens met Vicarious, AP Annie zie ook liever dan AD.Vicarious schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:03:
[...]
Toch heb ik liever een AP annie in mn team die een teamfight kan beslissen met een goed geplaatste AoE burst. Ik zeg niet dat AD annie superslecht is, ik zeg alleen dat het niet optimaal is en dat ik AP beter vind.
edit: en zonder AP doet dat shield wel een hele 60 damage op level 5.... voor dat thornmail effect doe je het dus niet lijkt me.
Kennen AD is dan wel sterk vooral vanwege zijn W, maar niet sterker dan AP.
Aankomende patch wordt zijn auto attack range korter dus zal AD Kennen minder viable worden dan het nu is.
[ Voor 14% gewijzigd door Sniperc op 06-07-2012 14:19 ]
En Sion, AD of AP ?
Speel bijna altijd full AP, maar soms ook met een AD item, zoals lifesteal oid (bloodthirster)
Speel bijna altijd full AP, maar soms ook met een AD item, zoals lifesteal oid (bloodthirster)
[ Voor 7% gewijzigd door 3xNix op 06-07-2012 14:48 ]
Verwijderd
met ad teemo op top kan je dit aardig corrigerenVicarious schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:54:
[...]
Over bruiser bot: is voor veel AD carry/support lanes een aardige counter, maar je moet wel goed bedenken wat je met de rest van het team doet. OF je speelt zonder AD carry, wat inhoudt dat je het snel moet finishen, OF je moet je AD carry in een voor hem niet optimale lane neerzetten waardoor hij kwetsbaar is. Communiceer het dus wel goed met je team!
Jahoor. Corki top kan ook. Een AD carry mid kan ook in bepaalde matchups (morgana spellshield useless lol). Je kan ook zonder echter AD carry spelen als je genoeg ranged abilities in je team hebt. Er is prima omheen te werken, maar het moet wel goed gecommuniceerd worden. Dat is wat ik probeer duidelijk te makenVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:48:
[...]
met ad teemo op top kan je dit aardig corrigeren
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 06-07-2012 14:53 ]
true that als ik soan ad ranked pick word er te veel geraged op mij en aan ut eind aanbidden ze me voor die epic carryVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:56:
volledig waar
de heilige meta doorbreken ligt nogal gevoelig bij sommigen
Nu ja, het punt is vaak dat er een aantal (goede) redenen zijn waarom deze meta bestaat. Als je goed bewust bent van de redenen, dan weet je waar je rekening mee moet houden. Er is niets mis met de meta doorbreken, als je maar beseft waar je mee bezig bent. De meta doorbreken 'for the sake of it', is zelden goed.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:56:
volledig waar
de heilige meta doorbreken ligt nogal gevoelig bij sommigen
yup same with heal als je als ad carry geen heal neemt dan ben je "noob" terwijl heal tijd geleden generfed is ignite/cleanse/exhaust is vele malen beter op ad carry
Die andere spells zijn niet vele malen beter hoor, het is meer dat de ander spells meer viable keuzes zijn geworden
Het komt ook deels omdat CV op supports wat minder populair is geworden. Die nemen nu vaak exhaust om de ad carry te cripplen in lane, de ad carry's kunnen dan beter een heal of cleanse meenemen. En omdat de support vaak niet de main focus is kan die in een teamfight exhaust/ignite goed op de tegenstander plaatsen.
Heb CV ook nooit zo geweldig gevonden, het is handig om de jungle route van de tegenstander door te krijgen maar als die de CV heeft gezien weet hij het ook wel.
Heb CV ook nooit zo geweldig gevonden, het is handig om de jungle route van de tegenstander door te krijgen maar als die de CV heeft gezien weet hij het ook wel.
Verwijderd
Na een tijdje met mijn broer te hebben meegekeken heb ik ook besloten een account aan te maken. Nou zien al die ability's er wel vet uit enzo, maar ik heb geen idee hoe ik ze moet gebruiken. Is het mogelijk een soort combo te krijgen als je ze op een speciale manier achter elkaar gebruikt, of is het gewoon kwestie van kijken wat hoe het goed doet en dat op elkaar afstemmen?
Ik heb tegenwoordig ignite of exhaust op mijn ad carry's. Ignite om de heal te counteren of exhaust om mijn support cv te geven.
CV is toch wel heel erg handig hoor. Ik zit rond de 1300 elo en je wilt niet weten hoeveel mensen daar bushes facechecken.
Cv is ook handig voor als er geganked word, je kan als support je cv op bushes gebruiken zodat er altijd vision is op de enemy, daardoor kunnen er extra hits gedaan worden en kan er niet gejuked worden.
CV is toch wel heel erg handig hoor. Ik zit rond de 1300 elo en je wilt niet weten hoeveel mensen daar bushes facechecken.
Cv is ook handig voor als er geganked word, je kan als support je cv op bushes gebruiken zodat er altijd vision is op de enemy, daardoor kunnen er extra hits gedaan worden en kan er niet gejuked worden.
League of Legends EUW: IBullit
http://www.team-dignitas....nners-guide-to-LoL-Stats/
2de blog staat online! Deze is al een stuk geavanceerder dan de eerste, laat gerust feedback achter.
Edit: Vlak na het posten van de blog werd ik gevraagd door de makers van AMR om mee te helpen in hun aanstaande LoL project. Ik had hier zelf nog niet van gehoord, maar blijkbaar is het een grote WoW tool. Verwacht dus maar updates hierover wanneer het project een latere fase bereikt!
2de blog staat online! Deze is al een stuk geavanceerder dan de eerste, laat gerust feedback achter.
Edit: Vlak na het posten van de blog werd ik gevraagd door de makers van AMR om mee te helpen in hun aanstaande LoL project. Ik had hier zelf nog niet van gehoord, maar blijkbaar is het een grote WoW tool. Verwacht dus maar updates hierover wanneer het project een latere fase bereikt!
[ Voor 44% gewijzigd door speedzor op 06-07-2012 23:25 ]
heb uw guide geliked:Pspeedzor schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:23:
Speed waarom heb je me van je friendslist af gehaald trouwens? ik vond het altijd wel leuk om je te speccen.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Zier er weer goed uit. Paar opmerkingen:speedzor schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:23:
- Bij AD+crit geef je eigenlijk alleen uitleg over Ashe, niet Tristana terwijl je dat wel doet bij de AD+AS
- Resource van Katarina is eigenlijk tijd (CD)
- Ik zou het attack speed reduction noemen ipv attack speed reduce
Er zit een aardige uitleg in, alleen je cijfers zijn niet overal goed en op sommige punten zelfs verkeerd. EHP is prima te berekenen en in mijn berekeningen is het zelfs handiger om er EEHP van te maken, waar je nog meer factoren hebt. Ik ben al een tijdje bezig met een artikel hierover waar het nog wat dieper gaat.speedzor schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:23:
In je artikel zijn de basis dingen wel prima, maar heb je het niet gehad over wat echt belangrijk is, qua beginners guide is het prima behalve de paar foute cijfers en ik zou ook nog even kijken naar grammatica/spelling (usefull in plaats van useful
Aangezien dit eigenlijk gewoon over Autoattacken ging,dacht ik niet dat Tristana verder uitgediept moest worden. Nu ik het nog eens herlees zie ik dat ik eigenlijk nooit heb gezegd waarom Tristana daar hoort (hoge AA range & AS steroid). Inderdaad iets vergeten daar.broc85 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:45:
[...]
Zier er weer goed uit. Paar opmerkingen:Verder eigenlijk gewoon zeer goed uitgelegd, en nog belangrijker goed onderbouwd! Keep up the good work! Kan ik tenminste vrienden die net begonnen zijn door verwijzen ipv alles uit te hoeven leggen
- Bij AD+crit geef je eigenlijk alleen uitleg over Ashe, niet Tristana terwijl je dat wel doet bij de AD+AS
- Resource van Katarina is eigenlijk tijd (CD)
- Ik zou het attack speed reduction noemen ipv attack speed reduce
Ik was verwonderd na dit te lezen dat ik bij Katarina haar CD resource er niet zou bijgezet hebben, maar als je de opsomming opnieuw leest dan zie je:
Dus het stond er in feite wel bij, maar het kon wel duidelijker. Zal ik in gedachten houden!Resources are used to cast abilities and are together with CDs meant to make sure you don't spam your abilities every chance you get.
The different types of resources are:
Reduction is inderdaad wat beter taalgebruik, zal ik aan werken (geldt ook voor Nutral's laatste puntje).
EHP was inderdaad het stuk waar ik het minst zeker over was. Ik dacht dat ik deze keer goed zat omdat ik het redelijk beknopt had gehoudenNutral schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 01:19:
[...]
Er zit een aardige uitleg in, alleen je cijfers zijn niet overal goed en op sommige punten zelfs verkeerd. EHP is prima te berekenen en in mijn berekeningen is het zelfs handiger om er EEHP van te maken, waar je nog meer factoren hebt. Ik ben al een tijdje bezig met een artikel hierover waar het nog wat dieper gaat.
In je artikel zijn de basis dingen wel prima, maar heb je het niet gehad over wat echt belangrijk is, qua beginners guide is het prima behalve de paar foute cijfers en ik zou ook nog even kijken naar grammatica/spelling (usefull in plaats van useful)
Laat zeker iets weten wanneer je artikel af is, ik kan het gebruiken!
Heb je voorbeelden van dingen die belangrijk zijn en je er niet in zag?
40% cooldown geeft je niet 40% meer damage, maar 67% (40% geeft je cooldowns van 60% dus je damage multiplier is dan 0,6^-1)
Waar het bij ad itemization belangrijk is om zoveel mogelijk damage te doen waar je mee weg kunt komen, de reden dat tristana zo goed is met infinity edge is vanwege de enorme attack speed steroid, Daarnaast wil je zoveel mogelijk damage voor elke gold de je er aan uit geeft, met als latere beperking natuurlijk itemslots.
Bij ad items schaalt elk item iets anders dus:
Attack damage, met attack speed en additief (plus abilities)
Attack speed, met attack damage en additief (plus on-hit)
Critical damage, vermenigvuldiging van alle autoattack damage
Armor penetration flat, vermenigvuldiging van alle ad damage, met minder extra damage naarmate de tegenstander meer armor heeft
Armor penetration percentage, vermenigvuldiging van alle ad damage, met meer extra damage naarmate de tegenstander meer armor heeft.
Percentage armor penetration heeft een hele rare interactie met armor kopen van een ander team en met het itemisation proces waar wat wiskunde achter zit, maar dat komt later wel
Waar het bij ad itemization belangrijk is om zoveel mogelijk damage te doen waar je mee weg kunt komen, de reden dat tristana zo goed is met infinity edge is vanwege de enorme attack speed steroid, Daarnaast wil je zoveel mogelijk damage voor elke gold de je er aan uit geeft, met als latere beperking natuurlijk itemslots.
Bij ad items schaalt elk item iets anders dus:
Attack damage, met attack speed en additief (plus abilities)
Attack speed, met attack damage en additief (plus on-hit)
Critical damage, vermenigvuldiging van alle autoattack damage
Armor penetration flat, vermenigvuldiging van alle ad damage, met minder extra damage naarmate de tegenstander meer armor heeft
Armor penetration percentage, vermenigvuldiging van alle ad damage, met meer extra damage naarmate de tegenstander meer armor heeft.
Percentage armor penetration heeft een hele rare interactie met armor kopen van een ander team en met het itemisation proces waar wat wiskunde achter zit, maar dat komt later wel
Verwijderd
Wow, ik heb Maokai Jungle ontdekt!

Geweldig snelle clear van de jungle, met je W kun je heel sterk ganken, vervolgens een slow (Q) erachter aan.
Nu al één van mijn favoriete junglers.

Geweldig snelle clear van de jungle, met je W kun je heel sterk ganken, vervolgens een slow (Q) erachter aan.
Ziet er uit. Ook weinig deaths Daar heb ik nog wel eens moeite meeVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:02:
Wow, ik heb Maokai Jungle ontdekt!
[afbeelding]
Maokai is een geweldige jungler inderdaad. Heb ik geloof ik in normals een winpercentage van bijna 70% mee (ik hou het bij in een excel sheet). Het voordeel van Maokai is dat hij veel CC heeft, maar ook (zeker early/mid) een behoorlijke burst waarmee je AP en AD carries gewoon goed aan kan pakken. En in teamfights is hij als je je ulti goed weet te gebruiken natuurlijk ook geniaal. Tipje voor extra damage als je carries falen: bouw een Sunfire Cape en Abyssal Scepter. Beide items die ook tanky stats hebben maar ook flink helpen in jouw en je team's damage.
Verder wil ik zelf wat meer carry junglers proberen als Lee Sin en Darius. Soms heeft een teamcomp gewoon te weinig damage en als jungler heb ik dan niet voldoende invloed om een game te kunnen winnen omdat ganks failen door te weinig damage vanuit de lanes. In dat geval is een jugnler als Lee Sin of Darius ideaal om alsnog een game early/mid te carryen totdat je AP en AD carry uiteindelijk genoeg farm hebben.
Verder wil ik zelf wat meer carry junglers proberen als Lee Sin en Darius. Soms heeft een teamcomp gewoon te weinig damage en als jungler heb ik dan niet voldoende invloed om een game te kunnen winnen omdat ganks failen door te weinig damage vanuit de lanes. In dat geval is een jugnler als Lee Sin of Darius ideaal om alsnog een game early/mid te carryen totdat je AP en AD carry uiteindelijk genoeg farm hebben.
Ik ben Darius nog niet tegen gekomen in de jungle. Ik neem aan dat het een redelijke standaard build is met wriggles en dan tanky/bruiser? 21/9/0 of 9/21/0?Vicarious schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:34:
Maokai is een geweldige jungler inderdaad. Heb ik geloof ik in normals een winpercentage van bijna 70% mee (ik hou het bij in een excel sheet). Het voordeel van Maokai is dat hij veel CC heeft, maar ook (zeker early/mid) een behoorlijke burst waarmee je AP en AD carries gewoon goed aan kan pakken. En in teamfights is hij als je je ulti goed weet te gebruiken natuurlijk ook geniaal. Tipje voor extra damage als je carries falen: bouw een Sunfire Cape en Abyssal Scepter. Beide items die ook tanky stats hebben maar ook flink helpen in jouw en je team's damage.
Wriggles, mercs, heart of gold, bloodthirster, raduins, situational en 9/21/0 inderdaad. 21 omdat je in de jungle niet genoeg farm en levels krijgt om snel genoeg tanky te worden anders en 9 in offense om je bij ganks net wat extra damage te geven. Die movespeed heb je met je E en W als het goed is niet nodig uit de masteries en mana regen zodra je wriggles hebt ook niet echt meer
Verwijderd
Laatste potjes met Jungle Maokai nu 5-1, laatste potje 3-1-18.
Je krijgt hem amper kapot als je Ghost + Shurelya's hebt als goede escape.
Ik hou toch meer van Flash, zowel als escape als initiatie handig te gebruiken op Maokai. Ghost gebruik ik eigenlijk alleen op warwick jungle (omdat die bij early ganks alleen maar kan autoattacken) en Olaf (combineert lekker met zijn ulti om snel door enemy team heen naar de AD carry te rennen en bij hem te bljiven)Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:03:
Laatste potjes met Jungle Maokai nu 5-1, laatste potje 3-1-18.
zijn er al mensen die met jayce hebben gespeeld?
ik heb hem al op de pbe gespeeld alleen vind ik hem wel hard to play.
om zijn q the richten met die speed+range bonus. maar ik speelde hem wel in aram dus dat is nog anders.
maar het is zeker een leuke champ om te spelen dankzij de ult.
ik denk dat je hem het vaakst op top lane zou zien, alleen ik heb wel gehoord dat hij makkelijk te counteren is maar door wie?
ik heb hem al op de pbe gespeeld alleen vind ik hem wel hard to play.
om zijn q the richten met die speed+range bonus. maar ik speelde hem wel in aram dus dat is nog anders.
maar het is zeker een leuke champ om te spelen dankzij de ult.
ik denk dat je hem het vaakst op top lane zou zien, alleen ik heb wel gehoord dat hij makkelijk te counteren is maar door wie?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hijs poep, je kunt hem het beste spelen als AD carry, maar dan heb je alsnog een erg slechte AD carry omdat zowat alle andere carry's zowat beter zijn. komt voornamelijk doordat hij geen ''ult'' heeft.
toch vond ik zijn q best sterk worden na enige tijd, ik denk dat je jayce meer op top kunt spelen, jungle is het niks want de ganks zijn niks waard.nukidin247 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:43:
Hijs poep, je kunt hem het beste spelen als AD carry, maar dan heb je alsnog een erg slechte AD carry omdat zowat alle andere carry's zowat beter zijn. komt voornamelijk doordat hij geen ''ult'' heeft.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Heb Jayce al meerdere malen Top gespeelt, vrijwel al tijd me lane gewonnen, behalve tegen een Olaf die gebabysit werd door een Lee Sin...psyy138 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:52:
toch vond ik zijn q best sterk worden na enige tijd, ik denk dat je jayce meer op top kunt spelen, jungle is het niks want de ganks zijn niks waard.
Het gaat erom bij Jayce dat je een combo doet dan switch van stand en weer een combo doen.
De combo die ik doe is, beginnen in Ranged stance E daarna Q met extra speed schieten, R nmaar hammerstance ren door die poort heen Q op de enemy + E, en nog 1 aa dan doe je ongelooflijk weel damage wat bijna niet terug te traden is, een Olaf lukt dat nog een beetje dmv zijn True damage.
Jayce blijft gemakkelijk in de lane, maar is als top zijnde te weinig bruiser achtig.
Als een carry vind ik hem onzettend leuk en doe je veel damage, juist om je vaak je combo kan doen, waarna je in Hammerstance weer je mana terug krijgt...
Zo kan je je combo blijven doen...
Verwijderd
Mogelijk hebben de meeste van jullie dit weekend mijn stream+shoutcast gevolgd van de IDentity LAN.
Even mijn complimenten voor Jeffro en zijn team die een zeer respectabele 3e plek hebben behaald en de lower brackets hebben gewonnen.
Even mijn complimenten voor Jeffro en zijn team die een zeer respectabele 3e plek hebben behaald en de lower brackets hebben gewonnen.
Helaas niet gevolgd, maar toch gefeliciteerd! 3de is best netjes volgens mij.
Verwijderd
Jayce is in mijn ogen duidelijk een Top championRendiertje schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:17:
[...]
Heb Jayce al meerdere malen Top gespeelt, vrijwel al tijd me lane gewonnen, behalve tegen een Olaf die gebabysit werd door een Lee Sin...
Het gaat erom bij Jayce dat je een combo doet dan switch van stand en weer een combo doen.
De combo die ik doe is, beginnen in Ranged stance E daarna Q met extra speed schieten, R nmaar hammerstance ren door die poort heen Q op de enemy + E, en nog 1 aa dan doe je ongelooflijk weel damage wat bijna niet terug te traden is, een Olaf lukt dat nog een beetje dmv zijn True damage.
Jayce blijft gemakkelijk in de lane, maar is als top zijnde te weinig bruiser achtig.
Als een carry vind ik hem onzettend leuk en doe je veel damage, juist om je vaak je combo kan doen, waarna je in Hammerstance weer je mana terug krijgt...
Zo kan je je combo blijven doen...
door zijn range kan hij makkelijk veel van de huidige top bruisers aan
naar lategame toe is zijn gate een shureleya voor het team
en heb je het voordeel dat je samen met je ad carry met twee bent om op long range te poken
met een tanky ap een tanky support en een tanky jungler heb je dan een hard team
Gister zat ik even op de TSM Tournaments stream te kijken, en toen zei Chaox dat hij Jayce wel een goede top champion vond.
Zelf vind ik het een beetje een twijfelgeval, heb er nog niet mee gespeeld, maar naar mijn idee heb je eigenlijk net niks in beide vormen (ranged als melee).
Zelf vind ik het een beetje een twijfelgeval, heb er nog niet mee gespeeld, maar naar mijn idee heb je eigenlijk net niks in beide vormen (ranged als melee).
Ik denk dat deze champion als top heel erg vergelijkbaar is met Nidalee eigenlijk... of zit ik nu heel verkeerd?
nee denk dat je aardig in de richting zit vica.
Ja wel een beetje, maar Jayce is bijna volledig Ad op een skills na een kan echt massive damage doen, hij is ook wel viable als carry vind ik (zo speel ik hem zelf het meest) nadeel is alleen dat hij short range is.Vicarious schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:21:
Ik denk dat deze champion als top heel erg vergelijkbaar is met Nidalee eigenlijk... of zit ik nu heel verkeerd?
Zelf heb ik hem ook wel jungle gezien, je kan onzettend snel ganken door middel van de speedboost van je Ranged E + R switch + gapcloser Q in hammerstance en je hebt een stun.
Jayce heeft een enorme hoge funfactor en heeft ook veel dps, maar is wel een highskill cap.
Edit: @Val, gefeliciteerd btw
ah laat maar, niks voor mij dus
Zal het nog eventjes toelichten.
Het gaat bij Jayce allemaal om je skillshots van beide stance's te raken en in de juiste stance zitten.
Je Hammerstance doet in mijn ogen de heeft de meeste dps geloof ik, er zit ook een slow en een gapcloser op.
Je moet proberen de passive van je ult zo goed mogelijk te gebruiken, als je switch doe je extra damage op iemand en zijn armor + mr wordt gereduced, als je daar goed op mee kan inspelen doet hij ook veel damage in teamfights.
Hij heeft wel snelle aa animations wat zeker leuk is
Hehe mijn opmerking was meer bedoeld als flauw grapje omdat ik over het algemeen vrij easy champions speel (bruiser/tank types)
Gaap, ben dit weekend naar de Identity geweest en we zijn uiteindelijk 3e plek geworden (van 8 teams).

Wij waren Fakegaming.eu
En de uiteindelijke prijs was wat energy drink (nadat er gezegd was dat 3e eigenlijk geen prijs zou krijgen).
In de poulfase ging het niet zo lekker en verloren we van AT Gaming (logisch) en DD.TNT.
Daarna kwamen we tegen de Der Baumhutte (team van ImpureX) en ook daar lagen we het een beetje slecht tegen af. Daarna werden we een beetje depressief omdat we zoveel games achter elkaar verloren hadden en al op het punt stonden te forfeiten.
Daarna begonnen we in de Loser Bracket tegen TeamMiniOp, dit was een niet zo heel goed team en daar snowballde we gewoon hard op (letterlijk, ik had NUNU
)

Ja uiteindelijk ben ik Rabadons gaan bouwen maar deze game speelde we echt meer voor de fun
Onze volgende match was opnieuw tegen DD.TNT, aangezien we al eerder verloren hadden waren we iets voorzichtiger dit keer en zijn we een compleet andere tactiek tegen ze gaan spelen.
Nocture + Twisted Fate ganks! Dit ging echt ongelooflijk goed. Alle ganks gingen goed en snowballde we naar victory!

De volgende match moesten we tegen JoinTheForce, ook een team die al lang bij elkaar speelt net als DD.TNT. Deze hadden gewonnen van der Baumhutte, het team waar wij van verloren.
Aangezien globals ults ons zo goed bevalde gingen we er nog maar eens mee door.

Volgens mij hoorde ik wessel zeggen dat die gast langs liep en zat te ragen omdat wij 4 global ults hadden haha
Moet je Shen etc maar niet open laten als die gepicked is he
Hierna moesten we op de volgende dag als halve finale tegen AT Gaming, hier hadden we al meerdere keren tegen gescrimmed en gespeeld maar het lukte ons niet om er nog van te winnen.
Helaas veroorzaakte LoL Replay allemaal problemen eerst dus stond deze uit voor de meeste matches.
Echter heb ik wel de replays van onze matches tegen AT Gaming (halve finale dus), het was wel een best of 3 dus ik heb er 2 matches van

Download de replay hier: http://puu.sh/H3Z8

Download de replay hier: http://puu.sh/H3Zg
Als er mensen zijn die willen kijken wat ik allemaal verkeerd doe zou ik het op prijs stellen, ik wil echt m'n gameplay als support verbeteren aangezien het wel m'n main role is gebleven door de maanden heen.
Voor de mensen die nog de finale van AT Gaming vs Playing Ducks wilt zien moet je hier kijken (Playing Ducks is oude LLL Team): http://nl.twitch.tv/identityevent/b/324082680 (Rond 2:15 zie je Exlaxl casten met Banzai
)
Wij waren Fakegaming.eu
En de uiteindelijke prijs was wat energy drink (nadat er gezegd was dat 3e eigenlijk geen prijs zou krijgen).
In de poulfase ging het niet zo lekker en verloren we van AT Gaming (logisch) en DD.TNT.
Daarna kwamen we tegen de Der Baumhutte (team van ImpureX) en ook daar lagen we het een beetje slecht tegen af. Daarna werden we een beetje depressief omdat we zoveel games achter elkaar verloren hadden en al op het punt stonden te forfeiten.
Daarna begonnen we in de Loser Bracket tegen TeamMiniOp, dit was een niet zo heel goed team en daar snowballde we gewoon hard op (letterlijk, ik had NUNU
Ja uiteindelijk ben ik Rabadons gaan bouwen maar deze game speelde we echt meer voor de fun
Onze volgende match was opnieuw tegen DD.TNT, aangezien we al eerder verloren hadden waren we iets voorzichtiger dit keer en zijn we een compleet andere tactiek tegen ze gaan spelen.
Nocture + Twisted Fate ganks! Dit ging echt ongelooflijk goed. Alle ganks gingen goed en snowballde we naar victory!
De volgende match moesten we tegen JoinTheForce, ook een team die al lang bij elkaar speelt net als DD.TNT. Deze hadden gewonnen van der Baumhutte, het team waar wij van verloren.
Volgens mij hoorde ik wessel zeggen dat die gast langs liep en zat te ragen omdat wij 4 global ults hadden haha
Moet je Shen etc maar niet open laten als die gepicked is he
Hierna moesten we op de volgende dag als halve finale tegen AT Gaming, hier hadden we al meerdere keren tegen gescrimmed en gespeeld maar het lukte ons niet om er nog van te winnen.
Helaas veroorzaakte LoL Replay allemaal problemen eerst dus stond deze uit voor de meeste matches.
Echter heb ik wel de replays van onze matches tegen AT Gaming (halve finale dus), het was wel een best of 3 dus ik heb er 2 matches van
Download de replay hier: http://puu.sh/H3Z8
Download de replay hier: http://puu.sh/H3Zg
Als er mensen zijn die willen kijken wat ik allemaal verkeerd doe zou ik het op prijs stellen, ik wil echt m'n gameplay als support verbeteren aangezien het wel m'n main role is gebleven door de maanden heen.
Voor de mensen die nog de finale van AT Gaming vs Playing Ducks wilt zien moet je hier kijken (Playing Ducks is oude LLL Team): http://nl.twitch.tv/identityevent/b/324082680 (Rond 2:15 zie je Exlaxl casten met Banzai
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
BevielJeffroiscool schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:21:
Als er mensen zijn die willen kijken wat ik allemaal verkeerd doe zou ik het op prijs stellen
Verder erg knappe prestatie, ga vanavond maar us kijken... leer ik vast nog wel wat van.
Verwijderd
Enkel Alibabba is van LLL, rest waren "trials / mixers" van LLL.
Edit: Stream setup bleef problemen geven
Graag wat feedback over de LoL cast, ik probeerde toch wat termen er in te gooien met toch een uitlegje erbij :-)
Edit: Stream setup bleef problemen geven
Graag wat feedback over de LoL cast, ik probeerde toch wat termen er in te gooien met toch een uitlegje erbij :-)
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 14:10 ]
Weet niet of dit al gepost was maar hier de teaser van champ 101
http://na.leagueoflegends...d.php?p=26585153#26585153
Welcome to the League of Draven
Nog niet gepost. Ziet er wel cool uit! Heb voorlopig geen IP meer nadat ik er net weer 6300 doorheen heb gejaagd voor Darius, maar ik ben benieuwd
Ah, een vrouwtje! Kan Maokai zich ook nog voortplantenEuphanasia schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:18:
Weet niet of dit al gepost was maar hier de teaser van champ 101
@ Identity commentary: valt niet te beluisteren aangezien de ingame sounds 10x luider staan dan de commentatoren zelf.
Verwijderd
Hij gooit genoeg sapplings hoorspeedzor schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:33:
[...]
Ah, een vrouwtje! Kan Maokai zich ook nog voortplanten
Verwijderd
benieuwd hoe Darius het tegen Jayce aflegt, denk dat de range stance van Jayce het wint maar als je die weet te dodgen zou Darius genoeg dmg moeten doenVicarious schreef op maandag 09 juli 2012 @ 14:21:
Nog niet gepost. Ziet er wel cool uit! Heb voorlopig geen IP meer nadat ik er net weer 6300 doorheen heb gejaagd voor Darius, maar ik ben benieuwd
I dunno, kheb darius nog maar 2x kunnen spelen aangezien hij op mijn niveau (low) meestal geband wordt. De 2x dat ik hem speelde, speelde ik hem als jungler en dat doet hij redelijk. Zijn clears zijn heel behoorlijk door zijn Q met AoE damage en zijn W die zijn attack-animatie reset (zoals trundle q) en zijn ganks zijn ook prima met die hook, een slow en flinke damage. Plus natuurlijk een ultieme finisher..Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:29:
[...]
benieuwd hoe Darius het tegen Jayce aflegt, denk dat de range stance van Jayce het wint maar als je die weet te dodgen zou Darius genoeg dmg moeten doen
Inderdaad, toenet ook ff darius jungle gespeeld en z'n ganks kunnen dodgelijk zijn, zeker vanaf level 6. Het is zo lekker om als ze aardig low zijn ze in 1 skill af te maken met 100% success (tenzij soraka optijd ult), of ze nog net een shield omhoog gooien, maar dat is allebij te voorspellen imo.Vicarious schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:32:
[...]
I dunno, kheb darius nog maar 2x kunnen spelen aangezien hij op mijn niveau (low) meestal geband wordt. De 2x dat ik hem speelde, speelde ik hem als jungler en dat doet hij redelijk. Zijn clears zijn heel behoorlijk door zijn Q met AoE damage en zijn W die zijn attack-animatie reset (zoals trundle q) en zijn ganks zijn ook prima met die hook, een slow en flinke damage. Plus natuurlijk een ultieme finisher..
Ik heb em toenet met AD marks en quints gespeeld, maar ik weet niet of dat beter is dan AS marks en MS quints, sneller hits = sneller je passive applyen & vaker kans op wriggles effect.
Ik ga voor AD en armorpen. Zn clear is snel zat zonder die AS en zijn damage bij ganks is harder. Jeh ebt vaak de kans niet om meermalen te auto-attacken dus voor je passive alleen zou ik het niet doen.
Die champ 101 ziet eruit als de spider queen!
Misschien een beetje als de queen of thorns in demigod?
Verwijderd
ik heb darius al tegen jayce gespeeld en ik had het toch wel lastig, ook wel omdat ik darius nog maar voor mn eerste maal speelde maar die jayce zei ook dat het zn eerste spel was
door zijn range kon hij mij zonen en met combootjes gewoon pijn doen
waardoor ik steeds uit lane werd gepusht en hij mij volledig domineerde voor de rest van het spel
door zijn range kon hij mij zonen en met combootjes gewoon pijn doen
waardoor ik steeds uit lane werd gepusht en hij mij volledig domineerde voor de rest van het spel
Er is ook een nieuwe channel voor op LoL enkel voor Benelux spelers.
Er bevinden zich ook spelers in van top teams zoals LLL en WW.
Channelnaam is: BeNelol
Er bevinden zich ook spelers in van top teams zoals LLL en WW.
Channelnaam is: BeNelol
Voor alle AD carry spelers hier: http://www.reignofgaming....dthirster-vs-last-whisper
goed leesvoer!
goed leesvoer!
Games regelen met het Got kanaal in league of legends is prima, maar ga astublieft niet gewoon iedereen in het kanaal uitnodigen, de meeste mensen zijn hier niet van gediend, en zeker niet 10x op een dag.
Verwijderd
De kerel die mij 10x in een uur had uitgenodigd is ook lekker geignored nu.Nutral schreef op maandag 09 juli 2012 @ 23:07:
Games regelen met het Got kanaal in league of legends is prima, maar ga astublieft niet gewoon iedereen in het kanaal uitnodigen, de meeste mensen zijn hier niet van gediend, en zeker niet 10x op een dag.
Verwijderd
Kan je die ergens plakken in een pastebin voor de arme stakkers op het werk ?Vicarious schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:39:
Voor alle AD carry spelers hier: http://www.reignofgaming....dthirster-vs-last-whisper
goed leesvoer!
Dat heeft niet zoveel zin. Er wordt veel verwezen naar plaatjes die tussen de tekst staan. Je wacht maar tot je thuis bent
Heb eventjes de zeer wijze tip van Exlaxl opgevolgd en me smartphone gebruikt.
Ik moet zeggen dit had ik niet verwacht, maar dit is zeker goeie informatie nice Vica
Enige wat ik me dan wel afvraag, als je nou een Guardian angel neemt als defence item, met de opstelling die hij geeft schiet je dan (nadat je dood bent gegaan) je leven er weer bij, met de opties die hij aangeeft gaat dat een stuk minder snel, dus als je dan LW gaat is GA een stuk minder viable?
PS: Zag gisteren een Triforce op een Vayne, mensen dat ook gebruikt? zo ja werkt dat goed/beter dan "standaard" ad build?
Ik moet zeggen dit had ik niet verwacht, maar dit is zeker goeie informatie nice Vica
Enige wat ik me dan wel afvraag, als je nou een Guardian angel neemt als defence item, met de opstelling die hij geeft schiet je dan (nadat je dood bent gegaan) je leven er weer bij, met de opties die hij aangeeft gaat dat een stuk minder snel, dus als je dan LW gaat is GA een stuk minder viable?
PS: Zag gisteren een Triforce op een Vayne, mensen dat ook gebruikt? zo ja werkt dat goed/beter dan "standaard" ad build?
Verwijderd
Het zou kunnen, het enige waar je dat echt voor kunt gebruiken is je Q, loopt wel mooi synchroon qua cooldowns. Of die 4000gold opweegt tegen een IE / PD is denk ik niet te vergelijken. Maar goed als je extreem gefed bent en je neemt als laatste item een Tri, dan kan je wel 2k+ critten met Tumble.Rendiertje schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:01:
Triforce is eigenlijk alleen echt goed op champs met een skill die een lage cooldown hebben en veel abilities spammen. Denk aan trundle met zijn Q, Ezrael met zijn Q etc. In alle andere gevallen is al uitgerekend dat een IE gewoon veel meer damage doet.Rendiertje schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:01:
En ja, je schiet je life wat minder snel bij, maar als jouw team zijn werk goed doet en jij positioneert je goed zou dat niet uit moeten maken. Die GA heb je voor die Irelia die door je team heen jumpt naar jou toe en jou misschien net kan afmaken. Tegen de tijd dat jij doodgaat door je GA mag ik hopen dat je team die Irelia al lang en breed kapot heeft, anders verlies je die teamfight ook wel als je een bloodthirster hebt. Bovendien is LW 700 gold goedkoper dus kun je er ook nog een vamp scepter bij halen voor wat lifesteal.
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 10-07-2012 09:38 ]
Wow dat van Bloodthirster en Last whisper is echt interessant. maar wat ook hier aan goed is dat hij uitlegt hoe je toch die lifesteal kan vangen van een support. en goed onderbouwd ik ben het met hem eens!!
Verwijderd
Gister 3 potjes nocturne jungle gedaan, ging eigenlijk van goed naar slecht, eerste pot ving ik hen jungler in mijn jungle terwijl die low-hp had, heerlijke free kill en kon redelijk ganken .... enkel werden de potjes slechter en slechter tot de laatste pot een wukong een darius 7 kills had gegeven early game en het vervolgens mijn schuld was .... denk dat ik jungling maar even in de kast ga hangen en niet meer de "needed" role ga vullen, gewoon net als 90% van de spelers, koppig je eigen role/poppeke kiezen en houden zonder rekening met team te houden;)
Verwijderd
Je wordt net beter door op die momenten door te bijten en blijven te leren van de zaken die je eventueel verkeerd doet. Herbekijk de game en beoordeel jezelf gewoon zonder rekening houden met het eindresultaat, stip de punten aan die beter kunnen en speel opnieuw. De andere mensen in je team kan je niet aanpassen, jezelf wel !Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:48:
Gister 3 potjes nocturne jungle gedaan, ging eigenlijk van goed naar slecht, eerste pot ving ik hen jungler in mijn jungle terwijl die low-hp had, heerlijke free kill en kon redelijk ganken .... enkel werden de potjes slechter en slechter tot de laatste pot een wukong een darius 7 kills had gegeven early game en het vervolgens mijn schuld was .... denk dat ik jungling maar even in de kast ga hangen en niet meer de "needed" role ga vullen, gewoon net als 90% van de spelers, koppig je eigen role/poppeke kiezen en houden zonder rekening met team te houden;)
Ja hij kan zich zelf aanpassen. Maar als je met 2 mensen de game moet redden en de andere 3 gwn kut spelen is het done gaming. Try again .
Als je dus echt die lifesteal nodig hebt om het erbij te schieten is LW alsnog beterVicarious schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:05:
[...]
Bovendien is LW 700 gold goedkoper dus kun je er ook nog een vamp scepter bij halen voor wat lifesteal.
Darius wordt vaak niet begrepen of wordt zijn ult om één of andere reden onderschat. Zelfs als hij zijn lane niet wint vergeten mensen toch vaak dat je niet met 4 man low HP bij elkaar moet blijven staan als Darius rond loopt!Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:48:
.... enkel werden de potjes slechter en slechter tot de laatste pot een wukong een darius 7 kills had gegeven early game en het vervolgens mijn schuld was ....
[ Voor 44% gewijzigd door broc85 op 10-07-2012 12:15 ]
Triforce is nooit een goed idee op vayne, qua slots heb je er eigenlijk al te weinig, maar een trinity force voegt het heel veel toe aan damage, vayne's base damage is niet bijster hoog dus de passive voegt hooguit iets van 200dmg doe aan 1 hit en het schaalt helemaal nergens mee.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:04:
[...]
Het zou kunnen, het enige waar je dat echt voor kunt gebruiken is je Q, loopt wel mooi synchroon qua cooldowns. Of die 4000gold opweegt tegen een IE / PD is denk ik niet te vergelijken. Maar goed als je extreem gefed bent en je neemt als laatste item een Tri, dan kan je wel 2k+ critten met Tumble.
Uiteindelijk heb je berserkers, Phantom dancer, Infinity edge, bloodthirster, Last whisper, Guardian angel of quicksilver sash.
Geen van die items kun je vervangen voor een trinity zonder in damage omlaag te gaan.
LW is zowiezo een goed item met bloodthirster krijg hp terug maar in teamfights ben je of dood of meer dan half hp want je wordt toch gefocused. En zo snel schiet je dus je HP echt niet terug alleen misschien tegen een andere carry kan het net de win betekenen op 1v1.
Tsja dat dacht ik namelijk ook, bouw vayne altijd standaard en dan liefst een GA, af en toe bij een hele lange game vervang ik mijn berserkers voor een extra PD, maar die andere mensen beweerde het stelig dus ik dacht laat ik het maar is vragenNutral schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:16:
[...]
Triforce is nooit een goed idee op vayne, qua slots heb je er eigenlijk al te weinig, maar een trinity force voegt het heel veel toe aan damage, vayne's base damage is niet bijster hoog dus de passive voegt hooguit iets van 200dmg doe aan 1 hit en het schaalt helemaal nergens mee.
Uiteindelijk heb je berserkers, Phantom dancer, Infinity edge, bloodthirster, Last whisper, Guardian angel of quicksilver sash.
Geen van die items kun je vervangen voor een trinity zonder in damage omlaag te gaan.
Zijn hier mensen die de rotation al weten?
Rendiertje schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:19:
[...]
Tsja dat dacht ik namelijk ook, bouw vayne altijd standaard en dan liefst een GA, af en toe bij een hele lange game vervang ik mijn berserkers voor een extra PD, maar die andere mensen beweerde het stelig dus ik dacht laat ik het maar is vragen
Zijn hier mensen die de rotation al weten?

Ziggs
League of Legends EUW: IBullit
Wat snap jij hier niet aan:Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:29:
[...]
wat snap jij niet aan het ondertstreepte en dikgedrukte regeltje van mij???????????
Of wil je er een 7de item bijnemen? Nutral zegt duidelijk dat je met die 6 items de grootste damage output gaat hebben. Dat betekend dus ook dat van zodra je 5 van deze items hebt, het 6de in die lijst automatisch beter is dan je triforce.Geen van die items kun je vervangen voor een trinity zonder in damage omlaag te gaan.
ik heb ze allemaal al
O.R.C. Black Bulls Rugby
MF maar eens proberen, heeft laatst een buff gehad toch?
haar q heeft nu meer range ,, dat was het in grote lijnenVicarious schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:53:
O.R.C. Black Bulls Rugby
ik begrijp zowiezo niet het verhaal van een tri force op ad carry?
Verwijderd
Laatste buff die ik me herinner voor mf was de ulti die beter scalet nu met AD. Sowieso leuke champion vind ik, die double up is echt straight up trolling.Vicarious schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:53:
Goed lezen..valermos schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:13:
ik begrijp zowiezo niet het verhaal van een tri force op ad carry?
Mmh, die rotation ziet er best wel nice uit
Voor mij zijn alle rotaties saai, ik heb 100 champions... xDRendiertje schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:24:
[...]
Goed lezen..
Mmh, die rotation ziet er best wel nice uit
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.