[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
ik speel momenteel op valermos. die ben ik nu op aan het bouwen (wel al lvl 30 en 1309 elo)

@ Vicarious.

Solo/duo Que meot je ook geluk hebbn met je mede spelers als je daar super goed gaat en de rest fcked up nja jammer dan.

[ Voor 43% gewijzigd door valermos op 02-07-2012 12:32 ]

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Precies, ik zoek eigenlijk een van de beste Nederlandse AP mids.

• valermos
zal een overzicht geven met wie ik mid speel:

Anivia
Annie
Veigar
Gragas
Ahri
Le blanc
Akali
Ryze
Karthus
Cassiopeia

Ik zou graag willen meedoen !!

• blackjack21x
Als ik tijd heb, doen we een 1 tegen 1 en dan zal je zien wat voor niveau wij verlangen.

• valermos
maakt niet uit wat voor champ of wat dan ook? en krijg ik dan ook te horen of ik een kans heb?

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
valermos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:31:
die ben ik nu op aan het bouwen (wel al lvl 30 en 1309 elo)
Op aan het bouwen geeft, vrees ik, al een beetje aan dat je het niet gaat redden in een 1700+ elo ranked team. Met 1309 ELO zit je al boven de helft van alle LoL spelers... maar het verschil tussen 1300+ en 1900+ is wel heel erg groot. Try-outs kan je natuurlijk altijd proberen.

• valermos
ja maar heb nog een account hea ^^ dat is niet me enigen:P heb nog een account waar ik altijd mee duo die is 1600ELO +
valermos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:31:
Solo/duo Que meot je ook geluk hebbn met je mede spelers als je daar super goed gaat en de rest fcked up nja jammer dan.
Ik probeer alleen aan te geven: don't get your hopes up. Ik ken het team een beetje (heb ze wel eens zien spelen op een of andere VoD of livestream gok ik) en het is een team dat echt in de pro toernooien wil gaan meedoen. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat niveau benadert, met alle respect. Van de tweakers hier denk ik dat alleen Speedzor een goede kans heeft, maar de vraag is natuurlijk of die dat wel wil.

Vicariously I live while the whole world dies

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ach ze geven hem in ieder geval een kans dus dat is ook wel tof van ze :) Ik hoop dat ze ook streams gaan posten hier want ik ben wel erg benieuwd naar hun voortgang :)

Succes in ieder geval! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Hihi, teamsearch komt steeds vaker voor hier, LoL wordt steeds compitiefer dus..

@Jack, dit is de plek niet om een speler te zoeken van 1,9K+ , de meesten hier zijn dat nou gewoon eenmaal niet en veel spelen voor de fun...

Je kan beter gaan zoeken op Esl, CB desnoods ga je streamen, en zet je in de dis. dat je mensen zoekt...

Zoals Vica al zegt Speedzor is 2k+ net geworden maar voor zo ver ik weet heeft hij al een team...

Is Western Hamsters hetzeflde al Western Wolves ofzo?

Western Hamsters klink niet erg gevaarlijk

Verwijderd

Rendiertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:00:
Hihi, teamsearch komt steeds vaker voor hier, LoL wordt steeds compitiefer dus..

@Jack, dit is de plek niet om een speler te zoeken van 1,9K+ , de meesten hier zijn dat nou gewoon eenmaal niet en veel spelen voor de fun...

Je kan beter gaan zoeken op Esl, CB desnoods ga je streamen, en zet je in de dis. dat je mensen zoekt...

Zoals Vica al zegt Speedzor is 2k+ net geworden maar voor zo ver ik weet heeft hij al een team...

Is Western Hamsters hetzeflde al Western Wolves ofzo?

Western Hamsters klink niet erg gevaarlijk
Teemo & Annie zien er ook niet gevaarlijk uit ;)

Worden Belgen ook toegelaten ? Ik kan dit misschien aan een aantal kameraden tonen mochten ze interesse hebben.

• blackjack21x
Vlamen zijn zeker welkom!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik ben bezig met m'n eigen team vrees ik ;)
Onze Nederlandse groep is gisteren 3de geworden in go4lol en ons Vlaams team is net terug aangevuld met een nieuwe botlane, het ziet er nog redelijk goed uit op dit moment.

Streaming History

Rendiertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:00:
Je weet niet wat er hier nog lurkt maar niet post he.... hij kan het altijd proberen. Zolang hij dit niet verschrikkelijk gaat lopen spammen is hier niets mis mee toch?

• blackjack21x
speedzor schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:12:
Ik ben bezig met m'n eigen team vrees ik ;)
Onze Nederlandse groep is gisteren 3de geworden in go4lol en ons Vlaams team is net terug aangevuld met een nieuwe botlane, het ziet er nog redelijk goed uit op dit moment.
Dat is erg netjes, jammer dat het geen Nederlandse finale is geworden

• Rendiertje
Vicarious schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:17:
[...]

Je weet niet wat er hier nog lurkt maar niet post he.... hij kan het altijd proberen. Zolang hij dit niet verschrikkelijk gaat lopen spammen is hier niets mis mee toch?
Ligt eraan natuurlijk, hij spammt niet erg inderdaad, maar het is ook niet erg LoL gericht (in mijn ogen) dit topic gaat over LoL, waar Jack het over heeft is E-sports, natuurlijk is er ook een esports afdeling, maar site's zoals al opgenoemd zijn hier speciaal voor gemaakt en daarmee ook meer kans.

En uit ervaring weet ik dat op site's al dit weinig bekende toppers zijn die alleen maar lurken en niet posten...

• valermos
naar mijn ervaringen ben ik niet de slechtste heb meestal alleen een andere visie van spelen tegen over sommige. Heb een eigen community maar die hebben de inzicht niet echt hoe en wat. En zien meestal de combo´s niet van champs bij elkaar. Ik hoop dat ik goed genoeg ben en proberen kan altijd als het niks wordt nja dan heb ik het wel geprobeerd.

P.S. heb je daar vanavond tijd voor blackjack?

[ Voor 6% gewijzigd door valermos op 02-07-2012 13:34 ]

Verwijderd

valermos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:33:
naar mijn ervaringen ben ik niet de slechtste heb meestal alleen een andere visie van spelen tegen over sommige. Heb een eigen community maar die hebben de inzicht niet echt hoe en wat. En zien meestal de combo´s niet van champs bij elkaar. Ik hoop dat ik goed genoeg ben en proberen kan altijd als het niks wordt nja dan heb ik het wel geprobeerd.

P.S. heb je daar vanavond tijd voor blackjack?
Zit nu in mijn pauze even alles door te lezen maar lees je wel wat je gevraagd wordt? Hij zoekt één van de beste AP-mids in Nederland. Denk jij nou werkelijk waar dat jij met je 1300 ELO op dat niveau weet te presteren. Zet die roze bril is af en verdoe de beste man zijn tijd nu niet zo met je geneuzel en slechte excusen als 'ik had last van trollpicks' en het feit dat je 'andere account' wel 1600 elo heeft. Dan zit je er alsnog 300 vanaf.

Mensen boven mij raden je al af te participeren maar kennelijk zie je dat/wil je dat niet horen. Dan maar een directe aanpak

• valermos
jezus waar maak jij je nou druk om man jij denkt egt dat elke lage elo solo/duo noob is? laat me niet lachen ik zeg niet dat ik de beste ben maar zeker niet de slechtste. en daarbij solo/duo que is zo random dat je kinderen kan hebben van 11 jaar nee dat schiet lekker op.

Verwijderd

valermos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:49:
jezus waar maak jij je nou druk om man jij denkt egt dat elke lage elo solo/duo noob is? laat me niet lachen ik zeg niet dat ik de beste ben maar zeker niet de slechtste. en daarbij solo/duo que is zo random dat je kinderen kan hebben van 11 jaar nee dat schiet lekker op.
Hoewel het onderwerp 'elo hell' hier al veelvuldig is besproken en ik er nog steeds achter sta dat het niet bestaat wil ik hier verder niet inhoudelijk op in gaan want dat is mijn punt niet. Je geeft het zelf al aan 'ik zeg niet dat ik de beste ben'. Dat zoekt hij dus wel.

• valermos
nee iemand die zegt ja ik ben de pro blablabla dat is een goeie aankomst ;) je weet nooit of je de beste bent dus hoe wil je dat nou zeggen denk us na ;)

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Waar bemoeit iedereen zich mee? Als Blackjack er geen zin in heeft zegt hij het zelf wel. Houd je bezig met je eigen zaken en blijf on topic.

Ik ben blij met de changes voor Orianna, ik denk dat ik haar weer vaker uit de kast zal halen. Het 'voelde' de laatste alsof ik steeds te langzaam was. (kan misschien ook aan mij liggen).

"Orianna:
Passive damage per stack increased
Attack cooldown and damage both decreased
Dissonance AP ratio increased (thanks christianofwg)
Protect range increased
Global cooldown on ball abilities decreased (thanks Sobienski)
Shockwave has a slight delay before it can be used after the ball is sent back to Orianna due to distance
"

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Het is niet slecht dat je competetive wilt gaan spelen, maar ik zou dan een team vormen rond je eigen elo. In jouw geval 1300-1400

Probeer met dit team te stijgen er ervaring op te bouwen.
Serious Competive gaming is zwaar, ik heb dit een tijd gedaan en het betekend dat je 5-6-7 dagen per week minimaal x uur per dag moet trainen. Dit houd dus in dat het een groot deel van je sociale leven gaat worden.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:52:
[...]

Hoewel het onderwerp 'elo hell' hier al veelvuldig is besproken en ik er nog steeds achter sta dat het niet bestaat wil ik hier verder niet inhoudelijk op in gaan want dat is mijn punt niet. Je geeft het zelf al aan 'ik zeg niet dat ik de beste ben'. Dat zoekt hij dus wel.
Ondanks dat, je kan het natuurlijk ook proberen iemand in zijn eigenwaarde te laten, en niet als een of andere boer het er zo direct uit het niks in gooien...

Je kan wel zeggen tegen iedereen die slechter is dan jou, dat hij dat is maar dat doe je alleen om zelf beter van te worden.

Zelf ben ik ook 1300, maar heb mezelf ook zeker aangemeld, maar waarom?
Gewoon om het feit dat die gasten goed kunnen zeggen wat je beter kan doen, en hoe je dat beter kan doen...

• badboyqxy
daar zijn try-outs niet voor bedoelt, vraag dan keer toestemming of je keer mee kan trainen ofzo zijn de meeste ook niet te beroerd voor, maar dan niet ranked

• Rendiertje
badboyqxy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:01:
daar zijn try-outs niet voor bedoelt, vraag dan keer toestemming of je keer mee kan trainen ofzo zijn de meeste ook niet te beroerd voor, maar dan niet ranked
Ik heb dit voornamelijk gepost om je 1-er laatste zin :+

Mensen zulllen we allemaal maar eventjes weer richting ON-topic gaan???

@vila dit bedoelde ik nou ;w

• blackjack21x
Ik wist niet dat het een discussie zou worden, maar de meeste hebben hier wel gelijk. Mochten er toch nog spelers geïnteresseerd zijn en voldoen aan de eisen, voeg me dan toe in game.

Verwijderd

Rendiertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Zelf ben ik ook 1300, maar heb mezelf ook zeker aangemeld, maar waarom?
Gewoon om het feit dat die gasten goed kunnen zeggen wat je beter kan doen, en hoe je dat beter kan doen...
Ik meld me ook ieder jaar opnieuw aan voor diverse talentenshows gewoon puur om een keer te horen te krijgen van een vakkundige jurie dat ik niet goed genoeg ben.

Misschien een kromme vergelijking maar je ziet zelf hopelijk ook wel dat dat niet de bedoeling is van een 'try-out'

• Rendiertje
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:13:
[...]

Ik meld me ook ieder jaar opnieuw aan voor diverse talentenshows gewoon puur om een keer te horen te krijgen van een vakkundige jurie dat ik niet goed genoeg ben.

Misschien een kromme vergelijking maar je ziet zelf hopelijk ook wel dat dat niet de bedoeling is van een 'try-out'
Euhm, ik denk dat je me niet hoeft te vertellen wat tryh outs zijn en hoe dat werkt, maar dat terzijde.

En over jou vergelijking, als jij je niet goed genoeg kan onderbouwen met positieve feedback dan heb je daar wat aan, dat is de reden waarom ik een Dm'tje heb gestuurd met nog wat verdere dingentjes voor Black zelf maar niet.
En waarom je dit post weet ik niet ook daar zou ik graag verdere uitleg over hebben via DM graag.

@Black, was geen aanval ofzo maar tsja dit is een discussie forum waar mensen graag de discussie aangaan, helaas met een verleden, ik zeg succes met je zoektocht naar je nieuwe mid speler.

Verwijderd

Net eerste quadre kill ooit gehaald xD

Was nog bijna penta ook maar nocturn pakte die per ongeluk (op het moment dat hij erop ulte hoorde iedereen pas dat ik triple en quadra had, kon hij niets aan doen). Was op ryze, gelijk een tip voor de enemy, ga niet met z'n alle op 1 plek staan, mijn AOE knalt er zo doorheen xD

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:34:
Net eerste quadre kill ooit gehaald xD

Was nog bijna penta ook maar nocturn pakte die per ongeluk (op het moment dat hij erop ulte hoorde iedereen pas dat ik triple en quadra had, kon hij niets aan doen). Was op ryze, gelijk een tip voor de enemy, ga niet met z'n alle op 1 plek staan, mijn AOE knalt er zo doorheen xD
Ik wacht ook op me eerste Penta kill nog :P!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 17:14
Ik was daarnet door een buddy uitgenodig om The Proving Grounds te spelen, de nieuwe map. Eens aan het spectaten nu!
Iemand die weet hoe ik ze al kan spelen alleen?

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Verwijderd

Na een game als je wint verschilt de hoeveelheid IP ook?

Bijvoorbeeld je tank neemt dat je minder krijgt als een AD carry.

• badboyqxy
als het goed is is die toch al beschikbaar als custum game, net als de barier spell

• valermos
Nja wat is je ign black dan voeg ik je toe ben nog steeds geinteresseerd

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:38:
Na een game als je wint verschilt de hoeveelheid IP ook?

Bijvoorbeeld je tank neemt dat je minder krijgt als een AD carry.
ip hangt af van winst/verlies en de tijd, niet van de class die je speelt

[specs]

• valermos
nja blackjack ik ben online stuur maar een invite naar valermos!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Lol @ de reacties op mijn plaatje. Betere teamcomp, Yi laten farmen. Het punt wat ik wilde maken is dat dit spel volledig teamwork is. Waarbij je met sommige teamspellen nog wel eens een pro ertussen kan hebben die het verschil kan maken, is het bij dit spel onmogelijk om in je eentje het verschil te maken, je team moet goed zijn wil je winnen.

Overigens geloof ik best dat mensen mij met onzichtbaar zijn sneller kunnen neerhalen, echter gebruik ik dat onzichtbaar zijn bijna niet als onzichtbaa zijn. Met Twitch krijg je een 30% AS boost, waardoor je heel snel de poision stings kan stacken en met E gigantisch veel damage te doen. ATM is dat mijn mannetje, ben helemaal hooked.

[ Voor 32% gewijzigd door The Great HooD op 02-07-2012 18:16 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:16

Meneer iCy

swarma

Snobbieh schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:36:
Ik was daarnet door een buddy uitgenodig om The Proving Grounds te spelen, de nieuwe map. Eens aan het spectaten nu!
Iemand die weet hoe ik ze al kan spelen alleen?
Blijkbaar ken je de term All Random All Mid (ARAM) niet. The Proving Grounds is de map voor ARAM. Nu kan je niet meer cheaten, want de cheat items zijn disabled, je kan niet junglen, je kan niet healen/kopen als je de basis heb verlaten.

Alleen te doen via een custom game.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 02-07-2012 21:42 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
iCy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:42:
[...]

Blijkbaar ken je de term All Random All Mid (ARAM) niet. The Proving Grounds is de map voor ARAM. Nu kan je niet meer cheaten, want de cheat items zijn disabled, je kan niet junglen, je kan niet healen/kopen als je de basis heb verlaten.

Alleen te doen via een custom game.
Cheat items :? Dafuq are those?
Craven schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:00:
[...]

Cheat items :? Dafuq are those?
in ARAM is de regel dat je geen stack-items en Guardian Angel mag kopen bijvoorbeeld. Misschien hebben ze die uitgeschakeld?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Niet alle stack items zijn uitgeschakeld, maar de Bloodthirster bijvoorbeeld wel, terwijl er tegelijkertijd een nieuwe item is (welke van dezelfde items wordt opgebouwd) wat hetzelfde doet als de Bloodthirster maar ipv. de extra Attack en Life Steal zijn het Armor decrease stacks geworden (3 of 4 stacks max met -15 Armor per stack als ik mij niet vergis). Kortom: de stack items zijn grotendeels weg en zijn vervangen door soortgelijke items.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Vicarious schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:11:
[...]

in ARAM is de regel dat je geen stack-items en Guardian Angel mag kopen bijvoorbeeld. Misschien hebben ze die uitgeschakeld?
Ja, dat klopt wel volgens mij. Maar wat heeft dat dan met cheat items te maken?
Pimorez schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:32:
Niet alle stack items zijn uitgeschakeld, maar de Bloodthirster bijvoorbeeld wel, terwijl er tegelijkertijd een nieuwe item is (welke van dezelfde items wordt opgebouwd) wat hetzelfde doet als de Bloodthirster maar ipv. de extra Attack en Life Steal zijn het Armor decrease stacks geworden (3 of 4 stacks max met -15 Armor per stack als ik mij niet vergis). Kortom: de stack items zijn grotendeels weg en zijn vervangen door soortgelijke items.
Dat klopt ook, zijn gewoon de items die bij dominion zijn geintroduceerd (te lui om de namen op te zoeken).

Ik heb overigens net een potje met malph achter de rug. Maar wat is die overpowered in ARAM. R - W - E - Q combo betekent een knockup + een partij AoE slow + single target slow. Bouw malph full tank en je komt er nog levend uit ook. Hele enemy team in chaos en als je eigen team meewerkt heb je sowieso 2 kills te pakken. Dikke kans dat je de rest of ook te pakken hebt of in ieder geval niet meer veel van over laat.

Ter illustratie: ik ben zowat de enige met defensive items. De rest kan gewoon praktisch glasscannon build gaan.
Afbeeldingslocatie: http://i238.photobucket.com/albums/ff97/Craven1987/th_Untitled-1.png

• valermos
ja maar dan moet je eerst eens malphite krijgen ;)
Mjah dat random is ook niet helemaal eerlijk... er zijn mensen die een account lvl 30 maken met alleen maar OP ARAM champions. Zul je altijd zien dat jij net Udyr krijgt ofzo :')

Gister trouwens een ARAM met Garen gedaan. Ging nog verrassend goed eigenlijk.

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Beste heren,

Zoals jullie misschien mijn post van paar dagen geleden hebben gelezen dat ik een support zoek, is dat nog steeds zo. Ik verwacht echt iemand die actief is.
We zijn altijd met 4 man online en kunnen gewoon niet spelen omdat we geen 5e man hebben.
Als er nog iemand is die intresse heeft in dit team, en om ons aan te vullen als support.
Dan kun je jezelf aan melden door mij in game te adden (iCloudd) of stuur me ff een DM.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

iCloudd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:16:
Beste heren,

Zoals jullie misschien mijn post van paar dagen geleden hebben gelezen dat ik een support zoek, is dat nog steeds zo. Ik verwacht echt iemand die actief is.
We zijn altijd met 4 man online en kunnen gewoon niet spelen omdat we geen 5e man hebben.
Als er nog iemand is die intresse heeft in dit team, en om ons aan te vullen als support.
Dan kun je jezelf aan melden door mij in game te adden (iCloudd) of stuur me ff een DM.
ik wil wel is een keer proberen, psyy138 is me ingame naam. ben bijna elke avond wel online behalve het weekend want dan is het beer time :D 8)
support heb ik vroeger vaak gespeeld maar ben op een gegeven moment over gegaan naar top/ad maar support wil ik wel meer gaan doen. ik zit op dit moment op 1376 elo.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• wiQQeh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-08-2024
Dag iedereen,

Een aantal weken geleden ben ik ook geïntroduceerd aan LoL door een aantal vrienden.
Gezien ik dus nog niet zo lang speel, ben ik ook nog niet erg goed. Maar ik doe m'n best!

Ik zat laatst te denken, en zou het misschien een leuk idee zijn dat ik ga beginnen met streamen? Dan kunnen mensen in de chatbox e.d. mij helpen en/of kritiek geven (zowel positief als negatief)

Zover ik het allemaal heb kunnen zien vind ik de mid lane tot nu toe het leukst.

Mijn favoriete champs op het moment zijn:

Vladimir
Ziggs
Kassadin
Karthus (Nog maar 2 potjes gespeeld)
Anivia (Nog maar 1)
Twisted Fate (zowel mid als bot)

Master Yi (Bot)

Verder vind ik bijvoorbeeld Veigar ook wel leuk.

Ik volg meestal de builds van mobafire en dergelijke. Tot nu toe speel ik alleen normal games (blind). En in het begin natuurlijk bot games :)

EDIT: Ik zal vanavond wel even een replay van een (naar mijn mening) goed potje op vladimir uploaden. Ik kan zelf al wel een aantal foutjes aanwijzen, maar als er interesse voor is zou ik graag wat van jullie erover horen.

[ Voor 11% gewijzigd door wiQQeh op 03-07-2012 10:05 ]

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

wiQQeh schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:00:
Dag iedereen,

Een aantal weken geleden ben ik ook geïntroduceerd aan LoL door een aantal vrienden.
Gezien ik dus nog niet zo lang speel, ben ik ook nog niet erg goed. Maar ik doe m'n best!

Ik zat laatst te denken, en zou het misschien een leuk idee zijn dat ik ga beginnen met streamen? Dan kunnen mensen in de chatbox e.d. mij helpen en/of kritiek geven (zowel positief als negatief)

Zover ik het allemaal heb kunnen zien vind ik de mid lane tot nu toe het leukst.

Mijn favoriete champs op het moment zijn:

Vladimir
Ziggs
Kassadin
Karthus (Nog maar 2 potjes gespeeld)
Anivia (Nog maar 1)
Twisted Fate (zowel mid als bot)

Master Yi (Bot)

Verder vind ik bijvoorbeeld Veigar ook wel leuk.

Ik volg meestal de builds van mobafire en dergelijke. Tot nu toe speel ik alleen normal games (blind). En in het begin natuurlijk bot games :)

EDIT: Ik zal vanavond wel even een replay van een (naar mijn mening) goed potje op vladimir uploaden. Ik kan zelf al wel een aantal foutjes aanwijzen, maar als er interesse voor is zou ik graag wat van jullie erover horen.
Zoals ik hierboven lees vind je de AP Carry rol het leukst :P, die speelt vooral in solo mid... maar op lagere levels kan dit nogal moeilijk zijn om te krijgen omdat niet iedereen het daar snapt. Probeer AP Yi op Solo top lane, dit is wel voor gevorderde maar voor de fun kun je het eens proberen, en anders Yi in de jungle, op bot is die later niet zo viable omdat je daar later alleen maar Ranger Ad Carry's gaat zien met een Support.

Hopelijk heb je hier wat aan :*)

• wiQQeh
iCloudd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:33:
[...]

Zoals ik hierboven lees vind je de AP Carry rol het leukst :P, die speelt vooral in solo mid... maar op lagere levels kan dit nogal moeilijk zijn om te krijgen omdat niet iedereen het daar snapt. Probeer AP Yi op Solo top lane, dit is wel voor gevorderde maar voor de fun kun je het eens proberen, en anders Yi in de jungle, op bot is die later niet zo viable omdat je daar later alleen maar Ranger Ad Carry's gaat zien met een Support.

Hopelijk heb je hier wat aan :*)
AP Yi heb ik al eens geprobeerd inderdaad, beviel totaal niet. AP Carry solo mid is inderdaad echt mijn ding, en ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit de tegenstander feed of iets dergelijks door falen van mijn kant. Niet om arrogant te lijken hoor :) Maar nee, Mid is toch echt mijn ding. Junglen in ieder geval tootaaaaaal niet.

• broc85
wiQQeh schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:36:
[...]
Maar nee, Mid is toch echt mijn ding. Junglen in ieder geval tootaaaaaal niet.
Wat ik je wel heel erg kan aanraden is om toch ook uiteindelijk alle andere roles (inclusief jungle) te leren spelen. Ten eerste omdat je het zeker gaat mee maken in SoloQ/DuoQ dat je ooit één van die rollen zal moeten spelen. Ten tweede omdat je dan beter begrijpt wat je teamgenoten aan het uitvoeren zijn... en je dus ook beter kan inschatten of je ze moet helpen. Ten derde omdat je dan ook andere soort champions leert spelen, maar ook vooral leert hoe zij jou kunnen aanvallen. Er zijn nog wel meer redenen maar naar mijn ervaring zijn deze drie wel de belangrijkste.

Als je net begonnen bent moet je natuurlijk meer dan genoeg tijd nemen om een eerste role te beheersen. Dit is ook meer advies voor als je level 20+ bent!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:59:
Gister trouwens een ARAM met Garen gedaan. Ging nog verrassend goed eigenlijk.
Hoezo verrassend. Garen is een beest in aram mode !

Ik had gisteren twitch en ahri op proving grounds. Beide heel sterk maar oh zo verschillend :)

• wiQQeh
broc85 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:41:
[...]

Wat ik je wel heel erg kan aanraden is om toch ook uiteindelijk alle andere roles (inclusief jungle) te leren spelen. Ten eerste omdat je het zeker gaat mee maken in SoloQ/DuoQ dat je ooit één van die rollen zal moeten spelen. Ten tweede omdat je dan beter begrijpt wat je teamgenoten aan het uitvoeren zijn... en je dus ook beter kan inschatten of je ze moet helpen. Ten derde omdat je dan ook andere soort champions leert spelen, maar ook vooral leert hoe zij jou kunnen aanvallen. Er zijn nog wel meer redenen maar naar mijn ervaring zijn deze drie wel de belangrijkste.

Als je net begonnen bent moet je natuurlijk meer dan genoeg tijd nemen om een eerste role te beheersen. Dit is ook meer advies voor als je level 20+ bent!
Ben ik absoluut met je eens. Ik heb inmiddels wel alle roles gespeeld hoor, en ik weet naar mijn idee aardig wat iedereen moet doen en hoe ik daarbij kan helpen (even ganken en dergelijke)

Tot nu toe heb ik nog maar één keer gejungled en dat liep niet erg. Maar ik ben inderdaad aan het oefenen op alles. Ik weet in ieder geval wel dat mijn voorkeur uitgaat naar mid.

Maarja, je hebt natuurlijk van die instalockers die gelijk spammen MIDMIDMID en dan heb je weinig keus. Dus dan ga ik vaak maar bot of mid. Alleen door datsoort types kan je geeneens op je gemak even een leuk team samenstellen, ookal is dat minder essentieel bij blind pick dan bij draft. Maar toch.

Ik ben inmiddels al lvl 18 trouwens. En ik heb de eerste zeg 10 levels met bot games gedaan.

Bedankt voor de tips!

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

wiQQeh schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Ben ik absoluut met je eens. Ik heb inmiddels wel alle roles gespeeld hoor, en ik weet naar mijn idee aardig wat iedereen moet doen en hoe ik daarbij kan helpen (even ganken en dergelijke)

Tot nu toe heb ik nog maar één keer gejungled en dat liep niet erg. Maar ik ben inderdaad aan het oefenen op alles. Ik weet in ieder geval wel dat mijn voorkeur uitgaat naar mid.

Maarja, je hebt natuurlijk van die instalockers die gelijk spammen MIDMIDMID en dan heb je weinig keus. Dus dan ga ik vaak maar bot of mid. Alleen door datsoort types kan je geeneens op je gemak even een leuk team samenstellen, ookal is dat minder essentieel bij blind pick dan bij draft. Maar toch.

Ik ben inmiddels al lvl 18 trouwens. En ik heb de eerste zeg 10 levels met bot games gedaan.

Bedankt voor de tips!
Wat ik zelf heb gedaan is alle lanes proberen kijken wat me meest beviel, en daaruit keuze gemaakt, om me in 1 lane helemaal te verdiepen, 2 sub lanes, en de andere 2 als het maar een keer moet :P om iig de basis van alles en iedereen te kennen

• broc85
iCloudd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:56:
[...]
Wat ik zelf heb gedaan is alle lanes proberen kijken wat me meest beviel, en daaruit keuze gemaakt, om me in 1 lane helemaal te verdiepen, 2 sub lanes, en de andere 2 als het maar een keer moet :P om iig de basis van alles en iedereen te kennen
Ik heb bijvoorbeeld 2 champs die ik voor elke role wel degelijk kan spelen. Moet je natuurlijk niet de champs kiezen die sowieso vaak geband worden, want dat heb je alsnog kans dat je de pineut bent. Maar als je degelijke champs kiest kan je je vaak prima redden.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Hoezo verrassend. Garen is een beest in aram mode !

Ik had gisteren twitch en ahri op proving grounds. Beide heel sterk maar oh zo verschillend :)
Omdat ik worst Garen EU ben. Ik kan helemaal niks met die champion.

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

Vicarious schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:03:
[...]

Mijn guide voor garen:
Q>E>SPIN TO WIN> R.

Hopelijk heb je hier wat aan heb er uren tijd in gestopt :+

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:03:
[...]

Bosje wachten, de e maxen, als iemand dicht bij is Q (silence) en er op los draaien. Is hij hierna low -> ULT

Garen 101 ;)

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Bosje wachten, de e maxen, als iemand dicht bij is Q (silence) en er op los draaien. Is hij hierna low -> ULT

Garen 101 ;)
Hey hey hey!!! niet mijn copyrighted garen guide stelen :I

Maar weer ontopic: Zag laatst een mundo met heal en ignite. Ik werd me portie afgemaakt door die klote heal :( om te huilen, was AD Sion ook nog... uit eindelijk werd ik helemaal outfarmed, en weg gepusht hij viel niet meer te ganken. wat een erg potje dat xD... Mundo met heal... hoe erg kan het worden?
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Garen 101 ;)
Mjah in ARAM ging me dat ook prima af. In summoners rift daarentegen.... daar moet je ook nog farmen enzo. Farmen met Garen.... brrr... zo'n beetje de beroerdste attack animation van alle melee's imo.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:17:
[...]

Mjah in ARAM ging me dat ook prima af. In summoners rift daarentegen.... daar moet je ook nog farmen enzo. Farmen met Garen.... brrr... zo'n beetje de beroerdste attack animation van alle melee's imo.
Waar ik echt niet mee kan spelen en misschien de enige keren dat ik de queue dodge in arab is als ik rumble krijg en niemand wil wisselen. Telkens ik denk er kunnen in te gaan met flamethrower bedenk ik me meestal gaan de weg en is het dan te laat ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:22:
[...]

Waar ik echt niet mee kan spelen en misschien de enige keren dat ik de queue dodge in arab is als ik rumble krijg en niemand wil wisselen. Telkens ik denk er kunnen in te gaan met flamethrower bedenk ik me meestal gaan de weg en is het dan te laat ;)
Gewoon een beetje passive poken met je E, af en toe je shield opgooien en zodra je je ult lekker kan plaatsen hem erin gooien. Dan rennen ze keihard weg en kun je erachteraan met flamethrower.

• Kainda
  • Laatst online: 01-12 15:41
Ja, mundo kan heerlijk zijn op top door zijn hoge AD met z'n E, all legt hij het wel af tegen vele champs, of hij wordt niet goed gespeeld. Z'n skills kosten HP, en hoewel je een mooie passive daarvoor hebt is het toch vervelend als je een Q mist.

Verwijderd

Nieuwe skins vanuit PBE gepakt:

Jayce:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8V9JU.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qJgmlh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/54oVc.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nODT2h.jpg

Malphite:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ySuMv.png

Alistar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jF38Vh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8SnNk.png

Singed:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/boxM2h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1x5Hk.png

Jayce skills:
Hextech Capacitor (Passive)
Gains 40 bonus Movement Speed for 1.25 seconds and ignores unit collision each time Transform (R) is cast.

To the Skies! (Q - Hammer stance)
40/45/50/55/60 Mana
16/14/12/10/8 sec Cooldown
Leaps to an enemy dealing 20/65/110/155/200 (+1.0 Bonus AD) physical damage to enemies and slowing them by 30/35/40/45/50% for 2 seconds.

Shock Blast (Q - Cannon stance)
55/60/65/70/75 Mana
8 sec Cooldown
Fires an orb of electricity that detonates upon hitting an enemy or reaching the end of its path dealing 60/115/170/225/280 (+1.2 Bonus AD) physical damage to all enemies in the area of the explosion.

Lightning Field (W - Hammer stance)
40 Mana
10 sec Cooldown
Passive: Gains 6/8/10/12/14 mana per strike while in Hammer Stance.
Active: Creates an electric aura dealing 100/170/240/310/380 (+1.0 AP) magic damage over 4 seconds to nearby enemies.

Hyper Charge (W - Cannon stance)
40 Mana
14/12/10/8/6 sec Cooldown
Gains a burst of energy increasing attack speed to maximum for 3 attacks. These attacks deal 70/85/100/115/130% (0.7/0.85/1.0/1.15/1.3 Total AD) damage.

Thundering Blow (E - Hammer stance)
40 Mana
14/13/12/11/10 sec Cooldown
Deals 40/70/100/130/160 (+1.0 Bonus AD) plus 8/11/14/17/20% of the enemy's maximum health as magic damage and knocks them back a short distance. (200/300/400/500/600 Maximum Damage against monsters)

Acceleration Gate (E - Cannon stance)
30 Mana
14/13/12/11/10 sec Cooldown
Deploys an Acceleration Gate for 4 seconds increasing the movement speed of all allies who pass through it by 30/35/40/45/50% for 3 seconds (this bonus fades over the duration).
If Shock Blast is fired through the gate the missile speed and range will be increased, and its damage will increase by 40%.

Transform: Mercury Cannon (R - Hammer stance)
No Cost
6 sec Cooldown
Active: Transforms the Mercury Hammer into the Mercury Cannon gaining new abilities and ranged attacks.
The next attack in Cannon stance reduces the enemy's Armor and Magic Resist by 10/15/20/25% for 5 seconds.

Transform: Mercury Hammer (R - Cannon stance)
No Cost
6 sec Cooldown
Transforms the Mercury Cannon into the Mercury Hammer gaining new abilities and 5/15/25/35 Armor and Magic Resist.
The next attack in Hammer stance deals an additional 20/60/100/140 magic damage.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 13:01 ]

• Killer Chrisiyy
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-12-2021
O.o metroid jayce ftw? ali skin must buy

• valermos
ik vind hem niet echt zoiets van WOW Hebben...
valermos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:13:
ik vind hem niet echt zoiets van WOW Hebben...
Niet? Ziet eruit als een ultieme solo top die kan harassen van afstand en verandert in een bruiser van dichtbij.

• valermos
nja nieuwe champs zijn altijd in het begin OP maar verder ik vind hem gewoon niet zo leuk klinken kwa skills en uiterlijk :P ben wel benieuwd hoe hij ingame is ofcourse

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:21:
nja nieuwe champs zijn altijd in het begin OP maar verder ik vind hem gewoon niet zo leuk klinken kwa skills en uiterlijk :P ben wel benieuwd hoe hij ingame is ofcourse
PBE is ie al speelbaar.

• Rendiertje
Jayce, is een soort nidalee qua ult switch van stance?

Tiger --> mens?

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Lijkt me erg leuke champ om te spelen.
Hoge skillcap ook wel denk ik met die wal en stances.

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

Ziet er uit als een vette champ, hoge ratios zeg!!
En het vetste is dat je kan veranderen van melee naar ranged lol!

Verwijderd

iCloudd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:37:
Ziet er uit als een vette champ, hoge ratios zeg!!
En het vetste is dat je kan veranderen van melee naar ranged lol!
Hybrid champ :-) Dus mogelijk viable voor mid, maar ook bott/ top en phreak speelt hem wss jungle.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:04:
[...]

Hybrid champ :-) Dus mogelijk viable voor mid, maar ook bott/ top en phreak speelt hem wss jungle.
Met triforce :+

Lijkt mij enorm coole champ, maar ook wel highskill...
Kijken of ik genoeg Ip puntjes kan regelen voor dat deze champ uit komt... :)
Hoe lang duurt dat nog btw?

• Swanfield
Ik vind het ook wel wat hoor. Het enige jammere vind ik (ook bij Nidalee) is dat je ulti een beetje suf is. Meestal heb je bij je utli wel zoiets van wow of mega damage ofzo. En nu zal je toch alleen maar switchen van stance.
Lijkt me wel een lastige champ om goed te kunnen spelen.

edit: Ik zag dat zijn R al vanaf het begin ook beschikbaar is en dat is ook wel prettig voor de Jayce speler en minder voor zijn tegenstander :(

[ Voor 20% gewijzigd door Swanfield op 03-07-2012 16:26 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 20:37

Snappie88

Mr. Hollywood

Daarentegen heb je nu wel zes abilities te gebruiken, in plaats van de gebruikelijke drie. Waarschijnlijk ook de reden dat de ratio's er erg aantrekkelijk uitzien. Je hebt immers geen ulti die de tegenstander WTFOMGBBQt.

Surfin' paradise!

Verwijderd

Niet vergeten dat niet iedereen de competitie faktor heeft.
De meerderheid heeft de FUN faktor nodig en ik denk dat iedereen met me instemt als ik zeg dat Nidalee giganstisch fun is om te spelen.

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:56:
Niet vergeten dat niet iedereen de competitie faktor heeft.
De meerderheid heeft de FUN faktor nodig en ik denk dat iedereen met me instemt als ik zeg dat Nidalee giganstisch fun is om te spelen.
Oh zekers! Ik denk dat Jayce ook zeer leuk is om te spelen omdat het net weer even anders is. Ik weet alleen niet of ik hem gaat kopen. Ik twijfel heel erg omdat ik top eigenlijk niet zo vaak speel en meer jungle of support.

Verwijderd

Zeer zeker. Singed wordt ook een nobrainer.

Die ali skin ziet er uit als die galio legendary.

Verwijderd

Jayce ziet er monsterlijk vet uit zeg. Lijken erg hoge ratio's maar dat zal wel meevallen/bijgesteld worden. Vooral het switchen spreekt me erg aan, ben van nature geen solo top speler maar altijd leuk om een nieuwe champ te leren.

Heb gisteren trouwens veigar en shen gespeeld op proving grounds. Shen gewoon super tanky bouwen en veigar full ap gaan, erg sterke champs door de aoe stun/taunt

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/621069.png

Poeef wat een game.

• valermos
Heb gister weer ARAM gedaan maar vindt het nogal simpel. Hebben jullie dat ook ervaren? Veel mensen weten niet hoe ze champs moeten spelen dat maakt het spel makkelijk. Ben benieuwd of jullie dit ook hebben ervaren. Heb 15 potjes ARAM gedaan alle 15 gewonnen of is dit pure toeval?

Verwijderd

valermos schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:43:
Heb gister weer ARAM gedaan maar vindt het nogal simpel. Hebben jullie dat ook ervaren? Veel mensen weten niet hoe ze champs moeten spelen dat maakt het spel makkelijk. Ben benieuwd of jullie dit ook hebben ervaren. Heb 15 potjes ARAM gedaan alle 15 gewonnen of is dit pure toeval?
Yep, alleen heb ik het geluk dat ze altijd in mijn team zitten. ;)
wel mijn eerste ARAM een penta met pant xD, had hem al een paar maandjes niet meer aangeraakt :*)

• valermos
hoe bedoel je svenoss? de slechte in jou team of juist andersom?

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
valermos schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:43:
Ik denk dat het pure toeval is.
Je moet naar mijn mening gewoon geluk hebben met de teamcomposition die je krijgt. Als je bijna alleen maar supports krijgt dan zal je minder snel winnen dan dat je een goed gebalanceerd team hebt met een tank, ad/ap carry etc.

League of Legends EUW: IBullit

Verwijderd

Killer Chrisiyy schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:02:
O.o metroid jayce ftw? ali skin must buy
Die skins zien er allemaal Metroid Prime-esque uit. Space Pirates e.d.

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wat is Lux een heerlijke champ om mee te spelen zowel AP als Support. Ik ga haar zeker mainen naast mijn eerste main champ Kennen. :)

Gisteren nog een paar leuke potjes gespeeld met o.a. Simyager. :)

Ik wil een nieuwe 6300 champ kopen, maar ik weet niet welke. Het liefst een AP of Support, ik denk aan Fizz, Ahri, Lulu of Ziggs.

Lol! wisten jullie dat Fizz niet in de category Mage valt? Fizz is toch gewoon een Melee Mage of zie ik het verkeerd?
TAGS: Fighter, assassin, melee

[ Voor 41% gewijzigd door Sniperc op 04-07-2012 10:32 ]

Verwijderd

gister laat nog een pot gespeeld met nocturne, laatste tijd speel ik vaker met hem vaak omdat bijna niemand jungle wilt gaat .... alles kiest carry zowat ... Was een heerlijke pot, waar ik 19/3/11 eindigde, alles liep ook gewoon (vijanden teveel pushen of alleen in jungle roamen).

krijg wel idee dat jungler de meest ondankbare rol is, als je ganked, zeuren ze soms over ks, als je bot helpt, klaagt top, ga je mid helpen wil top weer etc. lijkt zo'n rol waar je (bijna) nooit goed doet xD

• valermos
helemaal mee eens. je kan nooit overal zijn. maar mensen willen dat niet zien of worden lastig en reageren ze zich af op de jungle.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als jungler is het het belangrijkste om toplane te ganken.

Botlane is zowat altijd warded omdat daar een support is die wards koopt, daarnaast als je al weet te ganken als ward weg is gaat die support jouw ook nog van de carry afhouden waardoor succes lager is.

Midlane is de kortste lane, waardoor de champs sneller bij hun turret zijn, daarnaast hebben de meeste mages een vorm van cc die hun kan redden van een gank.

Toplane heeft geen wards voordat ze de eerste keer terug naar base zijn geweest, als je de lane gank staat die champ er helemaal alleen voor tegen jouw en je teammate waardoor succes groter is.

@Sniperc: Tags zeggen dan ook niets in LoL. Gragas stond ook getagged als een tank terwijl hij 99% van de tijd als mage wordt gespeeld. Singed een melee fighter die stiekem een van de betere tanks is. etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Fanatic_FS op 04-07-2012 11:00 ]

[specs]

• valermos
goed onderbouwd fanatic. Maar vaak is het zo dat bot meer hulp nodig heeft dan top als ik speel. vindt dat nogal storend maa rje kan bot wel ganken door middel van bot bushes te gaan (zorgen dat bot beetje pushed dat je daar in kan gaan staan). Dan zou je bot wel makkelijker kunnen ganken.

• Rendiertje
Ligt er natuurlijk welke jungler je bent...

Een amumu kan makkelijk met zijn Q jumpen onder de enemy turret, genoeg cc dps en ult.
Noc ult spreekt voorzich, R en klik --> hoi carry.
Naut same as Amumu, goed tanky, gapcloser door middel van Q en ult die knock upped.

Het ligt er daarom helemaal aan welke jungler je bent..
Wat ik af en toe nog wel is doe met Twitch jungle is dit:
Wraiths--> hardpull red en dan meteen door naar top, is vrijwel altijd een kill omdat je lekkere as krijgt van je q en je slowt met red.

Wat zelf een voordeel is van toplane vaak ganken en kills weggeven (heel belangerijk!) aan je top lane is dat hij lekker kan gaan snowballen, turret pakken en gaan raomen bij dragon en mid, zo dwing je de tegenstander tot een Tf terwijl je dan dragon en baron control hebt, moet je je voorsprong alleen maar groter kunnen maken...

Edit: Zijn hier nog mensen die graag in teamverband willen spelen?
Ik ga er eentje beginnen:
Veel fun, samenspelen en stijgen in rankend etc.
Dm graag voor interesse :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rendiertje op 04-07-2012 11:19 ]

Verwijderd

klopt dat bot en mid lastig te ganken zijn, maar ondanks dat zeuren mensen wel vaak als ze geen jungle aandacht krijgen .... daarnaast is top niet altijd te ganken als je top speler al pushed :(

op nocturne doe ik vaak, blue --> wolves --> wraiths --> golems --> red --> recall --> gank , weet dat het sneller kan maar zo vaak dat enemies amper van hen toren uit zijn en nocturne is wel van glas;) Wat ik wel merk is dat ik eerst altijd R > Q > E > W deed maar laatste tijd de W > E hanteer omdat vaker die shield van pas komt ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:38:
klopt dat bot en mid lastig te ganken zijn, maar ondanks dat zeuren mensen wel vaak als ze geen jungle aandacht krijgen .... daarnaast is top niet altijd te ganken als je top speler al pushed :(
Het zou een pak leuker voor de jungler zijn als de lanes het als een uitzondering zien als de jungler komt ganken, eerder dan een verplichting. Het argument aanhalen dat de enemy jungler al 50 keer langs is gekomen is voor mij nog altijd geen reden om snel alles te laten vallen en langs te komen.

Word je lane overextend door de enemy, dan wil ik gerust langs komen. Heb ik alle objectieven die ik wil hebben op een bepaald punt, dan kom ik zeker ergens ganken, maar niet omdat je onder hun toren zit zonder vision 9/10 van de tijd en dan klaagt dat je gegankt wordt.

Heb diamondprox al vaak met een farmjungler 20 minuten in zijn eigen jungle gezien om dan voor het eerst mee te doen in teamfights.

• Sniperc
  • Niet online
Nice changes bij lux:

Lux
•Mana Per 5 Increased to 6, from 5.
•Finales Funkeln Mana Cost Decreased to 100 at all levels, from 100/150/200.
•Light Binding Mana Cost Decreased to 50/60/70/80/90, from 60/75/90/105/120.

Maar niet bij Kennen:

Kennen
•Range Decreased to 550, from 575.

Bron: http://www.reignofgaming....nment-patch-changes-jayce

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:32:
gister laat nog een pot gespeeld met nocturne, laatste tijd speel ik vaker met hem vaak omdat bijna niemand jungle wilt gaat .... alles kiest carry zowat ... Was een heerlijke pot, waar ik 19/3/11 eindigde, alles liep ook gewoon (vijanden teveel pushen of alleen in jungle roamen).

krijg wel idee dat jungler de meest ondankbare rol is, als je ganked, zeuren ze soms over ks, als je bot helpt, klaagt top, ga je mid helpen wil top weer etc. lijkt zo'n rol waar je (bijna) nooit goed doet xD
Rule #1 in League of Legends!
Something bad happens? Blame Jungler.

Rule #2
Not the Junglers fault? Repeat rule #1 untill it is. >:)

• Sniperc
  • Niet online
iCloudd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:15:
[...]

Rule #1 in League of Legends!
Something bad happens? Blame Jungler.

Rule #2
Not the Junglers fault? Repeat rule #1 untill it is. >:)
Whahaha XD
En zo waar ook. Echt zo vaak gehad dat ik top een gank succesvol doe na 3 minuten en de bot lane gaat zeiken wanneer ik eens langskom etc. , gewoon niet leuk meer. Maarja, ik ben dan ook wel een noob jungler. Ik heb niet eens binnen 6 minuten alle lanes minimaal 2x succesvol geganked waarbij ik de kills aan de lane gegeven heb, de buffs weggegeven en de dragon gepakt. Wat een prutser ben ik toch.

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:09:
En zo waar ook. Echt zo vaak gehad dat ik top een gank succesvol doe na 3 minuten en de bot lane gaat zeiken wanneer ik eens langskom etc. , gewoon niet leuk meer. Maarja, ik ben dan ook wel een noob jungler. Ik heb niet eens binnen 6 minuten alle lanes minimaal 2x succesvol geganked waarbij ik de kills aan de lane gegeven heb, de buffs weggegeven en de dragon gepakt. Wat een prutser ben ik toch.
je vergeet dat je ook nog de hele map had moeten warden, want tja, als jungler kom je toch overal en kan je ook overal een ward poepen ...kost niks ;)

Verwijderd

Wat ik vervelender vind is wanneer een jungler mijn lane te vaak ganked terwijl ik de enemy kan zonen en killen als hij cs wil. Dan moet je niet ganken, ga dan de toplane helpen die al drie keer dood is xD

9vd10 keer ganken ze mij dan constant terwijl ik sowieso al win en de jungler knalt de toren in no time kapot, dat wil ik niet als ik de lane hard win
Pagina: 1 ... 48 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.