[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views
iCloudd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:47:
[...]

Je hebt met iedereen farm nodig. (behalve supps).
Maakt niet uit waar je bent, Top, Mid, Jungle, Bot, farm is belangrijkste wat er is.
Kun je maar niet genoeg stressen hoe belangrijk farm is.
1 Melee minion geeft 36 gold, last hit er 10 heb je al 360 gold, dat is ongeveer zelfde waarde als een champion kill. ( Correct me if im wrong).
1 cannon minion geeft misschien 36 gold, maar voglens mij geven de meeste creeps ~20 gold. En sommige champs hebben minder aan farm dan anderen. Zoals bijvoorbeeld Alistar en Nautilus: die hebben dankzij hun kit met veel CC alsnog heel veel nut als ze vooral voor GP/5 items gaan en weinig farmen.

Vicariously I live while the whole world dies

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Vicarious schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:50:
[...]

1 cannon minion geeft misschien 36 gold, maar voglens mij geven de meeste creeps ~20 gold. En sommige champs hebben minder aan farm dan anderen. Zoals bijvoorbeeld Alistar en Nautilus: die hebben dankzij hun kit met veel CC alsnog heel veel nut als ze vooral voor GP/5 items gaan en weinig farmen.
Heb even exacte values opgezocht:
Meelee Minions
•3 spawn in every wave
•22 gold during the first wave on Summoner's Rift
•increases by 1 after the first wave
•+1 after every 5 minutes game-time passed

Caster Minions
•3 spawn in every wave
•16 gold on Summoner's Rift
•+1 after the first wave
•+1 after every 5 minutes

Siege Minions
•1 spawn in every 3 waves (one every 2 waves after 20 minutes game-time)
•27 gold during the first wave on Summoner's Rift
•+1 every 2-3 minutes

En over alistar/nautilus gebeuren geef ik je gelijk in maar die 2 kun je ook als supports spelen...
Ah dat zijn de values dus :P

Kon gister btw niet meer spelen... mn internet faalde hard. Ik kreeg dikke lagspikes van 5+ seconden waardoor ik ook mijn game met tristana niet meer kon winnen. Ben dus maar niet meer gaan spelen, te groot risico

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:

Kon gister btw niet meer spelen... mn internet faalde hard. Ik kreeg dikke lagspikes van 5+ seconden waardoor ik ook mijn game met tristana niet meer kon winnen. Ben dus maar niet meer gaan spelen, te groot risico
Same. Laatste tijd veel last van die spikes, maakt het amper speelbaar. Nu wel gemerkt dat mijn GPU de 115° graden aantikt soms, dus zal vermoedelijk niet aan riot gelegen zijn in mijn geval ;)

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
115 graden dude wtf :P koop een scythe mugen 3 ofzo :P heb ik ook dat ding wordt hooguit 30 graden ^^

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

valermos schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:46:
115 graden dude wtf :P koop een scythe mugen 3 ofzo :P heb ik ook dat ding wordt hooguit 30 graden ^^
Als hij die koopt dan heeft hij er niets aan zijn GPU word 115 niet zijn CPU :p
Vicarious schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:31:

Haha ja ik las het, maakt niet uit! vanavond maar poging wagen toch :D?

Even wat anders, ik zie laatste tijd weinig, maar ook echt weinig vayne's hoe komt dit?

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
valermos schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:46:
Hij heeft het hier over een GPU hea, daar gaat een mugen niks aan veranderen ;)

Edit: Wat iCloudd zegt^^

[ Voor 4% gewijzigd door Kapstok! op 29-06-2012 09:51 ]

League of Legend EUW: Tristanar

• valermos
lol my bad ^^ te snel gelezen hahahaha XD
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:43:
[...]

Same. Laatste tijd veel last van die spikes, maakt het amper speelbaar. Nu wel gemerkt dat mijn GPU de 115° graden aantikt soms, dus zal vermoedelijk niet aan riot gelegen zijn in mijn geval ;)
Het lag ook bij mijzelf dit keer, ook bij ander internetverkeer ging het niet goed. Geen boze brieven naar Riot sturen dus :+

Over Vaynes: tja, haar early game is heel kwetsbaar door korte range en squishyness. Andere AD carrries zijn wat steviger en hebben vaak ook een betere range.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

waarom komt eigenlijk de patch? is er al iets over bekend.
omdat ik geen account op pbe kan aanmaken, op een of andere manier doet die het niet.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
psyy138 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:00:
omdat ik geen account op pbe kan aanmaken, op een of andere manier doet die het niet.
Ik weet niet of je de problemen rond de Amerikaanse server hebt gevolgd? Dit is die betreffende patch, enkele QoL fixes voor champions en wat technische back-end updates.

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bij "Region" moet je dan ook voor PBE kiezen, standaard is er niets geselecteerd en krijg je verder ook geen melding te zien.

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11 09:02
patch is vannacht geweest

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Elcin schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:04:
[...]

Bij "Region" moet je dan ook voor PBE kiezen, standaard is er niets geselecteerd en krijg je verder ook geen melding te zien.
https://pbe.leagueoflegends.com/en/signup/index
hier moet je tog pbe account aanmaken? zodra ik play for free klik (ik denk dat het zo moet om account aan te maken ) gebeurd er vrij weing, ik heb zelf al de pbe client gedownload thuis.

ik had dat niet gezien :) thanks het werkt nu

[ Voor 5% gewijzigd door psyy138 op 29-06-2012 10:33 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Zomaar een vraagje over de "Promote" spell...

Ik speel vaak solo top met champs zoals Garen,J4 en Yorick, en nou zat ik me af te vragen of promote een leuke spell is hiervoor.
Dan heb je toch een "tankie" mob erbij die ze zeker in de eerste paar waves niet zomaar dood krijgen en als de canon iemand kilt krijg je zelf ook knaken, toch?

Mijn vraag is dan uiteindelijk:
Welke stats van zo'n cannon gaan omhoog?
Health / armor en damage?

Speel nu met flash of ghost in combinatie met cleanse of exhaust.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

3xNix schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:17:
Zomaar een vraagje over de "Promote" spell...

Ik speel vaak solo top met champs zoals Garen,J4 en Yorick, en nou zat ik me af te vragen of promote een leuke spell is hiervoor.
Dan heb je toch een "tankie" mob erbij die ze zeker in de eerste paar waves niet zomaar dood krijgen en als de canon iemand kilt krijg je zelf ook knaken, toch?

Mijn vraag is dan uiteindelijk:
Welke stats van zo'n cannon gaan omhoog?
Health / armor en damage?

Speel nu met flash of ghost in combinatie met cleanse of exhaust.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Promote

[ Voor 22% gewijzigd door psyy138 op 29-06-2012 11:30 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Zou dit dan een redelijke keuze zijn?

Zeker tegen wave 3 aan begint het lastiger te worden creeps te farmen bij me eigen tower, vraag me af of zo'n sterkere siege cannon mij dan wat ruimte geeft.
bijv. als ik even nieuwe items nodig heb pots/ward e.d.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

3xNix schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:32:

Zeker tegen wave 3 aan begint het lastiger te worden creeps te farmen bij me eigen tower, vraag me af of zo'n sterkere siege cannon mij dan wat ruimte geeft.
ik zie het nooit en lijkt me ook een spell waarmee iedereen meteen begint te flamen enz.
dus ik zou het niet kiezen, exhaust of ignite is beter

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

3xNix schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:32:

In dat opzicht zou ik niet voor promote kiezen in de toplane. Het kan je misschien wel eventjes tijd winnen, maar je kan dit ook anders oplossen.

Als je effectief constant onder te toren gepusht wordt, kan je eigenlijk vrij veilig spelen (en heb je weinig pots nodig) en zijn enemy jungle ganks onbestaand tot ze beginnen te turretdiven (en dus ook niet de hoogste nood aan wards). In dit geval lijkt het me het best dat je eventjes hulp krijgt van je jungler (+mid) zodanig dat je weer wat ademruimte hebt & kunt terug teleporten nadat je uw wave tot over de helft van de lane gepusht hebt.

Indien het gelijkopgaand is, probeer dan eventjes de lane te pushen vooraleer je terug gaat. Let wel op dat je hier niet te roekeloos in gaat en je kwestbaar opstelt voor ganks. Als je hierin slaagt, dan verlies je een minimum van xp/gold terwijl je items gaat halen.

Misschien dan nog rapper een teleport dan promote om je probleem op te lossen, maar dan mis je ofwel een flash, ofwel een exhaust/ignite in de meeste gevallen.

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-12 12:12
League of Legends is sinds anderhalve week echt compleet onspeelbaar bij mij, de lagg is echt te gigantisch. Op sommige momenten krijgt ik gewoon een ping van 1300ms, echt compleet belachelijk en ik ben dan gewoon nutteloos voor het team tijdens fights e.d.

Heb een beetje op het EUW forum gekeken en het schijnt een probleem te zijn die meerdere mensen hebben, echter als ik dan van LoL naar TF2 switch heb ik daar ook een ping van 400+

Het volgende geprobeerd:

-Firewall uit
-Poorten openen

Als ik tijdens de lag in LoL of TF2 alt tab en vervolgens CMD -> ping google.nl -t of elke willekeurige website is mijn ms tussen de 20 en de 80.
Ligt het probleem nu bij mij of heeft myn ISP (Online) problemen ?

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik heb de laatste tijd ook last van lagg spikes en meestal zegt 1 of 2 in mijn team daarna ook dat ze een laggspike hadden maar het blijft wel sporadisch ene game wel andere game niet en dan weer een game waar het 5 keer gebeurt verder een normale ping van 30-50 tussen de spikes in.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Dylan93 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
League of Legends is sinds anderhalve week echt compleet onspeelbaar bij mij, de lagg is echt te gigantisch. Op sommige momenten krijgt ik gewoon een ping van 1300ms, echt compleet belachelijk en ik ben dan gewoon nutteloos voor het team tijdens fights e.d.

Heb een beetje op het EUW forum gekeken en het schijnt een probleem te zijn die meerdere mensen hebben, echter als ik dan van LoL naar TF2 switch heb ik daar ook een ping van 400+

Het volgende geprobeerd:

-Firewall uit
-Poorten openen

Als ik tijdens de lag in LoL of TF2 alt tab en vervolgens CMD -> ping google.nl -t of elke willekeurige website is mijn ms tussen de 20 en de 80.
Ligt het probleem nu bij mij of heeft myn ISP (Online) problemen ?
Het lijkt erop dat er wat grote internetpijpen af en toe een beetje krap in hun bandbreedte zitten. Dan kan jouw uplinkje naar je provider prima gewoon zijn snelheid halen, maar als er een link tussen verschillende providers volgeduwd wordt kun je bij bepaalde games/services/websites alsnog vertraging ervaren. Zo gaat al het verkeer naar de Riot servers over het algemeen via Telia. Het kan zijn dat die problemen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 29-06-2012 11:59 ]

Verwijderd

De tering wat zien de jax, amumu, teemo, renekton, pantheon en twisted fate icoontjes er nu lelijk uit.
Hoop niet dat ze doorgaan met die lelijke chinese art.
Zie ook dat de jump glitches op mao en lee op de amerikaanse server al gefixed zijn maar niet in europa :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2012 12:25 ]

• valermos
Geen last van zal het in de gaten houden hier op terug komen als het aanhoudt !
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 12:17:
De tering wat zien de jax, amumu, teemo, renekton, pantheon en twisted fate icoontjes er nu lelijk uit.
Hoop niet dat ze doorgaan met die lelijke chinese art.
Zie ook dat de jump glitches op mao en lee op de amerikaanse server al gefixed zijn maar niet in europa :(
Ik ging eergister nog dood met Mao en Lee sin op die manier, dus die speel ik voorlopig ff niet meer.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is een hotfix op NA volgens mij.
Dit betekent waarschijnlijk dat ze hem zonder veel vertraging kunnen uitrollen zo gauw deze patch zijn stabiliteit bewezen heeft. Dat ze dit niet tegelijkertijd uitrollen begrijp ik wel na alle ellende op de NA server.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:43:
[...]

Net zo'n spuitbus lucht gekocht en wat stof weggeblazen.Maximum 87° nu en geen lag meer in de eerste game, hopen dat het zo blijft ;)

Ben ook geen fan van de nieuwe prentjes in champion select, de enige die ik enigzins meevallen vind is amumu mss, ze zijn er zo onafgewerkt en cheesy uit.

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
voor de geïntereseerden ik ga nog een beetje ranked streamen :)
ben nog altijd aan het proberen uit elo hell te raken
je mag tijdens de stream altijd via LoL mij comments sturen op wat ik beter kan doen of niet moet doen
ik leer graag nog altijd bij
www.twitch.tv/Drunk3nD3m0n Elo : 954 = 124 W - 133 L

Beep Boop son ... Beep Boop

• iCloudd

iCloudd

U 'MIRIN?

Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:24:
je mag tijdens de stream altijd via LoL mij comments sturen op wat ik beter kan doen of niet moet doen
Grootste tip die ik je kan geven is.
Ga zo door :D! gewoon blijven spelen op een gegeven moment snap je het spelletje zo goed :P
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:24:
Hey je leeft weer! Tijd niet gezien mên, had je het even opgegeven? :P

• Drunk3nD3m0n
Vicarious schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:12:
[...]

Hey je leeft weer! Tijd niet gezien mên, had je het even opgegeven? :P
neen had het gewoon een beetje aan de drukke kant ontslag en andere dingen ( soliciteren )
maar ik ben er weer :>

Mooi! Gezien hoe je speelt moet je makkelijk ~1200-1300 kunnen halen dus blijven volhouden is het enige wat je kan doen. Qua Amumu: zoek ook eens op de Azingy amumu build, werkt erg goed. Die bouwt 3x dorans ring en sunfire cape. Klinkt raar, maar het werkt wel.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:16

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:18:
Mooi! Gezien hoe je speelt moet je makkelijk ~1200-1300 kunnen halen dus blijven volhouden is het enige wat je kan doen. Qua Amumu: zoek ook eens op de Azingy amumu build, werkt erg goed. Die bouwt 3x dorans ring en sunfire cape. Klinkt raar, maar het werkt wel.
Zal hem eens proberen, want ik heb amumu sinds vorige week ontdekt. Leuke champ om mee te spelen.

Ik bouw hem anders, Philo Stone, magic resist/armor shoes, hearth of gold en dan sunfire cape. Daarna de item met ap/mr. Daarna afhankelijk wat er goed gaat bij de enemy, indien AP zeer goed gaat dan wordt het extra MR en anders gewoon armor.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.team-dignitas....guide-to-LoL-What-is-LoL/

Bij deze staat het eerste deel online.
Alle informatie over wat er komt in volgende delen zou uitgelegd moeten staan in de inleiding, maar vraag gerust om verduidelijking indien nodig.

Edit: http://www.own3d.tv/Speedzor/live/61772

Nog eens zien hoe het lukt om te streamen nu de datalimiet terug even weg is ;)

[ Voor 18% gewijzigd door speedzor op 29-06-2012 18:15 ]

Streaming History

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
speedzor schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:19:

Alle informatie over wat er komt in volgende delen zou uitgelegd moeten staan in de inleiding, maar vraag gerust om verduidelijking indien nodig.
Leuk begin voor mensen die net starten met LoL. Ik hoop dat je snel met meer aanvulling komt.
Eventueel met meer foto's en filmpjes (al dan niet zelf gemaakt)

• Drunk3nD3m0n
speedzor schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:19:

wow echt wel nice uitgeschreven :D
feel free om mijn afbeeldingen van jungle routes te gebruiken indien je wilt ?
anders post ik ze nog we eens

voor de geïntereseerden ik ga nogmaals wat ranked streamen :)
als je opmerkingen hebt
goed of slecht stuur maar ik kan alle info gebruiken

www.twitch.tv/Drunk3nD3m0n

[ Voor 13% gewijzigd door Drunk3nD3m0n op 29-06-2012 21:08 ]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pulsefire Ez is uit :).

En een nieuwe 'themes' tab in de shop.

• Drunk3nD3m0n
proving grounds aan het spelen me Jeffro en nog een paar mensen erbij :D
in het geval dat je wilt kijken www.twitch.tv/Drunk3nD3m0n

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 10:11
Drunk3nD3m0n schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:35:
proving grounds aan het spelen me Jeffro en nog een paar mensen erbij :D
in het geval dat je wilt kijken www.twitch.tv/Drunk3nD3m0n
Als jullie er hierna nog een doen dan join ik graag, ik wil die map ook wel eens proberen met 5v5 :)

Zag dat ik voor de vorige al een invite had, was AFK :P

[ Voor 7% gewijzigd door DiedB op 29-06-2012 23:47 ]

Verwijderd

Als ik RP wil gaan kopen krijg ik server error nadat ik op de prijs heb gedrukt?

Zie niks op de LoL site

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:31:
Als ik RP wil gaan kopen krijg ik server error nadat ik op de prijs heb gedrukt?

Zie niks op de LoL site
In de LoLclient zelf zag ik een waarschuwing dat er issues zijn met het kopen van RP.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:05
ARAM... i like.

Veel minder/ geen flame. Al ben ik bang dat dat niet lang zal duren. En het is een goede mogelijkheid om nieuwe champs uit te proberen. Echt zalig.

• Drunk3nD3m0n
Craven schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:16:
ARAM... i like.

Veel minder/ geen flame. Al ben ik bang dat dat niet lang zal duren. En het is een goede mogelijkheid om nieuwe champs uit te proberen. Echt zalig.
en het blijft ongelofelijk grappig :D

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Craven schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:16:
ARAM... i like.

Helaas ben ik vooralsnog alleen maar geflame tegengekomen.

Maar waarom wilt niemand een level 25 in zijn ARAM game hebben? Waarom is een level 25 niet gewenst maar iemand met 1000 ELO wel?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:05
Ga even op de GoT channel zitten en vraag om een potje. Ik ben zometeen weer beschikbaar dan doe ik wel mee iig.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Voor iedereen die Evelynn useless vind:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ENu5

Als je Triforce rushed is ze heel goed met het juiste team.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12 15:24
Pimorez schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:28:
[...]

Helaas ben ik vooralsnog alleen maar geflame tegengekomen.

Maar waarom wilt niemand een level 25 in zijn ARAM game hebben? Waarom is een level 25 niet gewenst maar iemand met 1000 ELO wel?
het gaat er niet zo zeer om dat die persoon 1000 ELO heeft, het gaat er eigenlijk altijd om dat de persoon lvl 30 is, en dus de beschikking heeft over alle runes.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:34:
Voor iedereen die Evelynn useless vind:

[afbeelding]

Als je Triforce rushed is ze heel goed met het juiste team.
dat is dominion, dat is niet echt te vergelijken met Summoners rift waar ze ook sterk en nuttig kan zijn maar over het algemeente zwak is

Verwijderd

Heb een vraag over runes?

Welke page heb je allemaal?

-Support
-AP Tank
-AD
-AP
-AD/Jungle
-Speciaal page voor bij een champ

Na weten moet ik deze page allemaal halen.
Maar klopt?

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Rune pages die ik heb

AD
AP
AD Jungle (nocturne)
AP Jungle (amumu)
AD Squicy Support
AP Squicy Support
AD Tanky Support
AP Tanky Support
Hybride AP/AD (nidalee)

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Wauw, ik had vandaag een eye-opener potje. Als je veel killt ga je er van uit dat je ook wel wint, maar niets blijkt minder waar. Ik was zwaar op dreef, maar mijn teammaten pushde niet vooruit. Het feit dat er ook werd geroepen dat ik een Pro was zei eigenlijk ook wel genoeg. Ik met mijn 12 wins ben een pro 8)7...
Dan is er iets goed mis met het team xD

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/YM0PZ.png

• ocwil
Ik heb het streamen hier ook voor elkaar op het geluid na dat moet ik nog fixen
twitch.tv/ocwilc
twitch.tv slaat automatisch de broadcasts ook op dus er staat al één op alleen hierbij is het geluid dus niet zo goed omdat ik in de achtergrond de stream open had in de browser xD echo...

ik ga als internet mee werkt dan ook vanaf nu elk potje lol streamen

Verwijderd

The Great HooD schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:42:
Wauw, ik had vandaag een eye-opener potje. Als je veel killt ga je er van uit dat je ook wel wint, maar niets blijkt minder waar. Ik was zwaar op dreef, maar mijn teammaten pushde niet vooruit. Het feit dat er ook werd geroepen dat ik een Pro was zei eigenlijk ook wel genoeg. Ik met mijn 12 wins ben een pro 8)7...
Dan is er iets goed mis met het team xD

[afbeelding]
Zij hadden een veel betere teamcomp :p

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Klopt. Jullie missen een tank en een support. Bovendien hebben jullie master yi ook heel erg de kans gegeven om te farmen

• badboyqxy
een tank onder de lv 20 :S zonder runes. zou ik niet aanraden.

je zal ook wel merken dat als je hoger komt mensen wel weten hoe ze met onzichtbare champs moeten omgaan.

Verwijderd

badboyqxy schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:02:
een tank onder de lv 20 :S zonder runes. zou ik niet aanraden.
Waarom? Ik snap niet hoe het niet hebben van runes tanks zwaarder treft dan andere mannetjes.
Mij lijkt het juist heel slim om een tank die kan initiaten te picken op laag level. Dan heb je veel meer controle over de game dan als je net als 5 anderen vol dps gaat.

• badboyqxy
omdat je door het gebrek aan runse minder klappen kan vangen en dat je mier gevaarlijk bent. Waardoor je je taak als klappen vanger, moeilijk kan verwezelijken, niet onmogelijk maar je kan dan ibjv. beter ryze ofzo kiezen een tanky mage.

• ocwil
meh rammus FTW is epic beginnen met armor en 5 hp pots :P

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:20
badboyqxy schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:08:
omdat je door het gebrek aan runse minder klappen kan vangen en dat je mier gevaarlijk bent. Waardoor je je taak als klappen vanger, moeilijk kan verwezelijken, niet onmogelijk maar je kan dan ibjv. beter ryze ofzo kiezen een tanky mage.
Je kan zonder runes minder klappen vangen maar als je dat level bent zullen je tegenstanders toch ook zonder runes damage op je doen dus het maakt uiteindelijk toch geen zak uit? :P

• badboyqxy
Rammus vind ik sinds die laatste nerf niet snel genoeg/degelijk meer in de jungle,mijn voorkeur gaat dan eerder uit naar nasus jungle. Top vind ik hem onderdoen voor bijv. olaf of darius.

• badboyqxy
ik weet niet, ik zie zelf op lage levels bijv. als ik op een smurf speel liever een tanky dps dan een volledige tank. Maar goed misschien dat het effectief gezien geen verschil maakt.

tot dat je bij zo lvl komt dat je mensen hebt zonder runes en mensen hebt met, rot periode is dat

• ocwil
we hebben het hier over onder lvl 20 toch?
ik speelde vroeger in het begin veel rammus meestal top en die taunt onder de turret in combinatie met de ult doet zo veel damage :)

• Jorca
  • Laatst online: 21-10 10:50
Edit:Laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door Jorca op 01-07-2012 20:22 ]

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
kivanco schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:03:
Hallo allemaal,

Kan iemand op http://riotpoints-free.com/ref?id=0pt5ae74cp klikken. Als er 5 mensen erop hebben geklikt krijg ik een 10 euro kaartje. Alvast bedankt en als iemand zijn/haar eigen link post dan klik ik er ook op.
Geloof je het zelf?

• Jorca
Ja ik heb het van een paar vrienden gehoord. Het klinkt al te mooi om waar te zijn, maar het is het waard lijkt mij :P.

Edit: Ik hoor al dat het reclame is, dom van mij om erin te geloven maar een paar extra champs zou leu zijn geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorca op 01-07-2012 20:10 ]

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
kivanco schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:09:
[...]

Ja ik heb het van een paar vrienden gehoord. Het klinkt al te mooi om waar te zijn, maar het is het waard lijkt mij :P.

Edit: Ik hoor al dat het reclame is, dom van mij om erin te geloven maar een paar extra champs zou leu zijn geweest.
Dom is nog maar een mild woord...

• Jorca
nukidin247 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:17:
[...]

Dom is nog maar een mild woord...
Echt dom. Normaal geloof ik nooit in zulke links maar een paar vrienden stuurden het via chat en ik dacht lekker 10 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorca op 01-07-2012 20:23 ]

• badboyqxy
Dat doen we hier dus niet

[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 04-07-2012 12:05 ]

Verwijderd

badboyqxy schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:13:
Rammus vind ik sinds die laatste nerf niet snel genoeg/degelijk meer in de jungle,mijn voorkeur gaat dan eerder uit naar nasus jungle. Top vind ik hem onderdoen voor bijv. olaf of darius.
Rammus is nog steeds een geweldige jungler, zijn clear speed is omlaag gegaan maar zijn ganks zijn beter geworden (nu kun je op een mannetje klikken ipv er voorbij) Alleen door die clear speed die iets omlaag gaat word hij niet meer als viable gezien maar hij is nog steeds erg goed met een stun/taunt en massive MS.

Nasus jungle lijkt me dan weer niets, heb toch het idee dat je serieus farm tekort komt, nasus wil je top hebben en die wil je de eerste 30 minuten toch zeker laten farmen, zo niet langer

• ocwil
Scip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 04-07-2012 12:05 ]

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:19:
[...]
Nasus jungle lijkt me dan weer niets, heb toch het idee dat je serieus farm tekort komt, nasus wil je top hebben en die wil je de eerste 30 minuten toch zeker laten farmen, zo niet langer
Agreed. Nasus jungle is supertraag, tenzij je E (sprit fire) maxt (slecht idee!) en je kan je Q onvoldoende farmen. Ganks zijn dmv wither nog wel OK, maar level 1 wither is ook lang geen gegarandeerde kill. Junglers als Nautilus, Maokai en Alistar hebben een stuk betere ganks, clearen sneller en hebben niet zoveel farm nodig om effectief te zijn.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Patch ziet er wel erg ingrijpend uit! Ben blij met de jungle Nunu upgrade. Er zijn betere jungeler maar als je een aoe team compo neemt is het wel lekker om hem erbij te hebben.

Karthus en Soraka nerf... Karthus misschien wel nodig maar Soraka toch niet echt? Le Blanc weet ik niet wat de invloed daarvan is. Ik heb haar nog nooit gespeeld. Orianna Nerf of Buff? Ik neig naar buff maar ook haar heb ik nog niet eerder gespeeld :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• valermos
Zoekt er iemand nog een support voor een team? Of nog een member voor 5v5 ? Mijn solo/duo elo is 1309 als je dat graag wilt weten.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Swanfield schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:51:
Patch ziet er wel erg ingrijpend uit! Ben blij met de jungle Nunu upgrade. Er zijn betere jungeler maar als je een aoe team compo neemt is het wel lekker om hem erbij te hebben.

Karthus en Soraka nerf... Karthus misschien wel nodig maar Soraka toch niet echt? Le Blanc weet ik niet wat de invloed daarvan is. Ik heb haar nog nooit gespeeld. Orianna Nerf of Buff? Ik neig naar buff maar ook haar heb ik nog niet eerder gespeeld :P
Mogelijkheid om zo'n mooi plaatje te posten? :)

Ontopic: Wat vinden jullie van die nieuwe Ez skin, heb hem zelf niet maar vind hem niet erg daverend, helemaal niet voor de prijs die je er voor neer moet leggen...

• Swanfield
Rendiertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:22:
[...]

Mogelijkheid om zo'n mooi plaatje te posten? :)

Ontopic: Wat vinden jullie van die nieuwe Ez skin, heb hem zelf niet maar vind hem niet erg daverend, helemaal niet voor de prijs die je er voor neer moet leggen...
Nog niet gezien maar als die er is dan kan dat ja ;)

Ez skin is uber! Ik vind dat je inderdaad kan zien dat er veel werk in heeft gezeten en imo de prijs die hij nu is wel waard maar het dubbelen vind ik ook erg aan de hoge kant. Hoewel er meer werk in zit dan andere legendary skins. Zelfs de minions die je afschiet hebben een andere kill animatie.
Ik vind het een geweldige skin alleen jammer (of gelukkig :) ) speel ik Ezreal niet en ga ik dat ook niet echt doen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Jacobv3l
  • Laatst online: 04-12-2024
Patch ziet er leuk uit, ik speel met enige regelmaat leblanc en alhoewel de buffs klein zijn lijken ze me wel goed. vooral het feit dat je W+R nu zo kan op splitsen

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nog even een embedded linkje, kon ik namelijk niet vinden?

• Swanfield
Ik had ook begrepen dat er al wat uitgelekt was van Jayce? Ik heb alleen een heel onduidelijk filmpje gezien over hem maar daar vond ik het nu ook niet echt duidelijk. Is hij al op de PBE? En is zijn skill set ook al bekend?

edit: Ja Jayce is de 100ste nieuwe. Zie ook Jayce patch preview :)

Abilities
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GKtIl5FsODQ&NR=1]

[ Voor 28% gewijzigd door Swanfield op 02-07-2012 10:56 ]

• valermos
Jayce is dat een nieuwe champ die eraan komt ofzo? nog niet gezien of van gehoord.

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug al een filmpje gepost van jayce, is idd de 100ste champ

• valermos
ja heb de spotlight gezien is wel een coole champ maar weet niet of ik hem wil hebben

Verwijderd

Khad liever een dino gehad voor 100ste champ :(

En de nieuwe aram is da bomb. Binnen de minuut zit je in een game en geen cheats meer mogelijk. Nu nog kunnen laten queuen ervoor met een mogelijkheid tot bannen en we zijn er !

• valermos
ja echt he groov:P dat lijkt me echt gaaf als dat kan. Heb al veel aram gedaan maar je ziet dan echt mensen die gewoon weinig champs beheren maar wel hebben gekocht.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:28:
Khad liever een dino gehad voor 100ste champ :(
Cho Gath is een soort Dino, dus qua dat niet daverend orgineel.
Maar die Jayce is in mijn ogen ook niet super cool...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Volgens de lore is Cho'gaht uit een andere dimensie. Vind het zelf ook eerder een alien dan een dino. Dino's hebben geen giftanden of lopen rechtop

• Rendiertje
Maar wat voor abilities wil jij een dino geven dan?

Cho kan namelijk al minions opeten, net zoals nunu...
Zelf had ik graag een soort spin gezien, die dan web kan spuiten (spiderman) of een soort vleermuis (batman, Blade)

Edit: thx @ hieronder

[ Voor 17% gewijzigd door Rendiertje op 02-07-2012 12:08 ]

• ruko_rkr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-11 08:27
blade

A day without sunshine is like, you know, night.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nunu rijdt op een yeti

Een dino zou ik een devour ability geven, stamp en tail whip, ofzoiets. Ulti afhankelijk van het soort

Verwijderd

Rendiertje schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:05:
Maar wat voor abilities wil jij een dino geven dan?

Cho kan namelijk al minions opeten, net zoals nunu...
Zelf had ik graag een soort spin gezien, die dan web kan spuiten (spiderman) of een soort vleermuis (batman, hoe heet die ene flim met wesley snipes ook alweer dat hij zo'n half vampier/half mens is)
Blade ;)

Een dino zijn skillsets zouden kunnen zijn :

Q: Tailwip = Slaan met die zotte staart, of Scratch = Krabben die handel
W: Rawr = Shout die ap/ad bufft voor de mensen rond je.
E: Stomp = Denk jurrasic park 1. Die trex die dichter komt en alles doet beven. Iets dergelijks met invloed op aoe movement speed (increase ally, decrease enemy)
R: Extinct = zelfmoord zonder dat je de enemy gold geeft met een verkorte respawn tijd waarbij je door meteoren of vulkanen gedood wordt en de rest rond je ook veel damage krijgt

• Rendiertje
Gropah schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:08:
Nunu rijdt op een yeti

Een dino zou ik een devour ability geven, stamp en tail whip, ofzoiets. Ulti afhankelijk van het soort
Ja dat weet ik maar, cho en nunu vallen in mijn ogen toch wel redelijk in het soort "dino" achtige, ze zijn allebei grote beesten, en kunnen minions eten...

• valermos
beetje useless champ dan die dino...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit is ook waar wij maar in 2 seconden op komen. RIOT kan er vast wel wat beters mee. Daarnaast, als je hoge AD ratio's geeft kun je er wel een leuke carry oid van maken. Hoge ratio's dus meer damage, maar geen CC of buffs

• Rendiertje
Maar de meeste carry's zijn ranged...

Zelf heb ik in de tussen tijd nog iets bedacht...

Gebasseerd op de oudheid, je had vroeger slingerwerpers met stenen er in, daar kan je een mooie ranged carry van maken, met verschillende soorten stenen, die je dan met het aantal slingers kan opwinden? (like Varus Q)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Kassadins daughter where?

[specs]

• valermos
Een poppetje als wolverine ofzo lijkt me ook best vet of een soort dread knight op een paard ofzo lijkt me ook wel stoer.

• Rendiertje
Wolverine, dat zou dan echt een jungler moeten worden :)
Of die Storm, die dan bepaalde onderdelen kan aansturen..

Of een soort Aang de avatar die alle 4 de elementen kan besturen, dan zelf kan bepalen in welke volgorde (like Udyr)

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Dit valt gewoon onder werving

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 04-07-2012 12:06 ]

• valermos
hey blackjack ik speel al vanaf het begin leageu of legends ik ben zeer geinteresseerd hierin zouden we een keer een try out of zo kunnen doen of hoe wil je dit evenaren? laat even wat weten aub!

• blackjack21x
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Wat is je ign?
valermos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:30:
hey blackjack ik speel al vanaf het begin leageu of legends ik ben zeer geinteresseerd hierin zouden we een keer een try out of zo kunnen doen of hoe wil je dit evenaren? laat even wat weten aub!
Hij zoekt spelers met ~1.9k elo soloqueue. Daar zit je nog lang niet aan, hou hier wel rekening mee.

Pagina: 1 ... 47 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.