[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:44:
[...]

De US Server is gesloopt door de laatste patch, er zijn daar nog steeds problemen met mensen die geen Champions en Runes meer hebben en allerlei connectiefouten, beter dat ze in EUW nog even wachten dus.
ah ok, jammer, benieuwd naar die skin van ezreal, zal hem halen, dan enorm sucken en terug naar melee champs;)

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Kan iemand me vertellen wat het voordeel van de skins is? Ik zie namelijk nergens wat je er nu aan hebt afgezien van een "persoonlijke" style

Verwijderd

Nixo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:55:
Kan iemand me vertellen wat het voordeel van de skins is? Ik zie namelijk nergens wat je er nu aan hebt afgezien van een "persoonlijke" style
Je support het gratis spel waar je gek op bent (tenminste ik dan).
Daarnaast zijn een aantal skins echt een knap staaltje werk, zo komt er met de volgende patch een skin van Ezreal die heel geavanceerd is en veranderd in de loop der game.

Een skin geeft geen voordeel in damage (behalve skins met een zonnebril, geven 1 attack damage :P).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 17:02 ]

Verwijderd

sunglasses are so OP

• Nixo
haha alright. Nouja zover ben ik nog niet. Ik schaf denk ik binnenkort RP aan voor extra runepages. En wat over is steken in..... skinns maybe :p

Heb je een filmpje over de skin die verandert? Ik kon m zo snel niet vinden

Edit: awsome! http://www.pcgamer.com/20...-is-a-kind-of-a-big-deal/

[ Voor 23% gewijzigd door Nixo op 27-06-2012 17:13 ]

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Bedankt voor alle reacties over de Riven vs Olaf matchup! Weer wat bijgeleerd en heb nu door waar ik de mist inging! Muchas gracias.

Zijn er eigenlijk vergelijkbare champs zoals Riven en Olaf die geen harde counter hebben?

Ik heb namelijk vaak dat als ik first-pick ben, ik niet heel veel zin heb om mid of top te spelen omdat dat zeer makkelijk te counteren is in veel gevallen. Zo zou ik bijvoorbeeld nooit een Kayle of Fizz kiezen (tenzij natuurlijk Kayle support of Fizz jungle, waar je dan weer leuke mind-games mee zou kunnen spelen wat betreft picks). Dus ben ik op zoek naar meer champs die moeilijk te counterpicken zijn op mid en top.

Verwijderd

broc85 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:21:
Bedankt voor alle reacties over de Riven vs Olaf matchup! Weer wat bijgeleerd en heb nu door waar ik de mist inging! Muchas gracias.

Zijn er eigenlijk vergelijkbare champs zoals Riven en Olaf die geen harde counter hebben?

Ik heb namelijk vaak dat als ik first-pick ben, ik niet heel veel zin heb om mid of top te spelen omdat dat zeer makkelijk te counteren is in veel gevallen. Zo zou ik bijvoorbeeld nooit een Kayle of Fizz kiezen (tenzij natuurlijk Kayle support of Fizz jungle, waar je dan weer leuke mind-games mee zou kunnen spelen wat betreft picks). Dus ben ik op zoek naar meer champs die moeilijk te counterpicken zijn op mid en top.
Jax word eigenlijk alleen gecountered door malph en een goede teemo. Warwick, yorick en nidalee kan je ook tegen vrijwel iedereen spelen. Irelia is ook tegen bijna iedereen goed maar ze legt het af tegen malph en nasus, je kan dan wel gewoon freefarmen als je het goed speelt maar ze killen zit er dan niet in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:36:
[...]

Jax word eigenlijk alleen gecountered door malph en een goede teemo. Warwick, yorick en nidalee kan je ook tegen vrijwel iedereen spelen. Irelia is ook tegen bijna iedereen goed maar ze legt het af tegen malph en nasus, je kan dan wel gewoon freefarmen als je het goed speelt maar ze killen zit er dan niet in.
Nidalee heeft één echte counter, Pantheon. Daar kun je echt helemaal niks tegen als nidalee voor lvl6. Zelfs met je cougar form is het nog steeds lastig, en dan lig je wss al een stuk achter in xp en lvl's

Udyr kun je ook vaak wel firstpicken, men verwacht meestal dat hij Jungle gaat, dan moet je echte jungler dus wel bijvoorbeeld een Lee sin zijn, dan weet de enemy niet zeker welke er nou toplane zal gaan

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 18:22 ]

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
akali met sunglasses skin kun je 1 red mark inleveren voor meer mpen
alleen is die skin er niet :P

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ocwil schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:14:
akali met sunglasses skin kun je 1 red mark inleveren voor meer mpen
alleen is die skin er niet :P
Nah, de hidden passive is dat skins met sunglasses 1 damage minder ontvangen van Leona's Sunlight.

Voor de complete lijst:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Hidden_passive

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Hey hey ik zoek nog 1 support voor m'n nieuwe team iemand die veel online is en redelijk goed zijn weg kan vinden met support? DM/PM me dan eventjes! Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door iCloudd op 27-06-2012 19:30 ]

• ocwil
Ben de PBE even in gegaan om de nieuwe aram uit teproberen
maar zag tot mijn verbazing barrier een summoner spell die nieuw is

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:05
ocwil schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:11:
Ben de PBE even in gegaan om de nieuwe aram uit teproberen
maar zag tot mijn verbazing barrier een summoner spell die nieuw is
Ook gezien wat het doet overigens?

Malphite is moeilijker te spelen dan ik dacht. Ik mis de damage output die ik wel bij nasus heb als tank. Die ulti is overigens wel goddelijk bij grote groepen. R -> W -> E is echt een geweldige combo op dat soort momenten. Dan nog een Q op de meest squishy champ die je ziet. Als je team daar goed op inspringt is het gewoon prijsschieten voor je carries.

• ocwil
instant shield voor 180-225 damage iets in die richting wete ven niet precies check anders google even

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

broc85 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:21:
Kennen, Lee Sin, Gangplank, Morgana... euh, vast nog wel een aantal meer.

... not as I do.

Verwijderd

Clush schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 01:04:
[...]
Kennen, Lee Sin, Gangplank, Morgana... euh, vast nog wel een aantal meer.
Kennen is makkelijk gecounterd, Leesin is makkelijk gecounterd, gangplank heeft alleen maar counters en morgana is ook relatief makkelijk gecounterd (AD op mid/ AP top).

Laat dit.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:29 ]

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:34:
[...]

Kennen is makkelijk gecounterd, Leesin is makkelijk gecounterd, gangplank heeft alleen maar counters en morgana is ook relatief makkelijk gecounterd (AD op mid/ AP top).

*knip*
Moet het nou gelijk weer op zo'n toon? Je kan het toch ook gewoon op een normale manier vertellen/uitleggen? Vertel maar eens hoe je Kennen precies countert dan, en dan vooral op top. Mid is al wat makkelijker, maar de meeste tops krijgen het toch echt lastig tegen Kennen die zowel AD als AP route kan gaan, afhankelijk van de matchup.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:35 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Ben ook wel eens benieuwd. Ik vond net van kennen dat hij een goede pick is tegen de meeste top & midlanes.

Enlighten me

Verwijderd

Liever zo'n toon dan zomaar onzin roepen (net als 90% van de discussie Olaf vs Riven gister), maar goed I shall enlighten thou met FEITEN:

Elke AD met een gap closer of zware cc is een counter voor Kennen, denk hierbij aan AD Nidalee, Lee Sin, Yorick, Fiora, Olaf, Irelia, Jax en misschien vergeet ik er ook nog wel een paar.

Ik heb het hier over skill equal matches, en het zijn allemaal champs waar de kans minimaal boven 50/50 liggen om te winnen tegen een Kennen.
Ik heb hier geen ganks mee gerekend, simpelweg 1 on 1.

Dan heb je ook nog AP top, zoals Sion, Rumble, Nautilus die het ook nog zouden kunnen winnen, maar meestal alleen met behulp van Ganks.

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
cloud ik begrijp jou egt niet. je pakt maar van alles 1? en dan moet iedereen online zijn en perse die positie spelen?

Edit: Exlaxl heeft hierin wel gelijk!

[ Voor 14% gewijzigd door valermos op 28-06-2012 09:21 ]

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:19:
Liever zo'n toon dan zomaar onzin roepen (net als 90% van de discussie Olaf vs Riven gister), maar goed I shall enlighten thou met FEITEN:

Elke AD met een gap closer of zware cc is een counter voor Kennen, denk hierbij aan AD Nidalee, Lee Sin, Yorick, Fiora, Olaf, Irelia, Jax en misschien vergeet ik er ook nog wel een paar.

Ik heb het hier over skill equal matches, en het zijn allemaal champs waar de kans minimaal boven 50/50 liggen om te winnen tegen een Kennen.
Ik heb hier geen ganks mee gerekend, simpelweg 1 on 1.

Dan heb je ook nog AP top, zoals Sion, Rumble, Nautilus die het ook nog zouden kunnen winnen, maar meestal alleen met behulp van Ganks.
Welke zware CC of gapcloser heeft Olaf precies? Als je AD kennen gaat en je W maxt denk ik dat je Olaf aardig de lane uit kan harassen puur door continue op hem te auto-attacken als hij voor lasthits gaat. De rest kan ik me wat bij voorstellen, maar om het nou harde counters te noemen... mwah, niet echt. Zeker Nidalee niet.

Bovendien noem je geen feiten, maar meningen. Feiten zijn harde cijfertjes, jouw mening over een matchup is per definitie geen feit. Het kan een mening zijn waar het merendeel het mee eens is, maar totdat het gestaafd wordt met feiten (als in: 70% van die matchup wordt door de ene gewonnen bijvoorbeeld) blijft het een MENING. Een mening die je gewoon op een normale manier kan toelichten. Dat jij 90% van wat hier verkondigd wordt onzin VINDT wil niet zeggen dat jij ook maar gewoon ononderbouwd onzin moet gaan zitten spuien natuurlijk.

ediT: over onzin trouwens: extra damage met sunglasses skins? Blijkbaar roep je zelf ook wel eens zomaar wat...

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2012 09:26 ]

• valermos
@Vicarious:

Ik snap je punt maar in principe kan kennen harassen als AD zijnde maar Olaf ook met zijn Q en in de aanval met E wat denk je dat kennen dan moet even stunnen op lvl 3 en dan? olaf ramt harder dan kennen omdat Olaf AD is en kennen eigenlijk een AP.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Welke zware CC of gapcloser heeft Olaf precies? Als je AD kennen gaat en je W maxt denk ik dat je Olaf aardig de lane uit kan harassen puur door continue op hem te auto-attacken als hij voor lasthits gaat. De rest kan ik me wat bij voorstellen, maar om het nou harde counters te noemen... mwah, niet echt. Zeker Nidalee niet.

Bovendien noem je geen feiten, maar meningen. Feiten zijn harde cijfertjes, jouw mening over een matchup is per definitie geen feit. Het kan een mening zijn waar het merendeel het mee eens is, maar totdat het gestaafd wordt met feiten (als in: 70% van die matchup wordt door de ene gewonnen bijvoorbeeld) blijft het een MENING. Een mening die je gewoon op een normale manier kan toelichten. Dat jij 90% van wat hier verkondigd wordt onzin VINDT wil niet zeggen dat jij ook maar gewoon ononderbouwd onzin moet gaan zitten spuien natuurlijk.

ediT: over onzin trouwens: extra damage met sunglasses skins? Blijkbaar roep je zelf ook wel eens zomaar wat...
En ja het zonnebrillen ding interesseert me ook geen biet, foutjes kunnen gebeuren, bij deze mijn excuus voor een verwarring ;-)

Lees: Skill Equals, dus stel dat je tegen je eigen ghost speelt.

Een goeie nidalee (AD) loopt continue vanuit de brush te harassen, aanval met gap opener/ closer en hoge burst. Kennen kan hierin nooit traden, aangezien deze beiden ranged zijn. Daarnaast kan kennen de sustain van nidalee niet winnen (heal/ mini-steroid). Je onderschat duidelijk de kracht van een AD Nidalee.
Mening of feit?

Olaf Q hit is wel een ernstige slow, aangezien deze weer opgepakt word en weer geslowed word, dan kun je als Kennen zijnde best je W maxen, maar daar red je het niet mee. Olaf is een lompe kracht wat je hoe dan ook bereikt. Je kunt weg Rushen met E als kennen zijnde, echter verlies je daar exp en farm door. Olaf wint hoe dan ook trades met kennen en wint ook nog eens in sustain, maar ik heb gister al begrepen dat je de ballen snapt van Olaf.
Mening of feit?

Ik kijk uit naar je excuus :-)

• Craven
No offense maar een excuus zou jij van mij niet krijgen.

Je laatste post is inderdaad netjes onderbouwd. Maar de 2 voorgaande posts zijn gewoon een hoopje losse kreten. Het gaat er nou juist om dat je het onderbouwd. En dat doe je dan ook in je laatste post (voor 2 champs). Die onderbouwing kunnen wij niet ruiken zeg maar.

Verwijderd

Craven schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:42:
No offense maar een excuus zou jij van mij niet krijgen.

Je laatste post is inderdaad netjes onderbouwd. Maar de 2 voorgaande posts zijn gewoon een hoopje losse kreten. Het gaat er nou juist om dat je het onderbouwd. En dat doe je dan ook in je laatste post (voor 2 champs). Die onderbouwing kunnen wij niet ruiken zeg maar.
"Elke AD met een gap closer of zware cc is een counter voor Kennen, denk hierbij aan AD Nidalee, Lee Sin, Yorick, Fiora, Olaf, Irelia, Jax en misschien vergeet ik er ook nog wel een paar."

Dit is een duidelijke onderbouwing (alles kan meer en duidelijker, snap ik) en met de genoemde champs kun je hier wel je eigen twist aan geven, je weet immers wat welke champ doet.
Het was voor hem niet duidelijk genoeg mbt Nidalee en Olaf en die heb ik vervolgens uitgebreid onderbouwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 09:44 ]

• Craven
Dat is geen onderbouwing (zeker geen duidelijke) maar een stelling. Jij stelt dat een champ met gap closer of zware cc kennen countert. In je een na laatste post onderbouw je die stelling vervolgens met feiten.

Ik kan namelijk ook stellen dat kennen met zijn mobility de zware cc van olaf simpel genoeg kan ontwijken en ondertussen olaf kan blijven harassen. Nou speel ik nooit met beide champs dus of dat klopt is weer een andere. Ik kan het dus ook niet onderbouwen.

See the difference?

Verwijderd

*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:35 ]

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:34:
[...]

En ja het zonnebrillen ding interesseert me ook geen biet, foutjes kunnen gebeuren, bij deze mijn excuus voor een verwarring ;-)

Lees: Skill Equals, dus stel dat je tegen je eigen ghost speelt.

Een goeie nidalee (AD) loopt continue vanuit de brush te harassen, aanval met gap opener/ closer en hoge burst. Kennen kan hierin nooit traden, aangezien deze beiden ranged zijn. Daarnaast kan kennen de sustain van nidalee niet winnen (heal/ mini-steroid). Je onderschat duidelijk de kracht van een AD Nidalee.
Mening of feit?

Olaf Q hit is wel een ernstige slow, aangezien deze weer opgepakt word en weer geslowed word, dan kun je als Kennen zijnde best je W maxen, maar daar red je het niet mee. Olaf is een lompe kracht wat je hoe dan ook bereikt. Je kunt weg Rushen met E als kennen zijnde, echter verlies je daar exp en farm door. Olaf wint hoe dan ook trades met kennen en wint ook nog eens in sustain, maar ik heb gister al begrepen dat je de ballen snapt van Olaf.
Mening of feit?

Ik kijk uit naar je excuus :-)
Excuses krijg je sowieso niet als je discussies met gestrekt been aangaat met halve argumenten om vervolgens achteraf alsnog je gelijk te willen halen. Zeker met je doorgestreepte stukje over Olaf. Doe anders even kinderachtig. Volgens mij ben je ook een tikje bevooroordeeld omdat je momenteel erg veel Olaf speelt en je lane vaak wint daarmee, maar dat wil niet zeggen dat je daarmee een authoriteit bent op Olaf-gebied ofzo.

Olaf Q hit is een skillshot die te dodgen valt en kost ook mana. Kennen kan onbeperkt harassen met auto-attacks en andere skills die geen mana kosten. Bovendien kun je ook inderdaad escapen met je E-skill. Ik zal niet zeggen dat je met Kennen makkelijk een lane wint van Olaf, maar ik vind het geen HARDE counter. Kan best dat Olaf iets sterker is dan Kennen in die matchup, maar onder keiharde counter versta ik dat je met gelijke skill vrijwel altijd je lane wint.

Qua AD nidalee: waarom kan AD kennen niet gewoon ook vanuit die brush auto-attacken dan? Ze hebben beide een ranged attack. Bovendien heeft Nidalee pre-lvl 6 ook niet echt een gapcloser. Ook hier vind ik het nog steeds niet echt een harde counter.

edit: niet dat lolcounter.com nou echt een authoriteit is, maar het geeft iig aan dat veel mensen het met mij eens zijn dat Olaf niet echt een counter is voor Kennen: http://lolcounter.com/search.php?search=kennen

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2012 09:57 ]

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Voordelen die kennen heeft is dit:
Geen mana maar energy
Veel mobiliteit (E)
CC, heeft meerdere stuns.
Passive van W

Voordelen die Olaf heeft.
True damage E (of dat een voordeel te noemen is weet ik niet(
Slow van je bijl die je weer op kan pakken.
Lane sustain door middel van W.
Ult die niet te stoppen is (cant be disabled)

Ik denk zelf dat je wel kan winnen als Olaf, maar dat het ontzettend moeilijk is een hele passief spelende Kennen kan wel winnen van een olaf omdat olaf zijn meeste damage doet als hij naast hem staat dus houdt kennen afstand.

Olaf countert kennen niet echt, andersom ook niet.
Als ze allebei evenveel brain hebben zal de kennen denken ik moet afstand houden en olaf zal denken ik moest naast hem staan anders kan ik niks doen..

Agree of niet?

Als je een jungle hebt met CC en je krijgt pre level 6 2x ganks die allebei succesvol bent maak je een kleine kans.
Zelf zal ik nooit Olaf picken tegen kennen, in mijn ogen zou kennen dat winnen...

Kennen moet je in mijn ogen neer bursten en dat lukt olaf niet...
Zelf zou ik ook geen kennen pakken tegen Olaf omdat je dan veel te druk bezig bent afstand houden , farmen en je passive W gooien op Olaf's donder.

*knip*

[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:54:
NEE kan niet .... olaf is pro gooit bijl in je kop en kennen kruipt weg. kennen top zuigt das een feit neem geen kennen top maar bruisers WABAM discussie finished 2 mutch AP in a team is a failure
Neem en voorbeeld aan deze baas.
Genoeg counters tegen kennen top zoals exlaxl al zei.
Riven, renek etc trouwens ook. geen schijn van kans dat kennen wint.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Rendiertje schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:06:
Voordelen die kennen heeft is dit:
Geen mana maar energy
Veel mobiliteit (E)
CC, heeft meerdere stuns.
Passive van W

Voordelen die Olaf heeft.
True damage E (of dat een voordeel te noemen is weet ik niet(
Slow van je bijl die je weer op kan pakken.
Lane sustain door middel van W.
Ult die niet te stoppen is (cant be disabled)

Ik denk zelf dat je wel kan winnen als Olaf, maar dat het ontzettend moeilijk is een hele passief spelende Kennen kan wel winnen van een olaf omdat olaf zijn meeste damage doet als hij naast hem staat dus houdt kennen afstand.

Olaf countert kennen niet echt, andersom ook niet.
Als ze allebei evenveel brain hebben zal de kennen denken ik moet afstand houden en olaf zal denken ik moest naast hem staan anders kan ik niks doen..

Agree of niet?

Als je een jungle hebt met CC en je krijgt pre level 6 2x ganks die allebei succesvol bent maak je een kleine kans.
Zelf zal ik nooit Olaf picken tegen kennen, in mijn ogen zou kennen dat winnen...

Kennen moet je in mijn ogen neer bursten en dat lukt olaf niet...
Zelf zou ik ook geen kennen pakken tegen Olaf omdat je dan veel te druk bezig bent afstand houden , farmen en je passive W gooien op Olaf's donder.

@Chrisiyyi, cant be serious right? (TROLL DETECTED)
Heb het al vaker gezegd en ik zeg het nog eens. De sleutel tot Olaf op DIT moment is je Q kunnen raken en deze keihard chainen.

Zorg dat je Hexdrinker rushed voor lvl 6 en mik er dan ook op er vol op in te gaan op lvl 6, je ult aan zodat je niet gestunned kan worden en met een paar Q's en E's krijg je die Kennen echt wel dood.

Als een Kennen moet je passief spelen tegen Olaf en niet initiaten. Bait zijn Q zodat Olaf pushed en probeer onder je tower te farmen.

Het zijn geen harde counters maar lanen kunnen ze allebij wel. ADAPT JE BUILD!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:42 ]

• Rendiertje
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:18:
geen troll pure waarheid ik hoef men antwoord niet te onderbouwen omdat het waar is uit medische onderzoek gebleken
Het niveau in dit topic gaat mede door mensen zoals jou hard naar beneden...

• djengizz
  • Niet online
Jeffroiscool schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:17:
Heb het al vaker gezegd en ik zeg het nog eens. De sleutel tot Olaf op DIT moment is je Q kunnen raken en deze keihard chainen.
Volgens mij komt daar ook deels deze discussie door.

Goede Rivens shielden zijn E als de animatie begint, goede Kennens blijven op afstand en dodgen zijn Q. Gebeurt dit niet (genoeg) dan heb je opeens een hele andere matchup en worden bepaalde matchups counters die het eigenlijk niet zijn. Dit maakt Olaf een goede pubstomper maar maakt hem nog geen counter voor bv. Kennen.
Yes, zinnige post.
Ook even een compliment over je toon en het feit dat je altijd de vrede lijkt te willen bewaren in dit topic.
Kunnen sommige een voorbeeld aan nemen.

• Jeffroiscool
djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Volgens mij komt daar ook deels deze discussie door.

Goede Rivens shielden zijn E als de animatie begint, goede Kennens blijven op afstand en dodgen zijn Q. Gebeurt dit niet (genoeg) dan heb je opeens een hele andere matchup en worden bepaalde matchups counters die het eigenlijk niet zijn. Dit maakt Olaf een goede pubstomper maar maakt hem nog geen counter voor bv. Kennen.

[...]

Yes, zinnige post.
Ook even een compliment over je toon en het feit dat je altijd de vrede lijkt te willen bewaren in dit topic.
Kunnen sommige een voorbeeld aan nemen.
Als die goede Riven's hun shield gebruiken om de dmg van zijn Q op te vangen zijn ze alsnog slowed en heb ik een free full dmg E skill op hun hoofd ^^

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• djengizz
  • Niet online
Jeffroiscool schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:31:
Als die goede Riven's hun shield gebruiken om de dmg van zijn Q op te vangen zijn ze alsnog slowed en heb ik een free full dmg E skill op hun hoofd ^^
Wie heeft het over het shielden van Q?

• valermos
vicarious ik wil geen partij trekken. Maar je uitleg van nidalee + kennen is beetje onzin. Nidalee cougar jumpt naar kennen. Kennen heeft wel een rush maar nidalee is veel sneller en hit 90% zeker. vindt de onderbouwing van jou uit egt zwak.

Verwijderd

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:42 ]

• Jeffroiscool
djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:32:
[...]

Wie heeft het over het shielden van Q?
Oh verkeerd gelezen aangezien ik dacht dat je E van Riven bedoelde.

Maarja dan kan je alsnog een paar Q skills blijven gooien naar Riven. Als hij persee m'n E wilt shielden gebruik ik hem toch niet? Lekker W skill aan en autoattacken! :D

Verwijderd

valermos schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:33:
vicarious ik wil geen partij trekken. Maar je uitleg van nidalee + kennen is beetje onzin. Nidalee cougar jumpt naar kennen. Kennen heeft wel een rush maar nidalee is veel sneller en hit 90% zeker. vindt de onderbouwing van jou uit egt zwak.
Niet echt een sterke gap closer. Nidalee moet al aardig dichtbij komen om uberhaupt iemand te raken met haar jump. Je ziet het in ieder geval al ver van te voren aankomen. Je kunt er enkel van wegrennen om niet geraakt te worden; en dat kan Kennen wel. Ik zou als Nidalee nooit een Kennen bespringen. Als hij E aanzet (en daar jump jij dan fijn in terwijl hij zijn resists verhoogd) wegrent en vervolgens een Q naar achter gooit of simpelweg op W drukt dan heb je de trade al verloren.

*knip*

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 28-06-2012 23:39 ]

• Craven
valermos schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:33:
Je mag partij trekken als je het maar onderbouwd doet. Het is niet voor niks een discussieforum. Alleen zijn er sommige leden die schijnbaar vinden dat ze stellingen niet hoeven te onderbouwen. Vicarious had het in dit geval trouwens ook over pre-lvl 6.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04

Nutral

gamer/hardware freak

Kennen vs olaf:
Ik denk dat kennen early een beetje de overhand heeft maar het is best wel een skill matchup. kennen heeft goede harass maar olaf kan kennen na een paar levels zo goed als in een trade killen, daarnaast is olaf's ult erg goed tegen kennens stuns en zal het bij deze matchup gaan om de disengage/positioning/harass van kennen vs de harde trades/sustain/killpotential van olaf

Riven vs Olaf:
Hier heb ik niet echt een goed idee over, ik denk toch dat het heel afhankelijk is van skill. Riven heeft een stuk meer damage dan olaf en ook trade riven een stuk harder dan olaf bij de iets langere trades. Olaf heeft alleen z'n autoattacks en true damage waar riven ook flink damage doet met haar passive, Q, W en R. Het nadeel is natuurlijk wel dat riven van zichzelf geen sustain heeft. Hier draait het denk ik om of olaf goed kan zonen en de trades kort kan houden en controleren tegenover of riven haar volle combo kan doen en trades hard genoeg kan winnen dat olaf niet bij de minions kan komen. Qua jungle ganks heeft olaf zijn ult tegenover rivens flinke mobility.

• valermos
Over olaf en riven:

een maat van mij waar ik mee duo heeft tegen geen 1 champ moeite met riven hij weet heel goed hoe hij riven moet spelen. het ligt er maar net aan hoe je tegen elkaar speelt. en hoe goed de een is.

Verwijderd

Nutral schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:46:
Kennen vs olaf:
Ik denk dat kennen early een beetje de overhand heeft maar het is best wel een skill matchup. kennen heeft goede harass maar olaf kan kennen na een paar levels zo goed als in een trade killen, daarnaast is olaf's ult erg goed tegen kennens stuns en zal het bij deze matchup gaan om de disengage/positioning/harass van kennen vs de harde trades/sustain/killpotential van olaf
Is dat net niet een van de sterke punten van kennen dat hij trades kan vermijden en alsnog gemakkelijk kan farmen ? In dat opzicht vond ik hem een goede pick tegen de meeste top/mids, niet in het opzicht om je lane te killen.

In dit opzicht zijn er praktisch geen heroes die hem het leven lastig kunnen maken, net waarom ik karthus een heel sterke pick op mid vindt, omdat hij desondanks de hero waar hij tegen staat hij in principe perfect in staat moet kunnen zijn om te farmen.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:23
Riven kan hard winnen van Kennen, maar pas goed na level 6. Als de bush goed gebruikt wordt in ieder geval.

Lee Sin kan winnen, gap closer na Q dodge en weer terug met W.

Yorick wint. Punt. Ghouls absorberen alle Q's, infinite sustain, kan eventueel met Q als een malle erachteraan rennen.

Vlad is eigenlijk ook een counter, je kan met je pool de stun baiten of evt bijna zijn hele ultimate poolen. Daarbij heb je van jezelf sustain en meer damage.

Veranderd niks aan het feit dat hij een van de veiligste picks is door zijn E en stuns. Ik vind zelf alleen zijn damage lategame erg hard tegenvallen. Hij is dan iets meer utility.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
[...]
In dit opzicht zijn er praktisch geen heroes die hem het leven lastig kunnen maken, net waarom ik karthus een heel sterke pick op mid vindt, omdat hij desondanks de hero waar hij tegen staat hij in principe perfect in staat moet kunnen zijn om te farmen.
Dat vind ik nou weer net niet. Wel een sterke pick hoor, maar niet ALTIJD. Champions met blinks en hoge burst (Leblanc, Kassadin, Akali, Ahri) kunnen hem volgens mij zo stukbursten en op tijd wegkomen om niet door zijn zombie gesloopt te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2012 11:07 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 20:37

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Dat vind ik nou weer net niet. Wel een sterke pick hoor, maar niet ALTIJD. Champions met blinks en hoge burst (Leblanc, Kassadin, Akali, Ahri) kunnen hem volgens mij zo stukbursten en op tijd wegkomen om niet door zijn zombie gesloopt te worden.
Kennen past prima in de huidige meta. Doube WotA, wat AoE tanking (Amumu, Galio) en je hebt heerlijke synergie.

Surfin' paradise!

Snappie88 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:26:
[...]

Kennen past prima in de huidige meta. Doube WotA, wat AoE tanking (Amumu, Galio) en je hebt heerlijke synergie.
huh? ik zie je relatie met jouw post en de mijne niet zo. Misschien was het niet helemaal duidelijk, maar in de post die jij quote heb ik het over Karthus, die krijgt het volgens mij lastig tegen Leblanc etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2012 11:34 ]

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Die kunnen inderdaad een champion snel neerbursten, maar ik heb het over de zekerheid tot veilige farm in laning phase. Voor level 6 kan karthus het kassadin of akali best lastig maken ook denk ik.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:35:
[...]

Die kunnen inderdaad een champion snel neerbursten, maar ik heb het over de zekerheid tot veilige farm in laning phase. Voor level 6 kan karthus het kassadin of akali best lastig maken ook denk ik.
Nouja als een champ jou makkelijk en veilig kan neerbursten doet hij iets niet goed als hij jou laat farmen natuurlijk. Kassadin heeft pre-6 eigenlijk tegen iedereen een lastige lane volgens mij :D Maar Akali moet denk ik best redeljik tegen karthus kunnen spelen dmv die shroud, die volgens mij ook MR geeft, en harass met Q(?, iig dat je je blade gooit). En na lvl 6 jump je karthus en burst je hem zo kapot volgens mij.

Verwijderd

Zebby schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:58:
Riven kan hard winnen van Kennen, maar pas goed na level 6. Als de bush goed gebruikt wordt in ieder geval.

Lee Sin kan winnen, gap closer na Q dodge en weer terug met W.

Yorick wint. Punt. Ghouls absorberen alle Q's, infinite sustain, kan eventueel met Q als een malle erachteraan rennen.

Vlad is eigenlijk ook een counter, je kan met je pool de stun baiten of evt bijna zijn hele ultimate poolen. Daarbij heb je van jezelf sustain en meer damage.

Veranderd niks aan het feit dat hij een van de veiligste picks is door zijn E en stuns. Ik vind zelf alleen zijn damage lategame erg hard tegenvallen. Hij is dan iets meer utility.
Ookal kun je de lane niet winnen, dan kun je met kennen alsnog heel gemakkelijk gewoon save farmen. Daarom is kennen ook zo'n goede pick top, hij is gewoon niet van farmen te stoppen.

Runnen jullie trouwens ook ad runes op kennen en gaan pas later voor de ap? Dus shoes + 2 doransblades en daarna Abysal of Hourglass. Tegen matchups als riven heb je hierdoor early echt een ENORM voordeel. Je maxed dan ook w ipv q eerst. Ik zag dit kennen spelers in tournement matches laatst steeds doen (dyrus, Wickd)

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:26:
Runnen jullie trouwens ook ad runes op kennen en gaan pas later voor de ap? Dus shoes + 2 doransblades en daarna Abysal of Hourglass.
Geen AD runes, ik ga nog steeds de 'Ignaxio's setup' met Spellvamp en Energy regen runes.
Wel double dorans blade als opener.

Verwijderd

Vind ignatios setup niet echt goed die gast gaat 21 in utility. Alsof die 3 % spellvamp en 5% exp boost meer waard zijn dan de bonusses in de defense tree.
En gebruikt ook geen armor runes. Als je kennen top wilt spelen lijkt me dat toch wel handig.
Ook zou ik inderdaad ad willen om beter te kunnen last hitten. Dan is de setup van wingsofdeath,dyrus en wicked toch stukken beter.

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:31:
[...]

Geen AD runes, ik ga nog steeds de 'Ignaxio's setup' met Spellvamp en Energy regen runes.
Wel double dorans blade als opener.
Die energy regen zijn toch je yellows he? Ik zou voor toplane toch echt armor runes nemen.

• Nixo
Rodgort, Jun 27 09:56 (PDT):
Greetings Summoner,

We do not do this normally, but I was able to make an exception and have refunded this content for you.

The points have been added to your account, but they may not display properly until you go to the Store and attempt to make a purchase. You do not need to complete the purchase as the value should correct itself before you complete the transaction.

If you happen to have been online while I was operating on your account, you may notice a short ~5 minute hold on your account. This is just to allow the database to re-sync and will be over shortly.

This is a one-time exception. Your account is no longer eligible for any further refunds or changes to your current request as the refund has been completed.

Just to let you know I have closed this request. If you have any other questions that are not related to this refund please feel free to create a new request here:

https://support.leagueoflegends.com

Sincerely,

Rodgort, the Reverse Burninator

------------------------------------------------------------------------------

Nixo, Jun 26 03:26 (PDT):
Dear,

Because of lag (my side/serverside???) I have bought 18 greater glyphes of shielding.

Is it possible to remove 9 of them and refund the IP?

Kind regards,

Nixo
Wow ik voel me vereerd dat ze het voor deze ene keer doen (wel fijn) Maar ze brengen het alsof ik god op mn blote knietjes mag bedanken hehe
Wel moet ik zeggen dat ze een goede service hebben. Hiervoor een ander spel gespeeld en daar werd iedereen consequent genegeerd :p
Ik vind het sowieso stom dat je er meer dan 9 kan kopen. Er is geen enkele reden om meer dan 9 van 1 bepaalde soort glyph te hebben.

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Nixo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:50:
[...]

Wow ik voel me vereerd dat ze het voor deze ene keer doen (wel fijn) Maar ze brengen het alsof ik god op mn blote knietjes mag bedanken hehe
Wel moet ik zeggen dat ze een goede service hebben. Hiervoor een ander spel gespeeld en daar werd iedereen consequent genegeerd :p
Ik denk dat als ze het op een toon brengen van "ah joh maakt niet uit kan gebeuren" dan gaan mensen er uiteindelijk heel soepel mee om en misschien wel misbruik van maken.

Maar wel nice dat je het terug krijgt :D ik ken idd ook meerdere games waar de support een stuk minder was.

League of Legends EUW: IBullit

• Nixo
Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:58:
Ik vind het sowieso stom dat je er meer dan 9 kan kopen. Er is geen enkele reden om meer dan 9 van 1 bepaalde soort glyph te hebben.
Dat is zeker een goed punt xD meer dan 9 heeft totaal geen zin. Of als je er 9 hebt dat ze dan uit de lijst verdwijnen net al met champions (owned / not owned)

En goede support is zeker leuk een pro van een game.

Verwijderd

Nixo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:50:
[...]

Wow ik voel me vereerd dat ze het voor deze ene keer doen (wel fijn) Maar ze brengen het alsof ik god op mn
Dat zeggen ze overigens altijd zo. Zelfs als je een probleem hebt dat buiten jouw schuld om is gebeurd waar je over mailt.

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:58:
Ja echt wel, ik wou een keer flat MR glyphs kopen (9) en ik had ook zo'n 10k ip, dus ik doe ff lekker 9x die glyphs, click op buy en dan staat er zo'n error, dus die error kreeg ik 3x nog en toen hield ik ermee op. De volgende keer dat ik ingelogde had ik geen ip meer zowat en zo'n 36 glyphs... Leuk was dat, dus ik ging ermee nieuwe runes van maken.... Erg stom -_-

• Nixo
nukidin247 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Ja echt wel, ik wou een keer flat MR glyphs kopen (9) en ik had ook zo'n 10k ip, dus ik doe ff lekker 9x die glyphs, click op buy en dan staat er zo'n error, dus die error kreeg ik 3x nog en toen hield ik ermee op. De volgende keer dat ik ingelogde had ik geen ip meer zowat en zo'n 36 glyphs... Leuk was dat, dus ik ging ermee nieuwe runes van maken.... Erg stom -_-
Erg stom.... betekend dit een hele slechte kans van slagen? Of dat je hele slechte runes er voor terug krijgt?
Nixo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:31:
[...]

Erg stom.... betekend dit een hele slechte kans van slagen? Of dat je hele slechte runes er voor terug krijgt?
Stom dat het gebeurd is. En van het combinen krijg je gewoon dezelfde class runes terug, maar een random rune waarvan je maar moet afwachten of je er wat aan hebt. Plus dat je ze 2:1 wegdoet dus er altijd dik verlies op maakt.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
ik zou gewoon een mailtje sturen

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Dan probeert een mens een hoger elo te krijgen, wordt ie tegen Ocelote gematched in mid. Dit gaat leuk worden..

Streaming History

speedzor schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:18:
Dan probeert een mens een hoger elo te krijgen, wordt ie tegen Ocelote gematched in mid. Dit gaat leuk worden..
Oce is de laatste tijd erg matig bezig... wel jammer dat ik je nu niet kan spectaten op mn werk.

• Rendiertje
Ocelote die ging toch top als positie nemen?
Rendiertje schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:25:
Ocelote die ging toch top als positie nemen?
Volgens mij is hij daar alweer op teruggekomen. En terecht, hij was een waardeloze top.

• Rendiertje
Jax only ofzo toch? :D

• Jeffroiscool
speedzor schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:18:
Kijk hem 2/2/2 staan! :D

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

http://www.lolking.net/summoner/euw/287456#history
ik ben weer flink aan het stijgen. 1351 elo atm.

gisteren een game gehad met malphite top, ik zag tegenstander wukong picken dus ik dagt mooi k ga malphite, en dan pickt hun ook nog tryn als jungler dus was to easy :D.

wat vinden jullie van mijn item build? ben malphite top of mid aan het trainen. zie match history ( ik had philosopher gekocht omdat ik in mana problemen zat early game)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nixo
psyy138 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:37:
http://www.lolking.net/summoner/euw/287456#history
ik ben weer flink aan het stijgen. 1351 elo atm.

gisteren een game gehad met malphite top, ik zag tegenstander wukong picken dus ik dagt mooi k ga malphite, en dan pickt hun ook nog tryn als jungler dus was to easy :D.

wat vinden jullie van mijn item build? ben malphite top of mid aan het trainen. zie match history ( ik had philosopher gekocht omdat ik in mana problemen zat early game)
Zo bouw ik m meestal ook in het begin. Alleen gebruik nooit een dorian shield.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Nixo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:14:
[...]

Zo bouw ik m meestal ook in het begin. Alleen gebruik nooit een dorian shield.
komt omdat ik maar 40 armor in het begin had anders, dus ik dagt hp hp regen en wat armor waarom niet ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nixo
psyy138 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:15:
[...]

komt omdat ik maar 40 armor in het begin had anders, dus ik dagt hp hp regen en wat armor waarom niet ;)
Heel slecht is het denk ik ook niet. Maar heb in t begin toch meestal t probleem dat ik er ook geen geld voor heb. Wil altijd zo snel mogelijk philosofers stone en heard of gold xD

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Nixo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:20:
[...]

Heel slecht is het denk ik ook niet. Maar heb in t begin toch meestal t probleem dat ik er ook geen geld voor heb. Wil altijd zo snel mogelijk philosofers stone en heard of gold xD
kan ook of boots in het begin en erna philosopher en heart of gold

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nixo
Ja tussendoor meestal eerst boots of speed aangezien malphite niet echt een speedmonster is :p

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Even voor mijn beeldvorming omtrent speelwijze Nidalee :) End game speel je haar vaak in kat vorm? En kom je daar uit om bijvoorbeeld te healen of die speer te gooien?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Swanfield schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:32:
Even voor mijn beeldvorming omtrent speelwijze Nidalee :) End game speel je haar vaak in kat vorm? En kom je daar uit om bijvoorbeeld te healen of die speer te gooien?
Ja altijd catform tenzij je een spear wilt gooien, een trap wilt leggen of een heal wil doen of geven.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Ja altijd catform tenzij je een spear wilt gooien, een trap wilt leggen of een heal wil doen of geven.
Een trucje die TE weinig mensen doen is speer gooien dan DIRECT naar catform en W skill om nog een stuk verder weg te staan. Kost je geen mana en je speer gaat meer dmg doen (doen terwijl die speer al vliegt natuurlijk ;) )

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Ok nou dan weet ik al een beetje meer waarom ik zo faalde end game :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren WW jungle..
Long sword geen hp of iets..
Makkelijke survivable.. gestart bij red een keer ipv bij blue en tot mijn verbazing werkt dat nog beter dan dat je bij blue begint.. gelijk een mid gank gedaan wat resulteerde op een kill op level 2.. dan doorgegaan naar blue, ondertussen level 3 en top geganked.. op 5 min had ik 2 kills in de pocket :D

Verwijderd

WW jungle kan je het beste starten met boots als je wilt ganken. movespeed>10 damage.
Ook heb je geen items met longsword in je build als het goed is.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Een trucje die TE weinig mensen doen is speer gooien dan DIRECT naar catform en W skill om nog een stuk verder weg te staan. Kost je geen mana en je speer gaat meer dmg doen (doen terwijl die speer al vliegt natuurlijk ;) )
Sowieso altijd achteruit lopen nadat je een spear gooit (nog beter met je passive)

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:30:
Ook heb je geen items met longsword in je build als het goed is.
Madred's Razors is nog steeds een goed item om te rushen op WW jungle. Snellere clear, counterjungling en buff control.

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:14:
[...]

Madred's Razors is nog steeds een goed item om te rushen op WW jungle. Snellere clear, counterjungling en buff control.
Aub niet rushen..

Het is inderdaad een van de beste dmg items op warwick, maar voor dezelfde prijs kun je earlygame toch beter een wits end en glacialshroud halen op warwick. Met Madred's ben je gewoon veel te niet tanky.
Ja oke, als je 5-0-4 staat na 10 minuten zou ik ook een Razor halen maar zolang de game gelijk opgaat, en vooral als je al achterstaat echt NIET doen.
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:25:
[...]

Aub niet rushen..

Het is inderdaad een van de beste dmg items op warwick, maar voor dezelfde prijs kun je earlygame toch beter een wits end en glacialshroud halen op warwick. Met Madred's ben je gewoon veel te niet tanky.
Ja oke, als je 5-0-4 staat na 10 minuten zou ik ook een Razor halen maar zolang de game gelijk opgaat, en vooral als je al achterstaat echt NIET doen.
madreds razor is alleen dat begin-item. Jij bedoelt BLOODrazor. Die rusht Djengizz vast niet, hem kennende.

Overigens vind ik die longsword ook wel lekker om mee te starten. Die damage helpt je wel redelijk bij de clear-snelheid en je wil toch asap 6 worden als ww zijnde.

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 28-06-2012 18:29 ]

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:29:
[...]

madreds razor is alleen dat begin-item. Jij bedoelt BLOODrazor. Die rusht Djengizz vast niet, hem kennende.

Overigens vind ik die longsword ook wel lekker om mee te starten. Die damage helpt je wel redelijk bij de clear-snelheid en je wil toch asap 6 worden als ww zijnde.
Idd.
Razor --> Recurve bow --> Wit's End

De razor geeft je een snellere clear dan wit's end en met razor + recurve kun je dragon solo-en.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:29:
[...]

Oh right, mijn excuses. Ik haal altijd meteen een Lantern op mijn toplaners dus ik ben niet echt bekend met de naam van het onderitem haha.

Edit: voor de mensen die dit nu lezen, ik ben online voor een paar premade matches te doen vor de lol, wat mensen die mee willen doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 18:35 ]

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:32:
[...]

Idd.
Razor --> Recurve bow --> Wit's End

De razor geeft je een snellere clear dan wit's end en met razor + recurve kun je dragon solo-en.
Boots> recurve bow > wits end. Je clear is met wits end snel genoeg en dan kan je eerder cdr kopen wat zorgt dat je meer ult ganks kan doen = pure winst.
En longsword is inderdaad leuk voor je cleartijd maar dan zit een gank met red er al helemaal niet in. Dus doe mij maar boots.
Ik heb zelf ook wel ww met razor gespeeld hoor maar het is gewoon onnodig, je bent geen farming jungler maar een ganker. Iemand dragon solo'en heb ik denk ik de laatste 100 games niemand zien doen.
Je kan dan nog beter gewoon double gp/10 gaan en een shurelia rushen dan zijn je ganks helemaal ziekelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 18:45 ]

Verwijderd

Ik heb aantal keren zonder runes gejungled omdat ik nog geen IP heb voor jungle runes te kopen maar zonder runes lukt het me elke niet ..

Het is toch gewoon mogelijk om zonde runes te jungle met elke champ?
Waarschijnlijk fail ik gewoon maar oke =)
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:02:

Het is toch gewoon mogelijk om zonde runes te jungle met elke champ?
Nee, zeker niet. Bovendien heb je een pull nodig op blue, die zul je ook wel niet krijgen. Google anders even wat recente jungle filmpjes om een idee te krijgen.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:18:
[...]

Nee, zeker niet. Bovendien heb je een pull nodig op blue, die zul je ook wel niet krijgen. Google anders even wat recente jungle filmpjes om een idee te krijgen.
Daarom gaat altjd fout.

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:41:
Je clear is met wits end snel genoeg en dan kan je eerder cdr kopen wat zorgt dat je meer ult ganks kan doen = pure winst.
Hogere clear speed betekent ook meer potentiële ganks.
En longsword is inderdaad leuk voor je cleartijd maar dan zit een gank met red er al helemaal niet in. Dus doe mij maar boots.
Eens, ik start ook boots.
Ik heb zelf ook wel ww met razor gespeeld hoor maar het is gewoon onnodig, je bent geen farming jungler maar een ganker. Iemand dragon solo'en heb ik denk ik de laatste 100 games niemand zien doen.
Je kan dan nog beter gewoon double gp/10 gaan en een shurelia rushen dan zijn je ganks helemaal ziekelijk.
Mijn redenering achter razor eerst:

WW is idd geen farming jungler ala Shyv of Mundo maar het is ook geen carry / snowball jungler zoals Lee. Waar ganks situationeel zijn en nooit gegarandeerd is jungle farm dat wel. Soms heb je gewoon de mogelijkheid niet om te ganken, zeker met WW voor level 6 (alle lanes pushed, laner met low health / geen mana, etc.).
Als ik voor 1000 gold een item kan halen wat mij verder elke jungle rotatie voor de rest van de game helpt (de snellere clear is substantieel) is dat niet verkeerd en verdient het zichzelf terug. Ik zie de snellere clear speed dan ook als een soort van GP10 in de zin dat het gegarandeerde inkomsten zijn en zichzelf terug verdient. Late game verkoop ik hem weer (de resell value is redelijk) of upgrade ik naar MBR als laatste item als ik fed ben.

De CDR die jij eerder hebt doet alleen maar wat voor je ult ganks. In de jungle zelf heb je early / mid zonder extra CDR en zonder blue buff al mana issues als je je abilities spammed. Die paar seconde eerder dat jouw ult op is zegt nog steeds niet dat er dan ook een gank mogelijkheid is. Dit blijft situationeel.

Echte GP10 items lijkt me een heel slecht idee op jungle WW: dit zijn items die je in eerste instantie je build vertragen en je early game verzwakken. Geen goed idee op een jungler met een matige early game die ook de sustain van deze items niet nodig heeft.

Verder is de timing veel beter dan de Wits End omdat het goedkoper is en betere deelelementen bevat. Na mijn eerste clear (zeg: wolves-->blauw-->wraiths-->red--> dubbel gollem--> wraiths --> wolves) heb ik precies voldoende voor de longsword en cloth. Hierna doe ik nog een keer een clear (dubbel gollem --> wraiths --> wolves) om hem af te maken en ben dan precies op tijd voor de eerste respawn klaar met de razor.
Dit geeft mij betere mogelijkheden om te counterjunglen na de respawn of de counterjungling op mijn respawn van een snellere jungler te stoppen.

Het feit dat je drag kunt solo-en betekent ook niet dat je dit persé doet zonder bescherming van je team. Het kunnen solo-en is wel een indicatie van betere control over diezelfde buffs en soms doet de mogelijkheid zich voor.

Tenslotte zou het me ook niet verbazen dat een razor zelfs nog meer doet voor je eerste ganks dan alleen een recurve bow.

Verwijderd

Ben aan het streamen op http://www.justin.tv/vorenii
Gewoon normal games met een paar vrienden, allemaal Nederlands.

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:05:

Hogere clear speed betekent ook meer potentiële ganks.
Nee hogere clear speed betekend dat je sneller camps kan pakken. Ganks kan je doen als de tegenstander overextend er is verder geen relatie tussen deze dingen.

Mijn redenering achter razor eerst:

WW is idd geen farming jungler ala Shyv of Mundo maar het is ook geen carry / snowball jungler zoals Lee. Waar ganks situationeel zijn en nooit gegarandeerd is jungle farm dat wel. Soms heb je gewoon de mogelijkheid niet om te ganken, zeker met WW voor level 6 (alle lanes pushed, laner met low health / geen mana, etc.).
Als ik voor 1000 gold een item kan halen wat mij verder elke jungle rotatie voor de rest van de game helpt (de snellere clear is substantieel) is dat niet verkeerd en verdient het zichzelf terug. Ik zie de snellere clear speed dan ook als een soort van GP10 in de zin dat het gegarandeerde inkomsten zijn en zichzelf terug verdient. Late game verkoop ik hem weer (de resell value is redelijk) of upgrade ik naar MBR als laatste item als ik fed ben.
Als je niet kan ganken met ww dan zou ik gewoon door junglen tot het wel kan. Er is weinig reden om terug te gaan voordat je gegankt hebt. Of je nou een cloth armor en een longsword hebt bij je gank maakt ook vrijwel niets uit warwick heeft toch geen scaling. Als je een ult en 3 auto attacks zou doen doe je 45 meer damage dan ik met geen items.
Echte GP10 items lijkt me een heel slecht idee op jungle WW: dit zijn items die je in eerste instantie je build vertragen en je early game verzwakken. Geen goed idee op een jungler met een matige early game die ook de sustain van deze items niet nodig heeft.
Warwick heeft early game alleen zijn Q voor damage. Daardoor maakt het geen drol uit wat voor items je hebt damage wise. Dus kan je vaak makkelijk wegkomen met een heart of gold philo build. Bouwen ook allebei uit in prima items voor warwick.
Verder is de timing veel beter dan de Wits End omdat het goedkoper is en betere deelelementen bevat. Na mijn eerste clear (zeg: wolves-->blauw-->wraiths-->red--> dubbel gollem--> wraiths --> wolves) heb ik precies voldoende voor de longsword en cloth. Hierna doe ik nog een keer een clear (dubbel gollem --> wraiths --> wolves) om hem af te maken en ben dan precies op tijd voor de eerste respawn klaar met de razor.
Dit geeft mij betere mogelijkheden om te counterjunglen na de respawn of de counterjungling op mijn respawn van een snellere jungler te stoppen.
Je jungle route is een beetje raar imo. Waarom start je bij blue je hebt die niet direct nodig. Op jouw manier spawnt hij tegelijk met die van de tegenstander wat het veel vervelender maakt om te counter junglen.
Ook verspil je een gigantisch deel van je red door 2x ermee te backen.

Counter junglen is naast het proberen te pakken van buffs met warwick ook totaal niet de moeite.
Je gaat dan dus met een trage jungler in de jungle van je tegenstander het risico lopen gepakt te worden voor vrijwel precies evenveel gold als je op kan halen in je eigen jungle. Je hebt ook geen escapes dus als je gespot word ben je dood. Kies als je dit wilt doen geen warwick.
Het feit dat je drag kunt solo-en betekent ook niet dat je dit persé doet zonder bescherming van je team. Het kunnen solo-en is wel een indicatie van betere control over diezelfde buffs en soms doet de mogelijkheid zich voor.
Warwick is sowieso waardeloos om dragon te soloen gezien hij alleen auto attacks heeft. Champions met auto attack resets zijn hier veel beter in. Je kan beter een van deze champs picken dan een loos item bouwen.
Tenslotte zou het me ook niet verbazen dat een razor zelfs nog meer doet voor je eerste ganks dan alleen een recurve bow.
Dat weet ik wel zeker maar wits en doet ook meer dan madreds razor en een recurve bow.

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:15:
Nee hogere clear speed betekend dat je sneller camps kan pakken. Ganks kan je doen als de tegenstander overextend er is verder geen relatie tussen deze dingen.
Laat ik het dan zo formuleren: alle tijd die jij niet hoeft te farmen omdat je wacht op respawns is tijd die je aan de lanes kunt besteden.
Als je niet kan ganken met ww dan zou ik gewoon door junglen tot het wel kan. Er is weinig reden om terug te gaan voordat je gegankt hebt. Of je nou een cloth armor en een longsword hebt bij je gank maakt ook vrijwel niets uit warwick heeft toch geen scaling. Als je een ult en 3 auto attacks zou doen doe je 45 meer damage dan ik met geen items.
Hoezo maken de extra armor en damage niets uit? Dat zie ik niet, je kan meer tanken en ze gaan sneller dood. Verder is het te rondrennen met een trust fund net zo goed niet slim omdat je je potentieel beperkt.
Warwick heeft early game alleen zijn Q voor damage. Daardoor maakt het geen drol uit wat voor items je hebt damage wise. Dus kan je vaak makkelijk wegkomen met een heart of gold philo build. Bouwen ook allebei uit in prima items voor warwick.
Damage = snellere clear en betere ganks, GP10 doet niks voor je clearspeed. GP10 is meer iets voor Lanewick, niet Jungle WW. Groot deel van je damage komt nog steeds van zijn AA's. Verder is zoals gezegd de extra early sustain net zoals bij wriggles overkill.
Je jungle route is een beetje raar imo. Waarom start je bij blue je hebt die niet direct nodig. Op jouw manier spawnt hij tegelijk met die van de tegenstander wat het veel vervelender maakt om te counter junglen.
Ook verspil je een gigantisch deel van je red door 2x ermee te backen.
Die jungle route was een voorbeeld, hetzelfde geldt voor een elke andere route, het gaat natuurlijk om de clear. En als ik bv. bij wolves sta en terug moet lopen naar dubbel gollem omdat mijn jungle leeg is verlies ik weinig tot niets door te backen.
Counter junglen is naast het proberen te pakken van buffs met warwick ook totaal niet de moeite.
Je gaat dan dus met een trage jungler in de jungle van je tegenstander het risico lopen gepakt te worden voor vrijwel precies evenveel gold als je op kan halen in je eigen jungle. Je hebt ook geen escapes dus als je gespot word ben je dood. Kies als je dit wilt doen geen warwick.
Counter jungling doe je op alle junglers. Ik zie hun jungler bot en steel zijn wraiths, dat is ook een voorbeeld van counter jungling. Counterjungling als core strat is idd wat anders.
Warwick is sowieso waardeloos om dragon te soloen gezien hij alleen auto attacks heeft. Champions met auto attack resets zijn hier veel beter in. Je kan beter een van deze champs picken dan een loos item bouwen.
Het gaat nogmaals om de control en niet zozeer het solo-en. Vergelijk het maar met een AD carry die wriggles neemt: extra wriggles in het team is betere buff control.

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:41:

Laat ik het dan zo formuleren: alle tijd die jij niet hoeft te farmen omdat je wacht op respawns is tijd die je aan de lanes kunt besteden.
Je hoeft dan ook vrijwel niet te farmen op warwick.Je Q doet vaste damage je W is vooral goed voor je team je E gaat er ook niet op vooruit met farm en je R heeft een gruwelijk slechte ratio.
Als je per se snel mobs wil clearen neem dan een farmer, shyvana,mundo, phoenix udyr, nocturne.

Hoezo maken de extra armor en damage niets uit? Dat zie ik niet, je kan meer tanken en ze gaan sneller dood. Verder is het te rondrennen met een trust fund net zo goed niet slim omdat je je potentieel beperkt.
Tuurlijk maakt het iets uit maar damage wise bijna 0 en gezien je op 100% hp uit de jungle komt en je waarschijnlijk geen super crazy dives gaat doen kan die cloth armor echt het verschil niet maken hoor.

Madreds is gewoon slecht op junglers die het niet nodig hebben. Je koopt ook geen madreds op alistar, rammus, naut, nunu. Terwijl die ook echt niet snel clearen.

Damage = snellere clear en betere ganks, GP10 doet niks voor je clearspeed. GP10 is meer iets voor Lanewick, niet Jungle WW. Groot deel van je damage komt nog steeds van zijn AA's. Verder is zoals gezegd de extra early sustain net zoals bij wriggles overkill.
Bij WW ganks komt de damage voornamelijk van Q + R + je ally. Je AA helpt wel maar is maar een heel klein deel daarom maakt een klein beetje minder AA damage bijna niets uit.
En als je dan super graag wil dat je autos veel uitmaken kan je beter 300 meer besteden aan een phage.

Verder snap ik je punt dat clearspeed voor betere ganks zorgt gewoon niet. Alle heavy gankers gaan voor gp10 builds zodat ze niet helemaal gimped zijn als ze een beetje gecounter jungled worden of als ze een tijdje in een lane bush wachten. Ook zijn zowel randuins en shurelia geen verkeerde items op warwick.

Counter jungling doe je op alle junglers. Ik zie hun jungler bot en steel zijn wraiths, dat is ook een voorbeeld van counter jungling. Counterjungling als core strat is idd wat anders.

Het gaat nogmaals om de control en niet zozeer het solo-en. Vergelijk het maar met een AD carry die wriggles neemt: extra wriggles in het team is betere buff control.
Heb zelf niet zon problemen camps te nemen zonder razer als ik weet waar hun jungler uithangt.

Ja en zelfs TSM die het bouwen van wriggles op de carry min of meer heeft uitgevonden gebruikt het niet meer. Dat moet je dus echt alleen doen als de tegenstander geen ap damage heeft.
En eerlijk gezegd zie ik ook nooit dragon fights die zo close zijn dat een razer het verschil maakt.
Als je dat wel verwacht zou ik er niet voor gaan op dat moment.

YouTube: M5 vs Fnatic Highlight
Deze highlight trouwens wel masterlijk.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb weer wat moeten knippen in dit topic en de nodige berichten moeten versturen. En ik maar denken dat dit topic op de goede weg was, bijzonder jammer.

Een aantal mensen bedankt voor jullie TR's :) Gelukkig gingen weinig mensen in het topic zelf erop in, maar dat kon nóg beter. Gewoon negeren en TR's zetten is altijd de beste weg.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:40:

Je hoeft dan ook vrijwel niet te farmen op warwick.Je Q doet vaste damage je W is vooral goed voor je team je E gaat er ook niet op vooruit met farm en je R heeft een gruwelijk slechte ratio.
Als je per se snel mobs wil clearen neem dan een farmer, shyvana,mundo, phoenix udyr, nocturne.
Vooral dit stukje wil ik even op ingaan. NAutilus en Alistar hebben ook geen fantastische clear speed, maar zonder madreds zijn ze nog altijd sneller dan Warwick. Dat komt omdat warwick alleen single target damage doet, en dan nog vrij weinig ook. Nautilus en Alistar kunnen AoE damage doen waardoor in ieder geval wolves en wraiths erg snel te clearen zijn. Met warwick doe je gewoon 15 seconden over die wraith camp zonder madreds.

Verder moeten Nautilus en Alistar het hebben van hun CC bij de ganks, Warwick heeft tot lvl 6 helemaal geen CC behalve red buff. Een beetje extra damage bij een gank kan dan vaak net het verschil maken tussen op 10 HP wegkomen of net de kill pakken.

Ook ben ik het niet eens met je stelling dat Warwick nauwelijks farm nodig heeft. Als je een beetje impact wilt hebben als Warwick wil je met je ulti degenen uit positie snel kunnen pakken. Zonder farm ben je niet tanky en heb je geen damage waardoor je na je ulti dan gelijk uitgepoept (en waarschijnlijk ook dood) bent. Met wat meer farm kun je OF tankier bouwen zodat je wat klappen kan vangen en je team kan opruimen (als ze jou focussen) OF meer damage bouwen zodat je de AD carry kan neerbursten (met magicpen boots en wits end samen doe je best veel damage op je ult + q + 2 auto-attacks).

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Vicarious schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:26:
[...]
Ook ben ik het niet eens met je stelling dat Warwick nauwelijks farm nodig heeft.
Je hebt met iedereen farm nodig. (behalve supps).
Maakt niet uit waar je bent, Top, Mid, Jungle, Bot, farm is belangrijkste wat er is.
Kun je maar niet genoeg stressen hoe belangrijk farm is.
1 Melee minion geeft 36 gold, last hit er 10 heb je al 360 gold, dat is ongeveer zelfde waarde als een champion kill. ( Correct me if im wrong).

• ocwil
@Arankevin
als je met bijna geen runes wil junglen
neem dan armor+5pots
en neem de route double golems (smite)
wraiths
wolves
blue(smite)
gank
wolves/wraiths
red(smite)
gank

blue pill wanneer nodig.

en neem een fatsoenlijke jungle champ want dit lukt je niet met alle champs
--------------------

het is toch 11 minion kills ~400 gold?

[ Voor 9% gewijzigd door ocwil op 29-06-2012 08:51 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.