[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

Verwijderd

Gratz speed. Dat is imo wat dat cijfertje zo leuk maakt. Loon na hard werken ;-)

Janna: Janna is een ideale disengager en wat lastiger 'echte' plays mee te maken. Je gooit je schild meestal op de ad carry en probeert wat mensen te CCen. Je cooldowns zijn redelijk laag, dus elke spell kun je wat vaker gebruiken in teamfights. Speel zelf janna (net als soraka) ook niet meer zo vaak aangezien ik ali / blitz wat leuker vind om erin te duiken en plays te maken.
Ik dacht dat je ook nog een jungler zocht? Ali is meer dan prima te gebruiken in de jungle ook.

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Zo gisteren nog maar eens gejungled met Lee Sin..
Was vergeten hoe een OP ganker champ dat is..
Had stats van 13/1/20 ofzo ging super lekker..
Weet iemand nog een leuke jungler die ik eens kan proberen?

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
ik vind nocturne een leuke jungler of malphite.

• Dopiej
hmm misschien eens malphite proberen ja..
Tips voor items/runes/masteries?

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
ja AS reds. Armor yellows. MR/level blues MS quints.

0/21/9 masteries

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• valermos
Items:
Philstone
Heart of gold
Boots
Frozenheart
warmogs

Wat magic res en armor runes beetje attk dmg masteries na eigen keus

• Dopiej
blamauci schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:11:
ja AS reds. Armor yellows. MR/level blues MS quints.

0/21/9 masteries
beetje de standaard jungle build eiggenlijk dus?
MS quints welke zijn dat ook weer?

Verwijderd

movement speed

• Dopiej
owja :+
Weer tijd geleden dat ik gespeeld had dus is wat waziger geworden xD
Zit eiggenlijk aan de WoW maar subscription is verlopen dus heb ik LoL weer opgepakt.
Heb ook aantal keer Nautilus gespeeld jungle maar lijkt maar alsof ik dan minder goed kan ganken..
Hoe komt dit?

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:26:
[...]

Zit eiggenlijk aan de WoW maar subscription is verlopen dus heb ik LoL weer opgepakt.
Heb ook aantal keer Nautilus gespeeld jungle maar lijkt maar alsof ik dan minder goed kan ganken..
Hoe komt dit?
Nochtans een gankmonster.

Voor level 6 ben je al een heel harde ganker met je stun, je hook & je slow. Eens je level 6 bent in combinatie met die ultimate.

Tracht gewoon van langs achter de enemy te komen en dan zou je toch in veel gevallen een kill moeten kunnen netten.

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:26:
[...]

Hoe komt dit?
Je moet met naut toch wel genoeg CC in huis hebben om een goede gank te zetten. Start met boots + MS quints voor movement speed, ren een lane in, raak je Q en dan kan er toch vrij weinig mis gaan.

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Je moet met naut toch wel genoeg CC in huis hebben om een goede gank te zetten. Start met boots + MS quints voor movement speed, ren een lane in, raak je Q en dan kan er toch vrij weinig mis gaan.
denk dat het ligt aan m'n runes.. zit met AP reds, armor yelows, MR blues en Health Quints..

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:54:
[...]

denk dat het ligt aan m'n runes.. zit met AP reds, armor yelows, MR blues en Health Quints..
Mijn go to runes met de meeste analoge junglers zijn :

attack speed reds
armor yellow
MR blue
MS Quints

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Mijn go to runes met de meeste analoge junglers zijn :

attack speed reds
armor yellow
MR blue
MS Quints
Ga ik sparen voor die ook te kopen :)

Verwijderd

Gister weer eens een pot gespeeld, met Darius top, wat heerlijke hero is het, vind hem prettig spelen, voorzichtig maar als je in problemen komt kan je nog wel eens harde klappen uitdelen :D Kwam tegen een Riven te staan, hoewel ze early game met de combo move mij telkens terug drong, was het na lvl 3-4 wel uit en lvl 6 had ze geen kans meer, elke fight verloor ze. Einde match iets van 8/0/8 geëindigd, leuke pot :)

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:11:
Gister weer eens een pot gespeeld, met Darius top, wat heerlijke hero is het, vind hem prettig spelen, voorzichtig maar als je in problemen komt kan je nog wel eens harde klappen uitdelen :D Kwam tegen een Riven te staan, hoewel ze early game met de combo move mij telkens terug drong, was het na lvl 3-4 wel uit en lvl 6 had ze geen kans meer, elke fight verloor ze. Einde match iets van 8/0/8 geëindigd, leuke pot :)
Als Darius F2P is een week ga ik em toch ook eens proberen heb er al redelijk wat mensen mee zien spelen en heb gespectate en lijkt me ook vette champ.. Lijkt beetje op garen en daar ben ik ook super over te spreken :)

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Als Darius F2P is een week ga ik em toch ook eens proberen heb er al redelijk wat mensen mee zien spelen en heb gespectate en lijkt me ook vette champ.. Lijkt beetje op garen en daar ben ik ook super over te spreken :)
Darius spelers ...

Niet persoonlijk hoor, maar speel je dan andere games ook altijd met cheats?

Ik vind hem qua idee een leuke champ. Maar momenteel verkut die enkel games als die in enemy of je eigen team zit. In ranked een standaard bann.
Hij is te counteren in lane, maar maakt niet uit hoe hard je hem countered. Engame verziekt die toch de game. Dus tenzij je geen geflame (reports) wilt zou ik een nuttigere champ oefenene. 1 die je in ranked ook kan spelen.
Echt oefenen moet je hem niet, iedereen ownt ermee de eerste keer da je hem speelt. Zelfs tegen de counters van darius had ik in men allereerste match 0 problemen. Mid en engame feed je automatisch jezelf en vond ik het spel zelfs niet meer leuk ( toen ik darius speelde).

Sorry voor de toon, maar speel graag normals om wat nieuwe champs of nieuwe manieren te testen en vind draft pick een te groot gedoe. En dan krijg je die darius dat je games verziekt.
Dus speel aub iets anders.

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Ik vermoed dat Garen wel anders speelt, die kan veel meer klappen krijgen dan Darius, zou hem voorzichtiger spelen.

• DaemonAngel
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Ik vermoed dat Garen wel anders speelt, die kan veel meer klappen krijgen dan Darius, zou hem voorzichtiger spelen.
Garen speelt anders. Je moet skills hebben om met hem te ownen.
Zoals met elke champ eigenlijk, behalve darius zowat xd.

Ook geen standaard bann :p garen vind ik wel leuk om te spelen.

• Dopiej
DaemonAngel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:13:
[...]

Heb garen nog nooit gebanned zien worden xD
Meestal junglers enzo..

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
DaemonAngel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:13:
[...]

Darius is helemaal niet zo sterk als jij hier beweerd. Vind je van wel, dan gaat dit eerder liggen aan het niveau van spelers waar je mee speelt en niet zozeer als aan de champion.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Darius is helemaal niet zo sterk als jij hier beweerd. Vind je van wel, dan gaat dit eerder liggen aan het niveau van spelers waar je mee speelt en niet zozeer als aan de champion.
eens, ik speel Darius nu wat vaker, ook al mirror, waar ik eerder vaak de mist mee in ging, is denken dat je stevig bent. Nu ik hem als hit-run speel kom ik vaak goed uit de bus, maar dan nog is het blijven nadenken en bewegen, geen escapes of ruimte voor verkeerde hits. Voor mij werkt Q --> E + hit > W + hit > R vaak de finish combo 1v1, soms wacht ik wel of niet op 5e stack:)

Darius is zeker geen makkelijke champ, volibear doe ik simpeler xD

• Kiwivogel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-10 21:38
Darius is zo makkelijk te kiten. (Beetje zelfde als nasus, belachelijke endgame damage maar supermakelijk te kiten.)

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik vind op het moment darius zijn passive early game te sterk voor de rest valt hij te overzien

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• DaemonAngel
speedzor schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Als je zijn scaling leest en spell werking kan je objectief vaststellen dat hij op is.
Van de banns boven elo 1400 weet ik idd niets. Maar tot daar wordt hij meestal gebanned.

En kiten is iets dat over early game gaat. Niet mid en endgame.

Ik denk dus dat het dan eerder aan het niveau van de darius spelers ligt waarmee jij speelt.

Verschil met nasus is dat je nasus q farm kan ontzeggen en hij dan zijn dmg niet heeft. Darius heeft dit probleem niet. Zijn dmg blijft hoog, niet verbonden aan zijn farm.

En ik heb ook al darius spelers afgemaakt. Maar als de teams balanced zijn qua skill en de enemy heeft een darius dan winnen ze elke tf. Darius ruimt elke half hp champ op met zijn ult en klaar.
Focus je hem eerst, dan winnen ze weer want hu carries hebben vrij spel

Verwijderd

DaemonAngel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Als je zijn scaling leest en spell werking kan je objectief vaststellen dat hij op is.
Van de banns boven elo 1400 weet ik idd niets. Maar tot daar wordt hij meestal gebanned.

Ik denk dus dat het dan eerder aan het niveau van de darius spelers ligt waarmee jij speelt.

Verschil met nasus is dat je nasus q farm kan ontzeggen en hij dan zijn dmg niet heeft. Darius heeft dit probleem niet. Zijn dmg blijft hoog, niet verbonden aan zijn farm.

En ik heb ook al darius spelers afgemaakt. Maar als de teams balanced zijn qua skill en de enemy heeft een darius dan winnen ze elke tf. Darius ruimt elke half hp champ op met zijn ult en klaar.
Champs met half hp is niet genoeg, moeten er passive stacks op zitten wat wel wat seconden duurt om erop te krijgen. Daarnaast zijn tanks/hp based heroes ze bane, ikzelf als volibear nog nooit 1v1 door een Darius verslagen, ben ook maar recreant speler;)

• DaemonAngel
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Champs met half hp is niet genoeg, moeten er passive stacks op zitten wat wel wat seconden duurt om erop te krijgen. Daarnaast zijn tanks/hp based heroes ze bane, ikzelf als volibear nog nooit 1v1 door een Darius verslagen, ben ook maar recreant speler;)
Hm thx, aangename reply.

Speel minder tanky champs. Maar overlaatst in normal wat riven jungle zitten testen. Was redelijk fed met 5 1 7. Darius top veel geganked om hem zwak te houden. Lane phase eindigt, elke tf erna als ik onder half hp was zag ik de animatie en was ik dood.
Hp gestacked, maar dit baatte niet genoeg. Die true dmg is op imo.
Als ze er magic van maken zoals garen kan je tenminste ertegen builden. Warmog en hog waren niet genoeg.

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Die stacks heeft ie redelijk makkelijk. Een goede darius pullt draait slowt en ult je in een paar seconden tijd. Gelukkig speel ik veel malphide die kan hem wel redelijk counteren, early game gewoon passive spelen en zorgen dat je goed trade en zn farm laag houdt + je jungler veel laten ganken.

De rest van de game is afhankelijk van positionering, targetting en sterkte van je team.

Het is te doen maar niet makkelijk. Zelfs pro's zeggen dat zn ult op is.

Verwijderd

DaemonAngel schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:03:
[...]

Waarom denkt iedereen dat Darius op is, hij is in mijn ogen een goede laner, op het punt na dat hij HEEEEEEEEEEEL makkelijk te ganken is. Maar in teamfights is hij helemaal niet zo'n groot probleem, je moet hem gewoon focusen/cc'en. Maar net zo hard als dat je dat bij een jax of irelia moet doen, en deze zijn ook veel moelijker te kiten dan een Darius.

Verwijderd

Vind persoonlijk alles met true dmg op, olaf en vayne kregen mij in 2x knipperen ook eens dood. Wil er best in mee gaan dat die een hoop champs zo verslaat, enkel tank types (maphide oa) zijn stuk lastiger, zodra true dmg komt is HP stacken enige wat je kan (ipv armor of magic res). Als je Darius ze combo goed uitvoert, is het Q --> E --> hit --> W --> hit --> Q --> R (dan 5 stacks erop) tussen ze eerste Q en 2e Q zitten 5 seconden (zonder CDR)

Kan die veel champs aan, zeker maar is die OP overall? nee dat vind ik niet :)

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Ik hoor veel mensen zeggen dat je je tegenstander niet moet laten farmen. Wat verstaan jullie hieronder?
Mid-game ipv roamen op je lane blijven zodat hij geen free farm heeft. Of hits blijven traden terwijl je allebei lekker door kan farmen en ongeveer op hetzelfde hp blijft ?

League of Legends EUW: IBullit

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat ik zelf altijd doe om mijn tegenstander niet te laten farmen (als AD carry bot of AP mid) is om de paar CS mijn tegenstander even aan te vallen met een normal hit, meestal doet de tegenstander dan een aantal stappen terug waardoor je alle ruimte hebt om te farmen en de tegenstander een paar CS achteruit gaat.

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
axel101 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:54:
Ik hoor veel mensen zeggen dat je je tegenstander niet moet laten farmen. Wat verstaan jullie hieronder?
Mid-game ipv roamen op je lane blijven zodat hij geen free farm heeft. Of hits blijven traden terwijl je allebei lekker door kan farmen en ongeveer op hetzelfde hp blijft ?
Ik versta het laatste eronder. Maar dan meer met het idee dat je hem uiteindelijk de lane uitpusht. Zodra je dat hebt gedaan kan je je eigen lane in zijn toren pushen waardoor hij weer een wave farm mist. Daarnaast valt hier ook zonen onder... dus er voor zorgen dat hij niet in de buurt kan komen om te last hitten... maar dat is dan ook vaak weer een gevolg van het traden terwijl hij probeert te last hitten.

Om even over iets anders te beginnen. Ik speel de laatste tijd veel Olaf jungle omdat het zeker zo rond de elo waar ik speel ~1250 een sterke champ is. Nu ben ik ook begonnen met hem top spelen tegen Riven... omdat hij een counter van Riven zou zijn. Nu snap ik wel waarom (met zijn true damage en slow axe en passive) maar toch had ik moeite met Riven.

Hoe kan je het beste spelen tegen Riven? Wat ik elke keer deed was als hij in de buurt kwam mijn axe gooien. Dan was het van hem dash & stun. Als ik de kans kreeg deed ik de true damage voordat hij stunde, anders erna en daarna w-activeren en traden. Het ging moeilijker dan ik verwachtte. Deed ik iets fout?

Verwijderd

Pimorez schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:58:
Wat ik zelf altijd doe om mijn tegenstander niet te laten farmen (als AD carry bot of AP mid) is om de paar CS mijn tegenstander even aan te vallen met een normal hit, meestal doet de tegenstander dan een aantal stappen terug waardoor je alle ruimte hebt om te farmen en de tegenstander een paar CS achteruit gaat.
Dat is een beetje kort door de bocht. De tegenstander zal ook wel wat terug doen namelijk.

Over het algemeen wil je de lane 'winnen'. De lane win je door de laning fase met meer geld uit te gaan dan je directe tegenstander. Heb je meer geld, dan heb je betere items. Geld krijg je uiteraard dmv kills maar vooral door cs (11 minions killen is evenveel waard als een champion).
Hoe bereik je dit dan? (jungler buiten beschouwing gelaten om het wat simpeler te maken)

Zorg ervoor dat je zelf weinig tot geen lasthits mist.
Tussen het last hitten door kun je vervolgens je tegenstander irriteren.
Het doel van het irriteren is tweevoudig. Ervoor zorgen dat diegene zenuwachtig wordt en last hits gaat missen. Diegene op lager hp krijgen.
Als je tegenstander vervolgens op zo'n laag hp is dat een volle combo van jou hem dood maakt zal hij eigenlijk terug moeten en daardoor mist hij cs. Doet hij dit niet, kun je naar hem toe lopen en moet hij wegrennen. Hierdoor mist hij CS. Maakt deze tegenstander hierin nog een klein foutje dan slacht je hem af. Hierdoor krijg jij je kill én kan hij niet meer CSen.

Uiteraard probeert je tegenstander jou ook te irriteren.
Zodra beide champs elkaar tussen het CSen door gaan irriteren spreken we van het traden van hits. Waarbij het doel niet zozeer is het killen van iemand, maar vooral ervoor te zorgen dat de ander terug moet en je een voordeel haalt.

Dit geeft een interessante dynamiek aangezien elke champ verschillend speelt ten opzichte van elk andere champ. De ene champ kan vaak in theorie beter traden dan de ander Denk aan een stun champ tegen een champ zonder stun, melee tegen een ranged etc.

Trades moet je dus op een bepaalde manier zien te winnen, waardoor je uiteindelijk je lane kan winnen door betere CS en misschien een kill hier en daar.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:14:
[...]

Dat is een beetje kort door de bocht. De tegenstander zal ook wel wat terug doen namelijk.
Dat klinkt waarschijnlijk wel zo, maar gezien ik alleen maar ranged champions speel, is het toch wel zo. Vrijwel alle tegenstanders doen een aantal passen terug. Misschien ligt het er aan dat ik nu nog vooral tegen level 23-28 speel in Normal matches omdat ik zelf level 26 ben en ~1350 normal ELO heb.

Verwijderd

Pimorez schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:34:
[...]

Dat klinkt waarschijnlijk wel zo, maar gezien ik alleen maar ranged champions speel, is het toch wel zo. Vrijwel alle tegenstanders doen een aantal passen terug. Misschien ligt het er aan dat ik nu nog vooral tegen level 23-28 speel in Normal matches omdat ik zelf level 26 ben en ~1350 normal ELO heb.
ik speel meer melee champs en hoewel ik ranged inderdaad soms wat ruimte geef omdat ik dan geraakt wordt, vaak via de bush spring ik wel op hen nek (als ik al een stun/pull heb). Vaak beuk ik ze dusdanig dat ze weg blijven met pot of zelfs moeten recallen .... als melee champ moet je niet te bang zijn om uberhaupt geen hit te krijgen ... als je ranged pakt doe je vaak veel meer dmg

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik denk dat Pimorez dit bedoelt?:

'Basically, if the enemy goes for a CS and you're going for a CS, then fuck your shitty 20 gold lasthit, you can play Corki or Graves and get an auto + Q for 200 damage. The next time they go in for a CS, you can get another auto + Q for 200 damage. What happens after a certain number of times is the opposing AD can no longer CS. So you invest a loss of a few CS early to completely zone and beat your opponent later in the lane.
This is super basic, but what happens when your opponent also knows not to go for a CS if they can be chunked, or even to hit you with an auto + Q when you're the one CSing? The lane gets more tricky, you have to play off of what you predict the enemy AD will do based on how they reacted to your aggression earlier.'

Uit de Double Lift AMA op reddit: http://www.reddit.com/r/l.../doublelift_shamefur_ama/

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd

oh yeah, dat word IP sparen of RP kopen

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:41:
[video]

oh yeah, dat word IP sparen of RP kopen
Want aan dit filmpje kunnen we ook echt heel duidelijk zien wat alles doet...

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11 09:02
Gropah schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:49:
[...]

Want aan dit filmpje kunnen we ook echt heel duidelijk zien wat alles doet...
Misschien dat je dan wat meer hebt aan de hele reddit post:
http://www.reddit.com/r/l...preview_of_his_abilities/

• ocwil
After secretary look at printer, she say we need "real repairman." Mundo king of jury-rigging, but even he can't fix. So it time for more quick cash. That mean skins and champions sale! You buy for us, and we pay repairman to make funny cats come out of printer. We need now cash bags, so buy!

mooie quote :P

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11 09:02
Moeten ze de printer maar Bob noemen, cause he keeps jamming ;)

Verwijderd

Gropah
er is niet echt heel veel meer info. Ik had de namen van de abilities er wel bij kunnen zetten voor de volledigheid maar dat is allemaal nogal vaag. Ik bedoel gewoon dat hij er echt enorm awsome uit ziet en ik hem graag wil proberen

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12 15:24
Jayce and ARAM?

So I have been snooping around for info on the new upcoming stuff for LoL in the new patch and stumbled on the abilities for the 100th champion for LoL and the new All Random All Middle map, a custom game like dominion were there is just one lane and when you die you swap to a new hero but keep the items bought and the level you reached.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-DcKhsLi6k_4/T-T1MMwI1MI/AAAAAAAAAAM/53y5POnE0Vo/s1600/0.jpg

Passive: Jayce gains 40 bonus Movespeed and ignores unit collision for 1.25 seconds after each shift.
Hammer Form:

Q – Thunderstrike: Deals magic damage based on % of target’s max HP and knocks target away.

W – Thunderleap: Jayce jumps to target location, dealing physical damage and applying a slow to all enemies hit.

E – Shift Cannon: Shifts into cannon form, gaining increased range and new abilities.

Cannon Form:

Q – Gate of Speed: Jayce summons an electrical gate boosting the Movespeed of teammates passing through. If Jayce’s ranged attacks pass through this gate, the projectiles gain damage/range/speed.

W- Energy Charge: Jayce charges himself with electricity, gaining attack speed for a few attacks.

E- Shift Hammer: Shifts into hammer form, gaining passive armor and magic resist and new abilities.

R- Lighting Field (Both forms): Passive: Jayce gains Mana on Auto attack. Active: Create a Lighting field dealing AoE damage over time.

I have only found his voice but he reminds me of Zeus in Dota. This guy seems like Kennen's big brother he has a strong nuke and movement speed buff with his Q. A gap closer and adrenaline skill with his W. A rang increase and defense buff with E. Finally a AoE spell for team-fights with his R. Any hero that games two abilites from a single spell is strong in my opinion for the amount of utility they bring to a team. The obvious example is Lee Sin and it would be nice to have another hero like him in the League :D
http://einarjonas.blogspot.co.uk/2012/06/jayce-and-aram.html

klinkt als een interessante map.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

broc85 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:01:
Om even over iets anders te beginnen. Ik speel de laatste tijd veel Olaf jungle omdat het zeker zo rond de elo waar ik speel ~1250 een sterke champ is. Nu ben ik ook begonnen met hem top spelen tegen Riven... omdat hij een counter van Riven zou zijn. Nu snap ik wel waarom (met zijn true damage en slow axe en passive) maar toch had ik moeite met Riven.

Hoe kan je het beste spelen tegen Riven? Wat ik elke keer deed was als hij in de buurt kwam mijn axe gooien. Dan was het van hem dash & stun. Als ik de kans kreeg deed ik de true damage voordat hij stunde, anders erna en daarna w-activeren en traden. Het ging moeilijker dan ik verwachtte. Deed ik iets fout?
Je E gebruiken terwijl riven haar schild actief heeft is zonde. Daarnaast denk ik niet dat Olaf per definitie een counter van Riven is, hangt er vanaf hoe je speelt.

Olaf > Riven
- sustain (W)
- range (Q)
- E doet pijn

Riven > Olaf
- schild
- stun
- goede escape
- niet mana-afhankelijk

Voor een goede lane tegen riven moet je je eigen sterke punten uitbuiten en die van Riven zoveel mogelijk counteren. Als het goed is is Riven een beetje bang voor je E, dus zal ze vooral met haar schild aan bij je in de buurt durven komen. Als ze zonder schild in range is moet je dat direct afstraffen, maar dan ook zorgen dat je daarna niet teveel dmg terug pakt. Straight up traden zou ik niet doen, zelfs niet met je W. Door de cc van Riven verlies je dat alsnog.

Ik zou W vooral gebruiken om hp terug te stelen van minions. Q om Riven vanaf afstand te kunnen poken en E wanneer je de kans hebt (dwz Riven zonder schild). Riven heeft geen sustain, jij wel. Zolang je dus blijft poken en niet balls out gaat vechten trek je uiteindelijk dus aan het langste eind en zal Riven terug moeten (=free cs voor jou). Let wel op je mana.

tl;dr: Q en E om te poken, W om jezelf te healen dmv minions en geen dmg verspillen aan het schild van Riven.

Bovenstaande is trouwens vooral bedoeld voor early lane-fase, zodat je het hopelijk qua farm beter doet dan Riven. Als je dan je Wriggle's een paar minuten eerder hebt dan Riven kan je op dat moment voor de kill gaan of Riven helemaal zonen en hopelijk vanaf daar snowballen. Zelfs als je tegelijk je Wriggle's haalt ben je op dat moment in het voordeel vanwege je true dmg.

Denk dat het uiteindelijk een 50/50 lane is, dus een beetje hulp van je jungler en zelf goed warden kan sowieso geen kwaad.

Beginnen met een Doran's Shield, dan zo snel mogelijk terug voor boots, een ward en mogelijk wat items voor je Wriggle's, dan zo snel mogelijk je Wriggle's afmaken. Voordeel van niet te lang wachten met teruggaan is dat je ook iets minder zuinig hoeft te zijn met je mana en dus iets dominanter kan zijn in lane.

... not as I do.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Clush schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:55:
...
Daarnaast denk ik niet dat Olaf per definitie een counter van Riven is, hangt er vanaf hoe je speelt.
...
Eens.

Goede post.

Verwijderd

http://www.own3d.tv/live/31557 streaming smite beta :)

• ocwil
hmm ziet er interressant uit is jammer genoeg closed beta
enig manier naar binnen is een refferal code

Verwijderd

F141D-03815-A3084-CD485-01D72
F13F6-D1318-107B4-BBDB1-65CF9

dit zijn 2 gratis beta keys die op de forums stonden maar denk dat ze al in gebruik zijn maar je kan het proberen :P.

• ocwil
idd jammer

nu weer terug naar LOL ontopic.

ik las hierboven iets over ARAM dat je als je doodging een nieuwe random hero krijgt
wat vinden jullie hiervan hoax? of real?
en mocht het real worden zou ik het best apart vinden
kun je eigenlijk alleen tanky bouwen. want een andere champ is wel raar met full ap build

[ Voor 93% gewijzigd door ocwil op 26-06-2012 22:35 ]

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
ocwil schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:18:
hmm ziet er interressant uit is jammer genoeg closed beta
enig manier naar binnen is een refferal code
Sorry dat ik er weer over begin maar als je gems koopt krijg je al direct beta toegang ;)

Goedkoopste is 6 euro. Heel interessant spel iig :D
ocwil schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:32:
idd jammer

nu weer terug naar LOL ontopic.

ik las hierboven iets over ARAM dat je als je doodging een nieuwe random hero krijgt
wat vinden jullie hiervan hoax? of real?
en mocht het real worden zou ik het best apart vinden
kun je eigenlijk alleen tanky bouwen. want een andere champ is wel raar met full ap build
Dikke hoax, je blijft je eigen champ houden ;)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Dopiej
Zo gisteren nog eens met WW jungle..
Zo easy.. gewoon een long sword pakken en geen hp's want\
je Q en passive healen je al genoeg..
Niet veel kills gehaald omdat der telkens een Fizz was die op het laatst als ik al 90% hp van de
champ af had geslagen de last hit kwam geven -.-
3/1/28 ofzo.. maar WW is zo OP jungle dat is gewoon niet normaal..

• ocwil
Ik vind het toch altijd wel lastig om te ganken met warwick.
maar jha na lvl 6 is het easy peasy.

Clush schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:55:
[...]

Je E gebruiken terwijl riven haar schild actief heeft is zonde. Daarnaast denk ik niet dat Olaf per definitie een counter van Riven is, hangt er vanaf hoe je speelt.

Olaf > Riven
- sustain (W)
- range (Q)
- E doet pijn

Riven > Olaf
- schild
- stun
- goede escape
- niet mana-afhankelijk

Voor een goede lane tegen riven moet je je eigen sterke punten uitbuiten en die van Riven zoveel mogelijk counteren. Als het goed is is Riven een beetje bang voor je E, dus zal ze vooral met haar schild aan bij je in de buurt durven komen. Als ze zonder schild in range is moet je dat direct afstraffen, maar dan ook zorgen dat je daarna niet teveel dmg terug pakt. Straight up traden zou ik niet doen, zelfs niet met je W. Door de cc van Riven verlies je dat alsnog.

Ik zou W vooral gebruiken om hp terug te stelen van minions. Q om Riven vanaf afstand te kunnen poken en E wanneer je de kans hebt (dwz Riven zonder schild). Riven heeft geen sustain, jij wel. Zolang je dus blijft poken en niet balls out gaat vechten trek je uiteindelijk dus aan het langste eind en zal Riven terug moeten (=free cs voor jou). Let wel op je mana.

tl;dr: Q en E om te poken, W om jezelf te healen dmv minions en geen dmg verspillen aan het schild van Riven.

Bovenstaande is trouwens vooral bedoeld voor early lane-fase, zodat je het hopelijk qua farm beter doet dan Riven. Als je dan je Wriggle's een paar minuten eerder hebt dan Riven kan je op dat moment voor de kill gaan of Riven helemaal zonen en hopelijk vanaf daar snowballen. Zelfs als je tegelijk je Wriggle's haalt ben je op dat moment in het voordeel vanwege je true dmg.

Denk dat het uiteindelijk een 50/50 lane is, dus een beetje hulp van je jungler en zelf goed warden kan sowieso geen kwaad.

Beginnen met een Doran's Shield, dan zo snel mogelijk terug voor boots, een ward en mogelijk wat items voor je Wriggle's, dan zo snel mogelijk je Wriggle's afmaken. Voordeel van niet te lang wachten met teruggaan is dat je ook iets minder zuinig hoeft te zijn met je mana en dus iets dominanter kan zijn in lane.
Je kan ook af en toe een mep met je E uitdelen als ze MET shield in de buurt is. Je E doet meer damage dan dat shield kan tegenhouden en kost geen mana. Wel health, maar die kun je bijhealen op creeps met je W. Bovendien maak je die riven flink bang als je consequent je E doet als ze in de buurt komt en op afstand heb je van Riven niets te vrezen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Dopiej
ocwil schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:31:
Ik vind het toch altijd wel lastig om te ganken met warwick.
maar jha na lvl 6 is het easy peasy.
geen problemen mee gehad.. op level 2 top geganked (na blue) en ging prima..
zal misschien ook eraan gelegen hebben dat die 2 top nogal noob waren.. die gingen op jax inmeppen terwijl die meer hp had en z'n stun en hoge dodge xD

• valermos
hahaha dan waren ze egt faal als ze dan op jax gaan ^^

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:33:
Je kan ook af en toe een mep met je E uitdelen als ze MET shield in de buurt is. Je E doet meer damage dan dat shield kan tegenhouden en kost geen mana. Wel health, maar die kun je bijhealen op creeps met je W.
Het blijft een trade die hij verliest: Level 1 shield ~80HP op Riven vs 100 dmg + 40 HP cost voor Olaf zijn E. Ook als Olaf zijn E levelled en Riven haar shield levelled en AD koopt blijft dit zo.

Leuk dat hij het weer bij kan healen maar op die manier gebruik je je sustain om weer gelijk te komen ipv om je lane te winnen. Ook zul je moeten pushen om dit weer terug te winnen.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Je moet in het begin gewoon eventjes een E doen als ze dichtbij is, daarna zal ze weg lopen als haar shield weg is, daarna ga je pushen op haar (tussen haar minions en haar staan) ze kan dan niet farmen, je loopt terug voor een minion dat zal zei ook naar voren kom, dan doe je weer een E.

Waar het om gaat met Olaf is dat je je tegenstander bang maakt waarna je kan gaan zonen, als je een Riven kan zonen is het zoooo GG zorg alleen dat je wel steeds ward...

• djengizz
  • Niet online
Rendiertje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:52:
Je moet in het begin gewoon eventjes een E doen als ze dichtbij is, daarna zal ze weg lopen als haar shield weg is, daarna ga je pushen op haar (tussen haar minions en haar staan) ze kan dan niet farmen, je loopt terug voor een minion dat zal zei ook naar voren kom, dan doe je weer een E.
Tja, dan speel je dus tegen een niet zo'n slimme Riven.

Waarom zou een Riven weglopen als ze zojuist een trade heeft gewonnen en jij je hoogste damage hebt gebruikt?

• Rendiertje
Dit is wat ik doe op level 1, vanaf level 3 is dit mijn combo:
E dan W dan Q rush philo indien nodig voor hp en mana regen...

Verwijderd

Waarom philo stone? Ga dan voor double doran of een HoG.
Philo op olaf is zon beetje het meest ontologische wat je kunt doen...

Hier ;-) http://www.leaguereplays.com/replays/match/524896/

Edit:
Bovenstaande olaf omschrijvingen, snap niet zo goed hoe jullie spelen? Eerder jungle builds dan top lane?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 12:18 ]

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:32:
Waarom philo stone? Ga dan voor double doran of een HoG.
Philo op olaf is zon beetje het meest ontologische wat je kunt doen...

Hier ;-) http://www.leaguereplays.com/replays/match/524896/
Noes, niet die Match ;w

Zelf vind ik het wel handig, maar moet natuurlijk wel toegeven dat ik olaf al een tijdje links hebben laten liggen...

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Ik heb sinds gister eindelijk level 20 bereikt. En ik ben goed aan het sparen geweest dus ik heb 20k IP om te spenden. Ik heb een set gekocht voor Malphite en Ashe en toen was het op. Kwam perfect uit :D

Gisteravond even aan het testen geweest. En ik merk vooral op ashe begin game goed verschil. Stuk meer dmg om te lasthiten. I like :D

En op malphite een stukje meer tanky en doe iets meer dmg. Nu door tot lvl 30 zodat ik alles vol kan zetten.
djengizz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Het blijft een trade die hij verliest: Level 1 shield ~80HP op Riven vs 100 dmg + 40 HP cost voor Olaf zijn E. Ook als Olaf zijn E levelled en Riven haar shield levelled en AD koopt blijft dit zo.

Leuk dat hij het weer bij kan healen maar op die manier gebruik je je sustain om weer gelijk te komen ipv om je lane te winnen. Ook zul je moeten pushen om dit weer terug te winnen.
Nouja... op lvl 3 E doe je met olaf 220 true dmg met 88 life cost terwijl Riven er 120 shield. Dan moet ze wel heel wat bonus AD hebben om dat goed te maken. Bovendien zou ik het vooral doen als je al iets meer health hebt en riven wat lower is dan jij.

• ocwil
ik heb eergisteren gestreamed zodat een maat van me mee kon kijken zonder delay
op die website wordt het automatisch opgenomen twitch.tv/ocwilc dus die kun je terug kijken
nog feedback over de kwaliteit van de stream behalve dan het geluid dit moet ik nog fixen.

en ik speelde daar niet super dus let daar maar niet op :P

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015
guess who is back :D ! !
sorry dat ik een tijdje niet zo actief ben geweest maar had het nogal wat druk :P
oowja en heb ook goed nieuws meegebracht
eindelijk heeft belgie een ongelimiteerd internet verbruik toegelaten op mijn formule dus bij deze
heb ik alles klaargezet voor een stream :)
www.twitch.tv/Drunk3nD3m0n
meestal ik soloQ ranked
proberen op een degelijk elo te komen
of gewoon trollen met vrienden.

Beep Boop son ... Beep Boop

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:26:
Nouja... op lvl 3 E doe je met olaf 220 true dmg met 88 life cost terwijl Riven er 120 shield. Dan moet ze wel heel wat bonus AD hebben om dat goed te maken.
220 -120 - 88 = 12 AD.
Dat valt toch wel mee?

• valermos
wrm - 88?
srry vindt dit interessant en wil het begrijpen
valermos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:08:
wrm - 88?
srry vindt dit interessant en wil het begrijpen
zoveel health cost heeft de E van olaf.

djengizz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:47:
[...]

220 -120 - 88 = 12 AD.
Dat valt toch wel mee?
Mjah dan is het gelijk. Maar een gelijke trade is toch goed vooor een champion met sustain? Of als je de tegenstander bang wil maken? En dat is ervanuitgaande dat zij iedere keer shield dat jij je E doet, dat zal ook lang niet altijd het geval zijn.

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:
[...]
Mjah dan is het gelijk. Maar een gelijke trade is toch goed vooor een champion met sustain?
Ja, maar het probleem is dat je E down is en haar shield down is --> Zij heeft nu de hogere damage output, betere mobiliteit, al haar CC nog en is aan zet. En je bent in close range...

[ Voor 3% gewijzigd door djengizz op 27-06-2012 13:14 ]

djengizz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Ja, maar het probleem is dat je E down is en haar shield down is --> Zij heeft nu de hogere damage output, betere mobiliteit, al haar CC nog en is aan zet. En je bent in close range...
Mobility valt wel mee als je je axe raakt en die hoge damage output ook als ze haar shield levelt. En zodra je gaat traden wordt olaf steeds sterker door zijn attackspeed passive bij lower health. I dunno... tricky matchup :D

• Jeffroiscool
djengizz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Waarom de fuck initiate je dan met E?
Gewoon een Q naar d'r kop gooien en kijken of ze haar shield popt, doet ze had niet is het free harrass, doet ze het wel gooi je nog een Q erachter aan en E je haar daarna wanneer die shield dropt :)

Zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon slim spelen en alles komt goed.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Mobility valt wel mee als je je axe raakt en die hoge damage output ook als ze haar shield levelt. En zodra je gaat traden wordt olaf steeds sterker door zijn attackspeed passive bij lower health. I dunno... tricky matchup :D
Q van Riven heeft geen last van slows en als je stunned bent kun je je Q niet gebruiken als Olaf. De low health passive van Olaf wordt ook weer mooi gecountered door haar HP based ult.

Zeker tricky matchup maar geen counter, skill matchup.

edit:
Jeffroiscool schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:19:
[...]

Waarom de fuck initiate je dan met E?
Gewoon een Q naar d'r kop gooien en kijken of ze haar shield popt, doet ze had niet is het free harrass, doet ze het wel gooi je nog een Q erachter aan en E je haar daarna wanneer die shield dropt :)

Zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon slim spelen en alles komt goed.
Idd, zoals Clush al schreef: poke is the way to go.

[ Voor 31% gewijzigd door djengizz op 27-06-2012 13:28 ]

Verwijderd

djengizz schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:20:
[...]

Q heeft geen last van slows en als je stunned ben kun je Q niet gebruiken. De low health passive van Olaf wordt ook weer mooi gecountered door haar HP based ult.

Zeker tricky matchup maar geen counter, skill matchup.
Riven moet early trades zo veel mogelijk vermijden en gewoon proberen goed te cs'en. Als je eenmaal wat lvl's in je skills hebt kun je dan best olaf aan. Het is gewoon een lastigere matchup dan de meeste voor riven, maar best te doen.

Verwijderd

end of the thread http://championselect.net/champ/Riven olaf>riven PUNT

• djengizz
  • Niet online
uhuh.

Want zo'n site die door zijn gebruikers is gemaakt heeft altijd gelijk en dan hoef je zelf niet meer na te denken... Misschien moet je ook even de comments lezen bij deze 'counter'.
Zo heeft die site ook 10 'counters' voor Yorick en Ryze.

Overigens kan ik hier ook guides tegenover zetten van topspelers die aangeven dat Riven geen echte counters kent en dat Olaf er zeker geen van is.

• Rendiertje
:F

Latere levels als olaf, je levelt E als eerste kan je die om de 5 seconden doen, Riven's shield is om de 9 (?) seconden, dan kan je altijd free poke doen en als je doet of je gaat E doen zijn doet shield loop je weer weg, die stun heeft toch weinig range...

Als je gaint belt heb imba E spam op olaf...
Ik denk dat olaf wel zou winnen (dan ga ik van laning phase uit)

Verwijderd

als jullie het graag willen weten ga Olaf vs riven doe 5 games kijken wie wint

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Lekker oppervlakkig allemaal. Riven heeft meer spells dan der schild en olaf ook dan zn E.

Ik speel zelf olaf en geen riven maar het is een redelijk gelijke matchup. Ook in teamfights zijn ze anders, olaf kan poken met zn Q en riven heeft een aoe stun. Dit zijn maar 2 vergelijkingen en het hangt af van de rest van de teams of ze goed functioneren.

• Rendiertje
Dat werkt niet, omdat je een keer een laggy game hebt, 2de keer doe je een misklik en de 3de keer wordt er een steen in je kamer gegooid..

Dit weet je pas nadat mensen op het allerhoogste niveau de lane veel en vaak gespeeld hebben die het kunnen onderbouwen...

Ik zal niet zeggen wie nou een counter is tegen wie, mijn vermoeden is, gebasseerd op ervaringen, als je goed speelt (lees: slim) dan kan je winnen Riven wint anders makkelijker, QQQWE drukken kan elke pauper nietwaar?

• Jeffroiscool
Rendiertje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:26:
Dat werkt niet, omdat je een keer een laggy game hebt, 2de keer doe je een misklik en de 3de keer wordt er een steen in je kamer gegooid..

Dit weet je pas nadat mensen op het allerhoogste niveau de lane veel en vaak gespeeld hebben die het kunnen onderbouwen...

Ik zal niet zeggen wie nou een counter is tegen wie, mijn vermoeden is, gebasseerd op ervaringen, als je goed speelt (lees: slim) dan kan je winnen Riven wint anders makkelijker, QQQWE drukken kan elke pauper nietwaar?
QQQ? Eerder E-> AA -> W ->AA -> Q -> AA -> Q -> AA -> Q -> AA

Anders doe je echt geen dmg hoor :P

Maar als je als slimme Olaf speelt gooi ik gewoon een Q en disengage ik je als jij aggresive komt doen.

Verwijderd

I've both beaten Olaf as Riven and Riven as Olaf. The key is to change playstyles and skill order for each matchup. As Riven, you want to put 2-3 points into your E before you max your other skills, making Olaf's E do more damage to him than it does to you. Never try to trade while his W is up, and roam near your minions so if he throws his Q then he auto-pushes the lane. Otherwise, harass with standard E/W or QQWQ combos - the point is to chip away at his health, and when he's low, do a full combo and execute with her ult.

As Olaf, you counter her by maxing your E first, and letting her engage you. Bait out her shield, wait the 3 seconds for it to die, then hit her with your own E while her stuff is on CD. If she tries to trade with you, just pop W and through a Q at her - at this point, she'll try to run, giving you another easy E to land on her. Your Q is awesome at destroying her mobility, so landing them is essential to winning the lane.

Dit somt het wel goed op hoor. je moet gewoon anders spelen tegen een olaf. Maar het is niet een counter.

Verwijderd

wanneer komt volgende patch eigenlijk? dacht ergens dat ze dat elke dinsdag wel deden, nieuwe skins of champs (om de zoveel weken), deze week volgens mij niks gezien?

• Rendiertje
Jeffroiscool schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:34:
[...]

QQQ? Eerder E-> AA -> W ->AA -> Q -> AA -> Q -> AA -> Q -> AA

Anders doe je echt geen dmg hoor :P

Maar als je als slimme Olaf speelt gooi ik gewoon een Q en disengage ik je als jij aggresive komt doen.
dat bedoel ik, maar ik ging er van uit dat men dat zelf ook begreep :x

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:25:
wanneer komt volgende patch eigenlijk? dacht ergens dat ze dat elke dinsdag wel deden, nieuwe skins of champs (om de zoveel weken), deze week volgens mij niks gezien?
De US Server is gesloopt door de laatste patch, er zijn daar nog steeds problemen met mensen die geen Champions en Runes meer hebben en allerlei connectiefouten, beter dat ze in EUW nog even wachten dus.
dat heb ik ook nooit gezegd :D Wel is Olaf een van de weinige melees die een goede kans heeft tegen Riven.

• valermos
die discussie over riven en olaf is eindeloos laten we over iets anders discussieren?

• Nixo
Ik zag een tijdje geleden hier een filmpje over een update. Een single lane. Is het bekend of dat binnenkort uitkomt? Lijkt me erg leuk om tegen vrienden mee te spelen. Of gewoon een beetje oefenen.

• valermos
Ja dat wordt ARAM Nixo. Dat houdt in All Random All Mid er is idd maar 1 lane met 2 turrets en de nexus. Geen jungle niks alleen maar het midden met 5v5.

• Nixo
Hahaha dat wordt een mooie stukje terror. Maar 5vs5 is misschien een beetje te veel. Wel goed om teamfights te oefenen ^^

• valermos
nee hr is geen terror zal ook niet te druk zijn. Wordt al vaker gedaan in custom games dus dat zit wel goed.

Verwijderd

valermos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:02:
Ja dat wordt ARAM Nixo. Dat houdt in All Random All Mid er is idd maar 1 lane met 2 turrets en de nexus. Geen jungle niks alleen maar het midden met 5v5.
3+2 turrets dus

• Rendiertje
valermos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:59:
die discussie over riven en olaf is eindeloos laten we over iets anders discussieren?
Daarvoor is dit topic juist bedoeld??

Ontopic: Die aram wordt wel leuk, is het nu opzich nu al grappig alleen leaven zoveel mensen omdat je toch delay krijgt dan...
Alle Aoe champs zijn echt goed dan, Malphite, wukong yi zijn echt de betere champs in aram :)

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:27:
Alle Aoe champs zijn echt goed dan, Malphite, wukong yi zijn echt de betere champs in aram :)
Helaas heb je het niet voor het kiezen :P RANDOM , maar van de potjes die ik op PBE heb gespeeld lijkt het erop dat je in het team wel een soort balans hebt, dus minimaal een carry, support (kan soraka, kan alistar), een tank, AP caster en bruiser.
Dus een beetje van elk een!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:21

SilentSimon

Have you been hopped?

Rendiertje schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Daarvoor is dit topic juist bedoeld??

Ontopic: Die aram wordt wel leuk, is het nu opzich nu al grappig alleen leaven zoveel mensen omdat je toch delay krijgt dan...
Yi, blitz, shaco, veigar (en een support als het andere team het niet heeft) zijn allemaal zwaar OP in aram..
Hopelijk doen ze hier wat aan in bijvoorbeeld de champ select om bepaalde types champs bij elk team te laten voorkomen oid.

• Nixo
Waar kan je ARAM spelen dan? Ik heb t nog niet gezien geloof ik

Verwijderd

Nixo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:35:
In PBE (Public Beta Environment) kun je de NIEUWE map: Proving Grounds spelen.
Kun je gratis als tweede client installeren, apart account aanmaken en daarop krijg je gratis 8.000 RP en 20.000 IP.

pbe.leagueoflegends.com/

Edit:
Zoals de naam zegt, het is een beta environment, je speelt op NA servers, dus een ping van 100-170.

Edit 2:
Je kan ARAM spelen in de normale 5v5 map, met allemaal ingewikkelde regeltjes enzo, mijn advies is, installeer de beta client en ga daar helemaal los op DE ECHTE ARAM MAP. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 16:41 ]

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:21

SilentSimon

Have you been hopped?

Zijn altijd custom games.
Met meestal deze (of soortgelijke) rules: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=217893

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021
Join maar eens een custom game. De lijst staat vol met ARAM (all random all mid) ;)
Vind ARAM altijd leuk om na een losing streak te spelen. Ben alleen benieuwd of je hier ook je first win of the day kan halen. iemand die daar wat meer over weet?

De rest bedankt voor alle informatie over het "zonen" van je tegenstander :)

League of Legends EUW: IBullit

Pagina: 1 ... 45 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.