[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:16:
Ik zit te twijfelen om Karthus te kopen =)

Wat is voordeel en nadeel met hem?
Een nadeel schijnt te zijn dat als je alleen al overweegt hem te kopen je niet meer kan googlen naar een willekeurige guide over hem. Daarnaast heb je nog de volgende punten:

Pros

Farms very well with massive area of effect clearing abilities.
Has the highest sustained caster DPS's in the game.
Can execute low targets globally on the map with his ultimate.
Great are killing PvE objectives like Baron and Dragon.
His wall is a powerful counter initiation to incoming enemy champions.

Cons

Ganked easily in lane as he has no escapes.
Very farm reliant.
Very squishy and often has to get in the middle of team fights to deal his damage successfully.
His utlimate can be interrupted easily.

Verwijderd

Peertje schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Een nadeel schijnt te zijn dat als je alleen al overweegt hem te kopen je niet meer kan googlen naar een willekeurige guide over hem. Daarnaast heb je nog de volgende punten:

Pros

Farms very well with massive area of effect clearing abilities.
Has the highest sustained caster DPS's in the game.
Can execute low targets globally on the map with his ultimate.
Great are killing PvE objectives like Baron and Dragon.
His wall is a powerful counter initiation to incoming enemy champions.

Cons

Ganked easily in lane as he has no escapes.
Very farm reliant.
Very squishy and often has to get in the middle of team fights to deal his damage successfully.
His utlimate can be interrupted easily.
Dat denk je ;)

Ja dank je :D
@Shyvana discussie:
ik denk dat het dan gewoon ook een stukje FOTM is. Een tijdje terug waren carry junglers blijkbaar populairder, momenteel support/CC junglers als Maokai, Nautilus en Alistar. Op zich is er aan de champs weinig veranderd, meer een stukje onbewuste meta verschuiving. Moet zeggen dat ik zelf ook meer van de support/CC junglers ben omdat dat beter bij mn speelstijl past, maar ik was gewoon benieuwd of er een specifieke reden was dat ik Shyvana vrijwel niet meer zie terwijl ze imo nog steeds een hele goede jungler is.

Vicariously I live while the whole world dies

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Vicarious schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:42:
@Shyvana discussie:
ik denk dat het dan gewoon ook een stukje FOTM is.
Volgens mij is de nieuwe FotM Jax jungle.
broc85 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Volgens mij is de nieuwe FotM Jax jungle.
Kan goed ja, ik ben er zelf geen fan van. Imo heeft jax veel farm nodig en die krijgt hij niet genoeg in de jungle.

Verwijderd

Wat zijn sommige mensen toch zielig he. Enemy team zit te flamen op hun botlane omdat ze verliezen. Bij een engage van hun kant heb ik het samen met mijn janna omgedraaid en er een double kill uit gehaald. Vanaf dat moment kon ik ze gewoon constant zonen en verloren ze dus hard, als ze cs wilden kregen ze zware harass of gingen ze dood.

Enemy team flamed, dat ze gereport moeten worden, ik typ in all chat dat ze er niet veel aan kunnen doen, ik draaide de engage om en vanaf dat punt heb ik ze constant gezoned. Word ik geflamed door de enemy support... Dan toch niet joh, dan krijg je er ook een report van mij bij waarbij ze zeker weten op punish klikken door je flame >_>

Ik zeg iig altijd gewoon dat de enemy bot/top/mid er niet veel aan kan doen als ze hard verliezen als ze gecounterpicked zijn of gezoned worden maar dat word je dus niet altijd in dank afgenomen

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12 23:12
als je jax goed kan spelen krijg je ook snel kills in ganks like i do ^^

Verwijderd

Vind jax prima junglen zijn ganks zijn wel echt sterk. Alleen is hij niet zo goed in initiaten als sommige andere junglers die nu populair zijn, amumu, mao, ali , naut.
En toplane word hij eigenlijk alleen gecountered door malph en een goede teemo. Dus ik zou hem eigenlijk vrijwel altijd top runnen. Maar hij is heel 90% van de tijd gebanned heb ik het idee

Verwijderd

GP lijkt ook weer in trek te komen, vandaag al drie gezien waar ik er normaal geen enkele zag in een week

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

I AM ONLINE.
Iedereen die geinteresseert was aub z.s.m contact op te nemen met mij vanaf nu :D!

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

[ Voor 80% gewijzigd door iCloudd op 22-06-2012 17:10 ]

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:27
ik doe mee met iCloudd vanavond! :)

Verwijderd

Fizz is echt zo easy. Had hem gekocht maar wilde oefenen in normals. Toen vroegen ze mij fizz te prepicken maar ze wilde uiteindelijk niet meer traden. Solo top tegen cho'gath en hard gewonnen. Bij een gank van mundo nog een kill opgepakt op mundo en op cho'gath. Het is zo makkelijk om met hem te juken en die burst is zo lekker.

Ga ik zeker vaker spelen, verbaasde me erover hoe makkelijk het ging, alleen endgame kon ik niet heel veel meer doen maar wat wil je als ze een dubbele silence en stun op je gooien omdat ze je focusen, ach, ze pakten alleen mij, rest van het team kon steeds iedereen afmaken daardoor

• valermos
ik heb iCloudd toegevoegt any one else who wants to play tonight?

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Over fizz gemakkelijk. Op mid tegen een andere ap carry zal je nog wel merken dat farmen redelijk zuur kan zijn. En zoals bij elke champ is hem deftig kunnen en hem kunnen altijd een verschil.
Mogelijk ben je al skilled met dit type champ. Zelf had ik er ook niet zoveel last mee. Al merk je in ranked wel snel dat het zuur kan zijn in lane.

• Kainda
  • Laatst online: 01-12 15:41
speedzor schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:04:
[...]

Nooit tear op Swain.

Edit: http://www.solomid.net/guides.php?g=20344

Je gebruikt te weinig spells om je Tear the chargen en je hebt veel betere keuzes.
Ik bouw nooit tear op swain, ik gebruikte de "The Underplayed bigbird" guide, RoA, Merc, WoTA, Abyssal, Frozen Heart, RDC (Volgorde zelf bepalen a.d.h.v de vijand).

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Speel sinds een paar dagen Swain, bouw eigenlijk altijd Unholy Grail op hem, is imo echt een item voor Swain.

[specs]

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Unholy grail vind ik nu een core item voor Swain, Magic resist, mana regen en mana per kill met 80 AP en cdr is nooit verkeerd.
Ik heb nu ook een aparte rune page gemaakt waar ik magic pen en alleen maar AP heb, dan rush ik de chalice en dan ga ik gewoon voor andere items. Voor Swain: RoA, Merc, Wota, Deathcap, Unholy en mocht het nodig zijn nog een defensive item zoals Zhonya's of wat Kainda zegt een frozen heart, en anders gewoon nog meer AP.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MarluXiaXl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:28:
Unholy grail vind ik nu een core item voor Swain, Magic resist, mana regen en mana per kill met 80 AP en cdr is nooit verkeerd.
...dan rush ik de chalice en dan ga ik gewoon voor andere items.
Rushte je voor dat dit item kwam dan ook al altijd MR / chalice op Swain? Zo nee, waarom nu wel dan?

Ook begrijp ik niet dat je een item wat pas als laatste ge-upgrade wordt als core kunt beschouwen.
Grail zelf rushen is niet verstandig en aan je build te zien doe je dit ook niet.

Grail is een prachtig item voor Swain alleen heeft het een lastig recept en is de uiteindelijke upgrade niet kost effectief (de chalice overigens wel) en betaal je een hoop voor de passive.

Het probleem wordt dan ook hoe er te komen: in veel gevallen / match-ups zal een catalyst of dorans de betere defensieve / sustain optie zijn early en voor MR / damage combinaties een abyssal.
Blijft er over een eventuele late game upgrade van een matchup specifieke opening (ga je bv. ook chalice vs AD?). Hierdoor imo meer een luxury item dan core, ook op Swain.

Verwijderd

DaemonAngel schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:55:
Over fizz gemakkelijk. Op mid tegen een andere ap carry zal je nog wel merken dat farmen redelijk zuur kan zijn. En zoals bij elke champ is hem deftig kunnen en hem kunnen altijd een verschil.
Mogelijk ben je al skilled met dit type champ. Zelf had ik er ook niet zoveel last mee. Al merk je in ranked wel snel dat het zuur kan zijn in lane.
Daar heb je wel gelijk in, Fizz heeft het natuurlijk echt in zijn kit zitten om van cho'gath te winnen, alleen silence gevolgd door knock up deed wat dmg. Voordeel was ook dat enemy mid kassadin was (waar ze fizz tegenover wilden zetten maar iemand pakte toch talon) die ik ook counter natuurlijk.

Maar het gemak waarmee ik een gank van de jungler om zette in twee kills verbaasde me, en dat terwijl ik totaal geen idee had van de range van skills ofzo.

Alleen visje moet ik mee oefenen want die gooi ik soms niet ver genoeg weg (als in, cho'gath staat drie teemo van me verwijderd en ik gooi hem op de grond) omdat ik dacht dat het een line skillshot was maar het is dus targeted

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/610876.pnghaha leuk potje was dit :P

Verwijderd

Vind zon potje zelf niks aan. Potje dat ik net had in ranked was wel geniaal.
We kwamen 0-14 achter maar we hadden een sterk team.
Met vlad, cassio, amumu , soraka , vayne. Na eigenlijk vrij weinig gerage door te groupen wat gasten die overextended waren kunnen killen. En vandaar gewoon een heerlijke comeback.
Ik stond 0-4 na het lanen maar aan het einde van het potje stond ik 0-4-18 met 21 kills die we gemaakt hadden :D

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

djengizz schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:13:
[...]

[...]

Rushte je voor dat dit item kwam dan ook al altijd MR / chalice op Swain? Zo nee, waarom nu wel dan?

Ook begrijp ik niet dat je een item wat pas als laatste ge-upgrade wordt als core kunt beschouwen.
Grail zelf rushen is niet verstandig en aan je build te zien doe je dit ook niet.

Grail is een prachtig item voor Swain alleen heeft het een lastig recept en is de uiteindelijke upgrade niet kost effectief (de chalice overigens wel) en betaal je een hoop voor de passive.

Het probleem wordt dan ook hoe er te komen: in veel gevallen / match-ups zal een catalyst of dorans de betere defensieve / sustain optie zijn early en voor MR / damage combinaties een abyssal.
Blijft er over een eventuele late game upgrade van een matchup specifieke opening (ga je bv. ook chalice vs AD?). Hierdoor imo meer een luxury item dan core, ook op Swain.
Ja over dat het geen core is heb je gelijk, maar ik vind het meer dan een luxury item. In premades zal ik niet voor een chalice gaan tenzij ik erg gestomped word op mid. Maar in normals waar ik niet helemaal zeker ben van wat de jungler gaat doen dan neem ik het.
Unholy grail is dan ook mooi omdat er een lekkere passive + ap op zit. Natuurlijk werkt het niet tegen AD maar je hebt meer lane stay gecombineerd met je ulti door de chalice.
Core? nee dat had ik verkeerd. Belangrijke swain item, dat wel.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MarluXiaXl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:30:
Ja over dat het geen core is heb je gelijk, maar ik vind het meer dan een luxury item.
Mijn punt is ook meer dat het in een vacuüm een prachtig item lijkt als je al de stats kunt gebruiken maar het op zo'n manier is opgebouwd dat het qua timings lastig te halen is en redelijk situationeel is. Grail vind ik dan ook een item wat er op papier beter uitziet dan dat het bruikbaar is.

Zelfs op bv. een Galio die dus veel beter standaard een chalice zou kunnen rushen zul je na de chalice toch vaak voor meer tankyness kiezen in een ander item (Banshees bv). Grail wordt dan wel gebracht als een defensief AP item maar buiten de defensieve stats van de chalice biedt de upgrade verder weinig defense.

Dit maakt het in mijn ogen een beetje de AP variant van Youmuu's: mooie, situationele, kost effectieve deel items maar de upgrade naar legendary item is zeer specifiek en kost ineffectief.

Voor de stats die het levert zijn ook allemaal items te bedenken die een beter early game build pad hebben (mana / sustain: roa, MR/damage: abyssal, cdr: DFG) en een kost effectievere upgrade naar hun legendary tier. Vooral het betere early game build pad is belangrijk in een snowball game als LoL.

Dit doet af aan de synergy die het item heeft met champs zoals Swain, Galio of Anivia.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik ben zonet aanvaard geweest op trial als blogger bij Dignitas.
Hebben jullie eventueel suggesties waarover ik kan praten?

Ik dacht aan
  • Harrassen & zonen
  • Anti-Engaging
  • Beginners guide & advanced tactics (aka: leer het direct juist)
  • Een goede teamcomp samenstellen
  • ...
Suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 23-06-2012 00:22 ]

Streaming History

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
eerder vandaag vroeg iemand naar shyvanna nou ik kwam der net tegen in de normal queue gewonnen ook nog
speelde zelf mid met katarina tegen swain.
maar wat is dat lastig zeg tegen swain spelen.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Kainda
  • Laatst online: 01-12 15:41
speedzor schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:22:

Ik dacht aan
  • Harrassen & zonen
  • Anti-Engaging
  • ...
Suggesties?
Setting up ganks/opening your lane for ganks.
How to safe your lane (counterpick).
Why CV should not be picked anymore.

@Ocwil

Een goede swain kan idd verdomd vervelend zijn, niet echte burst dmg, maar sustained dmg en sustain HP/MP. En combo's van hem doen toch wel aardig pijn.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:47

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beetje simpele vraag maar ik main Heimer (level 19) en krijg vaak te horen dat Heimer een noob char is... ;( , ik kom hem ook nooit tegen in matches :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En wat is de vraag? Of het een noob char is?

Valt mee. Je ziet hem nooit in matches maar dat komt voornamelijk omdat hij niet echt uitblinkt in een rol, wat voor heimer voornamelijk toplane zou moeten zijn. Daar zijn betere picks voor, maar daar moet je je niks van aan trekken. Tuurlijk zijn sommige champions beter dan andere in verschillende rollen, maar je moet uiteindelijk gewoon spelen wat je leuk vind, zonder dat je daardoor de hele game verpest (denk aan AD fiddle oid)

Verwijderd

speedzor schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:22:

Ik dacht aan
  • Harrassen & zonen
  • Anti-Engaging
  • ...
Suggesties?
Iets over wanneer je plays kan maken, dragon/baron. Dus bijvoorbeeld voor dragon als je de enemy midlane net zien recallen of iemand van bot hebt gekilled enz. of ook als jouw toplane compleet gepushed is.

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:56:
Beetje simpele vraag maar ik main Heimer (level 19) en krijg vaak te horen dat Heimer een noob char is... ;( , ik kom hem ook nooit tegen in matches :/
Heimer wordt als slecht gezien over het algemeen omdat hij alleen sterk is in het lanen en farmen. In teamfights heb je vaak niet goede mogelijkheden om je turrets te planten, en vanaf mid/late one-shot elke ad carry je turrets ook zowat. Daarnaast is zn stun/blind erg lastig om te raken. Er zijn gewoon betere picks op het moment, maar als jij succesvol/plezier aan Heimerdinger beleeft zou ik in ieder geval in normals zeker niet stoppen met hem te spelen. In ranked kun je het beter niet doen omdat door jouw zogenaamde trollpick, je vaak veel rage en geflame over je heen krijgt en daardoor de andere spelers slechter gaan spelen/trollen omdat de lose toch "de schuld is van trollheimer"

Edit: Trouwens http://www.reddit.com/r/l...of_the_rings_mode_on_lol/ Dit lijkt me ook wel leuk om met tweakers te doen!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 16:13 ]

Verwijderd

Akali wordt haast niet gebruik in ranked games of wel?

Ik vind geweldig om met haar te spelen zou ook fijn zijn als kon gebruiken in Ranked games =)

Verwijderd

Ze word wel gespeeld maar alleen als ze kills krijgt heb je er wat aan, ze MOET snowballen en juist die champs zijn vrij goed te counteren door safe te spelen/veel te ganken. Ze is gewoon te zwak als je haar stunned ofzo. Meestal staat ze top of mid maar net als met heimer, er zijn betere champs voor die een grotere kans op succes geven (of die niet zo finaal af gaan als ze het moeilijk hebben)

• MichelC231
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:47:
Ze word wel gespeeld maar alleen als ze kills krijgt heb je er wat aan, ze MOET snowballen en juist die champs zijn vrij goed te counteren door safe te spelen/veel te ganken. Ze is gewoon te zwak als je haar stunned ofzo. Meestal staat ze top of mid maar net als met heimer, er zijn betere champs voor die een grotere kans op succes geven (of die niet zo finaal af gaan als ze het moeilijk hebben)
Het probleem is, dat zelfs als ze snowbalt en dus sterk is (in deze fase kan ze letterlijk iedereen 1 v 1 aan) in teamfights als er iemand een oracle heeft ze vrij eenvoudig uit te schakelen is. Als ze dom genoeg is om als eerste of tijdens het gevecht er in te springen kan ze zo geburst worden. Speelt ze als een clean up (zoals een assasin hoort te spelen) dan heb je essentieel eerst een 4 v 5 gevecht voordat Akali meedoet. En eerlijk gezegd zijn er betere clean up champs, zoals kassadin en katarina. Maar eerlijk gezegd is de assasin op dit moment niet viable, enkel in uitzonderlijke gevallen waar de hoeveelheid cc laag is of ze een erg squishy team hebben zou ik een assasin champ zoals akali overwegen.

Verwijderd

Een assasin hoort imo niet als cleanup te spelen maar zodra de ad carry/ap carry (een zwakke champ iig) fout staat die in een keer neer bursten en weg wezen zodat het een 4v5 word. Lukt niet altijd, als je dan in een TF komt, tanks/initiators eerst laten gaan (zoals altijd eignelijk) en dan door het enemy team op de ad carry springen om die uit te schakelen. Je kan dood gaan maar als jij de enemy ad uitschakeld heb je eigenlijk je doel volbracht

Verwijderd

Akali is gewoon erg situational, al zie ik haar wel als een harde counter op mid tegen Ryze en Karthus. Beiden kunnen early game niet tegen de burst die ze na level 6 aflevert. Post-6 is Akali een hel voor die 2. In ranked kan je haar eigenlijk alleen picken als je last pick hebt (of kan ruilen) en ze niet meer dan 2 'tanky' champions hebben. Bovendien moet je team een initiate hebben want zelf wil je er NOOIT als eerste induiken...

Ook tegen Lee Sin zou ik haar afraden want die kan je detecteren in de Shroud :) Een goeie Lee Sin campt in mijn ervaring mid lane zodat je een achterstand opbouwt en die haal je vervolgens vaak niet meer in.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 21:17 ]

Verwijderd

Uh kan je karthus zijn ulti niet meer doen als je dood bent?

Verwijderd

Dat kan karth prima hoor maar als je met half leven weg komt is het gewoon een verspilde ult, zo heel veel dmg doet de karth ult niet tenzij hij echt fed is

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:47:
Dat kan karth prima hoor maar als je met half leven weg komt is het gewoon een verspilde ult, zo heel veel dmg doet de karth ult niet tenzij hij echt fed is
Klopt :) Aangezien Akali zoveel meer burst damage heeft dan Karthus kom je 9 van de 10 keer weg met minstens een halve hp-bar. Vooral als je Hextech Revolver al hebt. Als je dan ook nog je shroud neergooit voor de extra MR overleef je vrijwel altijd die ult.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 21:13 ]

Verwijderd

Wat had Advanced mode precies in?

Alleen andere kleuren als normaal/

• MichelC231
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:39:
Een assasin hoort imo niet als cleanup te spelen maar zodra de ad carry/ap carry (een zwakke champ iig) fout staat die in een keer neer bursten en weg wezen zodat het een 4v5 word. Lukt niet altijd, als je dan in een TF komt, tanks/initiators eerst laten gaan (zoals altijd eignelijk) en dan door het enemy team op de ad carry springen om die uit te schakelen. Je kan dood gaan maar als jij de enemy ad uitschakeld heb je eigenlijk je doel volbracht
Check even hoe Westrice Akali speelt voor team Curse in de TeamSolomid Invitational 2 toernooi, hij gebruikt haar constant om er ruim nadat het gevecht begonnen is en de cc's zijn gebruikt erin te springen en op te ruimen. Zeker me de refresh op de ult (1 stack) per kill/assist, kan ze hier er effectief in zijn.

http://www.twitch.tv/tsmtournaments

• valermos
Een goede morgen!

Gister nog eens akali getest om hierop verder te gaan.
En het klopt allemaal akali moet snowballen. Daarbij wordt akali pas sterk in late game.
Heb ook nog met Warwick gejungled dit blijft een goede jungle optie en vooral als je voor lvl 6 kills kan vangen.
Iemand nog goede team set ups voor 5v5 ? Lijkt me leuk om te weten wat voor goede combo's iedereen heeft verzonnen.

mijn eigen setup:

Top: Shen
Mid: Kennen
Jungle: Amumu
Support: Alistar
Carry:Ashe

Verwijderd

Goodmurning & een gelukkige maandag !

Ik was aan het denken om in september/oktober een reis te plannen en had mss leuk geweest dit te combineren ergens met een IEM of ander groot tornooi. Weet iemand welke tornooien er in die maanden plaatsvinden en waar ? Op het werk kan ik dit helaas niet opzoeken.

Verwijderd

valermos schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:15:
Gister nog eens akali getest om hierop verder te gaan.
En het klopt allemaal akali moet snowballen. Daarbij wordt akali pas sterk in late game.
Ben ik het niet mee eens. Als je Akali full AP start, en dus niet voor de standaard double passive gaat, dan kun je knap goed harassen met Q.
Heb vaak zat de zogenaamde counterpicks keihard afgemaakt als Jax/ Riven/ Rumble door full AP te gaan early.

Knap wat damage komt ervan af :-)

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:16:
Goodmurning & een gelukkige maandag !

Ik was aan het denken om in september/oktober een reis te plannen en had mss leuk geweest dit te combineren ergens met een IEM of ander groot tornooi. Weet iemand welke tornooien er in die maanden plaatsvinden en waar ? Op het werk kan ik dit helaas niet opzoeken.
gelukkige maandag :F

Euhm, kijk je dan puur naar LoL of naar meerdere spellen?
Want iem of andere grote toernooien zijn 'multigame' en worden vaak van te voren aangekondigd.

Ontopic: Is er al nieuws over die nieuwe patch?

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zit nu op 1050 elo en ik wil dus hoger op uiteraard :) Nu heb ik een plan van aanpak nodig hiervoor dus ga ik mij focussen op twee minst geliefde posities en dat zijn naar mijn idee jungle en support. Mijn verwachting is als ik hier 4 champions goed beheers dat ik zeker richting 1200 moet kunnen komen. Doelstelling word dus ook eerst die 2 rollen optimaal beheersen en die 4 champions optimaal beheersen.

Mijn keuze vooralsnog zijn:

Nidalee
Janna
Nautilus
Malphite

Tips of ideeën zijn welkom :) Doel is 1200 elo

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• valermos
@Swan,

Ik zou in plaats van nidalee Blitzcrank gaan.
Deze is naar mijn mening beter voor late game.
Blitzcrank kan engages goed openen en je kan de carry er tussen uit halen en hun engage counteren.
Verder voor jungle is WW ook wel goed maar nautilus en malph zijn een goede keus!

Good luck!!

P.S. ik zit nu op 1254 Elo

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04

Nutral

gamer/hardware freak

Je kunt beter gaan werken aan je algemene mechanics (last hitten, beslissingen, teamfights) omdat je daarmee al samen met wat oefening flink omhoog kunt.

Verwijderd

Nutral schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:28:
Je kunt beter gaan werken aan je algemene mechanics (last hitten, beslissingen, teamfights) omdat je daarmee al samen met wat oefening flink omhoog kunt.
idd, en vooral naar jezelf kijken ipv naar anderen. Als andere het opfucken, so be it. Doe je toch niks aan. Kijk gewoon naar wat zij fout doen en leer ervan. Dus vooral niet gaan lopen chatten als een bezetenen om iemand te vertellen dat ie dom is.

• DaemonAngel
Als je doel elo 1200 is zou ik focussen op carry champs.
De hoeveelheid retards onder 1300 is too damn high.

Malphite daar is niet viable, geloof me. Enkel met een team dat de game begrijpt komt malphite tot zijn uiting. Dus niet onder 1300. Die champ is zeer sterk team gericht; Als je initiate moeten ze volgen en jammer genoeg staan ze zich meestal af te rukken op die elo.

Nidalee vind ik handig op die elo als support omdat je AP wel kunt healen en je spears insane veel dmg doen. Als ik nida lane (word ik eerst geflamed) en dat wijzigt na 10 spears.
Ik hou er de enemy ad carry continu mee onder half hp. En meestal moet die vaak recalle (wel even mentionne dat ik misschien geen pro speler ben allround, maar skillshots zoals die spear ben ik wel goed in).

Nautilus is de nieuwe 'goede' jungler. Dus misschien dat die wat is. Al heb je wel weinig carry mogelijkheid als je team uit het bijzonder onderwijs komt.

Jungle zou ik eens kijken naar een lee sin of iets dat wat offtanky is. Skarner. Kan je de ganks wat meer met carrye.
Support is janna wel zalig, als je die mastered kan je wel je team helpen.
Blitz is ook leuk maar je moet natuurlijk een ad carry hebben die oplet. Terwijl janna meer een 'saver' is en blitz meer een 'killer'.

@supreme: nadat de game gedaan is doe ik het wel hoor. Even de fouten van het team opsommen. Of we nu wonnen of niet

• valermos
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:38:
[...]

idd, en vooral naar jezelf kijken ipv naar anderen. Als andere het opfucken, so be it. Doe je toch niks aan. Kijk gewoon naar wat zij fout doen en leer ervan. Dus vooral niet gaan lopen chatten als een bezetenen om iemand te vertellen dat ie dom is.
Inderdaad zelfs al gaat het in het begin mis zelfs daarna kun je nog winnen (vaker meegemaakt).
gewoon tips geven en keep on going. probeer het beste eruit te halen!

• DaemonAngel
valermos schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:40:
[...]

Inderdaad zelfs al gaat het in het begin mis zelfs daarna kun je nog winnen (vaker meegemaakt).
gewoon tips geven en keep on going. probeer het beste eruit te halen!
Jup idem, al meerdere keren een game gewonnen nadat zowat heel onze base verdwenen was.
Enemy team verloor een TF waarbij 2 ad champs en een tanky bleven leven bij ons. Hebben de game uitgespeeld in 1 push.

Wanneer je wel mag opgeven is als je ziet dat je team gewoon morons zijn die zo een TF nooit gaan winnen omdat ze de capaciteiten missen om georganiseerd te spelen. Je hebt soms gewoon games dat je verliest omdat het niet volledig vlot loopt in je team of je veel pech hebt. Maar dit kan dan wijzigen door wat meer coördinatie.

• valermos
Het is gewoom van belang dat je een goede game hebt. verliezen kan altijd al gaat het super maar als je dan je best hebt gedaan jammer dan maar geef andere niet de schuld. a mistake can change the game!

• ocwil
Idd ik vind de potjes die gelijk opgaan waar ik verlies door een TF die net niet zo lekker liep als die ervoor.
helemaal niet erg om te verliezen.
maar die potjes waar je één "retard" in het team hebt kan ik niet zo goed tegen.

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:21:
Zit nu op 1050 elo en ik wil dus hoger op uiteraard :)
Ik heb de afgelopen weken hetzelfde gedaan. Van 950~ naar 1250~ nu. Aantal punten die mij veel geholpen hebben:
  • Volume draaien. Ik heb veel ranked gespeeld om dit te halen. Voornamelijk om de variance van je teammates eruit te halen. Ook voor de ervaring aangezien ik mij niet goed genoeg kan concentreren op normals om echt te try harden. Normals is voor mij met vrienden gamen, of champions te oefenen.
  • Analyse. Na elke pot bekijken wat er fout ging, maar ook voornamelijk kijken wat je echt goed deed (laatste is belangrijk voor je motivatie / positieve mindset)
  • Beperkte champ pool. Ik speel maar een aantal champs in ranked. 2-3 per positie zit ik nu, maar ik begon met 1 per positie. Dit zijn nog steeds mijn go-to champs, de overige zijn om te counteren.
  • Lastige matchups vermijden. Ik heb weinig ervaring op top / mid. Als ik niet weet waartegen ik sta kies ik deze lanes ook niet, aangezien deze lanes het makkelijkst te counterpicken zijn.
  • Alleen spelen wanneer je je goed voelt. Dus niet als je moe bent, dronken of een slechte dag hebt gehad prive.
  • Wat ik misschien nog wel het belangrijkste vind; Speel voornamelijk om beter te worden, niet om te winnen. Als je beter wordt komt het winnen vanzelf. En daarnaast zul je 48% van je potjes blijven verliezen.

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:12
Ok ik ben nu bijna lvl 20 Ik kom er wel een keer om leuke runes te kopen ;)

Ik heb eigenlijk vooral bot games gespeeld . Daar heb ik vanaf het eerste moment op ashes gespeeld wat in botgames vaak erg goed ging. Vooral mid/endgame is ashe erg sterk.

Ik ben nu ook gewone games aan het spelen. En daar is het een heel stuk lastiger op ashe. Ik kom niet aan farmen toe = geen gear = veel dood.
Misschien ga ik er later weer mee door.

Daarom ben ik nu overgestapt op Malphite. Een beetje support / tanky. Minder flamers en minder dood. Wel erg wennen na ashe die wel lekker dmg deed vs malphite die amper dmg maar wel een goede hp heeft.
Ik ben hem nog aan het masteren. Maar als ik samen met een vriend speel in een lane kom ik in de buurt van wat ik aardig kan noemen 3/6/15 Aangezien malpite het niet van zn dmg moet hebben vind ik dat een mooie score. Wel is die in het begin van het spel nog erg zwak.

Maar zijn er hier mensen die wel goed zijn op malpite en kunnen vertellen wat een goede build / skill volgorde is?
Ik heb de mobafireguide maar die is niet altijd even duidelijk waarom sommige items worden genomen.

Start met een philosopher stone.
Hard of gold
Shini boots
en dan voor een warmogs armor

Daarna is het onduidelijk wat goed is om te nemen (en lastig om in te schatten afhankelijk van t andere team)

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

een frozen heart is ook erg goed op malphite, net zoals dorans rings, abbysal scepter en randuins omen.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
malphite moet gewoon de jungle in, en dan kun je best voor heart of gold of p stone gaan en dan iets van frozenheart of als iemand van je team dit al heeft en je hebt toch armour nodig. Thornmail (ingeval van auto attacks)

verder staan er zat turials online solomid bijv.

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

malphite moet helemaal niet de jungle in hoor. Malphite is echt enorm goed tegen heel veel bruisers op top, en tegen ap champions is hij alsnog best goed. malphites E is zo ongelovelijk goed tegen melee of ad characters.

Verwijderd

badboyqxy schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:56:
malphite moet gewoon de jungle in, en dan kun je best voor heart of gold of p stone gaan en dan iets van frozenheart of als iemand van je team dit al heeft en je hebt toch armour nodig. Thornmail (ingeval van auto attacks)

verder staan er zat turials online solomid bijv.
Waarom? imo is het in de jungle gewoon een slechte variant op amumu.
Thornmail is ook een slecht item op hem. Je word toch al niet gefocussed door auto attackers als je dan een thornmail bouwt al helemaal niet.

Top is hij wel erg goed tegen auto attack champions. Zoals irelia, tryndamere, jax. Maakt dan niet gigantisch veel uit wat je bouwt zolang je maar zorgt dat ze vrijwel constant die as slow op zich hebben.

• Nixo
Nutral schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:59:
malphite moet helemaal niet de jungle in hoor. Malphite is echt enorm goed tegen heel veel bruisers op top, en tegen ap champions is hij alsnog best goed. malphites E is zo ongelovelijk goed tegen melee of ad characters.
Waarom is zijn E zo goed? Ik merk amper iest van die groundslam.....

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

Nixo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:05:
[...]

omdat je armor stackt , waardoor je e sterk word en je minder dmg krijgt vanwege de armor.
volgens mij zit er ook een slow iets bij als ik me niet vergis.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
Malphite is erg sterk en een zeer goeie initiater met zijn ult. De meeste enemies zijn bang voor malphite omdat ie een zeer sterke tank is en toch veel uitmaakt in een tf!
Nixo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:05:
[...]

Scalet met armor EN vermindert de attack speed van iedereen die je raakt waardoor hij goed is tegen bruisers en AD carries.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vicarious schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:13:
[...]

Scalet met armor EN vermindert de attack speed van iedereen die je raakt waardoor hij goed is tegen bruisers en AD carries.
ap mid is malph ook zeer sterk ( vanaf lvl 6 )

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Idd, je E doet base damage + 50% van je armor aan magic damage, en daarnaast verlaagt het de attack speed op lvl 5 met 50%.

Ten eerste je krijgt meer damage van een defensive item vanwege de armor, daarnaast krijg je extra armor van je W dat ook weer de damage omhoog gooit van je E, en de attack speed debuff van 50% is echt huge, frozen heart heeft maar 20% en is eigenlijk al heel goed, randuins omen 35%, dus zijn E is beter dan je uit een enkel item krijgt.

Wat je je wel even moet voorstellen is dat 50% vermindering van attack speed anders werkt dan attackspeed items.

Stel je voor je hebt 0,6 attack speed, als je dan een item koopt met 50% attackspeed, gaat het omhoog naar 0,9 attack speed. Als je dan nog een 50% attackspeed item zou kopen, zou dat naar de 1,2 gaan. Dus al je attackspeed items schalen van je base attackspeed, dus je krijgt er dan een bepaald percentage van die (0,6) standaard attack speed bij.

Vermindering van attackspeed gaat gewoon over je hele attackspeed, dus als je je attackspeed van 0,6 helemaal naar 2,5 hebt gewerkt met 320% aan attackspeeditems, verlies je met je debuff eigenlijk 160% attack speed. Over het algemeen zorgt die groundslam van malphite ervoor dat je heel moeilijk kan lasthitten omdat je attackspeed in een keer heel erg laag is

• Nixo
Ok dan is het wel handig om zn E zo snel mogenlijk te maxen :D

Vanaf lvl 6 is die erg leuk. Kan je goed supporten door stun en slow. Kan de rest het afmaken. En met een TF als eerste erin. En t ook nog overleven met enige regelmaat :)

Maar als items.
Frozen heart
Randuins omen
en dan warmogs armour?

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
ipv van warmorg zou ik frozen mallet doen die exstra slow is leuk

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Kijk naar je lane en naar je eigen team/andere team.

Als malphite ga je over het algemeen minder voor damage en meer voor tankiness, daar bouw je je eigen lane ook op. Dus je countert sowieso de damage van je lane tegenstander waar je het meest last van hebt.

Ninja tabi vs mercury threads: Natuurlijk ap/ad damage en de tenacity evt.

Vroeg een heart of gold kopen is heel erg goed, de health komt erg goed van pas bij malphite en de gold natuurlijk ook.

Philosopher's Stone voor als je de extra mana/hp wilt en voor als je de tegenstander niet de lane uit kunt pushen

Dorans rings als je extra burst nodig hebt om iemand te kunnen killen (dus als in de lane matchup damage beter werkt dan tankiness)

Abbyssal's scepter tegen ap champions en later in de game een hele goede buy voor als je mr nodig hebt.

Glacial shroud is eigenlijk sowieso een goede pick op malphite, vooral als je een ad champ tegen je hebt. als die ook nog afhankelijk is van autoattacks zo snel mogelijk upgraden naar frozen heart.

(hunting gause) zorgt voor ap/hp/mpen, een goede combinatie om meer damage te doen, vooral goed om na een abbysal scepter je team qua damage te versterken, met een hunting gause + abbysal's scepter doe je veel damage tegen andere champions vanwege je base damage. Het idee hierachter is, je kunt beter dood zijn met een gewonnen teamfight dan levend en de rest van hun team die je nog even afmaken. daarnaast helpt dit onzettend goed mensen snel neer te bursten.

Verwijderd

TLDR: Malphite (Armor) is vergelijkbaar met Galio (Magic Resistance).

• valermos
ik vind malphite egt een leuke champ hij is ook sneaky voor jungle op lvl 6 ^^
Eigenlijk de enige reden dat ik malphite zeer zelden speel is dat ik met hem altijd heel snel zonder mana zit, zelfs na het bouwen van een philo stone. Sneller dan met al mijn andere tops/junglers.

• valermos
@ vicarious,

Daar heb ik nooit last van ik denk dat je teveel spamt dan :P

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb er ook last van, malphite is echt heel mana hungry, ik neem ook early wel eens mana pots en je veranderd je speelstijl er ook op. Dus alleen als je traded je spells gebruiken en zoveel mogelijk bully spelen rond de minions.

• Nixo
Ik gebruik niet heel veel mana zoals ik nu speel. Ik gebruik Q vooral om chapions een beetje op laag hp te krijgen zodat we ze kunnen afmaken. W & E gebruik ik vooral na mn R als ik ergens ingesprongen ben.
Zeau, mn lijstje junglers maar eens even aangepast. Ik speelde vrij vaak junglers als Skarner en Shyvana, maar ik merk dat ik steeds vaker continue gekite/cc'd wordt waardoor ik geen damage kan doen voordat ik doodga. Ook zijn van beide de ganks vrij matig (je kan lang niet altijd flash/ulten, cooldown van flash is vrij hoog) waardoor ik van mijn teammates regelmatig geflame krijg. Bovendien ben ik geen ster in counterjungling, en dat is nou juist een van de sterkere punten van die 2. Ik vind er vaak gewoon de tijd niet voor tussen het ganken en jungle farmen door. En als je niet counterjunglet kun je beter gewoon die junglers niet nemen imo.

Mijn huidige lijstje junglers:
- Alistar
- Maokai
- Jarvan
- Lee Sin
- Warwick
- Trundle (eigenlijk alleen vs nautilus omdat hij altijd high HP is en zijn ulti ervoor zorgt dat je nautilus kan 1v1'en als je hem tegenkomt in je eigen jungle)

Warwick is niet de sterkste ganker pre-6, maar daarna heb je in ieder geval de mogelijkheid om iemand uit positie op te pikken met je ulti terwijl me dat met Skarner en Shyvana veel minder goed lukt. Bovendien speel ik warwick veel op top dus ik ken de champion gewoon heel goed.

Nu binnenkort nog even mn rune/mastery pages updaten :P

• Swanfield
Bedankt voor de tips! Even nog een uitleg op de keuze die ik had gemaakt:

Nidale en Malphite omdat ze beide ook goed solo top zouden kunnen gaan dus mocht het zo uitvallen dat support en jungle bezet zijn dan heb ik die optie nog. Malphite is ook erg leuk met een Thornmail ;) Die neem ik meestal na mijn frozenheart.

Malphite is op AP en AD carry een one hit wonder :) Tanky champs zijn lastiger maar die doen ook weinig terug als je eenmaal zoveel armor heb.

Ik speel geen AD carry omdat ik het simpelweg niet beheers. Ik beheers geen enkele AD carry echt lekker en speel het beste met tanky of bruiser achtige types.

Ik zal af en toe wat status updates geven met betrekking tot mijn klim omhoog :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• valermos
Succes Swanfield ik zal met je meedoen maar dan van 1254 naar 1400 ^^

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:13
Hoe doen jullie het tegenwoordig met de masteries? Voor runes kan ik wel omgaan met algemene pages maar voor masteries heb ik toch vaak champ specifieke pages. Nu zit ik met de limiet van 10 pages die me toch wel tegenvalt.

Wisselen jullie elke keer voor een potje de pages. Of maken jullie wel gewoon algemene pages aan.

• speedzor
Craven schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:43:
Hoe doen jullie het tegenwoordig met de masteries? Voor runes kan ik wel omgaan met algemene pages maar voor masteries heb ik toch vaak champ specifieke pages. Nu zit ik met de limiet van 10 pages die me toch wel tegenvalt.

Wisselen jullie elke keer voor een potje de pages. Of maken jullie wel gewoon algemene pages aan.
1 standaard AP page, 8 pages voor specifieke champs (Amumu, Lee Sin, Graves, Nocturne, etc) die je ook gebruikt voor soortgelijke champions (Alle ADs gebruiken de Graves page) en 1 variabele page die gewoon 'Masteries' noemt en gebruikt wordt indien ik een page nodig heb die ik nog niet heb staan.

Streaming History

• Swanfield

Ik heb persoonlijk een paar standaard pages die gewoon standaard zijn voor een rol. Tegenwoordig heb ik ook een FOTM page :) En dat is maar net wat ik dan leuk vind om te spelen dus dat veranderd nog al :)

• ocwil
ik heb zo ook een verzameling pages:
http://www.lolking.net/summoner/euw/19350243#masteries

Verwijderd

Ik heb voor de meeste standaard rollen mastery pages staan zoals:
AD Range, AD jungle, AD crit, AD Tank, AP Tank, AP mage, Support, Hybrid ASAP, Hybrid ADAP ... en dan ook 1 page leeg die ik kan aanpassen naargelang de situatie.
De meeste champions vallen toch in een van de 9 categorieen die ik gemaakt heb, en komen 90% van de tijd wel overeen met een vrij optimale build waardoor ik soms wel nog wat aanpas maar dit maar een paar clicks tijd kost.

Op de EU server ben ik nog maar lvl12 en maakt het niet zoveel uit :)

Ik heb 9 runepages (runepagebundel) en die komen min of meer overeen met de categorieen van de masterypages, dat maakt het wel gemakkelijk om zonder runes na te kijken, gewoon een spel te beginnen en meestal zonder config problemen gelijk welke champion te kunnen spelen.
Gewoon even dezelfde category kiezen voor rune en mastery en klaar is kees.

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xqxSl.jpg

Na 6 maand is dan toch de volgende mijlpaal bereikt.

Streaming History

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gefeliciteerd, nu daar nog ff blijven :). wanneer gaan we samen duo q en ? ;) .
Hmm ik gebruik niet eens alle 10 mastery pages. Ik heb:
0/21/9 top
0/21/9 jungle
9/21/0 jungle
21/9/0 jungle
21/0/9 AP
0/9/21 support
Kennen
Irelia

Meestal wil je toch de laatste mastery point uit een tree hebben en dan stop je de 9 overige punten in een andere tree. Zo gek veel variatie heb ik daar eigenlijk niet in. Alleen voor Kennen en Irelia heb ik een specifieke runepage. Kennen omdat ik voor hem de manaregen van de AP page niet nodig heb, en Irelia omdat ik haar early game wat sterker wil maken en ook mana regen wil (ik gebruik Wickd's mastery page voor Irelia).

Mn AD carries speel ik met de 21/9/0 jungle page, op beide wil ik extra damage en wat extra health/armor, dus ook dat is weer gelijk.

edit: gratz speedz!

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 25-06-2012 18:52 ]

Verwijderd

Gratz speed, ik zei het laatst nog tegen je, goed gedaan

En zoals we kunnen zien, het verschil tussen het aantal wins en lose is eigenlijk helemaal niet zo groot

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

ik heb welgeteld 1 mastery page, die ik voor elke game tijdens champion select vanaf nul invul.

... not as I do.

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:45:
[...]

1 standaard AP page, 8 pages voor specifieke champs (Amumu, Lee Sin, Graves, Nocturne, etc) die je ook gebruikt voor soortgelijke champions (Alle ADs gebruiken de Graves page) en 1 variabele page die gewoon 'Masteries' noemt en gebruikt wordt indien ik een page nodig heb die ik nog niet heb staan.
Ik heb 1 page, ik verander 'm altijd aan het begin van de game. TIP: gebruik je muiswiel om echt veel sneller punten in de masteries te doen. Ik kan binnen 5 seconden een masterypage invullen. Ik weet welke dingen ik moet pakken tegen welke matchups,

Verwijderd

goede tip van het muiswiel, helaas dat mijn muiswiel het niet goed doet bij die dingen, heel raar, games werkt hij niet goed bij, scrollen wel....

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Ik heb 1 page, ik verander 'm altijd aan het begin van de game. TIP: gebruik je muiswiel om echt veel sneller punten in de masteries te doen. Ik kan binnen 5 seconden een masterypage invullen. Ik weet welke dingen ik moet pakken tegen welke matchups,
Dat heb ik lange tijd ook zo gedaan, maar op den duur werd ik te lui en heb ik dus maar een paar standaard pages gemaakt. :P Bleek dat ik de meeste van m'n spelletjes kon spelen met die 9 runepages :)

Streaming History

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:13
Ja daar was ik al bang voor. Ik vind het vrij frustrerend om eerlijk te zijn. Als ik in champ select zit wil ik me bezig houden met de team compo en bespreking (vaak solo queue). Dan wil ik dus niet nog even de masteries openen om ze aan te passen al is het maar een klein beetje. Ik zou graag veel meer mastery pages zien.

Ik zal maar is wat gaan generaliseren denk ik dan.

• Swanfield
Gisteren dus Nidalee en Janna getest maar ben toch tot de conclusie gekomen dat Nidalee best lastig is en nog veel meer oefenen vereist eer ik die ranked wil gaan spelen. Daarnaast heb ik nog een goede build nodig en zal ik nog wat filmpjes moeten kijken over hoe je haar moet spelen want dat is nogal een raadsel voor mij :)
Janna lag me niet zo lekker. Ik vond persoonlijk dat ik weinig kon doen om mensen in leven te houden. Daarnaast stond ik naast een draak van een carry maarja daar doe je dan niks aan. Ik denk dus dat ik Janna inwissel met Blitz of Lulu.

Heeft er ook iemand ervaring met AD Nautilus? Als AP Nautilus doe ik zeer weinig schade en mijn rol is dan ook echt tank in het geheel. Misschien met AD Nautilus kan ik wat meer schade doen en wat beter champs slopen.

• Rendiertje
Goed bezig hoor speed, keep it on! :)

Ontopic: Soms als ik in LoL zit en ik vertel weer eens grote verhalen door de chat, en ik wil een heel woord weghalen werkt dat soms niet, dan kan je backspace rammen wat je wilt maar hij werkt dan niet..

Sinds ik een mechanisch toetsenbord heb lijkt dat probleem zich pas voor te doen....
In andere games of notepad, word en Browser heb ik er geen last van...

Ligt dat aan LoL, een bugje ofzo?
Of een instelling?

• valermos
nice ja ik heb nog eerst me 1400 mijlpaal :( :P

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:43:
Goed bezig hoor speed, keep it on! :)

Ontopic: Soms als ik in LoL zit en ik vertel weer eens grote verhalen door de chat, en ik wil een heel woord weghalen werkt dat soms niet, dan kan je backspace rammen wat je wilt maar hij werkt dan niet..

Sinds ik een mechanisch toetsenbord heb lijkt dat probleem zich pas voor te doen....
In andere games of notepad, word en Browser heb ik er geen last van...

Ligt dat aan LoL, een bugje ofzo?
Of een instelling?
heb ik soms ook. dan kan je maar 1 letter weghalen wat je getypt hebt.
athans komt dat tegenwoordig amper meer voor.

[ Voor 9% gewijzigd door psyy138 op 26-06-2012 09:04 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• valermos
Oh dat verhaal. Ja dan heb je waarschijnlijk shift gebruikt dan moet je paar keer shift bashen en dan weer backspace. Works for me!

[ Voor 81% gewijzigd door valermos op 26-06-2012 09:06 ]

• Rendiertje
psyy138 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:03:
[...]

heb ik soms ook. dan kan je maar 1 letter weghalen wat je getypt hebt.
athans komt dat tegenwoordig amper meer voor.
Het rare is dus dat ik heb sinds ik een andere tobo heb...
En nadat ik veel getypt heb (komt niet vaak voor maar dan moet ik het op de kast zitten) dan krijg ik het soms per zin....

Really annoying...

• DaemonAngel
Ik moet toegeven dat ik misschien ook niet zo pro speel en gewoon standaard pages heb.
Met je jungler zit je afhankelijk van het type jungler toch al vast aan een redelijk standaard masterie page. Men ap carry en ad carry wissel in ook zelden van page.

Men solo top durf ik wat aan te tweake soms

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/DJg0

Hmm, wat moet ik nu doen?
Ik heb zojuist alle champions bemachtigd xD

Skins kopen dan maar? :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• valermos
congratz maar ik ga geen egt geld uitgeven aan champs ^^
Pagina: 1 ... 44 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.