[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ok, na enkele geslaagde stream pogingen denk ik dat ik op een 50% kans zit dat Xsplit mijn pc laat crashen.
In het geval dat ik geluk heb, wil ik daar wel wat mee doen.
Live streamen ligt nog wat moeilijk aangezien ik 1.5Mbit/s upload speed heb. Het is doenbaar, maar niet comfortabel om op die manier te spelen.
De 44 FPS speelt ook niet makkelijk, dit zou verholpen worden door Xsplit aan te schaffen (wat ik ga doen van zodra ik later deze maand overstap naar een sneller telenet abonnement).

Daarom zat ik eraan te denken om eventueel lokale recordings te maken van mijn games/replays en daar commentaar bij te geven. Deze kunnen dan geupload worden naar Own3d/Youtube zodat ze publiekelijk en makkelijk beschikbaar zijn.

Daarom nu de vraag: welke onderwerpen zijn het interessantst voor jullie om te behandelen?
Zoals de meesten wel weten main ik AP Mid, en speel ik van de andere roles een gelimiteerde hoeveelheid, maar genoeg om mezelf nuttig te maken.

AP: Ahri, Annie, Brand, Galio, Gragas, Janna, Karthus, Kassadin, Leblanc, Lux, Mordekaiser, Morgana, Nidalee, Soraka, Teemo, Veigar, Vladimir en Xerath.

Top: Teemo.

Jungle: Amumu, Lee Sin en Nocturne.

AD: Graves en Ashe.

Support: Janna, Soraka, Alistar, Leona en Sona.

Er zijn nog wel wat andere champions waar ik mee oefen, maar nog niet echt noemenswaardig.
Welke champions wil je info over? Welke techniek moet ik bespreken? Eventueel replays van andere tweakers overlopen? Nederlands of Engels?

Relevante links:
Stream: http://www.own3d.tv/Speedzor
Stats: http://www.lolking.net/summoner/euw/20972986

De stream geeft goede kwaliteit volgens enkele mensen die het meegevolgd hebben.
De zwarte band onderin is weg, dus je ziet wel degelijk het volledige scherm nu. Dit gaf wat problemen eergisteren bij de replays die gestreamed werden.

Streaming History

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zou graag leona support/support in algemeen zien :)

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
Why Frozen Heart is the best item in the game

http://www.reignofgaming....the-best-item-in-the-game

beste quote in die lap tekst:
"Yes everybody near you within a 1000 range. That's 10 Teemos wide." :P

het artikel zelf is ook interresant

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
2 regular skins ( musketeer Twisted fate ) & op 1tje wachten voor de sale of bloodlord vladimir? D:

Verwijderd

@ speedzor: Ik ben echt heel erg benieuwd naar je teemo en graves plays. Teemo speel ik redelijk wat en ik verlies zelden mijn toplane (af en toe ook botlane en ook daar doe ik het erg goed)
Graves is mijn favo ad carry dus ik ben daar altijd benieuwd hoe andere hem spelen

Dat zijn degene die ik het interesantste vind maar ik denk dat ik alles wel zal kijken aangezien ik mid/ad het meest speel en als ik weet hoe de enemy speelt is dat weer voordelig voor mij natuurlijk ;)

@ blue buff naar mid. Ik maak me er vaak niet druk om, als me jungler blue nodig heeft dan gebruik ik mid gewoon wat minder mana. Ik main ryze trouwens mid dus als je dan bij de 3e blue aan komt heb je die eigenlijk niet meer nodig om in lane te blijven al is het altijd fijn om die wel te hebben

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
speedzor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:29:
Ok, na enkele geslaagde stream pogingen denk ik dat ik op een 50% kans zit dat Xsplit mijn pc laat crashen.
In het geval dat ik geluk heb, wil ik daar wel wat mee doen.
Live streamen ligt nog wat moeilijk aangezien ik 1.5Mbit/s upload speed heb. Het is doenbaar, maar niet comfortabel om op die manier te spelen.
De 44 FPS speelt ook niet makkelijk, dit zou verholpen worden door Xsplit aan te schaffen (wat ik ga doen van zodra ik later deze maand overstap naar een sneller telenet abonnement).

Daarom zat ik eraan te denken om eventueel lokale recordings te maken van mijn games/replays en daar commentaar bij te geven. Deze kunnen dan geupload worden naar Own3d/Youtube zodat ze publiekelijk en makkelijk beschikbaar zijn.

Daarom nu de vraag: welke onderwerpen zijn het interessantst voor jullie om te behandelen?
Zoals de meesten wel weten main ik AP Mid, en speel ik van de andere roles een gelimiteerde hoeveelheid, maar genoeg om mezelf nuttig te maken.

AP: Ahri, Annie, Brand, Galio, Gragas, Janna, Karthus, Kassadin, Leblanc, Lux, Mordekaiser, Morgana, Nidalee, Soraka, Teemo, Veigar, Vladimir en Xerath.

Top: Teemo.

Jungle: Amumu, Lee Sin en Nocturne.

AD: Graves en Ashe.

Support: Janna, Soraka, Alistar, Leona en Sona.

Er zijn nog wel wat andere champions waar ik mee oefen, maar nog niet echt noemenswaardig.
Welke champions wil je info over? Welke techniek moet ik bespreken? Eventueel replays van andere tweakers overlopen? Nederlands of Engels?

Relevante links:
Stream: http://www.own3d.tv/Speedzor
Stats: http://www.lolking.net/summoner/euw/20972986

De stream geeft goede kwaliteit volgens enkele mensen die het meegevolgd hebben.
De zwarte band onderin is weg, dus je ziet wel degelijk het volledige scherm nu. Dit gaf wat problemen eergisteren bij de replays die gestreamed werden.
Heb jij ook een HD7970?

Zoja komt dit probleem door een known bug die nog niet opgelost is bij AMD.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• MichelC231
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Swanfield schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Het duurde even eer ik hem door had :) Maar hij is echt mega fijn om te spelen top! Vraag me af of hij een goede jungler is aangezien zijn ganks en cleartime wel wat zullen tegenvallen maar al met al sloop je een hoop snel :)
Kayle heeft juist een van de snelste clears, ganks zijn afhankelijk, je hebt een ranged slow en ranged attacks. Dat is al beter dan bijvoorbeeld een mundo of shyvana en je damage is zeker niet minder dan deze twee.
MichelC231 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:02:
[...]

Kayle heeft juist een van de snelste clears, ganks zijn afhankelijk, je hebt een ranged slow en ranged attacks. Dat is al beter dan bijvoorbeeld een mundo of shyvana en je damage is zeker niet minder dan deze twee.
Vergeet je speed buff van je heal niet!

Vicariously I live while the whole world dies

• Jeffroiscool
Heb vannacht paar duotjes gespeeld met denerdsss7. Resultaat? Hij maakt een dikke pentakill!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=w_jHsJ1ScqI]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-12 23:01
Dat je zo blij kan zijn met een pentakill is best wel eng.

Verwijderd

Pentakill end game waarbij de game allang gewonnen was :P T'is maar waar je blij mee bent

• Taz86
  • Laatst online: 27-10 11:01
hmm ik kom er niet meer in.. blijf hangen op loginscherm.
failed to connect to chatservice.

iemand anders hier last van?

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

De servers hebben problemen.

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=733333

[ Voor 21% gewijzigd door Slivv op 16-06-2012 11:52 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11 11:43
Ik hoop op pulse fire ezreal :+

• Taz86
  • Laatst online: 27-10 11:01
zucht en ik maar denken dat mijn router/firewall etc etc een probleem veroorzaakt xD

Verwijderd

Grappig. De Duitse Riot support geeft de internet provider de schuld. Maar aangezien er in Nederland geen Vodafone/Arcor internet is kunnen jullie niet hetzelfde probleem als mij hebben ;p. Ik denk dat het toch echt aan de Riot servers ligt. Ik heb in ieder geval m'n IP boost gekregen nadat iemand de Smite exploit had gebruikt in een game waarin ik ook speelde. Ik heb er niks van gemerkt maar vind de compensatie uitstekend :p

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Taz86 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:00:
zucht en ik maar denken dat mijn router/firewall etc etc een probleem veroorzaakt xD
8)7 same here.. Ik dus maar even kijken of GoT en gelukkig meer mensen problemen :P

• Mattijs.id
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-11 21:36
Onderin deze thread:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/21393471/typical.PNG

Bijna hetzelfde als de 'koffie apparaat advertenties' in de dev schuur koffie corner.

Ja, ik verveel me =P

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Mattijs.id schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:57:
Onderin deze thread:
[afbeelding]

Bijna hetzelfde als de 'koffie apparaat advertenties' in de dev schuur koffie corner.

Ja, ik verveel me =P
Damm nu lijkt het net of ik game verslaafd ben ;(

• Mattijs.id
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-11 21:36
Killertjuh schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Damm nu lijkt het net of ik game verslaafd ben ;(
Not sure if sarcasm... en mijn knip werk had beter gekunt idd =p

• ocwil
wauw er is echt een probleem queue van 20k o.o

Verwijderd

Bah ben ingelogd en een game gestart maar ik krijg nu gewoon een volledig zwarte client te zien.
Dat word opnieuw inloggen :-/
Zat net maar even de stream van phantomlord te kijken, maar wat is die gast irritant zeg. Echt nog erger dan The Rain man toen hij nog bij TSM zat.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 14:55 ]

Verwijderd

Waar komt die phantomlord uberhaupt vandaan, had nog nooit van hem gehoord en ineens is die stream populair. Hekel heb ik aan hem, maar dat heb ik bij veel streamers. De enige die ik tof vind zijn guardsman, scarra en nog wat andere normale rustige gasten

Verwijderd

Leukste vind ik denk ik wingsofdeathx (omdat toplane en speelt veel champs itt bijvoorbeeld dyrus.), chu8 (die lux en wel meer onconventionele stuff), vman7 (chille muziek en veel rare picks.), nhat (leukste support stream) , saint (vaak chille muziek en jungled werkelijk alles) en Oddone (vind zijn humor wel droog). Scarra en salce vind ik ook wel goed maar ik speel zelf eigenlijk nooit mid dus echt veel pik ik daar niet van op.
Here we go again.... ;(

Anyway, qua streamers sluit ik me wel aan bij Lord-Ronddraai. Wingsofdeathx en TheOddOne zijn degenen die ik het liefst kijk omdat dat ook de rollen zijn die ik het liefst speel. TOO heeft een aparte droge humor. Af en toe is zijn geflame wel irritant (vooral als hij zelf obviously de fout maakt en toch de ander de schuld gaat geven) maar zijn droge opmerkingen tussendoor maken veel goed. Wingsofdeathx flamet een stuk minder maar is ook een stuk serieuzer, dus er valt minder te lachen. Dyrus kijk ik overigens ook regelmatig omdat ik hem gewoon grappig vind (en ook een van de betere toplaners in the game). Wickd is tegenwoordig ook nog wel te doen, maar die kijk ik meestal alleen als ze met CLG.EU aan het scrimmen zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:46:
maar speedzor je weet net zo goed als ik dat je op 1200 elo met je ogen dicht nog een penta haalt.
~ no offence
No offense maar een 1200 elo speler had de penta uit dat filmpje ook wel gemaakt.
Is niet echt lastig als je zover voorstaat en niet gefocussed word.
Neemt niet weg dat de hele flamewar die hieruit ontstaat echt onzinnig is.

• speedzor
Vicarious schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:46:
Here we go again.... ;(

Anyway, qua streamers sluit ik me wel aan bij Lord-Ronddraai. Wingsofdeathx en TheOddOne zijn degenen die ik het liefst kijk omdat dat ook de rollen zijn die ik het liefst speel. TOO heeft een aparte droge humor. Af en toe is zijn geflame wel irritant (vooral als hij zelf obviously de fout maakt en toch de ander de schuld gaat geven) maar zijn droge opmerkingen tussendoor maken veel goed. Wingsofdeathx flamet een stuk minder maar is ook een stuk serieuzer, dus er valt minder te lachen. Dyrus kijk ik overigens ook regelmatig omdat ik hem gewoon grappig vind (en ook een van de betere toplaners in the game). Wickd is tegenwoordig ook nog wel te doen, maar die kijk ik meestal alleen als ze met CLG.EU aan het scrimmen zijn.
Volgens mij heeft TOO toch nog genoeg zelfreflectie, meer dan genoeg geeft hij aan dat het zijn eigen fout is en er dan bij vermeld wat hij (niet) had moeten doen.

Verder uiteraard Scarra (beste stream om mid te leren) en Nhat Nguyen (heel aangename stem, alhoewel Aphromoo er vaak tussen zit te zingen. Daar ben ik dan weer geen fan van), hun streams zijn heel goed.

Heel weinig bekeken streams maar toch heel tof: Forellenlord (Alternate F Lord) en Zekent (4Not Zekent). Beiden spelen heel vaak AP Janna, waarvan Zekent er vaak mee solo bot gaat en ze beiden vaak builds uitproberen. Zo zie je W>Q, Q>W, 3x g/10, Rabadon rush, RoA rush, Mejais, etc etc. Die twee hebben zoveel AP Janna gespeeld dat ik de verschillende mogelijkheden wel heb voorbij zien komen.

Guardsman Bob vind ik dan weer een stuk minder. Hij speelt enorm passief op elke champion en farmed. Daarna gaat hij met zijn farm in teamfights en kan hij eventueel carrien.
Hij is dan ook niet leuk om in je team te hebben, al is het maar vanwege het enorme gebrek aan communicatie. En vanuit persoonlijke ervaring: een streamer over je horen klagen is ook niet tof, al staat dit los van bovenstaande opmerkingen ;)

Shushei is wel terug interessant geworden! Hij speelt wat leuke picks, streamed heel regelmatig en krijgt ook steeds een hoop viewers. Alleen spijtig dat hij best wel veel matches verliest, maar toch zeker een welkome afwisseling.

Streaming History

Verwijderd

Wat je zegt over guardsman klopt wel, flink passief spelen en weinig communicatie maar hij flamed iig nooit. Als een streamer naar mijn mening te veel flamed dan heb ik het echt snel gezien
speedzor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:58:
[...]

Volgens mij heeft TOO toch nog genoeg zelfreflectie, meer dan genoeg geeft hij aan dat het zijn eigen fout is en er dan bij vermeld wat hij (niet) had moeten doen.
Vaak wel ja, maar lang niet altijd. Ook TOO heeft regelmatig zijn tiltbuien. Geeft niet, heb ik ook wel eens. Maar daar zul je Scarra bijv. zelden op betrappen.

En ja, er zijn vast nog meer goede, maar het ontbreekt me aan de tijd om ze echt allemaal te volgen. Voorlopig vermaak ik me meestal prima met TOO en Dyrus en soms Wickd of Snoopeh als CLG.EU speelt.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik weet niet of dit op zijn plaats is, als dat niet zo is dan moet iemand dat gewoon zeggen en verwijder ik het meteen.

Zoals jullie weten is Dreamhack nu bezig, met LoL, HoN en Dota2. Nu heeft er laatst iemand een post gemaakt, wat ook op /r/leagueoflegends is gepost om met League of Legends achtergrond Dota2 te kijken.

http://www.reddit.com/r/l...r_to_watching_dota_2_for/

Op dit moment is er een pauze in een match omdat de stroom op de Dota2 floor is uitgevallen, maar de match was al erg spannend, met een rampage (pentakill) en teams die vrijwel gelijk staan in kills, gold en towers.

http://www.justin.tv/dreamhackdota/popout

En nogmaals als mensen dit niet willen, omdat het ook over Dota2 gaat PM mij maar.

- Edit. Save game is niet teruggevonden. Nu (21.00) begint een totaal nieuwe game met dezelfde picks.

[ Voor 6% gewijzigd door Forn op 16-06-2012 20:56 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Ik heb een simpel vraagje hoe laat ik LoL op een van mijn andere schermen als mijn hoofdscherm opstarten zonder de resolutie van het andere scherm te ''verbaggeren''??

ik wil namelijk dreamhack dadelijk kijken op mijn main scherm en dan bietje LoL spelen op het andere. maar normaal doe ik dan stream op een van de kleinere schermen. maar nou wil ik het andersom.

Edit laat maar..

Ik heb dreamhack nou over 3 schermen gespanned. das nog beter:P

[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 16-06-2012 20:57 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

[6/12/2012 02:01:15 AM] RiotNasus: Remember, none of you girls can show this to anyone... I trust you.
Dreadful Visage
Haunting Guise + Blasting Wand
+70 Ability Power
+250 Health
+20 Magic Penetration
UNIQUE PASSIVE: Damage from your abilities reduce your target's Magic Resist by 5 for 5 seconds (effect stacks up to 3 times).

Eleisa’s Miracle
Now builds out of Philosopher Stone and Meki Pendant (instead of just Philosopher Stone)
Upgrade cost reduced to 410 from 500 (total cost 1600 from 1300)
Now can place wards like Wriggle’s Lantern

Wards now have 5 health, from 3

Oracle's Elixir now lasts 2 minutes, costs 150 gold, and can only be used once per 7 minutes per team.
http://pastebin.com/zpiZNWL0

zou dit echt waar zijn?

Verwijderd

Geen idee, pink wards worden wel een stuk belangrijker zo.
Verder lijken beide items me wel interessant om te proberen.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:05:
Geen idee, pink wards worden wel een stuk belangrijker zo.
Verder lijken beide items me wel interessant om te proberen.
Mjah die elaisa's wordt dan wel leuk op de support of supportjungle characters vanwege de ward en misschien dat we de Haunting Guise dan weer eens terug gaan zien als magicpen item, vooral op characters met matige AP ratio's.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 16-06-2012 23:42 ]

Verwijderd

Haunting guise lijkt me heel mooi in mijn ryze build passen. Dan kan je merc threads pakken zodat je survivability sterker word en omdat je je spells zo snel kan spammen kun je de passive snel tot drie stacks brengen en daar houden (gecombineerd met zijn E geeft het geweldige magic pen)

Eleisa's miracle lijkt me ook leuk te worden maar eerder voor een jungler voor de mana en health regen, als support wil je toch sowieso een spot vrij houden want aan één ward iedere drie minuten heb je niet genoeg. En de speedbuff van shureila's heeft toch meer invloed en is gewoon super goed op een support (op jungler ook btw)

Wards met 5 health zorgt ervoor dat je endgame ook een ward kan plaatsen en dat hij niet kapot geknald word voordat hij onzichtbaar word (hekel aan shyvana om die reden, die sloopt wards zo snel) en de pinks worden belangrijker.

Oracle elixer die twee min duurt geeft het verliezende team meer kans om terug te komen want zodra je achter staat en je hebt geen vision is het echt killing

Zo denk ik er iig over, zou tof zijn als dit doorgevoerd word, ik ben voor

• speedzor
Reddit heeft intussen al aangetoond dat dit een fake pastebin post is.

Of dit betekent of die items ook fake zijn is niet zeker, maar ik zou er in ieder geval niet van uitgaan op dit moment.

Bij deze is de eerste poging om een replay commentary te maken gedaan. Laat me weten wat je er van vindt en wat er beter kan. Ik was nogal nerveus dus het ging niet altijd even vlot (meerdere keren wards gezegd ipv shrooms), maar dat wordt wel beter mettertijd.

Het gaat dus over Teemo Solo top, diezelfde replay die enkele dagen geleden gestreamed werd.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=k8ksPj-5JKE]

Hij gaat nog een 10-tal minuutjes uploaden na deze post, daarna is het bekijkbaar.
Finished uploading!

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 17-06-2012 02:06 ]

Streaming History

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:23
Heerlijk duidelijke youtube - thanks!

* wheez50 gaat nog iets meer teemo spelen....

Verwijderd

Ruben0s schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:07:
[...]

Het mag dan wel moeilijker zijn maar dat maakt de reactie niet anders.
Voor zover ik het weet heb ik nog helemaal geen elo, want ik heb nog maar 1 ranked game gespeeld.
maakt de reactie wel anders hoor.
als ik op 1200 elo een penta zou halen zou ik niet zo blij zijn tbh.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 04:54:
[...]

maakt de reactie wel anders hoor.
als ik op 1200 elo een penta zou halen zou ik niet zo blij zijn tbh.
En ja hoor, maakt ie weer een penta met Sivir net xD

Verwijderd

tjaa nu ik hem weer krijg moet ik toch wel zeggen dat Ruben0s gelyk had over de vorige keer.
maarja was gister gewoon beetje mad.

Dat beetje mad zijn, stopt per direct

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-06-2012 18:20 ]

Verwijderd

en btw speed had je filmpje gekeken nice gedaan goed uitgelegt waarom je alles deed enzo.
ik zou zeggen maak er meer!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik ben inmiddels wat gevorderd met spelen, en ik moet zeggen, bruut spel, zeker als je het doorhebt.
Ik weet niet of jullie mijn post nog herinneren maar dat was een dag of 4-5 geleden. Nu ik het spel een beetje door heb gaat het echt subliem. Master Yi is een goede leerschool denk ik zo. Heerlijk mannetje is dat om mee te spelen.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/esnltt.png

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

speedzor schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:17:
[video]

Hij gaat nog een 10-tal minuutjes uploaden na deze post, daarna is het bekijkbaar.
Finished uploading!
Ziet er goed uit. Als je btw dat grijs weg wil hebben moet je bij settings van Local Record (of welke stream je ook maar wilt), de preset veranderen naar "XSplit Default&ex:bframes:0". Dit zorgt voor iets minder compressie en is dan ook niet handig als je wilt streamen naar twitch/own3d, maar het zorgt ervoor dat je het grijs in het begin niet hebt.

Verwijderd

Super speedzor

Zoals je zegt heb je wel flink wat geluk gehad op sommige punten maar een hele goede uitleg. Ik vraag me wel af waarom je niet verder in de river ward/shroomed Ik zet er vaak wat weg ter hoogte van baron en al helemaal bij junglers met high mobility zoals olaf door zijn ult en ghost; Ik ben vaak dood als ik hem pas bij de bush zie (in de river dan, tribush is geen probleem)

Verder is je build wel gelijk aan die van mij maar ik ga eens wat andere runes/masteries nemer (nu iets te tanky bij mij heb ik het idee) en ga ik eens dorans blades kopen, nu ga ik vaak gelijk vor wriggles.

Super filmpje, geweldig uitgelegd, ik wil er wel meer zien.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

We kunnen weer verder.

Als mensen problemen hebben met andersmans post, dan is een TR het enige juiste middel. Dit voorkomt dat wij behalve de post des persoons, ook nog alles andere posts van quotes weg moeten halen. Ook is allang gebleken dat negeren de beste optie is.

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 17-06-2012 18:26 ]

Verwijderd

http://na.leagueoflegends...p?p=25444151#post25444151

Patchnotes, yay
PvP.net v1.61
  • Players can now earn unlimited rewards per day in Co-op vs. AI. After 180 minutes, rewards continue to be earned at 75% the normal rate.
  • Custom games now have a separate pool of 120 daily reward minutes that is no longer shared with Co-op vs. AI.
  • Only applies to Summoners level 15+. Lower level Summoners earn unlimited rewards per day.
  • Updated the IP reward forumula for Co-op vs. AI:
  • Games of medium to long length will yield larger rewards
  • Games of short length will yield smaller rewards
  • On Summoner's Rift, "short" is generally less than 24 minutes
  • On The Crystal Scar, "short" is generally less than 12 minutes
  • Players should see an increase in IP reward per game so long as they aren't quickly steamrolling the bots
  • The Tournament Draft Custom Game mode will now allow Summoners to pause the game
  • Dodging a Ranked Game will no longer result in loss of Elo but the time before you can join any queue again has greatly increased
  • Adjusted the way Elo is handled for newly formed ranked teams; many new teams will see their Elo increase as a result.
  • Normal Draft Mode (Please note that these additions were incorrectly stated in the Darius patch notes)
  • Normal draft has changed so that premade groups are not prioritized over solo players
  • Solo players have a 20% chance of being the team captain with banning powers and first pick, regardless of the premade status of the rest of the team
  • If a solo player is not team captain, the player will be given a random slot in the pick order
  • If players group up before a game, their host absorbs all of their chances, i.e. the host of a 4-man premade has an 80% chance to be captain
  • A feedback sound now plays when spending mastery points
League of Legends v1.0.0.141
Annie
  • Summon: Tibbers
  • Reactivating 'Summon: Tibbers' while the Bear is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
  • You will also see a self-only targeting particle when using this ability, depicting what command your pet is following
Caitlyn
  • Yordle Snap Trap now properly ignores unit collision when placed
Corki
  • Missile Barrage
  • Missile Barrage's area of effect and particle are now properly centered around the point of impact
  • Missile Barrage's spell icon is now tinted when 'The Big One' is ready
Mordekaiser
  • Children of the Grave
  • Reactivating 'Children of the Grave' while the Ghost is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
  • You will also see a self-only targeting particle when using this ability, depicting what command your pet is following
Nidalee
  • If Pounce's movement extends past Nidalee's current movement order location, that order will be cancelled (she will no longer automatically walk backwards to that point)
Riven
  • If Broken Wings' movement extends past Riven's current movement order location, that order will be cancelled (she will no longer automatically walk backwards to that point)
Rumble
  • Rumble now has a marker at 50 Heat to denote when he has reached the Danger Zone
  • Flamespitter is now more responsive especially while moving and turning
  • Electro-Harpoon now has a swirling icon overlay and a slight icon shift to denote the second shot
Shaco
  • Hallucinate
  • Reactivating 'Hallucinate' while the Clone is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
Soraka
  • Fixed a bug where Wish would sometimes not grant assists
Tristana
  • Fixed a bug with Explosive Shot's passive not working correctly with Madred's Razors and Wriggle's Lantern
Warwick
  • Blood Scent
  • Warwick will now immediately gain the bonus of Blood Scent if he reduces a target’s health below 50%
  • Warwick will now immediately gain the bonus of Blood Scent when it is activated
Veigar
  • Event Horizon will now always correctly stun enemies who use dash abilities to pass through it
Viktor
  • Tuned Death Ray travel speeds and hitbox precision, especially when cast near walls
  • Fixed an issue where Chaos Storm could sometimes be cast twice
Yorick
  • Omen of Death
  • Reactivating 'Omen of Death' while the Ghoul is active now allows you to control your pet, similar to Alt+Right Clicking
Items
  • Mana Potion gold cost reduced to 35 from 40
Co-op vs. AI
  • Added Alistar Bot and Dr. Mundo Bot
  • Intermediate bots will now sell their Doran's items to buy an additional item after completing their builds
  • Beginner bots will no longer purchase elixirs
  • Updated several bots' item builds
General
  • Summoner’s Rift (Winter) has been disabled
  • Updated the Item Shop to display 8 build options for items, increased from 6
  • Circle portraits are now correctly aligned with team colored outlines during announcements
  • There is now new messaging to inform players that leaving games can result in temporary bans in League of Legends
  • Neutral Minion Camps now have new icons on the Minimap
  • Champions that have died now display an icon on the Minimap
  • Updated several Champion art assets including splash art and icons for various Akali, Alistar, Amumu, Caitlyn, Mundo, Jax, Renekton, Tristana, Teemo, Twisted Fate, Warwick, Xin Zhao, and Pantheon skins
  • Fixed several missing particles for various Champions
Grootste veranderingen? Het besturen van een 2e char (morde ult, yorick ult, annie ult, shaco ult) gebeurt nu door nogmaals R in te drukken (zoals viktor ult dus). Je kan nog steeds alt+rightclick gebruiken.
Mana potions worden goedkoper (35 gold ipv 40 gold)
Normal draftpick is eindelijk gefixed

En nog wat buggfixes etc. Summoner rift winter word verwijderd maar geen woord over de proving grounds in de patchnotes

Geen schokkende veranderingen imo maar goede verbeteringen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 18:54 ]

• speedzor
Proving grounds zal meegeleverd worden, maar nog niet beschikbaar omdat er in de laatste testrondes nog fouten gevonden werden.

Edit: ja, de ARAM map.

[ Voor 9% gewijzigd door speedzor op 17-06-2012 19:00 ]

Streaming History

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Proving grounds is midlane map?

Verwijderd

Proving grounds word de ARAM map. Aangepaste versie van de eerste tutorial map.

Btw, de pause button in championship draft = winning

edit: nog 1 game en dan heb ik genoeg ip voor nieuwe champ. Ik wil eigenlijk wel een mid champ maar welke, zal ik fizz halen of karth. Beide eigenlijk nog nooit mee gespeeld maar ze spreken me heel erg aan. Fizz door zijn mobility en omdat hij een leuke kit heeft. Karth omdat hij insane dmg kan doen als de speler skilled genoeg is wat natuurlijk een uitdaging is

Edit: of galio.....

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 19:35 ]

• blamauci
Fizz is best wel cool

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:28:

edit: nog 1 game en dan heb ik genoeg ip voor nieuwe champ. Ik wil eigenlijk wel een mid champ maar welke, zal ik fizz halen of karth. Beide eigenlijk nog nooit mee gespeeld maar ze spreken me heel erg aan. Fizz door zijn mobility en omdat hij een leuke kit heeft. Karth omdat hij insane dmg kan doen als de speler skilled genoeg is wat natuurlijk een uitdaging is

Meeste fun om te spelen zijn Ahri en Fizz imo.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024

Ligt er helemaal aan wat voor hero je van houdt. Wil je meer AoE damage hebben en een goede teamfighter kies dan Karthus, wil je meer Assasin en single target burst kies dan Fizz.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd

Ik ga ze denk allebei halen. Nu nog ff besluiten welke ik het eerste haal, ik denk fizz. Ahri heb ik eens geprobeerd maar trok me niet echt, al heb ik er ook maar één game mee gespeeld. Ik vind het leuker om ahri te counteren :D

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11 09:02
Ik weet niet of jullie het gezien hebben maar de match vn net. CLG vs M5. wauw wat een wedstrijd. Mensenlieve, 60 minuten. de eerste 45 minuten werd clg afgemaakt. daarna kwamen ze toch eens terug.

1 woord: wauw

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11 11:43
Gideon_92 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:22:
Ik weet niet of jullie het gezien hebben maar de match vn net. CLG vs M5. wauw wat een wedstrijd. Mensenlieve, 60 minuten. de eerste 45 minuten werd clg afgemaakt. daarna kwamen ze toch eens terug.

1 woord: wauw
Froggen too strong :+

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Vicarious schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:46:
Here we go again.... ;(

Naast deze vind ik zelf ook Snoopeh heel relaxt om te kijken (jungle).

Verwijderd

match van CLG vs M5, welk tournooi, dreamhack? Want die wil ik wel terug zien dan

Verwijderd

http://www.twitch.tv/dreamhacklol/b/321786472

Hier is die match ik kan hem alleen niet kijken omdat hij hapert bij mij. Vrij raar want alle streams op twitch werken wel gewoon.
Begint 2:28

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 01:14 ]

• Gideon_92
Ja. DH.

http://nl.twitch.tv/dreamhacklol/b/321786472?t=150m
Daar begint de match ervoor. M5 tegen MM (een onbekend team. tegen 2.25 begint de wedstrijd van clg.eu vs m5
Edit:
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:13:
http://www.twitch.tv/dreamhacklol/b/321786472

Hier is die match ik kan hem alleen niet kijken omdat hij hapert bij mij. Vrij raar want alle streams op twitch werken wel gewoon.
Tis dan ook geen stream maar een video, die moet bufferen.

[ Voor 51% gewijzigd door Gideon_92 op 18-06-2012 01:14 ]

Dat MM-team stelde weinig voor. HEb een stukje van hun match tegen M5 gezien en die gasten maakten echt zoveel fouten....

Die match tussen CLG.eu en M5 was wel fantastisch idd :)

• axel101
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05-2021

Patchnotes zien er erg goed uit!

Karthus is early wat minder sterk maar heel makkelijk om mee te farmen en vanaf lvl6 kills op te pakken. Een gefarmde karthus is unstoppble.Fizz daarin tegen heeft early al een aardige burst en is single target erg sterk. Wat ik zou aanraden is om op own3d naar Tabzz te kijken.Een nederlandse streamer die Fizz maint. Naar mijn mening beste fizz eu. In scrims tegen clg enzo werd fizz altijd gebanned.

League of Legends EUW: IBullit

Verwijderd

Jeej eindelijk ranked Q dodging :P

Verwijderd

Patchnotes hebben een hidden buff voor Veigar imo.

•Event Horizon will now always correctly stun enemies who use dash abilities to pass through it

Ik neem aan dat Ahri hierdoor ook gestunt wordt? Maakt hem iig veiliger om te spelen voor hem. Een van de sterkste bursts, plus goede cc en nu dus iets minder squishy tegen ganks?
Normal draft has changed so that premade groups are not prioritized over solo players
Solo players have a 20% chance of being the team captain with banning powers and first pick, regardless of the premade status of the rest of the team
If a solo player is not team captain, the player will be given a random slot in the pick order
If players group up before a game, their host absorbs all of their chances, i.e. the host of a 4-man premade has an 80% chance to be captain

Die zijn ook wel erg lekker. Word er een beetje schijtziek van om altijd lastpick te zijn.

Gister trouwens een game gespeeld die ik echt niet kon winnen. Ik speelde Warwick top en won mijn lane HARD van Mundo: ik stond 6/0 met de hoogste farm in game. Ik kon af en toe wat druk uitoefenen op hun mid en had ook een blue gestolen. Dan doe je je werk aardig volgens mij. Echter was de rest behoorlijk aan het feeden waardoor de teamscore gelijkop ging. In teamfights ultte ik hun AD carry en kon ik hun halve team echt bijna 10 seconden tanken, maar mijn team vond het handig om hun Mundo aan te vallen die doordat hij zijn lane top van mij verloor alleen maar HP gebouwd had en dus vrijwel geen damage. Tja, you can only do so much...

Verwijderd

M5 vs CLG.eu
mn helden zijn verloren :(

Zo jammer dat een game op zon manier kan stallen. Maar zolang als je een goeie teamcommunicatie hebt lijkt Anivia wel de ultieme verdediging aan de inhibturrets met ult + wall + stun kan ze het de vijand wel enorm lastig maken om een goeie push te doen. Naar het einde toe waren ze ook te voorzichtig, waardoor de counter (toen ze eindelijk de kans hadden) wel heel aggressief uit de hoek kwam maar zo hadden ze het ook moeten doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 10:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:10:
M5 vs CLG.eu

Zo jammer dat een game op zon manier kan stallen. Maar zolang als je een goeie teamcommunicatie hebt lijkt Anivia wel de ultieme verdediging aan de inhibturrets met ult + wall + stun kan ze het de vijand wel enorm lastig maken om een goeie push te doen. Naar het einde toe waren ze ook te voorzichtig, waardoor de counter (toen ze eindelijk de kans hadden) wel heel aggressief uit de hoek kwam maar zo hadden ze het ook moeten doen.
Inderdaad beetje jammer om het op die manier te zien verlopen, maar ondanks alles dikke props aan clg.eu om het te kunnen finishen op die manier. Had ook veel liever een balls deep gevecht gezien van begin tot einde, waar het al heel goed voor aanlegde de eerste 10-20 minuten. Het gebrek van echte poke bij m5 zorgde een beetje voor de onkunde om te pushen zonder risico hetgeen turtle clg heel goed heeft uitgespeeld.

Froggen & Alex ich zijn echt van een heel ander niveau dan die andere blaaskaak die maar niet genoeg van zichzelf kan krijgen imo. Die alex ich zijn creepscore is echt te ziek. 200 minions na 18 minuten EN nog eens in het spel betrokken zijn, ongezien..

Verwijderd

thx mensen, ben benieuwd. Altijd heerlijk om froggen te zien spelen al vind ik wel dat zijn team meestal niet genoeg credits krijgt. Zijn team maakt het hem mogelijk om games te carrien door de tegenstanders bij hem weg te houden. Feit blijft wel dat eigenlijk het hele team om froggen heen gebouwd is

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:10:
M5 vs CLG.eu

Was ook voor M5 hoewel ik altijd wel met veel bewondering naar Froggen kijk. Ik zat toevallig laatst nog te denken na dat ik een match had gezien van M5 waar ze de tegenstander (weet effe niet meer wie) plat walste, hoe je die zou kunnen verslaan. Hun team matches zijn zo goed hun samenspel is echt top en ze halen binnen no time een voorsprong. Vele proberen agressief tegen agressief maar ik denk dat er alleen te winnen valt tegen een over agressieve tegenstander door vet defensief te spelen je CS te pakken en je 6 items te hebben aan het eind. Daarnaast heb je dan wel een team compo nodig waarmee je in teamfights een voordeel moet hebben zoals CLG wel had. Ik vraag me af of M5 nu standaard Anivia ban doet en of dit nu de standaard werkwijze gaat worden om M5 te verslaan.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
hier is de youtube van clg-m5 voor de mensen die het nog niet gezien hebben, echt de moeite waard.

YouTube: [Dreamhack 2012] CLG.EU vs Moscow 5

Wowhead profiel

• Gideon_92
Swanfield schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:39:
[...]

Was ook voor M5 hoewel ik altijd wel met veel bewondering naar Froggen kijk. Ik zat toevallig laatst nog te denken na dat ik een match had gezien van M5 waar ze de tegenstander (weet effe niet meer wie) plat walste, hoe je die zou kunnen verslaan. Hun team matches zijn zo goed hun samenspel is echt top en ze halen binnen no time een voorsprong. Vele proberen agressief tegen agressief maar ik denk dat er alleen te winnen valt tegen een over agressieve tegenstander door vet defensief te spelen je CS te pakken en je 6 items te hebben aan het eind. Daarnaast heb je dan wel een team compo nodig waarmee je in teamfights een voordeel moet hebben zoals CLG wel had. Ik vraag me af of M5 nu standaard Anivia ban doet en of dit nu de standaard werkwijze gaat worden om M5 te verslaan.
De reden dat anivia niet geband word is omdat ze weten dat froggen goed is met elke ap carry. Daarom proberen ze dmv de bans ervoor te zorgen dat ze de andere lanes kunnen winnen.

• blamauci
M5 tegen curse(match1) was een mooie match. Curse had early game heel veel advantage maar M5 wint dankzij Karthus en Kogmaw.

Zodra curse op kogmaw of karthus sprong sprong nocturne van M5 op het hele Curse team om het te splitten

• Swanfield
Gideon_92 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:29:
[...]
De reden dat anivia niet geband word is omdat ze weten dat froggen goed is met elke ap carry. Daarom proberen ze dmv de bans ervoor te zorgen dat ze de andere lanes kunnen winnen.
Ik bedoel het meer in de trend dat Anivia een uitstekende tower defense heeft. Haar wall en ulti zeg maar. Kan geen andere AP zo bedenken, hoewel misschien karthus die ook zo goed een tower kan verdedigen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Geweldige match van CLG vs M5. M5 was echt heel heel heel passief.
Geweldig gespeeld van CLG in het geheel en ook Froggen laat zien waarom hij zo veel credit krijgt, zijn focus, positionering, plaatsing van abilities etc etc is gewoon spot on.

En anivia bannen is niet de oplossing, Froggen heeft ook al bewezen geweldig te zijn met kog'maw (ook geweldige wave clears) en Karthus.

Je zou dus Anivia, Kog'maw en Karthus moeten bannen (of twee bannen en 1 picken met firstpick) maar de rest van de lanes kun je dan idd niet echt counteren

Edit: Ik ben wel echt een fan van M5, die maken er altijd een geweldige show van maar ik gun het CLG echt om te winnen. Ze hebben altijd zulke geweldige combacks. CLG moet earlygame afgemaakt worden, als het tot late komt heb je een probleem met CLG

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 11:54 ]

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:49:
[...]

Ik bedoel het meer in de trend dat Anivia een uitstekende tower defense heeft. Haar wall en ulti zeg maar. Kan geen andere AP zo bedenken, hoewel misschien karthus die ook zo goed een tower kan verdedigen.
Cassio, gragas ook vrij goed maar die speelt niemand meer.

• ocwil
ik speel gragas :)
1 van mijn favo mid's

Verwijderd

ocwil schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:49:
ik speel gragas :)
1 van mijn favo mid's
Bedoelde meer op pro level anders waren brand, xerath en lux ook wel noemenswaardig.

Verwijderd

Cassio heb ik nog wel veel gezien op MLG, nu weet ik niet meer welk team, ik dacht TSM maar ze speelde cassio icm Yorick. Cassio erin, massive dmg, gaat dodo maar komt terug door Yorick. Keuze aan andere team, geven we cass 10 sec vrij spel of killen we haar opnieuw met als resultaat dat je de rest eigenlijk niet kan focusen. Was een sterke tactiek

• axel101
Vind Cassio nog steeds één van de beste mid champs die er is op dit moment.Al heb ik het idee dat de tanky midchamps waar je heel veel mee moet farmen, steeds populairder worden. En daardoor champs waarmee je aggresief speelt (cs opofferen voor harras) iets slechter in de meta passen.

Verwijderd

Ik ben echt bang voor cassio iedere keer dat ik ryze pak zonder dat de enemy ap bekend is. Cassio is heel sterk maar zoals je zegt, op de laatste tournooien heb je echte farm mids gezien die vervolgens een hele game konden omgooien. Men doet uiteindelijk toch wel wat er op toernooien gebeurt maar als daar een specifieke team comp voor nodig is (cass+yorick zoals ik hierboven vermeld had) dan zien ze het niet zitten.

• axel101
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:39:
Ik ben echt bang voor cassio iedere keer dat ik ryze pak zonder dat de enemy ap bekend is. Cassio is heel sterk maar zoals je zegt, op de laatste tournooien heb je echte farm mids gezien die vervolgens een hele game konden omgooien. Men doet uiteindelijk toch wel wat er op toernooien gebeurt maar als daar een specifieke team comp voor nodig is (cass+yorick zoals ik hierboven vermeld had) dan zien ze het niet zitten.
Ryze is opzich wel een safepick omdat je ook makkelijk top kan gaan met ryze.
Ik ben alleen wel benieuwd hoe jullie ryze bouwen na zijn buff/nerf. Ik bouwde hem altijd: tear,boots, frozen,banshee, void,abyssel (willekeurige volgorde). Vind dat na zijn buff/nerf hij niet zo lekker meer speelt als dat hij speelde. Is het nu waard om ap te bouwen (roa,deathcap)?

Verwijderd

Als je hem op de normale manier bouwt zoals je altijd gedaan hebt is hij niet eens zo heel veel zwakker geworden. Het grootste verschil dit dat het nu loont om een ROA te rushen. dankzij de buff (ik vind het geen nerf, alles wat je qua mana verliest op Q en W krijg je op E erbij, ap scaling zijn alleen maar beter) is een ROA nu echt goed, je krijgt HP, Mana en AP. Dat alles is geweldig op ryze maar eerder niet echt de moeite waard omdat je met andere items sterker/tankier werd.

Als ik een moeilijke lane heb zal ik de ROA nog steeds overslaan/uitstellen en gewoon BV en Frozen heart eerst halen. Tear zit er bij mij nog steeds in (en zal ook nooit verdwijnen denk ik) maar ik bouw nu steeds vaker eerst een catalyst. Dankzij de passive blijf je echt veel langer in lane en de stacks op je tear krijg je toch wel.

Edit: ryze eigenlijk nooit top gespeeld. Ik zeg altijd: als ik gecounterd word kan ik altijd nog top gaan. 9vd10 keer heb je iemand in je team die zegt/denkt: lol nope, me top hur dur. Dan zit je daar met een counter tegenover je maar dat is niet echt een probleem. Speel safe, farm veel en zodra je BV en frozen heart heb ben je weer helemaal terug in de game.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 13:56 ]

Verwijderd

Ik bouw ryze nog redelijk hetzelfde. Items afhankelijk van matchup, maar core is wel tear, catalyst, glacial shroud. Rod of ages is goed op Ryze, maar banshee, frozen heart en archangel zijn ook core.

Hierna kan je nog bouwen naar deathcap en void. Iets minder tanky, maar nog steeds goede damage output.

Edit: wat wagori dus uitgebreider zei ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 13:56 ]

Verwijderd

Deathcap heb ik nog nooit gebouwd op ryze.

Mijn endbuild is vaak: sorc/merc threads, ROA, archangel staff, BV, frozen heart en vaak nog een WOTA zodat je tijdens de hele fight lifesteal hebt en met je ult erbij ben je absoluut niet dood te krijgen.

vind het nog steeds geweldig dat je in een lange teamfight gewoon twee keer je ult hebt :D

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:55:
maar banshee, frozen heart en archangel zijn ook core.
Nee, dat is geen core. Als je 4 volle items als "core" gaat beschouwen dan gaat het hele idee erachter verloren.

Een core is iets wat je ongeacht de omstandigheden neemt, en een Frozen Heart ga je niet kopen wanneer de tegenstander 4x AP heeft.

Core op Ryze op dit moment is Tear of the Goddess en Rod of Ages.

Alles daarna is standaard (Banshees, Frozen Heart, Void Staff, WotA, Archangels, etc).

[ Voor 17% gewijzigd door speedzor op 18-06-2012 13:59 ]

Streaming History

Verwijderd

Je hebt gelijk, zoals ik in mn eerste zin zei gebruik ik het woord core daar, waar die in mn 2e dus misplaatst is.

• axel101
Hmm vanavond dan maar eens een roa proberen te rushen. bedankt allemaal.

@Hieronder: MS Quints heb ik al. Er was een hele tijd geleden namelijk een speciale actie van razer waar je MSQuints kreeg :P

[ Voor 47% gewijzigd door axel101 op 18-06-2012 14:06 ]

Verwijderd

Ik vind RoA nou niet echt core op het moment. Zonder doe je ook genoeg dmg en een RoA neem ik echt niet altijd. Zoals ik aangaf, als ik een moeilijke lane heb dan sla ik de RoA toch echt over en rush ik een BV. Soms bouw ik niet eens een RoA omdat het lang duurt voordat die echt sterk word

Ryze is heel flexibel en alleen een tear is echt altijd een must en over het algemeen zul je een RoA ook willen halen.

Oh, en echt echt echt core op ryze zijn MS quints, heeft een flinke tijd geduurt voordat ik die bij elkaar gefarmd had.

Verwijderd

Ik heb 67 champs en ben nu aan het twijfelen over mijn volgende aankoop nl.:
of cassiopeia (like her style)
of brand
of swain

Bezit persoonlijk nogal weinig ap chars in vergelijking met andere rollen en wil me er iets meer op gaan toeleggen.
Iemand die me een zetje in de juiste richting kan geven?

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:06:
of brand
of swain

Bezit persoonlijk nogal weinig ap chars in vergelijking met andere rollen en wil me er iets meer op gaan toeleggen.
Cass nog niet gespeeld, Brand is heel veel fun met stun en ulti en Swain vond ik mwah om te spelen. Dit alles natuurlijk puur persoonlijk zonder in te gaan op sterkte e.d. want de sterkste mid is toch wel Cassiopedia imo.

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/6649/screenshot010ng.jpg

oO

heel grof van blizzard,

Btw in een week of 2 speel ik weer LoL, maar moest even een pauze nemen na 2 jaar op de summoners rift teemo's en inhib's verslaan.

LoL blijft #1 game

Verwijderd

Baristo GIEF! :p

Btw M5 - CLG eu 2e game nu

spoiler:
CLG eu 1-0 gewonnen met anivia

Verwijderd

nja, nu nu, half uur uitgesteld >_>

over een paar minuten is het wel zo ver

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:06:
of brand
of swain

Cassio is het moeilijkst van de 3, wordt wel het meeste gespeeld tho. Brand is redelijk counterpick gevoelig maar alsnog wel sterk zolang je skillshots kunt raken. Swain is iets lastiger te counterpicken en is op dit moment in mijn ogen redelijk sterk tegen de veel gepickte midchamps, bv ahri.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

Net een game vs bots bijna verloren :D

Die blitz bot is echt een h4x0r, die grabt al voordat de laatste minion tussen hem en mij dood is en halverwege de grab sterft die minion dan zodat ie mij alsnog pakt. Team was lekker aan het feeden (hoe krijg je het voor elkaar), en op een bepaald moment waren we alle inhibitors kwijt.

Uiteindelijk wel 2 verschillende full builds kunnen uitproberen op olaf.... had aan het eind van de game (die we toch nog wonnen) 40 kills en 26k gold.

Wel leuk om te zien dat er ook mensen zijn die puur voor het plezier lol spelen... zijn wel superslecht, maar die doen alleen maar spelletjes vs bots met de free champs.

... not as I do.

Verwijderd

Dat doe ik ook met blitz in ranked hoor. Mensen verwachten dat niet.

Wat ik niet snap, waarom is het zo moeilijk om LoL toernooien alles op tijd te laten spelen. Ok ik snap het dat de games kunnen uitlopen en als er back to back gespeeld word snap ik dat je ff moet wachten maar het gaat nu om de finale en hij word steeds uitgesteld

edit: eindelijk gestart, maar een uur te laat?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 19:26 ]

• ocwil
mooie wedstrijd was dat CLG vs. M5

Verwijderd

Geweldige match idd

spoiler:
M5 is niet onverslaanbaar. Ze hebben hun lol gehad met hun tactiek, ze hebben de meta veranderd maar ze worden nu ingehaald, ze zullen weer moeten veranderen en innoveren om te blijven winnen

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:11:
Geweldige match idd

spoiler:
M5 is niet onverslaanbaar. Ze hebben hun lol gehad met hun tactiek, ze hebben de meta veranderd maar ze worden nu ingehaald, ze zullen weer moeten veranderen en innoveren om te blijven winnen
Wat hebben ze verandert aan de meta dan? Volgens mij spelen ze ook gewoon bruiser top, ap mid, jungle, ad en support bot. Ze hebben wel laten zien dat je niet perse de beste champs hoeft te spelen om games te winnen. Door met champs als morde mf en shyvana te domineren, terwijl die toch bij niemand bovenin de pikorde zitten.

Verwijderd

De manier waarop de game verloopt. M5 bracht zo veel actie vanaf het begin, extreem aggresief spelen. Het is niet de picks die de meta definiëren het gaat om de algehele stijl van spelen en daar wist niemand een antwoord op. Alle teams hebben zich moeten aanpassen aan de manier waarop M5 speelde en dat zie je terug.

In die zin hebben ze de manier waarop high lvl games gespeeld worden veranderd, heeft er ooit een ander team in een finale (als ik het goed heb) een urgot solo bot gezet om vervolgens met de support te gaan roamen om extreme early game dominance te krijgen?

De manier van spelen, dat is wat M5 veranderd heeft en dat valt net zo goed onder de meta

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:36:
De manier waarop de game verloopt. M5 bracht zo veel actie vanaf het begin, extreem aggresief spelen. Het is niet de picks die de meta definiëren het gaat om de algehele stijl van spelen en daar wist niemand een antwoord op. Alle teams hebben zich moeten aanpassen aan de manier waarop M5 speelde en dat zie je terug.

In die zin hebben ze de manier waarop high lvl games gespeeld worden veranderd, heeft er ooit een ander team in een finale (als ik het goed heb) een urgot solo bot gezet om vervolgens met de support te gaan roamen om extreme early game dominance te krijgen?

De manier van spelen, dat is wat M5 veranderd heeft en dat valt net zo goed onder de meta
Tsja... ze gebruiken ongewone picks, maar dat zie je toch ook met Snoopeh jungle? Voordat hij effectief met Alistar speelde zag ik hem nooit, ook niet op toernooien. Je ziet het gewoon vaak gebeuren dat top-teams op grote toernooien met ongebruikelijke picks het zeer goed doen. Precies zoals je zelf zegt zijn die teams erg goed met innoveren. Waar het verschil in zit is dat weinig teams om weten te gaan met de aggresiviteit van M5. CLG.eu had daar een antwoord op.

Om heel eerlijk te zijn vond ik de groepsfase van M5 en CLG.eu erg lijken op Chelsea vs. Barcelona. Een zeer verdedigend CLG.eu (Chelsea) waar M5 (Barcelona), met in feite beter spel, niet doorheen kon breken. Uiteindelijk werd M5 op een foute initate bij Baron genadeloos afgestraft.

Heb dus inderdaad nog niet de finale gezien... ga ik morgen doen!
Pagina: 1 ... 41 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.