[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.657 views

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Vicarious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:57:
Bij mij speelt ie gewoon af hoor... kan even weinig zeggen over de kwaliteit en geluid etc. momenteel, zit op werk. Misschien dat ik vanavond even kan kijken. Overigens: zorg ook even dat je op de fakegaming.eu site registreert dat je een stream hebt, kunnen wij makkelijker zien wanneer je aan het streamen bent.
Ja dat is inderdaad het beste, als zulke gewoon via fakegaming.eu dan heb je gewoon 1 centraal punt :)

Ontopic: Gisteren paar potjes met mf gespeeld, hoe bouwen jullie haar? Zelf bouw ik graag bt en ie eerst omdat je natuurlijk een as boost ability hebt...
Daarna haal je dan een PD

Hoe doen jullie dat?

Verwijderd

DrFlash schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:20:
[...]

Daarom ward je dus, die ward bij dragon is belangrijk om dat soort dingen tegen te gaan, je kan dan gewoon teruggaan op het moment dat je de jungler ziet aankomen, en of hij nou door tri gaat of anders ben je gewoon veilig.
Ik bedoelde via jouw eigen jungle naar bot lane. Dan zou je mid dus constant zijn sidebushes moeten warden, of jij moet 't doen.

Verwijderd

MichelC231 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:25:...indien je problemen top hebt met bepaalde tegenstanders laat het me weten en ik zal even kijken of ik daar een vs replay van heb....
http://lolmatches.com/match/euw394662564

Die kerel speelt zo'n beetje alleen maar Kayle top, look him up.
Edit: Match-up tegen Jax dan (En wel een fatsoenlijke jax aub =P )

Edit2 (anders 2 posts):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZaZXk.jpg

Grappig om te zien wat er op professioneel niveau word gespeeld.
Karthus mid, Urgot uber veel banned en anders gelijk gepicked!
Naut jungle (Snap ik, Naut is super!)
Dyrus Kayle top: 89% win rate (9 games)

Edit3 (omdat het kan):
Naast Firefox Ahri, nu ook binnenkort Iron Forged Xerath!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wwjIQ.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 12:23 ]

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:29:
[...]
Ik bedoelde via jouw eigen jungle naar bot lane. Dan zou je mid dus constant zijn sidebushes moeten warden, of jij moet 't doen.
Nee klopt, het is inderdaad wel vereist dat de mid ook z'n jungle toegang ward. Ik geef meestal wel aan aan het begin van het spel dat iedereen moet warden, als mid, jungle en top allemaal 1 ward plaatsen, zijn alle toegangen voorzien van een ward (wij op bot plaatsen natuurlijk ook). Als je dat een beetje bij houd is het verder geen probleem.

Wowhead profiel

Verwijderd

DrFlash schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:17:
[...]

Nee klopt, het is inderdaad wel vereist dat de mid ook z'n jungle toegang ward. Ik geef meestal wel aan aan het begin van het spel dat iedereen moet warden, als mid, jungle en top allemaal 1 ward plaatsen, zijn alle toegangen voorzien van een ward (wij op bot plaatsen natuurlijk ook). Als je dat een beetje bij houd is het verder geen probleem.
Ik blijf het uiterste punt van jouw "free zone" nog te ver vinden. Stealthers en junglers met idiote gapclosers (Lee Sin, Nocturne) hebben hier nog bereik. Of als de laners jou vast weten te houden terwijl een jungler dwars door de ward heen lopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Ik blijf het uiterste punt van jouw "free zone" nog te ver vinden. Stealthers en junglers met idiote gapclosers (Lee Sin, Nocturne) hebben hier nog bereik. Of als de laners jou vast weten te houden terwijl een jungler dwars door de ward heen lopen.
En eigenlijk om zeker te zijn zet je best nog een pinkward in de brush in de lane dichtst bij hun tower. Als je niet constant hun wave onder hun toren kan houden, zal de kans vrij reëel zijn dat de jungler je gaat komen warden via de lane ipv jungle/river.

De pinkward daar kan je helpen met zoning controle en laat je eigen jungler ook toe om te komen ganken via de lane (als zij niet dezelfde tactiek toepassen), en ben je zeker dat er ook niet plots iemand kan teleporten in die brush.

• MichelC231
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:43:
[...]

http://lolmatches.com/match/euw394662564

Die kerel speelt zo'n beetje alleen maar Kayle top, look him up.
Edit: Match-up tegen Jax dan (En wel een fatsoenlijke jax aub =P )
Heb een Kayle vs Jax vid toegevoegd aan mijn eerdere post. Of hij fatsoenlijk is of niet weet ik niet, het zijn gewoon 1700 elo games.

En voor degene die vroeg waarom ignite, Kayle's damage amplification van haar Q skill werkt ook voor ignite. Aangezien ignite true damage is, is dit bijna een must om erbij te nemen. Een top teleport kan, maar voor ganks op bot vind ik het risico te groot, als je er niets uit krijgt dan is de verloren farm in de top lane minimaal 2/3 waves of zelfs meer.

[ Voor 29% gewijzigd door MichelC231 op 13-06-2012 14:05 ]

Verwijderd

MichelC231 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:03:
[...]

En voor degene die vroeg waarom ignite, Kayle's damage amplification van haar Q skill werkt ook voor ignite. Aangezien ignite true damage is, is dit bijna een must om erbij te nemen.
Goede tip!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:
[...]

En eigenlijk om zeker te zijn zet je best nog een pinkward in de brush in de lane dichtst bij hun tower. Als je niet constant hun wave onder hun toren kan houden, zal de kans vrij reëel zijn dat de jungler je gaat komen warden via de lane ipv jungle/river.

De pinkward daar kan je helpen met zoning controle en laat je eigen jungler ook toe om te komen ganken via de lane (als zij niet dezelfde tactiek toepassen), en ben je zeker dat er ook niet plots iemand kan teleporten in die brush.
Maar goed, dit is allemaal wel heel hypothetisch. Ik zie vrijwel nooit 4-5 wards tegelijk op bot lane.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:50:
[...]

Maar goed, dit is allemaal wel heel hypothetisch. Ik zie vrijwel nooit 4-5 wards tegelijk op bot lane.
Precies. Meestal eentje in de river en eentje in de lanebrush om hun support te kunnen zien

Vicariously I live while the whole world dies

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05
Net mijn 3e runepage gekocht zodat ik eindelijk ook eens normaal support kan spelen zonder al mijn runes eerst om te moeten zetten. :) Ook renekton gehaald uit de sale. Ik vond altijd dat de speelstijl van renekton leuk eruitzag, lekker actief en beweeglijk. Vanavond maar eens uitproberen na de nederlaag van ons oranje :) .

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04

Nutral

gamer/hardware freak

Rendiertje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:15:
[...]

Ja dat is inderdaad het beste, als zulke gewoon via fakegaming.eu dan heb je gewoon 1 centraal punt :)

Ontopic: Gisteren paar potjes met mf gespeeld, hoe bouwen jullie haar? Zelf bouw ik graag bt en ie eerst omdat je natuurlijk een as boost ability hebt...
Daarna haal je dan een PD

Hoe doen jullie dat?
boots > 2 dorans > finish boots > infinity edge > phantom dancer > (quicksilver sash) > last whisper

Trouwens, ik ben nu ook aan het streamen op own3d. link is http://www.own3d.tv/live/327262 , over het algemeen is het alleen theorycrafting en ranked solo @ 1630.

[ Voor 14% gewijzigd door Nutral op 13-06-2012 17:31 ]

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Nutral schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:28:
[...]
Trouwens, ik ben nu ook aan het streamen op own3d. link is http://www.own3d.tv/live/327262 , over het algemeen is het alleen theorycrafting en ranked solo @ 1630.
Op zich leuk.. maar die muziek.... en zo hard ook nog :(

Wowhead profiel

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04

Nutral

gamer/hardware freak

Staat het zo hard joh? Ik zal er nog wel een beetje naar kijken. Muziek moet ik nog een beetje uitzoeken.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12 15:24

eindelijk is ie er dan, Pulsefire Ezreal

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Raxious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:30:
[video]

eindelijk is ie er dan, Pulsefire Ezreal
http://promo.leagueoflegends.com/pulsefire-ezreal/en.html KIJK HIERZO EN SCROLL NAAR ONDER!!!

Alle skills aparte previews. DIE TAUNT HAHAHAHA.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• GeeJeex
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-11 10:28
DIE PRIJS. HA-HA-HA. :'( 3250 RP.

• Jeffroiscool
1e 4 dagen halve prijs (als je alles lees ;) )

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• GeeJeex
Ja gelezen, maar sale tel ik niet als vaste prijs. Ik vind 't duur, redelijk gezien de tijd wat er in zit, maar toch duur.
Het is toch weer mooi rond de 22 euro voor een skin hè.

• Jeffroiscool
GeeJeex schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:48:
Ja gelezen, maar sale tel ik niet als vaste prijs. Ik vind 't duur, redelijk gezien de tijd wat er in zit, maar toch duur.
Het is toch weer mooi rond de 22 euro voor een skin hè.
Achja, Ezreal is mijn main heel lang geweest. Ik koop hem gewoon direct de 1e dag. Moet hem gewoon hebben! :D

Erg mooie skin, zeker het wachten waard imo.

• GeeJeex
Ja, ik ga hem zeer waarschijnlijk ook kopen hoor. :") Maar ik hoop dat er nog wel 'n aantal buffs in de pijplijn zitten voor onze ez. Ik speel hem op dit moment puur voor fun, competitief vind ik 'm niet sterk genoeg tegen andere carry's.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
GeeJeex schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:51:
Maar ik hoop dat er nog wel 'n aantal buffs in de pijplijn zitten voor onze ez. Ik speel hem op dit moment puur voor fun, competitief vind ik 'm niet sterk genoeg tegen andere carry's.
Hij is een standaard ban in Azië.

en ook
https://elobuff.com/games/tr3-170464

[ Voor 9% gewijzigd door djengizz op 13-06-2012 22:55 ]

7 wins in 11 games ook op MLG Anaheim. Prima te doen in competitive play. Ook samen met Tristana mijn favo AD carry.

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:06:
[...]

7 wins in 11 games ook op MLG Anaheim. Prima te doen in competitive play. Ook samen met Tristana mijn favo AD carry.
Dat zegt imo vrijwel niets morgana heeft 10 van de 27 games gewonnen. Is dat dan een slechte pick.
Jax 8 uit 21. Dat zou dan ook een waardeloze pick zijn.

• djengizz
  • Niet online
Nee, op zich zegt die ene statistiek weinig.

Het feit dat hij al heel lang op heel veel van de grootste toernooien een terugkerende pick is waar ook mee gewonnen wordt zegt wel dat hij competitief viable is.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:21:
[...]

Dat zegt imo vrijwel niets morgana heeft 10 van de 27 games gewonnen. Is dat dan een slechte pick.
Jax 8 uit 21. Dat zou dan ook een waardeloze pick zijn.
Het zegt in ieder geval dat hij viable genoeg is om 11x gepickt te worden en er ook wins mee te behalen.

Verwijderd

Vind het wel opvallend dat warwick helemaal niet gepicked is. Samen met cait, kat , eve , shaco , skarner , rammus, talon , volibear ,twitch , nasus, sion , garen, gragas , lux, veigar.
Lang niet allemaal slechte champs imo al kunnen ze vrijwel allemaal wel een buff gebruiken.
Behalve dan shaco die is gewoon annoying :+
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 04:32:
Vind het wel opvallend dat warwick helemaal niet gepicked is. Samen met cait, kat , eve , shaco , skarner , rammus, talon , volibear ,twitch , nasus, sion , garen, gragas , lux, veigar.
Lang niet allemaal slechte champs imo al kunnen ze vrijwel allemaal wel een buff gebruiken.
Behalve dan shaco die is gewoon annoying :+
Skarner? Da's gewoon een prima champion zoals hij nu is, als je die bufft wordt hij weer te sterk zoals voorheen. Denk dat hij gewoon niet lekker in hun teamcomps zat en dat er gewoon niemand bij zit die skarner als main champ heeft. Warwick heeft ook geen buff nodig, die is in veel matchups een heel behoorlijke top laner en ook als jungler heel veilig (maar niet supersnel).

Verwijderd

Pulsefire Ezreal heeeeeeeel cool, nu is ie eindelijk hetero :P ?

edit:
KIJK DIT FILMPJE DAN HAHA, DIE NASUS
[YouTube: http://youtu.be/gqiOONi-QPo]

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 08:52 ]

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren ook pulsefire Ezreal gezien, ik moet zeggen knap staaltje werk. En inderdaad, er kunnen nu geen grappen meer gemaakt worden over Ezreal :) Wat ik ook interessant vind is de opmerking bij de post op hun site: "Should we do the Pulsefire Ezreal treatment for other Champions?" Ik hoop echt dat ze maar van zulke gave skins maken, alleen de prijs is wel even slikken ja.

-Do You Require A Map?- :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:30
heb wel mijn twijfel bij de fly animatie...
niet dat het niet leuk is maar lijkt wel een 5e ability

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:50:
[...]

Wie spreekt er van 4-5 wards ? Ik spreek van 3 wards en ja dat gebeurt heel vaak als ik support speel.
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:59:
[...]

Wie spreekt er van 4-5 wards ? Ik spreek van 3 wards en ja dat gebeurt heel vaak als ik support speel.
Hmm doe ik nooit in het begin. Ik bewaar er altijd 1 zodat ik niet te snel back hoef.

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
MichelC231 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:03:
[...]
En voor degene die vroeg waarom ignite, Kayle's damage amplification van haar Q skill werkt ook voor ignite. Aangezien ignite true damage is, is dit bijna een must om erbij te nemen. Een top teleport kan, maar voor ganks op bot vind ik het risico te groot, als je er niets uit krijgt dan is de verloren farm in de top lane minimaal 2/3 waves of zelfs meer.
Nice, dat van die damage amp. van ignite wist ik niet. Denk dat ik dan toch voor ignite/teleport zou gaan.

2/3 waves is misschien wat overdreven is maar je hebt wel gelijk, je verliest inderdaad farm. Het is wel makkelijk om als Kayle zo te pushen/farmen (tegenover de meeste champs) dat ik niet denk dat je je voordeel opgeeft.

Zeker in SoloQ waar ik teleport gebruik heb je juist vaak kills op bot lane... al helemaal als je 5x pinged terwijl je teleport. Er zijn weinig champs die bot op kunnen tegen de damage van een AD en Kayle, als je dan ook nog eens achter hun te voorschijn komt hebben ze ook niks aan hun escapes.

Is er nog ergens waar je die matches van MLG Anaheim kan zien... je bent nooit te oud om te leren ;)

Edit: had inderdaad niet eens gegoogled... excuses!

• ocwil
broc85 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:20:
[...]

Is er nog ergens waar je die matches van MLG Anaheim kan zien... je bent nooit te oud om te leren ;)
Oe inderdaad die wil ik ook nog wel even terug kijken.

Verwijderd

Google is your best friend
*klik*

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 09:27 ]

Verwijderd

De nieuwe skin van Ezreal ga ik zeker kopen!

• ocwil

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
ocwil schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:56:
heb wel mijn twijfel bij de fly animatie...
niet dat het niet leuk is maar lijkt wel een 5e ability
Daar had ik ook mijn vragen bij, maar op reddit werd het gewoon gedownvote omdat ze liever schreeuwden over hoe tof en duur de skin wel niet is.

Indien deze Fly ervoor zorgt dat je over walls kunt springen oid, dan zit je toch met een voordeel voor betalende spelers (mensen met de skin) tegenover de niet-betalende. En is het succes van LoL niet net dat je zonder te betalen voor dit spel perfect op het hoogste niveau kunt spelen zonder voordeel voor de tegenstander?

Streaming History

speedzor schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:
[...]

Daar had ik ook mijn vragen bij, maar op reddit werd het gewoon gedownvote omdat ze liever schreeuwden over hoe tof en duur de skin wel niet is.

Indien deze Fly ervoor zorgt dat je over walls kunt springen oid, dan zit je toch met een voordeel voor betalende spelers (mensen met de skin) tegenover de niet-betalende. En is het succes van LoL niet net dat je zonder te betalen voor dit spel perfect op het hoogste niveau kunt spelen zonder voordeel voor de tegenstander?
Volgens mij is het gewoon een gimmickje zonder extra abilities. Als je dancet beweeg je soms ook alle kanten op, wukong gaat bijv. ook op zijn stokje zittne. Doet verder niks, is alleen een animatie.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het ziet er wel bruut uit, maar Riot zou zichzelf wel heel hard in de voet schieten wil je daar daadwerkelijk gebruik van kunnen maken als een 5e ability. Dat lijkt mij hééél erg stug. Zo dom zijn ze daar niet. Dus, als je /fly doet en tegen een muurtje loopt sta je gewoon stil lijkt me.

Neemt niet weg dat dit de eerste legendary is die ik ga kopen denk ik. Wat een skin :9~

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• ocwil
wat me ook opviel is een nieuwe icon en zelfs een profiel banner
toch leuk dat ze daar nu ook weer es wat mee doen.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:04:
Het ziet er wel bruut uit, maar Riot zou zichzelf wel heel hard in de voet schieten wil je daar daadwerkelijk gebruik van kunnen maken als een 5e ability. Dat lijkt mij hééél erg stug. Zo dom zijn ze daar niet. Dus, als je /fly doet en tegen een muurtje loopt sta je gewoon stil lijkt me.

Neemt niet weg dat dit de eerste legendary is die ik ga kopen denk ik. Wat een skin :9~
Het leukste is dat hij per x levels aangepaste skin heeft. Dus op L16 geloof is is hij helemaal compleet. Echt heel erg leuk gedaan!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Zit niks achter het vliegen, Quote van IronStylus zelf "Just to clarify, yes, there is no game altering mechanic behind the flying. His hit box is the same. Though, it's an awesome feeling when he does blast off!"

League of Legend EUW: Tristanar

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Die skin is geniaal <3

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 03-11 11:43
Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:04:

Ik denk dat het gewoon hetzelfde is als bij de butterfly kog'maw skin, dat je automatisch gaat vliegen als je langer loopt dan x stappen

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Ik denk dat het gewoon hetzelfde is als bij de butterfly kog'maw skin, dat je automatisch gaat vliegen als je langer loopt dan x stappen
Of super teemo!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 12:27 . Reden: superman -> super ]

Verwijderd

Super teemo gaat vliegen bij het activeren van zijn move quick. Ezreal gaat vliegen als hij een stukje moet lopen net als dat galio ook even gaat zweven ipv flappen als hij een stukje vliegt. Veranderd niets aan de game en ook de hitbox blijft hetzelfde.

Riot zou nooit maar dan ook echt nooit een skin maken die een voordeel geeft tov de gewone skin of andere skins.

Dat gezegd, ik vind pulsfire er echt godlike uitzien maar ik heb ez nog nooit gespeeld (heb hem niet eens) en ik laat hem dan ook mooi aan me voorbij gaan. Vind het toch net iets te duur. Haal ik liever twee champs

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:40:
Riot zou nooit maar dan ook echt nooit een skin maken die een voordeel geeft tov de gewone skin of andere skins.
Behalve dan skins met een zonnebril ;).

Verwijderd

Dat is gewoon 1 dmg, dat is echt verwaarloosbaar xD

Zelfde dat een ww met urf skin 1 dmg krijgt van urf (kan er niet door dood gaan btw)

Je zou kunnen zeggen dat je met voli/zil ook in het voordeel bent als je tegen een voli/zil speelt. imo zijn die dingen verwaarloosbaar :D

• Jt1
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Vorige keer nocturne in de sale gekocht. Echt een lekkere jungler. Early game is die echt heel goed, alleen lategame en in teamfights vind ik hem moeilijk te spelen. Mensen tips en tricks?

Ik ga meestal voor boots + pots, wriggles, en dan afhankelijk van wat de teamsamenstelling is van mijn team en tegenstanders team. Dus of eerst wits end of phage (soms ook eerst een hog)

Ik vind het moeilijk om te kiezen wanneer ik mn ult moet doen in teamfights en wanneer en of ik uberhaupt moet initiaten.

Verwijderd

Jt1 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:43:
Vorige keer nocturne in de sale gekocht. Echt een lekkere jungler. Early game is die echt heel goed, alleen lategame en in teamfights vind ik hem moeilijk te spelen. Mensen tips en tricks?

Ik ga meestal voor boots + pots, wriggles, en dan afhankelijk van wat de teamsamenstelling is van mijn team en tegenstanders team. Dus of eerst wits end of phage (soms ook eerst een hog)

Ik vind het moeilijk om te kiezen wanneer ik mn ult moet doen in teamfights en wanneer en of ik uberhaupt moet initiaten.
Wat ik veel zie bij Nocturnes is dat ze tanky bruiser bouwen (Doe het zelf ook).
Bekijk de guide van The Odd One eens: http://solomid.net/guides.php?g=8444 (Last update: 36 days ago)
Deze speelt hem op tournament level (Zijn youtube movie is erg outdated, nog oude jungle mobs)
Hij heeft Noc gebruikt in de finale van MLG, zie:
http://tv.majorleaguegami...-solomid-vs-clg-na-game-1

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 15:00 ]

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
De nieuwe skin van Ez is ech veelste duur.

Kom op 1900 is al een redelijke prijs en als deze nou 3250 word.. waar gaan we heen?

Alleen de eerste week zit hij in de sale 50% korting, dat is de enige keer wanneer mensen deze skin zullen kopen!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tja dat valt nog te bezien natuurlijk. Het lijkt wel een skin te zijn die duidelijk zijn centjes waard is, maar of hij 3250RP waard is? Dat wordt afwachten. De meeste aankopen zullen ongetwijfeld in de 50% sale plaatsvinden, wat daarna gebeurt kunnen we alleen maar afwachten :)

Als hij echt te duur blijkt te zijn, zal Riot de skin wel in prijs moeten gaan verlagen. Maar ik denk dat het sowieso niet bedoeld is als skin voor 'iedereen'. M.a.w. dat weinig mensen het ding kopen, maakt Riot niet zo heel veel uit. Anders hadden ze hem vanzelfsprekend wel goedkoper gemaakt.

edit:
@hieronder: exact, gewoon een slimme verkooptechniek.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 14-06-2012 16:00 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Cloud schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:45:
Tja dat valt nog te bezien natuurlijk. Het lijkt wel een skin te zijn die duidelijk zijn centjes waard is, maar of hij 3250RP waard is? Dat wordt afwachten. De meeste aankopen zullen ongetwijfeld in de 50% sale plaatsvinden, wat daarna gebeurt kunnen we alleen maar afwachten :)

Als hij echt te duur blijkt te zijn, zal Riot de skin wel in prijs moeten gaan verlagen. Maar ik denk dat het sowieso niet bedoeld is als skin voor 'iedereen'. M.a.w. dat weinig mensen het ding kopen, maakt Riot niet zo heel veel uit. Anders hadden ze hem vanzelfsprekend wel goedkoper gemaakt.
Precies, aangezien het hier om een legendary skin gaat is het eigenlijk niet de bedoeling dat iedereen hem koopt (hoe precies de verhouding zit wat betreft development tijd en opbrengsten is weet ik niet, maar dat zullen ze wel goed uitgezocht hebben). Als binnen de kortste keren iedereen mee rond loopt is hij niet meer speciaal. Als niemand er mee rond loopt zie je hem nooit. Dus door de prijs in het begin te verlagen tijdelijk lossen ze beide problemen op.

Verwijderd

Ik vind de prijs niet zo heel ver gezocht, ja ok 20 euro als je het zo omrekent voor de hoge prijs maar een legendary skin is duurder als deze skin in de sale en deze skin zit zo veel tijd en werk in. Het is gewoon een exclusieve skin en alleen voor de echte fan ie het er voor over heeft.

had eigenlijk gehoopt dat alle mensen vanaf lvl 10 ofzo hem kregen om te vieren dat de 100e champ uit zou komen :D

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:10:
Ik vind de prijs niet zo heel ver gezocht, ja ok 20 euro als je het zo omrekent voor de hoge prijs maar een legendary skin is duurder als deze skin in de sale en deze skin zit zo veel tijd en werk in. Het is gewoon een exclusieve skin en alleen voor de echte fan ie het er voor over heeft.

had eigenlijk gehoopt dat alle mensen vanaf lvl 10 ofzo hem kregen om te vieren dat de 100e champ uit zou komen :D
Hahah, ja hoor een legendary skin cadeau geven :p
Lekker uselesss legendary skin dan xD

Zo heb ik op men kayle ook een skin gekregen. Wel leuk eigenlijk :-)

Vind de skin wel enorm knap!
Ga er wel nooit geld aan uit geven omdat ik continu van champs wissel. Ik speel er zoveel en men main wijzigt naar gelang welk type ik wil spelen.
Heb in elke genre (ap, tank, bruiser, jungle, ad, supp) wel een main.
Dus beetje money waste voor mij :p

Ik vind nocturne jungle enorm tegenvallen eigenlijk.
Heb hem vorige keer gekocht. Moet men Quints wel ff tweake nog naar Atk speed. Maar ik vind zen jungle slechter dan men Sion jungle. Ook zen ganks vind ik minder.
Daalt meer in hp in jungle etc.

• djengizz
  • Niet online
Door al het Ez skin nieuws wordt het feit dat ze ELO verlies voor queue dodgen gaan afschaffen wel een beetje ondergesneeuwd.

Linkje

Goed? Juist niet goed?

Persoonlijk lijkt het mij eigenlijk wel goed zo lang er maar een passende andere 'straf' komt.
Dodgen heeft inderdaad weinig te maken met je echte skill in het spel en vanuit die optiek is ELO verlies niet de juiste straf. Ook het ELO tanken om je rating te droppen is dan niet meer mogelijk.

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd welke "straf" ze er dan op gaan zetten (wellicht minder elo winnen in volgende match?) maar ik ben er toch wel blij mee. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik graag zou willen dodgen maar dat het elo verlies mij tegen houd

Wat me wel tegenstaat is dat er nog steeds mensen zijn die veel elo willen verliezen en dat nu dus zullen doen door gewoon slecht te spelen ipv dodgen

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:52:
Ik ben wel benieuwd welke "straf" ze er dan op gaan zetten (wellicht minder elo winnen in volgende match?) maar ik ben er toch wel blij mee.
Ik verwacht niks met ELO eigenlijk. Waarschijnlijk zoiets als een tijd (oplopend?) niet mogen spelen?
Wat me wel tegenstaat is dat er nog steeds mensen zijn die veel elo willen verliezen en dat nu dus zullen doen door gewoon slecht te spelen ipv dodgen
Maar dat is in-game en dan kun je ze dus reporten. Verder zullen ze dan iig op zijn minst 20 minuten moeten spelen wat het moeilijker maakt om snel games te verpesten.

Verwijderd

Je hebt nu al een oplopende tijd als je dodged en dat houd je niet echt tegen imo, het elo verlies is vervelender

• djengizz
  • Niet online
Loopt het nu ook al op?

En anders maak je die periode toch langer. Ik neem aan dat je niet zo snel dodged als je vervolgens 24h (oid) niet mag spelen.

Verwijderd

Ja, het loopt nu ook al op, een maat van mij raged nogal vaak (ga ik echt niet meer mee spelen) en we hebben wel eens gehad dat ik een game kon spelen en daarna kon hij eindelijk weer spelen xD

Verwijderd

Ben ik de enige die niet kan inloggen? Zowel de launcher als de website liggen er bij mij(en mn vrouwtje) uit..

Verwijderd

Ik ben er zojuist in gesprongen : D

Verwijderd

Als ik op de NA server spring wordt er een patch gedwonload...Moet ik die patch nemen of afbreken? Ik heb geen account op NA maar was nieuwsgierig :p

Verwijderd

weet niet of je nog steeds problemen hebt maar hier doet alles het

Verwijderd

Serieus..? Bij ons wordt offline weergegeven...Was er vandaag een patch?

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Er zijn meer mensen die geen verbinding kunnen maken:

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=731038

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Verwijderd

Thanks voor de update. Ik kan zelfs de link niet volgen, de website is voor mij ook niet bereikbaar. Wat ik wel heb gekregen is een compensatie omdat een tegenstander van mij een exploit had gebruikt. Ik ben bang dat ze nu de "slachtoffers" een ip ban of zo hebben gegeven. Foutje, bedankt :p. Ik heb een 10 wins ip boost gekregen. Hopelijk komt er nu een gratis skin bij :-)

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
ik vind het goed. Je hebt soms al overduidelijk troll mongolen in selection. Ik vind dat je die retards moet kunnen dodge zonder elo verlies.
Nu begin ik gwn omdat ik even goed elo verlies, wie weet win je nog. Wat zelden is natuurlijk.

Goed plan!

• MichelC231
Heb toch Victor gekocht en moet zeggen valt me zeker niet tegen. Vindt hem de leukste ap mid tot nu toe. Dat hij zogenaamd een itemslot minder zou hebben merk je niet echt veel van, zijn passive item met de juiste upgrade geeft iets van 99 ap op lvl 18, dat is naar mijn mening meer dan prima voor 1 itemslot (naast dat die 30% meer damage geeft op je laser). Hier een screenshot van mijn matchhistory:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hp7gf.jpg

Ben iets gezakt met mijn winratio voor Kayle, nu 73% over 48 games.

momenteel 1747 elo

• Swanfield
MichelC231 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:07:
Heb toch Victor gekocht en moet zeggen valt me zeker niet tegen. Vindt hem de leukste ap mid tot nu toe. Dat hij zogenaamd een itemslot minder zou hebben merk je niet echt veel van, zijn passive item met de juiste upgrade geeft iets van 99 ap op lvl 18, dat is naar mijn mening meer dan prima voor 1 itemslot (naast dat die 30% meer damage geeft op je laser). Hier een screenshot van mijn matchhistory:

[afbeelding]

momenteel 1747 elo
Heb gisteren ook een beetje Kayle geprobeerd de AD versie maar ik geloof dat iedereen die sowieso spelt. Volgens mij zogen mijn builds want het ging niet altijd even top. Speel jij ook AD?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

MichelC231 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:07:

[afbeelding]

momenteel 1747 elo
Dat laatste item dat je mist merk je volgens mij inderdaad pas echt in games van een uur en langer. Dat zou iig niet DE reden moeten zijn om Viktor niet te picken.

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:01:
Loopt het nu ook al op?

En anders maak je die periode toch langer. Ik neem aan dat je niet zo snel dodged als je vervolgens 24h (oid) niet mag spelen.
Eerst 6, dan constant 15 minuten erbij.

Verwijderd

Dan zit die maat van me mij voor de gek te houden xD Hij vertelde mij een keer dat hij een half uur moest wachten >_<

Verwijderd

Gisteren toch maar even Ezreal tot mijn eigendom genomen!

Even zitten oefenen.. en het gaat me aardig goed af moet ik zeggen! nu maar wachten op de nieuwe skin :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:04:
Dan zit die maat van me mij voor de gek te houden xD Hij vertelde mij een keer dat hij een half uur moest wachten >_<
Sorry was een woordje vergeten. 15 minuten erbij*. Volgens mij tot een max van een uurtje? Volgens mij minder in Ranked.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 09:08 ]

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteren even corki getest, om te kijken hoe die speelde. Was er nog niet zo van onder de indruk moet ik zeggen, vooral z'n dmg viel tegen. De rockets zijn wel erg leuk en doen pijn voor de enemy AD carry.
Daarna nog maar even Miss Fortune gespeelt, dat was 9/0/3 in de eerste 16min, early Q harass is erg leuk :)
Helaas wel verloren omdat enemy Fiora nog meer kills had dan mij

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Rendiertje
Dat gevoel heb ik ook altijd, Corki is een hele leuke champion maar zijn dps is laag is mijn vermoeden... (pre level 6)

Fortune daar in tegen is ontzettend leuk :)

PS: mensen hier die nog naar DreamHack gaan?

• ocwil
gister had ik een potje waar het ongeveer zo ging tijdens champ select
1 picked mid
1 jungle met als opmerking enemy jungle
2 picken top
1 picked ezreal
eentje van die top pickers picked ook jungle door die opmerking.

vervolgens gebeurd het volgende
1 begint bij blue de andere bij red
de ezreal is DC tijdens laadscherm en komt niet terug.
bot was dus leeg 1 van de junglers neemt de bot lane
en verliest die hard door the taric stun en de ezreal enemy
top en mid doen het zeer goed zo ook de jungler die nie tbot ging
door de teemo top veel map awereness en heel veel free kills kunnen oppakken early game door de enemy te ganken.

toen lane phase wat om was.
alleen de mid toren nog verloren top was onneembaar fort door de teemo shrooms
baron gepakt en toen nog 2 team fights gewonnen 4v5 toen surrender
ook wel wat teamfights verloren maar goed.

in de chat na de game bleek dat de riven top die tegen teemo speelde hard zat te flamen.
Al met al wel een leuk potje voor mij als teemo top.

dit zijn de potjes waarom ik nog steeds lol speel je komt heel soms in een leuk team
zonder geflame en dergelijke

[ Voor 5% gewijzigd door ocwil op 15-06-2012 09:54 ]

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:47:
Door al het Ez skin nieuws wordt het feit dat ze ELO verlies voor queue dodgen gaan afschaffen wel een beetje ondergesneeuwd.

Linkje

Goed? Juist niet goed?

Persoonlijk lijkt het mij eigenlijk wel goed zo lang er maar een passende andere 'straf' komt.
Dodgen heeft inderdaad weinig te maken met je echte skill in het spel en vanuit die optiek is ELO verlies niet de juiste straf. Ook het ELO tanken om je rating te droppen is dan niet meer mogelijk.
Slecht imo. Hoewel het fijn is dat je nu kan dodgen als je last hebt van trolls in je team ben ik bang dat er nu om de haverklap gedodged gaat worden. Beetje hetzelfde als normal draft. Mensen krijgen hun rol niet en dodgen meteen.

Opzich vindt ik het ook helemaal geen nodige toevoeging. Op de lange termijn komt het je ELO toch niet ten goede en het constante gewacht dat het gaat veroorzaken is minstens zo irritant als met een slecht team moeten spelen.
Ik vind eigenlijk dat je gewoon iemand uit het team moet kunnen stemmen in champselect. Als er 1 overduidelijke troll in je team zit in soloqueue, waarom kun je hem dan niet met 4 man gewoon wegstemmen?

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 20:37

Snappie88

Mr. Hollywood

Dear mother of...

Ik heb enkele dagen geleden jungle Alistair ontdekt. Toppunt: na acht minuten 4/0/6 staan, alle ganks op één na gelukt! Nog nooit zo'n goed begin gehad, en na nog 12 minuten (waarin mijn score nog verder op liep, en geen deaths) een surrender van de tegenstander. Men was het er in het scorescherm over een dat ik Alistair ontzettend goed speelde. Lachen, want was m'n tweede of derde potje als Jungle met 'm.

Jammer dat je endgame een beetje afzwakt, maar God wat zijn die ganks heerlijk en de jungle cleartijd is best redelijk te noemen.

Surfin' paradise!

Snappie88 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:38:
Dear mother of...

Ik heb enkele dagen geleden jungle Alistair ontdekt. Toppunt: na acht minuten 4/0/6 staan, alle ganks op één na gelukt! Nog nooit zo'n goed begin gehad, en na nog 12 minuten (waarin mijn score nog verder op liep, en geen deaths) een surrender van de tegenstander. Men was het er in het scorescherm over een dat ik Alistair ontzettend goed speelde. Lachen, want was m'n tweede of derde potje als Jungle met 'm.

Jammer dat je endgame een beetje afzwakt, maar God wat zijn die ganks heerlijk en de jungle cleartijd is best redelijk te noemen.
Ah jij ook al! Toen ik vorige keer Jngle Sion ging proberen volgde jij een week later en nu met Jungle Alistar ook al! :P

Verwijderd

Lategame valt Ali juist niet af. Je bent dan een tank / initiator. Met een beetje items en je ult ben je praktisch niet dood te krijgen. Je danst dan rond in een teamfight alsof je een puppetmaster bent en je tegenstanders zijn de puppets.
Het helpt uiteraard wel als de top champ iets meer damage built dan normaal.

Enige nadeel van Ali jungle is de afhankelijkheid van top en de carrys. Wanneer die slecht met de voorsprong omgaan, of geen goede focus hebben samen in teamfights. Ookal heb je ze een flinke lead gegeven, sommige kunnen er echt niet mee omgaan.

• MichelC231
Swanfield schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:07:
[...]

Heb gisteren ook een beetje Kayle geprobeerd de AD versie maar ik geloof dat iedereen die sowieso spelt. Volgens mij zogen mijn builds want het ging niet altijd even top. Speel jij ook AD?
Ja, speel Kayle alleen solo top als ad. (af en toe in de jungle en dan precies dezelfde build als top)

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:23
Rendiertje schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:40:
Dat gevoel heb ik ook altijd, Corki is een hele leuke champion maar zijn dps is laag is mijn vermoeden... (pre level 6)

Fortune daar in tegen is ontzettend leuk :)

PS: mensen hier die nog naar DreamHack gaan?
Max zn gattling gun gewoon eerst, dan rape je de ad van de tegenstander echt wel hoor ;) vrij veel dmg per seconde + armor shredding en je kan ook gewoon blijven schieten tussendoor, das heel veel sterker dan de Q van Corki!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• Rendiertje
Airdack schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Max zn gattling gun gewoon eerst, dan rape je de ad van de tegenstander echt wel hoor ;) vrij veel dmg per seconde + armor shredding en je kan ook gewoon blijven schieten tussendoor, das heel veel sterker dan de Q van Corki!
Mmhkay, dat wil ik ook wel is doen dan, en dan krijg je dus R>E>W>Q?

• Jeffroiscool
Rendiertje schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:10:
[...]

Mmhkay, dat wil ik ook wel is doen dan, en dan krijg je dus R>E>W>Q?
R>Q>E>W

1 punt in W early, 2/3 punten in Q voor de betere poke in je lane en daarna focus je op E voor de Armor Shred etc.

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Hmm vanavond dan maar is kayle op top proberen :D!

• Rendiertje
Jeffroiscool schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:20:
[...]

R>Q>E>W

1 punt in W early, 2/3 punten in Q voor de betere poke in je lane en daarna focus je op E voor de Armor Shred etc.
Kankan, maar die Q vreet wel mana als je in een harde lane zit...
Spelen jullie corki meer als carry of als top?
Als hij namelijk op top speelt heb je ook nog redelijk wat dps van top zijnde t.o.v een shen of iets degelijks....

• Swanfield
iCloudd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:34:
Hmm vanavond dan maar is kayle op top proberen :D!
Het duurde even eer ik hem door had :) Maar hij is echt mega fijn om te spelen top! Vraag me af of hij een goede jungler is aangezien zijn ganks en cleartime wel wat zullen tegenvallen maar al met al sloop je een hoop snel :)

Ohja voor de Alistar discussie :) Probeer eens Malphite en dan gewoon armor stacken :) Zijn ganks zijn dodelijk en late game ben je pas echt een tank :) Late game heb ik nog nooit problemen gehad met Alistar behalve dan dat je geen schade doet maar irritant bent door je CC voor de tegenstander :) Ik doe ook altijd snel naar max CDR omdat ik dan optimaal irritant ben :)

• ocwil
zo doe ik blitzcrank ook cdr boots en frozen heart met wat masteries en dan kan ik vrij snel vaker pullen en knock-ups doen :) en maar 20sec cd op mijn ult die best nog wat damage doet zonder ap.
en de W geeft ms en as met een cd van 4 seconde wat dus betekent dat ik met 1 sec cd continue de w kan gebruiken :P

in combinatie met een manamune voor oneindige mana en wat extra ad voor de E

[ Voor 12% gewijzigd door ocwil op 15-06-2012 16:08 ]

Swanfield schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Het duurde even eer ik hem door had :) Maar hij is echt mega fijn om te spelen top! Vraag me af of hij een goede jungler is aangezien zijn ganks en cleartime wel wat zullen tegenvallen maar al met al sloop je een hoop snel :)

Ohja voor de Alistar discussie :) Probeer eens Malphite en dan gewoon armor stacken :) Zijn ganks zijn dodelijk en late game ben je pas echt een tank :) Late game heb ik nog nooit problemen gehad met Alistar behalve dan dat je geen schade doet maar irritant bent door je CC voor de tegenstander :) Ik doe ook altijd snel naar max CDR omdat ik dan optimaal irritant ben :)
Ik raak bij Malphite altijd out of mana en ik vind zijn ganks matig voor level 6. En zelfs na level 6 mis je je ulti vrij makkelijk.

• Swanfield
Vicarious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:08:
[...]

Ik raak bij Malphite altijd out of mana en ik vind zijn ganks matig voor level 6. En zelfs na level 6 mis je je ulti vrij makkelijk.
Nee joh! :) Ja mana is een issue idd maar daar heb je dan blue voor. Die heb je zeker nodig tot een drie keer ongeveer daarna mag het geen issue meer zijn. Zijn L6 gank is juist waar ik mee sloop! Ult+ ground slam en dan je Q om of de laatste hit te doen of om er achter aan te lopen en nog een groundslam te doen. Je groundslam is juist je damage dealer. Ik neem 0/21/9 en dan in mijn runepage veel armor. Eerste wat ik koop is boots en frozen heart. Als je beide heb sloop je alles zowat.

Voor je mana issues kan je ook een philostone nemen. Die neem ik meestal als de eerste L6 gank niet lukt. Bij L6 is het namelijk een gegarandeerde kill voor mij. Meestal pak ik mid. Met je Q kan je slowen zodat je ze (als ze geen flash gebruiken) met ground slam echt dikke pijn kan doen :)

Verwijderd

Ik neem nog wel eens de 2e blue met amumu maar zelfs dan ragen mids die niet eens gigantische manacosts hebben al hard. Laat staan als je dan ook de 3e neemt.

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:02:
Ik neem nog wel eens de 2e blue met amumu maar zelfs dan ragen mids die niet eens gigantische manacosts hebben al hard. Laat staan als je dan ook de 3e neemt.
Hmm ben dat probleem eerlijk gezegd nog niet tegengekomen op low elo. Misschien dat het in de hogere sferen zo inderdaad is maar met twee keer blue moet je ook uit de voeten kunnen hoor :)

Verwijderd

Swanfield schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:05:
[...]

Hmm ben dat probleem eerlijk gezegd nog niet tegengekomen op low elo. Misschien dat het in de hogere sferen zo inderdaad is maar met twee keer blue moet je ook uit de voeten kunnen hoor :)
Nee kan echt niet, dan gaan ze al bijna afk, hier.
Pagina: 1 ... 40 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.