Ik heb hiervoor eerst riot gecontacteerd, en ze hadden er geen enkel probleem mee, hun enigste opmerking was dat de applicatie gratis moest blijven omdat ik images enzo van hun gebruik(lol), maar dit was ik dus ook al van plan. De applicatie deed alleen maar suggesties, het kan uiteraard niet zeggen wat het beste is, maar het gebruikte een punten systeem, aan de hand van wat de enemy pakte, werden de niet gekozen champions die counters waren of gecounterd werden, een waarde toegewezen en hoe hoger, hoe beter deze pick zou zijn, je kon ook filters maken, zodat je bijvoorbeeld alleen maar de champs liet zien die je graag speelde.Rendiertje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:49:
[...]
Ik geloof dat dit niet toegestaan is, omdat je applicaties van derden gebruikt om je eigen spel "beter" te maken.
Mocht het wel mogen, waarom zou het vialbe zijn dan? kijkt je applicatie naar alle 5 enemy champs voor een goeie counter?
of kijkt hij alleen naar je lane?
Wie vult die counters in dan?
Maar riot heeft het niet met opzet kapot gedaan denk ik / hoop ik. Maar ik zal wel een andere methode vinden na vrijdag(wanneer men examens gedaan zijn).