[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views

Verwijderd

Draven is heel sterk

Ik had uiteindelijk crits van 1k dmg (op minions)

Mijn AD was 290, Je passive gooit daat 102 bovenop met een crit (dan is die 290 al x2.5) en je Q doet er ook nog eens 85% (bij mij dus 247) extra dmg @ max lvl EN zal altijd de extra AD van zijn passive erbij doen

(290+247)*2.5+102=1447 ofzo. Ik weet nu niet of did de max dmg is of dat het zo is
290*2.5+247+102= 1074

De zwakte van deze AD carry zit hem echter in zijn Q, ja dat ding is super sterk maar wil je hem meer als één keer gebruiken dan moet je hem opvangen, dit zie je door een embleem op de grond maar de enemy ziet dat ook (minder goed maar zichtbaar). Dat betekend dat je dus extreem vatbaar bent voor skillshots omdat je zelf aangeeft waar je naartoe wil gaan. Bottom lane zal het dus kiezen worden: wil ik mijn Q weer opvangen en extra dmg doen (+W resetten) en het risico lopen gepulled te worden door blitz of zal ik safe spelen.

De E is een fijne skill om chasers af te schudden, hij is heel wijd en missen is moeilijk. Ulti is leuk en doet echt insane veel dmg als je de heen en de terugweg te pakken hebt.

De AA animation is snel, heel snel dus lasthitten moet geen enkel probleem zijn.

chasen gaat trouwens niet zo heel geweldig, als je MS hoog genoeg is en je gooit je Q (catch=refresh W=beter chasen) zal je soms hebben dat je te hard loopt en moet wachten op je Q waardoor de enemy weg kan komen. Of je axe vliegt een vreemde righting op of je loopt door zonder te vangen maar ook zonder extra ms

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Ben weer een beetje aan het rondkijken op Reddit en heb weer wat interessante links voor mensen! :)

https://docs.google.com/p...delayms=3000#slide=id.p13
Dit is een geweldige powerpoint met goede pointers over de verschillen tussen low en high elo AD's. Ik zie inderdaad hartstikke veel mistakes die ik zelf idd ook maak. Worth the read mensen!

De support powerpoint moet ik nog lezen maar is van dezelfde gast!

https://docs.google.com/p...e&loop=false#slide=id.p14

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Goeie docs Jeffro! Vooral de tips over traden en harass als de tegenstander onder zijn tower farmt zijn voor mij leermomentjes.

Vicariously I live while the whole world dies

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Vicarious schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:17:
Goeie docs Jeffro! Vooral de tips over traden en harass als de tegenstander onder zijn tower farmt zijn voor mij leermomentjes.
Yep. Vond ook het stukje tower down brengen nuttig. Wij deden altijd zo snel mogelijk de towers downen maar hier lees je toch dat het af en toe nuttiger kan zijn de tower niet te pushen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd

Geweldige powerpoints, traden en zonen deed ik al maar nu kan ik die denk ik nog beter inzetten. Tower neer halen licht eraan, als ik redelijk gefarmed heb doe ik het vaak snel, dan snel de mid turret kapot knallen en door naar top om te helpen (bot gepushed houden)

Towers winnen games, aan 30 kills heb je niets als je geen enkele tower neer kunt krijgen. Doordat ik snel help met het slopen van midlane heb je meer controlle over de enemy blue en eigenlijk hun hele jungle, als top ook nog neer gaat heb je zo veel controlle over de jungle (met goede wards iig)

Laatst heb ik een game gehad, 4v5, ik in team van 5 personen maar bottom lane wilde de tower niet neer halen en hebben daar extreem lang mee gewacht. Ondertussen verloren top en mid hun lanes, als bottom die tower eerder had neergehaald zouden top en mid hun lane niet zo hard verliezen en heb je meer kans op winst.

edit: 100% IP boost, whoop whoop

http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=714815

Kleine buggfixes
  • Fixed a bug responsible for blurring the text in game
  • Fixed a bug that caused Champions to periodically become trapped in walls

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 13:59 ]

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Is daar ook een versie van voor top of jungle? Vond het inderdaad wel verhelderend. Vooral dat je niet meteen je tower moet pushen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

@wagori
hoe heb je met draven kunnen spelen? US account ofzo?

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:15:
Nu op PBE, net game gestart met Draven, ik ga wat testen
^

• godofal
  • Niet online

godofal

dat skipte ik dus net toevallig :P
dat filmpje belooft wat :D

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Vicarious schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:50:
[...]

Frozen Mallet geeft ook een zooi HP, doet ook nog wat damage en geeft je een slow die erg prettig is. Ik zou in die rol bot echt voor frozen mallet gaan dan.

Botlane Jarvan zoals ik hem zou doen:
- Start dorans blade
- Nog een dorans blade en boots lvl 1
- Brutalizer
- Phage
- Merc treads (of tabi als je echt teveel harass krijgt)
- Atma's (zodat je dus ook die armor krijgt)
- Frozen Mallet afmaken
- Afhankelijk van hoe de game loopt, maar over het algemeen hexdrinker
- Last Whisper
De build die ik eerder voorgesteld heb was een beetje van de support of toplane veronderstelling uitgaande.
Ik kende de leona jarvan botlane niet.
In dat geval is early game damage belangrijker want je vervult de dmg rol.

-----------------
Die nieuwe champ ziet er insane uit!
Die ulti, wooo xD

Verwijderd

Je hebt een janna en swain beide half health, 3v2 situatie, besluit annie de ignite op janna te gooien ipv swain. en niet een keer, nee, iedere keer en ik maar spammen dat ze ignita alleen op swain mag gebruiken maar nee .Als je met zo'n team zit is het niet vreemd dat je verliest

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Vicarious schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:50:
[...]

Frozen Mallet geeft ook een zooi HP, doet ook nog wat damage en geeft je een slow die erg prettig is. Ik zou in die rol bot echt voor frozen mallet gaan dan.

Botlane Jarvan zoals ik hem zou doen:
- Start dorans blade
- Nog een dorans blade en boots lvl 1
- Brutalizer
- Phage
- Merc treads (of tabi als je echt teveel harass krijgt)
- Atma's (zodat je dus ook die armor krijgt)
- Frozen Mallet afmaken
- Afhankelijk van hoe de game loopt, maar over het algemeen hexdrinker
- Last Whisper
Ik zelf speel altijd Jarvan op top lane met volgende items (in meeste gevallen):
Masteries 21/9/0

Start item: Boots + 4 Hp pots (ff wachten op spawn)
Eerste keer terug: Doran's blade ( Één of twee)

Early - Mid game: Merc Threads + Brutalizer of Wriggle's Lantern + Hexdrinker + Phage (Volgorde maakt niet zo zeer uit meeste gevallen: Boots afmaken > Brutalizer > Phage > Hexdrinker (Alleen als ik lane sustain nodig heb dan ga ik voor early wriggles.)

Late game: Trinity Force + Randuims Omen + Quick Silver Sash (Als je een brutalizer hebt gekocht verkoop je die voor een Last whisper heb je een Hexdrinker upgrade je die daar Maw of Malmortius)

Als je fully build bent heb je: Merc threads + Trinity force + Randuims Omen + QSS + MoM + LW

[ Voor 0% gewijzigd door iCloudd op 01-06-2012 15:11 . Reden: Typotje ]

Mjah maar op top lane speel je hem iets anders dan in de bot lane. Bot wil je hoge burst damage om samen met Leona snel die kill te pakken. Bovendien zal de botlane over het algemeen AD damage doen. Kun je wel vrolijk hexdrinker bouwen, maar over het algemeen heeft dat dan niet zoveel zin :P Tevens snap ik echt niet waarom mensen Trinity Force op J4 halen, ik vind het item niet goed genoeg synergizen met zijn skill om de cost te rechtvaardigen.

Verwijderd

Ik kwam per ongelijk dit plaatje tegen, vond hem wel cool om hier te plaatsen! (ben niet met alles eens, maar je snapt het wel ^_^

Afbeeldingslocatie: http://www.leaguememe.com/images/bSUJk2Odas35lIj7vhi6Vcx0zCTDmMtwRguPYrGp.png

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, klopt idd niet echt helemaal
galio hoort eerder bij burst dan sustain imo, ja je hebt een schildje maar dat vind ik ook onder burst horen
sustain is zodat je in de lane kan blijven, zo'n schildje kan je alleen/voornamelijk gebruiken voor poke en trades

naja, is iig wel een leuk plaatje :)

Verwijderd

Wat vinden jullie de meest geweldige/irritante (licht eraan of je het zelf hebt of enemy) passive in de game?

Ik vind LB echt 100% niks. Net keiharde invade, ik pull LB en door haar passive overleeft ze lang genoeg voor flash. Ze gaat terug, minions spawnen, ik ga naar mid en gank haar, weer exact hetzelfde, door die passive overleeft ze het, en het bleef zo maar door gaan, je pulled haar, iedere champ zou dood zijn maar door die passive overleeft ze het

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:22:
Wat vinden jullie de meest geweldige/irritante (licht eraan of je het zelf hebt of enemy) passive in de game?

Ik vind LB echt 100% niks. Net keiharde invade, ik pull LB en door haar passive overleeft ze lang genoeg voor flash. Ze gaat terug, minions spawnen, ik ga naar mid en gank haar, weer exact hetzelfde, door die passive overleeft ze het, en het bleef zo maar door gaan, je pulled haar, iedere champ zou dood zijn maar door die passive overleeft ze het
Oracles. Zo is alles toch oneerlijk waar door een champ overleeft? Omg Ezreal free flash, omg Volibear/Mundo regen life

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:24:
[...]

Oracles. Zo is alles toch oneerlijk waar door een champ overleeft? Omg Ezreal free flash, omg Volibear/Mundo regen life
ik geloof niet dat je door een oracle haar nog steeds kan zien
is net zoals met shaco's ulti, het is geen stealth maar gewoon poef weg

anyway, ik vind niet dat er een beste is, simpelweg omdat er tig verschillende situaties zijn en ze allemaal wel van pas komen
vind alleen die van varus niet echt geweldig, die minion bonus is lekker (ff lasthit en dan een paar harass eroverheen) maar die champion bonus :N
werkt gewoon niet, elke keer dat je een kill/assist krijgt en dus de bonus krijgt moet je of zelf weg omdat je geen HP meer hebt (jij werdt gefocussed bijvoorbeeld) of de andere doelwitten zijn buiten bereik
bovendien duurt ie ook nog 's redelijk kort

naja, zal vast nog wel 's van pas komen ooit ^^

• Gil-san
  • Laatst online: 30-01 15:26
Misschien leuk om te lezen:

"The 13 Most Powerful Passives – League Of Legends"

Zelf vind ik de passive van karthus wel vervelend...

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:24:
[...]

Hij noemt het irritant hé, niet oneerlijk :) Zelf vind ik die van LB niet zo bijzonder irritant eigenlijk. Ik vind eerder passives irritant die veel healing (Volibear) of een schild (Blitz) kunnen geven. Op een of andere manier vergeet ik die dingen altijd en dat kan je nog wel eens de kop kosten bij een dive.
godofal schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:29:
[...]

ik geloof niet dat je door een oracle haar nog steeds kan zien
is net zoals met shaco's ulti, het is geen stealth maar gewoon poef weg
Jawel, je ziet met een Oracle twee LB's lopen net zoals de tegenpartij. Je kunt dan zien welke de 'juiste' is. Voor Shaco's Deceive geldt dat niet omdat het een teleport skill is, maar het geldt wel weer voor zijn Hallucinate (clone).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Gil-san
Cloud schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:31:
Jawel, je ziet met een Oracle twee LB's lopen net zoals de tegenpartij. Je kunt dan zien welke de 'juiste' is. Voor Shaco's Deceive geldt dat niet omdat het een teleport skill is, maar het geldt wel weer voor zijn Hallucinate (clone).
Sorry, maar wat bedoel je precies? Kan je met oracles zien welke de "fake" leblanc is?? En gelt dit ook voor de ult van shaco??

Dit is mij nog nooit opgevallen als dat zo is..

[ Voor 5% gewijzigd door Gil-san op 01-06-2012 16:37 ]

Verwijderd

Een makkelijk truc om de juiste shaco te vinden is dat de clone nooit de buffs mee krijgt.

Verwijderd

Gil-san schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:37:
[...]
Sorry, maar wat bedoel je precies? Kan je met oracles zien welke de "fake" leblanc is?? En gelt dit ook voor de ult van shaco??

Dit is mij nog nooit opgevallen als dat zo is..
Nou moet ik zeggen dat 2 leblancs onderscheiden ook niet bepaald moeilijk is. Ik meen zelfs dat ik nog nooit de verkeerde heb getarged...
Met shaco is dat nog wel anders >_<!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gil-san schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Dat is wat ik bedoel ja. Maar nu ik er nog eens over nadenk weet ik het eigenlijk niet 100% zeker. Ik dacht dat je met een Pink/Oracle dan exact ziet wat je ook zou zien als Shaco/LB in je eigen team zit. Dus twee verschillende kleuren. Maar ik zie het zo niet op de LoL wikia staan, al staat daar wel dat je de stealthed LB kunt zien als haar passive activeert. Maar er staat niet bij dat je ze ook echt kunt onderscheiden.

Ik twijfel even, dus pin me er niet op vast. :) Zal Google wel even aanslingeren..

Of weet iemand anders het wel zeker?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Gil-san
Cloud schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:42:
Dat is wat ik bedoel ja. Maar nu ik er nog eens over nadenk weet ik het eigenlijk niet 100% zeker. Ik dacht dat je met een Pink/Oracle dan exact ziet wat je ook zou zien als Shaco/LB in je eigen team zit. Dus twee verschillende kleuren. Maar ik zie het zo niet op de LoL wikia staan, al staat daar wel dat je de stealthed LB kunt zien als haar passive activeert. Maar er staat niet bij dat je ze ook echt kunt onderscheiden.

Ik twijfel even, dus pin me er niet op vast. :) Zal Google wel even aanslingeren..

Of weet iemand anders het wel zeker?
hmm, ik dacht al. Volgens mij wordt dat niet met een oracles aangegeven. Je kan trouwens shaco wel zien na zijn Q. Dan is die namelijk stealthed en een oracles maakt hem dan zichtbaar..

Met shaco's ult is het ook zo dat je damage kan vermijden. Bijvoorbeeld: Als karthus zijn ult cast om shaco af te maken. Dan kan je als shaco je ult perfect timen om damage te vermijden, omdat hij dan even "uit het spel verdwijnt".

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik kan het ook nergens vinden; dus waarschijnlijk zit ik ernaast en heb ik me het gewoon verbeeld. Als ik tijd heb zal ik het eens testen in een custom game :) Als het wel zo zou zijn, zouden pink wards en oracles wel bijzonder sterk zijn tegen champions met een illusion/clone skill.

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:41:
[...]

Nou moet ik zeggen dat 2 leblancs onderscheiden ook niet bepaald moeilijk is. Ik meen zelfs dat ik nog nooit de verkeerde heb getarged...
Met shaco is dat nog wel anders >_<!
klopt, maar ik heb nog maar 1 LB gezien die snapte dat alt+click de clone bestuurt (utube vid)
beetje logisch dat degene die snel wegrent de echte is en dat degene die blijft staan en beetje AAed wel de neppe zal zijn

qua shaco is het ook erg makkelijk, zelfde verhaal meestal, de eerste erin is de clone (soms zijn er jukers die het andersom doen natuurlijk, maar niet vaak)
ook zie je idd geen buff rings om de clone heen en heeft de clone geen items (linkermuisklik op 'm en hij heeft niks)
ook zal je altijd de echte shaco ook wel skills zien gebruiken, dus dan is het ook duidelijk natuurlijk :)

Verwijderd

Je hebt voor 5 min nog geen oracle xD

Mijn punt is, je ganked iemand in de eerste drie minuten twee keer en iedere keer komt die persoon weg door de passive, die CD is veel te laag

Je kan trouwens niets zien als de passive van LB start, ook niet met oracles omdat ze gewoon even verdwijnt, net als shaco. Je kan daarmee alles dodgen, ook de ult van karth bijvoorbeeld

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Dit was volgens mij eventjes weg gevallen, zie het nu ook pas staan.
Maar wel een leuke boost

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ik heb persoonlijk ook nog niet echt vaak de verkeerde getarget.
Je ziet dit normaal wel aan het gedrag.

Regen passives of spells counter je heel gemakkelijk met ignite of met executioners calling (infinite ignite) en nu recent ook morello's evil tome (infinite ignite).

Dan vind ik karthus irritanter hoor, kill je hem eerst, staat hij heel de tf nog dmg te doen xD
Of blitz, ja hij gaat neer, wam, huge shield

Verwijderd

Ik weet niet wat het is vandaag hoor maar ik heb al twee keer vandaag solo bottom gestaan omdat mijn support, nja, niet supporte. Geen wards, geen gp/5, niet eens in de lane eigenlijk...

Met graves en geloof het of niet, iedere keer de lane CS wise gewonnen, ook kills heb ik vaak meer maar na laning knalt de andere ad carry mij gewoon keihard voorbij

edit:

Riot world invitational
http://www.ustream.tv/RiotGames

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 21:03 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

gewéldig die IP boost in het weekend
zó nuttig, gewoon 6 leavers achter elkaar in de lobby
altijd lekkere derps in 't weekend, waarom kon het niet gewoon zelf bepaald worden? zou dan gewoon lekker ma/di ofzo pakken zodat je de kiddos niet hebt

Verwijderd

Ik heb vandaag gewoon al drie ranked games gewonnen, tis een wonder, en dat in het weekeind :D

Nu was de enemy drie keer dan ook echt hard ingemaakt. Tip, bij een jungle invade, allemaal weg gaan en naar enemy blue lopen om je jungler (indien mana dependant) te helpen om die te stelen. Ik ga na een invade altijd terug naar onze eigen blue, meestal pak je daar ook nog wel een kill

• godofal
  • Niet online

godofal

idd, soms heb je van die wondertjes :)
net ook, gewoon een team dat goed werkte, mid (morgana) was niet helemaal geweldig, maar goed we hebben haar door de early en mid gecarried en late pakte ze zelf ook een aantal mooie kills

je kon ook gewoon zíén dat alle derps in hun team zaten; darius+jarvan+trynda+voli+xerath 8)7
en dan trynda bot solo tegen onze kayle (hard gezoned en underfed natuurlijk)

naja, iig leuk om de 1st win te pakken samen met die mooie IP bonus :)

Verwijderd

Ik heb wel eens gehad dat we geen invade deden en dat ik even wacht voordat ik naar enemy blue loop. je begint te lopen als de mid in lane is ofzo, rustig erheen lopen en dan aanvallen met ignite. Op die manier heel wat leuke firstbloods gepakt (en de blue ofc)

Vooral goed bij enemy junglers die low zijn na de blue

• godofal
  • Niet online

godofal

welke junglers zijn laag na blue dan? degene die ik speel iig niet (olaf, trynda, mundo, riven)
met olaf ben ik wel laag na wolven/wraiths en dat houd ik zo zodat die passive flink meewerkt met de jungle speed, maar direct na blue niet echt...

Verwijderd

godofal schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 15:46:
welke junglers zijn laag na blue dan? degene die ik speel iig niet (olaf, trynda, mundo, riven)
met olaf ben ik wel laag na wolven/wraiths en dat houd ik zo zodat die passive flink meewerkt met de jungle speed, maar direct na blue niet echt...
met een fatsoenlijke pull ben je nooit low na blue. (dus ook dmg van botlane of toplane.)

Verwijderd

Ik heb wel eens een WW gepakt op die manier, en die is normaal gesproken helemaal niet zo snel low. Een master yi kun je het ook prima bij doen alleen moet je dan wel hopen dat hij nog geen wolves gedaan heeft. Had er laatst een die net lvl 2 was en meditate gebruikte waardoor het mislukte

• Jeffroiscool
Ik heb net een paar games gedaan die gewoon LOL zijn :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/yjOT
Poppy bot, omdat Jax zo nodig top wou D: (ik pickte eerder)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ykr9
AD Orianna, voelt meer support georienteerd aan maar dat komt omdat ik geen kills kreeg :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ykId
AD Ahri oftewel ADRI. Harstikke leuk om te spelen en bij een bot gank van Lee Sin te veranderen in een double kill :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/yleB
En CRITTLESTICKS, Leuker kan je het niet maken, iemand flashed weg en je ziet een uberslow projectile op hem af komen. Ook de base damage van zijn skills beginnen hoog :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
@Jeffroiscool, je moet eens AD Malzahar proberen, that beest van hem scaled erg goed met zijn AD.

• Jeffroiscool
nukidin247 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:29:
@Jeffroiscool, je moet eens AD Malzahar proberen, that beest van hem scaled erg goed met zijn AD.
Zal het eens proberen, bedankt voor de tip! :D

We zijn bij DD trouwens bezig met een 1v1 tournooi, heb er al 2 gespeeld en er een paar gestreamed.

Moet je maar eens kijken: http://www.twitch.tv/jeffroiscool/videos
Aanrader: Soraka VS Gangplank leuke game ;)

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-12 16:53
Ik heb een probleem sinds de laatste update. En ik heb geen zin om meteen LOL .

Ik heb constant in de lobby dat de verbinding met de server is verbroken. Ook als ik een spel start geeft dat soms problemen.
Als ik eenmaal in het spel zit heb ik geen enkel probleem en speel met een lage ping.
Als een spel is afgelopen en ik klik op continue spring ik terug naar windows zonder het overzicht of dat ik terug ben in de lobby.
Als ik dat lol opnieuw wil openen krijg ik het bericht dat de louncher nog loopt en of ik die wil terminaten.

Ik heb al ingesteld dat ik LOL als admin run.

Iemand anders met dit probleem of een oplossing?

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb ook opeens problemen met lol sinds laatste patch, ik dc elke 5 minuten zonder.enige uitleg. Ik ben maar gestopt het te proberen ivm bans.

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-12 16:53
Baristo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:43:
Ik heb ook opeens problemen met lol sinds laatste patch, ik dc elke 5 minuten zonder.enige uitleg. Ik ben maar gestopt het te proberen ivm bans.
Dat heb ik gelukkig niet. Als ik eenmaal ingame ben gaat alles perfect.
Maar even afwachten op de volgende patch of het verholpen is dan ^^

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:30
hint: probeer het met botgames waarin je de enige speler bent. Dus gewoon een eigen game, geen spectators/met password en daarna geen medebots maar gewoon direct spelen. Je valt dan werkelijk niemand lastig. Heb dit wel vier/vijf keer gedaan om schermproblemen op te lossen. Ben niet gebanned oid...

Verwijderd

zou wat zijn als je gebanned word omdat je solo custom games leaved xD

Net een game gewonnen. Heimerdinger had nog nooit heimer gespeeld en stond top tegen olaf.... Bot en mid ging gelijk op maar bij de teamfights was olaf zo sterk, ashe raakte flink fed en had uiteindelijk 2 BT, 2 PD, IE en greaves. Na een (alweer)verloren teamfight bleven er twee van hun plakken, die hebben we gepakt (was sowieso olaf) en een inhib genomen. Toen kwamen ze weer helemaal terug en dacht ik echt dat we met hun laatste push gingen winnen. Hebben we ons alle 5 in een push opgesteld en lulu als bait gebruikt. olaf en kennen facechecken. kennen dood (geen heel team gestunned) poppy dood, sona dood en toen in een keer de nexus gesloopt.

Wat leren we hiervan? ga nooit facechecken al sta je nog zo ver voor en al helamaal niet als je er een skilshot in kan gooien of als je ashe hebt met hawkshot

edit: zat wat rond te kloten in custom games maar als je een wukong bot neemt heet hij monkeyking bot in champ select xD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 14:25 ]

Ik kom net online en zie maar 2 man in tweakers kanaal en mn hele friendslist offline. Heeft alles net platgelegen of is er iets mis met mijn pvp.net connectie?

edit: restart loste het probleem op, was een pvp.net issue.

[ Voor 16% gewijzigd door Vicarious op 04-06-2012 08:48 ]

• iCloudd
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Jeffroiscool schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:05:
[...]

Zal het eens proberen, bedankt voor de tip! :D

We zijn bij DD trouwens bezig met een 1v1 tournooi, heb er al 2 gespeeld en er een paar gestreamed.

Moet je maar eens kijken: http://www.twitch.tv/jeffroiscool/videos
Aanrader: Soraka VS Gangplank leuke game ;)
Vergeet tankgar niet! (Veigar tank) :9

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend eindelijk eens Darius kunnen proberen, hij is echt heel sterk zoals ik al van veel vrienden te horen kreeg. In me eerste potje liep het niet heel erg soepel en had ik het zwaar tegen een Cho'gath. Maar later pakte ik ergens een double kill en dan toen werd ik ineens heel sterk. Zo makkelijk het potje gewonnen, leuke champ in ieder geval vooral met z'n Q en ulti
Nu lekker wachten op Draven, denk dat die me nog beter zal bevallen aangezien ik geen top speler ben.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Jeffroiscool
iCloudd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:57:
[...]

Vergeet tankgar niet! (Veigar tank) :9
Als je de videos van die stream kan vinden, post maar dan :P Ik heb die game niet gestreamed though :P

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

Nidhiki schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:00:
Van het weekend eindelijk eens Darius kunnen proberen, hij is echt heel sterk zoals ik al van veel vrienden te horen kreeg. In me eerste potje liep het niet heel erg soepel en had ik het zwaar tegen een Cho'gath. Maar later pakte ik ergens een double kill en dan toen werd ik ineens heel sterk. Zo makkelijk het potje gewonnen, leuke champ in ieder geval vooral met z'n Q en ulti
Nu lekker wachten op Draven, denk dat die me nog beter zal bevallen aangezien ik geen top speler ben.
sona ad scaled ook goed met haar passive.
of tris ap

O.R.C. Black Bulls Rugby

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-11 19:58
Aangezien ik LoL al een tijdje niet meer heb aangeraakt en me op dit moment richt op Diablo 3 is het misschien handig als iemand (tijdelijk?) de start post overneemt.

Voor interesse graag PM.

• Jeffroiscool
psyy138 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:03:
[...]

sona ad scaled ook goed met haar passive.
of tris ap
Sona AD is idd leuk, Ezona heet dat omdat je net als Ezreal kan bouwen. Enige probleem is dat ze ubersquishy is, nog meer als alle andere AD carries :P

Verwijderd

Annie werkt ook goed met AD, ze heeft een super shield die echt veel arm en mres geeft,
Daarnaast is die shield gelijk een ingebouwde thornmail.
Annie heeft ook nog eens een hoge burst (ook zonder AP) en een reliable stun.
Lasthitten met Q kost geen mana, dus early game kun je vrij gemakkelijk reliable last hitten.

Heb het redelijk vaak gezien ^_^ (en geprobeerd, maar dat was geen succes :P )
Places a shield around Annie for 15 seconds, increasing her armor and magic resistance by 10/20/30/40/50. Deals 20/30/40/50/60 (+0.2) magic damage to enemies who attack Annie with normal attacks.

Cost 25/25/25/25/25 Mana

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 09:33 ]

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Van t weekend een paar keer nautilus op bot gespeeld als support, werkt prima.
Nu heb ik het idee dat ik lategame niet zoveel beteken, moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald een geweldige build weet.

Meestal iets als dit
Regrowth Pendant + ward/2hppots - philo + boots - HoG - ninjatabi/Mercury's Treads - giants belt - phage - frozen mallet

En dan doe ik eigenlijk nog maar wat, wie heeft er tips?
Overigens speel ik alleen (nog maar) normals.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:13:
Annie werkt ook goed met AD, ze heeft een super shield die echt veel arm en mres geeft,
Daarnaast is die shield gelijk een ingebouwde thornmail.
Annie heeft ook nog eens een hoge burst (ook zonder AP) en een reliable stun.
Lasthitten met Q kost geen mana, dus early game kun je vrij gemakkelijk reliable last hitten.

Heb het redelijk vaak gezien ^_^ (en geprobeerd, maar dat was geen succes :P )

[...]
En daarbovenop nog eens los een Thornmail halen, dat return-damage. Y u kill yourself? :D:D:D:D

Ik kan niet wachten op die nieuwe champion. Vanavond maar weer eens RP gaan reserveren voor die gast + skin. Can't wait!

• godofal
  • Niet online

godofal

hmmm draven lijkt me zo leuk om te spelen :)
vind het toch mooi om te zien dat riot het nog vaak zat voor elkaar krijgt om compleet unieke champs en nieuwe manieren van skills en gameplay uit de hoge hoed te halen
daardoor blijft het spelletje interessant

Verwijderd

Draven lijkt me leuk om mee te spelen en geweldig om tegen te spelen als een blitzcrank. Ik heb hem al gespeeld maar een 1v1 met 8 bots is toch een stuk anders als 5v5 waarin positie belangrijker is en alles onverwacht is.

De refresh op de Q en de W is echt mega als je daar goed in bent maar je movement word zo voorspelbaar. Lasthitten gaat wel echt heel lekker omdat hij een super snelle attack animation heeft. Ik ge hem denk gelijk kopen (als mijn paypal dat toestaat, duurt al anderhalve week voor er geld op staat >_>)

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:15:
Draven lijkt me leuk om mee te spelen en geweldig om tegen te spelen als een blitzcrank. Ik heb hem al gespeeld maar een 1v1 met 8 bots is toch een stuk anders als 5v5 waarin positie belangrijker is en alles onverwacht is.

De refresh op de Q en de W is echt mega als je daar goed in bent maar je movement word zo voorspelbaar. Lasthitten gaat wel echt heel lekker omdat hij een super snelle attack animation heeft. Ik ge hem denk gelijk kopen (als mijn paypal dat toestaat, duurt al anderhalve week voor er geld op staat >_>)
Tip: haal een paysafe card :)
Makkelijk en snel

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Gil-san
Nivali schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:09:
Van t weekend een paar keer nautilus op bot gespeeld als support, werkt prima.
Nu heb ik het idee dat ik lategame niet zoveel beteken, moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald een geweldige build weet.

Meestal iets als dit
Regrowth Pendant + ward/2hppots - philo + boots - HoG - ninjatabi/Mercury's Treads - giants belt - phage - frozen mallet

En dan doe ik eigenlijk nog maar wat, wie heeft er tips?
Overigens speel ik alleen (nog maar) normals.
Ik speel niet vaak nautilus, maar volgens mij zijn Aegis of the Legion en Shurelya's Reverie ook goed. Aegis voor meer tanky + buff. En Shurelya's voor initiating.

Vergelijk je build anders is met die van anderen:
SoloMid
MobaFire
LoLPro
LeagueCraft

Verwijderd

Ik ben echt aan het wachten op een nieuwe Olaf skin, de enigste coole is natuurlijk BROlaf, en die andere 2 zijn ERG lelijk (ijs en vuur).
Hetzelfde voor Nautilus waarvan ik de classic het mooiste vind...
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:29:
Ik ben echt aan het wachten op een nieuwe Olaf skin, de enigste coole is natuurlijk BROlaf
Eens. Udyr en trundle kunnen bijv. ook wel een nieuwe skin gebruiken. Maar de populairste characters krijgen natuurlijk eerst een skin. Overigens heeft Ezrael een mini-buffje gekregen, startsein voor pulsefire skin eindelijk?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Populariteit van een champ heeft niets met skins te maken.
Soraka en Cassio zien heel veel play, zowel normal als competetive en hebben beide niks van skins gekregen sinds hun launch.

[specs]

Verwijderd

Nieuwe champ Draven, gerucht: Je kan de axe van een tegenstander Draven oppakken "Stelen".

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:58:
Nieuwe champ Draven, gerucht: Je kan de axe van een tegenstander Draven oppakken "Stelen".
als dat zo is: meh
leuke gimmick, maar in de praktijk zal je er érg weinig aan hebben
als olaf nou elkaars axe kon oppaken though O-)

denk zoiezo niet dat het waar is, gaat gewoon niet werken

• Rendiertje
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:58:
Zou een beetje kinderachtig zijn..
Bij Olaf kan dat dan toch ook niet, als het wel zo zou zijn ga ik denken dat de Champion dusdanig sterk is zodat je moeite zou willen doen (waarschijnlijk als support zijnde) om die axe te pakken (extra lange cd voor Draven?) en een easy target worden...

Ik vind niet de hele discussie over Eve weer openen ik wil alleen dit toevoegen als informatie (Lees dit goed!)
Gisteren een Showmatch van Fnatic tegen AL (ofzo) en fnatic kreegneen eve bann tegen...

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik begin me eigenlijk langzamerhand een beetje te ergeren aan alle nieuwe champs. Het is natuurlijk heel leuk dat er afwisseling in blijft komen, maar het gaat bij mij een beetje de manier waarop (vaak OP bij release).

Ook heb ik het gevoel dat mijn LoL client ook steeds meer bugs begint te krijgen.

Verwijderd

Vaak OP bij release? Viktor, Shyvanna, Sajuani, andere dude op hoefjes

Ik heb de laatste week/twee weken steeds vaker dat ik solo ad op bot sta omdat mijn teammates aan het trollen zijn, niet connecten etc. Hoe gaan jullie daar mee om? Als ik solo bot sta (vreemd genoeg altijd graves) rush ik wriggles en daarna wat er nodig is, op een zeal, of een infinity edge. Vaak red ik het nog wel solo op bottom door heel safe te spelen, en vaak kom ik na een tijdje terug, ik heb dan meer cs, en misschien nog wel een kill maar in de teamfights verlies ik het 9vd10 keer. Of een andere lane is fed of de enemy AD carry heeft misschien minder CS en een death maar wel een IE terwijl ik veel geld kwijt ben aan mijn wriggles voor sustain.

Hoe pakken jullie deze situaties aan of hoe zouden jullie dat aanpakken?
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:35:
Vaak OP bij release? Viktor, Shyvanna, Sajuani, andere dude op hoefjes

Ik heb de laatste week/twee weken steeds vaker dat ik solo ad op bot sta omdat mijn teammates aan het trollen zijn, niet connecten etc. Hoe gaan jullie daar mee om? Als ik solo bot sta (vreemd genoeg altijd graves) rush ik wriggles en daarna wat er nodig is, op een zeal, of een infinity edge. Vaak red ik het nog wel solo op bottom door heel safe te spelen, en vaak kom ik na een tijdje terug, ik heb dan meer cs, en misschien nog wel een kill maar in de teamfights verlies ik het 9vd10 keer. Of een andere lane is fed of de enemy AD carry heeft misschien minder CS en een death maar wel een IE terwijl ik veel geld kwijt ben aan mijn wriggles voor sustain.

Hoe pakken jullie deze situaties aan of hoe zouden jullie dat aanpakken?
Je kan gewoon niet anders. Die wriggles zorgt ervoor dat jij nog enigszins kan farmen. Voordat je solo je IE bij elkaar hebt ben je allang de lane uitgepest, dan blijf je potions kopen. Je hebt er het beste van proberen te maken, meer kun je niet doen.

Verwijderd

Het grappige is juist dat ik vrijwel nooit uit de lane gepest word als ik solo sta. Ik speel zelf heel safe en als ik 2/3 levels boven de enemy ben en wriggles heb burst ik ze nog steeds hard neer en kan ik hun gaan zonen, ze missen xp en CS terwijl ik zelf alles geward hou tegen junglers. Ik doe het beter als de duo lane en controleer de hele lane maar verlies het verderop alsnog met de teamfights

laatste game kwam ik mijn lane uit met 3/0/3 maar de enemy tryndamere kwam eruit met 7/1 en enemy jungler, GP kwam eruit als 8/6

Ik had wriggles en een malet (om tryn te kunnen kiten) en nog werd ik door tryn in vier klappen dood geslagen, niets aan te doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:42:
Het grappige is juist dat ik vrijwel nooit uit de lane gepest word als ik solo sta. Ik speel zelf heel safe en als ik 2/3 levels boven de enemy ben en wriggles heb burst ik ze nog steeds hard neer en kan ik hun gaan zonen, ze missen xp en CS terwijl ik zelf alles geward hou tegen junglers. Ik doe het beter als de duo lane en controleer de hele lane maar verlies het verderop alsnog met de teamfights
Moest gisteren aan je denken in een bepaalde game die we aan het spelen waren. We waren met 3 (ik jungle, 2 maten top & mid, dus random botlane). Alistar was constant graves alleen aan het laten om te gaan ganken overal op de map en dit resulteerde dat graves telkens geturretdived werd. Pijnlijke zaak.

Gisteren fnatic bezig gezien tegen m5 en vond het echt een geniale game om te volgen nog, vrij bold play van beide kanten. Erna clg.eu met de goddelijke froggen anivia.

Verwijderd

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Tijd word niet verzet, na deze match zal er hoogst waarschijnlijk nog 1 volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 04-06-2012 14:13 . Reden: Capslock ingedrukt? ]

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:42:
Ik bedoel juist dat als je niet voor wriggles gaat maar direct voor IE (voor hardere damage dus), dat je dan je lane uit wordt gepest. Je keuze is dus imo de enige juiste.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Ik bedoel juist dat als je niet voor wriggles gaat maar direct voor IE (voor hardere damage dus), dat je dan je lane uit wordt gepest. Je keuze is dus imo de enige juiste.
Tot op zekere hoogte.

Je kunt ook doorslaan in het defensief bouwen en zeker op een carry kan dat juist averechts werken. Zo zijn in het voorbeeld hierboven wriggles en de mallet samen bijna 5k voor maar 43 ad, 0 crit en 0 as. Voor bijna hetzelfde geld had hij een IE en een Zeal kunnen hebben.
Dat is een damage achterstand die je niet meer inhaalt en dat wordt er ook niet beter op wanneer de teamfights beginnen en je team geen damage heeft. Defensief bouwern bij een achterstand kan ook een snowball effect versterken.

Als je een moeilijke lane hebt speel je defensief en hoeft dit niet noodzakelijk je build te veranderen. Kun je niet meer veilig onder je turret farmen of is bv. je outer turret gevallen dan wordt het sowieso tijd voor je team om te komen helpen en begint de laning phase op te houden.
djengizz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:18:
[...]

Tot op zekere hoogte.

Je kunt ook doorslaan in het defensief bouwen en zeker op een carry kan dat juist averechts werken. Zo zijn in het voorbeeld hierboven wriggles en de mallet samen bijna 5k voor maar 43 ad, 0 crit en 0 as. Voor bijna hetzelfde geld had hij een IE en een Zeal kunnen hebben.
Dat is een damage achterstand die je niet meer inhaalt en dat wordt er ook niet beter op wanneer de teamfights beginnen en je team geen damage heeft. Defensief bouwern bij een achterstand kan ook een snowball effect versterken.

Als je een moeilijke lane hebt speel je defensief en hoeft dit niet noodzakelijk je build te veranderen. Kun je niet meer veilig onder je turret farmen of is bv. je outer turret gevallen dan wordt het sowieso tijd voor je team om te komen helpen en begint de laning phase op te houden.
Nouja ik moet zeggen dat ik de mallet over het hoofd gezien heb, maar de wriggles had hij denk ik gewoon nodig om uberhaupt nog te kunnen farmen.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Wat ik meestal doe als ik solo lane kom te staan is proberen onder de turret te farmen, maar ik stop dan wel met harrass gewoon want dat is niet te doen, als ze de toren pakken pakken ze de toren lekker, dan doe ik vervolgens de lane locken vlakbij de 2de toren, vervolgens kan ik rustig enkele minuten cs'en zonder last te hebben van het andere team, hun ad/support is dan beetje verplicht naar andere lanes toe te gaan om cs te pakken wat nadelig uitvalt voor hun hele team, want als ze bijv mid gaan dan kunnen onze jungler/mid hun makkelijk weg houden, als mijn lane dan een beetje uitpushed kan ik hun ook helpen en is het een 3v3 situatie waar wij dan meestal het voordeel hebben vanwege de farm.

Wowhead profiel

• Swanfield
Ik luister nog wel eens in de auto naar de State of League is best lachen af en toe maar daar hadden ze het over een site die alle informatie bij hield en die site noemde ze iets van elo nog wat. Nu kan ik op mijn werk geen filmpjes zien maar heeft iemand misschien enig idee welke site dit is?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• godofal
  • Niet online

godofal

geen idee of het dezelfde is, maar lolmatches houd je normal elo bij

Verwijderd

Ik stond goed onder de turret te farmen en won de lane dus met een wriggles. Punt was, ik had een BFS gekocht voor richting IE en toen zag ik pas dat tryn extreem gefeed was, twee PD en een IE plus greaves. Toen ben ik richting een mallet gegaan omdat hij met zijn gapcloser gewoon zo snel bij me staat. De enige kans die ik zag om uberhaupt nog te winnen (aangezien mijn teammates behalve swain echt aan het feeden waren) was het kiten van die tryndamere samen met swain. Tristana was geen probleem, de support ook niet, kennen niet, gp viel ook wel mee maar wel fijn om te kiten.

edit: Solo ad carry bot ga ik eigenlijk altijd wel voor wriggles. Wriggles geeft geweldige lifesteal en armour en een beetje AD. De passive op creeps is wel fijn, vooral tegen een pusher als tristana en de active bespaart een hoop geld voor wards. Daarom neem ik een wriggles, de hele combo is gewoon goed.

BT rush is misschien ook nog te doen maar dan heb je weer minder armour en geen wards

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 14:40 ]

Verwijderd

Mallet op graves LOL wrm neem je niet een GA das veel beter en sws moet je snel IE rushen en geen wriglers nemen money waste als je het mij vraagt en RUSH QSS :D

edit: vampiric scepter geeft net zoveel lifesteal als wrigglers

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 14:53 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

naja, als een trynda zó fed is valt er ook niks meer tegen te doen als squishy hoor

@crishiyyi
lees nou eerst ff...

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:36
Swanfield schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:35:
Ik luister nog wel eens in de auto naar de State of League is best lachen af en toe maar daar hadden ze het over een site die alle informatie bij hield en die site noemde ze iets van elo nog wat. Nu kan ik op mijn werk geen filmpjes zien maar heeft iemand misschien enig idee welke site dit is?
Elobuff.com ?
Moet je volgens mij wel 6 dollar p/m betalen om ervan gebruik te maken :X

-

• Swanfield
powerplay schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:46:
[...]

Elobuff.com ?
Moet je volgens mij wel 6 dollar p/m betalen om ervan gebruik te maken :X
Ja dat is hem! :) tnx.. ai 6 dollar :(

Verwijderd

Swanfield schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:46:
[...]
Ja dat is hem! :) tnx.. ai 6 dollar :(
Jeffro maakt gebruik van de service.

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Jeffro maakt gebruik van de service.
Aha! Ok misschien dat hij wat licht kan werpen op het gebruik er van en of het nuttige info is? :)

Verwijderd

godofal schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:45:
naja, als een trynda zó fed is valt er ook niks meer tegen te doen als squishy hoor

@crishiyyi
lees nou eerst ff...
eens dat tegen een overfed trynda niets te doen is ( ook met dat 2e ;-) )

Denk ook niet dat dan een FM uitmaakt als trynda al 2 PD heeft. Helemaal icm zijn slow debuff. Denk dat hier een QSS beter tegen is.

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Hey mensen van GoT manmilk die misschien vanavond weer een potje ranked willen doen?
ik zou eventueel wel een match kunnen maken voor uurtje of 20:30 na de andere match die vanavond instaat gepland.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Rendiertje
ocwil schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:06:
Hey mensen van GoT manmilk die misschien vanavond weer een potje ranked willen doen?
ik zou eventueel wel een match kunnen maken voor uurtje of 20:30 na de andere match die vanavond instaat gepland.
Aight, dat beter dan die van Exlaxl >:)

Zet maar wat op ik ben er :)

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:05:
[...]

eens dat tegen een overfed trynda niets te doen is ( ook met dat 2e ;-) )

Denk ook niet dat dan een FM uitmaakt als trynda al 2 PD heeft. Helemaal icm zijn slow debuff. Denk dat hier een QSS beter tegen is.
silence is dodelijk voor tryn... Wanneer hij zijn ulti niet meer kan activeren is hij zo goed als dood.

• Jeffroiscool
Swanfield schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:48:
[...]

Aha! Ok misschien dat hij wat licht kan werpen op het gebruik er van en of het nuttige info is? :)
Jeffroiscool schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:36:
[...]

Meh ik was echt slecht, ik feede alleen en ik werd na m'n ulti hele tijd gestunned :/

Edit:
Ik weet overigens niet of jullie er al over gehoord hebben maar ELOBUFF.com ziet er aardig goed uit.

Kijk hier voor een review van iemand: http://www.reddit.com/r/l...s/twlxn/about_elobuffcom/

Je krijgt echt veel stats te zien!
[afbeelding]
Daar heb je alvast wat info :)
Jeffroiscool schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Ze hebben meer statestieken als je denkt hoor :P
Ze laten ook Champion Synergies etc zien en voor die 6 dollar maakt het mij ook vrij weinig uit, ik kijk het iig 1 maand aan en als het wat is hou ik het en is het niks zet ik hem stop :P

[afbeelding]

En misschien kan ik ook dingen opzoeken voor andere mensen als ze dat willen :P

Verwijderd

Killertjuh schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:11:
[...]

silence is dodelijk voor tryn... Wanneer hij zijn ulti niet meer kan activeren is hij zo goed als dood.
LOL ult van tryn kan altijd activated ook met silence

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:14:
[...]

LOL ult van tryn kan altijd activated ook met silence
mijn fout..

(Active): Tryndamere instantly receives fury and becomes immune to death for 5 seconds during which his health cannot go below 1 health. This move is usable even when stunned, silenced or suppressed. This ability has 0.5 seconds delay before activating.

• Jt1
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Ik ben benieuwd of de patch morgen komt met draven? Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe skin+champ sale. Ik wil Lee in sale kopen maar ben bang dat ik lang kan wachten.

Ik wil draven best kopen maar ik denk dat hij echt te overplayed gaat worden eerste 2 weken..

Voor vanavond 19:30 denk ik dat ik er ben maar weet nog niet 100% zeker dus heb misschien als status, ik zal op tijd laten weten mocht ik mee kunnen doen.

Is dat een grapje dat je elkaars blade kan opvangen? kunnen andere anders dan draven vs draven dat ook? Anders zie ik het nut er niet van in :P dan lijkt het me zo'n hidden passive die als grapje is bedoelt.

[ Voor 8% gewijzigd door Jt1 op 04-06-2012 15:25 ]

Verwijderd

Jt1 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:20:
Is dat een grapje dat je elkaars blade kan opvangen? kunnen andere anders dan draven vs draven dat ook? Anders zie ik het nut er niet van in :P dan lijkt het me zo'n hidden passive die als grapje is bedoelt.
Zie 1 pagina terug, youtube link.
In PBE is het mogelijk.

Verwijderd

een overfed trynda kun je niets tegen, alleen als mijn team hem tegen zou houden kon ik hem misschien dood krijgen maar mijn team waren een stel apen en rende 1 voor 1 op tryn af, alleen swain en ik bleven in base bij de turret. Dus dan moet ik het maar met slows proberen he. dmg wise had ik idd voor IE moeten gaan, survivability voor GA maar aan dmg heb je niets als je zo snel dood ben en aan GA ook niet, dan ben je toch weer dood op het moment dat je opstaat. Tryn mocht dus niet in de buurt komen>kite>mallet. Dat was mijn gedachtegang maar de game was toch al verloren.

Net wel een goede game gehad waar het hele team goed samenwerkte (behalve kennen maar ach) enemy ging constant voor mij (graves) en ik baite hun gewoon mijn team in. endgame gingen ze met 5 man vol op mij, en kregen me niet dood (dankzij de heals van soraka that is en de stuns van de rest van me team. Dit team wist gewoon: ad carry kan het hele team afmaken, bescherm hem.

Verwijderd

Zo loop ik dan vaak als Ali altijd met de AD carry mee. Beetje MC Hammer afspelene, can't touch this.

Speel zelf enorm vaak AD Carry en dat is inderdaad af en toe knap frustrerend. Je hele team roept om te focusen op de AP en/of AD carry, maar dat gaat gewoon niet als je door hun top en jungle constant achterna gezeten wordt.

Ach je moet af en toe wat nuchterder naar je games kijken. Je kan ze niet allemaal winnen. Neemt niet weg dat je van je eigen fouten moet leren. Soms is het andere team als geheel gewoon beter.

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik begrijp dat het af en toe gewenst is een match van Jeffro zijn site hier onder de aandacht te brengen.

Dat kan op zich wel, maar met flinke mate. Sowieso is één keer plaatsen echt wel voldoende en zou het fijn zijn als er iets van een omschrijving bij stond (in plaats van echt alleen een copy-paste van de RML-code).

• Jeffroiscool
Cloud schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:15:
[mbr]Ik begrijp dat het af en toe gewenst is een match van Jeffro zijn site hier onder de aandacht te brengen.

Dat kan op zich wel, maar met flinke mate. Sowieso is één keer plaatsen echt wel voldoende en zou het fijn zijn als er iets van een omschrijving bij stond (in plaats van echt alleen een copy-paste van de RML-code).[/mbr]
Mijn mening is dat je hem 3 keer per dag zou moeten kunnen plaatsen.
In de ochtend, na/voor de lunch en voor 5 uur zodat de meeste mensen dit nog kunnen zien.

Moeten mensen wel rekening houden met hoe ver terug de match stond op de pagina.
Soms word gewoon door het volume reacties een match/interesante post helemaal ondergesneeuwd en dat is soms jammer natuurlijk.

Mensen zijn eenmaal gewend om alleen het forum te gebruiken, daarom werken we ook eraan om de site zo bruikbaar mogelijk te maken ;)

Pagina: 1 ... 34 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.