Men elo is niet direkt schitterend nu ook.
(ter info: tijd terug had je een patch met de kick als je afk was, nu kreeg ik door een bug, samen met veel andere mensen, vaak kicks in selection wat je dus elo kost -> gevolg, heel veel elo kwijt gespeeld).
Andere reden is dat ik jammer genoeg te vaak in het weekend gespeeld heb en na schooluren.
Maat weigert ook nog te solo queue in het weekend of na het school doordat er dan echt teveel kindjes zijn.
Je ziet de kwaliteit van de matches echt hoger liggen 's morgens of heel laat 's avonds. Mogelijks bestaat elo hell niet qua elo rating. Maar er bestaat wel een uur hell of ook wel de kindjes hell
Mijn elo is normaal rond de 1400 dus ik ga niet claimen dat ik echt goed ben en meer verdien in dit spel, ik zal wel zo eerlijk zijn :-)
Maar de basics en men champs heb ik wel onder de knie.
Ben het ook volkomen eens met de voorgaande post dat niet alleen de matches waarin in je eige team een leaver of troller zit irritant zijn, maar wanneer de enemy de moeilijkheidsgraag van een co-op voorstelt vind ik het ook jammer van de match.
Dus itt veel mensen vermoed ik interesseert elo me niet omdat ik graag hoger wil zitten. Maar had ik graag terug naar men 1400 elo geraakt omdat daar de leuke matche zitten (voor mij want dit is mijn niveau :-) )