[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

DaemonAngel schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:37:
Kayle en morgana zijn zussen en enemies :p

Bij deze de link naar iemand die zich inderdaad bezig gehouden heeft met die relaties.

http://na.leagueoflegends...entid=301213&d=1319249648

Sommige zijn al wat correcter dan andere.
haha bij nasus en renek brothers and enemies
bij morg en kayle sisters en enemies
bij mf en gp enemies xD

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:15:
[...]

Sivir/Ez picken. DIe zijn lastig te grabben. Met ez flash je nog steeds gewoon weg als de hook je raakt terwijl je animatie aan de gang is dus je hoeft ook niet gigantisch snel te zijn ofzo.
Urgot soraka spelen, leuk dat hij urgot grabbed die is toch niet dood te krijgen tenzij er een jungle gank is.
En na 1 rake E is je tegenstander 50% hp of minder zonder sustain support.
Kill lane runnen met leona, nunu support spelen zodat je ad supersnel is en makkelijk kan dodgen.
Imo zijn er dus wel mogelijkheden om het af te stoppen. Heavy harass kan ook maar dat is wel riskant want dan word je natuurlijk makkelijker gepullt.
Hear hear for common sense.

Veel van de schijnbaar onoverkomelijke champs zijn best te counteren met gezond verstand. Blitzcrank kan grabben early om de ruw genomen 15 seconden, buit dat dan uit ook. Zijn hook is zijn grootste threat, dus neem hem die af en je hebt al een pak minder effectieve blitz.

Leona nemen is zeker een goede optie tegen Blitz, no way dat ik een leona zou willen pullen als blitz. Met een blitz in de lane hebben ze ook vrijwel geen sustain early game, dus ook daar kan je van profiteren als je het slim speelt.

Ik speel vaak & graag blitzcrank support, maar er zijn genoeg manieren om hem te counteren, net zoals alle andere supports die er zijn. Zo kies ik mijn support altijd in functie van het enemy team als ik kan

Verwijderd

Nivali schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:46:
Bij sommige relaties krijg je ook wat extra passive spells op je ingame. Deze voegen niks toe slechts een beschrijving, zo heb ik een keer gehad (vergeten welke relatie) stond er X hates Y.

Wel grappig.
Zilean en Volibear

De designer van Zilean was het totaal niet eens dat er een gepanserde beer in LoL kwam omdat hij er niet in past. Er zijn toen twee kampen ontstaan, kamp zilean en kamp volibear. Ze hebben er toen een hidden passive van gemaakt.
Volibear and Zilean share a hidden passive, stemming from Zileas's opposition to an armored bear champion on the forums.

Volibear's hidden passive gives him a buff whenever there is a Zilean is on the enemy team that says "Chronokeeper Hater; Not even Zilean could keep an armored bear out of the League of Legends." He also shouts out special emotes whenever he kills Zilean. (also grants 11 extra gold from killing Zilean)

Zilean's hidden passive gives him a buff whenever there is a Volibear is on the enemy team that says "Armored Bear Hater; In my day, we would never have allowed an armored bear into the League of Legends." (also grants 10 extra gold from killing Volibear)
@Gr00v: Ben ik helemaal met je eens, goed genoeg te counteren, ik bait de hook en ga daarna all in omdat ze toch niets kunnen doen maar er zijn helaas te weinig mensen die er goed over nadenken en als je in zo'n geval support moet gaan moet ik eigenlijk altijd wel alistar nemen om mijn ad goed te kunnen beschermen, leona speel ik eigenlijk niet maar ga ik proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 09:53 ]

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
en natuurlijk Teemo die verliefd is op Tristana :P

leukste vind ik gragas en jax die drinking buddies zijn
uit de link van DeamonAngel

[ Voor 49% gewijzigd door ocwil op 30-05-2012 09:59 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
iCloudd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:47:
[...]

haha bij nasus en renek brothers and enemies
bij morg en kayle sisters en enemies
bij mf en gp enemies xD
Jup, renekton zegt zelfs iets in de trend dat hij nasus zal verslaan.
Weet niet of er nog van die enemy champs echt zoiets zeggen.

Ik ben het ermee eens dat alle oudere champs te counteren zijn (nieuwe is vaak wat moeilijker).
Onlangs stond ik in lane met een blitz tegen een ezrael (was in een normal). Maar blitz was instant useless want ez spaarde zijn jump altijd voor wanneer die gegrabbed werd.
Je kan ook gewoon achter je minions hiden . . . problem solved (en bush warden)

Achter minions hiden als je tegen blitz en mf staat lijkt me wel storend dan weer, maar toch xD

Graves lijkt me as ad carry ook nog een irritante counter omdat je blitz knal in zen gezicht kunt schieten dan :p close range, the motherload of damage xD

Verwijderd

Wat me vooral irriteerd is dat je een AD carry met een blitz niet kan zonen. Ik kan vrijwel iedere lane matchup zonen als je een kleine voorsprong hebt maar blitz zorgt voor zo'n grote danger zone dat je achter je eigen minions moet blijven. Ik weet nog wel toen blitzcrank geen standaard pick was dat ik vaak lvl 6 was en de enemy ad lvl 4 ofzo, niet omdat hij zo vaak gekilled was (1 keer ofzo) maar omdat ik met die kleine opening hem gewoon keihard gezoned had.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:51:
[...]
Zilean en Volibear

De designer van Zilean was het totaal niet eens dat er een gepanserde beer in LoL kwam omdat hij er niet in past. Er zijn toen twee kampen ontstaan, kamp zilean en kamp volibear. Ze hebben er toen een hidden passive van gemaakt.
Je krijgt ook speciale audio te horen wanneer ze een last hit krijgen op de ander: YouTube: Volibear Hates Zilean - League of Legends

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:06:
Wat me vooral irriteerd is dat je een AD carry met een blitz niet kan zonen. Ik kan vrijwel iedere lane matchup zonen als je een kleine voorsprong hebt maar blitz zorgt voor zo'n grote danger zone dat je achter je eigen minions moet blijven. Ik weet nog wel toen blitzcrank geen standaard pick was dat ik vaak lvl 6 was en de enemy ad lvl 4 ofzo, niet omdat hij zo vaak gekilled was (1 keer ofzo) maar omdat ik met die kleine opening hem gewoon keihard gezoned had.
Dan ward je de brush waar hij in zit en laat je de ad hem harrassen bij elk mogelijk moment terwijl hij achter zijn minions zit. Force hem uit die brush.

Leona is zeker een support die de moeite waard is om te gebruiken, maar bereid je dan wel voor om als kill lane te spelen. Een full combo op lvl3 van leona samen met een corki ofzo vertaalt meestal in een kill. Ik neem ook altijd flash + exhaust/ignite op haar.

Janna is waarschijnlijk ook wel een goede optie tegen blitz. Na of tijdens de grab shield je snel, slow je blitz of hun ad carry + gevolgd door een knockup. Of een lulu die zit te spammen op de brush met haar Q, je hext als je pullt.

• iCloudd
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Xeiji schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:08:
[...]

Je krijgt ook speciale audio te horen wanneer ze een last hit krijgen op de ander: YouTube: Volibear Hates Zilean - League of Legends
Hebben MF en GP ook van die "Hate messages" als ze elkaar killen :P?
( Edit : Zelfde vraag voor Kayle en Morgana )

[ Voor 5% gewijzigd door iCloudd op 30-05-2012 10:41 . Reden: Reden staat in bericht ]

Verwijderd

Graves & Nocturne hadden ook zoiets dacht ik ? Graves die iets roept als hij zijn blind op nocturne gooit als ik het goed herinner.

Verwijderd

Janna heb ik veel gespeeld ook tegen blitz maar dat werkt gewoon niet. En ik weet hoe je hem moet counteren en harrassen maar het is solo queue en hoe veel je ook verteld en hoe veel advies je ook geeft, het werkt 9vd10 keer niet. De eerste keren nadat ik door had hoe je hem moet counteren werkte het bij mij ook niet, daar heb je ervaring voor nodig. Blitz heeft een specifieke manier van spelen nodig in lane en veel mensen houden zich daar niet aan, vergeten dat of kunnen dat gewoon niet.

Ik ben altijd wel blij als ik met graves/tristana tegenover blitz sta omdat ik dan weet dat de blitz echt goed moet zijn om een effectieve kill lane op te zetten en ze dus eigenlijk useless worden late. Als iemand anders ad gaat gebeurt het te vaak dat ze voor hun minions gaan staan, naast hun minions of gewoon niet doorhebben waar blitz staat.

Ik ward altijd de bush waar blitz in staat maar als hij een pink heeft en de ad carry pushed niet voorbij de bush dan kan ik hem er niet uit krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:44:
Janna heb ik veel gespeeld ook tegen blitz maar dat werkt gewoon niet. En ik weet hoe je hem moet counteren en harrassen maar het is solo queue en hoe veel je ook verteld en hoe veel advies je ook geeft, het werkt 9vd10 keer niet. De eerste keren nadat ik door had hoe je hem moet counteren werkte het bij mij ook niet, daar heb je ervaring voor nodig. Blitz heeft een specifieke manier van spelen nodig in lane en veel mensen houden zich daar niet aan, vergeten dat of kunnen dat gewoon niet.
Dan ligt dit niet aan blitzcrank die niet te counteren zou zijn maar eerder aan ervaring zoals je zelf aangeeft.
Ik ben altijd wel blij als ik met graves/tristana tegenover blitz sta omdat ik dan weet dat de blitz echt goed moet zijn om een effectieve kill lane op te zetten en ze dus eigenlijk useless worden late. Als iemand anders ad gaat gebeurt het te vaak dat ze voor hun minions gaan staan, naast hun minions of gewoon niet doorhebben waar blitz staat.
Blitz kan ook altijd de support pullen eh :P. Als ik een tristana zie dan ga ik ook gewoon geen moeite doen om haar te trachten te pullen tenzij uitzonderlijke gevallen, en me meer op haar support concentreren. Ik ben niet akkoord met je stelling dat blitz useless wordt na een tegenvallende lane phase. Blitz heeft een van de beste initiates die er zijn en met zijn aoe silence/knockup op carry kan je ook veel betekenen in teamfights
Ik ward altijd de bush waar blitz in staat maar als hij een pink heeft en de ad carry pushed niet voorbij de bush dan kan ik hem er niet uit krijgen.
In eerste instantie wacht ik op de ward van de andere support als blitz om dan mijn pink te droppen inderdaad. Tracht hem er te zetten als hij er niet is (en hij het dus niet weet) of wacht tot zijn pink weg is. In tussentijd sta niet in grab afstand en blijf achter je minions en hij kan je weinig maken.

... tot je een pro blitzcrank tegenkomt natuurlijk die niet gaat initiaten met zijn pull tijdens laning phase, maar met zijn speedboost + knockup en je pas gaat pullen eens je weg tracht te lopen. In dit geval gebruik je cc op het moment dat blitz tot bij jou tracht te komen en laat je je ad carry hem kiten.

• Arjan_25
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:10
Meest geniale combo vind ik toch wel Blitz shaco. voor dat shaco de jungle in gaat. Eerst bot bush vol laten zetten met potjes. Dan met blitz hun AD er in trekken en je eigen AD het af laten maken. Resulteert 9 van de 10x in een fb voor of je AD of je jungler.

Verwijderd

Ik heb nooit gezegd dat hij niet te counteren is. alles wat je beschrijft komt me allemaal bekend voor en doe ik ook allemaal al. Het punt is alleen dat wij weten hoe je hem moet counteren en goed maar dat die kennis bij een heleboel mensen ontbreekt met als resultaat dat ik als support er rekening mee moet gaan houden, dwz alistar kiezen omdat ik blitz daarmee goed kan counteren.

Wachten met wards doe ik het liefste ook maar als je ad carry binnen één minuut twee keer gepulled word en jou de schuld geeft dat de bush niet geward is moet het wel en in zo'n geval is het gewoon een slechte ad

Om het idd nog maar niet te hebben over endgame waarbij mensen niet doorhebben dat je eerst de pull moet baiten en dan een korte window hebt om te initiaten maar dat geld ook voor het doorbreken van passieve momenten dat iedereen aan het poken is bij dezelfde tower, juist dan moet je gaan splitpushen maar die kennis ontbreekt gewoon

@arjan: Leuke combo inderdaad maar als shaco zijnde loop je dan wel achter met je jungle, niet echt heel fijn natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 11:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:19:
Ik heb nooit gezegd dat hij niet te counteren is. alles wat je beschrijft komt me allemaal bekend voor en doe ik ook allemaal al. Het punt is alleen dat wij weten hoe je hem moet counteren en goed maar dat die kennis bij een heleboel mensen ontbreekt met als resultaat dat ik als support er rekening mee moet gaan houden, dwz alistar kiezen omdat ik blitz daarmee goed kan counteren.

Wachten met wards doe ik het liefste ook maar als je ad carry binnen één minuut twee keer gepulled word en jou de schuld geeft dat de bush niet geward is moet het wel en in zo'n geval is het gewoon een slechte ad

Om het idd nog maar niet te hebben over endgame waarbij mensen niet doorhebben dat je eerst de pull moet baiten en dan een korte window hebt om te initiaten maar dat geld ook voor het doorbreken van passieve momenten dat iedereen aan het poken is bij dezelfde tower, juist dan moet je gaan splitpushen maar die kennis ontbreekt gewoon

@arjan: Leuke combo inderdaad maar als shaco zijnde loop je dan wel achter met je jungle, niet echt heel fijn natuurlijk
Dus het komt er op neer dat blitz wel te counteren valt, maar dat mensen niet goed weten hoe in de meeste gevallen :p

Meeste opmerkingen die ik hier maak zijn altijd met een premade setup in gedachten ook wel aangezien ik bijna uitsluitend premade speel en ik kan het iedereen aanraden. Scheelt een pak frustraties

• Arjan_25
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:10
Door de FB/assist loop je niet heel veel meer achter. Je bent er alleen wel een premade team voor nodig.

Verwijderd

Arjan_25 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:27:
Door de FB/assist loop je niet heel veel meer achter. Je bent er alleen wel een premade team voor nodig.
En het moeten binnen een minuut lukken. Je hebt dus realistisch maar 1 kans om te grabben.

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Dus het komt er op neer dat blitz wel te counteren valt, maar dat mensen niet goed weten hoe in de meeste gevallen :p

Meeste opmerkingen die ik hier maak zijn altijd met een premade setup in gedachten ook wel aangezien ik bijna uitsluitend premade speel en ik kan het iedereen aanraden. Scheelt een pak frustraties
Daar kan ik bij aansluiten. Het komt grotendeels altijd neer op ervaring als je Blitz tegen je hebt. Zo speelde ik laatst met Trist en had Leona als support, in principe prima te doen dacht ik zo. Maar dan wordt Leona 3x gepakt en gaat de kill ook nog eens naar de tegenstander AD. Tsja, you win some, you lose some... en toch is het soms frustrerend :)

Verwijderd

Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat hij niet te counteren valt maar omdat de meeste niet weten hoe word de botlane nogal saai met vrijwel uitsluitend blitz en ali

ik speel vrij duo queue omdat het elo verschil vaak te groot is en daar krijg je geen fijne teams van. Buiten dat, ik zie vrijwel nooit een premade bot echt goed werken. als ik al duo queue ga probeer ik de kansen de spreiden, een op top en op mid of jungle en mid (vind dat je als jungle+mid meeste invloed hebt op de game)

Alleen gaat het niet helpen als je duo queue gaat en de ander haalt verkeerde items, heb ooit gehad dat me broer sivir speelde, gewoon greaves, IE en PD gehaald en hij was super sterk maar hij heeft toen een 2e PD gehaald voordat hij een BT had voor sustain, ik zag het te laat en we hebben de beslissende TF verloren omdat hij een 2e PD had gehaald ipv BT

@ hierboven: dat is dan gewoon een typisch geval van verkeerd positioneren. Als je oplet hoef je gewoon niet gepakt te worden door blitz, je ziet zijn grabs van ver aankomen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 11:40 ]

• broc85
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:38:
Nogmaals, ik heb nooit gezegd dat hij niet te counteren valt maar omdat de meeste niet weten hoe word de botlane nogal saai met vrijwel uitsluitend blitz en ali

ik speel vrij duo queue omdat het elo verschil vaak te groot is en daar krijg je geen fijne teams van. Buiten dat, ik zie vrijwel nooit een premade bot echt goed werken. als ik al duo queue ga probeer ik de kansen de spreiden, een op top en op mid of jungle en mid (vind dat je als jungle+mid meeste invloed hebt op de game)

Alleen gaat het niet helpen als je duo queue gaat en de ander haalt verkeerde items, heb ooit gehad dat me broer sivir speelde, gewoon greaves, IE en PD gehaald en hij was super sterk maar hij heeft toen een 2e PD gehaald voordat hij een BT had voor sustain, ik zag het te laat en we hebben de beslissende TF verloren omdat hij een 2e PD had gehaald ipv BT

@ hierboven: dat is dan gewoon een typisch geval van verkeerd positioneren. Als je oplet hoef je gewoon niet gepakt te worden door blitz, je ziet zijn grabs van ver aankomen
Voor hetzelfde geld hadden jullie die TF gewonnen omdat je broer meer damage deed. Zelf haal ik ook niet altijd meteen een BT na PD als ik voor sta. Meestal ga ik eerder voor LW, maar daar moet je dan wel je speelstijl op aanpassen.

Inderdaad. Mijn post was ook meer om te benadrukken dat Blitz "counteren" grotendeels om ervaring gaat en niet zozeer om champ select.

@Jeffro, helaas gaat Leona in de eerste 3 levels ook gewoon snel dood xD

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
broc85 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Daar kan ik bij aansluiten. Het komt grotendeels altijd neer op ervaring als je Blitz tegen je hebt. Zo speelde ik laatst met Trist en had Leona als support, in principe prima te doen dacht ik zo. Maar dan wordt Leona 3x gepakt en gaat de kill ook nog eens naar de tegenstander AD. Tsja, you win some, you lose some... en toch is het soms frustrerend :)
Je moet ook weten wie je moet pullen en wanneer.

Ik pull bijvoorbeeld Alistar NOOIT tenzij hij alleen is en geen hulp kan ontvangen, Leona ook nooit. Het liefst nooit een tank maar gewoon mensen die DOOD gaan :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
blitz is leuk als je een wat agressiever ad carry hebt. Op het moment dat je een champ hebt die wat minder aggrief kan spelen of niet snel veel damage kan doen. kun je beter zilean of ali etc. pakken.

Verwijderd

broc85 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Voor hetzelfde geld hadden jullie die TF gewonnen omdat je broer meer damage deed. Zelf haal ik ook niet altijd meteen een BT na PD als ik voor sta. Meestal ga ik eerder voor LW, maar daar moet je dan wel je speelstijl op aanpassen.

Inderdaad. Mijn post was ook meer om te benadrukken dat Blitz "counteren" grotendeels om ervaring gaat en niet zozeer om champ select.

@Jeffro, helaas gaat Leona in de eerste 3 levels ook gewoon snel dood xD
Hij had geen sustain (geen lifesteal behalve een dorans) en de enemy ad had hem snel dood terwijl de enemy ad met 10% HP weg kwam en vervolgens de rest van het team kon afmaken

Ik denk dat het wel redelijk veilig is om te zeggen dat een BT ipv een 2e PD (hij had er dus al één en icm ult moet dat genoeg zijn) die fight gewonnen had (we wonnen alle fights tot aan dat punt)

• Xeiji
Ik vind Blitzcrank support het beste werken met high damage ad carries. Dus Graves, Vayne (extra stun) en Tristana werkt ook goed.

• broc85
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:48:
[...]
Hij had geen sustain (geen lifesteal behalve een dorans) en de enemy ad had hem snel dood terwijl de enemy ad met 10% HP weg kwam en vervolgens de rest van het team kon afmaken

Ik denk dat het wel redelijk veilig is om te zeggen dat een BT ipv een 2e PD (hij had er dus al één en icm ult moet dat genoeg zijn) die fight gewonnen had (we wonnen alle fights tot aan dat punt)
Dan kan je je alsnog redden met een andere speelstijl. Bijvoorbeeld wachten bij een TF totdat de andere AD carry al op iemand anders zich heeft gericht. Meer poken van achter je tanks vandaan en dus (waarschijnlijk) eerst damage doen op hun tanks. Als je squishy bouwt of nog geen sustain hebt hoeft dat niet in te houden dat je tijdens een TF een 1v1 met de andere AD carry gaat opzoeken. Dat hij in die specifieke teamfight heeft verloren kan ik me voorstellen en zelfs dat hij hem waarschijnlijk gewonnen had met een BT, maar ik had het dan ook weer over juist je speelstijl aanpassen.

Verwijderd

Ja, speelstijl aanpassen maar een speelstijl heb je en pas je aan over een periode (weinig mensen switchen direct en mijn broer houd nogal vast aan één ding) en een item maakt dan een groter verschil als je je speelstijl niet aanpast

Ik ben er de laatste tijd echt op aan het letten dat ikver weg blijf van het enemy team als ad carry en ik merk het verschil maar dat moet je leren en kun je niet in een match switchen

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Ja op afstand blijven is iets wat ik me goed heb aangeleerd met een AD carry vooral als de enemy een type nocturne heeft die ff gezellig in je komt vliegen. Helaas snappen mensen dat niet, dan gaan ze klagen dat je te weinig damage doen of dat je de tank aanvalt als je daar alleen maar bij kan.

Paar dagen geleden potje varus, voli komt op me afrennen dus ik ga achterin het team staan. gaan ze mij beschuldigen dat ik te ver naar achter sta en alleen maar damage op de tank doe -,-.. Ten eerste is varus echt een tank killer en ten tweede wat willen ze dan dat ik in 2 seconden dood ben doordat ik hun taak ga uitvoeren wat het uitschakelen van de ap/ ad carry is.. Sommige mensen echt pff erge is nog dat ik terwijl ik 16-4-11 stond gereport ben door 3 gasten uit mijn team omdat ik dus volgens hun verkeerd focusde en te weinig damage deed..

Ik koop ook niet altijd meteen bloodthirster, wel een vampiric scepter na mn eerste pd.

@exlaxl Welke rollen speel je allemaal? Misschien samen proberen uit deze kut elo te komen? Normal elo is 1700 en nu mn ranked 900.. Erge is dat ik meestal nog complimenten krijg van het andere team en dat ze medelijden hebben dat ik met zulke retards in het team zit :(.

Verwijderd

Dat heb je idd vaak, blamen dat je de verkeerde focussed maar je kan er dan gewoon niet bij. net zoals een nocturn die initiate vanaf de andere kant van de map en klaagt dat het team niet volgt xD

Verwijderd

@exlaxl Welke rollen speel je allemaal? Misschien samen proberen uit deze kut elo te komen? Normal elo is 1700 en nu mn ranked 900.. Erge is dat ik meestal nog complimenten krijg van het andere team en dat ze medelijden hebben dat ik met zulke retards in het team zit :(.
Je hebt precies 619 wins en 619 losses - Unranked - http://lolmatches.com/player/euw/19754386/JapieTalent =P

Het probleem als ik Ranked speel is dat de andere kant van de map ontzettend slecht is.
Ik speel top, easy win voor me, bott lane ondertussen beiden 3x dood, dus 6 deaths (gebeurt zeker 4 op 5 games).

SoloQueue ga ik me niet echt meer druk over maken, pas bij Season3 ga ik enkel nog DuoQ met iemand waarvan ik zeker weet dat hun skills evengoed of beter als ik zijn, mocht het daarna nog steeds verpest worden door anderen ga ik men account naar een andere regio transferen (NA), daar is de verhouding iets anders, 1 op 10 trollgame ipv 9 op 10. Alleen de pings... tja...

• Jt1

Jt1

Hahah gelukkig maar dat ik geen JapieTalent ben dan, dus dat is niet mijn profiel :P. Sowieso bedoelde ik niet dat ik letterlijk 1700 ben, een aantal vrienden van mij zijn rond de 1700/1800 en daar speel ik wel eens mee en dat gaat prima, kan nog wel wat leren maar doe zeker niet onder. Normal profiel weet niet waar ik dat op kan zoeken maar zal wel niet heel geweldig zijn aangezien ik daarop meestal builds en champs test.

Ik doe wel een keer mee met de tweakers games of anders ik heb je toegevoegd = Jurreburr. kunnen wel een keer normal game doen oid.
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:04:
[...]

mocht het daarna nog steeds verpest worden door anderen ga ik men account naar een andere regio transferen (NA), daar is de verhouding iets anders, 1 op 10 trollgame ipv 9 op 10. Alleen de pings... tja...
1. Transfer van EU naar NA kan volgens mij niet. Je zult dus op NA een nieuwe moeten aanmaken of zorgen dat je oude daar unbanned wordt.
2. Ik heb ook op NA gespeeld en ben daar al lange tijd level 28, maar ook daar ben ik zat trolls tegengekomen. Verheug je daar dus niet teveel op :P

Vicariously I live while the whole world dies

• DaemonAngel
Veel van men vrienden zijn ook naar NA getransferred.
Dus nieuwe aangemaakt want je kan dat niet overzetten.
Gewoon ook om van de retards af te geraken.

Met de server splitsing had ik ook gehoopt van veel retards af te zijn, maar merk meer en meer dat er blijkbaar veel tards terugswitchen naar EU-west die daar eigenlijk niet horen.

Maarja, jammer zeker xD

Uiteindelijk horen de spanjaarden er ook bij en die vind ik ook storend als ze geen engels kunnen.
Dus niet veel beter dan de polen xD

Toen ik tibia speelde was er ook een giga haat tegen polen en brazilianen gewoon omdat ze geen engels kunnen.
Persoonlijk vind ik dat je uit een game moet uitblijven die gebaseerd is op strategische teamplay als je geen engels kan.
Beetje annoying om dan te coordineren met je team.
Sorry voor de discriminatie.

I lied, I'm not sorry xD

Verwijderd

Is het niet zo voor je gevoel minder retards door het tijdsverschil dat de kindertjes al op bed liggen als je begint te spelen?

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:29:
[...]

1. Transfer van EU naar NA kan volgens mij niet. Je zult dus op NA een nieuwe moeten aanmaken of zorgen dat je oude daar unbanned wordt.
2. Ik heb ook op NA gespeeld en ben daar al lange tijd level 28, maar ook daar ben ik zat trolls tegengekomen. Verheug je daar dus niet teveel op :P
Exl heeft altijd NA gespeeld geloof 'k.
Samen met Blamauci meende ik. Dus ik denk dat ie wel weet waar ie 't over heeft.
Zou je denken teminste :p

Het niet engels spreken van bepaalde landen kan ik me ook aan irriteren. Maar dan geef ik ze ook gewoon de volle lading in het Nederlands. Wat zij kunnen, kan ik ook. Verder boeit 't dan nog niet zo gek veel tenminste in een normal als die gasten wel een beetje weten waar ze mee bezig zijn en hun ding dan goed doen. Maar dat is vaak ook nog niet eens het geval :p

• broc85
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:45:
Is het niet zo voor je gevoel minder retards door het tijdsverschil dat de kindertjes al op bed liggen als je begint te spelen?
Datzelfde heb ik ook op EUW, in het weekend is het gewoon bijna niet meer te doen. De hoeveelheid zinloze pings/scheldwoorden die je dan om de oren vliegen is gewoon niet eens te begrijpen. Rond zo'n 7u is het minder, maar vergelijkbaar op de meeste dagen. Op ongebruikelijke tijden of laat (10+u) is het goed vol te houden en heb ik meestal maar 1 op de 5 games die echt "verpest" worden.

Verwijderd

Jt1 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:15:
Hahah gelukkig maar dat ik geen JapieTalent ben dan, dus dat is niet mijn profiel :P
Excuus! Was er heilig van overtuigd dat je dit was!
broc85 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Datzelfde heb ik ook op EUW, in het weekend is het gewoon bijna niet meer te doen. De hoeveelheid zinloze pings/scheldwoorden die je dan om de oren vliegen is gewoon niet eens te begrijpen. Rond zo'n 7u is het minder, maar vergelijkbaar op de meeste dagen. Op ongebruikelijke tijden of laat (10+u) is het goed vol te houden en heb ik meestal maar 1 op de 5 games die echt "verpest" worden.
Zeker deze periode waar ik ongeveer 100-150 elo ben gezakt.
Ik geef de schuld aan de scholen die langzaam aan allemaal dicht gaan.

Verwijderd

Ik heb zelf ook vaak swings in het weekend.
Maar het tijdstip waarop kinderen spelen moet je natuurlijk langzaam elo winnen. Je bent zelf natuurlijk geen kind meer dus heeft de tegenstander er waarschijnlijk meer in het team tel uit je winst. Dat de games er niet leuker op worden is wel zo maar dat je er elo door verliest kan niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:57:
Ik heb zelf ook vaak swings in het weekend.
Maar het tijdstip waarop kinderen spelen moet je natuurlijk langzaam elo winnen. Je bent zelf natuurlijk geen kind meer dus heeft de tegenstander er waarschijnlijk meer in het team tel uit je winst. Dat de games er niet leuker op worden is wel zo maar dat je er elo door verliest kan niet.
Rofl dat je erdoor Elo verliest kan niet?
Ook per kind zit er een verschil in hoor. Dus simpelweg zeggen tel uit je winst is behoorlijk kort door de bocht.
En als jij per stom toeval 8x achter elkaar gemixt wordt met juist de grootste kiddo's uit de community dan heb jij daar geen fuck aan maar de tegenstander wel. Die bashen je gewoon van voor tot achter.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Rofl dat je erdoor Elo verliest kan niet?
Ook per kind zit er een verschil in hoor.
Lord-Ronddraai bedoelt over lange termijn niet een enkele losstaande game. De reden dat je er op langere termijn geen Elo door kunt verliezen is exact dezelfde als de reden waarom Elo Hell niet bestaat:

10 spelers in een game, 5 spelers per team. Jij (niet-kind) zit in een team waarin nog 4 andere spelers zitten. De tegenpartij heeft echter 5 spelers waar kinderen tussen kunnen zitten. Dus is de kans dat er een kind bij de tegenpartij zit groter, dan dat een kind in jouw team zit. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Cloud schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Lord-Ronddraai bedoelt over lange termijn niet een enkele losstaande game. De reden dat je er op langere termijn geen Elo door kunt verliezen is exact dezelfde als de reden waarom Elo Hell niet bestaat:

10 spelers in een game, 5 spelers per team. Jij (niet-kind) zit in een waarin nog 4 andere spelers zitten. De tegenpartij heeft echter 5 spelers waar kinderen tussen kunnen zitten. Dus is de kans dat er een kind bij de tegenpartij zit groter, dan dat een kind in jouw team zit. :)
Dus.... een kip is geen mus.

Maare heel kort door de bocht gekeken en gebaseerd op wat voor statistische gegevens dan ook kan dat verhaaltje heel mooi kloppen ja. Echter kun je nog altijd de boeman zijn op het moment dat je gewoon zo'n ongelukkig leventje hebt dat je opgescheept wordt met de grootste dombo's in de community. En dat kan best voor zo'n 12 keer achter elkaar zijn als het even tegen zit. Dat zij er meer kunnen krijgen wil niet zeggen dat het ook altijd zo mooi gebeurd.

Overigens weten wij allemaal niet hoe het systeem achter de schermen precies functioneert en hoe het alles afhandelt en ergens op reageert, dus het blijft allemaal gissen.

Daarbij ben ik een persoon die een voorstander is van het feit dat elo hell dus daadwerkelijk wel bestaat. Maar goed, daar gaan we weer een gigantische discussie over krijgen waar ik op dit moment eigenlijk geen trek in heb :p

• Jt1

Jt1

Ja leuke beredenering maar ik heb echt 75% van mijn ranked games, ofwel een leaver gehad (40% daarvan) ofwel een trollkid/feeder. Vaak begint het al in de champ selection, ik krijg het altijd voor elkaar last pick te zijn, letterlijk altijd... hooguit een keer 4de pick. Mja dan wordt je dus ook nog is in de support rol gedouwd.. en kan je het al wel vergeten om de game te carry-en mocht je bij tards zitten..

Ik ben toch van mening dat je onder de 1400 wel in elo hell zit.. Maarja dat kan mijn impressie zijn.

• Jeffroiscool
ಠ_ಠ ELO HELL DOES NOT EXIST
<|>
/ \
Balls of disapproval!!
Edit: Is nu vrouwelijk!

Ga dit lezen: http://leagueoflegends.wi..._-_The_Impassable_Barrier

[ Voor 8% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-05-2012 14:30 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Dat zij er meer kunnen krijgen wil niet zeggen dat het ook altijd zo mooi gebeurd.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat over de lange termijn dat wel zo zal zijn; zolang het aantal games maar groot genoeg is. Hoe groter het aantal games hoe kleiner de kans dat altijd de rotte appels in jouw team zitten. Gewoon stukje statistiek, niets bijzonders. Hoe Riot op de achtergrond werkt, doet er eigenlijk niet toe, tenzij ze per speler opslaan of deze een rotte appel is of niet en op basis daarvan spelers in teams stoppen. Dat lijkt me persoonlijk erg stug. :)
Jt1 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:09:
Ja leuke beredenering maar ik heb echt 75% van mijn ranked games, ofwel een leaver gehad (40% daarvan) ofwel een trollkid/feeder.
[...]
Zou prima kunnen; speel meer games en het zal zich automatisch rechttrekken. Daarnaast is je eigen gut feeling een bijzonder slechte manier om dit soort dingen te 'meten'. ;)
Ik ben toch van mening dat je onder de 1400 wel in elo hell zit.. Maarja dat kan mijn impressie zijn.
Dat kan ook zeker, als jij op 1400-1500 zit zal iets rond de 1400 en daaronder een lastig stuk zijn. Ben je echter een 2200 Elo speler, dan zit je figuurlijke Elo hell waarschijnlijk rond de 1800-2100. Er is geen één Elo hell, iedereen heeft zijn eigen Elo hell. :) Logisch, want een 2200 Elo speler zal zich zonder moeite uit die 1400 Elo kunnen carryen waar jij nu in vast zit.

De enige relevante factor is het Elo waar je zelf op hoort te zitten. :)
Klopt 100%, maar dat is echter niet wat de meesten onder Elo hell verstaan. :) De naam impliceert zelfs dat er ééntje is, wat simpelweg onwaar is. Impassible barrier, is misschien een betere naam ja.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 14:19 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Verwijderd

ik ben een fucking jojo en ik ben er van overtuigd dat je geluk moet hebben.

maar zoals je zegt, ik hoef maar vier goede teammates te krijgen om te winnen, enemy heeft er 5 nodig (aangenomen dat ik godlike ben en hoger hoor)

je hebt soms wel losting streaks waar je echt niets aan kan doen maar soms heb je ook winning streaks die nergens op slaan en die te makkelijk zijn

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:20:
ik ben een fucking jojo en ik ben er van overtuigd dat je geluk moet hebben.

maar zoals je zegt, ik hoef maar vier goede teammates te krijgen om te winnen, enemy heeft er 5 nodig (aangenomen dat ik godlike ben en hoger hoor)

je hebt soms wel losting streaks waar je echt niets aan kan doen maar soms heb je ook winning streaks die nergens op slaan en die te makkelijk zijn
precies, maar de average joe denkt dat als hij wint het door hem komt, zijn skillz zijn zo ubergoed dat het niet uitmaakt dat de tegenstander faalt als een malle
daardoor blijven die loss streaks je bij, en de wins vergeet je omdat dat normaal is (of zo hoort te zijn)

in die zin is iedereen redelijk narcistisch ;)

Verwijderd

*knip*

En waarom post je dit hier?

Ik heb een werkende mail én DM functie. Dit is geen feedback topic, dit is het League of Legends topic. Hou het dáárbij.

En wat Wagori dus zegt, ik ben ook wel van mening dat er een stukje geluk bij komt kijken. Soms heb je idd van die games die je instant lossed om wat voor reden dan ook. (feeders/trolls/afk/etc.) Maar dan heb je ook van die potjes die te makkelijk voor worden zijn en nergens op slaan. Schommelt gewoon aan alle kanten op en neer. En als je dan net uit die range komt waar de starters makkelijk bij kunnen komen, blijf ik van mening dat het dan een stukje makkelijker wordt. 'k bedoel als een van die beginners toevallig 7x achter elkaar wint met een lucky streak om wat voro reden dan ook, dan loopt ie al op 1400-1500 te spelen. En daar kan ie dan voor iemand ineens een hele game verprutsen. Als je uit de range bent waar iemand met een lucky streak bij kan komen ben ik van mening dat je het wel een stuk makkelijker krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 14:25 ]

Verwijderd

lol pcartigny, wat heb ik er nou weer mee te maken :P

Om even het hele ELO HELL verhaal af te sluiten, het is simpele logica.
Voor jou is +500 elo te moeilijk, maar -500 elo te makkelijk, maar je word wel heen en weer gebalanceerd tussen die elo's, dus soms makkelijk, soms moeilijk.
(Even los van het gedrag)

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110824021040/leagueoflegends/images/thumb/8/8c/Texas_Snyper_Elo_graph.jpg/650px-Texas_Snyper_Elo_graph.jpg

Verwijderd

Ik heb ook games gewonnen puur op geluk waarbij het andere team veel en veel sterker was maar op de een of andere magische manier wonnen we. Ik laat het dan ook wel weten dat we die win eigenlijk niet verdiend hadden.

@ balls of Jeffro, de ballen horen hier misschien niet maar hij voegt wel degelijk wat toe aan het topic met een zeer goede link
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:24:
[mbr]*knip*

En waarom post je dit hier?

Ik heb een werkende mail én DM functie. Dit is geen feedback topic, dit is het League of Legends topic. Hou het dáárbij.[/mbr]

En wat Wagori dus zegt, ik ben ook wel van mening dat er een stukje geluk bij komt kijken. Soms heb je idd van die games die je instant lossed om wat voor reden dan ook. (feeders/trolls/afk/etc.) Maar dan heb je ook van die potjes die te makkelijk voor worden zijn en nergens op slaan. Schommelt gewoon aan alle kanten op en neer. En als je dan net uit die range komt waar de starters makkelijk bij kunnen komen, blijf ik van mening dat het dan een stukje makkelijker wordt. 'k bedoel als een van die beginners toevallig 7x achter elkaar wint met een lucky streak om wat voro reden dan ook, dan loopt ie al op 1400-1500 te spelen. En daar kan ie dan voor iemand ineens een hele game verprutsen. Als je uit de range bent waar iemand met een lucky streak bij kan komen ben ik van mening dat je het wel een stuk makkelijker krijgt.
Ook die streaks maken bij een groot aantal games niet meer uit. Enige waar je pech mee kan hebben zijn je eerste pakweg 20 games. Dan telt je rating zwaarder, en als je dan wat meer pech dan geluk hebt gehad kun je lager uitkomen waardoor de grind naar een hogere elo langer wordt. Langer dus, maar niet onmogelijk. Want als je onder je elo speelt moet je daar door je hogere skill level met voldoende games altijd uitkomen. Het is vaak zat uitgelegd en vrij simpel.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Wanneer begint Season 3?

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:23
Voor de mensen die de illusie hebben dat op NA minder trolls zitten, nee. Ik heb er lang gespeeld, maar mijn ervaring is dat er MEER trolls zitten dan op EUNE - EUW kan ik niet over oordelen. Ook heb ik vaker gehad dat mensen geen Engels spreken in normal/ranked dan op EUNE. Vergeet niet dat Zuid Amerika en Mexico ook spelen op NA, net als flink wat Aziaten.

Verwijderd

Ik heb twee weken terug een win streak gehad van 12 ofzo, daarna een losing streak van 12 en niet allemaal in een dag ofzo en gewoon goed gegeten, gerust etc wat je normaal gewoon doet

Nu waren niet al mijn games top, had er een stuk of drie echt slechte tussen zitten maar voor de rest was het een verloren bot/top/mid op 10 minuten ofzo

Ach, blijft een game he, ik maak me er niet druk om en speel lekker verder

edit: sidenote, heb sinds release al tegen darius willen spelen met yorick, komt er nu eindelijk van

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 14:35 ]

Verwijderd

Wat jullie lijken te vergeten is dat de factor teammates op de lange termijn nihil is. Over 1 game gezien kun je natuurlijk pech hebben met slechte teammates en hierdoor een game verliesen. Als je echter bijvoorbeeld een game of 500 hebt gespeeld is het feitelijk gezien onmogelijk om steeds maar gematched te worden met trolls/ragers/etc. Des te meer games je speelt des te minder maakt het uit wie je teammates zijn en gaat het vooral om je eigen inzet. Als je maar consistent je best blijft doen is het onmogelijk om in een ELO te blijven hangen waar je niet in thuis hoort.

• broc85
Wat tegenwoordig, bij mij iig, wel helpt, zeker als je AD carry speelt en je support gaat elke keer dood maar geeft jou de schuld... of je support wordt helemaal kapot geflamed door de rest van het team... of botlane wordt geflamed... etc. Is om gewoon de schuld op te eisen. Met iets van: "Sorry guys, playing a horrible game I'll try limit the damage". Vaak houdt het flamen dan wat sneller op, omdat het niet leuk is om iemand af te fakkelen als er toch al iemand is die zegt dat hij het fout doet. Vergelijkbaar kan jij de schuld op eisen als je jungler komt ganken en zelf dood gaat, of andersom als jij als jungler komt ganken en die idioot op top gaat tower diven/wordt gebait en gaat dood.

Rule #1 die ik (probeer) aan te houden is gewoon niet flamen, en zo snel mogelijk ervoor zorgen dat mijn team ophoudt met flamen. Dan is het én leuker spelen, én je hebt meer kans op een comeback/om te winnen. Dat het niet altijd lukt om die rust te bewaren is een ander verhaal ;)

@hierboven: je kan op deze manier natuurlijk wel enorm je teammates beinvloeden in (misschien) positieve zin door ze minder te laten "ragen" en meer te laten focussen op het spelletje.

[ Voor 8% gewijzigd door broc85 op 30-05-2012 15:00 ]

Verwijderd

Yep, yorick counters darius HARD

Alleen verloren omdat kennen mid gecounterpicked was door galio an udyr vond het nodig om vooral top te ganken ipv mid. Vertelde hem nog dat ik geen hulp nodig had maar hij wilde darius per se dood hebben omdat hij hem op vond. hij heeft hem 4 kills gefeed en ik won de lane nog steeds hard van hem

enemy jungler hielp wel gewoon de lanes die het moeilijk hadden wat inhield dat hij voornamelijk top was en ik dus flink afgestraft werd, een amumu en darius kun je niet van wegrennen, al pakte ik vrijwel iedere keer gewoon een kill

edit: @ hierboven: je hebt helemaal gelijk, als er iets fout gaat zeg ik gewoon, sorry, mijn fout en dan is het eigenlijk altijd NP

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 15:10 ]

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Ik probeer altijd als ik ranked speel zo goed mogelijk mijn team te ondersteunen en positief te blijven.

Wat ik altijd doe is als we fb maken of er wordt bijvoorbeeld een succesvolle gank op mid uitgevoerd en er wordt gekilled eventjes zeggen "Gj" of iets dergelijks.

Als je dat vaker doet in potje zul je zien dat je medespelers dat ook doen en mocht er dan iets fout gaan probeer ik het zo positief mogelijk te brengen, nvm keep yur head up etc.

Laats typte ik een zinnetje van dat ene liedje:
Keep your head up, keep your heart strong en toen maakte we in 2 minuten echt een magische comeback gewoon omdat iedereen het nog 1 keer wou proberen en de sfeer goed was.

Maar moet er eerlijk bij zeggen dat ik de weekend ontwijk...

Verwijderd

GJ is iets heel simpels maar werkt zo goed om de sfeer te verbeteren

Ik zal in het weekeind ook geen ranked meer spelen nu dat ze normal draft gefixed hebben

• DaemonAngel
Men elo is niet direkt schitterend nu ook.
(ter info: tijd terug had je een patch met de kick als je afk was, nu kreeg ik door een bug, samen met veel andere mensen, vaak kicks in selection wat je dus elo kost -> gevolg, heel veel elo kwijt gespeeld).

Andere reden is dat ik jammer genoeg te vaak in het weekend gespeeld heb en na schooluren.
Maat weigert ook nog te solo queue in het weekend of na het school doordat er dan echt teveel kindjes zijn.
Je ziet de kwaliteit van de matches echt hoger liggen 's morgens of heel laat 's avonds. Mogelijks bestaat elo hell niet qua elo rating. Maar er bestaat wel een uur hell of ook wel de kindjes hell :p

Mijn elo is normaal rond de 1400 dus ik ga niet claimen dat ik echt goed ben en meer verdien in dit spel, ik zal wel zo eerlijk zijn :-)
Maar de basics en men champs heb ik wel onder de knie.

Ben het ook volkomen eens met de voorgaande post dat niet alleen de matches waarin in je eige team een leaver of troller zit irritant zijn, maar wanneer de enemy de moeilijkheidsgraag van een co-op voorstelt vind ik het ook jammer van de match.

Dus itt veel mensen vermoed ik interesseert elo me niet omdat ik graag hoger wil zitten. Maar had ik graag terug naar men 1400 elo geraakt omdat daar de leuke matche zitten (voor mij want dit is mijn niveau :-) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Exl heeft altijd NA gespeeld geloof 'k.
Samen met Blamauci meende ik. Dus ik denk dat ie wel weet waar ie 't over heeft.
Zou je denken teminste :p

Het niet engels spreken van bepaalde landen kan ik me ook aan irriteren. Maar dan geef ik ze ook gewoon de volle lading in het Nederlands. Wat zij kunnen, kan ik ook. Verder boeit 't dan nog niet zo gek veel tenminste in een normal als die gasten wel een beetje weten waar ze mee bezig zijn en hun ding dan goed doen. Maar dat is vaak ook nog niet eens het geval :p
Je kan niet transferren van NA naar EU. Enkel van EUW naar EUNE en andersom. Exlaxl heeft met zijn vrienden een ander account gebruikt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Je kan niet transferren van NA naar EU. Enkel van EUW naar EUNE en andersom. Exlaxl heeft met zijn vrienden een ander account gebruikt.
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ie van EU naar NA transferred of andersom gedaan heeft?

• Rendiertje
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Je hoort mij toch ook niet zeggen dat ie van EU naar NA transferred of andersom gedaan heeft?
Ik denk dat Rudy dit bedoelt in de algemene discussie over het transferen van Euw naar Na of whatever.
Het gaat geloof ik om het algemene feit van het transferen. (correct me if i am wrong)

Ik heb een maatje, die vroeger veel gesoloq heeft en jammerlijk genoeg veel Elo verloren.
Hij zit nu rond de 900 en ik zelf precies 1337 8), nu is mijn vraag is het verstandig om met hem veel te gaan DuoQen (hij is velen malen beter dan zijn Elo hij is decent genoeg om ook op 1300 te spelen) en hem zo uit zijn lage elo te trekken...

Hoe denken jullie daar over?

Verwijderd

Rudy reageerde mogelijk op:
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:04:
[...]
.......... mocht het daarna nog steeds verpest worden door anderen ga ik men account naar een andere regio transferen (NA), ..............
Ik wist niet dat het niet mogelijk was :( weg droom! x)

• DaemonAngel
Rendiertje schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:53:
[...]

Ik denk dat Rudy dit bedoelt in de algemene discussie over het transferen van Euw naar Na of whatever.
Het gaat geloof ik om het algemene feit van het transferen. (correct me if i am wrong)

Ik heb een maatje, die vroeger veel gesoloq heeft en jammerlijk genoeg veel Elo verloren.
Hij zit nu rond de 900 en ik zelf precies 1337 8), nu is mijn vraag is het verstandig om met hem veel te gaan DuoQen (hij is velen malen beter dan zijn Elo hij is decent genoeg om ook op 1300 te spelen) en hem zo uit zijn lage elo te trekken...

Hoe denken jullie daar over?
Of het slim is weet ik niet. Maar heb hetzelfde voor met een RL. Wel met andere Elo's maar ik door men kicks ook een paar 100 lagere dan hem.
Hierdoor eindigen we in selection vaak First en last pick. Wel handig om dan op elkaar in te spelen vermits last pick vaak support wordt gedwongen. Dus tenzij iemand anders support wilt spelen wij dan zo samen over skype. En dit is wel handig.

Allesinds blijft het voor de fun en zo samen spelen is altijd wel leuker :-) Bonus is dat je op elkaar kan inspelen. Als ik jungle ben heeft enemy team ook onmiddelijk door dat we premade zijn :p

Verwijderd

Twitch of Kassadin?

Verwijderd

Zou je wat inhoudelijker kunnen zijn?

Verwijderd

DaemonAngel schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:56:
[...]

Of het slim is weet ik niet. Maar heb hetzelfde voor met een RL. Wel met andere Elo's maar ik door men kicks ook een paar 100 lagere dan hem.
Hierdoor eindigen we in selection vaak First en last pick. Wel handig om dan op elkaar in te spelen vermits last pick vaak support wordt gedwongen. Dus tenzij iemand anders support wilt spelen wij dan zo samen over skype. En dit is wel handig.

Allesinds blijft het voor de fun en zo samen spelen is altijd wel leuker :-) Bonus is dat je op elkaar kan inspelen. Als ik jungle ben heeft enemy team ook onmiddelijk door dat we premade zijn :p
Dat werkt prima mits je maat wel kan spelen natuurlijk. Denk dat je dan ongeveer met 1100 spelers gematched word wat dus een makke is.
Heb zo een maat van mij van 1000 naar 1300 gecarryd. Ben zelf 1600 en ik bleef vrijwel precies die elo. Gezien je meer verliest wanneer je verliest en minder wint wanneer je wint.

• Jeffroiscool
Geen van beiden.

Gewoon Fizz jungle jonguh!

Kassadin word namelijk altijd gebanned en Twitch is relatief zwak early game.

[ Voor 18% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-05-2012 16:15 ]

• Rendiertje
Als je bedoelt welke hero je moet kopen (ons advies :? ) zou ik voor normals kassdin kiezen, voor ranked twitch want kassa is default bann...

Maar inderdaad zoals Exlaxl al aangaf moet je post inhoudelijker zijn en meer omschrijven wat het inhoudt
Er zijn hier mensen die hele verhalen typen en daar is zo'n post van 1 zinnetje een beetje klein...

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Geen van beiden.

Gewoon Fizz jungle jonguh!

Kassadin word namelijk altijd gebanned en Twitch is relatief zwak early game.
nee evelyn jungle is baas of je moet evelyn mid

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ja.

En nee dat is natuurlijk geen serieus antwoord; maar wat vraag je nu eigenlijk; welke je moet kopen? Welke sterker is? Welke goedkoper is in IP? RP? Welke meer gespeeld wordt? Wie vaker geband wordt?

Probeer echt wat vollediger te zijn (volzinnen doen het altijd goed) in je vraag. Er zijn hier genoeg mensen die willen helpen, maar onze glazen bollen zijn stuk.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Waarom is evelynn baas? En waarom moet ze mid.
Je posts een beetje onderbouwen zou fijn zijn.

Ik zelf heb ook evelyn maar vind het wel de meest nutteloze champion die er is, ik bak er met haar helemaal niks van.

Verwijderd

Evelyn kan hard nuken als je roamt en as je evelyn tanky mid build kan het knap lastig worde voor de tegenstander

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 16:20 ]

Verwijderd

Nivali schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:18:
Waarom is evelynn baas? En waarom moet ze mid.
Je posts een beetje onderbouwen zou fijn zijn.

Ik zelf heb ook evelyn maar vind het wel de meest nutteloze champion die er is, ik bak er met haar helemaal niks van.
Dan wil het nog steeds niet zeggen dat de champion nutteloos is. ;)

Suggestie voor Jeffro: aangezien dit al meerdere malen op de chat naar boven is gekomen, record eens even een game knul. Ze hebben bewijs nodig dat het viable is. :D

• Gil-san
  • Laatst online: 30-01 15:26
Evelyn is een redelijk goede champ. Tot dat het enemy team oracles/ pinkys haalt...

• Jeffroiscool
Gil-san schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:22:
Evelyn is een redelijk goede champ. Tot dat het enemy team oracles/ pinkys haalt...
*knip*

Dat kan wel wat normaler

Als iemand overextend is hij gankable. Of er nou een fucking pink ward staat of niet. Waar denk je dat haar ult goed voor is?

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 16:50 ]

Verwijderd

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 16:51 ]

Verwijderd

Evelyn is goede champ en erg underrated door mensen als een goede speler met haar speelt wordt ze "op" genoemd dusssss

• Gil-san
Jeffroiscool schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:24:
[...]
*knip*

Als iemand overextend is hij gankable. Of er nou een fucking pink ward staat of niet. Waar denk je dat haar ult goed voor is?
Evelyn is nou niet echt bepaald een goede ganker zonder der stealth, ze heeft geen goede gap closers. Een beetje goede speler weet hoe die tegen een Evelyn moet spelen. En haar ult is goed, maar om dit nou een goede gank skill te noemen??

[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 30-05-2012 16:51 ]

Verwijderd

Evelyn kan wel lekker towerdive op 6 door haar ult en zoiezo top koopt amper purple wards en zoja koop je zelf een oracle voor die wards np

• Jeffroiscool
Gil-san schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:28:
[...]

Evelyn is nou niet echt bepaald een goede ganker zonder der stealth, ze heeft geen goede gap closers. Een beetje goede speler weet hoe die tegen een Evelyn moet spelen. En haar ult is goed, maar om dit nou een goede gank skill te noemen??
De movement speed die je krijgt uit je ult is gigantisch, combineer dit met boots of Mobility, movement speed quints en 0/21/9 masteries kom jij er echt wel hoor.

Eve kies je namelijk ook niet als je niet goed synergized met je teammates.

En ik vind het best, laat ze pink ward kopen, gank ik toch een andere lane?
Wards timen is dan ook erg goed.

Vraag 2 is dan waar staat die ward? Zet je hem netjes in de buurt van Dragon? Doe ik toch een dikke lane gank. Kopen ze 2 pinks voor bot? Netjes, dan heb je je teammates al een gold advantage gegeven.

Oracles? Focus die gast next fight if possible.

Zeker in dit elo gaat nooit alle lanes een pink ward hebben. Veel mid spelers zetten die pink ward gewoon in de lane mid, als ik als een gek de lane in rush via de achterkant of zijkant gaat die pink ward geen verschil maken hoor. Je kan alleen niet heel traag langzaam achter ze gaan staan.

/care gewoon direct ganken met die hap, pingen zodat je teammate het merkt laat hem desnoods engagen en kom er bij!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Nog altijd niet overtuigd, overigens wil ik niet op de man spelen maar chrisiyyi je posts zit erg weinig inhoud in, ik mis nog steeds de onderbouwing.

• Xeiji
Evelynn brengt als jungler een extra damage bron (& slow) naar een lane, wat net het verschil uit kan maken. Haar ganks zijn net als die van twitch godlike, omdat ze niet gespot wordt zonder de pinks of oracle.

Als de vijand investeert in pinks is het een goed idee om als Evelynn oracles te halen. Je moet wel voorzichtiger worden wanneer ze zelf oracle halen. Haar Q ability gaat goed overweg met sheen/tf/lb omdat het spammable is. Sheen is dan ook een core item. Het beste (imo) is om een bruiser build op haar te maken voor wat meer survivability.

Boots -> 2x dorans/1x wriggles -> Upgrd boots -> phage -> sheen -> tf -> warmogs -> atmas -> etc
edit:
See below

[ Voor 3% gewijzigd door Xeiji op 30-05-2012 16:47 ]

Verwijderd

Xeiji schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:38:
Evelynn brengt als jungler een extra damage bron (& slow) naar een lane, wat net het verschil uit kan maken. Haar ganks zijn net als die van twitch godlike, omdat ze niet gespot wordt zonder de pinks of oracle.

Als de vijand investeert in pinks is het een goed idee om als Evelynn oracles te halen. Je moet wel voorzichtiger worden wanneer ze zelf oracle halen. Haar Q ability gaat goed overweg met sheen/tf/lb omdat het spammable is. Sheen is dan ook een core item. Het beste (imo) is om een bruiser build op haar te maken voor wat meer survivability.

Boots -> Upgrd boots -> phage -> sheen -> tf -> warmogs -> atmas -> etc
Ik zou eerder naast boots een doran of 2 kopen? Maakt het veel makkelijker voor der om te initiaten en een snellere jungle clear.

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-11 19:58
Waarom wordt Evelyn opeens verheerlijkt? Het is gewoon een feit dat Eve een van de slechtste champions is op dit moment. Leuk dat je er mee kunt ownen, maar een solo normal telt niet als goed referentie materiaal.

• DaemonAngel
Ik ben het er nog mee eens dat eve een champ is die nog speelbaar is.
Maar sinds ze tijd terug generfed is geweest is ze toch veel van haar power kwijt hoor.
Vroeg was het oh shit oh shit, eve kan er zijn.

Nu is het meer shaco stijl.
Als je te laag hp bent ga je neer, als je vol bent overleef je het (en dat is enorm zwart wit, I know, maar om het gemakkelijk te houden even).

Vind het wel beter ergens want vroeger was het hard. Maar toch raar dat je in vergelijking haar tot shaco nooit meer ziet.
Mogelijks zijn er mense die beide spelen?

Ik zie persoonlijk tussen de ganks niet zoveel verschil qua pijnlijkheid (ik speel enkel zelf shaco)

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:47:
Waarom wordt Evelyn opeens verheerlijkt? Het is gewoon een feit dat Eve een van de slechtste champions is op dit moment. Leuk dat je er mee kunt ownen, maar een solo normal telt niet als goed referentie materiaal.
Dit. Duizend maal dit.

Ik heb zelfs verhalen gehoord dat Eve expres zo generfed is omdat haar kit lastig te ballancen was. Het wachten is nu op een complete revamp van de stealth mechanics

• Jeffroiscool
Ik doe binnenkort wel een paar ranked games met Eve en link deze later wel even :)

Zien jullie wel dat het kan.

Edit: Het probleem hierzo is schapengedrag, 1 iemand zegt dat Eve bad is en de rest gaat mee.
Daarnaast staan ze ook niet open voor nieuwe builds.

Iedereen is nu van: OMG GEEN STUN MEER MET INSANE AP DMG WORST CHAMP EVER.

[ Voor 50% gewijzigd door Jeffroiscool op 30-05-2012 16:51 ]

• Gil-san
SaphuA schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:47:
mee eens. Ik vind Eve een leuke champ om te spelen, maar ze is idd niet goed. Kijk bijvoorbeeld naar de tier list van Reign of Gaming. Daar heeft Eve een speciale plaatsing...... Verder wordt ze ook nooit gebruikt in tournament play.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mensen ik heb weer mijn edit knop moeten gebruiken. Hou het hier vriendelijk. Het gíng best goed, maar toch zakt het niveau weer hard nu.

Hou het op peil.

Verwijderd

Gil-san schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:51:
[...]

mee eens. Ik vind Eve een leuke champ om te spelen, maar ze is idd niet goed. Kijk bijvoorbeeld naar de tier list van Reign of Gaming. Daar heeft Eve een speciale plaatsing...... Verder wordt ze ook nooit gebruikt in tournament play.
Cait ook niet dus? evelyn is moeilijker om te spelen dan vroeger maar dat zecht niks over dat ze niks kan als je weet hoe je haar moet spelen own je met haar...

• Gil-san
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:53:
[...]
Cait ook niet dus? evelyn is moeilijker om te spelen dan vroeger maar dat zecht niks over dat ze niks kan als je weet hoe je haar moet spelen own je met haar...
Cait is een totaal andere champ, maar inderdaad heb al een tijdje geen cait meer gezien in tournament play. Ik denk dat er op het moment betere carry's zijn dan cait.

En waarom zou je denken dat pro spelers niet goed kunnen spelen met eve..

• Jeffroiscool
Gil-san schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:59:
[...]

Cait is een totaal andere champ, maar inderdaad heb al een tijdje geen cait meer gezien in tournament play. Ik denk dat er op het moment betere carry's zijn dan cait.

En waarom zou je denken dat pro spelers niet goed kunnen spelen met eve..
Wat hij meer bedoeld te zeggen is dat er betere picks zijn.
Eve is zeker niet top tier maar ze kan zeker nog wel het verschil maken. Het probleem is echter dat champs zoals Lee Sin en Mundo etc gewoon VEEL sterker zijn.

Verwijderd

[...]

Ik meen dat er een guide staat op solomid over eve geschreven door iemand met 2200 ELO die een smurf had aangemaakt waar hij alleen maar eve op speelde. Op zijn piek momenten zat ie rond de 1700 ELO. Ik weet de exacte nummers niet uit mijn hoofd maar het komt erop neer dat hij stukke lager had dan dat zijn werkelijke ELO was door eve te spelen. Ik snap echt niet hoe je eve viable kan noemen

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:01:
[...]

Ik meen dat er een guide staat op solomid over eve geschreven door iemand met 2200 ELO die een smurf had aangemaakt waar hij alleen maar eve op speelde. Op zijn piek momenten zat ie rond de 1700 ELO. Ik weet de exacte nummers niet uit mijn hoofd maar het komt erop neer dat hij stukke lager had dan dat zijn werkelijke ELO was door eve te spelen. Ik snap echt niet hoe je eve viable kan noemen
Dat was beliEVE OR AFK. Zijn stream was erg amuserend :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jeffroiscool schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:00:
[...]

Eve is zeker niet top tier maar ze kan zeker nog wel het verschil maken. Het probleem is echter dat champs zoals Lee Sin en Mundo etc gewoon VEEL sterker zijn.
En daar draait het toch om? :) Elke champion kán verschil maken, hoe slecht hij/zij ook is. Ook zeker Eve dus. Maar als er champions zijn die veel sterker zijn in dezelfde rol dan is en blijft een champion als Eve gewoon niet écht viable.

Ik denk dat niemand zal beweren dat Eve per definitie géén verschil kan maken in een game. Want dat is niet waar natuurlijk. Misschien zul je zelfs wel een keer eigenhandig de game winnen; maar dat maakt een champion nog niet echt viable natuurlijk. Dat maakt het gewoon een leuke offchamp om te spelen :)

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05
Gister een heerlijk potje gespeeld.

Ik stond solotop als pantheon en stond tegen een Teemo en een Ashe.
Normaal heb je geen schijn van kans tegen ranged en zeker niet met die vervelende blind dot van teemo.
Dus maar een philo stone en heart of gold gehaald, farmen onder de turret en wat speertjes naar de enemy gegooid. Vanaf het moment dat ik 3 lvls hoger was dan die andere twee heb ik de hele lane kapot gemaakt >:)

10/4/4 op de surrender van enemy team heheh, en dat tegen twee ranged :9

Verwijderd

[...]

Evelynn is expres kapot generfed door riot, omdat ze onder andere het plezier voor beginners haalde en het hele stealth systeem helaas niet goed genoeg werkt.

Verwijderd

Evelyn was vroeger gewoon plain op omdat je vanuit het niets een stun op je dak kreeg. Juist die stun gaf genoeg tijd om iemand zo ver kapot te maken dat eve viable was, ze kon vrijwel iedereen 1v1 aan. Nu is het een slow en kun je gelijk reageren waardoor ze zwakker is

Overigens is het wel zo dat eve altijd als slecht werd gezien totdat sorakabot had uitgevonden hoe je haar moet spelen (smite revive) en hiermee iedere game in (let op) high elo ownde. Toen heeft hij uiteindelijk een guide geschreven voor smite revive eve en toen werd deze ook op low elo gebruikt om keihard te winnen. Daarom is ze generfd, omdat er één persoon is geweest die de perfecte build/tactic gemaakt had en toen was ze ineens enorm OP. Kan in principe met iedere champ gebeuren dat er iemand out of the blue ineens met een extreem sterke build/tactiek komt waardoor die champ zo sterk word dat hij generfd moet worden.

Buiten dat was de stealth stun anti fun (net als shaco eigenlijk maar dan erger)

http://leaguecraft.com/st...bots-way-of-evelynn.xhtml

echt geniaal dat hij bedacht heeft: als ik mezelf nou dood laat gaan bij red en revive gebruik kom ik mijn jungle wel door en ben ik minder tijd kwijt aan terug gaan, buiten dat natuurlijk de extra hp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 17:44 ]

Verwijderd

Volgens mij is het enige wat aan eve generfed is die slow ipv stun. Haar damage is nog hetzelfde. En die is niet slecht als je voor deathfire en lich bane gaat. Alleen is er gewoon teveel goed tegen eve. Aoe sloopt haar mannetjes als warwick kunnen je gelijk focussen.
Zou haar verder ook niet junglen kan niks bedenken met een lagere clearspeed. Misschien garen jungle en ad is ze ook erg zwak. Je wilt met haar bursten en geen sustained damage doen. Om sustained damage te doen ben je veel te squishy.
Roamen doet ze wel redelijk maar het blijft behelpen level 1 eve is echt het meest nutteloze ooit.

Verwijderd

Ze hebben geloof ik de ult ook wel generfd maar dat weet ik niet zeker
Pagina: 1 ... 32 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.