[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Fanatic_FS schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:
Iemand hier trouwens de nieuwe amumu skin gekocht? Ik vind hem echt supercool, nieuwe particles, voice (ok die voice is zo simpel als wat, maar hebben ze toch gedaan) en dat voor een non-legendary. Als je dan kijkt naar Firefighter Tristana of Magnificent TF die wel legendary zijn doet Riot het toch een stuk beter met alle nieuwe skins.
Ik heb een bug met die skin gezien waarmee de lach van amumu overal te horen is op de map XD Echt verschrikkelijk irritant.

Overigens kwam ik volgens mij gisteren een bug tegen. Ik speelde als Fizz en gebruikte mijn E (stond op de trident) en Cassiopeia kon mij toch nog steeds stunnen met haar ult. Kan dit kloppen?

Verwijderd

Je vind het dus een probleem als je je speeltijl moet aanpassen op een specifieke champ? Als je tegen een annie staat moet je ook niet met z'n alle op één plek gaan staan. Als je tegen een Shaco speelt moet je early game defensive spelen, als je tegen een shen staat moet je altijd rekening houden met zijn ult en hierdoor enemy's misschien niet te lang chasen.

Iedere champ heeft zijn specifieke problemen en die moet je op een bepaalde manier aanpakken

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-12 15:41
Ik heb de nieuwe amumu + morgana skin gekocht, met abysall nautilus + Darius (champ).

Vandaag ff jungle amumu gedaan en mid morgana, was ff vergeten hoe heerlijk morgana is als ze een beetje heeft gefarmed en wat kills krijgt.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:56:
Je vind het dus een probleem als je je speeltijl moet aanpassen op een specifieke champ? Als je tegen een annie staat moet je ook niet met z'n alle op één plek gaan staan. Als je tegen een Shaco speelt moet je early game defensive spelen, als je tegen een shen staat moet je altijd rekening houden met zijn ult en hierdoor enemy's misschien niet te lang chasen.
Inderdaad. Tuurlijk moet je met een darius bij hun zorgen dat je higher HP hebt, anders kan hij flink gaan huishouden. Je kan hem ook focussen met zn allen. Maar datzelfde speelt toch ook met Karthus? Die kan zelfs zijn ulti nog doen als hij dood is, dus zelfs kapot focussen heeft dan geen zin! OP! NERF!

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

maar Karthus doet alleen maar 500+dmg als je extreem low MR hebt of als hij super fed is, het punt is gewoon dat Darius true damage doet en hij precies kan kiezen wanneer, karth is alles of niets, darius kan iedereen afwerken. Daarom word er gezeurt over Darius en niet over karth. Vind karth eigenijk nooit echt moeilijk maar dat komt omdat ik met runes/masteries al veel MR heb over het algemeen

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:13:
[...]

Inderdaad. Tuurlijk moet je met een darius bij hun zorgen dat je higher HP hebt, anders kan hij flink gaan huishouden. Je kan hem ook focussen met zn allen. Maar datzelfde speelt toch ook met Karthus? Die kan zelfs zijn ulti nog doen als hij dood is, dus zelfs kapot focussen heeft dan geen zin! OP! NERF!
Alleen kan je tegen Karthus z'n MAGIC damage wel wat doen en tegen Darius zijn TRUE damage niet. Das het hele verschil. Als ik wat MR haal o.i.d. dan valt die ult van Karthus ook wel mee. Mag jij me gaan vertellen wat ik zou moeten halen tegen True damage? Buiten een Banshee, die met een beetje geluk zijn ult blocked komt er zo 123 niks bij me binnen.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Champion sale

Xin Zhao
975 487 RP

Rumble
975 487 RP

Taric
585 292 RP

Skin sale

Hyena Warwick
975 487 RP

Shurima Desert Zilean
520 260 RP

Aristocrat Vayne
975 487 RP

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Alleen kan je tegen Karthus z'n MAGIC damage wel wat doen en tegen Darius zijn TRUE damage niet. Das het hele verschil. Als ik wat MR haal o.i.d. dan valt die ult van Karthus ook wel mee. Mag jij me gaan vertellen wat ik zou moeten halen tegen True damage? Buiten een Banshee, die met een beetje geluk zijn ult blocked komt er zo 123 niks bij me binnen.
Health kopen is een makkelijke oplossing. Imo doet karthus's ult veel meer damage want die raakt guaranteed 5 mensen terwijl dat met Darius heel situationeel is.
Darius is imo gewoon de nieuwe xin, hij straft spelers die hem niet weten te counteren hard af en snowballt dan.
Jax is echt wel veel sterker toplane atm.

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-12 15:06
Speel het nu een paar dagen en merk dat ik al wat beter begin te worden, laatste 3 potjes lekker gewonnen, een keer Ashe met 21/0/6 en daarna 2 keer met Nasus gespeeld, laatste potje 14/0/11 gespeeld die daarvoor was 7/2/11. Ik vraag me natuurlijk af of dit komt omdat ik gewoon tegen slechte spelers of dat het gewoon allemaal geluk en een beetje skill is. Heb een tijd lang HoN gespeeld, sinds de beta maar ik was dat een beetje moe, maar dat is natuurlijk ook al weer 2 jaar geleden ofzo.

Verwijderd

maxietheboss schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:43:
Speel het nu een paar dagen en merk dat ik al wat beter begin te worden, laatste 3 potjes lekker gewonnen, een keer Ashe met 21/0/6 en daarna 2 keer met Nasus gespeeld, laatste potje 14/0/11 gespeeld die daarvoor was 7/2/11. Ik vraag me natuurlijk af of dit komt omdat ik gewoon tegen slechte spelers of dat het gewoon allemaal geluk en een beetje skill is. Heb een tijd lang HoN gespeeld, sinds de beta maar ik was dat een beetje moe, maar dat is natuurlijk ook al weer 2 jaar geleden ofzo.
Was je level? meestal op laag levels zijn er beginners maar ook mensen met nieuwe accounts dus dit kan je niet 100% beoordelen

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-12 15:06
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:50:
[...]

Was je level? meestal op laag levels zijn er beginners maar ook mensen met nieuwe accounts dus dit kan je niet 100% beoordelen
ben level 7 nu

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Health kopen is een makkelijke oplossing. Imo doet karthus's ult veel meer damage want die raakt guaranteed 5 mensen terwijl dat met Darius heel situationeel is.
Darius is imo gewoon de nieuwe xin, hij straft spelers die hem niet weten te counteren hard af en snowballt dan.
Jax is echt wel veel sterker toplane atm.
Dat ie gegarandeerd 5 mensen raakt wilt niet zeggen dat 't meer damage doet? Als je magic resist haalt gaat de damage van akrthus ult drastisch omlaag, terwijl er niks qua resistance te halen is tegen Darius z'n ult.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Buiten dat je kartus goed kan tegenhouden met MR heb je natuurlijk ook soraka ult. is wel redelijk een must om te hebben in je team, echter verandert dat niet ineens de hele team synergie. Bij Darius wel, want je moet er rekening mee houden dat je met minimaal half HP al uit het teamfight moet want anders ben je gewoon dood, want die darius daar kom je bijna niet van weg (hooguit ashe slow of iemand met veel escapes)

Wowhead profiel

Verwijderd

Rumble
975 487 RP

Rumble is heer en meester als ik hem bespeel in lane :-)
Ze moeten alleen wel zen flamethrower animatie veranderen... die heeft MEER range dan visueel te zien.

Verwijderd

DrFlash schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:58:
Buiten dat je kartus goed kan tegenhouden met MR heb je natuurlijk ook soraka ult. is wel redelijk een must om te hebben in je team, echter verandert dat niet ineens de hele team synergie. Bij Darius wel, want je moet er rekening mee houden dat je met minimaal half HP al uit het teamfight moet want anders ben je gewoon dood, want die darius daar kom je bijna niet van weg (hooguit ashe slow of iemand met veel escapes)
Ja zo kan ik het ook. Buiten het feit dat je darius ulti prima tegen kan houden met een zilean of kayle ulti.
Kan je ook gewoon health stacken. Als je wel een negatron koopt om karthus ult damage te halveren. Waarom dan geen giants belt kopen om de true damage van darius op te vangen?

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Waarom zou je tegen Darius dan geen Hexdrinker halen?

De paar potjes dat ik Darius tegen me had werd ik er niet echt hitsig van ofzo, viel reuze mee qua sterkte...
Als je een hexdrinker haalt tegen hem schakel je zijn ult ook wel redelijk uit net zoals die van karthus, wat natuurlijk leukste is om de Darius ult "uit te lokken" en hem dan laten waste (is alleen leuk als je daarna nog wel ontkomt)

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:33:

De paar potjes dat ik Darius tegen me had werd ik er niet echt hitsig van ofzo, viel reuze mee qua sterkte...
Als je een hexdrinker haalt tegen hem schakel je zijn ult ook wel redelijk uit net zoals die van karthus, wat natuurlijk leukste is om de Darius ult "uit te lokken" en hem dan laten waste (is alleen leuk als je daarna nog wel ontkomt)
euuh niet echt darius is true damage geen magic damage srry

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:33:

Ik denk dat dit je vraag goed genoeg beantwoord:
Passive Unique: If you would take magic damage which would leave you at less than 30% of your maximum health, You gain a shield which absorbs up to 250 magic damage for 5 seconds. 60 second cooldown.

Ah Chrisi was me voor :+

Verwijderd

Maar er zaten wel veel spel fouten in 1 zin van mij haha xD best stom ik vind dat ze de refresh moeten weghalen dat schelt al een hoop

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:40:
Maar er zaten wel veel spel fouten in 1 zin van mij haha xD best stom ik vind dat ze de refresh moeten weghalen dat schelt al een hoop
Als ze slechts de refresh ervan af halen is de ult underwhelming, een Olaf E die je 1 keer per minuut kan doen ofzo...

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Als ze slechts de refresh ervan af halen is de ult underwhelming, een Olaf E die je 1 keer per minuut kan doen ofzo...
een** olaf E die wel 2x zoveel damage doet ja

Verwijderd

Ik vind olaf en Darius beide atm niet helemaal gebalanceerd maar een fed darius is minder gevaarlijk als een fed Olaf die veel meer kan spammen

• Rendiertje
Okee, mijn fout ik dacht dat het overall damage was.

Olaf E kan hij op max level om de 6 seconde spammen tegenover 136 health.
Darius Ult kost gewoon mana geloof ik, dus is qua dat ook niet balanced...

Als Olaf speler ben je pas blij als je je belt hebt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:13:
Rumble
975 487 RP

Rumble is heer en meester als ik hem bespeel in lane :-)
Ze moeten alleen wel zen flamethrower animatie veranderen... die heeft MEER range dan visueel te zien.
Er zijn wel meer range indicators die niet de juiste range aangeven. Mundo's cleaver, Zileans bom, die bom (q ?) van Karthus de pull van Blitzcrank volgens mij ook. En ik weet zeker dat er nog meer zijn.

Verwijderd

Olaf zijn E, kun je daar lifesteal op terug krijgen? Dan zou bijv. een Wriggle op Olaf ineens een stuk meer viable worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:55:
Olaf zijn E, kun je daar lifesteal op terug krijgen? Dan zou bijv. een Wriggle op Olaf ineens een stuk meer viable worden.
Nee, dat werkt niet. Die wriggles werkt alleen op zijn auto-attacks.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:01:
[...]

Nee, dat werkt niet. Die wriggles werkt alleen op zijn auto-attacks.
Spellvamp items werken dan weer wel op true damage maar dat is op Olaf niet zo handig.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Spellvamp items werken dan weer wel op true damage maar dat is op Olaf niet zo handig.
:|
ik zit net een tijdje olaf te spelen, en vond het echt vaag dat je W dus én lifesteal én spellvamp krijgt, aangezien olaf geen magic damage doet
dus jij zegt dat je E samen met je W gewoon HP teruggeeft
godofal schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:12:
[...]

:|
ik zit net een tijdje olaf te spelen, en vond het echt vaag dat je W dus én lifesteal én spellvamp krijgt, aangezien olaf geen magic damage doet
dus jij zegt dat je E samen met je W gewoon HP teruggeeft
Yup! Maar de cost van de ability is meer dan jij terugvampt hoor.

• godofal
  • Niet online

godofal

dat wel ja, maar ik heb wel 's dat ik met vrij weinig health de jungle doorloop en dan wel m'n W gebruik maar niet m'n E omdat dat dan teveel HP kost
maar als het net wat minder is dan is het ineens wel te doen

• Rendiertje
Wat je dus kan doen als je weinig hp hebt (als je vaak E drukt :+) dan zet je W aan, en gooi je bijl door een rijtje minions heen waarna je de minions pakt, zodat je je leven weer in no time terug hebt.

Zelf ben ik altijd wel fan van wriggle op olaf, meer omdat hij de extra damage + lifesteal + de wards prima kan gebruiken :)

• godofal
  • Niet online

godofal

naja, is vaker zo als ik met weinig HP van een gank terugkom ofzo en dna ff wolfjes meepak bijvoorbeeld
W+Q geeft geen HP terug geloof ik

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
vergeet het kleine beetje armor van de wriggles niet
die is ook heel handig op olaf zowel in jungle als top

[ Voor 51% gewijzigd door ocwil op 29-05-2012 15:18 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd

godofal schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:17:
naja, is vaker zo als ik met weinig HP van een gank terugkom ofzo en dna ff wolfjes meepak bijvoorbeeld
W+Q geeft geen HP terug geloof ik
Spellvamp werkt op alle spells. Maakt niet uit of ze true damage magic damage of normal damage doen.
Bij olaf spelvamp je dus van je Q als je je W aanzet, het zal niet zoveel zijn tenzij je veel creeps raakt.
Je kan dus ook in principe op elke champ een spellvamp item halen en daarmee met je abilities health terugwinnen.
Dat is het alleen niet waard op de meeste niet ap champions omdat alle spellvamp items in het spel ap geven waar je dan vrijwel niks aan hebt.

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, dat wist ik niet
eigenlijk wel logisch, maar ik nam altijd aan dat lifesteal=AA en spellvamp=magic damage

dan snap ik ook gelijk waarom je wel s een jax met een hextech gunblade rond ziet lopen

• ocwil
  • Nu online
dus eigenlijk hebben we een spellvamp item voor champs zoals talon nodig of kan die het ook prima doen met lifesteal?

[ Voor 28% gewijzigd door ocwil op 29-05-2012 15:25 ]

Verwijderd

Gangplanks q werkt niet met spellvamp hoowr
ocwil schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:23:
dus eigenlijk hebben we een spellvamp item voor champs zoals talon nodig of kan die het ook prima doen met lifesteal?
Talon heeft ook geen spellvamp nodig hoor. Ik zie ze eerder een bloodthirster bouwen dan een hextech gunblade iig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:24:
Gangplanks q werkt niet met spellvamp hoowr
Komt omdat onhit effects in principe niet werken met spellvamp. Zijn ook wel weer uitzonderingen op geloof ik.

• ocwil
  • Nu online
Jha natuurlijk maar wat ik bedoel zou een AD spellvamp item beter werken dan een bloodthirster op een champ zoals talon?

• Rendiertje
ocwil schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:42:
Jha natuurlijk maar wat ik bedoel zou een AD spellvamp item beter werken dan een bloodthirster op een champ zoals talon?
Talon schaalt toch bijna volledig AD?

Als een hero Ad schaalt neem je AD life steal zoals BT, zou ik denken, en op AP weer wat anders (hextech?)

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Als ik me niet vergis is spellvamp enkel voor zaken die magic damage doen?

Over Darius: persoonlijk vind ik hem enorm OP. Zijn ulti is iets dat ze zeker moeten gaan aanpassen. Je krijgt eigenlijk een Garen ulti zonder cooldown.
Ik ben er best mee eens dat je een Darius uit zijn lane kan pushe en kan winne in lane. Maar je ziet hem tegenwoordig ook meer in jungle en voor een champ die er maar pas is heb ik nog nooit een failer gezien.
Dit duidt erop dat de champ op is (of plots heel de LOL community heeft skills xD).

(late response) Ivm de toplane champs:
Riven is zeer sterk en wel enorm leuk om te spelen hoor.
Mordekaiser wordt vaak een noob champ genoemd maar is nu niet meer speelbaar door noobs. Je kan hem heel simpel counteren door te engagen als er geen minion wave is. En morde is direkt dood ;-)
Let hier dus zelf op als je morde speelt.

Ap champs moet je niet direkt spellvamp op kopen. Je kan ook potions kopen en je geld aan andere items spenderen. Die sustain vind ik enkel voor sommige champs nuttig. Op Fizz koop ik geen spellvamp maar moet ik vaak recalle en koop ik wel altijd potions.
Hextech kan je idd kopen of dat boekje (sorry ik weet de naam even niet maar iedereen weet wat ik bedoel vermoed ik).

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 17:14
DaemonAngel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:45:
Je krijgt eigenlijk een Garen ulti zonder cooldown.
En nog erger, Garen zijn ulti dealt magic damage, dus je kan MR builden. Darius dealt True damage, niets om het tegen te houden...

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Verwijderd

Rendiertje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:43:
[...]

Talon schaalt toch bijna volledig AD?

Als een hero Ad schaalt neem je AD life steal zoals BT, zou ik denken, en op AP weer wat anders (hextech?)
Er is maar 1 spellvamp AD item en dat is de Gunblade.
DaemonAngel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:45:
Als ik me niet vergis is spellvamp enkel voor zaken die magic damage doen?
In principe:

It works off of activated item effects, summoner spells, and abilities, regardless of the type of damage done.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 15:51 ]

• DaemonAngel
Snobbieh schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:48:
[...]

En nog erger, Garen zijn ulti dealt magic damage, dus je kan MR builden. Darius dealt True damage, niets om het tegen te houden...
I agree.
Een true damage spell mag bestaan.
Maar ik vind dat voor iets zoals een ulti je wel de mogelijkheid moet hebben om deze te counteren.
True damage is iets dat imo eruit zou mogen.
Tenzij het heel laag scaled.

Ik zou misschien nog met de huidige Darius overweg kunnen als zijn ult magic dmg was (kan je nog hexdrinker builden). De no CD is misschien wat retarded :p. Ik vraag me toch af of er bij riot niemand heeft gedacht, hmmm, misschien is dit retarded xD
Garen heeft ook geen CC maar neemt niet weg dat die sterk is. (Frozen mallet anyone en je hebt je cc :-) )
Dus als ik IP heb koop ik darius om wat op te ownen xD

Verwijderd

DaemonAngel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:51:
[...]

I agree.
Een true damage spell mag bestaan.
Maar ik vind dat voor iets zoals een ulti je wel de mogelijkheid moet hebben om deze te counteren.
True damage is iets dat imo eruit zou mogen.
Tenzij het heel laag scaled.

Ik zou misschien nog met de huidige Darius overweg kunnen als zijn ult magic dmg was (kan je nog hexdrinker builden). De no CD is misschien wat retarded :p. Ik vraag me toch af of er bij riot niemand heeft gedacht, hmmm, misschien is dit retarded xD
Garen heeft ook geen CC maar neemt niet weg dat die sterk is. (Frozen mallet anyone en je hebt je cc :-) )
Dus als ik IP heb koop ik darius om wat op te ownen xD
ap? maak er ad van omdat hij overduidelijk niks cast maar met zijn axe erop ramt

Verwijderd

hahaha, AD maken omdat je duidelijk ziet dat hij zijn axe erop gooit, dat soort dingen maken echt niets uit bij LoL of iedere andere game. Katarina gooit met mesjes --> magic dmg

bijna alle AP champs AA's zien er uit als een magic cast maar is toch AD dmg

alles kan, je moet je vooral niet laten tegenhouden door logica in LoL. ik heb een boog/gun/ranged attacks, ik wil meer dmg, ik koop een zwaard, want dat is logisch xD.

Verwijderd

Behekste axe en mesjes yuuuuuu >.> dan alsnog darius is ad kata ap dus....

Verwijderd

Het gaat er niet om wat logisch is maar wat balanced is, ik denk dat darius magic dmg zou moeten doen om die ult een beetje in toom te houden

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:00:
Katarina is Hybrid en niet alleen AP.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Ik denk wat men ook tegenstaat aan darius is dat hij zo hard snowballed (en dus te hard scaled(?))
Daarbij is toplane zo'n beetje de grootste snowball lane in het spel. Als iemand van top een kill pakt kan hij de ander redelijk makkelijk hard zonen / killen dat de toplane dus enorm gaat opvallen in het verdere verloop van het spel.

Ik ben zelf juist het tegenovergesteld tegengekomen. Goede sustain champs die op top tegenover darius stonden, darius raakte niet gefed en had totaal geen impact in teamfights / het verdere verloop.

Neemt niet weg dat ik niet tegen een fed darius zou willen spelen though ;-)

Even pure speculatie, tegen een karth ult wordt een red pot als counter gebruikt. Misschien ook wat voor als je van darius wil wegrennen?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:00:
Tristana schaalt alleen met AP op haar abilities, toch is het een AD Carry. De scaling zegt niet automatisch wat je moet bouwen dus.

[specs]

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:00
is het niet meer omdat er een refresh op die skill zit bij een last hit?

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
Wat ik me dan weer afvraag, zou een champion als Darius in het begin niet expres wat "OP" gemaakt worden zodat hij veel verkocht word (toch vaak via RP) om de inkomsten wat te boosten.

Een champ héél erg OP maken valt natuurlijk gelijk op, maar in deze proporties zijn er genoeg mensen die het goed proberen te praten en zeggen dat het te counteren is, maar voor Riot is een champ die veel kills maakt een goede bron van inkomsten natuurlijk.

• ocwil
  • Nu online
Naast dat is het ook wel leuk voor de afwisseling om weer es wat meer actie te zien hogere scores en dus meer filmpjes op youtube wat ook weer meer reclame is om nieuwe mensen aan te trekken om het spel te spelen.

win win situatie wij een leuke champion hun meer inkomsten en gratis reclame

[ Voor 15% gewijzigd door ocwil op 29-05-2012 16:16 ]

Xevoo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:14:
Wat ik me dan weer afvraag, zou een champion als Darius in het begin niet expres wat "OP" gemaakt worden zodat hij veel verkocht word (toch vaak via RP) om de inkomsten wat te boosten.
Vandaar dat champions als Sejuani en Volibear ook zwaar OP waren bij hun release. Het blijft nu eenmaal lastig om een game balanced te houden, maar ik vind Darius niet OP en vind hem wel prima zo.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Darius heeft inderdaad een hoog Xin / Yi gehalte, pubstomper met een hoop beperkingen.

Vs Magic damage bouw je MR, vs resistances bouw je penetration, vs flat true damage zoals Darius zijn ult bouw je HP. Ik zie het punt niet.

En over de refresh: als een team Darius toestaat om meerdere low health medespelers te killen in een teamfight dan is er wel meer aan de hand dan het OP zijn van Darius of was er toch wel ge-aced zonder Darius zijn ult. Ik zie het verschil met andere nukers / assasins en met bijvoorbeeld een Yi of Kata (qua refresh) niet.

Darius doet een hele sloot damage en heeft ter compensatie een hele hoop beperkingen.
Zo heeft hij slechte mobiliteit, slechte escapes en survivability, geen sustain, beperkte utility en een killsteal design. Daarnaast is hij prima te counteren in lane waarbij er een paar hele harde counters bestaan. Een glascannon build zou afgestraft moeten worden simpelweg vanwege zijn design en een tanky DPS build valt, behalve de ult (en ook die schaalt alleen met bonus AD), late game aardig af qua damage.

En ja, een fed Darius vs een team wat niet goed op hem reageert zal best wel OP zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Komt omdat onhit effects in principe niet werken met spellvamp. Zijn ook wel weer uitzonderingen op geloof ik.
Nee. Alles met een on-hit effect gebruikt geen Spellvamp.

"Mystic Shot does not proc spell vamp or Rylai's slow similarly with all spells and abilities that proc on-hit effects."

"Parrrley does not proc spell vamp and Rylai's slow similarly with all spells and abilities that proc on-hit effects."

[Wiki]

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:49:
In principe:

It works off of activated item effects, summoner spells, and abilities, regardless of the type of damage done.
dus ook ignite bijvoorbeeld, en deathfire grasp
dat zijn nou echt van die minimale kleine dingetjes die nooit nuttig zijn, maar die ene keer dat het wel zo is... *O* *O* *O*

zodra je dat soort dingetjes gebruikt in een 1V1 situatie en wegkomt met 1HP is het niet meer luck maar gewoon keiharde skill
djengizz schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:19:
En over de refresh: als een team Darius toestaat om meerdere low health medespelers te killen in een teamfight dan is er wel meer aan de hand dan het OP zijn van Darius of was er toch wel ge-aced zonder Darius zijn ult. Ik zie het verschil met andere nukers / assasins en met bijvoorbeeld een Yi of Kata (qua refresh) niet.
Dit heb ik geloof ik ook al 3x geroepen, maar mensen lezen wat selectief geloof ik. Zijn gewoon een paar keer afgeslacht door een fed darius omdat ze niet wisten hoe ze ermee om moesten gaan en gefrustreerd daarover, dus zal hij wel OP zijn. Want als zij er niet goed tegen kunnen spelen dan zal niemand dat wel kunnen. Denk gewoon goed na over wat je moet bouwen om zijn ulti tegen te gaan (health dus) en communiceer met je team zodat ze hem als eerste kapotmaken, of in ieder geval vlak na de AD carry.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Vandaar dat champions als Sejuani en Volibear ook zwaar OP waren bij hun release. Het blijft nu eenmaal lastig om een game balanced te houden, maar ik vind Darius niet OP en vind hem wel prima zo.
Waren beide overigens niet OP, Sejuani is zelfs gebuffed geworden en wordt nauwelijks gespeeld, Volibear was ook niet OP, de damage van zijn W is makkelijk te counteren doordat het physical dmg is alleen bouwden nubs liever warmogs dan armor.

[specs]

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Sejuani was niet eens "goed" bij release. Laat staan OP. Na buffs nog steeds niet. Lopende Rylais met een stun.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:22:
[...]

Nee. Alles met een on-hit effect gebruikt geen Spellvamp.

"Mystic Shot does not proc spell vamp or Rylai's slow similarly with all spells and abilities that proc on-hit effects."

"Parrrley does not proc spell vamp and Rylai's slow similarly with all spells and abilities that proc on-hit effects."

[Wiki]
Er zijn wel uitzonderingen maar dit is dan omdat het geclassificeerd is als ability terwijl het eigenlijk een onhit is:

The following abilities occur on-hit, but remain classified as abilities. ​The damage caused by these abilities will apply spell vamp and trigger on-ability effects such as Rylai's Crystal Scepter, regardless of damage type (physical, magical or true).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:44:
[...]

Er zijn wel uitzonderingen maar dit is dan omdat het geclassificeerd is als ability terwijl het eigenlijk een onhit is:

The following abilities occur on-hit, but remain classified as abilities. ​The damage caused by these abilities will apply spell vamp and trigger on-ability effects such as Rylai's Crystal Scepter, regardless of damage type (physical, magical or true).
Voorbeelden? Ik keen geen enkele skill die expliciet in skill description aangeeft een on-hit te zijn of on-hit toe te passen die vervolgens ook Spellvamp gebruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:46:
[...]

Voorbeelden? Ik keen geen enkele skill die expliciet in skill description aangeeft een on-hit te zijn of on-hit toe te passen die vervolgens ook Spellvamp gebruiken.
Er staat ook niet expliciet bij dat het onhit is maar:
  • Akali's Mark of the Assassin
  • Leona's Sunlight (applies the ally's on-ability effects, not Leona's)
  • Lux's Illumination
  • Shyvana's Flame Breath (Fury of the Dragonborn effect)

Verwijderd

Ik snap niet waarom jullie blijven zeggen dat je niet kan itemizen tegen true damage.
Als je gewoon meer health haalt dan maakt die true damage minder uit. Werkt alleen niet tegen vayne omdat die % true damage doet. Als je tegen olaf bijvoorbeeld gewoon wat health haalt is zijn E echt niet zo indrukwekkend meer omdat het gewoon geen hele grote hit op je hp pool is.

• DaemonAngel
Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:36:
[...]

Dit heb ik geloof ik ook al 3x geroepen, maar mensen lezen wat selectief geloof ik. Zijn gewoon een paar keer afgeslacht door een fed darius omdat ze niet wisten hoe ze ermee om moesten gaan en gefrustreerd daarover, dus zal hij wel OP zijn. Want als zij er niet goed tegen kunnen spelen dan zal niemand dat wel kunnen. Denk gewoon goed na over wat je moet bouwen om zijn ulti tegen te gaan (health dus) en communiceer met je team zodat ze hem als eerste kapotmaken, of in ieder geval vlak na de AD carry.
Dit vind ik niet zo.
Mensen hebben inderdaad enorm vaak de neiging OP te roepen wanneer ze verliezen van een champ.
Ik heb champs die ik bann in ranked omdat ik ze storend vind om te moeten counteren en vaak teammates niet in staat zijn ze te counteren.
Hiermee bedoel ik dus mijn standaard banns namelijk kassadin en shaco. Deze zijn niet OP. Maar als ze niet gecounterd worden storend.
Zo heb je er nog die je banned afhankelijk of je first pick hebt of niet.

Darius daarentegen vind ik gewoon flat-out OP.
En over het HP builden. Als je dit magic dmg maakt krijg je direkt een viable item dat je mogelijks kan gebruike als AD carry om hem te counteren. Dit is gemaakt voor zaken zoals zijn ult.

Maar als ik hem straks gekocht heb zal ik van mening veranderen en wel beginngen schreeuwen dat hij niet OP is hoor :p Ik ga vooral mezelf niet boycotten xD

Maar in een serieuze note, als Garen speler merk ik dat Darius zijn skillset fout gebuild is.

De note dat riot met opzet nieuwe champs op maakt voor de verkoop te stimuleren is ook al eens bij me opgekomen btw :p

• DaemonAngel
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:52:
Ik snap niet waarom jullie blijven zeggen dat je niet kan itemizen tegen true damage.
Als je gewoon meer health haalt dan maakt die true damage minder uit. Werkt alleen niet tegen vayne omdat die % true damage doet. Als je tegen olaf bijvoorbeeld gewoon wat health haalt is zijn E echt niet zo indrukwekkend meer omdat het gewoon geen hele grote hit op je hp pool is.
Dit gaat over een E spell.
Niet over een ultimate.
De damage output van die is totaal verschillend ik naar mijn mening dus niet vergelijkbaar.
Je kan voor veel minder geld AP of AD dmg counteren.
Maar hp steken kost je al direkt 1.1k voor een giants belt.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DaemonAngel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:54:
En over het HP builden. Als je dit magic dmg maakt krijg je direkt een viable item dat je mogelijks kan gebruike als AD carry om hem te counteren. Dit is gemaakt voor zaken zoals zijn ult.
De AD carry zou nooit in de buurt van Darius moeten komen.

Je realiseert je ook dat het veel moeilijker wordt om te counter builden vs een ability die schaalt met AD maar magic damage doet? Je zult dan namelijk twee type resistances moeten kopen ipv nu alleen HP. Dit zou wel eens veel vervelender kunnen uitpakken dan wat het nu is.

Meteen de reden waarom ik Darius zijn passive eigenlijk veel sterker en irritanter vind om tegen te spelen dan zijn ult.
Je kan voor veel minder geld AP of AD dmg counteren.
Dat ligt maar net aan je effective HP.
Maar hp steken kost je al direkt 1.1k voor een giants belt.
Ruby crystal / red pot?
Daarbij zal hij vaak vs een bruiser staan die toch wel HP bouwt.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:37

Nutral

gamer/hardware freak

Darius zonder die passive zou ok zijn, alleen die passive doet zo ongelovelijk veel damage, als je gewoon alleen al kijkt naar de damage 12 - 36 + 40% Bonus ad over 5 seconden dat 5 keer kan stacken (dus bij 5 hits 60-180 + 200% ad).

Die passive maakt dat traden heel moeilijk is, en dan heb je nog zijn skills die zijn trading beter maken, zijn draaiende zwaard, je weer naar zich toe trekken en een ability die slow't en meer damage doet met meer stacks, In lane doet darius dus niet alleen veel damage, het is makkelijk voor darius om meer stacks te krijgen op iemand vanwege de slow en naar zich toe trekken. Het nadeel dat hij heeft is dan de sustain maar dat is makkelijk te kopen en hij trade ongelovelijk hard.

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:27:
Darius zonder die passive zou ok zijn, alleen die passive doet zo ongelovelijk veel damage, als je gewoon alleen al kijkt naar de damage 12 - 36 + 40% Bonus ad over 5 seconden dat 5 keer kan stacken (dus bij 5 hits 60-180 + 200% ad).

Die passive maakt dat traden heel moeilijk is, en dan heb je nog zijn skills die zijn trading beter maken, zijn draaiende zwaard, je weer naar zich toe trekken en een ability die slow't en meer damage doet met meer stacks, In lane doet darius dus niet alleen veel damage, het is makkelijk voor darius om meer stacks te krijgen op iemand vanwege de slow en naar zich toe trekken. Het nadeel dat hij heeft is dan de sustain maar dat is makkelijk te kopen en hij trade ongelovelijk hard.
Traden met hem is niet moeilijk zolang je maar een ranged champ hebt of een champ met heavy sustain ala yorick nidalee ww, udyr.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Fanatic_FS schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Waren beide overigens niet OP, Sejuani is zelfs gebuffed geworden en wordt nauwelijks gespeeld, Volibear was ook niet OP, de damage van zijn W is makkelijk te counteren doordat het physical dmg is alleen bouwden nubs liever warmogs dan armor.
Volgensmij mis je de sarcasm :p. (of ik zie sarcasm waar deze niet is).
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:58:

alles kan, je moet je vooral niet laten tegenhouden door logica in LoL. ik heb een boog/gun/ranged attacks, ik wil meer dmg, ik koop een zwaard, want dat is logisch xD.
Nog veel mooier is het al een game reviewer vervolgens roept dat je meer range krijgt door het kopen van een boog :').

• godofal
  • Niet online

godofal

darius is OP
ik blijf het zeggen, dan kunnen er nóg twintig counters zijn, nog vijf verschillende technieken om 'm uit te schakelen, hij is OP!

normaal als je een nieuwe champ hebt (bijvoorbeeld varus) zullen ervaren spelers die een goed idee hebben hoe het spel in elkaar steekt er altijd wat beter mee scoren omdat niemand hem nog echt goed weet te counteren
maar in het geval van varus kan élke nitwit ermee rondlopen en gewoon 20/x/x eindigen
dáár baseer ik mijn mening op dat hij OP is, ik heb er pas 1 zien falen en die had geen farm, positioneerde slecht en overextende als een malle

hoe ik voor mezelf bepaal of iets OP is; ik vergelijk het met vergelijkbare skills
de passive van tiwtch is bijvoorbeeld zo goed als gelijk, behalve in de cijfers
op lvl1 doet darius z'n passive 12 schade totaal, bij twitch is dat 2.5
bijna 5x sterker!
nog erger: op lvl1 doet die darius passive al meer schade dan die van twitch maxed out, wat 10 damage is

nou is het enige verschil dat twitch z'n damage true damage is, en die van darius magic damage
máár, die van darius schaalt ook nog 's, dus ik vind dat gelijkspel

kijk naar wat er vervolgens mee gebeurt: twitch kan de stacks gebruiken om schade te doen en te slowen
éxact hetzelfde met darius: hoe meer stacks hoe meer slow, maar in dezelfde skill: méér schade

ik vergelijk twitch E met darius ult, omdat die zo goed als net zo spammable is (minder CD als je killed, maar geen korte CD als je faalt)

nu is het natuurlijk bijna altijd zo dat een bruiser wint van een AD carry 1 op 1 (niet in lane, gewoon open vlak zeg maar) maar dit is gewoon héél krom

ik vind écht dat ze de cijfers bij darius hárd omlaag moeten gooien, en zeker geen reset op de ulti

aluhoedje op:
de theorie dat ze express een OP champ maken om veel te verkopen vind eigenlijk best logisch, zeker na darius
dubbellaags:
en dat er een stel andere champs níét OP zijn kan zijn om niet verdacht te lijken 8)7
/aluhoedje

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:30
Hecarim was easy. Niet echt heel op. Wel ff lastig om mee om te gaan.
Varus is al niet meer easy. Erg leuke champ. Maakt veel verschil.
Darius is nog net iets meer dan varus een verschilmaker. Maar zat net als tristana tegen darius+caitlyn. Ik werd als schild gebruikt door irelia. MAar toch: ik trade equal tegen cait en elke keer als darius in de buurt was kreeg 'ie een tik op z'n neus. Drie van de vier keer kon ik op laag level buiten bereik van zijn axe blijven (range van tris is pas op latere level echt leuk). Een kog zou gehakt van darius moeten maken. En als je skillshots kan landen: morgana en kennen zijn allebei erg leuk erin. Of als je kan kiten: ashe.

Darius is niet bepaald de makkelijkste tegenstander. Maar dat vind ik ook van een goede lux.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:37

Nutral

gamer/hardware freak

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:32:
[...]

Traden met hem is niet moeilijk zolang je maar een ranged champ hebt of een champ met heavy sustain ala yorick nidalee ww, udyr.
Je moet niet alleen kijken naar de sustain, Darius trade een stuk harder dan warwick en ook al kan warwick een ! doen, darius doet wat passive stacks, zijn draaiende zwaard en trekt warwick nog een keer naar hem toe omdat weer te doen. Op dat moment kan warwick niets anders dan dat zijn mana op gaat aan healen op minions of andere.

Udyr moet in melee range komen en daarbij kan darius flink wat stacks op hem plaatsen, udyr kan deze lane matchup nog wel aan maar dan zit je als udyr nog steeds tegen 3 soorten damage.

Nidalee zelf is vrij squishy en heeft niet echt veel sustained damage, op lvl 6 heeft ze wel cougar form en ze heeft daarvoor het range voordeel maar om minions te pakken zal darius er nog steeds kunnen staan en nidalee naar zich toe trekken.

Yorick kan darius eventueel ook wel hebben, alleen moet je dan wel de trade's heel goed in de gaten houden, het punt is ook dat extra damage kopen er als yorick niet echt heel goed in zit, de manamune is vrij core en met een spirit visage kun je de magic damage ook nog wel hebben, ik weet nog niet zo heel goed hoe deze lane kan lopen.

Verwijderd

Ja maar darius heeft zelf geen sustain dus dat zal hij moeten kopen. Leuk voor hem dat hij bij een trade 1.5-2x zoveel damage doet. Ik doe Q en ik heb mijn hp terug terwijl hij weer een pot moet chuggen. Tegen de tijd dat hij een wriggles heeft heb jij glacial shroud en dan kan je best je lane winnen.

Met kayle heb ik ook nog nooit van hem verloren die heeft net iets meer range dan zijn pull dus als je het goed speelt kan je gewoon elke keer dat hij normaal probeert te farmen hem gratis harassen.
Die keer dat je het verkeerd speelt en gepulld word kan je hem daarna slowen met Q en kiten omdat jij ranged bent en hij melee.

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:54:
[...]

Je moet niet alleen kijken naar de sustain, Darius trade een stuk harder dan warwick en ook al kan warwick een ! doen, darius doet wat passive stacks, zijn draaiende zwaard en trekt warwick nog een keer naar hem toe omdat weer te doen. Op dat moment kan warwick niets anders dan dat zijn mana op gaat aan healen op minions of andere.

Udyr moet in melee range komen en daarbij kan darius flink wat stacks op hem plaatsen, udyr kan deze lane matchup nog wel aan maar dan zit je als udyr nog steeds tegen 3 soorten damage.

Nidalee zelf is vrij squishy en heeft niet echt veel sustained damage, op lvl 6 heeft ze wel cougar form en ze heeft daarvoor het range voordeel maar om minions te pakken zal darius er nog steeds kunnen staan en nidalee naar zich toe trekken.

Yorick kan darius eventueel ook wel hebben, alleen moet je dan wel de trade's heel goed in de gaten houden, het punt is ook dat extra damage kopen er als yorick niet echt heel goed in zit, de manamune is vrij core en met een spirit visage kun je de magic damage ook nog wel hebben, ik weet nog niet zo heel goed hoe deze lane kan lopen.
Nidalee lijkt me het toch vrij goed doen tegen een darius, je kunt best uit zijn pull blijven (vooral als je de brushes abused) en vanaf 6 heb je burst én sustain (evt. ook nog lantern). Zolang je kunt traden zonder all-in te gaan moet je in principe het langer uithouden dan een Darius.
Fanatic_FS schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Ik geloof dat mijn sarcasme niet herkend werd :P

Verwijderd

Er moet echt wat gedaan worden aan blitzcrank imo. Word veel te saai zo op bottom lane, er is altijd een blitzcrank en je moet eigenlijk altijd een alistar ertegenover zetten of maar hopen dat je ad carry niet gepakt word

maar wat moet er dan veranderen

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:57:
Er moet echt wat gedaan worden aan blitzcrank imo. Word veel te saai zo op bottom lane, er is altijd een blitzcrank en je moet eigenlijk altijd een alistar ertegenover zetten of maar hopen dat je ad carry niet gepakt word

maar wat moet er dan veranderen
Sivir/Ez picken. DIe zijn lastig te grabben. Met ez flash je nog steeds gewoon weg als de hook je raakt terwijl je animatie aan de gang is dus je hoeft ook niet gigantisch snel te zijn ofzo.
Urgot soraka spelen, leuk dat hij urgot grabbed die is toch niet dood te krijgen tenzij er een jungle gank is.
En na 1 rake E is je tegenstander 50% hp of minder zonder sustain support.
Kill lane runnen met leona, nunu support spelen zodat je ad supersnel is en makkelijk kan dodgen.
Imo zijn er dus wel mogelijkheden om het af te stoppen. Heavy harass kan ook maar dat is wel riskant want dan word je natuurlijk makkelijker gepullt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 19:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:15:
[...]

Sivir/Ez picken. DIe zijn lastig te grabben. Met ez flash je nog steeds gewoon weg als de hook je raakt terwijl je animatie aan de gang is dus je hoeft ook niet gigantisch snel te zijn ofzo.
Urgot soraka spelen, leuk dat hij urgot grabbed die is toch niet dood te krijgen tenzij er een jungle gank is.
En na 1 rake E is je tegenstander 50% hp of minder zonder sustain support.
Kill lane runnen met leona, nunu support spelen zodat je ad supersnel is en makkelijk kan dodgen.
Imo zijn er dus wel mogelijkheden om het af te stoppen. Heavy harass kan ook maar dat is wel riskant want dan word je natuurlijk makkelijker gepullt.
En gewoon consistent zorgen dat er minstens 1 minion tussen jou en Blitz zit. Verder is de range van de grab ook niet bijzonder groot.

Verwijderd

Ik heb ook niet echt problemen met blitz maar het is zo vaak dat ik support moet en de AD carry kan het niet ontwijken, dan moet ik wel alistar gaan om ze te beschermen
Ik heb vrijwel altijd graves of tristana als ik ad ga, dan dodge je ze makkelijk want je ziet het altijd wel aankomen

Ik snap gewoon niet dat je als AD carry dat niet kan dodgen als ik als support zijnde zelfs de bush ward waar blitz in zit >_>

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 19:33 ]

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:30
Ach soms zijn we gewoon mensen. Nidalee is vijandelijke mid. En heeft geen zin meer in mij. Dus vertrekt naar beneden. Dwars door de ward die ik heb neergezet. Ik ping en zeg:"nidalee coming bot!" en denk, zal wel goedkomen. Vervolgens wordt er eentje van bot boos! Ik heb geen ss gezegd...

Maar zelf ben ik ook niet heel erg hendig: Ik sta mid. Zie nidalee ff achter haar toren duiken. Gelijk: SS mid <ping op mij>. Ik rush naar voren en nidalee komt weer tevoorschijn achter de toren. Echt ff rust aan het pakken. Vervolgens wordt ik besprongen door Jax. Dat was de missende 'mid'.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Er staat ook niet expliciet bij dat het onhit is maar:
  • Akali's Mark of the Assassin
  • Leona's Sunlight (applies the ally's on-ability effects, not Leona's)
  • Lux's Illumination
  • Shyvana's Flame Breath (Fury of the Dragonborn effect)
Dit zijn debuffs die reageren op damage. Geen on-hit effects. Leona's Sunlight procced met alles waar het door geraakt word (behalve Leona zelf). Overigens past het niet opnieuw een on-hit toe. Dat jij er een Sheen proc op gebruikt, ok. Het zal niet een extra TBC stack op gooien of een Sheen proc.

• Jeffroiscool
Champion Sneak Peek Draven, the Glorious Executioner

There’s a saying in the entertainment business: “The show must go on!” When your particular niche in the world of show business is brutal, gladiatorial combat, however, this expression comes with its own set of limitations. Take Darius’ brother Draven, the Glorious Executioner. While he might be the consummate entertainer, this vicious champion of the arena is most famous for knowing exactly how it is that the proverbial show comes to an end – usually in some grandiose, blood-soaked fashion.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/May_2012/2012_05_29_draven_teaser/draven_teaser.jpg

Abilities [ UNCONFIRMED ]
  • Wicked Blades Draven's Critical Strikes deal bonus physical damage over time. Spinning Axe also causes this effect even if it does not Critically Strike.
  • Spinning Axe Draven's next attack will deal bonus damage. This axe will ricochet off the target high up into the air. If Draven catches it, he automatically readies another Spinning Axe. Draven can have two Spinning Axes at once.
  • Blood Rush Draven gains increased Movement Speed and Attack Speed. The Movement Speed bonus decreases rapidly over its duration. Catching a Spinning Axe will refresh the cooldown of Blood Rush.
  • Stand Aside Draven throws his axes, dealing physical damage to targets hit and knocking them aside. Targets hit are slowed.
  • Whirling Death Draven hurls two massive axes to deal physical damage to each unit struck. Whirling Death slowly reverses direction and returns to Draven after striking an enemy champion. Draven may also activate this ability while the axe is in the flight to cause it to return early. Deals less damage for each unit it hits and resets when the axes reverse direction.
Afbeeldingslocatie: http://competitive.na.leagueoflegends.com/sites/default/files/styles/scale_page_full/public/upload/wallpaper/1920x1080.jpg

So if you’re interested in taking a few lessons from a headliner that cuts against the grain, you’ll definitely be excited to welcome Draven to the League of Legends this patch.
Morello: Draven is a Ranged DPS. Those weapons have a few surprises in store

:o een executioner als ranged dps, ik ben benieuwd!

Verwijderd

Een soort olaf / gangplank combo, aangezien skill ook kan critten.
Is deze champ in combinatie met een IE en crit dmg runes/ masterie niet iets TE sterk?
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:06:
Een soort olaf / gangplank combo, aangezien skill ook kan critten.
Is deze champ in combinatie met een IE en crit dmg runes/ masterie niet iets TE sterk?
Je kent de waardes van zijn abilities nog niet, dus niet te snel oordelen lijkt me. Ben trouwens benieuwd wat ze van plan zijn voor de 100ste champ. Zal wel iets speciaals worden lijkt me :P

Verwijderd

wat een heerlijke champ lijkt me dat, positioning zal zo belangrijk worden. Hier gaat skill echt verschil maken, als je goed bent in het vangen van je spinning axe ben je godlike

Ult lijkt wel op de Q van Sivir maar dan met wat steroids

Verwijderd

Gangplank / Olaf combo: Gooi met axe / opvangen en verder! -- steroid spell (olaf / GP)

Er is niet veel nodig om hem sterk te maken, maar wat ik verwacht is dat hij een hoge poke heeft en gevaarlijke close range heeft (Net als gangplank dus). In ratio's ongeveer hetzelfde.

Daarnaast denk ik dat zijn ult met AP scaled (vind het wat meer magisch klinken), dus een soort AP / critter?

Waar ik dan bang voor ben, Olaf is in verhouding best een klein mannetje met kleine axes die gigantisch pijn doen. Als ik het zo lees heeft de nieuwe kerel veel grotere axes. Gaat deze dan meer of minder pijn doen dan de kleine blonde viking? (Het moet voor het oog ook kloppen)

Verwijderd

die axe van olaf van je niet echt op, die pik je weer op, deze axe moet je echt onder gaan staan daar waar hij neerkomt lijkt mij.

Het zal interesant worden, straks blijkt Darius een support voor zijn broertje te zijn ofzo xD

• Rendiertje
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat we echt met broertje te maken hebben...

Het kan natuurlijk aan mij liggen maar zijn er meer van zulke familieleden in LoL?

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:28:
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat we echt met broertje te maken hebben...

Het kan natuurlijk aan mij liggen maar zijn er meer van zulke familieleden in LoL?
Nasus en Renekton zijn broers (goden).
Twisted Fate en Graves zijn rivalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 09:29 ]

• DaemonAngel
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:28:
[...]

Nasus en Renekton zijn broers (goden)
Jup, luister maar naar renekton zijn sounds, die zegt dit zelfs :p

En je hebt er zo nog hoor, je moet maar is wat rondlezen, ik ben ze ook allemaal redelijk snel vergeten :p

Verwijderd

Ashe en Tryn zijn getrouwd (ja toch, waarom is die ene arm dan nog steeds zo veel sterker xD)

Ashe en Sejuani zijn zussen geloof ik en er is er nog een (drie princessen/koninginen)

Kassadin heeft nog een dochter etc etc, zijn er echt een hoop

Oh en een van de leukste, WW is de leraar van Singed

Verwijderd

Jarvan Prins van alle Demacian Champs :)
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:32:
Ashe en Tryn zijn getrouwd (ja toch, waarom is die ene arm dan nog steeds zo veel sterker xD)

Ashe en Sejuani zijn zussen geloof ik en er is er nog een (drie princessen/koninginen)

Kassadin heeft nog een dochter etc etc, zijn er echt een hoop

Oh en een van de leukste, WW is de leraar van Singed
Yup, en Soraka heeft hem naar zijn huidige vorm gemaakt. Sowieso leuk om die verhaaltjes eens door te lezen. Er was ook een keer iemand die alle relaties tussen de champs had uitgetekend met pijltjes, die klopte vrij aardig. Stonden alle rivalries en friendships etc. in.

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Vicarious schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:35:
[...]

Yup, en Soraka heeft hem naar zijn huidige vorm gemaakt. Sowieso leuk om die verhaaltjes eens door te lezen. Er was ook een keer iemand die alle relaties tussen de champs had uitgetekend met pijltjes, die klopte vrij aardig. Stonden alle rivalries en friendships etc. in.
Kayle en Morgana.... ben ff vergeten wat hun connectie was

• DaemonAngel
Kayle en morgana zijn zussen en enemies :p

Bij deze de link naar iemand die zich inderdaad bezig gehouden heeft met die relaties.

http://na.leagueoflegends...entid=301213&d=1319249648

Sommige zijn al wat correcter dan andere.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Bij sommige relaties krijg je ook wat extra passive spells op je ingame. Deze voegen niks toe slechts een beschrijving, zo heb ik een keer gehad (vergeten welke relatie) stond er X hates Y.

Wel grappig.
Pagina: 1 ... 31 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.