darius is OP
ik blijf het zeggen, dan kunnen er nóg twintig counters zijn, nog vijf verschillende technieken om 'm uit te schakelen, hij is OP!
normaal als je een nieuwe champ hebt (bijvoorbeeld varus) zullen ervaren spelers die een goed idee hebben hoe het spel in elkaar steekt er altijd wat beter mee scoren omdat niemand hem nog echt goed weet te counteren
maar in het geval van varus kan élke nitwit ermee rondlopen en gewoon 20/x/x eindigen
dáár baseer ik mijn mening op dat hij OP is, ik heb er pas 1 zien falen en die had geen farm, positioneerde slecht en overextende als een malle
hoe ik voor mezelf bepaal of iets OP is; ik vergelijk het met vergelijkbare skills
de passive van tiwtch is bijvoorbeeld zo goed als gelijk, behalve in de cijfers
op lvl1 doet darius z'n passive 12 schade totaal, bij twitch is dat 2.5
bijna 5x sterker!
nog erger: op lvl1 doet die darius passive al meer schade dan die van twitch maxed out, wat 10 damage is
nou is het enige verschil dat twitch z'n damage true damage is, en die van darius magic damage
máár, die van darius schaalt ook nog 's, dus ik vind dat gelijkspel
kijk naar wat er vervolgens mee gebeurt: twitch kan de stacks gebruiken om schade te doen en te slowen
éxact hetzelfde met darius: hoe meer stacks hoe meer slow, maar in dezelfde skill: méér schade
ik vergelijk twitch E met darius ult, omdat die zo goed als net zo spammable is (minder CD als je killed, maar geen korte CD als je faalt)
nu is het natuurlijk bijna altijd zo dat een bruiser wint van een AD carry 1 op 1 (niet in lane, gewoon open vlak zeg maar) maar dit is gewoon héél krom
ik vind écht dat ze de cijfers bij darius hárd omlaag moeten gooien, en zeker geen reset op de ulti
aluhoedje op:
de theorie dat ze express een OP champ maken om veel te verkopen vind eigenlijk best logisch, zeker na darius
dubbellaags:
en dat er een stel andere champs níét OP zijn kan zijn om niet verdacht te lijken
/aluhoedje