[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:22
Ja precies, vaak kocht ik dan ook nog een ward.
Speel overigens vrijwel altijd premade dan, via teamspeak gaat dat net wat lekkerder die speed buff + voice chat is heerlijk, vollebak je ad carry er in laten rennen met speedbuff.

De ulti van zilean is ook heerlijk, vaak wachten ze je wel op maar met een flash en speedbuff kun je je ad carry meestal wel redden. En towerdiven heeft dan ook vrijwel geen nut meer.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Hoeveel verschillend is een 3vs3 ten opzichten van een 5vs5? Wat zijn precies de verschillen in gameplay? Meer 1vs1 duels? Geen jungler? Ik heb er geen ervaring mee omdat ik slechts een paar potjes ooit heb gespeeld in het begin.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Swanfield schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:08:
Hoeveel verschillend is een 3vs3 ten opzichten van een 5vs5? Wat zijn precies de verschillen in gameplay? Meer 1vs1 duels? Geen jungler? Ik heb er geen ervaring mee omdat ik slechts een paar potjes ooit heb gespeeld in het begin.
Het verschilt vooral in het feit dat er in 3v3 veel minder champions viable zijn. In een 5v5 kun je iemand makkelijk kapotfocussen met 5 man, met 3 man is dat een stuk lastiger. Je zult dus zien dat tanky DPS in 3v3 over het algemeen de beste kans van slagen heeft. Tevens moet je er rekening mee houden dat je wat minder gold te besteden hebt tenzij de game echt heel erg gelijkop gaat

Vicariously I live while the whole world dies

• Swanfield
Vicarious schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Het verschilt vooral in het feit dat er in 3v3 veel minder champions viable zijn. In een 5v5 kun je iemand makkelijk kapotfocussen met 5 man, met 3 man is dat een stuk lastiger. Je zult dus zien dat tanky DPS in 3v3 over het algemeen de beste kans van slagen heeft. Tevens moet je er rekening mee houden dat je wat minder gold te besteden hebt tenzij de game echt heel erg gelijkop gaat
Maar er is dus geen support nodig? Maar je heb wel 3x een damage dealer nodig als champion?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Swanfield schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Maar er is dus geen support nodig? Maar je heb wel 3x een damage dealer nodig als champion?
Ik heb een team met een pure support in 3v3 nog nooit succesvol gezien, je doet dan te weinig damage.

• Swanfield
Vicarious schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:16:
[...]

Ik heb een team met een pure support in 3v3 nog nooit succesvol gezien, je doet dan te weinig damage.
Ok nou ik ga wel eens proberen 3vs3 te spelen :) Speel voornamelijk tanky chars dus dat komt dan wel goed denk ik :)

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Wat je in 3v3 vaak ziet zijn een berg bruisers/ offtanks. Dat soort zaken. Supports zie je nooit, junglers heel af en toe. Dat kan wel werken maar moet je wel goed bezig zijn. Het is nogal makkelijk warden namelijk. AP en AD carry's zie je ook wel. Maar dan maar 1 in het team. Met 2 bruisers.

Dat zijn mijn ervaringen tenminste. En je moet gewoon verdomde goed op de map letten. Een wandelingetje van de naar de andere lane is zo gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:27:
Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of ik hier op het goede adres ben om wat nieuwe teammaten op te trommelen.
Ik zal later deze dag de GoT channel joinen, is het daar een beetje druk?
Nee. Je zou zelfs kunnen stellen dat het er hartstikke deaud is.

Begrijp me niet verkeerd. Het is redelijk druk.. een mannetje of 70 in de avond. Maar niemand zegt ooit wat..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 16:52 ]

• LaZyGolfer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 13:58
Over Vayne bot, Vayne is gewoon een high skill cap champion. Dus als je daar niet of slecht mee overweg kunt zal het inderdaad lastig spelen zijn. maar als je het wel kunt is vayne een betere ad carry als een asche of caytlin.

En als ze je komen ganken heeft vayne zelfs betere escapes als een ashe die ook behoorlijk snel neer gaar. verder is het handig om cleanse te nemen op vayne net als bij kog (cleanse/flash). verder zou je niet van jarvan mogen verliezen je kunt gewoon uit z'n ult q'en. Is kwestie van veel spelen, als je late game haalt zla je team blij met je zijn vayne is één van de hoogste dps champs.

Verwijderd

Swanfield schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Ok nou ik ga wel eens proberen 3vs3 te spelen :) Speel voornamelijk tanky chars dus dat komt dan wel goed denk ik :)
3v3 is het ook aan te raden om een jungler te nemen als jax mundo of ww. Op die map heb je nog de jungle creeps die je op de 5v5 map had van voor de remake. Die zijn wat taaier maar brengen heel veel gold en exp op.
Als je dan een champ hebt die goed 2v1 kan heb je echt een dik level voordeel en je kan de draak pakken vlak nadat die spawnt als je wriggles hebt. Dat is geloof ik op 6 minuten. En die draak geeft daar een 12% damage boost en 250 global gold. Als je die weet te controleren heb je echt een giganisch voordeel.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Beetje ARAM spelen had delayed penta kill (triple + double) zat maar iets van 2 seconden tussen :(

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/wIdK

HEERLIJK Varus in ARAM. Dank aan Amumu die me trade anders had ik Amumu :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Craven
  • Nu online
Ik pak junglen in 3v3 er eigenlijk na lvl 6 altijd wel bij. Warwick pak ik altijd top. Kun je vanaf je madreds direct al dragon pakken. Jungle is daar een mooie afwisseling met pushen.

De laatste tijd speel ik veel teemo in TT overigens. Niet echt een offtank of bruiser. Maar met de hybrid build die ik hem geef + shrooms is hij echt de ultieme troll daar.

Verwijderd

Craven schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:39:
Ik pak junglen in 3v3 er eigenlijk na lvl 6 altijd wel bij. Warwick pak ik altijd top. Kun je vanaf je madreds direct al dragon pakken. Jungle is daar een mooie afwisseling met pushen.

De laatste tijd speel ik veel teemo in TT overigens. Niet echt een offtank of bruiser. Maar met de hybrid build die ik hem geef + shrooms is hij echt de ultieme troll daar.
Ik deed dat met mijn maten dus altijd al vanaf level 1. Dan staat er 1 iemand 2 tegen 1 maar dat is meestal niet zon ramp als je bijvoorbeeld een champ als gragas picked kan je prima farmen.
Met een goede run kan je level 6 zelfs hitten voor de solo lanes dus als je daarna een teamfight doet heb je een gigantisch voordeel.
Ik zeg goede run omdat de camps op TT random zijn en als je geen geluk hebt kan je wat eerder naar base terug moeten daardoor.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
DrFlash schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:35:
[...]
Hier kan ik het toch niet echt mee eens zijn, het kan ook gewoon een kwestie van pech zijn. Als voorbeeld:
jungler 1 -> gank mid, succesvol, enemy mid dood. loopt vervolgens door naar z'n wraiths met zeg 40% hp wat hij nog over heeft na de gank even snel wraiths pakken en dan recallen.

jungler 2, wou bot lane ganken, maar doordat die uitgepushed was ging hij maar kjiken of enemy rood er was. Vervolgens zag hij dat zijn mid geganked was en dood, enemy jungler heeft maar 40% hp, terwijl hij zelf 100% heeft. afijn loopt van rood naar boven en gaat in de brush staan want waarschijnlijk komt de enemy jungler naar wraiths....

vul de rest zelf maar in.....

Dit is natuurlijk een heel specifiek voorbeeld, maar het komt erop neer dat het een beetje te makkelijk is om te zeggen dat het altijd je eigen schuld is als je dood gaat.
In dat voorbeeld, is het dus zeker de "schuld" van jungler 1.

Jungler 2 weet dat jungler 1 een lager hp heeft, en dat vrij veel spelers na een gank op mid, wraiths/wolves gaan doen. Dat jungler 1 zijn eigen jungle niet veilig heeft, danwel door een ward bij de river ingang/red / tribush, maakt het niet plots pech of schuld van een ander.

Dat velen (inclusief mijzelf) niet regelmatig een ward mee hebben early game, doet er niet aan af dat het toch echt de eigen "schuld" is.

Hoe belangerijk dit vervolgens is, is een tweede. Maar het is geen pecht of schuld van een ander. (Tenzij je full-pre's speelt, dan kan er inderdaad enigzins blaam geplaats worden.)

Beetje zelfde verhaal als met miss calls, Het ieder z'n eigen om te weten waar de vijand is.

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
atlantisx schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:32:
[...]

In dat voorbeeld, is het dus zeker de "schuld" van jungler 1.

-snip-

Hoe belangerijk dit vervolgens is, is een tweede. Maar het is geen pecht of schuld van een ander. (Tenzij je full-pre's speelt, dan kan er inderdaad enigzins blaam geplaats worden.)

Beetje zelfde verhaal als met miss calls, Het ieder z'n eigen om te weten waar de vijand is.
goed verhaal, maar blijft staan dat je niet altijd kan weten waar iedereen is, je probeert slim te warden om dit zo veel mogelijk te voorkomen, maar het kan best zijn en dat was het in dit geval dat er gewoon niets aan te doen is. ook niemand schuld, ging hier om een shaco die al een tijdje in mijn jungle rondhing bij bot, niemand gezien niet verwacht dat hij er nog steeds zat. Soms zijn dingen gewoon niets aan te doen en gewoon domme pech het hoeft niet altijd iemands schuld te zijn, dat was het punt wat ik probeerde te maken.

Wowhead profiel

Verwijderd

Altijd het gezeik idd dat je geen miss zegt. Ook al zeg ik miss dan nog zijn ze 9vd10 keer te lomp om te reageren, dan ping je maar daar kijken ze niet naar denkende dat het om een andere lane gaat

gaan ze dood ben jij de bad guy. Gewoon zelf kijken, de tip die jeffro laatst gaf is geniaal, na iedere CS even naar je map kijken

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:21

SilentSimon

Have you been hopped?

Ik kijk eigenlijk altijd naar de minimap, gewoon door al te zien welke richting de enemy-icoontjes opgaan kun je al veel te weten komen, waarschijnlijkheid van blue halen, dragon, mid gaat weg voor gank etc.
Helemaal als het wat risicovoller wordt, met bijvoorbeeld een gepushte lane van mijn kant kijk ik toch best vaak wat de tegenstanders doen.

Een ss van een teammate helpt natuurlijk altijd, maar zoals al zo vaak gezegd dat moet dat niet je énige bron zijn dat er dingen buiten je lane om gebeuren.

Verwijderd

Ik heb eerlijk gezegd veel liever een paar pings waar diegene heen kan gaan dan een ss.
De kans dat ik een ss zie is nog kleiner dan dat ik zelf al oplet of de tegenstander missing is.
Pings merk je wel gelijk.

Verwijderd

SS callen is netjes en belangrijk maar ik geef jullie gelijk dat je altijd zelf moet kijken waar de tegenstanders zijn. Ik hou ervan op mid veel druk te zetten op de tegenstander waardoor deze farm verliest aan de eigen tower. Maar als de tegenstander dan ineens aggressive wordt of zich anders positioneert weet je dat je wss geganked gaat worden. Dan is het natuurlijk linea recta terug. Ook doordat mensen teleport gebruiken om te ganken is het soms moeilijk voor de lanes om tijdig de ss te callen. Gewoon zelf opletten is de beste remedie ;p

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/wY7j

Normal Elo OP

Q tijden van 5-10 min

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

internet explorer? O_o
neptweakert :P

wel mooi dat er weer een site is waar je je normal elo op kan checken
zit zelf op de 1466 maar ik heb net een flinke loss-streak achter de rug (2 wins in m'n history)
echt elke keer weer een herpaderp mid/top/bot
hoe kan een casio mid verliezen van nunu mid? of een LB die na 5 minuten 0/5 staat
sona/cait allebei 0/2 na 4 minuten is ook niet relaxed

naja, hopen dat er nu een aantal potjes komen waar de herps in het andere team zitten O-)

denk dat ik me 's wat meer ga focussen op top spelers als wukong, udyr, olaf en WW
heb toch het idee dat top het meeste invloed (kan) hebben op een potje, aangezien een fed AD carry toch zo neergefocussed is, in tegenstelling tot een bruiser

welke rol vinden jullie dat het meeste invloed kan hebben op de uitslag? rekening houdend met mogelijke derps in de andere lanes

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

blamauci schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:53:
[afbeelding]

Normal Elo OP

Q tijden van 5-10 min
Sorry maar, meer inhoud graag. "Opscheppen" over elo (normal elo op lvl 9?) hebben we wel genoeg gehad in dit topic.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goede teamfights, op tijd weglopen als je lane geganked wordt en een champ die goed een lane kan pushen terwijl de rest de tegenstander weghoudt.
godofal schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:38:
welke rol vinden jullie dat het meeste invloed kan hebben op de uitslag? rekening houdend met mogelijke derps in de andere lanes
Jungler. Je kan alle lanes helpen en als je een jungler hebt die goed kan ganken raak je zelf ook nog semi-fed.

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Jungler. Je kan alle lanes helpen en als je een jungler hebt die goed kan ganken raak je zelf ook nog semi-fed.
ik zat ook te denken aan jungler of top, maar als jungler ben je nog steeds afhankelijk van je teammaten tijdens ganks
het gebeurt me te vaak dat ik kom ganken en de lane te vroeg aanvalt of niet teruggaat omdat zij pérsé de kill willen en daardoor dood gaan...
mid bijvoorbeeld die gewoon vrolijk naar de andere mid flashed met 1/5de HP terwijl ik nog in de bosjes sta

bij een gank hoor je een kill te krijgen voor niks, maar door dat soort spelers word het gewoon een 1 op 1 ruil
ja oke, je krijgt de assist bonus, dus het is een goede ruil, maar het kan véél beter

bovendien heb je vaak genoeg dat je als jungler alleen maar assists krijgt (als je al wat krijgt) en dan underfed wordt

top lane heeft gewoon constante farm, dus ook al falen ganks krijg je nog genoeg geld om wat te doen in de teamfights

• Craven
  • Nu online
Zoals altijd... it depends. Tenminste dat lijkt mij dan.

Top is een vrij onafhankelijke lane. Je kan het in principe prima af zonder ganks en je kan je relatief goed weren tegen andere ganks. Op bot kan je dit ook maar ben je weer afhankelijk van je support of de lane goed gaat. Op mid sta je ook onafhankelijk maar ben je weer makkelijker te ganken. M.a.w. top lane is het meest onafhankelijk (goh... misschien sta ik daarom het liefst top).

De invloed die je hebt op een match is weer afhankelijk van andere zaken. Dat ligt ieder potje weer anders. Het lijkt mij het meeste afhangen van je skill. Als jij early game wat kills/ assists kan krijgen terwijl je je cs ook netjes houd krijg je automatisch de meeste invloed op een potje. Wie de meeste invloed heeft lijkt me dan ook puur afhankelijk van skill en wat geluk.

• blamauci
Cloud schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Sorry maar, meer inhoud graag. "Opscheppen" over elo (normal elo op lvl 9?) hebben we wel genoeg gehad in dit topic.
Cloud dit was gewoon een post die gaat over LoL. Opscheppen kan je het niet noemen want ik post het bewijs er gewoon bij.

Als jij denkt dat level 9 zijn er iets mee te maken heeft dan vind ik dat vrij denigrerend.
Ik word als level 9 gematched met level 30's dus ik denk dat ik genoeg bewezen heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:51:
SS callen is netjes en belangrijk maar ik geef jullie gelijk dat je altijd zelf moet kijken waar de tegenstanders zijn. Ik hou ervan op mid veel druk te zetten op de tegenstander waardoor deze farm verliest aan de eigen tower. Maar als de tegenstander dan ineens aggressive wordt of zich anders positioneert weet je dat je wss geganked gaat worden. Dan is het natuurlijk linea recta terug. Ook doordat mensen teleport gebruiken om te ganken is het soms moeilijk voor de lanes om tijdig de ss te callen. Gewoon zelf opletten is de beste remedie ;p
TP en global ults kunnen voor zo veel flame zorgen he. Ult TF naar botlane toe om te ganken, krijg ik als mid zijnde gezeik over me heen dat ik geen SS zeg. Ow, en de debuff boven je hooft geeft niets aan en ook de portal op de grond niet xD

Of een shen die ult waarna je gezeik krijgt dat je als top niet mee gaat of dat je geen ss roept. Ach, sommige mensen he :D

Wat wel een tip is (gezien op een stream). Je Chat verslepen naar het midden van je scherm en boven je abilities zetten, je focus is meestal in het midden van je scherm en zo zie je niet zo makkelijk iets over het hoofd (ik lees alles nu) terwijl ik eerst nog wel eens wat over het hoofd zag

Offtopic: Voor mij word het wss twee dagen sowieso geen ranked spelen, ten eerste omdat ik weinig tijd heb en ten tweede omdat ik gisteren een stokbrood ging snijden en echt heel diep in me vinger heb gesneden |:(

@ Blamauci: Ik denk dat Cloud het gewoon een beetje zat is dat het de laatste tijd veel te veel over dit soort kleine dingen ging die volgens sommige mensen niet in dit topic horen en tot gespam leide. Nu gaat het weer lekker moet goede posts en discussies

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 15:30 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:28:
Wat wel een tip is (gezien op een stream). Je Chat verslepen naar het midden van je scherm en boven je abilities zetten, je focus is meestal in het midden van je scherm en zo zie je niet zo makkelijk iets over het hoofd (ik lees alles nu) terwijl ik eerst nog wel eens wat over het hoofd zag
grappig, na dat gepraat over SS hier heb ik dus gister precies dat gedaan
moet wel zeggen dat ik er weinig van merk hoor, lette eerst al niet op ss en nu merk ik pas hoe weinig dat gedaan word
vind het zelf ook best wel vervelend om te doen, 9 van de 10 keer zijn ze gewoon ff b om wat items te kopen ofzo
vaak zie ik ook een behoorlijk onnodige ss: jungler komt ganken, we slopen er 1 of 2, en gelijk daarna "ss bot" 8)7
ja hehe, ze zijn dóód, wat denk je dan?

anyway, nog 's over darius
in navolging op mijn opmerking over dat top echt de meeste invloed heb ben ik ff olaf top gaan spelen, en ik moet zeggen dat darius écht OP is
zodra je half HP hebt kan je gewoon niks meer, zelfs al sta je onder de toren doet ie nog z'n pull, Q, slow en ult en je bent gegarandeerd dood }:O

en ook élke keer in teamfights kan hij gewoon alles en iedereen negeren dankzij z'n passive speedbonus van Q, rent ie naar de AD carry, slow>pullback>ult en vervolgens springt ie overal op met z'n ult en is het gedaan...

op die manier word het gewoon een fiora ult maar dan 10x sterker :X

Verwijderd

Gewoon Yorick/vlad/ww/iedere andere champ met sustain en redelijke harras wegzetten. Darius heeft geen sustain en als jij een sustain champ speelt zal je hem keihard kunnen zonen. Hij mist XP, hij mist CS en hij zal useless worden lategame

Aleen zo jammer dat je hem moet blijven focusen ook als hij zwaar achter loopt, een Darius die achterloopt hoeft niet gefeed te worden door zijn team om usefull teworden, die knalt er gewoon een penta killsteal doorheen en is weer helemaal back

dus: in lane sustain+harras tegen hem (Yorick FTW) en in in TF hem focussen tenzij je team zo sterk is dat jullie HP niet zo laag droped dat hij je in een keer kan afmaken met een combo.

Edit: als je iemand dood ziet gaan dan weet je ongeveer hoeveel seconden het duurt voordat hij terug in lane is (respawn zie je gewoon). totdat je hem in lane ziet moet je oppassen. Ik WEET dat een enemy 9vd10 keer geen SS roept als ik recall of als ik dood ga dus de andere lanes verwachten niet dat ik zal ganken
bijkomend voordeel van deze tactiek is dat er geflamed word in het enemy team (y u no call ss) wat jou kans op winnen vergroot. Het is niet de meest nette manier maar met vies spelen en zorgen dat het enemy team flamed (ook grote kans op flame als je snel FB hebt of snel de lane wint) tegen elkaar is een goede manier om te winnen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 16:23 ]

Verwijderd

Vind darius helemaal niet zo sterk hoor. Misschien als je hem niet counterpicked maar anders is het goed te doen. Zoals genoemd pakken alle sustain champs top hem aan. Ranged champs werken ook heel goed zoals kennen, nidalee en kayle.

Vind top trouwens de lane waar je het minste invloed hebt op de game. Tenzij je tp pakt maar dan is het veel moeilijker om kills te krijgen. Top is toch heel geisoleerd en je kan niet zo makkelijk als mid even naar bot roamen.

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-12 23:01
Ik speel sinds twee maanden LoL en de laatste tijd word ik de hele tijd in/tegen een team geplaatst met spelers die veel beter zijn dan ik. Geldt hier hetzelfde principe als bij SC2: als je een winningstreak hebt dat je dan tegen betere spelers wordt geplaatst? Ik speel nog niet ranked.

[ Voor 14% gewijzigd door Ruben0s op 27-05-2012 18:06 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, heb alleen nog maar met olaf tegen hem in de lane en een stel squishies in teamfights tegen 'm gestaan, dus dat zou mijn mening behoorlijk kunnen beinvloeden natuurlijk :P
anyway, die ult ís en blijft (tot ze m nerfen) OP as hell
als het nou 's geen true damage was maar physical, of haal iig die reset eraf...
naja, mss over een maandje of 2

ik speel meestal bot/jungle, en mid ganken gaat niet zo lekker (snel terug bij de toren)
mid kan idd veel doen in midgame met ganks (maar doen dat vrij weinig)

mss moet ik ff melden dat ik zo goed als uitsluitend normal blind pick games speel, dus counterpicken is niet mogelijk
hoe groot de hoeveelheid derps in normal ook is, in ranked is het nóg erger om de een of andere reden...

@ruben
ja, als je wint krijg je elo erbij (ook in normal, zie je alleen niet) en word je tegen tegenstanders gematched met eenzelfde elo
meer winnen=beter tegenstanders kortweg

ff half offtopic:
hoe ziet lolmatches dat je een game leaved? bij mij staat er 1 leave in, maar ik vraag me af hoe ze dat bijhouden
disconnects lijkt me niet, wij hebben hier redelijk vaag internet dat nog wel 's uit wil vallen, dus dat getal zou dan hoger moeten zijn
kunnen zij reports inzien? mss dat ik dan maar 1x gereport ben ofzo
lijkt me iig niet dat dat zomaar gezien kan worden

[ Voor 17% gewijzigd door godofal op 27-05-2012 18:48 ]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
godofal schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:38:
Als support carry de jungler als damage carry de AP carry.

• Ruben0s
  • Laatst online: 01-12 23:01
godofal schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:46:

@ruben
ja, als je wint krijg je elo erbij (ook in normal, zie je alleen niet) en word je tegen tegenstanders gematched met eenzelfde elo
meer winnen=beter tegenstanders kortweg
Tja, dat verklaard een hoop. Ik heb 16 keer achter elkaar gewonnen en nu moet ik met mensen spelen die veel te goed zijn. De laatste vier potjes word ik vanaf minuut 2 helemaal verrot gescholden.
djengizz schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:02:
[...]

Als support carry de jungler als damage carry de AP carry.
Deze zin moest ik 3x lezen voor ik hem snapte, maar dat kan aan de drank liggen :D Maargoed, uiteindelijk begrijp ik wat je bedoelt.

Hoe doet HotshotGG het trouwens in de jungle bij CLG? Laatste tijd weinig streams gekeken :P

• Craven
  • Nu online
Ruben0s schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:22:
[...]

Tja, dat verklaard een hoop. Ik heb 16 keer achter elkaar gewonnen en nu moet ik met mensen spelen die veel te goed zijn. De laatste vier potjes word ik vanaf minuut 2 helemaal verrot gescholden.
Dat is jammer genoeg gewoon de community van LOL. Misschien dat ze wat sneller geirriteerd zijn nu. Omdat jij misschien iets boven je lvl speelt. Maar over het algemeen heb je dit nou eenmaal om de zoveel tijd.

Ik ga er ook geen discussie meer mee aan ook. Ik lees het een tijd gewoon niet. Duurt het te lang dan krijg je een ignore van me. Dan maar geen comms. Word er helemaal gestoord van namelijk anders. Om de paar minuten check ik dan meestal of het weer wat afgekoeld is. Dat gebeurd meestal pas nadat het potje goed gaat. Vaak gebeurd het gewoon helemaal niet. Ze hebben gewoon de instelling van een pinda...

Verwijderd

Als mensen gaan schelden is het sowieso een report bij mij, ik ben niet de moeilijkste, als ik faal weet ik dat en kan ik het aan als ik wat kritiek krijg maar schelden moet gewoon niet en doe ik ook nooit. Report en verder spelen (trouwens jammer dat als je iemand op ignore zet dat je er nog wel mee gematched kan worden)

Werkt dat tribunal nou gewoon of ben ik gewoon gek datg ik er niet op kan komen.... Ook lekker die post van Riot: join the tribunal today. Uhm, okay, click, y u no work |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 21:07 ]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vicarious schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:27:
Hoe doet HotshotGG het trouwens in de jungle bij CLG? Laatste tijd weinig streams gekeken :P
Chauster schreef:
hs jungle seems really underwhelming atm. hes a heavy ganker non farming jungler who doesnt get kills. i am baffled l0l
Wat ik heb gezien was echt terribad.
Ik was echt verbaasd dat hij niet een hoger basis niveau zou hebben, zelfs zonder oefening.

En Nidalee jungle werkt niet...

• blamauci
djengizz schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:13:
[...]

[...]

Ik was echt verbaasd dat hij niet een hoger basis niveau zou hebben, zelfs zonder oefening.

AD nidalee jungle kan werken. maar het is traag als de pest.
De enige Jungler die hotshot speelde voorheen waren fiddlesticks en amumu. ramus speelde die soms ook wel, maar resultaten waren slecht.

Hotshot moet amumu eerst weer oppakken om de feel terug te krijgen IMHO.
Waarom zeg ik dit?? kijk naar hotshotGG WCG 2009 daar speelt ie een godlike amumu.

Verwijderd

blamauci schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:29:
[...]

AD nidalee jungle kan werken. maar het is traag als de pest.
Dan werkt het toch niet? Elke champ ingame kan door de jungle changes de jungle clearen. Of het echt werkt is wat anders. Ik vind een bepaalde snelheid en gankpotentie toch zeer belangrijke factoren. Nidalee heeft beide eigenlijk niet.

• blamauci
nou.... nidalee's ganks kunnen best sterk zijn in cougar form.

• godofal
  • Niet online

godofal

pffft, typisch LoL:
net een enorm lange lose streak door derps, en nu dan eindelijk een win omdat de tegenstanders ech óngelooflijk slecht is...

gewoon geen gank gezien van tegenstander shaco, pas na ~7 minuten ofzo eerste gank, op lvl5
suicide ie ook nog op de tower 8)7

niet echt leuk winnen zo, maar goed, at least i won O-)

• LuckyLukeNL
  • Niet online
Zojuist een potje gehad van 1:28 uur. We waren zo erg aan elkaar gewaagd. Eindigde met 14/12/31 (Vladimir)
Op zich best raar als je gewoon al met je beste items loopt en alsnog 10k in je bezit hebt en er niks mee kan xD
nu maar eens slapen. :)
djengizz schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:13:
[...]

[...]

Ik heb wat fragmentjes van zijn nocturne gezien en hij ging op dat moment geloof ik 1/0/2 toen ik afhaakte, vandaar dat ik benieuwd was. Ik had namelijk ook verwacht dat het slecht zou gaan, maar blijkbaar keek ik net op een moment dat hij toevallig eventjes goed bezig was.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@blamauci
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:28:
@ Blamauci: Ik denk dat Cloud het gewoon een beetje zat is dat het de laatste tijd veel te veel over dit soort kleine dingen ging die volgens sommige mensen niet in dit topic horen en tot gespam leide. Nu gaat het weer lekker moet goede posts en discussies
Dit dus. Teveel inhoudsloze posts met een plaatje en een leuke kreet eronder. Of het nu opscheppen was of niet doet er niet toe. Het is die poststijl die ik hier niet meer wil zien. De rest van de discussie sinds het slotje laat zien dat het nog goed en inhoudelijk kan. Laten we dit vooral voortzetten.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Trouwens mooi om te zien hoe riot leert van zijn fouten. Ze gaan Darius niet gelijk nerfen want ze denken dat hij niet overpowered is. Daar ben ik het ook wel mee eens nieuwe champion is het altijd even lastig tegen te spelen maar hij is toch een soort garen. Oftewel goed counterbaar. Je kan de lane in ieder geval goed winnen met champs met veel sustain of ranged.

Verwijderd

blamauci schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:45:
nou.... nidalee's ganks kunnen best sterk zijn in cougar form.
Geen CC, geen echte gap closer en qua levels/items zul je als slome jungler niet voorlopen op de lanes. Misschien een leveltje boven bot lane.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
LuckyLukeNL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 03:14:
Zojuist een potje gehad van 1:28 uur. We waren zo erg aan elkaar gewaagd. Eindigde met 14/12/31 (Vladimir)
Op zich best raar als je gewoon al met je beste items loopt en alsnog 10k in je bezit hebt en er niks mee kan xD
nu maar eens slapen. :)
1 item verkopen, heel veel pots komen die je exstra vaardigheden geven en oracle en dan je item weer terug kopen

• badboyqxy
meer mensen die lol niet kunnen starten? servers status is online, maar onderin mijn venster staat unavaible

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

badboyqxy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:24:
meer mensen die lol niet kunnen starten? servers status is online, maar onderin mijn venster staat unavaible
Heeft elke server last van, Riot is er mee bezig

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
badboyqxy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:16:
[...]
1 item verkopen, heel veel pots komen die je exstra vaardigheden geven en oracle en dan je item weer terug kopen
Als je de groene/blauwe/rode pot kopt (die gene die je stats verbeteren) of een oracles en je hebt al 6 slots in gebruik voor andere items dan consumeer je die pots automatisch. Het is dus niet nodig om eerst een item te verkopen ;)

• badboyqxy
tnx voor de tip, dat wist ik niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Geen CC, geen echte gap closer en qua levels/items zul je als slome jungler niet voorlopen op de lanes. Misschien een leveltje boven bot lane.
vanaf lvl 6 clear je de jungle trouwens echt heel snel, met redbuff heb je ook een redelijke ganks (een beetje als yi imo). Ik heb het zelf een stuk of 3x gespeeld en het ging toch eigenlijk best lekker. Eerste lvl's zijn even doorzetten maar daarna voel je je helemaal thuis in de jungle (passive anyone)

• Dylan93
  • Laatst online: 01-12 12:12
badboyqxy schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:24:
Hier niet, alles van Riot ligt eruit :P ff wachten dan maar he.

Verwijderd

Werkelijkwaar alles van Riot is dood atm :D

@ ShoockNoock: Waarom ga je een jungler kiezen die vanaf lvl 6 verschil gaat maken? Als de enemy een jungler heeft die vanaf lv 2 fatsoenlijke ganks kan uitvoren ben je zwaar in het nadeel om nog maar niet te spreken over bijvoorbeeld een shyvana tegen je, sterkere ganks, snellere clears en nog geweldig counteren ook. Als je vanaf lvl 6 pas effectief word is het imo geen geweldige jungler.

Veel mensen roepen dat WW pas vanaf lvl 6 goed word door zijn ult maar je kan er (mits goed gespeeld) veel eerder mee ganken en genoeg effect hebben.

Buiten dat alles, een gank hoeft niet voor een kill te zorgen, als je maar wat presure van een lane af kan halen wanneer nodig, ik zie zo vaak dat ik om een gank vraag en dat ze niet komen ganken omdat het geward is....

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Try this : In the launcher type (yeah in the launcher , just type) " thereisnourflevel "

It worked

lol en het werkt ook nog 8)7 8)7

• badboyqxy
huh wat het werkt echt ... :S

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Mensen hier ook terug gekomen van een koude kermis die diablo 3 heet? Wordt maar weer lol tijd denk ik :)

Verwijderd

ahahahahahaha Arcanis, wtf man :D

• Kainda
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-12 15:41
Werkt (there is no urf level, zonder spaties) inderdaad, maar ben benieuwd hoe stabiel het ingame is :)

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 12:29
Volgens mij behoorlijk, kan alleen de main page niet laden. Dan geeft hij een error, maar ik kan wel gewoon in game komen. As long as it works.... Lang leven Arcanis

PVoutput

• Dylan93
  • Laatst online: 01-12 12:12
arcanis schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:01:
Try this : In the launcher type (yeah in the launcher , just type) " thereisnourflevel "

It worked

lol en het werkt ook nog 8)7 8)7
Haha geniaal, hoe ben je hier bij gekomen ?

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:59
Dylan93 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:17:
[...]

Haha geniaal, hoe ben je hier bij gekomen ?
Waarschijnlijk door dit topic http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2160032

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:57:
Werkelijkwaar alles van Riot is dood atm :D

@ ShoockNoock: Waarom ga je een jungler kiezen die vanaf lvl 6 verschil gaat maken? Als de enemy een jungler heeft die vanaf lv 2 fatsoenlijke ganks kan uitvoren ben je zwaar in het nadeel om nog maar niet te spreken over bijvoorbeeld een shyvana tegen je, sterkere ganks, snellere clears en nog geweldig counteren ook. Als je vanaf lvl 6 pas effectief word is het imo geen geweldige jungler.

Veel mensen roepen dat WW pas vanaf lvl 6 goed word door zijn ult maar je kan er (mits goed gespeeld) veel eerder mee ganken en genoeg effect hebben.

Buiten dat alles, een gank hoeft niet voor een kill te zorgen, als je maar wat presure van een lane af kan halen wanneer nodig, ik zie zo vaak dat ik om een gank vraag en dat ze niet komen ganken omdat het geward is....
Ik speel m omdat ik 'm leuk vind om te spelen. zolang ik het prima doe is er dan toch geen probleem? ik speel met een vriend nu ook steeds brand leona botlane, gaat altijd heel erg goed. Is het de ideale set up? nee, maar dat hoeft ook niet in normals imo. Als je lekker tank heimerdinger toplane wilt spelen vind ik het prima, als je je best doet iig.

edit: brand ad dan dus. Flash heal. 21/9/0 (met spell en armor pen). 2x doran + as-boots > Black cleaver > vanaf hier kun je of full ad gaan of alnog soort hybrid build maken ( met bv rylias, hextech gunblade). Ik heb zo'n beetje alles al gebuild. Infinity edge, tri-force frozen mallet, phantom dancers.
Is ad brand het beste in lategame teamfights, nee. maar je kunt early je lane zo hard pesten dat je vaak daar niet aankomt.

Ik zou zeggen probeer het eens, meestal heb je op lvl 2 al firstblood. Vanaf 6 heb je elke keer dat leona's ult up is ook zowat een kill. (3 stuns en gruwelijk veel burst)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 13:34 ]

Verwijderd

Ik zeg ook niet dat je die niet mag spelen maar er zijn zeker betere opties en vooral in high elo gaat dat veel verschil maken

brand+iedere andere stunlane is btw geniaal. Ik wil soms ook wel met AP naar bot gaan (ryze+soraka bijvoorbeeld) zodat ad de AP can counteren maar neee, meta sheeps will be sheeps

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
nee ik ben het op reddit tegengekomen. Naar het schijnt is de PLAY button kapot en de game verder zelf niet.
Maar de forums zijn nu stuk omdat iedereen daar nu naar toe gaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:38:
Ik zeg ook niet dat je die niet mag spelen maar er zijn zeker betere opties en vooral in high elo gaat dat veel verschil maken

brand+iedere andere stunlane is btw geniaal. Ik wil soms ook wel met AP naar bot gaan (ryze+soraka bijvoorbeeld) zodat ad de AP can counteren maar neee, meta sheeps will be sheeps
Natuurlijk zijn er betere opties, dat ontken ik ook niet. Ik vind gewoon (niet tegen jou speciaal) dat mensen teveel vasthouden aan de standaard champs op de standaard manier te spelen, wat mij betreft mag je best wat meer uitproberen. Gister nog 3 potjes gedaan met een double jungle, alle drie de keren makkelijk gewonnen. Natuurlijk is dit al gedaan maar toch wordt het nog te weinig gedaan imo.

Voor de mensen die nu een ad brand match willen zien. Ik speel 'm nu (Fenderfuel). nu wel niet met mijn standaard leona speler maar met een random, we zullen zien hoe het gaat.

Verwijderd

Ik heb laatst support yorick gespeeld. Keihard gedenied en ik had de meeste kills, toch nog verloren omdat top en mid trollpicks waren maar toch

Verwijderd

Wat is het voordeel van brand ad dan over bijvoorbeeld annie of tf?
Annie heeft dikke range en shield, en tf heeft een makkelijkere stun.
Heb met baristo wel wat leona lux gespeeld bot. Dat is best goed die lux spells procen de leona passive dus je burst is echt niet normaal.
Zou het zelf wel leuk vinden als mensen in mijn team dat zouden doen. Ik kan zelf dan makkelijk een ad top lanen bijvoorbeeld.

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:52:
Heb met baristo wel wat leona lux gespeeld bot. Dat is best goed die lux spells procen de leona passive dus je burst is echt niet normaal.
Zou het zelf wel leuk vinden als mensen in mijn team dat zouden doen. Ik kan zelf dan makkelijk een ad top lanen bijvoorbeeld.
De stuns van Leona zorgen ervoor dat al Brand's skillshots eenvoudig worden om te landen. Zijn stun is ook meer reliable dan die van Annie als zij hem niet gecharged heeft. Daarnaast heeft Annie wel een hoge AA range maar haar skill ranges zijn beperkt vergeleken met die van Brand.

Verwijderd

Sahje schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:10:
[...]

De stuns van Leona zorgen ervoor dat al Brand's skillshots eenvoudig worden om te landen. Zijn stun is ook meer reliable dan die van Annie als zij hem niet gecharged heeft. Daarnaast heeft Annie wel een hoge AA range maar haar skill ranges zijn beperkt vergeleken met die van Brand.
En brand z'n animatie is een stuk sneller en veel fijner op mee te lasthitten.

Verwijderd

Al heb je dan weer wel de Q van annie die mana terug geeft met killing blow dus kun je eerder lasthitten wat daarvoor weer compenseerd

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:52:
JA fun times!!

als we het hadden geoefend is het zeker stronk

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Nieuwe rotation:

Nasus
Veigar
Sejuani
Soraka
Amumu
Anivia
Katarina
Caitlyn
Kog' Maw
Pantheon
Ah, weer veel faal-anivia's op mid en pantheons op top!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:40:
Haha, klopt. Maar toch blijf ik Anivia een irritante champion blijven, ondanks of de persoon erachter faalt. Simpelweg vanwege d'r passive, en dat beest uiteindelijk toch genadeloos veel damage doet of je nou een goede early game hebt of niet. Zolang d'r maar een freezing effect op je zit vreet je ze helemaal op. En dan nog los van het feit dat je d'r 75% van de tijd 2x down moet halen. En vooral early game is ze dus een pain in the ass op mid omdat ze niet zo 123 uit de lane te krijgen valt, terwijl jij over het algemeen wat sneller terug moet.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:42:
[...]

Haha, klopt. Maar toch blijf ik Anivia een irritante champion blijven, ondanks of de persoon erachter faalt. Simpelweg vanwege d'r passive, en dat beest uiteindelijk toch genadeloos veel damage doet of je nou een goede early game hebt of niet. Zolang d'r maar een freezing effect op je zit vreet je ze helemaal op. En dan nog los van het feit dat je d'r 75% van de tijd 2x down moet halen. En vooral early game is ze dus een pain in the ass op mid omdat ze niet zo 123 uit de lane te krijgen valt, terwijl jij over het algemeen wat sneller terug moet.
Ik vind dr early game juist vrij makkelijk. Tuurlijk heeft ze dr egg waardoor je niet kan diven als ze low is, maar die skillshots zijn (zeker als het een ongeoefende anivia speler is) makkelijk te dodgen en dan valt de damage ineens reuze mee. Ook kan ze early game slecht farmen zonder die ulti. Het is meer dat ze lategame inderdaad lomp veel damage doet in teamfights, ongeacht of ze fed/farmed is.

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:59:
[...]

Ik vind dr early game juist vrij makkelijk. Tuurlijk heeft ze dr egg waardoor je niet kan diven als ze low is, maar die skillshots zijn (zeker als het een ongeoefende anivia speler is) makkelijk te dodgen en dan valt de damage ineens reuze mee. Ook kan ze early game slecht farmen zonder die ulti. Het is meer dat ze lategame inderdaad lomp veel damage doet in teamfights, ongeacht of ze fed/farmed is.
Dat is het leuke van Anivia. Die skillshot moet je ook timen wanneer je opponent voor een CS gaat.
Daarmee geef je je tegenstander de keuze: Ontwijken en CS maar missen of CS raken en direct 200 dmg op je bakkes :P

Gaat idd weer leuk worden xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:59:
[...]

Level 6 ben je zo op mid lane, en juist die egg zorgt ervoor dat ze lang in d'r lane kan blijven. Jij krijgt d'r namelijk niet 2x neergenuked early game. Dat is de reden waarom ik een pleuris hekel aan haar heb. Tis voor mij in ieder geval een bottleneck. Increased haar survivability tegenover jouw behoorlijk.

En late game is ze inderdaad belachelijk sterk imo, of ze nu heeft kunnen farmen uiteindelijk of niet. Instant death's incoming.

Verwijderd

Eindelijk een x Sejuani spelen!

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

Vicarious schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:40:
Vergeet niet de tryface-kogmaws!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:13:
[...]

Level 6 ben je zo op mid lane, en juist die egg zorgt ervoor dat ze lang in d'r lane kan blijven. Jij krijgt d'r namelijk niet 2x neergenuked early game. Dat is de reden waarom ik een pleuris hekel aan haar heb. Tis voor mij in ieder geval een bottleneck. Increased haar survivability tegenover jouw behoorlijk.

En late game is ze inderdaad belachelijk sterk imo, of ze nu heeft kunnen farmen uiteindelijk of niet. Instant death's incoming.
Hier ben ik het mee eens, die egg passive is zo vervelend... Al towerdive je die vogel word ze een ei en dan de volgende 5 minuut campt ze gewoon onder de toren, waardoor ze vervolgens weer een eitje kan worden...
Maar in teamfights valt ze wel neer te nuken. En anders MR :D
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:13:
[...]

Maar je hoeft iemand niet per se direct te killen om je lane te winnen he. Juist Anivia is volgens mij vrij eenvoudig de lane uit te pesten early game waardoor je tegen de tijd dat zij haar ulti krijgt al een aardig voordeeltje hebt opgebouwd. Maargoed, ik moet er direct bij zeggen dat ik niet vaak mid speel en zeker niet tegen Anivia. Maar de keren dat ik dat moest doen ging het me vrij goed af.

Verwijderd

Heeft iemand al een verschil gemerkt in ranked games qua skills, omdat de free champs weg zijn gehaald?

• Jeffroiscool

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Weer een game voor vanavond.
Ben ik er niet?!
Gewoon beginnen, m'n vader is namelijk wat sporadisch met het eten afmaken waardoor ik soms wel en soms niet mee kan doen.

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:54:
Heeft iemand al een verschil gemerkt in ranked games qua skills, omdat de free champs weg zijn gehaald?
Ik niet. Ik kwam sowieso al zelden mensen tegen die een champ voo rhet eerst proberen in ranked. Ik speel ook niet heel vaak ranked overigens, dat moet ik er wel bij zeggen ;)

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:57
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het champ proberen voor het eerst in ranked het hele probleem is.
Iedereen die een beetje voor de score + punten speelt zal dat al snel niet doen, het is natuurlijk een goede stap van Riot in de goede richting :)

Wat mij opvalt is dat in het weekend, het is allang bekent ik weet het maar toch, het niveau van zeiken hoger ligt en het niveau van spelen velen malen lager, als Riot daar nou wat aan kon op een of andere manier...

Want om nou elke speler als: "Unskilled Player" te gaan reporten...

Lichtelijk offtopic: Mensen al zin in Dreamhack?? :D

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:00
heeuh, ik hou van amumu, eerste game, 1/5/23, heerlijk die ulti

• DrFlash
Rendiertje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:48:
Lichtelijk offtopic: Mensen al zin in Dreamhack?? :D
Niet om erheen te gaan, wel voor de streams van de tournooien :-)

Gisteren een leuke match gespeeld in ranked. Ging een beetje mis bij de bans omdat de tegenpartij rare champs in de ban gooide, hierdoor bleven bijv darius en shen open staan, daar wij first pick hadden maar darius genomen, vervolgens kozen zij 2 champs cassio voor mid en graves voor bot (wtf?!) dus ik als 2de pick koos shen.. als support.. daar darius top wou en ik niet echt interesse had in shen jungle. Dus 3rde pick amumu jungle, en 4e en 5e AD en AP carry resp.

Het begin was lastig en voor we het wisten hadden we al een dikke achterstand te pakken, mede maar niet alleen omdat onze mid al na 10 minuten 0/5 stond. echter wisten we dat we het vol moesten houden tot mid/end game waar onze echte team kracht vandaan kwam.

Het andere team was de match lekker aan het uitrekken.. stom natuurlijk, totdat we ongeveer op 30 minuten zaten, en een score van 5/20 hadden sloeg het ineens om. We wonnen een teamfight en pakte baron, vanaf daar waren we onstopbaar en wonnen we de ene na de andere teamfight, torens gingen neer (voor die tijd stond alles nog aan hun kant, en waren ze al bij onze inhibs aangekomen). nog een 2de baron en we konden afronden. eindscore 43/55 maar wel game voor ons :-)

Wowhead profiel

Verwijderd

Anivia is zo irritant, vooral omdat ze haar stun in een lijn gooit en zelf kan kiezen wanneer ze die detonate, dat is het meest irritante aan haar imo, daarnaast is die range van de stun ook zo belachelijk groot. Gelukkig sta ik vaak tegen anivia als ik ryze heb en dan heb ik standaard MS quints en MR runes. Buiten dat gelijk met boots beginnen maar het blijft een verdomd moeilijke lane, win hem meestal nog wel maar dat ligt dan meer aan de skill van de anivia player, ryze hoort het gewoon te verliezen.

Wel jammer dat dan iemand als anivia een belachelijk sterke stun heeft en iemand als heimerdinger die underplayed is een verdomd moeilijk te landen stun heeft, heimer zou echt een stuk sterker worden als zijn stun/blind zoals die van anivia zou zijn

Nu ik er over nadenk, ik land de stun van heimer nog wel vaak dus anivia moet helemaal geen probleem zijn om dat ding te landen :D

@DrFlash: Ik maak het zo vaak mee dat het hele team van mij bij de enemy nexus staat maar besluit nog wat te gaan spelen en nog wat kills rondom de nexus op te pakken ipv dat ding aan te vallen. Als je met 5 man dat ding gewoon aanvalt is hij in no time kapot en hoef je ook niet te vrezen voor een comeback (want dat heb ik te vaak zien gebeuren)

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Heimer kan belachelijk snel turrets/dragon/baron doen, wat met Anivia dan weer niet zo snel gaat.
Verder vind ik die stun van Anivia wel meevallen,de missile speed van haar Q is nou niet bepaald heel snel, tenzij je natuurlijk bovenop haar staat is die over het algemeen wel goed te dodgen.

Iemand hier trouwens de nieuwe amumu skin gekocht? Ik vind hem echt supercool, nieuwe particles, voice (ok die voice is zo simpel als wat, maar hebben ze toch gedaan) en dat voor een non-legendary. Als je dan kijkt naar Firefighter Tristana of Magnificent TF die wel legendary zijn doet Riot het toch een stuk beter met alle nieuwe skins.

[specs]

Verwijderd

Wie vind dat darius een nerf moet krijge? zelf vind ik van wel zijn Q is ongelooflijk sterk en dan nog niet eens over zen ult te beginne.

Nieuwe amumu skin? how does he look o.o

Ow ik zie hem al op site >.> geniaale ult icons btw xD zoals deze >:O, :X haha

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 12:39 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

z'n Q is niet OP, z'n ult wel
haal de reset eraf of maak het physical damage en het zal al een heel stuk beter zijn

nieuwe amumu skin is die sad robot, ziet er wel leuk uit
ga denk ik zo amumu 's proberen, tijdje geleden gekocht maar nog niks mee gedaan :P

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:13
Ik speelde gisteren met Garen & Varus vs Darius & Mordekaiser op top (jaja... :9 ), maar daar viel Darius wel mee eerlijk gezegd.
Zijn R kreeg me wel een aantal keer te pakken, maar dit kan iedere andere champion ook, vanavond en morgen nog eens wat potjes doen, waarschijnlijk dan ook tegen Darius, misschien heb ik er dan een andere mening over maar voor nu vind ik dat hij geen nerf nodig heeft.

Daarbij heeft Olaf ook een TD skill die je om de 3 seconde kan spammen, dat word ook nog steeds niet generfd.

[ Voor 12% gewijzigd door Xevoo op 29-05-2012 12:41 ]

Verwijderd

Heimer kan idd wel belachelijk snel pushen enzo maar die stun van hem gaat bijna nog trager als die van anivia en dat terwijl heimer een squishy champ is met lage MS. anivia is super sterk dankzij haar passive en dan ook nog zo'n makkelijk te landen skillshot stun, dat gaat echt te ver. Dat is het enige wat ik anders wil zien bij anivia, die stun

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:36:
Wie vind dat darius een nerf moet krijge? zelf vind ik van wel zijn Q is ongelooflijk sterk en dan nog niet eens over zen ult te beginne.

Nieuwe amumu skin? how does he look o.o
Ik vind het moeilijk te zeggen, vind wel dat hij een beetje de nieuwe jax is, zonder dat je al te veel moeite hoeft te doen, beetje farm de eerste 20 minuten in de game wordt hij gewoon zo verschrikkelijk sterk. Maar wat dat betreft is hij weer niet de enige die zo scaled, denk aan een jax/olaf/irelia.

Het is gewoon weer een echte top lane char. Wat dat betreft vind ik wel dat riot de gehele top lane wel iets mag nerfen (alle champs dus die het daar echt goed doen) Top lane heeft wat mij betreft een te grote invloed op de game.

Wowhead profiel

Verwijderd

ik heb vaak tegen hem gespeeld en zelf ook een 1 v 1 an j e haast niet winne >.>
mijn eerste game met darius was 25 3 18 met 2 quadras

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 12:43 ]

Verwijderd

Nog nooit tegen darius zelf gestaan maar ik heb gezien dat je met sustain gewoon makkelijk van hem wint. Het belangrijkste is is dat je op tijd uit een TF wegloopt ofzo, mensen blijven vaak nog met low health hangen maar met darius in de buurt kan dat niet.

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:15
Ik vind darius ook wel meevallen heb een keertje tegen hem gespeeld op top was early game wel lastig maar daarna was hij wel te doen

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• DrFlash
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:43:
Nog nooit tegen darius zelf gestaan maar ik heb gezien dat je met sustain gewoon makkelijk van hem wint.
Op top lane wel, maar probleem mat darius is dat ondanks dat hij misschien 1/2/x uit de toplane komt na 20 minuten hij nog associaal veel dmg doet in een team fight, en op dat punt heeft hij vaak al voldoende hp/armor/mres om minstens 1 man elke teamfight te slopen
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:43:
Het belangrijkste is is dat je op tijd uit een TF wegloopt ofzo, mensen blijven vaak nog met low health hangen maar met darius in de buurt kan dat niet.
Dit lijkt mij toch echt een serieus probleem wat niet bestond voordat darius er was. je kon hiervoor gewoon met char x vechten totdat je zo'n 6-700 hp over had, met darius hoef je dat niet te proberen, een paar stacks op je en hij hit gewoon al die health er in 1x af.
ocwil schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:47:
Ik vind darius ook wel meevallen heb een keertje tegen hem gespeeld op top was early game wel lastig maar daarna was hij wel te doen
zoals hierboven ook al gezegt, top lane is hij niet super sterk, maar hij heeft die farm niet echt nodig om toch teamfights te domineren, zijn kracht komt echt tevoorschijn als de lane fase over is.

[ Voor 17% gewijzigd door DrFlash op 29-05-2012 12:48 ]

Wowhead profiel

Pagina: 1 ... 30 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.