Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:30:
[...]
Nee zo werkt het niet. Elke keer vage dingen posten en dan de boel weer intrekken; dat doen we niet. Elke keer verstoort het de boel in dit topic weer, en om eerlijk te zijn ben ik het spuugzat.
Leg het maar uit.
Hij post geen vage dingen, hij post een filmpje. Met wat context, vrij duidelijk.
Dat er dan een naar mijn mening vrij pittige reactie van speedzor op komt:
"Ja hoor, Dyrus vraagt uitleg aan jou
Ik heb de match bekeken en het was helemaal niet zo impressionant als je voordoet. Met rumble, een counter van Vlad, had je nog steeds een heel lage farm (ja, nog voor je geganked werd)."
Mag dan ook wel wat van gezegd worden, op de man spelen was immers niet de bedoeling in dit topic. En ik moet het met Exl eens zijn dat ie dat hier wel doet. Kan ook vanuit speedzor gewoon normaal op gereageerd worden.
Als er daarna nog eens 4 man in zijn nek gaan duiken, zou ik dezelfde reactie gegeven hebben: laat maar. Je kunt er namelijk wel weer 10 pagina's grof vuil aan gaan besteden maar dat heeft ook geen zin. Dus waarom speel je als moderator het hier nu niet gewoon slim en laat het wat het is? Voordat het escaleert.
Overigens, focussen jullie maar de tank dan. Ik wens jullie viel spass.
Ik pak wat killbaars. Tank is namelijk zoals jullie al zeggen 90% van de tijd met z'n neus vooraan. Wat inhoud dat je dus niks anders target dan de tank want die staat toch het dichtste bij? Ik wens je veel plezier met de tank focussen.
@Supreme er zijn zeker gouden regels. Wat jij zegt is dat er eigenlijk niks vast staat en geen typisch voor de hand liggende acties zijn want alles hangt van de game af. Als d'r iets duidelijk is qua gouden regel dan is het wel dat je als carry zijnde, ongeacht of je AP of AD bent, een tank niet wilt focussen. Duurt te lang voordat je die down hebt, way too long.
[
Voor 10% gewijzigd door
Anoniem: 393088 op 24-05-2012 16:37
]