[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 123 Laatste
Acties:
  • 274.968 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Craven schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:03:
[...]

Dat van die xp wist ik niet. Ik dacht dat dat gewoon net zoals in de lane ging op iedereen die in range was.
Is ook heel lang zo geweest. Maar nu is de XP range van jungle creeps SUPERklein gemaakt waardoor je zo'n beetje tegen de creep aan moet staan OF de kill moet maken om XP te krijgen. Is gedaan o.a. zodat mid niet vanuit mid lane de XP van de jungler af kan leechen als hij wraiths doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 24-05-2012 13:06 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Craven schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:50:
Overigens heeft het eerst doen van wolves maar 1 voordeel en dat is tijdswinst. Het kost je nog wel wat exp. Aangezien de cleartijden bij ali toch ruk zijn en je grotendeels afhankelijk bent van ganks en de druk erop houden speel ik het in de eerste clear ronde toch liever op safe.
XP range is nu zo klein voor de jungle camps dat als je teammates zich een beetje fatsoenlijk opstellen je geen XP verliest. Eigenlijk is er geen enkele reden om niet eerst de wolves / wraiths te doen voordat je aan de buf begint.

Het is overigens niet alleen tijdswinst, het geeft ook dynamischere jungle routes omdat het je o.a. in staat stelt om via wolves --> blue (smite) --> wraiths --> wolves (smite komt van CD) --> red (smite) --> wraiths level 4 te worden met meer health dan als je double gollems mee zou nemen. Bij sommige junglers maakt het het verschil tussen wel of niet kunnen ganken.

De enige reden die ik kan bedenken om niet je jungle route te beginnen bij één van de kleinere jungle camps is het feit dat je niet kunt vertrouwen op goede hulp van je teammates. Vaak op te lossen door te communiceren en voor te kauwen hoe ze moeten pullen / damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:05:
[...]

Is ook heel lang zo geweest. Maar nu is de XP range van jungle creeps SUPERklein gemaakt waardoor je zo'n beetje tegen de creep aan moet staan OF de kill moet maken om XP te krijgen. Is gedaan o.a. zodat mid niet vanuit mid lane de XP van de jungler af kan leechen als hij wraiths doet.
Daarbij is het verliezen van 1 kleine wolf geen ramp, het verliezen van 2 kleine wolfs of 1 kleine en 1 kleine mob bij blue wel. Dan word je geen lvl 4 meer bij je full clear :(

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Jeffroiscool schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:07:
[...]

Daarbij is het verliezen van 1 kleine wolf geen ramp, het verliezen van 2 kleine wolfs of 1 kleine en 1 kleine mob bij blue wel. Dan word je geen lvl 4 meer bij je full clear :(
Moet wel lukken als je dual golems doet. Anders kan je altijd nog bij een gank wachten tot een creep doodgaat of een creep smiten. En snel met ctrl je skill levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen nog niet gewoon snappen, Ik weet niet hoe vroeg het junglen tegenwoordig begint maar met de remake van de jungle kunnen mensen er eerder aan beginnen dus je zou zeggen dat iedereen wel weet dat je bijvoorbeeld de wolves niet moet pullen en uit de xp range moet blijven/zeker weten dat jij niet de lasthit geeft.

Al helemaal als je al een tijdje lvl 30 bent moe tje dat soort dingen gewoon weten maar ik moet het zo vaak uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393960

ik doe gewoon hard pull blue lvl 2 en gank top/mid/bot voor bijna altijd FB omdat ze nog niet geward hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Wat me wel opvalt is dat mensen tegenwoordig steeds vaker gelijk doorlopen naar red om te kijken of hij er nog staat, het is echt in geworden om de blue een hard pull te geven en smite te bewaren voor enemy red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 14:37

iCloudd

U 'MIRIN?

Anoniem: 243552 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:21:
Wat me wel opvalt is dat mensen tegenwoordig steeds vaker gelijk doorlopen naar red om te kijken of hij er nog staat, het is echt in geworden om de blue een hard pull te geven en smite te bewaren voor enemy red
Wat bij mij vaak voorkomt is als onze jungle bij blue begint, dat de top de red ff defend, voor dat die gestolen word.

[ Voor 0% gewijzigd door iCloudd op 24-05-2012 13:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454778

Ik was net naar builds voor Volibear aan het kijken aangezien ik 3 potjes vrij hard met hem ownde. Maar in alle builds wordt er geen of nauwelijks AP gebruikt. Ik snap dit niet. Zijn E en R scalen met AP en dat zijn toch behoorlijk goede abilities. Natuurlijk heeft hij health nodig maar een item als Rylais scepter(Health, AP, Slow) lijkt mij toch ontzettend goed voor hem. What am i missing here?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
  • Laatst online: 30-01 15:26
Anoniem: 454778 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:46:
Ik was net naar builds voor Volibear aan het kijken aangezien ik 3 potjes vrij hard met hem ownde. Maar in alle builds wordt er geen of nauwelijks AP gebruikt. Ik snap dit niet. Zijn E en R scalen met AP en dat zijn toch behoorlijk goede abilities. Natuurlijk heeft hij health nodig maar een item als Rylais scepter(Health, AP, Slow) lijkt mij toch ontzettend goed voor hem. What am i missing here?
Dit komt omdat zijn skills niet goed scalen met AP:

E = 60% DM van AP
R= 30% DM van AP

Dit houd in: als je 100 AP hebt doet je E maar 60 extra damage en je ult 30... Dat is dus heel weinig.

Ook zijn de cooldowns van beide skills veel te groot om goede damage uit die 2 skills te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gil-san op 24-05-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

o wow, net een botgame van een uur gespeeld :O
leuk met een ashe die niet lasthit/niet goed positioneerd, zelfde met varus, darius die natuurlijk halverwege AFK gaat en een malz die ook lekker liep te feeden (gaf first blood weg :O)
en dan ik, met lee sin voor 't eerst
lastige char, nauwelijks bekend mee dus ik liep ook niet erg lekker

uiteindelijk gewonnen door de AI te outsmarten en gewoon de waves te negeren en de inhib towers te bashen met zn 3en

had uiteindelijk 3 trinity forces :O (3x trinity, boots of speed, maw of maltortius en force of nature)
hun karthus was behoorlijk gefed (23 kills :O) dus die Mresist was hard nodig

manmanman wat is dat vaag, gewoon een lastig potje tegen AI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430665

iCloudd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Wat bij mij vaak voorkomt is als onze jungle bij blue begint, dat de top de red ff defend, voor dat die gestolen word.
Het gaat er ook om dat je hun red steelt nadat je je eigen blue buff hebt gedaan zonder smite te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 454778 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:46:
Het is nooit een goed idee om een champ om je ult heen te bouwen vanwege de cooldowns. Zijn E heeft een cooldown van 11 seconden en schaalt maar met 0,6 met AP, vrij matig dus. Beter om hem gewoon supertanky te bouwen met wat attack speed en eventueel onhit effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:32
godofal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:52:
had uiteindelijk 3 trinity forces :O (3x trinity, boots of speed, maw of maltortius en force of nature)
hun karthus was behoorlijk gefed (23 kills :O) dus die Mresist was hard nodig

Is dit nou sarcastisch? Je weet dat de unique's op een trinity niet stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xD ik denk dat hij snel wou renne lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Craven schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Is dit nou sarcastisch? Je weet dat de unique's op een trinity niet stacken?
de slow+sheen proc stacked niet, de rest wel ;)
als je meer geld hebt dan je nodig hebt moet je iets (26k totaal geloof ik)
Anoniem: 393960 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:57:
xD ik denk dat hij snel wou renne lol
dat ook ja :D
507 movement speed op een super mobile character is awesome
rende gewoon weg na karthus slow+sona ulti

[ Voor 29% gewijzigd door godofal op 24-05-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454778

Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:52:
[...]

Het is nooit een goed idee om een champ om je ult heen te bouwen vanwege de cooldowns. Zijn E heeft een cooldown van 11 seconden en schaalt maar met 0,6 met AP, vrij matig dus. Beter om hem gewoon supertanky te bouwen met wat attack speed en eventueel onhit effects.
Die scaling is inderdaad niet zo geweldig maar het is wel een ulti die channeled dus 4 x die damge doet. Dat is dus 300 damage per hit op lvl 6 voor 12 seconden. Je hebt helemaal gelijk om niet om de ulti heen te bouwen maar is toch wel lekker in teamfights. Rylais scepter is voor mij een blijvertje(slow effect) maar daarna zal ik meer tanky gaan bouwen. Wits end zal dan vast goed voor hem zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

wat dacht je van black cleaver, bloodthirster ? beter dan het duurste? item in de game stacken, Wat met de unique's dus geen zin heeft en zonde van je gold is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

black cleaver heeft met lee sin niet zo heel veel zin imo, en bloodthirster ging ik net wat te vaak dood voor (zoals ik zei, nieuw met lee en kan het nog niet goed inschatten wat ik wel en niet kan overleven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

godofal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:10:
black cleaver heeft met lee sin niet zo heel veel zin imo, en bloodthirster ging ik net wat te vaak dood voor (zoals ik zei, nieuw met lee en kan het nog niet goed inschatten wat ik wel en niet kan overleven)
Dan nog is het stacken van dat soort items nooit de slimste oplossing. Voegt weinig meer toe aan je champion.
Zat andere items die je kunt kopen op Lee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 23:18
Anoniem: 454778 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:07:
[...]

Die scaling is inderdaad niet zo geweldig maar het is wel een ulti die channeled dus 4 x die damge doet. Dat is dus 300 damage per hit op lvl 6 voor 12 seconden. Je hebt helemaal gelijk om niet om de ulti heen te bouwen maar is toch wel lekker in teamfights. Rylais scepter is voor mij een blijvertje(slow effect) maar daarna zal ik meer tanky gaan bouwen. Wits end zal dan vast goed voor hem zijn of niet?
ik bouw zelf idd wits end en rylais op hem. Meestal ga ik warmog, frozen heart, rylais, frozen mallet, wits end.
niet in die specifieke volgorde. Vaak wil ik ook nog wel frozen vervangen voor spirit visage/ FoN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom en rylai's en frozen mallet?
Tell me master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:19:
Waarom en rylai's en frozen mallet?
Tell me master.
Inderdaad, waarom? Als volibear auto-attack je veel meer dan dat je skills cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 23:18
Vanwege de extra health die scalet met je "w".

Het kan ook zomaar aan mij liggen dat het geen goede build is.

[ Voor 43% gewijzigd door Gideon_92 op 24-05-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
Iemand al gespeeld in de ''nieuwe'' SR? Lijkt mij wel erg leuk, ik ga ook gelijk Ashe doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou ik alsnog niet beide gaan. Compleet overbodig.
warmog, frozen heart, rylais FoN/GA, frozen mallet, wits end.

Zoiets dergelijks zou ik dan doen. Maar niet dubbel op. Dan ben je goud weg aan het gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Gideon_92 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:22:
Vanwege de extra health die scalet met je "w"
Dan kan je beter een ander item halen die extra hp erbij geeft. Aangezien je niet veel aan de slow hebt (je hebt frozemallet al) en volibear krijgt niet veel damage van AP.

Je kan dan bijvoorbeeld beter nog een warmogs halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godofal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:10:
Leuk dat je ook argumenten geeft waarom een black cleaver niet zo werken. Waarom neem je dit advies niet gewoon voor wat het is? Je speelt kennelijk nog op een niveau waar je moeite hebt met bots. Lijkt me niet handig als je je eigen builds e.d. gaat verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 430665 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:16:
[...]

Leuk dat je ook argumenten geeft waarom een black cleaver niet zo werken. Waarom neem je dit advies niet gewoon voor wat het is? Je speelt kennelijk nog op een niveau waar je moeite hebt met bots. Lijkt me niet handig als je je eigen builds e.d. gaat verzinnen.
Die argumenten kan ik anders wel aandragen hoor:
- Geeft geen enkele defensieve stat, zelfs geen lifesteal waardoor je best wel squishy bent als je het bouwt. Het is namelijk geen goedkoop item
- Lee sin is meer een AD caster die het moet hebben van zijn skillset, niet van het herhaaldelijk auto-attacken. Dat kun je beter aan de AD carries overlaten, want die hebben range. Die passive van Black Cleaver zul je dus niet vaak vol stacken.
- Er zijn veeeeeeeel betere alternatieven.

Wat heeft zijn niveau ermee te maken trouwens? Ik heb lange tijd op 900 elo gestaan maar er zijn maar weinig mensen hier die mijn kennis over het spelletje in twijfel trekken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 24-05-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
[...]

Leuk dat je op iemand gaat zeuren omdat jij denkt dat zijn skillniveau lager is maar hij denkt iig een stuk meer na over de itemkeuzes als jou.

Geen eigen builds verzinnen? Ik raad juist aan om dat wel te doen, uiteindelijk moet je gewoon kijken wat het beste werkt voor je champion. Tuurlijk heb je een leidraad met guides maar je moet het niet letterlijk en klakkeloos gaan overnemen natuurlijk.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Enkele opmerkingen bij de notities gezet voor de match.

@Jeffro: kun je daar een tekstarea van maken ipv een tekstveld? Het typt nogal onhandig van zodra je meer dan 1 zin erin zet :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handiger is last whisper instead of black cleaver xD maarja gelijk hebben jullie build op je eigen manier en waar jij het beste mee speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
[...]
- Lee sin is meer een AD caster die het moet hebben van zijn skillset, niet van het herhaaldelijk auto-attacken. Dat kun je beter aan de AD carries overlaten, want die hebben range.
Als lee-sin auto-attack je toch regelmatig. Ik weet niet hoe jij lee-sin speelt, maar hij is geen AD caster. Hij doet namelijk geen burst damage zoals andere casters.

Dit kan wel, maar alleen als je meteen al zijn skills mashed, maar dan ben je als lee-sin speler niet goed bezig aangezien zijn passive deel uitmaakt van de speel stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedzor schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:31:

@Jeffro: kun je daar een tekstarea van maken ipv een tekstveld? Het typt nogal onhandig van zodra je meer dan 1 zin erin zet :)
JAMEERRRRRR kan je hem niet om 10 uur doen dan ben ik van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Die argumenten kan ik anders wel aandragen hoor:
- Geeft geen enkele defensieve stat, zelfs geen lifesteal waardoor je best wel squishy bent als je het bouwt. Het is namelijk geen goedkoop item
- Lee sin is meer een AD caster die het moet hebben van zijn skillset, niet van het herhaaldelijk auto-attacken. Dat kun je beter aan de AD carries overlaten, want die hebben range. Die passive van Black Cleaver zul je dus niet vaak vol stacken.
- Er zijn veeeeeeeel betere alternatieven.

Wat heeft zijn niveau ermee te maken trouwens? Ik heb lange tijd op 900 elo gestaan maar er zijn maar weinig mensen hier die mijn kennis over het spelletje in twijfel trekken.
Dat BC een slecht item is op Lee ben ik volledig met je eens. Het ging mij er ook meer om dat hij niet eens de moeite nam dit zelf te beargumenteren.
Jeffroiscool schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Leuk dat je op iemand gaat zeuren omdat jij denkt dat zijn skillniveau lager is maar hij denkt iig een stuk meer na over de itemkeuzes als jou.

Geen eigen builds verzinnen? Ik raad juist aan om dat wel te doen, uiteindelijk moet je gewoon kijken wat het beste werkt voor je champion. Tuurlijk heb je een leidraad met guides maar je moet het niet letterlijk en klakkeloos gaan overnemen natuurlijk.
Dat heb je goed gelezen in de topicstart, dus waarom doe je het dan?

Als je eigen builds gaat verzinnen en daar komt dan uit dat je triforces gaat stacken dan kun je denk ik wel beter alleen maar items bouwen die in je guide staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

of eerder lets say 8u ? :P

en ik had het over items niet perse op lee.. gewoon in het algemeen dat trinity force stacken zonde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neee geen 8 uur ik heb zin in zon potje en ben pas 10 uur thuis van werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Anoniem: 430665 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Dat BC een slecht item is op Lee ben ik volledig met je eens. Het ging mij er ook meer om dat hij niet eens de moeite nam dit zelf te beargumenteren.

[...]

*knip*

Als je eigen builds gaat verzinnen en daar komt dan uit dat je triforces gaat stacken dan kun je denk ik wel beter alleen maar items bouwen die in je guide staan.
[...]
Je geeft aan dat hij op niveau zit waar hij moeite heeft met bots, weet niet of hij dat zelf ergens vermeld maar zo niet vind ik dit best op een aanval lijken ;)

Misschien heb ik het verkeerd begrepen, excuses hiervoor als dat zo is.

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gil-san schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Als lee-sin auto-attack je toch regelmatig. Ik weet niet hoe jij lee-sin speelt, maar hij is geen AD caster. Hij doet namelijk geen burst damage zoals andere casters.

Dit kan wel, maar alleen als je meteen al zijn skills mashed, maar dan ben je als lee-sin speler niet goed bezig aangezien zijn passive deel uitmaakt van de speel stijl.
Je auto-attackt inderdaad regelmatig tussen de attacks door, maar je bent toch ook steeds bezig met het uitvoeren van je skills, het shielden van anderen etc. waardoor je lang niet altijd op 1 target kunt auto-attacken. Een AD carry doet dit juist wel: die lockt in op 1 iemand en probeert die op afstand ASAP dood te schieten. Voor AD carries is het lategame (zeker bij bijv. cait) alleen maar nadelig om skills te gebruiken ipv auto-attacks terwijl je als Lee Sin die skills juist nodig hebt om viable te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
speedzor schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:31:

Heb er idd textarea van gemaakt, orgineel stond comment in matchlijst, nu niet meer dus is er geen hoge char limit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godofal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:52:
Jeffro, zie zijn eerste post. Hij gaf het zelf al aan. Het was in ieder geval niet mijn bedoeling iemand te beledigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Anoniem: 430665 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Jeffro, zie zijn eerste post. Hij gaf het zelf al aan. Het was in ieder geval niet mijn bedoeling iemand te beledigen ;)
Nee prima dan, tegenwoordig zijn er zoveel posts dat ik het niet meer bij kan houden soms dus die post was me ontgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ik doe ook maar is (onder voorbehoud) mee. Als ik op dat moment eindelijk is op dreef ben met m'n scriptie kunnen jullie in de figuurlijke stront zakken :+ Als ik weer in m'n gewoonlijke "ik staar naar een word documentje maar er komt niks bij" modus zit doe ik graag een potje mee.

Me ali jungle? :Y) Zal die ongelovigen wel is leren hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niet om 9 uur vandaar 10 uur :D als je wilt spelen join :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 393960 op 24-05-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Gil-san schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Lee is het schoolvoorbeeld van een AD caster. Zijn damage komt voornamelijk uit zijn abilities.
Ook precies de reden dat mensen geen crit items bouwen op Lee en dat hij late game afvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:43:
[...]
Je auto-attackt inderdaad regelmatig tussen de attacks door, maar je bent toch ook steeds bezig met het uitvoeren van je skills, het shielden van anderen etc. waardoor je lang niet altijd op 1 target kunt auto-attacken. Een AD carry doet dit juist wel: die lockt in op 1 iemand en probeert die op afstand ASAP dood te schieten. Voor AD carries is het lategame (zeker bij bijv. cait) alleen maar nadelig om skills te gebruiken ipv auto-attacks terwijl je als Lee Sin die skills juist nodig hebt om viable te zijn.
Ik hier wel redelijk mee eens, maar ik denk dat je een paar dingen verkeerd hebt. Je zegt namelijk dat AD carries op 1 iemand locken en ASAP dood proberen te krijgen, maar dit is meer de role van een AP carry, aangezien de burst van een AP carry sneller iemand dood krijgen dan een AD carry.

Een AD carry moet ook langer in combat blijven om het meeste uit zijn damage te halen terwijl een AP carry binnen enkele seconden veel damage doet.

Een AD carry moet dus gewoon zoveel lang mogelijk damage kunnen doen tegen het vijandelijk team en daarom moeten ze wel eens van target switchen om save te blijven, terwijl een AP carry heel snel, veel damage kan doen en daarna weg kan lopen, omdat auto-attacks toch niet veel nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gil-san schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Ik hier wel redelijk mee eens, maar ik denk dat je een paar dingen verkeerd hebt. Je zegt namelijk dat AD carries op 1 iemand locken en ASAP dood proberen te krijgen, maar dit is meer de role van een AP carry, aangezien de burst van een AP carry sneller iemand dood krijgen dan een AD carry.

Een AD carry moet ook langer in combat blijven om het meeste uit zijn damage te halen terwijl een AP carry binnen enkele seconden veel damage doet.

Een AD carry moet dus gewoon zoveel lang mogelijk damage kunnen doen tegen het vijandelijk team en daarom moeten ze wel eens van target switchen om save te blijven, terwijl een AP carry heel snel, veel damage kan doen en daarna weg kan lopen, omdat auto-attacks toch niet veel nut hebben.
Dafuq?
Het hele gedoe achter een carry is juist het dood krijgen van 1 target ASAP. AD of AP zijnde intereseert niemand wat. Je nuked de enemy's carry's en supports asap down.

Ik weet niet of jij wel eens een AD Carry hebt gespeeld, maar lang in combat? een AD carry zapt iemand soms nog wel sneller weg als een AP carry.

Je focust juist 1 target. Wat wil je anders doen? Overal 1 kogel op afschieten en dan erbij gaan staan als een jostie en de vogeltjesdans doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hij zegt het misschien niet helemaal duidelijk, maar hij heeft wel een punt op zich. Veel mensen vinden dat de AD carry per se de andere carry moet neerfocusen. En hoewel dat een nobel streven is, kan dat soms niet zonder jezelf flink in het gevaar te plaatsen. Dan moet je eigenlijk als AD carry kiezen om een ander doelwit aan te vallen, eentje die je aan kunt vallen zonder dat je zelf groot gevaar loopt. Dat kan in het ergste geval zelfs de tank zijn.

Hij bedoelt denk ik niet dat je overal één schot op moet afvuren :P De boel moet wel dood natuurlijk, maar met bovenstaande kanttekening.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 16:04 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:00:
[...]
Dafuq?
Het hele gedoe achter een carry is juist het dood krijgen van 1 target ASAP. AD of AP zijnde intereseert niemand wat. Je nuked de enemy's carry's en supports asap down.

Ik weet niet of jij wel eens een AD Carry hebt gespeeld, maar lang in combat? een AD carry zapt iemand soms nog wel sneller weg als een AP carry.

Je focust juist 1 target. Wat wil je anders doen? Overal 1 kogel op afschieten en dan erbij gaan staan als een jostie en de vogeltjesdans doen?
Het is wel slim om als carry de enemy's carry of supporter te focussen. Want het is natuurlijk niet zo dat je als carry niet gefocused wordt door de enemy en tussen de tanks staan is natuurlijk ook geen probleem.

1 CC op je en je bent meestal de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Hij zegt het misschien niet helemaal duidelijk, maar hij heeft wel een punt op zich. Veel mensen vinden dat de AD carry per se de andere carry moet neerfocusen. En hoewel dat een nobel streven is, kan dat soms niet zonder jezelf flink in het gevaar te plaatsen. Dan moet je eigenlijk als AD carry kiezen om een ander doelwit aan te vallen, eentje die je aan kunt vallen zonder dat je zelf groot gevaar loopt. Dat kan in het ergste geval zelfs de tank zijn.

Hij bedoelt denk ik niet dat je overal één schot op moet afvuren :P De boel moet wel dood natuurlijk, maar met bovenstaande kanttekening.
Ik heb toch nergens gezegd dat je de AD carry moet focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
[...]

Exact. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Inderdaad, daarom kon ik het eerst ook niet helemaal volgen, totdat ik het nog een keer las ;) Hij quote je wel, maar het heeft niet echt met jouw verhaal te maken. Het is meer een toevoeging op. Het enige wat je zegt is dat je één doel moet focussen (wat natuurlijk waar is).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Vicarious schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:06:
[...]

Wie zegt dat ik het tegen jouw had? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gil-san schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:08:
[...]

Wie zegt dat ik het tegen jouw had? :)
je quote mij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCloudd
  • Laatst online: 26-05 14:37

iCloudd

U 'MIRIN?

Op naar de speeltuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/plL1x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
maar ik quote pcartigny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

[...]

ik heb moeite me lee sin, ik speel normaal AD carries (vayne, tryndamere, ashe, cait, etc) en soms een riven ofzo
veel buttons drukken zoals lee hoef je dus niet, is een compleet andere speelstijl
laat mij een champ spelen waar ik bekend mee ben en ik eindig zo in 20+/0/XX na 20 minuten tegen bots

de reden dat ik geen argumenten aandroeg was dat het me wel duidelijk leek; lee sin is veel burst maar weinig sustain
guerilla style, erin jumpen met je Q, E eroverheen en eruit met je W
wachten op je CD's en repeat
op die manier ga je niks hebben aan een black cleaver simpelweg omdat tegen de tijd dat je de stacks erop hebt je alweer weg bent, en de volgende burst laat te lang op zich wachten om de stacks stand te laten doen houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

Zucht! Ga lekker buiten spelen ipv op elkaar te flamen of iig buiten dit forum please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

nah, veelsteveel zon 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand doet mee? xD jammer wou jullie ff leren hoe je alistar jungled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow...

Hij vraagt eerst aan me hoe ie rumble moet spele op top, en dan gaat ie dit flikken.
Vieze vuile...

[ Voor 179% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je hoort mij nergens specifiek zeggen dat je enkel en alleen de AD carry van de tegenstander moet focussen. Dan raad ik je aan mijn post toch nog een keer te lezen.

Er valt niks nobel te streven, er zijn altijd zat squishy targets in jouw range indien je je goed plaatst in een teamfight en dat is juist het hele kunstje. Mijn hele post gaat juist om het focussen van 1 target, wat ga jij doen met je AD carry dan? Je schiet 2 kogels op hen AD carry maar omdat ie terug rent en net 2 stappen uit je range is switch maar naar wat anders? Een carry doet niks anders dan de zwakste schakels eruit vissen, en als dat betekent dat je net 1 stap naar voren moet om dat te doen dan doe je dat, indien jouw team namelijk goed initiate en genoeg CC heeft kunnen die tanks vrij weinig op jouw doen.

Zijn tegen argument als: 1 CC en je bent er geweest geld ook voor de carry's van het enemy team dus dat slaat de plank ook volledig mis.

En het hele AP carry gooit er sneller meer damage uit kan soms ook nog wel met een korreltje zout genomen worden. Ik zie namelijk vaker een AD carry een game breken dan een AP carry. Maar dat is misschien mijn persoonlijke ervaring.

Long story short: ook als AD carry zijnde focus je 1 target de hele tijd en loop je niet te switchen als een malle. Da heurt niet, en als je net even wat risico moet nemen dan neem je die maar, zullen de carry's van de tegenstander ook moeten. Het is en blijft een placement spelletje waarbij 1 target focussen key is en niet vanalles wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
*knip*
Iets normaler mag ook wel

@ Discussie over AD carry z'n doelwit:
Hij valt diegene die het dichtst staat aan, zo simpel is het. Een AD carry loopt aan de zijkanten van het gevecht en doet zoveel mogelijk damage af van de dichtsbijzijnde vijanden, voornamelijk tanks dan.

[ Voor 51% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 16:48 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 307788 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:20:
Wow...
[video]
Hij vraagt eerst aan me hoe ie rumble moet spele op top, en dan gaat ie dit flikken.
Vieze vuile...
Ik heb denk ik iets gemist maar, waar heb je het in godsnaam over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip*
Je hebt een match gezien? met eenr andom mix team? good job.

[ Voor 67% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:23:
Long story short: ook als AD carry zijnde focus je 1 target de hele tijd en loop je niet te switchen als een malle. Da heurt niet, en als je net even wat risico moet nemen dan neem je die maar, zullen de carry's van de tegenstander ook moeten. Het is en blijft een placement spelletje waarbij 1 target focussen key is en niet vanalles wat.
Voor AD carries geldt over het algemeen dat je in teamfights focussed op whatever het dichste bij is omdat dit sustained damage is ipv burst.

Dit wel met de aanname dat beide teams weten wat positionering inhoudt. Positionering voorkomt namelijk dat jij kan focussen en dus zul je je dps uitstrooien over het hele team. Anders dan bij een AP carry die ook werkelijk mensen kan 'oneshotten' (of één rotatie van spells).

edit: nvm, speedzor was me voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 307788 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:25:
*knip*
Je hebt een match gezien? met eenr andom mix team? good job.
Waar heb je het nou over dan? Verhelder die reactie dan eens.

@pcartigny: djengizz geeft w.m.b. het antwoord al :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Je kunt inderdaad het beste als team 1 persoon focussen. Helaas is dit niet altijd mogelijk en zouden enkele spelers zich dus moeten aanpassen door saver te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nee zo werkt het niet. Elke keer vage dingen posten en dan de boel weer intrekken; dat doen we niet. Elke keer verstoort het de boel in dit topic weer, en om eerlijk te zijn ben ik het spuugzat.

Leg het maar uit, desnoods in een DM. Ik heb je reactie even in ere hersteld. En 'typisch tweaker gedrag' heb ik ook nu voor de laatste keer gelezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:23:
[...]

Sorry maar dit is niet waar. Alles hangt af van de situatie, er is geen gouden regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:32:
[...]
Sorry maar dit is niet waar. Alles hangt af van de situatie, er is geen gouden regel.
Compleet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Nee zo werkt het niet. Elke keer vage dingen posten en dan de boel weer intrekken; dat doen we niet. Elke keer verstoort het de boel in dit topic weer, en om eerlijk te zijn ben ik het spuugzat.

Leg het maar uit.
Hij post geen vage dingen, hij post een filmpje. Met wat context, vrij duidelijk.
Dat er dan een naar mijn mening vrij pittige reactie van speedzor op komt:

"Ja hoor, Dyrus vraagt uitleg aan jou
Ik heb de match bekeken en het was helemaal niet zo impressionant als je voordoet. Met rumble, een counter van Vlad, had je nog steeds een heel lage farm (ja, nog voor je geganked werd)."

Mag dan ook wel wat van gezegd worden, op de man spelen was immers niet de bedoeling in dit topic. En ik moet het met Exl eens zijn dat ie dat hier wel doet. Kan ook vanuit speedzor gewoon normaal op gereageerd worden.

Als er daarna nog eens 4 man in zijn nek gaan duiken, zou ik dezelfde reactie gegeven hebben: laat maar. Je kunt er namelijk wel weer 10 pagina's grof vuil aan gaan besteden maar dat heeft ook geen zin. Dus waarom speel je als moderator het hier nu niet gewoon slim en laat het wat het is? Voordat het escaleert.

Overigens, focussen jullie maar de tank dan. Ik wens jullie viel spass.
Ik pak wat killbaars. Tank is namelijk zoals jullie al zeggen 90% van de tijd met z'n neus vooraan. Wat inhoud dat je dus niks anders target dan de tank want die staat toch het dichtste bij? Ik wens je veel plezier met de tank focussen.

@Supreme er zijn zeker gouden regels. Wat jij zegt is dat er eigenlijk niks vast staat en geen typisch voor de hand liggende acties zijn want alles hangt van de game af. Als d'r iets duidelijk is qua gouden regel dan is het wel dat je als carry zijnde, ongeacht of je AP of AD bent, een tank niet wilt focussen. Duurt te lang voordat je die down hebt, way too long.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 24-05-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:34:
[...]

Hij post geen vage dingen, hij post een filmpje. Met wat context, vrij duidelijk.
Welke context? Hij post een filmpje met een stuk tekst waar ik geen kaas van kan maken. Dus niet helder genoeg blijkbaar. Hij impliceert een hele hoop, maar impliceren leidt tot misverstanden. En daar hebben we er al een trucklading teveel van in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
[...]
Ik pak wat killbaars. Tank is namelijk zoals jullie al zeggen 90% van de tijd met z'n neus vooraan. Wat inhoud dat je dus niks anders target dan de tank want die staat toch het dichtste bij? Ik wens je veel plezier met de tank focussen.
Insgelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:36:
[...]

Welke context? Hij post een filmpje met een stuk tekst waar ik geen kaas van kan maken. Dus niet helder genoeg blijkbaar. Hij impliceert een hele hoop, maar impliceren leidt tot misverstanden. En daar hebben we er al een trucklading teveel van in dit topic.
Voor de duidelijkheid.

Dyrus heeft in het verleden gevraagd aan Exlaxl welke Runes en Masteries hij moest pakken toen hij tegen de Vladimir van LLL moest spelen. Als het goed is kan je nog ergens een screenshotje vinden hiervan.

Nu claimt Dyrus dus dat ie zelf alles heeft getest en geoefend en dat is de context ;)

Edit: Als Rumble speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:36:
[...]

"Hij vraagt eerst aan me hoe ie rumble moet spele op top, en dan gaat ie dit flikken.
Vieze vuile..."

Die context.
En er valt naar mijn mening, maar dat kan aan mij liggen vrij weinig aan te snappen.
Dyrus heeft in een PM oid informatie gevraagd over hoe ie Rumble top zou moeten spelen, en blijkbaar doet ie iets in dat filmpje (kan niet kijken hier op stage) wat wss te maken zal hebben met de credits aan iemand anders geven oid. Ik weet 't niet, heb 't filmpje nog niet gekeken, maar ik denk dat de koppeling tussen de betrefende context en het filmpje toch vrij voor de hand liggend en logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Jeffroiscool schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:39:
[...]
Voor de duidelijkheid.

Dyrus heeft in het verleden gevraagd aan Exlaxl welke Runes en Masteries hij moest pakken toen hij tegen de Vladimir van LLL moest spelen. Als het goed is kan je nog ergens een screenshotje vinden hiervan.

Nu claimt Dyrus dus dat ie zelf alles heeft getest en geoefend en dat is de context ;)

Edit: Als Rumble speler.
Eindelijk, dit is context :) Nu heb ik tenminste een idee waar die post over gaat.

Dan klinkt het me nog steeds wat overtrokken, want wie zegt dat Dyrus daarna niet alsnog heeft lopen testen maar de verkregen runes/masteries als uitgangspunt genomen heeft. Het een sluit het ander niet uit lijkt me. Maar nu snap ik het tenminste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 22:13
ja het is ook logisch….

en ontopic de graphic rework = OP zonder stream aan op very high 1920x1080 = 450 FPS

[ Voor 60% gewijzigd door blamauci op 24-05-2012 16:43 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

@Supreme er zijn zeker gouden regels. Wat jij zegt is dat er eigenlijk niks vast staat en geen typisch voor de hand liggende acties zijn want alles hangt van de game af. Als d'r iets duidelijk is qua gouden regel dan is het wel dat je als carry zijnde, ongeacht of je AP of AD bent, een tank niet wilt focussen. Duurt te lang voordat je die down hebt, way too long.
Ik raad je aan om eens naar de stream van chaox te kijken, kan je een hoop van leren qua positionering & focus. Ik weet niet op welk elo je rond hangt, maar je bent wel aardig stellig wat betreft je eigen gouden regel. Maar als het voor jou werkt, dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
"hoe je rumble moet spelen" is in mijn ogen toch wat anders dan masteries en runes vragen alleen?

YouTube channel steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
echte tanks bestaan niet in lol in mijn mening. een ''tank' met 200 Armor en MR is zo neer:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Ik raad je aan om eens naar de stream van chaox te kijken, kan je een hoop van leren qua positionering & focus. Ik weet niet op welk elo je rond hangt, maar je bent wel aardig stellig wat betreft je eigen gouden regel. Maar als het voor jou werkt, dan prima.
Ranked nog niet behoorlijk veel actief in geweest. Maar mij zul je niet snel zien verliezen met een AD carry. Enigste role die ik echt beheerst vergeleken met de andere roles in-game. Overigens is dit niet mijn gouden regel maar meer basic knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

c-style schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:44:
"hoe je rumble moet spelen" is in mijn ogen toch wat anders dan masteries en runes vragen alleen?
Dat was de verwarring. Het eerste klinkt mij een behoorlijk stuk sterker dan vragen om masteries en runes namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:44:
[...]

Ranked nog niet behoorlijk veel actief in geweest. Maar mij zul je niet snel zien verliezen met een AD carry. Enigste role die ik echt beheerst vergeleken met de andere roles in-game. Overigens is dit niet mijn gouden regel maar meer basic knowledge.
Oke, basic knowledge, duidelijk :P Laten we dan maar met de discussie stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Oke, basic knowledge, duidelijk :P Laten we dan maar met de discussie stoppen.
haha :P. Ik weet wel een volgend onderwerp: AP Carries??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Dat was de verwarring. Het eerste klinkt mij een behoorlijk stuk sterker dan vragen om masteries en runes namelijk. :)
gevalletje van missunderstanding dus gewoon, laten we er ons niet al te druk om maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:45:
[...]

Maar voor rumble zijn tich runes en masteries werkbaar. en dus kan je met rumble tegen veel champions lanen. Dat was ook wat dyrus aan Exl vroeg. niet zozeer de Standaard runes en masteries.(Dyrus is niet achterlijk) maar meer de situationele runes. en das wel belangrijk en bepaald de speelstijl heel erg. en exl had gewoon 1 keer zijn summonername willen horen meer niet. Give Credit where it's due. zeggen ze in amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Anoniem: 36835 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:32:
[...]

*Trapt ook een open deur in.

Een gouden regel is om er van af te wijken. Dat maakt het nog wel een gouden regel voor de ad carry in dit geval. In situationele gevallen kan er inderdaad van afgeweken worden.

De onrust in dit topic valt me overigens heel erg op vandaag. Ik heb ook steeds meer het gevoel dat dit topic niet meer bij te houden is vanwege de enorme stroom aan reacties. Ik stem ervoor om een wat strakker beleid te voeren in dit topic.

Het op de man spelen, gefrustreerd reageren, bergen aannames maken en een discussie aangaan op een vervelende toon is juist hetgene waarbij ik me bij LOL helemaal kapot aan kan ergeren. Alleen heb je daar een ignore knop, en hier zit je eraan vast om het te lezen. Ik erger me dan ook helemaal groen en geel aan alle verhitte discussies die hier om de haverklap gevoerd worden.

Wees specifiek, lees nog is door wat je aan het posten bent en laat de LOL community lekker waar hij is. Dan kan dit topic namelijk een stuk aangenamer worden om in te vertoeven.

Ik wil eventueel wel modrechten mochten jullie nog zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:44:
[...]
Dat zal je in ranked nog best tegen gaan vallen. wat ik merk in m'n range (1150-1250 op het moment) is dat ondanks hoe goed je het ook doet als AD (even buiten de extreme gevallen zoals 10/0/x of 0/10/x op de 12 minuten mark) je mid game heel weinig invloed hebt, en late game echt goed je best moet doen om mensen op te pikken. maar op het totaal van de 5v5 gevechten heb je heel weinig invloed, het is maar hoe goed jouw teams tanks spelen wat jou laat slagen / falen.

Ik heb regelmatig games waar ik als AD sta, op 20-25 minuten uit de lane kom met een ruime voorsprong (8/2/x bijvoorbeeld) en vervolgens in de groep fase helemaal gesloopt wordt omdat onze tanks/bruisers niet opletten waardoor de vijand met meerdere mensen op me kan springen.

Als ik als tank speel, vaak met Mao vanuit de jungle dan ben ik in de groepsgevechten met niets anders bezig dan de groep vijanden bij elkaar houden, en zoveel mogelijk cc eruit gooien om maar m'n carries te beschermen, en je ziet dan ook dat die carries dan echt goed uit de verf komen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

blamauci schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Maar voor rumble zijn tich runes en masteries werkbaar. en dus kan je met rumble tegen veel champions lanen. Dat was ook wat dyrus aan Exl vroeg. niet zozeer de Standaard runes en masteries.(Dyrus is niet achterlijk) maar meer de situationele runes. en das wel belangrijk en bepaald de speelstijl heel erg. en exl had gewoon 1 keer zijn summonername willen horen meer niet. Give Credit where it's due. zeggen ze in amerika.
Kan ik wel inkomen dan. De reactie van speedzor was gewoon overtrokken en heb ik weggefietst. Misschien kwam het ook wel voort uit een stukje verwarring, maar hoe dan ook ging het te ver.

Dan hoop ik dat we nu allemaal weer lieflijk kunnen discussiëren over LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 08:47
Totally agree Craven...

Dit topic is nou een echt voorbeeld hoe het er in de game aan toe gaat...

wat aan de ene kant natuurlijk hartstikke logisch is maar toch...

Someone al impression van Darius?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
blamauci schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Ik denk dat dyrus gewoon wat ideeën heeft verzameld ofzo? wie weet heeft hij wel aan meer mensen iets gevraagt. misschien heeft hij niet eens exlaxl zijn advies gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
och ik zou ook kunnen modereren. maar heeft dit zin? nee. De GoT LoL community groeit hard. en dat is voor Cloud moeilijk bij te houden kan die niks aan doen hij doet hard zijn best.

Mischien voortaan doen wat ik ook doe als het hard uit de hand kan gaan lopen. Eventjes een PM naar cloud. stel hem op de hoogte dan kan die het vast in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrFlash schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:49:
[...]

Dat zal je in ranked nog best tegen gaan vallen. wat ik merk in m'n range (1150-1250 op het moment) is dat ondanks hoe goed je het ook doet als AD (even buiten de extreme gevallen zoals 10/0/x of 0/10/x op de 12 minuten mark) je mid game heel weinig invloed hebt, en late game echt goed je best moet doen om mensen op te pikken. maar op het totaal van de 5v5 gevechten heb je heel weinig invloed, het is maar hoe goed jouw teams tanks spelen wat jou laat slagen / falen.

Ik heb regelmatig games waar ik als AD sta, op 20-25 minuten uit de lane kom met een ruime voorsprong (8/2/x bijvoorbeeld) en vervolgens in de groep fase helemaal gesloopt wordt omdat onze tanks/bruisers niet opletten waardoor de vijand met meerdere mensen op me kan springen.

Als ik als tank speel, vaak met Mao vanuit de jungle dan ben ik in de groepsgevechten met niets anders bezig dan de groep vijanden bij elkaar houden, en zoveel mogelijk cc eruit gooien om maar m'n carries te beschermen, en je ziet dan ook dat die carries dan echt goed uit de verf komen.
Puhhhh 1394 hiero en al m'n potjes met AD carry soloQ gewonnen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Rendiertje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:50:
Someone al impression van Darius?
Gisteren de stream van OddOne zitten kijken die hem aan het proberen was in normals. Wat hem (en mij dus ook) opviel

range van hook -> te kort, Flash heeft dezelfde range dus als iemand flash heeft dan is ie al meteen weer op de plek waar hij begon voor je hook.
Darius is zo traag als dikke stront, echt niet vooruit te schoppen. iets meer runspeed had gemogen.
Ulti is bugged, en je hebt kans dat je met zijn ulti reset, ook de ulti's reset van je team.

Verder is er uit gekomen dat het geen goeie jungler is, mede door de korte range van z'n hook en z'n squishyness. Best suited voor toplane.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrFlash schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:53:
[...]

Gisteren de stream van OddOne zitten kijken die hem aan het proberen was in normals. Wat hem (en mij dus ook) opviel

range van hook -> te kort, Flash heeft dezelfde range dus als iemand flash heeft dan is ie al meteen weer op de plek waar hij begon voor je hook.
Darius is zo traag als dikke stront, echt niet vooruit te schoppen. iets meer runspeed had gemogen.
Ulti is bugged, en je hebt kans dat je met zijn ulti reset, ook de ulti's reset van je team.

Verder is er uit gekomen dat het geen goeie jungler is, mede door de korte range van z'n hook en z'n squishyness. Best suited voor toplane.
Dat bugg! OP!
Nog zo'n slowpoke champion dus.. balen.. ik haat champions die niet vooruit te branden zijn.
Pagina: 1 ... 28 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.