[quote]
Anoniem: 393088 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:50:
[...]
Ja als je op die manier post op een forum kun je verwachten dat je er opmerkingen over krijgt. Dat je het zelf beter weet is prima voor je. Je moet je immers ook niet kut gaan voelen omdat een of andere random pcartridge je basht op een forum.
Maar het is en blijft een feit. Dat je 1200-1300 winst hebt zegt vrij weinig.. als jij veel tijd in een game steekt en vanaf het begin speelt en op die manier aan je 1200W komt wilt nog niet direct zeggen dat je verstand van zaken hebt. Tuurlijk ervaring doe je op in de hoeveelheid potjes die je speelt. Maar dat wil nog niks zeggen over je doen en kunnen, daarvoor heb je namelijk je elo.
Je geeft zelf aan dat je elo niet al te best is. En wat dan makkelijk is, is om het bij elo hell neer te leggen. Maar met 220 potjes zou je jezelf toch al aardig uit elo hell geschopt kunnen hebben. Ik zeg niet dat dit altijd het geval zal zijn, maar het is een beetje te makkelijk om de schuld bij andere neer te leggen: want ik heb 1200 winst dus ik weet wat ik doe.
Als je 1200x gecarried bent door iemand anders weet je nog niks.
euuh 120 geen 220 en als je wint verliest wint verliest kom je niet verder en dan alsnog in je eentje kan je niet carryen en soms verlies je ook omdat de tegenstander beter is geef ik toe maar mijn maat heeft 1600 kills 800 deaths 2200 assist en 1100 elo dan is er toch iets mis