Mijn 2 cents on amumu.
Je hebt niet per se items nodig om effectief te zijn. Als je je q R combo goed doet is je taak gedaan.
Maar hij heeft wel gigantisch goede scaling.
Dus is het lekker als je veel items hebt. In de jungle farm je meestal niet geweldig.
Ik heb hierop gevonden om gp/10 runes en 3 gp/10 items te bouwen. Daarmee heb je altijd veel gold en tot dat moment ben je toch effectief want met de skillset van amumu zijn items niet super belangrijk.
Met alleen philo echter heb je sowieso te weinig mana om snel te junglen en daarna nog te kunnen ganken.
Dus heb je 3 items waaruit je kan kiezen, FH, Roa en binnekort dus ook Athenes.
Hebben ze veel auto attackers ga je voor FH , double ap neem je athenes en een balanced team neem je roa.
Verder zou ik in principe gewoon voor 5 ap items gaan, daarmee doe je zo gigantisch veel damage dat het echt niet uitmaakt of je instant dood bent na je combo. Een defensief item is alleen handig als je daarmee een stuk langer leeft wat vaak opzichzelf niet echt het geval is.
Heb nu trouwens de meest epic feeders tot nu toe ooit in mijn team. Zit op 1:15 en ze zijn al 2x dood gegaan gebruiken beide tp revive en rammus en nunu. Dit is ranked trouwens

En afgelopen op 8 minuten de ene is 2-16 gegaan en de andere 0-12. Zo triest dat het grappig is.
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 147715 op 23-05-2012 23:40
]