[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 123 Laatste
Acties:
  • 274.971 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Dit is een discussie forum, ik kom hier niet lopen onrust zaaien.
Het is inderdaad een discussie forum, maar ik vind het wat vreemd dat je pas besluit deel te nemen aan de discussie op het moment dat je iets slechts te melden hebt over Riot en zieltjes moet winnen om "er met z'n allen iets aan te doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
De chat log is niet alles. Als je door een foutje wordt gesnowballed of outplayed kun je er niets aan doen. Je hebt dan hulp van je teammates nodig. Dat kun je niet in een chatlog zien tenzij iemand het uitdrukt. Zelf heb ik er meestal de woorden niet voor.

En mensen, lees de post in godsnaam een goed door in plaats van half. Jullie baseren je mening op verkeerde dingen.

Post en pre-game chat staan NIET in de tribunal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Deze kan iedere tribunal-persoon lezen, dit maakt mij ook nieuwsgierig naar de chatlogs van die potjes.
Tribunal posts bevatten toch geen pre- en post chatlogs. Echter alleen de chat tijdens de match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 08:47
In tribunal heb je toch alleen de chat van beide kanten tijdens de game, maar er toch niet voor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458475

SaphuA schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Het is inderdaad een discussie forum, maar ik vind het wat vreemd dat je pas besluit deel te nemen aan de discussie op het moment dat je iets slechts te melden hebt over Riot en zieltjes moet winnen om "er met z'n allen iets aan te doen".
Ik lees deze forum al vanaf het begin, en ik mag toch posten wanneer ik wil niet omdat ik zieltjes wil winnen.
Ik wil mensen hierop attenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
In de Tribunal zie je alleen de in game chat, maar het ging er hier om wat Riot te zien krijgt, en dat is natuurlijk ook de pre en post game chat.
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:56:
Ik lees deze forum al vanaf het begin, en ik mag toch posten wanneer ik wil niet omdat ik zieltjes wil winnen.
Ik wil mensen hierop attenderen.
Uiteraard mag dat, ik merk alleen op dat ik het wat vreemd vind. Waarom zou je in je eerste post hier zo hard op het negatieve focussen terwijl Riot de laatste tijd een hoop dingen wel goed doet.

[ Voor 62% gewijzigd door SaphuA op 23-05-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rendiertje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:55:
[...]

In tribunal heb je toch alleen de chat van beide kanten tijdens de game, maar er toch niet voor...?
Lees de post die hij quote eens, dat de Tribunal alleen een chatlog bevat van tijdens de match wil niet zeggen dat Riot dat ook alleen maar heeft. Riot heeft obviously zelf de gehele chatlog tot z'n beschikking, pre en post match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Lees de post die hij quote eens, dat de Tribunal alleen een chatlog bevat van tijdens de match wil niet zeggen dat Riot dat ook alleen maar heeft. Riot heeft obviously zelf de gehele chatlog tot z'n beschikking, pre en post match.
Dit dus. Zo moeilijk is het allemaal niet menson.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Dat lezen zit wel goed, maar begreep het verkeerd...

Woouh, mensen zijn gevoelig deze dagen zeg iets met zonneschijn ofzo?

Ontopic: Heb gisteren is Vsync uit gezet en meteen meer dan 250 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Waarom wil je 250 fps?

Edit: heb ff gezocht maar ik kan nergens vinden dat riot chatlogs van pre en postgame bijhoud, grote kans dat ze dat wel doen natuurlijk

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 23-05-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat 't kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben het met je een rendiertje, mensen zijn te snel op hun tenen getrapt. ik probeer daar ook vanaf te komen.

Waar zijn de oude dagen toen je nog geen ranked had en geen report systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Dat zeg ik niet, ik ga er hier maar vanuit dat je post verkeerd begrepen hebt ;)

Ik vond het raar dat wat ik ook deed, mijn fps gelocked bleef op 60...
Dus werd er gisteren gezegd zet Vsync is uit...

nu ik dat gedaan heb schommelt mijn fps heel erg, maar 250 is het "magische" getal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Slowchat: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

Scroll eens naar boven kijk wat voor onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah, zo, eigenlijk wel verdomd logish he :p

@ hierboven: dit vond ik nou niet echt onder slowchat vallen, de laatste vier reacties ofzo maar daarvoor was het allemaal gewoon inhoudelijke discussie

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 23-05-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
de tl;dr van de post:
1) Hij pakt viable non-meta champs, besproken met teammates, getest in normal
2) Hij baseert zijn picks op het team
3) Hij wordt gebanned omdat hij alleen voor zijn slechte games gereport wordt.

Naar mijn mening komt dit door de tekortkoming van de tribunal:
1) Geen post en pre-game chat logs
2) Geen overall impressie van de speelstijl, gemaakte fouten, qualiteit vijand (waarschijnlijk ook niet beschikbaar voor Riot).
3) Geen informatie over goed gespeelde games (niet gereport)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 14:42
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:00:
Ben het met je een rendiertje, mensen zijn te snel op hun tenen getrapt. ik probeer daar ook vanaf te komen.

Waar zijn de oude dagen toen je nog geen ranked had en geen report systeem.
Interessante conclusie op basis van een paar reacties op één middag. Er zijn hier veel mensen die vinden dat Riot het uitstekend doet (waaronder ik, let's be honest) en graag Riot verdedigen. Iemand die kritiek uitoefent op jou manier kunnen bij andere mensen heel aanvallend overkomen omdat dit inderdaad één van jou eerst posts is (die ik in ieder geval in een lange tijd gezien heb) en meteen onvervalst negatief is. Dat dit een felle tegen reactie teweeg brengt is dan ook volgens mij niet geheel verrassend.

Samenvattend is het gewoon een meningsverschil of je in soloQ tegen de mening van je team in mag gaan. Het antwoord, tenminste wat ik heb gezien, is ja. Mitst je begrijpt dat je gereport wordt als je vanaf het begin niet "meewerkt" met je team.

edit: spelling is moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xeiji schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:03:
de tl;dr van de post:

2) Geen overall impressie van de speelstijl, gemaakte fouten, qualiteit vijand (waarschijnlijk ook niet beschikbaar voor Riot).
Waar lees jij dat het besproken is met zijn teammates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Xeiji schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:03:
de tl;dr van de post:

Je mist hier een aantal belangrijke punten...
- Riot kan wel de chat logs van pre en post chat lezen, dus ondanks dat het mist in de tribunal worden deze chats wel meegenomen met de beoordeling van Riot.
- Riot heeft aangegeven dat hij heeft gerandommed in ranked. Dit valt niet te verdedigen.

Als het werkelijk was gegaan zoals hij doet voorkomen zou Riot hem echt niet gebanned hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door SaphuA op 23-05-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan er gewoon geen oordeel over vellen, wij hebben te weinig info en tenzijn riot zijn hele game history gaat bekijken heeft ook riot eigenlijk imo niet genoeg info. Flamen vind ik niet kunnen evenals trollen maar dit licht toch iets anders

dat gezegd zijnde ben ik het er wel mee eens dat riot het gewoon heel goed doet en dat er gewoon te veel gezeik in de richting van riot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
I have always thought solo queue was where you come together with 4 other random players you don't know who all have the mindset on winning, then working together with these players and with the characters they choose to play.
Het gaat vooral om het laatste stukje: "...with the characters they choose to play."

Volgens mij is het dus duidelijk dat hij vaker champs kiest die zijn team niet goedkeuren. Het wordt ook vrij duidelijk aan hem uitgelegt in de reactie van Riot dat dit dus juist het kritieke punt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
SaphuA schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:08:
[...]

- Riot kan wel de chat logs van pre en post chat lezen, dus ondanks dat het mist in de tribunal worden deze chats wel meegenomen met de beoordeling van Riot.
- Riot heeft aangegeven dat hij heeft gerandommed in ranked. Dit valt niet te verdedigen.
- Dat Riot ze niet kan lezen heb ik niet beweerd. Het probleem is dat riot alleen cases viewed wanneer ze geaccepteerd zijn door de tribunal. Iemand had tegen mij in post game gezegt dat hij hoopte dat mijn moeder stierf. Riot heeft er geen actie voor ondernomen.
- Random was vanwege een client freeze. Die shit heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Overigens, hoe leuk 250FPS ook lijkt; Vsync uit kan voor 'tearing' zorgen en dus de kwaliteit van het beeld wat verminderen. Daarnaast is het natuurlijk maar de vraag of je het daadwerkelijk kunt zien (die hogere FPS) terwijl je videokaart in deze zomerse hitte wel veel meer werk moet doen :)

Voor wat betreft die discussie hierboven; het zou fijn zijn als Riot de pre- en post logs ook zou toevoegen in het Tribunal; ik weet eigenlijk niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.

Maar de Random knop gebruiken in Ranked is echt een no-go. Het enige wat ik Riot te verwijten vind is dat het überhaupt nog steeds mogelijk is Random te kiezen in Ranked. Die knop moet daar (net zoals de Free Champ rotation) gewoon uit weg. Alleen bij Ranked Teams kan ie wat mij betreft blijven staan.

Er is altijd gezeik op Riot maar ik ben een van diegenen die desondanks nog steeds vind dat Riot het geweldig doet. Ze luisteren prima :) En van alle 'ik ben onterecht gebanned!!11' threads, moet ik de eerste nog tegenkomen waarbij het duidelijk is dat Riot fout zat. Ik heb geen redenen om in dit geval daar aan te twijfelen met de beperkte info die wij (niet Riot) hebben.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Graag ontopic! Voordat cloud jullie op je flikker geeft :P

Is jax niet heel squishy met die build exlaxl? Ik had daar altijd problemen mee.

Ik had eergisteren een potje jax met fm, wits, hextech. ninja tabi, warmogs en atma's. ging als een beest dikke sustain en tons of damage doet ie sowieso wel:)

Maar ik ga jou build vanavond is proberen en wat meer experimenteren want jax zie je ook weer steeds vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:12:
[...]

Is jax niet heel squishy met die build exlaxl? Ik had daar altijd problemen mee.

Ik had eergisteren een potje jax met fm, wits, hextech. ninja tabi, warmogs en atma's. ging als een beest dikke sustain en tons of damage doet ie sowieso wel:)

Maar ik ga jou build vanavond is proberen en wat meer experimenteren want jax zie je ook weer steeds vaker
Ik vind het vermelden van de slowchat juist een oplossing voor al het offtopic gedoe hierzo en verlicht weer de druk op de forums :)

Waarschijnlijk gebruikt Exlaxl defensive runes :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
SaphuA schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:08:
[...]

Als het werkelijk was gegaan zoals hij doet voorkomen zou Riot hem echt niet gebanned hebben.
Is er bekend waarom de pre en post chat niet te lezen is voor de gewone mensen in de Tribunal?

Ik redeneer even openlijk, heb vaker reports waar dan ook bij staat dat men dat ze pre post aan het trollen waren, maar hoe moet ik dat zien?
En als ik het niet kan zien, maar report iemand wel wegens zijn andere game moet iemand die bij Riot werkt daar weer tijd in besteden? (tijd = geld, en in mijn ogen kan Riot zijn geld wel op andere plekken in zetten (mapdesign of whatever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Jeffroiscool schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:13:
[...]
Waarschijnlijk gebruikt Exlaxl defensive runes :)
.. en masteries. Dan ben je sowieso al minder squishy tijdens het lanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:12:
[...]

Mwaoh, Jax is al best wel beefy van zichzelf, zeker met een doran of 2 erop.

Zie: http://lolmatches.com/match/euw394662564 voor harde stomp lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Vicarious schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Waar lees jij dat het besproken is met zijn teammates?
Question for you OP, do you inform your team well in advance of your picks?

Edit: Answered on page 6, for those curious.
Van de thread (pagina 6):
Oh my bad. I thought I answered this.
Yes I do. I pick it for whatever role I am given.
If I am 4/5th pick and the AD has chosen and needs a support, I will pick a support. Sometimes its fiddlesticks.

If the AP mid has chosen and we got AP damage elsewhere, i'll be picking an AD mid if its a good pick.

etc etc

[ Voor 11% gewijzigd door Xeiji op 23-05-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeiji schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:18:
[...]

[quoteQuestion for you OP, do you inform your team well in advance of your picks?

Edit: Answered on page 6, for those curious.[/quote]
Van de thread (pagina 6):

[...]
Proof or it never happend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
En laten we eerlijk wezen.

M5 vs Tsm of sk welke was het ook alweer?

Een fiddlesticks support, ook niet echt een meta, die eindigd op 3/0/15...

Edit: wat het hele probleem is denk ik, is dat mensen een andere support krijgen dan de meta, dus snappen ze het niet --> gaat het niet zo goed in de lane/ verlies je het potje is het natuurlijk de schuld van de support die niet meta doet..

Het is gewoon een zondebok zoeken dat doet men nou eenmaal maar daar moet je jezelf niet bij neerleggen...

[ Voor 54% gewijzigd door Rendiertje op 23-05-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Ik meld me hier ook maar eens aan:

http://www.lolking.net/summoner/euw/23569638

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij speelt alleen tegen bots sahje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Ik moet wel toegeven dat het een eenzijdig verhaal is. Tenzij er nog iets anders speelt kan ik echter zeggen dat ik gebanned worden voor non-meta, net als gereport worden voor intentional feeding op een slechte dag, de grootste bs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xeiji schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:23:
Ik moet wel toegeven dat het een eenzijdig verhaal is. Tenzij er nog iets anders speelt kan ik echter zeggen dat ik gebanned worden voor non-meta, net als report worden voor intentional feeding op een slechte dag, de grootste bs is.
Probleem is, je weet niks. Die man kan zeggen wat ie wilt, blijkbaar heeft Riot meer dan bewijs genoeg om wat voor redenen dan ook om hem uit spel uit te knikkeren. En dat doen ze echt niet zomaar.

Hij kan ook prima zeggen dat ie zich aangepast heeft aan 't team. Net zo goed als dat ik kan zeggen dat ik stiekem een miljardair ben en Riot over 5 minuten ga opkopen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Anoniem: 307788 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:22:
Jij speelt alleen tegen bots sahje?
Nee dagelijkse win of the day pak ik meestal even mee. Zit verder niet zo heel ruim in tijd op dit moment tussen mijn studie, werk en andere crap. Probeer nog een normaal potje of 2-3 per week mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
M'n post was een beetje weggevallen dus ik heb er maar een artikel van gemaakt: http://www.fakegaming.eu/....php?act=readarticle&id=7

Je kan er een verzameling van rune pages vinden en als je suggesties heb hoor ik het graag (makkelijkste is in het artikel zelf commentje zetten).

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Laatst online: 26-02 14:18
Jeffroiscool schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:26:
M'n post was een beetje weggevallen dus ik heb er maar een artikel van gemaakt: http://www.fakegaming.eu/....php?act=readarticle&id=7

Je kan er een verzameling van rune pages vinden en als je suggesties heb hoor ik het graag (makkelijkste is in het artikel zelf commentje zetten).
het was ook zo'n kleine post =D
ik heb maar 3pages, dus kan hier niet over meepraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xeiji schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:23:
Ik moet wel toegeven dat het een eenzijdig verhaal is. Tenzij er nog iets anders speelt kan ik echter zeggen dat ik gebanned worden voor non-meta, net als report worden voor intentional feeding op een slechte dag, de grootste bs is.
Maar dat is toch het hele probleem met die whine-threads? Het is _altijd_ een eenzijdig verhaal, tenzij een medewerker van Riot zo'n speler publiekelijk helemaal af fakkelt met de waarheid; en dat doen ze bij mijn weten nooit.

Die plaatser van dat verhaal zal altijd de boel zo brengen zodat het zo goed mogelijk voor hem lijkt; en eventueel minder mooie details weglaten. Wij kunnen hier als buitenstaanders gewoon geen enkel oordeel over vellen dat nuttig is; maar waarom proberen we het dan altijd? :?

Zoals ik zei, ik moet de eerste thread nog tegenkomen waarin Riot publiekelijk toegeeft een fout gemaakt te hebben. Dat betekent één van twee dingen; of ze bannen echt niet zo makkelijk als dat de zeikerds altijd beweren, óf Riot geeft nooit fouten toe. Gezien de ervaringen die ik met hun support heb, en met Riot als geheel, neig ik sterk naar optie 1 en vind ik optie 2 zeer onwaarschijnlijk.

Laten we dus stoppen dit specifieke verhaal van deze speler goed te praten en op Riot te haten daarvoor; het is totaal nutteloos. Het is zinniger om te discussiëren of het terecht is dat Riot banned voor Random picks of totale offpicks (waar vervolgens hard mee verloren wordt). Maar ga niet in op dit specifieke geval; zonde van onze tijd. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:25:
[...]

Probleem is, je weet niks. Die man kan zeggen wat ie wilt, blijkbaar heeft Riot meer dan bewijs genoeg om wat voor redenen dan ook om hem uit spel uit te knikkeren. En dat doen ze echt niet zomaar.

Hij kan ook prima zeggen dat ie zich aangepast heeft aan 't team. Net zo goed als dat ik kan zeggen dat ik stiekem een miljardair ben en Riot over 5 minuten ga opkopen. :>
Maar meschien doe je dat ook :P

Ik ben het meeste benieuwt naar de tribunal cases die zullen binnenkort wel gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Maar dat is toch het hele probleem met die whine-threads? Het is _altijd_ een eenzijdig verhaal, tenzij een medewerker van Riot zo'n speler publiekelijk helemaal af fakkelt met de waarheid; en dat doen ze bij mijn weten nooit.
Jij hebt duidelijk nog nooit van Pendragon gehoord. Een paar voorbeeldjes:
http://na.leagueoflegends...p?p=14167358#post14167358
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2012178

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pendragon is een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Greetings,

Thanks for bringing this to my attention Underpantaloons. I've reviewed the history of your account - and I've determined that the suspension was indeed appropriate. It had little to do with the champions you chose to play, and far more to do with the way you chose to interact with your teammates once you chose them. Common examples include:

- Spamming "afk" or "I'm afk" in-games dozens of times
- Linking to offensive pornographic materials telling people they were streams
- Insulting your team frequently (and the enemy team on occasion)

Due to the extreme nature of your offenses, I've closed your Underpanties account permanently. I hope you enjoy your future gaming endeavors.

Tjah als je met zulke dingen nog gaat zeggen dat het onterecht is, dan verdien je idd die perm ban.

League of Legend EUW: Tristanar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke Pendragon is dan een heerlijke uitzondering op de regel. :P Het laatste voorbeeld had ik al eens gezien inderdaad; die tag cloud is ook grappig. Nou ja, misschien wordt op deze thread ook nog wel gereageerd door een medewerker van Riot; laten we het hopen. Zij zijn de enigen die er iets nuttigs over kunnen zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:28:
[...]

Die plaatser van dat verhaal zal altijd de boel zo brengen zodat het zo goed mogelijk voor hem lijkt; en eventueel minder mooie details weglaten. Wij kunnen hier als buitenstaanders gewoon geen enkel oordeel over vellen dat nuttig is; maar waarom proberen we het dan altijd? :?

Zoals ik zei, ik moet de eerste thread nog tegenkomen waarin Riot publiekelijk toegeeft een fout gemaakt te hebben. Dat betekent één van twee dingen; of ze bannen echt niet zo makkelijk als dat de zeikerds altijd beweren, óf Riot geeft nooit fouten toe. Gezien de ervaringen die ik met hun support heb, en met Riot als geheel, neig ik sterk naar optie 1 en vind ik optie 2 zeer onwaarschijnlijk.

Laten we dus stoppen dit specifieke verhaal van deze speler goed te praten en op Riot te haten daarvoor; het is totaal nutteloos. Het is zinniger om te discussiëren of het terecht is dat Riot banned voor Random picks of totale offpicks (waar vervolgens hard mee verloren wordt). Maar ga niet in op dit specifieke geval; zonde van onze tijd. :)
Ik heb die post ook niet neer geplaatst om riot te haten. Ik ben het gewoon niet met ze eens.
Ik probeer ze zelfs te helpen door in de beta bugs te zoeken en meer.
Er is hierdoor een discussie ontstaan die vragen bij iedereen opbrengt.
Dit is inderdaad een eenzijdig verhaal met wat extra materiaal, maar de reden waarom riot nou nog niks zegt omdat ze aan het wachten zijn totdat het rustiger is of omdat ze niks hebben in te brengen.
Probeert hij zieltjes te winnen, ik denk het niet want als dat zo zou zijn dan was die threat maar 2 pages groot.

Ondertussen wacht ik af wat er gebeurt met dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Dit is inderdaad een eenzijdig verhaal met wat extra materiaal, maar de reden waarom riot nou nog niks zegt omdat ze aan het wachten zijn totdat het rustiger is of omdat ze niks hebben in te brengen.
[...]
Ik denk optie drie: er zijn gewoon teveel whine-threads om elke keer met een inhoudelijke reactie te komen. Er is een tribunal en er is de handmatige review door een GM van Riot. Als je geband wordt ben je dus al nader bekeken. Dat kun je aanvechten via een support ticket en dan kun je een second opinion krijgen.

Zeikthreads openen is w.m.b. de meest onpraktische manier om een antwoord/second opinion te krijgen. Maar iedereen verwacht dat er wel van. Alsof de GMs van Riot de hele dag het forum afstruinen voor mensen die vinden dat ze onterecht geband zijn. Ik hoop dat ze wel wat beters te doen hebben dan dat. :)

Het is eigenlijk prachtig om te zien hoe de community Riot voor van alles en nog wat verantwoordelijk houdt. Niet reageren op een thread gelijkstellen aan dus 'ze hebben niets in te brengen'... Tja. Hiermee doel ik niet per se op jou, maar gewoon op de community die LoL is.

[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 23-05-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Echter heeft de Riot-medewerker een aantal voorbeelden van de gebande speler voorgedragen die hij netjes heeft gepareerd. In de response erop geeft de Riot-medewerker aan dat je niet moet experimenteren met champions in Ranked, terwijl hij al had aangegeven ze te hebben getest in normal en hebben afgekeken van anderen.

Daarom vind ik de ban (met deze informatie) onterecht.

En Riot had sowieso in het begin de klachten over de Tribunal serieuzer moeten nemen en een hogere preoriteit moeten geven aan oplossingen. Ik vind de Tribunal nog steeds ondermaats qua informatie om tot een goed oordeel te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Ik heb die post ook niet neer geplaatst om riot te haten. Ik ben het gewoon niet met ze eens.
Ik probeer ze zelfs te helpen door in de beta bugs te zoeken en meer.
Er is hierdoor een discussie ontstaan die vragen bij iedereen opbrengt.
Probeert hij zieltjes te winnen, ik denk het niet want als dat zo zou zijn dan was die threat maar 2 pages groot.

Ondertussen wacht ik af wat er gebeurt met dit verhaal.
Ik vind het knap dat jij je zo druk kunt maken over een amerikaan die een ban heeft gekregen om voor ons onbekende reden buiten zijn verhaal. Echter kan ik ook een hele droeftoeter award nominee schrijven en dan hopen dat de community me zielig vindt en ik een unban krijg.

Ik blijf van mening dat die man het hoogstwaarschijnlijk op zichzelf afgeroepen heeft vanwege verschillende redenen. Riot knikkert je nu eenmaal niet zomaar uit de game, dan heb je het gewoon verknalt.

Een tip: knal je careface knop op 0 en ga gewoon lekker gamen. Veel plezierig dan een thread volgen waar hoogstwaarschijnlijk nog geen antwoord van Riot in komt al had je het graag. En ik geef ze groot gelijk. Die whinethreads op het forum de hele tijd moet eens afgelopen zijn. Alleen al daarvoor zou ik ze aanraden die man z'n ban te laten behouden.

My work is done here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Ik denk optie drie: er zijn gewoon teveel whine-threads om elke keer met een inhoudelijke reactie te komen. Er is een tribunal en er is de handmatige review door een GM van Riot. Als je geband wordt ben je dus al nader bekeken. Dat kun je aanvechten via een support ticket en dan kun je een second opinion krijgen.

Zeikthreads openen is w.m.b. de meest onpraktische manier om een antwoord/second opinion te krijgen. Maar iedereen verwacht dat er wel van. Alsof de GMs van Riot de hele dag het forum afstruinen voor mensen die vinden dat ze onterecht geband zijn. Ik hoop dat ze wel wat beters te doen hebben dan dat. :)
Als het goed is hebben ze daarvoor mensen in huis maar daar kan ik het verkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
De mensen die community management doen op het forum zijn misschien niet de mensen die toegang hebben tot alle Tribunal data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Ik vind het knap dat jij je zo druk kunt maken over een amerikaan die een ban heeft gekregen om voor ons onbekende reden buiten zijn verhaal. Echter kan ik ook een hele droeftoeter award nominee schrijven en dan hopen dat de community me zielig vindt en ik een unban krijg.

Ik blijf van mening dat die man het hoogstwaarschijnlijk op zichzelf afgeroepen heeft vanwege verschillende redenen. Riot knikkert je nu eenmaal niet zomaar uit de game, dan heb je het gewoon verknalt.

Een tip: knal je careface knop op 0 en ga gewoon lekker gamen. Veel plezierig dan een thread volgen waar hoogstwaarschijnlijk nog geen antwoord van Riot in komt al had je het graag. En ik geef ze groot gelijk. Die whinethreads op het forum de hele tijd moet eens afgelopen zijn. Alleen al daarvoor zou ik ze aanraden die man z'n ban te laten behouden.

My work is done here.
Naja ik probeer niet echt hem te beschermen maar ook de rest van de mensen die ongeveer hetzelfde als hem hebben gedaan.

Ik denk dat ik die tip maar ga volgen alleen niet op stage XD , ik zie dat mezelf alleen maar te benadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Naja ik probeer niet echt hem te beschermen maar ook de rest van de mensen die ongeveer hetzelfde als hem hebben gedaan.

Ik denk dat ik die tip maar ga volgen alleen niet op stage XD , ik zie dat mezelf alleen maar te benadeel.
Het grootste probleem is dat we niet weten hoe de pre-game chat eruitziet en wat hij zegt. We kunnen er ons wel allemaal lekker druk over maken. Of we met zijn allen gewoon lekker Soraka spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Xeiji schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:40:
[...]

Daarom vind ik de ban (met deze informatie) onterecht.
Nu ga ik toch even de botte hond uithangen, maar (en ik bedoel dit voor iedereen, niet jou alleen): niemand hecht waarde aan jouw mening over de ban van deze speler. Niemand kan er waarde aan hechten, omdat zoals jij zelf al zegt: niemand alle informatie heeft. Het enige waar het voor zorgt; is die lekkere zeik-op-Riot sfeer die maar al te vaak voorbijkomt. :/

Bovenstaande is niet gericht op jou in het bijzonder, maar op de hele trend. Ik heb het geprobeerd wat subtiel te brengen, maar mensen serieus: kunnen we kappen met het doen van dit soort second opinion discussies waar _niemand_ wat aan heeft?
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Als het goed is hebben ze daarvoor mensen in huis maar daar kan ik het verkeerd hebben.
Ze hebben community coördinatoren en vast ook wel wat gewone forum mods; maar vergis je niet in de hoeveelheid shit die elke dag gepost wordt (daarnaast kunnen die ongetwijfeld niet bij alle informatie benodigd voor een oordeel over zoiets als dit). En waarom zou Riot aandacht moeten geven aan elke zeikthread die geopend wordt als toch keer op keer blijkt dat het onzin/onterecht is? Laat mensen de geijkte kanalen gebruiken, dus de support. Krijg je daar nul op rekest, dan moet je gewoon je verlies slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

Als je elke zaak goed wilt hebben moet je elke game van begin tot eind kijken (gameplay, teamwork, beslissingen ingame etc) Er zullen altijd foute beslissingen gemaakt worden, je kan namelijk niet elke game gaan kijken om iets te beoordelen. Kost simpelweg te veel tijd. Dus moeten ze het doen met de info die ze hebben: logs, gameinfo (k/d/a, minion kills, gold etc)

Ik heb ook ergens gelezen dat mensen van RIOT ook games spelen en zo mensen beoordelen (doen ze dit op basis van reports dat zij zichzelf plaatsen bij mensen die gereport zijn om ze een beeld te krijgen van de speler?)

De tribunal kan wel verbeterd worden, met teamcomp, tijdspad van gebeurtenissen, logs pre en endgame, geschiedenis van resultaten van de speler dus ook de goede waarvoor hij niet gereport is anders krijg je gekleurde informatie.

Ik vind ook dat je mensen moet kunnen reporten in de tribunal die een persoon hebben gereport voor bullshit.

[ Voor 13% gewijzigd door Jt1 op 23-05-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog beter maak een replay functie in de tribunal dan hoef je die text niet te lezen.
Dan skip je door de langdradige stukken heen en dan kan je daarna je oordeel vellen.

Dus als die threats moeten vermeden worden dan moeten ze eigenlijk gewoon de forums compleet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Zullen we dan maar eerst even wachten op de gewone replay functie voordat we hem in het Tribunal proberen te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Replay functie is een beetje overbodig, maar ik deel de mening dat de aan de Tribunal een hoop dingen verbeterd kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sahje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:56:
[...]

Zullen we dan maar eerst even wachten op de gewone replay functie voordat we hem in het Tribunal proberen te stoppen...
Ja, klopt dat doen we maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Jeffro, misschien is het handig om bij je rune-pages ook te zetten welke runes je gebruikt. Het uiteindelijk resultaat is wel zichtbaar... maar niet met welke glyphs, marks, seals en quints je daarop uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:48:

Ik vind ook dat je mensen moet kunnen reporten in de tribunal die een persoon hebben gereport voor bullshit.
Waarom? Wat zou je er mee winnen?
Dit wordt altijd opgebracht maar je wint er toch niets mee? Als de speler het niet verdiend, dan wordt hij er ook niet voor gebanned.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
broc85 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:05:
Jeffro, misschien is het handig om bij je rune-pages ook te zetten welke runes je gebruikt. Het uiteindelijk resultaat is wel zichtbaar... maar niet met welke glyphs, marks, seals en quints je daarop uitkomt.
Zal ik vanmiddag even verbeteren. Ik ga ook nieuwe screens maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

@ speedzor: Op den duur scheelt het werk, omdat mensen meer nadenken voordat ze reporten en dus minder mensen voor bs gaan reporten. Maar ik begrijp je punt!

Iemand de champ spotlight al gezien, ik zie veel pentakills upcoming met hem. Ik vind het maar een revamped garen.. Denk ook dat hij in de toekomst wel nerfs gaat krijgen.

Enig idee wanneer de patch uitkomt? Ben echt benieuwd naar de nieuwe graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:17:
@ speedzor: Op den duur scheelt het werk, omdat mensen meer nadenken voordat ze reporten en dus minder mensen voor bs gaan reporten. Maar ik begrijp je punt!

Iemand de champ spotlight al gezien, ik zie veel pentakills upcoming met hem. Ik vind het maar een revamped garen.. Denk ook dat hij in de toekomst wel nerfs gaat krijgen.

Enig idee wanneer de patch uitkomt? Ben echt benieuwd naar de nieuwe graphics.
Darius is naar mijn mening veelste sterk. Nieuwe graphics zijn het waard :)
Kans is dat de patch deze vrijdag komt of pas volgende week want deze is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
@JT1: Ik heb Darius een paar potjes gespeeld op PBE. Pentakills vallen mee, hij komt in mana problemen.

Patch komt waarschijnlijk later vandaag misschien en anders zeker vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Darius is naar mijn mening veelste sterk. Nieuwe graphics zijn het waard :)
Kans is dat de patch deze vrijdag komt of pas volgende week want deze is uitgesteld.
Amerika wordt op dit moment gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ook gewoon je vorige bericht editen.
En amerika wordt idd op dit moment gepatched dus dan verwacht ik hem ook anytime soon in EU. Morgen ofzo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:21:
Je kunt ook gewoon je vorige bericht editen.
En amerika wordt idd op dit moment gepatched dus dan verwacht ik hem ook anytime soon in EU. Morgen ofzo dus.
Vind dan alleen vreemd dat ze bij server status hebben gepost dat het uitgesteld werd maja meschien is dat al upgedate.

Edit: ja deze is inderdaad net geupdate.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 458475 op 23-05-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:23:
[...]

Vind dan alleen vreemd dat ze bij server status hebben gepost dat het uitgesteld werd maja meschien is dat al upgedate.
De patch stond eigenlijk gepland voor gister in Amerika. Hij is dus daadwerkelijk een dagje uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 14:37

iCloudd

U 'MIRIN?

Ben benieuwd hoe dat gaat werken met zo'n sterke ulti ( Darius )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

iCloudd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:06:
ja en ik ben benieuwd hoe je hem wilt counteren en darius is een jungler tog?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
iCloudd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:06:
CC op hem gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Gezien de relatief lange cooldown op zijn e denk ik dat Kayle een prima counter zal zijn. Slow, speed buff om weg te komen en ranged damage. Maar goed, het blijft natuurlijk afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Mmh je moet sowieso zorgen dat je met niet meer dan 1-2 man erin komt te staan, net zoals de ult van Hecarim...

Alleen zelf denk ik dat je de ult van Darius moet gebruiken om het enemy team te splitten en daarna 1-2 man afslachten zodat je daar je voordeel in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CC op Darius en hem gewoon neer focusen. Hoewel hij er stevig uitziet is het verre van een tank en heeft hij ook geen skills die hem survivabilty geven. Het is een champ die je niet te lang wil rond laten hakken in je team, maar ik denk ook item afhankelijk. Ik denk dat je hem gewoon hetzelfde kunt benaderen als een Xin of Pantheon of zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Ja hij wordt een hero die je snel dood wilt hebben..

Wordt het eigenlijk een jungler of een top hero?
Of is het mogelijk om met hem meerdere spots te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja want er zijn ook zoveel champions die je op top kunt spelen terwijl ze in de jungle niks kunnen.

Besides:

Hi my name is Phreak and I play Darius as a jungler.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-05-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:34:
Ja want er zijn ook zoveel champions die je op top kunt spelen terwijl ze in de jungle niks kunnen.
....

Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan ook niks ongelooflijk... |:(

Ik heb het niet over kunnen, over viable dus of je er wat aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rendiertje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:36:
[...]

....

Als je niks zinnigs te melden heb, zeg dan ook niks ongelooflijk... |:(

Ik heb het niet over kunnen, over viable dus of je er wat aan hebt...
Hoeveel top champs zijn niet viable in de jungle?
Ik denk dat je je vraag namelijk heel goed zelf al kunt beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Best veel hoor. Swain, Kennen, Vlad, Rumble schieten zo even te binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

Ik zit te twijfelen tussen Pantheon, lee, maokai en deze nieuwe champ darius als volgende aankoop. Ik ben wel fan van solotop/ jungle en volgens mij kunnen ze dit allemaal.

Darius is denk niet een super jungle. geen goede gapcloser en geen stun of uber slow zoals pantheon of lee. Darius is wel degene die het meeste damage doet zo te zien zn skills dus een agressieve laner.

Moet even aanzien hoe hij functioneerd voordat ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Genoeg zijn niet viable in de jungle...

Waar je ook aan moeten denken zijn de champs die wat kunnen tijdens ganks...
Genoeg champs die dat weinig of niet hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:38:
Ik zit te twijfelen tussen Pantheon, lee, maokai en deze nieuwe champ darius als volgende aankoop. Ik ben wel fan van solotop/ jungle en volgens mij kunnen ze dit allemaal.

Darius is denk niet een super jungle. geen goede gapcloser en geen stun of uber slow zoals pantheon of lee. Darius is wel degene die het meeste damage doet zo te zien zn skills dus een agressieve laner.

Even afwachten hoe Darius het doet, en als dat tegenvalt Maokai halen. Maokai is HEEL goed in de jungle, maar ik zou hem niet als top spelen eerlijk gezegd. Je gaat veel te snel out of mana raken en hebt verder niet heel veel sustain ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 23:17
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Last van de maandelijkse periode?

Kennen/Vlad/Rumble/Mordekaiser bijvoorbeeld..

Edit: Vicarious was me al voor, anyway; my 2 cents..

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 23-05-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij haalt het niet jungle, geen snelle clear time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:38:

Hoezo geen goede gap closer? Hij pulled jouw naar zich toe en heeft een slow. Lijkt me goed genoeg.

Overigens, 75% van de top champs komen ook tot z'n recht in de jungle.
Je hebt mij ook nergens horen zeggen dat alle champs die top spelen automatisch viable zijn in de jungle. Maar kijk naar de kit van een average jungler en naar die van Darius, dan kun je je vraag heel goed beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:40:
hij haalt het niet jungle, geen snelle clear time.
Onjuiste stelling, elke champ kan junglen, maar is dit een Tier 1 jungler zoals Mundo, Shyvana etc?
Of een Tier 2/3/4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Onjuiste stelling, elke champ kan junglen, maar is dit een Tier 1 jungler zoals Mundo, Shyvana etc?
Of een Tier 2/3/4?
Meer een tier 3/4, had op PBE geprobeerd maar kreeg geen fatsoenlijk ganks uit hem op top lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

Kan zijn dat ik het niet goed heb gezien maar volgens mij is die range van die gapcloser heel klein en zn slow niet super?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke tier word bepaald door de snelheid van junglen EN gank mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat zo zou zijn dan is er geen tier en is hij gewoon geen jungler.

En klopt die gapcloser is priegelklein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

Exlaxl

heb jij een lijstje van de beste junglers? rekeninghoudend met clear time, gank potential, late game etc ?

@pcartigny hieronder:

We zullen zien. Ik heb hem niet gespeeld en alleen ff de spotlight snel gekeken. Hopelijk is het een goede leuke champ om te spelen.

[ Voor 40% gewijzigd door Jt1 op 23-05-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:43:
Kan zijn dat ik het niet goed heb gezien maar volgens mij is die range van die gapcloser heel klein en zn slow niet super?
Je range voor die gapcloser is meer dan ver genoeg, je gankt immers op de momenten dat het ook daadwerkelijk kan en dan komt die gapcloser meer dan genoeg tot z'n recht. Overigens is die slow lang en goed genoeg om team maten van jouw in de buurt te laten komen van de tegenstander.

En anders een "ninja" gank door je lane eenmalig te ver laten pushen en dan via je eigen turret de side bushes in lopen en ze dan ganken werkt ook prima met hem.

Z'n kit is prima voor een jungler. Of ie snelle clears heeft weet ik niet, maar gank potentie heeft ie zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:44:
Exlaxl

heb jij een lijstje van de beste junglers? rekeninghoudend met clear time, gank potential, late game etc
God Tier – Lee Sin, Udyr, Skarner, Dr. Mundo, Nocturne, Trundle
Tier 1 – Jarvan IV, Maokai, Nautilus, Alistar, Riven, Shaco, Shyvana, Cho'Gath, Malphite, Amumu, Olaf
Tier 2 – Hecarim, Gangplank, Volibear, Rammus, Master Yi, Warwick, Shen, Sejuani, Jax, Xin Zhao, Wukong, Nunu, Tryndamere, Renekton, Fiddlesticks
Tier 3 – Gragas, Rumble, Twitch, Fiora, Singed, Kayle, Pantheon, Twisted Fate, Janna, Kennen, Blitzcrank, Taric, Sion, Ezreal, Soraka, Karthus, Cassiopeia, Lulu, Ziggs, Fizz, Leona, Caitlyn, Corki, Heimerdinger, Brand, Eve
Tier 4 – Veigar, Yorick, Poppy, Karma, Nasus, Irelia, Malzahar, Sivir, Galio, Akali
Tier 5 – Viktor, Mordekaiser, Graves, Varus, Orianna, Garen, Ahri, Talon, Annie, Urgot, Kog'Maw, Ashe, Sona

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 23-05-2012 15:55 . Reden: bron: http://www.reignofgaming.net/tier-lists/jungle-tier-list/20332-jungle-tier-list-varus-era ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1

Jt1

Ik heb nu skarner en jax voor in de jungle, irelia (en jax) voor solo top, alistar en soraka voor bot support, varus en ashe ad carry en mid ziggs, ryze, lux, fizz en cassio die ik allemaal redelijk kan spelen.

Voor jungle wil ik dus een meer all-rounder erbij die dus ook solotop kan (lee?)
en pantheon meningen over? ik vind hem echt stoer dus die gaat er sowieso komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458475 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:44:
Als dat zo zou zijn dan is er geen tier en is hij gewoon geen jungler.

En klopt die gapcloser is priegelklein.
Ik vind het wel komisch. Je vorige bericht was namelijk iets in de trend van: "ik kreeg geen gank geland met Darius". Met andere woorden, jij faalt met de champion op gebied van ganken, en de champion is niet jungle waardig?

Daarbij plaatsen mensen Fiora als een viable jungler, die het moet doen met 0 CC daarom overigens ook als Tier 3 jungler geplaatst wordt omdat ze wel een vrij rappe cleartime heeft. Maar als we dan kijken naar de kit van Darius, is die qua gank potentie totaal niet viable in de jungle volgens mensen. Soms snap ik de beredenatie van sommige mensen niet helemaal.

@bovenme Lee is een beest, en indien je er wat mee kan zeker een aanrader. Ik heb het echter eens geprobeerd en ik kon er niet geheel mee overweg omdat buiten zijn ult alles 2 ability's is als het ware. Had af en toe geen flauw idee meer wat ik nou eigenlijk aan het doen was. Maar de mensen die ik hem door zie hebben.. masterlijke jungler, en zeker een nice top champ. Hele mooie allrounder voor je verzameling.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 23-05-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:59:
[...]
@bovenme Lee is een beest, en indien je er wat mee kan zeker een aanrader. Ik heb het echter eens geprobeerd en ik kon er niet geheel mee overweg omdat buiten zijn ult alles 2 ability's is als het ware. Had af en toe geen flauw idee meer wat ik nou eigenlijk aan het doen was. Maar de mensen die ik hem door zie hebben.. masterlijke jungler, en zeker een nice top champ. Hele mooie allrounder voor je verzameling.
Voor de liefhebbers, een GoT tegenstander (JapieTalent / JT1) die ernstig word afgemaakt door GP en mij (premade).
http://www.leaguereplays.com/replays/match/297949/ (LeagueReplays.com)
Afbeeldingslocatie: http://www.leaguereplays.com/static/screenshots2/80f6b42b-2288-4b11-bfeb-400782424a87-s0.jpg

En voor de gene die een echte afslachting willen zien van lee sin door mij, ik ging pas back bij 18 minuten ofzoiets (enkel met boots iedereen afgeslacht).
http://www.leaguereplays.com/replays/match/283359/ (LeagueReplays.com)
Afbeeldingslocatie: http://www.leaguereplays.com/static/screenshots2/a58eea98-0bba-4b94-855f-3c40bc78d7e8-s6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

lee sin dat word mijn volgende champ voor top

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 23:17
He bah, moest dat nou :'( :+

Ik herinner me dat potje nog precies; hoewel ik zeker geen sterke match speelde en vast domme fouten maakte werd ik (en daarmee ook de rest van mijn team) ontzettend hard gerolled door jullie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Jt1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:58:
Ik heb nu skarner en jax voor in de jungle, irelia (en jax) voor solo top, alistar en soraka voor bot support, varus en ashe ad carry en mid ziggs, ryze, lux, fizz en cassio die ik allemaal redelijk kan spelen.

Voor jungle wil ik dus een meer all-rounder erbij die dus ook solotop kan (lee?)
en pantheon meningen over? ik vind hem echt stoer dus die gaat er sowieso komen :P
Pantheon vind ik maar een redelijk zwakke jungler. Als je in de eerste 10 minuten niet fed raakt dan zit je met een heel groot nadeel voor de rest van het spel. Lukt het je echter om voor die tijd je lanes te snowballen, dan ga je er plezier aan beleven.

Hij is een zwakke versie van Alistar, dat is het zowat.

Ik heb zonet een ranked match met Lee Sin jungle gespeeld, ik zou je aanraden er eens naar te kijken en te zien hoe ik hem speel. Eventueel ook eens een replay aan Atlantisx vragen, speelt meer Lee Sin dan ieder ander op dit forum ;)

http://www.leaguereplays.com/replays/match/459334/

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
Tier lists kan je hier vinden: http://www.reignofgaming.net/

Er zijn er wel zat meer nog.

Edit: dus niet alleen een jungle tier list bijvoorbeeld, ... maar ook solo, threes en andere.
Overigens staat er bij de TS niet dat je bij RoG tier lists kan vinden vandaar mijn post.

Maar Exlaxl heeft helemaal gelijk, hij was eerst met zijn post.

[ Voor 64% gewijzigd door broc85 op 23-05-2012 16:22 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.