dmVerwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:52:
Stuur maar PM
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Nou, ik rush wel eens triforce, maar echt alleen als ik 3-0 in mn lane sta. normaal hou ik het bij phage en dan wat anders spul. Masteries trouwens 21/9/0 met Magic en Armor pen.Nidhiki schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:59:
[...]
Ah bedankt, ja ik vind zn tiger skill ook erg leuk, binnekort eens weer toplane Udyr spelen
begon zelf vaak met boots/pots > wriggles > merc treads > wits end
Denk dat ik nu na me merc treads direct voor Trinity ga
About fucking time. Van zodra dat er is kan ik wat normals spelen wanneer ik te moe ben voor ranked en toch nog kunnen trainen. En dan hoef ik m'n nieuwe champions niet meer uit te testen in customs
inderdaad fucking lame dat dat er nog steeds in zit.speedzor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:05:
http://na.leagueoflegends...p?p=24163800#post24163800
About fucking time. Van zodra dat er is kan ik wat normals spelen wanneer ik te moe ben voor ranked en toch nog kunnen trainen. En dan hoef ik m'n nieuwe champions niet meer uit te testen in customs
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
http://www.twitch.tv/kaostv
diamondprox lee sin jungle = god
Verwijderd
http://exlaxl-gaming.com/...019-4-9%20GoT%20match.lrf
Verwijderd
Nu heb ik dus ook alle ontwikkelingen rondom nieuwe champs en features gemist, dus zou iemand een korte samenvatting kunnen geven van de veranderingen de laatste tijd?
Verder ben ik benieuwd of de meta nog hetzelfde is als toen ik de laaste keer heb gespeeld (1 top bruiser, 1 mid AP, 1 jungle, AD + support) en of Janna/Anivia (vroegere mains) nog normaal viable zijn?
X
Vraat
* Craven Kijkt naar enemy compo en verbaast zich
* Craven Kijkt nog eens goed
Een full ad team in ranked... I'm sorry, are you guys mentally retarded?
Ik bedoel, wait wut... wtf... What are you thinking?
http://www.reddit.com/r/l...rnament_contest_2nd_team/SoloMid Updates:
In less than 10 hours from this post Solomid will begin its Eu Invitational Tournament. SoloMid is working with partners and sponsor to bring ESports to the next level. For this tournament, summoners will get 1 entry per follow, like, or thank you message to our sponsors on their facebook and twitter. Summoners will be entered in for a chance to win some major swag (Astros A30, Kingston SSD’s & Ram Kits, and Gunnar Optiks).
Below are the links so you can navigate the tournament.
[1] Stream at 3am PST, our homepage will begin its transformation into our tournament page!
[2] Contest
[3] Brackets
[4] Count DownTimer
[5] Rules
Casters: Dan Dinh & Panky
Teams: AL.eu, CLG.eu, TSM, Sypher, aAa, MYM, Na’Vi, Teamless
Prize: 1500 Euro & Massively Cool Products find out more on stream.
Also, [6] Team SoloMid Announces a Brother Team
Epik Gaming has been a top team even before Season One and was a top contender during the Season One Championship last year. Despite a poor practice regime, their showing at tournaments have always surprised even the most optimistic analysts. In the recent months, Jon “Westrice” Nguyen and Dan Dinh left the team to pursue interests elsewhere, while Marcus “Dyrus” Hill left to join Team SoloMid's original team. With so many large gaps to fill, it seemed as though Epik were on the brink of disbanding.
Fortunately, several members stepped up and filled those shoes. Former v8 Gaming members Zaqueri “Aphromoo” Black and Johnny “Unstoppable” Tran and well-known top Elo player, Daryl “Wingsofdeathx” Hennegan have stepped up to fill the missing links......
http://solomid.net/blog.php?v=25937Hi Everyone,
We just recently picked up TEAM Epik Gamer to go under the TSM brand and we're having problems thinking of team names to distinguish the old team between the new team.. So we'll be needing your help to think of names that we can use for both teams!
Here is an example of what we're looking for.
#1 TSM. Baylife , #2 TSM. ThugLife
TSM.ICE , TSM.FIRE
Slecht moment om te beginnen vraat, het is alweer bijna 15 mei!Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 02:50:
Het is alweer een tijdje geleden, maar ik ga toch weer proberen wat tijd vrij te maken voor LoL.
Nu heb ik dus ook alle ontwikkelingen rondom nieuwe champs en features gemist, dus zou iemand een korte samenvatting kunnen geven van de veranderingen de laatste tijd?
Verder ben ik benieuwd of de meta nog hetzelfde is als toen ik de laaste keer heb gespeeld (1 top bruiser, 1 mid AP, 1 jungle, AD + support) en of Janna/Anivia (vroegere mains) nog normaal viable zijn?
X
Vraat
Verwijderd
Ik weet et, ik weet etVicarious schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:00:
[...]
Slecht moment om te beginnen vraat, het is alweer bijna 15 mei!
Verwijderd
Alleen jammer dat het twitch tv is kan nu alleen op 240 p met commentaar kijken.
Of 720 met lag en geen commentaar.
Verwijderd
Je kunt ook streams van de spelers zelf kijken, die werken iets beter en vind ik ook spannender.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:31:
Dat solomid tourney ziet er wel leuk uit aardige matches enzo.
Alleen jammer dat het twitch tv is kan nu alleen op 240 p met commentaar kijken.
Verwijderd
alleen xpecial is toch aan het streamen?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:58:
[...]
Je kunt ook streams van de spelers zelf kijken, die werken iets beter en vind ik ook spannender.
vind botlane niet interessant om te kijken.
Ze zullen wel streamen wanneer de match zelf gespeeld wordt lijkt me.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:07:
[...]
alleen xpecial is toch aan het streamen?
Niet alleen TSM members streamen, ook andere spelers uit geinviteerde teams doen het.
Het rare was dat hij op 720 bij mij lagte, maar op 720+ prima ging.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:31:
Dat solomid tourney ziet er wel leuk uit aardige matches enzo.
Verwijderd
Dyrus was toestraks ook aan het streamen iig. En van CLG Eu streamden er ook een hoop.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:07:
[...]
alleen xpecial is toch aan het streamen?
Verwijderd
Mensen die hiervoor interesse hebben kunnen contact opnemen met Bytas (alle rollen zijn nog open op dit moment) ingame.
Een website zit in de maak en is bijna af zodat we binnenkort ook een portaal hebben om info te verschaffen.
Edit: In afwachting van de website heb je hier toch al de nieuwgemaakte Facebook pagina.
[ Voor 25% gewijzigd door speedzor op 12-05-2012 20:24 ]
Verwijderd
Kan ook voor elke server maken, maar is duurder :-) obv
Verwijderd
Check ik de andere pagina's; elke pagina MS quints
Sommige mensen snappen echt niets van runes, best ernstig op personen die al 1200 wins in de pocket hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 17:07 ]
Verwijderd
god, ook met voice communication lopen mensen niet terug als je dat zegt >_>
van die ms quints krijg je 4.5% erbij dat is op 400 (gemiddeld genoemen) toch wel weer 18Fanatic_FS schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:39:
Want ms quints zijn slecht en scalen niet door de hele game evengoed en mobility is niet toevallig een heel belangrijke stat om je repositionen in een teamfight........
en early game is het zeker goed late game valt het wel mee
O.R.C. Black Bulls Rugby
maar die speed runes zijn zeker handig, zeker op het moment dat je nog geen ip hebt voor andere.
over ip gesproken, zit er over te denken lifesteal q te kopen, doe ik hier goed aan?
kan maar dan ben je niet meer aan het last hitten dus als je je masteries met lifesteal doet en dat dorans blade dan heb je al 6% en dat is early game meer als genoeg. dus die extra is niet echt nodig nee.badboyqxy schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:26:
ik had 9 razor codes. Dus heb er 3 gehouden rest gesmolten en daar wat andere runes aan overgehouden o.a. 1x health regen quin
maar die speed runes zijn zeker handig, zeker op het moment dat je nog geen ip hebt voor andere.
over ip gesproken, zit er over te denken lifesteal q te kopen, doe ik hier goed aan?
zover ik kan denken
p.s. alweer 1254 elo
[ Voor 4% gewijzigd door psyy138 op 13-05-2012 21:54 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
en wat aggresiever te kunnen ganken
Mijn post was ook sarcastisch bedoelt, MS Quints zijn zowat de beste Quints die er zijn, goed op elke char.psyy138 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:11:
[...]
van die ms quints krijg je 4.5% erbij dat is op 400 (gemiddeld genoemen) toch wel weer 18
en early game is het zeker goed late game valt het wel mee
Verwijderd
Wat een onzin. Ga nou niet lopen doen alsof MS Quints de beste keuze zijn voor elke runepage. Als je dat denkt, heb je nog heel wat te leren. Als AD carry (Vayne in dit geval) die sowieso al MS krijgt van ult+passive en de PD(s) is het pure onzin om voor MS Quints te gaan. Kostte haar in dit geval ook de lane door ziek weinig schade te hebben dat ze het tegen een Ashe niet eens kon opnemen (for crying out loud de zwakste AD carry damage-wise, laagste base AD van alle champs)Fanatic_FS schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:11:
[...]
Mijn post was ook sarcastisch bedoelt, MS Quints zijn zowat de beste Quints die er zijn, goed op elke char.
Of je legt hem even woorden in de mond. Ik denk niet dat hij dat bedoelde.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:20:
[...]
Wat een onzin. Ga nou niet lopen doen alsof MS Quints de beste keuze zijn voor elke runepage. Als je dat denkt, heb je nog heel wat te leren. Als AD carry (Vayne in dit geval) die sowieso al MS krijgt van ult+passive en de PD(s) is het pure onzin om voor MS Quints te gaan. Kostte haar in dit geval ook de lane door ziek weinig schade te hebben dat ze het tegen een Ashe niet eens kon opnemen (for crying out loud de zwakste AD carry damage-wise, laagste base AD van alle champs)
Waar heb je lategame meer aan? 6.8dmg of 4.5% movespd?
Verwijderd
Lategame is je MS dusdanig hoog door PD/Ult dat je van dat beetje extra niet veel merkt. Niemand die een Vayne eruitloopt met ult+passive+PD. Geen MS Quints nodig. En die 6.8 wordt nog steeds amped door IE en werkt op je skills. 20-30 extra DPS vindt ik persoonlijk niet heel erg slecht.Fanatic_FS schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:54:
Earlygame Vayne is heel zwak,Vayne zou ik sowieso niet zonder een healer spelen, als je al een aggresieve support wilt neem dan Alistar of desnoods Taric, maar tegen een Ashe/Leona combo zonder healer ga je het afleggen omdat Ashe meer range en poke heeft.
Waar heb je lategame meer aan? 6.8dmg of 4.5% movespd?
Mensen die wat tijd over hebben, wil ik aanraden Lyte zijn antwoorden in dit topic eens door te nemen. Veel interessante en goed uitgelegde redeneringen en uitleg over hun gedachten omtrent matchmaking.
Hij geeft veel verschillende goeie punten die toch aantonen dat matchmaking enorm delicaat is.
Verwijderd
Verwijderd
Dat in combinatie met moving quints heb je Tier 2 boots speed al bereikt en betere ganks en nog snellere jungle clears.
Werd alleen wel flink weg gespeeld door een caitlyn helaas, maarja morgen maar weer verder oefenen met Varus!
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Voor junglers en een bepaalde selectie champs vindt ik het inderdaad een goede keuze. Op bot lane AD carries schiet je jezelf alleen enorm in je voet omdat je niet kunt traden met dat verschil in dmg, je lifesteal en last-hit potentie naar beneden gaan etc. Maar insinueren (zoals eerder gedaan werd) dat het acceptabel is op elke runepage is gewoon dom.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:19:
Voor jungle champs die snel clearen of al standaard een goede sustain hebben (warwick, leesin, mundo enzo) begin ik altijd boots/pots.
Dat in combinatie met moving quints heb je Tier 2 boots speed al bereikt en betere ganks en nog snellere jungle clears.
Verwijderd
jij kan niets lasthitten, je ziet de enemy lasthitten, je gaat erin, schiet een, twee keer en je gaat eruit, jij bent sneller met als resultaat dat de enemy niet zoveel trade. Nog beter op bijvoorbeeld graves, erin, burst, eruit. Veel sneller met boots om nog maar niet te spreken over het ontwijken van ganks of net die laatste hit op de enemy krijgen terwijl ze anders net wegkomen.
Die 6.75 AD maakt helemaal niet zo veel uit
Verwijderd
Zo heeft een Sivir haar ulti voor movement speed.
Tristana en Corki een jump.
Miss fortune haar passive en haar Q om jou pijn te doen vanaf afstand.
Caitlyn haar Netje, die ook jou movement weer counterd.
Ashe haar slow counterd jou moving speed quints.
Vayne haar Q rol (en stealth lv 6).
Laat staan een support als alistar / leona / shen / nautilus die je helemaal plat cc'd.
Edit:
En endgame ook overbodig aangezien je van een phantom dancer hetzelfde krijgt.
Als je van mening bent dat je 6.75 AD niet aanvult, dan zou ik zeggen vervang ze door armor pen, attack speed of lifesteal.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:04 ]
Verwijderd
Buiten dat vertrouw ik niet graag op mijn ult om te ontsnappen, die kun je veel beter gebruiken. Tegen Ashe kun je denken dat ze useless zijn maar ook als je geslowed bent dan heb je toch nog profijt van die extra movement speed.
Die 6.75 AD earlygame merk je late niets meer van maar MS blijft je merken, al helemaal lekker icm boots en PD
Ik ga zelf niet vol MS quints op ad overigens hoor, heb er één in staan. voor Ryze heb ik er drie net als voor kennen en Xerath
Verwijderd
Ik zie je logica niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:45 . Reden: lightning range 8)7 ]
League of Legend EUW: Tristanar
Verwijderd
@kapstok: die MS boost wil je nu net 9vd10 keer niet gebruiken als je zelf weg moet komen omdat je dan even stil staat en je nogal kwetsbaar bent voor skillshots. Ik moet nog eens rekenen maar ik geloof dat je er niet heel veel mee wint als je eerst in locust of power gaat en dan eruit voor de boost
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:17 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
je kan een squishy (ap of ad carry) 9vd10 keer kapot nuken in een teamfight terwijl jij zelf veilig achter een muur staat. Dag dag dmg van enemy team.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Van de week maar ff Talon kopen met mijn IP, afgelopen week was hij natuurlijk gratis en waren de picks voor midlane heel anders maar ik kan niet wachten tot de ahri's weer terug komen
Edit: Iedere match waar een Trundle of Brand zit
Report Trundle for trolling
Report Brand for flaming
Leukste is nog als ze direct terug gaan flamen, hello banhammer
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:27 ]
Verwijderd
Ditzelfde valt te zeggen over bvb een volledige health/armor/mres pagina, dat die runes op zichzelf goed zijn maakt het niet een juiste/goede keuze.speedzor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:39:
MS quints zijn acceptabel op iedere runepage. Dat het misschien niet de meest optimale keuze is, kan ik zeker mee akkoord zijn, maar ze zijn zeker geen slechte keuze.
Iedere champion kan movement speed goed gebruiken, daar is geen enkele uitzondering op.
Er zijn veel betere argumenten om MS op je AD carry te hebben dan één van de pages die jij beschrijft.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Ditzelfde valt te zeggen over bvb een volledige health/armor/mres pagina, dat die runes op zichzelf goed zijn maakt het niet een juiste/goede keuze.
Dat zijn veel specifiekere runes die je neemt wanneer je een bepaalde tegenstander hebt. MS kun je ook nemen zonder die specifieke tegenstander en toch nog een goede runepage in de hand hebben om mee te spelen.
Er is geen enkele reden om te zeggen dat MS quints slecht zijn, ze vergelijken met een full armor page slaat al evenmin ergens op. Wat wel klopt is dat ze niet overal de beste keuze zijn.
Echter, van alle subobtimale suboptimale runes zullen de MS quints de beste of zo goed als de beste keuze zijn op iedere runepage.
Edit:
Health runes zijn prima, maar meestal niet als marks. En een goede/juiste keuze hangt ook van voorkeur af. Ik zie nu iedereen full damage pakken op AD carries terwijl ik zelf een mix van AD en armorpen gebruik. Het ene is beter voor lasthitten en op sommige champs waarvan hun abilities goed scalen met AD, maar mijn page zal midgame iets meer damage doen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Ditzelfde valt te zeggen over bvb een volledige health/armor/mres pagina, dat die runes op zichzelf goed zijn maakt het niet een juiste/goede keuze.
Dat het niet jouw keuze is maakt het nog niet een onjuiste/slechte keuze.
Volgens mij regen je die 74hp in 1 minuut terug
Aan die regen heb je weinig aan als je weggeburst wordt.Baristo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:58:
Hp regen quints zijn altijd beter dan flat hp.
Volgens mij regen je die 74hp in 1 minuut terug
No offence naar de level 17 die meespeelde maar het is al bij voorbaat een verloren pot voor de partij met hem.
Verder shyv/shen afgelopen week gekocht voor jungle. Shyv is een beetje saai maar shen is echt bikkel. Al 3 normal games in rij first blood gekregen door bij hun red te wachten op hun jungler
Verwijderd
spellingnazi : suboptimale (i lol'dspeedzor schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Er zijn veel betere argumenten om MS op je AD carry te hebben dan één van de pages die jij beschrijft.
Dat zijn veel specifiekere runes die je neemt wanneer je een bepaalde tegenstander hebt. MS kun je ook nemen zonder die specifieke tegenstander en toch nog een goede runepage in de hand hebben om mee te spelen.
Er is geen enkele reden om te zeggen dat MS quints slecht zijn, ze vergelijken met een full armor page slaat al evenmin ergens op. Wat wel klopt is dat ze niet overal de beste keuze zijn.
Echter, van alle subobtimale runes zullen de MS quints de beste of zo goed als de beste keuze zijn op iedere runepage.
kheb 7 sets quints en 9runepages
en ik gebruik op 5 de MS quints
dusja ik heb een paar sets quints die ik slechts heel af en toe gebruik, als ik een bepaalde champ wil spelen
Verwijderd
gewoon een elo van +/- 850
Hoe ga ik hier in g*naam weer uit komen
sigh.......................
Verwijderd
Toen hadi k elo 720 ongeveer, daarna ben ik gaan carry-en Ad/Ap en heb ik me al ongeveer 130 elo omhoog gehaald, maar nu zit ik steeds in teams waarin er 1 afk gaat, nog eens een gaat ragen en daardoor nog crappier speelt!
ik heb sinds 3 weken nog geen normaal team gehad! en daarna speel ik een normal game, en dan heb ik opeens een briljant team ! waarmee ik als carry gewoon 20-2-? ga bij wijze van spreken !
heb meer het idee dat die elo me naait
haha !
Verwijderd
Hear hear. Denk niet dat ik nog in teamselect blijf de volgende keer. Ik begrijp dat iedereen ergens moet beginnen, maar omgekeerd moet het begrip er ook zijn van een speler die niet 30 is (spreek niet van level 25+) dat het heel moeilijk wordt als hij/zij meedoet.marshallq schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:03:
Gisteren weer 2 potjes met GoT 5on5 gespeeld. De potjes waren wel aardig alleen ik vindt dat de requirement voor zulke games wel een lvl 30 account mag zijn.
No offence naar de level 17 die meespeelde maar het is al bij voorbaat een verloren pot voor de partij met hem.
Geen aanval naar de persoon van gisteren, begrijp me niet verkeerd.
Verwijderd
Count me in bij de volgende normal game
heb wel is zin om effe wat om te klooien haha !!
ranked omdat je dan draft hebt ^^ bann enz en is veel gaver omdat je veel beter samen speelt vind ik zelf.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:34:
Spelen jullie veel normal games ? of voornamelijk ranked?
als ik normal doe dan speel ik altijd voor de fun beetje testen enz
O.R.C. Black Bulls Rugby
Mee eens. Beide potjes waren vrij eenzijdig voor het andere team. Op zich zou 1 verloren lane nog niet zo gek veel uit moeten maken, maar het snowballt door de rest van de game in. Na 15 minuten spelen kon ik mn eigen jungle bij blue niet eens meer in, want dan stuitte ik op hun jungle, de superfed 8/0 vayne ad carry en de support van de tegenstander omdat de bottom tower al snel down was.marshallq schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:03:
Gisteren weer 2 potjes met GoT 5on5 gespeeld. De potjes waren wel aardig alleen ik vindt dat de requirement voor zulke games wel een lvl 30 account mag zijn.
Verwijderd
Custom games, 5 tegen 5 (tweakers)Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:34:
Spelen jullie veel normal games ? of voornamelijk ranked?
Verwijderd
ik snap wel dat Ranked misschien wat vetter over komt, maar met draft maak je wat meer plaats voor
de andere leden?
ranked speel ik voornamelijk meer alleen / of met me 5 man team!
dusja
Verwijderd
[PC] League of Legends - Deel 7
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 11:44 ]
ff in de GoT channel op lol zeggen HOI en dan INV ME JONGE xD en dan komt het wel goed en op ts zijn is wel handig. staat in de TS tog?Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:50:
domme vraag misschien, maar gaat iemand ons gewoon ingame inviten of moet ik zelf ergens zijn op een bepaald tijdstip ?
^^
O.R.C. Black Bulls Rugby
hmm welke gegevens zijn voor teamspeak nodig... gebruik meestal mumble of skypepsyy138 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:52:
[...]
ff in de GoT channel op lol zeggen HOI en dan INV ME JONGE xD en dan komt het wel goed en op ts zijn is wel handig. staat in de TS tog?
Verwijderd
sry
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 11:57 ]
teamspeak 3
adress ts.nutral.net
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Desnoods kom ik hier nog wel effe na checken of het klopt
thanks anyways
Vanavond echte serieuze match
Als er een echte trollpot gedaan wordt, zal dat allicht apart vermeld worden...
Dit topic is gesloten.
![]()
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.