[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views

Verwijderd

Slowchat hier: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat
Eerst roepen dan kijken hier: http://www.google.nl

Gamen hier:

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 12:06 ]

Verwijderd

BTW ligt het aan mij of is Jarvan IV Junglen opeens weer helemaal in ?

ik heb hem (tijd geleden ) een hoop gespeeld ! maar een paar maanden terug was hij beetje useless tegenover andere over powered Junglers

maar sinds een aantal weken zie ik weer allemaal Jarvan spelers !

Ik heb niet egt iets meegekregen in een update of dergelijke dat hij gebuffed wordt ! maar Spelen jullie hem nu nog vaak ? ik heb namelijk niet het idee als ik hem speel dat er iets aan veranderd is !

• Arjan_25
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 21:46
Ga ik helaas niet redden. Ben ik nog aan het voetballen........

Helaas slowchat kan ik niet joinen op mijn werk.

[ Voor 29% gewijzigd door Arjan_25 op 14-05-2012 12:25 ]

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:08:
BTW ligt het aan mij of is Jarvan IV Junglen opeens weer helemaal in ?

ik heb hem (tijd geleden ) een hoop gespeeld ! maar een paar maanden terug was hij beetje useless tegenover andere over powered Junglers

maar sinds een aantal weken zie ik weer allemaal Jarvan spelers !

Ik heb niet egt iets meegekregen in een update of dergelijke dat hij gebuffed wordt ! maar Spelen jullie hem nu nog vaak ? ik heb namelijk niet het idee als ik hem speel dat er iets aan veranderd is !
Ik speel J4 al een tijdje en hij is eigenlijk altijd een viable jungler geweest. Alleen was destijds Lee Sin veel sterker en zo waren er nog wel 1 of 2 die echt veel beter waren. Nu is het spel wat beter in balans, zijn de OP's generft en komt J4 langzaam weer bovendrijven als een van de betere junglers :)

Vicariously I live while the whole world dies

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Lee sin wordt nu gewoon nog amper in jungle gespeeld en rammus die ik vroeger wel eens in jungle speelde is nou ook redelijk dood.
Maar niet getreurd, er zijn nog genoeg goei junglers waaronder 1 die amper gespeeld wordt maar hard men favoriet is xD

Verwijderd

Ja viel me inderdaad al op, al hoewel mijn voorkeur op dit moment ook wel schommelt tussen

Warwick (goeie ouwe :P)
Nocturne
Shaco
Rammus
Amumu

zijn toch wel mijn top junglers, met natuurlijk daarnaast nog udyr en leesin etc. de wel bekende :P

ik blijf Amumu 1 van de top junglers vinden (imo) gewoon omdat die zo lekker speelt!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:56:
Ja viel me inderdaad al op, al hoewel mijn voorkeur op dit moment ook wel schommelt tussen

Warwick (goeie ouwe :P)
Nocturne
Shaco
Rammus
Amumu

zijn toch wel mijn top junglers, met natuurlijk daarnaast nog udyr en leesin etc. de wel bekende :P

ik blijf Amumu 1 van de top junglers vinden (imo) gewoon omdat die zo lekker speelt!
ik zou eerder voli / udyr / trundle pakken

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Ja het is maar net wat je zelf lekker vind spelen !

met beetje goeie feed /farm snij ik met me nocturne je Voli aan gort :P
haha nee maar maar net wat je lekker vind spelen :)

Verwijderd

En met een beetje goeie feed/farm snijd voli jouw nocturne aan gort. Statement of the day ladies and gents!

Amumu wordt alleen easy gecountert in de jungle, neem 'm zijn blue af en hij zit in de problemen.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:16:
Ja het is maar net wat je zelf lekker vind spelen !

met beetje goeie feed /farm snij ik met me nocturne je Voli aan gort :P
haha nee maar maar net wat je lekker vind spelen :)
ik heb ook wellis yorick geprobeerd maar dat junglen gaat niet zo snel maar die ganks zijn awesome :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Haha just kidding btw :p

maar ik heb ook alles Caitlyn gespeeld in de jungle ;) beetje moeilijker !

maar die ganks ! O.o

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:20:
En met een beetje goeie feed/farm snijd voli jouw nocturne aan gort. Statement of the day ladies and gents!

Amumu wordt alleen easy gecountert in de jungle, neem 'm zijn blue af en hij zit in de problemen.
Ik speel zelf tegenwoordig amumu jungle met armor reds en blues en gp/10 yellows en quints.
Masteries 0-17-13 voor de extra gold income. Ze kunnen al mijn buffs counter junglen met deze setup maak ik nog steeds veel meer $$ dan de jungler van de tegenstander.
Enige nadeel van amumu is inderdaad dat als je geen blue hebt je of slecht kan junglen of slecht kan ganken.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12 10:04
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:20:

Lol'd :D

Maar er zijn wel meer jungles die hard gecounterd worden zonder blu, Fiddlesticks zonder blu is pas een lolletje

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:32:
[...]

Ik speel zelf tegenwoordig amumu jungle met armor reds en blues en gp/10 yellows en quints.
Masteries 0-17-13 voor de extra gold income. Ze kunnen al mijn buffs counter junglen met deze setup maak ik nog steeds veel meer $$ dan de jungler van de tegenstander.
Enige nadeel van amumu is inderdaad dat als je geen blue hebt je of slecht kan junglen of slecht kan ganken.
Is wel al pakken verbeterd met de nieuwe jungle die je enigzins wat mana teruggeven. Daarna met een early philo moet je je wel uit de slag kunnen trekken als ze je blauwe gestolen hebben.

Als je trouwens ziet of vermoedt dat ze je blauwe gaan stelen, twijfel geen seconde en ga onmiddellijk naar hun blauw.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:00:
[...]

Is wel al pakken verbeterd met de nieuwe jungle die je enigzins wat mana teruggeven. Daarna met een early philo moet je je wel uit de slag kunnen trekken als ze je blauwe gestolen hebben.

Als je trouwens ziet of vermoedt dat ze je blauwe gaan stelen, twijfel geen seconde en ga onmiddellijk naar hun blauw.
Het gaat met name om de eerste blue, dan heb je nog geen philo stone.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:01:
[...]

Je eerste blue is echter ook vrij makkelijk te defenden (als je hem maar meteen pakt).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:01:
[...]

Beginnend met regrowth pendant, kan je mbv een pull echt wel 350 gold samenfarmen voor een philo in de jungle, het geeft niet als je hierna oom bent want je TP't toch direct terug.

Verwijderd

+ daarnaast is elke mana user in de jungle die op dat moment OOM is, bijna niet in staat om te ganken!

ik bedoel, zonder mana een gank initieren is niet het meest handige wat je kan doen ;)

(situatie afhankelijk ofcourse)

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

mana runes kopen jonge :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Shyvanna spelen jonge :D

• Rendiertje
+
no offense maar lees de ts is goed door :)

• Arjan_25
Ja idd of lee sin... Ben je ook niet zo blue afhankelijk.... je cooldowns zijn dan wel intressant. Voordeel is vaak dat als andere team een LS heeft dat hij start bij rood. Dan is er wel vaak een mogelijkheid om hun blue te jatten.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:29:
[...]

+
[...]

no offense maar lees de ts is goed door :)
wat moeten we in de ts lezen >?< 8)7

O.R.C. Black Bulls Rugby

• DaemonAngel
Je eerste blue hoor je inderdaad gewoon niet kwijt te spelen. Die moet je team mee defenden.
Verder ga ik met amu ook snel naar mana regen als men ap carry zwaar mana zuipt.
Het is wel zeer nuttig om redelijk lang met hem de blue buff te mogen krijgen.
Maar alles kan.
Dan maar met potions spelen he . . .

• Rendiertje
psyy138 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:31:
[...]

wat moeten we in de ts lezen >?< 8)7
Een ontzettende vergissing, de post van de TS starter eronder...

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Een ontzettende vergissing, de post van de TS starter eronder...
vat het is samen voor me want ik zoek het niet te lezen :z

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Rendiertje
SaphuA schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:32:

Helaas voel ik mij ook genoodzaakt om nog even de volgende administratieve mededelingen te doen:

Val elkaar niet persoonlijk aan. Reageer niet persoonlijk op een ander en reageer liever helemaal niet als het inhoudelijk ook nog eens niets toegevoegd.
Dit topic is geen dagboek, 9gag of twitter. Het is niet nodig om een post te plaatsen elke keer als er een rager in je team zit, we maken het immers allemaal een keer mee. Bedenk je voordat je iets post of het of datgeen wat je plaatst werkelijk iets toevoegt.

In deeltje 6 zaten we op een gemiddelde van 100 posts per dag! Informatieve posts raakten hierdoor na een dag al buiten zicht en dat is jammer. Ik zou het daarom zeer op prijs stellen als men zich netjes zou willen gedragen en hoop dan ook dat admins strenger zullen optreden.
Tadaaaa, jij bent me er eentje zeg...
Flapmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:04:
[...]

Je eerste blue is echter ook vrij makkelijk te defenden (als je hem maar meteen pakt).
In soloqueue? Als je in soloqueue invade als team heb je vrijwel altijd succes omdat ze verdedigen daar niet kennen. Vrijwel zonder uitzondering rent de botlane gelijk naar zn tower toe om daar doelloos rond te lopen tot de minions eindelijk komen terwijl jij bij je eigen blauw genakt wordt door 5 man en dus "noob jungler never ganks" bent.

En @gr00v: tuurlijk kun je met pull genoeg binnenhalen voor een philostone, maar het gaat juist om de situatie dat je blue gestolen/gepakt wordt door de tegenstander. Dan kun je je jungle run niet afmaken en ehb je dus niet genoeg gold voor je philo stone waardoor je totdat je blue weer terugkomt continue mana-starved bent.

• DaemonAngel
Ja maar het is altijd enorm risico vol om deze gank te doen.
Je weet niet altijd zeker hoeveel man er staat en de FB kan wel eens dik naar het andere team gaan.

FB vs blue buff gestolen is naar mijn keuze niet zo optimaal.

je zag dat er vroeger nooit verdedigd werd, dan werd er plots geganked, ging iedereen altijd verdedigen, nou gankt men weer niet aan blue en gaan de ad carries idd vaak naar hun lane al.

Je jungle run is in elk geval zwaar naar de klote als dit gebeurt. Dan blijf je maar achterlopen en falen als jungler. Volledig mee eens.

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:35:
[...]
En @gr00v: tuurlijk kun je met pull genoeg binnenhalen voor een philostone, maar het gaat juist om de situatie dat je blue gestolen/gepakt wordt door de tegenstander. Dan kun je je jungle run niet afmaken en ehb je dus niet genoeg gold voor je philo stone waardoor je totdat je blue weer terugkomt continue mana-starved bent.
Telkens als ik met een mana depending champion speel, vraag ik aan het team om rond blauw post te vatten als we zelf niet invaden. Op die manier zijn we allemaal dichtbij als ze invaden, stel dat we er iemand kunnen uitnemen en neer nuken, dan heb je die bedreiging op lvl1 alvast weggewerkt en kan je rustig zelf je blue nemen.

In het geval dat je zelf niet wilt/kunt aanvallen als het enemy team je jungle binnenkomt op level1, dan kan je maar beter direct naar hun blauw gaan (met mid & top indien paarse team, met mid & support/ad indien blauwe team) en kan je zo verder.

Stel dat je geinvade wordt bij je blauw (of rood..), kan het altijd handig zijn een ward te droppen in die brush, zodanig dat je terwijl je naar hun buffs gaat, kan inschatten waar zij dan zijn.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:48:
[...]

Telkens als ik met een mana depending champion speel, vraag ik aan het team om rond blauw post te vatten als we zelf niet invaden.
Dat vraag ik gewoon ALTIJD. Helaas is dat nog steeds geen garantie dat je team meewerkt. En tuurlijk kun je naar hun blue buff gaan, maar ook dat is een risico, zeker zonder coordinatie met je team. Want je kunt wel aan je mid vragen om mee te gaan, maar vaak doen ze dat niet omdat ze dan farm mislopen. Meestal hebben ze zoiets van: jouw probleem. En dan ga je dood bij hun blue buff (want geen pull, duurt lang en zij gaan gelijk hun eigen blue pakken met mid + jungler) en kun je helemaal wel inpakken.

Ik ben het er heel erg mee eens dat dit Amumu geen slechte champ maakt omdat dit allemaal te voorkomen is, maar mijn stelling is dan ook niet dat Amumu een slechte champ is, maar wel een heel risicovolle in soloqueue. In premades valt dat risico grotendeels weg.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 14-05-2012 14:53 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ook het jatten van blue is niet altijd een ramp in normals.. Ik heb nu al een paar keer mee gemaakt dat ze met 5 man naar onze blue kwamen (en ik nog weg kon komen), om vervolgens gewoon hun blue te pakken in mijn up.. Voordeel is dan dat hun al aardig wat CS gemist hebben (dus alleen maar ten nadelen van hun).

Aan ranked nog steeds niet toe gekomen en dat zal ook wel even gaan duren omdat ik dalijk eerst D3 ga spelen :).. Maar wie weet daarna.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:53:
[...]

Dat vraag ik gewoon ALTIJD. Helaas is dat nog steeds geen garantie dat je team meewerkt. En tuurlijk kun je naar hun blue buff gaan, maar ook dat is een risico, zeker zonder coordinatie met je team. Want je kunt wel aan je mid vragen om mee te gaan, maar vaak doen ze dat niet omdat ze dan farm mislopen. Meestal hebben ze zoiets van: jouw probleem. En dan ga je dood bij hun blue buff (want geen pull, duurt lang en zij gaan gelijk hun eigen blue pakken met mid + jungler) en kun je helemaal wel inpakken.

Ik ben het er heel erg mee eens dat dit Amumu geen slechte champ maakt omdat dit allemaal te voorkomen is, maar mijn stelling is dan ook niet dat Amumu een slechte champ is, maar wel een heel risicovolle in soloqueue. In premades valt dat risico grotendeels weg.
Punt van verschil dan is vermoedelijk dat ik meer premades speel, terwijl jij eerder soloqueue speelt :)

Wie denken jullie dat de volgende patch gaat generfd worden ?

Ik denk dat nautilus bij de kanshebbers zit, aangezien hij toch echt wel op dit moment op veel verschillende plaatsten kan gezet worden en het nog goed doen ook.

Zie hem af en toe top passeren nu, terwijl ik hem voordien op mid al gezien heb, hij support kan spelen en een echte terror is in de jungle. Too stronk

Verwijderd

Ik vind naut juist een voorbeeld van een champ die gewoon zeer goed gebalanced is. Maar het zou kunnen dat ze hem nerfen hij komt wel erg veel voor tegenwoordig.
Ik verwacht sowieso een kayle nerf, denk niet dat er champions met hem kunnen traden als zijn E up is.
Jax is misschien ook wat te sterk nu ook al is hij wel te counteren.
Verder zou ik een ahri en shaco nerf wel fijn vinden zodat ik weer eens wat andere champs kan bannen.
Yorick mag van mij ook wel aangepakt worden maar niemand speelt hem.
Ben ook eigenlijk meer van het buffen. Vind het leuker als ze champions weer viable maken.
Xin en eve kunnen dat wel gebruiken bijvoorbeeld.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:06:
Ik vind naut juist een voorbeeld van een champ die gewoon zeer goed gebalanced is. Maar het zou kunnen dat ze hem nerfen hij komt wel erg veel voor tegenwoordig.
Ik verwacht sowieso een kayle nerf, denk niet dat er champions met hem kunnen traden als zijn E up is.
Jax is misschien ook wat te sterk nu ook al is hij wel te counteren.
Verder zou ik een ahri en shaco nerf wel fijn vinden zodat ik weer eens wat andere champs kan bannen.
Yorick mag van mij ook wel aangepakt worden maar niemand speelt hem.
Ben ook eigenlijk meer van het buffen. Vind het leuker als ze champions weer viable maken.
Xin en eve kunnen dat wel gebruiken bijvoorbeeld.
eve moet gwn haar stun terug krijgen

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Exclusieve Skin voor Sivir PAX
Deze kun/kon je niet in de RIOT shop kopen.
Dit is een Skin die werd uitgereikt aan bezoekers aan de beurs PAX in America.
Ik heb een aantal codes voor de liefhebbers (die er nog geen hebben, aangezien vele van jullie al eentje hebben van mij :D)
10 E

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/yGWhvP_iPbo/hqdefault.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/OdLNFKC6TPE/0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tof.canardpc.com/view/e50ef206-3499-4879-8b20-6dd8f55c4740.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leaguereplays.com/static/screenshots2/5e8e997c-7f19-4c29-a231-40eeb56fe2e2-s0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leaguereplays.com/static/screenshots2/5e8e997c-7f19-4c29-a231-40eeb56fe2e2-s4.jpg

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:35:
[...]

In soloqueue? Als je in soloqueue invade als team heb je vrijwel altijd succes omdat ze verdedigen daar niet kennen. Vrijwel zonder uitzondering rent de botlane gelijk naar zn tower toe om daar doelloos rond te lopen tot de minions eindelijk komen terwijl jij bij je eigen blauw genakt wordt door 5 man en dus "noob jungler never ganks" bent.

Je zegt nu dus dat de enemy team WEL altijd samenspeelt en kan coordineren om jouw blue te jatten, maar je eigen team niet kan coordineren om te deffen? Lijkt me ietwat oneerlijke stelling, niet ;) :?. Andere botlane gaat dan ook ALTIJD doelloos naar bot, en dus is het gewoon weer 1v1 / 2v2 bij jouw blue. Natuurlijk zitten zij in jouw jungle en dan wil soloQ ineens allemaal free kill --> DEF SECURED.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Uhmmie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:56:
Ook het jatten van blue is niet altijd een ramp in normals.. Ik heb nu al een paar keer mee gemaakt dat ze met 5 man naar onze blue kwamen (en ik nog weg kon komen), om vervolgens gewoon hun blue te pakken in mijn up.. Voordeel is dan dat hun al aardig wat CS gemist hebben (dus alleen maar ten nadelen van hun).
Wel super link natuurlijk aangezien een beetje team dat verwacht en de boel ward, CV-ed of hun eigen blue meteen weggeeft aan de mid / top met eventueel wat hulp. Mislukt dit en ga je hierbij dood kun je wel inpakken na ook al je eigen blue verloren te hebben en met 0 farm.
Damage control zal in veel gevallen de betere keus zijn. Doe je dit toch dan zou ik iig de naburige lanes even waarschuwen voor support.

Ook kun je vaak kiezen voor een level 2 gank nadat je gewoon je red haalt en hun de blue laat stelen. De vroege gank levert vaak ook wat XP compensatie op die je hebt verloren door de blue steal. Hierna eventueel
een extra bluepill.

tip voor mumu: level je skill nog niet todat je zeker weet dat je niet invade wordt. Geen invade: despair, wel invade tantrum. Met tantrum eerst is dan prima je jungle route af te maken met veel minder mana.
Flapmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:08:
[...]

Je zegt nu dus dat de enemy team WEL altijd samenspeelt en kan coordineren om jouw blue te jatten, maar je eigen team niet kan coordineren om te deffen? Lijkt me ietwat oneerlijke stelling, niet ;) :?. Andere botlane gaat dan ook ALTIJD doelloos naar bot, en dus is het gewoon weer 1v1 / 2v2 bij jouw blue. Natuurlijk zitten zij in jouw jungle en dan wil soloQ ineens allemaal free kill --> DEF SECURED.
Nee, ik zeg dat ALS het enemy team komt invaden dat dat vrijwel altijd succesvol is. Ze doen het lang niet altijd, maar het risico bestaat wel. En ALS ze komen invaden zijn zij wel gecoordineerd (ze hebben immers de invade afgesproken) en jouw team niet (want die staan lekker onder hun tower te derpen). Het is mij te vaak gebeurd dat ik op die manier geinvade wordt zonder er iets aan te kunnen doen, en dan krijg je vaak echt een kutgame. Als me dit met Maokai of trundle oid gebeurt kan ik vrij makkelijk de rest clearen en nog ganken ook.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:08:
Exclusieve Skin voor Sivir PAX
Deze kun/kon je niet in de RIOT shop kopen.
Dit is een Skin die werd uitgereikt aan bezoekers aan de beurs PAX in America.
Ik heb een aantal codes voor de liefhebbers (die er nog geen hebben, aangezien vele van jullie al eentje hebben van mij :D)
10 E
Zal ik er een mogen?

Verwijderd

@Hierboven, stuur even een DM (Direct Message)

Slowchat hier: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat
Eerst roepen dan kijken hier: http://www.google.nl

Gamen hier:

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

• Rendiertje
Wordt vanavond een soort rune test match ofzo?

Offtopic: Ik ga wel met Abozzo bottom ff die gekke koukwous pakken jonge ;)

Verwijderd

Nee, maar Lv 20+ is Tier 3 Runes, iets eerlijkere matches.
Catchy naam toch :D>?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 15:23 ]

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Hehehe, moet maar ff kijken of het vandaag lukt met Blitz grabs :P
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:22:
Mwah je vergeet het ervarings-verschil nog. Ik zou echt alleen lvl 30 of in ieder geval heel dicht daarbij toelaten. Gisteravond was wmb niet zo'n succes.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:22:
Ja dat van die runes begrijp ik.

Ik ben het er ook zeker mee eens dat 20+ mee mag doen (no offense maar het verschil merk je zeker) maar gezien de discussie die er vandaag was over welke runes men op welke champion neemt dacht ik dat het daar mee had te maken.

enne die naam is zeker Cathy :D

Verwijderd

En ze krijgen ervaring door met de ervarene te spelen :)

• Rendiertje
Xeiji schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:23:
Hehehe, moet maar ff kijken of het vandaag lukt met Blitz grabs :P
Als je ping het toe laat :D

heb je nog reactie gehad van je provider?

Ontopic: Wat vinden jullie de beste support?
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:24:
En ze krijgen ervaring door met de ervarene te spelen :)
Ja, en dat lijkt me perfect om te doen in een 5-man premade team in een normal game, maar in 5v5 customs krijg je daar gigantische stomps van.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

is er eigenlijk al iets bekend over een nieuwe champ??
Rendiertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:25:
[...]

janna soraka sona

[ Voor 71% gewijzigd door psyy138 op 14-05-2012 15:26 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Zijn net onlangs 2 bij gekomen :P

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoeveel matches moet je trouwens ongeveer spelen tot je op je 'juiste' elo zit?
Heb nu iets van 20 ranked matches gehad, en hang nu net iets boven de 1300.

Ben ook wel benieuwd naar de gemiddelde elo hier op got?

Verwijderd

[...]
Janna - Blitzcrank - Alistar - Nautilus - Leona

@RonnieB82
Denk dat je wel 50-100 games moet spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 15:32 ]

• Xeiji
Elke support heeft wel wat. Het ligt aan de combo welke goed zijn. Ashe & Lux is bijv. leuk :P

Kom op chat, dan kan ik het zeggen (anders teveel offtopic).

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Xeiji schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:31:
Elke support heeft wel wat. Het ligt aan de combo welke goed zijn. Ashe & Lux is bijv. leuk :P

Kom op chat, dan kan ik het zeggen (anders teveel offtopic).
ez plus leona is MASTER :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Nou maak maar een poll aan, ik ben ook wel benieuwd naar de Elo's hier.

• Rendiertje
Nautilus support? :O

De chat trekt te veel data, op stage hier houdt men bij hoeveel je data gebruikt en waaraan..
Gezien het feit ik als is op me donder heb gehad hou ik het daar een beetje rustig mee :)

We zien anders vanavond wel?

@Ronnie, ik denk dat het gemiddelde Elo hier niet daverend hoog ligt tussen de 1400-1500 omdat het leeftijd wat hoger ligt dan bijvoorbeeld Fok of andere jongerensites...

• Arjan_25
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Janna - Blitzcrank - Alistar - Nautilus - Leona

@RonnieB82
Denk dat je wel 50-100 games moet spelen.
Waarom staat Sona daar niet bij? Ik vind haar toch ook redelijk viable met haar heal en slow. Tevens een goede ulti van haar en je hebt een beste danceparade >:)

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:34:
Nou maak maar een poll aan, ik ben ook wel benieuwd naar de Elo's hier.
1254 atm and rising :) ( kom namelijk van 900 elo af haha )

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Xeiji schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:31:
3 miljoen keer dit. Iedere support heeft zijn unieke sterke kanten en dus kan je niet zeggen welke support de beste is. Je kan wel zeggen dat een support in een groot deel van de gevallen heel sterk is, maar dat maakt hem nog niet de sterkste aangezien er altijd wel iemand je zal kunnen counteren.

Iemand toevallig de fiddle support gezien in M5 vrijdag ? 3-0-5 stond die endgame dacht ik en maxte zijn fear eerst. Zag hem niet zelden flash-fearen :D
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:36:
[...]

3 miljoen keer dit. Iedere support heeft zijn unieke sterke kanten en dus kan je niet zeggen welke support de beste is. Je kan wel zeggen dat een support in een groot deel van de gevallen heel sterk is, maar dat maakt hem nog niet de sterkste aangezien er altijd wel iemand je zal kunnen counteren.

Iemand toevallig de fiddle support gezien in M5 vrijdag ? 3-0-5 stond die endgame dacht ik en maxte zijn fear eerst. Zag hem niet zelden flash-fearen :D
5/0/15 zelfs. Die speelde errug goed inderdaad. En fiddle support kan prima werken zo blijkt, het is alleen wel moeilijker dan de meeste traditionele supports.

• Rendiertje
TrueTrue, ik zeg het verkeerd.

Wat is bij jullie de leukste (en liefst niet "officiële"support) die jullie wel is gebruiken...?

Edit: Met onderbouwing natuurlijk :>

[ Voor 13% gewijzigd door Rendiertje op 14-05-2012 15:44 ]

Verwijderd

Als een mod of iemand een Poll zou kunnen maken zou dat wel eens interessant zijn.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:39:

Wat is bij jullie de leukste (en liefst niet "officiële"support) die jullie wel is gebruiken...?
yorick of anivia :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Xeiji
Karthus XD Moet ook nog eens jungle karthus proberen!

Verwijderd

Rendiertje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:39:

Edit: Met onderbouwing natuurlijk :>
Ashe support je kan super agressive spelen early want je hebt gigantisch veel damage. Daarmee bedoel ik jij en je lanemate ten opzichte van een traditionele carry + support lane. Later in de game heb je permaslow en een global initiate. En als je ze tijdens laning al onverwachts hebt kunnen verassen misschien ook nog redelijke damage.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 15:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:47:
[...]

Ashe support je kan super agressive spelen early want je hebt gigantisch veel damage.
Laagste base AD, geen steroid en geen farm als support. Hoezo gigantisch veel damage? Je bedoelt Utility.

• Xeiji
Hij doelt waarschijnlijk op de passive. Na 1 min en 43 seconden wachten heb je een 100% crit chance.

[ Voor 11% gewijzigd door Xeiji op 14-05-2012 15:54 ]

Verwijderd

@Exlaxl 10Euro voor een sivir skin is wel duur vind je niet?

• Rendiertje
Ligt eraan hoe je het bekijkt...

Alle legendary skins zijn duur..

Kijk maar naar tristana, of tryndanmere...

Edit: @ hieronder sivir is 450 ip dus 2 potjes spelen, daar hoef je het echt niet voor te doen :F

[ Voor 31% gewijzigd door Rendiertje op 14-05-2012 16:04 . Reden: typo ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:01:
@Exlaxl 10Euro voor een sivir skin is wel duur vind je niet?
je krijgt de champ er ook nog bij he

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

psyy138 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:02:
[...]

je krijgt de champ er ook nog bij he
Dan nog, sivir kun je kopen voor 260RP en legendary skins zijn bijna altijd rond de 1000RP. Dat is dus samen ongv 1260RP. Voor 10euro kan je 1800RP krijgen.

Verwijderd

Legendaries zijn wel iets meer dan 1000 RP vriend :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:06:
Legendaries zijn wel iets meer dan 1000 RP vriend :>
Sorry heb verkeerd gelezen je hebt gelijk, ze zijn 1820RP |:(

• Rendiertje
En dan hebben we het nu ook nog is over een skin die niet in de riot shop te halen is....

PS: Exlaxl moet ook zijn vertegenwoordigers Pcartigny en mij betalen al deze sponsoring die wij hier doen etc... ;)

Verwijderd

Daarbij is ie inderdaad niet in de shop te krijgen en is ie zo episch dat ie voor een legendary door kan. PAX sivir ga je hier in EU bijna niet zien omdat 't een amerikaanse skin is. €10,- waard! ;)

Verwijderd

Deze skin is een stap hoger dan de Legendary waarde.
Enkel door exclusiviteit.
Hij is simpelweg niet te koop in de normale RIOT shop, en is ook nooit te koop geweest.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 16:12 ]

• Arjan_25
exclusief en toch heb je er een aantal ;-) Vind hem wel nice alleen speel niet veel sivir.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Arjan_25 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:22:
exclusief en toch heb je er een aantal ;-) Vind hem wel nice alleen speel niet veel sivir.
ik heb precies het zelfde dus zou ik het liever uitgeven aan meer runepages

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Dat is voor ieder zich natuurlijk ^_^ als je een champ nooit speelt moet je er ook geen geld insteken, is logisch natuurlijk, voor de verzamelaar is het anders.

Nu niet teveel offtopic gaan! Weer back on track met de runepage/ masteries vragen enzovoorts ^_^

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Vicarious schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Nee, ik zeg dat ALS het enemy team komt invaden dat dat vrijwel altijd succesvol is. Ze doen het lang niet altijd, maar het risico bestaat wel. En ALS ze komen invaden zijn zij wel gecoordineerd (ze hebben immers de invade afgesproken) en jouw team niet (want die staan lekker onder hun tower te derpen). Het is mij te vaak gebeurd dat ik op die manier geinvade wordt zonder er iets aan te kunnen doen, en dan krijg je vaak echt een kutgame. Als me dit met Maokai of trundle oid gebeurt kan ik vrij makkelijk de rest clearen en nog ganken ook.
Dan ALS je denkt dat ze invaden (lees: je MOET blue, dus MOET defenden, dus altijd) spreek je toch gewoon af dat je defence opzet :?. Als je mumu pakt coord je even een defence. In basis is je redenering gewoon wat krom; in principe staat enemy team net zo vaak te derpen als jij, dus overall zie ik geen reden om blue te moeten verliezen in wat voor queue dan ook.

Alleen high skilled ranked players die express op de lvl1 battle picken omdat ze zien dat je mumu hebt en dus blue verlies niet kan hebben, ja dan ben je in het nadeel. Dan nog, als ze dit doen counter je gewoon met een blue steal op lvl1.

TL;DR; Blue steal op lvl1 is geen reden om de jungler niet te kiezen. Blue steals na lvl1 echter wel, als enemy jungler de 1v1 vs jou wint (based upon champ, not skill) dan is het een reden om een andere jungler te kiezen (zeker soloQ waar je team midgame weinig tot niets doet aan een enemy invade).

NOFI

Verwijderd

Mijn elo is niet enorm hoog (1200 a 1250 atm) maar als ik een mumu of fidle zie in enemy jungle is het 100% invade, reken daar maar op. Aan de andere kant, als enemy een blitz heeft is de kans op invade super groot.

Maar het klopt wel dat mensen niet graag defenden, invade is natuurlijk veel leuker en gebeurt veel vaker (helaas niet allemaal door mid maar veel gewoon door de river :( ) dat ze meegaan omdat je dan sowieso actie hebt
Flapmo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:20:
[...]

Dan ALS je denkt dat ze invaden (lees: je MOET blue, dus MOET defenden, dus altijd) spreek je toch gewoon af dat je defence opzet :?. Als je mumu pakt coord je even een defence. In basis is je redenering gewoon wat krom; in principe staat enemy team net zo vaak te derpen als jij, dus overall zie ik geen reden om blue te moeten verliezen in wat voor queue dan ook.
Ik kan afspreken wat ik wil, maar als van die 4 man er maar 2 luisteren houdt het al gauw op. Dan ben je dus de sjaak. Terwijl dat als je ZELF een invade wilt proberen je hem gewoon kunt afbreken als je ziet dat je teammates neit meekomen, dan is er niks verloren. Alleen is een invade met een useless lvl 1 amumu meestal een slecht idee :D

En je kan mn redenering best krom vinden, maar ik ben lang niet de enige die er zo over denkt. En ik ben toch echt door schade en schande wijs geworden, Amumu is namelijk lange tijd mijn main jungler geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 14-05-2012 18:23 ]

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
op hoeveel mensen zitten we tot nu toe voor vanavond half 9? ps. like my new sivir skin :D

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

6-0-11 met karma ;) als ks'ende sup :D

[ Voor 33% gewijzigd door psyy138 op 14-05-2012 19:07 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
[...]

Soraka Janna Taric Alistar Leona, ligt eraan met welke AD je speelt.

Verwijderd

@ Exlaxl

doe jij vanaaf de invites of ???

greetz

Verwijderd

yo

Verwijderd

Yo= Yes ? :P

hahaha just kidding ! ik hoor het wel van je ;)

hoelaat starten de inv?

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

straks een keer .. maar kom maar ondertussen op ts .. ts.nutral.net

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

kheb probleem met headset ! :[
ist kaput

kdoe wel effe 1tje mee zonder ok ?

;) ik zie de invite wel verschijnen :)

** kan jullie wel horen maar kan nix zegen :S

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 20:17 ]

Verwijderd

laat ma ff wete ;) kom zo erin niet schrikke als er geluid komt :P moet me zelf ff me mic uitzette want dies kaput :P haha

Verwijderd

Hallo,

Ik zou ook nog wel mee willen doen als dit kan.
Ik ken Psyy omdat we in dezelfde clan zitten vandaar. :p
Ik hoor het wel van jullie.
Ik zit trouwens al op de teamspeak

De groeten!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:30:
Hallo,

Ik zou ook nog wel mee willen doen als dit kan.
Ik ken Psyy omdat we in dezelfde clan zitten vandaar. :p
Ik hoor het wel van jullie.
Ik zit trouwens al op de teamspeak

De groeten!
hup registereren op fakegaming.eu/got/

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Zal ik doen, alleen dan moet je wel even de goeie link geven van waar ik moet registreren.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Shoutcasting met Blamauci en denerdsss7

http://www.twitch.tv/Jeffroiscool

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Ik zit te kijken! Suc6 guys! :P

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ik zit ook te kijken! :D Het is wel jammer dat het geluidskwaliteit zo verschilt per persoon die er praat, en er zit een soort piep in de achtergrond. Misschien kleine verbeterpuntjes ;)

Die ene, met die snor

Verwijderd

@Tjado, Ja inderdaad, dat begint wel na een lange tijd te irriteren voor de meeste mensen denk ik. Maarja kan verbeterd worden natuurlijk.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Wel grappige stream Jeffro, alleen zit ik mij redelijk te ergeren aan dat blauwe team, als je weet dat er spectators zijn ga je toch niet een mede tweaker in /all chat flamen? Of uberhaupt andere mensen flamen in /all chat. Dacht dat het een vriendschappelijke custom game was. Zo slecht doet Nocturne het niet, zie de rest van blauw net zulke stomme fouten maken.

Man of the match zijn Janna bij het blauwe team en Nautilus bij het paarse team.

Als ik je wat tips mag geven voor de stream. Zorg dat het geluid bij elke caster hetzelfde is. Probeer niet te veel te missen. Jullie zagen bijvoorbeeld niet dat Karthus zijn ult probeerde te doen en die gecancelled was. Probeer te vermijden dat je vaak hetzelfde zegt. Niet te veel in herhaling vallen met bepaalde zinnen/woorden.

Weet btw niet of je dit vaker wilt doen of dat je dit gewoon voor fun doet.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Pagina: 1 ... 19 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.