broc85 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:58:
[...]
Support goed spelen is dan ook een erg moeilijke rol. Iedereen kan wel een beetje heals tossen of af en toe een AA op de tegenstander. Maar goed in tandem samen met je AD kills opzetten is weer een heel ander niveau. Ik heb zelf gemerkt dat als ik AD speel dat je een support kan "stimuleren" om wat aggresiever te zijn door veel te poken. Als dan de tegenstander op half health is wil (en durft) elke support wel wat meer druk zetten.
Absoluut. Als support kan je het tempo bepalen als de ad carry niet het initiatief neemt (denk lulu poke, taric stun, alistar .. ) maar omgekeerd moet je ook heel goed weten wanneer je dit NIET doet. Als je dit goed beheerst, de timers van jouw en hun wards onder controle hebt en je vanzelfsprekend je ad carry beschermd, doe je in mijn ogen alles wat een support moet kunnen.
@Vicarious: als ik je eens online tref, zal ik je eens aanspreken voor een duo.
Heb op mijn smurf een basic runepage gemaakt voor junglers met attack speed, armor, mres & hp, maar speel tegenwoordig eigenlijk enkel kennen ap erop de laatste tijd. Valt me op dat die attack speed zelfs nog zo slecht niet is op kennen ism die passive op zijn w-skill, iemand al eens lopen met klooien?