[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views

Verwijderd

Nidhiki schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:19:
Daar heb ik ook al meerdere mensen over gehoord ja, hoe zou je hem dan bouwen? Iemand tips? Lijkt me leuk om eens te proberen
YouTube: [British Gamer] 2K ELO Jungle Fizz Inspiration

die heb ik toen gezien en enthousiast, wil het nog altijd proberen

Verwijderd

@Psyy138 Omdat ze heletijd bezig waren met hetzelfde zeggen alleen anders.

@JT1 Fizz is na de laatste patch gebuffed, minimaal, maar toch gevoelsmatig een stuk meer.
Naar mening nu een van de sterke anti-mage/carry die er is.

Zeker met de renewed items (Morello's Evil Tome en DFG) is een item als Kage's Lucky Pick een core geworden voor de meeste mages.
Deze item zal het wat lastiger farmen (early game) goedmaken.

Wat ik vaak zie is dat er een Lych Bane word gerushed op Fizz, dit is *imo* niet de juiste manier, nogmaals lees *imo*.....

Ik zie Fizz liever eerder een goede sustain / bruiser build opzetten dan gelijk een Lych Bane (Wat niet eens heel veel damage doet aangezien je verder nog geen AP hebt gekocht!!)
CDR Boots (of Sorcer)/ Rylai/ Abyssal/ Lych Bane/ Rabadon/ Frozen Heart is de manier hoe ik hem bouw (op deze volgorde) omdat het een goede sustain en damage verhouding heeft. Frozen Heart is natuurlijk optioneel en kan je aanpassen (Ik zou een Morello's Evil Tome of DFG nemen voor heal reduction of anti tank).
Als ik een Karthus tegen over mij heb rush ik een Mejai en een beetje health voor de sustain =D
Het maakt niet uit of deze onder toren staat, je 1 hit hem gewoon.

Fizz is tevens een kei in het roamen/ ganken van andere lanes, niet per definite vanaf lv 6, dit mis ik helaas iets te veel van veel Fizz spelers, dus bij deze! tip van flip: roamen!

Edit:
Tevens ben ik van mening dat Fizz een uitstekende LOW ELO carry is.
Gebruik hem om te klimmen.

Verwijderd

Net als kennen, kennen moet je echt mee roamen en flink ganken zodra je je lane een beetje gepushed hebt. Pushen is geen probleem aangezien je energy hebt ipv mana

Verwijderd

w0000t mijn eerste penta kill! :D

Penta gehaald met Annie, tegenstanders stonden lekker dicht op elkaar in hun jungle, Tibbers + W . . . Tripple Kill. Q op een low health Soroka . . . Quadra Kill, was vervolgens low health (+/- 100) en Brand was mij aan het chasen, wait Brand is ook low, nog een W . . . Penta Kill :D

*note* Excuus voor een post zonder inhoud :P

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-12 12:59
mooi gedaan man

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:18:
w0000t mijn eerste penta kill! :D

Penta gehaald met Annie, tegenstanders stonden lekker dicht op elkaar in hun jungle, Tibbers + W . . . Tripple Kill. Q op een low health Soroka . . . Quadra Kill, was vervolgens low health (+/- 100) en Brand was mij aan het chasen, wait Brand is ook low, nog een W . . . Penta Kill :D

*note* Excuus voor een post zonder inhoud :P
Penta is altijd inhoud. Gratz!

Ik heb de laatste tijd een beetje weinig al die toernooitjes gevolgd. Er zijn ook geen grote toernooitjes geweest, alleen maar van die kleine cupjes. Zijn er nog goede upcoming teams? Hoe doen de traditionele teams (TSM, CLG, Dignitas, Fnatic etc.) het? Hoe doet Dyrus het bij TSM?

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

http://lolmatches.com/match/euw386112372

GoT match

Good game (4v5 win)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

1217 elo and rising xD

http://9gag.com/gag/4131460

[ Voor 41% gewijzigd door psyy138 op 10-05-2012 21:38 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Jt1 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:23:
bij vayne proct het bij 3 hits, bij varus krijg je stacks die je nog moet proccen door zn q/e/r ability.
Stom mechanisme, lategame een verspilling van tijd op alles behalve tanks. 15% True Damage is leuk, maar op iemand met 2.-2.5k health hoop ik in de 1.5-2 seconden die ik verspil aan een skillcast toch wel meer te doen dan 375 damage. Dat is minder dan 1 goede crit. Die magic damage per levelup is ook al zwakjes.

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11 16:46
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:52:
[...]

Stom mechanisme, lategame een verspilling van tijd op alles behalve tanks. 15% True Damage is leuk, maar op iemand met 2.-2.5k health hoop ik in de 1.5-2 seconden die ik verspil aan een skillcast toch wel meer te doen dan 375 damage. Dat is minder dan 1 goede crit. Die magic damage per levelup is ook al zwakjes.
Sterker nog, Varus doet niet eens True Damage.. zijn skill is dus gewoon echt slechter dan de silver bolts van vayne die lategame toch een flinke hoeveelheid true damage doen met hoge AS.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Ga dan gewoon lekker allemaal corki spelen. PROBLEM SOLVED

Q= Nuke Damage + geeft vision van bosjes(never facecheck always Q)
W=AOE DoT + Gapcloser/Escape
E= Dmg + armorshred
R= AOE splash short cooldown nukes.

Passive = 10% true dmg die scaled met je AD in AOE op creeps, neutral monsters en champions.

Ik denk dat corki op papier een van de sterkste Ad carries is. Alleen corki krijgt gewoon te weinig liefde.:(

CORKI ROCKT

[ Voor 14% gewijzigd door blamauci op 11-05-2012 00:03 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12 17:06
Ben sinds kort ook begonnen met LoL. Heb vooral veel Jax gespeeld en dit gaat best aardig. Ik wil echter een Ranged Dps gaan unlocken maar weet niet zo goed welke. Ik heb Ashe al maar vind haar niet goed bij mijn speelstijl passen.

Iemand suggesties voor mij?

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
nidalee is wel leuk, kun je met speren oefenen, en je kan in een beest veranderen
beste van beiden werelden
badboyqxy schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 01:30:
nidalee is wel leuk, kun je met speren oefenen, en je kan in een beest veranderen
beste van beiden werelden
Ja, maar dat is niet echt een ranged DPS. Als Ashe niet je stijl is, wat is dan wel je stijl? Want zoals je met Ashe speelt speel je met wel meer AD carries. Ezrael speelt wel redelijk anders, maar die is gelijk 6300 IP. Je kunt anders ook Tristana proberen, die kun je met een facebook-actie gratis unlocken.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Heeft iemand wel eens geprobeerd met wat CDR Nautilus full HP te stacken vanwege zijn W?
Volgens mij met 40% cdr heb je de W bijna volledig up. Wat betekend een aardige shield.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sivir is ook een ontzettend goede Ranged DPS. Echter is ze wel zo squishy als het maar zijn kan, dus je moet wel een goede combinatie van Health/Armour/Mag. Res en Attack/Att. Speed/Crit hebben.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 12:54
Champion sale
  • Amumu 585 292
  • Corki 975 487
  • Sejuani 975 487
Skin sale
  • Silverfang Akali 975 487
  • Frostfire Annie 975 487
  • Pre-Void Kassadin 975 487

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 12:42
Meh...

Die 3 champs heb ik al, de skins zijn niet echt het kopen waard, jammer :)

Hopen dat de volgende sale weer wat leuks brengt.

Verwijderd

Inderdaad, ga aan deze sale m'n laatste 500 RP niet uitgeven. Ik wacht weer even op andere champs / skins. Better luck next time :>

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-11 13:33

iCloudd

U 'MIRIN?

blamauci schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:00:
Ga dan gewoon lekker allemaal corki spelen. PROBLEM SOLVED

Q= Nuke Damage + geeft vision van bosjes(never facecheck always Q)
W=AOE DoT + Gapcloser/Escape
E= Dmg + armorshred
R= AOE splash short cooldown nukes.

Passive = 10% true dmg die scaled met je AD in AOE op creeps, neutral monsters en champions.

Ik denk dat corki op papier een van de sterkste Ad carries is. Alleen corki krijgt gewoon te weinig liefde.:(

CORKI ROCKT
Bij veel grote cups zoals IEM word corki best vaak gepakt, sterke gameplay heeft die snorremans!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 12:54
Ik vind hem ook matig, van de champs zijn daar wat aanraders bij?
Ik speel voornamelijk, solotop / mid / support. Jungle en AD carry is niet voor mij weggelegd.
Nivali schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:50:
Ik vind hem ook matig, van de champs zijn daar wat aanraders bij?
Ik speel voornamelijk, solotop / mid / support. Jungle en AD carry is niet voor mij weggelegd.
Voor jouw rollen niet. Ik zou deze sale even skippen ;)

• ocwil
Ik kom nog best vaak in de positie dat ik ad carry moet spelen terwijl ik veel liever mid speel dus denk dat ik corki toch maar ga halen

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12 10:04
Iemand die zich geroepen voelt om voor vanavond een Draft Tournament match aan te maken?

Ik en hosten was iets mee geloof ik :Y)

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Sorry, ik kan het niet laten.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/tZOa

Ik denk dat ik binnenkort onderschijd ga maken tussen Draft en Blind Pick 5v5?
Was gisteren een clusterfuck...

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Jeffroiscool schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:10:
Sorry, ik kan het niet laten.

[afbeelding]

Ik denk dat ik binnenkort onderschijd ga maken tussen Draft en Blind Pick 5v5?
Was gisteren een clusterfuck...
Gister moet ook niet al te serieus genomen worden xD

YouTube channel steam profiel

• Jeffroiscool
c-style schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:11:
[...]

Gaat om het ranked team >_<
For those interested:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/u0CY

Ik join zoveel teams XD, nu hopen dat het dit keer goed gaat? :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

ocwil schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:04:
Ik kom nog best vaak in de positie dat ik ad carry moet spelen terwijl ik veel liever mid speel dus denk dat ik corki toch maar ga halen
Ik heb laatst Tristana opgepikt en dat ging verrassend goed. Note: ik ben zo'n beetje de slechtste AD carry speler in het universum.

Gister overigens weer een ranked gamepeje gedaan en gewonnen. Nu 1240 Elo, dus jullie kunnen al bijna mn rating zien!

Verwijderd

Hmm... Kennen met RoA?

en btw, ben ik nou de enige die vind dat Varus een sterke champ is als je je W boven je Q maxed?

Verwijderd

W moet je sowieso boven je Q maxen als Varus zijnde.
Als je je Q maxed ben je snel uitgescheten. En dat ben je imo sowieso al snel met die gast.

Verwijderd

Hou asjeblieft op over Varus
Jeffroiscool schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:12:
[...]
Ik join zoveel teams XD, nu hopen dat het dit keer goed gaat? :D
Ik zit nu in geen enkel ranked team meer volgens mij. Als iemand mij er nog bij wil hebben en ook daadwerkelijk regelmatig samen speelt hou ik me aanbevolen, maar gewoon weer een random groepje bij elkaar pleuren in een ranked team zie ik niet meer zo zitten.

Niet zo aangebrand, or did you take an arrow in the knee?

Verwijderd

Met een paar vrienden ranked team gemaakt.
We gebruiken altijd Kennen mid + Amumu jungle. Het is zo onderschat en mensen bannen nooit amumu of kennen dus hebben we nu 3 potjes gespeeld en alles gewonnen :)

• Jeffroiscool
Heb is nu nog lekker rustig op de forums maar voor de mensen die lekker willen chatten of niks te doen hebben op hun werk/school vandaag: http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:32:
We gebruiken altijd Kennen mid + Amumu jungle. Het is zo onderschat en mensen bannen nooit amumu of kennen dus hebben we nu 3 potjes gespeeld en alles gewonnen :)
Moet je Kennen top doen, Annie mid Amumu jungle Leona support en dan een willekeurige Ad carry.

STUN FTW

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:32:
Amumu blijf ik geweldig vinden, ik speel hem dan ook erg graag!

Laatst een potje met wat vrienden, waaronder een Leona... Samen met Amumu is dat echt stun-galore!
We timeden de stuns goed achter elkaar, zodat er geen stuns verspild werden... dat zorgde er dus eigenlijk voor dat de enemy constant gestunt kan blijven, zodra de laatste stun was uitgewerkt, was de eerste weer van CD, dus kon het opnieuw beginnen ;)

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Gister overigens weer een ranked gamepeje gedaan en gewonnen. Nu 1240 Elo, dus jullie kunnen al bijna mn rating zien!
Nice, jammer dat je voornamelijk junglet, anders konden we mss es duoqueuen. Gisteren met mn kameraad zn smurf van 1500 elo een ranked gedaan (note ik zit rond de 1230), nautilus jungle ! Vrij spannende game met over en weer actie, maar hun besloten dat ze geen dragon of baron nodig hadden, nooit :]

End game frozen heart randuins nautilus too stronk.Op 124x nu, kom van 89x :]

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Ik vind leona support echt geweldig met een teammate op ts. Ik bouw vrijwel altijd lucidity boots. Icm shurelya's heb je een ult cooldown van 38.4 seconden. Af en toe wel het probleem dat ik perongeluk kills op pak omdat mijn shield afgaat -_-'
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:54:
[...]

Nice, jammer dat je voornamelijk junglet, anders konden we mss es duoqueuen. Gisteren met mn kameraad zn smurf van 1500 elo een ranked gedaan (note ik zit rond de 1230), nautilus jungle ! Vrij spannende game met over en weer actie, maar hun besloten dat ze geen dragon of baron nodig hadden, nooit :]

End game frozen heart randuins nautilus too stronk.Op 124x nu, kom van 89x :]
Och in mijn laatste ranked game was ik gewoon Kennen mid hoor :P Mid lane gewonnen van Annie (3/1/1 na laning en 20 CS meer), maar in teamfights focusten ze mij vrij hard waardoor mn score uiteindelijk wat tegenviel (wel veel assists!). Ik kan me in elke rol vrij redelijk redden (als in: niet feeden), maar mijn voorkeur is momenteel:
1. Jungle
2. Solo top
3. Mid
4. Support
5. AD carry

Ik heb gewoon een hekel aan die botlane :P

edit: ik kom van 795 elo als dieptepunt.

• ocwil
dat is behoorlijk diep ^^
maar mooi dat het nu zo goed gaat dan

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 19:07
Ik ben giseren tot een1245 elo gekomen. Merk wel tegenwoordig dat ik games een stuk minder carry, voorheen kwam ik nog wel op 10+ kills, maar ik zit nu elke keer vrij laag.. toch jammer. Wat ik wel merk is dat als ik support speel ik over het algemeen redelijk kan samenwerken met de AD, maar als ik zelf AD speel dan krijg ik altijd zo'n super passieve support die maar een beetje achter me blijft staan.

Wowhead profiel

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
DrFlash schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:29:
Ik ben giseren tot een1245 elo gekomen. Merk wel tegenwoordig dat ik games een stuk minder carry, voorheen kwam ik nog wel op 10+ kills, maar ik zit nu elke keer vrij laag.. toch jammer. Wat ik wel merk is dat als ik support speel ik over het algemeen redelijk kan samenwerken met de AD, maar als ik zelf AD speel dan krijg ik altijd zo'n super passieve support die maar een beetje achter me blijft staan.
Support goed spelen is dan ook een erg moeilijke rol. Iedereen kan wel een beetje heals tossen of af en toe een AA op de tegenstander. Maar goed in tandem samen met je AD kills opzetten is weer een heel ander niveau. Ik heb zelf gemerkt dat als ik AD speel dat je een support kan "stimuleren" om wat aggresiever te zijn door veel te poken. Als dan de tegenstander op half health is wil (en durft) elke support wel wat meer druk zetten.

Verwijderd

broc85 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Support goed spelen is dan ook een erg moeilijke rol. Iedereen kan wel een beetje heals tossen of af en toe een AA op de tegenstander. Maar goed in tandem samen met je AD kills opzetten is weer een heel ander niveau. Ik heb zelf gemerkt dat als ik AD speel dat je een support kan "stimuleren" om wat aggresiever te zijn door veel te poken. Als dan de tegenstander op half health is wil (en durft) elke support wel wat meer druk zetten.
Absoluut. Als support kan je het tempo bepalen als de ad carry niet het initiatief neemt (denk lulu poke, taric stun, alistar .. ) maar omgekeerd moet je ook heel goed weten wanneer je dit NIET doet. Als je dit goed beheerst, de timers van jouw en hun wards onder controle hebt en je vanzelfsprekend je ad carry beschermd, doe je in mijn ogen alles wat een support moet kunnen.

@Vicarious: als ik je eens online tref, zal ik je eens aanspreken voor een duo.

Heb op mijn smurf een basic runepage gemaakt voor junglers met attack speed, armor, mres & hp, maar speel tegenwoordig eigenlijk enkel kennen ap erop de laatste tijd. Valt me op dat die attack speed zelfs nog zo slecht niet is op kennen ism die passive op zijn w-skill, iemand al eens lopen met klooien? :)
broc85 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Andersom werkt dat ook. als je zelf support bent en regelmatig poket/silencet/whatever zul je zien dat je AD carry dat ook gaan doen. Naarmate de game vordert proberen beide spelers zich enigszins aan de ander aan te passen en kom je ergens in het midden uit.

Verwijderd

Wat ik erg vaak lees op dit forum en in de ingame "GoT" chat zijn mensen die op zoek zijn naar duo-queue partners. Wat ik me af vraag, waarom? Wanneer je duo-queue'd heb je ten eerste, meer kans op slechtere teammates. Er wordt in ieder geval van uit gegaan dat de duo-queue zo een voordeel oplevert dat riot je koppelt met lagere elo's dan die van het Enemy team. Ten tweede lijkt het me dat als je beide op dezelfde elo zit, je niet zomaar even elkaar eruit carried. En als dit wel gebeurd, dan zit je straks op een elo waar je eigenlijk niet thuishoort? En dan nog het feit van mensen die duo= queuen met spelers die 500 elo onder hun eigen elo zitten. Dan fuck je al helemaal met de matchmaking. De kans is dan erg groot dat bv, vier 1500 spelers + een 1000 speler samen in een team zitten tegen bijvoorbeeld drie 1600 +- en twee 1500 +-. En wat schiet je er dan mee op, de 1000 spelers speelt waarschijnlijk support, waar hij vermoed ik ook niet erg in uitblinkt, ik hoor van weinig 1000 spelers dat ze supports mainen. Je speelt dus 500 elo boven je niveau en je speelt ook nog eens niet in je sterkste rol.
En ik zal het maar niet hebben over het feit dat het mogelijk is door de grote verschillen dat je maar 6 elo wint en het enemy team er maar 6 verliezen.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:32:
Wat ik erg vaak lees op dit forum en in de ingame "GoT" chat zijn mensen die op zoek zijn naar duo-queue partners. Wat ik me af vraag, waarom? Wanneer je duo-queue'd heb je ten eerste, meer kans op slechtere teammates. Er wordt in ieder geval van uit gegaan dat de duo-queue zo een voordeel oplevert dat riot je koppelt met lagere elo's dan die van het Enemy team. Ten tweede lijkt het me dat als je beide op dezelfde elo zit, je niet zomaar even elkaar eruit carried. En als dit wel gebeurd, dan zit je straks op een elo waar je eigenlijk niet thuishoort? En dan nog het feit van mensen die duo= queuen met spelers die 500 elo onder hun eigen elo zitten. Dan fuck je al helemaal met de matchmaking. De kans is dan erg groot dat bv, vier 1500 spelers + een 1000 speler samen in een team zitten tegen bijvoorbeeld drie 1600 +- en twee 1500 +-. En wat schiet je er dan mee op, de 1000 spelers speelt waarschijnlijk support, waar hij vermoed ik ook niet erg in uitblinkt, ik hoor van weinig 1000 spelers dat ze supports mainen. Je speelt dus 500 elo boven je niveau en je speelt ook nog eens niet in je sterkste rol.
En ik zal het maar niet hebben over het feit dat het mogelijk is door de grote verschillen dat je maar 6 elo wint en het enemy team er maar 6 verliezen.
Nouja als je min of meer op hetzelfde ELO zit en het gevoel hebt beide hoger te kunnen vind ik eht wel een goede optie. Je hebt in ieder geval 1 slot minder om een feeder/troll in te hebben ;)

Verwijderd

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

ONLY SPECTATORS ALLOWED.

Rendier heeft de 61 winstreak van mij uitgedaagd te verbeteren.

Edit:
IK ZAL STREAMEN.

Verwijderd

Tja ik voel me ook beter dan mijn huidige elo (1050) Ik heb meestal een positieve score en bijna altijd de beste cs zonder teamfights te missen. Toch verlies ik iets vaker dan ik win.

Ik kan wel de schuld geven aan teammates, maar daar kan ik toch niks aan veranderen. Dus probeer ik mezelf nog meer te verbeteren in alle facetten van het spel. Dat is het enige waar ik invloed in heb..

• Rendiertje
Level 29 carry np <3

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:32:
En dan nog het feit van mensen die duo= queuen met spelers die 500 elo onder hun eigen elo zitten. Dan fuck je al helemaal met de matchmaking. De kans is dan erg groot dat bv, vier 1500 spelers + een 1000 speler samen in een team zitten tegen bijvoorbeeld drie 1600 +- en twee 1500 +-.
Zo was het gisteren, ik als enige rond de 1200 de rest 1400 tot 1500. Speelde jungle en het ging goed :)

Riot laat het doe, dus zie er geen problemen in.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:42:

ONLY SPECTATORS ALLOWED.

Edit:
IK ZAL STREAMEN.
Hoe gaan jullie 1v1 doen? :o

• Rendiertje
Simpel, ik ga top lane exxie komt ook top lane in het andere team en dan gaan we spelen....

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 16:23
AoE setup, Kennen + Galio + Amumu = win. Denk dat ulti van Varus er ook wel goed bij past.

Verwijderd

Kennen, Vlad en Amumu werkt ook heel goed. Een keer met 3 vrienden uitgeprobeerd en we wonnen alle teamfights. Uiteindelijk alsnog verloren omdat de random Soraka liep te feeden, waardoor onze AD carry (Corki) achter ging lopen en we geen turrets konden pushen :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Zo was het gisteren, ik als enige rond de 1200 de rest 1400 tot 1500. Speelde jungle en het ging goed :)

ja natuurlijk het kan ook goed gaan, maar ik heb al zovaak meegemaakt dat je gewoon ziet dat héél mijn team (inculsief ikzelf) gewoon SLECHTER is. Niks trolls/feeders, gewoon slechtere spelers. En dan hoor je dat je botlane duo-queue is, kijk je erna naar de elo's en zit heel mijn team ongeveer 50-100 elo onder de enemy..

Verwijderd

Wat toevoegen aan de 1v1, voorspel de uiteindelijke score (net als met voetbal ^^)

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:23:
Wat toevoegen aan de 1v1, voorspel de uiteindelijke score (net als met voetbal ^^)
10-0 Rendier - Exxie

Uiteindelijk gekke RQ van de #2

• Jeffroiscool
Free2Play Champions are being removed from Ranked Solo/Duo Queue soon unless you own the champions. We may revisit this policy in the future, but we are going to test this out.
http://leagueofreplays.co...24159290&lang=US#24159290

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
+1

Dat is een goede verandering, maar mensen kunnen helaas nog steeds met net gekochte champions in ranked spelen. Het is in ieder geval een verbetering ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:42:

ONLY SPECTATORS ALLOWED.

Edit:
IK ZAL STREAMEN.
Jeffro moet er nog eventjes een 1v1 optie bij maken zie ik :+
Ben benieuwd, maar ik zet mn geld toch op Exlaxl. We moeten eigenlijk eens een GoT 1v1 toernooitje doen, maar ik heb zelf geen zin/tijd om dat te organiseren :P Gewoon 32 man first come first serve inschrijven en dan een paar dagen geven om de eerste ronde (Best of three) af te ronden.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vicarious schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:41:
[...]

Jeffro moet er nog eventjes een 1v1 optie bij maken zie ik :+
Ben benieuwd, maar ik zet mn geld toch op Exlaxl. We moeten eigenlijk eens een GoT 1v1 toernooitje doen, maar ik heb zelf geen zin/tijd om dat te organiseren :P Gewoon 32 man first come first serve inschrijven en dan een paar dagen geven om de eerste ronde (Best of three) af te ronden.
maar daar heb je de hele dag te tijd vor nodig om z'n toernooi op te starten.. van 1st round tot finale .
dat doe je niet zo maar in een paar uur :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Dat kan ik wel maken, heb men vingers in alle grote orgs (ook lan orgs :P)

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 12:44 ]

• c-style
lol Exlaxl natuurlijk

psyy138 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:43:
[...]

maar daar heb je de hele dag te tijd vor nodig om z'n toernooi op te starten.. van 1st round tot finale .
dat doe je niet zo maar in een paar uur :D
Hoeft toch niet op 1 dag? Je geeft mensen gewoon een week om de eerste ronde af te ronden. Na een week kijk je wie er gewonnen hebben en ga je verder met ronde 2.

Verwijderd

32 poul:
16 mensen spelen tegelijk a 30 minuten
8 mensen spelen tegelijk a 35 minuten
4 mensen spelen tegelijk a 35 minuten
2 mensen spelen tegelijk a 35 minuten

2 uur?
Laat staan 16 mensen.
O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 12:45 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:44:
32 poul:
16 mensen spelen tegelijk a 30 minuten
8 mensen spelen tegelijk a 35 minuten
4 mensen spelen tegelijk a 35 minuten
2 mensen spelen tegelijk a 35 minuten

2 uur?
Laat staan 16 mensen.

[...]

O-)
dat is het probleem dat je 32 tegelijk moet hebben :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Ja maar ik bedoel, 32 man ga je toch niet krijgen, zeker niet de 1e 5 keer met organiseren.
als het met 32 man al in 2-3 uur zou kunnen, laat staan met de helft.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:01:
Ja maar ik bedoel, 32 man ga je toch niet krijgen, zeker niet de 1e 5 keer met organiseren.
als het met 32 man al in 2-3 uur zou kunnen, laat staan met de helft.
Hier op tweakers met een 1v1 toernooitje waarbij je een week hebt om een ronde te doen (en je dus niet zo tijdsgebonden bent)? Denk dat 32 man dan makkelijk moet lukken.

• c-style
denk meer dat we rond de 20 man zouden komen

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zebby schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:59:
AoE setup, Kennen + Galio + Amumu = win. Denk dat ulti van Varus er ook wel goed bij past.
Wij doen standaard Amumu ban. De rest is wel te doen hoewel Varus zijn ulti ook nasty is.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• ocwil
Zebby schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:59:
met varus ulti en sona ulti?

Verwijderd

@Exlaxl

61 win streak????

@tournooi: lijkt me erg leuk om dat te doen, en het hoeft idd niet op één dag, gewoon een paar dagen/een week de tijd om de match te spelen, best of three lijkt me dan ook nog het leukste ivm hard counterpick (gewoon blindpicken)

Verwijderd

Yeeee ^_^ moet wel zeggen dat ongeveer 50% leavede nadat ik first blood had op ze na 2 minuten.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Ik heb een vriend waar ik een aantal games per week mee samen speel, en die heeft een nieuw account gemaakt zodat de potjes niet ongelijk verdeeld zouden zijn (ik als level 12 toentertijds, hij level 30). Ik heb geen idee hoe scheef de verhoudingen ingame anders zouden liggen, maar ik denk dat ik het wel waardeer dat hij dit doet :)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:58:
Yeeee ^_^ moet wel zeggen dat ongeveer 50% leavede nadat ik first blood had op ze na 2 minuten.
Wat versta jij onder een win streak?

Streaming History

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
speedzor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Het lijkt om 1v1's te gaan ;)

• Rendiertje
speedzor schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Een Win Streak is normaliter een hele rij Wins zonder een lose er tussendoor.

Dus als je 5 potjes speelt waarvan je er 4 wint en 1 verliest en dat gaat op deze marnier heb je een 3 win streak:

W-L-W-W-W

W= Win
L= Lose

Aan mij de eer om te zorgen dat we van 61x W naar 0 gaan O-)

Verwijderd

Ik ben altijd al een 1v1 monster geweest, sinds Quake3 tot cod4, altijd de 1e plekken behaald :D
LoL is net zo, gewoon keen spelen.

Keenfaktor is high with this fellah

• Rendiertje
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:40:
Ik ben altijd al een 1v1 monster geweest, sinds Quake3 tot cod4, altijd de 1e plekken behaald :D

Een monster :P

Rendier > Monster

Level 29 carry np

Verwijderd

Ik ga carryen met sona, np

• Rendiertje
INSTA-SONA ban

• ocwil
hoezo soraka wint het van sona

Verwijderd

Schijterd

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1f8ily.png

Op naar de 1800 :O

• ocwil
gratz en suc6 met verder komen :P
zie dat je veel jungled?

Verwijderd

Nee, toplane udyr.

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:40:

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQsILkdspTy6AvTb04EzESeeVbM-tw0behamzJrBtjAgbFNsuMAMQsz1FfH

Met een pogo stick en neural stunner kan ik ook wel 1v1's winnen in LoL :+

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ah, heb toplane Udyr al paar keer geprobeerd, maar vond dat nog wel lastig.
Wat voor build gebruik je dan, en je doet Tiger udyr neem ik aan

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Nidhiki schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Ah, heb toplane Udyr al paar keer geprobeerd, maar vond dat nog wel lastig.
Wat voor build gebruik je dan, en je doet Tiger udyr neem ik aan
Udyr is gewoon belachelijk sterk tegen melee bruisers. Ik start bijna altijd boots+3pots. Max q>w>r/e. Bouw m altijd anders. maar Triforce is goddelijk item.

Edit: Runes. Ad Quints en marks. Armor en MR voor de rest.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 15:57 ]

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Udyr is gewoon belachelijk sterk tegen melee bruisers. Ik start bijna altijd boots+3pots. Max q>w>r/e. Bouw m altijd anders. maar Triforce is goddelijk item.

Edit: Runes. Ad Quints en marks. Armor en MR voor de rest.
Ah bedankt, ja ik vind zn tiger skill ook erg leuk, binnekort eens weer toplane Udyr spelen :)
begon zelf vaak met boots/pots > wriggles > merc treads > wits end
Denk dat ik nu na me merc treads direct voor Trinity ga ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• c-style
Rendiertje schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Een Win Streak is normaliter een hele rij Wins zonder een lose er tussendoor.

Dus als je 5 potjes speelt waarvan je er 4 wint en 1 verliest en dat gaat op deze marnier heb je een 3 win streak:

W-L-W-W-W

W= Win
L= Lose

Aan mij de eer om te zorgen dat we van 61x W naar 0 gaan O-)
xd

Verwijderd

Ik kan me herinneren dat er een site is waarop je kan zien welke items het vaakst gekocht worden op een bepaalde champion. Weet iemand toevallig welke site dit is?

Verwijderd

Ik heb nog 5 PAX Sivir skins voor de geintresseerde, 10E
Inclusief champion als je deze nog niet had.

1 happy user:
http://puu.sh/u7HR

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2012 16:40 ]

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:32:

1 happy user:
Voor de mensen die sceptisch zijn:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/u7HR

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:32:

1 happy user:
nvm zie dat ik de champ al hebt, zat blijkbaar ind e pack

[ Voor 10% gewijzigd door wildcardxl op 11-05-2012 16:51 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.