[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.656 views
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:06:
[...]

[...]

Niet elke carry zal daadwerkelijk zo'n hoeveelheid MR bouwen (zeker AP carrys bouwen op misschien een Abyssal Scepter na geen MR). Alleen bij bruisers met Mercs + 1 groot MR item en runes + masteries (+/- 150 MR) of full tanks (200+ MR) zal je meer hebben aan een Void Staff, carries en supports moeten alsnog makkelijk neergaan zonder.

Tevens zal ik eens kijken naar het effect van scaling op het bouwen van Magic Penetration of extra AP, en bij wat voor soort scalings en MR het loont om een Haunting Guise / Void Staff te bouwen.

To be continued :P
Die squishy krijg je zonder dat hele kleine beetje extra damage ook wel neer en meestal moet je toch al de bruisers bursten omdat die je anders kaput machen. Dan is de void staff dus een stuk veelzijdiger als item.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Ik stel het op prijs dat je al de berekeningen doet, wat ik wel wil opmerken is dat er n kiauwelijks/niet ap carries zijn met e skill met 1+ ratio, bvb xerath, morde en TF hebben niks wat hoger scalet dan 0.7.

Verwijderd

Wat is AP TF toch eeen heeerlijke champion. Verbaasde me echt hoeveel damage zijn Q + W + E (Passive magic damage op z'n 4e AA) + Lichbane doet. Daar oneshot je toch op een begeven moment behoorlijk wat squishies mee. En je ganking potential vanuit mid is gigantisch door z'n ult. Goldcard picken, ulten naar een van de lanes en hopsakee je haalt d'r 75% van de tijd een kill uit. Heerlijke champ!
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:35:
Wat is AP TF toch eeen heeerlijke champion. Verbaasde me echt hoeveel damage zijn Q + W + E (Passive magic damage op z'n 4e AA) + Lichbane doet. Daar oneshot je toch op een begeven moment behoorlijk wat squishies mee. En je ganking potential vanuit mid is gigantisch door z'n ult. Goldcard picken, ulten naar een van de lanes en hopsakee je haalt d'r 75% van de tijd een kill uit. Heerlijke champ!
1-shot is 1 skill he. 1 combo van 3 skills met autoattacks voor lich bane tussendoor is niet 1-shotten.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:37:
[...]

1-shot is 1 skill he. 1 combo van 3 skills met autoattacks voor lich bane tussendoor is niet 1-shotten.
Klopt beetje verkeerde woordkeuze hiero. Maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.

Overigens heb ik die GoT 5v5 gisteren een kleine 5-10 minuten gespectate. En kon niets anders concluderen dan well played exl. Mag ik trouwens zeggen dat die skin, heel erg nice is, en ik hem nu ook wil hahaha! Vond 'm d'r erg gaaf uit zien. Exl got this, np!

Verwijderd

Neoseer schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:44:
Zat al in de gamelobby, toen moesten we er allemaal even uit. Opnieuw wachten op invite, maar toen mocht ik opeens niet meer in de game. Dus was ook cker niet wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Sorry, Er zaten 15 man op teamspeak te roepen: INVITE MEEE!!!
Had er op gegeven moment 7 geinvite, wie mis ik nog? Ja "Ik"!
Wie is "Ik"? Jaaa huppeldepup! Invite ik er weer 5, de gene die dan op Ja drukt is de gelukkige :P
Ik ga niet zeggen, nou wil je even uit de queue, dan kan hij erin.
Was te chaotisch om overzicht te houden.

De game ging wel lekker ^_^
http://lolmatches.com/match/euw385105524
PAX sivir ftw!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 09:01 ]

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-12 12:59
Misschien is het handiger om in het vervolg iets eerder te beginnen met inviten en gewoon het fifo principe aan te houden dus volgorde van de lijst

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd

Ik zat zelf nog in een game, waardoor ik 3 min te laat was :$

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:07:
Ik zat zelf nog in een game, waardoor ik 3 9 min te laat was :$
Fixed that for ya :D

Maar joking aside, het was gister een beetje slordig maar dit komt ook door de gestegen populariteit.
Misschien is het een idee om mensen altijd naar een specifiek kanaal te laten komen als ze op tijd zijn zodat iedereen kan zien WIE er aanwezig is (TS kan ook maar mensen die dat niet gebruiken kan je dan niet zien).

Op basis daarvan kan je dus makkelijk inviten wie er eerder ingeschreven was en die hebben dan ook voorrang.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12 11:37
Jeffroiscool schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:11:
[...]

Fixed that for ya :D

Maar joking aside, het was gister een beetje slordig maar dit komt ook door de gestegen populariteit.
Misschien is het een idee om mensen altijd naar een specifiek kanaal te laten komen als ze op tijd zijn zodat iedereen kan zien WIE er aanwezig is (TS kan ook maar mensen die dat niet gebruiken kan je dan niet zien).

Op basis daarvan kan je dus makkelijk inviten wie er eerder ingeschreven was en die hebben dan ook voorrang.
Sounds like a good plan to me! 8) , ben zelf maar ff een potje gaan spelen met een kameraad. Ging wel lekker. Begin ging best slecht. Volibear solo top was niet handig tegen Lee en Caitlyn. Ik zelf Twitch Jungle. Vladimir mid solo en Soraka en MF bot. Moest volibear soms ff helpen waardoor mijn jungling nie lekker liep. Maar toen wij allen rond level 10-11 waren, 2x ace gehaald en je raad het al, hun surrender. _/-\o_
Waren ze toch niet zo goed als we gedacht hadden, maar die soraka was echt goed als support. :P

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Tjaah ik was gister zelf al 10 minuten te laat door een uitlopend potje en ik wist niet waar ik heen moest :)

Toen maar als Tristana een potje geprobeerd te spelen. Alleen mijn support (Alistair) stopte niet met feeden waardoor ik uiteindelijk werd geownd. 6/6/4 :(

Verwijderd

Voor de slowchat fans onder ons:
http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

Ben trouwens al behoorlijk uitgekeken op Varus. Gisteren met Tristana een potje gespeeld tegen een Varus en ik speelde die Varus compleet van z'n lane af. Mijn burst is vanaf level 6 hoger als die van hem, als ik uit zijn slow stap krijg ik wel gewoon de volle heals, en hij niet vanwege m'n E. Wegkomen doet ie niet aangezien 1. m'n range langer is en 2. ik door m'n jump naast hem kom te staan wat hem slowt en weer makkelijk in m'n range brengt. 3. ik weet dat z'n cooldown lang zijn dus als ie ook maar 1 van z'n abilities gebruikt heeft initiate omdat ie dan gedurende de battle 1 spel minder heeft om z'n W te proccen en niet kan gebruiken in dezelfde battle. Nee Varus had weinig in te brengen in die lane. Tristana blijft een toppertje haha!

Zat zelf trouwens te denken als "troll" zijnde een Ashe volledig crit dmg runes geven en dan voor FB gaan. Volgensmij is die eerste crit met je passive dan insane! In combinatie met een CC support als Leona wordt adt volgensmij best een pijnlijk potje!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:41:
Zat zelf trouwens te denken als "troll" zijnde een Ashe volledig crit dmg runes geven en dan voor FB gaan. Volgensmij is die eerste crit met je passive dan insane! In combinatie met een CC support als Leona wordt adt volgensmij best een pijnlijk potje!
Dan mis je weer de AD? Of begin je met een long sword?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Het eerste schot is bij mij praktisch altijd 100% crit chance. De damage die dat ene schot doet gaat niet hoger worden natuurlijk.

Als je een echte troll wilt moet je is teemo gaan spelen. Poep irritant klein ventje. Mijn build staat ergens een pagina geleden o.i.d. Zelfs als ik keihard verlies is hij gewoon grappig om te spelen.

• ocwil
Helemaal waar teemo is altijd leuk
Taht shrooms of de poison terwijl ze weg rennen is gewoon geniaal

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Gewoon dorans start zat ik aan te denken.

Teemo is geweldig. Als je echt troll wilt zijn AP Teemo en overal schrooms plaatsen. Mensen worden gek!

• Neoseer
  • Laatst online: 01-12 11:37
Jah en dan soms nog een kill krijgen ook aangezien ze in die jungle wegrennen voor je teammaten met low hp soms. Ben je lekker aan het shoppen en dan heb je net niet genoeg geld. Als de tegenstander dan soms perfect timed dan poef cash erbij. :d

• bowz3r
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 23:16
Ik ben op zoek naar een Duo Ranked partner, aangezien het bijna niet te doen is om jezelf omhoog te carry'en als je bij 4 randoms komt die nog wel een feeden.

Ik ben momenteel 1200 Elo. Teamcommunicatie doe ik voornamelijk via Skype, en speel voornamelijk in de avond uren.

Als je interesse hebt, add Ko Bentjens en dan spreken we InGame wel iets af. Aangezien ik iemand zoek om vaker gezellig mee Ranked te doen, en het niet bij 1 of 2 potjes wil laten.

BTW, ik speel meestal Support of SoloTop.

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:53:
[...]

Klopt beetje verkeerde woordkeuze hiero. Maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.

Overigens heb ik die GoT 5v5 gisteren een kleine 5-10 minuten gespectate. En kon niets anders concluderen dan well played exl. Mag ik trouwens zeggen dat die skin, heel erg nice is, en ik hem nu ook wil hahaha! Vond 'm d'r erg gaaf uit zien. Exl got this, np!
En zomaar mij als support negeren. Als je in ts was geweest had je gehoord dat ik de meeste calls maakte aan het eind van de game. En ook vaan een leven heb gered. <3 soraka

Verwijderd

Rond 1200 zijn champs zoals LeBlanc - Brand - Fizz - Graves - Vayne - Irelia - Mordekaiser de juiste champs om te nemen.
Zeker Fizz sinds laatste patch, aanzienlijk sterker geworden, BIJNA alle ranked games waar hij in speelt staat ie flink sterk.

Verwijderd

Gideon_92 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:16:
[...]

En zomaar mij als support negeren. Als je in ts was geweest had je gehoord dat ik de meeste calls maakte aan het eind van de game. En ook vaan een leven heb gered. <3 soraka
Zoals je al zei, als, als ik rijk geboren was zat ik nu niet op stage.
En ik kan inderdaad niet op jullie TS meeluisteren, ik heb ook maar slechts 5-10 minuten gezien en zag dat Exl de gamen aan het dominaten was met een epische skin :p

Verwijderd

Gideon_92 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:16:
JOEY, BACK, JOEY, JOEY, JOEY, BACK, JOE, GA BACK...
Ow.. goedzo.

Zo kan ik ook wel veel calls make :$

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 10:21 ]

Verwijderd

Beter vaak en duidelijk dan helemaal niet toch Exl? :p
Toch een +1 voor de verduidelijking van z'n post. Calls op niveau dus, dat verdiend een complimentje. Mooi gedaan hoor! :>

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Ow.. goedzo.

Hahahaha zo ging het precies, best komisch om te horen xD

Jij in je eentje top pushen, bam en je word aangepakt :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Ow.. goedzo.

PINGPINGPINGPING Weg jij nu :9

Voor vanavond heb ik mezelf brutaal genoeg gevonden om een match aan te maken.

Mocht je dus niet onder dwang mee willen naar koopavond met vriendin/vrouw:
Match voor vanavond
Craven schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:01:
[...]

Het eerste schot is bij mij praktisch altijd 100% crit chance. De damage die dat ene schot doet gaat niet hoger worden natuurlijk.
Eerste shot bij ashe is een crit vanwege de passive. als je crit DAMAGE runes neemt, waarmee je dus de damage van je crit procentueel verhoogt (standaard 200% damage, kan meer worden met crit damage runes) kan dat bijvoorbeeld 230% van je damage zijn. Nadeel is dat je base damage waarover die 230% wordt berekend dan lager is, dus waarschijnlijk schiet je er netto niks mee op.

• Jeffroiscool
Rendiertje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:40:
[...]

PINGPINGPINGPING Weg jij nu :9

Voor vanavond heb ik mezelf brutaal genoeg gevonden om een match aan te maken.

Mocht je dus niet onder dwang mee willen naar koopavond met vriendin/vrouw:
Match voor vanavond
Je kan ook de UBB code genereren ;)

heb hem voor je gemaakt:

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Verwijderd

Haunting Guise + Void Staff vs. Void Staff + Needlessly Large Rod . . . Deel 2

Ik heb dit maal gekeken naar zowel de base damage van een skill, de scaling, MR van de tegenstander en de hoeveelheid AP op een champ. Ik heb van een paar champs de base damage waardes van skils en de scalings opgezocht (Annie, Veigar, Kennen, Cassio, LB) om zo even een idee te krijgen wat ongeveer de gemiddeldes zijn (dit is uiteraard maar een kleine steekproef).

De gemiddelde base damage op een spel is 300 en de scaling is 0,75. Om een wat completer beeld te krijgen heb ik in de tests ook base damage waardes van 150 en 450 meegenomen en scalings van 0,5 en 0,9.

Voor de hoeveelheid AP ben ik uitgegaan van een semi standaard build, RoA (80 AP), DFG (80 AP), Deathcap (140 AP) en 20 base AP uit masteries / runes, totaal is komt dit neer op 320 AP.

De Haunting Guise (25 AP) + Void Staff (70 AP) build komt neer op 540 AP (dit is inclusief de +30 % AP van de Deathcap).
De Void Staff (70 AP) + Needlessly Large Rod (80 AP) build komt neer op 610 AP (inclusief Deathcap).

Uit de tests blijkt dat de base damage van een skil het grootste effect heeft op de effectiviteit van een build. Bij een hoge base damage (450) is de Haunting Guise + Void Staff build effectiever op bijna elke scaling (0,5, 0,75 en 0,9) dan de Void Staff + Rod build. Alleen als de tegenstander flink MR aan het stacken is (> 150 MR) is de Void Staff + Rod sterker bij een scaling van 0,9.

Bij een lage base damage (150) geeft de Void Staff + Rod meer damage bij 50-100 MR, ongeacht de scaling.

Het word lastiger bij een gemiddelde base damage (300), in dit geval gaat scaling wel een rol spelen. Bij 300 base damage en een scaling van 0,5 is de Haunting Guise + Void Staff effectiever op alle champ met minder dan 200 MR. Bij een gemiddelde scaling van 0,75 en een base damage van 300 is de Haunting Guise effectiever tot een MR van 140 en bij een hoge scaling (0,9) ligt deze grens op de 120 MR.

Conclusie:

Een Haunting Guise + Void Staff is alleen te prefereren op champs met een bovengemiddelde (> 300) base damage en een lage scaling (< 0,75) op hun skils, dit resulteert in de meeste damage op champs die niet masaal MR aan het stacken zijn (< 200 MR). Bij lagere base damages of betere scalings zal je meer hebben aan de Void Staff + extra AP, deze build zal tussen de 50-150 MR meer damage doen dan een Haunting Guise + Void Staff.

• ocwil
Ik doe gewoon weer leuk mee
had gister mid in de hand met gragas tegen morgana.

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
wie van de gene die er gister bij waren of spectate in de GoT match, kan mij nog wat tips geven over me jungle style ^_^? @teammates, hoe waren de ganks:), @tegenstanders hoe waren de ganks >D

of van de match daarvoor met brand.

Ik probeer laatste tijd beetje te invade te trainen, gister bijv. wilde ik in het begin red invade, alleen reageerde helaas niemand op de vraag om red te invade in het begin <.<

(was nocture btw)

YouTube channel steam profiel

• Rendiertje
c-style schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:02:
wie van de gene die er gister bij waren of spectate in de GoT match, kan mij nog wat tips geven over me jungle style ^_^? @teammates, hoe waren de ganks:), @tegenstanders hoe waren de ganks >D

of van de match daarvoor met brand.

Ik probeer laatste tijd beetje te invade te trainen, gister bijv. wilde ik in het begin red invade, alleen reageerde helaas niemand op de vraag om red te invade in het begin <.<

(was nocture btw)
Vooral de gank op top tegen mij als talon was zeer goed :+

Voor de rest wel prima gespeeld, in teamfights aanwezig goeie focus, wist wat je deed.

• c-style
ik vraag me trouwens af, is het mogelijk d.m.v. een bepaalde item te zorgen dat de Q van nocture de tegenstander ook slowed??

Verwijderd

Ik heb je geen 1x gezien op bottom (Ik was die PAX Sivir)

@hierboven Rylai slowed dan, maar dat wil je niet op noc.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 11:05 ]

• ocwil
c-style schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:04:
ik vraag me trouwens af, is het mogelijk d.m.v. een bepaalde item te zorgen dat de Q van nocture de tegenstander ook slowed??
nou het is frozen mallet voor aa en rylais voor abilities

• c-style
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:04:
Ik heb je geen 1x gezien op bottom (Ik was die PAX Sivir)
ben ik wel een aantal x geweest hor, maar volgens mij elke x alleen soraka gepakt. grotendeels als ik wilde komen hoorde ik dat het warded was, alleen onze support had het er nooit geward.
ocwil schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:05:
[...]

nou het is frozen mallet voor aa en rylais voor abilities
ohja rylais ja, ga ik is proberen op nocture.

[ Voor 24% gewijzigd door c-style op 10-05-2012 11:08 ]

Verwijderd

Hij warde wel, alleen wij hadden pinkies over de hele map. Onze Soraka was rijk -_-

@Hierboven, dat wil je echt niet op noc, alleen zijn E scaled op AP...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 11:13 ]

• Rendiertje
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:07:
Hij warde wel, alleen wij hadden pinkies over de hele map. Onze Soraka was rijk -_-

Doet de support dan wat verkeerd? :9

PS: voor vanavond ik heb begrepen dat mensen gisteren niet meededen omdat de room vol was, ik wil proberen iedereen een kans te geven maar als je gisteren niet mee deed terwijl je jezelf wel opgegeven had heb je in mijn ogen wel een iets meer voordeel t.o.v mensen die gisteren al meededen...

Verwijderd

Ik miste af en toe een aantal camps ja (ik was shyv). De eigen jungle bewaakte jullie als team ook goed. Daar stond ik dan bij jullie 2e blue ingesloten voor een easy kill ;-)
We kwamen elkaar verder weinig echt tegen. Ik vond je misschien iets te weinig aanwezig pre-6. Had je flash of exhaust? Ik vind exhaust om te junglen altijd wel aardig (en helemaal op shyv noodzakelijk)

En dan stel ik de vraag ook maar, wat vond men van mijn jungle? Opzich weet ik zelf wel dat ik pre-6 iets teveel aan het zoeken was naar gank mogelijkheden die er niet waren. Waardoor ik wat achter liep en even moest levelen in de jungle. Counter junglen kan nog wel beter, maar op de een of andere manier doe ik dat in ranked altijd makkelijker dan in een GoT match. Geen idee hoe het komt, maar speel in GoT matches toch voorzichtiger.. (voor de hand liggende grap: "zou je niet zeggen met de deaths die je had")

Verwijderd

Wie 't eerst komt wie 't eerst maalt zeggen ze altijd. Niks voordeel. Gaan met die hap!

Frozen mallet werkt toch gewoon i.c.m. de Q van Nocturne? Althans dat meende ik. Heb 't ook wel vaker zien gebeuren met een ability van Ezreal die een phage had. Of ik ben een portie scheel.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Gewoon de eerst 10 mensen die zich hebben aangemeld als speler een invite sturen. Erna de lijst van misschien af wanneer de afgesproken tijd verstreken is.

• c-style
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:19:
Ik miste af en toe een aantal camps ja (ik was shyv). De eigen jungle bewaakte jullie als team ook goed. Daar stond ik dan bij jullie 2e blue ingesloten voor een easy kill ;-)
We kwamen elkaar verder weinig echt tegen. Ik vond je misschien iets te weinig aanwezig pre-6. Had je flash of exhaust? Ik vind exhaust om te junglen altijd wel aardig (en helemaal op shyv noodzakelijk)

En dan stel ik de vraag ook maar, wat vond men van mijn jungle? Opzich weet ik zelf wel dat ik pre-6 iets teveel aan het zoeken was naar gank mogelijkheden die er niet waren. Waardoor ik wat achter liep en even moest levelen in de jungle. Counter junglen kan nog wel beter, maar op de een of andere manier doe ik dat in ranked altijd makkelijker dan in een GoT match. Geen idee hoe het komt, maar speel in GoT matches toch voorzichtiger.. (voor de hand liggende grap: "zou je niet zeggen met de deaths die je had")
Ik had exhaust en geen flash. is idd heel fijn. ik ben heel erg gewend op F met flash en D met ignite. Ik merk dat ik nog steeds af een smite op een tegenstander wil doen of per ongeluk iemand exhaust xd

idd niet al te veel tegengekomen, wat ik merkte is dat je heel gauw je ult gebruikte terwijl het niet egt nodig was naar mijn idee, waarna ik aangaf shyvana heeft ultie gewaste.

@exlaxl "@Hierboven, dat wil je echt niet op noc, alleen zijn E scaled op AP..."
Q is ook magic damage geloof ik hor?

Verwijderd

c-style schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:24:
[...]
@exlaxl "@Hierboven, dat wil je echt niet op noc, alleen zijn E scaled op AP..."
Q is ook magic damage geloof ik hor?
Nein
Nocturne throws a shadow blade which dealds x +75% attack damage phsyical damage and leaves a dusk trail for 5 seconds.

• c-style
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Nein
Nocturne throws a shadow blade which dealds x +75% attack damage phsyical damage and leaves a dusk trail for 5 seconds.
oh ok, dan frozen mallet dus doen, dagt dat dat dan alleen zou werken als ik basic attack zou doen op hem.

• Gideon_92
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:07:

Daarvoor heb je gp10 runes. Sommige vinden het een waste, ik vind ze heerlijk. mijn hele rune page daarvoor is : blauwe flat mr, rood flat armor, ,gp10 geel, en flat armor quints

Verwijderd

Gideon_92 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Daarvoor heb je gp10 runes. Sommige vinden het een waste, ik vind ze heerlijk. mijn hele rune page daarvoor is : blauwe flat mr, rood flat armor, ,gp10 geel, en flat armor quints
Geen gold quints?

Verwijderd

Heerlijk om zo te lezen. Ik denk er ook vaak over om dit soort dingen uit te rekenen maar ik loop zelf voor mijn gevoel tegen te veel problemen aan, of mijn aanpak is gewoon niet goed

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 15:40

Nutral

gamer/hardware freak

Gideon_92 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:31:
[...]

Je kunt beter voor de gp10 quints gaan,

gp10 seals : 2,25, gp10 quints : 3
armor seals : 13 , armor quints 13 (allebei 12,nogwat)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:19:
Wie 't eerst komt wie 't eerst maalt zeggen ze altijd. Niks voordeel. Gaan met die hap!

Frozen mallet werkt toch gewoon i.c.m. de Q van Nocturne? Althans dat meende ik. Heb 't ook wel vaker zien gebeuren met een ability van Ezreal die een phage had. Of ik ben een portie scheel.
Ezreal zijn Q procced on-hit effects, net zoals Gangplank zijn Q. De slow van Phage is een on-hit effect.

Nooit rylais op nocturne.

Streaming History

• Rendiertje
Xeiji schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:20:
Gewoon de eerst 10 mensen die zich hebben aangemeld als speler een invite sturen. Erna de lijst van misschien af wanneer de afgesproken tijd verstreken is.
Ja dan doe ik dat wel, ik wil strikt beginnen om de tijd wat afgesproken, dus je weet wat je moet doen ;)

En misschien, als het potje op tijd voorbij doen we er nog 1!

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:47:
[...]
Nooit rylais op nocturne.
Dit

Verwijderd

Nutral schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Je kunt beter voor de gp10 quints gaan,

gp10 seals : 2,25, gp10 quints : 3
armor seals : 13 , armor quints 13 (allebei 12,nogwat)
Had ergens gelezen dat je voor gp10, ofwel voluit ervoor gaat ofwel helemaal niet.

Dus als je ze neemt, best seals & quints. Heb wel een page gemaakt waar ik enkel de quints heb (supp als blitz, lulu,..)

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-12 15:40

Nutral

gamer/hardware freak

Punt is dat die armor heel belangrijk is, 13 armor is 13% effectief meer hp, omdat je op bot lane zit heb je gewoon veel last van harrass en autoattacks dus armor seals + marks zijn vrij belangrijk.

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Varus valt mij tot noch toe tegen vergeleken met andere AD carries, Op mid presteert hij wel redelijk maar op bot vind ik hem tegenvallen.

Vooral zijn hail of arrows vind ik erg matig. Zijn slow is te mager en zijn area ook, hierdoor is de reduction op healing effects niet efficient.

Wat denken jullie van AP op Varus, dus hybrid? Aangezien zijn blight en Ult scalen op AP?

Mensen met andere ervaringen tips & tricks?

• Xevoo
  • Laatst online: 01-12 12:42
Hmm, nog wat runes verbeteren of toch maar morde kopen... :+

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:00:
Conclusie:

Een Haunting Guise + Void Staff is alleen te prefereren op champs met een bovengemiddelde (> 300) base damage en een lage scaling (< 0,75) op hun skils, dit resulteert in de meeste damage op champs die niet masaal MR aan het stacken zijn (< 200 MR). Bij lagere base damages of betere scalings zal je meer hebben aan de Void Staff + extra AP, deze build zal tussen de 50-150 MR meer damage doen dan een Haunting Guise + Void Staff.
Kudos dat je het zo ver uitwerkt.

Ik heb wel wat moeite met het feit dat je één spell met twijfelachtige gemiddelde waardes neemt in een vacuum.

Mages zijn over het algemeen geïnteresseerd in het wegbursten van al je effectieve HP in zeer korte tijd door het spammen van spells. Hierdoor kun je imo beter kijken naar de gecombineerde ratio's en bases van al hun damage spells (hier zijn lijsten van te vinden).
Maar zelfs dan vertellen de gecombineerde waardes ook niet het hele verhaal. Zo zijn cooldowns, AOE spells, multiple target spells en DoTs ook van belang en zullen er mages zijn die meer sustained damage doen dan burst waardoor je eerder naar 'ability dps' zal moeten kijken dan naar burst damage.

Kijk anders ook eens hier voor een paar uitgewerkte rekenvoorbeeldjes waarin dit is meegenomen. Met name het Annie voorbeeld is van toepassing op wat we hier bespreken en je zult zien dat die berekeningen een stuk meer in het voordeel van HG uitvallen.

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Jt1 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:18:
Varus valt mij tot noch toe tegen vergeleken met andere AD carries, Op mid presteert hij wel redelijk maar op bot vind ik hem tegenvallen.

Vooral zijn hail of arrows vind ik erg matig. Zijn slow is te mager en zijn area ook, hierdoor is de reduction op healing effects niet efficient.

Wat denken jullie van AP op Varus, dus hybrid? Aangezien zijn blight en Ult scalen op AP?

Mensen met andere ervaringen tips & tricks?
Vind ik nou ook, vanochtend een potje mee gespeeld, maar ik heb gewoon geen gevoel bij dat hij damage doet.
Ik vind hem nog niet viable als ad carry.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-12 19:37
Xevoo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:32:
Hmm, nog wat runes verbeteren of toch maar morde kopen... :+
Licht dr aan welke runes je nodig nodig hebt imho. Stel je hebt nog geen magic pen/armor pen dan zou ik daar voor gaan. Maar als je situational runes wilt kopen (Health regen/5 ofzo). Dan zou ik gewoon voor een leuke champion gaan.

Morde is best gaaf om te spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

DoMiNaTiOnZ schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:39:
[...]

Vind ik nou ook, vanochtend een potje mee gespeeld, maar ik heb gewoon geen gevoel bij dat hij damage doet.
Ik vind hem nog niet viable als ad carry.
Ik heb ertegen gespeeld en ik heb hem als teammate gehad, en hij lijkt ook mij een tikkie underpowered vergeleken met andere AD carries. Tuurlijk kan iemand er soms hard de lane mee winnen, maar dat is ook omdat de tegenstander nog niet goed weet wat hij voor skillset heeft (nieuwe champ).

Verwijderd

Vergeleken met andere AD carries zou ik hem niet aanraden. Tristana / Caitlyn / Graves / Ashe / Corki presteren daar tot noch toe veel beter in imo.

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:59:
Vergeleken met andere AD carries zou ik hem niet aanraden. Tristana / Caitlyn / Graves / Ashe / Corki presteren daar tot noch toe veel beter in imo.
klopt, vanmorgen dus tegen een ashe ik had zeker 50cs meer en betere items en moest steeds blijven wegrennen doordat ashe veel meer damage deed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:59:
Wat al deze champs hebben is betere mobility. Of door abilities, of door cc.
Varus zijn slow mag dan lacking zijn, maar zijn trades op autoattack zijn sterker door de bonus magic damage, en steroid passive.
Daarbij is zijn ult een ultieme initiator.

Het lastige is dus dat je positionering uitstekend moet zijn in vergelijking met andere carries. Maar zijn damage is echt niet minder met gelijke farm.

Verwijderd

Nou ik vind hem behoorlijk slacken in damage vergeleken met andere AD carries. En dat mede doordat ie zo'n geweldig hoge cooldowns heeft. De kans dat je een ability voor de tweede keer kunt gebruiken is vrijwel nihil. Q is op close range useless, enigste waar ie dan goed voor is zijn W stacks proccen, maar qua damage vrijwel nihil aangezien je hem echt niet gaat chargen, dat duurt te lang.

Trades op auto attacks zijn zeker niet sterker omdat z'n auto attacks uit zichzelf niets doen. Je zult je W stacks moeten proccen met een ability en vaak lukt je dat niet eens gezien de personen dan alweer out of range zijn (long range is Q easy te dodgen) of je hebt alles op cooldown hangen.

Zijn ult mag dan misschien een prima initiator zijn, maar geef mij maar een Ashe arrow.

Oh en tevens scaled bij iedere AD carry meerdere abilities met AD (meen ik) of hebben iets aan AD, bij Varus scaled enkel en alleen zijn Q geloof ik met AD en die gebruik je op close range bijna niet omdat de charge voor decent damage te lang duurt. Puur voor een fast W proc.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 13:26 ]

Verwijderd

Ik denk dat varus niet als AD carry gespeeld moet worden maar eerder als een Attack speed AP, soort sustained damage mage. Ik heb varus zelf nog niet anders had ik er al wel wat mee geprobeerd

Mid sustained damage mage dus eigenlijk

Verwijderd

Met een trist doe ik ook geen damage op autoattacks. Base damage van trist ligt slechts 0.5 hoger. De scaling van ashe is slechter.
De autoattacks van varus zijn door zijn w wel degelijk sterker.

Ik denk dat men zijn abilities gewoon overschatte en daardoor nu teleurgesteld zijn..

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:19:
Oh en tevens scaled bij iedere AD carry meerdere abilities met AD (meen ik) of hebben iets aan AD, bij Varus scaled enkel en alleen zijn Q geloof ik met AD en die gebruik je op close range bijna niet omdat de charge voor decent damage te lang duurt. Puur voor een fast W proc.
Tris: 0 v/d 4, Corki: 2 v/d 4, MF: 2 v/d 4, EZ: 2 v/d 4, Varus: 2 v/d 4 --> das dus onzin

Daarnaast is zijn damage zeker niet minder in de laning phase, vaak juist meer vanwege zijn passive, poke en W. Late game valt het wel flink af, ook omdat zijn W dan minder wordt door het meer aanwezig zijn van MR en het feit dat hij zijn passive moeilijker procced in teamfights.

Ik zie hem als een soort mix van MF en Ashe. Veel early damage, poke en utility.

Verder minder een right click AD dan de meeste maar meer één waarbij je door je ability / passive gebruik je dps zult moeten maxen, beetje zoals bij Ez.
Hij blinkt nergens in uit vergeleken met de overige AD's (misschien alleen > MF?) maar is een zeer goede allrounder imo.

• Gideon_92
Varus is redelijk balanced. Ik vind allleen zijn q veel te hard scalen. Die op max range doet hij Minimum Damage: 10 / 43 / 77 / 110 / 143 (+1.0 per attack damage)

Maximum Damage: 15 / 65 / 115 / 165 / 215 (+1.6 per attack damage)

+1.6 ad met alleen een BF sword krijg je dan al 45*1.6= 72 extra bonus dmg, Stel je eens voor late game met 400 ad = 600+ dmg

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:33:
Met een trist doe ik ook geen damage op autoattacks. Base damage van trist ligt slechts 0.5 hoger. De scaling van ashe is slechter.
De autoattacks van varus zijn door zijn w wel degelijk sterker.

Ik denk dat men zijn abilities gewoon overschatte en daardoor nu teleurgesteld zijn..
De autoattacks zijn niet sterker door zijn W. Zijn W doet niks uitzichzelf, helemaal niks. Je zult ze alsnog moeten proccen. Dus dat de autoattacks van Varus door zijn W sterker zijn slaat kant noch wal.

Rest heb ik in m'n bovenstaande post toch wel duidelijk uitgelegd waarom ik hem zo beoordeel.

Zijn ulti is het enigste wat ik er wel decent aan vind, heel handig in teamfights.
Zal behoorljik wat aan moeten veranderen wil ik hem als echte AD carry gaan gebruiken. Heb daar op dit moment liever andere champions voor.

• Jeffroiscool
Herinneringtje voor de match van vanavond.

Ontopic:
Ik vind Varus enorm meh, hij kan goed zijn maar hij is ook niet spectaculair. Hij is misschien zelfs een beetje underpowered. Ashe is sterker atm imo.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Varus' W doet wel degelijk extra damage met elk basic attack, namelijk: On-hit Damage: 10 / 14 / 18 / 22 / 26 (+0.25 per ability power).

Bron: http://leagueoflegends.wi..._the_Arrow_of_Retribution

[ Voor 30% gewijzigd door Xeiji op 10-05-2012 13:47 ]

• djengizz
  • Niet online
Gideon_92 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:43:
+1.6 ad met alleen een BF sword krijg je dan al 45*1.6= 72 extra bonus dmg, Stel je eens voor late game met 400 ad = 600+ dmg
Daar geef je dus late game wel 4s aan aa's voor op; waarschijnlijk meer damage.
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:45:
De autoattacks zijn niet sterker door zijn W. Zijn W doet niks uitzichzelf, helemaal niks. Je zult ze alsnog moeten proccen. Dus dat de autoattacks van Varus door zijn W sterker zijn slaat kant noch wal.
(Passive): Varus' basic attacks deal bonus magic damage

Verwijderd

Excuus, over die passive heen gelezen.

Maar dan nog 10 bonus magic damage op level 1 en dan gaat er nog wat vanaf met MR. Zoveel meer damage doet 't dus niet en vergeleken met andere champs voelt ie matig aan in z'n AA damage. En de reden waarom je z'n W wilt hebben is voor z'n procs, en hoevaak krijg je de mogelijkheid om die te proccen? In een 1 op 1 fight indien je al je abilities gelijk waste sowieso maar 1x vanwege z'n huge ass cooldowns.

Als ze die CD's al iets zouden minder, in ieder geval zeker op level 1 dan denk ik dat ik al een behoorlijk andere kijk op 'm krijg. level 1 Q 16 sec en level 1 E 18 sec is gewoon veels te lang imo.

Geef me dan Vayne z'n True damage procs maar :> heb je tenminste geen ability voor nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:54:
Geef me dan Vayne z'n True damage procs maar :> heb je tenminste geen ability voor nodig.
Silver Bolts: Vayne tips her bolts with a rare metal, toxic to evil things. The third consecutive attack or ability against the same target deals a percentage of the target’s maximum Health as bonus true damage. (Max damage vs. Monsters is capped)
:P

En verder over de varus discussie. Ik heb al een paar keer ondertussen een varus naast en tegen me gehad, en ik vind hem echt wel heel sterk als hij goed gespeeld wordt. 3 stacks van die blight & dan die finisher : :|

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 14:08 ]

Verwijderd

gr00v: Silver Bolts zijn true damage.

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/True_damage

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 14:08 ]

Verwijderd

Ja je zegt het zelf al goed, AA OR ability.
Bij Varus is het ten eerste Magic Damage, en proct ie niet op AA enkel en alleen op Ability.

Verwijderd

Ja inderdaad. Mijn punt was om true damage te hebben op vayne je wel degelijk een ability nodig hebt. Het is wel een passive maar zonder de W ga je geen true damage terugvinden in je output :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 14:10 ]

• Rendiertje
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Ja inderdaad. Mijn punt was dat je daar wel een ability voor nodig hebt. Het is wel een passive maar zonder de W ga je geen true damage terugvinden in je output :P
Het is een abilty die je aanzet waarna je al je attacks (basic+ablity's) met silver doopt waardoor elke derde attack true damage doet :)

[ Voor 0% gewijzigd door Rendiertje op 10-05-2012 14:12 . Reden: typo ]

Verwijderd

Dan snap jij m'n opmerking niet. Wat ik dus al zei bij Varus proct er niks zonder ability.
Bij Vayne heb je niet persé een ability nodig om je W te laten proccen. AA is genoeg.

Verwijderd

Rendiertje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:10:
[...]

Het is een abilty die je aanzet waarna je al je attacks (basic+ablity's) met silver doopt waardoor elke derde attack true damage doet :)
Nee die zet je niet aan, die word actief als je er een punt in stopt. Vanaf dat moment ga je true damage hebben na elke 3e shot op hetzelfde target. Dus heb je deze ability nodig om truedamage te kunnen hebben, right?

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:11:
Dan snap jij m'n opmerking niet. Wat ik dus al zei bij Varus proct er niks zonder ability.
Bij Vayne heb je niet persé een ability nodig om je W te laten proccen. AA is genoeg.
Huh, Varus zijn W procced ook door een AA.

Vayne heeft hier zelfs nog een rampup voor nodig (3 hits). Daarnaast is de true damage van Vayne over het algemeen zwaar overschat en is het maar een heel klein percentage van zijn totale damage output.

• Rendiertje
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Nee die zet je niet aan, die word actief als je er een punt in stopt. Vanaf dat moment ga je true damage hebben na elke 3e shot op hetzelfde target. Dus heb je deze ability nodig om truedamage te kunnen hebben, right?
Je zet een punt in je W skill.
En daarna blijft hij ook aan, het is dus geen toggle of iets degelijks.

Je moet en zal een punt in je W ability moeten doen om de true damage te krijgen...

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
(Passive): Varus' basic attacks deal bonus magic damage and apply Blight for 6 seconds (stacks 3 times).
Varus' other abilities detonate Blight, dealing magic damage equal to a percentage of the target's maximum health per stack. This damage is capped against monsters.

Staat dus dat abilities het detonaten, tenzij die passive on hit als abilitie geld word het lijkt mij proccen

League of Legend EUW: Tristanar

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:11:
Overigens, door de range op zijn Q kan hij best wel makkelijk z'n w proccen. Als hij 2 á 3 aa op de andere AD krijgt (en dus 2 á 3 stacks), en die dan elke keer procced nadat ze te ver weglopen (dan kan je ook makkelijker die ability chargen) heb je best wel een degelijke poke. Ik zie daarom Varus ook helemaal niet als burst champ... meer de focus op poken. Gelukkig hebben de meeste die ik ben tegengekomen dit nog niet door >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Je snapt het hele punt niet wat ik net gemaakt heb en kaart nu iets aan wat totaal overbodig is. Tis meer dan logisch dat je nameljik een punt in zijn W moet stoppen om de True damage te krijgen. Maar je zult bij Varus ook een punt in zijn W moeten doen om zijn stacks op iemand te krijgen, net zo goed als bij vayne.

Enigste verschil is dat Vayne zijn AA ook zijn stacks proccen.
En bij Varus kun je alleen zijn W stacks proccen doormiddel van een ability en indien je dus niet wise omgaat met je ability's kun je je W stacks maar een keer proccen door de hoge cooldowns.

"(Passive): Varus' basic attacks deal bonus magic damage and apply Blight for 6 seconds (stacks 3 times).

Varus' other abilities detonate Blight, dealing magic damage equal to a percentage of the target's maximum health per stack. This damage is capped against monsters. "

• Rendiertje
offtopic: Vayne is een vrouw zie nu al een paar "zijn" voorbij komen...

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:19:
Enigste verschil is dat Vayne zijn AA ook zijn stacks proccen.
En bij Varus kun je alleen zijn W stacks proccen doormiddel van een ability en indien je dus niet wise omgaat met je ability's kun je je W stacks maar een keer proccen door de hoge cooldowns.
De blight stacks van zijn W proc je met een andere ability, de bonus magic damage van zijn W proc je met een auto attack.

• Jt1

Jt1

bij vayne proct het bij 3 hits, bij varus krijg je stacks die je nog moet proccen door zn q/e/r ability.

Met dezelfde runepage en itembuild is ashe sterker dan Varus (overall genomen dus abilities, utility, movement, positioning, harde stun etc..)

@broc85 Z'n blight stacks zijn niet zo makkelijk te verkrijgen en zn Q is redelijk makkelijk te dodgen op long range dus close range waarin jij in het nadeel bent vanwege de lange cooldowns en geen denderende E ability..

Maarja oefening baart kunst, blijf hem voorlopig spelen en zal posten als ik hem door heb :).

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
djengizz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:22:
[...]

De blight stacks van zijn W proc je met een andere ability, de bonus magic damage van zijn W proc je met een auto attack.
Blighted Quiver is a passive ability that grants Varus' autoattacks an on-hit effect. Varus' autoattacks deal bonus magic damage and apply Blight on the target, stacking up to 3 times. Whenever Varus lands one of his other abilities on Blighted targets, the debuff will detonate, dealing magic damage equal to a percentage of their maximum health

Van de wikia, daar staat dus dat de aa blight erop gooien en een ability het detonate.

League of Legend EUW: Tristanar

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:22:
[...]

Your point being?
Die 15% (magic damage, op level 5 en 3 stacks) van iemand z'n health pop je dus pas na een ability.

Terwijl je bij Vayne die stacks (x % health in true damage op 3 hits) met auto attacks popt.

Zie post van Kapstok ^.

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:25:
Your point being?
Die 15% (magic damage, op level 5 en 3 stacks) van iemand z'n health pop je dus pas na een ability.

Terwijl je bij Vayne die stacks (x % health in true damage op 3 hits) met auto attacks popt.

Zie post van Kapstok ^.
Ik denk dat we langs elkaar heen beginnen te praten (of in dit geval ik langs jullie :P).

Ik wilde alleen maar aangeven dat alle aa's het passive gedeelte van zijn W proccen.
Nu ik terug lees waren jullie daar al uit en ging het nu puur om het proccen van de blight stacks en niet zozeer het proccen van zijn W of een deel daarvan.

Verwijderd

OKE, volgend onderwerp, genoeg varus

• Jt1

Jt1

Is het niet interessant genoeg voor je Exl :P. Fizz is in de aanbieding en ik heb nog wat RP over. Meningen over Fizz (Exl?), ik zie hem niet zo vaak, heeft dat een reden ?

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Jt1 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:53:
Is het niet interessant genoeg voor je Exl :P. Fizz is in de aanbieding en ik heb nog wat RP over. Meningen over Fizz (Exl?), ik zie hem niet zo vaak, heeft dat een reden ?
Ik heb hem ook aangeschaft nu die on sale was, vind hem erg sterk en beetje underrated. Het is wel altijd lastig farmen op mid in het begin, maar later word je dmg output erg hoog. Ik speel hem dus het liefst als AP carry op mid. En z'n combo's zijn gewoon leuk om te doen, Shark op iemand gooien, dan W aan en Q op degene die je raakte doet al dikke burst dmg, daarna kan je mooi weg komen met je troll E als het moet

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Ik ga fizz ook kopen, vooral omdat fizz mij erg leuk lijkt als bruiser jungle

• Nidhiki
Daar heb ik ook al meerdere mensen over gehoord ja, hoe zou je hem dan bouwen? Iemand tips? Lijkt me leuk om eens te proberen

• Rendiertje
Voor geweldige Varus + Vayne + Fizz play
doe mee vanavond!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:23:
Voor geweldige Varus + Vayne + Fizz play
doe mee vanavond!

hoezo die 3?

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nidhiki
Helaas geen tijd vanavond, volgende keer ben ik wel van de partij
Vanavond mijn nieuwe desktop in elkaar zetten, kan ik weer fatsoenlijk LoL draaien en andere gave spellen :)

• Jt1

Jt1

Ik zou graag mee willen doen maar 8u is beetje riskant ga m'n vriendin tussen 8 en 9 ophalen van der werk dus helaas moet deze aan mij voorbij laten gaan.

Iemand al meer info over die uitbreiding? Had ergens gelezen dat ze een domeinnaam hadden geregistreerd en dat er nieuwe map zou komen? en misschien meer nieuwe champs, nieuwe speelstijl?

@psyy omdat het daar het afgelopen uur ong.. over ging :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jt1 op 10-05-2012 15:28 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 19:50

psyy138

blackbulls.nl

Jt1 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:27:
Ik zou graag mee willen doen maar 8u is beetje riskant ga m'n vriendin tussen 8 en 9 ophalen van der werk dus helaas moet deze aan mij voorbij laten gaan.

Iemand al meer info over die uitbreiding? Had ergens gelezen dat ze een domeinnaam hadden geregistreerd en dat er nieuwe map zou komen? en misschien meer nieuwe champs, nieuwe speelstijl?

@psyy omdat het daar het afgelopen uur ong.. over ging :P
zoiets las ik ook een aantal weken geleden op reddit als ik het lees dan weet ik het weer :)
zal het is probern op te zoeke

EDIT::
toevallig league of legends supremacy ????

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 10-05-2012 15:31 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 16 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.