[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.464 views

Verwijderd

Ik zat te denken aan: ArP reds, armor yellows, magic resis. blues, AD quints en dan 21/9/0.
Thoughts?

Kan niet wachten tot ik thuis kom, nog een uurtje stage en dan gaan we helemaal losjes met Varus :>
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:43:
Ik zat te denken aan: ArP reds, armor yellows, magic resis. blues, AD quints en dan 21/9/0.
Thoughts?

Kan niet wachten tot ik thuis kom, nog een uurtje stage en dan gaan we helemaal losjes met Varus :>
Dat is de de facto standaard voor AD carries, kan nauwelijks misgaan lijkt me.

Vicariously I live while the whole world dies

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 07:05

Nutral

gamer/hardware freak

De standaard is eigenlijk flat ad reds/quints, armor yellow en mr flat of level

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:43:
Thoughts?
Ik vond 21/0/9 (swiftness en expanded mind) beter werken.

Hij is bursty met zijn combo maar die combo's zijn best duur qua mana, beetje meer ad caster dan de meeste ad carries.

Ook is hij een goede chaser met redelijke basespeed voor een AD carry icm met zijn passive, slow en zijn lange range op zijn Q. Snelheid is ook belangrijk om je stacks of slow te landen op targets zodat je ze daarna kunt Q-en. Vandaar dat ik swiftness beter vond.
Nutral schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:06:
En dat dus.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

standaard werkt niet slecht natuurlijk, maar je kan het altijd perfectioneren, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk
ik heb dus 29/1/0 (1 puntje voor de extra heal)
en dan arpen/Mpen reds, flat armor yellow, mana regen/lvl blue (klein beetje mana troubles early game, niet onoverkomelijk) en lifesteal quints

die lifesteal quints samen met dorans en de masteries geven gelijk 12% lifesteal vanaf het begin, zeker als je geen heal supp hebt een aanrader!

enige wat ik misschien zou veranderen zou flat mana regen blue zijn, maar ik denk dat dit 'm wel blijft
build: dorans>shoes>sceptre(22% LF OP)>greaves>dagger>BF sword>black cleaver>phantom>IE

meestal red je IE niet, maar ik vind de cleaver echt beter dan IE als 1ste damage item
ten eerste heb je hem eerder (kost minder) en ten tweede is IE behoorlijk afhankelijk van je critchance (oftewel luck)
cleaver doet gewoon evenveel schade (zeker als je je team meerekent) totdat je de phantom (meer crit%) hebt

edit:
ik gebruik trouwens altijd 1 crit% red, 1% is niet veel, maar die eerste % is het belangrijkst, heeft me al redelijk wat kills opgelevert earlygame

[ Voor 7% gewijzigd door godofal op 08-05-2012 16:18 ]

Nutral schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:06:
really? Met armorpen erbij doe je toch veel meer damage tenzij je skills heel hard van AD scalen?

Verwijderd

Ik ga meestal:

Dorans --> Greaves --> Scepter/BF Sword (Dit ligt dus geheel aan hoe je lane gaat, heb je het lastig en sustain nodig dan een scepter, maar gaat ie goed dan farm ik door tot m'n BF sword) --> zeal --> IE --> PD --> BT / LW (Afhankelijk van wat de tegenstander doet welke ik eerst bouw, zijn ze armor aan het builden dan haal ik LW, hebben ze dat niet haal ik eerst m'n BT voor sustain) --> QSS / BV (ligt geheel aan de opponents, veel stuns en cc dan haal ik QSS en anders een BV).

Dat vind ik persoonlijk de fijnste manier om een AD carry te bouwen.
Natuurlijk pas je indien nodig je item builds wel eventueel wat meer aan 't team aan hier en daar, ligt geheel aan wat de tegenstander heeft natuurlijk. Maar dit zie ik als de perfecte AD carry build. (met uitzonderingen daargelaten, Vayne bijv. profiteert meer van een snelle black cleaver).

Lifesteal quints vind ik zonde, een van de stats die je toch wel makkelijk krijgt in-game imo. Haal een scepter en je healt eigenlijk al meer dan genoeg voor de situatie op dat moment, tegen de tijd dat je meer lifesteal nodig hebt dan maak je je BT af. (Overigens zit je in de meeste situaties wel met een healende support op je lane, en zo niet heb je het vaak niet eens nodig door shieldjes en dergelijke dingen of de hoognodige CC supports zoals Leone waardoor de tegenstander je bijna niet aan kan raken). Zonde van je quint spots imo.

Je profiteert meer van AD quints omdat het 't lasthitten makkelijker maakt. Ik zelf vind ArP reds dan weer fijn aangezien bijna iedere AD carry tegenwoordig wel armor in z'n page heeft zitten. Maar je kunt ook zeggen pomp er nog meer AD bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 16:33 ]

Verwijderd

Arpen is inderdaad het beste voor de gehele game. Echter nemen veel spelers AD zodat je makkelijker kan lasthitten voor je eerste paar damage items. Is dus meer een slechte gewoonte dan optimaal, maar maakt het wel de standaard.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Een paar bladzijdes terug werd er nog naar de rune efficiency gevraagd:
ocwil schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:14:
Heb hem gevonden in deel 6 door te zoeken op runes moest wel aardig wat paginas door skimmen
http://www.reddit.com/r/l...ts/qf7jp/rune_efficiency/

Verwijderd

zucht ranked frustraties

ons team
vayne
soraka
irelia
sion mid
ik jungle fizz

dus we beginnen, heb zoiets van ok degelijk team
die sion mid begint met een dorans blade
zucht
enkel soraka ap
yoepieeeee
sion loopt bush in tegen shyvana en anivia mid
blijft op anivia meppen tot ze een ei word en sterft
zucht
koopt derna berserkers greaves en bloodthirster en heeft enkel killsteals van mij
ondertussen al paar k gestorven om hem te voorkomen van te feeden
en noemt ie mij noob
...
aaaaaaaaaaaaaarghrghrghrgrhgrhgrg ban him for life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoe geraak ik van zo'n mensen af? anivia had zelfs medelijden met ons, toen het spel gedaan was zei die
i was feeling bad for laning mid and for u guys, he used all his skills so wrong

ik heb de oplossing diablo 3 fuck lol

• Xeiji
Ik heb dezelfde problemen met ranked omdat ik er pas net mee begonnen ben. Het werd me aangeraden om als duo te queuen omdat je dan minder kans hebt dat je andere teammates zuigen (1 random minder door duo).

Helaas heb ik nog niemand gevonden die duo ranked met me wil spelen. Sowieso eerst maar eens de ping problemen oplossen. Mocht je zin hebben, roep dan even!

Diablo 3 is géén oplossing, GW2 daarentegen wel :P

• DoMiNaTiOnZ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 14:18
Xeiji schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:46:
Ik heb dezelfde problemen met ranked omdat ik er pas net mee begonnen ben. Het werd me aangeraden om als duo te queuen omdat je dan minder kans hebt dat je andere teammates zuigen (1 random minder door duo).

Helaas heb ik nog niemand gevonden die duo ranked met me wil spelen. Sowieso eerst maar eens de ping problemen oplossen. Mocht je zin hebben, roep dan even!

Diablo 3 is géén oplossing, GW2 daarentegen wel :P
Ik wil wel duo queuen. zit nu op 1350 ongeveer. helemaal gekomen van 950 ;)
Speel het beste, jungle, mid en support

• Xeiji
Zou je me ingame toe kunnen voegen? Ik heb namelijk geen idee hoe je heet en ben pas na ongeveer 20:00 online. Mijn summonername is Abozzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:56:
Mja je weet weinig over Varus maar je weet als je genoeg gespeeld hebt meer dan genoeg over je opponent. Dan zou je dus moeten weten dat Graves een behoorlijk dikke burst damage heeft van dichtbij en je daar dus nooit terecht wilt komen als AD Carry zijnde.

Het zou goed mogelijk moeten kunnen zijn met Varus zijn kit imo. Als je een beetje rekening houd met waar je tegen speelt kun je als je zelf een onbekende champion in je klauwen hebt nog wel aardig uit de verf komen. Maar dat was bij jouw dus in dit geval niet :p tsja dat is balen.

Overigens wel gewonnen of heeft graves jullie van de kaart geveegd?
beetje late reactie maar we hebben hard verloren, graves was gewoon een stuk sterker in lane als Varus (had ook al twee streams gezien waar een varus het echt moeilijk heeft tegen een graves) maar onze alistar support was ook niet echt slim. Mijn midlane ging waardeloos (ik kan niets doen tegen een flash tibber stun annie een xin zhao en een morde op mid). op top hadden we een ryze die gewoon niet genoeg dmg deed. Ze hadden vrij snel door dat ze gewoon door het hele team heen moesten beuken en mij (kennen) moesten uitschakelen omdat ik de enige was die een beetje gevaarlijk was maar daar blijft met 3/10 niet veel van over natuurlijk.

Was gewoon niets tegen te doen, veel flamende teammates en volledige focus van enemy in iedere teamfight

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:28:
Lifesteal quints vind ik zonde, een van de stats die je toch wel makkelijk krijgt in-game imo. Haal een scepter en je healt eigenlijk al meer dan genoeg voor de situatie op dat moment, tegen de tijd dat je meer lifesteal nodig hebt dan maak je je BT af. (Overigens zit je in de meeste situaties wel met een healende support op je lane, en zo niet heb je het vaak niet eens nodig door shieldjes en dergelijke dingen of de hoognodige CC supports zoals Leone waardoor de tegenstander je bijna niet aan kan raken). Zonde van je quint spots imo.

Je profiteert meer van AD quints omdat het 't lasthitten makkelijker maakt. Ik zelf vind ArP reds dan weer fijn aangezien bijna iedere AD carry tegenwoordig wel armor in z'n page heeft zitten. Maar je kunt ook zeggen pomp er nog meer AD bij.
dat dacht ik dus eerst ook, maar het is écht 10x beter

als je dus die lifesteal van quints, masteries en dorans combineert heb je gewoon net zoveel lifesteal als de oude sceptre, maar dan vanaf het begin!
bovendien is 22% echt veel beter dan 16% mid en lategame. scheelt véél meer dan die 6.75AD op dat moment
(op trynda zijn ze ook leuk; wolfjes doen en je zit vol HP 8)7 )

bij mij blijven de lifesteal quints er iig in bij AD carries

edit:
vinden jullie het trouwens ook zo iritant dat zodra er een nieuwe champ uit is de leave ratio echt 5x hoger ligt?
merk het elke keer: "omgz0rs, let me play <insert nieuwe champ>" "no" *summoner X has left*
het is ook een behoorlijke bak lifesteal, 6% (2% per quint)
dus óf 6% lifesteal óf 6.75 AD

[ Voor 24% gewijzigd door godofal op 08-05-2012 17:38 ]

Verwijderd

Ik ga denk mooi een extra runepage aanmaken met lifesteal voor als ik bij een non sustain support sta. kan ik mijn ip weer uitgeven

ik ben trouwens nu echt alle elo die ik de afgelopen dagen verdiend had weer kwijt aan het raken. Disconnects in mijn team en veel teams die niet weten hoe je een passieve fase doorbreekt. Stel het volledige team staat bot en je wil de bot tower pushen. Omdat de minions niet snel genoeg gecleared worden kunnen we de tower niet aanvallen aangezien het hele enemy team eronder staat. Normaal gesproken geen probleem, je ziet bijvoorbeeld dat de minions in midlane pushen en bijna onder de turret staan. dan verlaat je botlane en ren je allemaal naar mid terwijl bijvoorbeeld janna de enemy vertraagt en pak je die toren/damage je hem flink. Dit blijf je doen totdat het enemy team een fout maakt of opsplitst.

Dit werkt zo lekker omdat de enemy altijd bezig is met reageren en omdat ze de minions bij tower a moeten clearen sta je bij tower b met 5 tegen 4. Maar de afgelopen dagen alleen maar teams gehad die zo lang bij de toren blijven hangen totdat het fout gaat en enemy teams die deze techniek WEL bezitten. Als ap/ad carry kan ik in zulke gevallen het voortouw nemen en mijn team naar mid leiden (jij begint te lopen, ze volgen) maar als support kun je dat gewoon niet doen

Soms zou ik wel willen dat er standaard voice communication in zit.

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:39:
Soms zou ik wel willen dat er standaard voice communication in zit.
nee dank je, genoeg rage/flamers in de gewone chat, word helemaal feest met voicechat :X

Verwijderd

wat denk je van een mute button

zijn genoeg mensen die WEL normaal kunnen doen. Of ze nou ragen via de chat of via mic, maakt mij echt helemaal niets uit, muten doe ik toch wel

• godofal
  • Niet online

godofal

njah, muten kan je ook weer belangrijke dingen missen
ik gooi wel teamspeak, mumble of skype open voor de voicechat :)

Verwijderd

met vrienden doe je dat wel ja maar soms is het gewoon onmogelijk om mensen iets duidelijk te maken met pingen en tekst duurt echt veel te lang

Verwijderd

Iemand anders ook in queue? Ik ben blijkbaar de eerst wachtende met nog 1,5 uur wachtijd..
Hehe hij staat bij mij op 30 min. nu. Ben benieuwd of het nog wat wordt. Ik hoorde dat ranked ook disabled was, vanwege de load waardoor traagheid/lag ontstaat of is er weer een major bug?

• godofal
  • Niet online

godofal

lobby chat ligt er iig uit, chat service ligt eruit, en ik kon geen game starten vanuit een party lobby

kunnen ze 's een weekje/maandje besteden aan servers e.d. ipv nieuwe content? als ze daar 5e voor vragen vind ik dat best, als het maar opgelost word :(

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
het is wel redelijk stom... Dat deze problemen steeds maar weer opdoemen is niet goed voor de game. Riot moet echt wat meer tijd aan serverstabiliteit gaan besteden en minder aan champs. Verliezen ze in de korte toekomst wel wat geld op maar worth it in the long run IMHO.

Tevens Is het Corsair Vengeance toernooi aan de gang. http://solomid.net/livestream.php?s=1893 Op het moment TSM tegen TL(TeamLess)= AL Kottenx, Al Angush, WW LoordN, WW Tabzz, WW metalX dus 3 ex western Wolves spelers. en 2 ex Absolute Legends spelers.

Game starten gaat op het moment alleen steeds mis vanwege de vaagste bugs ever. Achterlijke mastery bug. Dyrus werd uit de client gekickt en moest half uur login Que in. Gaat lekker daarro maar ze gaan nou zo weer starten.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• godofal
  • Niet online

godofal

oh, geweldig...
net met een echt achterlijke GP gespeeld, kan ik 'm niet reporten >.>

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-10 22:31
Tbh vind ik de Vengeance cup niks. Ze zittne er met "3 casters" degene die filmt, en 2 anderen die spectaten en commentaar geven. 1tje moet er dus naar de stream kijken en loopt achter. Tijdens teamfights heb ik altijd last van dikke lagspikes.

Laatst was er ook zon tournament gestreamed. Casters van AL, die ik normaal echt fantastisch vindt. Maar die gasten waren me toch eens slecht bezig. Wisten de namen van spelers niet, namen van champs halen door elkaar. Ap en ad verwarden ze.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
lag valt wel mee op 480p op hoger lagt het idd.

Je kan het ook vanuit TheOddones stream kijken.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd

Varus valt best tegen =| overhyped pos.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:07
Gister weer een potje ranked gespeeld met xerath mid. Normaal niet mijn favo positie maar het ging me echt zalig af deze keer. 3/0/0 in de eerste 10 minuten.

Beetje jammer dat de rest poepslecht was. Ad carry kog bot (die was wel te doen). Een xin die top zou gaan maar door de talon (die bot zou gaan) van zijn plek werd gedrukt. Als in: "me top or i afk". Flame en troll ging zo het potje door tot de: "why u no say ss???" reacties als hij gegankt werd door de enemy jungler... Totdat hij uiteindelijk met 1/7 afk ging. Saillant detail: in champ select was hij poeslief en zou hij met zijn talon support bot gaan. Vage keus, maar goed als jij dat leuk vind kan ik er niks aan doen. Mijn zegen had hij.

Als je hem vervolgens niet kan reporten word ik wel echt pisnijdig. Maar een mailtje gestuurd naar de support met uitgebreide uitleg. Dit soort gasten mogen van mij echt direct een permban.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 23:48:
Varus valt best tegen =| overhyped pos.
Volgens een ge-oefend ad speler waar ik gisteren mee speelde is hij heel sterk, maar echt worthless als je dichtbij kan komen. Hetgeen je wel kan zeggen van elke ad carry, maar bij hem zou het extreem zijn.

had dit de vorige keer al getypt maar weet niet of het goed doorgekomen is : er wordt gezegd dat varus een referentie naar "took an arrow to the knee" zou zijn. Gezien varus letterlijk een 'afwijking' aan de knie en gezien hij een boogschutter is :]

Potje met got was wel cava gisteren. Beetje gestompt geweest door el jax, maar van de rest wel ok.

Verwijderd

Dyrus gesproken, voordat hij tegen LLL moest spelen, hij had blijkbaar de stream gezien tegen LLL waarin ik met Rumble hun vlad afmaakte :o
Hij vroeg welke setup ik gebruikte, en die heeft hij weder gebruikt om tegen hun vlad te spelen.
Hoe cool is dat ^_^ Drunkendemon (superfanb0y/ blonde groupie) zag het ook al haha.
Men ego skyhigh!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Karthus?

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Vervelend :9
Alleen z'n ult dan, voor de rest heb ik hem nooit gespeeld, wel vaak tegen me gehad en dat was dan ook prima te doen, Talon ftw <3

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-11 16:15
ik vind karthus best lastig te spelen de smartcast van de q komt meestal niet neer waar ik hem hebben wil

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Verwijderd

In meeste gevallen een zeer goeie aanwinst in het team, als iemand deze goed masterd en zijn Q goed weet te plaatsen is het een van de krachtigste mid laners.
Zijn muurtje is ook erg goed voor in teamfights en mid te pakken dmv Q als deze wegrent.

OVER ZIJN ULTI GAAN WE HET NIET HEBBEN XD
Maar om er toch even iets over te zeggen, persoonlijk probeer ik altijd rond de helft van hun HP de ulti te casten, Karthus heeft namelijk naar mijn zijn meer profijt bij assists dan daadwerkelijk kills, want de kills krijg je toch wel als karthus zijnde.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 08:58 ]

Verwijderd

Hey allen, ik ben nieuw hier op het forum ! maar niet nieuw met LOL,
zijn er vaak mensen online op LOL ? ik las dat jullie een eigen groep hebben waarmee jullie spelen, of is het voor iedereen toegankelijk ?

Greetz!
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:45:
Dyrus gesproken, voordat hij tegen LLL moest spelen, hij had blijkbaar de stream gezien tegen LLL waarin ik met Rumble hun vlad afmaakte :o
Hij vroeg welke setup ik gebruikte, en die heeft hij weder gebruikt om tegen hun vlad te spelen.
Hoe cool is dat ^_^ Drunkendemon (superfanb0y/ blonde groupie) zag het ook al haha.
Men ego skyhigh!
Hahaha geniaal. Screenies?

Verwijderd

Hey killerofchaos, zie pagina 1.
We hebben het GoT chatkanaal waar we regelmatig met elkaar afspreken.
Daarnaast is her ook een Tweakers Gathering website om samen matches te beginnen (Zie iets beneden)

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:05 ]

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-11 09:58
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:58:
Hey allen, ik ben nieuw hier op het forum ! maar niet nieuw met LOL,
zijn er vaak mensen online op LOL ? ik las dat jullie een eigen groep hebben waarmee jullie spelen, of is het voor iedereen toegankelijk ?

Greetz!
De got-channel zijn we met z'n allen.

Als je de TS goed door leest staat daar alles basic informatie die je nodig hebt en hoe je in de enige echte officiële channel komt van dit topic.

• Rendiertje
Men ego skyhigh!
heheeh, en nu mag je een keertje meedoen? :o

[ Voor 5% gewijzigd door Rendiertje op 09-05-2012 09:01 ]

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Men ego skyhigh!
Haha, hoe kom je toch in contact met al die gasten joh :P

Ik kom niet verder als iemand spreken die ik ken voor hij AL joinde (AL Allistaar) :P

Was eens een motie voor "Adopt a Noob" dat VERBAZINGWEKKEND nog steeds leeft zonder moderatie, mods, admins of whatever maar gewoon mensen die het gebruiken om "Mentors" en "Nuggets" te vinden xD

Kan je overigens hier vinden: http://www.fakegaming.eu/AaN/forums/

Wellicht komt het door de simpele formulieren en omdat er eens naar verwezen was via de LoL forums...
Intussen had ik het druk en was ik tijdelijk met LoL gestopt en toen kwam Absolute Legends ineens xD

http://www.absolutelegends.net/forums/7/Adopt-A-Noob

En daar zoeken mensen ook nog :)

Ik vind het overigens wel onwijs grappig dat er toch een gedeelte is van de LoL community die op eigen houtje zoiets in leven kan houden, geweldig! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

@Jeff, veel grote org's heb ik voor gespeeld met CoD4 (niet solomid dan of id) maar bijv wel Fnatic of LLL.

Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/export2.php?matchid=4

Join | Misschien | Bekijk | Spectate
Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/images/exportfooter.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:06 ]

• Jeffroiscool
Die tijd is al verstreken :D

Als het vanavond is wil ik overigens wel kijken hoor :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Hey all,

Botgames beginnen me wat te verdrieten, dus probeer ik nu over te schakelen op PvP-games. Maar is me dat moeilijk zeg...

Heb onlangs dr. Mundo leren kennen ....en wow wat een leuke champ zeg...(speelde vroeger veel met Ashe...maar das blijkbaar voor losers...of dat zeggen ze toch ingame)

Iemand een beetje goeie tips/builds voor Mundo ? Ik speel hem 9/21/0 - Ar Pen/Armor/Health Regen

Items: regrowth pendant+pot,<<recall: boots+Heart of Gold,<<recall Warmog,<<recall: mercury,spirit visage...late game Force of Nature and Randuin....

Mundo is een super leuke champ...mega tank in botgames, maar in PvP lukt het mij niet zo goed...

..hij doet niet genoeg damage om te kunnen killen, KS'en das makkelijk ;-),

..is Mundo beter te spelen als jungler ? of laner ?

..welke Mundo builds verkiezen jullie ?

PS: waarom doet iedereen zo vies ingame ? botgames gaan er altijd vrij vriendelijk aan toe...maar oweee PvP das flamen tot en met...lijkt wel of iedereen voor geld aan het spelen...en tips geven...nee hoor..."Go play bot games" "Noob"...enzo...

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd

Brain3 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:07:
Hey all,

Botgames beginnen me wat te verdrieten, dus probeer ik nu over te schakelen op PvP-games. Maar is me dat moeilijk zeg...

Heb onlangs dr. Mundo leren kennen ....en wow wat een leuke champ zeg...(speelde vroeger veel met Ashe...maar das blijkbaar voor losers...of dat zeggen ze toch ingame)

Iemand een beetje goeie tips/builds voor Mundo ? Ik speel hem 9/21/0 - Ar Pen/Armor/Health Regen

Items: regrowth pendant+pot,<<recall: boots+Heart of Gold,<<recall Warmog,<<recall: mercury,spirit visage...late game Force of Nature and Randuin....

Mundo is een super leuke champ...mega tank in botgames, maar in PvP lukt het mij niet zo goed...

..hij doet niet genoeg damage om te kunnen killen, KS'en das makkelijk ;-),

..is Mundo beter te spelen als jungler ? of laner ?

..welke Mundo builds verkiezen jullie ?

PS: waarom doet iedereen zo vies ingame ? botgames gaan er altijd vrij vriendelijk aan toe...maar oweee PvP das flamen tot en met...lijkt wel of iedereen voor geld aan het spelen...en tips geven...nee hoor..."Go play bot games" "Noob"...enzo...
- Ashe is op dit moment 1 van de beste ad carry's.
- Mundo komt het beste tot zn recht in de jungle, en aangezien je nog beginner bent, raad ik dit af.
- Kijk op sites als solomid.net / lolpro.com voor guides, en dan vooral naar de featured guides. Probeer mobafire te ontwijken.
- Laatste puntje: welkom bij de community van LoL, get used to it.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:05:
@Jeff, veel grote org's heb ik voor gespeeld met CoD4 (niet solomid dan of id) maar bijv wel Fnatic of LLL.

[afbeelding]

[afbeelding]
kan de match niet naar half 9 / 9 uur worden verzet dan kan ik meedoen :) moet tot 20:15 werken namelijk

O.R.C. Black Bulls Rugby

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
bot games speelt men vaak alleen even om snel hun 150ip te krijgen. Dat kun je zelfs met 3 man nog winnen. Normals ragen mensen omdat ze willen winnen, terwijl ik normals gebruik om beetje met champs te kloten en te oefenen. Ranked dat moet voor veel mensen gewoon goed gaan.

maar dan nog kun je gewipped worden. Gisteren tijdens een ranked match had ons team 1 kill en dat was de first blood de volgende 20 waren voor hun en op 20 gesurrenderd

Verwijderd

@Jeff, woops! Tijd fixed!

@Brain3, Het gaat er vooral om dat je goed ward, dus je hebt goeie map control en kun je op tijd terugtrekken. Probeer voorzichtig te spelen, maar tegelijkertijd ook aggresief, want je wilt hem uiteindelijk wel neer krijgen.
Wat in botgames niet zo belangrijk is, en in PvP games een MUST is, is het lasthitten van minions, dus enkel de laatste klap op een minion uitdelen zodat jij gemakkelijk kunt "farmen" en hij uiteindelijk onder jou toren zit. Vanuit hier kun jij een heel lang stuk "chasen" en is het erg makkelijk voor jou jungler (is bij laag level niet altijd aanwezig) om te "ganken" en dus een kill te pakken.
Mundo wil je tanky bouwen, volgorde van maxen van je skills: R -> E -> W -> Q.
Je kan ook kiezen om de irritante mundo op afstand te zijn door continu je Q erop te blijven gooien, dan eerst je Q omhoog natuurlijk.
Probeer de AD Carry die deze week Free 2 Play is: Caitlyn

@Supreme Mundo is zeer geschikt voor junglen, maar kan in elke lane (op mid lane na) goed functioneren

@Psy138 Done, 20:30 nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:05:

[afbeelding]

[afbeelding]
Als ik niet hoef te trainen kan ik meedoen, vandaar 'misschien'. :)

Fiora ftw

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:11:
[...]

- Ashe is op dit moment 1 van de beste ad carry's.
- Mundo komt het beste tot zn recht in de jungle, en aangezien je nog beginner bent, raad ik dit af.
- Kijk op sites als solomid.net / lolpro.com voor guides, en dan vooral naar de featured guides. Probeer mobafire te ontwijken.
- Laatste puntje: welkom bij de community van LoL, get used to it.
- Ashe "my idea exactly"
- kijk regelmatig op solomid en lolpro :P heb de builds zelfs open staan terwijl ik bezig ben...maar idd, nog teveel noob zeker? (toch summoner lvl 27)...en idd ik snap nog niet goed de reden van junglen.

Welke zijn dan wel, degelijke noob champs? Jax? Sivir? Ryze? WW?

Zijn er op het GoT-channel in Lol ook noobs en iets betere spelers die samenhokken en Pvp spelen ? zonder mekaar de huid vol te schelden als je eens een pinge'tje mist _/-\o_

<GoT> Brain3#2873

• Craven
Brain3 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:19:
Zijn er op het GoT-channel in Lol ook noobs en iets betere spelers die samenhokken en Pvp spelen ? zonder mekaar de huid vol te schelden als je eens een pinge'tje mist _/-\o_
Huh nee, als jij een ping mist ben je ook gewoon een retard. Wat dat betreft gaat het er op het GoT channel net zo aan toe. /sarcasm

Ik neem aan dat je nog geen lvl 30 bent. Nadeel is dat als je met iemand speelt die wel lvl 30 is. De skill verschillen enorm worden. Dus het kan zomaar gebeuren dat je iemand van lvl 30 in je lane hebt. Leer je overigens wel veel van. Maar bereid je wel voor op een flinke afstraffing.

Verwijderd

Als je de reden van junglen niet snapt, dan behoor je nog wel tot het beginner stadium ja. Maar dat is natuurlijk niet erg. Probeer gewoon zoveel mogelijk te lezen. Er zijn ook ook genoeg algemene guides over junglen enzo.

Er zijn ook geen echte noob champions. Elke champion kan kills maken als je er maar mee weet te spelen. Meestal wordt het niet gewaardeerd als je Evelyn ofzo picked, maar ook met die kan ik wel eens een game carry'en. Eentje die ik al echt tijden niet gezien heb is Sejuani. Die jij overigens opnoemt zijn allemaal Tier1 & 2 in mijn ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:24 ]

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

badboyqxy schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:13:
bot games speelt men vaak alleen even om snel hun 150ip te krijgen. Dat kun je zelfs met 3 man nog winnen. Normals ragen mensen omdat ze willen winnen, terwijl ik normals gebruik om beetje met champs te kloten en te oefenen. Ranked dat moet voor veel mensen gewoon goed gaan.

maar dan nog kun je gewipped worden. Gisteren tijdens een ranked match had ons team 1 kill en dat was de first blood de volgende 20 waren voor hun en op 20 gesurrenderd
ik gebruik botgames om champs te verkennen en ook om inderdaad die extra IP te vergaren.

maar eens je lvl27 bereikt...gaat het wat traagjes en beginnen de botgames wat te vervelen, vandaar dat ik nu graag met PvP begin om toch wat extra te kunnen bijleren...maar how.."bijleren"...je moet gewoon autodidact zijn of heel het internet afschuimen om iets te leren...niemand die je ingame ook maar 1 tip zal geven, buiten de eeuwige "Stop feeding" :P

Ranked speel ik helemaal niet.

Kvind het soms wel heel knap hoe een game heel snel kan gedomineerd worden door spelers, zelfs met lage lvl...das pas echt "kunnen spelen" zeker?

<GoT> Brain3#2873

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Craven schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:23:
[...]

Huh nee, als jij een ping mist ben je ook gewoon een retard. Wat dat betreft gaat het er op het GoT channel net zo aan toe.

Ik neem aan dat je nog geen lvl 30 bent. Nadeel is dat als je met iemand speelt die wel lvl 30 is. De skill verschillen enorm worden. Dus het kan zomaar gebeuren dat je iemand van lvl 30 in je lane hebt. Leer je overigens wel veel van. Maar bereid je wel voor op een flinke afstraffing.
maar in het algemeen zijn tweakers wel aardig voor elkaar :+ O+ :9~ _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Speel gewoon een potje mee Brain3, Wat Craven zegt heb ik nog niet eerder meegemaakt..
Kom maar bij mij in men team/ lane, fixen we het wel ff met zen 2!

Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/export2.php?matchid=4

Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/images/exportfooter.png

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:25 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:24:
Speel gewoon een potje mee Brain3, Wat Craven zegt heb ik nog niet eerder meegemaakt..

[afbeelding]

[afbeelding]
p.s. die matches systeem heeft nog een bug met quoten :(

KIES MIJ 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

psyy138 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:23:
[...]

maar in het algemeen zijn tweakers wel aardig voor elkaar :+ O+ :9~ _/-\o_
:*) kan wel een stootje verdragen... het game is gewoon veel te leuk om je...door al dat flamen te laten afschrikken..en idd, als beginnend speler moet je maar wat kritiek kunnen verdragen zeker ?

Thx for the tips....and "be prepared when u meet me ingame!!!" 8) ;w

<GoT> Brain3#2873

• Rendiertje
Craven schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:23:
[...]

Huh nee, als jij een ping mist ben je ook gewoon een retard. Wat dat betreft gaat het er op het GoT channel net zo aan toe.

Dus iedereen is gewoon een Retard zelfs pro's?
Zie mensen zat die wel is een pingetje missen en om ze dan meteen retard te noemen gaat een beetje ver?
Als je kijkt op streams komt het vaak zat voor dat mensen een pingetje missen helemaal als ze een hele dag spelen...

Ik speelde vanaf de start mee met level 30 mensen, ging als laatste over naar lol, en ben zeker niet beter geworden dankzij zeiken...

JA er is een skill verschil en JA die mensen hebben runes, masteries, en veel meer speeltijd maar dan nog leer je wel heel snel...

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:24:

[afbeelding]

[afbeelding]
Thx for the invite....@work now..maybe next time (or maybe tonight) ;w

<GoT> Brain3#2873

• Craven
@ hierboven: ik moet wat doen aan mijn "tussen de lijntjes" sarcasme. :X

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-11 16:15
Ik doe vanavond graag weer een potje mee tot vanavond

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Rendiertje
Craven schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:29:
@ hierboven: ik moet wat doen aan mijn "tussen de lijntjes" sarcasme. :X
Dat denk ik ook ja :+
Gewoon een sarcasme smiley toevoegen of /sarcasm dan is het al een stuk duidelijker want ik lees het gewoon lettterlijk zo...

Verwijderd

Varus vind ik tot op heden nog behoorlijk tegenvallen tbh.

Die cooldowns.. jezus wat heb ik me daaraan geirriteerd, je moet echt alles goed timen aangezien je alles maar 1x per fight kunt gebruiken. CD van Q lvl 1: 16 seconden, CD van E lvl 1: 18 seconden.
Ik snap het aan de ene kant wel aangezien je Varus niet te vaak zijn W wilt laten poppen, maar het irriteerde me soms toch wel behoorlijk mateloos aangezien er al zoveel met 30 hp zijn weg gerend en ik ze met mn Q gewoon af had kunnen maken maar dat ding nog 6 seconden op cooldown was. Het is echt een burster AD carry. Overigens als ik gewoon zo kijk welke opties en mogelijkheden dat je hebt qua AD carry zijnde dan denk ik niet dat Varus voor mij een preferable pick wordt. Vind z'n damage eigenlijk nog behoorlijk tegenvallen, mede door de gigantische cooldowns.

Overigens, vond ik persoonlijk Craven z'n sarcasme er wel uitspringen, maar dat kom misschien omdat ik persoonlijk een sarcastische klootzak ben.

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-11 12:41
Ik ben deze keer ook van de partij :)

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:17:
@Jeff, woops! Tijd fixed!

@Brain3, Het gaat er vooral om dat je goed ward, dus je hebt goeie map control en kun je op tijd terugtrekken. Probeer voorzichtig te spelen, maar tegelijkertijd ook aggresief, want je wilt hem uiteindelijk wel neer krijgen.
Wat in botgames niet zo belangrijk is, en in PvP games een MUST is, is het lasthitten van minions, dus enkel de laatste klap op een minion uitdelen zodat jij gemakkelijk kunt "farmen" en hij uiteindelijk onder jou toren zit. Vanuit hier kun jij een heel lang stuk "chasen" en is het erg makkelijk voor jou jungler (is bij laag level niet altijd aanwezig) om te "ganken" en dus een kill te pakken.
Mundo wil je tanky bouwen, volgorde van maxen van je skills: R -> E -> W -> Q.
Je kan ook kiezen om de irritante mundo op afstand te zijn door continu je Q erop te blijven gooien, dan eerst je Q omhoog natuurlijk.
Probeer de AD Carry die deze week Free 2 Play is: Caitlyn

@Supreme Mundo is zeer geschikt voor junglen, maar kan in elke lane (op mid lane na) goed functioneren

@Psy138 Done, 20:30 nu.
thx for the tips...

idd last hitting met mundo doe ik niet zo goed...
voorzichtiger spelen is ook de boodschap ja, maar de verleiding is altijd zo groot als je een tegenstander laag krijgt van er achter te gaan...en uiteindelijk zelf te sterven. :( ...en dat omdat je maar een korte afstand hebt en gelijk bij zijn toren terecht komt. (kga der op letten..maar ik was mij daar idd al van bewust)

Mundo jungle...zal ik ook eens proberen

....en Cait..proberen we ook eens ;-)

<GoT> Brain3#2873

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
Eindelijk is het me dan enigzins gelukt.. pfff zat in een enorme sleur en was gedaalt tot 1081 elo..... echt te erg. Zit nu op 1369 elo en rizing <3

Jungle & Support zijn toch echt mijn champs / roles.

• Jeffroiscool

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Spuitelf schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:37:
Eindelijk is het me dan enigzins gelukt.. pfff zat in een enorme sleur en was gedaalt tot 1081 elo..... echt te erg. Zit nu op 1369 elo en rizing <3

ik zit nu ook op 1190 ofzoiets en ik kwam ook van 900 ofzo af :) best slegt eigenlijk maar dat komt door de eerste paar ranked games die ik gigantisch verneukt had .

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Kapstok!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09-2021
Spuitelf schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:37:

Haha i care niet zo om die elo, heb de ranked, ook al zijn het er weinig bij mij die ik speelde, toch meeste verloren. Vaak weer leavers of wat dan ook, we stonden op gegeven moment gewoon met ze 2en maar een beetje. Ben in no time naar iets met 1000 gegaan ofzo :+ Mjah geef er niet zoveel om (A)

Gaat overigens laatste tijd erg slecht, stond bijna gelijk qua w/l, nu weer bijna 30 achter x)

[ Voor 7% gewijzigd door Kapstok! op 09-05-2012 09:50 ]

League of Legend EUW: Tristanar

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:33:
Vind z'n damage eigenlijk nog behoorlijk tegenvallen, mede door de gigantische cooldowns.
Als die cooldowns korter zouden zijn wordt dat problematisch imo. Een AD carry met CC is al erg sterk.

Verder vind ik zijn early / midgame damage prima met een flinke burst en veel finishing potentieel.
Late game valt hij wel sterk af, met name doordat zijn steroid afhankelijk is van kills en zijn procentuele damage alleen maar werkt bij meerdere (ability) hits. In teamfights kan dit problematisch zijn als de tegenstander goed verdedigt. Ook zul je zijn ult vaker defensief moeten gebruiken door zijn gebrek aan escapes.

Ga nu zelf op zoek om vooral zijn early / mid game te boosten en vandaar te snowballen.
Misschien iets van Wriggles --> Black Cleaver ofzo of om dit te benadrukken, weet het nog niet zo goed.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wat vinden jullie van mijn teemo build

http://www.lolking.net/summoner/euw/287456#history

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Xeiji
Ik ben vanavond misschien van de partij, het ligt er maar net aan hoe laat ik thuis kom :)

Heeft iemand trouwens problemen met zijn ping en/of tips om problemen te verhelpen? De laatste paar weken heb ik een ping van 120+ en 's nachts pas weer 32. Ik heb alle onnodige programma's en services uitgezet, Windows opnieuw geinstalleerd, iedereen van het netwerk gegooit en support gemaild. En toch heb ik op de tijden dat ik thuis kom nog steeds een klote ping.

[ Voor 3% gewijzigd door Xeiji op 09-05-2012 09:53 ]

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 09:27
Kapstok! schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:50:
[...]

Haha i care niet zo om die elo, heb de ranked, ook al zijn het er weinig bij mij die ik speelde, toch meeste verloren. Vaak weer leavers of wat dan ook, we stonden op gegeven moment gewoon met ze 2en maar een beetje. Ben in no time naar iets met 1000 gegaan ofzo :+ Mjah geef er niet zoveel om (A)

Gaat overigens laatste tijd erg slecht, stond bijna gelijk qua w/l, nu weer bijna 30 achter x)
Die afk / leave etc is niet geheel waar hoor... ik heb ook altijd anderen de schuld gegeven van losses en hierdoor zie je niet wat je zelf fout doet. Tegenwoordig is het gewoon:

Join game > Hi guys... i prefer jungle, but can also play support well... but if required i play all roles.

Meeste volgen dan en de sfeer is meteen anders in een team... Tijdens de game zelf wat vaker een ward kopen als jungler... ik leave nooit zonder ward de base. En ik zorg dat de lanes waar ik twijfel of ze het gaan redden gefeed worden door ze een paar goede ganks te geven... Hiervoor neem ik vaak amumu of alistar of maokai. Daarnaast timers bijhouden van eigen buffs en enemy buffs en drake / baron.

Let vooral op de map voor anderen en waarschuw ze dmv pings indien required... tot deze elo heeft dit enorm geholpen en hebben we aardig wat gold advantages gehad in game omdat ik toevallig de jungler even top zag peaken en gratis drake etc... naja..

Ik geef wel om ranked en wil dan ook echt beter worden in een spel dat ik speel.... yes, i know.. :p

• Craven
Erg squishy if you ask me. Ik bouw hem liever met mercury treads, wit's end, madreds, malady, frozen mallet, guardian angel

Frozen mallet, en guardian doe ik overigens pas late-game. Tot die tijd wil ik vooral focussen op dmg. Phage en razer pak ik meestal ergens ondertussen wel. Hangt van de game af.

[ Voor 21% gewijzigd door Craven op 09-05-2012 10:07 ]

Verwijderd

Craven schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:02:
[...]

Erg squishy if you ask me. Ik bouw hem liever met mercury treads, wit's end, madreds, malady, frozen mallet, guardian angel
^
Dit dus.

Ik bouw hem graag ook wat tankier zodat het minder spannend wordt voor de tegenstander om jouw te focussen terwijl ze niet in de gaten hebben dat teemo iedereen opvreet, haha. :>

Verwijderd

Ben tijdens de break op het werk op deze topic gebotst :

http://www.reddit.com/r/l..._noobiest_things_you_did/

Zo veel herkenbare en of hilarische situaties in. Voorbeeldjes :
Buying long sword as Ashe and wondering what key it is to switch weapons.
&
When I started playing, my first champion was Cho'gath. I was pretty bad, just ran around the jungle, did not really get the aim of the game :-/ this was like 1-2 years ago. I did never really listen to the sound, but one time I heard Cho say:""The daylight! It burns!" I was pretty dumb, and didnt understand the game so, when I heard him saying this I thought holy shit he is getting killed and ran into the jungle/brush, so there is no more sunlight.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 10:14 ]

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Over mundo en jungle, dit is echt niet de gemakkelijkste jungler.
Er zijn er veel andere waar je beter je jungle routine kan mee oefenen dan mee mundo waar je waarschijnlijk mee dood zult gaan in jungle.
Wat niet direkt geliefd is bij je teammates :p
Ook ben je voor zijn ganks enorm afhankelijk van de cleaver skillshot.
Ik heb met mundo wel men skillshot goed geoefend waardoor ik nu op zowat elke champ insane kan skillshotte xD

Vroeger (paar nerfs en buffs terug) speelde ik vaak mundo top.
Ik levelde zijn cleaver eerst om mee te harassen of te last hitten naar gelang hoe lastig je enemy is.
Dit was nog voor ik level 30 was en toen veel mensen niet wisten hoe je mundo moest counteren. (met het noob champ flame tot gevolg)

Mundo build is redelijk easy: spirit visage en warmogs en dan atma. En merc boots.
(veronderstellend dat de enemy balanced is).
Merc boots is wel goed met zen spell die tenacity verder verhoogt.
Spirit visage voor selfheal en warmogs voor zen heal en voor hp.
Atmas impaler geeft je dan wat armor en dmg output met je health.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:05:
[...]

^
Dit dus.

Ik bouw hem graag ook wat tankier zodat het minder spannend wordt voor de tegenstander om jouw te focussen terwijl ze niet in de gaten hebben dat teemo iedereen opvreet, haha. :>
ja dat kan ook nog maar ik deed wel najs damage en erg squishy was ik niet door mijn blind dard.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Kapstok!
Spuitelf schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:01:
[...]

Die afk / leave etc is niet geheel waar hoor... ik heb ook altijd anderen de schuld gegeven van losses en hierdoor zie je niet wat je zelf fout doet. Tegenwoordig is het gewoon:

Join game > Hi guys... i prefer jungle, but can also play support well... but if required i play all roles.

Meeste volgen dan en de sfeer is meteen anders in een team... Tijdens de game zelf wat vaker een ward kopen als jungler... ik leave nooit zonder ward de base. En ik zorg dat de lanes waar ik twijfel of ze het gaan redden gefeed worden door ze een paar goede ganks te geven... Hiervoor neem ik vaak amumu of alistar of maokai. Daarnaast timers bijhouden van eigen buffs en enemy buffs en drake / baron.

Let vooral op de map voor anderen en waarschuw ze dmv pings indien required... tot deze elo heeft dit enorm geholpen en hebben we aardig wat gold advantages gehad in game omdat ik toevallig de jungler even top zag peaken en gratis drake etc... naja..

Ik geef wel om ranked en wil dan ook echt beter worden in een spel dat ik speel.... yes, i know.. :p
Ow ik ben altijd heel vriendelijk en zeg altijd iets in die trend, maar meestal is het toch van, fu i go this fu. ik heb ook geen rol eigenlijk, ben wel beduidend slechter in support maar kan het gerust wel is spelen als het moet, dat is dan ook geen enkel probleem. Verder probeer ik wel te junglen maar faal ik er toch best wel in terwijl ik ward + zoveel mogelijk op de map let. En ja mijn laatste ranked matches waren echt zo verschrikkelijk qua leavers, om te huilen gewoon.

Ik wil ook zeker wel beter worden, maar ik let gewoon totaal niet op mijn elo, en ga dus ook geen matches aan met de gedachte elo te kunnen verliezen :P

Verwijderd

Lekker om te zien hoeveel actiefe spelers er zijn voor lol, ben nu druk :P maar zal binnekort effe alles doornemen :)

greetz

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:07:
Ben tijdens de break op het werk op deze topic gebotst :

http://www.reddit.com/r/l..._noobiest_things_you_did/

Zo veel herkenbare en of hilarische situaties in. Voorbeeldje :

[...]
Hahaha, ik lach me kapot hiero. Wat daar allemaal in staat.. geweldig!

@Psy ik heb ook nergens gezegd dat je slechte damage doet, maar je bent 100% zeker weten een glasscanon op die manier. Overigens is Teemo ook geen AD carry, dus zou ik hem ook niet full damage bouwen. Met die build bovenstaande ben je behoorlijk tanky, en je damage is nog steeds insane. Mensen willen je neit focussen omdat je weer tot leven komt en zo buffy bent.

Onhit/aspeed op een tanky manier vind ik nog altijd fijner werken.

• Kapstok!
Overigens ook maar ff voor die match op misscien gezet, moet even kijken hoe laat ik achter de pc kan. Moet er nog wel ts opzetten, is die van een vriend vn me, aangezien mijn laptop gestolen is :X

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

werkt dit???

" Actually, if you get swiftness and mobility boots you'll have movement 5 when not in combat and movement 3 in combat."

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Jup, maar het is een tikkelte duur om 2 boots te kopen :P

• Craven
Die swiftness boots fixen ook alleen maar 1 extra mov speed in combat. Dat is de meerprijs imo ook niet waard.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Nutral schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:22:
Jup, maar het is een tikkelte duur om 2 boots te kopen :P
als je shaco bent zou ik het zo doen of rammus.. best geniaal.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

nee dan nog niet, omdat je dan gewoon 1000g uit geeft voor 1 movement speed wat volgens mij iets van 20/30 is. kun je net zo goed een zeal kopen :P

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Ik was gisteren pvp aan het spelen (Level 11 inmiddel yeuh) en toen riepen ze allemaal ss dit ss dat.
Nu is mijn vraag wat betekend dit?

Verwijderd

ss gebruikt men om aan te geven dat de tegenstander in de lane weg is. Hij is miSSing.

Dacht vroeger dat het stond voor : something strange :]

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
switch side, dus iemand van tegesntander wisselt van lane

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-10 22:31
Stay Safe, of miSSing

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Nutral schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:23:
nee dan nog niet, omdat je dan gewoon 1000g uit geeft voor 1 movement speed wat volgens mij iets van 20/30 is. kun je net zo goed een zeal kopen :P
ik heb niks gezegt.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

bijna een penta kill gehaald laatste game :( de laatste ryze killde mij nog, dus ik moest het maar doen met een triple + quadra.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Aah oke dankjewel dat verklaard waarom ze de hele tijd vroegen waarom ik niet kwam.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik denk dat ik vanavond is gragas of kayle top ga proberen.
moet goed zijn heb ik gehoord.

[ Voor 1% gewijzigd door psyy138 op 09-05-2012 10:36 . Reden: TYPO :) ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Die zijn inderdaad beide wel goed top, door hun sustain en range.

Het probleem dat ik wel heb met dergelijke champs top is dat normaal je tanky champ de top lane neemt.
Hier heb ik al vaak de discussie met het team over gehad.
Je kan je tank niet mid zetten en bottom imo ook niet.
Je kan niet tanken zonder farm. Je moet toch iets van items hebben om de dmg te soaken en voor wat aantrekkelijk te zijn voor de enemy om te focussen.

Dus tenzij dat je geen tank/offtank in jungle hebt zijn dit geen viable top lane champs.
Same problem met akali top of tryn.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:40
Wat denken jullie van een on-hit build op Varus?
Iets in de richting van; Sorc shoes, Malady, Wits End, Madreds, Frozen Mallet.. samen met zijn W-skill lijkt me dit toch aardige damage doen?

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Galio of mordekaiser kan je wel mid zetten als tank. Maar ik snap je punt. Het komt ook vaak voor dat ik in ranked zit met een team dat dit niet door heeft. Slechts 1 offtank in de jungle. Dat we early domineren, maar mid/late verliezen snappen ze dan weer niet.
Geven ze altijd de focus de schuld. Terwijl carrys nou niet veel damage kunnen doen als ze achterna gezeten worden door de enemy bruisers ;-)

Verwijderd

psyy138 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:36:
ik denk dat ik vanavond is gragas of kayle top ga proberen.
moet goed zijn heb ik gehoord.
Goeie kans dat je dan tegen mij moet O-)
"Buying long sword as Ashe and wondering what key it is to switch weapons."
"I thought that being a feeder was a good thing, and i was happy when they called me that"
"I use to build thornmail on everyone "Damage reflection? HOLY SHIT THIS ITEM IS GOD"
"I pressed "d" to dance when enemy sayd it"
"I skipped the tutorial because my friend told me he could teach me a lot better and when i got into lane and the minions came , he tricked me and screamed for me to run away from the minions. I had a panic moment and ran all the way to base."
"WHAT ARE THOSE LITTLE MONSTERS DOING HERE?"
Pagina: 1 ... 14 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.