standaard werkt niet slecht natuurlijk, maar je kan het altijd perfectioneren, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk
ik heb dus 29/1/0 (1 puntje voor de extra heal)
en dan arpen/Mpen reds, flat armor yellow, mana regen/lvl blue (klein beetje mana troubles early game, niet onoverkomelijk) en lifesteal quints
die lifesteal quints samen met dorans en de masteries geven gelijk 12% lifesteal vanaf het begin, zeker als je geen heal supp hebt een aanrader!
enige wat ik misschien zou veranderen zou flat mana regen blue zijn, maar ik denk dat dit 'm wel blijft
build: dorans>shoes>sceptre(22% LF OP)>greaves>dagger>BF sword>black cleaver>phantom>IE
meestal red je IE niet, maar ik vind de cleaver echt beter dan IE als 1ste damage item
ten eerste heb je hem eerder (kost minder) en ten tweede is IE behoorlijk afhankelijk van je critchance (oftewel luck)
cleaver doet gewoon evenveel schade (zeker als je je team meerekent) totdat je de phantom (meer crit%) hebt
edit:
ik gebruik trouwens altijd 1 crit% red, 1% is niet veel, maar die eerste % is het belangrijkst, heeft me al redelijk wat kills opgelevert earlygame
[
Voor 7% gewijzigd door
godofal op 08-05-2012 16:18
]