Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 122 123 Laatste
Acties:
  • 268.054 views

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-06 09:46
Had je nu gewoon doorgespeeld had je het mogelijk nog gehaald. Na de quadra had je gemakkelijk enemy inhib kunnen gaan neerhalen op mid, en je was overduidelijk fed. Door de pressure op mid kon je dan voorzichtig met wat wards in de jungle ook nog top of bot beginnen pushen. en omdat er waarschijnlijk moeten achterblijven om mid tegen te houden kon je 3vs3 of 3vs4 situaties wel aan op top.

Door nu zelf afk te gaan, ben je een even grote eikel als de twee andere leavers tov die 2 andere teammates die wel zijn blijven spelen. Ook al is het de schuld van die eerste twee, met jou weg hadden ze helemaal geen kans meer. Zij zijn wel blijven spelen, ondanks dat er 3 man wegging. Het feit dat je op het einde nog even terugkomt, vind ik niets goedmaken. Oké, het is de eerste keer dat je het ooit deed, en het waren de emoties, maar moest ik jouw support zijn of mid die overbleef, jij had ook een report aan je been.

Ik heb ook al gehoord: stop taking all the kills. Alsof dat altijd zo eenvoudig is als je veel damage doet als carry in 5vs5. Dat die twee andere daarom leaven is wel dwaas, geef ik je volkomen gelijk in. Eens je build bijna compleet is, kan je natuurlijk wel wat proberen als je er 2-3 neerhebt om niet meer de final blow te geven op champs. (proberen natuurlijk)

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 14:57
Afgelopen maandag en dinsdag vooral bezig geweest met league of legends.

maandag avond met een team meegespeeld die ik uiteindelijk zal joinen als ik lvl 30 ben en nog iets train.
er was 1 andere speler die niet bij het team hoorde maar er uit eindelijk misschien wel bij komt(maar hij heeft meer training nodig dan mij).

kon aardig mee komen:
1e potje: darius 6-2 win
2e potje: Talon 4-4 Lose(van 1 van de jongens viel de pc uit en was tie iets van 5-10 min weg)

daarna met helft van het team gespeeld 1 potje, ik weer op mid met talon, en juist dat potje roflstomp je.

kom tegenover een karthus te staan, kan early game gewoon iet dichtbij komen en harrassen kon ook amper.(outranged)

uiteindelijk met behulp van top toch kill gemaakt maar ik werd door een lucky lay waste bommetje ook omgelegd.
daarna killde ik karthus een paar keer, en maakte ik ook nog wat andere kills.

mooiste kill blijft nog:

lee sin achtervolgt mij vanuit hun base, ik had nog maar 2 balkjes health(200hp ofzo), lee sin had 7 balkjes health(700 hp ofzo) miss zelfs meer.
maar dus karthus en lee sin achtervolgde mij, karthus kon het neit bijhouden en werdt door mijn maatje met teemo gekillt, ik dus proberen te vluchten voor lee sin, maar hij had me al een keer gekillt terwijl hij mij achtervolgde, maar ik zat op dat moment te denken: ik heb een sillence, daarmee schakel ik de meeste damage van lee uit, dus ik sillence lee sin, doe q en me rake, dat was genoeg damage om lee uit te schakelen, maar had hij 1 sec zijn abilities eerder gebruikt dan had ik het niet gered, maar hij had tijdens mijn burst niet eens tijd om 1 aa te plaatsen, en het mooiste hieraan was:

karthus:/all Nice Lee

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07-2021
Ik zal toch niet meteen ranked met een team gaan spelen als je 30 bent ;).

• Martin0
Ilar schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:45:
Ik zal toch niet meteen ranked met een team gaan spelen als je 30 bent ;).
haha ik zeg ook neit dat ik gelijk begin:P

er staat ook niet voor niets:

ik uiteindelijk zal joinen als ik lvl 30 ben en nog iets train.

met nadruk op het laatste stukje, en heb ook tegen de "leider" gezegd ik wil pas bij het team wanneer ik 250 wins heb of meer.
dan ben ik zelfs nog maar reserve want we hebben dan 7 spelers(zijn er nog 4 andere in opleiding dus kunnen we in verloop van tijd een 2e team starten).
dus ik zal niet veel games spelen met het team, ik val alleen in, tot dat ik een slechtere speler vervang of iets dergelijks.

en als het goed is als we genoeg mensen hebben voor het 2e team dan wordt ik "leider"van dat team

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Martin0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:50:
[...]

haha ik zeg ook neit dat ik gelijk begin:P

er staat ook niet voor niets:

ik uiteindelijk zal joinen als ik lvl 30 ben en nog iets train.

met nadruk op het laatste stukje, en heb ook tegen de "leider" gezegd ik wil pas bij het team wanneer ik 250 wins heb of meer.
dan ben ik zelfs nog maar reserve want we hebben dan 7 spelers(zijn er nog 4 andere in opleiding dus kunnen we in verloop van tijd een 2e team starten).
dus ik zal niet veel games spelen met het team, ik val alleen in, tot dat ik een slechtere speler vervang of iets dergelijks.

en als het goed is als we genoeg mensen hebben voor het 2e team dan wordt ik "leider"van dat team
Ranked team naar 700 of zelfs 100 elo zakken maakt niet uit als het team begint.
Een team dat hoger skilled is kan makkelijk omhoog klimmen omdat je toch al met 5 man bent en dus niet van troller of leavers afhankelijk bent.
Kom je die tegen zitten ze dus bij het andere team en is het alleen maar makkelijker
Als je geen zin hebt om te klimmen kan je gewoon het team verwijderen en/of een nieuw team beginnen.

Zo heb ik een troll team + een team voor als er niet 5 man zijn of een wissel.
Daarnaast is er een hoofdteam die ook de echte naam van het team heeft.

Team of ranked team kan je makkelijk direct op level 30 doen.
Alleen met die solo que moet je uitkijken

[Voor 9% gewijzigd door snoos op 10-01-2013 10:14]

• Martin0
snoos schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Ranked team naar 700 of zelfs 100 elo zakken maakt niet uit als het team begint.
Een team dat hoger skilled is kan makkelijk omhoog klimmen omdat je toch al met 5 man bent en dus niet van troller of leavers afhankelijk bent.
Kom je die tegen zitten ze dus bij het andere team en is het alleen maar makkelijker
Als je geen zin hebt om te klimmen kan je gewoon het team verwijderen en/of een nieuw team beginnen.

Zo heb ik een troll team + een team voor als er niet 5 man zijn of een wissel.
Daarnaast is er een hoofdteam die ook de echte naam van het team heeft.

Team of ranked team kan je makkelijk direct op level 30 doen.
Alleen met die solo que moet je uitkijken
klopt, maar ik wil niet dat het team dankzij mij verlies aangezien ik wss op solo top kom te staan of op mid, deze 2 rollen beheers ik redelijk, maar ik wil ze nog beter beheersen aangezien ik eigenlijk alleen talon gemasterd heb.

al begin ik nu met darius en jayce en mundo ook steeds beter te worden.

daarnaast snap ik de skills van een nieuwe champ binnen 1 potje, kog'maw: 1 potje gespeeld pvp: begon met 6-0 daarna focuste ze op mij en werd ik niet beschermt door het team en eindigde ik de pot met 10-6, maar moest hoger zijn aangezien onze Ez die op mid liep 4 a 5 kills van mij gestolen :S, like ik schiet een champ naar 90% damage en dan doet hij 1 skill en pakt hij de kill af :S :'(

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-05 14:57
Wat is nu precies de tactiek tegen Darius? Stond dinsdag tegen een Darius met Riven, het ging allemaal erg goed tot ik hem 1 kill gaf... GG kon toen echt niets meer beginnen tegen hem, niemand trouwens.

Anoniem: 366730

Als je beter wilt worden, zijn het niet de champs waarmee je beter wordt maar mechanics:
- map-awareness (oefenen
- lasthitting (oefenen)
- teamfights (ervaring)
- calls maken (ervaring)
- niet feeden (in me laatste 300 potjes zijn er misschien 2 potjes waar ik boven de 0/4/0 kwam. Je hebt simpelweg geen excuus om wanneer je je lane verliest meer als 2 keer dood te gaan)

Champions zijn maar een heel klein deel van het spel.

• Xevoo
Anoniem: 366730 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:43:
Als je beter wilt worden, zijn het niet de champs waarmee je beter wordt maar mechanics:
- map-awareness (oefenen
- lasthitting (oefenen)
- teamfights (ervaring)
- calls maken (ervaring)
- niet feeden (in me laatste 300 potjes zijn er misschien 2 potjes waar ik boven de 0/4/0 kwam. Je hebt simpelweg geen excuus om wanneer je je lane verliest meer als 2 keer dood te gaan)

Dit klopt zeker, maar je word vaak ook gefocust door het andere team als je geen kills hebt, omdat je dan een makkelijk doelwit bent.

Hoe kan je het beste map-awareness oefenen? Ik let zo veel mogelijk op de map maar als ik op m'n lane aan het letten ben dan kijk ik naar de creeps / champs, niet naar de map.

Lasthitten gaat me wel redelijk goed af in laning phase, daarna bij het roamen moet ik alleen nog m'n minions blijven pakken.

Calls maken... tja probeer dat maar eens te doen in solo of met teammaten die niet luisteren :9

• Martin0
- map-awareness (oefenen
- lasthitting (oefenen)
- teamfights (ervaring)
- calls maken (ervaring)

hierin kan ik je niet verbeteren, je hebt helemaal gelijk.

maar hiermee ben ik ook bezig, bvb nidalee daarmee vind ik het heel lastig om te lasthitten aangezien ze een vrij trage animatie hebt, voelt niet erg fijn(pre lvl 6 en in human mode)

teamfights is idd ervaring, meestal blijf ik leven in teamfights en winnen we deze.
calls maken weet neit precies wat je hiermee bedoelt.
en niet feeden: mijn laatste games inclusief loses: geen een negatief telkens 4/4, 6/4, 6/5.

• Xevoo
Niet feeden? :+

Proving Grounds Loss 15 hours ago ~23 mins Game Length 6 Kills 19 Deaths 18 Assists 10.9k Gold 45 Minion

Ik ben best wel een feeder als ik mijn match history door kijk...

• Martin0
Xevoo schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:52:
Niet feeden? :+

Proving Grounds Loss 15 hours ago ~23 mins Game Length 6 Kills 19 Deaths 18 Assists 10.9k Gold 45 Minion

Ik ben best wel een feeder als ik mijn match history door kijk...
haha mijn laatste proving grounds game, was met het team in 2 gesplitst maar niet echt eerlijk: de 3 besten tegen de 4 slechtste xD.

gigantische fail, ze lopen hard over ons heen, ik eindig als nog 3-5 met mundo dus ja, werd later ook uitgeroepen tot beste van ons team, dat is niet slecht ;)

• snoos
- map-awareness (oefenen
- lasthitting (oefenen)
- teamfights (ervaring)
- calls maken (ervaring)

Feeding is de manier om te carrien :+

:P
Maar nu even serieus.
Ik denk dat dit overigens wel een mooi filmpje is voor mensen die willen opgeven als ze slecht staan.
Hij heeft meer filmpjes die zeer informatief zijn.
Zoals deze guide die wat meer info geeft over wanneer harras en wanneer minions

[Voor 3% gewijzigd door snoos op 10-01-2013 11:11]

• Xevoo
Martin0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:56:
[...]

haha mijn laatste proving grounds game, was met het team in 2 gesplitst maar niet echt eerlijk: de 3 besten tegen de 4 slechtste xD.

gigantische fail, ze lopen hard over ons heen, ik eindig als nog 3-5 met mundo dus ja, werd later ook uitgeroepen tot beste van ons team, dat is niet slecht ;)
Ik kreeg Tryndamere te spelen... elke keer als die in het team van de tegenstander zit dan word je compleet geroflstomped, maar kan er echt totaal niet mee overweg =/

• Martin0
Xevoo schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:24:
[...]

Ik kreeg Tryndamere te spelen... elke keer als die in het team van de tegenstander zit dan word je compleet geroflstomped, maar kan er echt totaal niet mee overweg =/
enemy:

-nidalee
-swain
- yi

ons team:
-mundo
- mf
- Blitz
- renekton

niet echt een eerlijke match up en het was niet eens aram, maar gewoon 3 vs 4 op proving, liever had ik zelf ook nidalee maar in overleg moest ik tank/bruiser pakken :S

• Lointje
Xevoo schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:47:
[...]

Hoe kan je het beste map-awareness oefenen? Ik let zo veel mogelijk op de map maar als ik op m'n lane aan het letten ben dan kijk ik naar de creeps / champs, niet naar de map.
Je moet proberen om om de X seconden toch even naar je minimap te kijken.
Goede momenten zijn (ik ga er vanuit dat je vooral carry speelt gezien je graves icon)
- net na een lasthit, omdat je vaak wel heel even de tijd hebt om een oog op de minimap te gooien
- als je na een poke terugloopt naar je creeps heb je ook even de tijd.
- als je vanuit de base na een recall terugloopt heb je ook altijd de tijd om even heel de map op te nemen

Je moet dan ook niet telkens de hele minimap gaan bestuderen en analyseren. Bv: Belangrijkste is in de laning phase in de eerste tien minuten als carry: komt de enemy jungler (of mid) af om te ganken. Er van uitgaan dat er wards staan aan dragon of river bush, moet je ze zien aankomen en moet je eigenlijk op tijd kunnen terugtrekken.
Verder is het belangrijk om te zien waar andere enemy champs zijn, welke richting ze gingen toen ze uit het beeld verdwenen, of er op een lane een minion wave (+evt champ) enorm aan het pushen is en een toren kan kapotmaken, gaat de enemy dragon/baron doen, ...

Gewoon kwestie van oefenen en vaak naar je minimap kijken. Als je via voice samenspeelt met een support kan hij bv een deel overnemen. Ik speel vaak support met een carry samen, en afhankelijk van de support heb ik soms iets meer tijd om de map te bekijken. Ik zeg dan ook op ts: die missing, pas op mid komt af, blue is up, skarner komt via dragon, ...

Ik heb het gewoon over Summoners Rift in solo que. Met Calls maken bedoel ik drake, baron, buff invade, jungle invade, teamfight initiaten, teamfight disengagen. Als je genoeg gefeed ben (en jezelf dus bewezen heb, wat je niet doet door te flamen dat je bot lane verliest) luisteren mensen echt wel een klein beetje naar jou pings (niet als je loopt op te scheppen en te flamen natuurlijk).

• Xevoo
Lointje schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:34:
[...]

Je moet proberen om om de X seconden toch even naar je minimap te kijken.
Goede momenten zijn (ik ga er vanuit dat je vooral carry speelt gezien je graves icon)
- net na een lasthit, omdat je vaak wel heel even de tijd hebt om een oog op de minimap te gooien
- als je na een poke terugloopt naar je creeps heb je ook even de tijd.
- als je vanuit de base na een recall terugloopt heb je ook altijd de tijd om even heel de map op te nemen

Je moet dan ook niet telkens de hele minimap gaan bestuderen en analyseren. Bv: Belangrijkste is in de laning phase in de eerste tien minuten als carry: komt de enemy jungler (of mid) af om te ganken. Er van uitgaan dat er wards staan aan dragon of river bush, moet je ze zien aankomen en moet je eigenlijk op tijd kunnen terugtrekken.
Verder is het belangrijk om te zien waar andere enemy champs zijn, welke richting ze gingen toen ze uit het beeld verdwenen, of er op een lane een minion wave (+evt champ) enorm aan het pushen is en een toren kan kapotmaken, gaat de enemy dragon/baron doen, ...

Gewoon kwestie van oefenen en vaak naar je minimap kijken. Als je via voice samenspeelt met een support kan hij bv een deel overnemen. Ik speel vaak support met een carry samen, en afhankelijk van de support heb ik soms iets meer tijd om de map te bekijken. Ik zeg dan ook op ts: die missing, pas op mid komt af, blue is up, skarner komt via dragon, ...
Hehe, vind Graves gewoon stoer, maar speel vooral jungle juist :+ Maar speel eigenlijk alles wat over is vaak. De meeste dingen die je noemt doe ik toch al wel, al wil ik soms inderdaad iemand over het hoofd zien die gewoon langs een ward af loopt, maar meestal word er dan wel gewaarschuwd. Ik zal er nog eens op gaan letten.

• Martin0
Anoniem: 366730 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:34:
Ik heb het gewoon over Summoners Rift in solo que. Met Calls maken bedoel ik drake, baron, buff invade, jungle invade, teamfight initiaten, teamfight disengagen. Als je genoeg gefeed ben (en jezelf dus bewezen heb, wat je niet doet door te flamen dat je bot lane verliest) luisteren mensen echt wel een klein beetje naar jou pings (niet als je loopt op te scheppen en te flamen natuurlijk).
ja, zoiets dacht ik al.

invades in de jungle geef ik meestal wel door, als ik de draak afslacht op 15:00 zeg ik in de chat: dragon 15:00.
slachten we de baron af zeg ik baron 36:03 of zo.
teamfights negen van de tien keer ben ik de gene die zegt group up, want dan loopt iedereen een andere richting op, en op het moment dat we moeten pushen zeg ik push mid/bot/top.

mocht er een champ van me laan af gaan zeg ik meteen ss plus ping(indien mogelijk) komen ze terug dan zeg ik re. daarnaast zet ik er vaak achter welke laan ik sta, naar welke laan ze gaan en hoeveel het er zijn.

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:48
Xevoo schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:41:
Wat is nu precies de tactiek tegen Darius? Stond dinsdag tegen een Darius met Riven, het ging allemaal erg goed tot ik hem 1 kill gaf... GG kon toen echt niets meer beginnen tegen hem, niemand trouwens.
Dit vond ik een goeie vraag. Zie veel mensen ook roepen dat Darius voor noobs is omdat hij OP is. Darius wordt ook de laatste tijd steeds meer gespeeld. Dus vroeg me af wat het beste tegen hem werkt.

• Martin0
Mirved schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:47:
[...]

Dit vond ik een goeie vraag. Zie veel mensen ook roepen dat Darius voor noobs is omdat hij OP is. Darius wordt ook de laatste tijd steeds meer gespeeld. Dus vroeg me af wat het beste tegen hem werkt.
teemo is een van de beste counterpicks tegen darius, in het begin niet te dichtbij komen, want hij doet veel damage op jou aangezien je niet veel hp hebt, maar als het goed is out range je hem heel erg en kan je hem zonen, daarnaast als jij je W abilitie op 2 hebt, kan hij je nooit bijhouden en kan je onder de tower gaan staan, en je doet zelf ook veel damage op darius ivm potion en shrooms (plus dat je blinding dart zijn ult onschadelijk kan maken, denk ik(iemand meer info hierover??))

daarnaast werken Stuns en Slows ook heel goed tegen darius, hij heeft geen escape(alleen flash).

[Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 10-01-2013 11:52]

In een premade ben ik het met je eens, maar in solo zeker niet. Vaak als ik achter sta word ik gewoon gedived als een malle. Enige wat ik dan kan doen om niet te feeden is in fountain staan, lijkt me ook niet de bedoeling. Als k achter sta plaats ik veel wards zodat ik dives kan zien aankomen. Ik ping dan ook mijn team en vraag herhaaldelijk om hulp, maar soms reageren ze gewoon totaal niet. Tja, jammer dan. Dan sterf ik maar weer onder mn tower door een 3 a 4 man gank terwijl de rest van mn team totaal geen pressure uitoefent. Dan ben ik wel weer de kutnoob die feed...

Vicariously I live while the whole world dies

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Martin0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:50:
[...]

teemo is een van de beste counterpicks tegen darius, in het begin niet te dichtbij komen, want hij doet veel damage op jou aangezien je niet veel hp hebt, maar als het goed is out range je hem heel erg en kan je hem zonen, daarnaast als jij je W abilitie op 2 hebt, kan hij je nooit bijhouden en kan je onder de tower gaan staan, en je doet zelf ook veel damage op darius ivm potion en shrooms (plus dat je blinding dart zijn ult onschadelijk kan maken, denk ik(iemand meer info hierover??))

daarnaast werken Stuns en Slows ook heel goed tegen darius, hij heeft geen escape(alleen flash).
Blinding dart werkt alleen op auto-attacks, dus niet op skills zoals zijn ult. (skills die een auto-attack boosten, werken dan weer niet, omdat de auto-attack mist)

En Darius heeft geen escapes... laat hem wat pushen, en laat je jungler wat vaker langskomen. 2v1 moet je hem aankunnen. Eenmaal een voorsprong op hem, en hij kan niet zoveel meer.

Vicarious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:57:
[...]

In een premade ben ik het met je eens, maar in solo zeker niet. Vaak als ik achter sta word ik gewoon gedived als een malle. Enige wat ik dan kan doen om niet te feeden is in fountain staan, lijkt me ook niet de bedoeling. Als k achter sta plaats ik veel wards zodat ik dives kan zien aankomen. Ik ping dan ook mijn team en vraag herhaaldelijk om hulp, maar soms reageren ze gewoon totaal niet. Tja, jammer dan. Dan sterf ik maar weer onder mn tower door een 3 a 4 man gank terwijl de rest van mn team totaal geen pressure uitoefent. Dan ben ik wel weer de kutnoob die feed...
Als je 0/2 of zelfs 0/1 tegen bijvoorbeeld een darius kan dat al fataal zijn. Wat je dan kunt gaan doen is onder je toren gaan staan en experience binnenslepen (en een beetje gold). Dit geld voor de eerste paar minuten (tot level 6). Tegen die tijd zal je toren bijna al wel plat zijn. Omdat Darius (in dit geval) ook allang 6 is, vraag je vantevoren al of je team drake kan contesten. Ze maakt dan voordat de toren plat is dat je weg bent en bij draak staat (als je deze drake niet te pakken krijgt is het potje inderdaad grotendeels verloren). Nu je toren plat is blijf je aan het pushen en blijf je natuurlijk niet in lane staan (farm een junglecamp ofzo). Zo moet darius telkens naar top komen. Ook ward je mid (in het geval van top dan he;))

• Lointje
Malphite vind ik persoon ook niet slecht tegen darius. Je kan ranged poken met je speed-steal (waarna je hem gemakkelijk outrunt, zowel om aan te vallen of weg te lopen). Je passive geeft die extra health boost waardoor hij je niet kan doodbursten, en met je ult leg je hem zo lam als initiate. Als mid of jungle net komt helpen dan, is het wel game over voor hem want weg geraakt hij niet. (stun, als hij loopt movement steal en dan is het kwestie van nog een paar keer kloppen).

Verder heb je teemo, jayce en yorick evt. (over het algemeen dus champs die ook wel een ranged poke kunnen uitdelen om hem low te brengen, en speed om hem te achtervolgen).

Anoniem: 468960

HP/armor en een champ met sustain en/of range. Darius is een bully en elk voordeel wat hij krijgt kan hij genadeloos uitbuiten. Kayle is zijn ultieme counter, maar is ook een situationele pick. Vladimir werkt goed als je door de eerste levels heen komt en je je pool goed kunt gebruiken. Shen kan met zijn shield behoorlijk wat damage negaten. Bedenk dat hij geen escapes heeft en zijn damage gebaseerd is op een combinatie van skills en auto attacks (dus hij heeft tijd nodig om het op te bouwen). Korte harrass sessies verliest hij, maar hou rekening met het feit dat zijn pull + slow je behoorlijk kunnen damagen als die nog niet gebruikt zijn.

Als de Darius pushed, laat je jungle hem een beetje campen. Hij heeft geen escapes en is dus behoorlijk vatbaar als zijn lane lang is. Bedenk wel dat hij behoorlijk kan bursten rond de level 6 en 11 en dat je dus niet al zijn damage tanked. Hij heeft zulke burst dat hij ook 2v1 nog iemand af kan maken als je even niet oplet.

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-10-2022

Slivv

The One and Only

Jayce is by far de hardste counter voor Darius. En hij wordt ook nog eens zelden gebanned! Je kunt Darius gemakkelijk harrassen met je autoattacks en je Acceleration Gate + Shock Blast in Cannon Stance. Zo harrass je hem totdat hij zodanig low is dat je hem kan killen. Je doet dan je Cannon E-Q en met de speed boost van E ren je in zijn range en spring je naar hem toe met je Hammer Stance Q, om hem vervolgens af te maken met autos/w/e.

Mocht Darius het onverhoopt voor elkaar krijgen om je te pullen, dan switch je snel van Cannon naar Hammer en mep je hem gelijk terug. Als je snel genoeg bent zal hij nooit meer dan zijn Q op je krijgen en verlies je deze matchup niet.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Anoniem: 366730 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:01:
[...]

Als je 0/2 of zelfs 0/1 tegen bijvoorbeeld een darius kan dat al fataal zijn. Wat je dan kunt gaan doen is onder je toren gaan staan en experience binnenslepen (en een beetje gold). Dit geld voor de eerste paar minuten (tot level 6). Tegen die tijd zal je toren bijna al wel plat zijn. Omdat Darius (in dit geval) ook allang 6 is, vraag je vantevoren al of je team drake kan contesten. Ze maakt dan voordat de toren plat is dat je weg bent en bij draak staat (als je deze drake niet te pakken krijgt is het potje inderdaad grotendeels verloren). Nu je toren plat is blijf je aan het pushen en blijf je natuurlijk niet in lane staan (farm een junglecamp ofzo). Zo moet darius telkens naar top komen. Ook ward je mid (in het geval van top dan he;))
dat helpt toch niet tegen towerdives van 3 man op top?

Vicarious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:49:
[...]

dat helpt toch niet tegen towerdives van 3 man op top?
Voor level 6 word je met meer dan 1/2 hp niet gedived door 3 man of mid moet ook genadeloos aan het verliezen zijn.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-06 10:56
met 3 niet nee, maar towerdiven op lv 3 met amumu doe ik regelmatig als onze minions maar bj hun turrent zijn
zelfs full health

[Voor 8% gewijzigd door badboyqxy op 10-01-2013 14:19]

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

wauw... some people
ik sta ff solo bot met graves, ik zie hun leona en corki op me afkomen onder de turret dus ik weet dat er over 5~10 seconden een dive op me komt
ik zie once jungler (hecarim) in onze jungle op weg naar onze rood, ik ping hem dus als een gek om mij te helpen
natuurlijk komt hij niet, maar eet liever rood op
lang verhaal kort: leona moet flashen voor veiligheid, ik sterf, corki komt weg met half HP en de turret staat nog
vervolgens kijk ik op de map, loopt heca net weg van red buff :X 8)7 :(
ik dus roepen, waarom kwam je niet? ik ping dat ik je nodig heb

zegt hij "why didnt you run? stop feeding"
echt wtf? als hij kwam hadden we een *makkelijke* dubbelkill zonder deaths
daarnaast, zelfs als hij niet kwam was dit de juiste keuze: flash burn, bijna een kill voor kill en belangrijkste: turret staat nog
ipv 190*5=950g naar hun team van de turret iets van 500G naar ze vanwege kill+assist
ik vertel hem dat, en nóg houd hij vol dat ik beter had kunnen weglopen (nee, ik was niet op een rampage oid)

hele match doorgaan erna dat ik moet stoppen met feeden terwijl ik 18/10/15 ben geëindigt
de overige deaths waren voornamelijk omdat we een hoop 4V5's deden terwijl trynda doodleuk aan het solopushen was ipv meedeed in de fights

ook die corki, roept na een paar minuten "report orianna, trashtalk and didnt say SS"
ik hem uitleggen dat wij orianna niet kunnen reporten voor iets wat we niet kunnen zien, roept hij "shut up morron" (ja, dubbel R }:O )
dat is dan weer wel reportable _O-
Anoniem: 366730 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:12:
[...]

Voor level 6 word je met meer dan 1/2 hp niet gedived door 3 man of mid moet ook genadeloos aan het verliezen zijn.
Ik las je post niet goed en ging uit van de gehele laning phase. Ik ben wel eens early tegen een Irelia doodgegaan en werd vervolgesn op level 5 ofzo getowerdived door 2 man. Toen ik net weer terug was in lane deden ze dat weer, en 10 minuten later nogmaals. Was echt een kutgame en ik kon er niets aan doen :') Op die situatie doelde ik meer.

Maar pre lvl 6 meer dan 2x doodgaan is inderdaad sowieso wel vrij slecht inderdaad.

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:19:
[...]

Maar pre lvl 6 meer dan 2x doodgaan is inderdaad sowieso wel vrij slecht inderdaad.
heb dat idd ook wel eens gezien
vaak is het toch iemand die dan een andere lane/rol probeert dan ze gewend zijn en gewoon compleet hun eigen krachten en die van hun tegenstander onderschat
bijvoorbeeld een akali top tegen mijn cho'gath, elke keer engagede ze of bleef ze in de buurt terwijl haar smokescreen down was en gebruikte de smokescreen ook op vreemde momenten (om onzichtbaar te farmen bijvoorbeeld) waardoor ze totaal geen verdediging had tegen mijn burst

over het algemeen heb je dat gewoon als je met een nieuwe champ begint, dat soort dingen leer je vanzelf beter te doen
op zich kan je daar vrij weinig aan doen bij je teammaten, natuurlijk kan je ze wel tips geven als je het ziet (al is het de vraag of ze luisteren) en eventueel extra helpen met ganks

ik zou pas pissig worden als ze vervolgens een attitude hebben/beginnen met flamen, of als ze het in ranked doen

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
Ik heb vandaag een tutorial gemaakt over hoe je OBS instelt om mee te streamen :) (tegenhanger van xsplit maar stabieler en betere performance in mijn geval)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
De beste tactiek tegen Darius zijn imo jungle ganks. Indien de jungler je kan helpen om hem early game om te brengen (bij voorkeur meerdere malen), moet de lane jouw kant op kunnen gaan. Dus probeer hem te laten pushen, want hij heeft geen eigen escapes en is dus één van de makkelijkste tops om te ganken.
Weet Darius echter een kill op jou te pakken, dan kan het snel verkeerd voor je aflopen.

Heroes die het goed (kunnen) doen tegen Darius zijn over het algemeen heroes met ranged harass en sustain (een vorm van healing). Aangezien Darius zelf geen vorm van healing heeft. Een aantal voorbeelden.
-Kayle (Healing, Ranged Harass en natuurlijk haar ulti om die van Darius te counteren.)
-Jayce (Ranged Harass, Hamerstance etc.)
-Cho'Gath (In ieder geval voor zijn sustain nerfs (zijn passive healed nu minder).)
-Yorick (Zolang je hem harassed en hij jou niet te veel weet te harassen.)
-Nidalee (Ranged/Heal + met cougar vorm ben je sneller dan hem.)

Volgens mij moeten de AD carries (bijvoorbeeld Ezreal) ook goed tegen hem werken. Maar dat moet dan uiteraard wel een beetje in je teamcomp passen (dus je moet bijv. zorgen dat je een jungle tank hebt.)

Dat Teemo goed werkt tegen Darius ben ik het niet echt mee eens. Hij hoeft je maar 1 keer te pullen en je bent er geweest (en je lane is verloren). Uiteraard moet je dit proberen te voorkomen, maar hiermee wil ik illusteren dat zodra hij bij je in de buurt weet te komen, je geen schijn van kans meer maakt. Het beste wat je dan kunt doen is blinden en zo hard mogelijk wegrennen. Ook is je autoattack range vrij kort.
Tot level 5 moet je het kunnen winnen, tot level 9 moet je het nog wel gelijk kunnen spelen, maar daarna zal een beetje Darius gehakt van je maken.
Verder werkt je Q (blind) alleen maar tegen autoattacks.

[Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 10-01-2013 19:43]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jeffroiscool schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:10:
Ik heb vandaag een tutorial gemaakt over hoe je OBS instelt om mee te streamen :) (tegenhanger van xsplit maar stabieler en betere performance in mijn geval)

[video]
Broad als in broad, niet als in brood. Verschil tussen 8 en 10 is daadwerkelijk groot genoeg om niet altijd op 10 te gaan. mbit niet mb. Jouw key volledig zichtbaar. Buffersize is niet direct gecorreleert aan buffer voor stream, maar ook met het opvangen van verschil in bitrate. 1x buffer is precies goed, meer betekend dat het te veel zal willen middelen, waardoor het alsnog stokkelig wordt. 1080P heeft wel zin als je geen partner bent van twitch en het maakt qua viewers ook niet uit, immers de stream is nog steeds 3000kbps. Het probleem is alleen dat je veel meer over die 3000 heen moet stouwen waardoor de kwaliteit lager wordt, dus inderdaad niet aan te raden, wel gewoon mogelijk. Jammer dat je niks met x264 preset doet, omdat je juist hier performance kan winnen door het sneller te zetten. Het wordt aangeraden om alle software capture in global sources te zetten, ivm switchen van scenes. Uu-ie. Blegh. uwe eye, of nog beter Graphical User Interface of gee uwe eye. Ik hoef niet te zien hoe jij alles download/opent, aub van te voren openzetten (ook LoL ingame). Copyright teken zit er niet voor niks, wat je nu doet is eigenlijk illegaal. Vooral zeggen dat je iets moet uit editen, ga ik vooral terug kijken (niet dat ik het herkende en/of iets van prive zag). Ik hoef ook niet een 2e keer voorgezegd te hebben hoe je een UI toevoeg. Je gaat er vanuit dat iedereen met webcam wil streamen, not the case.

Al met al, do not recommend, dan zou ik deze op TeamLiquid gebruiken

• Jeffroiscool
Gropah schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:56:
[...]

Broad als in broad, niet als in brood. Verschil tussen 8 en 10 is daadwerkelijk groot genoeg om niet altijd op 10 te gaan. mbit niet mb. Jouw key volledig zichtbaar. Buffersize is niet direct gecorreleert aan buffer voor stream, maar ook met het opvangen van verschil in bitrate. 1x buffer is precies goed, meer betekend dat het te veel zal willen middelen, waardoor het alsnog stokkelig wordt. 1080P heeft wel zin als je geen partner bent van twitch en het maakt qua viewers ook niet uit, immers de stream is nog steeds 3000kbps. Het probleem is alleen dat je veel meer over die 3000 heen moet stouwen waardoor de kwaliteit lager wordt, dus inderdaad niet aan te raden, wel gewoon mogelijk. Jammer dat je niks met x264 preset doet, omdat je juist hier performance kan winnen door het sneller te zetten. Het wordt aangeraden om alle software capture in global sources te zetten, ivm switchen van scenes. Uu-ie. Blegh. uwe eye, of nog beter Graphical User Interface of gee uwe eye. Ik hoef niet te zien hoe jij alles download/opent, aub van te voren openzetten (ook LoL ingame). Copyright teken zit er niet voor niks, wat je nu doet is eigenlijk illegaal. Vooral zeggen dat je iets moet uit editen, ga ik vooral terug kijken (niet dat ik het herkende en/of iets van prive zag). Ik hoef ook niet een 2e keer voorgezegd te hebben hoe je een UI toevoeg. Je gaat er vanuit dat iedereen met webcam wil streamen, not the case.

Al met al, do not recommend, dan zou ik deze op TeamLiquid gebruiken
Bedankt voor de feedback en iedereen zeker geen gebruik maken van mijn tutorial!

Streamkey allang aangepast voordat ik hem uploaded.
En gelukkig doet die guide bij TeamLiquid wel alles wat jij zegt, met copyright bedoelde ik te zeggen de naam en het was een voorbeeld. Ik gebruik die afbeelding niet.

Sorry dat mijn uitspraak niet perfect is, daar moeten we echt op focussen man.
Daarbij is mijn guide gemaakt voor de mensen die niet in 1 keer alles snappen en weten hoe zo'n programma in elkaar zit, ik maakt het ze juist makkelijk.

Misschien was mijn verwoording niet het beste maar je zou inderdaad op 3000kbps 1080p kunnen streamen. Of het er nog mooi uitziet maakt jou toch niet uit want volgens jou snapt iedereen het en ik zeker niet. Daarbij ga je er ook van uit dat iedereen een snel genoeg internet verbinding heeft om 1080p te kijken. Ik probeer dus uit te leggen dat je meer viewers bereikt als je zelf iets lager gaat zitten.

Als je partner bent van Twitch krijg je downscaling opties en dan heeft het meer nut om op 1080p te streamen.

Ik ben me ook bewust wat de x264 preset doet maar over het algemeen zullen mensen dit niet hoeven aan te passen tenzij je meer over je internet heen wilt proppen ipv je processer het werk te laten doen en andersom.

Al met al bedankt voor het compleet afkraken van m'n poging om het streamen makkelijk te maken en dat ik er niet supertechnisch op in ga voor iedereen. _/-\o_

[Voor 25% gewijzigd door Jeffroiscool op 10-01-2013 21:23]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Anoniem: 271622

ik heb laatst mastah yi geunlokt en ik ging kapot goed in de jungle geakken , ik kan denk ik wel 2500 elo halen met yi omdat zijn W heals doet op health bar , ook is ult vet handig voor ganken in laanes enzo ....
Ook Q is leuk met woosh animatie

9/11 was een inside joob

Anoniem: 271622

*knip*

[Voor 89% gewijzigd door Cloud op 11-01-2013 09:13]

Anoniem: 493866

@Jeffro

thanks voor het filmpje! maakt een hoop duidelijk voor mij!

Ik ben altijd alleens nieuwschierig geweest om een paar games te streamen, niet dat er veel kijken! haha
hooguit 3 man die ffe mee wille glure die ik ken

maar lache :)

thxn

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10-2022
what on earth happend here..

anyway, jeffro ik ga het binnenkort eens proberen te regelen betreft het streamen!

Sharfer#2586

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-04 14:57

Rordarok

De enige echte

Level 30. Yey.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Slivv

Slivv

The One and Only

Ik kan echt meer mensen aanraden om Wukong mid eens te proberen. Wukong is al tijden weinig gespeeld omdat hij in top lane wordt afgemaakt door de meeste bruisers. In mid lane echter doet hij het heel erg goed. Je hebt een sterke harrass combo en kunt vaak de belangrijke CC van de enemy baiten met je W. Maar de belangrijkste reden om Wukong mid te spelen is toch zijn teamfighting presence. Met een Black Cleaver, Frozen Mallet en Bloodthirster ben je enorm tanky en doe je absurde hoeveelheden damage. Daar kan absoluut geen midlaner tegenop. Dat is nog naast de CC die je hebt door de AoE knockup en de tankiness waardoor je veel damage soakt. Je bent dan ook nog een goede engager. Voor AoE comps of heavy physical comps (Door AoE Black Cleaver stacks via ult) is het echt een enorm goede keuze.

Reapered speelde het tegen Moscow 5 tijdens IPL5 in mid geloof ik. Ik snap niet dat het daarna niet aangeslagen is. Scarra heeft het ook wel gespeeld op stream.

PS: Kan iemand even die Lucasio uit dit topic verwijderen? Ik schaam me voor mijn geboortejaar.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05 16:42
Zo slecht dit :')

[Voor 21% gewijzigd door Cloud op 11-01-2013 09:13]

• Ilar
Slivv schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 23:39:
Ik kan echt meer mensen aanraden om Wukong mid eens te proberen. Wukong is al tijden weinig gespeeld omdat hij in top lane wordt afgemaakt door de meeste bruisers. In mid lane echter doet hij het heel erg goed. Je hebt een sterke harrass combo en kunt vaak de belangrijke CC van de enemy baiten met je W. Maar de belangrijkste reden om Wukong mid te spelen is toch zijn teamfighting presence. Met een Black Cleaver, Frozen Mallet en Bloodthirster ben je enorm tanky en doe je absurde hoeveelheden damage. Daar kan absoluut geen midlaner tegenop. Dat is nog naast de CC die je hebt door de AoE knockup en de tankiness waardoor je veel damage soakt. Je bent dan ook nog een goede engager. Voor AoE comps of heavy physical comps (Door AoE Black Cleaver stacks via ult) is het echt een enorm goede keuze.

Reapered speelde het tegen Moscow 5 tijdens IPL5 in mid geloof ik. Ik snap niet dat het daarna niet aangeslagen is. Scarra heeft het ook wel gespeeld op stream.

PS: Kan iemand even die Lucasio uit dit topic verwijderen? Ik schaam me voor mijn geboortejaar.
Wat er meestal gebeurd als je Bruiser mid gaat (Tenminste op mijn elo he) is dat er een AP top wordt gekozen in je team. Wat de enemy dan simpelweg gaat doen is top en mid switchen. Dus dan zit je met hetzelfde probleem.

Alhoewel ik het niet eens ben met je stelling dat Wukong wordt afgemaakt door de meeste bruisers ;).

• Slivv

Slivv

The One and Only

Ilar schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:14:
[...]

Wat er meestal gebeurd als je Bruiser mid gaat (Tenminste op mijn elo he) is dat er een AP top wordt gekozen in je team. Wat de enemy dan simpelweg gaat doen is top en mid switchen. Dus dan zit je met hetzelfde probleem.

Alhoewel ik het niet eens ben met je stelling dat Wukong wordt afgemaakt door de meeste bruisers ;).
AP top is echt niet noodzakelijk. Juist vanwege je AoE periodic ult kun je uitstekend Black Cleaver stacks verspreiden en hun armor nutteloos maken. Vandaar dat ik ook meestal Brutalizer rush op Wukong. Natuurlijk kan de enemy top en mid switchen. Dat is alleen lang niet altijd de beste keus: Allereerst moet de AP mid dan ook daadwerkelijk top kunnen. Een Twisted Fate of Karthus zal zich echt alleen maar gimpen door top te gaan en de jungler doet er dan goed aan om hem te campen door zijn lack of escapes. Verder is het niet zo'n probleem om als Wukong tegen een bruiser mid te gaan, mocht er een lane switch plaatsvinden. In mid is het voor de enemy bruiser veel moeilijker om farm te denyen dan in top, en Wukong scalet beter dan welke bruiser dan ook (Behalve Jax, maar die kun je als Wukong gemakkelijk verslaan early).

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jeffroiscool schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:36:
[...]

Bedankt voor de feedback en iedereen zeker geen gebruik maken van mijn tutorial!

Streamkey allang aangepast voordat ik hem uploaded.
En gelukkig doet die guide bij TeamLiquid wel alles wat jij zegt, met copyright bedoelde ik te zeggen de naam en het was een voorbeeld. Ik gebruik die afbeelding niet.

Sorry dat mijn uitspraak niet perfect is, daar moeten we echt op focussen man.
Daarbij is mijn guide gemaakt voor de mensen die niet in 1 keer alles snappen en weten hoe zo'n programma in elkaar zit, ik maakt het ze juist makkelijk.

Misschien was mijn verwoording niet het beste maar je zou inderdaad op 3000kbps 1080p kunnen streamen. Of het er nog mooi uitziet maakt jou toch niet uit want volgens jou snapt iedereen het en ik zeker niet. Daarbij ga je er ook van uit dat iedereen een snel genoeg internet verbinding heeft om 1080p te kijken. Ik probeer dus uit te leggen dat je meer viewers bereikt als je zelf iets lager gaat zitten.

Als je partner bent van Twitch krijg je downscaling opties en dan heeft het meer nut om op 1080p te streamen.

Ik ben me ook bewust wat de x264 preset doet maar over het algemeen zullen mensen dit niet hoeven aan te passen tenzij je meer over je internet heen wilt proppen ipv je processer het werk te laten doen en andersom.

Al met al bedankt voor het compleet afkraken van m'n poging om het streamen makkelijk te maken en dat ik er niet supertechnisch op in ga voor iedereen. _/-\o_
Sorry, was een beetje in een slecht humeur. Maar daarnaast wil ik graag ook even zeggen dat er al 1000 van die tutorials zijn, waardoor ik de toevoegende waarde er niet van zie. Daarnaast ben ik ook van mening dat als mensen ook maar iets met streaming willen doen, ze beter in dit topic kunnen zijn aangezien het in gametopics door vele als offtopic wordt gezien. Daarnaast hou je kennis daarmee ook veel meer bij elkaar waardoor alles makkelijker terug te vinden is en mensen makkelijker geholpen kunnen worden.

• Jeffroiscool
Gropah schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 01:23:
[...]

Sorry, was een beetje in een slecht humeur. Maar daarnaast wil ik graag ook even zeggen dat er al 1000 van die tutorials zijn, waardoor ik de toevoegende waarde er niet van zie. Daarnaast ben ik ook van mening dat als mensen ook maar iets met streaming willen doen, ze beter in dit topic kunnen zijn aangezien het in gametopics door vele als offtopic wordt gezien. Daarnaast hou je kennis daarmee ook veel meer bij elkaar waardoor alles makkelijker terug te vinden is en mensen makkelijker geholpen kunnen worden.
De toegevoegde waarde is dat hij in het nederlands is en dat je de stappen duidelijk ziet.
Ik hou daar juist rekening mee voor mensen die LoL spelen.
Nog een reden is omdat ik echt al 1000en mensen heb gehad die het mij vroegen en dat ik ze allemaal kon helpen via teamviewer >:)

Daarin was het in dit geval makkelijker een algemene video te maken. Ik weet dat ik nog het niet het beste ben in opzicht van videos maken en vooral qua uitspraak maar ik probeer het wel.

Als je het niet probeert kan je er ook niet beter in worden. Dit was ook met weinig planning en vooral ff snel gemaakt omdat veel mensen er behoefte aan hadden. Hij staat daarom ook al op meerdere nederlandse forums ;)

Info over OBS kan je trouwens nog toevoegen aan dat topic ;)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het werkt hetzelfde, maar het hangt erg van de game af. Sommige zijn DXtory beter in, sommige OBS cap.

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:01
Ik twijfel wel eens ernstig aan het ranked-systeem. Net met een team van 3x 1400, 1x 1200 en 1x 1100 (ik), een team van 1x 1900, 1x 1600, 1x 1500, 1x 1400 en 1x 1300 gestompt (in een normal blind pick). 8)7

Speelde zelf Morgana tegen Ryze (1600) mid, en verwachtte de game te verliezen (had vantevoren zijn stats gecheckt), maar hij deed niets en liet mij rustig 90 farm per 10 minuten pakken met af en toe een kill voor mij. Botlane verloor in eerste instantie, maar kwam door wat ganks van Lee en mij weer terug, en lategame ownden we hen in fights (waarbij de matchup overigens best eerlijk was). Heb zelf na 15 minuten geen kills meer gekregen, die gingen voor het grootste deel naar Ashe en Lee.

Niet dat ik nu zeg dat ik op een hoger ELO hoor, maar ik snap soms echt niet hoe mensen zichzelf zo hoog krijgen... Zit op normal trouwens ongeveer op 60 meer wins dan losses.

[Voor 3% gewijzigd door DiedB op 11-01-2013 01:41]

• Slivv

Slivv

The One and Only

Sommige mensen zijn nou eenmaal een one-trick-pony. Die carryen zichzelf met één role naar boven maar zijn niet bepaald goed in andere roles. Vandaag speelde ik bijvoorbeeld in een normal premade met een 1600 Elo die normaliter alleen Jungle speelt en nu dus AD Carry ging. Dat was werkelijk om te janken hoor. Die vent wist niet wat positioning was en kon niet eens fatsoenlijk kiten. Mijn support play is bijvoorbeeld ook echt niet 1500-waardig, maar ik speel dat wel eens in normals omdat ik het vermakelijk vind. Of soms pak ik in premade 5s totaal random champs (Jayce support bijvoorbeeld) en dan trollen we met zijn vijven een beetje voor de fun. Staar je dus niet te blind op die Elo want in normals zet het vaak geen zoden aan de dijk.

• Nidhiki
  • Laatst online: 12:52
Super skin sale :D Yeey!
10+ gave skins die nog nooit on sale zijn geweest, en ook allemaal erg vette skins :)
Denk dat mijn portemonnee weer geld mag gaan ophoesten: Dragonfist Lee Sin, Dragonblade Talon & Sad Robot Amumu wil ik wel graag hebben.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Ilar
Nidhiki schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:50:
10+ gave skins die nog nooit on sale zijn geweest, en ook allemaal erg vette skins :)
Denk dat mijn portemonnee weer geld mag gaan ophoesten: Dragonfist Lee Sin, Dragonblade Talon & Sad Robot Amumu wil ik wel graag hebben.
Toch teleurgesteld :(

Mis Arcane Sona,Full Metal Jayce, Mecha Kha'zix

• Nidhiki
  • Laatst online: 12:52
Die skins zijn ook nog redelijk nieuw, maar die komen vast nog wel. Full Metal Jayce had ik bij launch gehaald, ook gave skin ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Lemonparty.........

Gast... ik klik daarop.....op me werk.......met me baas achter me zittend ............

Kick plZ ! ban him ! RepoRt for Flame !

zucht..............

• Xevoo
DiedB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 01:40:

Niet dat ik nu zeg dat ik op een hoger ELO hoor, maar ik snap soms echt niet hoe mensen zichzelf zo hoog krijgen... Zit op normal trouwens ongeveer op 60 meer wins dan losses.
43 zo te zien :9

Normals word je niet aan elkaar gekoppeld op ELO, daarbij spelen mensen in normals vaak niet hetzelfde als in ranked maar volgens mij hoeveel loss / wins je hebt.

Gisteren 2 mooie ranked games gehad in duo, 2 keer jungle, 2 keer gewonnen, nog steeds moeite met ganken vaak, blijf liever veilig in m'n jungle en met teamfights helpen :9 vaak is dit ook wel omdat de lanes pushen want ik kan gewoon niet goed ganken op momenten dat ze zeg maar over de helft van de lane zitten.

Daarna nog een normal gedaan met Leona.... wát een baggergame was dat. Stond samen met een vriend van me (Ezreal) tegen een Janna en Ashe. Kort samengevat: 30 min game... level 9 geworden en 0/14/1 geëindigd.... damn, als ik die game niet voor feeder ben gereport weet ik het ook niet meer O_O

• Xevoo
Nidhiki schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:50:
Damn =/ 2 skins die ik 2 weken terug heb gehaald ofzo... toch jammer, had ik nu nog 2 skins van kunnen halen.

Sorry voor dubbelpost...

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:10
Xevoo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:03:
[...]

Damn =/ 2 skins die ik 2 weken terug heb gehaald ofzo... toch jammer, had ik nu nog 2 skins van kunnen halen.

Sorry voor dubbelpost...
Kan je die niet refunden?

• Xevoo
Heb m'n refunds al allemaal gebruikt, ook voor dit soort onzin al... zal eens een ticket insturen.

• Martin0
ik had gisteravond een jayce avondje.

3 normals met jayce gespeeld.

eerste game verliezen we, mijn gehele team feede volibear, zo erg dat ik hem niet meer kon stoppen, in teamfight hebben ik hem 1 keer omgelegd daarna kreeg ik het niet meer voor mekaar, udyr van ons team was de game geeindigd met 0/13! de rest miss 1 a 2 kills en 4-6 deaths.
ik eindigde die game 9/5.

daarna potje gewonnen met jayce, ging wel lekker we speelde tegen een renek en een troll kata(wat achteraf bleek), 9/4, werd 4 keer omgelegd door hun akali die echt gewoon super veel damage deed.

potje daarna was hopeloos.

we beginnen: ik sta op top met garen, we staan tegenover renek, we spelen hem aardig weg, maar dan wordt ik gepingt: jayce go mid, ziggs is afk.
daar is waar het verloren ging, kwam tegenover een zyra, enige wat ik kon doen is poken, ik kon niet dichtbij komen, ze hield me goed op afstand, en yi gankte goed, desondanks hadden we elkaar moeten killen maar ze overleefde mijn ignite met 20hp >.> toen hikte ik tegen een achterstand aan van 1 kill, op dat moment komt ziggs terug, ik zeg nog ziggs weer ff terug ruilen, ziggs reageert niet :S, nja dan maar proberen, wordt ik nog 1 keer omgelegd en onze bot met ez en ... ben ff kwijt wie nog meer, gingen ook slecht, uit eindelijk 2-6 geeindigd ofzo, maar ja had beter moeten spelen, vanaaf als ik weer ga spelen weer met volle goede moed er tegen aan :D

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29
Bedankt voor de vele TR's betreffende die bepaalde post en bijzonder fijn dat jullie er niet verder op in gingen :)

offtopic:
@hieronder: inderdaad.

[Voor 11% gewijzigd door Cloud op 11-01-2013 09:36]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Laat me raden....... dat gaat over die post die bijna me baan koste ? :P

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-05 15:04

Lapras

Ice beam

Slivv schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:35:
[...]

AP top is echt niet noodzakelijk. Juist vanwege je AoE periodic ult kun je uitstekend Black Cleaver stacks verspreiden en hun armor nutteloos maken. Vandaar dat ik ook meestal Brutalizer rush op Wukong. Natuurlijk kan de enemy top en mid switchen. Dat is alleen lang niet altijd de beste keus: Allereerst moet de AP mid dan ook daadwerkelijk top kunnen. Een Twisted Fate of Karthus zal zich echt alleen maar gimpen door top te gaan en de jungler doet er dan goed aan om hem te campen door zijn lack of escapes. Verder is het niet zo'n probleem om als Wukong tegen een bruiser mid te gaan, mocht er een lane switch plaatsvinden. In mid is het voor de enemy bruiser veel moeilijker om farm te denyen dan in top, en Wukong scalet beter dan welke bruiser dan ook (Behalve Jax, maar die kun je als Wukong gemakkelijk verslaan early).
Ik speel Wukong ook. Enige champ met wie ik redelijk consistent succes boek. Maar hoe versla je Jax early? Heb een paar keer tegen hem gestaan. Je springt allebei op elkaar voor iets minder dan de helft van je leven op de eerste paar levels. Daarna heb ik het gevoel dat Jax veel tankier wordt. Let wel, ik ben een beginnende speler, dus wellicht mis ik de nuance van de match up.

Anoniem: 468960

Xevoo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:04:
[...]

Heb m'n refunds al allemaal gebruikt, ook voor dit soort onzin al... zal eens een ticket insturen.
Grote kans dat je je RP terug krijgt hoor, lees het vaker en meestal lukt het.

@Lapras

Zo uit mijn hoofd verslaat Jax Wukong vaker dan omgekeerd, maar het is voornamelijk een skill matchup. Probeer hem alleen te engagen als zijn E down is, vooral als je je ult gebruikt. Zijn E negate 25% damage van AoE aanvallen.

• snoos
Lapras schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:51:
[...]

Ik speel Wukong ook. Enige champ met wie ik redelijk consistent succes boek. Maar hoe versla je Jax early? Heb een paar keer tegen hem gestaan. Je springt allebei op elkaar voor iets minder dan de helft van je leven op de eerste paar levels. Daarna heb ik het gevoel dat Jax veel tankier wordt. Let wel, ik ben een beginnende speler, dus wellicht mis ik de nuance van de match up.
Het draait niet altijd om verslaan op early.
Je kan ook zorgen dat je meer farm hebt of bij blijft in de farm.
Verder kan je charge doen en daarna direct je kloon neerzetten.
Zo heb je grote kans dat hij zijn abilities op de kloon doet

Of als je ziet dat hij gaat engagen je kloon direct neerzetten en na zijn combo je eigen combo plaatsen.

[Voor 6% gewijzigd door snoos op 11-01-2013 10:32]

• Zebby
  • Laatst online: 15:20
Enige champ waarmee ik consistent kan winnen van een Wukong in lane is Lee Sin... Maar Wukong kan zo goed roamen/ganken dat het niet zo veel uitmaakt, plus zijn ult scaled keihard in lategame.

In Normals, wat ik alleen maar speel (+50-60 wins over losses) speel ik vaak tegen mensen tussen de 1200-2000 elo, met zeer zelden een hogere. Tot nu toe: 1900+ elo, liever niet. Te vaak zie je, nadat ze keihard faalde (en dus maar gingen feeden, kut kinderachtig gedrag) "lol it's only normal cba".
En dan own je een 1800 in lane.
En dan wordt je geowned door een bronze/unranked en denk je achteraf "wtf".

• Xevoo
Champion & Skin Sale: Skin Super Sale
You often ask for skins that haven’t yet made it to the sale spotlight. The time has come, summoners. The Skin Super Sale, bringing you 12 never-before-discounted skins, is here.
Guqin Sona 487 RP
Dragonblade Talon 487 RP
Dragon Fist Lee Sin 487 RP
Jade Dragon Wukong 487 RP
Heartseeker Vayne 487 RP
Fisherman Fizz 487 RP
Battle Bunny Riven 487 RP
Blackthorn Morgana 487 RP
Tyrant Swain 487 RP Ingame
Sad Robot Amumu 487 RP
Darkflame Shyvana 487 RP
Glaive Warrior Pantheon 487

Voor de mensen die op het werk zijn en het nog niet hebben gezien.

• snoos
Zebby schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:39:
Enige champ waarmee ik consistent kan winnen van een Wukong in lane is Lee Sin... Maar Wukong kan zo goed roamen/ganken dat het niet zo veel uitmaakt, plus zijn ult scaled keihard in lategame.

In Normals, wat ik alleen maar speel (+50-60 wins over losses) speel ik vaak tegen mensen tussen de 1200-2000 elo, met zeer zelden een hogere. Tot nu toe: 1900+ elo, liever niet. Te vaak zie je, nadat ze keihard faalde (en dus maar gingen feeden, kut kinderachtig gedrag) "lol it's only normal cba".
Elo zegt ook niet zoveel alleen als ze echt hoge elo zijn.
Daarnaast kunnen ze ook een champion voor het eerst testen en dus niet zo goed zijn als hun vaste champion.

Ik vind dat garen wukong aankan. Bij een poke je Q doen zodat hij niet direct zijn kloon kan spawnen.
Vervolgens lekker spinnen zodat je als hij een kloon gooit ze allebei gewoon pakt
De ulti van wukong is inderdaad goed in lategame.
Maar Tank garen doet nog veel damage en kan zo doorlopen naar de carries van het enemie team.

[Voor 6% gewijzigd door snoos op 11-01-2013 11:09]

Ik haat wukong.......

elke keer als ik denk dat is zijn clone dus ga ik zoeke zoeke zoeke , blijkt die son of a biscuit gewoon op S te hebben gedrukt..........zucht :)

• Martin0
Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:07:
Ik haat wukong.......

elke keer als ik denk dat is zijn clone dus ga ik zoeke zoeke zoeke , blijkt die son of a biscuit gewoon op S te hebben gedrukt..........zucht :)
dat is een tacktiek van een wukong speler, vang ulties op met je clone en probeer ze met je clone te misleiden door je clone niet te casten maar achter wegen te houden :)

• Jeffroiscool
Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:07:
Ik haat wukong.......

Ping Wukong voor de engage, als hij W doet verdwijnt de ping ;)

Ja lol heb alles al geprobeerd idd :) maar toch tuin ik er vaak weer in :P

Alle tricks en plays ken ik en kan ik opzich ook wel opin spelen,

alleen ik haat wukong gewoon :P druk S , vergeet ping, doe dan noggus ping (wat niet meer helpt :P )

Daarnaast was ik laatst snoei hard bezig om um te slopen, wat doet die grapjas, Ulti

Ik vlieg als ene jet omhoog, drukt die op S ( weer te laat ontdekt ) ik met low hp op hem in rammen

wat blijkt.........dat was toch de clone, komt die met ze OP Q op he hoofd...... weg ben ik !

GG .... zucht .............son of a biscuit.....

maarja zo heb ik met shaco meesterlijke skills :P waar ik zo vaak kils met me clone maak, zal nog me recording daarvan eens op zoeken waar in ik gewoon 3 man snipe met me clone :P

post komt soon :D

p.s. die FB move van hem werkt gewoon weer sinds S3 :) Shaco ftw

• Slivv

Slivv

The One and Only

Je hoeft nooit in die clone van Wukong te trappen. Er is namelijk een manier om te zien of hij op S heeft gedrukt of dat hij gecloned is. Als Wukong zijn clone activeert, dan flikkert zijn champion model een klein beetje. Als je daar goed op let kun je dus altijd zien of hij clonet of niet. De clone is dan ook mijns insziens het beste om skills mee te baiten door de clone te activeren op het moment dat je denkt dat ze de skill doen, en om skillshots mee te dodgen. Op laag niveau is het wel leuk om met W te juken ja, en je kan er nog steeds mee juken vanuit brushes want dan kunnen ze je clone niet zien. Verder is het nog een prima escape als je meerdere kanten kan oplopen, maar echt iemand om de tuin leiden werkt niet als je precies weet wanneer hij clonet of niet.

En early versla je Jax omdat je gratis met hem kan traden als je Q begint. De range is groter dan de auto range van Jax en Jax is de eerste twee levels echt ongelofelijk zwak dus hij kan niet terugtraden. Je kan hem meestal bijna gratis tot half hp poken op level 1 op deze manier. Dan kun je, mits de minions het toelaten, op level 2 zijn stun baiten en daarna all-in gaan op hem. Dat win je wel.

• snoos
Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:21:
Ja lol heb alles al geprobeerd idd :) maar toch tuin ik er vaak weer in :P

Alle tricks en plays ken ik en kan ik opzich ook wel opin spelen,

alleen ik haat wukong gewoon :P druk S , vergeet ping, doe dan noggus ping (wat niet meer helpt :P )

Daarnaast was ik laatst snoei hard bezig om um te slopen, wat doet die grapjas, Ulti

Ik vlieg als ene jet omhoog, drukt die op S ( weer te laat ontdekt ) ik met low hp op hem in rammen

wat blijkt.........dat was toch de clone, komt die met ze OP Q op he hoofd...... weg ben ik !

GG .... zucht .............son of a biscuit.....

maarja zo heb ik met shaco meesterlijke skills :P waar ik zo vaak kils met me clone maak, zal nog me recording daarvan eens op zoeken waar in ik gewoon 3 man snipe met me clone :P

post komt soon :D
Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:22:
p.s. die FB move van hem werkt gewoon weer sinds S3 :) Shaco ftw
Maak niet een tweede post voor één zinnetje.

Snipe je met een shaco ulti ? ik vind lux ulti en nidalee spears sniper acties. Shaco's kloon krijg je kills mee maar het zijn geen snipes.

Het valt me trouwens op hoeveel mensen in shaco trappen. Die kloon gebruikt nooit abilities of iets dergelijks. Zie je één van de twee iets doen dan weet je meteen welke de echte is.
Al helemaal als shaco buffs heeft is hij makkelijk te pakken
Die nieuwe masked shaco skin in overigens wel erg mooi

• DiedB
Heb het net even gecheckt, inderdaad. Ik check het niet zo vaak en de laatste keer dat ik het berekende zat het rond de 60. Welke site gebruik jij om te zien wat mijn verschil is? Sinds een halfjaar geleden kun je het niet meer zien op LolStatistics en LoLKing, welke site heeft die gegevens nog?

Heb net even Guqin Sona gekocht. Arcade Sona vind ik niet zo mooi, die splash art ziet er niet uit en vind 'em er in-game ook niet echt goed uit zien. Vanmiddag even wat RP halen en een skin voor Talon halen.

[Voor 19% gewijzigd door DiedB op 11-01-2013 11:37]

Laat mij dat effe lekker snipen noemen ja Snoos :P ik sta 10 km verder op met shaco nara me kloon te staren, dus ik noem dat lekker snipen ! lekker puh :D

Maar inderdaad iederen roept gebruik shaco niet in ranked en weet ik het, maar rond de 1200 elo waar ik zit zjin er ZOVEEL mensen die in die clone trappen, plus daarbij als ik een brush vol Prop met traps, en ik loop er effe uit wanneer ik 2 enemys zie !
en ik loop er weer in !
geheid dat er iemand achter me aan loopt vol in me 2/3 traps, en dan pop ik me clone, en dan win ik vaak ook nog die 2v1 (als je een beetje ganks + farm hebt)

Het is gewoon geinig om dat soort streken met shaco te doen !

Moet wel toegeven, dat wanneer je een game hebt waarmee de enemy wat meer gefocussed en voorzichtig speelt. Dat je met shaco bitter weinig uit haalt, en dan is late game gewoon funest voor je!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
Zebby schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:39:

Zelf speel ik ook meestal normal omdat ik niet zeker genoeg ben van mezelf om ranked te spelen en ik zie nergens de Elo van mijn teammates & tegenstanders. Waar zie je dit? Ga je iedereen opzoeken op Lolking ofzo?

• godofal
  • Niet online

godofal

Inrage schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:55:
[...]

Zelf speel ik ook meestal normal omdat ik niet zeker genoeg ben van mezelf om ranked te spelen en ik zie nergens de Elo van mijn teammates & tegenstanders. Waar zie je dit? Ga je iedereen opzoeken op Lolking ofzo?
lolteam.net
je kan simpelweg elke keer naar http://www.lolteam.net/euw/nickname gaan terwijl je in loading screen zit
die site zoekt dan alle spelers in je match op en laat hun elo zien

Anoniem: 479051

thnx jeffro streamen is gelukt omw to diamond!!

bij mij werkt het niet als ik bijvoorbeeld mijn naam invul bij Lolteam.net/ die je net stuurde godofal

ik zoek ook allang naar zown site maar deze werkt niet ? teminsten als ik me player naam invul

BillaBongaBanga

zie ik er niets van terug :(

• godofal
  • Niet online

godofal

Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:02:
bij mij werkt het niet als ik bijvoorbeeld mijn naam invul bij Lolteam.net/ die je net stuurde godofal

ik zoek ook allang naar zown site maar deze werkt niet ? teminsten als ik me player naam invul

BillaBongaBanga

zie ik er niets van terug :(
het werkt ook alleen als je ingame zit, vanaf loading screen

• Inrage
BillaBongaBanga is currently not in game.

Oh lol

hahaha ik lees zo fantastisch goed :D , maar thanks dan , zal het vanaf is uitproberen :)
zieje dan meteen hun hele team ?
of alleen die speler ? :)

• godofal
  • Niet online

godofal

Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:09:
Oh lol

hahaha ik lees zo fantastisch goed :D , maar thanks dan , zal het vanaf is uitproberen :)
zieje dan meteen hun hele team ?
of alleen die speler ? :)
hier is een voorbeeld van wat je dan ziet
je kan op de namen drukken voor een link naar hun lolking en onderaan verschillende season stats bekijken als die er zijn

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat me overigens opviel was dat de matchmaking vrij unbalanced lijkt te werken omdat er alleen gekeken wordt naar lvl1-30 en niet naar totaal gespeelde games of wins.

Ik had laatst een potje waarbij er iemand 5+ k wins had, maar in principe wordt dit gewoon gezien als een lvl30.

Je leercurve en kennis houdt niet op bij lvl30. Denk dat de matchmaking wat beter zou worden als ze op games/lost/wins matchen ipv alleen op lvl niveau.

Althans zo lijkt het nu te werken.

dat is idd wel nice @godofal , zou je naam niet trouwens beter zijn met nog een L erachter ? :P kidding!

marreuh, heb je de eervaring dat het ook echt helpt met het inschatten van een team ?

Bijvoorbeeld te zien hoeveel win loss ieamnd met een champ heeft lijkt me iig wel hulpzaam, omdat je misschien daaruit op kan maken hoe goed die is met die champ !
maar kwa rating, tsjah... helpt daT?

• Inrage
Viper® schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:14:
Wat me overigens opviel was dat de matchmaking vrij unbalanced lijkt te werken omdat er alleen gekeken wordt naar lvl1-30 en niet naar totaal gespeelde games of wins.

Ik had laatst een potje waarbij er iemand 5+ k wins had, maar in principe wordt dit gewoon gezien als een lvl30.

Je leercurve en kennis houdt niet op bij lvl30. Denk dat de matchmaking wat beter zou worden als ze op games/lost/wins matchen ipv alleen op lvl niveau.

Althans zo lijkt het nu te werken.
Ik denk dat de matchmaking van Ranked wel goed werkt en ook in normals zit het systeem wel goed maar is het iets flexibeler denk ik. Misschien om de queuetime laag te houden ofzo. Ik win meer normal games dan dat ik er verlies en kom toch steeds sterkere tegenstanders en teammates tegen. Eigenlijk nooit meer iemand gezien die net 30 was of geen runes heeft ofzo... Meestal zitten er een paar met een gold en een paar met een zilver randje en die zitten dan verspreid over de teams (met enkele unranked nubs zoals ik ertussen) Dus volgens mij werkt het maar is het toegelaten (hidden) elo verschil tussen de beste en de minste veel ruimer dan in ranked.

Sommige mensen spelen ook Co-op vs AI tot level 30 daar heb je ook weinig aan in normals... (eigen ervaring :+)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik doelde op normal games overigens, ben zelf lvl24 en kan nog geen ranked.

In normal kom je nog wel eens lvl5 mensen tegen met 14 wins oid.
Deze krijg je dan in je team met een lvl30 met 120 wins. Daarmee speel je dan tegen ook een lvl30, die heeft alleen 1200+ wins bijvoorbeeld.

Anoniem: 479051

Anoniem: 493866 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:21:
dat is idd wel nice @godofal , zou je naam niet trouwens beter zijn met nog een L erachter ? :P kidding!

marreuh, heb je de eervaring dat het ook echt helpt met het inschatten van een team ?

Bijvoorbeeld te zien hoeveel win loss ieamnd met een champ heeft lijkt me iig wel hulpzaam, omdat je misschien daaruit op kan maken hoe goed die is met die champ !
maar kwa rating, tsjah... helpt daT?
ik gebruik het soms ook wel eens want dan zie je dat je enemy top bijv 2k top rated is en die bot wat lager dus camp je top en GG xD

• Middnight
  • Laatst online: 14-03-2013
Hoe bruikbaar is Kog'Maw in level 30 of ranked games?
Ik ben level 13 en speel eigenlijk enkel maar met Kog'Maw ...

• Xevoo
DiedB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Heb het net even gecheckt, inderdaad. Ik check het niet zo vaak en de laatste keer dat ik het berekende zat het rond de 60. Welke site gebruik jij om te zien wat mijn verschil is? Sinds een halfjaar geleden kun je het niet meer zien op LolStatistics en LoLKing, welke site heeft die gegevens nog?

Heb net even Guqin Sona gekocht. Arcade Sona vind ik niet zo mooi, die splash art ziet er niet uit en vind 'em er in-game ook niet echt goed uit zien. Vanmiddag even wat RP halen en een skin voor Talon halen.
Je liet een foto zien van na je game, daar zie je in gele cijfers je wins en in de donkere daarna je losses :9 reken maar uit xD

Ik wil de Morgana skin, en die van Shyvana (ook al speel ik die eigenlijk nooit :+ ) misschien nog enkele andere O-)

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 14-02-2022

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Middnight schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:46:
Hoe bruikbaar is Kog'Maw in level 30 of ranked games?
Ik ben level 13 en speel eigenlijk enkel maar met Kog'Maw ...
"Alles is viable als je het maar vaak genoeg speelt" - Scarra.

Kog'Maw zou gerust kunnen, maar zijn Laning Phase is niet heel erg sterk, je wilt pas vechten als je 6 items hebt, omdat je dan meer damage doet dan elke andere AD carry. Het zou dus gerust kunnen, maar de games in YOLOqueue zijn vaker eerder dan dat al voorbij. En je zult ook hard gefocussed worden naarmate je hoger level wordt ( summoner level of hoger elo ) en aangezien Kog'Maw geen escape is kan bijna iedere champion je zo dood krijgen ( Irelia bijvoorbeeld ).

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

• DiedB
Viper® schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:29:
Ik doelde op normal games overigens, ben zelf lvl24 en kan nog geen ranked.

In normal kom je nog wel eens lvl5 mensen tegen met 14 wins oid.
Deze krijg je dan in je team met een lvl30 met 120 wins. Daarmee speel je dan tegen ook een lvl30, die heeft alleen 1200+ wins bijvoorbeeld.
Dat is ook mijn ervaring. Ik ging als level 30 met 550 wins premade met iemand van level 2. Gevolg was dat we tegen een 1550ELO Shaco kwamen met meer dan 1K wins in normal. Voor de level 2 niet echt leuk... Snap dat het ook niet het slimste idee is om met zo'n enorm verschil in ervaring premade te gaan, maar neemt niet weg dat dit soort matchmaking nergens op slaat :/

• Lointje
Matchmaking valt nog wel mee. Maar hoe langer hij zoekt, hoe groter de intervallen worden waarin hij zoekt. Vooral op de lage levels kan het verschil nog wel groot zijn heb ik gemerkt.

In oktober/november is riot begonnen met rekening te houden met wins in het matchmaking systeem, maar enkel als proefproject op NA. Heb er verder niets meer over gelezen dus geen idee hoe dat uitgedraaid is, of het nog bezig is, en of het al verder uitgerold is.

• Inrage
DiedB schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:11:
[...]

Dat is ook mijn ervaring. Ik ging als level 30 met 550 wins premade met iemand van level 2. Gevolg was dat we tegen een 1550ELO Shaco kwamen met meer dan 1K wins in normal. Voor de level 2 niet echt leuk... Snap dat het ook niet het slimste idee is om met zo'n enorm verschil in ervaring premade te gaan, maar neemt niet weg dat dit soort matchmaking nergens op slaat :/
Dat is een probleem waarvoor je in dit geval zelf voor zorgt, dat heeft weinig met de matchmaking te maken... Welke matchmaking had hier wel gewerkt dan?

Als je met iemand van lvl 2 wil spelen dan maak je best ook even snel een 2de account ofzo...

YouTube: 39 LoL Facts You May Not Know! :D

Als je wil weten waar de Dansjes van o.a. Ahri / TF vandaan komen :)

ik kon er iig wel om lachcen !

• Middnight
  • Laatst online: 14-03-2013
Vicarious schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:42:
Naar mijn mening ga je teveel uit van een ideale situatie. In een normale situatie zul je af en toe andere lanes gaan helpen, word je zelf geganked, word je geharasst door je tegenstander en wil je team soms dragon doen. De cijfers die je noemt zijn imo mooi als streven, maar of je het goed doet is het beste af te lezen aan hoe je het doet in vergelijking met je tegenstander. Als jij 150 cs hebt na 25 minuten en je tegenstander 80 heb je het (ondanks dat je je streefcijfer niet gehaald hebt) gewoon goed gedaan.
Wat bedoelt men hier met 'cs' ?

Creep score

het aantal last hits op minions wat je hebt
Pagina: 1 ... 121 122 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee