[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.287 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:25:
[...]

Waar staat die regel zwart op wit?

En in ranked is het nog altijd op Elo...
excuus, ik had ooit 'ns gelezen dat het random was geworden via dat systeem
net opgezocht en blijkbaar is het alleen voor normal draft, ranked is nog steeds gebaseert op elo van high to low

2de punt blijft wel staan, het verschil in elo is erg klein, 1 win/loss bepaalt niet of je daadwerkelijk een betere speler bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Ik wil geen 1800 premade ook nog toevallig first pick hebben omdat iedereen random is, het is zo al erg genoeg. Niets mis met het systeem zoals het is.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:36:
[...]

voor hetzelfde geld was ie even drinken pakken weet jij het. moest ie heel nodig plassen... Moeten we allemaal wel is... klikken we toch op accept match...

En op level 27 moet je je niet zo druk maken over picks maar gewoon spelen. Het is meer een skill matchup als een picks matchup in de sub level 30 matches
Dan moet je dat niet doen bij champion select.
Daar is een gezegde voor
"wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten "

overigens geeft premade je niet het recht om iemand in een rol te pushen helaas denken veel dat wel.
en ook op level 27 wil je een normale game kunnen spelen zonder dat men meteen gaat dreigen met anders troll ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

speedzor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:50:
Ik wil geen 1800 premade ook nog toevallig first pick hebben omdat iedereen random is, het is zo al erg genoeg. Niets mis met het systeem zoals het is.
denk niet dat het echt uit zou maken, je wordt altijd met mensen van jouw elo gematched
of degenen die dus 5 punten hoger zit dan jij, of degenen die 5 punten lager zit nou 1st pick is maakt vrij weinig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
speedzor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:50:
Dus mensen die geen premade zijn en altijd last pick staan moeten maar altijd support spelen en boete dat ze iets lagere elo hebben als de rest :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:54:
[...]

Dus mensen die geen premade zijn en altijd last pick staan moeten maar altijd support spelen en boete dat ze iets lagere elo hebben als de rest :) ?
Premade in SoloQ is kinda een uitzondering op de regel:P

Het werkt ongeveer zo. Je beide Elo's worden opgeteld en dan door 2 gedeeld. Vandaar ook wat speedzor zegt als een 1800 en een 2.3k elo met elkaar de Q ingaan dan zou het met random pickorder de kans zijn dat die 1800 elo'er dan first pick zou zijn.

En dat zit zo. Matchmaking doet die berekening + geeft je bonus Elo om het enemy team te compenseren. Je word als premade dus ook altijd tegen wat hogere elo's gematcht. Dat beketend dat het verschil in elo zeker in de mid-high Elo veel groter als 10 elo zal zijn.

Is dat wat je bedoelt lekkere belg van me

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
ja maarja hoevaak is het niet dat als je soloQ doet last pick bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:01:
Even vaak als dat je 1st pick bent. Simpel zat.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:01:
Als het goed is evenvaak als andere:P

Geninja'd door Vicarious mijn browser refresht niet vaak genoeg:(

[ Voor 13% gewijzigd door blamauci op 07-01-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:54:
[...]
Ik speel vaak duo queue en ik ben last pick en hij is een-na-laaste.
Ik vind hier helemaal niks mis mee.
maar jij zegt precies het tegenovergestelde wat Speedzor zei :P?

@vica ik ben liever last pick dan fp.

[ Voor 4% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 07-01-2013 14:05 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Ik speel vaak duo queue en ik ben last pick en hij is een-na-laaste.
Ik vind hier helemaal niks mis mee.
maar jij zegt precies het tegenovergestelde wat Speedzor zei :P?

@vica ik ben liever last pick dan fp.
Lol dat moest ik ff herlezen was ff like whut did he ask :P

maar ja dat klopt inderdaad hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:38:
Vraagje voor de ranked spelers ...

Zit momenteel nog unranked (nog maar lvl 13 :-) op 2 weken tijd bijeengespeeld) en wil in S3 ranked spelen. Speel meestal top, soms bot. Junglen is mn ding niet

Speel vaak met volgende heroes

- Akali
- Xin
- Master Yi
- Warwick

En iets minder met
- Vayne
- Cho
- Shen

Op welke focus ik me het beste om ranked te spelen? Ik speel de bovenste 4 het liefste :)
Als je ranked wil spelen ga je wel alle roles moeten kunnen en dus heel wat meer champs moeten hebben. Tenzij je goed kan onderhandelen of iedere keer wil leaven als je je role niet krijgt natuurlijk...
Je kan ook best een paar extra rune pages hebben vol met T3 runes om niet met een handicap te beginnen.
Dus je zal nog heel wat IP moeten farmen...

Op zich kan je met alle champs ranked spelen maar als je nieuw bent kies je imo best voor iet wat tankier champs met sustain. Uit je lijstje zijn Cho en Shen dus vrij safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Afgezien van dat zou ik ranked voorlopig helemaal vergeten. Beter speel je zo'n 800 games in normal zodat je alle champions leert kennen en je niet gelijk tussen alle trolls en ragers terecht komt. Wat sub-30 werkt, doet het vaak slecht op level 30 ranked (Daarbij denk ik aan Master Yi, Akali) en andere dingen die misschien wat minder goed zijn sub-30 doen het weer beter (Supports, Jungle CC tanks)

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Of je gaat gewoon rankend spelen. Als je niet goed genoeg bent daal je vanzelf in elo

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Slivv schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:49:
Afgezien van dat zou ik ranked voorlopig helemaal vergeten. Beter speel je zo'n 800 games in normal zodat je alle champions leert kennen en je niet gelijk tussen alle trolls en ragers terecht komt. Wat sub-30 werkt, doet het vaak slecht op level 30 ranked (Daarbij denk ik aan Master Yi, Akali) en andere dingen die misschien wat minder goed zijn sub-30 doen het weer beter (Supports, Jungle CC tanks)
waarom zouden yi en akali niet meer werken na lvl30?
AP yi werkt heel goed tegen mids die geen hard CC/silence hebben
akali mid tegen bijvoorbeeld ahri is ook gelijk gewonnen lane
als je er goed mee kan spelen kan je er net zo hard je lane mee winnen als willekeurig andere champs

onverwachte dingen doen zijn vaak op lvl30 en ook ranked erg sterk; niemand verwacht bepaalde dingen waardoor je "the element of surprise" hebt
bovendien kan je iets niet counteren wat je niet kent, een onverwachte tactiek kan je heel makkelijk laten winnen als de tegenstander er niet mee om kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11-09 13:40
godofal schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:56:
[...]

waarom zouden yi en akali niet meer werken na lvl30?
AP yi werkt heel goed tegen mids die geen hard CC/silence hebben
akali mid tegen bijvoorbeeld ahri is ook gelijk gewonnen lane
als je er goed mee kan spelen kan je er net zo hard je lane mee winnen als willekeurig andere champs

onverwachte dingen doen zijn vaak op lvl30 en ook ranked erg sterk; niemand verwacht bepaalde dingen waardoor je "the element of surprise" hebt
bovendien kan je iets niet counteren wat je niet kent, een onverwachte tactiek kan je heel makkelijk laten winnen als de tegenstander er niet mee om kan gaan
omdat ze zuigen in teamfights heel makkelijk.

Element of suprise heb je niet meer na level 30. Als iemand naar je teamcomp kijkt weten ze gelijk ahh ap yi mid. Akali mid is makkelijk te counteren met een pink ward en mensen doen dat ook. Dan heb je weer een useless champion in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

dr34m3dd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:25:
[...]

omdat ze zuigen in teamfights heel makkelijk.

Element of suprise heb je niet meer na level 30. Als iemand naar je teamcomp kijkt weten ze gelijk ahh ap yi mid. Akali mid is makkelijk te counteren met een pink ward en mensen doen dat ook. Dan heb je weer een useless champion in je team.
true, maar niet elke game heeft een hoop teamfights
en met de verassingen bedoelde ik niet AP yi/akali mid, eerder een all bruiser combinatie
dat is te counteren, maar niet als je niet weet hoe
of een 5 man top push, zelfde verhaal; counterbaar maar je moet erop kunnen inspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11-09 13:40
godofal schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:14:
[...]

true, maar niet elke game heeft een hoop teamfights
en met de verassingen bedoelde ik niet AP yi/akali mid, eerder een all bruiser combinatie
dat is te counteren, maar niet als je niet weet hoe
of een 5 man top push, zelfde verhaal; counterbaar maar je moet erop kunnen inspelen
zo kunnen we over alles zeggen wat te counteren is op een manier wat niemand gewent is.

geen een team is slim genoeg om een bepaalde set up te doen in solo queue. 5 random mensen lukt dat gewoon niet. Probeer je het in een premade dan is er altijd nog een grote kans dat je word afgeslacht omdat hun tactiek beter is. countered word je altijd, maar hoe je daar op inspeelt is je winkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
10win IP boost gekregen omdat er een bug is waardoor sommige mensen niet in de ladders staan, netjes :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ah vet, nieuwe champion wordt een support, Tresh, the chain warden! Veel CC en mobility spells. De preview ziet er in ieder geval gaaf uit, hij wordt vervelender dan blitzcrank zo te zien :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

We doen het goed in ons klein DD toernooi :) ( wij zijn Team 1 )
https://docs.google.com/p...t#slide=id.g63291a62_0_37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe geinig zo'n toernooitje. Wordt de finale wel een Bo3? En wanneer wordt die gestreamd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question!!

Bij deze, ik heb gister Darius (eindelijk) gekocht ! Ip-tjes voor gespaard haha!
en hier een paar normals mee gespeeld, hij ligt mij echt heel lekker, beetje een champ voor mij!

Maar het punt is, iedereen vind hem zo OP, ik snap wel hoe je hem moet spelen, en dat je de Range van je Q e.d. beetje in moet leren schatten, en wanneer je wel pulled naar turret en niet enzo.

Verder bouw ik hem ook AD-Tanky maar ik krijg nog niet echt momenten dat ik iemand lekker kan solo-Pwnen

hoe spelen jullie hem ? en dan bedoel ik echt in lane of jungle, want in jungle zit nogal wat verschil voor de mensen die hem ook junglen !

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Tresh the chain warden lijkt me wel vet sterk als support zijnde. Die CC is niet te harde man gewoon vet tanky bouwen en je bent er klaar voor pul/leapen die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP

SHEePYTaGGeRNeP

Vicarious schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:40:
[...]

Hehe geinig zo'n toernooitje. Wordt de finale wel een Bo3? En wanneer wordt die gestreamd?
Denk het
Maandag 20:00.

Heb het even gekopieerd:
Donderdag:

20:00 Match 10-11 ( Lower Bracket )
21:00 Match 9 & 12 ( Upper bracket & Lower bracket match )
22:00 Match 13

De verliezer van match 13, is automatisch derde
Na deze matches zijn er nog arams, en is er gelegenheid om te praten over de tweede dag

Maandag

20:00 Finale best of 3
22:xx Einde tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:42:
Question!!

Bij deze, ik heb gister Darius (eindelijk) gekocht ! Ip-tjes voor gespaard haha!
en hier een paar normals mee gespeeld, hij ligt mij echt heel lekker, beetje een champ voor mij!

Maar het punt is, iedereen vind hem zo OP, ik snap wel hoe je hem moet spelen, en dat je de Range van je Q e.d. beetje in moet leren schatten, en wanneer je wel pulled naar turret en niet enzo.

Verder bouw ik hem ook AD-Tanky maar ik krijg nog niet echt momenten dat ik iemand lekker kan solo-Pwnen

hoe spelen jullie hem ? en dan bedoel ik echt in lane of jungle, want in jungle zit nogal wat verschil voor de mensen die hem ook junglen !

Bouw inderdaad tanky en max je Q als eerste. Daarmee kun je iemand lekker low poken omdat hij niet al teveel mana kost maar wel flinke damage doet (raak hem vooral met het uiterste eindje van je bijl, dan doe je meer damage). Tegen de tijd dat iemand op ongeveer 30 a 40% HP zit doe je je pull, je W, een Q, een ignite, een auto (voor extra passive stack) en dan je ult. Meestal is hij dan wel doodgecombo'd. Exhaust heb je niet nodig omdat je W-skill zijn attack speed al kan reduceren en armor pen heb je in je kit en runes/masteries al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:42:
...

Kan beide. Darius verliest weinig lanes door zijn enorme burst potentieel, dus top lane is niks mis mee. Nadeel is zijn gebrek aan mobiliteit, daarom vind ik (maar dat is persoonlijk) hem in de jungle ook een mindere keuze. Je kunt hem goed kiezen in een team dat veel cc in lane heeft, zodat tijdens een gank de cc gebruikt wordt om Darius erbij te laten komen. Met zijn pull, slow en ult heb je dan een goede kans om een kill te maken of zeker een flash te wasten.

Zijn echte 1v1 momenten zitten op level 6 en 11, daarna is het lastig als de tegenstander health/armor bouwt. Zijn ult blijft enorm veel damage doen op de squishy AD carry dus bewaar je combo daarvoor. Flash + Ignite geven hem veel kill potential in lane, gewoon wat harrassen tot ie 50% is en dan je complete combo doen. Wacht sowieso met je ult tot je 5 stacks hebt, dan is die damage ongeëvenaard :)

Onthoud trouwens dat je ult de bleed damage niet weghaalt, dus het is niet al te erg om die te doen als het geen sure kill is. Die enorme drain op een health bar kan ervoor zorgen dat de tegenstander in paniek raakt zodat je het daarna kunt afmaken. In lane valt die cooldown reuze mee, als finisher gebruiken doe je pas in de teamfights.

Bouw Darius altijd tanky, zonder escapes overleeft hij niet als hij erin springt en dan ben je sowieso niet nuttig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig Grumpsch gister namelijk een paar potjes en de enige dat ik aan het domineren was was dat ik junglede :P

iig bedankt voor de tips :) ik was al wel bezig met focussen op Q levelen, en idd die range van ze uiteinde inschatten,

gister wel een briljante move, ik sta in tribush (wij waren purple team) van bot lane !

Komt hun ashe aan wandelen richting tri omdat ons team mid aan het pushen was,

Komt die aanwandelen met full hp, ik was net lvl 6 geworden, ik Q hem met die extra 50% dmg, ik auto attack hem nog eens, daarna pull ik hem en in gooi ik me W op hem, hij UBER low, ik click R en boom dood :)

Die R geeft me wel steeds een Rush als ik um zo zie SlamDunken op ze hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voornamelijk (jungle dan) gegaan met de volgende items:

Wriggles
(tenacity) Boots
Frozen Mallet
Trinity force

en toen was game over.. maar dat beviel wel aardig

in de potjes in lane ben ik dubbele Dorans Blade gegaan, en daarna Phage, toen verder gebouwd naar Trinity, en daarna Warmogs. dat beviel ietsje minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:59:
Gister voornamelijk (jungle dan) gegaan met de volgende items:

Wriggles
(tenacity) Boots
Frozen Mallet
Trinity force

en toen was game over.. maar dat beviel wel aardig

in de potjes in lane ben ik dubbele Dorans Blade gegaan, en daarna Phage, toen verder gebouwd naar Trinity, en daarna Warmogs. dat beviel ietsje minder :P
Frozen mallet + triforce is een beetje verspilling omdat je de phage uit de triforce min of meer voor jan lul bouwt. Ik zou voor de mallet gaan en dan ipv de triforce bijvoorbeeld gaan voor de maw of malmortius (heb je ook gelijk wat MR extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik junglede darius altijd met een glacial shroud, 1 of 2 dorans en een paar van die +10 damage items als phage, brutalizer, hexdrinker (net wat je nodig hebt).

Ik denk zeker met de nieuwe glacial shroud upgrade, dat dit niet misstaat voor darius. Ik junglede hem wel alleen in season 2 dus ik weet niet of je zonder wriggles nog wel de jungle doorkomt (lijkt me wel met je spammable q en w zonder cd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat ik IMO die wriggles nodig heb, ook om het beetje lifesteal om zo niet zo snel te recallen hoeven.

Ik ben zelf voornamelijk een Jayce speler voor top, dus daraom als ik dan Darius ga moet ik zo wennen, ik ben zo gewend om uber snel E+Q = POKE IN YOUR FACE !!

dusja, maar het is wel een bruute champ imo, ik denk alleen dat ik even een bulk normals ermee moet doen voordat ik het aan durf om hem (als die niet gebanned wordt) te pakken in ranked!

Moet wel zeggen dat ik die 2 champs : Jayce and Darius : de leukste vind voor mijn style dan van de ''laatst'' uitgekomen champions.

zoals VI , vind ik egt bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik vind juist Vi erg leuk om te spelen ook, sowieso de wat nieuwere champions (afgelopen...6? maanden) zijn er veel champions uitgekomen die anders werken en ander soort skills hebben.

Ik heb vaak zo van: volgende game wil ik die spelen, en dan de volgende game zit ik zo van hmmm... welke nu eens pakken! owja, nu die eens :') Heb niet echt een champ waar ik veel mee speel en dus ook erg goed mee ben. Voordeel is wel dat ik van veel champions weet wat zijn / haar skills zijn en wat ze doen (de getallen die erachter zitten dan weer niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xevoo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:29:
Ik vind juist Vi erg leuk om te spelen ook, sowieso de wat nieuwere champions (afgelopen...6? maanden) zijn er veel champions uitgekomen die anders werken en ander soort skills hebben.

Ik heb vaak zo van: volgende game wil ik die spelen, en dan de volgende game zit ik zo van hmmm... welke nu eens pakken! owja, nu die eens :') Heb niet echt een champ waar ik veel mee speel en dus ook erg goed mee ben. Voordeel is wel dat ik van veel champions weet wat zijn / haar skills zijn en wat ze doen (de getallen die erachter zitten dan weer niet :+ )
De exacte getallen zijn ook niet zo belangrijk, die varieren ook door CDR etc. Wat wel handig is om te weten, is dat als Darius zijn pull gedaan heeft, dat hij normaal gesproken 20+ seconden daarna down is (op lvl 1). Van de belangrijke abilities weten hoe lang de cooldown ONGEVEER is geeft je vaak al een enorm voordeel in lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had dadt ook heel erg eerst !

ben nu wel wat gebonden aan bepaalde champs, voornamelijk in Ranked dan.

Ik speel bot eigenlijk altijd Ez/Ashe
kwa support pas ik me volledig aan op mijn ADC
Mid speel ik voornamelijk Karthus/Le Blanc
en top veel Jayce/Shen(altijd gebanned:( )

ik heb wel met normal games dat ik eens denk he! laat me mumu weerus pakke
maar ben wel heel erg gebonden :p
dus ik ben ook zo 1 als 1 van ''mijn champs'' wordt generfed dat ik ga zeiken en flamen :P hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik speelde gister weer eens mundo jungle, had dat in S2 wel wat gedaan maar niet heel veel
mijn indruk is dat hij in S3 een stuk minder tankier is dan in S2, kan nog steeds redelijke bak schade incasseren maar niet meer zoveel als eerst
denk dankzij de algemene nerf op health

is hij nog viable of zijn de alternatieven gewoon een stuk sterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen een hoop zeggen dat alternatieven beter zijn !

Maar ik vind mundo nog steeds gaaf in jungle :) met die Q = gewoon ALWAYS slow :D

haha
ik vind leuk (Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
godofal schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:43:
ik speelde gister weer eens mundo jungle, had dat in S2 wel wat gedaan maar niet heel veel
mijn indruk is dat hij in S3 een stuk minder tankier is dan in S2, kan nog steeds redelijke bak schade incasseren maar niet meer zoveel als eerst
denk dankzij de algemene nerf op health

is hij nog viable of zijn de alternatieven gewoon een stuk sterker?
viable is hij zeker. Enorme damage zonder damage items te bouwen (zijn q is percentage based en zijn E-skill geeft hem enorm veel AD zonder AD items te bouwen) en daardoor kun je full tank items maken. Die tank items maken hem tanky, maar wel een tikkeltje minder dan in S2. Is echter maar een klein beetje. Zijn clear speed blijft enorm goed en zijn sustain is ook wel OK als je eenmaal wat items hebt volgens mij. Alleen de start vind ik altijd lastig met Mundo, ik raak altijd low. Maarja, Mundo ligt mij ook niet zo, dus dat zal denk ik gewoon aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:35
Ja ik speel ook redelijk gevarieerd, alle rollen en alle soorten champs. Probleem is wel dat als je dan nog eens een champ speelt, je eigenlijk je eerste spel bijna nodig hebt om er weer wat finesse mee te krijgen. (range skillshots, snelheid autoattack, ...). Terwijl mensen die 3 champs masteren hun lane wel zullen winnen met hun champ (maar in een andere rol totaal falen). Maar zo enkel met 3 champs spelen is niet mijn stijl.

Darius is vooral OP omdat zijn ult reset bij een kill en het enorme true damage is. Als een heel enemy team low is kan je gewoon hoppen van target naar target. En hij heeft ook nog hoge burst, is tanky en wat CC zodat hij in lane ook vrij goed is.

Nieuwe support champ ziet er wel fijn uit! Zeker als je premade bot gaat ermee ben je tanky en heb je CC. En met die lantarn kan je ook nog wel wat uitspoken. Ik kijk er al naar uit.

Gisteren maar 1 spelletje gedaan, als amumu jungle. Heel de tijd vrij goede engages gedaan, en dan mis je er 1 en dan begint die random morgana te mekkeren dat het niet normaal is. Report amumu, no skill. Beetje later heeft team baron, komen ze met 5 af, en wij staan met 3. Onze adc en support zitten ver weg. Ik loop dus terug naar turret om af te wachten. "omg amumu, no engages all game, report him". Blijkbaar moet ik mezelf en 2 teammates laten sterven. Als ik dan wat later tweemaal zijn leven red met bandages, zorg dat ons team er 4 kan doden tegen 1, komt er natuurlijk niets uit.
Van zo'n spelers krijg ik het echt he. Zelf nul inzicht, zelf geen geweldige score (maar dat is uiteraard "hun schuld niet"), en dan maar wenen. Spelletje wel gewonnen. Morgana op de ignore list geduwd en eten gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 07 januari 2013 @ 08:23:
[...]

Waarom spirit visage? Als MR item lijkt dan een Banshees me nog beter... SV gebruik ik eigenlijk alleen op healers (Warwick, Vladimir, Mundo etc.)
goeie opmerking, ik vermoed dat je het niet voor de regen moet doen maar ik vond de cdr wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de passive van spirit visage is altijd al een noob trap geweest. Je moet het alleen voor de cdr, mr en hp doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:10:
de passive van spirit visage is altijd al een noob trap geweest. Je moet het alleen voor de cdr, mr en hp doen.
True, het is leuk om als extra te hebben maar als item op zich is het een heerlijke item.
HP, MR en CDR is een sterke combinatie. De extra passive is meer toegevoegde waarde op Galio, Vlad en AD Nidalee imo :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:10:
Op Mundo is het echt een core item om die passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ww, voli, mundo profiteren van die passive
en waarschijnlijk zijn er nog wel een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:40:
Ik speel bot eigenlijk altijd Ez/Ashe
Als ik ADC moet spelen dan krijg ik al schrik voor het geflame dat gaat volgen... ik slaag er maar niet in om die role deftig te spelen. Met Ashe ben ik uber squishy en wordt ik steeds gepushed en als het extra tegenzit geganked onder mijn eigen toren... Met Ez ben ik ook crap want ik slaag er niet in om mijn mana te controleren, zit altijd zonder, heb zelfs al met enkele mp5 runes en 9 pnts in utility geprobeerd (en als ik die item moet bouwen die AD geeft als % van mana dan geraak ik zeker achter op damage want die duurt eeuwig om full stacked te krijgen...)

Dus ik wacht nu tot Cait of Graves eens free to play zijn. Die lijken me makkelijker te spelen. Vayne heb ik ook maar speel ik niet graag.

Ben blijkbaar niet de enige die het niet ziet zitten om ADC te spelen want in de meeste games die ik speel is het de laatste role die gecalled wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Inrage op 08-01-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vladimir! Onderschat zijn sustain niet vanaf lvl 9 met een hextech/WotA en een spirit visage. Alles wat erop zit is goed voor hem.
Dus ik wacht nu tot Cait of Graves eens free to play zijn. Die lijken me makkelijker te spelen. Vayne heb ik ook maar speel ik niet graag.
Graves is mijn go-to ADC. Met zijn passive wint hij veel trades in lane en zijn burst is behoorlijk door het hele spel heen. Vrij makkelijk om te beheersen, helemaal in vergelijking met Ashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt Shen eig zo vaak gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Door zijn mobiliteit (denk ik). Ult en je staat aan de andere kant van de map. Zo kan bv een mid gank van jungler niet 2 vs 1 worden, maar zelfs 3 vs 1. Of een bot gank wordt zo 4 vs 2 waardoor een double kill more likely is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

^^ Dat dus, en late-game kan je split pushen als een beest...

Ze kunnen je niet ignoren, dus ze moeten iemand sturen om je tegen te houden. Op het moment dat er 1 van het enemy team onderweg is naar shen, ult hij naar zijn team, en is het een 5v4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat levert shen dan nog op in een teamfight? Zn 50% dmg reduction skill/taunt is maar op 1 persoon (en dan nog skillshot) en ik krijg er quasi geen dmg uitgeperst

(lees: ik met mn beperkte ervaring slaag er hoedanook niet in goed met hem te spelen)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

De taunt van Shen is volgens mij AoE? Wel skillshot maar iedereen die hij ermee raakt word getaunt en doet minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:53:
Maar wat levert shen dan nog op in een teamfight? Zn 50% dmg reduction skill/taunt is maar op 1 persoon (en dan nog skillshot) en ik krijg er quasi geen dmg uitgeperst

(lees: ik met mn beperkte ervaring slaag er hoedanook niet in goed met hem te spelen)
Als je Wits End + Sunfire cape hebt doe je al genoeg damage op carries om niet genegeerd te worden. Plus je kunt met je shield + taunt je eigen carry heel goed beschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Shen:
Ranged poke
Sustain
Shield
Scaled met hp, dus kan zeer tanky bouwen en toch damage doen.
Dash/taunt
Energy
Global ulti, daardoor zeer goede splitpusher.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Vi aangeschaft. 1 potje normal mee gedaan. Moet zeggen. Haar gapcloser is erg sterk maar ook erg tricky. Gelukkig heeft ze haar ult als engage. Ze jungled snel, schaalt goed met bonus ad (heel goed zelfs). Moet tanky gaan voor haar shield (10% max hp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik jungle ook af en toe met Vi (denk zo'n 8 a 10 jungle games mee gedaan nu), maar mijn ervaring is dat ze early game (pre-6) matig is, mid-game behoorlijk sterk en lategame weer behoorlijk afvalt. Voor een melee is het nou eenmaal niet eenvoudig om in een teamfight 3 hits op dezelfde champion te doen, zeker als je geen attack speed bouwt. En aangezien je ook nog AD en tankyness wilt kom je aan AS meestal niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Vi jungle vind ik zelf echt geweldig, lekker snelle clear als je E maxt, en vanaf 6 super ganks. Teamfights is het altijd leuk om compleet op de carry te diven, dwars door een team heen(moet wel de rest van je team mee gaan :P )

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Inrage schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:28:
[...]

Als ik ADC moet spelen dan krijg ik al schrik voor het geflame dat gaat volgen... ik slaag er maar niet in om die role deftig te spelen. Met Ashe ben ik uber squishy en wordt ik steeds gepushed en als het extra tegenzit geganked onder mijn eigen toren... Met Ez ben ik ook crap want ik slaag er niet in om mijn mana te controleren, zit altijd zonder, heb zelfs al met enkele mp5 runes en 9 pnts in utility geprobeerd (en als ik die item moet bouwen die AD geeft als % van mana dan geraak ik zeker achter op damage want die duurt eeuwig om full stacked te krijgen...)

Ben blijkbaar niet de enige die het niet ziet zitten om ADC te spelen want in de meeste games die ik speel is het de laatste role die gecalled wordt.
met ashe hoor je niet gepushed te worden; een of 2 W's en je cleared de wave met gemak
bij ezreal gebruik ik 3 punten in utility voor manaregen en 9 manaregen/lvl blue's, begin met 3 HP pots en 1 manapot en je kan je Q tot het einde der tijden spammen
W moet je bijna niet gebruiken, zeker niet om te harassen; hij eet enorm veel mana, doet weinig schade en sinds de debuff weg is is hij vrij nutteloos behalve voor teamfights/drake/baron
E ook alleen gebruiken als het niet anders kan, tijdens een gank of als je zéker een kill kan pakken die je anders niet kan krijgen, ook de E eet véél mana

zoiezo als ADC moet je gewoon veilig spelen, je bent squishy zoals je zegt maar je doet wel een behoorlijke bak schade
gewoon achter je teammaten blijven, max range houden en de dichtsbijzijnde target aanvallen
je bent ook vrij team-dependent als ADC, je team moet voor je peelen (divers van je afhouden dmv slows/stuns etc) terwijl jij constant loopt te kiten, nooit stilstaan als ADC in een teamfight; altijd blijven lopen en schieten

cait en graves líjken makkelijk te spelen maar ook die zijn lastig, met cait speelt 9 van de 10 man vrij passief terwijl je enorm aggresief moet zijn met je überrange en passive
Q een beetje gebruiken voor de extra poke, maar zuinig aandoen want hij eet mana
graves is net zoals ezreal behoorlijk manahungry, al ben ik niet bekend genoeg met hem om je meer dan dat te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
godofal schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:51:
[...]
... en de dichtsbijzijnde target aanvallen...
Volledig akkoord met hierboven, enkel dit zinnetje "dichtsbijzijnde target aanvallen" beetje mee opletten. Vaak loopt enemy tank vanvoor, en als je dus al je damage daarop gooit, gaat de enemy adc en ap wel even jouw team opeten.

Dus in de mate van het mogelijke: adc en ap als eerste neerhalen, in de mate van het mogelijke (daarmee bedoel ik dat je ook niet brainless naar voor moet lopen om toch in range te zijn, soms kan je niet anders dan eerst de tank neerhalen, omdat hij binnengetrokken is, te ver van zijn team staat, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Lointje schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Volledig akkoord met hierboven, enkel dit zinnetje "dichtsbijzijnde target aanvallen" beetje mee opletten. Vaak loopt enemy tank vanvoor, en als je dus al je damage daarop gooit, gaat de enemy adc en ap wel even jouw team opeten.

Dus in de mate van het mogelijke: adc en ap als eerste neerhalen, in de mate van het mogelijke (daarmee bedoel ik dat je ook niet brainless naar voor moet lopen om toch in range te zijn, soms kan je niet anders dan eerst de tank neerhalen, omdat hij binnengetrokken is, te ver van zijn team staat, ...
klopt, maar als je net met ADC begint/niet zo goed ermee bent kan je het beste het veiligste spelen en dichtsbijzijnde target slopen

als ADC sta je in een teamfight zelden in range van de vijandige ADC of AP carry (tenzij het een melee AP carry is zoals gragas) en als dat wel het geval is is dat omdat óf jij, óf de tegenstander énorm slechte gepositioneerd is, of gegrabbed word door blitz oid
in de meeste teamfights gaat je focus op de bruiser/tank liggen in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al eens gezien ??

YouTube: Nidalee Support? 2700 Elo Ranked Game? NO PROBLEM MAN.

Ik vind hem wel hillarisch :) ik <3 nidalee spear btw :P

maar die grijns op dat joggie (mag ik dat hier zeggen?vast wel!) ze kop als die zown speer landT !

Freaking hillarisch XD

kleine boef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Je moet als AD carry je damage output maximaliseren. Elke seconde dat je niet auto-attackt is weer 400+ damage verloren in een teamfight, dat tikt aardig aan. Aangezien de bruisers jou zullen aanvallen kun je dus 2 dingen doen: proberen er doorheen te rennen om hun carry neer te halen, OF gewoon op de bruisers schieten terwijl jouw support en evt. jouw bruiser/tank de mensen van je af houdt. Zeker nu je onwijs armor penetration kan stacken moet een beetje tankyness het probleem niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:47:
[...]

Je moet als AD carry je damage output maximaliseren. Elke seconde dat je niet auto-attackt is weer 400+ damage verloren in een teamfight, dat tikt aardig aan. Aangezien de bruisers jou zullen aanvallen kun je dus 2 dingen doen: proberen er doorheen te rennen om hun carry neer te halen, OF gewoon op de bruisers schieten terwijl jouw support en evt. jouw bruiser/tank de mensen van je af houdt. Zeker nu je onwijs armor penetration kan stacken moet een beetje tankyness het probleem niet zijn ;)
ik bedoel dus attackmove, kiten, niet rennen maar stukje lopen, schieten, lopen, schieten
tenzij je heul veel attackspeed hebt heb je altijd wel tijd voor een paar stappen tussen AA's in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
godofal schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:33:
[...]

ik bedoel dus attackmove, kiten, niet rennen maar stukje lopen, schieten, lopen, schieten
tenzij je heul veel attackspeed hebt heb je altijd wel tijd voor een paar stappen tussen AA's in
Dat moet sowieso om uit de buurt te blivjen van hun bruisers. Neemt niet weg dat je, als zij het goed doen, in principe nog steeds niet door de bruiser/tank lijn heen bij hun carries kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
speedzor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:01:
10win IP boost gekregen omdat er een bug is waardoor sommige mensen niet in de ladders staan, netjes :P
die zou ik dan ook nog moeten krijgen. ik sta dan wel helemaal aan de andere kant van de ladder maar ik ben ranked dus wil op de ladder...

Hoezo stopt de ladder op 2000 elo tegenwoordig... Vorig season kon je gewoon vanaf 1250 elo op de ladder staan....

[ Voor 14% gewijzigd door blamauci op 08-01-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blamauci schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:41:
[...]

die zou ik dan ook nog moeten krijgen. ik sta dan wel helemaal aan de andere kant van de ladder maar ik ben ranked dus wil op de ladder...

Hoezo stopt de ladder op 2000 elo tegenwoordig... Vorig season kon je gewoon vanaf 1250 elo op de ladder staan....
Ze zijn aan het kloten dit jaar met de ladder. Tot voor kort werkte hij helemaal niet, wat natuurlijk belachelijk is als je jezelf als competitief spel wilt profileren. STerker nog, de season 3 salary kwalificatietoernooien hingen van de team ladder af en die was niet eens makkelijk opvraagbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Laatst online: 17-09 08:29

MrManuel

The impossible is easy...

Poh weet niet wat er aan de hand is laatste 2 weken..
Ik krijg zo goed als geen win meer.. En kom alleen maar weer bij flamers in het team..

Sterker nog, ben zelfs me 'Great Teammate' badge kwijt.. waar ik dus heel erg van baal..

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

MrManuel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:22:
Sterker nog, ben zelfs me 'Great Teammate' badge kwijt.. waar ik dus heel erg van baal..
die verlopen zoiezo elke 2 weken geloof ik, ze zijn iig niet permanent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Laatst online: 17-09 08:29

MrManuel

The impossible is easy...

godofal schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:25:
[...]

die verlopen zoiezo elke 2 weken geloof ik, ze zijn iig niet permanent
Heb die sinds 1 week na de invoering gehad. :/

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
ik heb er nog nooit een gehad heb al 88 honorable opponents gekregen still waiting ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

MrManuel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Heb die sinds 1 week na de invoering gehad. :/
dan kreeg je wss elke 2 weken dus genoeg punten om hem opnieuw te unlocken, maar kreeg je geen unlock animatie omdat je hem al had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:29:
ik heb er nog nooit een gehad heb al 88 honorable opponents gekregen still waiting ....
Lol ik heb er 32 (op misschien 50 games) en heb er wel eentje, speel net 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:35:
[...]

Lol ik heb er 32 (op misschien 50 games) en heb er wel eentje, speel net 2 weken
Ja is tog vaag of niet dan.
Ik denk echt dat ik daar een bug mee heb ofzo. Boeit me verder niet veel ga er geen ticket voor maken of what ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

valermos schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:36:
[...]

Ja is tog vaag of niet dan.
Ik denk echt dat ik daar een bug mee heb ofzo. Boeit me verder niet veel ga er geen ticket voor maken of what ever.
is niet vaag en ook geen bug
het is gewoon een onduidelijk systeem, je ziet een bepaald nummer in je profiel staan, dat is hoevaak je honor hebt gekregen
maar de daadwerkelijke punten/waarde die erachter zit is een compleet ander cijfer, en die zie je niet

niemand weet de precieze formule, maar er zijn meer factoren dan alleen hoeveelheid (tijd, waarde, etc.) die bepalen of je het lintje krijgt

eigenlijk zouden ze die honor punten in je profiel gewoon niet moeten laten zien, geeft een enorm vertekend/oneerlijk beeld; sommigen hebben weinig honor maar zijn enorm relaxte spelers terwijl er mensen met honderden honorpunten rondlopen die gewoon eikels zijn en honor traden oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Enkel de top-100 wordt bijgehouden in de ladders, maar ook daar zitten er problemen tussen.
Greetings again Jer,

I apologize for the delay in my response. I've checked with our web team and it seems that at the moment because we are in the preseason this list is only being updated on a weekly basis and there are currently some bugs being worked out before we begin maintaining this list on a more regular basis.

Your name should appear in time if you keep your Elo in this range. In the meantime because this isn't quite the best news I was hoping to offer you I've gone ahead and added a 10-win ip boost to your account. Please let me know if you have any other questions.

Best regards,
DavieB

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
gewoon tickets blijven aanmaken, dan blijf je win boots krijgen :P, wel balen verder. hoeveelste sta je nu ongeveer?

[ Voor 27% gewijzigd door badboyqxy op 08-01-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39

psyy138

blackbulls.nl

dat hele honorsysteem vind ik niet zo veel, ik ga egt niet omkijken als iemand wel of geen honor heeft maarja ;) jullie wel dan?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol net hilarisch grappig spel gespeeld

ik mf mid
bot blitz + katarina
top renekton
jungle mundo
ze vragen me om mid adc te spelen en ik had zoix van huh? k nog nooit gedaan maar ok

enemy
vlad top
kassadin mid
jarvan jungle
draven nunu bot

ocharme kassadin die heeft niets kunnen doen, jarvan heeft mid gecamped van lvl 4-8 ofzo en ze moesten opletten of ik killde ze allebei

score 9/1/4 cs 142
4 turrets destroyed

kassadin 5/5/4 cs 45
jammer dat mn team hem nog gefeed heeft op het einde

maar ja toch korte leuke game als je aan 20 min al mid inhib plat hebt, volgt de surrender redelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 08:50
Dat soort games zijn goed voor je ego, en je stats, maar echt gaaf, nee dat kan ik ze niet noemen...

Van die games waar je met lux 300cs hebt en 3k gold over hebt, en er pas 6 towers down zijn...

DAT is pas spannend ;) 49-52 scores ofzo ;)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
badboyqxy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:31:
gewoon tickets blijven aanmaken, dan blijf je win boots krijgen :P, wel balen verder. hoeveelste sta je nu ongeveer?
Ik schommel tussen de 80 en 100 ten opzichte van de huidige ladder, maar aangezien ik waarschijnlijk niet de enigste ben die er niet in zit wanneer het wel hoort te zijn, moet je dus een foutmarge aannemen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st3f
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09-2020
Hej gasten,

ik speel nu een weekje lol, en het bevalt me wel :)
maar ik ben alleen nog opzoek naar een aantal mensen die zo nu en dan met me een pot willen spelen...
en dus ook in mijn vriendenlijst enzo willen. want met slechts vreemden word het minder leuk.

Ik speel natuurlijk op EU west, en mijn naam is: master s
ja best lelijke naam iknow, maar als ik binnenkort 30 ben dan verander ik hem wel...
ik zou het leuk vinden eens met een nederlander samen te spelen.
ook Skype, maar die ga ik niet zo op het forum zetten -_-

alvast bedankt,
en allen
have fun!

Gr. Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
st3f schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:25:
Hej gasten,

maar ik ben alleen nog opzoek naar een aantal mensen die zo nu en dan met me een pot willen spelen...
en dus ook in mijn vriendenlijst enzo willen. want met slechts vreemden word het minder leuk.

ja best lelijke naam iknow, maar als ik binnenkort 30 ben dan verander ik hem wel...

alvast bedankt,
en allen
have fun!

Gr. Stef
Mij kun je altijd toevoegen, ik sta in de playerlijst waarvan je in de openingspost een linkje kunt vinden. Ik heb ook een smurf account zodat je niet gelijk met lvl 30's gematcht wordt als je met mij samenspeelt.

Verder kun je je aanmelden op de GoT chat en vragen om games. Ook dit staat in de OP vermeld. Het is niet altijd even actief, maar wie weet heb je een keer mazzel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:39

psyy138

blackbulls.nl

st3f schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:25:
Hej gasten,

alvast bedankt,
en allen
have fun!

Gr. Stef
als je je naam lelijk vind kan je net zo goed ff opnieuw beginnen als je tog nog maar een week bezig bent. het kost alleen maar geld voor name change. verder kun je mij ook gerust toevoegen heb ook een smurf acc op low lvl voor z'n dingen 8) psyy138 normale acc psyy smurf acc.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:14
MrManuel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:22:
Poh weet niet wat er aan de hand is laatste 2 weken..
Ik krijg zo goed als geen win meer.. En kom alleen maar weer bij flamers in het team..

Dit komt waarschijnlijk omdat iedereen (kids) net kerstvakantie had gehad.. Mijn ervaring is meestal dat ik
ranked games moet mijden in de vakantie, in het weekend en s'avonds laat, zit nu rond de ~1500 elo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
FireDrunk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:09:
Dat soort games zijn goed voor je ego, en je stats, maar echt gaaf, nee dat kan ik ze niet noemen...

Van die games waar je met lux 300cs hebt en 3k gold over hebt, en er pas 6 towers down zijn...

Die had ik gisteren.
60 minuten ingame.
Ik als talon. Stond 17/5 ongeveer en had mijn build bijna af (Nog een bloodthirster)
Teamfight ging fout en enemy blitz en vayne (Deze had 22/3 score) pushde onze toren.
De rest van mijn team was dood dus ik moest het alleen doen.
Ik combo vayne en voordat ze zichzelf terug op kan lifestealen ult ik.
Krijg haar dood en daarna blitz ook nog.
Hierdoor hadden we net genoeg tijd om de nexus te killen. (Op het einde was Vayne al gerespawnt).
Eindscore was geloof ik 62-68

Dan voel je je goed als je eigenhandig een potje wint ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:09:

nederlanders tsj gaaf
ik zei ook niet dat het gaaf was ik zei dat het hilarisch grappig was

en jouw voorbeeld is meh, ik heb al een game gehad met singed 500+cs
ikzelf goed bezig maar ben singed dus kan niet bepaald hardcarryen
mijn team is meh hun team is meh game duurde 1h30
uiteindelijk gewoon gewonnen door minion pushing power
vond ik toch niet bepaald gaaf eerder frustrerend

wat echt gave games zijn is als jouw team goed samenwerkt en de tegenstander ook en dat het heel spannend word (geen enkele tard die meedoet)

als ik wou pochen had ik het wel over mn laatste caitlyn game gehad waar ik singlehandedly de game hard gecarried heb met 22/3/x, terwijl ik caitlyn al in maanden niet meer had aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Cool story, bro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 09:56
Als je een game hebt van anderhalf uur dan doe je toch iets verkeerd als team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Bermbom schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:23:
Als je een game een hebt van anderhalf uur dan doe je toch iets verkeerd als team...
Aan beide kanten :)
Ik heb ook wel al passieve spelletjes gehad van +-60 minuten, maar 90 wordt wel heeeel lang. Dan kan je je als support nog ombouwen naar AP kannon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Bermbom schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:23:
Als je een game een hebt van anderhalf uur dan doe je toch iets verkeerd als team...
Of je speelt tegen ex Clg.EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is miss fortune eig een goeie carry? Volgens lolpro wel, maar toch hier eens checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:16:
Is miss fortune eig een goeie carry? Volgens lolpro wel, maar toch hier eens checken
Miss Fortune is een prima carry, die ook recentelijk veel meer het licht ziet in competitive play. Dat komt voornamelijk door haar immense damage met haar ultimate. Vroeger (maandje of 2 terug geloof ik) had deze ult nog een korte delay voordat hij castte, waardoor mensen er makkelijk uit konden lopen. Dit is echter weggehaald, wat haar een enorme buff heeft gegeven. De ultimate heeft 360% Attack Damage scaling, en vuurt in totaal 8 bullets over 2 seconden. Dat betekent dus dat als je de volledige duration raakt, je naast die immense damage ook volle Black Cleaver stacks hebt op zeker de helft van hun team. Niet zelden vuur je als fed Miss Fortune een ult op de Baron Pit om die te contesten waarna je met gemak een triple kill haalt.

Daarnaast heeft ze een zeer goede laning phase door de hoge damage van haar Double Up (Q) die je zelfs kan raken buiten range als je de minions goed gebruikt. Verder heeft ze een enorm strakke autoattack animation wat harrassen en last hitten erg gemakkelijk maakt, en zit er een goede AS steroid op haar W waardoor je niet eens voor de classic Phantom Dancer hoeft te gaan. Haar passive is cherry on top of the cake die haar een hele hoge movement speed geeft zolang je damage weet te ontwijken.

Het grote probleem van Miss Fortune is dat ze geen dash of andere escape heeft. Dat wil in Soloqueue nog wel eens een probleem zijn omdat mensen niet weten hoe ze een AD Carry adequaat moeten beschermen. Verder is ze hierdoor ook geen sterke pick tegen teams met sterke divers (Bijvoorbeeld Kha'Zix, Irelia, Jax) want die maken je kapot door je lack of escapes.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede post, had het niet beter kunnen verwoorden. Enige wat ik er nog aan toe kan voegen is dat ik haar attack animation heel prettig vindt, wat het lasthitten met haar erg makkelijk maakt voor mij persoonlijk. Dit varieert echter per persoon. Verder kun je met die W-skill om haar attack speed te verhogen ook de healing verminderen, wat haar weer een goede pick maakt tegen bijvoorbeeld Soraka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
Eergisteren echt een dramatische reeks gehad zeg :(.8 losses op een rij. 9e en laatste game dan maar foert gezegd tegen support role en mid gegaan met Zilean. Stond tegen een Talon en ik had al half verwacht geraped te worden maar gelukkig niets ervan. Ongeveer elke trade met Talon gewonnen en hem een paar maal goed kunnen verrassen met speed+bomb+rewind+bomb. Hun Jungle Olaf kreeg ook lichtjes het sch*t omdat ik gewoon ungankable was door de speedup/res.

Intussen was onze Riven top keihard aan het snowballen dus we kwamen als enigste twee met positieve score uit de laning phase. Res op Riven heeft meermaals triple kills als resultaat gehad :).

Na de game thumbs up gekregen van de tegenstander. En dan te denken dat onze Riven top al bij champ select aan het klagen was op mijn keuze: "Omg zil mid fail, noob!!!"

Ik had er echt plezier in terwijl 2 van men maten aan het falen waren op bot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ff over thresh; z'n passive is random bij kleine minions toch?
beetje vaag, op die manier is het dus een beetje een wildcard hoeveel souls er gaan droppen en zou je theoretisch gezien of te veel of te weinig armor/Mres hebben
het lijkt me logischer dat bijvoorbeeld elke Xth kleine minion een soul dropped, een counter dus
riot zal er wel flink mee hebben getest, maar ik blijf het een vreemde keuze vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu begin ik me zorgen te maken over deze community bij League of Legends.

gister een potje ik speel draven, en we hebben een vrij sterk team, een top Riven, mid Heimerdinger, jungle Shyvanna, ik ADC draven , en een Blitz support

Ik ga rap als een doosje omdat me team me vrij mooi en goed helpt, ik sta na 11 minuten op iets van 5/1/6

Me blitzcrank staat op 1/3/7 ofzo , en de rest van ons team stond ongeveer allemaal 1/0/1 .. of iets dergelijks

Zo komen we in teamfights, en ik begin hun Ezreal hellemaal kapot te maken, en de rest van hun team scheur ik ook doorheen als een kettingzaag!

en wat komt er dan ? op het moment dat ik rond de 18e minuut op 11/2/8 sta

Draven ! Cut it out ! we want kills to, your doing 2 much dmg, just go back once in a while to not take all kills, you cant carry it alone.......

ik denkt WTF? dus ik zeg im carry mate, you get all assits and its an ok game ! np

Aangzien we aan het winnen waren en wij alle turrets up hadden, en hun 4 down (2 op mid)

na dat ik bij hun baron poging een Quadra maak, gaat onze premade (riven top en jungle shyvanna) AFK omdat ik te hard carry...

voor het eerst in me leven, ook maar afk gegaan.... zucht! :P

was zo kwaad XD

maja ff me ei kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon doorspelen en reporten, zo verdwijnt dat soort tuig langzaamaan steeds meer van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja allemaal gerepord, ook door enemy team !

mij daarnaast niet report btw :) ben op het laatst nog heel effe gaan spelen, maar was de moeite niet meer waard.

maar ik bedoel dit was dus een ranked solo Q potje he....... ik bedoel klik dan aub alleen op ranked als je ook van plan bent om non-flame / proffessioneel te spelen maarja :)

Zo daarvoor ook eenp otje gehad zeggen ze no dont pick darius, ik met Darius vs Jayce

zegge ze je bent gecountered, GG its lost

na 7 minuten stond ik in me top lane 4/0/1 tegen jayce, en hij kon geen kant meer op

steeds pull W en Q ignite en R en boem weer een puntje voor mij

dusjah...... counterpicken doen ze ook alleen om de champ ! en niet omdat ze hem goed spelen, ook dat waardeer ik niet egt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:18:
Ja allemaal gerepord, ook door enemy team !

mij daarnaast niet report btw :) ben op het laatst nog heel effe gaan spelen, maar was de moeite niet meer waard.

maar ik bedoel dit was dus een ranked solo Q potje he....... ik bedoel klik dan aub alleen op ranked als je ook van plan bent om non-flame / proffessioneel te spelen maarja :)

Zo daarvoor ook eenp otje gehad zeggen ze no dont pick darius, ik met Darius vs Jayce

zegge ze je bent gecountered, GG its lost

na 7 minuten stond ik in me top lane 4/0/1 tegen jayce, en hij kon geen kant meer op

steeds pull W en Q ignite en R en boem weer een puntje voor mij

dusjah...... counterpicken doen ze ook alleen om de champ ! en niet omdat ze hem goed spelen, ook dat waardeer ik niet egt :P
Ik zou als mezelf niet counterpicken als je een andere kan spelen.
Dan had je nu geluk dat hij geen skilled jayce was. Maar als hij skills had dan had je het hard afgelegd.

Daarnaast zou ik niet afk gaan.
Als je een quadra hebt gehaald en je staat zo voor kan je nog wel kans maken.
Je bent een ADC dus je krijgt makkelijk een turret down.
Split push of ga direct voor zoveel mogelijk dmg op die turret.
Als er één iemand op je afkomt dan kan je hem slopen. Komen er meer dan hebben de andere twee ruimte om te pushen.

Welke elo zit je nu ? Misschien kunnen we wel duoq doen

[ Voor 13% gewijzigd door snoos op 10-01-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik now ! maar was geowon zooooooo pissed off :P

maar ik Werd gecountered :P was niet al gecountered haha

ik zit nu rond de 1200 geloof ik !

kan ietsje lager ietsje hoger zijn, maar met deze teams schommelt het nogal ! haha

ja ik speel voornamelijk Top of ADC / en soms is jungle dusss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:10:
Jaa ik now ! maar was geowon zooooooo pissed off :P

maar ik Werd gecountered :P was niet al gecountered haha

ik zit nu rond de 1200 geloof ik !

kan ietsje lager ietsje hoger zijn, maar met deze teams schommelt het nogal ! haha

ja ik speel voornamelijk Top of ADC / en soms is jungle dusss
Dan wil je niet duo doen met mij xD ik ergens rond 8xx. Home of the trolls en ragers.

Ja ik vind darius ook pittig te counteren.
Ik heb ook al vaker een jayce of teemo in de pan gehakt met darius. Het probleem van darius is dat hij niet extreem afvalt en makkelijk terugkomt door zijn ks ulti. Ook als je een hexdrinker bouwt heb je een shield di je nog net even die extra damage kan laten doen tegen je grote counter waardoor een kill vaak ook tot een death van veroorzaakt
Daarnaast kan je ook even de jungle in om de jungler tussendoor even af te maken.

Pas wel op dat je je team niet starved. Je ulti is leuk maar teammates moeten ook kills krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door snoos op 10-01-2013 09:27 ]

Pagina: 1 ... 120 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.