[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
valermos schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:28:
[...]

Dan zijn ze je hard aan het feeden en niet aan het focussen waarschijnlijk. Wel nice opzich, als je zo een score hebt krijg je die alleen door mid/jungler dan of ga je ook na 5 kills bot top ganken?
Als je dat nog niet doet moet je dat wel gaan doen en dan top/bot kills geven zodat niet alleen jij fed bent maar je kills verdeelt over het team meer power op meerdere champions instead of one full powered champ.
en ik ga meestal als ik 2 van de 3 basis items van talon heb roamen, dat is 3 a 4 kills achter elkaar, meestal alleen de ap carry van het andere team, ik wordt op mid nauwlijks gegankt door junglers :P.
ik ga meestal roamen uiteraard, en ik probeer meestal wel de kills aan de andere te geven maar als ik kom ganken en ze rennen weg(mijn team dan he) dan pak ik wel de kills op, of ik kom ganken en hun worden net gekilled, dan jump ik er alsnog in om de double kill te securen(wat trouwens vaak gezien wordt als ks :S)
ook als ik gefed ben, dan doe ik zo veel damage dat ik soms het niet meer in handen heb, en voordat ik de ADC of de top de kills kan geven ze al dood heb 8)7

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF offtopic!

ik heb destijds de alistar skin enzo via youtube gedaan, maar die tristana riot skin nooit meegepakt, nu probeer ik dat noggus omdat het (geloof) gister hier ter sprake kwam, maar denk niet dat dat nog werkt ofzo, kan nergens via facebook fan worde :P

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:37:
FF offtopic!

ik heb destijds de alistar skin enzo via youtube gedaan, maar die tristana riot skin nooit meegepakt, nu probeer ik dat noggus omdat het (geloof) gister hier ter sprake kwam, maar denk niet dat dat nog werkt ofzo, kan nergens via facebook fan worde :P

greetz
http://www.facebook.com/leagueoflegends

like deze pagina en dan krijg je als het goed is iets van riot en zo krijg je tristana + de skin.

voor extra uitleg dit filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cVjylRwX3cY]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks iig, maar werkt helaas niet :(

ik doe like, en vervolgens gebeurt er niets .. duss :) nvm ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Dat filmpje is meer dan een jaar oud. Als ik me goed herinner dan is er één van de gratis skin giveaways stopgezet.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54
Martin0 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:27:
hmmm gister 3 potjes normal gespeeld en ik weet niet wat het is maar ik blijf buttteams krijgen.

een nidalee die jax blijft feeden, mensen die niet weten wat teamwork is, mensen die niet weten wat focusen is(en ik speel meestal met en tegen lvl 30'ers) enz enz, wel elk potje positief geeinidigd wat voor mij een goed uitgangspunt is omdat k hierdoor alleen maar kan groeien om zo ook de game naar me toe te trekken
Nidalee is voor Jax een nachtmerrie, puur door de hoge burst, mobility and het feit dat ze vrolijk je (positieve) trade terug kan healen. Ik heb het wel eens gewonnen, maar als je een goede Nidalee tegen je hebt is het gewoon niet te doen. Misschien als je allebei volle build hebt.

En ATM zijn assassins als Talon en Panth vreselijk OP, tot frustratie aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Zebby schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:05:
[...]

Nidalee is voor Jax een nachtmerrie, puur door de hoge burst, mobility and het feit dat ze vrolijk je (positieve) trade terug kan healen. Ik heb het wel eens gewonnen, maar als je een goede Nidalee tegen je hebt is het gewoon niet te doen. Misschien als je allebei volle build hebt.

En ATM zijn assassins als Talon en Panth vreselijk OP, tot frustratie aan toe.
met talon roflstompte ik meestal mid ook wel in season 2, tenzij ik echt een hele goede tegenover me had maar dan ging het gelijk op.
maar idd door de nieuwe black cleaver gaat talon wel een stuk harder

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Martin0 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:16:
[...]

met talon roflstompte ik meestal mid ook wel in season 2, tenzij ik echt een hele goede tegenover me had maar dan ging het gelijk op.
maar idd door de nieuwe black cleaver gaat talon wel een stuk harder
Riven maakt ook wel erg goed gebuik van die nieuwe BC... Denk niet dat ik al 1 keer mijn lane heb gewonnen tov een Riven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Tis niet zozeer de BC voor talon en maatjes, zie op streams genoeg mensen die fed raken met talon voordat ze uberhaupt een BC hebben. De nieuwe berekening van penetration alleen zorgt er al voor dat ad casters nu veel meer pijn doen, hun damage was gebalanced rondom de oude items en de prijzen van items, welke in S3 dus verandert zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2jeus5e.png

eerste paar games ranked, direct al trollers.

daardoor ben ik nu 975 elo

heeft iemand nog tips?

[ Voor 8% gewijzigd door hardcoresmurf op 04-01-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Lekker hard stompen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Hu9o

Schokkend

-37 zo zeg! dat gaat snel...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Mijn tip: Leer nog beter cs'en. 111 cs op 35 minuten is, zelfs als je continu de andere lanes geganked hebt, nog steeds een teleurstellende score. Als er niets tegenzit heb je dat op 10 minuten al. Daarnaast kun je door Wraiths te farmen (Kan lastig zijn met Ryze maar is zeker niet onmogelijk) dat getal nog hoger hebben.

Op 35 minuten ingame zou een 200 cs dan ook zeker niet misstaan inclusief het ganken van lanes en death timers.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slivv schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:16:
Op 35 minuten ingame zou een 200 cs dan ook zeker niet misstaan inclusief het ganken van lanes en death timers.
Als je platinum bent ja. Het is een mooi streven, maar dit haal je lang niet altijd. Zelfs de pro's zie ik regelmatig klooien om een goede CS score te halen, zeker als ze wat vaker uit hun lane lopen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:16:
111 cs op 35 minuten is, zelfs als je continu de andere lanes geganked hebt, nog steeds een teleurstellende score. Als er niets tegenzit heb je dat op 10 minuten al.
111 op 10 minuten, not likely. Max creep score is 114 op 10min. Dan mag je in die tijd dus nooit ganken of je lane geganked krijgen door hun jungler of de jouwe (je mist dan uberhaupt wel een wave) of naar tower gepushed worden. (ligged aan hoe jouw creeps de vijandelijke creeps aanvallen is het soms onmogelijk om een last-hit te maken wanneer jouw auto-attack niet genoeg damage doet, maar de tower de creep toch one-hit)

Al helemaal is het voor een melee mid niet altijd verstandig om tijdens gepushed te zijn steeds de back row van een wave te last-hitten. Een beetje mage zal je dan gewoon blijven bomben.

En al helemaal als we het over sub 1k-Elo hebben. Very impossible.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Vicarious schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:45:
[...]

Als je platinum bent ja. Het is een mooi streven, maar dit haal je lang niet altijd. Zelfs de pro's zie ik regelmatig klooien om een goede CS score te halen, zeker als ze wat vaker uit hun lane lopen.
Platinum vind ik wat overdreven hoor. Ik zit nu op 1100ELO en als een game 35 minuten duurt heb ik bijna altijd wel 200CS met een ADC of top, en in de helft van de games haal ik dat ook met een AP Mid.
hardcoresmurf schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:24:
[afbeelding]

eerste paar games ranked, direct al trollers.

daardoor ben ik nu 975 elo

heeft iemand nog tips?
Ik weet niet of je helemaal kunt zeggen dat je door de trollers 975ELO bent. Natuurlijk komt dat wel deels door een botlane die keihard faalt, maar je hebt zelf ook nog niet zoveel ervaring met het spel. Zoals iemand al eerder zei: let op je CS, want dat is vreselijk belangrijk. In je match history is je gemiddelde CS met alle champions die je gespeeld hebt onder de 100, behalve met Morgana. Streef naar 120CS op 20 minuten, dan kun je daarna doorbouwen richting 160CS/20.

Ik zou zeggen: blijf doorspelen en dan zie je vanzelf wat je echte ELO is. Verwacht niet teveel want je speelt nog niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Ik speel Dota 2 dus dit ga ik niet spelen (;)) maar ik zag een leuke game op Kickstarter (http://www.kickstarter.co...se/akaneiro-demon-hunters) en ze vergelijken zichzelf met Lol (payment model wise dat is).

Ik weet dat je heroes permanent kunt unlocken en skins kunt kopen maar zitten er verder nog dingen in die je kunt kopen? Ff het beste complete plaatje krijgen voor ik ook echt ga backen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
The Chosen One schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:49:
Ik speel Dota 2 dus dit ga ik niet spelen (;)) maar ik zag een leuke game op Kickstarter (http://www.kickstarter.co...se/akaneiro-demon-hunters) en ze vergelijken zichzelf met Lol (payment model wise dat is).

Ik weet dat je heroes permanent kunt unlocken en skins kunt kopen maar zitten er verder nog dingen in die je kunt kopen? Ff het beste complete plaatje krijgen voor ik ook echt ga backen.
Champions koop je met RP of IP.
Runes koop je met IP.
Runepages koop je met RP of IP.
Masteries unlock je per level.

XP en IP boosts kun je kopen met RP.
Level 30 is het max level en het duurt +- 150 games zonder boost om daar te raken.

IP verdien je bij elke game die je speelt, RP betaal je met echt geld.

Een champion kost tussen de 450 en 6300 IP, met een totaal van 110 champions.
Totale prijs van champions.. 300.000 IP oid.
Elke week zijn er 10 nieuwe champions op rotatie die gratis te spelen zijn.

Je kunt ook ward skins (tijdelijk, IP), namechange (RP), Champion Bundles (RP) en Skins (RP) kopen.

Om alle content (Champions en Runes) te unlocken heb je zo'n 400.000 IP nodig.
Per match verdien je gemiddeld 100 IP, aangenomen dat je vaak +80 krijgt en 1x per dag de First Win of the Day bonus hebt.

Perfect speelbaar zonder geld uit te geven, ik spendeer enkel RP aan skins en een runepage bundle en zit nu aan 103 champions en 14 volle runepages. Totaal aantal games.. rond de 4000.

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 05-01-2013 12:20 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En alle skins die je op dit moment kunt kopen zijn bij elkaar bijna 300.000 RP waard, wat neerkomt op meer dan €1600. Ik zal er ongetwijfeld iets naast zitten ivm. skins overslaan, maar hier komt het op neer.
Hierbij zitten nog nieteens alle skins welke je niet meer kunt kopen.

Wat een heerlijke game had ik laatst toch, ik speelde MF + Leona tegen Draven + Leona geloof ik, beide relatief goede counters voor MF, dus ik had mijzelf voorbereid op een hele passieve laning phase, maar de first blood en eerstvolgende 3 kills waren allemaal voor mij, die game was toen al snel voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:49:
[...]

111 op 10 minuten, not likely. Max creep score is 114 op 10min. Dan mag je in die tijd dus nooit ganken of je lane geganked krijgen door hun jungler of de jouwe (je mist dan uberhaupt wel een wave) of naar tower gepushed worden. (ligged aan hoe jouw creeps de vijandelijke creeps aanvallen is het soms onmogelijk om een last-hit te maken wanneer jouw auto-attack niet genoeg damage doet, maar de tower de creep toch one-hit)

Al helemaal is het voor een melee mid niet altijd verstandig om tijdens gepushed te zijn steeds de back row van een wave te last-hitten. Een beetje mage zal je dan gewoon blijven bomben.

En al helemaal als we het over sub 1k-Elo hebben. Very impossible.
Dat is natuurlijk onzin, want de meeste AP mids kunnen ook Wraiths farmen (+4 cs voor elke ~2 waves). Bij een gank zal je als je fatsoenlijke lane control hebt (Niet helemaal in je tower gepushed zijn de hele tijd) echt niet meer dan 2-3 cs verliezen. We gaan er natuurlijk van uit dat Hardcoresmurf beter is dan zijn tegenstander en zijn lane wint. Dat betekent dat hij dus de enemy zonet van de creeps waardoor die niet kan pushen. Dan is het last hitten under tower uberhaupt al geen probleem. Daarnaast is het ook als AP mid prima te doen om onder de tower te cs'en. Je zal alleen bij de meeste AP mids die situatie van tevoren in moeten schatten en de creeps al moeten autohitten voordat ze de tower bereiken. Ik haal op mid lane vrijwel altijd 200 cs op 20 minuten (Op wraith farmers, bv Anivia) of 25 minuten (non-wraith farmers, bv Wukong mid). Dat is inclusief eventuele ganks.

Als je meer dan 1 wave cs mist bij je ganks dan heb je gewoon óf je lane opponent niet fatsoenlijk gezoned, of je lane niet uitgepushed en dan verdien je dus op het elo te zijn waarop je speelt. Dat je 12/3/8 gaat betekent niet per se dat je veel beter bent. Je kan ook net mazzel hebben gehad dat je tegenstander in lane de zwakste schakel was van het team waardoor je eigenlijk niet genoeg hebt gedaan. Als je de lane goed uitspeelt is het 5v4 voor jouw team omdat je directe tegenstander gewoon niks in te brengen heeft qua damage. Zolang je gemiddeld maar 1 creep per wave mist (Dat is best een realistisch streven al zeg ik het zelf) blijf je iedereen <1300 ELO wel voor denk ik.

TLDR: cs is retebelangrijk en als je goed lanet bouw je ermee zo'n voorsprong op dat je tegenstander vrij weinig kan. Leer geen enkele cs missen per wave en carry je games.

[ Voor 6% gewijzigd door Slivv op 05-01-2013 14:07 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar mijn mening ga je teveel uit van een ideale situatie. In een normale situatie zul je af en toe andere lanes gaan helpen, word je zelf geganked, word je geharasst door je tegenstander en wil je team soms dragon doen. De cijfers die je noemt zijn imo mooi als streven, maar of je het goed doet is het beste af te lezen aan hoe je het doet in vergelijking met je tegenstander. Als jij 150 cs hebt na 25 minuten en je tegenstander 80 heb je het (ondanks dat je je streefcijfer niet gehaald hebt) gewoon goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:02:
[...]

Dat is natuurlijk onzin, want de meeste AP mids kunnen ook Wraiths farmen (+4 cs voor elke ~2 waves). Bij een gank zal je als je fatsoenlijke lane control hebt (Niet helemaal in je tower gepushed zijn de hele tijd) echt niet meer dan 2-3 cs verliezen.
Die CS zijn dan lege calorieen. De kleine wraiths zijn nauwelijks geld waard en geven niets meer dan een vals beeld van hoe goed je bent in echt CS krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggen had een keer in een tournament 300 cs in 23 minuten. Google maar.

edit: die cookie-popup logde me elke keer weer uit en bracht me naar de homepage:S Toen bleek ik in 1 keer 3 berichten te hebben geplaatst:P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammus

boots of mobility (homeguard)
thornmail
warmogs
sunfire cape
spirit visage
runic bulwark

zo leuk om te spelen
powerball + homeguard = in geen tijd sta je weer in je jungle of kan je gaan ganken of teamfighten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:08:
rammus

boots of mobility (homeguard)
thornmail
warmogs
sunfire cape
spirit visage
runic bulwark

zo leuk om te spelen
powerball + homeguard = in geen tijd sta je weer in je jungle of kan je gaan ganken of teamfighten
Waarom spirit visage? Als MR item lijkt dan een Banshees me nog beter... SV gebruik ik eigenlijk alleen op healers (Warwick, Vladimir, Mundo etc.)

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 07-01-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:35
Ik heb nu maanden bijna enkel support & jungler gespeeld, met af en toe top. Dit weekend moest ik dan nog eens adc spelen met all randoms, en rondje erna top. Mijn cs was echt om van te wenen. Nu heeft sivir precies ook wel een iets langere animatie dan ik verwacht had voor basic attack. Ik denk dat ik wat ga sparen voor MF, daar speelde ik vroeger graag mee en dat ging toen wel goed (hoewel dit misschien toch vooral ligt aan het meer oefenen).
Top ging merkwaardig genoeg beter met malphite (in het begin toch).

Ik denk dat ik deze week af en toe wat custom games ga maken met mij vs 1 beginner bot en dan gewoon cs oefenen voor 20 minuutjes zonder al te veel tegenstand of pokes. En missch de armor pen vervangen door flat AD runes.

Goede nieuws: ik ben nu eindelijk lvl 30 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest om mijn jungle beter te krijgen, vooral map awareness is soms lastig(kijk te weinig op de minimap) Jungle nu met Lee Sin en Vi, toch wel mijn beste junglers tot nu toe :) En ook leuke champs.
Laatste tijd ook af en toe ARAM's gedaan, altijd wel leuk om ff snel potje te doen. Enigste wat ik jammer vind is de tijd voordat ze starten, aangezien er altijd mensen leaven als ze geen leuke champion hebben, zo duurt het vaak een half uur voordat een game start. Speel dan gewoon geen ARAM denk ik dan :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Hallo allemaal,

Ik ben de laatst weer wat ranked gaan spelen en helaas had ik er echt een hele slechte game bij zitten waar ik kapot geflamed werd over mijn positioning.

Omdat ik dacht dat ik het juiste deedmaar toch hele tijd dood ging (ik werd kapot hard aangepakt elke fight) heb ik op reddit gevraagd om wat feedback op m'n replay.

Gelukkig zijn er op reddit (/r/summonerschool) ook mensen die aanbieden om videocommentaries te doen. Dit aanbod heb ik geaccepteerd en daar is wel wat mooi's uit gekomen :)

Het topic kan je hier vinden: http://www.reddit.com/r/s...p_on_my_positioning_with/

En hier is de commentary: http://www.twitch.tv/rheingoldriver/b/354735914

Ze heeft hem intussen ook naar youtube geupload :)

Het was zeker een inzichtvolle commentary voor mij en nu weet ik ook waar ik aan moet werken als ik ADC speel :) (Ben beter als support ;) )

Ik raad iedereen aan om de video te kijken als ze ook wat willen opsteken of willen lachen om mijn retarded plays :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
@hardcoresmurf

Ik ben van mening dat je misschien is DUO que moet proberen.
ik heb gemerkt dat als je onder de 1000 elo zit tegen mensen moet die erg unskilled zijn en totaal niet mee bezig zijn met wat ze doen.
Je kan je advantage dan uit een Duo que halen met iemand die net zo goed of beter is als jou.

Ik zat op 891 nu op 1208 elo nadat ik boven de 1000 elo kwam merkte je duidelijk al verschil en na 1100 elo is solo weer aan te raden.

Let op dit is mijn mening hierover andere zullen deze mening niet delen.

(Zorg wel niet dat je gecarried wordt naar 1300 elo ofzo want dan zak je zelf weer terug omdat het dan misschien te hoog is voor je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duo om iemand omhoog te carrien is naar mijn mening alleen aan te raden voor mensen waarvan iedereen in de omgeving zegt/weet dat hij hoger thuishoort.

Voorbeeldje:
- Ik ben 1250 elo en speel vaak normals met mn broertje
- Mn broertje doet het vaak net zo goed als of beter dan ik
- Mn broertje gaat ranked spelen en verliest door leavers/trolls 7 van zijn placement matches
- Hij komt uit op 950 elo

In dat geval is hij door pech laag ingeschaald en kan het een behoorlijke grind zijn om er alleen uit te komen. In zo'n geval kan een duoqueue uitkomst bieden. Maar meestal zit iemand er echt omdat hij er thuishoort en doe je met een duo meer kwaad dan goed (je komt tegen higher elo spelers om te compenseren voor de duo waardoor je ook je teammates in de problemen brengt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Vicarious schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:57:
Duo om iemand omhoog te carrien is naar mijn mening alleen aan te raden voor mensen waarvan iedereen in de omgeving zegt/weet dat hij hoger thuishoort.

Voorbeeldje:
- Ik ben 1250 elo en speel vaak normals met mn broertje
- Mn broertje doet het vaak net zo goed als of beter dan ik
- Mn broertje gaat ranked spelen en verliest door leavers/trolls 7 van zijn placement matches
- Hij komt uit op 950 elo

In dat geval is hij door pech laag ingeschaald en kan het een behoorlijke grind zijn om er alleen uit te komen. In zo'n geval kan een duoqueue uitkomst bieden. Maar meestal zit iemand er echt omdat hij er thuishoort en doe je met een duo meer kwaad dan goed (je komt tegen higher elo spelers om te compenseren voor de duo waardoor je ook je teammates in de problemen brengt)
Dat zeg ik er toch ook bij ? lees graag de hele post er staat onder aan tussen haakjes zorg dat je niet omhoog gecarried wordt want dan zak je toch weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Laatst online: 26-02 14:18
Nou, eerste warning in 2 jaar league ;p

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/621168/#nogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Je zegt in mijn optiek niks fout?
wat irritant maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoMiNaTiOnZ
  • Laatst online: 26-02 14:18
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:30:
[...]

Dat dacht ik nou ook, maar goed tribunal werkt ook gewoon niet ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een report in mijn geval geweest. Elke keer als je wat wil typen wat negatief is tegen iemand anders, typ het dan en druk dan op escape. Zo doe ik het en het werkt best goed:P Dat is eigenlijk ook wat streamers doen. ze ragen wel maar niet in chat (meestal niet). er is dus niemand in die game die er last van heeft en je wrodt niet geband.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:30:
[...]

Vragen in /all chat om een persoon te reporten is in mijn optiek al genoeg voor een waarschuwing.
Vind dat altijd zo kinderachtig om dat in all chat neer te gooien.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:59:
[...]

Dat zeg ik er toch ook bij ? lees graag de hele post er staat onder aan tussen haakjes zorg dat je niet omhoog gecarried wordt want dan zak je toch weer terug.
Ik geef gewoon aan dat het alleen zin heeft als zijn omgeving ook weet dat hij hoger aan moet kunnen qua elo. Waaruit blijkt dat zijn niveau niet daadwerkelijk gewoon 975 elo is?

Waarom gelijk zo defensief altijd? Als er ook maar iemand iets over jouw posts meldt moet je er altijd gelijk vol tegenin. Ik kraak je post niet af, ik vul hem slechts aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:41:
[...]

Vragen in /all chat om een persoon te reporten is in mijn optiek al genoeg voor een waarschuwing.
Vind dat altijd zo kinderachtig om dat in all chat neer te gooien.
Niet als het een leaver betreft. Liefst heb ik dat alle leavers direct 9 reports krijgen, maar als je het niet meldt in allchat vergeten mensen het vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:01
Zo na een weekend ups en downs met de mannen heb ik mijn nieuwste liefde ontdekt, Nocturne ;)
Snelle clear, soms easy invade tegenstanders Red met mid en top en spellshield + speed boost+ fear is een lvl 3 first blood in 90% van de gevallen.....
Zijn Ult is eng genoeg om Bot te helpen als de tegenstander met 3 man initiate.
Ze trekken gewoon een stukje terug als het scherm op blanco gaat, terwijl ik toch echt top mee gank :D

Ik ben fan!
Maplhite top ontdekt dus naast Teemo Top einidelijk een tanky bruiser die me ligt...
Support Sona, Zyra, Blitz, Nindalee en soms Lux.
Mid Morgana, Zyra, Lux, Malzahar en Veigar als counterpick.
Jungle : Nocturne, Sion ( moet ik nog wel oefenen s3), Shaco (Situationeel)
ADC Caitlyn, Corki, Ashe, Teemo.

Al met al een redelijk rijtje ondertussen, zou ik ranked kunnen proberen met deze lineup?

[ Voor 0% gewijzigd door Vocalise op 07-01-2013 10:48 . Reden: Spelling.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vocalise schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:46:
Zo na een weekend ups en downs met de mannen heb ik mijn nieuwste liefde ontdekt, Nocturne ;)
Snelle clear, soms easy invade tegenstanders Red met mid en top en spellshield + speed boost+ fear is een lvl 3 first blood in 90% van de gevallen.....
Zijn Ult is eng genoeg om Bot te helpen als de tegenstander met 3 man initiate.
Ze trekken gewoon een stukje terug als het scherm op blanco gaat, terwijl ik toch echt top mee gank :D

Ik ben fan!
Maplhite top ontdekt dus naast Teemo Top einidelijk een tanky bruiser die me ligt...
Support Sona, Zyra, Blitz, Nindalee en soms Lux.
Mid Morgana, Zyra, Lux, Malzahar en Veigar als counterpick.
Jungle : Nocturne, Sion ( moet ik nog wel oefenen s3), Shaco (Situationeel)
ADC Caitlyn, Corki, Ashe, Teemo.

Al met al een redelijk rijtje ondertussen, zou ik ranked kunnen proberen met deze lineup?
Teemo als AD Carry zou ik niet doen, evenals Sion jungle. Hoewel het beide best kan werken gaat je team je flamen waardoor de moraal omlaag gaat. Doe het echt alleen als je het vantevoren vraagt en je hele team het prima vindt. De rest lijkt me prima, alhoewel ik geen fan ben van Nidalee support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
""feeding and throwing the game deserves a 10 years ban"" Je mag precies blij zijn met een warning :p

Spel 1 ben je wel heel hard aan het kakken op jouw support, terwijl zijn uiteindelijke score echt niet slecht is. Oké, hij heeft 48 cs, maar dat is 1cs per minuut, en sommige situaties kan je als support even farmen om een lane terug te pushen of nog in lane als de carry er niet is. Die paar dat hij in jouw lane heeft gepakt zullen wel meevallen dan.

Spel 2 snap ik de report niet echt, oké licht irritant misschien, maar zelfs dat...

Spel 3 niet verdiend, gezien die ezreal zo zit te ragen

Spel 4, mja zo'n spel waar alles misloopt. Die morde zal wel heel het team hebben gereport voor bad play, gezien alle scores :)

Spel 5, opnieuw een report voor slechte score. 0/3/0, surrender op 20.

Is gewoon jammer dat mensen heel het team reporten als er eens een slecht spel is. Hierdoor kwam je op genoeg reports voor een onderzoek, en omdat je in spel 1 een verdiende report kreeg, is er een warning van gekomen, lijkt mij. Blijft natuurlijk dat als je je ook in spel 1 had gedragen, er geen warning was geweest.

Nu ja, warning op 2 jaar is ook het einde niet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik liever Blitz/Sona/Zyra speel, maar met een Varus/Caitlyn is de range poke wel lekker.
Waar is Sion dan nog wel viable? Solo top ?

Ik oefen alles nog een keer in Normals en ga dan mijn geluk beproeven deze week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Vicarious schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:50:
[...]
Teemo als AD Carry zou ik niet doen, evenals Sion jungle. Hoewel het beide best kan werken gaat je team je flamen waardoor de moraal omlaag gaat. Doe het echt alleen als je het vantevoren vraagt en je hele team het prima vindt. De rest lijkt me prima, alhoewel ik geen fan ben van Nidalee support.
Nidalee support kan wel maar meeste nidalee's willen toch AP gaan voor de speren maar je krijgt ook wel heal van. Verder kan Nidalee je niet helpen door middel van stuns/knock ups of whatever.

Waarom zou je nidalee niet gebruiken als support als ze puur voor de heals er zou staan buiten de cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:43:
[...]

Niet als het een leaver betreft. Liefst heb ik dat alle leavers direct 9 reports krijgen, maar als je het niet meldt in allchat vergeten mensen het vaak.
Ligt eraan; als er echt gezegd wordt van "bye" of iets in de trant, dan vind ik het wel kunnen.
Maar gelijk bij één DC dan al gelijk lopen zeuren, dat is zo kinderachtig.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:08:
[...]

Ligt eraan; als er echt gezegd wordt van "bye" of iets in de trant, dan vind ik het wel kunnen.
Maar gelijk bij één DC dan al gelijk lopen zeuren, dat is zo kinderachtig.
Hoezo is het zeuren als ik vraag om een speler die leavet te reporten? Als ik het nou continue spam is het irritant/zeuren, maar als ik het 1x vraag, wat is dan het probleem? Met een leaver is de game in principe voorbij, 4v5 win je HEEL zeldzaam. Een leaver verspilt dus van 9 mensen de tijd, want een leuke game is het meestal ook niet meer nadat er iemand geleaved is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Vicarious schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:11:
[...]

Hoezo is het zeuren als ik vraag om een speler die leavet te reporten? Als ik het nou continue spam is het irritant/zeuren, maar als ik het 1x vraag, wat is dan het probleem? Met een leaver is de game in principe voorbij, 4v5 win je HEEL zeldzaam. Een leaver verspilt dus van 9 mensen de tijd, want een leuke game is het meestal ook niet meer nadat er iemand geleaved is.
Ik vindt dit niet meer dan normaal.
Report is geen scheld woord of wat dan ook als iemand leaved kun je dit gerust aangeven. maar als je inderdaad blijft spammen wordt jij de boosdoener en zal je geheid ook een report krijgen.

Zo jammer dat iedereen een report als scheldwoord ziet, stel iemand in je team zit constant te flame kun je dit ook aangeven in all chat als hij dit ook in all chat doet.

Agree with vicarious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:21:
[...]

Ik vindt dit niet meer dan normaal.
Report is geen scheld woord of wat dan ook als iemand leaved kun je dit gerust aangeven. maar als je inderdaad blijft spammen wordt jij de boosdoener en zal je geheid ook een report krijgen.

Zo jammer dat iedereen een report als scheldwoord ziet, stel iemand in je team zit constant te flame kun je dit ook aangeven in all chat als hij dit ook in all chat doet.

Agree with vicarious.
niet mee eens
je kan niet je tegenstanders vragen om een teammaat te reporten die in teamchat loopt te flamen
zij kunnen niet zien dat hij flamet, of wat hij precies zegt
wat er gezegd wordt is ook belangrijk;
de ene vind "dude, play better/safe/different" al flamen, terwijl anderen pas report bij "you're trash you retard"

vragen voor reports voor iets wat ze niet kunnen zien is not-done imo, dus ook intentional feeding (want niet iedereen ziet dat) of voor een instalock (kunnen ze helemaal niet zien) en dergelijke

soms moet ik opnieuw leren lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
godofal schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:25:
[...]

niet mee eens
je kan niet je tegenstanders vragen om een teammaat te reporten die in teamchat loopt te flamen
zij kunnen niet zien dat hij flamet, of wat hij precies zegt
wat er gezegd wordt is ook belangrijk;
de ene vind "dude, play better/safe/different" al flamen, terwijl anderen pas report bij "you're trash you retard"

vragen voor reports voor iets wat ze niet kunnen zien is not-done imo, dus ook intentional feeding (want niet iedereen ziet dat) of voor een instalock (kunnen ze helemaal niet zien) en dergelijke
Dat begrijp ik maar daarom staat er ook bij als hij dit ook in all chat doet anders kun je dat inderdaad niet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:28:
[...]

Dat begrijp ik maar daarom staat er ook bij als hij dit ook in all chat doet anders kun je dat inderdaad niet vragen.
las ik idd overheen, zag het pas nadat ik op post drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:58
Weet iemand nog een manier om aan de Pax Sivir skin te komen, zonder in te gaan op een of andere ebay aanbieding. Ik heb hier niet echt goed vertrouwen in, vanwege slechte ervaringen uit het verleden. Heb meerdere malen betaald en vervolgens niet gekregen wat ik besteld had, en de bureaucratie waar je dan in terecht komt staat me enigszins tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Pff, eerlijk gezegd, als je daar al een warning voor krijgt dan was 50% van alle spelers al gebanned ondertussen... Er zijn trouwens andere mensen in die games die dan ook een warning zouden verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Inrage schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:50:
[...]

Pff, eerlijk gezegd, als je daar al een warning voor krijgt dan was 50% van alle spelers al gebanned ondertussen...
En? Is 50% al gebanned?
Inrage schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:50:
[...]
Er zijn trouwens andere mensen in die games die dan ook een warning zouden verdienen.
Mogelijks, en het kan ook zijn dat ze al in een tribunal case gekomen zijn. Hoezo ga je er van uit dat dit niet gebeurd is?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
@ speedzor

dat is het nadeel dat weet je niet dus kun je hier nooit over oordelen.
wel jammer want hij krijgt een warning en weet niet wat de andere hebben verdiend.
Terwijl hun misschien ook een ban of whatever hebben gekregen of helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:56:
@ speedzor

dat is het nadeel dat weet je niet dus kun je hier nooit over oordelen.
wel jammer want hij krijgt een warning en weet niet wat de andere hebben verdiend.
Terwijl hun misschien ook een ban of whatever hebben gekregen of helemaal niks.
En wat voor verschil zou dit maken moest je het weten? Waarom is dit een nadeel?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk komt het erop neer dat hij aan het flamen was. Dit bevordert de sfeer van het potje niet. Er is dus reden om hem te reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
speedzor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:57:
[...]

En wat voor verschil zou dit maken moest je het weten? Waarom is dit een nadeel?
Nou dat geeft sommige mensen toch een beter gevoel op een of ander manier. (ik ben nog nooit gewarned ofzo)
maar denk dat dit wel helpt. En het nadeel hiervan is je weet niet of het systeem rechtvaardig genoeg is. (als ze niet reported zijn ben je er zelf bij maar zijn ze dat wel wil je wel zien wat hier uit komt. (zie het als een rechtbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Ik zou op vergeven hebben gestemd, maar goed.
Maar is een Tanky Shyvana Jungle/Solo top viable in season 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Meh ik ben zelf ook een keer gewarned in 2011. maak je niet druk dude zo lang het bij een warning blijft is er niet veel aan de hand:P

ik speel dit spel nu sinds 2009 en nog nooit gebanned.(Lies 1x door leaverbuster op level 3 ofzo toen ik nog niet wist dat je games niet mocht leaven:P) 8)7 8)7

Pas wel op want op het moment zijn de mensen in tribunal aan het punishen zodra je report x ziet. Want een Rioter heeft gezegd dat het meest toxic woord in LoL report is.... |:( |:(

Report iemand gewoon en zeg gewoon niks.:P als mensen die gast willen reporten dan doen ze dat wel. Vragen om reports is volgens riot bannable... slaat nergens op in mijn mening... maar riots mening is dat het bannable is |:( |:(

PS: ik ga dalijk is ff flink YoloQ streamen:P Moet mijn mechanics op orde hebben voor het DoubleDutchClan toernooi dat vanavond 20:00 begint.

Iedereen die het wil zien mijn streamlink:http://www.twitch.tv/blamauci

En de link waar vanavond de eerste matches van het toernooi worden gestreamed [url]http://http://www.twitch.tv/doubledutchlol[/url]

PPS: Iedereen is natuurlijk welkom in de Benelol IRC #BeNeLoL en natuurlijk ook welkom in #GoT.LoL.

[ Voor 4% gewijzigd door blamauci op 07-01-2013 12:26 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

JapieTalent schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:43:
Weet iemand nog een manier om aan de Pax Sivir skin te komen, zonder in te gaan op een of andere ebay aanbieding. Ik heb hier niet echt goed vertrouwen in, vanwege slechte ervaringen uit het verleden. Heb meerdere malen betaald en vervolgens niet gekregen wat ik besteld had, en de bureaucratie waar je dan in terecht komt staat me enigszins tegen.
ik heb hem gewoon via ebay gekocht, kreeg de code binnen een paar uur
niks mee aan de hand
je moet wel opletten dat je de code voor EUW koopt, er zijn verschillende codes per regio

een andere manier dan ebay lijkt me niet te bestaan, of zo obscuur dat je het heel lastig gaat vinden
tenzij een tweaker nog een code over heeft waar hij vanaf wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
als ik iemand report, dan heb ik een verdomd goede reden, ik report niet iemand zo maar, daarnaast geef ik altijd commentaar mee van bvb:

was afk the whole game.

of iets dergelijks

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Martin0 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:35:
als ik iemand report, dan heb ik een verdomd goede reden, ik report niet iemand zo maar, daarnaast geef ik altijd commentaar mee van bvb:

was afk the whole game.

of iets dergelijks
En uhm hoe reageer jij als iemand zegt dat ie jou gaat reporten??

PS: Stream is running:)

[ Voor 3% gewijzigd door blamauci op 07-01-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:40:
[...]

En uhm hoe reageer jij als iemand zegt dat ie jou gaat reporten??

PS: Stream is running:)
haha meestal negeer ik het, net zo als iemand op mij loopt te flamen.

als ik zelf begin te ragen dan hou ik dat verbaal binnen mijn kamer.

en ik zie vanzelf wel wat er van komt maar ik heb nog nooit een waarschuwing of time ban gekregen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Doet Riot ook wat met mensen die fucking kinderachtig doen? Voorbeeldje; Gister ging ik in een game, in de lobby groet ik iedereen en call ik mid(als eerst) vervolgens gaat een gozert kinderachtig doen en zeggen; im mid or do you want 4 pre-made's troll you and report you? Dus ik snel screenshot gemaakt en ticket aangemaakt. Gaat dit helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:00:
Doet Riot ook wat met mensen die fucking kinderachtig doen? Voorbeeldje; Gister ging ik in een game, in de lobby groet ik iedereen en call ik mid(als eerst) vervolgens gaat een gozert kinderachtig doen en zeggen; im mid or do you want 4 pre-made's troll you and report you? Dus ik snel screenshot gemaakt en ticket aangemaakt. Gaat dit helpen?
Geen idee maar ik vindt het ook kinderachtig als je snel mid typt en dan ook maar mid claimt.
Dat is pas kinderachtig iemand die snel typt wint dan zijn lane iemand die beetje last heeft van lag is al de zak omdat hij niks meer kan claime dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:04:
[...]

Geen idee maar ik vindt het ook kinderachtig als je snel mid typt en dan ook maar mid claimt.
Dat is pas kinderachtig iemand die snel typt wint dan zijn lane iemand die beetje last heeft van lag is al de zak omdat hij niks meer kan claime dan.
wat ik meestal doe is: mid please

niks claimen gewoon vragen :) werkt meestal wel

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
en als je de lane dan niet krijgt wat zeg je dan?
(bijvoorbeeld no i want mid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:06:
en als je de lane dan niet krijgt wat zeg je dan?
(bijvoorbeeld no i want mid!)
dan pak ik een andere rol, ik zie het probleem niet :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vocalise schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:06:
Ik zou op vergeven hebben gestemd, maar goed.
Maar is een Tanky Shyvana Jungle/Solo top viable in season 3?
Als top krijg je het lastig want je hebt geen CC, geen shield, geen sustain etc. dus na 1 slechte trade kun je al volledig gezoned worden. Als jungler is Shyvana prima viable, MITS je counterjunglet. Je ganks zijn door het gebrek aan CC niet om over naar huis te schrijven, maar je clear snelheid, damage en tankyness zijn prima. Je kan dus de jungler van de tegenstander flink narren door zijn camps te clearen naast die van jezelf. Tevens kun je hem 1v1 gewoon killen in zijn eigen jungle, zeker als je af en toe een ward plaatst zodat je weet wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
nou sommige gaan dan zo hard flame dat ze uit elkaar vallen van ellende als ze hun role niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Vicarious schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Als top krijg je het lastig want je hebt geen CC, geen shield, geen sustain etc. dus na 1 slechte trade kun je al volledig gezoned worden. Als jungler is Shyvana prima viable, MITS je counterjunglet. Je ganks zijn door het gebrek aan CC niet om over naar huis te schrijven, maar je clear snelheid, damage en tankyness zijn prima. Je kan dus de jungler van de tegenstander flink narren door zijn camps te clearen naast die van jezelf. Tevens kun je hem 1v1 gewoon killen in zijn eigen jungle, zeker als je af en toe een ward plaatst zodat je weet wat hij doet.
Thx Vica,

yeah Wriggle en losse wards zijn zoiezo prettig op ER- Dragon en soms EB.
Pak je zelfs met Noc ( al bouw ik daar de steen uit ipv Wriggle) easy kills mee.
Hmm ik heb nu Malphite top dan enkel...
Sion top te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
valermos schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:08:
nou sommige gaan dan zo hard flame dat ze uit elkaar vallen van ellende als ze hun role niet krijgen.
ja maar dit is toch wel een beetje vooroordelen, je ging er vanuit dat ik ook ging flamen.
natuurlijk ben ik dan ook een beetje teleurgesteld maar ja snel je er overheen zetten en je focussen op de rol en champ die je dan gekozen heb.

ik instalock bijna nooit.

ik wacht meestal totdat alle rollen bezet zijn en besproken zijn en daarna lock ik pas.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:00:
Is de toon in jou post niet genoegzeggend wie er nou daadwerkelijk kinderachtig is?

Ik vind dat picken heel simpel. Pick order boven call order. Wil iemand de rol maar is eerder aan de beurt dan jou dan heeft ie alle recht het te picken. Zeker in een Ranked match waar pick order bepaalt word op Elo Rating.

In draft normals word je nou eenmaal vaak met 4 man premades gezet leer er mee omgaan en ga niet zeggen dat ze fucking kinderachtig zijn. Vaak hoef je dan geen eens per se support want die hebben ze meestal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 11:35
Martin0 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:10:
[...]

ja maar dit is toch wel een beetje vooroordelen, je ging er vanuit dat ik ook ging flamen.
natuurlijk ben ik dan ook een beetje teleurgesteld maar ja snel je er overheen zetten en je focussen op de rol en champ die je dan gekozen heb.

ik instalock bijna nooit.

ik wacht meestal totdat alle rollen bezet zijn en besproken zijn en daarna lock ik pas.
Als mensen al zo beginnen dan leave ik queue gewoon en wacht ik 5min. waarom het risico nemen op ruzie/problemen binnen een game. dan heeft niemand er wat aan. Speel graag de lane/champ die ik leuk vind en als dat dan niet kan no biggie en probeer ik het later nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:11:
[...]

Is de toon in jou post niet genoegzeggend wie er nou daadwerkelijk kinderachtig is?

Ik vind dat picken heel simpel. Pick order boven call order. Wil iemand de rol maar is eerder aan de beurt dan jou dan heeft ie alle recht het te picken. Zeker in een Ranked match waar pick order bepaalt word op Elo Rating.

In draft normals word je nou eenmaal vaak met 4 man premades gezet leer er mee omgaan en ga niet zeggen dat ze fucking kinderachtig zijn. Vaak hoef je dan geen eens per se support want die hebben ze meestal wel
Wat is dit voor onzin?

Ten eerste, ik groette iedereen wachtte rustig af en niemand zei een positie. Ik call mid en nadat iedereen ingelocked werd ging die gozert mid claimen. Ik speelde ten slotte met Veigar.

daarnaast, als iemand het normaal vraagt, geen probleem. Niet gaan lopen dreigen als een idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Gekheid schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:13:
[...]

Als mensen al zo beginnen dan leave ik queue gewoon en wacht ik 5min. waarom het risico nemen op ruzie/problemen binnen een game. dan heeft niemand er wat aan. Speel graag de lane/champ die ik leuk vind en als dat dan niet kan no biggie en probeer ik het later nog eens
ligt er uiteraard wel aan hoe ze reageren, maar als ze gewoon netjes tegen mij zijn en hun de laan willen dan is dat oke met mij, ik kan iedere rol spelen(al ben ik niet heel goed als ADC).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:15:
[...]

Wat is dit voor onzin?

Ten eerste, ik groette iedereen wachtte rustig af en niemand zei een positie. Ik call mid en nadat iedereen ingelocked werd ging die gozert mid claimen. Ik speelde ten slotte met Veigar.

daarnaast, als iemand het normaal vraagt, geen probleem. Niet gaan lopen dreigen als een idioot.
Volgens mij leg ik mijn onzin heel duidelijk uit dus lees de post nog maar een keer jungske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Same hier, ik pas me ook altijd zoveel mogelijk aan aan het team, ik geef wel altijd aan dat bepaalde rollen mij niet goed liggen (jungle en adc), maar ben wel bereid het te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Martin0 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:16:
[...]

ligt er uiteraard wel aan hoe ze reageren, maar als ze gewoon netjes tegen mij zijn en hun de laan willen dan is dat oke met mij, ik kan iedere rol spelen(al ben ik niet heel goed als ADC).
Ok true, als het allemaal normaal gaat wil denk ik iedereen wel eens wisselen of ruilen iod. Maar als er ook maar iets van rage (imo) dan haak ik af. Geen zin in negative bende dat werkt in een game alleen maar nadelig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vocalise schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:10:
[...]

Thx Vica,

yeah Wriggle en losse wards zijn zoiezo prettig op ER- Dragon en soms EB.
Pak je zelfs met Noc ( al bouw ik daar de steen uit ipv Wriggle) easy kills mee.
Hmm ik heb nu Malphite top dan enkel...
Sion top te doen?
Sion ben ik zelf geen fan van, maar het gaat er vooral om hoe jij het ermee doet he... je kan natuuurlijk een zooitje normals met Sion top spelen en kijken hoe je games gemiddeld gezien verlopen. als je meestal je lanes wint en nuttig bent in teamfights is het voor jou prima viable, zo niet dan niet. Maar met Malphite + Teemo kun je toch meestal wel uit de voeten?

Tops die naar mijn mening vrij makkelijk zijn en in veel matchups wel werken:
- Irelia
- Warwick
- Rumble
- Malphite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:11:
[...]
pick order wordt al lang niet meer op elo gebaseerd, dat is helemaal random
enige wat nog een voordeeltje geeft is als je teamcaptain bent, iedereen heeft 20% kans om captain te zijn, teamcaptains hebben 20*[teamleden] kans, dus met duoQ heb je dan 40% kans

en zelfs vroeger toen dat nog wel was is het niet echt zo'n sterk argument: je word gematched met mensen van ongeveer jouw elo, dat scheelt meestal minder dan 10 punten tussen de hoogste/laagste, 1 win/loss dus
niet echt genoeg om te zeggen dat iemand die hoger in de ranking stond beter was dan degenen die lager stonden

het elo verhaal erbij maakt vrij weinig uit imo, de order geeft wel recht natuurlijk, in ranked/draft pick
maar je vergeet dat veel mensen (ik bijvoorbeeld) 99% normal games spelen, en dáár is callen wel de regel waar het om gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:17:
[...]

Volgens mij leg ik mijn onzin heel duidelijk uit dus lees de post nog maar een keer jungske
Nou, je sproeit onzin vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Als het effectief zo gaat als Steven zegt dan heeft hij toch overschot van gelijk, hij zegt:
hello all
mid
andere kerel: no I'm mid, or else we'll troll cause we're 4 premade.

Die andere geeft hem gewoon geen keus en is dus enorm kinderachtig. Steven zei ook mid, maar gewoon omdat hij het wou. Als die andere nou zei: Can I be mid, cause we're premade and we can coordinate mid-ganks better.

Zelf wacht ik gewoon tot de 4 andere rollen zijn ingevuld en dan pak ik de resterende. Als er nog iemand hetzelfde doet, dan pak ik één uit de twee resterende rollen die ik liefst speel / meer zin in heb.

Maar ik ben dan ook één van de weinige die het minst graag mid speelt waarschijnlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
godofal schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:21:
[...]

enige wat nog een voordeeltje geeft is als je teamcaptain bent, iedereen heeft 20% kans om captain te zijn, teamcaptains hebben 20*[teamleden] kans, dus met duoQ heb je dan 40% kans

en zelfs vroeger toen dat nog wel was is het niet echt zo'n sterk argument: je word gematched met mensen van ongeveer jouw elo, dat scheelt meestal minder dan 10 punten tussen de hoogste/laagste, 1 win/loss dus
niet echt genoeg om te zeggen dat iemand die hoger in de ranking stond beter was dan degenen die lager stonden

het elo verhaal erbij maakt vrij weinig uit imo, de order geeft wel recht natuurlijk, in ranked/draft pick
maar je vergeet dat veel mensen (ik bijvoorbeeld) 99% normal games spelen, en dáár is callen wel de regel waar het om gaat
Waar staat die regel zwart op wit?

En in ranked is het nog altijd op Elo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:22:
[...]

Nou, je sproeit onzin vriend.
Dat doe ik absoluut niet.. Als jij je aangevallen wilt voelen moet je zelf weten. Maar ik verwacht dat je iets leest voordat je reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
Hm warwick in lane is bijna niet stuk te krijgen gok ik, maar ik heb geen feeling met Warwick.
Malphite is brilliant omdat je de trades dik wint en in teamfights een grote glowy aura tank bent die ook nog eens taai is om neer te halen met een va de beste initiate ults around.

Irelia leek me juist lastig, een Riven, darius of Jayce zijn ook nog opties. Maar met Teemo tegen Darius= FUN, allen na de laning fase dunked Darius zich wel weer naar een full build...

Ik denk dat ik met mijn layout wel moet Ranked in moet kunnen, 6 masterie en 5 rune pages met specifieke runes voor mijn mains, genoeg hero's voor mijn favo rollen en afdoende voor de overige rollen.

What's the worst that can happen O.o
Afbeeldingslocatie: http://cheezburger.com/template/4760857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:28:
[...]

Dat doe ik absoluut niet.. Als jij je aangevallen wilt voelen moet je zelf weten. Maar ik verwacht dat je iets leest voordat je reageert.
Dat heb ik gedaan en het slaat nergens op.

Het was geen ranked overigens(level 27).

Ik groette iedereen, niemand zei wat, +/- 20 seconden gewacht, pick veigar(lock nog niet in). Tijd voorbij, iedereen wordt ingelocked. Annie roept; Im mid or 4 pre-mades going to troll you+report you.

Slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Dat heb ik gedaan en het slaat nergens op.

Het was geen ranked overigens(level 27).

Ik groette iedereen, niemand zei wat, +/- 20 seconden gewacht, pick veigar(lock nog niet in). Tijd voorbij, iedereen wordt ingelocked. Annie roept; Im mid or 4 pre-mades going to troll you+report you.

Slaat nergens op.
Je zegt het zelf al.. Je callt mid. Er vanuit gaande dat je dat krijgt. Terwijl er een 4 man premade was die hoogstwaarschijnlijk mid wil.

Slaat dus wel ergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:49
Daarom zeg ik meestal 'Prefer top or mid' bij ranked games.

Je called geen spot, maar je geeft je voorkeuren aan, waar jij denkt dat je het best mee bent..

Supporten vind ik terzijde ook geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Heel volwassen allemaal. jij! nee jij! Dit lijkt wel op een slechtgaande game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Je zegt het zelf al.. Je callt mid. Er vanuit gaande dat je dat krijgt. Terwijl er een 4 man premade was die hoogstwaarschijnlijk mid wil.

Slaat dus wel ergens op
Dan heeft hij dat maar te zeggen voordat iedereen in wordt gelocked, of op een normale manier te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Dan heeft hij dat maar te zeggen voordat iedereen in wordt gelocked, of op een normale manier te vragen.
voor hetzelfde geld was ie even drinken pakken weet jij het. moest ie heel nodig plassen... Moeten we allemaal wel is... klikken we toch op accept match...

En op level 27 moet je je niet zo druk maken over picks maar gewoon spelen. Het is meer een skill matchup als een picks matchup in de sub level 30 matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Ik speel vaak duo met mijn zwager. Hij speelt Taric en ik Ezreal. We callen uiteraard bot omdat we toch al samen zijn is dat veel makkelijker te coordineren. Ass dat niet kan of lui gaan moeilijk doen dan leaven we queue gewoon. pech voor hun want als we samen zijn gaat het altijd wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de ranked spelers ...

Zit momenteel nog unranked (nog maar lvl 13 :-) op 2 weken tijd bijeengespeeld) en wil in S3 ranked spelen. Speel meestal top, soms bot. Junglen is mn ding niet

Speel vaak met volgende heroes

- Akali
- Xin
- Master Yi
- Warwick

En iets minder met
- Vayne
- Cho
- Shen

Op welke focus ik me het beste om ranked te spelen? Ik speel de bovenste 4 het liefste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
blamauci schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:36:
[...]

voor hetzelfde geld was ie even drinken pakken weet jij het. moest ie heel nodig plassen... Moeten we allemaal wel is... klikken we toch op accept match...

En op level 27 moet je je niet zo druk maken over picks maar gewoon spelen. Het is meer een skill matchup als een picks matchup in de sub level 30 matches
Gast :'). Je kan het toch niet oneens met me zijn dat hij het dan op een normale manier kan vragen of hij toch mid kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
godofal schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:21:
[...]

Elo is nog steeds de bepalende factor voor pickorder in ranked games.
Wegens gebrek aan een beter systeem is dit altijd al de gewenste situatie geweest.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
StevenzeN schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Gast :'). Je kan het toch niet oneens met me zijn dat hij het dan op een normale manier kan vragen of hij toch mid kan spelen?
Dat kan ie vast en zou die ook horen te doen:P Maar het is een MOBA community die bevolkt word door kleine kindjes en depressieve 20'ers.. Wen er aan en maak je er is lekker geen druk om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
speedzor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Wegens gebrek aan een beter systeem is dit altijd al de gewenste situatie geweest.
KNEW IT

FIRST TIME= BLAMAUCI RIGHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
speedzor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:41:
[...]

Denk dat dit systeem ook de enige manier is om een beetje een richtlijn te hebben voor pickorder. totally random zou ook niet verkeerd zijn imo.
Pagina: 1 ... 119 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.