en ik ga meestal als ik 2 van de 3 basis items van talon heb roamen, dat is 3 a 4 kills achter elkaar, meestal alleen de ap carry van het andere team, ik wordt op mid nauwlijks gegankt door junglersvalermos schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:28:
[...]
Dan zijn ze je hard aan het feeden en niet aan het focussen waarschijnlijk. Wel nice opzich, als je zo een score hebt krijg je die alleen door mid/jungler dan of ga je ook na 5 kills bot top ganken?
Als je dat nog niet doet moet je dat wel gaan doen en dan top/bot kills geven zodat niet alleen jij fed bent maar je kills verdeelt over het team meer power op meerdere champions instead of one full powered champ.
ik ga meestal roamen uiteraard, en ik probeer meestal wel de kills aan de andere te geven maar als ik kom ganken en ze rennen weg(mijn team dan he) dan pak ik wel de kills op, of ik kom ganken en hun worden net gekilled, dan jump ik er alsnog in om de double kill te securen(wat trouwens vaak gezien wordt als ks
ook als ik gefed ben, dan doe ik zo veel damage dat ik soms het niet meer in handen heb, en voordat ik de ADC of de top de kills kan geven ze al dood heb