[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:01:
[...]

dat is mijn punt juist; de rol die ze heeft vervult ze nauwelijks en er zijn betere alternatieven
dat je shen/malph noemt als champs die je aankan als vi geeft dat juist aan imo, vi verliest bijna elke matchup

en degenen die ze wint kan ze niet roflstompen zoals andere champs
je wint wel, maar niet hard genoeg
Toch vervult ze wel een rol waar op het moment nog een gat in de markt zit. Carry slaying op een manier dat Akali dit doet, enkel nu dus met een tanky AD. Met een Mallet stick je op die carry en kun je erg lang 1 op 1 disablen. Ook zit er veel burst in Q en kun je een ADC gemakkelijk 80% HP ontnemen met Q/E/R lategame. Tegenhouden is lastig, tijdens ult is ze zelf ook zo'n beetje untargetable en ze heeft daarmee een gigantische eenmalige gapcloser. Veel andere top laners hebben deze mogelijkheid niet en zijn 1v1 ook een stuk zwakker.

Ze is niet geweldig, maar ook niet slechter dan bijna alle andere tops omdat ze daar een heleboel matchups niet wint. Overigens is traden met AD casters zoals Riven en Panth heel makkelijk. Als jij je 3e W stack krijgt heb je de trade gewonnen. Laat hun hun combo doen en volg dan keihard op met je eigen combo. Ze zullen dan niets kunnen doen behalve zwakke aa. Waar jij weer heel sterk in bent in vergelijking.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuupje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-08 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:59:
Iemand die toevallig evelynn veel speelt in jungle?

Heb al op solomid gekeken enzo voor items maar blijf het beetje moeilijk vinden welke items nu echt goed bij haar zijn.
Ik speel in jungle als Wukong (AD) of Evelynn (AP).
Mijn build wordt pas echt sterk mid/late game, maar kan wel goed helpen met het beginnen van een gevecht.

Ik gebruik 22/8/0 masteries door vol AP in off (plus extra schade minions) en armor met schade terug doen in def. Runes zijn MPen, Armor, MR/level, Movement Speed quints.

Begin met skill Q en met blauw door te vragen of je teammates ook even een paar hits kunnen doen. Via Smite makkelijk te doden met gemiddeld half HP nog. Level 2 kies skill E, gelijk door naar mid en schade doen (hopelijk kill).

Items is redelijk makkelijk. Begin met de Hunters Machete en 5 pots.
Bij eerste keer terug Madred's Razors kopen, Boots.
Daarna de Wriggles Lantern afmaken, Boots of Mobility (ik kies meestal de +15 speed enchantment er gelijk bij), daarna richting de Hextech Gunblade (AP gedeelte eerst kopen), Rabadon's Deathcap.
De laatste 2 sloten moet je per game beslissen, meestal ga ik voor Guardian Angel en Void Staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Ervaringen met Wukong mid? Ik heb net een paar potjes gedaan en je maakt werkelijk gehakt met alles wat AP heeft. Daarnaast is hij ook een uitstekende teamfighter door zijn ultimate (Veel beter dan bijvoorbeeld Lee Sin of Talon die ook mid worden gespeeld). Ik vraag me af waarom ik hem niet meer zie.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Lizardz schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:25:
Wat is een goede champion om gewoon in de botlane bezig te zijn? Bijna ieder potje heb je nu wel iemand die binnen 1 sec. zegt top/jungle/mid. Ik speel veel mid met Malzahar dus dat gaat dan soms al niet door. Iemand suggesties?
Ezreal O+ Vrij simpel te leren, maar een bijna unending learning curve. Kan met vrijwel supports samen spelen en scaled lekker mee door het spel heen. Als je Ezreal goed kan spelen en als backup bijv. een Ashe hebt dan kan je altijd helpen in bot lane, eventueel als support iets simpels als Soraka of (aangezien je nu ook veel mid speelt) een supporty Lux/Nidalee voor meer een kill-lane.

Ik wil best een paar normal games als support/ADC met je spelen :9 Samen lanen is altijd fijner dan met 1 of ander random person, vooral als je support speelt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op woensdag 26 december 2012 @ 04:02:
Ervaringen met Wukong mid? Ik heb net een paar potjes gedaan en je maakt werkelijk gehakt met alles wat AP heeft. Daarnaast is hij ook een uitstekende teamfighter door zijn ultimate (Veel beter dan bijvoorbeeld Lee Sin of Talon die ook mid worden gespeeld). Ik vraag me af waarom ik hem niet meer zie.
Omdat farmen lastig blijft en Wukong geen hardcounter tegen elke AP mid is. Maakt gehakt van alles AP is wel heel erg kort door de bocht. Morg, Swain en Ori kunnen hem best hebben om er maar een paar te noemen. Veel middel met een uninterruptable CC/AoE die ze op zichzelf kunnen gebruiken zullen van Wukong niet heel veel last hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:53
Ik heb dit spel een tijdje gespeeld, maar ben er mee gestopt omdat de PC naar boven ging en ik in mijn eigen huis niet boven wil zitten (logisch imo ;))

Echter, begint het nu wel weer erg te kriebelen. Mijn ouders hebben een ouwe laptop van een jaar of 5 oud die ik wel zou kunnen lenen, maar dat is volgens mij nog met een Celeron processor, 2GB ram en een internet videokaart. Heeft die laptop ook maar enig kans van slagen mbt het spelen van LoL op normale settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrimpyRex schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:07:
Ik heb dit spel een tijdje gespeeld, maar ben er mee gestopt omdat de PC naar boven ging en ik in mijn eigen huis niet boven wil zitten (logisch imo ;))

Echter, begint het nu wel weer erg te kriebelen. Mijn ouders hebben een ouwe laptop van een jaar of 5 oud die ik wel zou kunnen lenen, maar dat is volgens mij nog met een Celeron processor, 2GB ram en een internet videokaart. Heeft die laptop ook maar enig kans van slagen mbt het spelen van LoL op normale settings?
Ik denk dat je met internet videokaart "integrated" bedoeld. En nee, die laptop die haalt het niet om zonder te freezen/haperen/laggen de game te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:53
Haha wauw, integrated indd ;)
Hmm oke, eens kijken of er nog wat andere opties zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrimpyRex schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:09:
Haha wauw, integrated indd ;)
Hmm oke, eens kijken of er nog wat andere opties zijn dan
Je hebt denk ik minimaal nodig:
- Intel core I3
- 128 of 256 Mb goedkoop Nvidia kaartje (niet shared met je RAM)
- 2 Gb RAM.

Denk dat je het dan wel aardig kan trekken op medium/low settings.

edit: shadows op off zetten. Die shadows schelen heeeeeeeeeeeel veel in performance en voegen imo niet heel veel toe.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 26-12-2012 12:52 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:25:
[...]

Je hebt denk ik minimaal nodig:
- Intel core I3
- 128 of 256 Mb goedkoop Nvidia kaartje (niet shared met je RAM)
- 2 Gb RAM.

Denk dat je het dan wel aardig kan trekken op medium/low settings.

edit: shadows op off zetten. Die shadows schelen heeeeeeeeeeeel veel in performance en voegen imo niet heel veel toe.
Die CPU kan best lager opzich. Core2Duo trekt het ook prima. LoL is niet zo van de CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:11:
[...]

Toch vervult ze wel een rol waar op het moment nog een gat in de markt zit. Carry slaying op een manier dat Akali dit doet, enkel nu dus met een tanky AD. Met een Mallet stick je op die carry en kun je erg lang 1 op 1 disablen. Ook zit er veel burst in Q en kun je een ADC gemakkelijk 80% HP ontnemen met Q/E/R lategame. Tegenhouden is lastig, tijdens ult is ze zelf ook zo'n beetje untargetable en ze heeft daarmee een gigantische eenmalige gapcloser. Veel andere top laners hebben deze mogelijkheid niet en zijn 1v1 ook een stuk zwakker.

Ze is niet geweldig, maar ook niet slechter dan bijna alle andere tops omdat ze daar een heleboel matchups niet wint. Overigens is traden met AD casters zoals Riven en Panth heel makkelijk. Als jij je 3e W stack krijgt heb je de trade gewonnen. Laat hun hun combo doen en volg dan keihard op met je eigen combo. Ze zullen dan niets kunnen doen behalve zwakke aa. Waar jij weer heel sterk in bent in vergelijking.
hmm, ik dacht dat er wel meer van dat soort AD assasins waren, maar de enige die in de buurt komen zijn kha'zix (gapcloser is niet goed genoeg+niet echt enorm veel schade tijdens teamfight) talon (enorm squishy en useless na de combo) en rengar (alleen gapcloser met ult/bush)

rengar zou ik eigenlijk liever hebben dan vi voor deze rol; doet genoeg schade om een carry te kunnen slopen tijdens een teamfight, heeft net zoveel innate tankyness
enige verschil is dat hij minder hard CC heeft, maar hij blijft wel wat makkelijker plakken dankzij W lijkt me
maar wel een veel sterkere lanephase

over je 2de punt: met panth trade je niet, weinig kans met die speren (maar het gaat niet om panth :P )
maar zoals ik eerder zei: je bent afhankelijk van je tegenstander om je W optimaal te kunnen gebruiken; als die wegloopt voordat hij procced/tijdens AS buff+armor debuff, dan verlies je een groot deel van je damage potentieel en trade je gewoon niet zo hard als champs die gelijk alle schade doen (zoals riven)

het ligt dus aan je tegenstander, niet aan jezelf, of je al je schade kunt gebruiken
en dat is imo het zwakke punt van vi; blijft je in de buurt dan verlies je, loop je eventjes weg dan boeit ze totaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eve _O_ hands down for this girl.

Season 2 na een aantal potjes gestopt met spelen door de grote hoeveelheid trolls. Gisteravond ben ik maar eens begonnen met ranked, Eve jungle. Carry team naar winst. Vandaag hetzelfde liedje, carry'd naar de overwinning. Hele sterke jungler die eve, mede door haar invic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuupje schreef op woensdag 26 december 2012 @ 02:35:
[...]

Ik speel in jungle als Wukong (AD) of Evelynn (AP).
Mijn build wordt pas echt sterk mid/late game, maar kan wel goed helpen met het beginnen van een gevecht.

Ik gebruik 22/8/0 masteries door vol AP in off (plus extra schade minions) en armor met schade terug doen in def. Runes zijn MPen, Armor, MR/level, Movement Speed quints.

Begin met skill Q en met blauw door te vragen of je teammates ook even een paar hits kunnen doen. Via Smite makkelijk te doden met gemiddeld half HP nog. Level 2 kies skill E, gelijk door naar mid en schade doen (hopelijk kill).

Items is redelijk makkelijk. Begin met de Hunters Machete en 5 pots.
Bij eerste keer terug Madred's Razors kopen, Boots.
Daarna de Wriggles Lantern afmaken, Boots of Mobility (ik kies meestal de +15 speed enchantment er gelijk bij), daarna richting de Hextech Gunblade (AP gedeelte eerst kopen), Rabadon's Deathcap.
De laatste 2 sloten moet je per game beslissen, meestal ga ik voor Guardian Angel en Void Staff.
Ik snap ook niet allemala wanner ze je wel en niet zien..
ene kaar wel andere x niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:55:
[...]

Ik snap ook niet allemala wanner ze je wel en niet zien..
ene kaar wel andere x niet
Als het oog geel op de tegenstander geel is zien ze je bijna, als het rood is zien ze je wel. Je krijgt geen notificatie als ze een Oracle of Pink Ward hebben, dus daar moet je dan voor uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 06:24:
[...]

Omdat farmen lastig blijft en Wukong geen hardcounter tegen elke AP mid is. Maakt gehakt van alles AP is wel heel erg kort door de bocht. Morg, Swain en Ori kunnen hem best hebben om er maar een paar te noemen. Veel middel met een uninterruptable CC/AoE die ze op zichzelf kunnen gebruiken zullen van Wukong niet heel veel last hebben.
Daar ben ik het overigens niet helemaal mee eens. Wukong is juist erg goed tegen Morgana omdat je Clone de Dark Binding blockt, en dus de hele combo ongedaan maakt. Daarnaast gaat je AD damage natuurlijk gewoon nog door de shield heen. Wukong is inderdaad geen hard counter voor elke AP mid, maar dat hoeft hij ook niet te zijn omdat hij, in tegenstelling tot Lee Sin en Talon, wel gewoon een hele grote impact heeft in teamfights door zijn ultimate.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:18:
[...]

Als het oog geel op de tegenstander geel is zien ze je bijna, als het rood is zien ze je wel. Je krijgt geen notificatie als ze een Oracle of Pink Ward hebben, dus daar moet je dan voor uitkijken.
Oke vandaar want soms loop ik gewoon rond en ze zien mij niet en volgende x wel maar bedankt :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, hoe erg kunnen builds verschillen. Vind de build hierboven overigens ook bijzonder zwak en helemaal niet maximaal gebruikmakend van Eve der kwaliteiten.

Beginnen met cloth armor. Inderdaad Q unlocken en zorgen dat je via wolves en wraiths op lvl 3 komt (movement speed).

Altijd rushen naar een Sheen, samen met mobility boots. Vanaf daar vol AP gaan. AD Eve is volledig brak, heb je helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even mobafire gekeken gewoon Scepter en Rabadon en die items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big mistake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja ik kijk er ook wel vaak. Maar je moet zelf ook een beetje een eigen build goed vinden.
Ik vind bijvoorbeeld dat je extra mana krijgt aan de hand van je eigen mana niet zo heel goed, al is die op papier op Eve wel goed. Maar een Magic hoed, Hourglass en Spell Vamp zwaard + Lich bane is voor mij echt de bom. Derin diven met je zyhona's, op dat moment die activere, 2 sec. kunnen ej teammate nde boel klaren, ultimate op het groepje wat over is, en pentakill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ik jungle ook op eve en ze is inderdaad erg fijn om mee te spelen.
Maar tegen een tanky team heeft ze het wel veel moeilijker.

Ik doe in jungle het volgende :
Wriggle's lantern
Rylai's Crystal Scepter
Lichbane
Deathcap
GA

Hier even een unofficial pentakill van malphite met behulp van sharfer en miss fortune
[video]http://www.youtube.com/watch?v=dwTRsQ1wSLo"]YouTube: Welcome to Shamrock[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:41:
[...]

Die CPU kan best lager opzich. Core2Duo trekt het ook prima. LoL is niet zo van de CPU.
Klopt wel inderdaad, Core2Duo moet ook kunnen. Als je maar een 3d-kaartje hebt die niet van Intel is dan zit je meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoos schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:03:
Ik jungle ook op eve en ze is inderdaad erg fijn om mee te spelen.
Maar tegen een tanky team heeft ze het wel veel moeilijker.

Ik doe in jungle het volgende :
Wriggle's lantern
Rylai's Crystal Scepter
Lichbane
Deathcap
GA
Waarom Wriggles? Er zijn nu tank/AP alternatieve uitzaaiingen van Madreds. Also, Lich Bane dumpen en DFG kopen. Je wil als Eve helemaal niet constant in melee range zijn. De meeste damage komt van je DFG+Ult combo, verder kite je met Q.

Overigens, Deathcap, Rylais, Liandry, DFG, Mobility Boots/Sorcerers, Abyssal/Hourglass is een betere build. GA heb je vrij weinig aan als Eve. Je dumpt je DFG+Ulti+Q combo (hierna moet het teamfight eigenlijk al bepaald zijn in jouw voordeel) en doet met je verdere skills bijkomende schade of verdwijnt en jaagt vervolgens op de carry. GA is meer voor mensen met consistente damage/CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:11:
[...]
GA is meer voor mensen met consistente damage/CC.
Dat of GIGANTISCHE lifesteal van bloodthirsters etc. zodat je na 2 hits weer full health bent als je revivet :P

• snoos
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:11:
[...]

Waarom Wriggles? Er zijn nu tank/AP alternatieve uitzaaiingen van Madreds. Also, Lich Bane dumpen en DFG kopen. Je wil als Eve helemaal niet constant in melee range zijn. De meeste damage komt van je DFG+Ult combo, verder kite je met Q.

Overigens, Deathcap, Rylais, Liandry, DFG, Mobility Boots/Sorcerers, Abyssal/Hourglass is een betere build. GA heb je vrij weinig aan als Eve. Je dumpt je DFG+Ulti+Q combo (hierna moet het teamfight eigenlijk al bepaald zijn in jouw voordeel) en doet met je verdere skills bijkomende schade of verdwijnt en jaagt vervolgens op de carry. GA is meer voor mensen met consistente damage/CC.
Wiggles voornamelijk de ward, hierdoor kan je makkelijk counter jungelen. die lifesteal is ook wel lekker.
Ik vind lichbane meer waard dan dfc. Ten eerste doe je hierdoor na elke q een enorme hit en ten tweede zie jij over het hoofd dat je e ook enorme dmg doet en melee range eist. Ik zorg dat ik aan mij target kleef en q's en aa land.
Eve is veel meer dan alleen maar de q spam.
Die GA doe ik erbij omdat je vaak gefoccust wordt, zo kan je na ga het team finishen of verder helpen en geeft het een beetje defence. Het geeft ook nog eens de mogelijkheid om een 2/3 vs 1 te winnen. En ik maak een nuke en doe daarna cosistente dmg. Er zit geen drop in mijn dmg
Jij kan je build anders doen maar ik houd hem zo. Met deze build heb je meer consistente dmg, met jouw build meer nuke dmg.

[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 27-12-2012 01:36 ]

Verwijderd

snoos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 01:32:
[...]

Wiggles voornamelijk de ward, hierdoor kan je makkelijk counter jungelen. die lifesteal is ook wel lekker.
Ik vind lichbane meer waard dan dfc. Ten eerste doe je hierdoor na elke q een enorme hit en ten tweede zie jij over het hoofd dat je e ook enorme dmg doet en melee range eist. Ik zorg dat ik aan mij target kleef en q's en aa land.
Met Q hoef je niet in melee range te zijn en Lich Bane proct niet na elke Q. De cooldown is veel langer. Realistisch gezien krijg je er in een teamfight niet zoveel afgevuurd als je in melee range blijft. De enige reden waarom Lich Bane bvb op Akali werkt is omdat zij zich terug kan trekken in shroud of gigantisch harde jukes heeft met R.

Een beetje vreemd dat je meer waarde hecht aan LB dan DFG. Aangezien je magic damage omhoog gaat en dus ook je ult en Liandry's passive (welk met volledig effect op je ult werkt). Ik vind Eve nou niet echt de meest geschikte 1v1 duelist of degene die blijft "plakken". Vooral in teamfight heb je daar niets aan en als je echt een stealth unit wil die 1v1 domineert moet je gewoon Twitch pakken.
Er zit geen drop in mijn dmg
Natuurlijk zit er wel een drop in je damage. Een gigantische max HP % AoE nuke in .1 seconde overtref je niet met je andere skills/melee.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
not sure if riot was trolling me yesterday,

ik kreeg bijna alleen maar potjes waarbij mijn team slecht was en iedereen in het andere team aan het roflstompen was, ik ben niet de beste en ook helemaal niet goed, maar als ik telkens van mijn team bovenaan eindig dan is er toch iets goed mis.
heb maar 2 potjes gekregen waarbij mijn team goed was en ik middenmoot was.

en aangezien ik meestal last pick heb en daardoor support in geduwd wordt kan ik ook moeilijk de game carrien(ik speel normal draft pick maar ik laat eerst andere kiezen voor 30 sec daarna kies ik pas).
nja nu kan ik zaterdag weer spelen, 2 drukke dagen nu.

Twitch

Verwijderd

Omg! :D

Gewoon gister een Ranked game gedaan, en mijn team begon te flamen als een baas!

Ik had last pick, en niemand bleek top te gaan, omdat ze allemaal IM MID IM MID roepen! vervolgens toch nog een beetje normale set up erin kunnen krijgen, en de Tegenstander had Riven top!

dus wat doe ik ? : Poppy !!!

gewoon om dat het kan :) me team me na 1:30 al flamen als een baas waarom ik poppy kies!

ik eerst wat struggles in toplane, en ongeveer na 7/8 minuten sta ik 2/1 en riven 1/2
me CS lag duidelijk hoger dan die van riven, (mede omdat ze zo slim was om langs de muren te lopen waarmee ik haar met mijn E en Q steeds bleef stompen!)

Einde van de game beland, heb ik tot 2 / 3 x toe een Quadra kill, omdat ik zo tanky was en die nieuwe Greaves *Naamkwijt* waar je de slow na een ability krijg ik er gewoon totaal op los mep !
ik gooi me ult op hun support en ik knal ze 1 voor 1 weg !

ik carry hiermee de game hard ! en ga uiteindelijk ook 16/5/22

Guess what? in het Victory einde scherm! roepen ze gewoon Report Poppy for Trollpick..........

Waarom als je een under*played Champion beheerst, en hem GOED speelt, wordt je nog steeds op deze manier afgedroogd na een game?

..........ranked .............op feestdagen of weekend of schoolvakanties.......... = ZUUR

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
Gister weer eens een potje gespeeld met Akali.
Ik ging egt super lekker mijn toren had ik neer ben Bot heel vaak gaan ganken met uit eindelijk kills erbij en toren.
En dan nog verliezen omdat je fcking ADC niet in teamfights is egt zo awesome die staat overal te typen en te flamen in plaats van gewoon spelen dan wacht je op hem en dan gaat die weg.

• Martin0
valermos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:36:
Gister weer eens een potje gespeeld met Akali.
Ik ging egt super lekker mijn toren had ik neer ben Bot heel vaak gaan ganken met uit eindelijk kills erbij en toren.
En dan nog verliezen omdat je fcking ADC niet in teamfights is egt zo awesome die staat overal te typen en te flamen in plaats van gewoon spelen dan wacht je op hem en dan gaat die weg.
het kan nog leuker, ik was gister een potje support soraka, sta samen met yi in bot lane, tegen over een andere yi en een ahri.

mijn yi faalt zo hard, komen ahri en yi achter mij aan, kill ik ze met behulp van de turret, en daarna was er geen redden meer aan, ik als support kon gewoon niets :S had beter xin kunnen pakken denk ik

Twitch

• valermos
Martin0 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:46:
[...]

het kan nog leuker, ik was gister een potje support soraka, sta samen met yi in bot lane, tegen over een andere yi en een ahri.

mijn yi faalt zo hard, komen ahri en yi achter mij aan, kill ik ze met behulp van de turret, en daarna was er geen redden meer aan, ik als support kon gewoon niets :S had beter xin kunnen pakken denk ik
Ja maarja Yi carry is zowiezo bagger.
in 3v3 Ownt master yi egt hard.

• Martin0
valermos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 09:54:
[...]

Ja maarja Yi carry is zowiezo bagger.
in 3v3 Ownt master yi egt hard.
klopt maar als nog ik had beter xin kunnen pakken, dan had ik nog kunnen carrien.

Twitch

Verwijderd

@Martin0

Met soraka kun je ook snoeihard carryen hoor :) weet niet hoe het nu speeld maar in S2 heb ik nog wel veel Soraka AP mid gespeeld !

Als die rabandons erop zit, en een beetje hp + eventueel aura's

Kun je ook als een Baas gaan carrien :)

Die heal + flink wat AP maakt je Uber! haha

:) maar idd in dit geval misschien Xin, lekker yi de lucht in stompen :P

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:22:
@Martin0

Met soraka kun je ook snoeihard carryen hoor :) weet niet hoe het nu speeld maar in S2 heb ik nog wel veel Soraka AP mid gespeeld !

Als die rabandons erop zit, en een beetje hp + eventueel aura's

Kun je ook als een Baas gaan carrien :)

Die heal + flink wat AP maakt je Uber! haha

:) maar idd in dit geval misschien Xin, lekker yi de lucht in stompen :P
nja enige probleem wat ik heb met xin, teminste gister was dat ik heel tanky ben maar amper damage heb, kreeg alleen maar assist en had maar 3 kills en 1 dead(wat overigens niet slecht is). maar ja komt ook omdat ik mijn atmas en mallet nog niet af had, dan had ik full build en dan kon ik lekker wat damage doen.

Twitch

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:21:
[...]

Met Q hoef je niet in melee range te zijn en Lich Bane proct niet na elke Q. De cooldown is veel langer. Realistisch gezien krijg je er in een teamfight niet zoveel afgevuurd als je in melee range blijft. De enige reden waarom Lich Bane bvb op Akali werkt is omdat zij zich terug kan trekken in shroud of gigantisch harde jukes heeft met R.

Een beetje vreemd dat je meer waarde hecht aan LB dan DFG. Aangezien je magic damage omhoog gaat en dus ook je ult en Liandry's passive (welk met volledig effect op je ult werkt). Ik vind Eve nou niet echt de meest geschikte 1v1 duelist of degene die blijft "plakken". Vooral in teamfight heb je daar niets aan en als je echt een stealth unit wil die 1v1 domineert moet je gewoon Twitch pakken.

[...]

Natuurlijk zit er wel een drop in je damage. Een gigantische max HP % AoE nuke in .1 seconde overtref je niet met je andere skills/melee.
Ik hecht ook mer waarde aan de Lich bane dan aan de DFG hoor. Maar zo zie je weer dat iedereen een andere play-style hanteert. Sowieso vind ik de E skill heel erg belangrijk en daar doe je ook zoveel damage mee, + de LB met heel veel AP snoept de levensbalk gewoon weg. Met de hourglass voor als je getarget wordt door heel het team, dan je ulti op allemaal en Pentakill :)

Verwijderd

Ja joh ik ben zelf niet zown pro-Xin speler, dus misschien ben ik niet de geene die je daarmee kan helpen! ik heb hem ''vroegah'' nog wel Gejungled.

Maar wati k meer doe als jungler, is zorgen dat mijn Lanes Kills krijgen, zodat ik assists krijg, en daarna wat tanky wordt. om zo in TF de dmg op te kunnen vangen.

als jungler // xin // ben ik daarom ook niet op kils uit, maar meer manieren om mijn Team kills te geven, en de main objectives zoals Dragon en Buffs te halen !

dus misschien is het hele maal niet zo verkeerd als je alleen asssits krijgt Martin0 :)

• valermos
je score telt maar voor 10 procent mee.
Als je team wint en je hebt geen kills maar wel assists who cares je hebt je job gedaan en je hebt gewonnen.

Verwijderd

Precies, ik ga jungle altijd in als - Maak kills voor je lanes -

en probeer niet te KS-en :P al gaat het wel eens mis met een RedBufje :P maarja . :D

• Martin0
ik zeg ook niet dat het verkeerd is, dat ik veel assists krijg, maar een beetje meer damage had ervoor gezorgd dat ik wat beter kon zijn in team fights, ook al kregen ze me amper dood.

Twitch

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Pas me eerste ranked games gespeeld, eerste potje ging wel lekker 0/0/18 Nunu support, en dan het 2de potje Lulu, gelijk een leaver helaas maarja. 1 gewonnen 1 verloren ;)

Verwijderd

Tref ik ook altijd hoor spunkjah!

Heb ik een game, als ADC waar ik bijvoorbeeld 20-2 ga en de game hard win!

en daarna zit ik lekker in rythme, kom ik in een game, waar onze support na 1 min afk gaat omdat die het niet eens is met set up.

(70% kans op game loss) lekker is dat :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:42:
de LB met heel veel AP snoept de levensbalk gewoon weg.
De LB geeft een scheef beeld in het totale plaatje van de burst die je denkt te hebben. In de death recap zul je zien dat dit wel meevalt. Je AP wordt geconverteerd naar on-hit damage. Stel je hebt 500 AP endgame en je doet door resistances ongeveer de helft van je AP als on-hit damage met een Lich Bane. Dat is dan 250.

Je DFG voegt gigantisch veel AP toe, doet 15% HP schade op Activation en debuffed voor magic damage. Dat is van iemand met 2000 HP (volgens mij bijna het minimum op een lv18 ADC/Mage zonder HP troep) 300 damage, scalend met vijandelijke HP, je Mpen items etc. Ook voegt dit 20% extra Magic Damage toe voor een aantal seconden. Voor je hele team op die persoon. Je ulti doet dan i.p.v. 30% HP damage (met 500 AP) 36% HP damage. Je Liandry's doet 12% HP damage i.p.v. 10%. Ook triggert DFG Active Liandry's en Rylais, dus doe je dus keihard 27% HP damage door enkel de 1 knop in te drukken. Zelfs tijdens lanen kun je dan gewoon super irritant zijn door dit op je vijand te spammen elke 50-60 sec.

Aangezien je het juist van je AP burst moet hebben, is het het dan waard om AP en een magic damage amp op te offeren voor 250 damage die je extreem zwak maakt op het moment dat je deze moet toepassen via melee? Al je skills hebben een groter bereik dan melee (zelfs E). Je algehele burst zal hoger zijn met DFG dan met een Lich Bane en forceert je niet constant in melee range te zijn. Je word misleid door het nummertje die in werkelijkheid nooit consistent aan je damage toegevoegd word.

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 12:16 ]

• valermos
Mooie uitleg itsnotrudy.
Denk dat je in deze toch wel gelijk hebt. Lich bane is niet slecht overigens want op akali knal je er alles mee naar de ***** maar op een eve is dit denk ik ook anders.
vanavond misschien maar eens testen ^^

Verwijderd

valermos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:55:
Mooie uitleg itsnotrudy.
Denk dat je in deze toch wel gelijk hebt. Lich bane is niet slecht overigens want op akali knal je er alles mee naar de ***** maar op een eve is dit denk ik ook anders.
vanavond misschien maar eens testen ^^
Akali moet al in melee range zijn voor Q[1]+R+Q[2] combo, dus dan is het een toevoeging. Zelfde voor Sion. Op een champ waar je als squishie geen escape of defense hebt om een teamfight in te duiken in melee range, waarom jezelf forceren? Ook is gekite worden funest voor een Lich Bane user. Als je de LB niet kan proccen loop je dus met 3k Gold rond die niet voor je werkt. Het is geen slechte item, maar gewoon niet praktisch op veel champs.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 12:16 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

Martin0 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:28:
not sure if riot was trolling me yesterday,

ik kreeg bijna alleen maar potjes waarbij mijn team slecht was en iedereen in het andere team aan het roflstompen was, ik ben niet de beste en ook helemaal niet goed, maar als ik telkens van mijn team bovenaan eindig dan is er toch iets goed mis.
heb maar 2 potjes gekregen waarbij mijn team goed was en ik middenmoot was.
ik had juist het omgekeerde, wat ook niet echt heel leuk is
start ik als ezreal, 1 persoon in de lobby kwam er pas in bij de laatste 5 seconden en lockte pantheon supp in
niet echt geweldig, wat ik hem vertel, maar ook niet waanzinnig slecht

vervolgens kom ik tegen een tristana/rengar combo bot
rengar is echt niet gewend om supp te spelen; hij spring constant vol tussen de minions om z'n skills te gebruiken en probeert met W te healen, maar krijgt meer klappen dan hij healt

lang verhaal kort: we roflstompten de lane en panth ging roamen waar hij nog een aantal kills kreeg

vervolgens zegt hij tegen mij "panth good supp eh?" waarna ik hem vergeefs probeer uit te leggen dat wij niet zo enorm sterk speelden, maar onze tegenstanders enorm zwak
maar dat maakt niet uit; zijn 8/0/3 score betekende dat hij het goed deed

zo nog een aantal potjes gehad, gewoon tegenstanders die nauwelijks kunnen spelen en niet op situaties kunnen reageren
ik zal blij zijn als kerst weer voorbij is en er niet zoveel schoolkinderen rondlopen met weinig besef van het spel en teamwerk

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:53:
Stel je hebt 500 AP endgame en je doet door resistances ongeveer de helft van je AP als on-hit damage met een Lich Bane. Dat is dan 250.

Je DFG voegt gigantisch veel AP toe, doet 15% HP schade op Activation en debuffed voor magic damage. Dat is van iemand met 2000 HP (volgens mij bijna het minimum op een lv18 ADC/Mage zonder HP troep) 300 damage,
Als je Lichbane proc maar 250 schade doet, doen je DFG natuurlijk ook maar 150 (eveneens de helft), want dat is ook gewoon magic damage. ;)
Verder ben ik het met je eens dat Lich Bane het niet waard is om te bouwen op Eve.

Verwijderd

Thormodo schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:16:
[...]

Als je Lichbane proc maar 250 schade doet, doen je DFG natuurlijk ook maar 150 (eveneens de helft), want dat is ook gewoon magic damage. ;)
Verder ben ik het met je eens dat Lich Bane het niet waard is om te bouwen op Eve.
Lich Bane neemt niet 100% van je AP meer. 75%. Dus de mitigation die ik plaatste is minder. 33% mitigation is niet onrealistisch.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 12:21 ]

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:17
Net 22/9 Morgana, en nog verliezen he...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c21nj.jpg

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Dat soort potjes hebben we vaak genoeg DiedB.... :(

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1BwYb

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

ik ken het jongens... ik ken het :P haha

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:17
Jeffroiscool schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:21:
Dat soort potjes hebben we vaak genoeg DiedB.... :(

[afbeelding]
Helaas zit ik nu zo laag in de ELO hell dat ik twijfel of ik er ooit nog uit kom. Ik won mijn lane hard, roamde goed naar bot (top was al geen optie meer op dat moment) maar Ashe komt gewoon niet eens helpen zodat hij een kill krijgt (ik heb daar een paar solo double kills gepakt...) Ik hoor denk ik ongeveer op 1150-1250 :/

[ Voor 22% gewijzigd door DiedB op 27-12-2012 12:24 ]

Verwijderd

Nou DiedB ik zat in S2 op ongeveer 1350 elo

en ik zit nu dus al een paar weken vast op 1150 !! ook niet uit te komen haha

Je ziet op de map 3 man missen, en je ziet 1 daarvan richting bot lopen
je pinged als een baas

maar je carry blijft lekker turret schieten, tot dat die 1 uit de bosjes ziet lopen uit river!

en dan weet iedereen al, TE LAAT....

vervolgens gaat die dood zegt die , nice ss....

en gaat afk..
WEG ELO !!!!!!!

P.S. hoe zit dat tegenwoordig met Normal games? wordt je dan een beetje normaal ingepland bij jezelfde ''elo'' mensen ?

of kunje nog steeds met mensen die net lvl 30 zijn geworden in een game gedropt worden?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 12:28 ]

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:25:
Nou DiedB ik zat in S2 op ongeveer 1350 elo

en ik zit nu dus al een paar weken vast op 1150 !! ook niet uit te komen haha

Je ziet op de map 3 man missen, en je ziet 1 daarvan richting bot lopen
je pinged als een baas

maar je carry blijft lekker turret schieten, tot dat die 1 uit de bosjes ziet lopen uit river!

en dan weet iedereen al, TE LAAT....

vervolgens gaat die dood zegt die , nice ss....

en gaat afk..
WEG ELO !!!!!!!

P.S. hoe zit dat tegenwoordig met Normal games? wordt je dan een beetje normaal ingepland bij jezelfde ''elo'' mensen ?

of kunje nog steeds met mensen die net lvl 30 zijn geworden in een game gedropt worden?
Ligt aan je hidden ELO.

Maar ik troll nogal vaak in normal games, teminste niet echt trollen maar andere dingen uitproberen :)
AD Ahri enzo (lukt vaak nog ook :) )

M'n hidden elo is nu echt TE laag waardoor ik met bizarre scores win vaak nu xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Jaa ik speel eigenlijk niet zo heel veel, vandaar dat ik me voornamelijk Focus op Ranked games,

maar ik zie vele mensen hier Normals spelen, dus vroeg me af hoe dat gaat haha! :)

trollen doe ik niet :P ben wat te Serieus in het spel haha

• Martin0
godofal schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:12:
[...]

ik had juist het omgekeerde, wat ook niet echt heel leuk is
start ik als ezreal, 1 persoon in de lobby kwam er pas in bij de laatste 5 seconden en lockte pantheon supp in
niet echt geweldig, wat ik hem vertel, maar ook niet waanzinnig slecht

vervolgens kom ik tegen een tristana/rengar combo bot
rengar is echt niet gewend om supp te spelen; hij spring constant vol tussen de minions om z'n skills te gebruiken en probeert met W te healen, maar krijgt meer klappen dan hij healt

lang verhaal kort: we roflstompten de lane en panth ging roamen waar hij nog een aantal kills kreeg

vervolgens zegt hij tegen mij "panth good supp eh?" waarna ik hem vergeefs probeer uit te leggen dat wij niet zo enorm sterk speelden, maar onze tegenstanders enorm zwak
maar dat maakt niet uit; zijn 8/0/3 score betekende dat hij het goed deed

zo nog een aantal potjes gehad, gewoon tegenstanders die nauwelijks kunnen spelen en niet op situaties kunnen reageren
ik zal blij zijn als kerst weer voorbij is en er niet zoveel schoolkinderen rondlopen met weinig besef van het spel en teamwerk
nja na 5 keer een "noob" team te krijgen die je zelf niet kan carrien ben je wel bereid om te stoppen voor die dag, gelukkig kon ik me inhouden en met een mooi potje wat redelijk gelijk opging de dag eindigen en was ik weer blij maar of mijn hidden elo is gewoon slecht of riot wilt gewoon dat ik verlies xD

Twitch

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:38:
Jaa ik speel eigenlijk niet zo heel veel, vandaar dat ik me voornamelijk Focus op Ranked games,

maar ik zie vele mensen hier Normals spelen, dus vroeg me af hoe dat gaat haha! :)

trollen doe ik niet :P ben wat te Serieus in het spel haha
Nou eigenlijk doe ik steeds vaker premade normals, dat is wel leuk :)
Vaak ook ranked 5s nu. Maarja ik ben iets voorzichtiger met solo queue. Lijkt soms compleet random of ik een kans maak om te winnen of niet.

Verwijderd

@Jeffro

Ja de ''randomniss'' is gewoon of je het treft dat er een Pannekoek bij zit of niet !

En zolang het een pannekoek is die niet feed is er nietzoveel aan de hand, unskilled heb ik ook nog nooit iemand op report! Zolang iemand maar zijn of haar best doet .

Maar op het moment dat je gaat flamen / roepen MID OR AFK / dat soort onzin, dan is het idd zuur.

Zelf tref ik het de laatste tijd niet echt met ranked, maarja ! Wie niet waagt ... :D

Misschien kunne we noggus ene potje samen doen? een normaltje?
Wel weerus zin om effe een niet-al-te-seriuse game te doen :P

Verwijderd

Dat elo-hell gevoel heb ik altijd als ik Vayne speel. Je zou nu denken: Dat komt omdat je winrate met vayne maar 44 procent (ofzo) is. Van die 10 games in s3 dat ik vayne heb gespeeld, heb ik 2 quadra's en een penta gehaald maar op een 1 of andere manier, feed mijn team in mijn vayne games zo hard, dat ik altijd verlies.

Iemand tips?

mijn ratios van s3 vayne:
wins/loses/ratio/k/d/a/cs

4 8 33.3% 8.2/game 4.2/game 5.3/game 192.2/game

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 13:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:58:
En zolang het een pannekoek is die niet feed is er nietzoveel aan de hand, unskilled heb ik ook nog nooit iemand op report!
Unskilled is ook geen report. Het enige wat deze functie doet is Riot statistics geven. Verder wordt er geen tribunal case o.i.d. aangemaakt.

• godofal
  • Niet online

godofal

Martin0 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:42:
[...]

nja na 5 keer een "noob" team te krijgen die je zelf niet kan carrien ben je wel bereid om te stoppen voor die dag, gelukkig kon ik me inhouden en met een mooi potje wat redelijk gelijk opging de dag eindigen en was ik weer blij maar of mijn hidden elo is gewoon slecht of riot wilt gewoon dat ik verlies xD
ligt niet aan je hidden elo, ik zit normaal met mensen die gewoon serieus/gezellig spelen en weinig flamen
maar tijdens weekenden/vakanties/feestdagen zit je gewoon veel meer met dit soort spelers, degenen die op school zitten en maar een paar potjes per week kunnen spelen en dus minder ervaring hebben
en die flamen net wat harder ook

Verwijderd

@ItsNotRudy

Ja ik heb me eerlijk gezegd (misschien heel slecht) nog nooit verdiept in verdere zaken zoals the tribunal enzo, ik ben oud DOTA speler, (die van warcraft III :P) en ik ben daarna hier naar overgestapt !

In-Game-Strategy's e.d. ben ik wel gaan doorspitten enzo vanaf het begin. Maar verdere zaken hebben er voor mij nooit zo vaak voor gedaan! ik moet een leuk / en soms Goed spel kunnen spelen in game :) en die reports enzo , tsjaah of dat nou veel uit maakt :P

Ik haat het gewoon wanneer je hele team lekker seireus bezig is, dat er 1 tussen zit die het verprutst :P

Maar dan weten we dat ook weer :) haha

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:01:
[...]

Unskilled is ook geen report. Het enige wat deze functie doet is Riot statistics geven. Verder wordt er geen tribunal case o.i.d. aangemaakt.
het is neit alleen statistics geven, het zorgt er ook voor dat deze speler bij spelers van zijn kaliber geplaatst wordt.

Twitch

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:06:
[...]

het is neit alleen statistics geven, het zorgt er ook voor dat deze speler bij spelers van zijn kaliber geplaatst wordt.
Nee. Er wordt geen automatische/handmatige Elo aanpassing gedaan. Dit is een urban myth. Zoek op de officials maar naar het draadje. Wordt door Riot Staff aangegeven dat de functie niets doet behalve statistieken aanleveren en dat er geen actie wordt ondernomen op dit soort reports.

Zou overigens ook belachelijk zijn. Butthurt premades die dan om te trollen jouw Elo gaan verlagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 13:14 ]

godofal schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:01:
[...]
en dus minder ervaring hebben
Holy shit dat is te merken. Van mn laatste 20 games heb ik er denk ik 5 gewonnen ofzo. In bijna alle games zat wel een troll of een HELE slechte speler ofwel in mijn team ofwel in enemy team. Zoals daarnet een Kennen game die ik speelde. Ik ging zelf al heel snel 9/0/2 ofzo door mijn mid lane te ownen en bot en top te ganken, maar mijn team bleef hun Ashe maar feeden en tja... een fed ashe heb je meer aan dan een fed kennen over het algemeen. Zo irritant als je je hele team 400x back pingt terwijl ze bij hun blue staan omdat ik hun nasus aan zie komen lopen en ze dan blijven hangen en allemaal doodgaan. Of gaan towerdiven op een full healh fed ashe + full health swain terwijl Alistar aan komt lopen en ik die ook nog ping...

Verwijderd

das nog nix :p

ik heb vd week een team gehad met een lvl 4 warwick en een lvl 5 irelia , die een renekton van lvl 6 Gaan tower diven......

ik zag ze ulti al aankomen...en ja... double kill :P

Echtjongens,, waar gaat dit spel heen :D

Verwijderd

Net een potje gespeeld als Janna support. Alles ging lekker en we ownen dik. Gaat onze Teemo dood omdat hij zo nodig tegen 3 tegenstanders moest. En terwijl ik geen mana meer had. Begint hij ineens te zeuren(understatement) dat ik hem moest helpen. Dus ik zeg zo dat ik hem niet kon helpen omdat ik geen mana meer had. Begon hij mij uit te schelden en te zeggen dat ik een slechte support was. Uiteindelijk wonnen we en ik stond 0/2/24.

Je doet het als support bijna nooit goed :/

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:53:
Een beetje het probleem met elke support whiner. Ze willen allemaal credit voor het normaal hun character spelen. Hoezo moet je complimenten krijgen voor je werk doen? Je kiest zelf support en het is echt niet duizendmaal lastiger dan een andere role spelen. Ik verwacht als top laner ook geen credit als ik m'n lane win en dat krijg ik 99.9% van de tijd ook niet.
Lees Rudy zijn comment nog eens opnieuw mensen. Het begint irritant te worden hoe er elke pagina 5 mensen zijn die credit willen vanwege het feit dat ze support spelen.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:43:
[...]

Lees Rudy zijn comment nog eens opnieuw mensen. Het begint irritant te worden hoe er elke pagina 5 mensen zijn die credit willen vanwege het feit dat ze support spelen.
Nou je hoeft er geen credit voor te krijgen. Maar mensen hebben nogal gouw de nijging om de support af te kraken voor elk dingetje wat ze in hun ogen verkeerd doen.

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:48:
[...]

Nou je hoeft er geen credit voor te krijgen. Maar mensen hebben nogal gouw de nijging om de support af te kraken voor elk dingetje wat ze in hun ogen verkeerd doen.
Ik heb het idee dat de jungler nog vaker de sjaak is, die moet altijd op 3 plekken tegelijk zijn :+

Verwijderd

Nou sorry hoor maar rudy zijn commentaar Klopt ook niet helemaal

daar staat je ''kiest er zelf voor'' om support te spelen!

No way gosse! zij ''dwingen '' je zowat soms in de rol om support te spelen ! omdat ze een SUPPORT champ moeten hebben anders ben je niet meta, en gaan ze Dodgen en flamen en zo dus dat klopt al niet.

Plus daarbij dat zodra je ADC keihard faalt ! jij gewoon de schuld krijgt dat je hem niet saved en stuff, terwijl het soms gewoon onmogelijk is hoe hun spelen!

dus ja als je een goede support hebt, mag je hem best een beetje credits geven ;)

( kom nu niet met dingen jij kiest voor support en laat je niet dwingen, want iedereen weet een team zonder support is een team met slechte ADC )

• speedzor
En als top lane over is, ga je dan ook verwachten dat iedereen je op het einde een schouderklopje geeft?

Streaming History

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:52:
Nou sorry hoor maar rudy zijn commentaar Klopt ook niet helemaal

daar staat je ''kiest er zelf voor'' om support te spelen!
Alt+F4 of je kiest niet in de meta. Hun probleem.

• snoos
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:52:

( kom nu niet met dingen jij kiest voor support en laat je niet dwingen, want iedereen weet een team zonder support is een team met slechte ADC )
als je niet de current meta volgt ben je niet direct slecht....
beetje onzin vind ik.
Ik speel met tristanar vaak niet current meta bot lanes. Je hoort dan direct bla bla bla rage trollpick.
Dit om vervolgens de botlane te domineren omdat je enorm veel dmg hebt.

Als je een killane bot heb is je adc echt niet slecht.

Verwijderd

Nouja ben het eens of niet :)

maar ik vind wat ItsNotRudy zegt ook waanzin :X

dusjah :) ieder zijn mening neem ik aan ? :)

No offence:

maar krijg meer de indruk dat iedereen ItsnotRudy wat aanbid :P dan echt het eens is met de mening _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 20:22 ]

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:15:
Nouja ben het eens of niet :)

maar ik vind wat ItsNotRudy zegt ook waanzin :X

dusjah :) ieder zijn mening neem ik aan ? :)

No offence:

maar krijg meer de indruk dat iedereen ItsnotRudy wat aanbid :P dan echt het eens is met de mening _/-\o_
Kan je vertellen dat dat dan een rare mening is. Over het algemeen onderbouwd ItsNotRudy zijn post heel erg netjes. en het is altijd zijn persoonlijke mening. Als je een andere mening hebt moet je gewoon lekker verder de discussie aangaan. Onderbouw je post. Iedereen wordt serieus genomen want de Elo ranges verschillen gewoon heel erg. Wat in jou Elo viable is kan in bijv. Speedzor's Elo gigantisch zuigen. Dat is mijn mening. Zo gaan we hier met elkaar om als het allemaal lekker loopt iig.

Het spel is gewoon heel anders op 1000 Elo vs 2000 Elo bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat er op hoger Elo geen fouten word gemaakt. Ook daar worden de domste fouten gemaakt. Ook daar word geraged. Ook daar worden domme builds gemaakt. Het spel is op dit moment Gigantisch in ontwikkeling. De pre-season 3 patch is nog altijd aan het inzinken. Spelers zoeken nog altijd naar optimale builds. Items worden generfed en gebuffed in rap tempo.

Dat is iig mijn 2 cents.

Greetings Blamauci biggest N00B EUW

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:15:
Whehehehe. Nee. Lees maar eens terug, Rudy krijgt genoeg tegengas. Maar je kan het met hem eens zijn of niet, wat hij zegt is wel vrijwel altijd onderbouwd. En in dit geval ben ik het ook met hem eens. Het is leuk om een complimentje te krijgen, maar ga er niet op rekenen. Als een jungler mijn top lane gankt en we halen een kill op roep ik meestal wel even gj, maar daar blijft het dan wel echt bij. Als dat voor hem niet genoeg is moet hij maar lekker duckface-foto's gaan plaatsen op facebook om te attention whoren, want niemand zit te wachten op een continue complimentenstroom van het hele team zodra iemand eens een aardige play maakt.

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Even iets geheel anders , waarom zit ik bij mijn normal games de hele tijd tussen mensen met stukken meer wins?

Net een potje gespeeld , zit ik met men 91 wins , de eerst volgende had er 500 en de hoogste had er 800.. Stond tegenover iemand met 600 wins , het lanen ging niet zo heel goed natuurlijk :')

Ik weet dat het niet altijd wat wilt zeggen , maar de laatste potjes die ik speelde stond ik telkens tegenover iemand met veel meer wins en dat maakt het toch wat moeilijker..

Verliezen ze dan nog zoveel om toch bij mij uit te komen of hoe moet ik dat dan bekijken? :P

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iedereen kan normal games doen, ook mensen die veel games gewonnen hebben. Ik had er laatst 1 met 2k wins.

Je speelt echt niet alleen maar ranked, tussendoor een normal scheelt namelijk voor je elo lijkt mij
PietjeP89 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:42:
Even iets geheel anders , waarom zit ik bij mijn normal games de hele tijd tussen mensen met stukken meer wins?

Net een potje gespeeld , zit ik met men 91 wins , de eerst volgende had er 500 en de hoogste had er 800.. Stond tegenover iemand met 600 wins , het lanen ging niet zo heel goed natuurlijk :')

Ik weet dat het niet altijd wat wilt zeggen , maar de laatste potjes die ik speelde stond ik telkens tegenover iemand met veel meer wins en dat maakt het toch wat moeilijker..

Verliezen ze dan nog zoveel om toch bij mij uit te komen of hoe moet ik dat dan bekijken? :P
Je hebt een hidden elo voor normals. Als jij meer wint dan verliest kom je al gauw bij de wat betere spelers terecht. En als dat niet het geval is zijn het vaak spelers met veel wins, maar nog meer losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
;w 100 elo
8 games waarvan 8 alleen maar qq. Maar 2 gewonnen en zelfs daar qq. Zijn alle kleine kindertjes vrij? Doet toch af aan je speel plezier.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok first of all Excuses @ ITsNotRudy!

ik bedoel het niet offensief tegen hem !

maar ik ben gewoon zelf van *MeninG* dat een goede support best wel van zijn ADC in lane wanneer die het goed doet een schouderklopje kan krijgen :) (IIG in mijn elo range, dit omdat in mijn elo op het moment GENOEg mensen zitten die in picking phase al roepen I CANT SUPPORT, dan denk ik al wat doeje hier :P)

natuurlijk geld het ook voor top en mid als die keihard pwnen, komt misschien ook omdat in mijn elo van (helaas) 1200 ATM, er gewoon zo vele mensen bij lopen die de game proberen te kutten! en ik vrij serieus speel, en daarom ik wel vrij rap ben met het uit delen van schouderklopjes haha

Maar ik hou er over op, zand erover, en kusjes :P

P.s. Terug op support: Gister speelde ik bot lane Als EZ met een soraka en die soraka kreeg me van mij toch een dikke schouderklop ! hahaha

had steeds full mana en HP , en ik veegde die cait en Taric daarmee vies van de kaart :D

uiteindelijk een Quadra kill, en vlak voor het einde een Pentakill, dit omdat mijn Soraka-tje mij gewoon 100% van de tijd aan het deffen was. Heerlijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:51
speedzor schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:43:
[...]

Niet enkel Rudy's comment, maar ik zou iedereen willen adviseren gewoon eens enkele pagina's te lezen en de inhoud tot echt objectief tot je te nemen. Nu ben ik zelf ook meer een stille lezer dan een bijdrager aan dit topic, maar ik merk dat ik steeds minder in dit topic kom, omdat de inhoudt me steeds minder boeit.

90% is rant/cry over elo hell, potjes waarin iemand niet het beoogde niveau haalt en er dus niets van kan.
En dan ook nog afvragen hoe het toch kan dat de community zo verrot is.. Uiteraard maak ik mij hier ook schuldig aan, laat ik niet net doen of ik heiliger ben dan de paus.

De discussies over Vi en Eve vind ik dan wel weer interessant om te lezen. Om dan toch nog even een duit in het zakje te doen en on topic te reageren: Vi heb ik enkel in een paar 3on3's gedaan om de mechanics en skills uit te proberen. Vond haar zelf niet helemaal top aanvoelen dus heb haar vooralsnog links laten liggen. Gezien het feit dat ik haar in de games die ik speel (ranked rond 1200 elo) ook praktisch niet tegen kom, doet mij toch denken dat ze niet helemaal viable is op het moment. Wat betreft Eve vind ik het interessant om te lezen hoe jullie haar builden, maar ik zou ook wel eens wat beeldmateriaal / screenshots van games willen zien. Theoretisch is zij makkelijk te counteren dmv een pink.
Qua pick: beetje zelfde verhaal als met Vi; ik ben van mening dat er meerdere champs zijn die haar rol beter vervullen.

TL;DR Minder zeiken, meer inhoudelijk posten, Vi is naar mijn idee niet echt viable omdat er champs zijn die haar positie beter vervullen en aangaande Eve zou ik graag wat meer beeldmateriaal zien over hoe jullie er mee spelen.

Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:05:
Ok first of all Excuses @ ITsNotRudy!

maar ik ben gewoon zelf van *MeninG* dat een goede support best wel van zijn ADC in lane wanneer die het goed doet een schouderklopje kan krijgen :)
Waarom dan? Waarom moet een support een schouderklopje krijgen voor het uitvoeren noodzakelijke taken? Ik snap dat waardering voor je werk leuk is, maar waarom verdient een support dit meer dan elke andere rol?

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 28-12-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JapieTalent

Ik geef mijn Support Sneller een schouderklopje , en dat blijft mij ook meer in de zinnetjes van :
Gj Mate , Nice work man , Good supporting

in die trand, dan egt overdreven Kusjes en Knuffels

maar gewoon als ik als ADC met iemand in de lane sta, en we zijn wat op elkaar afgestemd, en hij ziet dingen en reageert er op dezelfde manier op als ik. Kan ik gewoon waarderen.

Het is niet zo zeer dat ik de hele game rope OH GOD WAT BEN JE GOED
maar meer gewoon een kleine waardering richting hem dat het een leuke game is met hem in lane of je nou wint of verliest.

Ik bedoel als ik solo mid sta, roep ik ook wel GJ als ik een goeie actie zie enzo!
Ik vind wel dat mensen die goed spelen, goed reageren, en het leuk en sociaal houden daar best eens een kloppie voor mogen krijgen!

dus het gaat niet specifiek om de support, maar meer omdat ik dat ervaar als bijna enige lane waar je in laning phase 100% naast elkaar staat. dat het wel leuk is als je wat waardering voor je moeite krijgt.

zoals ik eerder ook al zei geldt het ook voor andere lanes, maar persoonlijk ervaar ik de laning phase toch als een 2v2 op bot ! waarbij je misschien wat meer aan elkaar hebt dant bijvoorbeeld een Mid heeft aan zijn jungler ! (imo)

dusjah mijn ervaringen :)

P.S. Ik heb vi ook even gespeeld ! ik ben nog niet erg ervaren met haar, heb haar gejungled, en eve ook lange tijd gejunggled, Maar mijn ervaring is wel dat als je VI tanky genoeg build ze wel lekker punched met de ult e.d.

Daarnaast ben ik wel eens (dit keer :P) met Japie dat er wel meer champs zijn die imo viable-er zijn dan haar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:01:
[...]

Meeste mensen weten dit en pakken daarom "intentional feeding", Riot kijkt toch niet of het klopt of niet.

Ik ben namelijk een week gebanned en mijn case is lachwekkend. 2 games, reports door 2 personen omdat ik nidalee nam wat volgens hun een trollpick was. Ja ik had slecht gespeeld, maar ik wist niet dat zoiets banwaardig was tegenwoordig.

Volgens mij klikken ze allemaal op punish om in die topxx te belanden van tribunal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:50:
@JapieTalent

Ik geef mijn Support Sneller een schouderklopje , en dat blijft mij ook meer in de zinnetjes van :
Nou het was niet zozeer kritiek hoor, noch dat het een doel was om Rudy een veer in het spreekwoordelijke gat te steken.. Ik ben met jou eens dat goede plays best beloond mogen worden met een good job, good call of well done of zelfs honor als het je goed dunkt. Een compliment bevordert tevens de sfeer, wat wellicht tot betere prestaties leidt (baat het niet schaadt het niet).

Wat ik niet begreep is, wat Rudy ook terecht opmerkte, waarom een support hier bevoorrecht is tot complimenten. Dit is immers ook een rol net als de overige vier. Een mid die een goede play maakt verdiend dit net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

dit
alleen blijft het niet bij een support, maar elke goede actie (gank, teamfight, pokefest) van elke speler(s) waarbij we voordeel halen en we goed spelen roep ik gewoon iets in de zin van "gj guys"
het kost 2 seconden, maar het help énorm met het moraal, en imo is dat een véél groter aspect van het spel dan mensen zich realiseren
mensen die gaan flamen zorgen ervoor dat slechte spelers nóg slechter gaan spelen, want ook al wil je er niet op reageren, onbewust krijg je vaak toch zoiets van "ik kan het beter dus dat ga ik laten zien"
soms lukt het, maar mijn ervaring is toch dat zodra je mensen begint te flamen dat ze alleen maar sléchter gaan spelen

het omgekeerde is ook waar: geef mensen een complimentje na een goede escape oid en ze gaan beter spelen
mensen voelen zich graag gewaardeerd, en in een online game zoals LoL krijg je dat niet snel, behalve als je het intypt en op de enterknop drukt

imo is het dus niet nodig om de support speciaal te bedanken of te complimenteren als hij het goed doet, maar iedereen (ook je tegenstanders, dat houd het spel gezellig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Heeft er iemand nog een goede itemlijst voor Nidalee? Ik vind haar op top of bot erg leuk om te spelen, maar ik krijg ze meestal alleen laag met mn Q, maar ben dan te bang om te ganken met mijn cougarvorm.. Iemand tips voor welke items ik moet nemen en hoe ik haar het beste kan bouwen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet zo zeer dat ik de hele game rope OH GOD WAT BEN JE GOED
maar meer gewoon een kleine waardering richting hem dat het een leuke game is met hem in lane of je nou wint of verliest.

Ik bedoel als ik solo mid sta, roep ik ook wel GJ als ik een goeie actie zie enzo!
Ik vind wel dat mensen die goed spelen, goed reageren, en het leuk en sociaal houden daar best eens een kloppie voor mogen krijgen!
Same. Als ik solo sta en support komt naar mijn mid voor een welgeplaatste grab/tornado samen met de jungler kunnen ze een gj/nice/thanks krijgen. Mijn comment ging over de vele posts overal op the interwebs van supports die denken dat ze Gods cadeau aan de mensheid zijn en niet genoeg lof krijgen "want weet je wel hoe lastig elke 3 minuten ward plaatsen en iemand healen is en m'n ADC feed altijd en het komt nooit omdat ik m'n skills te laat/vroeg gebruik."

Een beetje de attitude dat alles wat zij doen goed is (een heal/shield is een heal/shield toch? maakt niet uit wanneer) en dat de ADC altijd de grootste noob is.

Als support aangeven dat je je combo niet meer kan doen door mana. Aangeven dat na de volgende ward je stack wards op is. Aangeven dat de ADC niet moet gaan traden omdat je iets anders van plan bent. Communiceren is op bot lane het belangrijkst. Ik sein vaak mijn support zelfs over geplande build in. Dan kan hij daar op inspelen met zijn eigen build. Op Ez gebruik ik Iceborn ipv Triforce, dus hoeft de support voor mij geen Shard te rushen.
JapieTalent schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:43:
[...]
De discussies over Vi en Eve vind ik dan wel weer interessant om te lezen. Om dan toch nog even een duit in het zakje te doen en on topic te reageren: Vi heb ik enkel in een paar 3on3's gedaan om de mechanics en skills uit te proberen. Vond haar zelf niet helemaal top aanvoelen dus heb haar vooralsnog links laten liggen. Gezien het feit dat ik haar in de games die ik speel (ranked rond 1200 elo) ook praktisch niet tegen kom, doet mij toch denken dat ze niet helemaal viable is op het moment. Wat betreft Eve vind ik het interessant om te lezen hoe jullie haar builden, maar ik zou ook wel eens wat beeldmateriaal / screenshots van games willen zien. Theoretisch is zij makkelijk te counteren dmv een pink.

TL;DR Minder zeiken, meer inhoudelijk posten, Vi is naar mijn idee niet echt viable omdat er champs zijn die haar positie beter vervullen en aangaande Eve zou ik graag wat meer beeldmateriaal zien over hoe jullie er mee spelen.
Ik zal eens kijken of ik Eve kan spelen. Vriendin heeft net Nami van me gekregen dus ik zit denk ik vast aan Ez/Twitch vandaag als we er zin in hebben (:

Met Pink Ward bedoel je dan in lane? Dat kan inderdaad wat lastig zijn, maar zonder dat zij een kill krijgen door die ward blijft jet weggegooid geld. Je kunt counter-Pink Warden aan jou kant van de lane en die van hun opblazen. Als zij de jouwe willen hebben zullen ze in moeten pushen ;)

Overigens roam je als Eve veel, dus als de Pink Ward je de kop kost, ga een andere lane irriteren. Als zij allen constant Pink Warden = -450 Gold elke 3 minuten. You win. Had ik bot lane op Twitch ook. Lane winnend, zij hadden een stack van 5 Pink Wards verspild in de eerst 20 minuten en ze hebben er slechts 1 kill uitgehaald met 3 man. Veel plezier ervan. (:

Ook heeft Even vele manieren om een lane in te komen, dus dit gaat je minstens 2 Pinks kosten om haar tegen te houden ongezien naar de lane te gaan.
Thaerel schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:40:
Heeft er iemand nog een goede itemlijst voor Nidalee? Ik vind haar op top of bot erg leuk om te spelen, maar ik krijg ze meestal alleen laag met mn Q, maar ben dan te bang om te ganken met mijn cougarvorm.. Iemand tips voor welke items ik moet nemen en hoe ik haar het beste kan bouwen?

Alvast bedankt!
Wat wil je uberhaupt? Tanky AD of AP Nidalee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soraka is een tijdje out-of-flavour geweest maar toch is een soraka wel verrekt handig. Als je bijvoorbeeld aan het siegen ben met een baron buff wordt de meeste poke weer even bijgeheald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

complimenten verhaal:

de goede kant
als ik support of adc ben zal ik zowiezo geneigd zijn om ze een compliment te geven als ze het goed doen en ze aanmoedigen om het anders aan te pakken als ze het niet zo goed doen
het is logisch omdat je samen lanet veel beter kan zien dan wat alle andere uitvoeren hoe goed je lanepartner presteert

de slechte kant
als er ragers op het team zitten zijn support en jungler vaker de pineut dan anderen, ze hebben beide meer een support role dan de andere drie die meer carry gericht zijn.
echter een jungler kan niet alle lanes van een loss naar een win maken, meestal is de rager dan ook iemand die in zijn lane onder de voet wordt gelopen en stomme acties onderneemt waardoor je als jungler soms beter niet gaat gaan helpen want de kans dat het fout gaat is groter dan wanneer je een lane gankt waar je teamgenoot wel weet wat hij moet doen
net zoals een support soms ook maar zoveel kan doen voor zijn ADC die besluit van zich te pletter te lopen

Die complimentjes moet je niet op zitten wachten het is toch maar een state of mind, als je weet dat je goed bezig bent dan hoef ik geen compliment want het geeft me al een boost op zich.
Ik geef liever de complimenten aan anderen om hen te motiveren en mijn slaagkansen te vergroten.

Mijn grootste probleem nu zijn wel de S3 aanpassingen, welke items zijn nog goed, hoe doe ik een build, ik heb guides altijd maar als een inspiratie genomen en vond wel altijd zelf mijn builds en situationele aanpassingen. Nu heb ik het daar veel lastiger mee maar het zal wel wennen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik denk dat ItsnotRudy mij inmiddels wel door heeft, de rest weet ik even niet :p

Net zoals hij van mij Edit, het is zo dat ik niet alleen support een schouderklopje heeft, OOK ANDERE LANES ! :)

maar het komt bij mij vaker voor als support naar adc en adc naar support, dit omdat je daar moet zien dat je op mekaar in speelt ! en wat hij ook zegt items e.d. moet kunnen voorspellen / melden wat je gaat doen.

vandaar dat ik het voorbeeld support aanhoudt, maar als ik top sta en me jungler komt met een BAAS actie, dan krijgt die ook een nice tap on the shoulder hoor :)

dusjah, het gaat er idd om het Moraal, ik vind persoonlijk dit ook een sterk punt van de game, en probeer mijn team daar ook een beetje inzicht in te laten krijgen door gewoon niets te zeggen als ze Falen, maar als ze dan 1x wat goed doen, effe een GJ-Mate-je er door gooien :)

ik kan wel flamen als die faalt, maar meestal zijn ze dan ZO gefrustreerd dat hun moraal + skills er alleen maar op achteruit gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Hebben jullie dit ook wel eens als jullie met blitz spelen? Heb eens een potje 5 kills gehad, waarvan ik eigenlijk weinig aan kon doen.

4 kills door passive en 1 kill doordat de enemy ADC mij bleef volgen in de tower en zichzelf doodmaakte daardoor..

Had hierdoor dus meer kills dan de ADC voor de 15 minuten....

Wel een scheldkannonade gehad van hier tot tokyo.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 28-12-2012 11:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met blitz welleens erger gehad, ik zag niet dat mijn team ZO veel dmg deed, dat ik 1 pull, en 1 omhoog nock en daar door mijn automatische piloot een R achteraan gooi om ze te silencen zodat mijn team sneller ze kan neerhalen.

En warrempel... 3 lowbies kwa HP er tussen, en ik hoek met me ult zo een Triplle kill...

Dat gaat je team ook niet volledig waarderen als je Support speelt wellicht :)
Maar wel hillarisch XD

dus ja ,, sh*t happens haha !

Maar blitz is altijd al OP in mijn ogen geweest, vooral nu met die nieuwe Iceborn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

Ik pak bv met sona als support ook wel eens perongeluk een kill mee met Q of met mn ult, it happens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-08 15:19
Laten we voorop zeggen dat de winnaar van lol vaak bepaald wordt door de slechtste speler en niet door de beste...

Als top laner kun je heel stoer gaan zeggen "ik krijg toch ook geen schouder klopje als ik mijn lane gewonnen heb..."
Nee maar als solo top laner heb je dit ook helemaal zelf in de hand. (misschien een beetje hulp van jungle of mid doet wonderen)

Ik speel over alle lanes waar mijn voorkeur uitgaat naar een role wie ik mag spelen in dienst van het team. Meestal is dit ook
jungle of support. In ranked games zie ik dat vaak de bovenste 2 man hun favorite champ pakken en role en dat de rest maar moet schikken.
Dit is natuurlijk geen teamplay stijl... Hier zitten voor riot nog kansen.

Een zelfde soort systeem bouwen als dat je in wow al kent. Ik wil ranked spelen en speel de rol... daarop een timer zetten en vervolgens de matchmaking zijn werk laten doen.
Op het moment dat er een game gevonden wordt staat er netjes bij welke rol er van jouw verwacht wordt dat je gaat spelen.
In goed overleg met je team kun je deze rol ruilen. Zo zou het mogelijk zijn om een fight voor 3 man die mid AP CARRY OR FEED gedoe een halt toe te roepen!

Tegen leavers in normal games kun je niet zoveel doen als ze reporten maar in een ranked game vind ik dit echt niet kunnen.
Natuurlijk kan je stroom uitvallen of je internet weg vallen door problemen met je ISP... Maar ik heb te vaak het idee dat dit gewoon pure rage quit.
Hierbij moet ik ook zeggen dat dit met het honor en ban tribunal systeem steeds wat beter gaat.

De game is top, er zijn zo veel keuzes en zo veel mogelijkheden met items en runes wat de game een groot bolwerk van opties en mogelijkheden maakt.

Van deze rage en slechte maatjes heb ik minder last dan anders spelers... van de 10 potjes zit ik er 9 full premade te spelen (normal draft)
Door te weinig tijd kan ik niet altijd ranked spelen vrienden van mij wie meer tijd hebben zitten rond de 1900 elo ik zit rond de 1500.

De S3 update was even wennen maar is wel weer een extra plus voor de game. Ik speel nu al 3 jaar lol net na de beta overgestapt van Dota warcharft 3, en speel nog altijd met plezier deze MOBA game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

macscot schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:07:
Een zelfde soort systeem bouwen als dat je in wow al kent. Ik wil ranked spelen en speel de rol... daarop een timer zetten en vervolgens de matchmaking zijn werk laten doen.
Op het moment dat er een game gevonden wordt staat er netjes bij welke rol er van jouw verwacht wordt dat je gaat spelen.
In goed overleg met je team kun je deze rol ruilen. Zo zou het mogelijk zijn om een fight voor 3 man die mid AP CARRY OR FEED gedoe een halt toe te roepen!
dit idee is al vrij vaak langsgekomen, zowel hier als op de officiele forums
de reden dat dit niet word toegepast is omdat je dan een vaste meta hebt, en dat wil riot niet
riot wilt dat spelers zélf kunnen bepalen wat ze spelen, hoe ze spelen en waar ze spelen
als je een que krijgt voor "solotop" en/of "bruisers" dan ga je nooit meer een laneswitch zien, of nooit meer een AP top

bovendien ga je dan enorm lange ques krijgen als je bijvoorbeeld mid/top kiest, terwijl je binnen 2 tellen een match gevonden zal hebben als je support kiest
er zijn immers veel minder mensen die voor support kiezen

ik denk niet dat je een systeem zoals dit in LoL kan stoppen, ook niet als "erbij" want dan krijg je verschillende elo groeperingen; een die random speelt (zoals nu) een die via het systeem speelt (zoals je voorstelt) en een die het allebei van tijd tot tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Ik speel over alle lanes waar mijn voorkeur uitgaat naar een role wie ik mag spelen in dienst van het team. Meestal is dit ook
jungle of support. In ranked games zie ik dat vaak de bovenste 2 man hun favorite champ pakken en role en dat de rest maar moet schikken.
Dit is natuurlijk geen teamplay stijl... Hier zitten voor riot nog kansen.
Wat verwacht jij dan dat ze doen?
Dit argument wordt elke maand opgebracht en telkens afgeschoten. Als je de roles vast zet dmv zo'n systeem, zet je de meta vast en is het belangrijkste sterke punt van LoL (constante vernieuwing) afgesneden.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja eigenlijk nooit over nagedacht dat dat systeem van Wow zou kunnen werken, kan wel natuurlijk, Kan werken.
Maar inderdaad zet je dan een Meta vast, ook vaak heb ik gezien dat er ipv een support champ een Bruiser of andere AP champ wordt gepakt, die vervolgens begint met wat wards en philo stones enzo

en uiteindelijk mid game uitbouwt tot een degelijke ap voor zown start, en dat dat soms keihard een game wint.

Dus ben het wel eens dat eem Meta vast zetten ook niet altijd even leuk is! Lost een hoop problemen op maarja...

@ Offtopic (misschien :P)
Zijn hier nog meer mensen die Iceborn Gauntlets op Ez bouwen ?
Ik doe dat nu recentelijk veel, (speel hem erg vaak) en ik vind het voor hem echt HET item to have!
enige wat ik wel merk als ik daarvoor rush, ik ook vaak wat achterloop kwa verdere AD items zoals een IE en een BT.

Ik zoek eigenlijk een beetje nog de balans, zoals misschien veel mensen sinds S3 wat nu een goeie build is voor Ez, ik begin nu vaak te rushen naar een Sheen, dan een BF sword, en dan de Iceborn uitbouwen, maar krijg een beetje het idee dat ik dan van alles en nog wat door mekaar heen bouw haha!

Iemand al een goeie S3 build tegengekomen voor Ez? ben wel benieuwd hoe anderen hem nu bouwen ook kwa Runes, aangezien ik nu nog Full ad daarvoor gebruik +wat armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

op mijn ezreal gaat standaard een trinity force
iceborn gauntlet is leuk op ezreal, maar je geeft téveel damage weg voor een beetje utility, armor en mana
met ezreal heb je zoiezo niet echt veel armor nodig; je E red je wel, anders de 250HP van trinity wel
500 mana is overkill, met de 200 van trinity kom ik iig bijna niet zonder te zitten (met manaregen/lvl blu runes)
bovendien doet de passive van iceborn 125% extra, trinity doet 150%
je hebt ook een slow op trinity, al moet je wat geluk hebben om hem te proccen
iceborn is ook nog eens duurder dan trinity

in het kort: minder damage, teveel mana, overbodig armor
eigenlijk is het enige voordeel is dat je dus de slow 100% hebt, maar dat is niet echt zo nodig op ezreal

ik denk niet dat iceborn echt viable is op ezreal, vooral omdat je als ezreal al vrij weinig schade hebt vergeleken met andere carries en je hierdoor alleen maar minder damage doet

mijn ezreal bouw ik boots+pots>dubbel dorans>phage>sheen>trinity>situationeel
wat ik vervolgens bouw ligt enorm aan de tegenstander; hebben ze sterke nukers/divers ga ik direct voor GA, hebben ze dikke tank(s) gooi ik er een last whisper bij en hebben ze geen van die dingen bouw ik een bloodthirster of IE
meestal haal ik de andere 2 erna

runes: AD red, armor yellow, Mregen/lvl blue en lifesteal quints
21/5/4 masteries, 3 punten in Mregen en 1 in improved recall

lifesteal quints op AD carries zijn érg sterk sinds S3 trouwens, lifesteal/sustain is een stuk harder te krijgen waardoor de 6% van runes enorm helpt in de lane en tijdens teamfights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:41:
[...]

Ik zal eens kijken of ik Eve kan spelen.
Allereerst zou ik het op prijs stellen mocht je hier tijd voor zien. Wellicht kunnen we vanavond wel duo, of een premade team proberen te fixen, mocht je geinteresseerd zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:41:
[...]

Met Pink Ward bedoel je dan in lane? Dat kan inderdaad wat lastig zijn, maar zonder dat zij een kill krijgen door die ward blijft jet weggegooid geld. Je kunt counter-Pink Warden aan jou kant van de lane en die van hun opblazen. Als zij de jouwe willen hebben zullen ze in moeten pushen ;)

Overigens roam je als Eve veel, dus als de Pink Ward je de kop kost, ga een andere lane irriteren. Als zij allen constant Pink Warden = -450 Gold elke 3 minuten. You win. Had ik bot lane op Twitch ook. Lane winnend, zij hadden een stack van 5 Pink Wards verspild in de eerst 20 minuten en ze hebben er slechts 1 kill uitgehaald met 3 man. Veel plezier ervan. (:

Ook heeft Even vele manieren om een lane in te komen, dus dit gaat je minstens 2 Pinks kosten om haar tegen te houden ongezien naar de lane te gaan.
In mijn geval, wanneer ik tegen Eve zou spelen, zou ik inderdaad een pinkward IN lane zetten. Deze is inderdaad te verwijderen middels een enemy pink, maar ook dat kost de enemy geld. Zo heft het elkaar qua kosten in ieder geval op, qua nut is natuurlijk situational. Al vraag ik me uberhaupt af of dat op mijn ELO gaat gebeuren.

Daarnaast zijn de enige "enge" Eve's die ik heb gezien, diegenen die ontzettend gefeed waren. Mijn ervaring met Eve is dat wanneer je early game gewoon geconcentreerd speelt en geen gekke dingen doet, haar geen tiental kills geeft, zij dan late game niet zo heel spannend is.
Laten we voorop zeggen dat de winnaar van lol vaak bepaald wordt door de slechtste speler en niet door de beste...

Zoals boven mij reeds meerdere malen staat uitgelegd, is dit geen goed idee. Ik denk dat naast de nadelen die al genoemd zijn (vastzetten van een meta/beperken van vrijheid en creativiteit in picks) niets oplevert. Je kan nog steeds een role krijgen die niet je voorkeur heeft en dan mogelijk switchen. In feite veranderd er dus niets ten opzichte van het huidige systeem, wat in mijn ogen ook helemaal niet zo verkeerd is. Het is de attitude van de mensen die het zo vervelend maakt. Er moet gewoon minder worden gezeurd; je word in een team geplaatst op basis van ELO. Diegene die het eerste kan picken heeft eerste keus en er blijft vanzelf wat over. Simple as that. Mocht je voorkeur hebben voor een role; prima probeer te overleggen. Lukt dit niet? Jammer, volgende potje weer kans.
Pagina: 1 ... 116 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.