[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.296 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopeloos om te blijven discussieren met "valermos".
Hij doet me denken aan iemand die ik ontmoette op FOM.
Kwam met het verhaaltje dat hij ooit 1600 elo was, en dat zijn broer dan op zijn account had gespeeld, waardoor hij tot 800 elo was gezakt.

Ik geloofde hem, dus ging duo Q'en met hem om hem eruit te carryen, ookal was er op dat moment 800 elo verschil tussen onze 2 accounts.

Tjonge jonge, wat een ogen trok ik toen ik hem zag spelen als blitz support. Slechte build, slechte positioning wat zorgde voor easy kills voor tegenstander, facechecks, de makkelijkste pulls missen en als hij dan wat pullde was het een taric... En na de game het nog op zn ad carry steken dat hij 10 deaths had... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ben inmiddels lvl22, ben wel in voor potjes normal blind/draft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
jij bent egt grappig jaegger.

Ik lieg niet ik zeg alleen alles waar ik op tegen ben vrijheid van menings uiting je zou dat moeten accepteren op het forum. maar goed je vergelijkt me met andere ga vooral zo door. maar ik lieg niet om me elo en wil geen indruk maken zoals jou met je hoge dunk overal van. ja geef me zoveel dagen dan ben ik weer 1700 blabla en dan van te voren zitten zeuren dat je niet boven de 1600 komt. maarja zelf weten ga ergens anders mensen zwart maken dan hier daar hebben mensen namelijk niks aan.

@viper wat heb je tot nu toe gedaan dan ? Co-op of gewoon customs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Viper® schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:17:
viper, zaterdag kan ik eindelijk weer spelen, dan ga ik draftpick doen in normals, ik heb je al in me vriendenlijst, als je wilt kan je wel mee doen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:24:

Ik lieg niet ik zeg alleen alles waar ik op tegen ben vrijheid van menings uiting je zou dat moeten accepteren op het forum. maar goed je vergelijkt me met andere ga vooral zo door. maar ik lieg niet om me elo en wil geen indruk maken zoals jou met je hoge dunk overal van. ja geef me zoveel dagen dan ben ik weer 1700 blabla en dan van te voren zitten zeuren dat je niet boven de 1600 komt. maarja zelf weten ga ergens anders mensen zwart maken dan hier daar hebben mensen namelijk niks aan.

Indruk maken op spelers van 900 elo, wanneer er hier spelers (Speedzor) zitten met 2K+... right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:17:
Hey Viper,

Ben je vanavond in staat om te spelen (17:00 - 20:00) ?
Anders zou ik graag een potje met je spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:32:
[...]
Indruk maken op spelers van 900 elo, wanneer er hier spelers (Speedzor) zitten met 2K+... right
Kap er gewoon mee als je wat te melden hebt stuur je maar een DM hier is het forum niet voor.
is al vaker gezegt het is hier geen chatbox.

On-Topic:

Is die nieuwe VI champ ook handig als support of zal die hier op afvallen.
Hij lijkt me wel handig om te gebruiken om dan evengoed dmg items te gaan zodat je altijd nog wat damage doet late game (tanky-dps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:24:

Ik doe eigenlijk alleen normal games met of bekende in me friends list of solo, u know forever alone

Ik ben overal net zo goed in, slecht dus :')

Jungle kan ik niet. Speel gewoon voor de fun.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:33:
[...]

Hey Viper,

Ben je vanavond in staat om te spelen (17:00 - 20:00) ?
Anders zou ik graag een potje met je spelen!
Pas tegen 20:00 thuis, daarna zal wel kunnen. Dit weekend misschien ook nog wel wat tijd.

Die nieuwe hero VI heb ik gisteren een paar mensen mee zien spelen. Kan aan hun gelegen hebben maar kreeg niet de indruk dat de hero nou echt 'impressive' was.

[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 21-12-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Viper® schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:40:
[...]

Ik doe eigenlijk alleen normal games met of bekende in me friends list of solo, u know forever alone

Ik ben overal net zo goed in, slecht dus :')

Jungle kan ik niet. Speel gewoon voor de fun.

[...]

Pas tegen 20:00 thuis, daarna zal wel kunnen. Dit weekend misschien ook nog wel wat tijd.

Die nieuwe hero VI heb ik gisteren een paar mensen mee zien spelen. Kan aan hun gelegen hebben maar kreeg niet de indruk dat de hero nou echt 'impressive' was.
Je moet altijd spelen voor de fun :P
The key of a game is playing for fun !
Het is inderdaad leuker met bekende dan alleen.
Ik zou gewoon alles eens proberen al ben je slecht in jungle who cares we all need to learn.
niemand kan instant goed jungle of wat dan ook :P gewoon proberen al doe je het slecht als je er maar van leert en misschien wordt je er wel goed in en vindt je het leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:40:
Ze is anders best sterk. Geen idee wat zij bouwden maar heb al een sterk aantal Vi's verkeerde troep zien bouwen. Ze heeft een redelijke hoge burst en AD casters zonder escape of die hun escape offensief gebruiken vreet ze überhaupt op met haar schild en haar W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:49

Steef

GoT's Most Eaten

Wat een commentaar weer op elkaar heren, het is maar een spelletje he ;)

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

ThaRabbit schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:25:
Wat een commentaar weer op elkaar heren, het is maar een spelletje he ;)
Voor jou wel. :p

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 09:38
Wat het ELO hell verhaal denk ik dat het niet zo zwart wit is als sommigen zeggen.

Iemand van 2k elo kan natuurlijk zo hard stompen op 1100 elo dat hij vaak zat de gamechanging player kan zijn. Hier kun je je met enkele tientallen potjes wel uitcarry-en.

Heb je echter op een niveau van 1300-1500 dan zul je op 200 elo lager wel voordelen halen in je lane, maar ben je ook erg afhankelijk van het feit dat er geen feed feest heeft plaatsgevonden en je voordeel ondergesneeuwd wordt.

Ik denk dan ook dat voor dat soort spelers weldegelijk voelt als een hell waar ze maar met moeite uit komen.

Daarbij komt dat dat soort spelers vaak minder goed weten hoe je je spel dan wel zo kan verbeteren dat je wel vaker kunt carry-en. Dat is door middel van plays maken, en de winst afdwingen (wat hier al vaker genoemd is), en komt erop wat mij betreft neer op 3 dingen:

- Plays maken: aggressief spelen waar kan, en probeer daar dan een kill uit te halen of iemand uit de lane te zonen.

- Indien het goed uitpakt, en zeker wanneer je een kill hebt, moet je de winst maximaliseren. Je moet bedenken dat als je 5v4 staat, het enemy team 't liefst geen team fight doet. Maw, gebruik dat om buffs/bosses te doen, of toch een teamfight uit te lokken (een kat in het nauw maakt rare sprongen), of push gewoon een turret.

- Indien het slecht uitpakt, speel voorzichtig, en geef desnoods een turret op, maar ga niet dood. Doodgaan is zelden verantwoord, want als ieder team member denkt zich op te moeten offeren voor een turret blijf je lang in een 4v5 situatie zitten, en daar wil je niet al te lang in zitten.

Dat zijn tips die ik mensen die zichzelf vast voelen zitten in de 'elo hell' kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
A Lurker schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:56:
Wat het ELO hell verhaal denk ik dat het niet zo zwart wit is als sommigen zeggen.

Heb je echter op een niveau van 1300-1500 dan zul je op 200 elo lager wel voordelen halen in je lane, maar ben je ook erg afhankelijk van het feit dat er geen feed feest heeft plaatsgevonden en je voordeel ondergesneeuwd wordt.
Hier wil ik dan ook wel even bij zeggen dat je het niet moet bekijken als 'ik behoor op 1500 elo', maar als 'ik behoor in de 1400 - 1500 elo range'. Dat je een bepaald max elo behaald hebt is leuk, maar indien dit 1x een uitschieter is dan zou het fout zijn om te zeggen dat je daar hoort. Hoe groot het interval is waar je thuis hoort moet je zelf bekijken maar kan verschillend zijn (bij mij is dit 2050 - 2150, bij iemand anders is dit 50 elo aan beide kanten erbij). Als je dan 100 elo onder je range zit dan is dat acceptabel en betekent het dat je in een dipje zit en dan kom je er wel terug uit. Als je daar blijft zitten dan moet je eerlijk zijn tegen jezelf en accepteren dat je range zich verplaatst heeft.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik volg de elo hell niet

Maar zie het als een coin flip. Het hoort 50/50 te zijn. Zul je zien als je het probeert dat je 5 keer achter elkaar kop of munt hebt. Hoe langer je doorgaat hoe dichter het gemiddelde bij 50/50 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
van 1400 elo naar 1228 elo gedropt in no time. : (
Ik heb echt geen idee hoe het kan, maar hoe lager de elo, hoe smeriger de community hun attitudes.
Ik main geen role en ook geen champion. Ik speel alles afhankelijk van hoe en wat en probeer te counterpicken. Maar mensen vertellen mij vaak dat je een champ / role moet mainen.
Wat is een goede role om mijzelf wat omhoog te schieten en welke champs kunnen daar goed in zijn en big plays maken?
Soms duoq ik, en dus zaten we te denken aan vayne/draven + support botlane. Of cho jungle, singed top etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:17:
van 1400 elo naar 1228 elo gedropt in no time. : (
Ik heb echt geen idee hoe het kan, maar hoe lager de elo, hoe smeriger de community hun attitudes.
Ik main geen role en ook geen champion. Ik speel alles afhankelijk van hoe en wat en probeer te counterpicken. Maar mensen vertellen mij vaak dat je een champ / role moet mainen.
Wat is een goede role om mijzelf wat omhoog te schieten en welke champs kunnen daar goed in zijn en big plays maken?
Soms duoq ik, en dus zaten we te denken aan vayne/draven + support botlane. Of cho jungle, singed top etc.
Niet counterpicken als je de champ niet kan spelen. Dat counterpick gedram is me veels te popie jopie geworden. Eigenlijk boeit het bijna geen donder op low Elo. Uberhaupt het hoge aantal mensen dat hersenloos pros kopieren qua niche build of counterpick. Ja, cool je bent Lee Sin mid omdat een streamer het doet om mids te counteren en nu sta je 0/7/1 omdat je geen flauw idee hebt hoe je Lee Sin speelt.

Overigens moet je helemaal niets mainen, je moet zorgen dat je bijna overal wel goed in bent. Anders heeft niemand wat aan je als een eerdere pick jouw role pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 10:27
Damn Riven nerfs. En ik was al niet goed met haar. Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:39:
[...]

On-Topic:

Is die nieuwe VI champ ook handig als support of zal die hier op afvallen.
Hij lijkt me wel handig om te gebruiken om dan evengoed dmg items te gaan zodat je altijd nog wat damage doet late game (tanky-dps)
Niet echt. Heel erg item-dependant en doet eigenlijk niets wat heel erg supportive is. CC is niet schrikbarend lang en het meeste in haar kit is "egoistisch" in de zin dat het alleen haar zelf helpt. En zelfs je spammable CC werkt niet echt omdat het te kort is en je jezelf buiten de range van je ADC plaatst ermee. Op het moment dat deze in bereik komt is jouw CC al wel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:28:
[...]

Niet counterpicken als je de champ niet kan spelen. Dat counterpick gedram is me veels te popie jopie geworden. Eigenlijk boeit het bijna geen donder op low Elo. Uberhaupt het hoge aantal mensen dat hersenloos pros kopieren qua niche build of counterpick. Ja, cool je bent Lee Sin mid omdat een streamer het doet om mids te counteren en nu sta je 0/7/1 omdat je geen flauw idee hebt hoe je Lee Sin speelt.

Overigens moet je helemaal niets mainen, je moet zorgen dat je bijna overal wel goed in bent. Anders heeft niemand wat aan je als een eerdere pick jouw role pakt.
Dan probeer ik mid en top te boycotten en probeer ik mezelf te verbeteren in support, jungle, adc

Iemand die mij goede supports, junglers en adc aan kunnen raden? Voor adc's heb ik het liefst easy to play, high reward champs. Sinds ik niet zo heel veel adc speel. : 9

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 21-12-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ezreal is de makkelijkste. Harass met Q, escape met E en een redelijke burst damage. Maar high reward EN easy to play spreekt elkaar een beetje tegen. Dat zou namelijk OP betekenen ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:54:
[...]

Gratz! De keren dat ik je heb zien streamen ben je ook wel stukken beter gaan spelen dan toen je net mee kwam doen met de GoT games, dus wel verdiend ook. Goed bezig!
Heel erg bedankt voor je commentaar Vicarious dat vind ik heerlijk om te horen:)

Ik wil ook even mijn hart luchten over dit topic..

Toen ik hier 2 jaar geleden dit topic ontdekte was iedereen vriendelijk tegen elkaar.(tuurlijk dolde we wel met elkaar)
Nu 2 jaar later post ik bijna niet meer hier in dit topic en voel ik mij vervreemd van veel van de tweakers die ik ooit hooghield.

Dit topic is veranderd in niks als discussie over en weer. Gezelligheid is ver te zoeken:( De Oldschool GoT-ers die mij 2 jaar geleden op dit spelletje verliefd lieten worden daar is niet veel meer van over. En de nieuwe mensen die hier nu zijn hebben een heel andere mindset...

Het GoT kanaal in LoL is meestal 30-40 personen en er word geen woord meer gekletst. Word er wat gezegd is het 9/10 keer flame op elkaar.
Ik zou echt willen dat de sfeer hier in dit ooit zo gezellige topic een positieve kant op zou gaan... het is diep triest hoe sommige mensen hier met elkaar omgaan:(

Maak het weer gezellig heren.

Greetz blamauci

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
blamauci schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:34:
[...]

Heel erg bedankt voor je commentaar Vicarious dat vind ik heerlijk om te horen:)

Ik wil ook even mijn hart luchten over dit topic..

Toen ik hier 2 jaar geleden dit topic ontdekte was iedereen vriendelijk tegen elkaar.(tuurlijk dolde we wel met elkaar)
Nu 2 jaar later post ik bijna niet meer hier in dit topic en voel ik mij vervreemd van veel van de tweakers die ik ooit hooghield.

Dit topic is veranderd in niks als discussie over en weer. Gezelligheid is ver te zoeken:( De Oldschool GoT-ers die mij 2 jaar geleden op dit spelletje verliefd lieten worden daar is niet veel meer van over. En de nieuwe mensen die hier nu zijn hebben een heel andere mindset...

Het GoT kanaal in LoL is meestal 30-40 personen en er word geen woord meer gekletst. Word er wat gezegd is het 9/10 keer flame op elkaar.
Ik zou echt willen dat de sfeer hier in dit ooit zo gezellige topic een positieve kant op zou gaan... het is diep triest hoe sommige mensen hier met elkaar omgaan:(

Maak het weer gezellig heren.

Greetz blamauci
Ik herken je hierin, niet in dit topic maar dat ligt aan het spel zelf. Toen ik bijna 2 jaar geleden begon was alles nog vriendelijk, geen meta, etc. Het was een simpel spelletje om je te vermaken. Toen het meer een e-sport begon te worden, begon de community erg te veranderen. En ja, een kleine samenvatting dus, het spel, de mensen en dergelijke zijn drastisch veranderd. Het is nu een hardcore e-sport, en de meta geeft het spel een gelimiteerd gevoel, mensen behandelen elkaar shit ingame. 2 jaar geleden was nostalgie hehe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:56

anu

De gezelligheid is er soms wel nog :) heb pas nog een tijdje met Thormodo (en nog iemand, ben zn naam helaas kwijt :P) zitten praten en een game gespeeld, dat was wel gezellig, ook nuttige tips gekregen en nog even een botmatch gedaan om het een en ander te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Thormodo is idd een goede gast. en ik denk dat je mischien met rhodro hebt gespeeld. Mensen die mij dit spel hebben leren liefhebben om het zo maar te zeggen.

Ik weet nog goed dat we Got vs Got matches deden gebruik makend van Jeffro's Fakegaming.eu website om teams te maken.

Daarvoor hadden we veel fun in normals en dergelijke. Ik mis dat gewoon heel erg soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Nee het was niet Rhodro, was ook een nieuwere speler.
Ik ben altijd wel in voor een paar leuke potjes, maar ik zit wat betreft niveau een stuk onder bv Thormodo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niveau is niet van belang als je met de goede mindset een game in gaat met zn allen. Zeker in normals moeten mensen (ja, ook Tweakers) niet zo butthurt doen als iemand het niet zo goed doet als zijzelf. Dan worden de games vanzelf weer leuker. Maar nu lijkt het alsof iedereen in zo'n game elkaar wil aftroeven en is iedereen inmiddels zowat bang om met elkaar te spelen. Anyway, als ik online ben, stuur maar gerust invites. Ik join wel. Zeker in normals is niveau voor mij niet van belang, dus ook low lvls zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
dat weten we Thormodo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious is PublicPervert, niet Thormodo. Thormodo heeft het aap icoontje.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:11:
Niveau is niet van belang als je met de goede mindset een game in gaat met zn allen. Zeker in normals moeten mensen (ja, ook Tweakers) niet zo butthurt doen als iemand het niet zo goed doet als zijzelf.
Helemaal mee eens :) speel zelf ook vaker met vrienden, van lvl 4 tm lvl 30 :), gaat vaak ook minder goed, maar we hebben wel altijd lol op skype en dat is wat ik het belangrijkste vind.
Ik voel mezelf soms wel een beetje bezwaard om met mensen van een hoger niveau te spelen omdat ik het plezier voor hun niet wil bederven door stomme fouten, en ja, die maak ik geregeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anu schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:32:
[...]

Ik voel mezelf soms wel een beetje bezwaard om met mensen van een hoger niveau te spelen omdat ik het plezier voor hun niet wil bederven door stomme fouten, en ja, die maak ik geregeld :P
Die maakt iedereen. De een wat meer dan de ander, maar dat weet je van tevoren. En wat maakt het nou eigenlijk uit. Er komt er eentje bij in je win of in je loss kolom. Lekker belangrijk. Tuurlijk doe je je best om te winnen, maar als het even wat minder gaat snap ik echt de noodzaak niet om mensen waar je premade mee bent af te gaan zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:48:
mensen behandelen elkaar shit ingame
Das al jaren zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:09:
Ezreal is de makkelijkste. Harass met Q, escape met E en een redelijke burst damage. Maar high reward EN easy to play spreekt elkaar een beetje tegen. Dat zou namelijk OP betekenen ;)
ezreal word door een hoop carries gewoon out-damaged, zowel 1V1 als in teamfights
easy 2 play zou ik hem niet noemen trouwens, je kan erg hard falen als je je skills niet weet te landen/verkeerd gebruikt (gogo arcane shift midenin teamfight :P )

trouwens, ik vind het forum toch wat meer voor discussies en tips dan gezellig kletsen, daar is de chat voor (dat die niet/nauwelijks word gebruikt is een 2de)
en voor mij ligt het erg aan wat ik speel; soloQ normals tryhard ik meestal maar met nieuwe champs en setups, of gewoon voor de lol, solo/duoQ ranked ga ik vol tryhard met m'n beste champs en rollen
ga ik met een aantal gewoon met 5 man in de normal que met voicechat aan dan wordt het gewoon een gezellige boel waarbij het weinig uitmaakt wat we doen qua winnen/verliezen

[ Voor 32% gewijzigd door godofal op 21-12-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
godofal schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:41:
[...]

trouwens, ik vind het forum toch wat meer voor discussies en tips dan gezellig kletsen, daar is de chat voor (dat die niet/nauwelijks word gebruikt is een 2de)
Was dat punt van discussie dan? Anyway, dat over Ez is puur mijn ervaring. Ik ZUIG als AD carry maar met ez heb ik in normals een 60% winrate. Damage is leuk, maar overleven is belangrijker. En daar is Ez uitstekend in als je je E bewaart. Bovendien is het met die Q erbij ook extra makkelijk lasthitten en harassen.

Over de GoT chat ingame:
PublicPervert (10:15): ZO SLETJES
PublicPervert (10:15): GAAN WE NU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR?
PublicPervert (10:15): GROUP HUG

10.30 uur nog steeds geen reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:41:
[...]

ezreal word door een hoop carries gewoon out-damaged, zowel 1V1 als in teamfights
easy 2 play zou ik hem niet noemen trouwens, je kan erg hard falen als je je skills niet weet te landen/verkeerd gebruikt (gogo arcane shift midenin teamfight :P )
Je skills niet goed gebruiken is niet echt Ezreal-related. Hij is erg vergevend, heeft een goedkope (in beide betekenissen van het woord) spambare superlange skillshot die eventuele slows toepast en escape. Dat maakt hem makkelijk om te spelen, zowel defensief als offensief. Ezreal is geen moeilijke champ omdat hij vooral skillshots heeft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik heb mijn nieuwe main gevonden! ORIANNA :D Orianna is echt super goed, mid en late, early wat mana hungry, maar zo goed als je wat kan farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:29:
[...]

Was dat punt van discussie dan?
nieuwe champs/remade champs, items, willekeurige dingen
kan mijn mening zijn hoor, maar een forum vind ik iets waar info hoort te staan dingen die je wilt bewaren, dingen die over een week nog steeds van toepassing is

een gezellige chat ("hey, gaan we straks ff potje spelen") heeft geen waarde om te bewaren, dat kan in een chat gezegd worden en hoeft niemand ooit nog terug te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 02:24:
[...]

kan mijn mening zijn hoor, maar een forum vind ik iets waar info hoort te staan dingen die je wilt bewaren, dingen die over een week nog steeds van toepassing is

een gezellige chat ("hey, gaan we straks ff potje spelen") heeft geen waarde om te bewaren, dat kan in een chat gezegd worden en hoeft niemand ooit nog terug te lezen
We hebben er weer een hoor.
Om de zoveel tijd word er weer een wannabe-mod geboren, die ons tere jonge tweakertjes wel eens zal vertellen wat wel en niet mag.

;w ;w ;w ;w

Ontopic:

Ik heb de laatste paar dagen super slechte games, niet normaal.
Lijk alles te verliezen, met alles langzamer te zijn.
Misschien moet ik meer oefenen om er een beetje terug in te komen.

Maar dat geflame al vanaf de lobby komt toch wel echt me keel uit.
Zelfs als er een keer niemand is die zeurt over de comp, zodra dat 1 iemand een "fout" maakt is het gedaan.
Vanaf dat moment beginnen de flames over en weer:
player 1: Why did you engage retard?
palyer 2: Lol, says no CS $player1
player 1: Omg your so bad, look your items.

Etc etc. Zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
godofal schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 02:24:
[...]

Die discussie hebben we volgens mij een week geleden nog gehad. Volgens mij gaat het prima de laatste tijd, en als er posts tussen zitten die hier volgens jou niet thuishoren plaats je een topicreport lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Laatst online: 09:40
Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:29:
[...]

Was dat punt van discussie dan? Anyway, dat over Ez is puur mijn ervaring. Ik ZUIG als AD carry maar met ez heb ik in normals een 60% winrate. Damage is leuk, maar overleven is belangrijker. En daar is Ez uitstekend in als je je E bewaart. Bovendien is het met die Q erbij ook extra makkelijk lasthitten en harassen.

Over de GoT chat ingame:
PublicPervert (10:15): ZO SLETJES
PublicPervert (10:15): GAAN WE NU WEER LIEF DOEN TEGEN ELKAAR?
PublicPervert (10:15): GROUP HUG

10.30 uur nog steeds geen reactie :(
Ik heb ook zo'n gevoel, als AD Carry voel ik me niet helemaal op mijn plek, al kan ik het wel aardig spelen. Mijn main problem als ADC is dat ik niet helemaal goed weet wanneer ik een aanval kan doen, en het initiaten op de botlane is heel erg van mijn support afhankelijk. Ik heb ook vaak problemen als ik purple speel, dan speel ik veel slechter op bot (kan op de een of andere manier veel slechter spelen als ik verticaal zit, misschien eens een 4K scherm kopen ;-)

Ik weet nu niet of ik nou enorme pech heb (kijk die winrate) of dat ik gewoon zuig als ADC, hoe goed is mijn average farm bijvoorbeeld)?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tOK1a.png

Gisteren weer een loss met Ezreal erbij, 11/8/11 maar onze Mordekaiser ging AFK. We hielden het nog een tijd uit en we hadden zelfs hun inhibitors plat, 10 minuten later, maar 4v5 winnen is heel erg lastig, zo ook nu. Na 40 minuten kwamen ze met 3 tanks onze base in en toen was het klaar. Dag ELO :)

[ Voor 10% gewijzigd door DiedB op 22-12-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Laatst online: 13-03 13:31
Het is weer vakantie en zaterdag,

garant voor complete retards in solo queue..
altijd fijn >.<

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Net nog een game gedaan zonder trolls ed. Ok, ook niet veel communicatie, maar mensen gingen dood bij ganks terwijl het niet perse had gehoeven maar geen getroll ed. Was wel eens leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/acx3L.jpg

Dit zijn mijn ezreal stats ;) Op zich valt het nog mee omdat ik de laatste 3 games ermee gewonnen heb, maar de winrate was onlangs dus nog een stuk lager. Mijn ezreal skill is heel wisselvallig, de ene keer gaat het goed en dan weer niet. Hoe vaker je hem speelt, hoe meer het goed gaat gaan: gewoon blijven spelen dus. Het is misschien niet goed voor je elo, maar je kunt er wel gewoon voor zorgen dat je op hetzelfde elo blijft met andere champs.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 07:07:
[...]

We hebben er weer een hoor.
Om de zoveel tijd word er weer een wannabe-mod geboren, die ons tere jonge tweakertjes wel eens zal vertellen wat wel en niet mag.

;w ;w ;w ;w
wannabe mod? volgens mij lees je mijn post verkeerd, of kom ik heel anders over dan ik bedoel
ik geef mijn mening, ik zeg niet hoe het moet of dat iets niet mag
volgens mij is dat júíst het punt van een forum; iedereen kan openlijk zijn mening geven en iedereen kan daarop reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een paar vrienden bewezen hoe broken LoL is op het moment en dat roles geen donder meer uitmaken. Expres teams van 3-5 bruisers gekozen en bijna elke game hard gestomped. Zelfs bruisers gekozen die ik en mijn lanemate nog nooit echt gespeeld hebben. Zolang je enemy ADC maar kapot kan bullyen win je het wel. Zo retarded. Onze 2 randoms hadden echt elke keer pre-game zoiets van wtf. League of Cleavers.

Replays:
Riven + Lee Sin + Olaf + Ezreal + Vi LoLReplay File
Xin Zhao + Wukong + Kha'Zix + Vi + Diana LoLReplay File

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

klopt idd, bruisers zijn atm niet normaal. Op dominion is het nog erger en hoef je eigenlijk alleen een paar typen bruisers te pakken plus de paar ap carries die nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
speedzor schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:34:
[...]

[afbeelding]

Dit zijn mijn ezreal stats ;) Op zich valt het nog mee omdat ik de laatste 3 games ermee gewonnen heb, maar de winrate was onlangs dus nog een stuk lager. Mijn ezreal skill is heel wisselvallig, de ene keer gaat het goed en dan weer niet. Hoe vaker je hem speelt, hoe meer het goed gaat gaan: gewoon blijven spelen dus. Het is misschien niet goed voor je elo, maar je kunt er wel gewoon voor zorgen dat je op hetzelfde elo blijft met andere champs.
Dan moet ik zeggen dat mijn average farm nog best aardig is (ik speel 1100-1200 ELO, maar heb het gevoel hoger horen te zitten zoals iedereen). Op jouw ELO lijkt me farmen juist makkelijker omdat lanes wat minder aggressive zijn? Ik blijf in ieder geval Ezreal pakken mocht in ADC gepusht worden (ik speel liever mid met Morgana).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DiedB schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:54:
[...]

Dan moet ik zeggen dat mijn average farm nog best aardig is (ik speel 1100-1200 ELO, maar heb het gevoel hoger horen te zitten zoals iedereen). Op jouw ELO lijkt me farmen juist makkelijker omdat lanes wat minder aggressive zijn? Ik blijf in ieder geval Ezreal pakken mocht in ADC gepusht worden (ik speel liever mid met Morgana).
Die farm zegt lang niet alles. De gamelengte maakt ook nogal veel uit voor die getallen. Bovendien wordt op high elo juist aggressief gespeeld. Elk positioneringsfoutje wordt direct afgestraft waardoor je zomaar gezoned kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Pff. Net een petje gehad met Renekton. Stond tegen Malphite en ik had first blood. Ons team ging lekker 7-0. Toen vond tf het nodig om te gaan roamen. Ging 4 keer dood in 5 minuten en feede de enemy lux. Ik denk dat we nooit een normale teamfight hebben gehad aangezien tf de hele tijd uit positie ging. En werd gekilled vervolgens dacht ons carry engage en bam iedereen dood.

Uiteindelijk verloren met 70-45 score ofzo :(
Renekton: 15/3/7

Valt niet te carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiedB schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:54:
[...]

Elo zegt weinig over hoe moeilijk farm je word gemaakt. Jungler, enemy compositie e.d. moet je allemaal in rekening houden. Een Soraka/Cait lane zal super passive zijn, een Ez/Leona combo... not so much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Zo hebben wij vanavond (Half premade) ook zo'n potje gedaan.. Eigenlijk 5x solo top ;)

Darius, Vi, Malphite, Lee en Garen. Eerst met 4 man in het 2e bosje op bot, double kill gemaakt toen ze wouden beginnen te farmen, door naar mid, kill gemaakt, door naar top, 2 kills gemaakt... Toen was het echt GG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel wel wel, welke tweaker kwam ik toch wel toevallig tegen in solo Q :D

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/255rzux.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:33:

[afbeelding]
It's me MARIO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vandaag wel een toffe steal. Met Teemo na het laden binnen één seconde een doran's blade gehaald en skill in W gedaan. Vervolgens als een speer naar blue van tegenstander en in de bush verborgen, totdat Amumu-jungler bij blauw kwam. Hij had 30% health, ik kill hem en pakte first blood en zijn blauw en met W weer vliegensvlug naar bot O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:33:

[afbeelding]
haha cool :D Leuk ook dat je in hetzelfde team kwam en ook nog won. Allebei elo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:20:
Had vandaag wel een toffe steal. Met Teemo na het laden binnen één seconde een doran's blade gehaald en skill in W gedaan. Vervolgens als een speer naar blue van tegenstander en in de bush verborgen, totdat Amumu-jungler bij blauw kwam. Hij had 30% health, ik kill hem en pakte first blood en zijn blauw en met W weer vliegensvlug naar bot O+.
zoiets zag ik laatst ook; onze teemo begon met teleport, TPde asap naar onze top turret en verstopte zich bij hun blouw
helaas verging het hem slecter dan jou; ze hadden een yi jungle die gelijk heal nam als 2de skill, waardoor yi lang genoeg overleefde en z'n teammaten hem kwamen helpen

leuke tactiek, maar erg high-risk high-reward imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Laatst online: 13-03 13:31
hoe 100 elo te zakken in een halve dag..

echt, dit spel wordt zo verziekt door trolls >.<

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:39
In het weekend ranked spelen staat garant voor eloloss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Vandaag weer een slechte dag in soloqueue... Ik ging in alle acht games op één na (toen ik support speelde) positief, maar ik had een hoop pech met teammates denk ik, want ik had 5 losses en 3 wins. Die 3 wins waren voor mijn gevoel vooral aan mij te danken, van teammates moest ik het niet echt hebben ondanks dat ik goed aan het roamen was. Zit nu op 1070 ELO maar ik heb niet het gevoel daar te horen, denk dat 1150-1250 wat meer past.

Een van de games die ik wel won was zo belachelijk makkelijk. Ik speelde Morgana mid tegen Ahri. Ik won mijn lane en ging wat roamen waar ik nog wat kills oppakte en toen kwam hun jungler mij ganken, gingen ze beide low health (net als ik), gaat hun jungler op een hoek van een bosje recallen (extreem voorspelbaar) en had ik een gratis kill met een binding, en dat is zeker 4 keer gebeurd in die game. Anyway, ik was in 12 minuten legendary met 9/0/2. Zojuist ook tegen een Ryze geëindigd met 11/0/13, en tegen een Talon mid (speelde zelf Morgana) met 11/5/20, heb nog nooit van een Talon gewonnen met Morgana :P

Ik denk altijd maar: als ik niet kan winnen, dan zorg ik in ieder geval dat ik met een fatsoenlijke score eindig. Dat houdt niet in dat ik ga lopen stealen maar wel dat ik heel voorzichtig speel, en het lijkt wel aardig te werken. Mijn gemiddelde KD is toch al een stuk beter geworden vandaag (6.2/5.6)

Nu maar hopen dat ik komende week meer geluk heb :P Iemand nog tips voor soloqueue als midspeler?

http://www.lolking.net/summoner/euw/24473817#history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e7YUIP89Ifk]

Ik speel voornamelijk Dominion, vind ik iets leuker(en sneller) dan de normale mode. Iemand nog tips en tricks hoe ik dit anders kon aanpakken in bovenstaand filmpje? Ging wel goed imo, alleen tips zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Laatst online: 04-04-2024
Sharfer schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:05:
hoe 100 elo te zakken in een halve dag..

echt, dit spel wordt zo verziekt door trolls >.<
Helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
StevenzeN schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:38:
[video]

Ik speel voornamelijk Dominion, vind ik iets leuker(en sneller) dan de normale mode. Iemand nog tips en tricks hoe ik dit anders kon aanpakken in bovenstaand filmpje? Ging wel goed imo, alleen tips zijn altijd welkom.
Dat je de moeite ervoor neemt om er een video van te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
joostmakaay schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:19:
[...]

Dat je de moeite ervoor neemt om er een video van te maken
Hehe, ach, vind ik leuk om te doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen! nieuwe tweaker hier,

Ik moet zeggen ik ben al lange tijd een LOL-speler! maar wat ik me dit weekend mee maak!

ik zit normaal rond een elo van 1300, en van het weekend gewoon naar 1150 geknald ! (na 2-3 dagen spelen :P) Ik zat niet echt in een Loss streak, maar waar ik tegen aan loop, ik zit games gewoon op bot lane als ADC 6/0 te gaan ! en de rest van me team zuigt gewoon zwaar, of zit gewoon te dromen!

mensen die midden in een Game zeggen , sry GTG dinner ! *Zucht

ik weet niet of meer het zo ervaren, maar ik vind de lol ranked games niet meer echt ranked gevoel geven, ik zit gewoon met een potje pannekoeken te spelen de hele dagen lang :P

zijn hier nog mensen die fanatiek spelen? die rond mijn (huidige :S) 1150 elo ziitten ?
zou graag eens een team hebben wat wel serieus speelt :) misschien leu kom eens een potje te doen!

Me main rol is ADC :) daar kun je wat mee :P

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
DiedB schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:14:

Ik denk altijd maar: als ik niet kan winnen, dan zorg ik in ieder geval dat ik met een fatsoenlijke score eindig. Dat houdt niet in dat ik ga lopen stealen maar wel dat ik heel voorzichtig speel, en het lijkt wel aardig te werken. Mijn gemiddelde KD is toch al een stuk beter geworden vandaag (6.2/5.6)

Nu maar hopen dat ik komende week meer geluk heb :P Iemand nog tips voor soloqueue als midspeler?

http://www.lolking.net/summoner/euw/24473817#history
Van zulke mensen wordt ik zoo moe in ranked.
ik win liever een game waarmee ik zwaar negatief sta en alles heb geprobeerd dan dat ik verlies met een goede score.

laatst een game geeindigt met 1/13 op lee sin maar wel gewonnen.
iedereen was zo score geil dat niemand durfde te engagen. als lee sin er in gegaan. akali vision gegeven in haar cloud en de adc weggekickt. Resultaat wat dat ik direct dood ging maar wel gezorgd had dat er teamfights kwamen en dat we uiteindelijk wonnen.

ik kom zo vaak mensen tegen die zeggen ja maar ik stond wel goed maar die vervolgens niks hebben gedaan om de game te winnen. Je stond wel 5/2 maar op de momenten die je er moest zijn was je er niet omdat je veel te passief speelde.
Ik durf mezelf best op te offeren voor een 1 om 3 exchange of een 1 om 1 shutdown + assist van teammate,
Probleem is dat bijna niemand dat doet omdat ze alleen aan hun eigen score denken.
Wat heb je aan tanks die niet voorop gaan omdat ze geen deaths willen. Je bent een tanks dus dat betekend dat je kanonenvoer bent. Nu heb ik het niet over momenten dat een engage gewoon een slecht idee is maar over momenten wanneer ze een split push doen. Zie je hun adc op top staan en de bruiser op bot. Sta je met 5 mid durfen ze nog niks. Ga er dan op in en pak die 3 kills. Een 3 v 5 gaan ze echt niet winnen.

Gister weer paar potjes verloren. Met solo que ga je er soms alleen in omdat je team niet volgt. Bij duo q gaan er 2 in en volgt de rest wel.

Wat jij nu zegt is dat je de game al opgeeft en vervolgens alleen aan je eigen score denkt.
Ik geef pas op als mijn nexus kapot is. Ik heb al vaker gezien dat een team hoogmoedig werd en verloor door. een ace in de enemy base.
Niks persoonlijks en ik weet niet of jij het zo doet maar je kan de reden zijn voor een lose ook al heb je nog een goede score.

Kan iemand mij met mijn stream helpen ?
http://nl.twitch.tv/Snoosje
ik probeer dat programma wat hier wordt aanvbevolen maar krijg het niet echt voor elkaar.
Ik heb één probleem verholpen door hem op borderless te zetten,
De stream heeft geen lag ik ook geen echte maar zodra ik ga streamen lijkt de gameplay een beetje stroperig te gaan

[ Voor 28% gewijzigd door snoos op 24-12-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:38:
[video]

Niet echt outplayed, zonder die Nidalee had jij wel eens het onderspit kunnen delven. Haar Q doet aardig wat damage als Twitch zoveel HP mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoos schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:02:
Kan iemand mij met mijn stream helpen ?
http://nl.twitch.tv/Snoosje
ik probeer dat programma wat hier wordt aanvbevolen maar krijg het niet echt voor elkaar.
Ik heb één probleem verholpen door hem op borderless te zetten,
De stream heeft geen lag ik ook geen echte maar zodra ik ga streamen lijkt de gameplay een beetje stroperig te gaan
Heb net je filmpjes bekeken en daarop lijkt het soepel te lopen. Wel is de beeldkwaliteit echt bagger. Het probleem zou kunnen liggen aan je bandbreedte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Sta je met 5 mid durfen ze nog niks. Ga er dan op in en pak die 3 kills. Een 3 v 5 gaan ze echt niet winnen.
Eh, ook dat is subjectief. Heb wel eens 3v5s gewonnen en andersom ook verloren. Als hun 10/1 bot en top lane + tank de mid lane op komen en jouw carry zijn eerste BF-item nog niet eens af heeft en er voorderest niemand fed is aan jouw kant kun je het wel schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:58:
[...]

Heb net je filmpjes bekeken en daarop lijkt het soepel te lopen. Wel is de beeldkwaliteit echt bagger. Het probleem zou kunnen liggen aan je bandbreedte..
Ik heb ziggo alles in 1 plus.
De stream gaat goed. kwaliteit heb ik laag want ik zit met dat stroperige effect, het reageert zodra ik ga streamen allemaal een halve seconde of minder later waardoor het lasthitten echt een drama wordt

Als ik de stream start gaat hij van vaste 60 fps naar 40-50 fps. daar zou het niet aan moet liggen denk ik ?
Pc specs

GTS 250
Phenom 965 BE
4 gb ddr3 1333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoos schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:35:
[...]

Ik heb ziggo alles in 1 plus.
De stream gaat goed. kwaliteit heb ik laag want ik zit met dat stroperige effect, het reageert zodra ik ga streamen allemaal een halve seconde of minder later waardoor het lasthitten echt een drama wordt

Als ik de stream start gaat hij van vaste 60 fps naar 40-50 fps. daar zou het niet aan moet liggen denk ik ?
Pc specs

GTS 250
Phenom 965 BE
4 gb ddr3 1333
Delay in je game aan jouw kant ligt aan je PC specs. Als het slechts aan de bandbreedte ligt zou je zelf niets merken. Je grafische kaart is niet geweldig en LoL blijft elke patch meer en meer (grafisch) geheugen opvreten. Het streaming programma vreet zelf ook geheugen/CPU om jouw beeldjes te converteren naar een webformaat van lagere kwaliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ligt het gewoon aan me PC! haha

Laatst even een potje met vrienden proberen te recorden, F* me ! echt met het Bannen van champs lagde ik al als een tierelier :P

*Tijd voor nieuwe pc*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een héél goede post gelezen op Reddit over "elo hell" waar ook Dyrus heeft op geantwoord:
http://www.reddit.com/r/l...guys_real_quick/?sort=new

Die lippenstift had ik al aan, maar Darius moet ik nog leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:45:
[...]

Delay in je game aan jouw kant ligt aan je PC specs. Als het slechts aan de bandbreedte ligt zou je zelf niets merken. Je grafische kaart is niet geweldig Bagger en LoL blijft elke patch meer en meer (grafisch) geheugen opvreten. Het streaming programma vreet zelf ook geheugen/CPU om jouw beeldjes te converteren naar een webformaat van lagere kwaliteit.
klopt grafische kaart is kapot gegaan heb nu een oude erin :( maar denk je als ik een nieuwe koop en 4 gb ram erbij dat het dan wel lukt zonder lag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoos schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:06:
[...]

klopt grafische kaart is kapot gegaan heb nu een oude erin :( maar denk je als ik een nieuwe koop en 4 gb ram erbij dat het dan wel lukt zonder lag ?
Mijn PC en verbnding zijn nogal overkill. Ik heb geen inzicht in hoeveel je nodig hebt om het vloeiend te laten werken als je een bestaande budget-PC moet uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Gebanned doordat ik AFK was door die firewall bug, gvd riot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:12
joostmakaay schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:38:
Huh had ook de firewall bug maar ik kreeg gewoon een nieuwe game na 2 x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Bruiser Master yi O+

Merc threads
Frozen mallet
Sunfire cape
Ravenous Hydra
Randuins omen
Banshee's veil

met flash en Exhaust als summoner spells

[ Voor 23% gewijzigd door hardcoresmurf op 24-12-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Hoe kan dat ooit werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

In een team fight gebruik je Alphastrike om te initiaten, je Banshee's veil houd hun cc tegen, dan doet je sunfire cape + (ult + hydra combo) veel aoe damage en je Frozen mallet is je gap-closer als de enemy wil ontsnappen en je Randuin's omen verminderd hun attack speed.

[ Voor 9% gewijzigd door hardcoresmurf op 24-12-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan niet de eerste keer geweest. Of de tweede. Of de derde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
[...]
Wat jij nu zegt is dat je de game al opgeeft en vervolgens alleen aan je eigen score denkt.
Ik geef pas op als mijn nexus kapot is. Ik heb al vaker gezien dat een team hoogmoedig werd en verloor door. een ace in de enemy base.
Niks persoonlijks en ik weet niet of jij het zo doet maar je kan de reden zijn voor een lose ook al heb je nog een goede score.
Dat snap ik, maar zo extreem ben ik niet. Als ik zie dat het slecht gaat schakel ik over op voorzichtig spelen. Als ik zie dat ik er met mijn Morgana in kan diven en er 5 kan ulten en vervolgens zelf dood ga, doe ik dat graag, als ons team er beter van wordt. Ik ga na het punt waarop we beginnen te verliezen enkel op veilig tot redelijk veilige plekken lopen, maar ik blijf uiteraard mijn team volgen :)

Had net een nogal vreemde game, doordat de enemy Yorick en Ryze een laneswitch forceerden, waardoor Renek en ik ook een aantal keer van kant zijn gewisseld. Na 3 keer maar opgegeven en toen zijn we volgens hun plannen door gaan spelen, en ik kwam er nog aardig met Brand tegen Yorick (mijn jungler hielp goed).

Score van Ryze aan het eind:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rTVUF.jpg

Ik heb hem maar voor unskilled gereport, als ie niet eens één assist kon krijgen. Dat hoort echt niet (ook niet op 1100ELO ;-)) Misschien moeilijk voor te stellen maar hij probeerde het echt, het was geen troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
tsktsk net een 0/2/32 met Janna en maar 1 teamwork. Learn to appreciate support more :P

Had echt een verschikkelijke streak van loses met blitz (speel hem weinig). Switch naar Janna en gelijk 2 wins. Terwijl blitz nog steeds sterker voelt. Ach ik faalde behoorlijk met de grabs. Als je dat niet goed doet.... :(

[ Voor 56% gewijzigd door thewizard2006 op 25-12-2012 01:02 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef435
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-08 20:45
Ja, support zoals altijd underrated.
Hoewel ik nog steeds vind dat support een van de lastigste roles is: zonen, leven op bar weinig geld(valt wel mee nu in het preseason) en ook 0 kans om een 1v1 te winnen.
Het hele systeem is ook niet op supports gebouwd, je krijgt nauwelijks ip als support.

Speelde net met echt een goede Sona, en niemand die er iets van merkt of zegt.
Ik hoefde gewoon alleen maar zinloze 1v1's in de jungle uit te lokken, binnen 5sec staat Sona daar met heal en stun->profit.
En dan te bedenken dat de carry er pas na 25 seconden is om nog even met een jump de kill op te pakken(Trist >.>)

Ik moet Janna toch echt een keer leren, ik ben alleen nooit handig in dat shielden, kan lastig inschatten wanneer ik het in moet zetten.

Iemand al tegen Vi moeten lanen? Volgens mij heeft zij zojuist Irelia van haar troon weten te verdrijven, als een champ nerfs nodig heeft is zij het wel...
Ik weet niet hoe het komt, maar ze kan die gap gewoon altijd closen, ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Ik vind Sona inderdaad een fijne support die makkelijk een slechte situatie kan omdraaien. Speelde gisteren in een game waar mijn carry niet terug wilde trekken toen de jungler uit river kwam opdagen. Pas toen hij aangevallen werd begon 'ie ineens terug te rennen, terwijl ik maar wat damage deed en achter mijn carry bleef. Omdat de enemy carry op low health ook terug kwam en de jungler niet full health had (in tegenstelling tot ons), hadden we ze beide kunnen hebben. Ik gebruikte m'n ult, Q en vervolgens een auto attack met power chord en zat zo wat te juichen achter m'n scherm, er was echt niets over van ze.

M'n carry had ze allebei met 1 attack kunnen afmaken maar was te bang en rende weg *D Kort daarna gebeurt precies hetzelfde met m'n ult op cooldown, gaat de carry in chat klagen dat ik 'm niet help.

Blegh, support. Ik speel het met plezier als niemand anders wilt maar je krijgt altijd shit over je heen als het slecht gaat en als het goed gaat heeft niemand het door.

Ik wil trouwens ook Janna wat beter leren spelen, ziet er soms erg strak uit bij de streams van spelers die weten wat ze doen. >:)

Vind Vi eigenlijk niet zo zwaar om tegen te spelen tot nu toe. Inderdaad insane gap closers en moeilijk om d'r van je af te krijgen, maar doet ook niet bijzonder veel damage. Heeft eigenlijk altijd iemand nodig om je af te maken early game. Maar het kan ook zijn dat ik tegen slechte Vi spelers heb gelane'd tot nu toe.

[ Voor 18% gewijzigd door Mmore op 25-12-2012 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steef435 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 02:20:

Iemand al tegen Vi moeten lanen? Volgens mij heeft zij zojuist Irelia van haar troon weten te verdrijven, als een champ nerfs nodig heeft is zij het wel...
Ik weet niet hoe het komt, maar ze kan die gap gewoon altijd closen, ongelooflijk.
Kheb wel een keertje MET Vi gelaned, en tenzij je er al 30 games met haar op hebt zitten is dat verrekte lastig in bepaalde matchups. Ik ben bijvoorbeeld helemaal afgemaakt door een Darius die gelijk Frozen Malllet ging bouwen voor de health (zodat je W-passive ook minder nut heeft). Hij deed meer damage en was tankier in lane. Nu zal ik in teamfights vermoedelijk iets meer nut hebben normaal gesproken, maar dat is niet van toepassing als Darius 2/1/0 staat en jij 1/2/0 met 30 a 40 farm minder. Uiteindelijk die game met een magere 1/3/0 afgesloten omdat andere lanes ook aan het feeden waren en we eigenlijk kansloos waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik heb ook nog niet heel veel tegen vi gespeeld, maar van wat ik heb gezien is ze niet bepaald sterk
het feit dat ze lastig aan mensen kan "plakken" zou moeten betekenen dat ze veel schade moet doen, en dat is niet zo
niet genoeg anyway

elke champion die wat burst heeft out-trade haar, simpelweg omdat je je burst kan doen en zonder veel problemen kan weglopen

de enige manier waarop je zou kunnen verliezen van haar is als je zelf niet inspeelt op haar krachten; ze is gemaakt voor de langere 1V1 duels, toe-to-toe zeg maar
als je dus gewoon wegloopt na de eerste paar seconden ga je haar bijna altijd out-traden en win je de lane zonder al te veel problemen

wat dat betekent voor vi is dat ze leuk is om te spelen tegen niet-ingewijden, maar zodra je tegenstander wat meer kennis heeft heb je niet heel veel aan haar

olaf en fiora zijn behoorlijke counters tegen haar, olaf dankzij de burst+slow om te engagen/disengagen, fiora dankzij de gapcloser, hoge burst en de untargetable ult (kan ze dus niks doen tijdens een langere engage waardoor haar W vrij nutteloos is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Och, Vi heeft gewoon een item / buff nodig wat voorkomt dat men gewoon bij haar weg loopt. Frozen mallet is een leuke optie. Dit helpt ook gelijk met haar passive, Blast Shield, die een schild voor 10% van max health bied.

Health stacken, beetje herassen met E. Safe farmen tot je 6 hit. Doet denken aan irelia's lane phase :)

Het is jammer dat haar Q zo overduidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Laatst online: 22:54
Firewall bug ?
Was dat de reden dat eergister ofzo alle games vastliepen ?

Wat is er trouwens met de League of Legends website aan de hand ? Ik probeer de nieuwe champion rotation op te vragen maar ik word van de officiele League of Legends site doorgestuurd naar welke vervolgens geblokkeerd word door ESET wegens schadelijke inhoud.

Avira meld het ook als malware website, Google kijkt het nu na.

[ Voor 7% gewijzigd door Dylan93 op 25-12-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Dylan93 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:46:
[...]

Firewall bug ?

Wat is er trouwens met de League of Legends website aan de hand ? Ik probeer de nieuwe champion rotation op te vragen maar ik word van de officiele League of Legends site doorgestuurd naar welke vervolgens geblokkeerd word door ESET wegens schadelijke inhoud.

Avira meld het ook als malware website, Google kijkt het nu na.
Lijkt alweer verholpen?

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Nope, daar inderdaad wel, als je via de launcher klikt word je doorgestuurd naar de website waar ik eerder naar linkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

2x tegen Vi gespeeld als Shen en Singed, eigenlijk geen problemen ermee gehad, zeker gezien alle damage die ze doet physical is en een frozen heart/randuins + ninja tabi haar damageoutput dus flink omlaag brengt. Daarnaast was ik lategame natuurlijk veel tankier als Shen en unkillable als Singed omdat het Singed is :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Dylan93 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:46:
[...]

Firewall bug ?
ik heb m 2x gehad
basically: je komt in de que, lobby, en dan loading screen
je krijgt geen champ vensters te zien, geen loading bars, niks
na een tijdje geeft hij een error dat hij niet kan connecten, wat mss aan de firewall/router kan liggen (volgens de error report)
als je op retry drukt gebeurt er niks, behalve dat je even later dezelfde error krijgt
cancel sluit ie alles af, start je opnieuw op en staat er "reconnect" waarna je hetzelfde verhaal krijgt

na een tijdje (5~10min) is de game gewoon foetsie als je inlogt en staat de game niet in je match history, waarna je weer een nieuwe game kan starten

ik denk dat er gewoon ergens een foutje zit met het maken van de match; de server weet wel dat er een match hóórt te lopen, maar kan de juiste match niet vinden

volgens mij kan je er ook niet voor verbannen worden; de games staan niet in je history, wat mij vertelt dat niemand die match heeft gespeeld en er dus niemand na de game op report kan drukken
leaverbuster zou er ook weinig mee te maken moeten hebben aangezien je niet leaved
en zelfs áls leaverbuster ermee werkt moet je al een geschiedenis hebben met leaven, dat progje bant je niet na 1 of 2 "leaves"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Dylan93 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:57:
[...]

Nope, daar inderdaad wel, als je via de launcher klikt word je doorgestuurd naar de website waar ik eerder naar linkte.
Ook de link uit de launcher werkt voor mij prima :S

http://euw.leagueoflegends.com/node/11237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Heb sinds gisteren weer eens wat potjes gespeeld, na maanden niet te hebben gespeeld. Het spel is wel erg verandert moet ik zeggen. Zowieso visueel en dingen als item shop etc. maar ook bij het kiezen van champs moet je nu vechten voor een plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Nu bij mij ook weer inderdaad, beetje vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig evelynn veel speelt in jungle?

Heb al op solomid gekeken enzo voor items maar blijf het beetje moeilijk vinden welke items nu echt goed bij haar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
godofal schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:51:
ik heb ook nog niet heel veel tegen vi gespeeld, maar van wat ik heb gezien is ze niet bepaald sterk
het feit dat ze lastig aan mensen kan "plakken" zou moeten betekenen dat ze veel schade moet doen, en dat is niet zo
niet genoeg anyway

elke champion die wat burst heeft out-trade haar, simpelweg omdat je je burst kan doen en zonder veel problemen kan weglopen

de enige manier waarop je zou kunnen verliezen van haar is als je zelf niet inspeelt op haar krachten; ze is gemaakt voor de langere 1V1 duels, toe-to-toe zeg maar
als je dus gewoon wegloopt na de eerste paar seconden ga je haar bijna altijd out-traden en win je de lane zonder al te veel problemen

wat dat betekent voor vi is dat ze leuk is om te spelen tegen niet-ingewijden, maar zodra je tegenstander wat meer kennis heeft heb je niet heel veel aan haar

olaf en fiora zijn behoorlijke counters tegen haar, olaf dankzij de burst+slow om te engagen/disengagen, fiora dankzij de gapcloser, hoge burst en de untargetable ult (kan ze dus niks doen tijdens een langere engage waardoor haar W vrij nutteloos is)
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Lang niet elke champion zal haar outtraden. Tuurlijk zijn er zat die dat wel doen (Olaf, Darius, Riven come to mind) en een aantal tops waar je sowieso niet tegen wilt spelen (Teemo, Jayce), maar tegen een wat passievere top (bijv. Malphite, Shen) zou je je prima moeten kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Wat is een goede champion om gewoon in de botlane bezig te zijn? Bijna ieder potje heb je nu wel iemand die binnen 1 sec. zegt top/jungle/mid. Ik speel veel mid met Malzahar dus dat gaat dan soms al niet door. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef435 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 02:20:

Het hele systeem is ook niet op supports gebouwd, je krijgt nauwelijks ip als support.
Iedereen krijgt evenveel IP nadat de game over is. Dat je als support minder krijgt is pure nonsens.
Speelde net met echt een goede Sona, en niemand die er iets van merkt of zegt.
Een beetje het probleem met elke support whiner. Ze willen allemaal credit voor het normaal hun character spelen. Hoezo moet je complimenten krijgen voor je werk doen? Je kiest zelf support en het is echt niet duizendmaal lastiger dan een andere role spelen. Ik verwacht als top laner ook geen credit als ik m'n lane win en dat krijg ik 99.9% van de tijd ook niet.
Irelia is allang geen queen of top lane meer en zit qua buffs/nerfs in een prima plek op het moment. Vi heeft geen sustain en na haar Q closed ze nergens gaps mee tenzij ulti up is. Vi is een oké top, maar overpowered...? Not really. Kan eigenlijk wel een buff gebruiken aangezien W eigenlijk reuze tegenvalt als je weinig tot geen attackspeed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:10:
[...]
Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Lang niet elke champion zal haar outtraden. Tuurlijk zijn er zat die dat wel doen (Olaf, Darius, Riven come to mind) en een aantal tops waar je sowieso niet tegen wilt spelen (Teemo, Jayce), maar tegen een wat passievere top (bijv. Malphite, Shen) zou je je prima moeten kunnen redden.
dat is mijn punt juist; de rol die ze heeft vervult ze nauwelijks en er zijn betere alternatieven
dat je shen/malph noemt als champs die je aankan als vi geeft dat juist aan imo, vi verliest bijna elke matchup

en degenen die ze wint kan ze niet roflstompen zoals andere champs
je wint wel, maar niet hard genoeg
Pagina: 1 ... 115 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.