[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:02
Mmh dat maatk het wel een beetje duidelijk :)

Ik vraag me af, ik zag al mensen die helemaal wild worden van de skin sale, ben ik de enige LoL speler die skins niks waard vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:08:
Het kan best dat je onder je niveau zit hoor. Sharfer zou bijvoorbeeld zeker op 1000 elo kunnen spelen. Punt is gewoon dat je zo veel games hebt gespeeld en je maar weinig elo krijgt per game. Stel dat je 60% van je games wint, wat in principe genoeg zou moeten zijn om 200 ELO te stijgen, dan kost het je gemiddeld nog steeds zo'n 165 games (Ik weet niet of mijn rekensom hier klopt dus slimme Tweakers laat u spreken) om 200 elo te stijgen. En dan zit je nog steeds op 1000. Het gaat gewoon enorm lang duren om eruit te komen zodra je zo laag zit. Dat is ook de reden dat ik niemand aanraad om al ranked te gaan doen als je net level 30 bent, want hoe langer je wacht, hoe makkelijker het is om op je true elo uit te komen.
Dit is mijn grote fout geweest.
Ik heb in het begin meteen ranked gedaan en ben toen laag in de elo zone gekomen.

Daarnaast heb ik naast de elo reset ook nog wel veel support gespeeld. 15 Loses als support.
Ik merk wel dat ik op dit elo mijn lane zowat rofl stomp.
De duo Q die ik met sharfer heb gedaan waar hij ADC was en ik support was gewoon geen weerstand tegen ons in de lane.

Ik vind skins wel leuk. Van de 260 skins heb ik er nu ook direct 7 gehaald :+

[ Voor 24% gewijzigd door snoos op 19-12-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:18:
Mmh dat maatk het wel een beetje duidelijk :)

Ik vraag me af, ik zag al mensen die helemaal wild worden van de skin sale, ben ik de enige LoL speler die skins niks waard vind?
Het heeft geen waarde als in voordeel ingame maar ik vind het toch leuk om te kunnen kiezen uit skins, vooral wanneer veel originele skins gewoon lelijk/saai zijn.

Als je een werkende mens bent, is het niks om elke maand €20 te spenderen aan skins, dus waarom niet? Liever vrijwillig voor skins betalen en zo de makers steunen, dan betalen om te mogen spelen... (subscriptions)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:07:
[...]
Tales of the lane gezien toen het gestreamed werd. Maar dit is het enige toernooi bij mijn weten waar Tabzz gewonnen heeft vs Alex ich? En tegen Xpeke verloor hij vorig weekend op IEM Cologne.
xPeke begon die game met 2 assists door een early invade die misging. Desondanks stond midgame Tabbzz 2/1/0 en xPeke 1/1/3 en had Tabbz een licht CS-voordeel. Even later verloor Millennium echter een big fight bij de dragon waardoor alles de kant van Fnatic op viel, maar individueel gezien heeft Tabzz zich heel goed kunnen meten met xPeke. http://vods.leaguepedia.c...lenium-iem-cologne-group/

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 19-12-2012 13:24 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

speedzor schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:12:
[...]

200 elo = 17 games x 12 elo.

x * 60/100 = 17
x * 0.6 = 17
x = 17 / 0.6
x = 28

28 matches om 200 elo te stijgen aan een 60% win ratio, dat valt best mee. Zeker aangezien je hier uit gaat van een platte 12 elo gain/loss, wat meer is bij de eerste 50 games (en aangezien je er meer wint dan verliest, ga je hier dus nog enkele games sneller bij de 200 elo uit komen).
Haha mijn rekensom faalde inderdaad wel ernstig hard. Maar is de minimum elo gain/loss niet 6, en geen 12? Dan zijn het dus 55 games. Nog aardig wat.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:23:
[...]
Het heeft geen waarde als in voordeel ingame maar ik vind het toch leuk om te kunnen kiezen uit skins, vooral wanneer veel originele skins gewoon lelijk/saai zijn.

Als je een werkende mens bent, is het niks om elke maand €20 te spenderen aan skins, dus waarom niet? Liever vrijwillig voor skins betalen en zo de makers steunen, dan betalen om te mogen spelen... (subscriptions)
Die Space Teemo lijkt me altijd sterker dan de basic skin. Misschien werken sommige skins wel intimiderend dus is het toch een voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:51:
[...]

Nee, zo werkt het niet. Ik heb de afgelopen dagen een paar potjes met Sharfer gespeeld, die momenteel ook rond de 800 elo bungelt (en ook inziet dat hij daar uit kan komen als hij leert hoe hij games het beste kan beinvloeden, waarmee hij al een stap verder is dan jij). Wat merkte ik op toen ik met hem speelde: Hij maakt minder fouten dan de gemiddelde 800 elo-speler, maar hij carried niet. Hij maakt geen plays. (No offense hè Sharfer :) )

Edit @ Edit van Snoos: Het ging om het principe van ELOhell en dat jij denkt dat je meer ELO verliest dan dat je wint. Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat dit niet zo is want anders zou het collectieve ELO moeten dalen naarmate het seizoen vordert. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik som meer ELO, soms minder ELO win afhankelijk van de game. Als jij weinig elo wint dan heb je gewoon gewonnen van mensen onder jouw niveau, en als je veel verliest dan heb je dus verloren van diezelfde mensen.

En @ de discussie rondom Tabzzz. Je moet maar eens de games van Eclypsia (Nu Millenium) gaan analyseren. Tabzzz carried dat team behoorlijk hard hoor. Als je de vergelijking met Fnatic en xPekee bijvoorbeeld maakt zie je dat Soaz veel meer enemies naar zich toetrekt waardoor xPekee wat beter kan farmen en plays kan maken.
Sst ik hang rond de 930. Probeer steeds meer plays te maken alleen soms gaat het niet goed. Heb ook het idee dat dat de reden is dat ik soms verlies . Als ikniet goed speel is het over en uit

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:42:
[...]

Die Space Teemo lijkt me altijd sterker dan de basic skin. Misschien werken sommige skins wel intimiderend dus is het toch een voordeel :)
Gentleman cho gath vond ik "psychologisch" een voordeel hebben. Vroeger was de guardian angel HUGE op hem. Dus als je dan 6 stacks had + ga, gingen ze bijna nooit jou aanvallen. Nu is jammer genoeg de omvang van GA verminderd :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

x * 60/100 = 17
x * 0.6 = 17
x = 17 / 0.6
x = 28

28 matches om 200 elo te stijgen aan een 60% win ratio, dat valt best mee. Zeker aangezien je hier uit gaat van een platte 12 elo gain/loss, wat meer is bij de eerste 50 games (en aangezien je er meer wint dan verliest, ga je hier dus nog enkele games sneller bij de 200 elo uit komen).
Klopt niet. Als je 28 games speelt en er 17 wint dan krijg je 204 elo inderdaad. Maar je verliest er ook 11 en daarmee verlies je 132 elo. Je netto elo gain is dus maar 72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik koop alleen skins als ik de champion heel vaak speel en het origineel lelijk vindt :P maar vaak komen ze soms met super vette skins dat ik die toch koop omdat ze er bruut uitzien :D My wallet is not safe cause of Riot!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:45:
[...]

Klopt niet. Als je 28 games speelt en er 17 wint dan krijg je 204 elo inderdaad. Maar je verliest er ook 11 en daarmee verlies je 132 elo. Je netto elo gain is dus maar 72.
Ugh, kut wiskunde. Whatever, 90 games dan ofzo :P
Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:30:
[...]

Haha mijn rekensom faalde inderdaad wel ernstig hard. Maar is de minimum elo gain/loss niet 6, en geen 12? Dan zijn het dus 55 games. Nog aardig wat.
Nee, [11-13] is de normale elo gain/loss. Soms win/verlies je 5, maar dat komt dan omdat er een hoog elo verschil is of loss forgiven staat aan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

x * 60/100 = 17
x * 0.6 = 17
x = 17 / 0.6
x = 28

200 elo = 17 games * 12 elo
17 games die je meer wint dan verliest als je 60% win ratio hebt, dan is 17 games = 20% en dus 100% = 85 games
34 verliezen en 34 + 17 winnen

dus toch behoorlijk wat games om 200 elo gain te hebben en 60% win is niet evident lijkt me, tenzij je echt niet thuishoort op je huidige elo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Het elo systeem betekent juist dat je met 200 elo statistisch gezien een kans hebt van 75% om te winnen. Bij 300 elo is dat 85% en bij 500 elo 95%. Dit gaat dan om persoonlijk maar ook als team. Dus als het ene team 200 elo hoger is dan de andere, heeft dat team 75% kans om te winnen.

Het komt er dus op neer dat je als persoon hogere skill hebt dus een stuk harder kunt carryen op bijvoorbeeld 300 elo verschil, zolang je maar wel naar dat niveau speelt. Dat is ook de reden dat pro's met 2100 elo zo hard carry'en op 1500, 1 van de 5 die 95% kans heeft om te winnen stuwt de team winkans flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 22:00
17 games die je meer wint dan verliest als je 60% win ratio hebt, dan is 17 games = 20% en dus 100% = 85 games
Daar komt nog bij dat naarmate je dichter bij je echte rating komt, je win/verlies verhouding afneemt richting de 50%. Dus voor de laatste 100 elo heb je een flink aantal games, of een beetje geluk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik heb het idee dat ezreal een enorm goede champ is om je elo te laten stijgen in soloQ

je kan je lane heel makkelijk pushen/gepushed laten worden met je Q en ult
als je geganked word maakt het vrij weinig uit; E eroverheen en je zit veilig
veilig poken voor een teamfight met Q en eventueel ult

oke, niet de hoogste DPS, en geen lategame monster, maar kite-mogelijkheden zijn énorm dankzij je E
en aangezien de huidige meta enorm veel divers heeft heeft zo'n jump een enorm voordeel

waarschijnlijk dat corki en tristana ook lekker zijn om dezelfde reden, al ben ik zelf geen fan van tristana en corki is toch wat meer close-range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv

Slivv

The One and Only

Dat klopt inderdaad. Ik heb me ook voornamelijk met Ezreal naar mijn huidige elo gecarried. Als je hem full carry bouwt (dus PD ipv Trinity Force) dan doe je een aardige sloot damage en dankzij blue pot/blue buff heb je Arcane Shift op een 4 seconden cooldown als je al je Arcane Shots raakt. Zelfs Graves' Quickdraw is niet zo spammable als dat wanneer je continu autoattacked, en dan kan Arcane Shift zelfs nog over de muur ook.

Corki heeft inderdaad Valkyrie dat meer afstand aflegt maar het is ook minder spammable dan Arcane Shift. Daarentegen is Corki een veel grotere lane bully die véél beter mensen kan bursten en domineren tijdens laning phase.

Graves zit daar een beetje tussenin, als een AD Carry die goed kan harrassen in lane maar ook nog een redelijk spammable dash heeft in de vorm van Quickdraw. Je kunt niet zo goed kiten als Ezreal of zo goed lane domineren als Corki, maar hij doet het een beetje allebei. Deze drie carries maken dan ook deel uit van wat men de 'trinity' noemt, van de meestgespeelde AD Carries, dankzij hun mobility skill.

Tristana is late game een monster, maar haar mid game is werkelijk dramatisch en daarom is ze totaal niet geschikt voor solo queue (je hebt namelijk een team nodig dat het geduld heeft om te farmen en conservatief te spelen tot je 4+ items hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.R schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:45:
[...]

Daar komt nog bij dat naarmate je dichter bij je echte rating komt, je win/verlies verhouding afneemt richting de 50%. Dus voor de laatste 100 elo heb je een flink aantal games, of een beetje geluk nodig.
beetje geluk deels
maar vooral ook veel meer ervaring tegen mensen van dat niveau wat je eigen inzichten ook nog sterker aanscherpt speedzor is ook niet zo doorgevlogen naar 2K+ als ik me niet vergis en ook even op een kantelpunt gezeten voordat hij verder doorbrak
oefening baart kunst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:49:

Graves zit daar een beetje tussenin, als een AD Carry die goed kan harrassen in lane maar ook nog een redelijk spammable dash heeft in de vorm van Quickdraw. Je kunt niet zo goed kiten als Ezreal of zo goed lane domineren als Corki, maar hij doet het een beetje allebei. Deze drie carries maken dan ook deel uit van wat men de 'trinity' noemt, van de meestgespeelde AD Carries, dankzij hun mobility skill.
graves vind ik er niet echt tussen passen, quickdraw gebruik je eigenlijk aan het begin van een teamfight zodat je de AS boost ervan krijgt
elke keer dat ik met ez een arcane shift offensief gebruik loopt het vrij slecht af, dus dat doe ik eigenlijk nooit; die jump doet nauwelijks schade en heeft vrij weinig nut offensief
tenzij je natuurlijk na een teamfight aan het cleanen bent, maar ervoor/tijdens is het eigenlijk altijd een goed plan om hem te bewaren tot je hem echt nodig hebt

meest gespeeld zou ik niet zeggen, misschien dat het op de hogere elo's anders is, maar ik zie eigenlijk alle carries wel rondlopen (ez het meeste, maar de rest redelijk mixed)
corki is juist een van degenen die ik het minste zie, al kan dat komen dat hij een vrij lastig te spelen is

kan toeval zijn trouwens, maar ik zie de laatste 2 dagen enorm veel MF's, meer dan gemiddeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv

Slivv

The One and Only

godofal schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:46:
[...]
graves vind ik er niet echt tussen passen, quickdraw gebruik je eigenlijk aan het begin van een teamfight zodat je de AS boost ervan krijgt
Nee. Dit doe je dus niet. Een warning notice voor alle Tweakers die misschien denken dat dit een goed idee is. Je gebruikt je Quickdraw nooit aan het begin van een teamfight en gebruikt hem in principe altijd als escape van de bruisers tenzij hun team bijna dood is en je zeker weet dat je niet zelf zal doodgaan. Dan kun je het gebruiken om de afstand te overbruggen tot een bijna dode enemy en jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:09:
[...]

Nee. Dit doe je dus niet. Een warning notice voor alle Tweakers die misschien denken dat dit een goed idee is. Je gebruikt je Quickdraw nooit aan het begin van een teamfight en gebruikt hem in principe altijd als escape van de bruisers tenzij hun team bijna dood is en je zeker weet dat je niet zelf zal doodgaan. Dan kun je het gebruiken om de afstand te overbruggen tot een bijna dode enemy en jezelf.
hmm, gewoon faalhaas van mij dus :P
al heb ik graves al een behoorlijke tijd niet meer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:04
Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:09:
[...]

Niet mee eens met goede position kan je quickdraw gewoon gebruiken en flash voor defensief, je gaat die steroid toch nodig hebben wil je een nuttige ad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die denken dat er weinig/minder trolls zijn op alles boven 1000 elo...
1600 elo zonder support en ad carry al eens gespeeld? :P

Kijk de screenshot van mijn meest recente game:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2v0lkbm.jpg

Haha wat een trollsetup dat wij hadden, niet normaal. Het vreemde was dat er echt niemand van ons team flamede, zelfs niet in champ select. Meestal als je geen adc of support hebt of iets "non-meta" lockt, ragen ze etc.
Twas echt nostalgie, dit deed me denken aan de tijd toen ik begon met dit spel want zoiets zie je enkel maar op lvl 10 ofzo. Blijkbaar ook op 1600. Ik moet zeggen dat dit 1 vd leukste games was die ik ooit speelde in solo queue. Enemy team zat in begin vd game nog te lachen en te vragen wie ze moesten reporten. Maar hoe vaak ik die ezreal wel niet getrolled had in laning fase haha. Anivia heeft geen items nodig en doet sowieso al veel burst in earlygame met Q+E, en vaak als ik half hp ging, baite ik hem gewoon om mij te killen terwijl ik nog egg had, en dan pakte cho gath de kill.

We hadden nog 10x harder kunnen winnen maar akali ging dikwijls 1vs5 dusja...

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Soms zie ik mensen die precies weten wanneer dragon en baron weer up zijn. Hoe weten ze dat? Is dat een add on ofzo of gewoon onthouden wanneer hij dood is gegaan en snel berekenen?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

thewizard2006 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:47:
Soms zie ik mensen die precies weten wanneer dragon en baron weer up zijn. Hoe weten ze dat? Is dat een add on ofzo of gewoon onthouden wanneer hij dood is gegaan en snel berekenen?
Je kan time stamps aanzetten in chat :)
Buffs zijn 5 min, dragon = 6 min en baron = 7 minuten respawntimer.

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

• Nidhiki
Als het goed is hebben ze gisteravond Vi gereleased :D iemand die dit kan checken? Zoja dan ga ik vanavond eens fijn Vi jungle spelen :)

Verwijderd

Lijkt er wel op, op de NA site staat dat die avaible is.

Verwijderd

Nidhiki schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:53:
Als het goed is hebben ze gisteravond Vi gereleased :D iemand die dit kan checken? Zoja dan ga ik vanavond eens fijn Vi jungle spelen :)
Waarschijnlijk dan morgen op de EU. Gisteravond om 22:00 was Vi op NA in ieder geval nog niet beschikbaar.

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
hij is er hoor die vi

Sharfer#2586

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:58:
[...]

Waarschijnlijk dan morgen op de EU. Gisteravond om 22:00 was Vi op NA in ieder geval nog niet beschikbaar.
Ik heb gisteren nog met VI gespeeld. Hij is dus al wel beschikbaar hier. :)

PSN: Alvanosa

Jeuj vanavond Vi halen en eens lekker blindpicks dodgen tot ik haar kan spelen :+

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:22
thewizard2006 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:47:
Er zijn ook apps voor smartphones/tablets met jungletimers. Dan weet je perfect wanneer de creeps respawnen. Op veel streams zie je idd dat ze de timers in chat typen.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Jormungandr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:02:
[...]

Er zijn ook apps voor smartphones/tablets met jungletimers. Dan weet je perfect wanneer de creeps respawnen. Op veel streams zie je idd dat ze de timers in chat typen.
dat is toch de bvb 16:10 die je vaak ziet of zo iets

Twitch

• Slivv

Slivv

The One and Only

Ja. Meestal typen mensen dingen als d 15:30 (dragon spawnt op 15:30). Andere abbreviations die ook wel gebruikt worden zijn obb (our blue buff), tbb (their blue buff), orb/trb (voor red buff), baron/nashor.

• speedzor
Slivv schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:18:
Ja. Meestal typen mensen dingen als d 15:30 (dragon spawnt op 15:30). Andere abbreviations die ook wel gebruikt worden zijn obb (our blue buff), tbb (their blue buff), orb/trb (voor red buff), baron/nashor.
Alhoewel er geen exacte regels voor bestaan, is het ongewoon dat 'buff' ook afgekort wordt.

Het vaakst voorkomende is 'ob' en 'eb' (our blue, enemy blue) met de tijd ervoor (16:10eb). Dragon en baron worden niet afgekort omdat je tijd genoeg hebt om dit uit te typen wanneer je dood bent/wanneer het gevecht gedaan is (een dragon of baron attempt wordt altijd gevolgt door een recall, tenzij je direct doorpushed en nexus neemt).

Externe apps is overbodig, je gaat bijna geen tijdswinst merken dan dat je het zelf typt, het is een slechte gewoonte om afhankelijk te zijn van een app en het verhoogt enkel de kans op ongemak.

Edit: weet iemand waar ik de naam Tabuno van herken? Ik zit met die kerel ingame nu en ik zou kunnen zweren dat hij ooit een pro was.

[ Voor 6% gewijzigd door speedzor op 20-12-2012 16:07 ]

Streaming History

Verwijderd

Is maokai ook op lane te spelen zo ja mid zeker?
En doet hij dan ook echt damage?

• Slivv

Slivv

The One and Only

Er was een tijd geleden een AMA met Toyz waarin hij zei dat Maokai de meest underrated mid champion was.

Deze AMA

speedzor schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:02:
[...]

Edit: weet iemand waar ik de naam Tabuno van herken? Ik zit met die kerel ingame nu en ik zou kunnen zweren dat hij ooit een pro was.
Ken ik niet. Ben je hem niet gewoon een keer in een van je toernooitjes (ESL, Go4LoL) tegengekomen? Hij is gewoon een 2k+ elo speler die verder niet aan een pro team vast hangt ofzo.

Verwijderd

misschien een smurf

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:21

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

http://www.surrenderat20....icing-structure.html#more
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-Al1GCyeESto/UNM_OUkKAAI/AAAAAAAAMPw/QBMI6ayOitE/s1600/tldr.png

Daarnaast 7 6300ip champs verlaagd naar 4800:
Vayne
Lee Sin
Vladimir
Ezreal
Renekton
Nocturne
Brand

[specs]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Hoe bevalt jullie Vi? Zelf heb ik het idee dat ze wel een gank nodig heeft in het begin. Dan kan ze hard snowballen, anders valt ze snel af. Tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe.
Fanatic_FS schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:41:
http://www.surrenderat20....icing-structure.html#more
[afbeelding]

Daarnaast 7 6300ip champs verlaagd naar 4800:
Vayne
Lee Sin
Vladimir
Ezreal
Renekton
Nocturne
Brand
Slim. Meer winst voor Riot omdat de meesten de champ in de eerste week kopen, en handig voor de mensen die al een tijdje spelen maar veel champs niet kunnen kopen omdat ze allemaal 6300 IP zijn. Win-win lijkt me.

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 17:34

Sevyx

Facta non verba!

Net had ik ingame een hele discussie over het verkopen van je boots. Nadat ik mijn item build vol had en alle elixers en oracle gekocht had verkocht ik mijn boots voor meer AD dmg. Na de game ontspoorde er in het enemy team een hele discussie waarom ik dat gedaan had. De game uiteraard wel gewonnen maar wat vinden jullie van deze beslissing?

Extra info:
Speelde MF
Items: Inf edge, BT, BC, FM,PD,GA

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan of je gefocused wordt en of je je goed kunt positioneren. Op het moment dat je een full build hebt, is de game meestal aanbeland op het punt dat het een aaneenschakeling van teamfights is. Als jij daar zonder boots optimaal kunt functioneren is er niks mis mee. Vraag me af of FM meer damage is dan 25% attack speed overigens, maar dat is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

het ligt aan de champions en je andere items imo
bijvoorbeeld een ezreal/corki/andere dasher kan het prima doen, geen probleem met kiten
een carry die al een phantom dancer heeft kan bijvoorbeeld nog een 2de PD regelen, dan verlies je een beetje movementspeed maar niet enorm veel, de bonus AS/crit daarentegen kan wel een enorm verschil maken

voor supports kan het ook wel, zeker als je een shurelya's hebt

bruisers zou ik het niet doen, je kan gewoon niet genoeg bij je tegenstander "plakken" om nog genoeg schade te doen
ook als je een jump (jax) hebt, na die ene jump kunnen ze je eeuwig kiten (al is een full-build jax eigenlijk insta-death voor een carry, maar dat terzijde :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Boots verkopen is altijd slecht, zeker na de movement speed nerf op PD (zonder 2x PD zou je het niet eens mogen overwegen). Positionering is het belangrijkste dat er is voor een ADC, boots zijn cruciaal.

Ook voor iedere andere role is het slecht: geen positionering, geen chase/kit mogelijkheden en van zodra het gevecht zich verplaatst speel je 4v5.

[ Voor 26% gewijzigd door speedzor op 21-12-2012 01:51 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Wilde even melden dat ik eindelijk weer ranked ben en mijn top rating heb verbeterd:) Preseason 3 FTW er is hoop voor me

1274 Elo en klimmend.:):):)

I'm Soooo Happy.:)

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 17:34

Sevyx

Facta non verba!

speedzor schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:50:
Boots verkopen is altijd slecht, zeker na de movement speed nerf op PD (zonder 2x PD zou je het niet eens mogen overwegen). Positionering is het belangrijkste dat er is voor een ADC, boots zijn cruciaal.

Ook voor iedere andere role is het slecht: geen positionering, geen chase/kit mogelijkheden en van zodra het gevecht zich verplaatst speel je 4v5.
Thanks voor de info! Niet meer doen dus! xD

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Rann schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:49:
Hoe bevalt jullie Vi? Zelf heb ik het idee dat ze wel een gank nodig heeft in het begin. Dan kan ze hard snowballen, anders valt ze snel af. Tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe.
Haar jungle vind ik erg goed, ganks zijn inderdaad iets minder omdat je alleen minor knockback hebt van Vault Breaker(Q). Maar daarnaast kan je ze een flinke burst eruit gooien, dus als je top/mid of support voor bot ook iets CC hebben, dan is dat al genoeg om early iemand kapot te krijgen. En tot nu toe valt ze voor mij late game ook niet af, en je ult is echt hard voor hun ADC, super handig in teamfights :)

P.S. die recall van Neon Strike Vi is super vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 15-09 13:41

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Woop woop
Gisteren drie ranked teams gedaan, allemaal gewonnen
1e game:
21 - 7 Kills deaths totaal
2e game:
22 - 7 Kills deaths totaal
3e game:
Toen hadden ze 1 dc, dus probeerde we het rijtje maar af te maken
23 - 7 Kills deaths totaal

Zo episch :D

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blamauci schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 03:40:
Wilde even melden dat ik eindelijk weer ranked ben en mijn top rating heb verbeterd:) Preseason 3 FTW er is hoop voor me

1274 Elo en klimmend.:):):)

I'm Soooo Happy.:)
Gratz! De keren dat ik je heb zien streamen ben je ook wel stukken beter gaan spelen dan toen je net mee kwam doen met de GoT games, dus wel verdiend ook. Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie, wat is deze vloek toch... Sinds elo reset, ben ik al serieus 20x op 1592 blijven haken. Ik blijf hele tijd vast zitten tussen 1580 en 1600 lol. Ook altijd domme losses.

Gisteren had was ik morgana mid. Ik stond 8-1, mijn jungler stond 5-0-12, toplane stond ook 5-1. Op een bepaald moment stond de score 30-8 ofzo. Uiteraard was er een premade op botlane die zelfs met 4 succesvolle junglerganks, nog niet konden winnen. Om nog maar te zwijgen van de ad carry zijn build.

55 minuten en hij had geen infinity edge, geen last whisper. Kanker dan toch op en ga support spelen als je de core items van een AD carry niet eens kent.

Ik praat meestal niet en flame meestal niet in game, maar na die chat heb ik die gast toch serieus kankerhard geflamed. Van zo'n losses word ik woest :/

Heel aangenaam om de hele game, enemies te stompen en weten dat je beter bent, maar dan toch verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IggyB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 09:29
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:03:
Verdorie, wat is deze vloek toch... Sinds elo reset, ben ik al serieus 20x op 1592 blijven haken. Ik blijf hele tijd vast zitten tussen 1580 en 1600 lol. Ook altijd domme losses.

Gisteren had was ik morgana mid. Ik stond 8-1, mijn jungler stond 5-0-12, toplane stond ook 5-1. Op een bepaald moment stond de score 30-8 ofzo. Uiteraard was er een premade op botlane die zelfs met 4 succesvolle junglerganks, nog niet konden winnen. Om nog maar te zwijgen van zijn build.

55 minuten en hij had geen infinity edge, geen last whisper. Kanker dan toch op en ga support spelen als je de core items van een AD carry niet eens kent.

Ik praat meestal niet en flame meestal niet in game, maar na die chat heb ik die gast toch serieus kankerhard geflamed. Van zo'n losses word ik woest :/

Heel aangenaam om de hele game, enemies te stompen en weten dat je beter bent, maar dan toch verliezen.
Nog leuker als je daarna een ban krijgt door de flames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48

Gisteren had was ik morgana mid. Ik stond 8-1, mijn jungler stond 5-0-12, toplane stond ook 5-1. Op een bepaald moment stond de score 30-8 ofzo. Uiteraard was er een premade op botlane die zelfs met 4 succesvolle junglerganks, nog niet konden winnen. Om nog maar te zwijgen van de ad carry zijn build.

Misschien ligt het dan tog aanjezelf dat je je elo bereikt hebt waar je hoort ;)

Oftopic: Dat k woord mag je ook achterwege laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:14:
[...]

Misschien ligt het dan tog aanjezelf dat je je elo bereikt hebt waar je hoort ;)

Oftopic: Dat k woord mag je ook achterwege laten :)
Tuurlijk ligt het aan mezelf dat ik op dit elo zit. Net zoals de gasten hier die zeuren over 900 elo.
Sommige games hoor je nu eenmaal te winnen...maar blijkbaar doen sommige mensen erg veel moeite om niet gecarried te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een opzetje met Zyra jungle gedaan (paar normals, customs). Indruk: gaat goed maar je moet wel gepulled worden. Het ding is, Zyra's planten tanken monsters voor jou. Op level 1 heb je die echter nog niet en kan je niet eens wolves + blue afmaken (blue kan wel maar je gaat lage hp). De rest van de jungle ehb je echter geen Health Pot meer nodig.

Goeie cc, beetje tanky ap gaan. Eerst indruk is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos

55 minuten en hij had geen infinity edge, geen last whisper. Kanker Rot ( fixed it for you) dan toch op en ga support spelen als je de core items van een AD carry niet eens kent.

Volgens mij ben je bij je true elo gekomen.

Zulke mensen kom ik echt ELKE game tegen. zitten ze niet bij jou dan wel bij de enemy.
Zo heb ik laatst een game gespeeld als taric support waarbij mijn adc ashe als eerst voor een randuims omen ging.
GG bot lane lost.

Ik ben eindelijk aan het klimmen in de elo.
Oplossing : Stop solo Q en ik duo Q nu met sharfer. Geen supports zoals taric. Maar nidalee, zyra of één die de game kan carrien als je ADC faalt
Van 10 % winstkans naar 90 % winstkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:18:
[...]
Tuurlijk ligt het aan mezelf dat ik op dit elo zit. Net zoals de gasten hier die zeuren over 900 elo.
Sommige games hoor je nu eenmaal te winnen...maar blijkbaar doen sommige mensen erg veel moeite om niet gecarried te worden.
Die van 900 elo denken net zoals jou ;)
ik ahd dit easy moeten winnen blalblabla.
Is ook zo als je goed gaat en Bijna kan carrien geef ik je gelijk.
maar nu zie je eindelijk zelf ook hoe het dus ook voor hun is ;)
maar goed die discussie is hier zovaak geweest nu maak je het zelf mee is wel eens goed voor jou omdat ook in te zien.

(no offense maar tis gewoon zo)

@ snoosje

True!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rann schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:49:
Ligt eraan tegen wie je speelt really. Van Riven maak je gehakt. Juist door haar 3-hit skill wil een enemy niet dichtbij komen, of dit doen terwijl er een stun actief is. Tegen Renekton ging het bij mij gister dan ook helemaal fout. Stun > Cull mij constant en gebruikte double dash om weg te komen :/ gasten zoals Darius, Riven en Irelia kun je makkelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:21:
[...]

Volgens mij ben je bij je true elo gekomen.

Zulke mensen kom ik echt ELKE game tegen. zitten ze niet bij jou dan wel bij de enemy.
Zo heb ik laatst een game gespeeld als support waarbij mij adc ashe als eerst voor een randuims omen ging.
GG bot lane lost.

Ik ben eindelijk aan het klimmen in de elo.
Oplossing : Stop solo Q en ik duo Q nu met sharfer. Geen supports zoals taric. Maar nidalee of zyra of één die de game kan carrien als je ADC faalt
Van 10 % winstkans naar 90 % winstkans.
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:22:
[...]

Die van 900 elo denken net zoals jou ;)
ik ahd dit easy moeten winnen blalblabla.
Is ook zo als je goed gaat en Bijna kan carrien geef ik je gelijk.
maar nu zie je eindelijk zelf ook hoe het dus ook voor hun is ;)
maar goed die discussie is hier zovaak geweest nu maak je het zelf mee is wel eens goed voor jou omdat ook in te zien.

(no offense maar tis gewoon zo)

@ snoosje

True!
Om ff op jullie allebei te antwoorden:
Nee het is niet zo. Ik heb genoeg geduoQ'd of op smurfs gespeeld met gasten van 800-1400 elo om te weten wanneer iemand de oorzaak van het spel was.

Het verschil met mensen op 900 elo is dat ze de schuld van al hun losses zullen steken op trolls, feeders en leavers. Ze komen misschien 2-0 uit de laning fase, hebben meer farm, maar hebben verder niks gedaan om de game te carryen. Geen torens gepusht, geen objectives gefocused, geen pressure gezet op andere lanes/jungle dmv roam en gaan dan roepen "omfg we konden niet winnen, die gast had zo hard gefeed!".

Ik echter, weet wanneer ik niet genoeg heb gedaan om te winnen en zal dat perfect toegeven. Dit was niet zo'n game. Iedereen weet dat AD carries de lategame bepalen en uitmaken of jij wint of verliest.

Ik zit nog niet op mn true elo. Ik speel simpelweg te weinig (heb er tijdens de week ook bijna geen tijd voor). Geef me 1 weekend met 15-20 games en ik sta maandag daarna op 1700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:50:
[...]

[...]
Om ff op jullie allebei te antwoorden:
Nee het is niet zo. Ik heb genoeg geduoQ'd of op smurfs gespeeld met gasten van 800-1400 elo om te weten wanneer iemand de oorzaak van het spel was.

Het verschil met mensen op 900 elo is dat ze de schuld van al hun losses zullen steken op trolls, feeders en leavers. Ze komen misschien 2-0 uit de laning fase, hebben meer farm, maar hebben verder niks gedaan om de game te carryen. Geen torens gepusht, geen objectives gefocused, geen pressure gezet op andere lanes/jungle dmv roam en gaan dan roepen "omfg we konden niet winnen, die gast had zo hard gefeed!".

Ik echter, weet wanneer ik niet genoeg heb gedaan om te winnen en zal dat perfect toegeven. Dit was niet zo'n game. Iedereen weet dat AD carries de lategame bepalen en uitmaken of jij wint of verliest.

Ik zit nog niet op mn true elo. Ik speel simpelweg te weinig (heb er tijdens de week ook bijna geen tijd voor). Geef me 1 weekend met 15-20 games en ik sta maandag daarna op 1700.
Ik vindt dat je toch teveel uitgaat van je eigen situaties vindt dit totaal onterecht.
het is niet te bewijzen dat mijn verhaal klopt idem dat van jou.
maar je hebt nogal een hoge dunk van jezelf hoe je toespreekt hier.
Sommige zitten terecht op zo een lage elo 100% agree maar mensen die er echt voor vechten en in seizoen 2 rond de 1400-1500 zaten zitten nu tussen de mensen van 800-1000 elo.
iemand in me friendslist ga geen namen noemen had in season 2 diamond staat nu 985 elo.
dit is complete waanzin in mijn ogen die mensen stoppen gewoon met leageu of legends (hij althans wel) hij was egt goed zat ook in een ESL team weet ff de naam niet uit me hoofd. (weet ook niet als die daar nog wel meedoet).
maar die komt er gewoon weg niet uit vanwege deze crap onzin van leavers feeders etc.
Dat is genoeg bewijs voor mij dat als je solo speelt en nog zo goed de objective kent en weet dat je altijd nog kan verliezen ongeacht je skill. Hij staat dan ook flink in kill/death zijn laatste games die ik gezien heb was: 20/7 33/9 18/1
heb ook gespectate en hij bleef pushen warden vision alles was er maar puur team gebonden teamfights waardeloos.

Nogmaals maak een smurf account aan van mijn part en bekijk het zelf eens rond die elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:01:
[...]

Nogmaals maak een smurf account aan van mijn part en bekijk het zelf eens rond die elo.
Ik heb er zelf gespeeld en ben eruit gekomen. Ik was nadat ik lvl 30 was te snel begonnen met ranked en won maar 2 van mijn eerste 10 matches. Ik heb zelfs op 795 elo gestaan, maar ben nu ietsje onder de 1200 geloof ik. Heb mezelf in season 2 naar ~1100 of 1150 elo kunnen spelen en door de reset is daar weer iets bij gekomen richting de 1200. Als je ECHT een diamond speler bent moet je op dat niveau je lane gewoon BRUUT ownen (en dan bedoel ik dus gewoon echt 5-0 gaan in 10 minuten) en vervolgens andere lanes gaan helpen. Als je dat niet kan ben je gewoon geen diamond speler, simpel as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik toplanes als Voyboy (geen tripple A team maar wel Triple A soloque spelers) zie spelen en gewoon 1v2-ed en er nog 1 killed en de een na de andere play maakt, en ook Chaox die nu nummer 1 en 2 staat met main en smurf dan kan het hele elo-hell verhaal weer in de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
I seriously dont get it.

je kan met 1 iemand geen team carrien is dit zo moeilijk te begrijpen?
Dit is gewoon onmogelijk je kan geen 5 man rofl stompen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu al 3234834x proberen uit te leggen waarom elo hell niet bestaat, maar het lijkt niet bij je door te willen dringen. Ben er nu klaar mee, zoek het lekker uit. Als vrijwel iedereen op dit forum behalve jij dezelfde mening heeft als ik en je er toch in wilt blijven volharden, tja... doe je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:12:
I seriously dont get it.

je kan met 1 iemand geen team carrien is dit zo moeilijk te begrijpen?
Dit is gewoon onmogelijk je kan geen 5 man rofl stompen
Je kan wel als 1 iemand je team carrien, als je het niet kan ben je niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:16:
[...]

Je kan wel als 1 iemand je team carrien, als je het niet kan ben je niet goed genoeg.
Ik begrijp beide standpunten.
Maar als jij als enigste van je team nu degelijk speelt, maar heel het enemy team staat nu bv 5/0.
Dan zal het zo goed als onmogelijk zijn om je team te carrien.

Er zijn natuurlijk wel mogelijkheden waarbij het andere team te euforisch wordt en dus minder geconcentreerd gaat spelen waardoor jij er gebruik van kan maken, maar dan nog zal het zeer moeilijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
hahaha u mad bro?

ik heb het nooit iemand zien doen dus nee ik geloof je niet.
zou nogal unbalanced zijn als je met 1 gefeede champion alles kan af raggen. maar goed jij je zin ik ben met jaegger in discussie niet eens over elo hell en je gaat al rage van blablabla elo hell bestaat niet.
niemand zegt er wat over alleen jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:19:
[...]

Ik begrijp beide standpunten.
Maar als jij als enigste van je team nu degelijk speelt, maar heel het enemy team staat nu bv 5/0.
Dan zal het zo goed als onmogelijk zijn om je team te carrien.

Er zijn natuurlijk wel mogelijkheden waarbij het andere team te euforisch wordt en dus minder geconcentreerd gaat spelen waardoor jij er gebruik van kan maken, maar dan nog zal het zeer moeilijk zijn..
Je team carrien is lastig ja, maar het is te doen in je eentje. Als jij de calls goed maakt voor objectives eventueel tips geeft aan anderen en ervoor zorgt dat ze een goede build hebben, dan is het al een heel stuk makkelijker om te carrien.

Je kan niet niks zeggen of coachen en denken dat je in je eentje je hele team carried, daarvoor is nog altijd teamwork nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Alvanosa schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:21:
[...]

Je team carrien is lastig ja, maar het is te doen in je eentje. Als jij de calls goed maakt voor objectives eventueel tips geeft aan anderen en ervoor zorgt dat ze een goede build hebben, dan is het al een heel stuk makkelijker om te carrien.

Je kan niet niks zeggen of coachen en denken dat je in je eentje je hele team carried, daarvoor is nog altijd teamwork nodig.
Dat dikgedrukte is het antwoord niemand luistert in solo duo iedereen doet waar die zin in heeft ongeacht welke
ELO je ook zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik speel de laatste tijd veel met Lux en boy do I suck :D

van de 10 games 9 verloren :P

Zou bijna denken dat het aan mij ligt. Probleem is vaak dat de adc of domme dingen doet of te aggresief speelt. adc dood en daar sta je als solo support.

En je weet wat het is met slecht spelende team leden, je kan niet op een afstand toekijken, je gaat toch altijd proberen om ze nog te redden. Double kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:01:
[...]

Ik vindt dat je toch teveel uitgaat van je eigen situaties vindt dit totaal onterecht.
het is niet te bewijzen dat mijn verhaal klopt idem dat van jou.
maar je hebt nogal een hoge dunk van jezelf hoe je toespreekt hier.
Sommige zitten terecht op zo een lage elo 100% agree maar mensen die er echt voor vechten en in seizoen 2 rond de 1400-1500 zaten zitten nu tussen de mensen van 800-1000 elo.
iemand in me friendslist ga geen namen noemen had in season 2 diamond staat nu 985 elo.
dit is complete waanzin in mijn ogen die mensen stoppen gewoon met leageu of legends (hij althans wel) hij was egt goed zat ook in een ESL team weet ff de naam niet uit me hoofd. (weet ook niet als die daar nog wel meedoet).
maar die komt er gewoon weg niet uit vanwege deze crap onzin van leavers feeders etc.
Dat is genoeg bewijs voor mij dat als je solo speelt en nog zo goed de objective kent en weet dat je altijd nog kan verliezen ongeacht je skill. Hij staat dan ook flink in kill/death zijn laatste games die ik gezien heb was: 20/7 33/9 18/1
heb ook gespectate en hij bleef pushen warden vision alles was er maar puur team gebonden teamfights waardeloos.

Een diamond speler op 985 speler in season 3? Dan kan ik je verzekeren dat die gast geen diamond heeft gehaald zonder hulp in season 2 ;) of hij heeft 2000 games zitten nolifen om dat te halen.

"Hij was echt goed, hij zat in een ESL team". Is dit een grapje ofwat? Volgens mij heb je nog nooit ESL gespeeld want anders zou je het niet gebruiken als referentie. In een ESL team spelen, betekent helemaal niets. ESL is grotendeels toegankelijk voor eender welk team, noob of pro. Van de 300-400 go4lol teams is de helft al unranked of 1200-1400 elo. Ik heb zelf reeds tegen M5 (toen nog Team Empire), Team Acer en Team Alternate gespeeld in ESL (uiteraard dik verloren, alternate had er zelfs maar 4 en we verloren nog 8)7 ). Betekent dit nu dat ik een goede speler ben? Nee.

Misschien mijn post nog eens lezen, maar ik zal het ff anders quoten voor je "Ik heb genoeg geduoQ'd of op smurfs gespeeld met gasten van 800-1400 elo om te weten wanneer iemand de oorzaak van het spel was.". Toont dus duidelijk dat ik niet enkel vanuit mijn eigen situaties concludeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:25:
[...]
Een diamond speler op 985 speler? Dan kan ik je verzekeren dat die gast geen diamond heeft gehaald zonder hulp in season 2 ;) of hij heeft 2000 games zitten nolifen om dat te halen.

"Hij was echt goed, hij zat in een ESL team". Is dit een grapje ofwat? Volgens mij heb je nog nooit ESL gespeeld want anders zou je het niet gebruiken als referentie. In een ESL team spelen, betekent helemaal niets. ESL is grotendeels toegankelijk voor eender welk team, noob of pro. Van de 300-400 go4lol teams is de helft al unranked of 1200-1400 elo. Ik heb zelf reeds tegen M5 (toen nog Team Empire), Team Acer en Team Alternate heb gespeeld in ESL (uiteraard dik verloren). Betekent dit nu dat ik een goede speler ben? Nee.

Misschien mijn post nog eens lezen, maar ik zal het ff anders quoten voor je "Ik heb genoeg geduoQ'd of op smurfs gespeeld met gasten van 800-1400 elo om te weten wanneer iemand de oorzaak van het spel was.". Toont dus duidelijk dat ik niet enkel vanuit mijn eigen situaties concludeer.
Of het team goed was in ESL? No fcking idea heb daar niet naar gekeken.
Maar duo naar diamond met een slechte speler nee gaat je niet lukken althans niet zomaar eventjes hup naar diamond.
En nogmaals hij heeft het solo gehaald moet je daarvoor nolife zijn nou denk het niet. kan wel ofcourse maarja dat moet iedereen voor zich weten.
waarom doe je niet gezellig een keer mee en kijken we waar het aan ligt goed?

@ viper.
probeer ze te redden niet jezelf er ook ingooien red je het niet mee tenzij je een aardige lane phase hebt gehad en goede brust dmg hebt op lux.
Dan zou je tog flink wat schade aankunnen richten zodat ze terug moeten.
Geef desnoods aan dat ze niet solo erin moeten gaan (als ze bereid zijn te luisteren)
Breng dat dan wel op een nette manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Pas een stream opgezet alleen toen ik ingame kwam ging alles stotteren. Kan dit door mijn ubertrage upload zijn (24mbit adsl lijn met 0.5mbit upload ofzo). Heb shadows al uitgezet en settings wat lager staan dan normaal. Stream staat op 24FPS en 720p
Specs van de pc zijn een ATI7950, 16GB intern geheugen, 256GB SDD, Intel Core i5 3570K Boxed (dus dat zou meer dan genoeg moeten zijn). Ben al bezig geweest om over te stappen van provider maar Online werkt helaas niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
gewoon dreigen tewizard heb ik ook gedaan online is een crap provider vraag anders aan een andere provider dit optelossen dat je dan bij hun aansluit (ziggo ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben gewoon niet supergoed in support denk ik. Heb ook nog even Soraka geprobeerd, maar dat vind ik niet echt een fijne hero. Je hebt geen stun en alleen maar een silence/dmg.

Dan vind ik tank/supp leuker, gewoon malph of leona en erin beuken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:31:
gewoon dreigen tewizard heb ik ook gedaan online is een crap provider vraag anders aan een andere provider dit optelossen dat je dan bij hun aansluit (ziggo ofzo)
Ik heb er al een forum post aan gewijd en lijkt mijn eigen fout te zijn Opzeggen internet aansluiting - 2 weken te laat

Zit vast aan een 2 jarig contract. Hoor echter nog steeds verhalen mbt Wet van Dam dat providers max een jaar mogen afsluiten maar heb hier nog niet echt een sluitend andwoord op gehad. Al contact gehad met UPC, Consuwijzer en Kassa website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:21:
hahaha u mad bro?

ik heb het nooit iemand zien doen dus nee ik geloof je niet.
zou nogal unbalanced zijn als je met 1 gefeede champion alles kan af raggen. maar goed jij je zin ik ben met jaegger in discussie niet eens over elo hell en je gaat al rage van blablabla elo hell bestaat niet.
niemand zegt er wat over alleen jij :)
Je leest dus gewoon niet goed wat ik zeg. Nog 1x dan. Ik zeg niet dat je in je eentej alle games kan carryen. Ik zeg dat je WEL zo'n 95% van je lanes moet winnen als je als Diamond speler op 900 elo zit, ZELFS als je gecounterpicked wordt. Als je dan je lane zo bruut wint kun je andere lanes gaan helpen met ganks en ook hun lanes in jullie voordeel beslissen. Zelfs dan zul je af en toe nog eens een game verliezen door trolls of feeders, maar ik garandeer je dat een diamond elo speler minimaal 80% van zn games gaat winnen op 900 elo doordat hij altijd zijn eigen lane wint en teammates ook nog kan helpen om hun lane te winnen. En als je 80% van je games wint klim je vrij hard kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
thewizard2006 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:33:
[...]

Ik heb er al een forum post aan gewijd en lijkt mijn eigen fout te zijn Opzeggen internet aansluiting - 2 weken te laat

Zit vast aan een 2 jarig contract. Hoor echter nog steeds verhalen mbt Wet van Dam dat providers max een jaar mogen afsluiten maar heb hier nog niet echt een sluitend andwoord op gehad. Al contact gehad met UPC, Consuwijzer en Kassa website.
Ik had problemen met het modem en ben direct gaan klagen bij online hun beweerden dat het probleem bij ons lag.
Dit was uiteraard niet zo heb het bewijs zelfs laten zien. Dit aangegeven bij Ziggo gevraagd wat ik hiermee kon. Die hebben mij een oplossing geboden omdat hun product niet deugde (van online) dat ik dan zonder pardon weg kon. is natuurlijk ander verhaal als jou. Doe je best aanhouder wint !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, dames,

Heeft er iemand zin om met mij te DuoQ'en? Ik zit aan 1580 elo en ik main ADC/supp.
Ik kan ook mid en jungle, top ook als het echt nodig is, maar dat is mijn slechtste role.

Anyone interested? -> PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:29:
Kan dit door mijn ubertrage upload zijn (24mbit adsl lijn met 0.5mbit upload ofzo). Stream staat op 24FPS en 720p
0.5mbit? Dan is 720p te hoog. Zal al je bandwidth opslokken en dus zul je behoorlijk schokken inderdaad. Aangeraden voor 720p is 2mbit uploadcapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Ik probeer dat nieuwe stream programma te gebruiken die mensen hier linken.

Ik stream mijn beeld niet. Het bureaublad gaat prima maar zodra ik de game opstart krijg ik een zwart beeld waar soms dat lol handje wel in staat. Iemand een oplossing hiervoor ?

Weer eens een potje met lux gespeeld.
Man wat speelt zij fijn. 3 a 4 keer mensen uit de jungle gesniped met ulti.
Op level 18 ulti voor een teamfight doen om hem vervolgens in de teamfight weer te doen.

Ik wordt wel een beetje zat van de current meta whores.
Zo speel ik met tristanar wel eens xin en pantheon bot. Gaat hardstikke goed.
Duo top waarbij één top gewoon een roamer kiest die hun red en eigen blue ward of anders om.
Ik kill vervolgens elke keer als de jungler een buff wil pakken de jungler.

Mensen snappen niet dat het beter is om duo top te staan met twee die top kunnen spelen dan een jungler te hebben die er helemaal niks van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:53:
[...]

0.5mbit? Dan is 720p te hoog. Zal al je bandwidth opslokken en dus zul je behoorlijk schokken inderdaad. Aangeraden voor 720p is 2mbit uploadcapaciteit.
Ja wellicht dat ik dit eens naar beneden moet schroeven. Maarja wie gaat er nu tegenwoordig nog een stream van een noob kijken die max 480p kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat is een lastige situatie. Andere optie is om je snelheid te verhogen (alhoewel ik begrijp dat je daar bij je huidige provider absoluut geen zin in hebt :x ). Probeer het eens om op 480p te streamen, werkt het beter kun je daar in ieder geval beginnen. Ocelote streamt ook nog altijd 480p en hij heeft niet te klagen over de hoeveelheid viewers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik kan niet hoger bij Online. Zit op +2km van de centrale dus de max wat ze kunnen bieden is een 24Mbit ADSL lijn. Echt heel erg kut dat ik er nog een 1 aan vast zit. Waarom heb ik niet gewoon gezegd dat ik er max 1 jaar ipv 2 jaar aan vast wil zitten :( Naja dan hadden ze waarschijnlijk niet de modem met wifi opgestuurd.... chantage praktijken I tell you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
thewizard2006 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:13:
ik kan niet hoger bij Online. Zit op +2km van de centrale dus de max wat ze kunnen bieden is een 24Mbit ADSL lijn. Echt heel erg kut dat ik er nog een 1 aan vast zit. Waarom heb ik niet gewoon gezegd dat ik er max 1 jaar ipv 2 jaar aan vast wil zitten :( Naja dan hadden ze waarschijnlijk niet de modem met wifi opgestuurd.... chantage praktijken I tell you
Als ze je dat al vertellen waarom ga je dan uberhaupt bij die provider?
+2 km is egt veel te ver.
Ik zit er 300m vanaf van mijn provider dat werkt altijd het beste ! zo dicht mogelijk bereik pakken van de desbtreffende provider als het een beetje een goede is.

BTW ga naar een provider bellen waar je graag naar toe wilt en dan leg je voor van ik wil alles in een bij jullie bestellen maar zit nog vast aan een ander abonnement kijken wat ze daarop zeggen misschien zeggen ze geen probleem dat regelen we wel?

[ Voor 14% gewijzigd door valermos op 21-12-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:20:
[...]

Ik zit er 300m vanaf van mijn provider dat werkt altijd het beste ! zo dicht mogelijk bereik pakken van de desbtreffende provider als het een beetje een goede is.

BTW ga naar een provider bellen waar je graag naar toe wilt en dan leg je voor van ik wil alles in een bij jullie bestellen maar zit nog vast aan een ander abonnement kijken wat ze daarop zeggen misschien zeggen ze geen probleem dat regelen we wel?
Volgens mij maken alle providers gebruik van de zelfde centrale... en maakt dat geen donder uit welke je neemt.
Is volgens mij gewoon het schakelkastje in de buurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
3xNix schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:27:
[...]

Volgens mij maken alle providers gebruik van de zelfde centrale... en maakt dat geen donder uit welke je neemt.
Is volgens mij gewoon het schakelkastje in de buurt..
Nja als ziggo je 50mbit biedt dan krijg je die ook voor 98%
dus zal je op 48/49 mbits uitkomen.
Online haalt dit never

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

speedzor schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:50:

PD is generfed, maar sinds S3 heeft elke champ +25 movement en alle boots -25 movement
PD movement is ook generfed, maar 2 PD's is 10% movement, de meeste carries zitten met een base movement van 325, dan zou je dus op de 357 movement uitkomen (32 van 2 PD's)
lvl2 schoenen leveren 45 movementspeed op, wat uitkomt op 370, met alacricity heb je dan 385 movementspeed

je offert dus 28 movementspeed op voor 25% AS en 30% crit
volgens mij is dat heel goed te doen, zeker op champs als vayne die extra hard schaalt met AS en van zichzelf al goed kan positioneren+kiten met een Q

er zijn natuurlijk champs waar het totaal niet op werkt, maar om te zeggen dat het altijd slecht is klopt imo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:20:
[...]

Omdat ik hier 3.5 jaar geleden niet bij stil stond en voor het eerst een huis kocht dus graag zo goedkoop mogelijk internet wilde. Heb verder ook geen problemen gehad behalve dat het nu niet meer voldoet aan wat ik wil.

Ik heb al contact opgenomen met UPC maar die zeggen dat ik gewoon vastzit aan het 2 jarige contract (waar nu 1 jaar van verstreken is).
Maar goed dit is een LoL topic. Als je wilt reageren dan kan je dat doen in het topic waar ik de link een paar post eerder van heb gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:29:
Pas een stream opgezet alleen toen ik ingame kwam ging alles stotteren. Kan dit door mijn ubertrage upload zijn (24mbit adsl lijn met 0.5mbit upload ofzo). Heb shadows al uitgezet en settings wat lager staan dan normaal. Stream staat op 24FPS en 720p
Specs van de pc zijn een ATI7950, 16GB intern geheugen, 256GB SDD, Intel Core i5 3570K Boxed (dus dat zou meer dan genoeg moeten zijn). Ben al bezig geweest om over te stappen van provider maar Online werkt helaas niet mee :(
0.5mbit kun je uberhaupt niet mee streamen. Met mijn vorige 5 mbit was het al waardeloos. Je grafische settings maken overigens niet uit, je stream gaat daar niet op voor/achteruit. Een streaming programma verstuurd een x aantal keer per seconde een beeldje naar de server, of daar nu een karakter met of zonder schaduw op staat... scheelt niets. Enkel de resolutie maakt wat uit. Met 0.5mbit haal je 360p op 24FPS nog niet eens zonder haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:16:
[...]

Je kunt niet alleen "carryen" in de zin van dat jij als enige factor de overwinning behaald. Hoe je het ook went of keert, in teamfights heb je je team nodig. 1v5 lukt je simpelweg niet. Wat je wel kan doen is zorgen dat jij de eventuele gamechanger bent. Degene die de andere lanes helpt na je eigen keihard te winnen, degene die de leiding op zich neemt en de objectives called etc. Dat zijn de dingen die je zelf in de hand hebt en dat kan tot vele overwinningen leiden.

En er is inderdaad geen Elo hell zoals de meesten dit voor zich zien (de wel bekende "ik zit vast in 700 Elo maar ik ben eigenlijk 1800 Elo materiaal en m'n team feed altijd"). De enige Elo hell die ik zie en al eerder heb uitgelegd in deze thread is de 1100-1300 plek voor degenen die er thuis horen. Het startpunt voor iedereen. Als je dus daadwerkelijk op dit Elo thuishoort qua skills en inzicht dan kan dit redelijk lastig zijn, omdat spelers slechter en beter dan jij ook op dit punt beginnen en een aantal games moeten spelen om er uit te komen.

Over die sprookjesverhalen dat een Diamond player nu op 900 Elo zit en er niet uit komt? Rofl. Dan is hij er hard heen gecarried. Mensen hebben daar wel vaker een pro voor betaald. Als Diamond speler moet je toch 90% van de LoL community kunnen verslaan. Al helemaal een paar trolls op 900 Elo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt inderdaad niet in je eentje carryen maar je kunt je winkans wel aanzienlijk verhogen. Als je botlane feed wil dat niet zeggen dat ze slecht zijn qua mechanics. Ze zitten op hetzelfde elo als jou dus zijn qua mechanics net zo goed als jou. Het enige wat je dus moet doen als top/jungle/mid is je botlane door de midgame heen carryen (dat kan je in je eentje door te roamen en objectives te securen). Dit doe je niet door je team te demotiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:08:
Je kunt inderdaad niet in je eentje carryen maar je kunt je winkans wel aanzienlijk verhogen.
en dit is nou precies wat ik al die tijd al duidelijk probeer te maken, maar het wil er maar niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:10:
[...]

en dit is nou precies wat ik al die tijd al duidelijk probeer te maken, maar het wil er maar niet in...
Dit snapt ook iedereen maar je beschrijft het anders dan je bedoelt ;)
Weet heus wel dat je dat bedoelt maar breng het dan niet van je bent niet goed genoeg om je eruit te carrien van 900 elo. Dit komt bij iedereen zo over die het hierover heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:18:
[...]

Dit snapt ook iedereen maar je beschrijft het anders dan je bedoelt ;)
Weet heus wel dat je dat bedoelt maar breng het dan niet van je bent niet goed genoeg om je eruit te carrien van 900 elo. Dit komt bij iedereen zo over die het hierover heeft gehad.
quote maar. ik zie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:20:
[...]

ga der nou niet zielig om doen. iedereen heeft dat in zijn gedachtegang zitten niemand post ut ;)
en daarom gaat der mensen ook om dwars liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:22:
[...]

ga der nou niet zielig om doen. iedereen heeft dat in zijn gedachtegang zitten niemand post ut ;)
Vicarious schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:20:
[...]

kom vechten dan ! allebei . 2 tegen 1.

Ik zoek nog wat duo partners. zijn er mensen die rond de 900 elo zitten, goed zijn en naar boven willen gaan. Zoals bijvoorbeeld sharfer.
Ik zoek wat meer mensen zodat ik wat vaker kan duo Q-en. add mij maar Snoosje

Swanfield toegevoegd

Mensen zeggen hier allemaal als je er niet thuishoort dan blijf je er. vervolgens komen ze met voorbeelden met duo Q. Dan carry je de game dus niet alleen.
Overigens kom je ook wel omhoog. maar als je niet alleen maar duo Q gaat dat wel tergend langzaam. uitgaan van 2 a 3 potjes per dag

[ Voor 17% gewijzigd door snoos op 21-12-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Je mag mij toevoegen. Swanfield. Speel meestal Jungle of support. Ken ook top en mid maar faal als ADC ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:22:
[...]

dus je interpreteert mijn posts verkeerd op basis van je eigen aannames, maar toch is het mijn schuld dat jij het verkeerd leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:18:
[...]
maar breng het dan niet van je bent niet goed genoeg om je eruit te carrien van 900 elo. Dit komt bij iedereen zo over die het hierover heeft gehad.
Als je er niet uit kan komen na een x aantal games dan hoor je er gewoon en ben je dus ook nog niet goed genoeg om jezelf eruit te krijgen. Ik had in s02 een aantal games met een vriend gedaan die wel op de sub-900 thuishoorde (hij kan simpelweg totaal niet lasthitten op zijn ADC, ganked niet of weinig in jungle etc. en de builds zeg ik dan maar nog helemaal niets over) merkte toen dat ik solo queue van 950 gewoon eigenhandig mijn lane zo hard afmaakte (Akali vs Tryn en ik stond na 10min al 5/0 met dubbel zijn farm) dat ik gewoon naar mid kon en daar de midplayer samen met onze mid binnen 3 seconden neer had, en daarmee zijn tower. De surrender kwam vlak nadat ik bot er ook van langs gaf samen met onze ADC. Dit betekent overigens niet dat ik had kunnen 1v5en. Dan was ik vast doodgeweest. Tryn heeft me in onze duels ook wel eens flink laag gekregen en mid diven kostte me ook bijna de kop.

tl;dr: Ik was die game de gamechanger en ook in de games daarna, heb toen in 2-3 dagen van 900 naar 1500 doorgetrokken in 1 lange win-streak. Als je er niet thuishoort, dan kom je er met gemak uit.
Pagina: 1 ... 114 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.