Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:50:
[...]
[...]
Om ff op jullie allebei te antwoorden:
Nee het is niet zo. Ik heb genoeg geduoQ'd of op smurfs gespeeld met gasten van 800-1400 elo om te weten wanneer iemand de oorzaak van het spel was.
Het verschil met mensen op 900 elo is dat ze de schuld van al hun losses zullen steken op trolls, feeders en leavers. Ze komen misschien 2-0 uit de laning fase, hebben meer farm, maar hebben verder niks gedaan om de game te carryen. Geen torens gepusht, geen objectives gefocused, geen pressure gezet op andere lanes/jungle dmv roam en gaan dan roepen "omfg we konden niet winnen, die gast had zo hard gefeed!".
Ik echter, weet wanneer ik niet genoeg heb gedaan om te winnen en zal dat perfect toegeven. Dit was niet zo'n game. Iedereen weet dat AD carries de lategame bepalen en uitmaken of jij wint of verliest.
Ik zit nog niet op mn true elo. Ik speel simpelweg te weinig (heb er tijdens de week ook bijna geen tijd voor). Geef me 1 weekend met 15-20 games en ik sta maandag daarna op 1700.
Ik vindt dat je toch teveel uitgaat van je eigen situaties vindt dit totaal onterecht.
het is niet te bewijzen dat mijn verhaal klopt idem dat van jou.
maar je hebt nogal een hoge dunk van jezelf hoe je toespreekt hier.
Sommige zitten terecht op zo een lage elo 100% agree maar mensen die er echt voor vechten en in seizoen 2 rond de 1400-1500 zaten zitten nu tussen de mensen van 800-1000 elo.
iemand in me friendslist ga geen namen noemen had in season 2 diamond staat nu 985 elo.
dit is complete waanzin in mijn ogen die mensen stoppen gewoon met leageu of legends (hij althans wel) hij was egt goed zat ook in een ESL team weet ff de naam niet uit me hoofd. (weet ook niet als die daar nog wel meedoet).
maar die komt er gewoon weg niet uit vanwege deze crap onzin van leavers feeders etc.
Dat is genoeg bewijs voor mij dat als je solo speelt en nog zo goed de objective kent en weet dat je altijd nog kan verliezen ongeacht je skill. Hij staat dan ook flink in kill/death zijn laatste games die ik gezien heb was: 20/7 33/9 18/1
heb ook gespectate en hij bleef pushen warden vision alles was er maar puur team gebonden teamfights waardeloos.
Nogmaals maak een smurf account aan van mijn part en bekijk het zelf eens rond die elo.