[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.543 views

• IggyB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 08:30
DiedB schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:31:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om in ranked altijd je gewenste positie te krijgen (Evelynn mid)? Bepaalde overtuigingsskills oid?
Zat maar 2x mid tussen, de rest is allemaal jungle. Aantal keer first of second pick, en als je vraagt om te junglen en mensen zien dat je een stuk of 8 games achter elkaar gewonnen hebt met goeie stats willen ze je nogal snel laten junglen :)

• pewed
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 15:18
Ik kan niet carryen of zo, elke keer als ik goed ga zijn er mensen die het verpesten. Ben over het weekend 70 elo gezakt.

Heb echt maar 1 potje waar ik echt zuigde, en dat was met ezreal. Achja misschien moet ik maar stoppen ofzo :P

http://www.lolking.net/summoner/euw/22381284

Verwijderd

pewed schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:45:
Ik kan niet carryen of zo, elke keer als ik goed ga zijn er mensen die het verpesten. Ben over het weekend 70 elo gezakt.

Heb echt maar 1 potje waar ik echt zuigde, en dat was met ezreal. Achja misschien moet ik maar stoppen ofzo :P

http://www.lolking.net/summoner/euw/22381284
Gewoon niet opgeven. Had gister 4 potjes vayne. In die potjes had ik 1 penta en een quadra. Dat zegt natuurlijk niet zoveel maar toch. Het ging allemaal best redelijk maar las je dan een fed singed + 17/4 jax jungle op je af zie rennen kun je zonder red buff als ad carry helemaal niets natuurlijk.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Damienx2 schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:10:
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben om vandaag een 5 man premade SR normal te doen? En ja het is mede voor het icoontje :)

Ik zit iig in het GoT channel op LoL dus ik zal daar ook nog wel een paar keer vragen. Het is trouwens op EUW.
Ik ben vanavond denk ik wel online dus je kan het altijd proberen. IGN Gondorath

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• pewed
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:51:
[...]

Gewoon niet opgeven. Had gister 4 potjes vayne. In die potjes had ik 1 penta en een quadra. Dat zegt natuurlijk niet zoveel maar toch. Het ging allemaal best redelijk maar las je dan een fed singed + 17/4 jax jungle op je af zie rennen kun je zonder red buff als ad carry helemaal niets natuurlijk.
Ja, singed is echt een game destroyer, hij hoeft niet zozeer fed te zijn. Als die gewoon de 1e 30 minuten niet van top afkomt en dan ineens op de enemy hun ad carry duikt. Shit just got real :P

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Laatst een nieuwe champion in m'n collectie opgenomen, Kha'Zix :) Super gave champ en erg leuke skillset. Met de huidige Black Cleaver builds is hij echt belachelijk sterk, maar lastig om te spelen omdat je squishy bent. Vanavond maar weer eens verder oefenen met hem, hij is ook leuke jungler. Iemand nog meer die Kha'Zix veel speelt?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Nidhiki schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:38:
Laatst een nieuwe champion in m'n collectie opgenomen, Kha'Zix :) Super gave champ en erg leuke skillset. Met de huidige Black Cleaver builds is hij echt belachelijk sterk, maar lastig om te spelen omdat je squishy bent. Vanavond maar weer eens verder oefenen met hem, hij is ook leuke jungler. Iemand nog meer die Kha'Zix veel speelt?
Vind Kha'zix niet echt goeie ganks hebben en ook zijn teamfight presence is beperkt (zeker in de jungle).

Je jumpt in bij een gank en slowed. je doet nog een q en dan? Een soort warwick met red zonder ult (want face it, Kha'zix zijn ult is een joke). In teamfights kan je ook slecht initiaten want je ben gewoon te squishy en zelfs dan kan je niets in enkele seconden instagibben (je hebt altijd wel een tweede q nodig enzo).

Verwijderd

Mhm denk dat ik eens een tijdje geen solo q meer ga spelen, en alle champs spelen/leren die ik nog nooit gespeeld heb/achterwege heb gelaten omdat ze niet dikwijls gespeeld werden in solo q of competitive play als andere heroes.

Er zijn ondertussen een boel champs waar ik in feite niet 100% weet wat al hun skills allemaal doen, hoe hun ratio's scalen etc.
vb. Zed, Nami, Lulu, Wukong, Varus, Viktor, Volibear, Sejouani, Syndra, Rengar, Kha Zix,

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-11 09:03
Rengar speelt echt leuk. Alleen is het effe wennen dat je je skills moet spammen om asap op 5x ferocity uit te komen. Itt mana users is dit wel effe een aanpassing :P.

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 08:30
Ik ben de laatste dagen juist Olaf aan het oppakken om mee te junglen, dit gaat allemaal erg fijn en goed, ik vind het een erg fijne champ... het probleem is, ik mis mijn Q (axe) op de meest cruciale momenten. Als ik iemand low health achtervolg gooi ik die bijl steeds te dichtbij. Op langere afstand gaat het juist beter... ik wil hem eigenlijk niet te ver gooien omdat hij anders niet refresht, daar dus nog maar even mee oefenen.

Verder nog steeds <3 Amumu maar die kan je amper spelen in ranked :9 Skarner is ook wel leuk om mee te junglen alleen deze heeft niet zo'n leuke skins (ja dit is een minpunt :9) hebben jullie nog ideeën voor welke champ leuk is om mee te junglen? Leuke skillset enz.

• Nidhiki
Mijn favo jungler is nog steeds Ree Sin! :P Vette skillset(en ook leuke skins imo) Cho Gath is ook wel leuk maar wat saaier soms omdat je dan meer tank bent dan dmg

• Xevoo
Hoe kan ik Lee Sin nu vergeten, die vind ik inderdaad ook erg leuk om te spelen! Leuke skills inderdaad, skins ook wel prima, niet geweldig :9 Vind het wel jammer dat er de laatste tijd minder van die "grappige" skins uit komen. Afgezien van de kerst skins dan weer :) Heb Bad Santa Veigar nog cadeau gedaan aan iemand, die vond ik wel erg cool. Maar bijvoorbeeld Fiddle vond ik het niet waard (975rp).
Xevoo schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:56:
Ik ben de laatste dagen juist Olaf aan het oppakken om mee te junglen, dit gaat allemaal erg fijn en goed, ik vind het een erg fijne champ... het probleem is, ik mis mijn Q (axe) op de meest cruciale momenten. Als ik iemand low health achtervolg gooi ik die bijl steeds te dichtbij. Op langere afstand gaat het juist beter... ik wil hem eigenlijk niet te ver gooien omdat hij anders niet refresht, daar dus nog maar even mee oefenen.

Verder nog steeds <3 Amumu maar die kan je amper spelen in ranked :9 Skarner is ook wel leuk om mee te junglen alleen deze heeft niet zo'n leuke skins (ja dit is een minpunt :9) hebben jullie nog ideeën voor welke champ leuk is om mee te junglen? Leuke skillset enz.
Probeer het je cursor daar te plaatsen waar hij heen loopt, niet op de character zelf. de travel tijd van die bijl is relatief hoog vergeleken met andere skillshots, dus je moet ook rekening houden met het feit dat je tegenstander in die tijd ook nog een aardige afstand aflegt.

Vicariously I live while the whole world dies

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
Xevoo schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:59:
Hoe kan ik Lee Sin nu vergeten, die vind ik inderdaad ook erg leuk om te spelen! Leuke skills inderdaad, skins ook wel prima, niet geweldig :9 Vind het wel jammer dat er de laatste tijd minder van die "grappige" skins uit komen. Afgezien van de kerst skins dan weer :) Heb Bad Santa Veigar nog cadeau gedaan aan iemand, die vond ik wel erg cool. Maar bijvoorbeeld Fiddle vond ik het niet waard (975rp).
Die fiddle skin ziet eruit als een Alien van Aliens vs Predators.

• Xevoo
Vicarious schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:04:
[...]

Probeer het je cursor daar te plaatsen waar hij heen loopt, niet op de character zelf. de travel tijd van die bijl is relatief hoog vergeleken met andere skillshots, dus je moet ook rekening houden met het feit dat je tegenstander in die tijd ook nog een aardige afstand aflegt.
Ja, ik denk dat het inderdaad gewoon even wennen en veel spelen is, denk dat ik me de komende tijd vooral ga focussen op jungle champs, vind het leuk om te spelen omdat je overal actief bezig kan zijn. Je kan tanky gaan om te supporten maar je kan ook kills pakken af en toe. Lee Sin, Skarner, Amumu, Olaf vind ik tot nu toe het beste werken.
Xevoo schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:17:
[...]

Ja, ik denk dat het inderdaad gewoon even wennen en veel spelen is, denk dat ik me de komende tijd vooral ga focussen op jungle champs, vind het leuk om te spelen omdat je overal actief bezig kan zijn. Je kan tanky gaan om te supporten maar je kan ook kills pakken af en toe. Lee Sin, Skarner, Amumu, Olaf vind ik tot nu toe het beste werken.
Mijn favorieten momenteel zijn Skarner, Olaf, Chogath en Xin. Skarner en Cho als het team tankyness vereist, Olaf als je iemand nodig hebt om de carry te diven (met ult aan doet CC je niks) en Xin als je team damage nodig heeft of je verwacht wat meer te moeten carryen/snowballen. Lee Sin ben ik gewoon niet zo goed mee en met Amumu word ik af en toe te hard gecounterd. Je hebt blue als Amumu vrijwel gewoon NODIG terwijl anderen zonder ook wel af kunnen.

• Xevoo
Cho kan ik dan juist weer niet spelen, ga gewoon steeds dood zonder dat ik iets kan uitvoeren. Het kan zijn dat het ligt aan mijn speelstijl, misschien ligt het aan m'n build, het lukt gewoon niet :9
Xevoo schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:24:
Het kan zijn dat het ligt aan mijn speelstijl, misschien ligt het aan m'n build, het lukt gewoon niet :9
Could be. Als je nog tips wilt, laat het maar weten hier of via DM. Het is een erg sterke pick momenteel, wordt ook veel gekozen in tournaments. Zijn sustain is de laatste patch wel wat generfd (begrijpelijk), maar ik verwacht dat dat maar een kleine impact heeft.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Blijkbaar heb ik de Happy Baron icon gekregen.

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://c.thumbs.redditmedia.com/C-Lg3SIA7s-NOg_J.jpg
*Blij is.

[ Voor 40% gewijzigd door Alvanosa op 17-12-2012 15:59 ]

PSN: Alvanosa

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Alvanosa schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:56:
Blijkbaar heb ik de Happy Baron icon gekregen.

Deze dus:
[afbeelding]
*Blij is.
volgens mij heeft iedereen die gekregen

Verwijderd

niet iedereen
ik wel maar een vriend van me niet, blijkbaar enkel voor mensen met een goeie reputatie maar waarop het gebaseerd is blijft riot een beetje geheimzinnig over

"It's not just about avoiding bans and is not directly tied to Honor.

Just be positive in your matches throughout the holidays and you'll have a chance to unlock Santa Baron at the end of Snowdown Showdown as well.:"

We want players to be positive in League of Legends because they are positive people and want to be positive. No matter how hardcore our players are, they still love playing with hardcore positive players instead of hardcore toxic players.

We want positive players to have a place in League of Legends that doesn't exist anywhere else in online games. Here in League, positive players will often get surprises or perks on a consistent basis just for being who they are and making our community a better place.

We're not going to give exact details or rules so players can 'fake' it this holiday to try to get the surprise. We want players to learn that they should just be consistently positive in every game they play and if they do, cool things will happen in League."

Verwijderd

Xevoo schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:24:
Cho kan ik dan juist weer niet spelen, ga gewoon steeds dood zonder dat ik iets kan uitvoeren. Het kan zijn dat het ligt aan mijn speelstijl, misschien ligt het aan m'n build, het lukt gewoon niet :9
als cho jungle is het enige wat je moet doen in een teamfight je skills landen op high prior targets (dus blijven poken tot je iemand met je q te pakken hebt en dan indien het team dichtbij is eropaflopen met shurelia en silence er gelijk op).

Verder moet je zorgen dat je silence beschikbaar is voor bijvoorbeeld targets als katarina en andere ap casters die je ad carry proberen te nuken. Pas wanneer er geen gevaar meer is voor je ad/ap carry kan je op de enemy af en de boel opruimen.

Je beschermt dus je carry's met je cc en probeert iemand out of position the slowen waarna er iemand moet engagen (met jou in de frontline voor je ad/ap carry)

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:06:

We're not going to give exact details or rules so players can 'fake' it this holiday to try to get the surprise. We want players to learn that they should just be consistently positive in every game they play and if they do, cool things will happen in League."
ik gok op een soort combinatie van honor-reports/games ofzo
het is zoiezo een automatisch systeem, no way dat ze handmatig door alle spelers heenlopen en alles bekijken en eventueel icoontje toekennen
mss nog iets met de chat, al lijkt me dat iets minder waarschijnlijk omdat je met maten soms gewoon zit te vloeken als een gek en het juist een positieve sfeer geeft ipv negatief

anyway, ik vind het wel een leuk idee met honor/bans/random dingetjes voor positieve spelers
helaas zijn de negatieve spelers natuurlijk van mening dat geen enkel systeem werkt omdat zij er heilig van overtuigd zijn dat ze geen eikels zijn en dus de rewards verdienen
maar goed, daar is erg weinig aan te doen :P

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-11 20:18
AP yi mid _O_

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Pff,

Nu ben ik een complete n00b met LoL maar vind het een leuk spel.

Ik speel graag Ashe. Top of Bot. Meeste vinden dat raar maar ik speel gewoon graag daar.
Meestal eindig ik 2de in Kill ratio. En vind mezelf een goede wingman of hoe jullie dat ook noemen.

Vandaag zat ik dik te ownen .. gaat me party echt als een debiel opelkaar lopen schelden in verschillende talen e.d. . Verliezen we nog. Mja Het is maar een spelletje he .

Nog Tips voor Ashe? wat moet je stacken .. Ik doe meestal AD en speed bonus Gaat wel goed maar wat zou er beter kunnen ?

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
gelukkig heb ik maar een dodge que van een uur nu..

ik kan het echt niet meer uitstaan deze community.. ik word gestraft omdat mensen het voor mij verpesten..

Echt, ze moeten daar sowieso wat aan gaan doen

Sharfer#2586

• godofal
  • Niet online

godofal

Solid Seal schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:16:

Nog Tips voor Ashe? wat moet je stacken .. Ik doe meestal AD en speed bonus Gaat wel goed maar wat zou er beter kunnen ?
algemene stats roepen heeft niet veel zin, wij weten niet wat jij precies koopt
AD kan alles zijn van een bloodthirster tot een frozen mallet
AS kan een phantom dancer zijn of een wits end
een bloodthirster is erg sterk op een AD carry, een frozen mallet veel minder

AD carries zijn zo sterk lategame omdat bruisers zowel offensief als defensief moeten bouwen, en de stats onderling geen synergy hebben
een AD carry (ADC) hoort alleen offensieve dingen te kopen, die elkaar flink versterken
AD, AS, critical chance, armorpen, alles versterkt elkaar

koop dus items die elkaar (en eventueel je skills) versterken, op ashe is infinity edge en een phantom dancer bijvoorbeeld erg sterk; je hebt een hoop AD, AS en critchance dankzij 2 items

een ADC hoort trouwens wel bot te staan samen met een support, over het algemeen is dat het beste. al zal het nog niet heel veel uitmaken

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

jax solo top O+ is zo geweldig

[ Voor 45% gewijzigd door hardcoresmurf op 17-12-2012 22:57 ]

• Steef435
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 18:15
CC :P

Wat dat Nashor-Icon betreft, ik ben een keer gehonoreerd voor helpful en volgens mij kreeg ik 'm ongeveer daarna.
Ik speel vooral support en jungle, misschien dat het aantal assists uitmaakt of zo.
Maar het zou net zo goed op de chat gebaseerd kunnen zijn denk ik.
Ik vind het wel leuk dat RIOT het geheim houdt, dat geeft die stream pixels toch nog een denkbeeldige waarde :)

Ik had laatst een ARAM met Singed, dan is er echt niks meer aan >:)

Ik wist trouwens niet dat er zo'n community voor dit spel was op Tweakers, altijd leuk :)

• godofal
  • Niet online

godofal

altijd leuk als mensen champions/items niet lijken te kennen
talon zeiken dat ik AD moest halen, met name een bloodthirster
ik speelde vayne, met op dat moment double PD en een blade of the ruined king, gecombineerd met een nunu
zei dat ik geen schade deed, mooi een fed tank nasus in ~3 seconden plat gekregen solo (nja, nunu speedbuff)

te weinig AD te veel AS zei ie :+
godofal schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:42:
ik speelde vayne, met op dat moment double PD en een blade of the ruined king, gecombineerd met een nunu
zei dat ik geen schade deed, mooi een fed tank nasus in ~3 seconden plat gekregen solo (nja, nunu speedbuff)

Normaal gesproken heeft AD ook de voorkeur. Je hebt niet altijd de tijd om zoveel shots te doen, ook al is je AS hoog. De shots die je kan doen kunnen dan maar beter tellen met zo veel mogelijk AD en armorpen. Als je tegenstander echter weinig CC heeft en ook geen frozen heart etc. bouwt, tja, dan kan het handig zijn. Bovendien lifesteal je meer met meer AD.

Verwijderd

Ik had het gister over fiddle jungle wat best viable was..

Pick geen fiddle jungle tegen een xin zhao!:P
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:35:
Ik had het gister over fiddle jungle wat best viable was..

Pick geen fiddle jungle tegen een xin zhao!:P
Pick geen Amumu tegen een Shaco! Ook geen fiddle tegen een Shaco! ;)

Fiddle jungle kan leuk zijn, maar is inderdaad een vrij groot risico. Je bent afhankelijk van blue buff, zowel van de mana als de XP die je van de bluebuff kill krijgt, en je bent makkelijk te counterjunglen. Zodra jij je drain start op een creep ben je heel simpel kapot te ganken door de enemy jungler. Met bijv. Amumu kun je je ook niet echt verdedigen. In die situaties moet je dus proberen te zorgen dat je team je helpt in je jungle. Vraag bijv. de support een ward neer te zetten in de andere kant van de jungle voordat hij blue komt helpen en zorg dat je top klaarstaat om te helpen mocht je gegankt worden.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:39:
[...]

Pick geen Amumu tegen een Shaco! Ook geen fiddle tegen een Shaco! ;)

Fiddle jungle kan leuk zijn, maar is inderdaad een vrij groot risico. Je bent afhankelijk van blue buff, zowel van de mana als de XP die je van de bluebuff kill krijgt, en je bent makkelijk te counterjunglen. Zodra jij je drain start op een creep ben je heel simpel kapot te ganken door de enemy jungler. Met bijv. Amumu kun je je ook niet echt verdedigen. In die situaties moet je dus proberen te zorgen dat je team je helpt in je jungle. Vraag bijv. de support een ward neer te zetten in de andere kant van de jungle voordat hij blue komt helpen en zorg dat je top klaarstaat om te helpen mocht je gegankt worden.
Fiddle tegen een shaco zonder ignite wil nog wel werken:P Met ignite beter niet nee.

• pewed
Taric jungle op. Gister gedaan voor de gein met een full party in normal. Was echt geinig, hadden ook een Leona op bot. Het is wel viable, alleen late game zakt je damage in.

Daarna nog katarina jungle geprobeerd, alhoewel we wel wonnen. Won ik mijn jungle niet en had in begin wel wat moeite. Dus dat doen we maar niet meer.

Verwijderd

Vavond eens akali jungle proberen. redelijke multitarget spam damage. Goeie singletarget. Goeie ganks na 6 en ranged aoe slow voor 6. ook nog sustain. Benefit trouwens ook lekker van dat jungleitem met ap en spell vamp. Klinkt goed op papier:P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 09:30 ]

Verwijderd

godofal schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:42:

Kan hem geen ongelijk geven. Double PD is zinloos als je een nunu hebt want dan zit je met lvl 5 bloodboil al boven het maximale.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:32:
[...]
Kan hem geen ongelijk geven. Double PD is zinloos als je een nunu hebt want dan zit je met lvl 5 bloodboil al boven het maximale.
Vayne heeft toch ad niet zo hard nodig als andere ad carries omdat je je ult was ad boost heb. Zeker nu vamp scepter ook een beetje ad geeft, is het erg de moeite om na een paar dorans en vamp scepter een phantom dancer te halen.

Max dan q tot level 3 en daarna vol in de w levelen

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Gisteren had ik ook een vreemd potje, wij hadden een aardig gebalanceerd team met Malphite top, Ziggs mid, Cho jungle, Ashe bot en ik als Sona. Moesten we tegen het volgende team: Maokai top, Nidalee mid, Alistar jungle, MF en Taric bot.

Het begon niet al te best want MF killde mij toen ik een DC had, toch kwamen we terug op bot tot MF besloot naar top te gaan, ik call SS mid blijft de turret pushen en word uiteindelijk gekilled. Ik geef aan dat ze verder naar boven gaan want top was ook pushed. Nog een kill erbij. Dus wij namen dragon in die tijd met hulp van de jungle om het een beetje te compenseren. Uiteraard krijg ik een flame over mij heen omdat ik niet SS had gezegd, mja best ik ga er niet om ragen.

Uiteindelijk moesten we beginnen met de teamfights, wat we uiteindelijk konnen winnen omdat ik al een runic bulwark had en wij meer damage deden dan hun. Langzaam maar zeker kwamen we terug in de game omdat zij zo een supporty setup hadden. Uiteindelijk trekken we het gelijk en zijn we langzaam alle turrets aan het vernietigen. Op dit moment krijgen wij duidelijk de overhand in de game en zorg ik ervoor dat we de objectives zoals Baron en Dragon goed kunnen controleren. Ik was fullbuild met Sona en had geld over uiteindelijk dus dan maar alle pots oppakken.

Na ongeveer 45 minuten winnen we het potje. Vond het wel een leuke pot en interresant om te zien hoe 3 supporty champs samen speelden in 1 game.

PSN: Alvanosa

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:26:
[...]

Normaal gesproken heeft AD ook de voorkeur. Je hebt niet altijd de tijd om zoveel shots te doen, ook al is je AS hoog. De shots die je kan doen kunnen dan maar beter tellen met zo veel mogelijk AD en armorpen. Als je tegenstander echter weinig CC heeft en ook geen frozen heart etc. bouwt, tja, dan kan het handig zijn. Bovendien lifesteal je meer met meer AD.
klopt, normaal wil je meer AD dan AS
maar als vayne met een nunu samen tegen een tank shen, tank nasus en een bruiser rumble kan je gewoon bijna vol AS bouwen wat dan effectiever is dan de standaard AD/crit/AS build
bovendien had ik dankzij de BoTRK genoeg AD om ze neer te maaien, zeker in combinatie met de passive en de crit van 2 phantom dancers

had iets van 2.2 attacks/second, duurt dus net iets meer dan een seconde om de nodige 3 hits af te schieten, iets wat zeker geen probleem was

later nog een last whisper erbij gesmeten voor arpen en wat AD trouwens
de build werkte iig erg goed, ik positioneerde me alleen erg slecht op het einde waardoor we verloren, was ook meer een gezellig potje dan een tryhard potje
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:37:
[...]
Vayne heeft toch ad niet zo hard nodig als andere ad carries omdat je je ult was ad boost heb. Zeker nu vamp scepter ook een beetje ad geeft, is het erg de moeite om na een paar dorans en vamp scepter een phantom dancer te halen.

Max dan q tot level 3 en daarna vol in de w levelen
ik max W altijd gelijk, Q heeft te weinig zin early aangezien je nog maar weinig AD hebt
gecombineerd dat ik me wat meer focus op AS dan AD is het iig sterker
bouw atm zo: boots+pots>dubbel dorans+vamp sceptre>berserkers>zeal>bilgewater cutlass/bloodthirster (ligt eraan of ze meer dan 1 flinke tank hebben)>PD
daarna situationeel, soms ga ik direct voor een GA als we aan het snowballen zijn, soms voor een 2de PD, soms voor last whisper
ligt er maar net aan wat voor team ze hebben; HP tanks, armor tanks, divers, overal wel een antwoord op iig :P

oh, en met berserkers+2PD's én nunu bloodboil zit je nóg niet aan de 2.5 attacks/second tegenwoordig

[ Voor 30% gewijzigd door godofal op 18-12-2012 10:36 ]

Verwijderd

Wat me trouwens gister opviel in een potje is dat je als tank nu niets meer kan tegen een fed bruiser. We hadden dus een enemy Wukong die fed was en een cleaver + lw had. Ik kon als tank bouwen wat ik wilde (ik stond 2/3/5 ofzo) maar het had geen zin. Ik denk dat ze die nieuwe penetrationscalculaties toch nog maar eens door moeten kijken of de cleaver + lastwhisper nog een keer moeten nerfen. Misschien Health nog iets goedkoper maken.

Het is gewoon niet de moeite om armor te kopen vs een wukong met 60 procent arp omdat je armor dan gemiddeld 2.3x zo duur is. Daardoor vallen er veel mooie items weg :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 11:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:08:
Wat me trouwens gister opviel in een potje is dat je als tank nu niets meer kan tegen een fed bruiser. We hadden dus een enemy Wukong die fed was en een cleaver + lw had. Ik kon als tank bouwen wat ik wilde (ik stond 2/3/5 ofzo) maar het had geen zin. Ik denk dat ze die nieuwe penetrationscalculaties toch nog maar eens door moeten kijken of de cleaver + lastwhisper nog een keer moeten nerfen. Misschien Health nog iets goedkoper maken.

Het is gewoon niet de moeite om armor te kopen vs een wukong met 60 procent arp omdat je armor dan gemiddeld 2.3x zo duur is. Daardoor vallen er veel mooie items weg :(
Wukong is imo een hero die broken is, maar nog niet echt bekend doorgebroken is bij het publiek..
Dit weekend speelde Reapered (SK Telecom) met Wukong tegen de TF van MYM. Hij was niet eens superfed en deed zoveel damage op TF waar ik van dacht: wtf.
Ook die gasten van MYM waren op hun teamspeak aant spammen "xx kurwa xx wukong damage"

Nadien de scalings gaan bekijken op leaguepedia:
http://leaguepedia.com/wiki/Wukong_-_The_Monkey_King

Blijkbaar scaled die met 1.2 AD/s en 4.8 AD als maximale damage (maw als je van begin tot einde in de knockup van zijn ulti zit). Dat wil zeggen dat Wukong met 300 AD, 2240 damage doet... 8)7
Combineer dat met een amumu ulti en je kan makkelijk telkens die maximale damage halen.

Dat is toch compleet retarded als bruiser met stealth?

• Xevoo
Ik heb Wukong ook altijd al super sterk gevonden, ik kan daar ook niet echt een goede counter voor vinden (toen ook al gezegd :+ ) Ik sta de laatste tijd ook meer in de jungle dan top dus heb ik er niet veel mee te maken (oké, teamfights zijn klote als hij erbij zit).
Ik vind dat ze dat aapje nog wel eens na mogen kijken..

Verwijderd

Zelfde als met riven. Die champ is ook broken (heeft gast van Riot zelfs keer toegegeven).

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:33:
Ik heb Wukong ook altijd al super sterk gevonden, ik kan daar ook niet echt een goede counter voor vinden (toen ook al gezegd :+ ) Ik sta de laatste tijd ook meer in de jungle dan top dus heb ik er niet veel mee te maken (oké, teamfights zijn klote als hij erbij zit).
Ik vind dat ze dat aapje nog wel eens na mogen kijken..
Ik ben geen Wukong speler maar ik geloof dat iemand me ooit vertelde dat Riven een counter zou zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:15:
[...]
Ik ben geen Wukong speler maar ik geloof dat iemand me ooit vertelde dat Riven een counter zou zijn.
Onze riven was dat in ieder geval niet. Hij had voor level 2 zijn lane al verloren en liep al te zeuren om ganks.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:28:
[...]

Onze riven was dat in ieder geval niet. Hij had voor level 2 zijn lane al verloren en liep al te zeuren om ganks.
Alles met flink wat health, burst en wat CC is in principe een counter. Denk dus aan Garen, Shen, Renekton, Darius bijvoorbeeld om hem te counteren. Zelf pick ik altijd Warwick tegen hem, maar dat is een van mn mains dus die kan ik tegen bijna iedereen lanen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 18-12-2012 13:32 ]

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:31:
[...]

Alles met flink wat health, burst en wat CC is in principe een counter. Denk dus aan Garen, Shen, Renekton, Darius bijvoorbeeld om hem te counteren. Zelf pick ik altijd Warwick tegen hem, maar dat is een van mn mains dus die kan ik tegen bijna iedereen lanen.
Alleen heeft geen van hen de potentie om met weinig items op lategame toch zo'n 700dps met zijn ult te doen.

• IggyB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 08:30
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:38:
[...]

Alleen heeft geen van hen de potentie om met weinig items op lategame toch zo'n 700dps met zijn ult te doen.
Lol? Darius ult ;(

Verwijderd

Wukong is echt slecht in lane. Daar moet je hem op pakken. In teamfights is hij wel echt een (monkey) king. Vind zelf Singed het beste tegen hem dan maakt zijn stealth geen drol uit en je scaled ook heel goed.
Maar in principe kan je als je gewoon goede trades doet met bijna iedereen je lane tegen wukong winnen. Het probleem van veel mensen alleen is dat ze geen goede trades weten te maken omdat hij na zijn burst even stealth gebruikt. Hij kan zijn combo ook niet echt vaak doen zonder oom te gaan dus maak daar gebruik van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:48:
Wukong is echt slecht in lane. Daar moet je hem op pakken. In teamfights is hij wel echt een (monkey) king. Vind zelf Singed het beste tegen hem dan maakt zijn stealth geen drol uit en je scaled ook heel goed.
Maar in principe kan je als je gewoon goede trades doet met bijna iedereen je lane tegen wukong winnen. Het probleem van veel mensen alleen is dat ze geen goede trades weten te maken omdat hij na zijn burst even stealth gebruikt. Hij kan zijn combo ook niet echt vaak doen zonder oom te gaan dus maak daar gebruik van.
singed is op zn best een softcounter tegen wukong
je moet al een glacial shroud rushen om vrij solide wukong zn tradeburst het hoofd te kunnen bieden

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:48:
wukong slecht in lane? clearly niet tegen een decent wukong speler gespeeld, wukong raped aardig hard inlane

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Lapeno schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:01:
[...]

wukong slecht in lane? clearly niet tegen een decent wukong speler gespeeld, wukong raped aardig hard inlane
Dit is de mening van meerdere pros en ik ben het ermee eens.
Zelf zeker nooit wukong gespeeld?

• Nidhiki
Oh gaaf, wat onverwachts imo. Hopelijk releasen ze haar nu ook snel :D Ziet er uit als een super vette jungler! Instabuy! :o

Verwijderd

Zijn er hier eigenlijk mensen in premade teams, die de laneswap-strategiën gebruiken vd Asian scene?
Vaak zie je in de grote toernooien, dat ze bot/toplane swappen of zelfs met mid. Het is vrij duidelijk dat dit erg voordelig is in bepaalde matchups (jouw solo laner kan bv beter 1vs2 bijvoorbeeld dan die van hun) maar ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit in solo queue gezien en de laatste keer dat ik een premade team speelde, kwam het ook nooit voor (FOM LAN).

In solo q zal het waarschijnlijk nooit bestaan omdat solo toppers waarschijnlijk niet 1vs2 willen spelen. en er zo ruzie/flame zou ontstaan als hij dan ook nog eens feed.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 14:54 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:53:
Zijn er hier eigenlijk mensen in premade teams, die de laneswap-strategiën gebruiken vd Asian scene?
Vaak zie je in de grote toernooien, dat ze bot/toplane swappen of zelfs met mid. Het is vrij duidelijk dat dit erg voordelig is in bepaalde matchups (jouw solo laner kan bv beter 1vs2 bijvoorbeeld dan die van hun) maar ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit in solo queue gezien en de laatste keer dat ik een premade team speelde, kwam het ook nooit voor (FOM LAN).
Op ons niveau heeft het denk ik niet zoveel zin omdat je als laner wel erg veel vertrouwen moet hebben om een 1v2 aan te durven. Ook in soloqueue durft men het vaak niet aan uit angst om de schuld te krijgen van een loss en omdat de coordinatie sowieso vaak afwezig is. Het is overigens niet typisch Asian hoor, NA teams deden het ook al regelmatig voordat de Asian teams de boel kwamen domineren :P De Asians voeren het alleen veel beter uit waardoor het daadwerkelijk nut heeft.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:57:
[...]

Op ons niveau heeft het denk ik niet zoveel zin omdat je als laner wel erg veel vertrouwen moet hebben om een 1v2 aan te durven. Ook in soloqueue durft men het vaak niet aan uit angst om de schuld te krijgen van een loss en omdat de coordinatie sowieso vaak afwezig is. Het is overigens niet typisch Asian hoor, NA teams deden het ook al regelmatig voordat de Asian teams de boel kwamen domineren :P De Asians voeren het alleen veel beter uit waardoor het daadwerkelijk nut heeft.
Dit, ik heb het ook wel eens gedaan. Maar uiteindelijk werd ik veel effectiever denied dan de gast die 2v1 stond bij de tegenstander. Kwam ook omdat mijn Adc en support beide gekilled werden in een gank. En ik stond dan 2v1 met een jungler die niet kwam oftewel super frustrerend want ik had absoluut 0 kans om een play te maken en de game was min of meer gespeeld na de laning phase.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:57:
[...]

Klopt, NA deed het al wat eerder, maar leek toen niet veel voordeel te geven met hun uitvoering :p.

Ik wil het wel eens testen tbh, iemand zoals Nidalee kan perfect 1vs2 lanen terwijl een jax dat echt niet kan tegen een caitlyn/nunu bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:09:
[...]
Klopt, NA deed het al wat eerder, maar leek toen niet veel voordeel te geven met hun uitvoering :p.

Ik wil het wel eens testen tbh, iemand zoals Nidalee kan perfect 1vs2 lanen terwijl een jax dat echt niet kan tegen een caitlyn/nunu bijvoorbeeld.
Goede 1v2 laners zijn o.a. :
- Nidalee
- Chogath
- Yorick
- Gangplank
- Lee Sin (max W)

en nog wel meer. Je hebt vooral tankyness, sustain en ranged harass nodig om je lane te kunnen houden en ook af en toe wat CS te pakken.

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:15:
[...]

Goede 1v2 laners zijn o.a. :
- Nidalee
- Chogath
- Yorick
- Gangplank
- Lee Sin (max W)

en nog wel meer. Je hebt vooral tankyness, sustain en ranged harass nodig om je lane te kunnen houden en ook af en toe wat CS te pakken.
shen, jayce

• joostmakaay
Malphite

Verwijderd

Olaf, Galio, Xerath, Ziggs, Kennen
Vind malph nou niet echt goed tegen 2 trouwens. Die cst vrij lastig onder tower en als je met je Q farmt ben je in no time oom.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 18:24 ]

• thewizard2006
Heerlijk zeg. Even savonds lekker 2 potjes doen
potje 1 Chogath mid troll en qq de hele game
potje 2 Draven die sucked en qq de hele game

Bedankt jongens voor dat infantiele gedrag. Dag 50 elo.
Ach zal er maar aan moeten wennen dat dit je soort ransapen tegenkomt

elo hell anyone /hides

• joostmakaay
ik zit ook in de hell 950 hier, kuttrolls en instalockers en soms ook wel mezelf die het verziekte

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:44

Nutral

gamer/hardware freak

Hoe doen jullie dat toch, ik hoor alleen maar slechte verhalen terwijl ik toch regelmatig flink gecarried word.

• joostmakaay
Wacht tot degene die jou carried bij de enemy zit, dan zul je het wel meemaken. En met een beetje tegenzin gebeurt dat 3x achter elkaar.

Verwijderd

Nutral schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:31:
Hoe doen jullie dat toch, ik hoor alleen maar slechte verhalen terwijl ik toch regelmatig flink gecarried word.
Heb ook 2 matige dagen hoor ongeveer 15 losses en maar 5 wins ofzo.
Terwijl ik vrijwel altijd mijn lane win niet throw wat mijn teammates wel doen en niet rage of flame.
Maarja soms heb je pech. Komt vanzelf wel weer goed maar het kan natuurlijk frustrerend zijn.

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Eindelijk eens als Kog'Maw kunnen spelen. Leek me al een poos een toffe champion. Ben nu me IP aan het saven om hem straks te kunnen halen. Met een beetje geluk volgende week dus ergens. Nu ben ik benieuwd hoe je het beste met hem kan spelen aangezien ik ook internet zowel attack damage als ability power builds zie.

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Het meest hinderlijke is dat je veel meer verlies dan je wint. Dan heb je een 3 win streak en sta je na 2 loses al weer lager.

Ik heb het eerder horen zeggen door iemand en ik ben het er mee eens.
Admor is te zwaar generfd. Potje tegen urgot gespeeld die de twee armor pen items had.
1 bomb 4 bc stacks en je merkt niks van je armor. Tank zijn is nu flink hp bouwen. Vind het jammer

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
snoos schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:37:
Het meest hinderlijke is dat je veel meer verlies dan je wint. Dan heb je een 3 win streak en sta je na 2 loses al weer lager.
Kun je de situatie beschrijven waarin dit gebeurd? Hoeveel games heb je gespeeld na de 3 wins? Doe je direct erna 2 losses of zitten er nog games tussen? Speel je duoqueue met iemand? Zit je op 2.6k elo? Staat loss forgiven aan?

Normaal ga je even veel verliezen als winnen, tenzij enkele uitzonderingen op jou van toepassing zijn (de eerste +- 50 matches win/verlies je meer elo dan de standaard, dewelke zich in de range van [11-13] bevindt). Als je een elo verschil buiten die range hebt, dan heb je waarschijnlijk één van bovenstaande zaken die het beïnvloeden.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:51:
[...]

Kun je de situatie beschrijven waarin dit gebeurd? Hoeveel games heb je gespeeld na de 3 wins? Doe je direct erna 2 losses of zitten er nog games tussen? Speel je duoqueue met iemand? Zit je op 2.6k elo? Staat loss forgiven aan?

Normaal ga je even veel verliezen als winnen, tenzij enkele uitzonderingen op jou van toepassing zijn (de eerste +- 50 matches win/verlies je meer elo dan de standaard, dewelke zich in de range van [11-13] bevindt). Als je een elo verschil buiten die range hebt, dan heb je waarschijnlijk één van bovenstaande zaken die het beïnvloeden.
Laten we nu eerlijk zijn speedzor, en jij als platinum/diamond speler zal dat nog beter weten. Als mensen vast zitten op een bepaald elo (of dat nu 800, 1000, 1400 of 1800 is), is het simpelweg omdat ze niet goed genoeg zijn om zichzelf naar een hoger elo te carryen hoe je het ook draait of keert. Trolls en feeders zijn geen excuus, dat is op alle elos. Zag gisteren nog een stream van "Geser", momenteel in top30 EU. Zijn team was de eerste 30 minuten aan het winnen, en al sinds minuut 1 waren gasten in zijn team aan het flamen terwijl ze aan het winnen waren. Uiteindelijk begonnen ze minder op te letten en fouten te maken en verloren ze...

Anyways, iemand met Olaf ervaring hier? (1600 +- niveau of hoger)
Gisteren voor het eerst met olaf begonnen, in solo queue. 2 games gespeeld. Eerste game ging zo-zo, tegen een Riven en maxte Q eerst. Mijn lane winnen kon ik niet echt, had wel gelijke farm. Q's sustainde hij makkelijk weer terug en melee trade ging bijna niet aangezien hij dashte en stunde steeds. (nog wel gewonnen endgame)

2e game, ging ik tegen jax, maxte ik E eerst. Deze lane won ik wel makkelijk en kon ik snowballen.

Kan ik E maxen tegen eender welke tegenstander of is Q toch vaker de standaard?

• Nidhiki
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 07:39:
[...]
Laten we nu eerlijk zijn speedzor, en jij als platinum/diamond speler zal dat nog beter weten. Als mensen vast zitten op een bepaald elo (of dat nu 800, 1000, 1400 of 1800 is), is het simpelweg omdat ze niet goed genoeg zijn om zichzelf naar een hoger elo te carryen hoe je het ook draait of keert. Trolls en feeders zijn geen excuus, dat is op alle elos. Zag gisteren nog een stream van "Geser", momenteel in top30 EU. Zijn team was de eerste 30 minuten aan het winnen, en al sinds minuut 1 waren gasten in zijn team aan het flamen terwijl ze aan het winnen waren. Uiteindelijk begonnen ze minder op te letten en fouten te maken en verloren ze...

Gisteren voor het eerst met olaf begonnen, in solo queue. 2 games gespeeld. Eerste game ging zo-zo, tegen een Riven en maxte Q eerst. Mijn lane winnen kon ik niet echt, had wel gelijke farm. Q's sustainde hij makkelijk weer terug en melee trade ging bijna niet aangezien hij dashte en stunde steeds. (nog wel gewonnen endgame)

2e game, ging ik tegen jax, maxte ik E eerst. Deze lane won ik wel makkelijk en kon ik snowballen.

Olaf zijn E is early game echt sterk, daar moet je imo misbruik van maken 8) Ik begin vaak met Q, dan stop ik 3 punten in E vaak om early game hard te meppen, daarna Q maxen en dan E maxen.
Dat is wat ik vaak doe, en die lvl 3 E op lvl 5 doet pijn!

[...]

Tegen Riven zou ik E niet maxen. Die shield de meeste van je damage gewoon weg en trades win je niet op die manier. Verder zou ik E niet maxen tegen tegenstanders die health stacken. Denk daarbij aan bijv. Shen of Cho.

• ItWasntMe
  • Laatst online: 04-04-2024
Angler jax, Chrimpson Akali, Leopard Nidalee en Badger Teemo...

R.I.P portemonnee :(

• pewed
Meerendeels kost maar 260 RP. o.O

• ItWasntMe
  • Laatst online: 04-04-2024
pewed schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:03:
Meerendeels kost maar 260 RP. o.O
en toch hakt het er wel in :+

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:41:
[...]

Tegen Riven zou ik E niet maxen. Die shield de meeste van je damage gewoon weg en trades win je niet op die manier. Verder zou ik E niet maxen tegen tegenstanders die health stacken. Denk daarbij aan bijv. Shen of Cho.
Het is net tegen Riven dat ik weinig kon traden als ik Q maxte. Wellicht speelde ik gewoon slecht, maar het leek mij eerder dat Riven een sterke laner is tegen Olaf. Hij verbruikt geen mana en kan steeds blijven traden terwijl je niet eindeloos Q's kan blijven gooien.

Health stacken? Veel health kan je toch niet stacken in de laning fase? Laning fase is meestal na al 15-20 minuten gedaan.

Ga hem in ieder geval nog meer spelen. Mijn laningfase moet duidelijk beter, maar in teamfights loopt het geweldig. Erg leuk om shurelya + ghost + R te poppen en dan hun ad carry compleet te zonen van de fight/killen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:05:
[...]
Het is net tegen Riven dat ik weinig kon traden als ik Q maxte. Wellicht speelde ik gewoon slecht, maar het leek mij eerder dat Riven een sterke laner is tegen Olaf. Hij verbruikt geen mana en kan steeds blijven traden terwijl je niet eindeloos Q's kan blijven gooien.

Health stacken? Veel health kan je toch niet stacken in de laning fase? Laning fase is meestal na al 15-20 minuten gedaan.

Ga hem in ieder geval nog meer spelen. Mijn laningfase moet duidelijk beter, maar in teamfights loopt het geweldig. Erg leuk om shurelya + ghost + R te poppen en dan hun ad carry compleet te zonen van de fight/killen.
Ik zie Shen regelmatig als eerste item een giants belt halen bijvoorbeeld, en Cho krijgt health van die ulti-stacks. Ik bedoel gewoon high health laners. En ja, riven kan beter traden dan Olaf.

Verwijderd

NICE kreeg net deze mail binnen van Riot:

"Your account has been credited 3640 RP!

... we recently announced that we would be putting 5 legendary skins on sale in the coming weeks and we noticed that you had 4 of these legendary skins at full price in the past".

Leuk, dan kan ik gelijk de 3-4 kerstmis skins kopen zonder geld te moeten spenderen.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
Ik vind die legacy skins niet zo bijzonder hoor.
http://www.finalesfunkeln.com/2013.html
Misschien alleen de groene Mundo, maar dan houd het echt op

[ Voor 25% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 19-12-2012 09:45 ]

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik kreeg ook net dezelfde mail van Riot, omdat ik twee jaar geleden de legendary skin van Annie gekocht heb, heb ik nu 910 RP erbij, dit terwijl ik al een jaar ongeveer niet heb gespeeld. Toch erg netjes van ze!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Forn schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:46:
Ik kreeg ook net dezelfde mail van Riot, omdat ik twee jaar geleden de legendary skin van Annie gekocht heb, heb ik nu 910 RP erbij, dit terwijl ik al een jaar ongeveer niet heb gespeeld. Toch erg netjes van ze!
Denk stiekem dat het een bug is en dat ze alleen mensen wilden pakken die de skin onlangs gekocht hebben. Dit is een beetje hetzelfde als 2 jaar later door de mediamarkt gebeld worden dat je de helft van je geld terugkrijgt doordat de oude modellen flink zijn afgeprijsd en eruit gaan.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Misschien, maar als verklaring staat er:

Since players sometimes purchase legendary skins because of their reputation that they never go on sale, we have decided to issue you a proactive refund for the difference between the initial purchase price and the sale price.

Dus denk niet dat, dat het geval is.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd

Een andere verklaring die ik hoorde is dat refunds werden gegeven omdat de gang van zaken volgens Riot m.b.t. niet helemaal duidelijk was. Veel mensen die de legacy skins kochten veronderstelden dat die nooit meer terug zouden komen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:11:
Een andere verklaring die ik hoorde is dat refunds werden gegeven omdat de gang van zaken volgens Riot m.b.t. niet helemaal duidelijk was. Veel mensen die de legacy skins kochten veronderstelden dat die nooit meer terug zouden komen.
Dat staat 1 post boven je blijkbaar al in de mail uitgelegd :P

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:11:
Even beter lezen boven je. Het gaat om legendary skins, niet om legacy skins. Legendary skins zijn uitgebracht met de intentie om ze exclusief te houden (wat de prijs moet rechtvaardigen) en dus niet in de sale komen voor een lagere prijs. Nu ze dit met een vijftal van deze skins alsnog hebben gedaan hebben ze besloten diegene die een of meerdere van deze skins voor de volledige prijs het verschil terug te storten.
Ik heb namelijk eenzelfde mail gekregen en 910 RP refunded gekregen; toch leuk vervroegd kerstcadeau :)
Sympathiek naar mijn mening, hadden ze niet hoeven doen.

• thewizard2006
Of misschien omdat het riot gewoon helemaal verder niets kost als mensen met een extra skin lopen maar het dat wel spelers aanmoedigd die geen skin hebben om er 1 te kopen. Graties reclame he :)

Verwijderd

of misschien dat je met de refund een bedrag terugkrijgt waar je geneigd bent om toch nog een investering te doen om er net iets meer uit te halen

• speedzor
[...]
Ik lees het grootste deel van de berichten hier niet omdat het ofwel over elo hell, ofwel over builds gaat, maar ik denk dat ik reageerde op een bericht waarin hij stelde dat z'n elo win/loss niet consistent is, niet z'n wins/losses?

En ja, je bent je eigen limitatie wanneer je hogerop wilt komen. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat ik een mentale knop moest omdraaien steeds wanneer ik een elo range hoger wilde geraken.

Meer dan genoeg irritante kerels op high elo, zoveel is zeker. Geser is een vriendelijke vent, maar zijn TF is helemaal niet zo sterk als hij beweert (toch niet in de 3x dat we speelden) :P

Overigens een kleine high elo insider delen: as je MYM spelers in je team hebt, verlies je. Ze scoren 90% van de tijd heel slecht waarna ze gaan schelden. Kubon is er nog de ergste van. Polen :/

Edit: Vanwege de feesten ook eens mijn RP van toernooitjes aan het werk gezet :P
Spellthief Lux, Nightblade Irelia, Freljord Ashe, Deep One Kassadin, Scorched Earth Xerath, Bad Santa Veigar, Wildfire Zyra, Bittersweet Lulu, Frosted Ezreal en Demolisher Nunu gekocht :P
Nu nog 800 RP over, kan ik nog even de legacy skins doornemen. Hopelijk wordt de 40€ van november snel gestort!

Say hello to Professor Ryze & Red Riding Annie!

[ Voor 11% gewijzigd door speedzor op 19-12-2012 11:59 ]

Streaming History

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
speedzor schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:49:
[...]

Ik lees het grootste deel van de berichten hier niet omdat het ofwel over elo hell, ofwel over builds gaat, maar ik denk dat ik reageerde op een bericht waarin hij stelde dat z'n elo win/loss niet consistent is, niet z'n wins/losses?

En ja, je bent je eigen limitatie wanneer je hogerop wilt komen. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat ik een mentale knop moest omdraaien steeds wanneer ik een elo range hoger wilde geraken.

Meer dan genoeg irritante kerels op high elo, zoveel is zeker. Geser is een vriendelijke vent, maar zijn TF is helemaal niet zo sterk als hij beweert (toch niet in de 3x dat we speelden) :P

Overigens een kleine high elo insider delen: as je MYM spelers in je team hebt, verlies je. Ze scoren 90% van de tijd heel slecht waarna ze gaan schelden. Kubon is er nog de ergste van. Polen :/
polen meldpunt?

btw snoos en ik helpen momenteel elkaar uit de lagere elo zone.. ging echt lekker afgelopen twee potjes

Sharfer#2586

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:49:
[...]

Edit: Vanwege de feesten ook eens mijn RP van toernooitjes aan het werk gezet :P
Spellthief Lux, Nightblade Irelia, Freljord Ashe, Deep One Kassadin, Scorched Earth Xerath, Bad Santa Veigar, Wildfire Zyra, Bittersweet Lulu, Frosted Ezreal en Demolisher Nunu gekocht :P
Nu nog 800 RP over, kan ik nog even de legacy skins doornemen. Hopelijk wordt de 40€ van november snel gestort!

Say hello to Professor Ryze & Red Riding Annie!
Geser zijn stats met TF staan momenteel 70% en in s2 had hij 65% wat me toch wel degelijk lijkt. Maar kheb al beter gezien.. Ik geloof dat BelgianBeast en ATN Forellenlord 80%+ ofzo hadden in season 2 in 150+ games met TF. Ik denk inderdaad ook dat Geser zichzelf een beetje beter schatdan hij is, maar ik vind zijn informatie wel nuttig op zijn stream. Hij antwoord ook eender welke vraag die je in de twitch chat stelt. Ik vind het wel vreemd dat hij Tabzz als beste AP mid carry beschouwt (exclusief Froggen, daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld). Ik kan me niet echt inbeelden dat Tabzz > Alex Ich, xPeke.

Grappig dat je die anekdote vertelt van MYM. Vorig weekend speelden ze IEM Cologne tegen SK Telecom 1 (reapered zijn nieuwe team). Nadien werd op reddit de logs gepost van hun teamspeak. Reapered had met zijn Wukong mid, hun team redelijk hard gesnowballed en je zag constant in die chat staan "KURWA WUKONG...... KURWA DAMAGE WUKONG, PIERDOL WUKONG ..." :P. Dus wat je zegt, kan ik perfect geloven. Verbaast me niks dat Shushei nooit lang in eem team kon blijven met die gasten in de voormalige Eloblade/elohell whatever teams.

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Ik duo en solo Q. Probleem ik dat ik soms met hogere elo mensen duo Q.
Laatst met iemand van 1500 elo geduod en daar makkelijk gewonnen. 9 elo.

Ik sta nu 41 / 42 en ben 882 elo terwijl ik op 1100 begon na de reset.
Dat is dus een 200 a 300 elo drop met 1 win verschil.

Ik duo que nu wel meer en win dan. Alleen solo Q is ook nog en dat gaat niet altijd goed.

Jaegger jij zit een beetje vast in je gedachten van elo hell bestaat niet. Zelfs over mijn post dat elo win / lose niet gelijk is haal jij erbij dat elo hell niet bestaat en dat je dan op dat niveau hoort
Dit ging niet over elohell maar over de elo die je gained en verliest.

@ slivv. Wat heeft dat te maken met de elo die je wint en de elo die je verliest ?

Ik zei alleen dat ik het hinderlijk vind dat ik meer elo verlies met een lose dan dat ik krijg als ik win

[ Voor 14% gewijzigd door snoos op 19-12-2012 12:56 ]

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

snoos schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:25:
Ik duo en solo Q. Probleem ik dat ik soms met hogere elo mensen duo Q.
Laatst met iemand van 1500 elo geduod en daar makkelijk gewonnen. 9 elo.

Ik sta nu 41 / 42 en ben 882 elo terwijl ik op 1100 begon na de reset.
Dat is dus een 200 a 300 elo drop met 1 win verschil.

Ik duo que nu wel meer en win dan. Alleen solo Q is ook nog en dat gaat niet altijd goed.

Jaegger jij zit een beetje vast in je gedachten van elo hell bestaat niet. Zelfs over mijn post dat elo win / lose niet gelijk is haal jij erbij dat elo hell niet bestaat en dat je dan op dat niveau hoort
Dit ging niet over elohell maar over de elo die je gained en verliest.
Hoe komt het dan dat ik op mijn smurf twee keer zo veel games win als verlies en mijn elo met gemak boven de 1400 stuw?

Mensen denken verkeerd. 'Ik win mijn lane en feed niet maar ik kom niet hoger in elo. Dus ik zit in ELO hell.'

Nee, zo werkt het niet. Ik heb de afgelopen dagen een paar potjes met Sharfer gespeeld, die momenteel ook rond de 800 elo bungelt (en ook inziet dat hij daar uit kan komen als hij leert hoe hij games het beste kan beinvloeden, waarmee hij al een stap verder is dan jij). Wat merkte ik op toen ik met hem speelde: Hij maakt minder fouten dan de gemiddelde 800 elo-speler, maar hij carried niet. Hij maakt geen plays. (No offense hè Sharfer :) )

Het is simpelweg niet genoeg om weinig fouten te maken en je lane niet te verliezen. Je moet je lane stompen, vervolgens de andere lanes stompen voor je teammates. Maar het allerbelangrijkste, zorg dat je die verdomde objectives krijgt! Ik heb eergister op mijn smurf een game gewonnen waar we de hele game wel meer dan 5K gold achter stonden vanaf minuut 10 denk ik, en waarbij de enemy een veel betere teamfight had. Als jullie al janken om feeders, dan had je die game in een bodemloze put gezeten want onze Lee Sin ging 0-11 en Yi 0-2. Op laag ELO denken mensen alleen maar aan kills. Ze pakken niet de objectives die ze kunnen als ze winnen en maken de game niet af. Als jij dus je team aanstuurt om dat wél te doen dan win je gemakkelijk de meeste van je games. Double kill in bot? Hop naar de dragon. Jungler en mid dood? Shove die lane en pak een turret of 2. Sta je achter? Ward en voorkom fights, backdoor hun towers of stall de game totdat je team wel iets terug kan doen.

Je hoeft zelf nog niet eens uit te blinken om hiermee de games te winnen zolang je dat inzicht hebt. En heb je dat niet, ja dan blijf je in je 'elohell' steken want dan hoor je daar gewoon.

Edit @ Edit van Snoos: Het ging om het principe van ELOhell en dat jij denkt dat je meer ELO verliest dan dat je wint. Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat dit niet zo is want anders zou het collectieve ELO moeten dalen naarmate het seizoen vordert. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik som meer ELO, soms minder ELO win afhankelijk van de game. Als jij weinig elo wint dan heb je gewoon gewonnen van mensen onder jouw niveau, en als je veel verliest dan heb je dus verloren van diezelfde mensen.

En @ de discussie rondom Tabzzz. Je moet maar eens de games van Eclypsia (Nu Millenium) gaan analyseren. Tabzzz carried dat team behoorlijk hard hoor. Als je de vergelijking met Fnatic en xPekee bijvoorbeeld maakt zie je dat Soaz veel meer enemies naar zich toetrekt waardoor xPekee wat beter kan farmen en plays kan maken.

[ Voor 62% gewijzigd door Slivv op 19-12-2012 13:03 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:15:
[...]
Ik vind het wel vreemd dat hij Tabzz als beste AP mid carry beschouwt (exclusief Froggen, daar heeft hij nog nooit tegen gespeeld). Ik kan me niet echt inbeelden dat Tabzz > Alex Ich, xPeke.
Zoek even wat filmpjes op van de toernooitjes dat hij in het team Eclypsia meespeelde. Daarin versloeg hij beide spelers mid in zowel CS als kills. Hij heeft een heel aggressieve speelstijl, een beetje zoals Regi maar dan beter en daarmee dwingt hij foutjes bij de tegenstander af. Het gaat om dit toernooi: http://leaguepedia.com/wiki/Tales_of_the_Lane . De VoD's vind je hier: http://vods.leaguepedia.com/tales-of-the-lane/

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-11 13:43
Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:51:
[...]

Hoe komt het dan dat ik op mijn smurf twee keer zo veel games win als verlies en mijn elo met gemak boven de 1400 stuw?
In mijn ogen zijn je eerste games het belangerijkst.
Wat mij er opgevallen is helemaal bij de wat hogere elo's (1600) dat mensen graag willen winnen, en ook de voorsprong die ze hebben, kunnen behouden.

Bij de wat lagere elo's (1300-1400) zitten echt meer trollers en ragers, mensen die DC'en na 2 deaths etc. of puur 1 spot kunnen spelen.

En als je zelf is een keertje niet goed gaat (ik main adc maar support/jungle is ook prima) dan kan je het gewoon schudden.
En hoe stom het ook klinkt, ik heb gewoon echt het gevoel dat ik momenteel onder mijn niveau zit.
Omdat mensen erg stomme beginner fouten maken.
Rendiertje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:01:
[...]
En hoe stom het ook klinkt, ik heb gewoon echt het gevoel dat ik momenteel onder mijn niveau zit.
Omdat mensen erg stomme beginner fouten maken.
Dat gevoel heeft eigenlijk iedereen. Guardsman Bob legde dat al een keer uit. Jij ziet vanuit jouw kennis wat zij fout doen, maar zij zien misschien weer andere fouten bij jou die jijzelf niet ziet (omdat je bepaalde kennis/vaardigheden mist) . Uiteindelijk is het een simpele kwestie van statistiek waarbij jij, als je daadwerkelijk beter bent dan je elo, vanzelf gaat stijgen als je maar voldoende games gespeeld hebt.

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:57:
[...]

Zoek even wat filmpjes op van de toernooitjes dat hij in het team Eclypsia meespeelde. Daarin versloeg hij beide spelers mid in zowel CS als kills. Hij heeft een heel aggressieve speelstijl, een beetje zoals Regi maar dan beter en daarmee dwingt hij foutjes bij de tegenstander af. Het gaat om dit toernooi: http://leaguepedia.com/wiki/Tales_of_the_Lane . De VoD's vind je hier: http://vods.leaguepedia.com/tales-of-the-lane/
Tales of the lane gezien toen het gestreamed werd. Maar dit is het enige toernooi bij mijn weten waar Tabzz gewonnen heeft vs Alex ich? En tegen Xpeke verloor hij vorig weekend op IEM Cologne.

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Het kan best dat je onder je niveau zit hoor. Sharfer zou bijvoorbeeld zeker op 1000 elo kunnen spelen. Punt is gewoon dat je zo veel games hebt gespeeld en je maar weinig elo krijgt per game. Stel dat je 60% van je games wint, wat in principe genoeg zou moeten zijn om 200 ELO te stijgen, dan kost het je gemiddeld nog steeds zo'n 165 games (Ik weet niet of mijn rekensom hier klopt dus slimme Tweakers laat u spreken) om 200 elo te stijgen. En dan zit je nog steeds op 1000. Het gaat gewoon enorm lang duren om eruit te komen zodra je zo laag zit. Dat is ook de reden dat ik niemand aanraad om al ranked te gaan doen als je net level 30 bent, want hoe langer je wacht, hoe makkelijker het is om op je true elo uit te komen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• speedzor
Slivv schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:08:
Het kan best dat je onder je niveau zit hoor. Sharfer zou bijvoorbeeld zeker op 1000 elo kunnen spelen. Punt is gewoon dat je zo veel games hebt gespeeld en je maar weinig elo krijgt per game. Stel dat je 60% van je games wint, wat in principe genoeg zou moeten zijn om 200 ELO te stijgen, dan kost het je gemiddeld nog steeds zo'n 165 games (Ik weet niet of mijn rekensom hier klopt dus slimme Tweakers laat u spreken) om 200 elo te stijgen. En dan zit je nog steeds op 1000. Het gaat gewoon enorm lang duren om eruit te komen zodra je zo laag zit. Dat is ook de reden dat ik niemand aanraad om al ranked te gaan doen als je net level 30 bent, want hoe langer je wacht, hoe makkelijker het is om op je true elo uit te komen.
200 elo = 17 games x 12 elo.

x * 60/100 = 17
x * 0.6 = 17
x = 17 / 0.6
x = 28

28 matches om 200 elo te stijgen aan een 60% win ratio, dat valt best mee. Zeker aangezien je hier uit gaat van een platte 12 elo gain/loss, wat meer is bij de eerste 50 games (en aangezien je er meer wint dan verliest, ga je hier dus nog enkele games sneller bij de 200 elo uit komen).

Streaming History

Pagina: 1 ... 113 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.