[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.544 views

• IggyB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 08:30
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een premade team rond de 1200/ 1300 elo op EUW of toevallig een premade die nog een spot leeg hebben? Ik jungle het liefste.

http://www.lolking.net/summoner/euw/23126388#history

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ja dat vond ik dus ook bijzonder. Heal regen casttime naar beneden etc :P Nu word ap Yi OP Yi :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:13
vraagje,

als ik draft pick doe in normal, krijg je dan ook met bans en alles, net als bij ranked?

Twitch

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:28:
vraagje,

als ik draft pick doe in normal, krijg je dan ook met bans en alles, net als bij ranked?
Ja, anders zou het toch gewoon Normal zijn?
Martin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:28:
vraagje,

ja, dat is juist het idee aan draft mode. Wel 16 champs nodig en het telt gewoon als een blind pick normal. Alleen het is leuker naar mijn mening. Minder trolls etc.

Vicariously I live while the whole world dies

• Martin0
Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:28:
[...]

ja, dat is juist het idee aan draft mode. Wel 16 champs nodig en het telt gewoon als een blind pick normal. Alleen het is leuker naar mijn mening. Minder trolls etc.
haha 16 champs heb ik wel, heb er geloof ik nu al iets rond de 20 a 30.

nja miss vanaaf of morge ochtend/middag uitproberen

Twitch

Verwijderd

Dus die gifts zijn tot 26 december beschikbaar, betekent dit hetzelfde voor de limited kerstmis skins? Kdenk dat ik ze allemaal ga kopen want als je pech hebt, kan je nog 2 jaar wachten voor je de kans weer krijgt.

Wacht nog steeds op Santa Gragas... (die stond in de shop op december 2010 en nog steeds niet meer teruggezien, een fout die ik nooit meer zal maken :()

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:36:
Dus die gifts zijn tot 26 december beschikbaar, betekent dit hetzelfde voor de limited kerstmis skins? Kdenk dat ik ze allemaal ga kopen want als je pech hebt, kan je nog 2 jaar wachten voor je de kans weer krijgt.

Wacht nog steeds op Santa Gragas... (die stond in de shop op december 2010 en nog steeds niet meer teruggezien, een fout die ik nooit meer zal maken :()
Ik hoopte op present Amumu maar ook op Maokai en Heimerdinger :) Dus ben sowieso 2 keer happy ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:36:

Alsof je over 2 jaar dit spel nog speelt... oh wacht, dat zei ik 2 jaar terug ook :+

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:28:
[...]

Vond het juist altijd heel kut. Iedereen doet tryhard picks. En raged op je als je daar niet aan meedoet en bijvoorbeeld tryndamere top gaat ofzo. Ook word er veel gedodged als je team ook maar iets slechter lijkt dan de ander.
Kan je beter ranked spelen als je serieus wilt gamen. Of normal als je gewoon lol wilt hebben.
Maar misschien is er wat verandert de laatste tijd.

• Swanfield
Is die winter patch al live btw? Ik las ergens dat het vandaag zou gaan gebeuren.....

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:04:
[...]

Vond het juist altijd heel kut. Iedereen doet tryhard picks. En raged op je als je daar niet aan meedoet en bijvoorbeeld tryndamere top gaat ofzo. Ook word er veel gedodged als je team ook maar iets slechter lijkt dan de ander.
Kan je beter ranked spelen als je serieus wilt gamen. Of normal als je gewoon lol wilt hebben.
Mijn ervaring is dat iedereen vrij serieus probeert te picken. Tuurlijk is er wel eens gejank in champ select, maar dat heb ik in blind pick nog veel meer. Uiteindelijk nemen de meesten wel gewoon een rol die nog niet is ingevuld, met uitzondering van enkele trollls.

Verwijderd

[...]

Is inderdaad frustrerend want sommige heroes zijn gewoon underplayed.

Als ik morgana top wil spelen of master yi mid, dodgen er dikwijls al mensen. Zelfs voor Talon had ik eergisteren iemand die zei "omfg talon sucks man wtf" en dodged... Dit terwijl Talon even OP was met die black cleavers lol

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

[...]

Ik dan weer juist andersom ingesteld ;)
Ik vind dat blindpick een hoop diepte mist van het spel in team compositie kiezen en instellen.
Verder word er niet meer geraged of getrolled dan bij blindpick als je een heimerdinger pakt zul je bij beide game modussen commentaar krijgen ;). Draft picks heb je lane calling die eisen een lane ook al zijn ze last pick, dat vind je bij blindpick ook terug tot de instalocks toe.

Dat veel dodgen is veel afhankelijker van de chat en communicatie in het team dan de picks & bans zelf. 9 van de 10 keer gaat het er om dat er 2 mensen de zelfde lane willen en heel zelden als er een bepaalde champ niet gebanned word of zo iets stoms.

Ik speel alleen draft pick mode iig, op een paar keer per jaar na dat ik met bepaalde mensen queue. Het enige nadeel is dat als er gedodged word het idd een paar min extra kost voor je echt gestart bent. Komt een beetje neer op je eigen voorkeur dus ;) Wat wel belangrijk is om in de gaten te houden is dat je op de standaard bans let en weet waarom die eigenlijk bijna altijd gebanned worden. Zegt niet dat je die champs altijd 100% moet bannen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:25:
[...]
Is inderdaad frustrerend want sommige heroes zijn gewoon underplayed.

Als ik morgana top wil spelen of master yi mid, dodgen er dikwijls al mensen. Zelfs voor Talon had ik eergisteren iemand die zei "omfg talon sucks man wtf" en dodged... Dit terwijl Talon even OP was met die black cleavers lol
hmmm laatst nog potje talon mid met de nieuwe items,
boots + pots, dan brutalizer, BT, Boots of mobility, Black cleaver, dan ligt aan de situatie, gaat het aanvallend goed( last wishper, Trinity ), staan we achter dan ga ik eerst voor de GA en daarna de trini en LW.

Btw ik speel morge pas, moet vanaaf werken jammer genoeg, miss morge wat mensen die mee willen doen met normal draft pick?

Twitch

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Ik heb ook een nieuwe build bedacht met Talon voor mid: Boots of mobility met black cleaver, black cleaver en een black cleaver. |:(

Verwijderd

PpN schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:46:
Ik heb ook een nieuwe build bedacht met Talon voor mid: Boots of mobility met black cleaver, black cleaver en een black cleaver. |:(
2 black cleavers.. 3 heb je niets aan. Bij 2 zorgen al je spells voor 2 stacks.

• Martin0
haha ik hou het bij 1 cleaver, meestal heb ik van die potjes waarbij je niet verder komt dan 3 a 4 uitgebouwde items

Twitch

Verwijderd

Mijn laatste potje was juist een voorbeeld van hoe je toch lol kan hebben met een out de meta team.

2 assasins bot (die kunnen farm en kills delen)
ad mid
bruiser top
cc in jungle

lolking -> barrytjuh;)

• Martin0
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:30:
Mijn laatste potje was juist een voorbeeld van hoe je toch lol kan hebben met een out de meta team.

2 assasins bot (die kunnen farm en kills delen)
ad mid
bruiser top
cc in jungle

lolking -> barrytjuh;)
welk potje van je of is het nog niet geupdate op lolking?

Twitch

• pewed
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 15:18
Is nog niet geupdate, want er is maintenance dacht ik.

Want mijn laatste potjes staan ook nog niet op lolking en rating is zelfde nog.

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:39:
[...]

welk potje van je of is het nog niet geupdate op lolking?
Darius top,
Ashe jungle
Vayne mid
Lee, Garen bot

Kwam beetje door miscommunicatie op champ select. Verder geen flame en hard gewonnen.

• pewed
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:43:
[...]

Darius top,
Ashe jungle
Vayne mid
Lee, Garen bot

Kwam beetje door miscommunicatie op champ select. Verder geen flame en hard gewonnen.
Toch nice dat er gewoon normaal werd gespeeld. Ik had laatst een Leona mid, hij deed wel goed zijn best maar mijn bot was weer eens aan het flamen.

Verwijderd

pewed schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:51:
[...]

Toch nice dat er gewoon normaal werd gespeeld. Ik had laatst een Leona mid, hij deed wel goed zijn best maar mijn bot was weer eens aan het flamen.
Het ging zo zeg maar:
1 + 2 mochten picken: 1 pickte lee (en lockte) en 2 darius. Toen bleek dat lee niet junglede en ging darius top
3 + 4 mochten picken: Ik vroeg of lee nu ging junglen? (hij zei namelijk niet veel) en lockte daarna samen met pick 4 een ad carry in in de laatste seconde:P
5 was premade met lee dus die ging bot met lee.

Ik denk als er 1 iemand een kill had weggegeven in de eerste paar minuten dat het wel in de soep gelopen was. Dat gaat meestal zo.

• pewed
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:56:
[...]

Het ging zo zeg maar:
1 + 2 mochten picken: 1 pickte lee (en lockte) en 2 darius. Toen bleek dat lee niet junglede en ging darius top
3 + 4 mochten picken: Ik vroeg of lee nu ging junglen? (hij zei namelijk niet veel) en lockte daarna samen met pick 4 een ad carry in in de laatste seconde:P
5 was premade met lee dus die ging bot met lee.

Ik denk als er 1 iemand een kill had weggegeven in de eerste paar minuten dat het wel in de soep gelopen was. Dat gaat meestal zo.
Haha, ik vind alles best. Als ze maar goed spelen, voor mij hoef je geen specifieke meta te spelen. Ik haat het alleen als mensen proberen te counteren met een champ die ze niet eens goed kunnen spelen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bah, speel ik een keer Karthus op mid (wat relatief goed werkt) en staat er een Akali tegenover mij. Dan is mid spelen een behoorlijke uitdaging, de meeste fights verlies ik keihard.. Als ik nou gewoon eens geen blind draft doe, dan is het wat makkelijker om geen Karthus te kiezen :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 21:15
pewed schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:01:
[...]

Haha, ik vind alles best. Als ze maar goed spelen, voor mij hoef je geen specifieke meta te spelen. Ik haat het alleen als mensen proberen te counteren met een champ die ze niet eens goed kunnen spelen.
Is idd heel belangrijk, ik speel wel eens top/bot Lux, en dan word je vaak ook uitgelachen...
Maar weet je hoe makkelijk die stun van Lux is, icm iemand die flink wat nukes heeft :P

Even niets...

• Martin0
FireDrunk schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:59:
[...]

Is idd heel belangrijk, ik speel wel eens top/bot Lux, en dan word je vaak ook uitgelachen...
Maar weet je hoe makkelijk die stun van Lux is, icm iemand die flink wat nukes heeft :P
lux heeft geen stun maar een snare, je kan gewoon door blijven aanvallen.

Twitch

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:00:
Mpen doet net niks in jungle want de mobs hebben 0 mr voor zover ik weet, zou just attackspd marks nemen om gebruik te maken van je hoge AA damage door je passive.
Rammus is wel licht gebuffed laatste patch, +4armor en +2hp regen.
helemaal gelijk, dacht dat ze net zoals armor wel wat Mres hadden
nog maar 's kijken wat dan handiger is; attackspeed, armorpen of zelfs flat armor reds
Swanfield schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:19:
Weet iemand of met de nieuwe items een Karma en Orianna support viable is? In S2 liepen ze te veel GP mis om echt sterker te worden maar hoe zit dat in S3?

Ik las btw in een red post:
http://na.leagueoflegends...t=2900105&page=5#32414237
Dat support met veel AP bouwen vele malen sterker is dan dat sommige denken. Heeft er iemand hier ervaring mee? En itemwise welke kant zou je dan op moeten gaan?
is idd erg sterk als je aan de winnende hand bent in de lane; laatst tegen een AP taric supp gestaan die gewoon 3kwart HP van me afburstte met stun/shatter/ult, en de AD carry sloopt je vervolgens ook erg hard natuurlijk
deathfire grasp is een goede lijkt me, je hebt natuurlijk die GP/10 van kage's een tijdje en het is zoiezo een sterk item dat van zichzelf al een behoorlijke bak schade kan doen

als je aan het verliezen bent (geen kills/assists) lijkt het me minder handig, je gaat dan niet genoeg geld hebben om binnen afzienbare tijd een behoorlijke hoeveelheid AP te bouwen

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:19:
[...]
deathfire grasp is een goede lijkt me, je hebt natuurlijk die GP/10 van kage's een tijdje en het is zoiezo een sterk item dat van zichzelf al een behoorlijke bak schade kan doen
Sinds de verandering is die het niet echt waard zonder 400+ AP.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

DFG bouwt niet meer van Kages sinds S3 :(
Het is nu Amp Thome + Needlessly Large Rod

[specs]

Verwijderd

Outerspace schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:21:
Bah, speel ik een keer Karthus op mid (wat relatief goed werkt) en staat er een Akali tegenover mij. Dan is mid spelen een behoorlijke uitdaging, de meeste fights verlies ik keihard.. Als ik nou gewoon eens geen blind draft doe, dan is het wat makkelijker om geen Karthus te kiezen :P
Karthus vs Akali moet je gewoon defensief spelen. Verspil je tijd niet aan 1on1 battles met Akali. Gewoon lasthitten met Q. Zolang ze geen kills krijgt is later minder waard dan jij in teamfights.

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:19:
[...]

helemaal gelijk, dacht dat ze net zoals armor wel wat Mres hadden
nog maar 's kijken wat dan handiger is; attackspeed, armorpen of zelfs flat armor reds
Ik zou als rammus gaan voor AS reds. Met machete als start die uit te bouwen is naar Spirit of the Ancient Golem maakt dat je eerste clear(s) een stuk soepeler.

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:45:
[...]

Ik zou als rammus gaan voor AS reds. Met machete als start die uit te bouwen is naar Spirit of the Ancient Golem maakt dat je eerste clear(s) een stuk soepeler.
goed punt, al zijn de clears al érg soepel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:44:
[...]
Karthus vs Akali moet je gewoon defensief spelen. Verspil je tijd niet aan 1on1 battles met Akali. Gewoon lasthitten met Q. Zolang ze geen kills krijgt is later minder waard dan jij in teamfights.
Gaan we doen. Haar 'dash' is gewoon erg gevaarlijk, ik zal wat meer afstand houden met haar :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:32:
[...]

Sinds de verandering is die het niet echt waard zonder 400+ AP.
Volgens mij heb je de laatste DFG change gemist (ik zelf eerst ook trouwens :P). Hij scaled niet meer (direct) met AP.

+100 Ability Power
+15% Cooldown Reduction
Active: Unique:
Deals 15% of target champion's maximum Health in Magic Damage then amplifies all magic damage they take by 20% for 4 seconds (60 second cooldown). 750 range.
http://leaguepedia.com/wiki/Deathfire_Grasp

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 14-12-2012 14:01 ]

• fonsoy
  • Nu online
Nieuwe champion onthuld! Vi, the Pitover Enforcer.

Het lijkt een beetje op een kruising tussen Fiora, Alistar samen met wat nieuwe eigenschappen. Veel CC. Vi lijkt me een geschikte jungler. Anders is de champion ook nog wel viable op top denk ik. Helaas ontbreekt het wel aan wat sustain, zoals het er nu naar uitziet.

http://euw.leagueoflegend...iltover-enforcer-revealed

Voor de mensen op het werk;
There’s nothing more satisfying than the sounds of your enemies succumbing to an extreme beat-down. Not to Vi, anyway, the newest champion to join the League. Punching, excessive force, and armor-busting brutality are what she’s all about.

Abilities:

Blast Shield: Vi charges a shield over time. The shield can be activated by hitting an enemy with an ability.
Vault Breaker: Vi charges her gauntlets and unleashes a vault shattering punch, carrying her forward. Enemy champions that Vi collides with stop her movement and are knocked back.
Denting Blows: Vi's punches break her opponent's armor, dealing bonus damage and granting her attack speed.
Excessive Force: Vi's next attack blasts through her target, dealing damage to enemies behind it.
Assault and Battery: Vi runs down an enemy, knocking aside anyone in the way. When she reaches her target she knocks it into the air, jumps after it, and slams it back into the ground.

At home in top lane or the jungle, Vi’s playstyle revolves around pummeling opponents and tearing into and shattering their armor. Vi’s signature punch is Vault Breaker. When you first activate the ability, Vault Breaker begins charging a powerful punch. Activating Vault Breaker a second time causes you to dash forward, dealing damage to units and knocking back enemy champions. Early game, Vi excels at bullying opponents while shoving the lane with Vault Breaker and the AoE damage from Excessive Force. Skillful use of Excessive Force allows you to quickly clear your lane while harassing opponents trying to get in close to last hit minions.

When team fights erupt, Vi’s ultimate allows you to charge through your opponents’ front-line and crush their carries. Assault and Battery locks on to an enemy champion. You then chase them down, uppercutting them into the air. Enemies unfortunate enough to be in the way are knocked aside. High damage, armor debuffs, and knockbacks make you a disruptive force. Since Vi’s attacks and activated abilities apply stacks of Denting Blows, you can increase your damage significantly against armored opponents by just doing what you do best: punching. To top it all off, Vi’s Blast Shield helps her survive not only big damage bursts, but also prolonged team fights.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Verwijderd

fonsoy schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:33:
Helaas ontbreekt het wel aan wat sustain, zoals het er nu naar uitziet.
Dat maakt of breekt een top laner gelukkig niet. Ze heeft immers een shield. Kijk maar naar Riven, Darius. Allebei beastly top laners zonder sustain.

• godofal
  • Niet online

godofal

fonsoy schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:33:
Nieuwe champion onthuld! Vi, the Pitover Enforcer.

Het lijkt een beetje op een kruising tussen Fiora, Alistar samen met wat nieuwe eigenschappen. Veel CC. Vi lijkt me een geschikte jungler. Anders is de champion ook nog wel viable op top denk ik. Helaas ontbreekt het wel aan wat sustain, zoals het er nu naar uitziet.
[...]
eerder een kruising tussen riven en vayne
champions zijn trouwens veel eerder bekend qua skills en lore dan de "reveal"
ze zijn altijd een tijd in PBE, waar iedereen al met de nieuwe champ kan spelen (en ook lore kan lezen e.d.)

vi is al iets van 2 weken bekend geloof ik

Verwijderd

En die kerstmis skins dan?

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:46:
[...]

goed punt, al zijn de clears al érg soepel
Gaat vooral om de eerste clear. Ook in je eerste ganks doe je stiekem best veel AA damage, dan helpt AS ook nog behoorlijk (15% sneller). Armor reds geven je 8,2 armor...dat is echt niks voor een champion als Rammus late game, en early game zal het je ook niet enorm veel helpen. Wat meer surivivability maar je clear is langzamer dus neem je meer damage.
Op Rammus zou ik gaan voor AS reds, Armor yellows, MR/lvl blues en movespeed quints. AS voor een snellere jungle clear, zeker icm machete helpt dit heel veel. Armor lijkt me duidelijk, MR/lvl is gewoon best in slot voor bruisers en tanks en movespeed helpt Rammus gewoon heel erg omdat hij puur melee is

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Cho'Gath

Carnivore health restore adjusted to 20-71 from 34-68
;(

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

IggyB schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:16:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een premade team rond de 1200/ 1300 elo op EUW of toevallig een premade die nog een spot leeg hebben? Ik jungle het liefste.

Hoewel ik niet echt val in je elo bracket (Ben nu 1400-1500) vind ik het wel leuk om met premade teams mee te spelen omdat er wat meer teamwork is en het gezellig is met zijn allen op VOIP. Ik speel voornamelijk AD carry (main), AP mid of jungle.

En hoe krijg jij het voor elkaar om na een win streak van 10 nog op 1227 elo te zitten? Al je placements verloren?

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:07:
Op Rammus zou ik gaan voor AS reds, Armor yellows, MR/lvl blues en movespeed quints. AS voor een snellere jungle clear, zeker icm machete helpt dit heel veel. Armor lijkt me duidelijk, MR/lvl is gewoon best in slot voor bruisers en tanks en movespeed helpt Rammus gewoon heel erg omdat hij puur melee is
dat zou je denken, maar Mres is op rammus niet nodig: zijn W geeft evenveel Mres als armor (120 op lvl5) en je hoeft véél minder magic damage te koppen dan physical over het algemeen
AP casters bewaren hun burst wel voor high priority targets, en zelfs als ze hun burst tegen rammus gebruiken (zonder Mres/lvl blue's) doet het vrij weinig schade

nee, armor blues zijn beter dan Mres/lvl op rammus; helpt met enorm met early clears en early ganks (je bent echt enorm tanky early)

movementspeed heeft rammus nauwelijks nodig dankzij powerball, beter daar nog meer armor in proppen
lvl1 schoenen+powerball is over het algemeen sneller dan de meeste junglers met lvl1 schoenen en movement quints

net ff AS geprobeerd in 2 potjes, en het voelt niet sneller aan, mss dat het een paar seconden sneller is maar het helpt niet zoveel als ik verwachtte
zometeen ff armor reds proberen, gewoon 100% flat armor runepage 8)

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Vandaag voor het eerst als Nautilus een potje gespeeld, wat een leuke champion is dat. Vooral die Q ability is tof!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5FmG7MhVOxk]
godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:42:
[...]

dat zou je denken, maar Mres is op rammus niet nodig: zijn W geeft evenveel Mres als armor (120 op lvl5) en je hoeft véél minder magic damage te koppen dan physical over het algemeen
AP casters bewaren hun burst wel voor high priority targets, en zelfs als ze hun burst tegen rammus gebruiken (zonder Mres/lvl blue's) doet het vrij weinig schade

nee, armor blues zijn beter dan Mres/lvl op rammus; helpt met enorm met early clears en early ganks (je bent echt enorm tanky early)

movementspeed heeft rammus nauwelijks nodig dankzij powerball, beter daar nog meer armor in proppen
lvl1 schoenen+powerball is over het algemeen sneller dan de meeste junglers met lvl1 schoenen en movement quints

net ff AS geprobeerd in 2 potjes, en het voelt niet sneller aan, mss dat het een paar seconden sneller is maar het helpt niet zoveel als ik verwachtte
zometeen ff armor reds proberen, gewoon 100% flat armor runepage 8)
Als je je W nou als eerste levelt heb je op zich een punt, maar ik probeer toch meestal E als eerste te maxen en heb ook een paar puntjes in Q nodig om een knappe gank op te zetten. Bovendien zijn er niet veel goede items voor Rammus die MR geven, dus ik vind het wel prettig om er wat bij te krijgen vanuit mijn runes. Ook leveren die blauwe armor runes maar weinig extra armor op, dus als ik Rammus zou spelen zou ik toch echt voor Mres/lvl gaan.

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:18:
[...]

Als je je W nou als eerste levelt heb je op zich een punt, maar ik probeer toch meestal E als eerste te maxen en heb ook een paar puntjes in Q nodig om een knappe gank op te zetten. Bovendien zijn er niet veel goede items voor Rammus die MR geven, dus ik vind het wel prettig om er wat bij te krijgen vanuit mijn runes. Ook leveren die blauwe armor runes maar weinig extra armor op, dus als ik Rammus zou spelen zou ik toch echt voor Mres/lvl gaan.
ik max W als eerste, E als 2de
Q gebruik ik vooral voor de utility, die vervolgens levelen heeft vrij weinig nut, enige wat je er extra uit krijgt is wat extra damage (woopteedoo) en een iets betere slow
dan heb ik liever ubertank mogelijkheden, daar heb je net wat meer aan imo
zelfde met taunt: hij is leuk, maar niet waard om hem als 1ste te maxen
bovendien heb je zonder een gemaxte W geen snelle jungle, waardoor je achterloopt op gold

ik zou zeggen, probeer het eens: 100% flat armor runepage en W als eerste maxen

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Ok lekker dan.
Ik start net een game en vraag, "Can you ban blitz?". De reactie was "Stfu".
Dus ik vraag "Are you saying stfu to me for asking if you can ban blitz". Antwoord "yes, I pick who I want".
Hier heb ik natuurlijk geen zin in om met dit soort trieste lui te spelen dus sluit LoL af. Nu blijkt dus dat je een half uur niet kan spelen.... Waarom kan ik niet gewoon skippen en gelijk reporten. Dit soort mensen mogen wat mij betreft opdonderen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

thewizard2006 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:51:
Ok lekker dan.
Ik start net een game en vraag, "Can you ban blitz?". De reactie was "Stfu".
Dus ik vraag "Are you saying stfu to me for asking if you can ban blitz". Antwoord "yes, I pick who I want".
Hier heb ik natuurlijk geen zin in om met dit soort trieste lui te spelen dus sluit LoL af. Nu blijkt dus dat je een half uur niet kan spelen.... Waarom kan ik niet gewoon skippen en gelijk reporten. Dit soort mensen mogen wat mij betreft opdonderen.
in de tijd dat het geen halfuur kostte, kostte het ong. 35 minuten om een game te starten zonder dat iemand een dodge deed. @godofal: clearen is leuk, maar ganken is belangrijker. Q levelen geeft je meer speed en een betere slow, taunt levelen geeft een langere taunt waardoor elke gank vrijwel een kill is als je lane weet wat hij doet en flash niet up is.

[ Voor 14% gewijzigd door Vicarious op 14-12-2012 19:01 ]

• thewizard2006
ze zullen er wel over nagedacht hebben maar mis toch wel de optie om bijv 1x per uur een game te dodgen of mensen gelijk te reporten bijv. Ik sta eigenlijk nog een beetje perplex van de hufterigheid van deze persoon. Ach ja, het internet. Lekker anoniem de klootzak uithangen zonder gevolgen.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Net epic potje verloren

we stonden op een gegeven moment 12 0 voor in kills. Toen ging het all to hell.
1 persoon quiten en was afk (fiddlesticks) en onze katarina ging solo achter heroes aan.
gevolg, enemy liep altijd in een team, hun katarina was fed en gg right there

:D

• StevenzeN
http://www.solomid.net/guides.php?g=33108

Is deze guide nog steeds een beetje logisch nu we in season 3 zitten? Ik wil diezelfde runes gaan kopen nu ik level 20 ben en ook mijn mastery zo gaan doen. Verstandig?

Verwijderd

StevenzeN schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:41:
http://www.solomid.net/guides.php?g=33108

Is deze guide nog steeds een beetje logisch nu we in season 3 zitten? Ik wil diezelfde runes gaan kopen nu ik level 20 ben en ook mijn mastery zo gaan doen. Verstandig?
Runes blijven vaak wel ongeveer gelijk. De wijzigingen na seizoenen is meer gericht op masteries en items. Als je AP teemo wilt spelen gewoon AP masteries pakken idd.

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:00:
[...]
@godofal: clearen is leuk, maar ganken is belangrijker. Q levelen geeft je meer speed en een betere slow, taunt levelen geeft een langere taunt waardoor elke gank vrijwel een kill is als je lane weet wat hij doet en flash niet up is.
Q levelen geeft je 5% extra slow per level en 0 extra movementspeed (die is fixed) met 50 magic damage
E levelen geeft je .5sec extra taunt en 5 armor reduction

dat je E>W doet snap ik nog, maar Q>W is gewoon niet viable, je krijgt er echt té weinig voor terug

bovendien met S3 ligt de focus toch meer op junglen dan ganken, ganken blijft belangrijk maar junglen is een stúk belangrijker geworden dan in season 2
zeker op een hoger niveau waar niet elke gank een kill oplevert (flash burn is genoeg zeg maar) heb je bijna geen inkomsten van ganks, als je voor elke gank ff snel een camp mee kan nemen ga je gewoon enorm voorop lopen op een jungler die dat niet doet
als je dat dan ook nog snel kan doen, tja, dan ga je énorm voorlopen

kort: E>W>Q kan ik nog inkomen (niet mijn keus, maar het kan werken) maar elke volgorde waarbij Q als 1ste of 2de staat is imo gewoon niet viable
Hmm ik dacht altijd dat Q ook je speed verhoogde. Als dat niet het geval is heb je zeker gelijk. Maar E verkies ik wel degelijk boven W omdat je jungle presence early game ervoor kan zorgen dat de lanes jullie kant op snowballen. Bovendien ben je als tank dankzij je utility ook nog nuttig met wat minder farm. Juist met tank-junglers als Maokai, Rammus, Nunu etc. is het imo belangrijk om veel te ganken.

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:16:
Hmm ik dacht altijd dat Q ook je speed verhoogde. Als dat niet het geval is heb je zeker gelijk. Maar E verkies ik wel degelijk boven W omdat je jungle presence early game ervoor kan zorgen dat de lanes jullie kant op snowballen. Bovendien ben je als tank dankzij je utility ook nog nuttig met wat minder farm. Juist met tank-junglers als Maokai, Rammus, Nunu etc. is het imo belangrijk om veel te ganken.
met dat laatste ben ik het niet echt eens
als je eerst je E maxed en weinig farm hebt heb je dus nauwelijks tank mogelijkheden
voor je E moet je dichtbij komen, en zonder je W kan je vrij weinig doen zonder gelijk genuked te worden zoals elke normale bruiser

het is eigenlijk een high-risk high-reward tactiek: lukt het kan je de rest van de game snowballen, faalt het ben je de rest van het spel nutteloos
godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:56:
[...]

faalt het ben je de rest van het spel nutteloos
Dat vind ik met tanks met veel CC nou juist niet. Tuurlijk ben je niet zo sterk als met wat meer farm, maar nutteloos ben je met een lange taunt en een knockup natuurlijk zeker niet. Naja, let's agree to disagree denk ik maar :P

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:11:
[...]

Dat vind ik met tanks met veel CC nou juist niet. Tuurlijk ben je niet zo sterk als met wat meer farm, maar nutteloos ben je met een lange taunt en een knockup natuurlijk zeker niet. Naja, let's agree to disagree denk ik maar :P
ik bedoel in de zin van: je kan vrij weinig tanken
ze blazen je in een paar tellen op en dan heb je geen frontline meer
bepaalde champs hebben gewoon survivability nódig omdat ze niks kunnen van een afstandje

olaf bijvoorbeeld kan nog een bijltje smijten om te kiten of chasen, vrij safe
rammus moet in melee range komen om iets te kunnen doen, als je geen HP meer hebt móét je dus wegwezen+recallen
daarom heb je op rammus dus zeker wel wat farm nodig imo

• StevenzeN

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:03:
[...]

Q levelen geeft je 5% extra slow per level en 0 extra movementspeed (die is fixed) met 50 magic damage
E levelen geeft je .5sec extra taunt en 5 armor reduction

dat je E>W doet snap ik nog, maar Q>W is gewoon niet viable, je krijgt er echt té weinig voor terug

bovendien met S3 ligt de focus toch meer op junglen dan ganken, ganken blijft belangrijk maar junglen is een stúk belangrijker geworden dan in season 2
zeker op een hoger niveau waar niet elke gank een kill oplevert (flash burn is genoeg zeg maar) heb je bijna geen inkomsten van ganks, als je voor elke gank ff snel een camp mee kan nemen ga je gewoon enorm voorop lopen op een jungler die dat niet doet
als je dat dan ook nog snel kan doen, tja, dan ga je énorm voorlopen

kort: E>W>Q kan ik nog inkomen (niet mijn keus, maar het kan werken) maar elke volgorde waarbij Q als 1ste of 2de staat is imo gewoon niet viable
Ik max meestal Q eerst hoor? Daarmee clear je camps supersnel, en daarbij heb je dan bij een gank tenminste nog iets van damage. De eerste levels op je E zijn echt slecht. Met een halve seconde taunt kan je amper 1 auto attack doen. En wat heb je aan een hoog level W als je bijna geen cc hebt. Ze gaan je echt niet willen aanvallen hoor als je een gank plaatst.
Ik max dus meestal eerst Q met 2 levels in W en daarna E dan max ik W als laatst.

Sowieso vind ik casters juist het grootste probleem als ik rammus speel dus ik snap ook niet waarom je geen MR blues zou nemen.

Verwijderd

Je video lagged wel veel 0:

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11 12:18
IggyB schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:16:

Hoe krijg je het voor elkaar om in ranked altijd je gewenste positie te krijgen (Evelynn mid)? Bepaalde overtuigingsskills oid?

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 03:32:
[...]

Ik max meestal Q eerst hoor? Daarmee clear je camps supersnel, en daarbij heb je dan bij een gank tenminste nog iets van damage. De eerste levels op je E zijn echt slecht. Met een halve seconde taunt kan je amper 1 auto attack doen. En wat heb je aan een hoog level W als je bijna geen cc hebt. Ze gaan je echt niet willen aanvallen hoor als je een gank plaatst.
Ik max dus meestal eerst Q met 2 levels in W en daarna E dan max ik W als laatst.

Sowieso vind ik casters juist het grootste probleem als ik rammus speel dus ik snap ook niet waarom je geen MR blues zou nemen.
je hoeft als rammus geen damage te hebben; jij bent een tank
schade meenemen naar de lane is overbodig, tenzij je lanes zelf geen damage hebben
met season 3 jungle is het junglen een stuk belangrijker geworden, en W maxen is sneller in de clears dan Q
Q doet op lvl1 100 magic damage elke 10 seconde
W doet op lvl1 15+10% armor, wat op zo'n 25 uitkomt op lvl1 per hit voor 6 seconden

die mobs slopen zichzelf letterlijk; binnen 6 seconden doen ze echt wel meer dan de 4 nodige AA's om meer dan de 100 magic damage van een Q te doen, veel meer zelfs

daarbij zijn AP casters echt geen probleem meer als je je W hebt, dan krijg je gewoon genoeg Mres om elke burst 2~3x vol te kunnen koppen, iets wat tijdens een gank bijna onmogelijk is voor de AP caster

en .5 seconde is láng in een spel waar een teamfight over kan zijn in 2 seconden met de juiste wombo-combo (morgana/amumu/leona/draven/riven bijvoorbeeld)
tijdens ganks is .5 seconden ook vaak lang genoeg om het verschil tussen een kill en een escape te betekenen, zeker als de gegankte nog kan flashen erna
en dan heb je nog het punt dat het niet .5 seconde is, maar 2 volle seconden extra op lvl5, behoorlijk verschil

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
DiedB schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:31:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om in ranked altijd je gewenste positie te krijgen (Evelynn mid)? Bepaalde overtuigingsskills oid?
Als je goed kijkt is hij jungler.
Die positie staat best vaak open. als je eerst een paar normal wins haalt en je
staat daar heel goed, Dan kan je daarna je match history linken en geven ze je wel die positie.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zijn er mensen die zin hebben om een 5-man premade te doen vandaag om dat summoner icoontje te krijgen? :D

[specs]

• Thormodo
Fanatic_FS schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:28:
Zijn er mensen die zin hebben om een 5-man premade te doen vandaag om dat summoner icoontje te krijgen? :D
Join de "GoT" chat zou ik zeggen.

Tevens zijn de nieuwe ward skins trouwens gratis te gebruiken.

• StevenzeN
Serieus? Het valt mij eigenlijk niet eens op. Zal er op letten, misschien kwaliteit iets lager zetten.

Had gisternacht nog een leuk potje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0E7Rj.jpgj

En deze Quadrakill die me gewoon werd gebracht door hun TF;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mixkwGEnbnc]

[ Voor 29% gewijzigd door StevenzeN op 15-12-2012 12:44 ]

• Sharfer
  • Laatst online: 13-03 13:31
StevenzeN schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:14:
[...]

Serieus? Het valt mij eigenlijk niet eens op. Zal er op letten, misschien kwaliteit iets lager zetten.

Had gisternacht nog een leuk potje:

[afbeelding]

En deze Quadrakill die me gewoon werd gebracht door hun TF;

[video]
het is geen lag, je filmt het met mega lage fps.. of tijdens het spelen film je en kan je pc het niet aan

Sharfer#2586

Verwijderd

godofal schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:37:
[...]

je hoeft als rammus geen damage te hebben; jij bent een tank
schade meenemen naar de lane is overbodig, tenzij je lanes zelf geen damage hebben
met season 3 jungle is het junglen een stuk belangrijker geworden, en W maxen is sneller in de clears dan Q
Q doet op lvl1 100 magic damage elke 10 seconde
W doet op lvl1 15+10% armor, wat op zo'n 25 uitkomt op lvl1 per hit voor 6 seconden

die mobs slopen zichzelf letterlijk; binnen 6 seconden doen ze echt wel meer dan de 4 nodige AA's om meer dan de 100 magic damage van een Q te doen, veel meer zelfs

daarbij zijn AP casters echt geen probleem meer als je je W hebt, dan krijg je gewoon genoeg Mres om elke burst 2~3x vol te kunnen koppen, iets wat tijdens een gank bijna onmogelijk is voor de AP caster

en .5 seconde is láng in een spel waar een teamfight over kan zijn in 2 seconden met de juiste wombo-combo (morgana/amumu/leona/draven/riven bijvoorbeeld)
tijdens ganks is .5 seconden ook vaak lang genoeg om het verschil tussen een kill en een escape te betekenen, zeker als de gegankte nog kan flashen erna
en dan heb je nog het punt dat het niet .5 seconde is, maar 2 volle seconden extra op lvl5, behoorlijk verschil
Met level 5 Q doe je met zon spirit stone ongeveer 360 damage op jungle mobs, als je dit 2x doet zijn ze dood. En je kan je Q gewoon gebruiken om snel naar het volgende camp te gaan zonder veel tijd te verliezen. Ik denk dat het in jungle snelheid niet zoveel uitmaakt. Early game is die 50 extra damage per level meer dan wat je krijgt van W dan moet je toch een aantal auto attacks doen om het verschil in damage goed te maken bij een gank zal je niet vaak 4 auto attacks gedaan krijgen.

De meeste damage die je krijgt als rammus is terwijl je nog in je Q zit en op de tegenstander afgaat, op dat moment gaat een hoger level in W niets voor je doen.
Je kan een mid toch niet ganken met je W aan? Of een in een dragon fight met W aan engagen?

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Zo, eindelijk zijn de ladders eens geupdated!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cGRZ2.jpg

Direct mijn alltime record met 500 plaatsen verbeterd. Misschien dat ik toch eens wat serieus ga spelen om de top-50 te behalen ;)

Streaming History

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
speedzor schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:30:

[afbeelding]

Direct mijn alltime record met 500 plaatsen verbeterd. Misschien dat ik toch eens wat serieus ga spelen om de top-50 te behalen ;)
Of de frontpage top 10... Lukt wel joh! gewoon jezelf carry'en met Janna en misschien dan in pro team spelen als support!

[ Voor 7% gewijzigd door nukidin247 op 15-12-2012 19:46 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 21:15
Thormodo schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:41:
[...]

Join de "GoT" chat zou ik zeggen.

Tevens zijn de nieuwe ward skins trouwens gratis te gebruiken.
Diez leeg :+

Even niets...

• Thormodo
45 mensen wil ik niet leeg noemen.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Thormodo schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:49:
[...]

45 mensen wil ik niet leeg noemen.
Maar 45 mensen die geef kloot zeggen is hetzelfde als in een leeg kanaal zitten. Het is heel jammer maar de GoT channel lijkt meer een hangout om erbij te horen dan daatwerkelijk te gebruiken voor chat, fun en help. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

speedzor schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:30:

[afbeelding]

Ik vind het altijd wel grappig om jouw naam langs te zien komen als ik de Guardsman Bob stream zit te kijken.
Sowieso zie je veel dezelfde namen als je die stream kijkt. Klein clubje daar in High Elo.

sudo apt-get rekt

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
MazeMouse schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:25:
[...]

Ik vind het altijd wel grappig om jouw naam langs te zien komen als ik de Guardsman Bob stream zit te kijken.
Sowieso zie je veel dezelfde namen als je die stream kijkt. Klein clubje daar in High Elo.
GMB zit op dit moment 1800 elo, daar word ik niet meer mee gematched :P Maar inderdaad, het is een klein clubje. Wat niet altijd voordelig is, er is een kleine groep enorm toxische spelers (toevallig gisteren de ergste kerel in 4000 games tegengekomen) die je games verzuren zodra ze je zien.

Streaming History

speedzor schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:49:
[...]

GMB zit op dit moment 1800 elo, daar word ik niet meer mee gematched :P Maar inderdaad, het is een klein clubje. Wat niet altijd voordelig is, er is een kleine groep enorm toxische spelers (toevallig gisteren de ergste kerel in 4000 games tegengekomen) die je games verzuren zodra ze je zien.
Kwam je e hoodboss of zijn alternatieve account tegen? Gewoon direct muten dat soort gasten, zit je je alleen maar voor niets over op te winden.

Verwijderd

Singed is echt grappig om te spelen xD
ik speel hem nu is omdat hij F2p is

• godofal
  • Niet online

godofal

oh man, soms heb je van die héérlijke potjes waarbij iedereen lekker speelt (team en tegenstander) waardoor het gewoon een heerlijk potje word waarbij beide partijen goede kans hebben om te winnen
en die dan vervolgens winnen voelt natuurlijk extra lekker :+

anyway, ik heb dus de replay ervan en vroeg me af of mensen die iets meer ervaring hebben dan ik ernaar zouden kunnen kijken en mij een paar tips kunnen geven
was m'n eerste ez potje in een tijdje, laatste tijd wat meer door m'n carries aan het circuleren om met allemaal goed overweg te kunnen

hier is de replay te vinden
van mezelf weet ik dat ik hier en daar wat CS mistte, daar werk ik aan
wat ik me afvroeg was of ik de tijd die ik in midgame aan farmen besteedde niet beter in de teamfights gestoken kon worden, veel lanes werden flink gepushed door de tegenstander en ik was vervolgens degene die steeds de waves opving en clearde (waardoor ik wel een flinke farm van 309 minions kreeg :P )
oh, en 1 teamfight ergens mid-endgame waar ik vol insprong met m'n E, grove fout daar :+ (fight wel gewonnen)

[ Voor 5% gewijzigd door godofal op 16-12-2012 12:36 ]

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zojuist een eigenaardig potje 3v3 TT gespeeld.

Er was een enemy singed, die vol AP ging maar meer tank was dan mij als Malphite full tank. Hij versloeg ons 3v1 omdat hij insane damage deed (logisch als fill AP), maar malphite (full tank), Darius en Ryze konden hem maar tot 50% krijgen voordat hij ons alle die dode.

Hoe de fuck kan die en hoe de fuck counter je zoiets overpowered???

Singed had sorc shoes, 2x needlessly large rod, 1x abyssal, 1x ryla's, 1x rod of ages ...

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Blade of the ruined king en wat armorpen
en vooral: DON'T CHASE SINGED!

[specs]

• Dreanor

Dreanor

Joene

Fanatic_FS schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:00:
Blade of the ruined king en wat armorpen
en vooral: DON'T CHASE SINGED!
Ok, maar hoe kan hij gewoon zo tanky zijn zonder enige armor/mr???

• Slivv

Slivv

The One and Only

Allereerst krijgt hij een buff van zijn ultimate. Door die steroid is hij wat betreft stats al wat tankier. Daarnaast is Singed ook niet per see tankier dan jouw doorsnee tank. Hij is alleen continu aan het kiten omdat hij niet iemand hoeft te meppen om damage te doen, oftewel jouw bruisers krijgen bij lange na niet zo veel damage op hem als dat bijvoorbeeld zou zijn bij Cho'Gath of Malphite. Singed kite jou gewoon met zijn poison en troll spamt /laugh.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zijn passive en zijn ult.
Passive geeft 25% van zijn mana als hp en Ult geeft hem armor+mr en nog meer stats

[specs]

• godofal
  • Niet online

godofal

en qua counters: teemo is perfect tegen hem in de lane (geen idee of het op TT ook werkt)
jayce en kayle zijn ook vrij sterk tegen hem

eigenlijk elke champ die hem flink kan afstraffen zonder in de buurt te komen zijn sterk tegen hem

Verwijderd

Als mao jungle bent moet je dan damage per se doen?
Wat ik bouw hem gewoon tanky en zorg voor de assist?

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
Ik bouw hem zelfs meestal mer attack speed runes. En dan p-stone. voor mana en dan tanky items.
en dan later kun je nog bijv absepter toevoegen om tanky en wat damage te doen.

• Sharfer
  • Laatst online: 13-03 13:31
Had net een potje als twisted fait adc,

ging wat missen tijdens het selecten van champs (we kozen een ap mid op de laatste 2 seconden)
Alleen, hij is zo sterk als adc heb werkelijk helemaal niks van vayne overgehouden. We hebben de match zelfs nog 4-5 gewonnen omdat onze top een nerdrage had

Sharfer#2586

• godofal
  • Niet online

godofal

damn, vergeten hoe ongelooflijk lekker die utility van ezreal is
3 potjes mee gespeeld vandaag
tegen een blitzcrank gestaan daarnet, vol over een muur getrokken waar er 3 van hun stonden, normaal keihard dood natuurlijk
maar niet als ezreal! poof en je bent weer terug over de muur (met half health, maar goed; je leeft nog :P)

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

speedzor schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:49:
[...]
Juah, inmiddels wel. Is ook weer een stuk relaxter om te zien sinds hij van zijn tryhard afgestapt is :P

Maar inderdaad, ook toen zag je soms speler zitten kutten waardoor je jezelf af gaat vragen hoe die mensen ooit zo hoog gekomen zijn.

EDIT:
Wat dat betreft ben ik blijkbaar nog te lenient in de Tribunal. Ik pardon nog teveel (want al mijn misses zijn pardon's die geen pardon hadden moeten zijn :P)

[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 16-12-2012 18:09 ]

sudo apt-get rekt

• Slivv

Slivv

The One and Only

Net echt een van de meest epische ranked games ooit gehad voor mij. We hadden een team van Soraka, Master Yi, Akali, Lee Sin en Ezreal (ikzelf) tegen Olaf, Caitlyn, Zyra, Shyvana en Kayle.

Kortom, we werden late game echt compleet afgemaakt. Aan het begin kwamen we al achter te liggen met een Lee die 0/11 ging dus ik had er al wel een beetje rekening mee gehouden dat we dat niet zouden kunnen winnen. Uiteindelijk zei ik mijn team dat ze maar niet moesten teamfighten omdat we 5v5 toch hard verloren, en dat we alleen maar moesten backdooren.

Na een knappe jungle fight waar we 2 mensen van hun team out of position pakten hebben we gelijk de hele midlane gepushed tot aan de inhibitor en 1 nexus turret. Terwijl de super minions in hun basis stonden hebben we toen gelijk de twee inner turrets gepakt en de top inhibitor turret. Toen begon het epische backdooren.

Eerst heb ik Yi naar top gestuurd zodat hij de inhibitor snel kon pakken terwijl wij hun team onder druk zetten in mid lane. Inhibitor ging down inclusief de tweede Nexus turret en hij kreeg zelfs de Nexus op half hp maar toen ging hij (logischerwijs) dood. Ondertussen had ik in bottom de inhibitor turret gekilled. Toen had de enemy dit trucje helaas door dus konden we Yi niet in zijn eentje meer op een inhibitor afsturen.

We hebben toen 4 mensen top of bot gestuurd terwijl Master Yi of ik in de tegenovergestelde lane (respectievelijk top of bot) de inhibitor pushten. Lee, Soraka en Akali werden constant gepakt door de enemy dus het was vaak 5v2, maar doordat Yi en ik pressure op hun base en inhibitors hielden konden ze nooit de game enden. Op een gegeven moment werden mijn 4 teammates gedood in een teamfight waar ik net kon ontkomen (Arcane Shift OP). Toen heeft de enemy de mid inhibitor gepushed en een halve nexus turret gepakt door de uitstekende verdedigende capaciteiten van Ezreal (Goede poke en je kunt gewoon de enemy autoattacken doordat je een escape hebt).

Daarna hebben we nog ongeveer 20 minuten lang een kat-en-muisspel gespeeld waarbij we probeerden inhibitors te backdooren en op een gegeven moment ook snel baron konden pakken doordat alle lanes gepushed waren. Na ongeveer 55 minuten spelen kregen we Kayle en Caitlyn out of position te pakken waarna we inhibitors konden pakken. Toen heeft hun team geprobeerd all in te vechten maar onze Lee (0-11) backdoorde hun Nexus en het was gg, wat echt een enorme prestatie was omdat we een zwakkere teamfight comp hadden en ook de hele game in gold hebben achtergestaan.

Voor zulk soort games speel ik dit spel! Jammerlijk genoeg heb ik de game niet gerecord omdat deze computer dat niet zo goed trekt. :(

TLDR: Epische backdoor tactic wint game die we normaal zouden verliezen

• godofal
  • Niet online

godofal

vanmiddag lekker karma moment gehad: in de lobby komen en als 1ste ezreal picken en als 1ste ADC roepen
helaas komt er zo'n leuk persoon die dan kog'maw kiest en locked, waardoor ik dus de jungle in gedwongen word
gelukkig een leaver in het andere team, waardoor ik opnieuw in de que kom en wonder boven wonder in het team waarin kog'maw níét zit
ik dus met mijn ezreal tegen meneer z'n kog'maw, helemaal de lane uitgepest met m'n Q en nunu's ijsballetjes en speedbuff :)
stond na een paar minuten 32-15 in CS zo hard zonede we hem

erg leuk zoiets d:)b

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-11 09:03
Gisteren voor de eerste keer eens niet met vrienden geQ'ed. Wat een trieste boel zeg op lvl 20 :|. Op een gegeven moment stond er 3 man op elkaar te ragen op top. Support Zil werd dan maar carry Zil ... not. Gelukkig had ik na 3 klotepotjes eindelijk eentje waar iedereen bij champselect wel afspreekt en switcht waar nodig. Resultaat was een surrender @ 20 van de anderen.

Ik moet wel zeggen dat daar waar ik met maten wel naar de rol kijk, in soloQ gewoon wacht wat de rest doet en dan iets kiest adhv de gekozen champs. Alles liever dan een hoop gelul :(.

Verwijderd

Zzz wat een vermoeiend weekend achter de rug. Weinig gespeeld, enorm veel gekeken.
Heb alle matches van IEM Cologne gekeken en bijna allesvan de Solomid Finals.

Wat ik voorspelde was uitgekomen: SK Telecom wint! Jammer dat we in Belgie niet kunnen registreren op Digibet of ik had leuk wat verdiend! :)
Grappig hoe veel mensen op de chat van de stream totaal niet door hadden wie zij waren.
Hele tijd zag je zoiets van "What happened to Ocelote?".... "SK gaming kicked Ocelote??"

Terwijl SK Telecom een totaal andere organisatie is, 100x groter dan SK gaming en met veel meer macht en geld. 1 vd grootste Starcraft sponsors, ook grotendeels verantwoordelijk voor het broadcasten van esports op koreaanse televisie.

Als er nog een paar van die Starcraft organisaties overschakelen naar LoL, kan je komend jaar verwachten dat alle scenes nog meer moeite zullen hebben met de Koreaanse scene. Het feit dat dit SK Telecom, welgeteld nog maar een week samenspeelt met 3 spelers die nog nooit offline hebben gespeeld en uit solo q (2 van hen zitten op 1600 KR elo!!!) geplukt zijn, winnen van het momenteel sterkste NA/EU team, zegt genoeg...

• thewizard2006
Zag ik het nou goed dat ze speelde met S2 ipv S3? Waarom is dit?

Inmiddels 1348 elo. Kijk maar uit speedzor. Ik kom er aan! :) http://www.lolking.net/summoner/euw/22456393

Weer een behoorlijke variatie aan gigantische fail potjes en leuke win potjes gehad. Echt een wereld van verschil soms.

En die roemenen hebben ook echt geen maniere he :S manmanman wat een volk zeg. Probeer je netjes te zeggen dat je graag bot bent met iemand anders omdat je een premade bent. De ene stfu, FIRST en insta lock na de ander vliegt je om de oren. En daar moet je dan een heel potje mee samenspelen :S

Verwijderd

Gister paar potjes fiddle jungle gespeeld en ik moet zeggen, fiddle is best een goede jungler. Veel cc, veel teamfight presence. Alleen ja, 1 hit en je bent dood:P

Runes:
armor, mpen, ap/lvl, ap

Build:
start met machete paar pots en in geval van counterjunglers een ward om bij je red te zetten
bouw machete om naar die 2erangs philo-stone
kage pick
boots + haunting guise

Dan meestal zoiets als relais of een needlesly large rod ofzo (zoveel mogelijkheden).

Verwijderd

thewizard2006 schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:25:
Zag ik het nou goed dat ze speelde met S2 ipv S3? Waarom is dit?

Inmiddels 1348 elo. Kijk maar uit speedzor. Ik kom er aan! :) http://www.lolking.net/summoner/euw/22456393

Weer een behoorlijke variatie aan gigantische fail potjes en leuke win potjes gehad. Echt een wereld van verschil soms.

En die roemenen hebben ook echt geen maniere he :S manmanman wat een volk zeg. Probeer je netjes te zeggen dat je graag bot bent met iemand anders omdat je een premade bent. De ene stfu, FIRST en insta lock na de ander vliegt je om de oren. En daar moet je dan een heel potje mee samenspelen :S
Waarschijnlijk omdat de qualifiers en dergelijke ook nog op season 2 patch werden gespeeld. Dit is ook de reden waarom M5 en SK gaming niet wouden meedoen toen ze als vervangers werden gevraagd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 08:48 ]

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben om vandaag een 5 man premade SR normal te doen? En ja het is mede voor het icoontje :)

Ik zit iig in het GoT channel op LoL dus ik zal daar ook nog wel een paar keer vragen. Het is trouwens op EUW.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• IggyB
  • Laatst online: 31-10 08:30
Slivv schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:35:
[...]

Hoewel ik niet echt val in je elo bracket (Ben nu 1400-1500) vind ik het wel leuk om met premade teams mee te spelen omdat er wat meer teamwork is en het gezellig is met zijn allen op VOIP. Ik speel voornamelijk AD carry (main), AP mid of jungle.

En hoe krijg jij het voor elkaar om na een win streak van 10 nog op 1227 elo te zitten? Al je placements verloren?
Idd een aantal placements met onzinteams verloren, een game met meteen 2 leavers 3v5 en dat soort dingen. Vanaf 800 naar 1250 gegaan met 22 wins en 4 losses afgelopen week.
Pagina: 1 ... 112 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.